Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

18 minutes ago, Super.mum said:

 Εγώ προσπαθώ το παιδί να είναι σε χώρο με άλλα παιδάκια τουλάχιστον τις 5 μέρες της εβδομάδας .. είναι δύσκολο γιατί κουβαλάω και το μωρό μαζί το μικρό αλλά τι να κάνουμε. Η μουσικοκινητική δεν είναι για πιο μικρά παιδιά ;

Η μουσικοκινητική πράγματι είναι για παιδιά της ηλικίας αυτής 2,5 - 3,5 άντε το πάρα πολύ 4.

Μετά υπάρχουν άλλα τμήματα για παιδιά 4-7 όπου στα 7 μπορούν αν ξεκινήσουν κάποιο μουσικό όργανο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 12 λεπτά , Έσπερος είπε:

Κοίτα, ο άντρας μου έχει φοβίες όντως και θα μπορούσαμε κάποια πράγματα παραπάνω να τα είχαμε κάνει. αλλά τώρα που έχει μεγαλώσει κ καταλαβαίνει, η κάθε βόλτα είναι εκπαιδευτική. πχ πάμε στο εκδρομή, θα δούμε κάποιο μνημείο, θα πούμε μια ιστορία, θα δούμε κάποιο δέντρο κ θα εξηγήσουμε τους καρπούς, ή κάποιο πέτρωμα. θα περπατήσουμε σε ένα χωριό κ θα δούμε την αρχιτεκτονική ή κάποιο έργο τέχνης. στο λιμάνι βλέπουμε τύπους καραβιών ή μπορεί να δει τους ψαράδες κ να μάθει τα ψάρια που πιάνουν. όταν ήταν πιο μικρός δεβ μπορούσε φυσικά να αποκομίσει κάτι από τέτοιες πλάτες. γνωστικά όμως δεν έχει πλέον ένδεια ερεθισμάτων, μπορεί να έχει κ υπερπροσφορά. η παρέα τιυ λειπει, αυτό δεν το αμφισβητώ. 

Σε επαφή με την ύλη ομως δεν έχει έρθει.εννοω να πιάσει κ να εμπλακεί σε άλλα πράγματα με αλλά παιδιά.Να ξέρεις ότι αυτή η εμπειρία αφιομπιωνεται σε αυτή την ηλικία κ λιγότερο η θεωρία.Ειστε μακριά από τις πραγματικές ανάγκες του παιδιού κ εντύπωση πολύ μου κα ει ότι δεν ενημερώνεστε,δεν αναζητάτε τη γνώση.σχετικα με ρο τι πρέπει να κάνει ρο παιδί ανάλογα με την ηλικια του.πεοβληματιζεστε με άσχετα πολλές φορές.

πρίν από 25 λεπτά , kotsifikos είπε:

Εδώ κάνεις λάθος, η αθλητική δραστηριότητα και μάλιστα από μικρή ηλικία, βοηθά τα παιδιά να λειτουργούν ομαδικά, μαθαίνουν να προσπαθούν χωρίς να εγκαταλείπουν, να πιστεύουν στον εαυτό και τις ικανότητες τους, να υπακούν έναν τρίτο που δεν είναι ο γονέας τους (στην προκειμένη ο/η προπονητής/ια) , να ακολουθούν τους κανόνες, γενικά μπορώ να γράφω όλη την ημέρα για τα οφέλη της αθλητικής δραστηριότητας σε παιδιά μικρής ηλικίας.

Έχει να κάνει κ με τον εγκέφαλο τον βοηθούν να αναπτυχθεί.πχ συντονισμός ματιού χεριού κτλ

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 14 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Σε επαφή με την ύλη ομως δεν έχει έρθει.εννοω να πιάσει κ να εμπλακεί σε άλλα πράγματα με αλλά παιδιά.Ν

τι εννοείς να πιάσει; χώματα κ αλεύρι κ πέτρες κ τετοια πιάνει κ με το παραπάνω. 

πρίν από 18 λεπτά , kotsifikos είπε:

Η μουσικοκινητική πράγματι είναι για παιδιά της ηλικίας αυτής 2,5 - 3,5 άντε το πάρα πολύ 4.

Μετά υπάρχουν άλλα τμήματα για παιδιά 4-7 όπου στα 7 μπορούν αν ξεκινήσουν κάποιο μουσικό όργανο.

αυτή που κάνει μουσικοκινητική έχει ωδείο για όλες τις ηλικίες. δεν ξέρω πώς λέγεται το προφραμμα που έχει για τη δίκη μας ηλικία, δεν είναι όμως ατομική εκμάθηση οργάνου, ειναι κάτι ομαδικό. 

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Πιο παλιά που δεν μιλούσε φοβόμασταν. Αλλά μετά εξελίχθηκε γρήγορα η ομιλία κ είδαμε κ ότι έχει πολύ καλή αντίληψη. Απλώς στην κοινωνική ανάπτυξη είναι αδέξιος. Κε τους μεγάλους όχι ιδιαίτερα σε σχέση κ με άλλα παιδιά γιατί έχει συνηθίσει τις δικές μας παρέες κ χαίρεται όταν είμαστε πολλοί κ θέλει να μιλάει μαζί τους. Με παιδάκια έχει πολύ δισταγμό, ενώ χαιρεται πολύ κ παρατηρεί τι κάνουν κ σχολιάζει, δεν τους μιλάει απευθείας εκτός αν περάσει πολλή ώρα και εξοικειωθούν. 

Ενταξει τις ελλείψεις τις ξέρω, κ πριν από λίγες σελίδες τα λέγαμε αυτά. οι ελλείψεις είναι για όλες τις ηλικίες, δεν μπορώ να πω ότι δεν θα πάει ποτέ σχολείο. απλώς για τψρα δεν είμαι έτοιμη.

Ωραία άρα το κατέχει το κοινωνικό απλά του λείπει η τριβή ώστε να εξοικειωθεί. Θα την έχει στο σχολείο. Και είναι στην κατάλληλη ηλικία να αρχίσει να αναπτύσσει τις δικές του σχέσεις και φιλίες. Φροντίστε και εσείς να έχετε μια άλφα επαφή με τους υπόλοιπους γονείς έστω και με τις καλημέρες το πρωί η κάποια απογεύματα στα μέρη που συχνάζουν τα υπόλοιπα! 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

39 minutes ago, irin said:

αυτο ακριβως. εστιαζετε παρα πολυ στην πνευματικη αναπτυξη αλλα αυτη θα τη βρει και λιγο αργοτερα. το θεμα ειναι να βρεθει με παιδια, να τσακωθει, να τα βρει ζορικα, να γελασει κλπ κλπ

Δεν κατάλαβα να θέλει κάτι τέτοιο η Εσπέρος. Παραπάνω ανέφερε ότι ανησυχεί που το παιδί θα αναμιχθεί με άλλα παιδιά, τα οποία μπορεί να αποτελούν κακή συναναστροφή (κακές κουβέντες, προχώ τραγούδια, παιδικά προγράμματα , "σωματική βία "κτλ. )

Από τη μία δηλαδή, υπάρχει άγχος μην δεν ανταποκριθεί στις απαιτήσεις (τουαλέτα-ντύσιμο κτλ), από την υπάρχει η ανησυχία μην μας το "χαλάσουν", καθώς και να μην αντιμετωπίσει τις καταστάσεις που περιγράφεις.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 25 λεπτά , mama16 είπε:

Εγώ νομίζω Έσπερος (με όλη την καλή διάθεση) ότι εσύ νιώθεις μειονεκτικά που ζείτε στο νησί κ όχι στην Αθήνα που προσπαθείς σε όλους να αποδείξεις ότι δεν υστερεί σε κάτι το παιδί σου από τα υπόλοιπα. Κ προσπαθείς να το αποδείξεις ακόμα κ στον ίδιο σου τον εαυτό. Γι αυτό λες πάντα για το γνωστικό κομμάτι. Κ εννοείται ότι δεν υστερεί σε κάτι, σε κάποια θέματα είναι κ πιο μπροστά για την ηλικία του. Δεν σημαίνει ότι οποιο παιδάκι δεν μένει στην Αθήνα, είναι πιο πίσω γιατί δεν έχει τόσες δραστηριότητες, κερδίζουν σε άλλα πράγματα. Κ δεν σημαίνει κ ότι όσοι γονείς μένουν Αθήνα κάνουν τα πάντα.. Δεν μενει κ πολύς χρόνος απ' την καθημερινότητα. Αυτό μόνο που λείπει στο παιδί σου είναι η επαφή με συνομιλικα, που θα μπορούσατε κ εκεί εύκολα να το προσφέρετε αν πηγαίνατε να παίξει με άλλα παιδάκια κ στην παιδική χαρά κ να κανονιζατε με άλλους γονείς.

αυτό το λέω γιατί η μαγιοπουλα υπονοεί ότι το παιδί έχει φτωχά ερεθίσματα. δεν έχει φτωχά ερεθίσματα. έλλειψη παιδί ν στον κυκλο μας έχει. 

πρίν από 6 λεπτά , Yovanna είπε:

Δεν κατάλαβα να θέλει κάτι τέτοιο η Εσπέρος. Παραπάνω ανέφερε ότι ανησυχεί που το παιδί θα αναμιχθεί με άλλα παιδιά, τα οποία μπορεί να αποτελούν κακή συναναστροφή (κακές κουβέντες, προχώ τραγούδια, παιδικά προγράμματα , "σωματική βία "κτλ. )

Από τη μία δηλαδή, υπάρχει άγχος μην δεν ανταποκριθεί στις απαιτήσεις (τουαλέτα-ντύσιμο κτλ), από την υπάρχει η ανησυχία μην μας το "χαλάσουν", καθώς και να μην αντιμετωπίσει τις καταστάσεις που περιγράφεις.

Αυτά θα τα αντιμετωπίσει φυσικά, δεν είπα να μεγαλώσει σε γυάλα. απλώς εκφράζω μια απορία γιατί ακούω πολλούς γονείς να λενε ότι η συμπεριφορά του παιδιού τους με το σχολείο βελτιώνεται κ απορώ γιατί συμβαίνει αυτό αφού εκεί εκτίθεται κ σε ανέιθυμητεσ συμπεριφορές που δεν βλέπει στο σπίτι. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 15 λεπτά , Έσπερος είπε:

αυτό το λέω γιατί η μαγιοπουλα υπονοεί ότι το παιδί έχει φτωχά ερεθίσματα. δεν έχει φτωχά ερεθίσματα. έλλειψη παιδί ν στον κυκλο μας έχει. 

Αυτά θα τα αντιμετωπίσει φυσικά, δεν είπα να μεγαλώσει σε γυάλα. απλώς εκφράζω μια απορία γιατί ακούω πολλούς γονείς να λενε ότι η συμπεριφορά του παιδιού τους με το σχολείο βελτιώνεται κ απορώ γιατί συμβαίνει αυτό αφού εκεί εκτίθεται κ σε ανέιθυμητεσ συμπεριφορές που δεν βλέπει στο σπίτι. 

Νομίζω κάπου έχετε ένα κενό. Δεν έχει το παιδί ήδη 'ανεπιθύμητες' συμπεριφορές; από μόνο του; Τύπου ταντρουμ θυμού να πετάξει πράγματα να χτυπήσει κάτι να αντιμιλήσει να μη κάνει αυτό που του λέτε με πείσμα; Να γκρινιάξει να κάνει χαμό με άλλο παιδάκι αν του πάρει κάτι; Να πάρει αυτό κάτι που δεν είναι δικό του; να φτύσει; Βάζω τα συνηθισμένα της ηλικίας, δεν πιστεύω ότι θα βγει 'χουλιγκαν' από τα νήπια να βρίζει και να πλακώνει στο ξύλο τα θεωρώ ακραία. (Και το ανεπιθύμητες το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν ξέρω κατά πόσο η διεκδίκηση και η έκφραση συναισθημάτων και η ανταρσία στην 'εξουσια' είναι ανεπιθύμητα.) 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , λουκουμαδάκι είπε:

Νομίζω κάπου έχετε ένα κενό. Δεν έχει το παιδί ήδη 'ανεπιθύμητες' συμπεριφορές; από μόνο του; Τύπου ταντρουμ θυμού να πετάξει πράγματα να χτυπήσει κάτι να αντιμιλήσει να μη κάνει αυτό που του λέτε με πείσμα; Να γκρινιάξει να κάνει χαμό με άλλο παιδάκι αν του πάρει κάτι; Να πάρει αυτό κάτι που δεν είναι δικό του; να φτύσει; Βάζω τα συνηθισμένα της ηλικίας, δεν πιστεύω ότι θα βγει 'χουλιγκαν' από τα νήπια να βρίζει και να πλακώνει στο ξύλο τα θεωρώ ακραία. (Και το ανεπιθύμητες το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν ξέρω κατά πόσο η διεκδίκηση και η έκφραση συναισθημάτων και η ανταρσία στην 'εξουσια' είναι ανεπιθύμητα.) 

Εκτός απ' το φτύσιμο ευτυχώς όλα τα άλλα τα κάνει η μικρή μου!!! :D

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 45 λεπτά , Έσπερος είπε:

αυτό το λέω γιατί η μαγιοπουλα υπονοεί ότι το παιδί έχει φτωχά ερεθίσματα. δεν έχει φτωχά ερεθίσματα. έλλειψη παιδί ν στον κυκλο μας έχει. 

Αυτά θα τα αντιμετωπίσει φυσικά, δεν είπα να μεγαλώσει σε γυάλα. απλώς εκφράζω μια απορία γιατί ακούω πολλούς γονείς να λενε ότι η συμπεριφορά του παιδιού τους με το σχολείο βελτιώνεται κ απορώ γιατί συμβαίνει αυτό αφού εκεί εκτίθεται κ σε ανέιθυμητεσ συμπεριφορές που δεν βλέπει στο σπίτι. 

Χωρίς επαφές εμπλοκή κ ανάμειξη τα ερεθίσματα είναι φτωχά γιατί δεν είναι βιωματικά αυτά που κάνει.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Anna3011 είπε:

 Χθες ήθελε να παίξουμε σχολείο με τα λούτρινα.

 

Αυτό είναι εξαιρετικά καλό! Δείχνει ότι το παιδί επεξεργάζεται τα συναισθήματά του μέσω του παιχνιδιού, θυμάμαι ότι μας το είχε αναφέρει η δασκάλα στον παιδικό ότι είναι είναι σημαντικό σημάδι ωριμότητας για αυτή την ηλικία. Όλα καλά θα πάνε!

 

Σημείωση σχετικο-άσχετη, για τις ηλικίες 4-7 υπάρχει η μουσική προπαιδεία. Τα παιδιά μπαίνουν στον κόσμο της μουσικής και των οργάνων μέσα από παιχνίδι. Δυστυχώς πέρυσι χάθηκε η χρονιά και φέτος ακόμα δεν έχει γίνει ανακοίνωση σχετικά με το αν θα επιτραπούν τα μαθήματα (ανήκουν στο Υπ. Πολιτισμού, που μάλλον τσακωμένο είναι με τις τέχνες).

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, λουκουμαδάκι είπε:

Νομίζω κάπου έχετε ένα κενό. Δεν έχει το παιδί ήδη 'ανεπιθύμητες' συμπεριφορές; από μόνο του; Τύπου ταντρουμ θυμού να πετάξει πράγματα να χτυπήσει κάτι να αντιμιλήσει να μη κάνει αυτό που του λέτε με πείσμα; Να γκρινιάξει να κάνει χαμό με άλλο παιδάκι αν του πάρει κάτι; Να πάρει αυτό κάτι που δεν είναι δικό του; να φτύσει; Βάζω τα συνηθισμένα της ηλικίας, δεν πιστεύω ότι θα βγει 'χουλιγκαν' από τα νήπια να βρίζει και να πλακώνει στο ξύλο τα θεωρώ ακραία. (Και το ανεπιθύμητες το έβαλα σε εισαγωγικά γιατί δεν ξέρω κατά πόσο η διεκδίκηση και η έκφραση συναισθημάτων και η ανταρσία στην 'εξουσια' είναι ανεπιθύμητα.) 

Ναι βρε συ, κάνει απ αυτά. Και τώρα τελευταία πιο συχνά. Αλλά τα κάνει συνήθως σε δεδομένες συνθήκες που προλαβαίνουμε. τώρα όμως κάνει κ για πλάκα πχ να πετάει πράγματα ή να φωνάζει. αλλά φαντάζομαι ότι μετά το σχολείο θα ξεσηκώσει περισσότερα τετοια. 

1 hour ago, Yovanna είπε:

Σε αυτά πιστεύω εννοούσε η Μαγιόπουλος ότι ίσως υστερεί το παιδί, όχι επειδή μένετε σε νησί, αλλά γιατί εσείς δεν το επιδιώξατε, διότι προτιμάτε να βολτάρετε οι 3 σας κυρίως , απ'ότι έχουμε καταλάβει.

δεν είναι ότι προτιμούμε, δεν έχουμε παρέες με παιδιά γενικώς κ παιδιά συνομήλικα. Βγαίνουμε κ με άλλους ή έρχονται σπίτι αλλά είναι ζευγάρια ή 1-2 οικογένειες με πιο μεγάλα παιδθα. 

πρίν από 59 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Χωρίς επαφές εμπλοκή κ ανάμειξη τα ερεθίσματα είναι φτωχά γιατί δεν είναι βιωματικά αυτά που κάνει.

μα υπάρχει πιο βιωματικό από το να μάθεις κάτι μέσα από το παιχνίδι κ την παρατήρηση; ο,τι ξέρει, βιωματικά το έχει μάθει με άμεση επαφή. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

αλλά τώρα που έχει μεγαλώσει κ καταλαβαίνει, η κάθε βόλτα είναι εκπαιδευτική. πχ πάμε στο εκδρομή, θα δούμε κάποιο μνημείο, θα πούμε μια ιστορία, θα δούμε κάποιο δέντρο κ θα εξηγήσουμε τους καρπούς, ή κάποιο πέτρωμα. θα περπατήσουμε σε ένα χωριό κ θα δούμε την αρχιτεκτονική ή κάποιο έργο τέχνης. στο λιμάνι βλέπουμε τύπους καραβιών ή μπορεί να δει τους ψαράδες κ να μάθει τα ψάρια που πιάνουν. όταν ήταν πιο μικρός δεβ μπορούσε φυσικά να αποκομίσει κάτι από τέτοιες πλάτες

 

συγγνώμη αγαπητή @Έσπερος, αυτά τα λέμε εμείς τώρα στα παιδιά μας, 9 και 10 ετών, και πάλι μπορεί και να βαρεθούν. Όχι σε τετράχρονο παιδάκι. Δεν είναι και τόσο μεγάλος πια ... και έχω την αίσθηση ότι έχεις επηρεαστεί και από τις ηλικίες των μαθητών σου σε αυτό..... μπορεί και να κάνω και λάθος.

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 10 λεπτά , Έσπερος είπε:

δεν έχουμε παρέες με παιδιά γενικώς κ παιδιά συνομήλικα.

 

θα ήταν και ο κυριότερος λόγος που θα ήμουν χαρούμενη που το παιδί μου επιτέλους θα πήγαινε σχολείο..... βάλτο στη ζυγαριά ως το πιο θετικό και ανεκτίμητο για την δική σας περίπτωση που δεν υπάρχουν συνομήλικα στον κύκλο σας. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Έσπερος είπε:

Ναι βρε συ, κάνει απ αυτά. Και τώρα τελευταία πιο συχνά. Αλλά τα κάνει συνήθως σε δεδομένες συνθήκες που προλαβαίνουμε. τώρα όμως κάνει κ για πλάκα πχ να πετάει πράγματα ή να φωνάζει. αλλά φαντάζομαι ότι μετά το σχολείο θα ξεσηκώσει περισσότερα τετοια. 

δεν είναι ότι προτιμούμε, δεν έχουμε παρέες με παιδιά γενικώς κ παιδιά συνομήλικα. Βγαίνουμε κ με άλλους ή έρχονται σπίτι αλλά είναι ζευγάρια ή 1-2 οικογένειες με πιο μεγάλα παιδθα. 

μα υπάρχει πιο βιωματικό από το να μάθεις κάτι μέσα από το παιχνίδι κ την παρατήρηση; ο,τι ξέρει, βιωματικά το έχει μάθει με άμεση επαφή. 

Με εσάς μόνο και χωρίς επαφή με άλλους?φυσικά κ δεν φτάνει.επαφη κα.ια με τον υπόλοιπο κόσμο καταλαβαίνω εγώ.κ στην τελική εμεις από μόνοι μας δεν μπορούμε να διδάξουν τα πάντα στα παιδιά,μας γιατί δεν ξέρουμε.Δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω όμως ηωδεν θες να το παραδεχτείς Υπάρχει προβληματική συμπεριφορά δική σας κ δεν υπάρχει περίπτωση να μην βγει στο παιδί εννοώ με το πως βλέπετε τον κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, μαγιοπουλας είπε:

Χωρίς επαφές εμπλοκή κ ανάμειξη τα ερεθίσματα είναι φτωχά γιατί δεν είναι βιωματικά αυτά που κάνει.

Θα συμφωνήσω αλλά και τα γνωσιακά ερεθίσματα χρειάζονται. Ξυπνάνε το μυαλό, για να το πω απλοϊκά, ο εγκέφαλος συλλέγει πληροφορίες που θα του χρειαστούν, το παιδί μαθαίνει τον κόσμο γύρω του, μαθαίνει να αξιολογεί τα ερεθίσματα, να τα ταξινομεί, να κάνει περίπλοκες σκέψεις. Τα εφόδια που πρέπει να δίνουμε στα παιδιά συμφωνώ πως δεν πρέπει να είναι μονόπλευρα, λίγο από όλα ανάλογα με την ηλικία τους. Η πληροφορία θυμάμαι έλεγαν στο σχολείο είναι δύναμη! 

 

Εγώ πχ θεωρώ πολύ καλή εξάσκηση για το μυαλό τα μαθηματικά ό άνδρας μου όχι μιας και είναι θεωρητικός. Κάνουμε αρκετά προφορικά μαθηματικά παιχνίδια και βλέπω πως το παιδί αναπτύσσει κριτική σκέψη. 

 

Ας μην ξεχνάμε βέβαια πως λόγο των καραντινων πολλά παιδάκια κοινωνικά θα είναι πιο κουμπωμενα, πιο διστακτικά. Φυσικά και η συναστροφη των παιδιών μεταξύ τους έχει τεράστια οφέλη και είναι αναντικατάστατη αλλά όλα χρειάζονται!

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, mama16 είπε:

Εγώ νομίζω Έσπερος (με όλη την καλή διάθεση) ότι εσύ νιώθεις μειονεκτικά που ζείτε στο νησί κ όχι στην Αθήνα που προσπαθείς σε όλους να αποδείξεις ότι δεν υστερεί σε κάτι το παιδί σου από τα υπόλοιπα. Κ προσπαθείς να το αποδείξεις ακόμα κ στον ίδιο σου τον εαυτό. Γι αυτό λες πάντα για το γνωστικό κομμάτι. Κ εννοείται ότι δεν υστερεί σε κάτι, σε κάποια θέματα είναι κ πιο μπροστά για την ηλικία του. Δεν σημαίνει ότι οποιο παιδάκι δεν μένει στην Αθήνα, είναι πιο πίσω γιατί δεν έχει τόσες δραστηριότητες, κερδίζουν σε άλλα πράγματα. Κ δεν σημαίνει κ ότι όσοι γονείς μένουν Αθήνα κάνουν τα πάντα.. Δεν μενει κ πολύς χρόνος απ' την καθημερινότητα. Αυτό μόνο που λείπει στο παιδί σου είναι η επαφή με συνομιλικα, που θα μπορούσατε κ εκεί εύκολα να το προσφέρετε αν πηγαίνατε να παίξει με άλλα παιδάκια κ στην παιδική χαρά κ να κανονιζατε με άλλους γονείς.

Μα βρε κορίτσια και εμείς δεν μένουμε Αθήνα μένουμε σε μια μικρή πόλη έξω από Αττική. ΑΛΛΑ αυτό δεν έχει να κάνει με το ότι το παιδί δεν πηγαίνει κούνιες να γνωρίσει παιδιά και να κάνει φίλους. Στα 4 θα έπρεπε είδη να έχουν επιδιώξει οι γονείς να βρουν παρέα στο παιδί εφόσον δεν πάει παιδικο. Να έχει φίλους. Και εγώ δεν την πάω την γειτόνισα παρά δίπλα μας αλλά την φωνάζω  για καφέ μόνο και μόνο για να φέρει την κόρη της που είναι ίδια ηλικία σχεδόν με τον δικό μου και να παίξουν. Έρχεται εδώ μιλάμε το πολύ 3 λεπτά γιατί δεν έχουμε τίποτα ενδιαφέρον να πούμε εμείς οι δυο. Είμαστε από άλλους κόσμους :p της φτιάχνω καφέ κάθεται στην μια άκρη του κήπου και επιβλέπει την κόρη της και εγώ στην άλλη φυτεύω η ποτίζω τα λουλούδια η οποία άλλη δουλειά. Επιβλέπω και εγώ τον δικό μου. Δεν είναι ότι δεν την συμπαθώ απλά είμαστε πολύ διαφορετικές όμως θέλω παρέα στον γιο μου όσο το αδερφάκι του είναι ακόμα μικρό. Όποτε δεν μπορεί το νησί να μην έχει αλλα παιδάκια έστω και ας η Έσπερος δεν συμπαθεί τους γονείς .. θα μπορούσε να του βρει παρέα. Στην πεθερά μου όταν πάμε .. δεν θεωρώ ότι είναι σωστό το παιδί να κάτσει πάλι να παίζει μόνο του όσο εγώ θα πεινώ μαζί της καφέ .. όποτε πάλι έχω πάει μια βόλτα δυο σπίτια παραδίπλα και έχω φωνάξει μια γιαγιά να έρχεται με τον εγγονό της. Καλή γυναίκα αλλά μεγάλη ηλικιακά γριούλα φέρνει τον μικρό και παίζουν στην αυλή. Αλλιώς δεν γίνεται άμα είναι να περιμένω ποτέ θα συμπαθήσω έναν ενήλικα για να κάνει παρέα και το παιδί μου δεν θα είχαμε βρει ποτέ :p 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 23 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Με εσάς μόνο και χωρίς επαφή με άλλους?φυσικά κ δεν φτάνει.επαφη κα.ια με τον υπόλοιπο κόσμο καταλαβαίνω εγώ.κ στην τελική εμεις από μόνοι μας δεν μπορούμε να διδάξουν τα πάντα στα παιδιά,μας γιατί δεν ξέρουμε.Δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω όμως ηωδεν θες να το παραδεχτείς Υπάρχει προβληματική συμπεριφορά δική σας κ δεν υπάρχει περίπτωση να μην βγει στο παιδί εννοώ με το πως βλέπετε τον κόσμο.

Τώρα ψιλοάσχετο αλλά πιάνομαι από το 'δεν μπορούμε να διδάξουμε'. Ακολουθώ μια μπλόγκερ η οποία έχει ένα παιδί με σοβαρότατα θέματα υγείας. Κάποια στιγμή είπε ότι δεν είναι γονιός αλλά νοσοκόμα. Δεν γεννήθηκε μια μαμά με το παιδί αλλά μία νοσοκόμα. Και συνέχισε λέγοντας ότι οι υπόλοιποι γίνονται γονείς γίνονται δάσκαλοι γίνονται φροντιστές γίνονται φίλοι κλπ κλπ εναλλάσσοντας ρόλους μέσα στη μέρα και περνώντας τα χρόνια ενώ αυτή θα είναι πάντα μια νοσοκόμα. Τώρα θα μου πείτε πού κολλάει αυτό. Στο γενικό ότι πρέπει να είμαστε λίγο από όλα και στις κατάλληλες ώρες. Κατά βάση γονείς και όχι δάσκαλοι στα παιδιά μας. Όχι συνέχεια εκπαιδευτικοί όχι συνέχεια φίλοι. Δεν είναι δουλειά μας όπως λες να διδάξουμε τα πάντα γιατί δεν ξέρουμε τα πάντα. Δεν είναι δουλειά το παιδί μας. Δεν το δουλεύουμε 24ωρες το 24ωρο,το μεγαλώνουμε.  Το αφήνω γενικά σαν σχόλιο να υπάρχει. 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 15 λεπτά , Super.mum είπε:

Μα βρε κορίτσια και εμείς δεν μένουμε Αθήνα μένουμε σε μια μικρή πόλη έξω από Αττική. ΑΛΛΑ αυτό δεν έχει να κάνει με το ότι το παιδί δεν πηγαίνει κούνιες να γνωρίσει παιδιά και να κάνει φίλους. Στα 4 θα έπρεπε είδη να έχουν επιδιώξει οι γονείς να βρουν παρέα στο παιδί εφόσον δεν πάει παιδικο. Να έχει φίλους. Και εγώ δεν την πάω την γειτόνισα παρά δίπλα μας αλλά την φωνάζω  για καφέ μόνο και μόνο για να φέρει την κόρη της που είναι ίδια ηλικία σχεδόν με τον δικό μου και να παίξουν. Έρχεται εδώ μιλάμε το πολύ 3 λεπτά γιατί δεν έχουμε τίποτα ενδιαφέρον να πούμε εμείς οι δυο. Είμαστε από άλλους κόσμους :p της φτιάχνω καφέ κάθεται στην μια άκρη του κήπου και επιβλέπει την κόρη της και εγώ στην άλλη φυτεύω η ποτίζω τα λουλούδια η οποία άλλη δουλειά. Επιβλέπω και εγώ τον δικό μου. Δεν είναι ότι δεν την συμπαθώ απλά είμαστε πολύ διαφορετικές όμως θέλω παρέα στον γιο μου όσο το αδερφάκι του είναι ακόμα μικρό. Όποτε δεν μπορεί το νησί να μην έχει αλλα παιδάκια έστω και ας η Έσπερος δεν συμπαθεί τους γονείς .. θα μπορούσε να του βρει παρέα. Στην πεθερά μου όταν πάμε .. δεν θεωρώ ότι είναι σωστό το παιδί να κάτσει πάλι να παίζει μόνο του όσο εγώ θα πεινώ μαζί της καφέ .. όποτε πάλι έχω πάει μια βόλτα δυο σπίτια παραδίπλα και έχω φωνάξει μια γιαγιά να έρχεται με τον εγγονό της. Καλή γυναίκα αλλά μεγάλη ηλικιακά γριούλα φέρνει τον μικρό και παίζουν στην αυλή. Αλλιώς δεν γίνεται άμα είναι να περιμένω ποτέ θα συμπαθήσω έναν ενήλικα για να κάνει παρέα και το παιδί μου δεν θα είχαμε βρει ποτέ :p 

Εγώ οφείλω να ομολογήσω ότι δεν το κάνω αυτό για να παίζουν τα παιδιά μου αλλά ευτυχώς έχω την τύχη να έχουν ξαδερφακια στην ίδια ηλικία. Κ φίλους έχουμε με παιδάκια στην ηλικία του μικρού. Η μεγάλη δε κ αν βγούμε έξω κ βρει τις φίλες της πάλι φωνάζει τον μικρό για να είναι μαζί της!! Έρωτα με τον αδερφό της!! :P

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον έχετε παρεξηγήσει κάτι. Δεν είπα ποτέ ότι εμείς ως γονείς υποκαθιστούμε το περιβάλλον του σχολείου. Απλώς δείχνουμε στο παιδί τον κόσμο γύρω, και αυτό δεν το λέω για να παινευτούμε, αλλά επειδή η μαγιοπούλας είπε ότι μεγαλώνει σε φτωχό περιβάλλον χωρίς ερεθίσματα. Δεν μεγαλώνει χωρίς ερεθίσματα. Ασχολούμαστε με πολλά διαφορετικά πράγματα, κι αυτό σαν παιχνίδι ή σαν οικογενειακή δραστηριότητα, όχι σαν μάθημα. Οπότε δεν θεωρώ ότι σε επίπεδο γνώσεων ή δεξιοτήτων έχει χάσει κάτι επειδή δεν έχει πάει στον παιδικό σταθμό ή σε άλλη οργανωμένη δραστηριότητα. Σίγουρα του λείπει η επαφή με παιδιά, αλλά αυτό δεν είνι δική μας ευθύνη. Έχουμε πλούσιο κοινωνικό κύκλο, απλώς δεν είναι γονείς με παιδιά. Δεν φταίμε εμείς για αυτό. Ούτε έχουμε καταφέρει να κάνουμε κάποια συναναστροφή τέτοια όσες φορές πήγαμε στην παιδική χαρά, δεν είδαμε ποτέ γύρω μας κάποιον γονιό να ψάχνει παρέα. Στην παραλία κάναμε κάποια γνωριμία πέρσι που συνχίστηκε και φέτος και γνωρισ΄τηκαμε με τους γονείς σε πιο φιλικό επίπεδο. Έχω δοκιμάσει και με συναδέλφους που έχουν παιδιά, αλλά κατάλαβα ότι δεν θελουν κάτι παραπάνω από τα να παίξουν τα παιδιά αν τύχει να βρεθούμε κάπου, οπότε σταμάτησα να επιμένω. Δεν είναι ότι δεν συμπαθιόμαστε αλλά κατάλαβα ότι έχουν δικό τους κύκλο και είναι καλυμμένοι και μάλλον προτιμούν άτομα από εκτός δουλειάς για την κοινωνική τους ζωή (δεν είναι δλδ κάτι προσωπικό μαζί μας, γενικά προτιμούν ο κοινωνικός τους κύκλος να είναι από εκτός σχολείου). Φυσικά χαι΄ρομαι που θα πάει στο σχολείο για να κάνει φίλους, αν και θα προτιμούσα να γίνει χωρίς τα μέτρα του κορονιού και αυτό σίγουρα με έχει επηρεάσει πολύ και γι αυτό εύχομαι φέτος να μην ήταν η χρονιά του να πάει. Απλώς φοβάμαι πολύ για το αν θα τα καταφέρει, αν θα του φανεί άσχημο κλπ και μου βγαίνουν διάφορα αρνητικά συναισθήματα για όσα στραβά θα προκύψουν στην πορεία. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 43 λεπτά , mama16 είπε:

Εγώ οφείλω να ομολογήσω ότι δεν το κάνω αυτό για να παίζουν τα παιδιά μου αλλά ευτυχώς έχω την τύχη να έχουν ξαδερφακια στην ίδια ηλικία. Κ φίλους έχουμε με παιδάκια στην ηλικία του μικρού. Η μεγάλη δε κ αν βγούμε έξω κ βρει τις φίλες της πάλι φωνάζει τον μικρό για να είναι μαζί της!! Έρωτα με τον αδερφό της!! :P

Ναι είστε τυχεροί .. εμείς δεν έχουμε ξαδελφάκια στην ηλικία του και αυτά που έχουμε τα βλέπουμε σπάνια γιατί μένουν μακριά. Ακόμα εσυ έχεις δυο παιδάκια ενώ η Έσπερος ένα μοναχοπαίδι. Είναι διαφορετικό τα δυο παιδιά μέσα στο σπίτι. Θα αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους όπως και να έχει. Επίσης θεωρώ ότι αν είχες ένα παιδί και καθόλου ανήψια θα έκανες και εσυ το ίδιο. Θα έκανες πίσω όπως και εγώ συμπαθείς δεν συμπαθείς τους άλλους γονείς για να πάρει το παιδί σου τα ερεθίσματα και να κάνει παρέες. Δεν γίνεται ένα παιδί στα 4 να περιτριγυρίζεται συνέχεια από ενήλικες μόνο. Είναι ανάγκη αυτό από την στιγμή που δεν πάει παιδικο. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 16 λεπτά , Super.mum είπε:

Θα έκανες πίσω όπως και εγώ συμπαθείς δεν συμπαθείς τους άλλους γονείς για να πάρει το παιδί σου τα ερεθίσματα και να κάνει παρέες. 

Αυτό είναι αλήθεια. Κι εγώ έχω κάνει "αναγκαστικές" παρέες για να παίξει το παιδί με παιδάκια. 

 

@Έσπερος προσπάθησε να μην συγκρίνεις τις δύσκολες προσαρμογές μας που διαβάζεις εδώ με την δική σας περίπτωση. Αρχικά, δεν ξέρεις πως θα κυλήσουν τα πράγματα και δεύτερον κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή, εσένα πχ είχε το παιδί  φροντιστή όταν ήσουν στο σχολείο, ο δικός μου είχε μόνο εμένα και περιστασιακά την γιαγιά ή τον μπαμπά για δύο ώρες το πολύ όταν έλειπα. Επίσης παρότι μπορεί να έχουν κοινά χαρακτηριστικά πχ ανοίγονται δύσκολα στους άλλους έχουν διαφορετική ψυχοσύνθεση και εκλαμβάνουν διαφορετικά τα πράγματα. Ακόμα όλες οι περιπτώσεις προσαρμογής δεν είναι του ίδιου επιπέδου, δηλ τα περισσότερα παιδιά που κλαίνε στο σχολείο, κλαίνε μόνο στην αρχή γιατί τους  λείπει η μαμά, ή μέχρι να συνειδητοποιησουν την μονιμότητα ή την ένταξη του σχολειου στην ρουτίνα, ή μέχρι να ξεχαστουν από τα ενδιαφέροντα πράγματα που μπορούν να κάνουν. 

Εννοείται πως δεν αντέχω να κλαινε τα παιδάκια αλλά έτσι όπως έχει η προσαρμογή στο νηπιαγωγείο είναι και αναπόφευκτο αν το παιδί δυσκολεύεται. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...