samsympan

Plus500
    • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

      1.085
    • Μελος απο

    • Τελευταια επισκεψη

    • Days Won

      29

    samsympan last won the day on Ιανουάριος 17

    samsympan had the most liked content!

    Συνεισφορα στο φορουμ

    1.506 Excellent

    Περισσότερα για την/τον samsympan

    • Rank
      Δοκιμή

    Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

    2.788 εμφανίσεις προφίλ
    1. Ποια η διάγνωση έστω κι εξ'αποστάσεως (προσωπικά έχω στείλει αρκετές φορές φωτογραφίες στην παιδίατρο για μια γρήγορη γνώμη-οδηγία); Τι οδηγίες σας έδωσε ο παιδίατρος; Ποια η ρουτίνα σας στο τοπικό πλύσιμο της ευαίσθητης περιοχής; Να πλένετε το παιδάκι τοπικά μετά τα κακά με σαπούνι. Οπωσδήποτε 1-2 φορές την ημέρα (πχ πριν την βραδινή κατάκληση σίγουρα). Τον ποπό με σαπούνι, το πιπί με σκέτο νερό εκτός κι αν σας έχει προτείνει ο παιδίατρος ειδικό καθαριστικό με το οποίο να πλένετε το παιδί. Να της λέτε να κάνει βαθύ κάθισμα και με το τηλέφωνο του ντουζ και ήπια ροή νερού να πλένετε μπροστά. Κατόπιν καλό στέγνωμα με καθαρή πετσέτα και στέγνωμα με σεσουαρ από κάτω να μην μένει καθόλου υγρασία (όπως κάνουμε στα μωρά όταν συγκαούν). Και τέλος ότι αλοιφή/σκεύασμα σας έχει υποδείξει ο παιδίατρος αν σας έχει υποδείξει. Δηλαδή είστε σίγουρη ότι η bepanthol κάνει στην περίπτωση σας. Όπως σωστά ανέφερε @little lamb παραπάνω αν πχ είναι μυκητίαση ή φλεγμονή η bepanthol δεν είναι το κατάλληλο σκεύασμα και μπορεί να κάνει χειρότερη την κατάσταση. Τώρα, για την επίσκεψη στον παιδίατρο, την προσέγγιση του όλου θέματος και το ότι ο παιδίατρος σας είπε ότι είναι πολυ σοβαρό και προφανώς εννοεί ότι το παιδί χρειάζεται να το δει ειδικός κι εσείς ζητάτε κατεύθυνση από το forum... αυτά δεν είναι πολύ σοβαρά... Εκτός κι αν από λάθος παραλείψατε το "δεν". Δηλαδή σας είπε "δεν είναι πολύ σοβαρό". Ή τέλοσπαντων κάτι παρανοήσαμε όλοι εδώ που σας απαντήσαμε...
    2. Η χοριακή είναι για να πιστοποιήσει την εγκυμοσύνη. Και η επαναμέτρηση της 2-3 μέρες μετά, το βαίνειν καλώς. Και έχει χρησιμότητα στις πολύ αρχές, όταν έχουμε θετικό τεστ αλλά υπολογίζουμε οτι είναι πολύ νωρίς για να φανεί κάτι υπερηχογραφικά. Οπότε ο ιατρός προτείνει να μετρήσουμε 1-2 χοριακές κι αναλόγως αποτελεσμάτων, μετά από 1εβδομάδα - 10 μέρες - ή παραπάνω που θεωρεί κάτι θα φαίνεται, προτείνει να πάμε στο ιατρείο για υπέρηχο. Εφόσον με το θετικό τέστ, και υπολογίζοντας ΤΕΡ, ο ιατρός πρότεινε απευθείας ραντεβού. Και στο ραντεβού είδε υπερηχογραφικά ασκό κλπ. Όντως γιατί να ζητήσει χοριακή; Και το βαίνειν καλώς το έλεγξε με υπέρηχο 7-10 μέρες μετά πχ. Οπότε και πάλι δεν χρειάστηκε. Πολύ όμορφα νέα! Συγχαρητήρια!
    3. Με ενα καλαμάκι στριφογυριστό, ή με σχέδιο. Ή σε ένα μπουκαλάκι καινούργιο με μια παράσταση να την δελεάσει κάπως. Ή στο μπουκάλι το μισόλιτρο το κλασικό που αρέσει σε πολλά παιδάκια να πίνουν. Και στο φαγητό καμιά σούπα με κανένα ζυμαρικό πέππα ή κάτι αντίστοιχο. Ένα παραμυθάκι, ένα βιβλιαράκι μαζί να ξεφυλλίζετε. Στα ζόρια ίσως και ένα βιντεάκι σύντομο ένα τραγουδάκι μια μικρή ιστοριούλα, έτσι λίγο να μπει κάτι στο στομαχάκι της, λίγες κουταλίτσες. Μια μικρή απογευματινή βολτίτσα στη γειτονιά με κάτι μικρό στο χέρι να μασουλάει. Ιδέες τώρα λέω που θα σκεφτόμουν εγώ να δοκιμάσω. Πάντως αν η γενική εικόνα της είναι καλή, ακόμη κι έτσι μην ανησυχείς. Ενημέρωνε τον γιατρό και υπομονή.

    4. Διαφημίσεις


    5. Εμάς η παιδίατρος σε αντίστοιχες περιπτώσεις πάντα μας έλεγε να μην ανησυχούμε που δεν τρώνε, να μην πιέζουμε, ξέρει ο οργανισμός πότε θα είναι έτοιμος να δώσει σήμα να λειτουργήσει ξανά σταδιακά να δέχεται τροφή. Προσφέρουμε υγρά ανά τακτά διαστήματα (ροφήματα, ζωμούς, σουποειδή ελαφριά με φιδέ/ρυζάκι, κι οτι σας είπε και ο παιδίατρος σας φυσικά) κι ας φάνε 3-4 κουταλιές. Και ηλεκτρολύτες μας είχε δώσει κι εμάς μια φορά. Να την παρακολουθείς, να ενημερώνεις τον γιατρό και ψυχραιμία. Θα επανέλθει η όρεξη της σταδιακά. Επίσης, δεν ξέρω αν σας συμβαίνει, εμάς σε μια περίπτωση η μικρή επίσης ξάπλωνε στο καναπέ και κοιμόταν αρκετές ώρες την ημέρα. Μας είπε είναι φυσικό, γιατί δεν τρώει καλά και δεν έχει ενέργεια. Θα επανέλθει η ενέργεια της όταν αρχίσει να τρώει. Όπως κι έγινε. Γρήγορα περαστικά!
    6. @Barbouni85 καλησπέρα! Εμείς στα παιδιά μας εφαρμόσαμε την μέθοδο που από νωρίς, τους 6μήνες, τα βάζαμε στο γιο-γιο. Δεν σας ζαλίζω με αυτό γιατί δεν θα σας φανεί χρήσιμη στην παρούσα φάση (μόνο για το 2ο παιδάκι αν σας ενδιαφέρει όταν έρθει η ώρα με το καλό). Ωστόσο, το αναφέρω για να συμπληρώσω ότι ακόμη κι έτσι, από την 2η κόρη μας η οποία είναι συνομήλικη του γιού σας, είχαμε κατά καιρούς αντιδρασούλα (όχι ακρότητες). Πλέον εδώ και αρκετούς μήνες έχει αυτονομηθεί σχεδόν πλήρως στην τουαλέτα (πάει και μόνη εντελώς). Και σιγά σιγά θα ξεκινήσω να την αφήνω να σκουπίζεται και μόνη. Σε εμάς δούλεψε (το έχω αναφέρει κι αλλού με λεπτομέρειες) το να ενισχύσουμε την αυτονομία του παιδιού. Δηλαδή όταν λερώνεται να αλλάζει, να πλένεται, να σκουπίζεται, να ντύνεται "μόνο" του. Το βάζω σε εισαγωγικά διότι εννοείται, αναλόγως ηλικίας, εμείς είμαστε επικουρικά δίπλα στο παιδί να βοηθήσουμε εάν-όταν χρειάζεται. Ρουχαλάκια, πετσετούλα, σαπούνι σε σημείο να τα φτάνει. Τα λερωμένα ρουχαλάκια στον κάδο του πλυντηρίου. Να πατήσει και το πρόγραμμα. Να πάρει από το συρτάρι του αλλαξιά. Να ντυθεί μόνο του. Είναι σε ηλικία που εδώ και καιρό μπορεί να τα καταφέρει όλα αυτά και πολύ καλά μάλιστα. Οπότε θα σας πρότεινα να προσπαθήσετε να καταπιείτε τον εκνευρισμό σας (τον οποίο κατανοώ πλήρως), κι όταν λερώνετε να μην σχολιάζετε το ότι λερώθηκε αλλά το ότι μόνος του (με την βοήθεια σας αρχικά) θα πρέπει να αλλάξει. Και εξηγώντας τα αυτονόητα με ήρεμο τρόπο (πχ δεν μπορούμε να είμαστε λερωμένοι διότι θα ερεθιστεί το δέρμα μας και θα τσούζει, διότι θα μυρίζουμε και δεν θα μπορούν να μας πλησιάσουν οι φίλοι μας να παίξουμε κι συνεπώς δεν μπορούμε να βγούμε βόλτα, και με έξυπνες επιβραβεύσεις, κλπ). Προσπαθήσετε λοιπόν να δουλέψετε αυτό το κομμάτι, της αυτονομίας, της αυτοπεποίθησης, της ανάληψης ευθυνών (αυτών που του αναλογούν ως παιδί φυσικά). Και υπομονή! Πιστεύω με σωστό χειρισμό, έχετε αρκετό χρόνο έως την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, για να έχετε πρόοδο στο κομμάτι αυτό
    7. @Zuchi και @little lamb λογικά αυτά που επισημαίνετε. Σας ευχαριστώ πολύ! Θα κοιτάξω να δω αυτό με την κλήση. Ή τι άλλο προτείνεται σχετικά. Καλημέρα!
    8. Καλησπέρα! Έχει κάποιος/α χρησιμοποιήσει στήριγμα κεφαλής αυτοκινήτου; Αυτόν τον υφασμάτινο ιμάντα που κρατά το κεφαλάκι του παιδιού σε επαφή με το καθισματάκι και δεν πέφτει μπροστά. Έχουμε μεγάλο θέμα κυρίως στις μακρινές αποστάσεις που τα παίρνει ο ύπνος. Πιάνεται ο αυχένας τους. Πιέζεται το προσωπάκι τους στο στέρνο-στα κλιπς της ζώνης κλπ. Τι άποψη έχετε σχετικά με το αξεσουάρ αυτό; Ευχαριστώ πολύ!
    9. Καλησπέρα! Γιατί της δίνετε το γάλα με σύριγγα; Βάλτε το σε ποτηράκι. Πλαστικό με χερουλάκι. Να εξοικιωθεί να το κρατάει πρώτα με την βοήθεια σας και σιγά σιγά και μόνη. Αυτό άσχετο με το ερώτημα σας αλλά μου έκανε εντύπωση. Ξέρετε πως μετά το έτος μπορείτε να εισάγετε φρέσκο γάλα στο παιδί. Κατσικίσιο (ανώτερο ποιοτικά) ή/και αγελαδινό. Εννοείται αφού συζητήσετε με τον παιδίατρο και μόνο με την σύμφωνη γνώμη του! Τώρα ως προς το να επαναφέρετε το κομμάτι του θηλασμού στην σχέση σας. Θα σας πρότεινα μην την βάζετε να θηλάσει. Αντ' αυτού όταν πχ ξεντύνεστε-ντύνεστε αφήστε την να περιεργαστεί το στήθος σας. Ή να σας κάνει παρέα στο ντουζ, εσείς να πλένεστε αυτή με τα παιχνιδάκια της παραδίπλα, να μιλάτε, να σας χαζεύει, να παίξετε λίγο πριν ντυθείτε. Κλπ. Δηλαδή δείξτε της ότι είστε διαθέσιμη, το στήθος είναι εκεί αν το θέλει, αλλά μην επιμένετε να θηλάσει. Στην τελική δεν είναι λόγος για να καταρρεύσετε ψυχολογικά. Ο θηλασμός είναι "χορός για δύο". Αλλιώς δεν έχει νόημα ειδικά στην ηλικία του παιδιού σας. Εννοώ δεν είναι μηνών όπου το παλεύουμε να θηλάσει το μωρό. Είναι πλέον παιδάκι, με άποψη, νιώθει κάπως ίσως περισσότερο επειδή σας βλέπει στρεσσαρισμένη και διαισθάνεται τον λόγο (κι όχι τόσο επειδή θυμάται την αντίδρασή σας). Αν δεν θέλει σεβαστείτε το. Η σχέση σας είναι πολλάάά πράγματα επιπλέον του θηλασμού. Τώρα μπαίνει και σε μια καταπληκτική ηλικία που μέρα με τη μέρα θα βλέπετε καινούργια ναζάκια και λογάκια και κατορθώματα. Κοιτάξτε να είσαστε χαρούμενες και να περνάτε όμορφα παρέα! Να σας ζήσει!
    10. samsympan

      Ψυλλοι SOS

      Πραγματικά σας κατανοώ. Κάποιες φορές είναι δύσκολη υπόθεση να ξεφορτωθείς έντομα-παράσιτα. Για τα ρούχα που λέτε. Εγώ θα επέλεγα συγκεκριμένα κομμάτια που θα φορούσα εναλλαξ για κάποιες μέρες, μέχρι να πλύνω-λιάσω-αερίσω-σιδερώσω τα υπόλοιπα και τα φυλάξω σε θήκες ρούχων, έως να μου ψεκάσουν την ντουλάπα. Επίσης θα πρότεινα μεταξύ των πλύσεων να καθαρίζετε και το φίλτρο του πλυντηρίου και να κάνετε και μια πλύση με άδειο κάδο και χλωρίνη σε υψηλή θερμοκρασία. Μήπως τυχόν επιβιώνουν κι εντός του πλυντηρίου τα αυγά. Τι να σας πω... δεν ξέρω κάτι εξειδικευμένο, δεν έχω σχετική γνώση. Εύχομαι να ηρεμήσετε σύντομα!
    11. Αν κατάλαβα καλά όταν διάβασα και τα άλλα post σας, το παιδί είχε δώσει κάποια δείγματα και πιο πριν (9-10ετών αναφέρετε). Όπως και να έχει πάντως αρχικά θα σας πρότεινα να απευθυνθείτε εσείς-οι γονείς δηλαδή σε έναν ειδικό, να του δώσετε το πλήρες ιστορικό του παιδιού και να σας ενημερώσει-ευαισθητοποιήσει σχετικά με αυτό που συμβαίνει. Να σας προτείνει βιβλιογραφία να μελετήσετε σχετικά. Να γνωρίσετε τι είναι αυτό που συμβαίνει στο παιδί, να πάψει να σας τρομοκρατεί. Να σας εξηγήσει τρόπους υγιούς διαχείρισης της κατάστασης για εσάς, κλπ. Διότι καταλαβαίνετε πως εάν εσείς είσαστε σε συνεχές στρες και διαρκή θλίψη, δεν μπορείτε να υποστηρίξετε και να ενδυναμώσετε το παιδί. Κι έπειτα να δείτε και να κρίνετε για την επίσκεψη του ίδιου του παιδιού.
    12. Πολύ σωστά επισημαίνει η @mama16. Αυτοί οι δύο ειδικοί, μαζί με τον αναπτυξιολόγο-παιδίατρο και με εσάς-την οικογένεια φυσικά, σε άρρηκτη και διαρκή συνεργασία μεταξύ σας είσαστε η ομάδα που θα δουλεύει μαζί όλα τα θέματα του παιδιού (και το παρόν θέμα). Εκτός από μεμονομένους ιδιώτες θα ξέρετε φυσικά ότι υπάρχουν και κέντρα θεραπειών, με ειδικούς και λοιπών ειδικοτήτων (παιδοψυχολόγοι, μουσικοθεραπευτές-χοροθεραπευτές, ειδικοί φυσικής αγωγής για ΑμΕΑ, ειδικοί παιδαγωγοί, κλπ) που μπορείτε να απευθυνθείτε αν δεν το έχετε κάνει ήδη. Τα θέματα που παρουσιάζει το παιδί και τα νέα που θα προκύπτουν, είναι θέματα που δουλεύονται από διεπιστημονική ομάδα σε συνεργασία με την οικογένεια και όχι θέματα που θα πρέπει μόνη η οικογένεια χωρίς υποστήριξη ειδικών, να αναλαμβάνει να διευθετήσει και να επωμίζεται εξολοκλήρου την ευθύνη. Οι ειδικοί θα σας κατευθύνουν και θα σας υποστηρίξουν. Και ξέρετε πως με την κατάλληλη πρώιμη παρέμβαση η πρόγνωση είναι πολύ αισιόδοξη! Να σας ζήσει!
    13. @Βανουλα έχει δίκιο @Ilaeira. Καταρχήν θα σας πρότεινα αν έχετε την δυνατότητα να πάρετε και 2η γνώμη από ψυχίατρο. Και κυρίως να απευθυνθείτε σε ψυχίατρο-ψυχοθεραπευτή. Που κάνει δηλαδή συνεδρίες ψυχοθεραπείας. Επίσης να αναζητήσετε ψυχίατρο-ψυχοθεραπευτή που να ειδικεύεται στην περιγεννητική ψυχική υγεία. Κάντε μια έρευνα στο διαδίκτυο να βρείτε τα τηλ. των ειδικών της περιοχής σας-που σας εξυπηρετούν από άποψη πρόσβασης. Μπορείτε να πάρετε τηλ. έναν έναν και να εξηγήσετε την κατάσταση σας κι ότι αναζητάτε ειδικό να σας υποστηρίξει ψυχοθεραπευτικά. Να κάνετε κάποιες βασικές ερωτήσεις. Και κατόπιν αφότου μιλήσετε με μερικούς, κρίνετε αναλόγως και της απόκρισης τους και κλείνετε ραντεβού από κοντά. Αισιοδοξία. Με σωστή προσέγγιση όλα είναι διαχειρίσιμα. Με το καλό εύχομαι!
    14. Καλησπέρα! Παραλείψατε να αναφέρετε την ηλικία-τάξη του παιδιού, αν και μάλλον είναι παιδί Δημοτικού. Το επισημαίνω προς διευκόλυνση των αναγνωστών προκειμένου αν κάποιος γνωρίζει σχετικά με το ερώτημα σας να σας κατευθύνει (δυστυχώς δεν γνωρίζω). Αυτό που αναφέρετε είναι ένα σημείο πολύ σημαντικό. Έχετε στενή επικοινωνία με τον/την εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης; Συζητάτε για τις εκπαιδευτικές ανάγκες του παιδιού; Έχετε φέρει τον/την εκπαιδευτικό σε επαφή με τους θεράποντες ιατρούς/ειδικούς που παρακολουθούν το παιδί (πχ αναπτυξιολόγο, εργοθεραπευτή, ψυχοθεραπευτή, κλπ) προκειμένου να δομηθεί σφαιρικό πλάνο φροντίδας του παιδιού (διεπιστημονικότητα); Ομοίως και ο γενικός εκπαιδευτικός της τάξης θα έπρεπε να είναι σε σε συνεχή επικοινωνία, διάλογο, συνεργασία σε ενταξιακή βάση, με τον/την ειδικό/ή παιδαγωγό και τους ειδικούς που παρακολουθούν το παιδί και με εσάς-την οικογένεια. Δυστυχώς φαίνεται να μην συμβαίνουν αυτά. Στην περίπτωση αυτή, αν και δεν θα έπρεπε να είναι αυτό λύση ανάγκης (παρά μόνο επιλογής), έχετε σκεφτεί την πιθανότητα ιδιωτικής παράλληλης στήριξης; Όπου θα επιλέξετε βάσει των σωστών παραμέτρων τον εκπαιδευτικό.
    15. Το Zero της Chicco. Είναι σαν Uno σε bebe version.Το θεώρω πολύ ωραίο παιχνίδι! Γράφει από 3+ (η απλή εκδοχή) αλλά θα μπορούσατε να δοκιμάσετε κι από τώρα. Να δείτε αν τραβάει. Αλλιώς το αφήνετε στην άκρη για λίγο καιρό και το ξαναβγάζετε. Είναι παιχνίδι επένδυση, για όλες τις ηλικίες, για ταξίδι σούπερ, για τις βόλτες να το βάζετε στην παιχνιδότσαντα. Εμένα με βοήθησε πολύ όταν εκεί γύρω στα 2μιση η μεγάλη, ήμουν έγκυος στο 2ο και δεν την πάλευα ώρες ώρες και ήθελα να ξαπλώνω λίγο. Το παίρναμε με το παιδί στο κρεββάτι και παίζαμε. Επίσης, σε άλλο στυλ βέβαια αυτό, τότε στα 2μισι κι έπειτα, ξεκινήσαμε να παίζουμε (μαζί σαν παιχνίδι για δύο) και το Λεξούλες της Clementoni (έχει και σε άλλες μάρκες αντίστοιχα). Πρώτα σαν παζλ χωρίς να δίνουμε βάση στα γράμματα και σταδιακά εισερχόταν η Γλώσσα στο παιχνίδι, αναδυόταν αυθόρμητα από το παιδί. Α! Και παιχνίδι ισορροπίας τύπου jenga από το flying tiger, με μικρά τουβλάκια, όχι τα μεγάλα. Τα οποία αρχικά απλώς τα στοιβάζαμε και προσπαθούσαμε να κάνουμε το πύργο όσο πιο ψηλό μπορούσαμε πριν γκρεμιστούν. Κι αργότερα, μεγαλύτερο το παιδί αρχίσαμε να το παίζουμε κανονικά ας πούμε. Μόλις τα έψαξα. Τι ωραίες προτάσεις!
    16. Εεεμ... μάλλον βρε κορίτσια... λογικά αν λέει πρασινίζει μόνο του στις 5μέρες, αφενός θα ήταν κόκκινο πριν κι αφετέρου μιλάμε για 5 24ωρα. Αυτό αντιλαμβάνομαι από την απάντηση που μου έδωσαν. Αλλά δεν έχω προσωπική γνώση. Οπότε διασταυρώστε το για σίγουρα.