samsympan

Νέο Μέλος
    • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

      173
    • Μελος απο

    • Τελευταια επισκεψη

    • Days Won

      4

    samsympan last won the day on Ιανουάριος 5

    samsympan had the most liked content!

    Συνεισφορα στο φορουμ

    237 Good

    Περισσότερα για την/τον samsympan

    • Rank
      Νέος Χρήστης

    Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

    801 εμφανίσεις προφίλ
    1. @Έσπερος συμφωνώ σε αυτό με τον άντρα σου. Οι εκπαιδευτικοί γονείς τα ξέρουμε όλα... και θα κάναμε τα πάντα σωστότερα...! Άλλο που τα παιδιά μας πολλές φορές λούζονται την ασχετοσύνη μας... Το μόνο που "σώζει" την περίπτωση μου και θέλω να πιστεύω οτι δε θα καταντήσω γραφική, είναι ότι δεν μου αρέσουν οι εντάσεις.
    2. @Mama_Anesti_ τα παιδιά μας έχουν σχεδόν ένα χρόνο διαφορά (η δική μας θα είναι από τα μεγάλα του προνηπίου). Έχουμε τον ίδιο προβληματισμό. Εμείς όχι ως προς το γνωστικό κομμάτι ή της αυτοεξυπηρέτησης (είναι σε καλό επίπεδο και τα δουλεύουμε συνεχώς). Εμείς έχουμε θέμα με το άγχος αποχωρισμού (που συζητούσαμε σε άλλο topic) και με την συνύπαρξη με ξένα παιδιά-ενήλικες άνευ της παρουσίας μας. Ξεκινήσαμε να το δουλεύουμε στη αρχή της χρονιάς. Σε ομαδική δραστηριότητα χωρίς την παρουσία γονέα. Ξεκίνησε καλά, εξελίχθηκε χάλια. Το χειρίστηκα λάθος. Το παιδί στρεσσαρίστηκε. Σταματήσαμε. Αφήσαμε να περάσει λίγος καιρός. Και το δουλεύουμε πλέον σε ομαδική δραστηριότητα με την παρουσία γονέα. Στην αρχή ήταν διστακτική, μαγκωμένη, αρνητική (εξαιτίας της πρώτερης κακής εμπειρίας). Πλέον, λίγο καιρό μετά, το αποζητά και πάμε με χαρά. Ακόμη είμαστε στο μαζί. Στόχος είναι σταδιακά και όταν κρίνω ότι το παιδί είναι ok με αυτό, να κάνω "βήματα πίσω". Μέχρι να μπορεί να υπάρξει άνετα και με χαρά το παιδί στον χώρο άνευ της παρουσίας μου. Δεν εγγυάται κανείς βέβαια ότι δεν θα έχουμε "δράματα" στις αρχές του σχολείου. Όπως και να έχει όμως θα έχουμε κάνει από μεριάς μας ότι μπορούσαμε. Συν ότι περνάμε και όμορφα εκεί και αποκομίζει πολλά όπως και να έχει. Πάντως παιδί φίλης, που επέστρεψε στη δουλειά όταν χρόνισε και πήγε 1 χρόνο παιδικό, πάει φέτος προνήπιο και κάθε μέρα κλαψουρίζει (για λίγο) και ζητάει την μαμά. "Μα βρε συ (του λένε) αφού η μαμά είναι στη δουλειά, ούτως ή άλλως δεν θα ήσασταν μαζί". "Δε με νοιάζει, θέλω τη μαμά!". Και από την άλλη παιδί άλλης φίλης, που ήταν όλη μέρα σχεδόν μαζί, ξεκίνησε προνήπιο με γέλια και χαρές και έτσι συνεχίζει και στο νήπιο. Οπότε έχει να κάνει και με το παιδί. Εάν κρίνεις ότι ο γιός σας χρειάζεται μια ώθηση σε αυτό το κομμάτι, πιστεύω μια τέτοιου είδους ήπια και σταδιακή προσαρμογή θα ήταν και ευχάριστη και οφέλιμη. Το άλλο άγχος μου είναι να έχουμε καλή δασκάλα... ως πρώην εκπαιδευτικός μάλλον είμαι και λίγο καχύποπτη και προκατειλημένη αλλά όπως και να'χει αυτό δεν μπορούμε να το προκαθορίσουμε.
    3. Συμφωνώ με όσα έγραψε @vtgian και ήθελα να συμπληρώσω τα εξής: - Ως προς το: Αυτός που έχει κάνει το αντιγριπικό εμβόλιο εάν έρθει σε επαφή με τον ιο, διόλου απίθανο να γίνει φορέας του. Όμως λόγω του εμβολίου το ιικό φορτίο που θα αναπτύξει θα είναι χαμηλό (ο πολλαπλασιασμός του ιού ανακόπτεται) και άρα α) πιθανότερο να μην εμφανίσει συμπτώματα ή να εμφανίσει πολύ ελαφρά (που να μην τον υποψιάσουν κάν) και να αναρρώσει εύκολα και χωρίς επιπλοκές και β) να μην είναι μεταδοτικός. Σε αντίθεση με αυτόν που δεν έχει εμβολιαστεί, φέρει μεγάλο ιικό φορτίο και είναι πολύ μεταδοτικός. Κι εκεί βασίζεται και η θεωρία του τοίχους προστασίας γύρω από άτομα ευάλωτα που για οποιονδήποτε λόγο δεν συστήνεται να εμβολιαστούν. - Σε περίπτωση ίωσης με καλή-ικανοποιητική κλινική εικόνα δεν λαμβάνουμε αντιβίωση. Η αντιβίωση χορηγείται κατόπιν εντολής ιατρού, εάν έχει υποψία ή ενδείξεις επιπλοκών της ίωσης (πχ ωτίτιδα, φαρυγγίτιδα, πνευμονία, κλπ) και προς ίαση αυτών. Όχι για καταπολέμηση του ιού. - Φυσάμε την μύτη ή βήχουμε σε χαρτομάντηλο και το πετάμε μετά! Δεν το χρησιμοποιούμε ξανά! Το υφασμάτινο μαντήλι είναι για να σκουπίζουμε τον ιδρώτα μας όχι τη μύτη μας! Χαριτολογώντας το λέω αλλά είναι σημαντικό. Κάποιοι (συνήθως μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι) έχουν τη συνήθεια του μαντιλιού, φύσημα τσέπη ή μανίκι, ξανά φύσημα, κοκ. - Πάντα πλένουμε χέρια όταν μπαίνουμε σπίτι μας ή πάμε επίσκεψη σε άλλο σπίτι. Μαθαίνουμε τα παιδιά μας να το κάνουν και ζητάμε και από τους επισκέτες μας το ίδιο. Είμαι η γραφική που υπενθυμίζει ότι: "Υπάρχει καθαρή πετσέτα στο μπάνιο για τα χέρια σας" . - Πολύ σημαντικό τα παιδιά από μικρά να υιοθετούν τους βασικούς κανόνες υγιεινής. Η μικρή μας είναι 14 μηνών, πλένουμε χέρια μετά την βόλτα και ήδη κάποιες φορές της στρέφουμε τον αγκώνα μπροστά στο στοματάκι όταν φτερνίζεται/βήχει λέγοντας της "βάζουμε το χεράκι". Η μεγάλη μας 4 ετών το έχει μάθει από μικρή και πλην εξαιρέσεων το κάνει. Πλέον της μαθαίνουμε πως να πατά το κουμπί του ασανσερ (με τον δείκτη διπλωμένο) ή να ανοίγει/κρατά την πόρτα μιας τουαλέτας μαγαζιού (με το πόδι όπου γίνεται αυτό).

    4. Διαφημίσεις


    5. @Tzeni tzeni με συγχωρείτε αλλά ο τρόπος γραφής σας είναι κάπως ασαφής και αποσπασματικός. Όπως και οι παραπάνω μητέρες που απάντησαν στο post σας και σας ρώτησαν, κι εγώ δεν έχω καταλάβει ακριβώς ποια είναι τα συμπτώματα του βρέφους που έθεσαν την διάγνωση της αλλεργίας και απέκλεισαν το οτιδήποτε άλλο (πχ κάποιου βαθμού παλινδρόμηση, μη ανοχή του συγκεκριμένου γάλακτος που δίνετε ως συπλήρωμα, κολικοί, ή κάτι άλλο). Εκτός από μια θετική mayer που έγινε τις πρώτες εβδομάδες ζωής και κατανοώ απόλυτα ότι σας θορύβησε και αρχίσατε να το ψάχνεται το θέμα. - Εσείς παρατηρείτε αίμα στις κενώσεις; Οι ιατροί σας ζήτησαν να επαναλάβετε την mayer (ή κάποια άλλη εξέταση αν υπάρχει σχετικά-δεν γνωρίζω σας είπα από αλλεργίες); Το αίμα στις κενώσεις μπορεί να οφείλεται και σε ραγάδα πρωκτού από ότι έχω διαβάσει σε αντίστοιχα post. Σας το απέκλεισαν αυτό; - Έχετε αποκλείσει και πως, η ανησυχία του βρέφους να οφείλεται πχ στο ότι θέλει να βρίσκεται στο στήθος; Όταν δυσφορεί, το βάζετε στο στήθος και δεν ηρεμεί; Ή να έχει δυσκολία στην πέψη. Διάβασα σε άλλο topic ότι σας προβλημάτιζε πως το μωρό έπινε μεγάλη ποσότητα συμπληρώματος. Ακόμη σας προβληματίζει; Μήπως τα ml είναι πολλά και δεν μπορεί να τα διαχειριστεί το στομαχάκι του. Θα μπορούσε να είναι λόγος και για τον εμετό που αναφέρετε. Επίσης δεν μας είπατε τι είδε η ιατρός στην πάνα και είπε πως είναι διάρροια. - Διάβασα σε άλλο topic που αναφέρατε πως η παιδίατρος σας είναι και σύμβουλος θηλασμού. Δεν σας έχει εξηγήσει ότι αυτό που λέτε δεν είναι καθόλου ενδεικτικό της παραγωγής σας;! @ΑΡΓΚ το ανέφερε ως προς την πίεση που βγαίνει το γάλα, όχι ως προς την επάρκεια ποσοτικά. Επίσης πως σας βοήθησε η παιδίατρος σας-σύμβουλος θηλασμού να επιτύχετε αποκλειστικό θηλασμό; Εφόσον φαίνεται από τα γραφόμενα σας ότι αυτό επιθυμούσατε. -Παραπάνω γράφετε: κι έπειτα: Εαν η οδηγία που σας έδωσε είναι να καταναλώνεται κολοκυθι πατατα καροτο μόνο, τότε προσωπικά θα με προβλημάτιζε αυτό... Και θα ζητούσα κατάλληλο για την περίπτωση μου πλήρες, ισορροπημένο, ανθρώπινο διαιτολόγιο. Τέλοσπαντων, όπως και να έχει για να μην επαναλαμβάνομαι και κουράζω, αυτά που σας γράφω κι αυτά που σας έγραψαν και οι υπόλοιπες μητέρες που μάλιστα έχουν εμπειρία από αλλεργία σε βρέφη, εάν σας χτυπούν κάποιο καμπανάκι και εφόσον (και μόνο εφόσον) θέλετε να συνεχίσετε να θηλάζετε συζητήστε τα με τους ιατρούς σας.
    6. Δεν γνωρίζω σχετικά με βρεφικές αλλεργίες. Δε μπορώ να προτείνω κάτι σχετικά. Έχω επισημάνει μόνο μερικά σημεία σε περίπτωση που σας φανεί βοηθητικό να τα ξανά σκεφτείτε. - Δεν ηρεμούσε μετά το φαγητό, εννοείτε μετά τον θηλασμό; Μετά το συμπλήρωμα; Έχετε αποκλείσει το συμπλήρωμα να του προκαλούσε ενόχληση; Ή να ήθελε να παραμείνει κι άλλη ώρα στο στήθος; - Το τρίψιμο του προσώπου στην μπλούζα της μαμάς, στο σεντονάκι, κλπ. Θα μπορούσε να φανερώνει επιθυμία να θηλάσει ή ενόχληση από τα ούλα. Ενοχλήσεις από τα ούλα μπορεί να εμφανιστούν μήνες πριν την ανατολή του πρώτου δοντιού. - Τα μωρά φτερνίζονται, βήχουν, ρεύονται, αερίζονται, έχουν λόξυγγα. Εαν δεν συνοδεύονται από ανησυχητικά συμπτώματα (πχ κάθε φορά που έχει αέρια, και ενώ πριν είναι ήρεμο, κλαίει γοερά), όλα αυτά είναι φυσιολογικά. Επίσης όταν κοιμούνται τα βρέφη κάνουν ήχους. Βογγάνε, ξεροκαταπίνουν, μουρμουράνε, μπορεί να τιναχτούν, να κάνουν γκριμάτσες (σαν γκριμάτσα πόνου, ή κλαματος, ή γέλιου, ή ξαφνιάσματος, κλπ), να κλάψουν στιγμιαία και να σταματήσουν. Επίσης και αυτά εαν δεν συνοδεύονται από ανησυχητικά συμπτώματα, πχ το παιδί να ξυπνά κλαίγοντας από πόνο, είναι απολύτως φυσιολογικά. - Τι εννοείτε είχε διαρροικές κενώσεις; Οπτικά τι παρατήρησε στην πάνα ο παιδίατρος; Γνωρίζετε ότι τα θηλάζοντα βρέφη τους πρώτους μήνες μπορεί να έχουν κενώσεις υδαρές μουσταρδί, κίτρινες, πρασινωπές (ακόμη και πράσινες), με ή χωρίς σποράκια, ακόμη και μετά από κάθε γεύμα και αυτό να είναι φυσιολογικό. Συζητήστε με τον-τους ιατρούς σας και εάν υπάρχει η δυνατότητα και με έναν σύμβουλο θηλασμού, τους όποιους προβληματισμούς σας. Και επίσης ένα σχόλιο, όχι για την παρούσα περίπτωση, αλλά γενικό. Εάν σε κάθε περίπτωση, μια θηλάζουσα μητέρα λαμβάνει οδηγίες για αποχή από μεγάλη γκάμα τροφών, θεωρώ ότι ο ιατρός θα πρέπει να είναι σε θέση να προτείνει ένα σωστό-ισορροπημένο διαιτολόγιο στην μητέρα αυτή και τα κατάλληλα συμπληρώματα εαν τα χρειάζεται. Είτε να την παραπέμψει σε διατροφολόγο, γνώστη σχετικά με τις αλλεργίες σε θηλάζοντα βρέφη. Είναι απαράδεκτο οι ιατροί να δίνουν οδηγίες για αυστηρή αποχή και η μητέρα εκτός όλων των άλλων που την προβληματίζουν και με τις αυξημένες ανάγκες που έχει, να πρέπει να λύσει και τον γρίφο του "τώρα τι απέμεινε να φάω;".
    7. Λοιπόόόν είναι ο ιατρός, ο δικηγόρος και ο στρατιωτικός. Για ευνόητους λόγους ο κάθε ένας. Σε καμία περίπτωση δεν είναι παιδί ή έφηβος. @Xara moux σχετικά με το θέμα σας υπάρχει μεγάλη αρθρογραφία. Διαβάστε και ενημερωθείτε. Επιπλέον υπάρχει η Γραμμή Βοήθειας «ΥποΣΤΗΡΙΖΩ» 8001180015 (Γραμμή Βοήθειας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου σε συνεργασία με τη Μονάδα εφηβικής υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων). Αφορά και στην περίπτωση σας. Δεν έχω κάνει χρήση, δεν γνωρίζω περαιτέρω. Θα πρότεινα να κάνατε μια κλήση.
    8. samsympan

      Ύπνος - προβλήματα με τον υπνο!!!!!

      @**nikos** όλα πήγαν καλά λοιπόν! Να σας ζήσει! Σου γράφω μόνο για να σου επισημάνω κάτι αυτονόητο, που όμως σε όλους τους γονείς, συχνά μας διαφεύγει. Μιλώ για όλους μας. Είτε έχουμε βρέφη - είτε τα παιδιά μας είναι ενήλικες. Είτε έχουμε προβληματισμούς για τη διατροφή, για τη συμπεριφορά, για την πρόοδο στο σχολείο, για την επιλογή συντρόφου, κλπ. Τα παιδιά μας είναι άνθρωποι, όχι ρομπότ. Δεν προγραμματίζεται η συμπεριφορά τους. Η συμπεριφορά τους είναι αποτέλεσμα πολλών-διαφορετικών-σύνθετων παραμέτρων οι οποίοι δεν είναι όλοι υπό τον δικό μας, γονεικό-ανθρώπινο έλεγχο. Αυτό ισχύει και για τον ύπνο του βρέφους σας. Αν δεν υπάρχουν ανησυχητικά συμπτώματα και ακρότητες (για αυτά θα σας ελέγχει ο παιδίατρος) όλα τα υπόλοιπα είναι υπό την ομπρέλα του φυσιολογικού-αναμενόμενου. Σας προτάθηκαν εδώ κάποια μικρά τρικ που ενδεχομένως να βοηθήσουν. Υπάρχει μεγάλος όγκος πληροφορίας σχετικά με το θέμα του ύπνου των βρεφών. Και στο forum και αλλού. Μελετήστε και δοκιμάστε να δείτε τι σας ταιριάζει και φαίνεται να βοηθά το δικό σας μοναδικό-ξεχωριστό βρέφος. Από εκεί και πέρα το θέμα της διατροφής ενός βρέφους κι αν αυτή θα είναι αποκλειστικός θηλασμός, μικτή διατροφή, φόρμουλα, αφορά στην φιλοσοφία σχετικά με αυτό και στην επιλογή της μητέρας. Εάν επιθυμία της είναι: τότε ναι, να δοκιμάσει (χωρίς να σημαίνει ότι αυτό θα δουλεύει συνεχώς) τη μικτή διατροφή, ή μόνο φόρμουλα. Εάν δεν την ενοχλεί να: και θέλει σταδιακά και ήπια να εξοικειώσει το βρέφος με το λίκνο του (με τα τρικ που λέγαμε) ας το κάνει. Όπως και να έχει η σύζυγος μπορεί να βρει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τον αποκλειστικό θηλασμό και την καθημερινότητα μητέρας-βρέφους, με την καθημερινότητα μητέρας-βρέφους που κάνει μικτή διατροφή ή που σιτίζεται με φόρμουλα. Να ζυγίσει τι επιθυμεί η ίδια και τι μπορεί να κάνει (αν έχει πχ την στήριξη του περιβάλλοντος της στην όποια απόφαση λάβει) και αναλόγως να προχωρήσει όπως αυτή αποφασίσει.
    9. @λιλουμ επιπλέον των παραπάνω προτάσεων θα πρότεινα κι εγώ τα εξής: - Η τηλεόραση ξαφνικά να "χαλάσει"... και μην βιαστείτε να την φτιάξετε. - Ένα βράδυ που θα έχει αφήσει τα παιχνίδια του όλα σκόρπια μάζεψε τα και άφησε στα κουτιά τους τα μισά ή και λιγότερα (κατά την κρίση σου). Πχ από τα 30 αυτοκινητάκια άσε τα 10, από τους 20 μαρκαδόρους τους 10, κλπ. Το πρωί που θα τα αναζητήσει, με ηρεμία, χωρίς τιμωρητικό ύφος, εξήγησε του ότι το βράδυ παραπάτησες στα σκόρπια παιχνίδια του και χτύπησες και μέχρι να τα μαζέψεις άργησες να κοιμηθείς, δεν ξεκουράστηκες και στην δουλειά ήσουν κουρασμένη και έκανες ένα λάθος (απόλυτα ρεαλιστικό σενάριο). Θα μπορούσες επίσης να επεκταθείς λέγοντας ότι στεναχωρήθηκες που έκανες λάθος στη δουλειά σου, ζήτησες συγγνώμη και εργάστηκες παραπάνω για να το διορθώσεις. Προκειμένου να κάνει το παιδί τον συσχετισμό, να καταλάβει ότι και οι μεγάλοι κάνουν λάθη και ζητούν συγγνώμη και εργάζονται προς βελτίωση μιας κατάστασης. - Διάλεξε κάποια δραστηριότητα που αρέσει στο παιδί και εξήγησε του ότι όταν σε βοηθάει να συγυρίζετε (όχι μόνο τα παιχνίδια του αλλά γενικά το σπίτι-μικρές εργασίες που μπορεί να κάνει πχ να σε βοηθήσει να απλώσεις, να τακτοποιήσει τα τάπερ στο ντουλάπι, κλπ) θα τελειώνετε συντομότερα τις δουλειές και θα έχετε χρόνο μαζί. Για επιτραπέζιο, για αυτοκόλλητα, για βιβλίο, για βόλτα αναλόγως των ενδιαφερόντων του. - Με ευγένια, ειλικρίνια και μοναδικό στόχο την ευημερία του παιδιού συζήτησε με τα πεθερικά σου (οι οποίοι προσφέρουν χείρα βοηθείας σημαντική) σχετικά με το πλάνο που θα ακολουθείτε από κοινού.
    10. Και να είναι και καλοδιπλωμένα και να μην γέρνει η στοίβα... και κάθε φορά που μπαίνω στο δωμάτιο να την ισιώνω και να την καμαρώνω (προβληματική περίπτωση)... μέχρι να πάει η μικρή και να αρχίσει να τραβάει με τα χεράκια της ένα ένα τα ρούχα και να μου χαμογελάει πονηρά με μπροστινά δοντάκια της με το κενό... και τότε χαλάλι της
    11. Ως προς το προαναφερθέν παράδειγμα: ακόμη κι αν το θεωρήσουμε αληθές (σχετικές αναφορές ατόμων υπάρχουν αρκετές μεν, που δεν προσφέρουν τίποτα στο παρόν topic δε) δεν αποδεικνύει για πόσο μπορεί κανείς να μείνει νηστικός. Δείχνει για πόσο το συγκεκριμένο άτομο μπόρεσε να ζήσει με την διατροφή που έκανε. Το "άνευ αρνητικές συνέπειες υγείας" είναι υπό αμφισβήτιση και εμείς δε μπορούμε ούτε να το επιβεβαιώσουμε ούτε να το καταρρίψουμε. ΟΜΩΣ Με αφορμή την ανάρτηση αυτή και χωρίς να παίρνω θέση στο διάλογο περί διατροφικών συνηθειών, διαιτών για απώλεια βάρους-βελτίωση υγείας-απόκτηση ευεξίας (δεν έχω τις γνώσεις), ένιωσα την ανάγκη να διευκρινήσω ότι. Η wikipedia σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί, και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως αξιόπιστη/έγκυρη πηγή λήψης πληροφοριών. Πόσο μάλλον σε θέματα που αφορούν στην υγεία! Σε θέματα υγείας πρώτα από όλα ενημερωνόμαστε από τον-τους κατάλληλους ειδικούς και κατόπιν αποφασίζουμε και ενεργούμε. Εάν για τον οποιοδήποτε λόγο αποφασίσουμε να ακολουθήσουμε μια ανορθόδοξη -για την πλειοψηφία- τακτική, δε θα πρέπει να την δημοσιοποιούμε όταν αναρτούμε σε σελίδα με ελεύθερη πρόσβαση και επισκεψιμότητα από ευρεία χρηστών. Πάντα λαμβάνουμε υπόψη τον μέσο αναγνώστη του εκάστοτε site. Προκειμένου να μην προβάλλουμε -εμμέσως και άθελα μας- πρακτικές επικίνδυνες.
    12. Ως πρώην εκπαιδευτικός θα πρότεινα σε όλους τους εκπαιδευτικούς (και τους μάγειρες, ταμίες, εργαζομένους σε επαγγέλματα με κύρος) να διαβάσουν σύγχρονη βιβλιογραφία σχετικά με το κοινωνικό φύλο-έμφυλες ταυτότητες-έμφυλοι ρόλοι, σχετικά με τις διακρίσεις και το στίγμα σε διαφόρους τομείς πχ επαγγελματικό, σχετικά με την συστημική σκέψη (vs μηχανιστική) και την αντανάκλαση της σε διάφορους επιστημονικούς τομείς και τομείς της καθημερινότητας μας. Θεωρώ οτι θα βοηθήσει να διακρίνουν αναχρονιστικές και δυνητικά επικίνδυνες πεποιθήσεις και θα ωφεληθούν στο έργο τους και στον ρόλο τους ως γονείς (όσοι είναι). Από την άλλη ως νυν νοικοκυρούλα ήσυχη και χαρωπή, καλύτερα να κάτσω στα αυγά μου και να μην πετάγομαι. Ας επιστρέψω στην κατσαρόλα μου γιατί θα φωνάζει και ο σύζυγος οτι ξεμυαλίζομαι με το forum και αφήνω τα παιδιά νηστικά.
    13. Μάλιστα... @Έσπερος τυγχάνει να έχω διαβάσει κάποιες αναρτήσεις σου (καθώς είσαι και πολυγραφότατη) πχ σχετικά με τις αξίες που προωθούνται από το εκπαιδευτικό σύστημα, σχετικά με το bullying, σχετικά με την προστασία των παιδιών από επικίνδυνες καταστάσεις-άτομα, σχετικά με την καλλιέργεια και το έργο του εκπαιδευτικού κλάδου, κλπ. Και από την άλλη διαβάζω και εδώ και σε άλλα post σου, τις σκέψεις σου περί καλλιέργειας σωστών διατροφικών συνηθειών, περί ανάπτυξης της αλληλεπίδρασης, περί φανταστικού στη νηπιακή ηλικία, περί "στιγματισμένων παιχνιδιών". Και παρατηρώ μια ασυνέχεια... Άποψη μου είναι ότι, η συζήτηση που γίνεται εδώ και το βαθύτερο νόημα της φαίνεται οτι δεν καταφέρνει να σε φτάσει. Σε ένα ποσοστό αυτό οφείλεται σε δικές σου παγιωμένες πεποιθήσεις. Αλλά και στο ότι οι διαδικτυακές συνομιλίες έχουν περιορισμούς σε σχέση με την κατά πρόσωπον επικοινωνία. Θα πρότεινα και πάλι (όπως και πιο πάνω έχει αναφερθεί) είτε να αναζητήσεις σύγχρονη βιβλιογραφία, από αναγνωρισμένους συγγραφείς-παιδαγωγούς-ψυχολόγους-κλπ για τα θέματα που σε απασχολούν σχετικά, είτε να κουβεντιάσετε με έναν ειδικό. Πιστεύω με αυτόν τον τρόπο θα έπαιρνες τις απαντήσεις που ψάχνεις και θα ωφελούσουν ουσιαστικά. Γενικά το πιστεύω αυτό, για τον οποιονδήποτε. Το forum χρησιμεύει (και) για να λάβει κανείς πληροφορίες, τις οποίες στη συνέχεια θα πρέπει να τις επεξεργαστεί καταλλήλως, προκειμένου να εργαστεί προς επίλυση του προβληματισμού του.
    14. Συζητώντας για το παιχνίδι στη νηπιακή ηλικία (στην εποχή μας), πράγματι χτυπά καμπανάκι εδώ. Θα με ενδιέφερε να μάθω το σκεπτικό πίσω από αυτό;
    15. @Sansa όλα πήγαν καλά λοιπόν! Συγχαρητήρια για το μωράκι σας! Από όσο ξέρω για τέστ ΠΑΠ καλό είναι να έχουν περάσει 1-2 κύκλοι πριν γίνει και για μαστογραφία (για όσες γυναίκες είναι στο πρόγραμμα τους να κάνουν) περί το 6μηνο μετά τη λήξη του θηλασμού. Εννοείται άνευ συμπτώματων, εάν υπάρχουν συμπτώματα δεν ισχύουν αυτές οι οδηγίες. Επίσης επειδή κάθε περίπτωση είναι μοναδική, το σωστό είναι να απευθυνθείτε στον ιατρό σας για να σας κατευθύνει σχετικά. Να σας ζήσει!
    16. Παρακαλώ να προστατευτεί το forum, οι επαγγελματίες καθώς και ο ίδιος ο χρήστης από τέτοιου είδους αναρτήσεις.