Έσπερος

Plus500
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    8.574
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    160

Έσπερος last won the day on Νοέμβριος 25 2021

Έσπερος had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

4.531 Excellent

2 ακόλουθοι

Περισσότερα για την/τον Έσπερος

  • Rank
    Συχνός Επισκ.

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

12.036 εμφανίσεις προφίλ
  1. Δύο συγκεκριμένα μέλη κάνουν εδώ επίδειξη πολυτέλειας και εξόδων, δεν κατηγόρησα κανέναν άλλον. Και το ένα από αυτά, με έχει ψέξει πολλάκις γιατί δεν έχω πάει το παιδί μου σε δραστηριότητα (ενώ έχω πει πολλές φορές ότι εδώ που είμαι δεν υπήρχε για κάτω των τεσσάρων), γιατί κάνουμε διακοπές μόνο στο νησί της πεθεράς μου και δεν πάμε αλλού, και μια άλλη φορά δεν θυμάμαι κάτι είχα πει για ταξίδια μου είχε πει ότι του καλοκαιριού δεν μετράει γιατί είναι παλιά και τα παιδιά θέλουν αλλαγή παραστάσεων τακτικά, έχει ρωτήσει γιατί δεν έχω παει το παιδί σε αναπτυξιολόγο, όταν εδώ φοβόμαστε μη σπάσει κανένα χέρι και του βάλουν γύψο σε λάθος σημείο, έλεγε τις προάλλες για το πόσο σημαντικές είναι οι εξωσχολικές δραστηριότητες επειδή έτσι της είπαν σε ένα σεμινάριο, έτσι για να νιώσει τύψεις όποιος γονιός δεν έχει χρήματα ή δεν έχει χρόνο ή δεν έχει δραστηριότητες προσβάσιμες, που το δικό του παιδί θα μείνει πίσω, και πολλά άλλα, με πλήρη απουσία όχι απλά ενσυναίσθησης, αλλά και επίγνωσης του πώς ζει ο φυσιολογικός κόσμος.
  2. Μην ανησυχείς δεν θα ξαναμπω. Αυτός ο χώρος με φθείρει. Είμαι μια χαρά στο σπιτακι μου, έχω τη δουλειά μου, τους φιλους μου, το παιδί μου, δεν καταλαβαίνω κι εγώ πια γιατί μπαίνω και χαλιέμαι. Εμένα με ενοχλεί να ακούω σχόλια γιατί δεν πάω σε δραστηριότητες και θέατρα (ναι είμαι επαρχία και στην επαρχία δεν έχουμε απ όλα για να γράφουμε τα παιδιά μας και ναι πιθανότατα δεν θα έχουν τις ίδιες ευκαιρίες με τα δικά σας αλλά τέλος πάντων δεν χρειάζεται να μας το κοπανάτε, για άλλους είναι επιλογή, για άλλους είναι ανάγκη, για άλλους δεν τους νοίάζει, δικαιώμά μας), γιατί δεν κάνω ταξίδια (δεν έχω χρήματα για ταξίδια), γιατί δεν αγοράζω εκατοντάδες παιχνίδια (δεν έχω ούτε χρήματα ούτε χώρο), τι ωραίες γιορτές κάνουν τα σχολεία σας ενω τα δικά μας μπορεί να είναι σε λυόμενο και όλα τα σχετικά. Λες και όλος ο κόσμος ζει έτσι. Πραγματικά μου κάνει κακό.
  3. ναι θέλω αλλά με τέτοιες συνθήκες πώς να κάνω;; το πιο εφικτό μου φαίνεται να κόψουμε τούρτα στις κουνιες χωρις πολύ σχεδιασμό. αλλά κ αυτά υποθετικά είναι. και μπορεί εξάλλου κ να μην θέλει κανεις να έρθει σε πάρτι με τέτοιες συνθήκες. ή να έχουν φύγει οι συνάδελφοι. ή να μην έχει καθολου καιρό για έξω. ή οτιδήποτε. χειμώνας είναι, πώς να προγραμματίσω κάτι σε ανοιχτό χώρο; έτσι κι αλλιώς μέσα στις γιορτές θα κάνουμε διαφορα πράγματα με κόσμο.

  4. Διαφημίσεις


  5. Όχι δεν λέει. Γιατί δεν είχε γίνει κάποια συζήτηση οπότε δεν έχει προσδοκίες. Ξέρει ότι θα πούμε τραγούδι, θα σβήσει το κεράκι κ θα κάνουμε βιντεοκληση. α κ έχουμε πει ότι πριν κλείσει το σχολείο θα κερασουμε κ θα γιορτάσει στο σχολείο ομωσ γιορτάζουν για όλα τα παιδθα (που δεν έχω καταλάβει τι κάνουν, νομίζω φτιάχνουν ζωγραφιά όλοι κ βάζουν τραγούδια να χορέψουν). Ακόμα δεν έχω καταλήξει τι μπορούμε να κάνουμε κ αν μπορούμε. Μόνο αν τελείως αυτοσχέδια δούμε ποτέ θα έχει καλό καιρό να κάτσουμε έξω κ φωνάξω τελευταία στιγμή τους συναδέλφους με τα παιδιά τους, όσους δεν έχουν φύγει. Αλλά με αγχώνει κ το να βασίζομαι στον καιρό και μπορεί να μην ασχοληθώ καθολου.
  6. εγω του λέω ότι το κάνει ωραία αλλά αν δεν το βάψω εγω, απλώς θα το αφήσει ή θα το μουντζουρώσει τελείως άκυρα. δεν ξέρω αν αυτό τον αποθάρρυνε, που στην αρχή πήρε κ απλώς μουτζουρωνε ασχέτως σχεδίου. δεν το είχα σκεφτεί. απλώς ήθελα να του εξηγήσω ότι άλλο η αυτοσχέδια ζωγραφιά κ άλλο το χρωματισμα εικόνας. να αυτά με μπερδεύουν ποτέ πρέπει να λέμε τι ειναοι σωστό κ πότε όχι. γιατί σε πράγματα που λέω ότι δεν θέλω να πιέσω μου λετε ότι δεν είναι πίεση ενώ σε άλλα που πιεζω μου λετε να μην πιεζω. όχι δεν έκανα πρόταση. πλησίασα να χαιρετήσω κ δεν συγκινήθηκαν ούτε ονόματα να ανταλλάξουμε.
  7. δεν είπα να μην τα κάνουμε. αλλά αν τύχει κ δεν γίνει κάτι που το παιδί δεν ηερει ή δεν έχει καταλάβει μόνο του αν είναι σημαντικό, ειναο δίκη μας στενοχώρια. εμείς πχ ξέρουμε ότι παλιά γίνονταν ανοιχτές γιορτές στα σχολεία κ στενοχωριόμαστε που τώρα δεν επιτρέπονται. τα παιδιά δεν το έχουν ζησει, άρα δεν τους λειπει. Επομένως δεν μπορούμε να σκεφτούμε ότι υα στενοχωρηθούν αφού δεν γνωρίζουν ότι θα μπορούσε να είναι αλλιώς. Αυτό εννοώ. κι εγω φέτος ήθελα να κάνουμε πάρτι αλλά φαίνεται ότι δεν θα γίνει. Δεν του το είχα πει όμως, δεν το περιμένει, δεν θε στενοχωρηθεί. θα σβήσει τα κεράκια που είναι το μόνο που ξέρει κ θα είναι ευχαριστημένος γιατί δεν θα γνωρίζει ότι του λειπει κάτι. εγγ θα είμαι στενοχωρημένη, αλλά αν δεν του το δείξω δεν θα το καταλάβει.
  8. μου το έχουν πει στο σχολείο. είναι πιο άνετος με τις δασκάλες κ δεν πειρεζει πια τα παιδάκια αλλά δεν έχει κ θέμα να παίζει μόνος του. δεν έχουμε γνωρίσει γονείς. συναντιόμασταν πόσες φορές για τα ραπιντ τότε που είχαμε κρουσματα, δεν έδειξε κανεις ενδιαφέρον παρολο που είχαμε μιλήσει κ προσωπικά με κάποιες.
  9. ναι φτιάχνουμε κ στολίδια, εκεί τ αρέσει να ασχολείται πχ με την κόλλα. κ να χρωματιζουμε ζωγραφιές αλλά δεν θέλει μόνος του γιατί στενοχωριέται αν βγει απ έξω. έτσι τα βάφω εγω γύρω γύρω κ εκείνος γεμίζει μέσα. χρώματα διαλέγει ο ίδιος. Το ξέρω ότι μπορεί να μην θέλει να μου πει, εμένα όμως αυτό δεν με βοηθάει στο να καταλάβω τι γίνεται κ αν εξελίσσεται.
  10. Μα φυσικά στολίσαμε. Και το δέντρο το στολίζει μόνος του με ο,τι θέλει κι ας μην είναι ακριβώς ωραία η διακοσμηση. Και οπότε θέλει το ξεστολιζει κ το ξαναστολίζει. και κάρτες έχουμε φτιάξει κ δωρα έχει πάρει, φυσικά. Αυτά όμως από εμάς τα έμαθε ότι υπάρχουν. Αν δεν τα κάναμε, δεν θα τα ήξερε. Ειπα εγω ότι φοβάμαι να κλάψει το παιδι; Καμία σχέση. Απλώς δεν θέλω να αγχώνομαι για πράγματα που είναι επιθυμίες των μεγάλων κ όχι των παιδιων.
  11. Εγγ κορίτσια δεν μπορώ να χαρώ καθολου με το σχολείο. Αυτοί οι τρεις μήνες ήταν για μένα χειρότεροι κ από το πρώτο τρίμηνο με το νεογεννητο. Πρώτα απ όλα πέρα από το ότι του αρέσει κ είμαι ευχαριστημένη με τη δασκάλα, δεν έχω δει κάτι θεαματικό στην εξέλιξη του. Μας στελνει κατά καιρούς η δασκάλα τι κάνουν, κυριωσ τη θεματική που ασχολούνται, ρωτάω κ δεν μου λέει τίποτα. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνει. Δεν ξέρω αν μαθαίνει. Δεν έχει βελτιωθεί καθολου στη ζωγραφική κ τη χαρτοκοπτική, δεν έχει κάνει φίλους, δεν έχει αποκτήσει κοινωνικές δεξιότητες. Μόνο στη διαδικασια της ανάγνωσης έχει μπει χωρίς να το θέλω και χωρίς να με απασχολεί η συγκεκριμένη δεξιότητα. Όλα αυτά που μου λέγαν ότι θα δω ένα παιδί αγνώριστο όταν πάει σχολείο, δεν τα βλέπω. Ή μάλλον βλέπω. Ότι βαριέται τα παιχνίδια του, δεν παίζει μόνος του και αν δεν πάει σχολείο είναι θηρίο στο κλουβί. Κάθε μέρα αναρψτιεμαι αν θα πάω στη δουλειά την επόμενη, βλέπω μήνυμα στην ομαδική κ σκέφτομαι ότι ήταν κρουσμα στην τάξη του, εδώ κ δυο μήνες βλέπω το παιδί μου να βασανίζεται από τον καθαρισμο της μυτης και ώρες ώρες νομίζω ότι εχει χαλάσει κ η σχέση μου μαζί του, κι έχουμε ακόμα έξι μήνες μπροστά μας. Οπότε οι γιορτές κ τα ποιηματάκια κ όλα αυτά μου φαίνονται μεγάλες πολυτέλειες. Ίσως γι αυτό αντιδρώ έτσι.
  12. Καμία ειρωνεία. Χιούμορ ήταν. Έπρεπε να βάλω θαυμαστικό για να φανεί. Αυτά όλα νομίζω ότι είναι δικές μας προβολές πάνω στα παιδιά. Τους μαθαίνουμε με τι πρέπει να χαίρονται. Τους μαθαίνουμε ότι πρέπει να χαίρονται γιατί είναι συγκεκριμένες εποχές του χρόνου, να χαίρονται ακολουθώντας πράγματα που έχουμε αποφασίσει εμείς, πράγματα που δεν είναι για την ηλικία τους, πράγματα που επιβάλλονται εμπορικά. Αν δεν έχει μπει στο παιδί η ιδέα από εμάς ότι είναι κρίμα να χάσει κάτι, γιατί θα στενοχωρηθεί από μόνος του, όταν έχει μια ωραία εναλλακτική; Το δικό μου παιδί δεν έχει σκεφτεί ποτε ότι θα στολίσουν μαζί την τάξη. και στον στολισμό του σπιτιού συμμετείχε γιατί εμείς θέλαμε να συμμετέχει. αν ξυπνούσε και το έβρισκε ωραία στολισμένο, πάλι θα χαιρόταν με την έκπληξη, δεν θα σκεφτόταν ότι θα ήθελε να στολίσει κι εκείνος αν δεν του είχαμε βάλει την ιδέα. Φυσικά αν του έχεις υποσχεθεί κάτι, δεν μπορείς μετά να το κάνεις μόνος σου. ΕΚεί ναι θα στενοχωρηθεί και είναι δική σου ευθύνη που θα συμβεί αυτό. Δεν υποτιμώ τη χαρά των παιδιών με αυτά, κι οι μαθητές μου ακόμα που είναι μεγάλα παιδιά χαίρονται πολύ να στολίζουν την τάξη τους και αφιερώνουμε και ολόκληρη διδακτική ώρα ή και παραπάνω γι αυτό. Λογικό είναι. Αλλά είανι μεγάλα και την εχουν μάθει τη συνήθεια. Μάλιστα η φετινή δευτέρα, που πέρσι δεν έζησε στολισμό αφού ήμασταν κλειστά, δεν ήξερε καν ότι έχουμε δέντρο στο γυμνάσιο και στολίζουν. Δεν υπήρχε η προσδοκία ούτε το θεωρούσαν αυτονόητο. Στα γραφεία πάντως δεν στολίζουμε. Τώρα να παρεξηγηθώ κι εγω που κάποιος θα μας θεωρούσε μίζερους και γρουσούζηδες;
  13. Τι να πω, νιώθω τελείως εκτός τόπου και χρόνου. Μάλλον δεν έχω μπει ακόμα στη διαδικασία ότι το σχολείο του παιδιού είναι για κείνον εξίσου σημαντικό όσο και οι δραστηριότητες της οικογένειας (δεν εννοώ το διδακτικό κομμάτι του σχολείου). Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ ότι μπορεί να στενοχωρηθεί που δεν θα δει να στολίζουν την τάξη ή που θα χάσει μια γιορτή επειδή είναι άρρωστο, από τη στιγμή που στο σπίτι δεν στερειται τίποτα. Δεν είχα καν σκεφτεί ότι στολίζουν όλοι μαζί στο νηπιαγωγείο. Είναι πολύ πιθανό να έχασε κ εκείνος τον στολισμό, όπως και το μισό τμήμα του που λείπει εδώ και 10 μέρες. Ελπίζω να ξεπεράσουν το ψυχικό τραύμα.
  14. Δεν αμφιβάλλω για την ικανότητά του να μάθει κα΄τι απ έξω. Σίγουρα μπορεί να μάθει τραγούδι ολόκληρο, όχι δυο στιχάκια. Για το αν θέλει, αν αντιλαμβάνεται το γιατί και αν θα ακολουθήσει το σύνολο αμφιβάλλω. Στην 28η μας έδωσαν ένα ποιηματάκι μικρό αντιπολεμικό να το διαβάσουμε στο σπιτι. Δεν είπαν να το μάθουμε (δεν ξέρω βασικά τι ακριβώς είπαν γιατί αυτά τα λένε το μεσημέρι που τον παίρνει ο άντρας μου και δεν είμαι σίγουρη για το τι καταλαβαίνει). Ε δεν ήθελε καθόλου να ασχοληθούμε. Του το διάβασα μια φορά και προσπάθησα να τον βάλω να το μάθει και δεν ήθελε. Και στη μουσικοκινητική κάποιες φορές δεν θέλει αν κάνει ακριβώς αυτό που κάνουν όλοι γιατι΄πχ του άρεσε αυτό που κάναμε πριν ή θυμόταν ότι μια άλλη φορά είχαμε κάνει κάτι παρόμοιο και προτιμάει να κάνει το παρόμοιο. Αυτό εννοώ ότι αμφιβάλλω για την αντιληπτική ικανότητά του, που το λέω και για τα επιτραπέζια. Εμείς στο σπίτι ποτέ δεν πιέσαμε ότι κάτι πρέπει να γίνετια έτσι ή άλλιώς, ή κάτι παίζεται έτσι ή αλλιώς. Δεν λέω αν ειναι καλό ή κακό, απλώς δεν το κάναμε. Όχι από συγκεκριμένη φιλοσοφία, για τους δικούς μας λόγους ο καθένας. Οπότε το δικό μου παιδί δεν το θεωρώ ικανό για κάτι τέτοιο, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ κιόλας ότι αποκλίνει τόσο πολύ από τα υπόλοιπα, δηλαδή όλα τα άλλα είναι τόσοσο πρόθυμα να ακολουθήσουν οδηγίες και να κάνουν ακριβώς ό,τι τους λένε;
  15. Ναι για τις παραστάσεις εννοούσα το βάψιμο, δεν έχω δει σε μαθήματα. εμένα προσωπικά δεν μ αρέσει καθόλου αυτό. Φαίνεται ότι η μουσικοκινητική νοείται αλλιώς όταν είναι ωδείο και αλλιώς όταν είναι μπαλέτο. Ίσως εκεί η @little lamb βρέθηκαν με διαφορετικές προσδοκίες και γι αυτό έγινε έτσι όλη η διαδικασία. Προφανώς λάθος και κουτοπόνηρος χειρισμός εκ μέρους της σχολής. Αλλά δεν θα περίμεναν γονέα να μην θέλει τη στολή όπως φαίνεται.
  16. @little lamb αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι εκεί που πάτε έχουν περισσότερο νοοτροπία σχολής μπαλέτου κ λιγότερο ωδείου και γι αυτό θεωρούν αυτονόητη τη στολή κ το χτένισμα που λες κ υποθέτω θα ακολουθήσει το μακιγιαζ μετά.. Κ μάλλον θεωρούν αυτονόητο ότι οι γονείς που στέλνουν τα παιδιά όντως το θεωρούν μπαλετο κ γι αυτό δεν θα έχουν θέμα με τη στολή. Το μπαλετο βασίζεται στην ομοιομορφία και την επίδειξη, δεν θέλω να το σχολιάσω θετικά ή αρνητικά αλλά τέλος πάντων έχει μια συγκεκριμένη κουλτούρα. Μάλλον δέν περίμεναν ότι κάποιος γονιός δεν θα θέλει στολή. Τα της απόδειξης είναι ένα χωριστό ζήτημα.