Έσπερος

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    1.036
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    17

Έσπερος last won the day on Ιανουάριος 24

Έσπερος had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

411 Good

1 ακόλουθος

Περισσότερα για την/τον Έσπερος

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Ίσως παρερμηνεύτηκε αυτό που έγραψα, δεν εννοώ ότι τους γονείς τους ενδιαφέρει πχ να μην έχει η τάξη του παιδιού τους αλλοδαπούς ή έχουν το "ψώνιο" να κάνουν συμμαθητές τα παιδιά του πρωθυπουργού. Εννοώ ότι ο μέσος γονιός, που μάλλον πιέζεται οικονομικά, δεν αναρωτιέται για το πρωτοκλασάτο ιδιωτικό αλλά θέλει απλώς ένα σχολείο στο οποίο θα γίνεται σωστή δουλειά και θα υπάρχει ένα ήρεμο περιβάλλον. Και το απλώς δεν το λέω αρνητικά. Δεν έχουν όλοι οι γονείς το άγχος για το αν το παιδί τους θα συμμετάσχει σε αγώνες επιχειρηματολογίας ή σε τουρνουά σκάκι μέσω του σχολείου. Πολλοί γονείς αγχώνονται απλώς για το αν στην τάξη θα υπάρχει ησυχία, αν ο δάσκαλος θα μπορεί να επιβληθεί, αν θα προχωρούν με ομαλό ρυθμό στο μάθημα ή αντίθετα σε κάθε διδακτική ώρα θα πρέπει να γίνεται υπενθύμιση των κανόνων της τάξης, αν υπάρχουν κρούσματα ανεξέλεγκτης βίας ή παραβατικής συμπεριφοράς, αν ο δάσκαλος θα κάνει ουσιαστικό μάθημα ή θα βάζει τα παιδιά να διαβάζουν μεγαλόφωνα το παρακάτω για να περνάει η ώρ, αν θα υπάρχει θέρμανση, αν θα κινδυνεύει να πέσει το ταβάνι κλπ. Όλα αυτά δηλαδή που φοβάται, δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, ότι μπορεί να συναντήσει στο συνοικιακό δημόσιο.
  2. Εγώ για καλά ιδιωτικά ξέρω που κόβουν ύλη στο Γυμνάσιο -και πολύ καλά κάνουν. Στο Λύκειο φυσικά δεν μπορείς να κόψεις, δεν ξέρω όμως αν προλαβαίνεις και να εμπλουτίσεις όταν υπάρχει ανταγωνισμός για τις Πανελλήνιες. Εκτός αν μιλάμε για παράλληλα ξενόγλωσσα απολυτήρια ή ΙΒ. Φυσικά τα εκπαιδευτικά προγράμματα, οι ανταλλαγές, τα ταξίδια κλπ είναι πολύ σπουδαιότερη εμπειρία από την ύλη, ως προς τη συνολική διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού, αν αυτό είναι κάτι που ενδιαφέρει τον γονιό -αλλά και αν αυτό είναι κάτι για το οποίο ο γονιός μπορεί, ή προτίθεται, να πληρώσει. Γιατί κάποιος άλλος μπορεί να πει ότι τα ερεθίσματα αυτά θα τα δώσει στα παιδιά του μέσα από την οικογένεια με εκπαιδευτικές επισκέψεις ή ταξίδια. Το αποστειρωμένο περιβάλλον δεν το θεωρώ ούτε εγώ καλό μακροπρόθεσμα. Επειδή φοίτησα σε πειραματικό λύκειο, που ακόμα και χωρίς εξετάσεις ήταν αρκετά αποστειρωμένο, δυσκολεύτηκα πολύ στην κοινωνικοποίησή μου, την επικοινωνία μου με ανθρώπους από διαφορετικά περιβάλλοντα, το να προσεγγίσω άτομα με διαφορετικά ενδιαφέροντα κλπ. Και ως εκπαιδευτικός δυσκολεύτηκα στο να διαχειριστώ τη διαφορετικότητα των μαθητών μου μέσα στην τάξη. Αλλά σέβομαι ότι ο κάθε γονιός έχει τις ανησυχίες του και κάποια πράγματα μπορεί να τον ενοχλούν περισσότερο ή λιγότερο ως προς το σχολικό περιβάλλον που θα επιλέξει. Γι' αυτό το ανέφερα, επειδή ξέρω ότι ο μέσος γονιός που προβληματίζεται για το ιδιωτικό δεν ρωτάει για το αν αξίζει να στείλει το παιδί του στο Χ πρωτοκλασάτο όπου θα έχει συμμαθητές από την πολιτική και επιχειρηματική ελίτ, θέλει απλώς ένα σχολείο όπου ελπίζει ότι δεν θα υπάρχουν παρατράγουδα στη συμπεριφορά μαθητών και εκπαιδευτικών.
  3. Πιο πλούσιο προγραμμα σπουδων δεν νομιζω οτι θα εχει στο ιδιωτικο. Απο εικονα συνεργασίας που εχω με συναδελφους καλών ιδιωτικων, για τα φιλολογικα μσθηματα του γυμνασίου, βαζω το χερι μου στη φωτια οτι δεν κανουν περισσοτερα απο τα δημοσια, περισσοτερα εννοω ως προς την υλη. Κανουν λιγοτερα αλλα πιο αναλυτικά. Δηλαδη αφαιρούν κομματια της ύλης που ειναι υπερβολικα περίπλοκα ή περιττά και ασύνδετα με το συνολο, για να εμβαθύνουν στα βασικα. Δεν το θεωρω κακο, κι εμεις στο δημοσιο προσπαθουμε να το κανουμε αλλα πιο δυσκολα γιατι υπαρχουν συμβουλοι και δεν συνεννοούνται και παντα οι καθηγητες της ιδιας ταξης για να κανουν τα ιδια. Απλως για να ξεκαθαρισω αυτη τη διάχυτη εντυπωση οτι στο ιδιωτικο καμουν παραπανω. Στο λυκειο υπαρχουν οι πανελληνιες, δεν υπαρχει ευελιξια (περαν της συνήθους παρατυπίας να κόβονται ωρες απο μαθηματα μη εξεταζόμενα για να δινονται στα εξεταζόμενα). Επισης το "καλο" ειναι σχετικο ως προς τι επιθυμεί μια οικογενεια. Αν καποιος θελει να πληρωσει για το οικονομικο ιδιωτικο της γειτονιας μονο και μονο για να μην εχει συμμαθητες που δεν ξερουν Ελληνικα ή εχουν προβληματα συμπεριφορας ή σοβαρές μαθησιακές δυσκολιες, θελει δηλαδη ενα αποστειρωμένο εκπαιδευτικο περιβαλλον για το παιδι του για να εχει το κεφαλι του ησυχο, μπορει να σκεφτει κι αυτην την εναλλακτικη αντι να τρεχει το παιδι του απο τα χαράματα με τα πούλμαν στα ιδιωτικα του Ψυχικού ή των προαστίων.

  4. Διαφημίσεις


  5. Αναφέρομαι στο κομμάτι των δεξιοτήτων του να συνηθίσεις στη φασαρία, τον άγνωστο κόσμο, την κίνηση, να βρίσκεσαι σε άγνωστα μέρη, αυτό.... Εντάξει εγώ είμαι παιδί της πόλης και του κέντρου της πόλης. Όχι των εμπορικών κέντρων, ποτέ δεν πήγαινα, αλλά μου αρέσει η κίνηση, η φασαρία, ο κόσμος να πηγαινοέρχεται, οι βιτρίνες (έχω φύγει από την Αθήνα επί της ουσίας εδώ και 10 χρόνια κι έχω αφήσει μια εξιδανικευμένη εικόνα του τι θα πει κέντρο...). Το Αττικό Πάρκο υποθέτω θα του προσφέρει ό,τι και το να βλέπει κάθε μέρα τις κότες του γείτονα, μόνο που οι κότες είναι δωρεάν! Βασικά μας λείπει ένας baby frienldy χώρος για τον χειμώνα. Δεν εννοώ παιδότοπο, εννοώ έστω ένα άκαπνο μαγαζί χωρίς εκκωφαντική μουσική. Ίσως γι αυτό έχω εξιδανικεύσει καταστάσεις όπως τα εμπορικά κέντρα. Γιατί ξέρω ότι οι περισσότεροι γονείς πάνεεκεί για καφέ τα Σαββατοκύριακα.
  6. Μιλώντας σαν εκπαιδευτικός του δημοσίου κ όχι σαν γονιός αφού απέχω ακόμα από τέτοιες αποφάσεις, αν είναι αναγκαία μια ιεράρχηση θα έλεγα πρώτα το δημοτικό. Οχι απαραιτητα για μαθησιακούς λογους αλλα κυριως για το πρακτικο κομματι γα παραμονής στο σχολείο μεχρι αργα και των δραστηριοτητων. Στο γυμνασιο το θεωρω μαλλον περιττο εκτος αν υπαρχουν προβληματα οπως αυτα που λεει η ΑΡΓΚ. Στο λυκειο, σε αντίθεση νε το τι πιστευει πολυς κοσμος, τα παιδιά των ιδιωτικών κάνουν ιδιαίτερα. Και χρυσοπληρωμένα συνηθως. Ή και φροντιστηριο και ιδιαιτερο. Λογικο, γιατι οσοι μπορουν, δεν αφηνουν οραγματα στην τυχη. Οποτε θελει σκεψη αν αξιζει να πολλαπλασιάσεις το κόστος. Χιλιες φορες ενα καλο (κ ακριβο) ιδιαιτερο ή ενα φιρματο φροντιστηριο παρα να πληρωνεις κ σχολείο κ φροντιστηριο. Εκτος αν επιλέξεις καποιο ιδιωτικο δίγλωσσο που σου δινει απολυτήριο ξένου λυκειου με δικαιωμα εγγραφής εξω ή IB. Μονο αυτο ποστευω οτι αξιζει, αλλα εκει μιλαμε για αλλα βαλάντια κ αλλο πλανο ζωης συνολικα.
  7. Αν έχεις την τύχη να έχεις αυτοκίνητο με isofix είναι πιστεύω λίγο χαζό να μην πάρεις τέτοια βάση. Το αυγό θα χρησιμοποιηθεί για 1-1.5 χρόνο το πολύ. Εκεί σκεφτεσαι ποόσο πιθανό σε αυτό το διάστημα είναι να αποκτήσεις πχ δεύτερο αυτοκίνητο χωρίς isofix (παλιό μεταχειρισμένο δλδ) ή να μετακινηθείς με άλλο όχημα. Υπάρχει και μια μέση λύση νομίζω. Το δικό μας αυγό τουλάχιστον (inglesina) δένει και με τη ζώνη, χωρίς βάση. Σε μια περίπτωση ανάγκης δηλαδή, μπορείς να το βάλεις σε άλλο όχημα, χωρίς να έιναι η ιδανική λύση. Αλλά υποθέτω ότι ένα εφεδρικό όχημα ποτέ δεν είναι η ιδανική λύση και σίγουρα δεν είναι για ταξίδια ή μεγάλες αποστάσεις που δεν παίζεις με την ασφάλεια.
  8. Ναι γιατί το αυγό πατάει στη βάση που κουμπώνει με το isofix. Το αυγό τηςInglesina έχει κ βάση για αυτοκίνητα χωρίς isofix. Δενει κ χωρις βαση το συγκεκριμένο, για αλλά δεν γνωριζω.
  9. όχι αυτό σε καμία περίπτωση. εξάλλου μου φάινεται βαριά ταμπέλα ακόμα και για μεγαλύτερα παιδιά. Απλώς αναρωτιέμαι αν ένα παιδί που πχ το ένα σ/κ θα πάει στο Mall, το άλλο στο Αττικό Πάρκο, το παράλλο στο Golden Hall, ή θα βλέπει κάθε σ/κ τους παππούδες ή τα ξαδέρφια, θα αναπτύξει κάποιες "κοινωνικές" δεξιότητες νωρίτερα από τον δικό μου.
  10. Κι όμως η μητέρα μου στην Αθήνα είναι και για την Αθήνα μιλάει (και φυσικά το παιδί μας το θεωρεί αντικοινωνικό). Που δεν μπορώ να φανταστώ βέβαια πώς οι γονείς είναι τόσο άνετοι να πηγαίνει το παιδί τους αγκαλιά σε ξένους ακόμα κι αν είναι υπεράνω υποψίας κυρίες μιας κάποιας ηλικίας... Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε το παιδί μας να το βλέπουν σαν μασκότ και από μια άποψη το έχουμε γλιτώσει αυτό, αφού δεν έχει πάνω από το κεφάλι του γιαγιάδες και θείες να του λένε να κάνει πράγματα λες κι είναι ζωάκι στο τσίρκο. Εγώ δεν πιστεύω ότι είναι αντικοινωνικός, αλλά σίγουρα μεγαλώνει διαφορετικά από ένα παιδάκι που μένει σε μια πόλη και μπορεί να πηγαίνει συνέχεια σε διαφορετικά μέρη για βόλτα και να βλέπει πολλούς ανθρώπους, να ακούει θορύβους, να βλέπει γύρω του κίνηση, φώτα, κόσμο. Εδώ εμείς όταν βγαίνουμε βόλτα μεσημέρι, τα μαγαζιά εκτός από τα σούπερ μάρκετ είνα κλειστά και ο κόσμος είναι στο σπίτι του για σιέστα. Αφού κι εγώ βαριέμαι και την κάνω διεκπεραιωτικά τη βόλτα, ή μιλάω στο τηλέφωνο για να περνάει η ώρα μου.
  11. Ο δικός μου είναι θηρίο στο κλουβί οταν δεν βγαίνουμε, πχ αυτές τις μέρες που έχουμε απίστευτα μποφόρ. περνάει ωραία στο σπίτι, αλλά το βλέπω ότι του λείπει η έξοδος. Απλώς και στην έξοδο δεν είναι τόσο ενθουσιασμένος όταν πάμε συνέχεια στα ίδια και τα ίδια -και τον χειμωνα οι επιλογές είναι συγκεκριμένες, αλλού πας όταν φυσάει νοτιάς, αλλού όταν φυσάει βοριάς... Στη Χώρα για μεγάλη βόλτα έχουμε καιρό να τον πάμε, σε καταστήματα μόνο με το αυτόκίνητο μέχρι την πόρτα, και νομίζω ότι του λείπει η κίνηση και ίσως γι αυτό έχει ξεσυνηθίσει και τον κόσμο. Αλλά αυτά μπορεί όντως να είναι και φάσει κι εγώ να τα μεγαλοποιώ επειδή νιώθω ότι μας λείπουν οι πολλές συναναστροφές και το προβάλλω αυτό πάνω του. Με επηρεάζει και η μητέρα μου που μου λέει συνέχεια ότι είδε στη λαϊκή ή στο κρεοπωλείο ή στην εκκλησία ένα παιδάκι ίδιας ηλικίας που ήταν κοινωνικό και άπλωνε τα χέρια σε ξένους τα το πάρουν αγκαλιά.
  12. Οριακά χωράει, το πολύ ένα - ενάμιση μήνα δίνουμε κρίνοντας από το ύψος του, άσχετο δηλαδή από το αν θα φτάσει τα 13 κιλά. Αλλά δεν έχουμε μεγάλες διαδρομές για να δυσφορήσει αν στριμώχνεται. Αν ήμασταν στην Αθήνα ή αν ήταν εδώ περίοδος καλοκαιριού που έχει πολλή κίνηση και υπάρχουν αρκετοί κίνδυνοι στο δρόμο, δεν θα δίναμε καν αυτόν τον μήνα περιθώριο. Πάντως ο ανιψιός μου, με κανονικό ύψος αλλά αρκετά αδύνατο παιδάκι, στο αυγό έμεινε μέχρι τα 2 περίπου.
  13. Σε αυτές τις κατηγοίες κοιτάμε τα κιλά ή την ηλικία; Ο δικός μας 14 μηνών περίπου έχει περάσει τα 11.5 κιλά (δηλαδή οριακά χρησιμοποιούμε ακόμα το αυγό). Μας συμφέρει το 9-18; Γιατί όλο λέμε ότι κάποια στιγμή θα σταματήσει να αναπτύσσεται τόσο γρήγορα αλλά δεν μπορώ να υπολογίσω, ακόμα είναι φορές που παίρνει ένα κιλό το μήνα.
  14. Αχ γελάω μόνη μου τώρα με τον εαυτό μου! Δωρεάν είναι πάντως. Αλλά φαντάζομαι ότι δεν θα είναι απλά να διαβάσει κάποιος το παραμύθι. Ξέρω κι εγώ; Και το αστείο είναι ότι εγώ παραμύθια ακόμα δεν έχω αρχίσει να του διαβάζω γιατι δεν νομίζω ότι καταλαβαίνει.
  15. Κι εμένα περίεργο μου φάνηκε αλλά λεω δεν γίνεται η φιλόλογος να μην πάει το παιδί της σε reading group και να πάνε τα άλλα!!! Ναι πρέπει να ξεμπλοκάρουμε. Η αλήθεια είναι ότι η ιδέα του να βρεθούμε με άλλους μαζί με το μωρό με άγχωνε και με αγχώνει, αν θα βαρεθεί, αν θα ενοχλήσουμε, αν θα μπορέσουμε να πούμε μια κουβέντα ή θα κάνουμε βόλτες σε βάρδιες... Ακόμα και για να έρθει κόσμος στο σπίτι βάζαμε τόσους περιορισμούς, να έχει καλό καιρό για να τον βγάλουμε με το καρότσι να μην βαριέται, ή να είναι ώρα που συνήθως κοιμάται για να είμαστε ελεύθεροι, και τελικά δύσκολα κανονίζαμε.
  16. Ναι τώρα κατάλαβα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε κάνει καλή αναζήτηση ακόμα ούτε έχουμε μελετήσει τόσες λεπτομέρειες. Κάπου είχε διαβάσει ότι τα καρεκλάκια που είναι για ευρεία ηλικιακή γκάμα δεν είναι τόσο καλά γιατί δεν είναι εξειδικευμένα, ισχύει; Γενικά δηλαδή το 9-36 να μην το προτιμήσουμε;