Έσπερος

Plus500
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    2.700
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    52

Έσπερος last won the day on Δεκέμβριος 13

Έσπερος had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

1.190 Excellent

2 ακόλουθοι

Περισσότερα για την/τον Έσπερος

  • Rank
    Δοκιμή

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Ναι φαντάζομαι και για τον δάσκαλο που έχει γενικά παιδάκια και ξαφνικά στην 6η του ξεφυτρώνουν 3-4 έφηβες, θα είναι δύσκολη η προσαρμογή. Οι παλιοι στα Γυμνάσια που παριστάνουν ότι παίρνουν τη Γ δήθεν λόγω ανεβασμένου επιπέδου, είμαι σίγουρη ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν όλο αυτό. Εμένα βέβαια μου έκανε καλό γιατί εξασκήθηκα πολύ και είμαι η επίσημη καθηγήτρια υποδοχής, με βάζουν και να ξεναγώ τα παιδάκια του δημοτικού και να κάνω μαζί με την υποδιευθύντρια ενημέρωση στα πρωτάκια γιατί έχω μάθει να ξεκινάω από το ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο και καλύπτω όλες τς απορίες! (κάθε χρονιά βέβαια ανακαλύπτω με έκπληξη ότι κάτι μου ξεφεύγει!!!)
  2. Τώρα είδα το πλήρες μηνυμα. Εγώ βάζω μισή αμπούλα στο κάθε ρουθούνι κ αν κάτσει βάζω άλλη μισή κ στα δυο. αυτό με τη σύριγγα πάντως δεν μπορώ να φανταστώ να το κανείς σε παιδί που δεν κάθεται ακίνητο. δηλαδή ρε κορίτσια πραγματικα απορω. εγω εχω ενα ησυχο παιδακι. θα παιξει σαν παιδι, θα τρέξει, κανει καμια ταρζανια πού κ πού, αλλα εινει πολυ ησυχι κ ηρεμο. ακίνητο ομως αν του πω μα κατσει, δεν καθεται.ουτε για να ντυθει. πανα του αλλαζω εκει που παιζει εκτος αν τον παω σηκωτό στο μπανιο. Ρουχα του φοραω επισης εκει που παιζει, εν κινήσει πολλες φορες. Κ κούρεμα ετσι του κανω. μονο στα νυχια κάθεται αλλά όχι πάντα την ώρα που θέλω κ όχι πάντα όλο το χέρι, αλλά κάθεται τέλος πάντων. Αλλά δεν πρόκειται να κάτσει ακινητος για να του κανω κατι, δηλαδη τα δικα σας γιατι το εχουν τοσο ευκολο; κ με το σπρέι παντως στην αρχη που καθοταν, με το που το ψεκαζα τιναζοταν κ μάλλον του μπήκε στο μάτι κ το αντιπαθή σε κ τώρα τραβάνε όλα αυτά. με τη σύριγγα δεν φοβάστε μήπως κουνηθεί κ τραυματιστεί; κ αυτό με τον ύπνο δεν καταλαβαίνω γιατί το απορρίπτετε ολες. αφού δεν θα το καταλάβει κ θα είναι ανώδυνο! ούτε τραύμα ούτε πίεση.
  3. Ναι το ξέρω ότι οι διάφορες είναι μεγάλες. Αλλα είναι στην εφηβεια κ αλλα ειναι παιδακια. αγορια εθδικα. τα αγορια τα συνηθισα. στα κοριτσια ειναι που μου χτυπαει πιο πολυ γιατι ειναι σπανιότερο. Κ μου θυμιζει τιν εαυτο μου με μια αρνητθκη εννοια ομως. αυτο το στιλ οτι οι γονείς μου με έχουν ακόμα σαν μωρό. Για αυτο μαλλον με κουραζει. αλλιως εχω συνηθισει να αντιμετωπίζω τα πρωτάκια σαν μικρα. ειμαι η "μικρη" του σχολειου και οι παλιοι δεν καταδέχονται την πρωτη. τις περισσοτερες ωρες μου εκει τις κανω κ εχω βρει τι χρειαζονται για να τα βοηθησω να προσαρμοστούν. Ζοριζομαι λίγο με τα παιδιάστικα οτι καποιος εχασε ενα στιλό κ καποιος βρηκε μια πατημασια στο μπουφαν του αλλα τα συνηθίζω σιγα σιγα.

  4. Διαφημίσεις


  5. Εξήγησα άπειρες φορές ότι χρησιμοποιω κ αμπούλες ορου κ σπρέι frezymar normal εναλλαξ κ τα δυο. επισης εξηγησα γιαυι δεν το κανω με συριγγα. Οσες φορες το καναμε μαζι ηταν δυσκολότερο γιατι αυτος που βαζει τον ορό δεν εχει αισθήση προς τα πού θα κινηθει το παιδι για να προλαβει. καπως ετσι χυσαμε το μισο οτριβιν στο παπλωμα. κ κατεληξα καλυτερα μονη μου.
  6. Για το κέντρο υγείας κ τον ύπνο όχι δεν τρολαρω. είναι σκέψεις απόγνωσης. τρομακτικό είπα το να κρατάς ένα μυτερό αντικείμενο κοντα στο προσωπο ενος παιδιου που κουνιεται, με το ενα χερι, ενω με το αλλο προσπαθεις ταυτοχρονα να κρατησεις ακίνητα τα ποδια, το χερι κ το κεφαλι του. αφού σου λέω παραλίγο να του βάλω το στόμιο του σπρέι στο μάτι, είναι δυνατόν να μην τρομάξω; αυτό για τον σωματικό ελεγχο το ειπα χιουμοριστικά για να περιγράψω τη σταση γιατι ηταν ο μονος τροπος που βρηκα για να ειναι ακινητος κ να κοιταει μπροστα/κατω. αλλιως κ καθιστος που ειναι λιγο πισω γέρνει το κεφαλι του κ καταπινει αντι να βγουν μπροστα παντως κ εγω δεν εχω καταλαβει σ εμας τους μεγαλους πώς λειτουργει ο όρος κ το φυσιομερ. αυτο ειδικα με κανει σαν να νιωθω οτι πνίγομαι. τον ορο δεν καταλαβαινω σε τι χρησιμευει κ ισως γι αυτο δυσκολεύτηκα να το κανω στον μικρο γιατι δεν καταλαβαινα τι να περιμενω να συμβει.
  7. Ακριβώς αυτό λέω εδώ κ τόσες δημοσιεύσεις. απλώς γράφω από κινητό με διαλείμματα κ δεν έχω ειρμό. εννοείται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί αυτό το προφιλ μαθητη επαινούν. κ φυσικα κ αναπαράγουν το ιδεολογικό πλαισιο στο οποιο μαθήτευσαν. ενας μαθητης με καυστικό χιουμορ, πολλες γνωσεις αλλα οχι διαβαστερος, που γενικα αντιδρα γιατι εχει αποψη κ συχνα κ πολιτικη (οχι κομματική) θεση, ειναι κόκκινο πανί για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. είχαμε τέτοια παιδιά, πολύ σπάνια δυστυχώς. εγώ πάντως τα καλύτερα έλεγα γι αυτούς. άσχετο αν τους μάλωνα καμία φορα αν ενοχλούσαν πολυ το μαθημα. ειναι κι αυτο μια μορφη διάκρισης που γινεται εις βαρος τους. Καρα τ αλλα βρβαια υπαρχουν κ προσωπικές προτιμησεις. εγω δυο στιλ δεν μπορω με τιποτα. το ένα είναι το πρωτάκι με στιλ δημοτικού, το πολύ ήσυχο, χάδιαρικο αλλά κ χαϊδεμενο μαζί, που περιμενει να το νταντευεις οπως η δασκαλα του που σιγουρα το ειχε στα ώπα ώπα γιατί ήταν ήσυχο κ επιμελεστατο. δεν φταίει σε τίποτα το παιδάκι που προφανως ειναι εύγενάστατο κ απο φροντισμένο περιβαλλον, απλως με κουραζει το νταντεμα. Κ με κουράζει κ στην ιστορια, οταν στην "εξεταση" ρωταω κατι συγκεκριμενο, το παιδι που ενω εχει απαντηθεί αυτο που ρωτησα, σηκωνει χερι για να μου πει τι παραλείψαμε απο την υπολοιπη παράγραφο, που εινσι ασχετο με την ερωτηση. παλι δεν φταιει το παιδι που δεν του εχουν μαθει να διαχωρίζουν τα ζητούμενα μεσα απο το βινλιο, με τους συναδελφους τα βαζω εκει αλλα εκεινη την ωρα κρατιέμαι με δυσκολια για να μη βαλω πάγο στο ερμο το παιδι που ειχε διαβασει. Αλλα τελος παντων δεν θα πω καλα λογια στον γονιο με αυτα τα κριτηρια. εννοουσα οτι αν ειμαι ικανοποιημένη απο τη δουλεια του παιδιου, ακομα κι αν στα γραπτα δεν αποδίδει, θα πω οτι ειμαι ευχαριστημενη συνολικα, αλλα θα επισημάνω οτι η γραπτή αποδοση θελει διυλεια. αλλοι ξεκινάνε με τον μέτριο βαθμο στο γραπτο κ το προφορικό το εχουν σαν παρηγορια για τον γονιο, εγω ειμαι απο αυτους που μετρανε τη συνολική εικονα. ή θα επαινέσω πολυ τηξ κριτικη ικανότητα, τις δομημένες απαντησεις, τη συγκροτημένη σκεψη κλπ. ακομα κ αν ειναι λακωνική η διατύπωση ή αν στην ιστορια μου εχει παραλείψει λεπτομερειούλες. οχι θα επαινέσω μονο, κ αριστα θα βαλω ακομα κι αν αλλοι εχουν γραψει περισσοτερα. γιατι αυτες τις ικανότητες τις θεωρω σημαντικότερες. κ σκεφτομαι οτι αυτο το παιδι μπορει πχ να μην εχει κλιση στα θεωρητικα κ στην αναλυση με πολλα λογια, γιατι να το αποθαρρύνω συνολικα; Στο ιδιο συμπερασμα καταλήγουμε παντως, οτι οι καλες επιδόσεις στο σχολείο δεν συνεπάγονται αυτοματα κ καποια φοβερη εξελιξη στο μελλον. κ το ειδα κ στο παν/μιο αυτο, διδάκτορες κ ερευνητές συμφοιτητές μου που ειχαν ζοριστεί να βγαλουν αριστα στο πτυχιο κ μετα αποδείχτηκαν αστέρια ερευνητικά. εγω παλι που ημουν στους πρωτους, εχω μια δυσκολια στην πρωτότυπη σκεψη κ στο να βρω ιδεες για δικες μου δημοσιευσεις, ενω αν μου δωσεις την ιδεα κανω πολυ σχολαστική ερευνα κ σε βαθος αναλυση. Αναγκαστικα ακολουθείς το συστημα εκει, αλλα μπορεις να εισαι ξεκάθαρος ως προς το τι βαθμολογεις. αν τα λέει για 19 κ σου γράφει 16, βάζεις 18 πχ κ στον άλλον που τα λεει 19 κ γραφει 19, βαζεις 19. αν προσπαθει πολυ αλλα δεν γραφει, ενισχύεις γοα να μην απογοητευτεί κλπ. δεν ειναι σαν την περιγραφική αξιολογηση αλλα τι να κανεις. εγω παντως ξεκαθαρίζω εξαρχης οτι για μενα δεν εχει καμια μα καμια σημασια ο βαθμος, εξηγω οτι τα κριτηρια ειναι συχνα υπολειμενικα, k στις πιο μεγαλες ταξεις κανω βαθύτερες συζητησεις για τον επαγγελματικό προσανατολισμό, τις σπουδες, για το οτι μετα το λυκειο η ζωή αρχιζει, δεν τελειωνει οπως ειναι η κυρίαρχη αντιληψη, για το ποσες ευκαιριες ανοίγονται μετα, για το οτι το διαβασμα κ η επιμελεια δρν ειναι για τον βαθμο αλλα για να εχουν υποβαθρο για οποιαδηποτε μελλοντική επιλογη κ για να συνηθίσουν στην επιμελεια κ την αυτοπειθαρχία που θα τους βοηθήσει στη δουλεια (ενταξει αυτο ειναι τραβηγμένο το κήρυγμα!), γενικα υποβαθμίζω τη σημασια του βαθμού κ τονίζω τη σημασια της προσπάθειας, της γνώσης, του να μην αφηνουν κενα γιατι η γνωση χτίζεται σκαλί σκαλί κλπ.
  8. Για την αναρρόφηση λέω. επειδή κοιμάται βαριά, λογικά δεν θα το καταλαβει, θα είναι και ακίνητος κι έτσι θα γίνει εύκολα κ γρήγορα. αλλά τέλος πάντων αφού δεν θέλει ο άντρας μού δεν παίρνω την ευθύνη. αλλά πιστεύω ότι αν με είχε αφήσει να το κάνω την Τετάρτη που πήρα το εργαλείο, δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση τώρα.
  9. Σίγουρα ο αγχωμένος γονιός μεταδίδει άγχος. Αλλά γενικά δεν ειναι ολα τα παιδια δεκτικά στα ιδια πραγματα. Οταν το παιδι ειναι απο την αρχη αρνητικο ειδικα σε ηλικιες χωρις πολλη επικοινωνια, δεν εχει σχεση με τη σταση του γονιου απαραιτητα. εννοειται βεβαια οτι μια αρνηση φερνει αγχος κ γινεται φαύλος κυκλος. Ο δθκος μου αποδέχτηκε πλεον με στωική τωρα τον ορο κ το σπρέι αλλα ειλικρινα δεν βλεπω κανενα αποτελεσμα. το σπρέι του καθαριζει την αναπνοή μετα απο λιγο αλλα δεν βλεπω καμια μύγα να τρεχει κ με τον ορο αυτο που τρεχει μολις το βαζω μαλλον ειναι ο ιδιος ο όρος κ τιποτα αλλο. με βοηθαει μονο να ρευστοποιήσει για να τραβηξω ευκολοτερα. μακαρι να δεχτει κ τον αποφραχτηρα τελικα.
  10. Αυτό είναι το κλειδί όμως. Με το πολύ περίμενε, κλείσαμε εβδομάδα. προφανώς κ τα έχουμε κάνει ολα τα παραπάνω. Τώρα όμως τίθεται θέμα ευθύνης. θα ρισκάρουμε την ωτίτιδα; έχει πάθει ήδη μια φορά. δεν θελουμε να μείνει ευαισθησία ή να ξαναπάρει αντιβίωση. Ο δικός μου δεν είναι παιδί που συνεργάζεται σε θέματα περιποίησης. Κι αν παρει στραβα κατι δεν το λειπει ουτε σαν παιχνιδι. το μονο που με κραταει για το κεντρο υγειας ειναι οτι θα παθει σοκ. πριν απο 10 μερες καναμε εμβολιο κ απο τοτε αρχισε η αντιδραση στον ορο. πριν καθοταν μια χαρα απλως εμεις μαλλον το καναμε λαθος γιατι δεν μας ειχε ξαναπαθει συναχι κ δεν ξέραμε. μετα την παιδιατρο δεν ηθελε τον ορο κ σκεφτομαι οτι αν πεσουν πανω του τοσα ατομα στο κεντρο υγειας μετα μπορει παλι να μην θελει τον ορο στο σπίτι κ δεν γινεται να εχουμε τα ιδια παρατράγουδα καθε φορα. παντως νομιζω οτι εχει σταματησει η παραγωγη μύξας, συγγνώμη για την εκφραση. απλως εχει συσσωρευτεί, γι αυτο θα ηθελα να καθαρίσει αμεσα μια κ καλη για να τελειωνουμε. Έχω σκεφτεί να του το κάνω κ στον ύπνο αλλά ο άντρας μου σε αυτό είναι κάθετος, μην κουνηθεί κ τον τραυματισω.
  11. Ε μα τι να κάνω, που μέχρι χθες με το που έβλεπε τον ορό χτυπιόταν; Πριν από κάποιες μέρες μια χαρά καθόταν για τον ορό. ίσως επειδή δεν οτ καθάριζα σωστά γιατί του το έβαζα ξάπλα, δεν καθάρισε όπως πρέπει κ άρπαξε ξανά το μικρόβιο. ΑΛλά κάτι τον ενόχλησε στην όλη φάση και αντιδρούσε. Ε τώρα δεν έχω περιθώριο, πόσο θα κάθομαι να σζητάω; έβαλα στη μύτη μου, φύσηξα, έδειξα βίντεο με παιδάκια που τους ρουφάνε τη μύτη, εξήγησα, κάποια στιγμή όπως πρέπει να γίνει αυτό. κ όσο το καθυστερούσα, ειδικά τον αποφρακτήρα, τα έκανα χειρότερα. Τώρα τον ξάπλωσα στο κρεβάτι, ξάπλωσα από πάνω του για να μην κουνιέται, του κρατούσα το κεφάλι ακίνητο κ μόνο έτσι έκανα καλή δουλειά. Μετά πηγαίνω κ δείχνω το περιεχόμενο στον άντρα μου για να πειστεί για τη χρησιμότητα αυτού του βασανισμού.
  12. Δοκίμασα με σύριγγα αλλά μέχρι να καταφέρω να τον ακινητοποιήσω είχε χυθεί ήδη όλο γιατί δεν την κρατούσα σταθερά.... άσε που φοβάμαι μην τον χτυπήσω. χθες σχεδόν του έβαλα το στόμιο του frezymar στο μάτι. τρελάθηκα από τον φόβο μου. αυτά είναι για παιδάκια που συνεργάζονται. εκτός αν κάθε φορά πέφτουν πάνω του οι δυο γονείς. εμένα πάντως δεν με βολεψε γιατί τουλάχιστον όταν τον κρατάω εγώ, αντιλαμβάνομαι ακριβώς πότε είναι έτοιμος να κουνήσει το κεφάλι του. όταν τον κρατάει ο άντρας μου, εγώ έχω μεν τα δυο χέρια ελεύθερα, αλλά δεν νιώθω τις κινήσεις του για να προλάβω. ειλικρινά πάντως έχω σκεφτεί να τον πάμε στο κέντρο υγείας, να πούμε ότι δεν μπορεί να αναπνεύσει, να του καθαρίσουν εκεί τη μύτη με αποφρακτήρα. κ πιο έμπειροι είναι, κ θα τον κρατάμε κ οι δύο γονείς ακίνητο, ίσως κ κανένας άλλος από εκεί, κ έτσι θα κάτσει κάμποση ώρα για να του αδειάσουν όλες τις μύξες από μέσα. Πάντως από χθες είναι πάλι λίγο πιο δεκτικός κ στον ορό κ στο σπρει αλλά όχι τόσο δεκτικός ώστε να κάτσει ακίνητος κ να κοιτάει κ μπροστά. με τον αποφρακτήρα σφαδάζει.
  13. Όχι Νεφέλη μου, εννοούμε ότι υπάρχει μια ιδεολογία, που συντηρείται από το σχολείο κ τους εκπαιδευτικούς, ότι η καλή επίδοση είναι κριτήριο αξίας ή απαξίας ενός ανθρώπου. Επεκτεινόμενο αυτό σε ευρύτερα πλαίσια, αντιστοιχεί στο να θεωρούμε ότι μόνο όποιος έχει ανώτατες σπουδές είναι άνθρωπος με παιδεία κ καλλιέργεια. Αλλά ειδικά το πρώτο είναι πολύ έντονο, και η καλή επίδοση που αξιολογείται είναι μονόπλευρη. Το συσχετισμό αριστείας-παπαγαλίας-εξυπνάδες δεν καταλαβαίνω γιατί δεν τον κατανοείς. Η αριστεία που προωθείται από το σχολείο είναι κυρίως αριστεία της απομνημόνευσης, για να μην πω παπαγαλίας, κ λιγότερο αριστεία αντίληψης, δημιουργικότητας, δεξιοτήτων. Ο χαρακτήρας μπαίνει στην εξίσωση από τη στιγμή που οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι καλός μαθητής = ήσυχο παιδί = καλό παιδί. Δεν είναι μια ταμπέλα αυτό; Πόσο πιθανό έιναι για το ίδιο παράπτωμα να δεχθούν παρόμοια επίπληξη ο άριστος κ ο αδιάφορος; Αν περίμενα το σχολείο μου για να έχω ωραιοποιημένη εικόνα, θα έλεγα ότι οι εκπαιδυετικοί είναι ο πιο ακοινώνητος, αμόρφωτος και ζηλόφθων κλάδος. Είμαστε όλοι σωστοί κ με το παραπάνω στα καθήκοντά μας, κάνουμε προγράμματα κ δράσεις, δεν μπορώ να πω ότι κάποιος έχει απαράδεκτα αντιπαιδαγωγική στάση, αλλά δεν συνεργαζόμαστε ποτέ, κανένας δεν σκέφτεται να κάνει κάτι πρωτότυπο, τα 4/5 στον υπολογιστή μπορούν μόνο να γράψουν κ να τυπώσουν ένα διαγώνισμα, τα διάφορα περιστατικά επιλύονται αλλά μετά κουκουλώνονται, κ αν κάποιος κάνει κάτι, τον κοιτάνε στραβά θεωρώντας ότι θέλει να γίνει διευθυντής ή υποδιευθυντής. Εγώ παρακολουθώ βιβλιογραφία, παρακολουθώ ομάδες φιλολόγων σε όλη τη χώρα, επικοινωνώ με συμβούλους / συντονιστές, με καθηγητές σε διάφορες περιοχές, κ βλέπω μια απίστευτη κινητικότητα. Δεν είπα σε καμία περίπτωση όλα τα παιδιά να έχουν άριστα. Βασικά είμαι κατά της βαθμολογίας, προτιμώ περιγραφική αξιολόγηση. Από τη στιγμή που υπάρχει βαθμολογία, μη νομίζεις, και κάτω από τη βάση βάζω, και τα 19-20 με φειδώ τα χρησιμοποιώ, και δεν έχω ποτέ κανένα θέμα με μαθητές κ γονείς. Αλλά για το δημοτικό πχ δεν θεωρώ λογικό να λέμε ότι το 10χρονο χρειάζεται να δει 6 στον έλεγχο "για να στρώσει". Σε αυτά όλα δεν διαφωνώ. εγώ η ίδια έχω αναφέρει κ αλλού για τον διευθυντή μας που προσπαθεί με θετική πειθαρχία κ έχει κάνει το σχολείο ... Φυσικά κ θέλει κατάρτιση κ εκπαίδευση. ΕΓώ δεν μιλώ για τέτοια περίπτωση μαθητή κ βέβαια δεν είναι κ όλοι ίδιοι. ο σκόπος αυτός είναι, να τους βλέπεις σαν μια ατομική περίπτωση τον καθένα, μια προσωπική ιστορία, όχι να σκέφτεσαι ότι η χ συμπεριφορά σημαίνει ότι υπάρχει το ψ υπόβαθρο κ να τελειώσεις. Η διαφορά μας λοιπόν είναι ότι εγώ δεν θεωρώ ότι η επιβράβευση πρέπει να επιτυγχάνεται μέσω των βαθμών. Βέβαια στο υπάρχον σύστημα, χρησιμοποιώ κ αυτή τη μέθοδο. Αν με ακούσεςι πάντως να μιλάω στους γονείς, από τη θέρμη με την οποία επαινώ κάποια παιδιά θα νομίσεις ότι είναι οι άριστοι των αρίστων κ μπορεί να είναι μέτριοι, κ από την άλλη να μιλήσω πολύ τυπικά για κάποιον άριστο, επειδή δεν με εμπνέει σε κάτι να τον επαινέσω ιδιαιτέρως.
  14. Νομίζω ότι όσες φορές έχει βοηθήσει ο άντρας μου, μετά πάει κρυφά στο μπάνιο και κλαίει. Η νταντά του βάζει ορό η σπρέι σε στάση καθιστή ή ξαπλωτή, ή όρθια όπως όπως. ίσα ίσα για να ξεβουλώσει. όχι κάτι λιγότερο ή περισσότερο σχολαστικό από αυτό που κάνω εγώ, αλλά αρκετό για να ανακουφιστεί εκείνη την ώρα. Σήμερα πάντως δοκίμασα την όρθια στάση. όχι τόσο ωραία και παιδαγωγικά όπως τα περιγράφει η @samsympan στο άλλο ποστ. τον έβαλα να ακουμπήσει τα χέρια του στο κρεβάτι κ να κοιτάει το κρεβάτι. εγώ πήγα από πίσω για να μην μπορεί να φύγει. η όλη φάση είοναι σαν να έχει ακινητοποιήσει η αστυνομία κάποιον με τα χέρια του ακουμπισμένα στο πορτ μπαγκάζ του περιπολικού, για να του κάνει σωματικό έλεγχο. άδειασα δυο αμπούλες ορού έτσι κ μετά για κάμποση ώρα έτρεχε k th skoypiza
  15. Η δικιά μας είπε αν θέλουμε να βάζουμε ορό προληπτικά, αλλά δεν το πρότεινε μόνη της, την είχα ρωτήσει κάποια στιγμή για μέτρα πρόληψης. αν δεν ρωτούσα δλδ μπορεί να μην το έλεγε. αλλά γενικά το λέει κ για μας, σε κάποιες φάσεις που είχε πέρσι στο σχολείο πολλά περιστατικά από κρυολογήματα, γρίπες, ιώσεις κ όλα αυτά μαζεμένα, είχε πει ότι μπορεί ο άντρας μου να βάζει ορό κάθε μέρα για να καθαρίζει το δικό του αναπνευστικό κ να μην τα μεταδίδει. το οτριβίν μας είπε μία φορά τη μέρα για 4 μέρες, λιγότερο δλδ από αυτό που επιτρέπουν οι οδηγίες.
  16. όχι τώρα, μόλις ξύπνησε και θα τρομάξει, όχι πριν κοιμηθεί γιατί θα αναστατωθεί, όχι πριν από το φαγητό γιατί θα του κοπεί η όρεξη, όχι μετά το φαγητό γιατί θα σφιχτεί και μπορεί να πάθει αναρρόφηση από το κλάμνα (ΕΛΕΟΣ), όχι τώρα που παίζει γιατί είναι χαρούμενος, όχι πριν από τη βόλτα γιατί θα το συνδυάσει στραβά, όχι μετά τη βόλτα γιατί είναι κουρασμένος. περιμένω πώς κ πώς να πάει στο σούπερμάρκετ ή για τσιγάρα για να κάνω την επιχείρηση!!