Όλες οι δραστηριότητες

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Γειά σου Lela η αλήθεια είναι οτι δεν μπαίνω συχνά! Πολλές φορές ξεχνάω κιόλας! Εγω όλα καλά είδαμε κ το μωράκι κ όλα πάνε τέλεια ευτυχώς! Εσύ τι κάνεις.?
  3. Χθές
  4. Δεν μου έδωσε οδηγίες για τίποτα. Εξέτασε το μωρό σαν παιδιατρος, μου είπε να μετράω πόσα μλ τρώει ανά 24ωρο, να ζυγίζω το μωρό πριν φάει μια φορά την εβδομάδα, και να έχω επαφή δέρμα με δέρμα για να βοηθήσει στο θηλασμο. Αυτά.... Όσες φορές έχω προσπαθήσει να τον βάλω στο στήθος δεν ρουφάει. Με το θήλαστρο mini electric βγάζω πολύ λίγο γάλα οπότε αναγκαστικά δίνω κυρίως ξένο. Θέλω να πάρω άλλο θήλαστρο γιατί αφενός με αυτό βγάζω 20 με 30 μλ τη φορά και αφετέρου δεν βλέπω να μου αυξάνει την παραγωγή. Θα με ενδιέφερε να μου στείλεις πληροφορίες για το θήλαστρο που αγόρασες. Σκεφτόμουν να πάρω το swing η να νοικιάσω. Από την άλλη στο ebay πουλάνε το lactina μεταχειρισμένο και σκεφτόμουν να το αγοράσω από κει. Θα έρθει ο παιδιατρος που είχα στο ιασω και που μάλλον με αυτόν θα συνεχίσω και θα τον ρωτήσω αν έχει κοντό χάλινο.περιμενω λίγο να πάρει τα πάνω του γενικά γιατί και για να φάει από το μπουκάλι μας βγάζει την ψυχή, πάνω από μισή ώρα για 50μλ το πολύ κουνωντας συνέχεια το μπουκάλι για να θυμηθεί να ρουφήξει. Επίσης, λόγω ικτερου που δεν λέει να πέσει δίνω αναγκαστικά συμπλήρωμα γιατί δεν μπορώ να το ρισκάρω και να τον αφήνω νηστικό.
  5. Σε ηλικίες 1-3 είναι ένας ενηλικας ανά 3 παιδάκια και μαξ 9 παιδάκια ανά τμήμα. Και σε ηλικίες 3-6 είναι 6 παιδάκια ανά ενήλικα (και δεν ξέρω ακομα πόσα παιδάκια ανά τμήμα). Επίσης δεν μένει ποτέ καμία παιδαγωγός τόση ωρα μόνη της με τόσα παιδάκια. 7 με 8 είναι μονο μια, 8 έρχεται άλλη μια και 9:30 ξεκινάει και η τρίτη. Και μετά μένει μια μόνη της πάλι 16-17 που κλείνουν κιολας. Επίσης δεν είναι όλες παιδαγωγοι, συνήθως οι 2 είναι παιδαγωγοι και η άλλη βοηθός.
  6. Καλησπέρα κα. Βογιατζή, Εκανα μια προσπαθεια εξωσωματικης περσι χωρις να επελθει εγκυμοσυνη στα 42 και κατι. Αλλαξα γιατρο και και εκεινος μου εκανε εξονυχιστικο ελεγχο εξετασεων κι αυτο κρινοντας το με βαση την ηλικια μου και δεδεμενου οτι δεν ειχα μεινει εγκυος ποτε στη ζωη μου αν και προσπαθουμε ελευθερα εδω και καιρο με το συντροφο μου.. Σας παραθετω το αποτελεσμα της εξετασης καρυοτυπου που εκανα. Ο καρυοτυπος του συζυγου ειναι φυσιολογικος. Ποια πιστευετε εσεις οτι ειναι καλυτερη αντιμετωπιση; Να γινει αλλη μια προσπαθεια εξωσωματικης; "Μελετήθηκαν συνολικά 50 μεταφάσεις από 2 καλλιέργιες. Σε αυτές βρέθηκαν τρεις διαφορετικές κυτταροσειρές. Σε 5 μεταφάσεις βρέθηκε να λείπει το ένα φυλετικό χρωμόσωμα Χ, το οποίο εύρημα είναι συμβατό με το σύνδρομο Turner, σε μικρό ποσοστό του 10%. Σε δύο μεταφάσεις βρέθηκε ένα έξτρα φυλετικό χρωμόσωμα Χ, το οποίο εύρημα είναι συμβατό με το σύνδρομο Triple-X, σε ποσοστό δηλαδή 4%. Σε 43 μεταφάσεις βρέθηκε φυσιολογικός καρυότυπος 46,ΧΧ. Σε όλες τις μεταφάσεις επίσης βρέθηκε η περικεντρική αναστροφή στο χρωμόσωμα 9, με πιθανότερα σημεία αναστροφής τα p21 και q34.1, [inv(9)(p21q34.1)]. Η συγκεκριμένη αναστροφή δεν συγκαταλέγεται στους πιο γνωστούς πολυμορφισμούς ώστε να θεωρηθεί φυσιολογική, και έχει συνδεθεί με προβλήματα στις εγκυμοσύνες." Ευχαριστω εκ των προτερων
  7. Θέλω να γράψεις ακριβώς την οδηγίες που σου έδωσε Όλες μαζί αλλιώς δεν γινεται να αξιολογήςουμε καλά. Σου είπε ότι μία φορά την εβδομάδα την ίδια ώρα την ίδια μέρα γυμνό το μωρό να το ζυγίσεις; Εξέταςε για το χαλινό; Σου είπε να δίνεις ξένο σκόνη; Σου είπε ποιες ώρες να αντλείς και ποιες όχι; Φυσικά και αν θηλάζει το μωρό ακριβώς μετά την άντληση δεν θα βρει γάλα πολύ. Άρχικά επειδή είσαστε εννιά ημερών μόνο μπορεί να μη χρειάστηκε να κάνεις ακριβώς τίποτα και απλώς να θηλασεις σωστά το μωρό σου. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σόι σύμβουλος είναι αυτή που έφυγε χωρίς να έχει αισθανθεί ότι το μωρό θηλάζει κανονικά. Πρέπει να το δει να θηλάζει για να σου πει τι κάνεις λάθος και να διορθωθεί η οποία κίνηση. Αν το μωρό δεν είναι ικανό να θηλάσει ή υπάρχει ιατρικός λόγος ή κάνεις κάτι λάθος. Ο ιατρικός λόγος είναι ο κοντός χαλινός. Έστω και λίγο κοντός να είναι πάλι εμποδίζει, είχα διαβάσει πρόσφατα ένα άρθρο γι’ αυτό ότι πάρα πολλές φορές δεν γίνεται σωστή διάγνωση του χαλινού. Είναι πάρα πάρα πάρα πολύ νωρίς για να θεωρήσεις ότι κάτι έχει παγιωθεί. Ένας άλλος λόγος που είχα και γω πρόβλημα να καταλάβω είναι ότι το μωρό για να θηλαςει σωστά πρέπει να ανοίξει ολόσωστα όλο ανοιχτά το στόμα του τεντωμένο. Την στιγμή που το στόμα είναι τεντωμένα ανοιχτό το μπουκώνεις το στήθος αποφασιστικά. Είναι μία κίνηση που από το ένστικτο φοβάσαι να κάνεις, αν δεν το έχεις δει να γίνεται γιατί πιστεύεις ότι δεν χωράει στο στόμα του μωρού ή ότι θα το πνίξεις. Ή αλήθεια όμως είναι ότι η θηλή μπαίνει βαθιά πίσω για να υπάρξει σωστός θηλασμός. Εμένα που λες δεν άνοιγε το στόμα κ δεν ήξερα με ποιον τρόπο να το κάνω αυτό. Η οδηγία λοιπόν της συμβούλου που σου είπε να βάζεις τη θηλή στην μύτη είναι γιατί έτσι προκαλείται το ερέθισμα να ανοίξει το μωρό καλά το στόμα του. Προτείνω εφόσον έχεις πληρώσει την συγκεκριμένη συμβούλιο να την πάρεις ένα τηλέφωνο και να την ζητήσεις αναλυτικά συγκεκριμένες οδηγίες πότε είναι καλό να αντλείς. Εμένα το θήλαστρο που είχα αγοράσει ήταν της άλλης εταιρείας της Ameda. Αν τώρα συνεχίσεις να δίνεις συμπλήρωμα χωρίς να υπάρχει καμία ένδειξη ότι δεν έχεις καλή παραγωγή ! σαμποτάρεις την προσπάθειά σου. Ναι δεν έχει παγιωθεί κάτι αλλά όσο συνεχίζεις να δίνεις συμπλήρωμα η πορεία προχωράει. Όπως σου είπα η οδηγία να δώσεις ξένο γάλα δεν προέρχεται από άτομο που θέλει να σε βοηθήσει να θηλασεις. Είναι απολύτως αποδεκτό να μη θέλεις να θηλασεις, αλλά απαράδεκτο να σε εμποδίζουν με λάθος οδηγίες.
  8. Πάντως... Οι μάντρες έχουν είτε ποταμίσια είτε θαλασσινή. Δεν έχει τσιμέντο... απευθείας τα παίρνουν κ τα βάζουν σε σακιά. Μη πάρεις ποτέ σου ποταμίσια λερώνει τραγικά. Θαλασσινή κάνει όμως μια χαρά!
  9. Ευχομαι να ειναι ολα καλα κοπελα μου. Καλη δυναμη ευχομαι!
  10. Θα σταματήσετε να τον ξυπνάτε το βράδυ μετά από 1-2 μήνες, μην βιάζεσαι :) Βέβαια τότε πιθανότατα θα ξυπνά από μόνος του, γιατί χωρίς ίκτερο θα πεινά και θα το δείχνει
  11. Καλησπέρα, @gogo ! Τελικά τι κάνατε με την βάφτιση, έχουμε και εμείς το ίδιο πρόβλημα.
  12. Ναι μωρέ σε καταλαβαίνω απόλυτα. Είναι βραχυκύκλωμα αυτό το να προσπαθείς και να κρατάς το πρωτόκολο αντλήσεων και να το βάζεις συνέχεια στο στήθος. Δεν ξέρω επί της ουσίας πώς να σε βοηθήσω σ' αυτό το κομμάτι. Εγώ σταμάτησα να το προσπαθώ νωρίς, μετά το στήθος το είχα μόνο για πιπίλισμα, που καθόταν αν είχε διάθεση αλλά ποτέ δεν κατέβαινε γάλα. Ο δικός μου βασικά δεν έπιανε καν τη θηλή. Την έπιασε χωρίς ψευδοθηλή κανοικά όπως πρέπει περίπου 2,5 μηνών, όπου πλέον δεν είχε νόημα, απλώς τον έβαζα πού κ πού για να περνάει η ώρα. Ακόμα έχω απορία αν τότε ήπιε έστω και μισή σταγόνα! Όμως εσύ είσαι ακόμα νωρίς. Εχει συνηθίσει το μπιμπερό λογικά, αλλά αφού δεν έκανε την κίνηση ούτε από το μαιευτήριο, κάποιος ειδικός θα πρέπει να το αξιολογήσει. Εμένα μου είχαν πει να υπολογίζω ημερησίως 150ml ανά κιλό του παιαδιού. Αν είναι περίπου 3, ακούγεται καλή η ποσότητα, αλλά πρέπειι να δεις και τις πάνες και τα σχετικά για να είσαι σίγουρη.
  13. Καλά κάνεις και τα λες κάπου, να βγουν από μέσα σου! Εγώ δεν θα σου πω φταίει ο άντρας σου, φταίει η πεθερά σου και να ρίξω το φταίξιμο κάπου ίσα για να ρίξω το φταίξιμο κάπου. Δυστυχώς η συμβίωση είναι δύσκολο πράγμα και δυστυχώς πολλές φορές πολλά πράγματα θα κάναμε διαφορετικά αλλά λόγω συνθηκών δεν τα κάνουμε. Εγώ στην θέση σου θα προσπαθούσα να κάνω πράγματα που με χαλαρώνουν και με κάνουν να αισθάνομαι καλά. Και σε ότι λέει η πεθερά θα έμπαιναν από το ένα αυτί και θα έβγαιναν από το άλλο, σιγά μην καθόμουν να ασχοληθώ σοβαρά. Η κουμπάρα μου έχασε και αυτή τους γονείς της νωρίς, πριν κάνει το πρώτο παιδί και ακόμη και τώρα που είναι στην εφηβεία τα παιδιά της το ίδιο μου λέει, μακάρι να είχα τους δικούς μου να πω το παράπονό μου. Δυστυχώς όμως κάποια πράγματα δεν γυρίζουν πίσω. Εστίασε στα θετικά, έχεις ένα υγιέστατο παιδάκι που σου γεμίζει τόσο πολύ τον χρόνο που σιγά μην κάτσεις να ασχοληθείς με την πεθερά, άστην να λέει. Συμβουλές όπως συζήτησε μαζί της δεν θα σου δώσω γιατί είναι χαμένος κόπος και χρόνος. Η δικιά μου πεθερά ακόμη λέει ότι ο σύζυγός μου και η κουνιάδα μου όταν ήταν 7 – 8 μηνών ξεκίνησαν να περπατάνε, να μιλάνε, δεν ξέρω μήπως μαγείρευαν κιόλας! Έχω λόγο να της πω ότι επιστημονικώς και μόνο δεν ισχύουν αυτά? Όχι! Μία μέθοδος που ισχύει πάντως και πιάνει στις πεθερές είναι να κάνεις ότι ακούς αυτά που λένε και είναι πάρα πολύ σοβαρά και πως απορείς πως δεν τα είχες σκεφτεί εσύ πρώτα και τι θα έκανες αν δεν είχες την γλυκιά σου πεθερούλα να σου τα πει. Και μετά κάνεις τα δικά σου!
  14. Εμάς πάντως στη Γλυφάδα αυτά είναι τα νούμερα. Δήμο Αθηναιων δουλεύει η κολλητή μου, στον δικό της είναι στο σύνολο του σταθμού 35 παιδιά νομίζω, είναι πολύ μικρός πρότυπος. Συγγενής μου που δούλευε χρονια τραπεζοκόμος σε σταθμούς του ίδιου Δήμου είχε νούμερα σαν της Γλυφάδας και μάλιστα σε παιδικούς χωρίς αυλή! Δε θυμάμαι σε ποια δημοτική κοινότητα ήταν. Ο δήμος Αθηναίων έχει κοντά 70 σταθμούς, προφανώς δεν είναι όλοι το ίδιο. Αν είναι παλιοί οι σταθμοί με μικρές αίθουσες, εννοείται δε μπορούν να πιάσουν τέτοιες χωρητικότητες. Ο δικός μας ήταν καινουριος, σχεδιασμένος για τέτοιο αριθμό παιδιών και γενικά ο Δήμος απέκτησε κάποια κτίρια για σταθμούς που ήταν αντίστοιχων προδιαγραφών. Στον παλιό του Δήμου που είχα πάει να τον επισκεφθω, αίθουσα που ήταν max για 20 παιδάκια, την είχαν χωρίσει με συρρόμενη πόρτα, και είχαν χωρισμένα περίπου 15 παιδιά σε κάθε χώρο. Ίσα που χωρούσαν τα τραπεζάκια και οι καρέκλες των παιδιών, με το ζόρι περνούσαν ανάμεσα οι δασκάλες. Σηκώθηκαν τα παιδιά να χαιρετήσουν την κόρη μου και έπεφταν το ένα πάνω στο άλλο. Οι φίλες μου που είχαν τα παιδιά τους εκεί, είχαν απηυδήσει με τις αρρώστιες, λογικό με τέτοιο συνωστισμό. Ξαναλέω, το νόμιμο είναι να υπάρχει μια δασκάλα για 12 παιδιά για ηλικίες 2,5 και πάνω, σε παιδικό σταθμο. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των παιδιών, ο κάθε δήμος ορίζει τη χωρητικότητα του. Κάποιοι δήμοι τηρούν την αναλογία, κάποιοι όχι με δικαιολογίες "ειμαστε μεταξύ ανανέωσης συμβάσεων" καθώς το μόνιμο προσωπικό είναι ελάχιστο. Τέλος πάντων, αυτά είναι off topic.
  15. Αυτή που μου συστήσες την πήρα αλλά δεν είχε χρόνο να συνεργαστούμε. Επέλεξα μια από τη λίστα, χωρίς να έχω συστάσεις. Υπέθεσα, εφόσον είναι σύμβουλοι θηλασμού, θα με βοηθούσαν. Ακόμα έχει ίκτερο και είπε ο γιατρός αν δεν πέσει μέχρι Κυριακή θα κάνουμε επιπλέον εξετάσεις. Μα τι μπορεί να είναι;;;; δεν ξέρω με ποιο απ όλα να πρώτο ασχοληθώ. Προσπάθησα πριν να θηλασω, άνοιξε το στόμα κ έπιανε θηλή (καλό αυτό), έκανε κάνα δυο θηλαστικες κινήσεις κ τα παράτησε. Είχα βγάλει κ γω γάλα πριν οπότε μπορεί να μην έβγαινε πολύ. Τώρα περιμένω να ξυπνήσει να τον ξαναβάλω. Μακαρι να τα καταφέρω μόνη μου. Στην τελική με βλέπω για επαγγελματικό θήλαστρο. Μέτρησα πόσο τρώει σ ένα 24ωρο κ βγήκαν 470μλ και είναι 9ημερων.δεν είναι άσχημα, ε;
  16. Επειδή στο δήμο Αθηναίων πηγαινουμε, κ στα δύο σχολεία που εχει πάει η μικρή, στο 1ο ήταν 15 σύνολο σε μια αίθουσα περίπου 40τμ (τρώγανε εκεί βεβαια) κ σε αυτόν που πηγαίνει τώρα είναι ο αριθμός που είπα πριν, σε πολύ μικρότερη αιθουσα. Για τις δασκάλες οντως έτσι γίνεται, μέχρι τις 10 είναι μια, 10-2 είναι δύο κ μετά πάλι μια, αλλά, τα περισσότερα πηγαίνουν στις 9 (εγώ την πηγαίνω 8.30 κ είναι 5 παιδιά στην αίθουσα) κ φεύγουν 13.00-13.30 (την παίρνω 2 παρά κ είναι 7-8 παιδάκια). Το ίδιο κ στα υπόλοιπα τμήματα, το ίδιο κ στον παιδικό του ανιψιού μου, πάλι δήμος Αθηναίων. Προχθές μιλούσα με κοπέλα από Αγία Παρασκευή κ μου έλεγε ότι λόγω μείωσης του αριθμού στα 12-14 δεν μπορεί να βρει θέση. 30 παιδιά δεν έχω ακούσει ποτέ ομολογώ.
  17. Θέλω μόνο να πω ότι έχω σοκαριστεί διαβάζοντας τις συνθήκες στους παιδικούς σταθμούς. Πραγματικά σοκ...
  18. Δεν υποστήριξα ότι το "κάνω το παιδί βοηθό" είναι η λύση πανάκεια για κάθε επιθετικό παιδί. Ούτε μπορώ να ξέρω αν η θετική προσέγγιση που εφαρμόστηκε στη δική σας περίπτωση εφαρμόστηκε σωστά. Από οτι καταλαβαίνω όχι, οι εκπαιδευτικοί σας απλά περιόριζαν το παιδί με θετικό ναι μεν τρόπο, αλλά έριχναν τα υπόλοιπα, άρα πάλι λάθος μήνυμα. Εξίσου λάθος κατ'εμέ και καλά κάνει και σου "κάθεται". Λέω μόνο ότι α) τα παιδιά δεν αντιδρούν έτσι αποκλειστικά επειδή είναι κακομαθημένα που κάποιος δεν τα οριοθέτησε όταν έπρεπε. @erin0000 ουδέποτε τα "εριξα" όλα σε ΔΕΠΥ ή προβλήματα επικοινωνίας. Εγραψα απλά ότι μπορεί να συμβαίνει ΚΑΙ αυτό. β)ότι η αυστηρή πειθαρχία δεν λύνει το πρόβλημα, μόνο το κουκουλώνει. Μπορεί ο εκπαιδευτικος να πετύχει την ήσυχη τάξη αλλά με τίμημα τα παιδιά να φοβούνται και το επιθετικό παιδί πάλι να δράσει με την πρώτη ευκαιρία. γ)η θετική προσέγγιση, όταν γίνεται μεθοδικά, απαιτεί περισσότερη δουλειά από τον εκπαιδευτικό δ) ο δικός μας ρόλος όταν συμβαίνει κάτι ανεπιθύμητο από πλευράς εκπαιδευτικού (που είναι και ο λόγος που άνοιξε το θέμα) ποιος μπορεί να είναι, πως μπορούμε να είμαστε δηλαδή proactive. Κατά τα άλλα πιστεύω και εγώ ότι "όλα ξεκινάνε απο το σπίτι" και η όποια παρέμβαση πρέπει να γίνει πρώτα εκεί. Από εκεί και πέρα, απο τον/την εκπαιδευτικό περιμένω να μπορεί να διαχειρίζεται τις δύσκολες περιστάσεις όχι με "ξεπέτες" τύπου καρεκλάκι ή μπες πρώτος, αλλά με σκέψη και ανάλυση του δυναμικού της τάξης. @Lenia16 οι δημόσιοι παιδικοί της Γλυφάδας έτσι είναι. 100% πληρότητα και μένουν παιδιά απέξω. Όταν έγραψα τη δική μου στα 2,5 στο τμήμα είχαν γραφτεί 35 παιδιά στο σύνολο, όλα στο ίδιο τμήμα. Ο συγκεκριμένος παιδικός που την πήραν είχε τον χώρο και ήταν και τα 35 στην ίδια αίθουσα (με ιώσεις συνήθως 25-30, από άνοιξη και μετά σταθερά 30+). Ανοιχτός απο πολύ νωρίς το πρωί με μια δασκάλα, στις 9 ερχόταν η δεύτερη, στις 10 η τρίτη, από τις 14:00 και μετά με μία δασκάλα. Στον πρώτο μήνα μας ενημέρωσαν ότι έχουμε δυο παιδάκια που δαγκώνουν, όλα καλά :) Μιλάμε για αλαλούμ. Το γεγονός ότι την δικιά μου την είχαν αγκαλιά που έκλαιγε το θεωρώ καταπληκτικό και μπράβο τους! Και οι υπόλοιποι του δήμου που έχω φίλες, σε τέτοια νούμερα κυμαίνονται. Στο βρεφικό δε 24 παιδάκια, ευτυχώς περισσότεροι παιδαγωγοί. Δήμο Αθηναίων (κάποιοι, όχι ολοι) πάλι τέτοια νούμερα. Το θέμα είναι να τηρούν την αναλογία. Αυτό σπανίως το έχω πετύχει, σε ιδιωτικούς μη σου πω χειρότερα. Στον τωρινό είναι 1 δασκάλα με 18 παιδιά (ενώ έπρεπε να έχει βοηθό) είναι απλά στημένο έτσι το σχολείο που υπάρχει βοήθεια (και είναι και ήσυχη η τάξη).
  19. Να ρωτήσω γιατί το διαβάζω συχνά, τα 30 παιδιά σε ένα τμήμα τα έχετε συναντήσει όντως; Γιατί εξ όσων γνωρίζω από τον δικό μας αλλά κ από άλλους δημόσιους παιδικούς είναι πολύ μικρότερος ο αριθμός των παιδιών ανά τμήμα. Πχ στο τμήμα της κόρης μου είναι 18 εγγεγραμμένα παιδακια, πάνε τα 16 και συνήθως 3-4 λείπουν άρα σε γενικές γραμμές είναι 12-14 παιδιά σε καθημερινή βάση. Στον μέσο ιδιωτικό σταθμο είναι λιγότερα; Γιατί ξέρω ότι οφείλουν να εναρμονίζονται με ευρωπαικες οδηγιες που έχουν ελαττώσει πολύ τον αριθμό των παιδιών.
  20. Πάντως μην τα ρίχνουμε όλα σε ΔΕΠΥ και σε προβλήματα επικοινωνίας-ομιλίας. Αυτό δεν αρκεί από μόνο του για να γίνει ένα παιδί επιθετικό, σε βαθμό μάλιστα που να μην μπορούν να το χειριστούν. Συνήθως συντρέχουν και άλλα θέματα από το σπίτι.
  21. Διάβασα με προσοχή όσα έγραψες, ΌΛΑ Στο παιδί που εγώ αναφέρομαι το επιβράβευαν στον παιδικό, να είναι πρώτο στο τρενάκι που έβγαιναν στην αυλή, να είναι ο βοηθός της δασκάλας σε πράγματα, να του δίνουν τα κλειδιά να ξεκλειδώνει / κλειδώνει μία τάξη, πράγματα για αυτή την ηλικία, ξέρεις. Αποτέλεσμα μηδέν! Και τι εισέπρατταν τα δικά μας? Βαράς, δαγκώνεις, βρίζεις? Θα είσαι πρώτος στο τρενάκι, αυτό το τρενάκι μου έχει κάτσει γιατί πάντα παραπονιόταν ο δικός μου ότι δεν τον βάζουν πρώτο. Δεν ζω στο υπερπέραν, σαφώς και πρέπει να αντιμετωπιστούν αυτές οι καταστάσεις με θετικό τρόπο. Δυστυχώς όμως πέφτουμε όλοι πάνω σε ένα παιδί για να βελτιωθεί η κατάσταση και όλα τα άλλα χεστήκαμε για το πώς νιώθουν? Μπορεί να ακουστεί σκληρό αυτό που θα πω αλλά η ζωή έχει δείξει πως αν στο σπίτι τα πράγματα είναι χάλια αυτό το παιδί δυστυχώς δεν σώζεται.
  22. To θέμα αφορά νήπια (ας πούμε έως 4 ετών) και όχι μεγαλύτερα παιδιά και σίγουρα όχι δημοτικού, οπότε ας το περιορίσουμε σε αυτές τις ηλικίες. Συμφωνώ ότι πολλά πράγματα είναι στη θεωρία, καθώς αν δεν τύχει στο δικό σου παιδί να έχει μέσα στην τάξη ένα συμμαθητή επιθετικό, βίαιο κλπ όλα μας φαίνονται εύκολα αντιμετωπίσιμα, αγάπη και προδέρμ. Ας έχουμε όμως υπόψη ότι η βίαιη συμπεριφορά ενός νηπίου (όχι μεγαλύτερου παιδιού) δεν είναι αποκλειστικά αποτέλεσμα ανατροφής ενός κακομαθημένου. Μπορεί να είναι αποτέλεσμα φόβου (βιώνει βία στο σπίτι, την αναπαραγάγει στο σχολείο), αδιαφορίας (δεν ασχολείται κανείς μαζί του και έχει μάθει να αντιδρά άσχημα για να το προσέξουν), ταμπέλας (ακούει συνέχεια ότι είναι "κακό παιδί" και μαθαίνει να λειτουργεί ως τέτοιο), μπορεί να είναι αποτέλεσμα αδυναμίας επικοινωνίας (ένα νήπιο που δυσκολεύεται να εκφραστεί λεκτικά, γεμίζει άγχος και το εκφράζει σωματικά) και αποτέλεσμα αδυναμίας των γονέων να διαχειριστούν τις ματαιώσεις που μπορεί να βιώσει ένα παιδί με αποτέλεσμα να του κάνουν όλα τα χατίρια, το παιδί να μην έχει μάθει να ματαιώνεται και να αντιδρά με άσχημο τρόπο. Στο συγκεκριμένο θέμα όμως δεν μας αφορά γιατί λειτουργεί έτσι ένα παιδί, αλλά τι γίνεται μέσα στην τάξη, πως αντιμετωπίζεται από την νηπιαγωγό και τι μπορεί να κάνει ο γονιός γι'αυτό. Νομίζω ότι όλες συμφωνούμε ότι οι εκφοβιστικές τσιρίδες (θα σε αφήσω έξω, σταμάτα τώρα να κλαις κλπ) δεν έχουν θέση σε παιδικούς σταθμούς, όσο "άνθρωπος" και να είναι ο εκπαιδευτικός. Επίσης σε τέτοιες ηλικίες τα "καρεκλάκια", οι "σκεφτούλες" κλπ μπορεί να απομονώνουν το παιδί για λίγο αλλά σίγουρα δεν το βοηθάν να βελτιώσει/διορθώσει τη συμπεριφορά του γιατί είναι μέθοδοι που δεν ανταποκρίνονται στο αναπτυξιακό στάδιο ενός νηπίου. Αντίθετα, ο αποκλεισμός του (όταν μάλιστα γίνεται αποκομμένος και χωρίς συζήτηση και υποστήριξη από τον εκπαιδευτικό) δρα συνήθως αντίθετα, η δασκάλα μπορεί να ησυχάσει για λιγο αλλά μετά το παιδί επανέρχεται δριμύτερο (με απώτερο σκοπό να διεκδικήσει και πάλι την προσοχή). Νομίζω ότι αυτό που περιμένουμε από έναν παιδικό είναι η διαπαιδαγώγηση, όχι απλά η πειθαρχία. Δεν είμαι από αυτές που πιστεύουν ότι η αγάπη τα λύνει όλα, αλλά γνωρίζω πως σε αυτές τις ηλικίες ούτε η τιμωρία και η απομόνωση λειτουργεί. Ευτυχώς, για όποιον ενδιαφέρεται, η οριοθέτηση ενός νηπίου πέρα από το ότι είναι αναγκαία, μπορεί να εφαρμοστεί με θετικό τρόπο. Αρκεί να καταλαβαίνουμε τι είναι ικανό να καταλάβει ένα νήπιο και τι όχι. Επίσης να μας ενδιαφέρει ότι το προσωρινό αποτέλεσμα αλλά το μακροπρόθεσμο. @elenip αυτό το παιδί που περιγράφεις, όση τιμωρία και να έπαιρνε στον παιδικό, λίγη σημασία θα είχε γιατί όπως λες αλλού ήταν το πρόβλημα και όχι οριοθέτησης από τον συγκεκριμένο χώρο. Όπως σωστά λες, εκεί χρειάζεται συστημική προσέγγιση στην οικογένεια. Το παιδί είναι απλά η εικόνα της. Έχουμε λοιπόν τους σταθμούς, ιδιωτικούς/δημόσιους και το προσωπικό τους. Η δική μου εμπειρια από τα δημόσια είναι μικροί χώροι, πολλά παιδιά, λίγες και μεγάλες σε ηλικία εκπαιδευτικοί και με απαρχαιωμένες αντιλήψεις. Τις έχω δει να λειτουργούν με αγάπη πχ την δική μου κόρη στη φάση προσαρμογής την είχαν συνέχεια αγκαλιά και ας υπήρχαν 30 παιδιά. Και έχω δει και άλλες να ουρλιάζουν. Η μαμά που κάποιος θα χτυπήσει/δαγκώσει/φοβίσει το παιδί της, θα πει "ας κάνουν ότι θέλουν, αρκεί να είναι το παιδί μου καλά". Λογικό αλλά όχι αποτελεσματικό. Γιατί οι δασκάλες παραμένουν σε περιορισμένο αριθμό και είναι αδύνατο να είναι πανταχού παρούσες. Στο τμήμα των 30 τρίχρονων, με τρεις δασκάλες (το προβλεπόμενο) είχε τύχει να τις δώ να έχουν μείνει με μία. Γιατί; γιατί το ένα χέστηκε επάνω του και έπρεπε μία να το πλύνει, άλλα δύο να θέλουν τσίσα/κακά και έπρεπε να πάει η δεύτερη μαζί τους, Ε όσο καλή και να είναι μια νηπιαγωγός, super woman να μπορεί να επιβλέψει 30 παιδιά δεν είναι. Και ναι είναι πιθανό, εκείνη τη στιγμή να τσακωθούν 2-3 μεταξύ τους. Δε θα κρίνω μια παιδαγωγό από το τυχαίο περιστατικό, όσο και αν με ζορίζει που το παιδί μου θα έρθει να παραπονεθεί που η Κική της έσκισε το φόρεμα. Θα κινηθώ σίγουρα αν το παιδί μου αντιδρά έντονα στο να πάει σχολείο, αν καθημερινά μου λέει ότι κάποιος το χτύπησε, αν φοβάται αντί να νιώθει ασφάλεια. Στους ιδιωτικούς τα πράγματα είναι καλύτερα από άποψη αναλογίας (όχι πάντα) και έχεις τη δυνατότητα να βρεις κάποιον που να ταιριάζει περισσότερο στην δική σου προσέγγιση. Αλλά και πάλι, υπάρχουν πολλοί παιδικοι ακατάλληλοι με προσωπικό χωρίς πείρα που αδυνατεί να αντιμετωπίσει παιδιά που χρειάζονται ειδική μεταχείριση. Τι μπορεί να κάνει ο γονιός; μόνο να πιέσει να τηρούνται τουλάχιστον τα προβλεπόμενα, δηλαδή 1 νηπιαγωγός ανα 12 παιδιά, υποχρεωτικά, για ηλικίες παιδικού σταθμού. Στα βρέφη (μέχρι 2,5) ένας εκπαιδευτικός ανά 6 παιδιά. Τουλάχιστον έτσι ξέρεις ότι υπάρχει επαρκές προσωπικό να οριοθετήσει ένα παιδί με επιθετική συμπεριφορά. Και να παρακολουθεί, στο βαθμό που μπορεί, το παιδί του και τι γίνεται στην τάξη. Το τελευταίο, με ανύποπτες επισκέψεις. Βλέπεις πολλά από το πως συμπεριφέρονται στην αυλή. Έπειτα, καταγγελία για οποιαδήποτε παρέκκλιση, γραπτώς και με αναφορά σε ανώτερο όπως είπε η @erin0000 Μια χαρά μαζεύονται έτσι. Περί βίαιων παιδιών, τυχαινει τον τελευταίο μήνα στους παιδοτόπους της γειτονιάς να κυκλοφορεί ένα πραγματικά πολύ επιθετικό αγόρι ηλικίας 5,5 ετών. Δεν ξέρω αν έχει ΔΕΠΥ ή κάτι άλλο, πραγματικά είναι απίστευτος, ενοχλεί όλα τα παιδιά, κοροϊδεύει, χτυπάει, τους χαλάει το παιχνίδι. Φέρνει στα όριά τους πολύ μεγαλύτερα παιδιά. Ο πατέρας (με τον όποιο έρχεται) είναι αδιάφορος, κινητό και άραγμα. Έχω δει πως τον αντιμετωπίζουν σε τρεις διαφορετικούς παιδοτόπους. Στους δύο του φωνάζουν και τρέχουν από πίσω του συνέχεια, όταν εκτροχιάζεται τον βγάζουν έξω για λίγο. Το αποτέλεσμα, παιδιά που κλαίνε και χτυπιούνται μαζί του γιατί όταν επανέρχεται κάνει τα ίδια. Στον άλλο παιδότοπο, παραμένει υπερκινητικός αλλά δεν ενοχλεί τόσο τα παιδιά. Γιατί; Επειδή προλαβαίνουν οι κοπέλες που δουλεύουν εκεί να του βάζουν "δουλειές". Συνέχεια είναι κάποιος απο δίπλα να τον βάζει να κάνει κάτι, προκαλώντας τον (πχ πόσο γρήγορα μπορείς να μαζέψεις τα κόκκινα μπαλάκια; μπορείς να φτάσεις το μπαλόνι μέχρι εκεί; κλπ) και με θετική ανταπόκριση (ουαου είσαι πολύ καλός σε αυτό! μπράβο που τα κατάφερες κλπ). Για εμένα, αυτό ήταν ζωντανό παράδειγμα πως ο εναλλακτικός τρόπος αντιμετώπισης μπορεί να κάνει τη διαφορά, πριν φτάσουμε να χαρακτηρίσουμε το παιδί. Είναι βέβαια σαφώς πιο κουραστικός ο δεύτερος τροπος από τον πρώτο
  23. Έχω μια υποψία ότι σε έμπλεξε η παιδίατρος που σου σύστησα και λυπάμαι αν δεν σε βοήθησε. Αν ήταν αυτή, πες το μου, για να ξέρω να μην τη συστήσω και αλλού -εγώ δεν είχα πλήρη εικόνα της συνεργασίας γιατί μετά έφυγα από την Αθήνα κι εξάλλου δεν πολυήθελα να θηλάσω οπότε δεν μπορώ να επιρρίψω ευθύνες στη γιατρό, δεν μπορώ να πω ότι επέμεινα κιόλας να κάτσει από πάνω μου με τις ώρες να δούμε τι θα κάνουμε, μάλλον με βόλεψε -τότε- το θήλαστρο. Νοσοκομειακό νοικιάζεις, δεν αγοράζεις. Αντιπρόσωπος της medela είναι η εταιρεία klinikum. Δεν ξέρω όμως αν πρέπει να δώσω περισσότερες πληροφορίες γιατί υπάρχουν κι άλλοι που νοικιάζουν. Αν είναι να αξίζει τον κόπο το θήλαστρο, όσο το κάνεις, πρέπει να το κάνεις σωστά, δηλαδή αντλήσεις κάθε 2 ώρες και κάθε 3 το βράδυ, ασχέτως των γευμάτων του μωρού δηλαδή. Έτσι ώστε να φτιάξεις γρήγορα μεγάλη παραγωγή, να αποθηκεύεις και γάλατα για να είσαι ένα γέυμα μπροστά, αν είναι εφικτό, και ακόμα καλύτερα να κάνεις και τράπεζα ώστε κάποια στιγμή, όποτε θες, να σταματήσεις. Δεν έγινε και κάτι αν δεν τα καταφέρεις, κι εγώ έδινα συμπλήρωμα σκόνη από την αρχή μέχρι να σταθεροποιηθόυν τα γεύματα των στέρεων τροφών, αλλά κουτσά στραβά άντεξα 13 μήνες. Όμως αν είχα διαβάσει τόσο συστηματικά από την αρχή, μπορεί να είχα και καλύτερα αποτελέσματα και λιγότερο άγχος. Πάντως αν σου προτείνουν κάποια δοκιμασμένη όντως σύμβουλο που έχει αποτελέσματα και σε δύσκολες περιπτώσεις, πχ πρόωρα που θήλασαν μετά από ένα μήνα, δοκίμασέ την.
  24. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Υπάρχει γενικώς η νοοτροπία πως ένα επιθετικό παιδί πρέπει να πάει σε ειδικό, κανονικά ο γονιός πρέπει να πάει σε ειδικό, κανένα παιδί δεν γεννιέται επιθετικό, συμπεριφορές αντιγράφει από το σπίτι ή από την αδιαφορία που έχει υποστεί. Εμείς στον παιδικό υπήρχε ένα παιδί (9 χρονών τώρα) το οποίο έβριζε, χτυπούσε, χρησιμοποιούσε εκφράσεις ακατανόμαστες για παιδί 3 χρονών.. αν έβλεπες τον πατέρα του θα καταλάβαινες γιατί είναι έτσι το παιδί. Υπήρξαν πολλά παράπονα στον παιδικό και η απάντηση ήταν: αχ βρε μανούλες από τώρα τιμωρία? σε πληροφορώ ότι το συγκεκριμένο παιδί αυτή την στιγμή τρομοκρατεί τα παιδιά στο Δημοτικό, μιλάμε για τρελό ξύλο, κοροιδία σε όλα τα άλλα, έχει βρει και άλλο ένα που είναι σαν αυτό και το σχολείο τρέχει και δεν φτάνει. Αυτό το παιδί είναι απλώς καμμένο και από σπίτι και από σχολείο, και μιλάμε για Δημοτικό έτσι??
  25. Maonoki

    infanrix hexa ΒΟΗΘΕΙΑ!!

    Πολύ σωστό επιχείρημα.
  1. Φόρτωση περισσότερων