Mama_Anesti_

Plus500
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    1.529
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    26

Συνεισφορα στο φορουμ

764 Good

1 ακόλουθος

Περισσότερα για την/τον Mama_Anesti_

  • Rank
    Δοκιμή

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

1.835 εμφανίσεις προφίλ
  1. Τα κορίτσια έχουν διαφορετική ανάπτυξη απ τα αγόρια. Υπάρχουν σκαμπουδακια με δυο σκαλάκια, θα βρεις κάτι να σας βολευει.
  2. Εγώ τον κουρευω την ώρα που κανει μπανιο και παίζει στην μπανιερα!Δεν παραπονέθηκε ποτε, μόνο παραξενεύτηκε στην αρχη. Έχει σγουρα μαλλιά και δεν με νοιαζουν οι ατσαλες ψαλιδιες. Επειδή τα θέλει τα μαλλάκια του του λέω πως θα τα κρατήσουμε και τα βάζουμε σε ένα σακουλάκι για ενθύμιο.

  3. Διαφημίσεις


  4. Mama16 κι εγώ ακόμα τον βοηθάω στην τουαλετα, έχω αρχίσει τελευταία να του δίνω κατευθυντήριες οδηγίες, να κατεβάζει τα ρούχα του, να πλένει χέρια κτλ. Βοηθάει πολύ να έχεις ένα σκαλακι δίπλα στο νιπτήρα, το σαπούνι εύκολα προσβάσιμο όπως και μία πετσετουλα. Εχει ύψος ένα και κάτι δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς και χρησιμοποιούμε σκαλακι. Είναι και αυτός ένας προβληματισμός μου, το οργανωμένο περιβάλλον, οι κανονισμοί της τάξης. Διάβασα και τα σχόλια της @vicky86 και της @vtgian που με κάλυψαν. Όσο για την ταμπέλα που ειπώθηκε δεν διαφωνω πως είναι υπερβολή. Εχω ακούσει όμως σχόλιο για το παιδί μιας γνωστής μου απ την νηπιαγωγο του πως του φαίνεται πως δεν πήγε παιδικο. Μου χτύπησε άσχημα γιατί μοιάζει σαν να προσπαθούν να παρουσιάσουν τον παιδικό ως απαραίτητη "βαθμίδα εκπαίδευσης" και τα παιδιά που δεν πήγαν σαν να υστερουν απ τα υπόλοιπα.
  5. Καλησπέρα! Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο τώρα να διαβάσω όλο το θέμα, θα το κάνω βέβαια κάποια στιγμή. Θα ήθελα να μάθω τι πρέπει να γνωρίζω σε σχέση με το προνηπιο. Ο μικρός μου φέτος θα πάει κ δεν έχει εμπειρία σταθμού κ αυτο μου δημιουργεί λίγο άγχος. Εκείνον γνωστικα, ψυχοκινητικα, παιδαγωγικά τι θα τον βοηθούσε να έχει κατακτήσει? Ξέρω πως πρέπει να αυτοεξυπηρειται στην τουαλετα κ στο φαγητό, τα δουλεύουμε κι τα δύο. Οτιδήποτε πιστεύετε πως είναι χρήσιμο θα ήθελα να το ακούσω. Ή αλήθεια είναι πως είμαι αγχωμενη, γιατί δεν έχουμε πάει παιδικό κ είναι γεννημένος τέλη Δεκεμβρη απ τα μικρότερα παιδάκια της χρονιάς του.
  6. Κοιταξε, εφόσον έχεις κάνει την αγορά δεν νομίζω πως έχει νόημα να αναρωτιέσαι πια για το καλύτερο προϊόν, εκτός και αν δεν σου αρκει. Για μένα ή ενδοεπικοινωνια είναι φοβερό εργαλείο, αν δεν είχα πάρει απλή θα διάλεγα με κάμερα γιατί σου δίνει το πλεονέκτημα να βλέπεις το μωρό, πχ αν στα στριφογυρισματα του κινδυνεύει να πέσει. Εγώ πετάγομαι αμέσως όρθια στο κλάμα αλλά την μικρή κίνηση δεν την πιάνει το ακουστικό (ίσως φταίει ή ποιοτητα κατασκευής) και κάθε φορά που μπαίνω μέσα τον βρίσκω σε διαφορετικη μεριά απ ότι τον άφησα χωρίς να έχω ακούσει το παραμικρό.
  7. Θα συμφωνησω πως ή κάμερα σαν εργαλείο είναι πολύ βοηθητική όπως και ή ενδοεπικοινωνια που χρησιμοποιω τρία χρόνια τώρα. Χωρίς αυτή δεν μπορώ να νιώσω ασφαλής και δεν σκοπεύω να την καταργησω ακομη. Πιστεύεις Βικυ πως ή ενδοεπικοινωνια ,η απλή στην περίπτωση μου, ενισχύει τον φόβο? Εγώ το βλέπω σαν ένα μέσο που με ειδοποιεί αν ξυπνήσει, αν χρειαστεί κάτι ο μικρός. Πλέον δεν σηκώνεται βέβαια αλλά αν είναι αρρωστουλης ξυπνά συχνα. Να πω πως κοιμομαστε μαζί κ την χρησιμοποιω μέχρι να πάω κ εγώ για ύπνο.
  8. Mama_Anesti_

    Ποτε κοιμούνται απο μόνα τους?

    Ο γιος μου αρχικά αργούσε να κοιμηθεί για μεσημέρι, παλευα πάνω από μία ώρα, θυμάμαι ήταν κ καλοκαίρι κ, επειδή δεν μπορούσα να τον βάζω στο μάρσιπο λόγο βαρους, τριγυρνούσα στην γειτονιά με το καρότσι για να χαλαρώσει ντάλα μεσημέρι! Ώσπου σταδιακά αρνιόταν να κοιμηθεί κ νυσταζε πχ στις πέντε αλλά τον κρατούσα μέχρι τις επτά επτά μισή. Στην αρχή είχε λίγο γκρίνια αλλά συνηθισε στο νέο ωραριο. Πάντως αν κοιμηθεί μεσημέρι, πράγμα σπάνιο, θα ξανά κοιμηθεί στην μια-στις δύο! Έχει φοβερές αντοχές στην αϋπνία! Τριών χρόνων αντέχει άνετα και 14 ώρες άυπνος !
  9. Mama_Anesti_

    Ποτε κοιμούνται απο μόνα τους?

    Είναι μία πολύ δύσκολη φάση. Δεν γίνεται να τον πιέζεις να βγει, το έχω κάνει κ αυτό στην απελπισία μου αλλά μόνο σηκωτος ερχόταν. Υπομονή, πολύ κουβέντα για τις βόλτες που έχετε πάει ώστε να ιντριγκαρεται να βγει κ να προτείνεις συχνά βόλτες, έστω στην αυλή να μαζεψετε λουλούδια για το βάζο, φυλλαράκια κτλ. Βέβαια μην υπερβάλλεις στις προτάσεις γιατι ούτε αυτό βοηθα στην φάση των terrible twos. Θυμάμαι στην αρχη ή γιαγιά μας, κάθε πέντε λεπτά του πρότεινε την ίδια ή κ διαφορετική έξοδο αλλά εκείνος πεισμωνε χειρότερα. Υγ: συγνώμη για το άσχετο του θέματος, ήθελα να γράψω δυο λόγια γιατί κατανοώ την συγκεκριμένη φάση κ τις δυσκολίες της.
  10. Χωρίς να έχω ουσιαστικά εικόνα με αυτά που γράφεις κλινω κι εγώ να συμφωνησω με την @ΑΡΓΚ. Επειδή διαισθανθηκα την ανασφάλεια σου ήθελα να σε ρωτησω πότε δίνεις συμπλήρωμα. Είναι διαφορετικό αν κλαίει μετά τον θηλασμό γιατί πειναει, αν δίνεις εκούσια για να ανακτήσεις δυνάμεις ή να κοιμηθεί ή απο ανασφάλεια. Ή μαία σου τι σου λέει για το συμπλήρωμα? Απ την αλλη, δεν μπορεί κανείς άλλος να πάρει την απόφασή κ ευθύνη για τον θηλασμό/μεικτη/φορμουλα παρά μόνο η μαμα. Οπότε ζητά την καθοδήγηση ειδικών για να σε βοηθήσουν έμπρακτα.
  11. Mama_Anesti_

    Ποτε κοιμούνται απο μόνα τους?

    Εγώ έχω καταλήξει στα εξής: -το παιδί για να κοιμηθεί σχετικά γρήγορα πρέπει να έχει μία γεμάτη μέρα, με βόλτες, συναναστροφές, σωματική άσκηση(παιχνίδι στην παιδική χαρά, μπάλα), εναλλαγές. -ο μεγάλος μεσημεριανός ύπνος δεν βοηθά -το παραμύθι χαλαρώνει -το ήσυχο απόγευμα μέσ στο σπίτι δεν βοηθά τα μεγαλύτερα παιδιά που έχουν ενέργεια κ τους βγαίνει πριν τον ύπνο - μεγαλώνοντας αποκτούν φοβερές αντοχές κ στις ώρες που μένουν ξύπνια αλλά κ στην νυστα τους. -οταν πάμε για ύπνο, πάμε για ύπνο κ δεν τρυγυρναμε, είμαι απόλυτη σε αυτό, διαφορετικα δεν θα πάει ποτέ για ύπνο. Του λέω πως όλοι κοιμούνται την νύχτα, τα παιδακια, οι γονείς, τα ζωάκια οταν ο ήλιος φεύγει κ παει σε άλλες χώρες. Εχω κ ένα ρολόι ξύλινο που του δειχνω πότε κάνουμε τι για να εχει μία αίσθηση. Πχ επτά μισή τρωμε, οχτώ μπάνιο εννιά είμαστε ηδη στο κρεβάτι. Πιστεύω πως αν δεν μπορείς να είσαι χαλαρή την ώρα που προσπαθεί να κοιμηθεί καλύτερα είναι να βγαίνεις λίγο κ να επιστρεφεις ανανεωμένη στο δώματιο. Ίσως φοβάσαι να το κάνεις για να μην αναστατωθεί. Ίσως τις πρώτες μέρες να του φανεί κάπως αλλά μετά θα το πάρει ως συνήθεια. Εγώ πλέον αναχωρω κάθε βράδυ έστω για πέντε λεπτά κ γιατί δεν έχω την υπομονή κ γιατί το χρειάζεται για να ηρεμισει. Όταν είμαι εκεί συνέχεια παίζει μαζί μου. Μία φορά επειδή προέκυψε ένα επείγον τηλεφώνημα καθυστέρησα δεκα-δεκαπεντε λεπτά κ όταν πήγα μέσα είχε αποκοιμηθεί ήδη! Μου φάνηκε απίστευτο γιατί πάντα με περιμένει αλλά είχε μία μεγάλη μέρα! Οπότε με τον καιρό λέω να μεγαλώσω τα διαστήματα αλλά απ την άλλη μου αρέσει που αποκοιμιεται στην αγκαλιά μου! .
  12. Κοίταξε αν δείχνει χορτατη μην επιμενεις για το άλλο στήθος. Βαζε την να ρευτει, βαλ την κ στο άλλο κ αν δεν θέλει οκ! Σε αυτά τα γεύματα που δεν δέχεται να ξανάθηλασει, της δίνεις συμπλήρωμα? Όταν ερχόμαστε αντιμετωποι με καταστάσεις που δεν ξέρουμε πως να διαχειριστουμε είναι σωτήριο να ζητάμε καθοδήγηση!
  13. Θα σου πρότεινα να του δίνεις εσύ δραστηριότητες να κάνει όσο λείπεις ώστε να μην βλέπει συνέχεια τηλεόραση. Πχ -αγόρασε παζλ κ πες του να το φτιάξει με την γιαγιά όσο λείπεις για να το κολλησετε μετά οι δυο σας σε χαρτόνι κ να το κρεμασετε στο δωμάτιο του. -Δως του φωτοτυπίες με σχέδια για να τις ζωγραφίσει στης γιαγιάς κ να τις βαλετε στο δωμάτιο του, στο ψυγείο, στο σαλόνι. -παρ του ένα καινούργιο τρένο με ράγες να το συναρμολογησουν . -δωστου φασόλια, φακές να φυτέψει σε μία γλάστρα στην γιαγιά, να τα ποτιζει, να τα φροντίζει. Καλλιέργησε του το ενδιαφέρον κ τον ενθουσιασμό για μικρόπράγματα κ όχι για το χαζοκουτι! Όσο κ αν δεν θέλει ή ξέρει ή γιαγιά αν δει τον ενθουσιασμό του θα καθήσει να παίξει μαζί του. Αν δεν μπορείς να περάσεις το μήνυμα πως ή τηλεόραση κλείνει στην πεθερά πέρνα το στο παιδί! Εξήγησε του πως όταν δεν έχει όμορφα παιδικα ή τηλεόραση δεν είναι ωφέλιμη για παιδιά. Πρότεινε του να κλείνει την δική σας όταν δεν είναι κατάλληλο το πρόγραμμα κ θα το πάρει σαν παιχνίδι. Όσο για τα παιχνίδια αστα εκεί που τα αφήνει κ δύο μέρες, κάποια στιγμή θα τα βαρεθεί. Τότε πες του πως τα βολευουμε για να τα παιξουμε με όρεξη όταν τα ξαναβγαζουμε απ τα κουτιά. Μπορείς κ να του κρυψεις τα μισά στην αποθήκη γιατι όταν βλέπουν κ πληθώρα παιχνιδιών δεν παίζουν με τίποτα. Αργότερα βγάζεις τα μισά απ την αποθήκη κ κρύβεις τα υπόλοιπα.
  14. Ο δικός μου τρία πια εχτες επαιζε με ένα λούτρινο χταπόδι. Κάποια στιγμή ενώνει τα τρια πόδια τα γυρίζει ανάποδα κ μου λέει : "μαμά, κοίτα ένα ουράνιο τόξο!". Ή δική μας αλατιερα μπαίνει σε τρενα, σε αεροπλάνα, σε αερόστατα κ ταξιδεύει σε όλα τα μέρη που έχουμε πάει!
  15. Mama_Anesti_

    Νυχτερινός αποθηλασμός και ύπνος

    Τους θηλασμους "από βαρεμαρα" μπορείς ευκολότερα να τους κόψεις προσφεροντας ένα ενδιαφέρον παιχνίδι, καλό είναι να βρεις κάτι που δεν παιζετε συνέχεια. Το πρωί θηλάζει, το μεσημέρι για να κοιμηθεί? Εγώ για τον προ ύπνου, που ήταν και ο ενας θηλασμός που άφησα για το τελος, στραφηκα στο παραμύθι. Ήταν τόσο χαλαρωμενος απ την διήγηση που δεν ζητούσε να θηλασει. Αν θες να τον αντικαταστησεις βρες τον κατάλληλο τρόπο να ηρεμεί και να αφήνεται. Μπορεί να είναι μία σύντομη ιστορία, χάδια στην πλατουλα ή ό,τι την χαλαρώνει. Κοίταξε στην αρχή ίσως της είναι δύσκολο να δεχτεί οτι δεν θα θηλάζει σε όλα τα μεταμεσονύκτια ξυπνήματα. Και μία φορα να δεχτεί άλλη εναλλακτική είναι καλά. Αργοτερα θα γίνουν περισσότερες. Γενικά ο ομαλός αποθηλασμος είναι σταδιακή διαδικασία, αν είσαι αποφασισμένη με τους σωστούς χειρισμούς το παιδί θα ανταποκριθεί θετικά αν είναι ετοιμο.
  16. Κοίτα ούτε τα πλειμομπιλς σε βοηθούν να λύσεις μελλοντικα προβλήματα, ούτε τα αυτοκινητακια! Επίσης θεωρώ πως τα παιχνίδια στην εποχή μας δεν προορίζονται μόνο για ένα φύλο. Κ το μωρό που λες αναπτύσσει την τρυφερότητά του παιδιού, την έννοια της φροντίδας, δεν το βοηθά να μεγαλώνει αύριο μεθαύριο τα παιδιά του. Το ταμείο ανεξαρτήτου φύλου προσπαθεί να περάσει στο παιδί πως τα αντικείμενα γύρω μας έχουν αξία κ αντίτιμο για να τα αποκτήσουμε, κ όχι πως θα γίνει ταμίας. Θα μπορουσα να επιχειρηματολογησω και για τα υπόλοιπα παιχνίδια αλλά δεν ξέρω αν έχει νοημα.