annoulen

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    549
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    2

annoulen last won the day on Ιανουάριος 9

annoulen had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

51 Neutral

Περισσότερα για την/τον annoulen

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Converted

  • Περιοχή
    Νίκαια
  • Επάγγελμα
    Ιδιωτική Υπάλληλος

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Ναι, του φορούσα, για κανένα μήνα τουλάχιστον. Έτσι μου είχαν πει (μη με ρωτήσεις ποιος, που να θυμάμαι πριν από 8 περίπου χρόνια), έτσι κ έκανα. Μέσα από το φορμάκι. Αλλά όπως λες κ εσύ, σπανίως ήταν στη θέση τους, κυρίως γιατί είχα πάρει φορμάκια ψιλο-μεγαλούτσικα, οπότε δεν εφάρμοζαν κ ακριβώς.
  2. καλημέρα, ο μεγάλος μου γιος γεννήθηκε μέσα μαϊου, οπότε έχω να σου πω το εξής : Μέχρι να 40ντίσει, του φόραγα μακρυμάνικο φορμάκι, με μακριά ποδαράκια αλλά λεπτά, το λεπτό μακώ και καλτσούλες. Νομίζω ότι από μέσα του φορούσα και κορμάκι με τιραντάκια. αν έχεις καμμιά 10ριά τέτοια από την αδελφή σου, είναι οκ, αν έχεις 3-4, θα σου πρότεινα να πάρεις λίγα ακόμα. Το πρώτο σου είναι ? τα μωρά στον ύπνο τους είναι μονίμως ξεσκέπαστα, οπότε αν κοιμάται ασαράντιστο μωρό με κοντομάνικο, νομίζω ότι θα κρυώνει. Επίσης βάλε με το νου ότι μπορεί να χρειαστεί να αλλάξεις φορμάκι κ 5 φορές στην ίδια μέρα, μα κάτι θα ξεφύγει από το παμπερς, μα μια γουλίτσα, έχουν πολλές αλλαγές τα μωρά. Κοντομάνικο κορμάκι του έβαλα τέλος ιουνίου. Κ από πάνω ένα φορμο-παντέλονο, λεπτό μακώ πάλι εννοείται. Δλδ μπουτάκια ήταν ελεύθερα μόνο στις μεγάλες ζέστες. Αναφορικά με το πορτ μπεμπέ, εγώ δεν είχα παρά μόνο ένα για 2 μέρες, δανεικό, που το επέστρεψα πίσω γιατί μου ήταν εντελώς άβολο. Πάρα πολύ βαρύ, όπως λέει κ η Εσπερος πάντω, άσε που έτσι όπως το έβλεπα το μωρό θα χώραγε μόνο ένα μήνα μέσα. Χίλιες φορές να πάρεις παρκοκρέβατο για το εξοχικό, που θα το χρησιμοποιήσεις για 2-3 χρόνια. Νομίζω ότι σε όλα τα παρκοκρέβατα έχουν κ ειδικό κρεβατάκι - στρωματάκι μέσα, υπερυψωμένο, για τα νεογέννητα (εμένα το δικό μου είχε). Αυγό δεν είχα, είχαμε πάρει όμως καλό καρότσι κ καλό καθισματάκι αυτοκινήτου, που νομίζω ότι αν είναι να δώσεις κάπου πολλά λεφτά, πρέπει να δοθούν στην ασφάλεια του παιδιού.
  3. Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω όσο πιο συγκεκριμένα μπορώ, γιατί ρωτάς πολύ συγκεκριμένα πράγματα κ χαίρομαι για αυτό γιατί με βάζεις να σκεφτώ καλύτερα κ πιο ορθολογικά. Μαθηματικά έχουμε άλλη δασκάλα. Είμαστε οκ εκεί. Τεστ έχουν κάνει ένα περί τα τέλη Οκτωβρίου, "σε αυτά που έχουν διδαχθεί ως τώρα" ήταν η ενημέρωση, στο οποίο έψαχνα να βρω τι ύλη να διαβάσει το παιδί (και δεν βρήκα) και στο οποίο όμως πήγε καλά. Βαθμοί δεν υπάρχουν σε τρίμηνα (ούτε στην Α ούτε στην Β δημοτικού) κ ούτε στα τετράδια παρά μόνο παρατηρήσεις. Άλλο τεστ δεν έχει γίνει. Ο δάσκαλος δεν μπορεί να συγκρίνει, δεν μπορεί να πει αν έχει "πέσει" το παιδί φέτος, γιατί δεν τον ήξερε πέρσι παρά μόνο ίσως από ενημέρωση της περσινής δασκάλας, που δεν είμαι κ σίγουρη ότι έχει γίνει. Αλλά από την αξιολόγησή του (του δασκάλου) εγώ έκρινα ότι έχει "πέσει", από το διάβασμά του παιδιού στο σπίτι καθώς και από την μείωση του ενδιαφέροντός του. Κ συζητώντας κ με τις άλλες μητέρες, διαπιστώσαμε ότι υπάρχει αλλαγή στα συγκεκριμένα παιδιά από πέρσι. Δεν ξέρω αν η Β' Δημοτικού "τους έπεσε βαριά", πιστεύω ότι η Α δημοτικού είναι πιο "δύσκολη". Σημειώνω ότι δεν αναφέρομαι σε όλη την τάξη αλλά στα λίγα αυτά παιδάκια στα οποία αναφέρθηκα σε προηγούμενο μήνυμα. Ενημερωτική συνάντηση είχαμε στην αρχή της χρονιάς αλλά δεν αναφέρθηκαν ακριβώς αυτά που λες. Γενικόλογα περισσότερο. Δεν ξέρω αν πρέπει να συγκρίνω κ με την ξένη γλώσσα, αλλά στα Αγγλικά (πάει φροντιστήριο), είναι πολύ καλός. Του αρέσουν, είναι ενθουσιασμένος με την δασκάλα κ επίσης έχει κ πολύ καλή απόδοση. Κ αυτό γιατί γίνεται πολύ οργανωμένο μάθημα.

  4. Διαφημίσεις


  5. Καλημέρα σας αγαπητές μου, Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την όλη αυτή κατάθεση απόψεων, αν και οι περισσότερες μου προτείνετε, ουσιαστικά, να μην κάνω αυτό που σκόπευα να κάνω. Θα κρατήσω την πρόταση της ΜΑΡΙΤΑ γιατί μου φαίνεται κ η σωστότερη και πιο κοντά στο "είναι" μου: Macgyver, πριν πάνε τα παιδιά μου Δημόσιο Δημοτικό (γιατί πριν τα είχα σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό - νήπιο), εάν άκουγα μία μητέρα με τους δικούς μου προβληματισμούς, θα έλεγα "καλά με τι ασχολείται", τώρα όμως ...... Τονίζω τη διαφορά δημοσίου -ιδιωτικού, γιατί στο ιδιωτικό έχεις μεγαλύτερη άνεση να εκφράσεις κάποιο παράπονο. Επίσης όσον αφορά την 2η πρότασή σου που επισυνάπτω, εννοείται ότι συμφωνώ. Το σωστό το δικό μου μπορεί να είναι λάθος για τον άλλο και το αντίστροφο. Πολύ σωστό αυτό. Πέρσι, με τη δασκάλα που έδινε τις "πολυσυζητημένες" και "παλιομοδίτικες" φωτοτυπίες, που τους είχε έναν μπούσουλα στην γραμματική, θεωρία κ ασκήσεις κ όλα αυτά που υποστηρίζω εγώ που, ξαναλέω, είμαι της παλιάς σχολής κ ενδεχομένως να είμαι κ λάθος, ο γιος μου μαζί με 2-3 άλλα παιδάκια ήταν στους "δυνατούς" της τάξης. Φέτος λοιπόν, με τον νέο αυτό τρόπο διδασκαλίας, αυτοί οι "δυνατοί" έχουν πέσει στο μέτριο, διαπίστωση κ από τις άλλες μητέρες. Κ δεν υπάρχουν άλλοι δυνατοί, δλδ δεν υπάρχουν παιδιά που ανταποκρίνονται καλύτερα, σε σχέση με πέρσι, με το "νέο" αυτό σύστημα διδασκαλίας. Ίσως τα παιδιά θα πρέπει να προσαρμοστούν στο νέο αυτό τρόπο διδασκαλίας προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοσή τους. Αλλά πότε ? Φτάσαμε Γενάρη. Πολύ φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο γίνεται .... Δεν μπορώ όμως εννοείται (δλδ ντρέπομαι) να εκφράσω ξεκάθαρα αυτήν την υποκειμενική άποψη, γι αυτό είπα να προτείνω συγκεκριμένα πράγματα. Έχω διαπιστώσει κάποιες φορές ότι όντως, δεν τα κατανοεί όλα κ στην προσπάθειά μου να τον βοηθήσω διαπιστώνω ότι δεν τους έχει εξηγήσει το συγκεκριμένο κομμάτι. ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ, το τονίζω. Δεν παίζει αυτό - το ξεχνάμε . Το προσπαθούμε όμως στις διακοπές, το καλοκαίρι, κάνα τριήμερο κλπ. Προτιμά να παίζει τις ελεύθερες ώρες του. Και πάλι σας ευχαριστώ όλες σας για τις απαντήσεις σας. Η αλήθεια είναι ότι κ με προβληματίσατε αλλά και με ψιλο-ηρεμήσατε.
  6. Σεβαστές οι απόψεις σου κ εν μέρει συμφωνώ μαζί σου. Αλλά συγκρίνοντας την δουλειά που γίνεται σε άλλα Δημόσια Σχολεία, στην ίδια τάξη ή στο ίδιο σχολείο σε άλλες τάξεις, θεωρώ ότι τα παιδιά δεν είναι στο επίπεδο που θα έπρεπε. Βασικά το δικό μου παιδί. Γιατί ο καθένας για το παιδί του νοιάζεται. Κ πιστεύω ότι οι περισσότεροι - περισσότερες, εάν διαπιστώναμε κάτι λάθος (σύμφωνα με τα δικά μας δεδομένα πάντα) στην εκπαίδευση του παιδιού μας, θα εκφράζαμε τους προβληματισμούς μας. Σίγουρα ας πούμε δεν μπορώ να έχω άποψη για τον τρόπο εξάσκησης του παιδιού μου πχ στο πιάνο και γιατί είμαι άσχετη αλλά κυρίως γιατί είναι δευτερευούσης σημασίας. Αλλά Γλώσσα - Μαθηματικά, μιλάμε για τα βασικά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Δλδ σε εσάς δεν έχει τύχει να "διαφωνήσετε" με κάποιον δάσκαλο κάποια στιγμή στην ζωή σας ως μητέρες μαθητών ? Όλοι δίδασκαν μια χαρά ? Κ ξέρω τον καημό των εκπαιδευτικών : "μακάρι να μην εμπλέκονταν οι γονείς στην εκπαιδευτική διαδικασία", "που να ικανοποιήσουμε το μακρύ και το κοντό του κάθε γονιού" κτλ κτλ. Σεβαστό και αυτό. Αλλά σαν γονιός, αν βλέπεις ότι το παιδί σου δεν προχωράει, δεν θα πεις κάτι?
  7. Αν δεις το βιβλίο γλώσσας της Β δημοτικού, έχει ελάχιστους. Τουλάχιστον μέχρι εδώ που έχουν φτάσει στην ύλη, δεν ξέρω αν μετά βελτιώνεται η κατάσταση. Από περιέργεια θα δω τις επόμενες ενότητες.
  8. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Εν μέρει με "ψιλο-καθησυχάσατε", ότι είναι σωστός δάσκαλος κλπ, αλλά παραθέτω μόνο τα σημεία που σας απαντώ κ που συνεχίζουν να με αγχώνουν. Συγκεκριμένα, για ποιους κανόνες μιλάμε ? Για τους περσινούς. Της Α' Δημοτικού. Τους οποίους τους δίδαξε η περσινή δασκάλα με τις φωτοτυπίες που "κακώς" τις έδινε. Γιατί φέτος έχουν διδαχθεί ελάχιστους κανόνες γραμματικής. Μπορώ κ να τους μετρήσω, να είναι 10, παραπάνω δεν είναι. Κ όχι, το παιδί δεν έχει καμμία πρόοδο. Δεν βελτιώνεται η ορθογραφία του. Βλέποντας αυτό, ξεκίνησα να του κάνω ασκήσεις στο σπίτι. Καταλαβαίνω όταν λέτε κειμενο-κεντρικό σύστημα. Και στα αγγλικά, στο φροντιστήριο εννοώ, το ίδιο έχουν, κειμενο - κεντρικό. Αλλά ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ στα παιδιά διδάσκονται και κάποιοι κανόνες. Επειδή αναφέρεσαι σε γνωστικό επίπεδο μητέρων, έχω τελειώσει φιλολογική σχολή, αλλά ποτέ δεν εξάσκησα το επάγγελμα, απασχολήθηκα (αναγκαστικά) επαγγελματικά σε άλλους κλάδους. Κ είμαι κ της παλιάς σχολής (πολύ, πάρα πολύ παλιάς ), ίσως για αυτό μου φαίνονται όλα αυτά "κάπως". Επίσης να πω ότι οι λοιπές μητέρες που συμφωνούν μαζί μου είναι διαφόρων γνωστικών επιπέδων.
  9. Καλημέρα κορίτσια. Απευθύνομαι κυρίως σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, να μου πουν την άποψή τους κ κάποια εναλλακτική λύση για το εξής θέμα : ο δάσκαλος που κάνει γλώσσα στον γιο μου, Β δημοτικού, τους έχει δώσει μέχρι τώρα μόνο ΜΙΑ φωτοτυπία για το σπίτι (να κλίνουν 3-4 ουσιαστικά ). Τρεις μήνες μία φωτοτυπία. Γενικά τους δίνει μόνο από το βιβλίο κάποιες ασκησούλες, κυρίως εκθεσάκια ας το πούμε, αλλά χωρίς ουσιαστική ύλη γραμματικής κ ασκήσεων. Γνωρίζω ότι βάσει εγκυκλίου έχουν απαγορευθεί οι φωτοτυπίες κ οι έξτρα εργασίες για το σπίτι. Αλλά όλοι οι δάσκαλοι δίνουν, τουλάχιστον σε άλλες τάξεις και σε άλλα σχολεία που ξέρω. Πως να του το θέσω με ωραίο κ πειστικό τρόπο ότι τα παιδιά έχουν μείνει πίσω ? Τι νόημα έχει να κάνουν έκθεση αν δεν ξέρουν βασικούς κανόνες γραμματικής ? Σκέφτομαι να του πω να βάζει φωτοτυπίες (με κανόνες κ ασκήσεις), 1 με 2 την εβδομάδα κ ας τα κάνουν τα παιδιά στο σπίτι, χωρίς να είναι υποχρεωμένα να τα φέρνουν στο σχολείο. Μήπως, εάν φοβάται το γράμμα του νόμου, έτσι καλύπτεται και νομικά. Επί του παρόντος βάζω εγώ στο παιδί ασκήσεις, ό,τι μπορώ, κ φυσικά το παιδί γκρινιάζει γιατί θεωρεί ότι τον ταλαιπωρώ για κάτι που δεν είναι υποχρεωτικό. Καλά μη φανταστείτε, μιλάμε για ασκήσεις που παίρνουν λιγότερο από μία ώρα εβδομαδιαίως. Αλλά δεν μπορώ να τον αφήσω κ έτσι. Πως θα μάθει να γράφει σωστά ? Εννοείται ότι ευπρόσδεκτη κ η γνώμη κ από άλλες μητερούλες. Σημειώνω ότι ο δάσκαλος στον οποίο αναφέρομαι είναι κ ο διευθυντής του σχολείου, ο οποίος κατά τα άλλα μου είναι πολύ συμπαθής κ δεν θέλω σε καμμία περίπτωση ούτε να τον προσβάλω ούτε να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί του. Κ όσον αφορά τις άλλες μητέρες της τάξης, οι μισές περίπου συμφωνούν μαζί μου, οι άλλες όχι ή δεν εκφέρουν άποψη.
  10. Τον μεγάλο δεν τον ρώτησα , ήταν 10 μηνών όταν έμεινα έγκυος στον μικρό. Πάντως τώρα, παρόλο που έχουν παρέα ο ένας τον άλλο, θα ήθελαν κ μία αδελφούλα. Μου το έχουν πει κ χωρίς να τους ρωτήσω.
  11. Deena, είσαι πολύ σωστή ! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Να προσθέσω επίσης ότι ναι, οι πρώτοι μήνες με τον μεγάλο μου γιο ήταν μαγικοί, ένιωθα σαν να ζούσα πάλι τον πρώτο μου έρωτα, πράγμα το οποίο δεν το ένιωσα με το δεύτερο παιδί, το παραδέχομαι, κυρίως γιατί ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ να χαλαρώσω από τις απαιτήσεις της καθημερινότητας με 2 μωρά & δουλειά και δευτερευόντως γιατί ήταν κάτι που το είχα "ξαναζήσει" και μάλιστα πολύ πρόσφατα. Κ νομίζω και ο σύζυγος το ίδιο. Πάντως πρέπει να σας πω ότι οι φίλοι και συγγενείς είναι ξετρελαμένοι με τον μικρό. Οπότε δεν είναι κ τόσο "ριγμένος", σαν 2ο παιδί εννοώ.
  12. Στο εύχομαι! Εγώ ήμουν 40 ετών όταν έκανα το πρώτο κ 41,5 στο δεύτερο. Φυσιολογικές συλλήψεις κ οι 2. Έχεις ακόμα. Να το προσπαθήσεις.
  13. Ιδανική διαφορά ηλικίας νομίζω ότι δεν υπάρχει. Όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Εμένα με 18 μήνες διαφορά το πρώτο από το δεύτερο (βασικά δεν με έπαιρνε κ ηλικιακά, οπότε δεν τέθηκε ποτέ το ερώτημα "πότε" ), ζοριστήκαμε πάρα πολύ τα πρώτα 3 χρόνια. Κ τώρα με τα διαβάσματα, ο ένας Α Δημοτικού κ ο άλλος Β Δημοτικού, πάλι υπάρχει πίεση. Αλλά παίζουν μαζί, απασχολούνται με παρόμοια παιχνίδια, δεν έχω πρόβλημα ότι ο ένας θα θέλει πχ παιδότοπο κ ο άλλος bowling, κούνιες μπιμπερό κλπ ξεμπέρδεψα με μία φουρνιά, οπότε χαλάλι. Καταλαβαίνω τους φόβους σου, με το 2ο θα είναι όπως τα περιγράφεις. Στο λέω. Κ περισσότερη κούραση, και θα χάσει το πρώτο την πρωτοκαθεδρία του κλπ. ΑΛΛΑ είναι μεγάλο ΔΩΡΟ το αδελφάκι για ένα παιδί. Κ θα υπάρχει κ καλύτερη ισορροπία στην οικογένεια. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ. Επίσης όπως λέει κ μία φίλη παραπάνω, όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει. Έχω φίλους που "τρέναραν" το 2ο κ μετά όταν το αποφάσισαν, αυτό δεν ήρθε ποτέ. Δεν ξέρω αν πρέπει να σου πω "Τα ζυγίζεις κ αποφασίζεις", ποτέ δεν θα μπορούσα να βάλω σε "υπολογισμό" μία ακόμα πηγή ευτυχίας μέσα στο σπίτι μου.....
  14. κύριος και κυρία και στον πληθυντικό.
  15. Δλδ, φτιάχνω την πίτα με φρέσκο έτοιμο φύλλο, την τυλίγω με μεμβράνη, την καταψύχω κ μετά την βγάζω από κατάψυξη για να αποψυχθεί κάποιες ώρες πριν τη βάλω στον φούρνο ή την βάζω κατευθείαν στον φούρνο ?
  16. δεν έχω ανοίξει ποτέ φύλλο , αλλά κ να το είχα κάνει κάποτε, στην περίπτωση αυτή δεν παίζει. Να σου πω δεν το είχα καλοσκεφτεί ! Τώρα που το καλοσκέφτομαι αγχώνομαι λίγο. Το θετικό είναι ότι θα έχω άδεια και την επόμενη μέρα, οπότε δεν είναι τόσο "βαρύ".