Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Just now, Έσπερος είπε:

Χωρίς κ εγώ να γνωρίζω, αλλά έχω παιδί τέλους του Δεκέμβρη οπότε είμαι προετοιμασμένη να το ακούσω αυτό, πραγματικά αναρωτιέμαι αν η επαναφοίτηση είναι λύση για όλα. Μπορώ να φανταστώ να είναι λύση σε παιδάκι με μια γενική ανωριμότητα σε θέματα αυτοσυντήρησης ή κοινωνικοποίησης ή εξάρτησης από τους γονείς. Αλλά σε θέματα που θέλουν δουλειά από ειδικό, όπως λογοθεραπεία ή εργοθεραπεία, σε τι βαοηθά η επαναφοίητησ χωρίς πρόγραμμα παρέμβασης εντός του σχολείου; Βοηθά προφανώς στο να έχει λυθεί κάπως το θέμα του παιδιού κ να μην το εμποδίσει στο δημοτικό, αλλά κατά τ άλλα έχει κάποιο αποτέλεσμα; Μήπως θα μπορούσε να συνεχιστεί η παρέμβαση κ ο γονιός απλώς να ξέρει ότι ίσως μείνει πίσω σε κάποια ζητήματα στην Α Δημοτικού, αλλά τουλάχιστον δεν θα έχει επιβαρυνθεί με άλλη μια χρονιά; 

 

Το έχω δει που το έχεις αναφέρει ξανά.

 

Και μένα η κόρη μου γεννήθηκε λίγο πριν αλλαξει ο χρόνος, ξέρω και κοριτσάκι γεννημένο 31/12, μέχρι την ηλικία του νηπιαγωγείου οι διαφορές έχουν εκμηδενισθεί, από μόνη της η ηλικία δεν λέει κάτι.

 

Όσο για την επαναφοίτηση, επειδή υπήρχε στην τάξη νηπίου του γιου μου παιδί που επαναφοιτούσε (γεννημένο Απρίλιο παρεπιμπτόντως), τα θέματά του ήταν καθαρά μαθησιακά (διεγνωσμένη ΔΕΠΥ, αδυναμία να συμμετάσχει στις ομαδικές δραστηριότητες εντός τάξης, παντελής αδυναμία συγκέντρωσης), κατά τα άλλα ήταν πλήρως αυτοσυντηρούμενο, κοινωνικότατο στο παιχνίδι και χωρίς κανένα θέμα εξάρτησης από τους γονείς του.

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Just now, Deena είπε:

Όσο για την επαναφοίτηση, επειδή υπήρχε στην τάξη νηπίου του γιου μου παιδί που επαναφοιτούσε (γεννημένο Απρίλιο παρεπιμπτόντως), τα θέματά του ήταν καθαρά μαθησιακά (διεγνωσμένη ΔΕΠΥ, αδυναμία να συμμετάσχει στις ομαδικές δραστηριότητες εντός τάξης, παντελής αδυναμία συγκέντρωσης), κατά τα άλλα ήταν πλήρως αυτοσυντηρούμενο, κοινωνικότατο στο παιχνίδι και χωρίς κανένα θέμα εξάρτησης από τους γονείς του.

Βοηθήθηκε σε κάτι από αυτά όμως απλά κ μόνο από την επαναφοίητηση, χωρίς κάποια ειδική μέριμνα; Δεν ξέρω, απλώς αναρωτιέμαι. 

Link to comment
Share on other sites

Το παιδί μου είναι ακόμη πολύ μικρό, παρόλα αυτά παρατηρώ πόσο αγχωμένοι είναι οι γονείς που έχουν μεγαλύτερα παιδάκια. Γονείς που έχουν υγιέστατα και πανέξυπνα παιδάκια μπορεί κυριολεκτικά να  χάνουν τον ύπνο τους κάποια βράδια  γιατί το παιδί μπερδεύεται με κάποιους φθόγγους , ψευδίζει ελαφρώς ή τους είπε η νηπιαγωγός ότι δεν πιάνει καλά το μολύβι. Και τι πειράζει δηλαδή; Τι απαιτήσεις πραγματικά υπάρχουν σήμερα απο ένα τετράχρονο; Το καταλαβαίνω ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα απο τότε που ημασταν εμείς μικρά παιδιά, αλλά μήπως υπάρχει μία υπερβολή γύρω απο αυτό; Μήπως υπάρχει και ένα οικονομικό όφελος για συγκεκριμένα επαγγέλματα απο όλο αυτό;  Για ποιο λόγο να κάνει επαναφοίτηση ένα παιδάκι το νηπιαγωγείο, εφόσον δεν υπάρχει νοητική καθυστέρηση ή κάποιο άλλο σοβαρό (υπογραμμίζω το σοβαρό) πρόβλημα; Η νευροανάπτυξη (αναπτυξη λόγου, δεξιοτήτων κτλ) , όπως και η σωματική ανάπτυξη (ύψος βάρος κλπ) του κάθε παιδιού έχει τη δική της διαδρομή και γενικά σε τόσο μικρές ηλικίες πιστεύω ότι πρέπει να δίνεται χρόνος για να έρθει και η εξέλιξη, η οποία ποικίλει απο παιδί σε παιδί. Και εαν υπάρχει τέτοιο άγχος απο το προνήπιο και το νηπιαγωγείο , δηλαδή στα επόμενα μαθητικά χρόνια που οι απαιτήσεις εκτοξεύονται, τι ακριβώς πρέπει να κάνει ο γονιός; 

Link to comment
Share on other sites

 

Just now, Έσπερος είπε:

Βοηθήθηκε σε κάτι από αυτά όμως απλά κ μόνο από την επαναφοίητηση, χωρίς κάποια ειδική μέριμνα; Δεν ξέρω, απλώς αναρωτιέμαι. 

 

Τί να σου πω, δημοτικό δεν συνέχισε στο ίδιο σχολείο οπότε δεν ξέρω πώς εξελίχθηκε το παιδί. Γνωρίζοντας όμως τις συνθήκες της Α' δημοτικού, τουλάχιστον στο δικό μας σχολείου, το θεωρώ αδύνατο να μπορούσε να ανταποκριθεί με την εικόνα της αρχής της (δεύτερης) χρονιάς στο νηπιαγωγείο.

Επεξεργάστηκαν by Deena
Link to comment
Share on other sites

Just now, Maya14 είπε:

Το παιδί μου είναι ακόμη πολύ μικρό, παρόλα αυτά παρατηρώ πόσο αγχωμένοι είναι οι γονείς που έχουν μεγαλύτερα παιδάκια. Γονείς που έχουν υγιέστατα και πανέξυπνα παιδάκια μπορεί κυριολεκτικά να  χάνουν τον ύπνο τους κάποια βράδια  γιατί το παιδί μπερδεύεται με κάποιους φθόγγους , ψευδίζει ελαφρώς ή τους είπε η νηπιαγωγός ότι δεν πιάνει καλά το μολύβι. Και τι πειράζει δηλαδή; Τι απαιτήσεις πραγματικά υπάρχουν σήμερα απο ένα τετράχρονο; Το καταλαβαίνω ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα απο τότε που ημασταν εμείς μικρά παιδιά, αλλά μήπως υπάρχει μία υπερβολή γύρω απο αυτό; Μήπως υπάρχει και ένα οικονομικό όφελος για συγκεκριμένα επαγγέλματα απο όλο αυτό;  Για ποιο λόγο να κάνει επαναφοίτηση ένα παιδάκι το νηπιαγωγείο, εφόσον δεν υπάρχει νοητική καθυστέρηση ή κάποιο άλλο σοβαρό (υπογραμμίζω το σοβαρό) πρόβλημα; Η νευροανάπτυξη (αναπτυξη λόγου, δεξιοτήτων κτλ) , όπως και η σωματική ανάπτυξη (ύψος βάρος κλπ) του κάθε παιδιού έχει τη δική της διαδρομή και γενικά σε τόσο μικρές ηλικίες πιστεύω ότι πρέπει να δίνεται χρόνος για να έρθει και η εξέλιξη, η οποία ποικίλει απο παιδί σε παιδί. Και εαν υπάρχει τέτοιο άγχος απο το προνήπιο και το νηπιαγωγείο , δηλαδή στα επόμενα μαθητικά χρόνια που οι απαιτήσεις εκτοξεύονται, τι ακριβώς πρέπει να κάνει ο γονιός; 

Δεν το κανουν οι γονεις απο μονοι τους.Οι παιδαγωγοι σε χωνουν σε αυτο το τρυπακι δυστυχως.Κανουν τη τριχα τριχια και πολλες φορες για καποια θεματα σου τη λενε κιολας με υφακι του τυπου οτι εσυ φταις που δεν ασχοληθηκες πχ..

Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

12 ώρες πρίν, Cacao είπε:

Δεν το κανουν οι γονεις απο μονοι τους.Οι παιδαγωγοι σε χωνουν σε αυτο το τρυπακι δυστυχως.Κανουν τη τριχα τριχια και πολλες φορες για καποια θεματα σου τη λενε κιολας με υφακι του τυπου οτι εσυ φταις που δεν ασχοληθηκες πχ..

Από τη δική μου εμπειρία, πληθαίνουν οι γονείς παιδιών που έχουν γεννηθεί τέλος χρονιάς που προβληματίζονται αν τα παιδιά τους θα ανταποκριθούν επιτυχώς στις απαιτήσεις του δημοτικού δίχως, όμως, να έχουν ενδείξεις γι'αυτό. Θεωρώ πως η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών σήμερα είναι καλά καταρτισμένη και μπορεί να καθοδηγήσει τους γονείς και να τους παραπέμψει σε ειδικούς εφόσον χρειάζεται. Η επαναφοίτηση στο νήπιο μπορεί να είναι καλύτερη από την επανάληψη της Α' Δημοτικού αλλά είναι για συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, love kids είπε:

Από τη δική μου εμπειρία, πληθαίνουν οι γονείς παιδιών που έχουν γεννηθεί τέλος χρονιάς που προβληματίζονται αν τα παιδιά τους θα ανταποκριθούν επιτυχώς στις απαιτήσεις του δημοτικού δίχως, όμως, να έχουν ενδείξεις γι'αυτό. Θεωρώ πως η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών σήμερα είναι καλά καταρτισμένη και μπορεί να καθοδηγήσει τους γονείς και να τους παραπέμψει σε ειδικούς εφόσον χρειάζεται. Η επαναφοίτηση στο νήπιο μπορεί να είναι καλύτερη από την επανάληψη της Α' Δημοτικού αλλά είναι για συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Υπάρχει μια μόδα σίγουρα οπως βλεπω σ συζητησεις σε αλλους διαδικτυακούς χωρους οπου καποιοι σχεδον το ζητούν ασχετως συστάσεων ειδικών, θεωρουν δλδ τα παιδια του δεκεμβρη, ισως κ του Νοέμβρη μικρα. υπαρχει επισης κ η γραμμη σε αλλες χωρες να μην πηγαινει κανεις α δημοτικου αν δν εχει κλεισει τα εξι (ειδα προσφατα νομοθετήθηκε αυτο στην κυπρο). Με τη λογικη οτι οσο πιο μεγαλο το παιδι, τοσο πιο καλα. Δεν εχω γνωσεις για να το κρινω αυτο. Ωστόσο σαν πενταμισαρι της εποχης που αν ειχες γεννηθει κ Μάρτιο πήγαινες μικρος σχολείο, δρν νομιζω να με έβλαψε σε κατι παρολο που ειχα τεραστια θέματα κοινωνικοποίησης απο το προνήπιο μεχρι σχεδον τη β λυκειου (κ δυσκολιες ακομα κ τψρα), μπορει ομως αυτο να μην ειχε καμια σχεση με την ηλικια. 

 

Απο την αλλη ομως σαν εκπαιδευτικος εκπλήσσομαι απο τον αριθμο των παιδιων που εχουν αναπτυξιακά θέματα στο γυμνάσιο. οχι πια στην άρθρωση προφανως αλλα γενικα θέματα ανωριμότητας σε αρκετους τομεις τα οποια δυσκολα πλεον βελτιώνονται αφου τα παιδια ειναι αποκλεισμένα απο την επαφη με συνομηλικους κ συνηθως κ απο τη μαθησιακή διαφικασια. κ μενω σε μερος που υπαρχουν λογοθεραπευτές κ εργοθεραπευτές κ πολυ σχολαστική παιδίατρος, δεν ειναι οτι ειμαστε αποκλεισμένοι μεςοπέλαγα κ δεν εχουμε στον ηλιο μοιρα. Δεν ξερω τι θα επρεπε να ειχε γινει για να εχουν βοηθηθεί αυτα τα παιδια, κ δεν το λεω για να κρινω τις οικογενειες τους γιατι δεν εχω τετοιες γνωςεις ουτε εξαλλου ξερω όλο το υπόβαθρο. αλλα προβληματιζομαι για το οτι ειναι δυσκολο να παρεις αποφαση ως γονιος οταν προφανως δεν θες να σε εκμεταλλευτεί ο καθε επιτήδειος αλλα φυσικα ανησυχεις κ για το παιδι σπυ. 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, love kids είπε:

Από τη δική μου εμπειρία, πληθαίνουν οι γονείς παιδιών που έχουν γεννηθεί τέλος χρονιάς που προβληματίζονται αν τα παιδιά τους θα ανταποκριθούν επιτυχώς στις απαιτήσεις του δημοτικού δίχως, όμως, να έχουν ενδείξεις γι'αυτό. Θεωρώ πως η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών σήμερα είναι καλά καταρτισμένη και μπορεί να καθοδηγήσει τους γονείς και να τους παραπέμψει σε ειδικούς εφόσον χρειάζεται. Η επαναφοίτηση στο νήπιο μπορεί να είναι καλύτερη από την επανάληψη της Α' Δημοτικού αλλά είναι για συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Πρωτον δεν μου το προτεινε εκπαιδευτικος αλλα λογοθεραπευτρια (για εμας προσωπικα αναφερω τωρα...) και δευτερον παιδαγωγο που γυρναει και μου λεει οτι αν ειχε παει στο προνηπιο εκει και οχι στον παιδικο σταθμο δεν θα ειχε θεμα με την ομιλια συγνωμη αλλα δεν μπορω να τη παρω στα σοβαρα.

Παντως φίλη που πηγε το παιδι της στο Κεδυ(Κεσυ;;; δεν ξερω πως τα λενε τωρα)της ειπαν οτι γενικα δεν συστηνουν επαναφοιτηση και πως ειναι κατα γτ στην ουσια δεν προσφέρει κατι στις περισσότερες περιπτωσεις.Με λιγα λογια τα παιδια που εχουν σοβαρα προβληματα μπορει και να παραπεμφθουν σε ειδικοτερα σχολεια.

1 hour ago, Έσπερος είπε:

Υπάρχει μια μόδα σίγουρα οπως βλεπω σ συζητησεις σε αλλους διαδικτυακούς χωρους οπου καποιοι σχεδον το ζητούν ασχετως συστάσεων ειδικών, θεωρουν δλδ τα παιδια του δεκεμβρη, ισως κ του Νοέμβρη μικρα. υπαρχει επισης κ η γραμμη σε αλλες χωρες να μην πηγαινει κανεις α δημοτικου αν δν εχει κλεισει τα εξι (ειδα προσφατα νομοθετήθηκε αυτο στην κυπρο). Με τη λογικη οτι οσο πιο μεγαλο το παιδι, τοσο πιο καλα. Δεν εχω γνωσεις για να το κρινω αυτο. Ωστόσο σαν πενταμισαρι της εποχης που αν ειχες γεννηθει κ Μάρτιο πήγαινες μικρος σχολείο, δρν νομιζω να με έβλαψε σε κατι παρολο που ειχα τεραστια θέματα κοινωνικοποίησης απο το προνήπιο μεχρι σχεδον τη β λυκειου (κ δυσκολιες ακομα κ τψρα), μπορει ομως αυτο να μην ειχε καμια σχεση με την ηλικια. 

 

Απο την αλλη ομως σαν εκπαιδευτικος εκπλήσσομαι απο τον αριθμο των παιδιων που εχουν αναπτυξιακά θέματα στο γυμνάσιο. οχι πια στην άρθρωση προφανως αλλα γενικα θέματα ανωριμότητας σε αρκετους τομεις τα οποια δυσκολα πλεον βελτιώνονται αφου τα παιδια ειναι αποκλεισμένα απο την επαφη με συνομηλικους κ συνηθως κ απο τη μαθησιακή διαφικασια. κ μενω σε μερος που υπαρχουν λογοθεραπευτές κ εργοθεραπευτές κ πολυ σχολαστική παιδίατρος, δεν ειναι οτι ειμαστε αποκλεισμένοι μεςοπέλαγα κ δεν εχουμε στον ηλιο μοιρα. Δεν ξερω τι θα επρεπε να ειχε γινει για να εχουν βοηθηθεί αυτα τα παιδια, κ δεν το λεω για να κρινω τις οικογενειες τους γιατι δεν εχω τετοιες γνωςεις ουτε εξαλλου ξερω όλο το υπόβαθρο. αλλα προβληματιζομαι για το οτι ειναι δυσκολο να παρεις αποφαση ως γονιος οταν προφανως δεν θες να σε εκμεταλλευτεί ο καθε επιτήδειος αλλα φυσικα ανησυχεις κ για το παιδι σου. 

Νομιζω αυτο δεν εχει να κανει με την ηλικια.Αυτο θα μπορουσε να συμβαινει και σε παιδι που εμεινε και 2 χρονιες στο νηπιο.Δλδ ποσο να τοαφησεις προληπτικα(γτ μιλαμε υποθετικα εφοσον δεν γνωριζουμε πως θα τα παει το παιδι) στο νηπιαγωγειο;

Επεξεργάστηκαν by Cacao
Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites

Just now, Cacao είπε:

αυτο δεν εχει να κανει με την ηλικια.Αυτο θα μπορουσε να συμβαινει και σε παιδι που εμεινε και 2 χρονιες στο νηπιο.Δλδ ποσο να τοαφησεις προληπτικα(γτ μιλαμε υποθετικα εφοσον δεν γνωριζουμε πως θα τα παει το παιδι) στο νηπιαγωγειο;

Δεν ξερω, γιατί δεν γνωριΩ κ το ιστορικο του καθε παιδιου, οπως αναφερω. αλλα γενικα προβληματιζομαι, ως εκπαιδευτικος για το αν θα επρεπε να γινεται τεστ σχολικης ετοιμότητας για ολα τα παιδια (κρατικό τεστ προφανώς), αλλα κ ως γονιός παιδιού που θα ειναι μονιμα ο μικρότερος της ταξης του. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν ξερω, γιατί δεν γνωριΩ κ το ιστορικο του καθε παιδιου, οπως αναφερω. αλλα γενικα προβληματιζομαι, ως εκπαιδευτικος για το αν θα επρεπε να γινεται τεστ σχολικης ετοιμότητας για ολα τα παιδια (κρατικό τεστ προφανώς), αλλα κ ως γονιός παιδιού που θα ειναι μονιμα ο μικρότερος της ταξης του. 

Όχι όχι , εγώ προσωπικά δεν τους εμπιστεύομαι πλέον. Και τα τεστ ετοιμότητας μια μπαρούφα είναι. Εμένα μπορεί να μην είναι στα φόρτε του το παιδί μου εκείνη τη μερα, από εκεί θα κριθεί? Ερωτηματολόγιο ετήσιο και καταγραφή δεξιότητων σε συνεργασια με εκπαιδευτικό και γονέα, ναι, εκεί θα έλεγα ναι... 

Αν υπάρχει ταύτιση όλα καλά, αν όχι εκεί δεν ξέρω. Πάντως όχι άρπα κόλλα.

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 hour ago, Έσπερος είπε:

Δεν ξερω, γιατί δεν γνωριΩ κ το ιστορικο του καθε παιδιου, οπως αναφερω. αλλα γενικα προβληματιζομαι, ως εκπαιδευτικος για το αν θα επρεπε να γινεται τεστ σχολικης ετοιμότητας για ολα τα παιδια (κρατικό τεστ προφανώς), αλλα κ ως γονιός παιδιού που θα ειναι μονιμα ο μικρότερος της ταξης του. 

Η γνωμη μου ειναι πως οχι.Δεν θα επρεπε να υπαρχει τετοιο τεστ.Για πολλους λογους.Επειτα ενα παιδι που μπορει να ειναι ανωριμο αργοτερα δεν σημαινει οτι εχει προβλημα στη πρωτη δημοτικου.Αυτο που θα επρεπε να γινει ειναι η ψυχολογικη υποστηριξη και ενισχυση διδασκαλιας οποτε και αν χρειαζεται.

Για εμενα κανενα παιδι δεν θα επρεπε να μενει πισω απο τους συνομηλικους του.Κι ακομα κι αν δεν επαναλάβει τη πρωτη αλλα το νηπιαγωγειο λιγο αργοτερα θα το συνειδητοποιησει.Κι αυτο ισως να το ενοχλούσε το ιδιο σχεδον.

Επεξεργάστηκαν by Cacao
Lilypie Kids Birthday tickers
3231580x15ta1yz3w.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γειά σας και παλι. Ψάχνω να βρω που είχα πρώτο γράψει πριν κάνα χρόνο να δω τις αλλαγές του παιδιού μου και εδώ αλλά δεν το βρίσκω. 2 θέματα και μπερδεμενα μέσα σε άλλα τελοσπαντων. Θα σας πω που βρισκόμαστε. Λοιπόν αλλάξαμε λογοθεραπευτρια, η μικρή την πάει πολύ όπως ξεκινήσαμε κ εργοθεραπεια

. Κι εκεί πολύ καλά. Η μικρή πλέον μιλάει κανονικά, τραγουδάει, λέει ποιήματα, αποστηθιζει, γράφει, κόβει, κανει πως διαβάζει, ζωγραφίζει σε πλαισια συγκεκριμένα. Το πρόβλημα της είναι η δομή στην πρόταση. Δεν είναι η άρθρωση γιατί όπως μου λένε αυτο είναι το ΤΕΛ στάδιο κ το πιο εύκολο αλλά η κατανόηση της γλώσσας. Πλέον βάζει άρθρα, χρόνους, πτώσεις και δουλεύουμε σημασιολογία πολυ. Να οργανώνει την σκέψη της. Μόλις γίνει αυτό θα μπορεί να βγάλει πιο ελεύθερα τον λόγο της. Είναι Καμμια δεκαριά γράμματα που δε λέει, δε λέει τους διφθογγους αν και τελευταία κανα δύο σταθερά μου τους λέει. Όταν δε βιάζεται. Δηλαδή πχ λεφτά θα το κει γρήγορα νετα, αλλά αν προσπαθήσει θα πει νεφφφ..τα.

Σε λεει το δ, αν και σε κάποιες λέξεις το ακούω καθαρά, ζ, θ, Λ, η, Ρ, ψ. Σε κάποιες φράσεις δε λέει κι άλλα γράμματα ενώ σε αλλες τα λέει. Είναι πως τη βολεύει εκείνη την ώρα να παίξει με τη γλώσσα της πρέπει να κατακτήσει τη λέξη κι έπειτα να την πει. Να την κατανοήσει. Είναι θέμα ωριμότητας ομιλίας στον εγκέφαλο. Αυτό το κομμάτι διεγειρουμε.

Πάει αργά και σταθερά κι όταν μπερδεύεται αυτό διορθώνεται, μιμείται όσα λέμε και γενικώς έχει κάπως αντιληφθεί την αδυναμία της και προσπαθεί. Κινητικά έχει γίνει ακόμα πιο δραστήρια από εκείνο το ντροπαλό συνεσταλμενο παιδί, διεκδικεί περισσότερο και ζητάει να μάθει.. Γράμματα. Το γράφω και συγκινούμαι. Το πείσμα της με έχει καταπλήξει. Μου ζητάει να μάθει ξένες γλώσσες αλλά δυστυχώς πρέπει να το αποφύγω στην παρούσα φάση. Την στεναχωρεί αυτό αλλά της εξηγώ. Κρυφά μου, βάζει τραγούδια στα αγγλικά. Κάνω πως δε βλέπω και δεν ακούω. Κάνα δυο τραγουδάκια είναι οκ. Μέχρι εκεί. Οδηγία ειδικών να μη βιαστώ. Είναι παιδιά που μπορούν, αλλά παιδιά που θα μπερδευτούν. Της εξηγώ πως πρέπει πρώτα να μάθει τα ελληνικά. Μα θέλω να μάθω.. Μου απαντάει. Μέσα σε 3 μήνες στο σχολείο έχει μάθει το όνομα της και Καμμια δεκαριά γράμματα να γράφει. Αριθμούς αναγνωρίζει πολυ εύκολα. Κατήγοροι ποιεί και γενικώς έχει μια ωραία ωριμότητα συγκριτικά με τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας της. Η ανωριμότητα είναι στο κομμάτι του λόγου όμως δουλεύεται. Πλέον συνεννοειται με όλους αλλά επειδή ξέρει την αδυναμία της προτιμά να σιωπά στους ενήλικες. Απαντά σε όποιον την πλησιάζει ειλικρινά με αγάπη. Στα συνομιληκα αλλάζει και είναι η ψυχή της παρέας. Την αγαπούν και παραβλεπουν τις αδυναμιες της στο λόγο. Σε αυτό έχει βοηθήσει η ενθάρρυνση που της έχουμε δώσει. Έχει ξεκινήσει δύο αθλήματα και για την ηλικία της τα πάει περίφημα. Προσπαθω κι εγώ να ανακαλύψω τα ταλέντα της και να την ενθάρρυνω σε αυτά και να ελάφρυνω τις αδυναμίες της. Πάει καλά, την εμπιστεύομαι κι ας είναι μικρή.. 

Πήγαμε σε παιδοδοντιατρο. Πράγματι ενδέχεται κάποια ανοιγματα που έχει στα δόντια που αυτό είναι καλό για τα μετέπειτα δόντια της να τη δυσκολεύουν στο λόγο, φεύγει ο αέρας γρήγορα. Όμως κι αυτό να είναι δεν κάνουμε Καμμια παρέμβαση, απλώς περιμένουμε τα κανονικά δόντια. Προς ώρας εκπαιδεύεται με αυτό. Ωρλ για αυτιά όλα μια χαρά. Αναπτυξιολογος όλα υπό έλεγχο. Προχωράμε. 

Έχουμε δουλειά ακόμα. Αλλά εφόσον προχωράει έχω κι εγώ ησυχασει

Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν έχω δώσει Καμμια έκταση στο Σχολείο και σα να έχει περάσει κάπως ας πούμε απαρατήρητο. Η δασκάλα είναι ευχαριστημενη μαζί της, δε μου έχει ανοίξει θέμα κι έτσι εφόσον μου τα λέει όλα καλά, δεν ψάχνομαι περαιτέρω. Είναι κοινωνική, ομιλητικυ με τους φίλους της και πολύ συνεργασιμη. Τι άλλο να θέλω από το παιδί μου. Πάμε καλά, περιμένω κι άλλα αλλά δεν την πιέζω και της δίνω χώρο να μεγαλώνει ήρεμα και ευτυχισμένα και όσο μπορεί και αντέχει. Εμείς είμαστε δίπλα της. Ασκήσεις κάνουμε συχνά αλλά με τον τρόπο που θέλει εκείνη. Δεν είναι το παιδί της πίεσης και δεν είναι το παιδί που ξεγελάς. Είναι ένα παιδί πολύ έξυπνο αντικειμενικά και ώριμο που όμως παρόλο που αντιλαμβάνεται το πρόβλημα, έχει τις ευαισθησίες της. Τα καταφέρνει πολύ καλά και ώρες ώρες ξεχνώ πως είναι μολις 4,5. Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο όμως προσπαθώ πολύ. Με δύο παιδια και  δουλειά δεν είναι όλα εύκολα. 

Της διαβάζω παρα πολλά βιβλία και της εξηγώ τα πάντα. Αυτό βέβαια ανέκαθεν το έκανα αλλά τώρα με στόχο. .

Αυτο που με δυσκολεύει είναι όταν είμαστε όλοι μαζι που ενώ θέλω να παίξω με τη μία, το μωρό δεν μας αφήνει γιατί θέλει κι εκείνο να παίξει η όταν αντίθετα θέλω να ασχοληθώ με το μωρό, η μικρή με τραβάει γύρω γύρω. Αν μπορέσω να βρω τη χρυσή τομή εκεί αν και προσπαθώ συνέχεια, θα τα καταφέρω. Τελευταία έχω χαλαρώσει κι εγώ σαν άτομο και δίνω λίγο χώρο στον εαυτό μου αλλά πάντα προτεραιότητα τα παιδιά. Προσπαθώ συνεχώς να βρίσκω χρυσές τομες και να αρπάζω τις ευκαιρίες. Πχ αν κοιμαται το μωρό, αντί να ξαπλώσω κι εγώ λίγο και να την αφήσω να παίζει μόνη, ξεχνάω την κούραση μου και τρέχω να παίξουμε. Θα ήθελα να το κάνω ακόμα αυτό  πιο πολύ. 

 

Συγκριτικά με την έναρξη του καλοκαιριού κι έχοντας περάσει σχεδόν 6 μηνες θα έλεγα πως η αλλαγή της στο λόγο αλλά και στη συμπεριφορά της θα ήταν στο 50%.Νομιζω είναι καλός αριθμός και δε θα ήθελα να υπερβάλλω. Ισα ίσα κρατώ μικρό καλάθι. 

 

Σημαντικό ρόλο η καλή χημεία με τις θεραπευτριες και η καλή δασκάλα που μας έτυχε στο σχολείο. Ασχολείται με τα παιδιά άποτι βλέπω. 

 

Καταγράφω κάθε μήνα αλλαγές.. Τα ξαναλέμε πάλι. :)

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Χαίρετε. 

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας..

Σκέφτομαι πάλι να αλλάξω κεντρο. Μπορεί να με πείτε τραγική που κάθε χρόνο πάω για αλλαγή αλλά δεν ξέρω, διστάζω πάλι, πάλι κάτι δε μου αρέσει. 

 

Θα ήθελα να τα γράψω εδώ και αν μπορείτε να βοηθήσετε :

 

Υπέρ : έχω δει θεαματική βελτίωση σε ενάμιση χρόνο σε άρθρωση και σε όλα. 

Περνάει καλα εκεί αν και τελ μου κανει νερά επειδή τη ζορίζουν κάποιες ασκήσεις. 

 

Κατα: μου βγάζουν αρνητικα συχνά πυκνά, ενώ έχω ανάγκη από ενθάρρυνση (ναι κι εγώ). 

 

Δε θα μπω σε λεπτομέρειες γιατί ζορίζομαι αισθάνομαι πως αυτή η ιστορία με έχει εξοντώσει, πάντως έχω πάλι ενδοιασμούς. Δεν ξέρω τι θα κάνω. Δεν ξέρω αν είναι σωστό να αλλάζω πάλι. 

 

Έτσι μου ρχεται να τα παρατησω. Σοβαρά. Κι όποτε τα πει σωστά τα φωνηματα. Δε νομίζω να το κάνω αλλά.... Έλεος πια.! Κάποιος να με λυπηθεί! 

 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, diane2020 είπε:

Χαίρετε. 

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας..

Σκέφτομαι πάλι να αλλάξω κεντρο. Μπορεί να με πείτε τραγική που κάθε χρόνο πάω για αλλαγή αλλά δεν ξέρω, διστάζω πάλι, πάλι κάτι δε μου αρέσει. 

 

Θα ήθελα να τα γράψω εδώ και αν μπορείτε να βοηθήσετε :

 

Υπέρ : έχω δει θεαματική βελτίωση σε ενάμιση χρόνο σε άρθρωση και σε όλα. 

Περνάει καλα εκεί αν και τελ μου κανει νερά επειδή τη ζορίζουν κάποιες ασκήσεις. 

 

Κατα: μου βγάζουν αρνητικα συχνά πυκνά, ενώ έχω ανάγκη από ενθάρρυνση (ναι κι εγώ). 

 

Δε θα μπω σε λεπτομέρειες γιατί ζορίζομαι αισθάνομαι πως αυτή η ιστορία με έχει εξοντώσει, πάντως έχω πάλι ενδοιασμούς. Δεν ξέρω τι θα κάνω. Δεν ξέρω αν είναι σωστό να αλλάζω πάλι. 

 

Έτσι μου ρχεται να τα παρατησω. Σοβαρά. Κι όποτε τα πει σωστά τα φωνηματα. Δε νομίζω να το κάνω αλλά.... Έλεος πια.! Κάποιος να με λυπηθεί! 

 

δ ειναι περιεργεια απλα αν δ πεις τι αρνητικα σου βγαζουν πως μπορουμε να καταλαβουμε κτ;

γενικα θεωρω οτι ειναι καλο να μενουμε σε ενα κεντρο,εφοσον βλεπουμε εξελιξη,κ εχουμε θετικο feedback απο το παιδι

βεβαια θα εβλεπα κ εγω σαν μαμα το περιβαλλον,συμπεριφορες κλπ.κ αν κτ δ μου κολλουσε θα το εψαχνα

το μονο που θα πω ειναι οτι ειδικα λογω συνθηκων,που τα σχολεια ειναι κλειστα θεωρω σημαντικο να συνεχισετε.γτ ακομη κ η τριβη που θα ειχε στο σχολειο δ υπαρχει

κ αν θυμαμαι καλα θα παει πρωτη του χρονου,οποτε καλο θα ηταν να τα εχετε δουλεψει απο πριν

που δυσκολευεται τωρα;

Link to comment
Share on other sites

Αν σου δίνουν μία διάγνωση ή πρόγνωση που σου φαίνεται περίεργη, δεν είναι κακό να πάρεις μία δεύτερη άποψη. Αλλά αν η διαγνωση είναι απλά "δύσπεπτη", μην την απορρίψεις για να βρεις κάποιον που θα σου ωραιοποιεί τα πράγματα και δε θα βοηθά το παιδί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δε γράφεις πολλά κ δε μπορώ να καταλάβω τα υπέρ κ τα κατά, το βασικό είναι το παιδί πως περνάει καλά... 

Τώρα οι λόγο είναι μια θεραπεία που θέλει δουλειά κ στο σπίτι λογικό να ζοριζετε κ ο γιος μου δυσκολεύεται σε κάποιες ασκήσεις κ δεν τις θέλει καθόλου όμως εκεί που δυσκολεύεται εκεί είναι που χρειάζεται ενίσχυση γιαυτό γίνονται, όπως Κ εμάς μας πιέζει κάποιες φορές η λογοθεραπευτρια να δουλεύουμε πολύ στο σπίτι γιατί αλλιώς δε θα έχει αποτέλεσμα κ εμένα πολλές φορές με απογοητεύει αυτό γιατί δεν είναι πάντα εύκολο βγάζει κ αντίδραση ο γιος μου όταν δε θέλει να διαβάσει αλλά ξέρω όμως ότι αυτό πρέπει να γίνει για να δούμε βελτίωση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παρακαλώ πολύ επειδή ψάχνω κέντρο εργοθεραπείας-λογοθεραπείας για παιδάκι 28 μηνών στις περιοχές ΚΟΛΩΝΟΎ ή ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ που να έχετε συνεργασθεί κι έχετε θετική άποψη,θα ήθελα να μου απαντήσετε σχετικά.Το θέμα είναι πολύ λεπτό λόγω της ηλικίας του παιδιού και χρειάζομαι οπωσδήποτε ένα κέντρο ανθρώπινο,με ειλικρινή φροντίδα αλλά κι επιστημονική δουλειά.Δεν έχω περιθώρια να αλλάζω κέντρο,οπότε παρακαλώ πολύ περιμένω με βάση την προσωπική σας εμπειρία κι εξέλιξη των παιδιών σας.ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ..

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...