Deena

Plus500
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    2.929
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    31

Συνεισφορα στο φορουμ

1.793 Excellent

2 ακόλουθοι

Περισσότερα για την/τον Deena

  • Rank
    Δοκιμή

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

3.306 εμφανίσεις προφίλ
  1. Τα βιβλία που χρησιμοποιούνται κάθε μέρα ή συχνά (γλώσα και μαθηματικά κυρίως ή των ξένων γλωσσών, αργότερα η ιστορία ή η φυσική) η αλήθεια είναι ότι πρέπει να ντύνονται, μόνο το βάλε - βγάλε στην τσάντα τα φθείρει. Τα υπόλοιπα για να είμαι ειλικρινής εγώ πια δεν τα ντύνω. Φαντάζομαι ότι στα δημόσια σχολεία εξαρτάται από τον δάσκαλο, το λογικό στα πρωτάκια είναι να δίνεται φυλλάδιο με οδηγίες αλλά πχ μπορεί να μην υπάρχει η δυνατότητα για τόσες εκτυπώσεις κάθε μέρα για ολόκληρη την χρονιά. Αν ο δάσκαλος είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία, φυσικά το mail είναι το πλέον βολικό, έχω ακούσει και σχολεία που η κάθε τάξη έχουν δικό της blog, όπου αναρτώνται κάθε μέρα και όσα έγιναν στο σχολείο και όσα είναι για το σπίτι. Αυτά για τα πρωτάκια βέβαια, κανονικά από την Β' Δημοτικού τα παιδιά (πρέπει να) είναι ικανά να σημειώνουν μόνα τους τί έχουν για την επόμενη μέρα, υπάρχουν και ειδικά τετράδια για τον σκοπό αυτό, τα τετράδια επικοινωνίας. Εμείς στο σχολείο έχουμε ειδική πλατφόρμα που ανεβαίνουν τα πάντα, αλλά η οδηγία είναι για τα παιδιά να σημειώνουν στην τάξη τα πάντα. Όχι ότι γίνεται πάντα βέβαια, με ευθύνη των γονιών τις περισσότερες φορές που στηρίζονται οι ίδιοι πολύ στην πλατφόρμα και δεν επιμένουν οι ίδιοι να τους λένε τα ίδια τα παιδιά τί έχουν ή τί έκαναν.
  2. Οι πλαστικές θήκες που κυκλοφορούν πια είναι οι περισσότερες πολύ ποιοτικές, καμία σχέση με αυτές που είχαμε εμείς ως παιδιά. Δεν βγαίνουν, αν δεν προσπαθήσει το παιδί να τις βγάλει, τα "αυτια" είναι μεγάλα, πιάνουν σχεδόν την μισή πλευρά του εξωφύλου και του οπισθόφυλου. Υπάρχουν και κάποιες καταπληκτικές της colibri, αρκετά ακριβές όμως, με αυτές ντύνει το Plaisio τα πακέτα των ντυμένων βιβλίων.
  3. Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά, ένα τσακ παραπάνω ευχές για τα πρωτάκια Όσον αφορά στο ντύσιμο των βιβλίων, προσωπικά θεωρώ πολύ πιο βολικές τις διάφανες θήκες και όχι το αυτοκόλλητο. Αν είναι καλής ποιότητας, μπορεί μια θήκη να χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα του ενός τεύχη. Σώζουμε και λίγο το περιβάλλον από την αλόγιση χρήση πλαστικού ενώ μετά μπορούν τα βιβλία να μπουν στην ανακύκλωση χαρτιού. Επίσης, δεν είναι καθόλου μα καθόλου απαραίτητο να ντύσετε όλα τα βιβλία. Πολλά από τα βιβλία που θα πάρετε δεν θα χρησιμοποιηθούν καθόλου ή θα χρησιμοποιηθούν ελάχιστα, πχ μουσική, εικαστικά, φυσική αγωγή (ω ναι, υπάρχει βιβλίο φυσικής αγωγής!!!!). Εγώ είχα αγοράσει την πρώτη χρονιά πακέτο ντυμένων βιβλίων (αγορά λόγω ιδιωτικού σχολείου), έφριξα με το πόσο πλαστικό χρησιμοποιήθηκε και πετάχτηκε χωρίς λόγο και από τότε και στο εξής παίρνω γύρω στις 10 θήκες και κατά κανόνα με βγάζουν όλη τη χρονιά. Αν θέλετε αυτοκόλλητο παρ' όλα αυτά, πιο βολικά νομίζω είναι τα μεμονωμένα φύλλα παρά το ρολό.

  4. Διαφημίσεις


  5. Ειδα και στο site της mothercare ποτηράκια της munchkin που είναι bpa free.
  6. H little dutch έχει πλαστικά ποτήρια bpa free, κάνε αναζήτηση στο skroutz. Επίσης, bpa free είναι και τα πλαστικά ποτήρια KALAS του ΙΚΕΑ.
  7. Κασετίνα μην πάρεις ακόμα, περίμενε να λάβεις οδηγίες από την δασκάλα σχετικά με το ποια εργαλεία πρέπει να έχει το παιδί καθημερινά μαζί του και κινήσου αναλόγως. Τα δικά μου παιδιά βολεύονται να έχουν όλα τα εργαλεία τους σε μία κασετίνα, οπότε έχουν μόνο μία με πολλές θήκες και μάλιστα τύπου "βαρελάκι" για τους γνωστούς λόγους (πιο εύκολη και γρήγορη τακτοποίηση).
  8. Φαντάζομαι στα πρωτόκολλα του ΕΟΠΥΥ κάπου θα ορίζεται πόσες συνεδρίες γράφονται αναλογως την πάθηση. Στον βατταρισμο για παράδειγμα προβλέπονται 8 λογοθεραπειες/μήνα (8Χ15=120€).
  9. Όπως σου είπαν και παραπάνω, γράφονται ναι. Όσο για το ποσό, μάλλον δεν είναι ενιαίο για όλες τις παθήσεις, εγώ για λογοθεραπείες έπαιρνα 120/μήνα. Ή μάλλον, το ποσό ανά συνεδρία πρέπει να είναι ενιαίο (15 ευρώ) αλλά εξαρτάται πόσες συνεδρίες προβλέπεται να γράφονται ανά μήνα αναλόγως την πάθηση, οπότε αναλόγως διαμορφώνεται και το ενιαίο ποσό.
  10. Λογικά το προγραμμα δεν αφορά την υποχρεωτική εκπαίδευση. Τα παιδιά του 2018 πάνε προνηπιο (=υποχρεωτική εκπαίδευση) τον Σεπτέμβριο.
  11. Πολλοί από εμάς βολευτήκαμε με ένα φορητό γιογιό, εγώ είχα πάρει αυτό που κλείνει και μεταφέρεται σαν βαλιτσάκι και με εξυπηρέτησε πάρα πολύ. Το πρώτο καιρό το είχα και στο οπτικό πεδίο του παιδιού σε όποιο μέρος του σπιτιού ήμασταν.
  12. Πύον = λοίμωξη οπότε η αντιβίωση ειναι μονόδρομος. Η κόρη μου πριν βγάλει κρεατάκι έκανε συνέχεια ωτίτιδες χωρίς πυρετό και σχεδόν χωρίς πόνο, το βασικό σύμπτωμα ήταν η βαρηκοία.
  13. Για τις συμπεριφοριστικές θεραπείες που αναφέρεις δεν μπορώ να τοποθετηθώ, θα ομολογήσω ότι δεν ξέρω καν τί είναι οπότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν εννοούσα κάτι τέτοιο όταν μίλησα για εκπαίδευση του παιδιού στην διαχείριση των τικ. Έχω ίσως στο μυαλό μου την αντίστοιχη εκπαίδευση που γίνεται στις λογοθεραπείες (έχω εμπειρία και από αντιμετώπιση τραυλισμού), όπου σε εμάς καθοριστικό σημείο - αφετηρία μεγάλης βελτίωσης ήταν όταν το παιδί κατανόησε το ίδιο την δυσκολία του, έμαθε να την αποκαλεί με την επιστημονική της ορολογία και κατάλαβε τον σκοπό των θεραπειών.
  14. Για τα της ήβης νομίζω ότι αρμόδιος είναι ένας ενδοκρινολόγος και όχι αναπτυξιολόγος. Λες ότι νευρολόγοι έχουν αποκλείσει το σύνδρομο τουρέτ. Αισθάνεσαι ασφάλεια με όσα σου έχουν πει μέχρι στιγμής, έχεις καλυφθεί? Έχει γίνει κάποια πρόσφατη επίσκεψη/διάγνωση? Επίσης, όπου ακούω για ανάγκη παιδονευρολόγου, δεν μπορώ να μην ρωτήσω....έχετε επισκεφθεί τον Γιουρούκο? Δεν υπάρχει καλύτερος γιατρός από αυτόν στον τομέα του. Όσο για τα τικ....ξέρεις ότι έχω προσωπική εμπειρία, σου έχω γράψει και ιδιωτικά. Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αλλά αποκλείεται το παιδί να μην έχει "πιάσει" την ένταση και την δυσφορία σας, απλά δεν υπάρχει περίπτωση. Όταν έκανε τις θεραπείες με την παιδοψυχίατρο, για ποιον λόγο νόμιζε ότι τις έκανε? Δεν είναι απαραιτήτως κακό το παιδί να ξέρει ότι έχει μια δυσκολία και ότι χρειάζεται μια "προσπάθεια" εκ μέρους της να την ξεπεράσει, στο μέτρο του εφικτού φυσικά. Σε παλαιότερα μηνύματα έχεις γράψει ότι το παιδί έχει δείξει την ικανότητα να καμουφλάρει τα τικ της, αυτό σημαίνει ότι έχει έλεγχο και ότι πιθανόν μπορεί να "εκπαιδευθεί" στην διαχείρισή τους, όπως φαντάζομαι ότι έκανε με τον τραυλισμό. Πρέπει απαραιτήτως να πάρετε κατεύθυνση οι γονείς, όχι σκόρπιες συμβουλές στο by the way από τον παιδίατρο ή τον παιδοψυχίατρο, πλήρη κατεύθυνση με συνεχή υποστήριξη, ακόμα κι αν χρειαστεί να κάνετε συνεδρίες εσείς οι ίδιοι. Όσο κι αν δυσφορήσεις με αυτό που θα πω, ίσως έχει έρθει η ώρα να αποδεχθείς ότι το παιδί θα έχει τικ μια ζωή, άλλοτε με μεγαλύτερη συχνότητα και άλλοτε με μικρότερη. Δεν το λέω ελαφρά την καρδία ούτε έξω από τον χορό, είμαι στην θέση σου, έχω περάσει και περνάω από αυτή την διαδικασία. Εστίασε στα δυνατά της σημεία, στις αρετές της, σε αυτά που την κάνουν αγαπητή και ευτυχισμένη, μην μένεις στο "πρόβλημα" γιατί αν μείνεις σε αυτό, σε αυτό θα μείνει και το παιδί.
  15. Δεν μπορείς να πάρεις απάντηση από εδώ, πρέπει να δει τα χαρτιά της ένας νομικός, να μελετήσει τους όρους του προγράμματος κλπ.
  16. Με τα τουβλάκια (είτε σε ζώνη, είτε σε γιλέκο) για να να επιπλεύσει το παιδί πρέπει να κινείται συνέχεια και μάλιστα αρκετά ενεργητικά θα έλεγα. Με τα μπρατσάκια επιπλέει σαφώς ευκολότερα, με πολύ μικρότερη προσπαθεια (ενδεχομένως και σε ακινησία), αλλά και μένα αυτό το βάλε-βγάλε μου φαινόταν ανέκαθεν βουνό. Με το μακαρόνι αγκαλιά κάτω από τις μασχάλες επιπλέει ακόμα και ακίνητο, πολλά παιδιά όμως συγκαιονται στα μπράτσα και δυσανασχετούν λόγω και του τσουξιματος με το αλάτι, φαντάζομαι ότι πιθανόν κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί και με τα μπρατσάκια. Ευτυχως ή δυστυχώς όταν περνάει η ηλικία της κουλουρας, είναι δύσκολο να είσαι με το παιδί στα βαθειά, όποιο βοήθημα και να χρησιμοποιείς, ενδεχομένως το πιο «βολικό» να είναι τα μπρατσάκια έστω κι αν το παιδί δεν μαθαίνει με αυτά.