Φάντια

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    5
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Σχετικά με αναπτυξιολόγο θα σου πρότεινα την Ελένη Αγγέλη,η οποία είναι εξαιρετική και μάλιστα δε σε αγχώνει.Ο παιδίατρος που παρακολουθεί το παιδί ποτέ δε μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα και το μόνο να το γράψω σε παιδικό σταθμό.Πήγα από μόνη μου σε αναπτυξιολόγο που μου σύστησε φίλη μου γιατρός γιατί από τη στιγμή που καθυστερεί η ομιλία της δεν ήθελα να χάνω χρόνο,εφόσον μπορούσα να τη βοηθήσω.Με τις λογοθεραπείες είμαστε τώρα δυόμισι χρονών τουλάχιστον στο στάδιο όταν της λέμε μια λέξη αν είναι δισύλλαβη την επαναλαμβάνει έστω κι αν κόβει κάποιο γράμμα,είναι κατανοητή όμως,ή τρισύλλαβη που τη λέει όχι καθαρά αλλά έστω και μισή παραπέμππει σε αυτήν.Δεν κάνει φράσεις ούτε δύο λέξεων αλλά απαντάει ναι ή όχι.Είναι μια βελτίωση κι ελπίζω.Η πρώιμη παρέμβαση δεν κάνει κακό,ίσα ίσα που βοηθάει πολύ.Αυτή είναι η γνώμη μου,Μακάρι φίλη μου να σε βοήθησα!
  2. Κορίτσια μου μου δίνετε θάρρος με όσα μου γράφετε!Θέλω να είμαι δυνατή και όχι απαισιόδοξη.Λαχταρώ την ώρα που θα έχω έναν διάλογο μαζί της,θέλω να ακούσω το "γιατί;και τι είναι αυτό;"ξανά και ξανά.Να μου πάρει τα αυτιά,αυτό παρακαλώ! Αλλάξαμε κέντρο και αύριο θα την πάμε πρώτη φορά σε άλλο για αξιολόγηση.Δεν σας κρύβω ότι στο προηγούμενο κέντρο ενώ πήγα με πολύ θετική διάθεση στην πορεία στενοχωρήθηκα,γιατί η μικρή έμπαινε μόνη της με μεγάλη χαρά με τη λογοθεραπεύτρια ενώ με τον εργοθεραπευτή ενώ έμπαινε εξίσου καλά, τον τελευταίο μήνα έκλαιγε κι αντιδρούσε,δεν ήθελε με τίποτα να πάει μαζι του.Μόλις τον έβλεπε ότι ερχόταν να την πάρει σφιγγόταν πάνω μου κι έκλαιγε. Αναγκαζόμουν να μπαίνω κι εγώ ,η μικρή είχε το νου της μην τυχόν και βγω από το δωμάτιο και δε γινόταν δουλειά.Όταν τα είπα στη δντρια η απάντησή της ήταν να την αφήσω να κλαίει,να μην μπω μέσα γιατί μόνο έτσι θα μάθει..Πώς να το κάνω αυτό που μια φορά όντως την άφησα και για 5 _6 λεπτά έσκαγε στο κλάμα μέχρι που μπήκα μέσα;Τους δήλωσα ότι δε θα επιτρέψω να ξαναγίνει αυτό κι η απάντηση ήταν ότι λόγω κορονοϊού δεν επιτρέπουν να παραμένουμε στο σαλόνι αλλά να φεύγουμε και να τα παίρνουμε όταν τελειώσει το μάθημα. Δυστυχώς δεν υπήρχαν θέσεις σε κέντρο που μας σύστησαν και μέχρι να βρω κι αυτό από το ίντερνετ το παιδί είναι ήδη μισό μήνα χωρίς να πηγαίνει πουθενά. Μήπως κάποια από εσάς είχε το παιδάκι της σφαιρική αναπτυξιακή καθυστέρηση να μου γράψει πώς εξελίχθηκε;

  3. Διαφημίσεις


  4. Η αναπτυξιολόγος που την πήγα έγραψε σφαιρική αναπτυξιακή καθυστέρηση,δηλαδή εκτός από την ομιλία που είναι και το πιο έντονο τη βρήκε πίσω και στη λεπτή κι αδρή κινητικότητα κλπ.Βέβαια ο εργοθεραπευτής τη βρίσκει βελτιωμένη και το βλέπω κι εγώ,μόνο που αυτά που κατακτάει είναι σε αργό ρυθμό σε σύγκριση με τα συνομήλικά της.Είναι χαρούμενο παιδί αλλά ώρες ώρες είναι σαν να βλέπω σε κάποια πράγματα μια μπεμπούλα 18 μηνών κι όχι 28 μηνών όπως τώρα.Περιμένω το δεύτερο παιδάκι μου σε δυο μήνες,μου δίνει φιλάκια στην κοιλιά αλλά δε νομίζω να αντιλαμβάνεται όπως μου λένε άλλες γνωστές με τα δικά τους παιδάκια πως καταλάβαιναν στην ηλικία αυτή όταν τους έλεγαν πως θα έχουν αδερφάκι.Δεν υπάρχει διάλογος με τη μικρή,λέει μόνο δισύλλαβες λέξεις όποτε θέλει κι όχι πάντα καθαρά και η επικοινωνία μας είναι το όχι όταν δε θέλει κάτι ή τελευταία και το ναι,όπως και το σήκω όταν μας τραβάει να μας δείξει κάτι. Αναγνωρίζει βέβαια όταν τη ρωτάμε να μας δείξει σε εικόνες βιβλίου,ή μέρη σώματος κλπ.και τις εντολές που της δίνουμε τις εκτελεί αν κι όχι πάντα όλες.Φαίνεται να έχει αντίληψη όμως όχι τόση ώστε να επαναλάβει λέξεις που ακούει.Για αυτό ανησυχώ πάρα πολύ ..Περνούν οι μήνες και δε βλέπω κάποια αισθητή διαφορά...
  5. Καλησπέρα σας Γεννώντας το πρώτο μου παιδί δεν μπορούσα να φανταστώ πως όλη αυτή η χαρά σήμερα στους 27 μήνες θα εξελισσόταν σε μια κατάσταση δύσκολη με στενοχώρια και μελαγχολία.Το κοριτσάκι μου αναπτυξιακά στη γλώσσα είναι στους 18 άντε το πολύ 20 μηνών σύμφωνα με αυτά που διαβάζω κι όσα μας είπε η αναπτυξιολόγος που την πήγα στα δύο χρόνια της...Είναι παιδί πολύ κοινωνικό,με αγκαλιές,φιλιά,χαιρετάει,της αρέσει να παίζει μαζί μας κρυφτό,γύρω γύρω όλοι,μιμείται πάρα πολύ τις κινήσεις μας,ακολουθεί οδηγίες,μας δείχνει αυτά που την ρωτάμε,αντικείμενα,ζώα,μέρη του σώματος, αλλά όχι με λέξεις.Όταν θέλει κάτι μας τραβάει να της το δώσουμε ή μπορεί να το πει άσχετα χωρίς να μοιάζει με την λέξη.Ξέρει τον μπαμπά,μαμά,παππού,γιαγιά,θείο,θεία στις φωτογραφίες ,χορεύει,προσπαθεί να ακολουθήσει στον ρυθμό τραγουδάκια λέγοντας παπαπα ή κάτι τέτοιο. Από λεξούλες λέει μπαμπά,μαμά,γιαγιά,παππού,κοίτα,μαμ,μιμή, κότα,πάει,όχι αλλά αυτά τα έλεγε και από τα 2 συν κάποιες περισσότερες όπως κιγιά τα κλειδιά,ψάι το ψάρι,λουλου το λουλούδι που πλέον δεν τις λέει.Αντί δηλαδή να προσθέτουμε εμείς αφαιρούμε λέξεις.Ακόμα και τη γιαγιά της προχθές της χτυπούσε την πόρτα για να της ανοίξει και της έλεγε μπαμπά,μπαμπά.Σαν να υπάρχει σύγχυση μέσα στο μυαλουδάκι της.Την πάμε 2 εργοθεραπείες,1 λογοθεραπεία εδώ κι ένα μήνα,βελτίωση δεν βλέπω.Σαν να κάνει ένα βήμα μπροστά .δύο πίσω.Ο εργοθεραπευτής μου λέει πως είναι καλή,ανταποκρίνεται αλλά θέλει δουλειά για να συγκεντρωθεί.Φεύγει από το ένα παιχνίδι στο άλλο και μόνο με την επιμονή την ξαναβάζει να συνεχίσει το ίδιο που το εκτελεί βέβαια . Η λογοθεραπεύτρια επίσης μου λέει πως είναι πολύ καλή στην εξωλεκτική της επικοινωνία και θα εστιάσει στο να μάθει να λέει την πρώτη συλλαβή από τη λέξη που ακούει.Αυτό δεν έχει γίνει ,η ομιλία της είναι ακατάληπτη..Άλλοι γνωστοί μου λένε πως παιδιά μιλούν ξαφνικά στα 3 χρόνια και να μην ανησυχώ αφού έχει αντίληψη.Εγώ βλέπω ένα παιδί που ζητά την επικοινωνία και δυστυχώς δεν μπορεί,μας κοιτάζει και αρχίζει να το λέει έντονα ακαταλαβίστικα ,νευριάζει που δεν ξέρουμε τι να της δώσουμε.Στο μυαλό μου έχω παιδιά που βγάζουν κραυγές,μου φαίνεται όνειρο ότι θα μιλήσρι κάποια στιγμή,έχω μελαγχολήσει και κλαίω συνέχεια.Ο άντρας μου με θεωρεί υπερβολική ,πέστε μου παρακαλώ μανούλες αν τυχόν έχετε τέτοια περίπτωση και την εξέλιξη..
  6. Παρακαλώ πολύ επειδή ψάχνω κέντρο εργοθεραπείας-λογοθεραπείας για παιδάκι 28 μηνών στις περιοχές ΚΟΛΩΝΟΎ ή ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ που να έχετε συνεργασθεί κι έχετε θετική άποψη,θα ήθελα να μου απαντήσετε σχετικά.Το θέμα είναι πολύ λεπτό λόγω της ηλικίας του παιδιού και χρειάζομαι οπωσδήποτε ένα κέντρο ανθρώπινο,με ειλικρινή φροντίδα αλλά κι επιστημονική δουλειά.Δεν έχω περιθώρια να αλλάζω κέντρο,οπότε παρακαλώ πολύ περιμένω με βάση την προσωπική σας εμπειρία κι εξέλιξη των παιδιών σας.ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ..
  7. Καλημέρα σε όλους σας!Έχω γράψει άλλη μία φορά για το ίδιο θέμα για την κορούλα μου 28 μηνών.Προσπαθώ να είμαι πιο αισιόδοξη με όσα διαβάζω για ανάλογες περιπτώσεις καθυστέρησης ομιλίας που τα είπαν όλα μαζί ακόμα και 3 ετών.Εμένα η αναπτυξιολόγος που την πήγα στους 19 μήνες έγραψε μάλλον σφαιρική αναπτυξιακή καθυστέρηση,με εργοθεραπεία μία φορά την εβδομάδα βελτιώθηκε κάπως,πράγμα που το είδαμε στους 23 μήνες που πλέον ακολουθούσε εντολές που της δίναμε,έδειχνε συνειδητά πρόσωπα και αντικείμενα κι εμφανίστηκαν κάποιες δισύλλαβες λεξούλες σε αυτές που ήδη έλεγε.24 μηνών η αναπτυξιολόγος μας είπε ότι είναι πολύ βελτιωμένη,ότι θα μιλήσει γιατί ήδη κι αυτά τα λίγα που έλεγε είναι λόγος,ξαναέγραψε σφαιρική αναπτυξιακή καθυστέρηση με σκοππό να τη δει στα δυόμιση αφού κάνει συστηματικά 2 εργοθεραπείες και 2 λογοθεραπείες.Για οικονομικούς δυστυχώς λόγους της κάναμε από Οκτώβρη 2 εργοθερ.κι από Νοέμβρη προσθέσαμε μία λογοθεραπεία ως τώρα.Η εξέλιξη είναι πολύ αργή όπως το βλέπω εγώ.Η ομιλία της είναι ακατάληπτη όταν προσπαθήσει ¨'να σου πει πολλά',έχει προσθέσει συνειδητά το "όχι" όταν δε θέλει κάτι και τελευταία πού και πού το "ναι",και κάποιες ακόμα δισύλλαβες που κι αυτές δεν τις αρθρώνει καθαρά πχ.κάτι σαν γιαζά τα γυαλιά,μπουάν το μπουφάν,κούκα την κούκλα κλπ.Τα σύμφωνα που λέει δεν είναι πολλά πέρα από κ,τ,ντ,μ,χ,γ,π,μ,μπ,που τα συνδυάζει με φωνέντα.Δεν κάνειτρισύλλαβες λέξεις και φυσικά ούτε καν φράση δύο λέξεων.Όποτε το προσπαθήσει γιατί είναι πολύ επικοινωνιακό παιδί τα μπερδεύει όλα μαζί.Επίσης, δεν κάνει ερώτηση παρά μόνο τι? ή "το" όταν θέλει κάτι και μας το δείχνει.Με ανησυχεί πολύ ότι χρησιμοποιεί τη λέξη μπαμπά ή μπαμά κάτι τέτοιο για τα περισσότερα πράγματα που θέλει να πει,βλέπει π.χ.τον παππού μπορεί να τον πει παππού κι αμέσως μετά να τον πει μπαμπά και να το διορθώσει μόλις της το πούμε.Επίσης αυτό που κάνει τελευταία είναι να πλησιάζει τα παιδάκια πρώτη για να τα πιάσει ή να τους δώσει π.χ την μπάλα και μόλις το παιδάκι πάει να την πάρει του την παίρνει πίσω με δύναμη φωνάζοντας έντονα για αρκετή ώρα "όχι,όχιιι".Το ίδιο κάνει και στο τηλέφωνο,ενώ πρώτα μιλούσε ακατάληπτα τα δικά της τώρα λέει συνεχόμενα "όχιιι¨.Καθημερινά κάποιες λίγες μόνο λέξεις χρησιμοποιεί αν και όχι καθαρά που ταιριάζουν με αυτά που θέλει.Δεν εννοώ απλές λέξεις τύπου κακά,νταντά,μιμή,πουφ,γιο γιο,κλπ που τα λέει καθαρά και συνειδητά.Να σημειώσω ότι είναι πολύ γελαστό παιδί,επιζητά την παρέα άλλων παιδιών αν και δεν έχουμε πια την ευκαιρία να συναντήσουμε ,μιμείται κι έχει πολύ καλή εξωλεκτική επικοινωνία.Παρακαλώ πολύ τους γονείς που αναγνωρίζουν στο δικό μου παιδί περίπτωση δική τους και το παιδί είναι μεγαλύτερο να μου γράψει την εξέλιξή του/της.
  8. Καλησπέρα σας Με ενδιαφέρον διάβασα όσα γράφετε για την καθυστέρηση ομιλίας εφόσον είναι και αυτό ου με απασχολεί και με έχει ρίξει ψυχολογικά.Η κόρη μου 27 μηνών σήμερα ενώ είναι κοινωνική,ακολουθεί οδηγίες,μιμείται,παίζει μαζί μας,είναι της αγκαλιάς γενικά,τρέχει κατευθείαν στα παιδάκια να παίξει μαζί τους αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να επικοινωνήσει με λέξεις,θα τους πετάξει ακαταλαβίστικα,θα την κοιτάξουν περίεργα και θα απομακρυνθούν κι εγώ νιώθω πως αυτό την παραξενεύει και τη στενοχωρεί. Οι λεξούλες που έλεγε κοντά στα δύο της χρόνια ήταν τα βασικά:μαμά,μπαμπά,γιαγιά,παππού,κοίτα,πάει,κακά,μαμ,μιμή,και τώρα το όχι όποτε όντως δε θέλει κάτι.Δεν θα φωνάξει π.χ. μπαμπά όταν τον θέλει κάτι,μπορεί να το πει όταν τον δει μία φορά την ημέρα.Εννοώ ότι δε λέει τις λέξεις όπως ένα παιδί θα πεί π.χ. έλα μαμά,ή να φωνάξει τη μαμά του.Και κάποιες λέξεις που έλεγε δεν τις λέει τώρα ή μπορεί να χρησιμοποιεί μία λέξη,την ίδια, για πολλά πράγματα.Δεν έχει στερεοτυπίες,έχει βλεμματική επαφή,της αρέσει να κάνει γκριμάτσες στον καθρέφτη και να καμαρώνει,δείχνει μέρη του σώματος,παρακολουθεί το παραμυθάκι που της διαβάζω και μου δείχνει αρκετά από τις εικόνες αλλά δεν είναι το παιδί που έχει υπομονή να κάνει το πιο απλό παζλ ή να βάλει ενσφηνώματα.Θα τα βάλει αφού πιέζει με δύναμη σφίγγοντας τη γροθιά της στο άλλο χέρι,πράγμα ππου κάνει κι όταν της δίνω μαρκαδόρο ή κάποιο καινούριο αιχνίδι.Τρέχει με ενθουσιασμό γρήγορα να το ξετυλίξει και μετά τοο παίρνει στα χέρια της,το σφίγγει δυνατά και μπορεί και να φωνάξει κάοιους ήχους τύπου κραυγής για λίγα δευτερόλεπτα.Την πήγα σε αναπτυξιολόγο 19 μηνών λόγω της ομιλίας και μου είπε μάλλον για σφαιρική αναπτυξιακή καθυστέρηηση,συνέστησε εργοθεραπεία .Στα 2 που την ξαναπήγα την βρήκε βελτιωμένη (έλεγε κάποιες λέξεις κι έδειχνε σωστά)σαν να ήταν σε ανάπτυξη 18 μηνών.Συνέστησε και λογοθεραπείες μαζί με τις εργοθερ.και κάνουμε 2+1 λογο την εβδομάδα.Βελτίωση δεν έχω δει.Με τον νεαρό που κάνει εργο- μπαίνει με κλάμα,θέλει κι εμένα μαζί της ενώ με την κοπέλα στη λόγο- πάει άνετα μόνη της.Δεν ξέρω πια τι να κάνω.Μου περνέι αό το μυαλό μ'ήππως έχει νοητική υστέρηση,αυτισμός κλπ.Ότι δεν πρόκειται να μιλήσει και θα μας δείχνει με νοήματα ό,τι θέλει.Ο άνδρας μου μου λέει ότι είμαι υπερβολική κι ότι του έχουν πει για παιδιά που μίλησαν και 3 και 4 χρονών και το κάθε παιδί έχει το ρυθμό του.Εγώ όμως στενοχωριέμαι.Θέλει να επικοινωνήσει και δεν μπορεί.Δεν επαναλαμβάνει ακόμα και στα μπεμπεκίστικα κάτι που λίγο να μοιάζει με τη λέξη που της λέμε.Ακόμα και μπαμπά φώναξε τη γιαγιά της.Όποιος τη δει δεν μπορεί να καταλάβει ότι κάτι συμβαίνει παρά μόνο αν τη ρωτήσει κάτι κι αυτή πει τα δικά της..Όποια μαούλα αναγνωρίζει κάτι από αυτά στο δικό της παιδάκι ας μου απαντήσει..