ΑΡΓΚ

Plus500
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    4.828
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    167

ΑΡΓΚ last won the day on Μάρτιος 30

ΑΡΓΚ had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

2.332 Excellent

3 ακόλουθοι

Περισσότερα για την/τον ΑΡΓΚ

  • Rank
    Συχνός Επισκ.

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. @Έσπερος μόνη σου καταρχήν προσωποποιείς τα πράγματα, δε νομίζω κανείς να είπε ότι εσύ προσωπικά είσαι το πρόβλημα στο δημόσιο σχολείο.
  2. Eπιστρεφεις δηλαδή σε αυτό που λέει γνωστός μου σε υπουργείο: "εγώ παριστάνω ότι εργάζομαι και αυτοί ότι με πληρώνουν". Και κάπως έτσι, καταλαβαίνεις νομίζω γιατί δεν υπάρχει συνεννόηση...
  3. Πιο πολύ με ενοχλεί αυτή η απάθεια του δημοσίου. Γιατί δε βγαίνει κανείς να διεκδικήσει αξιολόγηση ας πούμε, από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ποτέ; Στους γιατρούς και τους νοσηλευτές ας πούμε δεν υπάρχει αυτή η απαξίωση, μπορεί να υπάρχει ανοχή στο παράνομο ιατρείο ή το φακελάκι, αλλά δεν υπάρχει γενικά κόσμος που απλά δεν πατάει στο νοσοκομείο ή λουφάρει ενώ οι άλλοι εργάζονται, και προ κορονοϊού προφανώς. Γιατί στο χώρο της παιδείας υπάρχει αυτή η ανοχή;

  4. Διαφημίσεις


  5. Δεν πιστεύω ότι κανείς περιμένει να προχωρήσουμε με κανονικούς ρυθμούς. Και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει προσωπικό θέμα για την @Έσπερος, που προσωπικά πιστεύω ότι προσπαθεί. Αλλά υπάρχει γενικά μία αίσθηση ότι έχουμε διακοπές από πολλούς εκπαιδευτικούς. Που θα είχε και μία λογική την πρώτη εβδομάδα, αλλα όχι όταν μιλάμε για σχολεία κλειστά για 2-3 μήνες τουλάχιστον και σαφείς οδηγίες από το υπουργείο να κάνουν μάθημα όπως μπορούν. Δεν περιμένουμε να δούμε διάλεξη οργανωμένη από εργαστήριο με πειράματα φυσικής σε μία εβδομάδα, ούτε και προετοιμασία για δίπλωμα γαλλικών. Αλλά και η λίγη καλή θέληση, αρκεί. Απλά πράγματα ας πούμε από δάσκαλους και φιλολόγους, που δεν μπορώ να φανταστώ γιατί δεν μπορεί να τα κάνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί: τα παιδιά του δημοτικού παρουσίασαν το αγαπημένο τους βιβλίο, τους ήρωες και μία σχετική εικόνα στο δάσκαλο και τους συμμαθητές τους, τα παιδιά του γυμνασίου έγραψαν ένα ποίημα με αφορμή την καραντίνα και τα αντάλλαξαν στο μάθημα της λογοτεχνίας, και σε άλλο τμήμα μία εικονογραφημένη περίληψη κάποιων ραψωδιών της Οδύσσειας στα Αρχαία. Απλές εκφωνήσεις, που έρχονται και με ένα απλό sms, εργασία σε χαρτί και αποστολή με φωτογραφία, πήρε μία εβδομάδα πάνω κάτω η κάθε μία, έγινε με την ευκαιρία και μία επανάληψη στη δομή των ποιημάτων ή την Οδύσσεια, και δε χρειάστηκε και καμία παρέμβαση ή διόρθωση από γονείς. Ναι, κάποια μαθήματα γίνονται και πιο οργανωμένα, με Online διδασκαλία και διαδραστικές ασκήσεις, αλλά και αυτό, είναι μία χαρά, κανείς δε θα το κατακρίνει, ίσα ίσα.
  6. Εχετε περασει προ πολλου την ηλικια για τα διχτάκια, και από την άλλη είναι απίθανο να φάει μόνη με κουτάλι αλεσμένα. Βοηθάς εσύ με το κουτάλι σε νερουλά φαγητά, και της δίνεις παράλληλα φαγητό σε κομματάκια, να το πιάσει με τα χέρια. Μαλακά φρούτα και λαχανικά σε μικρα κομμάτια, μικρό μακαρονάκι, μια φέτα ψωμί κλπ θα σας βοηθήσουν αρκετά
  7. @Έσπερος νομίζω ξέρεις και εσύ ότι σε ένα σχολείο υπάρχουν από όλα. Καθηγητές με γνώσεις και καλές προθέσεις, βαριεστημένοι , άσχετοι και απλά ανίκανοι. Ίσως η τηλεεκπαίδευση και μία κρίση να το κάνει λίγο πιο σαφές, αλλά δεν αλλάζει κάτι, έτσι ήταν πάντα. Το ποιοι εργαζόντουσαν σε κάθε σχολείο, το ξέραμε.Αυτοί εργάζονται πάνω κάτω και τώρα. Υπάρχουν τεχνικά προβλήματα, έχουμε δάσκαλο στο δημοτικό κοντά στη σύνταξη που το καταλαβαίνουμε ότι δυσκολεύεται με την τεχνολογία, αλλά βλέπουμε ότι προσπαθεί και προσπαθεί και να βρει λύση να βολεύει και τα παιδιά της τάξης που δεν έχουν καμία συσκευή εκτός από κινητό. Έχει μείνει πίσω πράγματι, αλλά προσπαθεί και επειδή προσπαθεί, ακόμη και με viber αυτή τη στιμγή, έστω με καθυστέρηση δυο εβδομάδων, θα το πετύχει. Μετά έχουμε μαθηματικό γυμνασίου, νέο άνθρωπο τριανταπεντάρη, ενεργότατο στα κοινωνικά δίκτυα, που έστειλε μία τρισέλιδη φωτοτυπία προ δέκα ημερών, δεν εδωσε καν στοιχεία επικοινωνίας και έγραψε κιόλας "καλή ξεκούραση, θα τα πούμε πια από κοντά όταν όλο αυτό τελειώσει". Όλα αυτά που λες είναι μεν λογικά: δουλεύω από το σπίτι, το ίδιο και ο άντρας μου, έχω τρία παιδιά. Δεν μπορώ να υποστηρίξω 3 ταυτόχρονες ηλεκτρονικές διδασκαλίες εν ώρα εργασίας, ούτε από εξοπλισμό ούτε από πλευράς δικτύου. Αλλά, αν το ένα δικό μου παιδί δεν μπει στο μάθημα τη Δευτέρα και το άλλο δεν κατεβάσει μία άσκηση την Τρίτη, αυτό δεν είναι λόγος για να μην κάνει ο άλλος μάθημα, όπως δεν θα έκανε διακοπές η τάξη αν 3-4 μαθητές ήταν με γρίππη το Νοέμβριο. Από εκεί και πέρα, ναι, θα ήθελα να δω, όπως σε όλο τον κόσμο πια, μέχρι και σε γειτονικές βαλκανικές χώρες, μακροπρόθεσμα, να υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με το σχολείο, να μπορεί το παιδί να μοιραστεί ηλεκτρονικά εργασίες με τον καθηγητή του, να μπορεί ο καθηγητής να στείλει συνδέσμους με υλικό κλπ. Πώς αυτό απειλεί τις προσλήψεις δηλαδή; Βγαίνουν τα παιδιά από το σχολείο και οι πιο πολλές εργασίες που έχουν παραδώσει στη ζωή τους είναι χειρόγραφες, λες και θα πάνε να εργαστούν σε εταιρεία του 1950. Τα περιγράφουμε σε φίλους του εξωτερικού και γελάνε, ότι όλα τα παιδιά έχουν κινητά, λάπτοπ και τάμπλετ, αλλά οι καθηγητές τους δίνουν χειρόγραφες φωτοτυπίς.
  8. Συνολικά νομίζω ότι αν αθροίσουμε τους εκπαιδευτικούς των παιδιών μου, που είναι σε όλες τις βαθμίδες, θα είναι πάνω από 20. Συνολικά 6 πλέον αν μετράω καλά τον απολογισμο της εβδομάδας βρήκαν ρυθμό και κάνουν πολύ καλή δουλειά: θεωρία και ασκήσεις ανά 2 με 3 μέρες, τα στέλνει το παιδί πίσω, διορθώνονται, απαντιόνται απορίες και έχουμε και κάποιες πρώτες προσπάθειες σύγχρονης διδασκαλίας πια. Μέχρι και οnline μαθημα γυμναστικής ξεκίνησε μία καθηγήτρια για τους μαθητές της και μας εξέπληξ ευχάριστα. Άλλοι 10 χονδρικά στέλνουν κυρίως μεγάλες ασκήσεις, σχετικά αραιά, και μετά τις απαντήσεις για να τις "διορθώσουμε" μόνοι μας. Οι υπόλοιποι, αγνοούνται, ή έστειλαν μια γενικόλογη σαχλαμάρα μία φορά ή και τίποτα απολύτως. Μερικοί από αυτούς, βλέπω να είναι πολύ ενεργοί σε facbook και instagram και κρατιέμαι να μη βρίσω, όταν αντί για να στείλουν έστω ένα δισέλιδο μαθηματικά για το καλό, ανεβάζουν φωτογραφίες με κουλουράκια και παζλ! Δεν έχουμε διακοπές
  9. @Έσπερος για να μη φανεί ότι μηδενίζεται η όποια προσπάθεια κάνουν οι εκπαιδευτικοί, θα ήθελα να εξηγήσω το τι κάνουμε οι υπόλοιποι και μάλιστα στις μεγάλες πόλεις: Αρκετοί δ δουλεύουν και δεν αμοίβονται, περιμένοντας να δουν αν και πότε θα ανοίξειη επιχείρηση που δούλευαν, ή αν θα έρθει η οριστική απόλυση. Αυτό δεν είναι χαλαρές διακοπές και δημιουργική καραντίνα και άλλα χαζά που βλέπω στα κοινωνικά δίκτυα, είναι μαύρη απελπισία, και αγωνία που σε ξυπνά τις νύχτες, αν έχεις κοιμηθεί. Άλλοι έχουν ήδη απολυθεί και είναι ανάμεσα σε θυμό, κατάθλιψη και ένα τεράστιο αδιέξοδο, γιατί μπαίνουμε σε ύφεση και ανάλογα και την ηλικία και τον κλάδο μπορεί να μιλάμε για μακροχρόνια ανεργία. Υπάρχουμε οι υπόλοιποι, που εργαζόμαστε, από έξω ή από το σπίτι, και κάθε μέρα έχουμε ένα κόμπο στο στομάχι, γιατί καλούμαστε σε εκ περιτροπής εργασία, σε περικοπές μιθών (και όχι ωρών) και περιμένουμε να δούμε πότε θα κτυπήσει το καμπανάκι για εμάς. Και έχουμε και τα παιδιά μας στο σπίτι, να ψυχαγωγήσουμε και να εκπαιδεύσουμε. Ακούω και διαβάζω για συνανθρώπους μας, μέχρι προχτές "νοικοκύρηδες" να είναι στα όρια της τρέλας, να μην ξέρουν πώς να φέρουν βόλτα νοίκι, λογαριασμούς και άλλες υποχρεώσεις και παρόλα αυτά να ψάχνουν να βρουν και πώς θα κρατήσει μία ρουτίνα το παιδί, πώς θα συνεχίσει το λυκειόπαιδο την προετοιμασία, και δε συζητώ καν για τα παιδιά που φέτος τελειώνουν. Όταν λοιπόν βλέπουμε όλοι εμείς τους εκπαιδευτικούς, με καμία μείωση μισθού, καμία αβεβαιότητα για το άμεσο ή και μακρινό μέλλον, να μας περιγράφουν γιατί αυτές τις μέρες δεν μπορούν να διδάξουν, ε, καταλαβαίνεις ότι είναι προκλητικό, σωστά;
  10. Συγγνώμη κιόλας αλλά δικαιολογίες. Προχτές παρακολουθήσαμε 700 (ναι 700) άτομα μεγαλης πολυεθνικής παρουσίαση από την κεντρική διεύθυνση. Ο ένας εκ των ομιλητών ήταν στο γραφείο του, ο άλλος κάπου έξω από κινητό, ο τρίτος κλεισμένος σε ένα αρκετά ακατάστατο παιδικό υπνοδωμάτιο. Παρουσιάσεις, ακόμη και διαπραγμάτευση συμβολαίων, από μη ιδανικούς χώρους, με κακό σήμα, από το τηλέφωνο εν κινήσει, από ξενοδοχεία και εστιατόρεια, και συχνα με παιδιά στο παρασκήνιο ή και μαστόρους στο σπίτι, όσοι εργαζόμαστε σε ιδιωτικές εταιρείες, έχουμε ζήσει αρκετές και προ καραντίνας. Και εμείς οι Έλληνες, και οι Αγγλοι και οι Αμερικάνοι, για Ινδία δεν το συζητώ, έχω κάνει τηλεδιάσκεψη και ο άλλος ήταν επίσκεψη στο χωριό του και είχε απο πίσω κουρτίνα με χάντρες, μία κυρία φαινόταν να μαγειρεύει μαζί με κάτι παιδιά πίσω από την κουρτίνα και κάποια στιγμή στο παράθυρο έχωσε το κεφάλι του ένα μεγαλόσωμο ζώο, αγελάδα, βουβάλι, θα σε γελάσω. Πληρωνόμαστε για να εργαζόμαστε. Αν δεν έχει σήμα, θα βρούμε. Αν δεν έχει wifi θα μπούμε από κινητό. Αν δεν καταλαβαίνει ο συνομιλητής, θα εξηγήσουμε. Αν πρέπει να αλλάξουμε εφαρμογή, θα αλλάξουμε. Αλλιώς δεν πληρωνόμαστε, τέλος. Οι καθηγητές που πληρώνονται με την ώρα σε γκρουπ και ιδιαίτερα, ξέρεις τι ωραία, μόνοι τους, χωρίς κεντρική σχεδίαση και καθοδήγηση, σε λίγες μέρες, βρήκαν τρόπο για τηλεδιδασκαλία; Και ας μην ειχαν ξανααακούσει ούτε για facebook, όπως η εξηντάρα κυρία που διδάσκει αγγλικά στα παιδιά μας. Έφαγε 3 μέρες να στήσει αρχικα από το κινητό skype, άλλη μια βδομάδα να το οργανώσει καλύτερα, αλλά εκεί δεν υπήρχε μισθός αλλιώς, πληρώνεται για τα μαθήματα που κάνει, άρα θα βρει τρόπο να τα κάνει.
  11. ΑΡΓΚ

    Τρίτο παιδί

    Ως μαμά τριών παιδιών θα έκανα αν μπορούσε και άλλα τόσα. Αλλά, μου αρέσουν τα μωρά και τα μικρά παιδιά, δεν ένιωσα ποτέ να με κουράζει ο θηλασμός, τα βραδυνά ξενύχτια και όλα αυτά τα μωρουδιακά. Ή μάλλον, με κούραζαν πολύ σωματικά, αλλά μου άρεσαν τόσο απίστευτα πολύ, που δεν με ένοιαζε. Πιο κουραστικό μου φαίνεται το τρέξιμο όταν μεγαλώνουν, και τα έξοδα. Για εμένα σαφώς ήταν ανάποδα δηλαδή, όλο αυτό που αποκαλούν πολλοί γονείς ζόρι, ήταν σαν να βρήκα γιατί είμαι φτιαγμένη στη ζωή, θα κόλλαγα το χρόνο στο να έχω μωρά και νήπια αν μπορούσα. Το έλεγα και τότε, δεν είναι οι αναμνήσεις που έχω κρατήσει τις καλές
  12. Η νονα επιμενει να στειλει αλλα θα προτιμουσα χιλιες φορες να στειλει ενα βιβλιο η παιχνιδι. Τι να την κανουμε λαμπαδα χωρις ανασταση;
  13. προσπαθω δεκα μερες να δω γιατρο σε ιδιωτικο νοσοκομειο για αρκετα επειγον θεμα υγειας. ειναι αδυνατο και κανουμε τηλεϊατρικη.
  14. Δυστυχως ειναι κινησεις εντυπωσιασμου μεν, ανευ περιεχομενου δε. Ελαχιστους γιατρους αφορουν οι προσληψεις, πεφτει τρελη κοροϊδια αυτες τις μερες απο το κρατος.
  15. Αν δε σοβαρευτούμε, δεν αρχίσουμε να τεστάρουμε μαζικά και να μπορέσουν να ανοίξουν οι επιχειρήσεις έτσι (που δεν είμαστε σοβαροί και άρα δε θα το κάνουμε) σε κανενα τρίμηνο θα έχουμε μεγαλύτερα προβλήματα από τον κορωνοϊό. Και δε μιλάω για την οικονομική καταστροφή των μεγαλέμπορων προφανώς. Θα είμαστε σε φάση λαϊκή εξέγερση από την πείνα, πόσες απολύσεις, αναστολές συμβάσεων και γενικότερη οικονομική τραγωδία να αντέξει ο κόσμος; Είμαστε κοντά στο να πλακωθεί κανείς με τον αστυνομικό για το πρόστιμο, και δεν θα είναι και πολύ αδικο.
  16. Θα πρεπει να εισαι στη γειτονια σου. 1200 μετρα ειναι κανενα τεταρτο με τα ποδια, οποτ λογικα ειστε ενταξει αν πατε με τα ππδια. Αν σε σταματησουν με το αμαξι και δηλωσεις οτι πηγαινες για φυσικη ασκηση, ναι, θα φας προστιμο.