Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα


♥️T.son

Recommended Posts

Just now, Έσπερος said:

Διαγωνισμος έγινε. Δεν νομίζω ότι ήταν δώρο. Κ υποτίθεται ήρθαν από διάφορες πηγές με προδιαγραφές. γι αυτό λέω μήπως οι τεράστιες είναι κάποιες παρτίδες μόνο. Μα καλά ποιος όρισε τα μεγέθη; 

 

Αυτός που πρέπει να αλλάξει πόστο μάλλον....:D Ήταν ολες το ιδιο μεγεθος;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 14,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

H απαγόρευση της αλληλεπίδρασης ήταν το Α και το Ω της εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο για πολλές δασκάλες από πάντα. Δεν είναι απαραίτητα σχετιζόμενο με τον κορονοϊό, ίσως απλά τώρα να  το βάζουν και αυτό κάτω από το ίδιο τσουβάλι για να μην τσακώνονται. Το νηπιαγωγείο, εν αντιθέσει με όσα φαντάζονται πολλοί νέοι γονείς, έχει κυρίως στόχο να διδάξει κανόνες. Για πολλές παραδοσιακές δασκάλες, αυτό σημαίνει "δεν παίζεις με ό,τι θες, δε μιλάς με όποιον θες" και σε γενικές γραμμές "μάθε να μην ενοχλείς όσο και να βαριέσαι". Αυτό το κομμάτι δεν με εκπλήσσει δηλαδή.

Δεν έχω γνώμη /γνώση για το θέμα γι αυτό μιλώ με επιφύλαξη. Οι οδηγίες μιλούν για συστηματική μη αλληλεπίδραση, όχι μόνο την ώρα της δραστηριότητας. Με την αυστηρή έννοια οι ομάδες δεν θα έπρεπε να αλλάξουν όλη τη χρόνια, γιατί αν ο Γιάννης οχ κολλαει δυο μέρες πριν ανιχνευτεί, κ έχει αλλάξει δυο ομάδες, δυνητικά έχει κολλήσει αλλά 7 παιδιά ενώ αλλιώς μόνο τρία, αν είναι τετραμελείς.....

Just now, chocolate_eater είπε:

 

Αυτός που πρέπει να αλλάξει πόστο μάλλον....:D Ήταν ολες το ιδιο μεγεθος;

είχαν μεγέθη για πρωτοβάθμια κ δευτεροβάθμια, έτσι είχαν πει . των παιδί ν του γυμνασίου μου φάνηκαν σαν κάτι μεγάλες που φοράει μόνο ο άντρας μ γιατί εμένα δεν με βόλεψαν. των καθηγητών είναι ακόμα πιο τεράστιες κ κατάμαυρες. έτσι γθα μια ευχάριστη νοτα. βασικά όπως σκεπάζουν όλο το πρόσωπο, μπορείς να κανεις δυο τρύπες στα μάτια, σαν δοσιλογος που δείχνει ποιος έκανε το σαμποτάζ. και να λες «κυρία Κεραμεως ο Γιώργος στο πρώτο θρανίο έβγαλε τη μύτη έξω, να αποβληθεί από τα σχολεία της χώρας δια παντός γιατί θέτει σε κίνδυνο το σύστημα υγείας».

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν έχω γνώμη /γνώση για το θέμα γι αυτό μιλώ με επιφύλαξη. Οι οδηγίες μιλούν για συστηματική μη αλληλεπίδραση, όχι μόνο την ώρα της δραστηριότητας. Με την αυστηρή έννοια οι ομάδες δεν θα έπρεπε να αλλάξουν όλη τη χρόνια, γιατί αν ο Γιάννης οχ κολλαει δυο μέρες πριν ανιχνευτεί, κ έχει αλλάξει δυο ομάδες, δυνητικά έχει κολλήσει αλλά 7 παιδιά ενώ αλλιώς μόνο τρία, αν είναι τετραμελείς.....

 

Ναι, αυτό το έχω καταλάβει κι εγώ. Αλλά σε αρκετά νηπιαγωγεία, ήδη συνέβαινε την ώρα του μαθήματος. Υπήρχει δηλαδή ελευθερία στο διάλειμμα, αλλά η δασκάλα έβαζε τα παιδιά σε τετράδες στην αρχή της χρονιάς και μέσα στην τάξη δεν επέτρεπε να μιλήσεις με άλλα παιδιά ή να παίξεις στη δίπλα παρεούλα. Ο γιος μου ήταν τη μισή χρονιά τιμωρημένος γιατί δεν ήθελε να κάνει παρέα με τα παιδιά της ομάδας του αλλά να μιλάει με το αγοράκι στη διπλανή παρέα ή να πηγαίνει στην ομάδα που έπαιζε λέγκο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ said:

 

H απαγόρευση της αλληλεπίδρασης ήταν το Α και το Ω της εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο για πολλές δασκάλες από πάντα. Δεν είναι απαραίτητα σχετιζόμενο με τον κορονοϊό, ίσως απλά τώρα να  το βάζουν και αυτό κάτω από το ίδιο τσουβάλι για να μην τσακώνονται. Το νηπιαγωγείο, εν αντιθέσει με όσα φαντάζονται πολλοί νέοι γονείς, έχει κυρίως στόχο να διδάξει κανόνες. Για πολλές παραδοσιακές δασκάλες, αυτό σημαίνει "δεν παίζεις με ό,τι θες, δε μιλάς με όποιον θες" και σε γενικές γραμμές "μάθε να μην ενοχλείς όσο και να βαριέσαι". Αυτό το κομμάτι δεν με εκπλήσσει δηλαδή.

Μα στο νήπιο δεν πρέπει ένα παιδί να μάθει πως όταν η δασκάλα μιλάει εγώ την προσέχω  και δεν λέω ανέκδοτα με τον φίλο μου?

Στο δικό μας σχολείο ακολουθούν αυτό το μοτίβο όμως δεν υπάρχει απαγόρευση αλληλεπίδρασης , για αυτόν τον λόγο υπάρχει και το ελεύθερο παιχνίδι (βέβαια τώρα με την κατάσταση δεν πραγματοποιείται), υπάρχουν όμως κανόνες  όπου τα παιδιά μαθαίνουν στο προνήπιο και εξασκούνται προκειμένου αν είναι έτοιμοι για το δημοτικό, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Μα στο νήπιο δεν πρέπει ένα παιδί να μάθει πως όταν η δασκάλα μιλάει εγώ την προσέχω  και δεν λέω ανέκδοτα με τον φίλο μου?

Στο δικό μας σχολείο ακολουθούν αυτό το μοτίβο όμως δεν υπάρχει απαγόρευση αλληλεπίδρασης , για αυτόν τον λόγο υπάρχει και το ελεύθερο παιχνίδι (βέβαια τώρα με την κατάσταση δεν πραγματοποιείται), υπάρχουν όμως κανόνες  όπου τα παιδιά μαθαίνουν στο προνήπιο και εξασκούνται προκειμένου αν είναι έτοιμοι για το δημοτικό, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.

 

Ναι απλά το πόσο και πώς το επιβάλεις έχει να κάνει με τη δασκάλα. Η νηπιαγωγός που είχαν τα 2 μικρότερα παιδιά μου ουσιαστικά δεν άφηνε ποτέ ελεύθερο παιχνίδι παρά μόνο στο διάλειμμα. Μέσα στην τάξη σε έστελνε σε όποια γωνία παιχνιδιού αποφάσιζε και με την παρέα που σου έτυχε να κάθεται στο τραπέζι σου. Η νηπιαγωγός του άλλου τμήματος όπως και η νηπιαγωγός της κόρης μου είχαν ώρα που έκαναν "εργασίες" αλλά και πιο ελεύθερο παιχνίδι που επέλεγαν γωνία και όχι υποχρεωτικά κολλητοί με την παρέα του όλη μέρα . 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως δεν μου φαίνεται να έχει πολύ νόημα ο χωρισμός σε ομαδουλες για να γίνεται ιχνηλάτηση. Γιατί η δασκάλα θα αλληλεπιδρά με όλες τις ομαδουλες οπότε αν κολλήσει κάτι από τη μία μπορεί να το μεταφέρει στις άλλες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Η καταργηση του ελευθερου παιχνιδιου ειναι καταπιεση για τα παιδια. Φυσικα και ειναι παιδαγωγικο να δουλευουν τα παιδια σε ομαδες αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με αυτο που μας περιεγραψαν: ελευθερο παιχνιδι πχ στην γωνια της κουζινας με την ομαδα σου ολη την μερα. Δηλαδη αν ερθει να παιξει ενα πεμπτο παιδι στην γωνια, θα πρεπει να το διωξουν(;;;). Πως διδασκεται η αλληλεπιδραση ετσι; Τι διδασκεται για τη δημιουργια σχεσεων; Αν δεν ειναι αυτο αποκλεισμος του παιδιου, τοτε τι ειναι; Αν λειτουργουσαν τοσο ακαμπτα απο παντα, τοτε εκπλησσομαι πολυ δυσαρεστα. Ειναι αλλο να μαθαινω κανονες πχ ξεκινησα να παιζω παζλ και αν θελω να παω αλλου θα πρεπει να περιμενω την σειρα μου, και ειναι αλλο να μην μου επιτρεπεται καθολου. Να μου υποδεικνυεται η γωνια που θα ασχοληθω για 5 ωρες, τα ατομα που θα αλληλεπιδρασω αποκλειστικα για 5 ωρες και να μην εχω την δυνατοτητα να παιξω κατι αλλο ή με καποιον αλλον. Αυτο ειναι φασισμος.

 

Η νηπιαγωγός που είχαν τα 2 μου παιδιά εφάρμοζε αυτό που περιγράφεις. Έβαζε τα παιδιά ανά 4, την πρώτη μέρα και τους ανέθετε δραστηριότητες μέσα στη μέρα. Ελεύθερα μόνο στο διάλειμμα. Αν ήθελες να πας στη δίπλα παρέα να μιλήσεις ή να παίξεις παιχνίδι που δε σου είχε ανατεθεί από τη δασκάλα, πήγαινες στην καρέκλα της σκέψης στη γωνία και αν εκεί δεν ησύχαζες ή επαναλάμβανες το παράπτωμα μετά, σε έβγαζε από την τάξη και σε άφηνε στο χωλ που εκτελούσε και χρέη τραπεζαρίας.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

 

Η καταργηση του ελευθερου παιχνιδιου ειναι καταπιεση για τα παιδια. Φυσικα και ειναι παιδαγωγικο να δουλευουν τα παιδια σε ομαδες αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση με αυτο που μας περιεγραψαν: ελευθερο παιχνιδι πχ στην γωνια της κουζινας με την ομαδα σου ολη την μερα. Δηλαδη αν ερθει να παιξει ενα πεμπτο παιδι στην γωνια, θα πρεπει να το διωξουν(;;;). Πως διδασκεται η αλληλεπιδραση ετσι; Τι διδασκεται για τη δημιουργια σχεσεων; Αν δεν ειναι αυτο αποκλεισμος του παιδιου, τοτε τι ειναι; Αν λειτουργουσαν τοσο ακαμπτα απο παντα, τοτε εκπλησσομαι πολυ δυσαρεστα. Ειναι αλλο να μαθαινω κανονες πχ ξεκινησα να παιζω παζλ και αν θελω να παω αλλου θα πρεπει να περιμενω την σειρα μου, και ειναι αλλο να μην μου επιτρεπεται καθολου. Να μου υποδεικνυεται η γωνια που θα ασχοληθω για 5 ωρες, τα ατομα που θα αλληλεπιδρασω αποκλειστικα για 5 ωρες και να μην εχω την δυνατοτητα να παιξω κατι αλλο ή με καποιον αλλον. Αυτο ειναι φασισμος.

 

Φέτος όμως αυτός είναι ο κανόνας κ υποτίθεται σ αυτόν βασίζεται η ασφάλεια σ αυτή τη βαθμίδα. Τα παιχνίδια δεν είναι εύκολο να απολυμαίνονται κάθε που αλλάζει η ομάδα κ έτσι η δασκάλα σας κατέληξε σ αυτή τη λύση. αυτά φυσικά είναι προβληματικές προσαρμογές των πρωτοκόλλων του εξωτερικού, που μπορεί να λενε πχ σταθερή ομάδα 8 νηπίων με μια δίκη τους σταθερή παιδαγωγό σε μια αίθουσα, που εδώ μεταμορφώθηκε σε σταθερή τετράδα σε σταθερή γωνία σε ένα λυομενο με μια δασκάλα για όλους που κάνει κ την καθαρίστρια. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, emmaki είπε:


Ακριβως αυτο που λες!

Συμφωνα με τις οδηγιες οι ομαδες πρεπει να ειναι σταθερες (και μαλιστα δεν αναφερεται σταθεροτητα για μια μερα, αλλα για συνεχεια) και καθε φορα που τελειωνει η ομαδα

με ενα παιχνιδι, αυτο πρεπει να το βουτα ο/η νηπιαγωγος σε κουβα με απολυμαντικο διαλυμμα, να το τριβει για να απολυμανθει και μετα να το αφηνει στην ακρη να στεγνωσει!!!  
 

Για δοκιμαστε να απολυμανετε εναν κουβα τουβλακια ή αυτοκινητακια ή κουζινικα ή οποιο αλλο παιχνιδι (αληθεια τα παζλ πώς θα απολυμανθουν; Εγω τα εκανα περυσι με μαντηλακια, αλλα δεν ειναι λυση, γιατι χρειαζονται πολλα και κοστιζουν), να τα βαλετε σε ενα παραδιπλα που δεν υπαρχει για να στεγνωσουν και ταυτοχρονα να επιβλεπετε 25 παιδια, να απαντατε στις ερωτησεις τους, να βλεπετε αν τηρουν αποστασεις (χαχαχαχ) μεταξυ τους κλπ.......

 

Δυστυχως, αυτοι που εβγαλαν τις οδηγιες φαινεται οτι δεν εχουν περασει ουτε εξω απο την αυλη καποιου σχολειου......

Σε αγαπώ!Να αγιάσει το στόμα σου κοπέλα μου!Ούτε απ έξω,όπως το λες!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Ειπα να τα γραψω γιατι ειμαι πολυ αναστατωμενη. Δεν ξερω ποσες απο εσας παρακολουθησατε την ενημερωση στο νηπιαγωγειο που θα φοιτησει το παιδι σας ή τι σας ειπαν, αλλα θεωρησα απαραιτητο να πληροφορησω τα αισχη που ενημερωθηκαμε εμεις. Πλεον για εμενα, η υποχρεωτικη χρηση της μασκας ειναι το λιγοτερο μπροστα στα αντιπαιδαγωγικα μετρα που καλουνται να παρουν οι νηπιαγωγοι (και απορω που δεν εχουν ξεσηκωθει ακομη, θα μιλησω ιδιαιτερως σε συναντηση για να δω αν εχουν γινει καποια βηματα, κι αν οχι να δω τις προθεσεις τους).

Περα απο την υποχρεωτικη μασκα καθ'ολη τη διαρκεια της ημερας, με μικρα "διαλειμματα μασκας" (τα οποια αναιρουν κατα τη γνωμη μου την χρηση των υπολοιπων ωρων μιας που απ'οτι καταλαβα θα γινεται σε εσωτερικο χωρο) και απομονωση του παιδιου που αρνειται να την φορεσει αλλα και ενημερωση του γονεα να ερθει να το παρει (τουλαχιστον μπορουμε να το παρουμε στο σπιτι, δεν θα αφηνεται να μονο του), πρεπει να ακολουθουνται οι υπολοιποι κανονες:

Συγκροτηση τετραμελων ομαδων απο την αρχη της ημερας και αποκλειστικο παιχνιδι μεταξυ των μελων αυτης της ομαδας. Δηλαδη, αν καποιο παιδι θελει να παιξει με αλλο παιδι, εκτος ομαδας, δεν θα του επιτραπει. Δηλαδη, αν καποιο παιδι μαλωσει ή απλα δεν συμπαθει καποιον απο την ομαδα του, ειναι αναγκασμενο να περασει την ημερα μαζι του. Η καθε ομαδα θα μπορει να απασχοληθει αποκλειστικα σε μια γωνια καθ'ολη την διαρκεια της ημερας. Δηλαδη, αν θελησει καποιο παιδι να παιξει κατι αλλο δεν θα του επιτραπει, θα ειναι αναγκασμενο να παιξει στην ιδια γωνια ολη την ημερα ακομη κι αν βαρεθει. Ακομη και στον εξωτερικο χωρο, θα πρεπει να τηρουνται αποστασεις μεταξυ των παιδιων. Αν μας ειπαν κατι αλλο και το θυμηθω θα το παραθεσω.

Και απορω, ειναι δυνατον οι νηπιαγωγοι να δεχονται τετοια μετρα; Εχει υπαρξει καποια σχετικη ανακοινωση απο καποιον επισημο φορεα που αντιπροσωπευει τις/τους νηπιαγωγους; Αν ειναι να αφαιρειται απο το σχολειο καθε ελευθερια, καθε επικοινωνια, καθε αλληλεγγυη, κατανοηση, αποδοχη, τοτε γιατι ανοιγουν; Ποια ειναι η ουσια του νηπιαγωγειου αυτη την στιγμη; Πως θα κοινωνικοποιηθουν τα παιδια; Πως θα λειτουργησουν σε ενα τοσο αυστηρο πλαισιο, με τοσο ακαμπτους κανονες που στερουν καθε ελευθερια, και εκφρασης και επιλογης; Ειμαι πολυ προβληματισμενη και σκεφτομαι πως μπορω να κινηθω, πως να συντονιστουμε κι αλλοι γονεις, πως να ενωθουμε με τις νηπιαγωγους, πως να διεκδικησουμε την ελευθερια των παιδιων. 

 

Και το κερασακι στην τουρτα; Προσλαβανε, λεει, μια καθαριστρια με 3 ωρη συμβαση να καθαριζει καθε μερα τα 3 νηπιαγωγεια της περιοχης. Η καθημερινη απολυμανση -που θεωρειται τοσο σημαντικη απο την Κεραμεως- στους χωρους ειναι απλα κατι αδυνατον. Με το ζορι θα προλαβαινει η γυναικα να κανει την βασικη καθαριοτητα των χωρων....Γι'αυτο το θεμα, οι νηπιαγωγοι της περιοχης στειλανε επιστολη στις αρχες...Τι γινεται ομως με τον ψυχικο κοσμο των παιδιων;;;;Δεν νιώθουν οι νηπιαγωγοι ηθικό χρέος να κάνουν κάτι; Απορώ... 

 

Ακριβώς, αρρωστημένες καταστάσεις.  Ενάντια στην φύση των παιδιών. Ειλικρινά δεν ξέρω πώς θα βγει η χρονιά, καλύτερα να τα κλείνανε τα σχολεία από αυτό το δυστοπικό σχολείο. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτές δηλαδή είναι οι εντολές του υπουργειου?Πρακτικά πως θα γινει αυτο?

Και στην πράξη  θα πηγαίνουν μετα στην παιδική χαρά εφόσον είναι ανοιχτές?ποια η διαφορά?

Και να ρωτήσω κ κατι ακομη.εδωσαν κ στα νηπιαγωγια αυτές τις τεράστιες μασκες?

Δεν ξερω αν το έχετε ήδη συζητησει αυτο

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Αυτές δηλαδή είναι οι εντολές του υπουργειου?Πρακτικά πως θα γινει αυτο?

Και στην πράξη  θα πηγαίνουν μετα στην παιδική χαρά εφόσον είναι ανοιχτές?ποια η διαφορά?

Και να ρωτήσω κ κατι ακομη.εδωσαν κ στα νηπιαγωγια αυτές τις τεράστιες μασκες?

Δεν ξερω αν το έχετε ήδη συζητησει αυτο

Οι οδηγιες του εοδυ για τα νηπιαγωγεια ειναι αυτες. Νομιζω, και ειμαι σχεδον σιγουρη, οτι αν τις ψαξετε μπορειτε να τις βρειτε στο διαδικτυο....

Οσο για το πως θα εφαρμοστουν πρακτικα....... Προσωπικα τον Ιουνιο εσπασα το κεφαλι μου με 10 παιδια να ερχονται στην ταξη και πληρη εφαρμογη δεν μπορουσα να εχω...... Δεν ξερω πως μπορει να γινει με 25 παιδια......

 

Θα δειτε και μονοι σας οτι οι νηπιαγωγοι δεν κανουν του κεφαλιου τους, αντιθετα σπανε το κεφαλι τους για να καταφερουν να τηρησουν τις εντολες των ανωτερων τους. Γιατι μην ξεχνατε οτι οι νηπιαγωγοι ειναι υπαλληλοι.... ενας γονιος να κανει αναφορα οτι στο ταδε νηπιαγωγειο ο/η νηπιαγωγος αφηνει τα παιδια χωρις μασκα ή αφηνει τους γονεις μεσα ή δεν εχει σταθερες ομαδες παιδιων, θα υπαρξει προβλημα για τον/τη νηπιαγωγο! 
Βεβαια, προβλημα για το/τη νηπιαγωγο θα υπαρξει και αν ενας γονιος που διαφωνει με τη μασκα κανει μια μηνυση οτι πχ το παιδι του κινδυνευει..... Οι εκπαιδευτικοι δεν ειναι καλυμμενοι νομικα! Δηλαδη, ναι μεν θα αθωωθουν γιατι ακολουθουν εντολες, αλλα μεχρι να γινει αυτο θα τακαιπωρηθουν με δικηγορους (που τους πληρωνουν απο την τσεπη τους) και δικαστηρια......

Επεξεργάστηκαν by emmaki
Link to comment
Share on other sites

Ανά 4αδα θα κατουράνε κιόλας με την ώρα; Τώρα σοβαρά πιστεύει κανείς ότι θα εφαρμοστεί κάτι από τα παραπάνω για περισσότερο από πέντε μέρες; Σήμερα πήγε η δικιά μου πρώτη μέρα παιδικό ούτε τάξη είδα ούτε το όνομα της δασκάλας μου είπαν το άρπαξαν το παιδί ευτυχώς βγήκε χαρούμενο αλλά ούτε μία ενημέρωση τίποτα. Υποτίθεται θα μας μιλούσαν για τα μέτρα σήμερα αλλά σιγή ιχθύος. Ποιός ξέρει πότε θα μας πουν και τι θα ακούσουμε και εμείς που πάνε χωρίς μάσκα. Ένα ένα στις γωνιές μόνα τους; 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Αυτές δηλαδή είναι οι εντολές του υπουργειου?Πρακτικά πως θα γινει αυτο?

Και στην πράξη  θα πηγαίνουν μετα στην παιδική χαρά εφόσον είναι ανοιχτές?ποια η διαφορά?

Και να ρωτήσω κ κατι ακομη.εδωσαν κ στα νηπιαγωγια αυτές τις τεράστιες μασκες?

Δεν ξερω αν το έχετε ήδη συζητησει αυτο

Α στην παιδικη χαρά είναι ατομική ευθύνη του παιδιού κ του γονιού. Στο κάτω κάτω αν εχει συνωστισμό να βάλει μασκα

Επισης είναι κτ σαν τον τουρισμό, ανοίξαμε αλλα καλύτερα μην ταξιδεψετε

Ναι πήρε ο γιος μου μάσκα στα νηπια, μια μπεζ(υποτιθεται για τα μικρα θα είχαν σχέδια), κ μου λέει μαμα η μάσκα σου. Κ στο σπίτι την συγκρινα. Είναι η διπλάσια από τις δικές του, τα 2/3πιανει της μεγάλης μου, κ αυτη που τους έδωσαν είναι πιο μεγάλη κ απο την δική μου. Η ποιότητα του λάστιχου επίσης τραγικη

Κ όπως περιχαρής μας ενημέρωσε ο υπουργός εσωτερικών, το υπουργείο έδωσε μόλις 6,2εκ ευρώ στην κεδε για αυτην την φοβερή επιτυχία. Της προμήθειας κ διανομής των μασκών, με αποτελεσματικότητα κ διαφανεια:confused:

Παντως για τις ομαδουλες εμάς ήταν σχετικά σταθερές. Γτ 4παιδακια κάθονταν στο κάθε τραπέζι. Φαντάζομαι αν δ υπήρχε θέμα, δ χρειάζονταν να αλλάξουν οι ομάδες. Αυτό είναι κτ που βόλευε λειτουργικά γτ περίπου 4παιδακια πχ χωρούσαν στο σπιτάκι, μπορούσαν δύο τετράδες να κάνουν παζλ κλπ

Μετα την καραντίνα νομιζω στο κάθε τραπεζάκι βάζανε μόνο δύο παιδια

Αλλα επειδη ξερω το κλίμα στο νηπιο της κόρης δ πιστευω οτι θα ήταν τόσο αυστηρά που δ θα ανταλλασσαν ούτε καλημέρα οι ομάδες μεταξύ τους

Καταλαβαίνω όμως κ τις δασκάλες με αυτό που λέει κ η εμμακι. Φανταστείτε ότι μετά θα πρέπει από κάθε χρήση να απολυμαίνονται τα παντα

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εμείς πήραμε παγούρινο. Όχι ότι με νοιάζει, δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει, είναι γελοία μικρό. Μάσκα πήραμε και εμείς μια τεράστια μπεζ. Η κοροϊδία πάει σύννεφο! 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Sentir...natureza said:

Ειπα να τα γραψω γιατι ειμαι πολυ αναστατωμενη. Δεν ξερω ποσες απο εσας παρακολουθησατε την ενημερωση στο νηπιαγωγειο που θα φοιτησει το παιδι σας ή τι σας ειπαν, αλλα θεωρησα απαραιτητο να πληροφορησω τα αισχη που ενημερωθηκαμε εμεις. Πλεον για εμενα, η υποχρεωτικη χρηση της μασκας ειναι το λιγοτερο μπροστα στα αντιπαιδαγωγικα μετρα που καλουνται να παρουν οι νηπιαγωγοι (και απορω που δεν εχουν ξεσηκωθει ακομη, θα μιλησω ιδιαιτερως σε συναντηση για να δω αν εχουν γινει καποια βηματα, κι αν οχι να δω τις προθεσεις τους).

Περα απο την υποχρεωτικη μασκα καθ'ολη τη διαρκεια της ημερας, με μικρα "διαλειμματα μασκας" (τα οποια αναιρουν κατα τη γνωμη μου την χρηση των υπολοιπων ωρων μιας που απ'οτι καταλαβα θα γινεται σε εσωτερικο χωρο) και απομονωση του παιδιου που αρνειται να την φορεσει αλλα και ενημερωση του γονεα να ερθει να το παρει (τουλαχιστον μπορουμε να το παρουμε στο σπιτι, δεν θα αφηνεται να μονο του), πρεπει να ακολουθουνται οι υπολοιποι κανονες:

Συγκροτηση τετραμελων ομαδων απο την αρχη της ημερας και αποκλειστικο παιχνιδι μεταξυ των μελων αυτης της ομαδας. Δηλαδη, αν καποιο παιδι θελει να παιξει με αλλο παιδι, εκτος ομαδας, δεν θα του επιτραπει. Δηλαδη, αν καποιο παιδι μαλωσει ή απλα δεν συμπαθει καποιον απο την ομαδα του, ειναι αναγκασμενο να περασει την ημερα μαζι του. Η καθε ομαδα θα μπορει να απασχοληθει αποκλειστικα σε μια γωνια καθ'ολη την διαρκεια της ημερας. Δηλαδη, αν θελησει καποιο παιδι να παιξει κατι αλλο δεν θα του επιτραπει, θα ειναι αναγκασμενο να παιξει στην ιδια γωνια ολη την ημερα ακομη κι αν βαρεθει. Ακομη και στον εξωτερικο χωρο, θα πρεπει να τηρουνται αποστασεις μεταξυ των παιδιων. Αν μας ειπαν κατι αλλο και το θυμηθω θα το παραθεσω.

Και απορω, ειναι δυνατον οι νηπιαγωγοι να δεχονται τετοια μετρα; Εχει υπαρξει καποια σχετικη ανακοινωση απο καποιον επισημο φορεα που αντιπροσωπευει τις/τους νηπιαγωγους; Αν ειναι να αφαιρειται απο το σχολειο καθε ελευθερια, καθε επικοινωνια, καθε αλληλεγγυη, κατανοηση, αποδοχη, τοτε γιατι ανοιγουν; Ποια ειναι η ουσια του νηπιαγωγειου αυτη την στιγμη; Πως θα κοινωνικοποιηθουν τα παιδια; Πως θα λειτουργησουν σε ενα τοσο αυστηρο πλαισιο, με τοσο ακαμπτους κανονες που στερουν καθε ελευθερια, και εκφρασης και επιλογης; Ειμαι πολυ προβληματισμενη και σκεφτομαι πως μπορω να κινηθω, πως να συντονιστουμε κι αλλοι γονεις, πως να ενωθουμε με τις νηπιαγωγους, πως να διεκδικησουμε την ελευθερια των παιδιων. 

 

Και το κερασακι στην τουρτα; Προσλαβανε, λεει, μια καθαριστρια με 3 ωρη συμβαση να καθαριζει καθε μερα τα 3 νηπιαγωγεια της περιοχης. Η καθημερινη απολυμανση -που θεωρειται τοσο σημαντικη απο την Κεραμεως- στους χωρους ειναι απλα κατι αδυνατον. Με το ζορι θα προλαβαινει η γυναικα να κανει την βασικη καθαριοτητα των χωρων....Γι'αυτο το θεμα, οι νηπιαγωγοι της περιοχης στειλανε επιστολη στις αρχες...Τι γινεται ομως με τον ψυχικο κοσμο των παιδιων;;;;Δεν νιώθουν οι νηπιαγωγοι ηθικό χρέος να κάνουν κάτι; Απορώ... 

Καταλαβαίνω την απογοήτευση σου και τον προβληματισμό σου, όμως σου λέω φιλικά, να μην ξεκινήσεις με τόσο αρνητισμό το νέο αυτό κεφάλαιο στη ζωή του παιδιού σου, που λέγεται σχολείο. Είναι κρίμα και για σένα , αλλά και για το παιδί το οποίο υποθέτω οτι εισπράτει αυτό τον αρνητισμό. Επίσης κρίμα να προδικάζεις. Μπορεί να του αρέσει μια χαρά η τετράδα αυτή με την οποία αλληλεπιδρά , να γίνουν φίλοι (πιο εύκολο σε μικρές ομάδες) και να περνάνε υπέροχα. Μην σκέφτεσαι ότι θα μισήσει το σχολείο , δεν ξέρει πως θα ήταν αλλιώς. Πιο δύσκολο θα είναι για τα παιδιά που έχουν μάθει αλλιώς. Οι συνθήκες είναι πολύ ξεχωριστές και όλοι έχουμε θυσιάσει πολλά, μέσα στους όλους και τα παιδιά δυστυχώς. Και στον παιδικό που πάει ο μικρός μου, πολλά πράγματα και δραστηριότητες που έκαναν μέχρι πέρσι, τώρα δεν γίνονται. Μπορεί στη μέση της χρονιάς, μόλις περάσει ο χειμώνας, τα πράγματα με τον covid να εξομαλυνθούν και να χαλαρώσουν κάπως τα πράγματα. Θα σου έλεγα να εστιάσεις περισσότερο στο να βοηθήσεις με την θετική σου στάση το παιδί να προσαρμοστεί στην κατάσταση, παρά να προσπαθήσεις να την αλλάξεις, διότι κακά τα ψέματα, υπερβολικά δύσκολο να το πετύχεις, και δεν ξέρω αν είναι και καλό να το πετύχεις στη φάση αυτή. Επίσης καταλαβαίνω οτι πιστεύεις οτι του παιδιού δεν θα του αρέσει στο σχολείο και αναφέρεις οτι θα χρησιμοποιεί το τέχνασμα με τη μάσκα για να γυρίζει σπίτι του. Γιατί το πιστεύεις αυτό? Δεν μιλάω για τις πρώτες μέρες της προσαρμογής βέβαια. Το παιδί πάει πρώτη φορά σχολείο στο νηπιαγωγείο και ηλικιακά τουλάχιστον είναι πανέτοιμος. Δεν αποκλείεται να εκπλαγείς και να αποζητάει το παιδί τους φίλους και τα παιχνίδια που θα κάνουν στο σχολείο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Καταλαβαίνω την απογοήτευση σου και τον προβληματισμό σου, όμως σου λέω φιλικά, να μην ξεκινήσεις με τόσο αρνητισμό το νέο αυτό κεφάλαιο στη ζωή του παιδιού σου, που λέγεται σχολείο. Είναι κρίμα και για σένα , αλλά και για το παιδί το οποίο υποθέτω οτι εισπράτει αυτό τον αρνητισμό. Επίσης κρίμα να προδικάζεις. Μπορεί να του αρέσει μια χαρά η τετράδα αυτή με την οποία αλληλεπιδρά , να γίνουν φίλοι (πιο εύκολο σε μικρές ομάδες) και να περνάνε υπέροχα. Μην σκέφτεσαι ότι θα μισήσει το σχολείο , δεν ξέρει πως θα ήταν αλλιώς. Πιο δύσκολο θα είναι για τα παιδιά που έχουν μάθει αλλιώς. Οι συνθήκες είναι πολύ ξεχωριστές και όλοι έχουμε θυσιάσει πολλά, μέσα στους όλους και τα παιδιά δυστυχώς. Και στον παιδικό που πάει ο μικρός μου, πολλά πράγματα και δραστηριότητες που έκαναν μέχρι πέρσι, τώρα δεν γίνονται. Μπορεί στη μέση της χρονιάς, μόλις περάσει ο χειμώνας, τα πράγματα με τον covid να εξομαλυνθούν και να χαλαρώσουν κάπως τα πράγματα. Θα σου έλεγα να εστιάσεις περισσότερο στο να βοηθήσεις με την θετική σου στάση το παιδί να προσαρμοστεί στην κατάσταση, παρά να προσπαθήσεις να την αλλάξεις, διότι κακά τα ψέματα, υπερβολικά δύσκολο να το πετύχεις, και δεν ξέρω αν είναι και καλό να το πετύχεις στη φάση αυτή. Επίσης καταλαβαίνω οτι πιστεύεις οτι του παιδιού δεν θα του αρέσει στο σχολείο και αναφέρεις οτι θα χρησιμοποιεί το τέχνασμα με τη μάσκα για να γυρίζει σπίτι του. Γιατί το πιστεύεις αυτό? Δεν μιλάω για τις πρώτες μέρες της προσαρμογής βέβαια. Το παιδί πάει πρώτη φορά σχολείο στο νηπιαγωγείο και ηλικιακά τουλάχιστον είναι πανέτοιμος. Δεν αποκλείεται να εκπλαγείς και να αποζητάει το παιδί τους φίλους και τα παιχνίδια που θα κάνουν στο σχολείο. 

Φυσικά, το παιδί δεν εχει καταλάβει την αρνητική μου στάση. Όταν συζηταμε προσέχω πολύ να μην ακούει. Προς το παρόν είναι πολύ ενθουσιασμενος, γι'αυτο νομίζω ότι θα απογοητευτεί. Μακάρι να διαψευστώ. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο ειναι να συνηθίσει αυτήν την κοινωνική απομάκρυνση. Προτιμώ να αντιδράσει και μόνος του σε όλο αυτό πάρα να θεωρήσει φυσιολογικό από ένα σημείο και μετά το ότι διώχνουμε όποιον δεν είναι στην ομάδα μας ή δεν μοιραζόμαστε τα παιχνίδια μας.

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Φυσικά, το παιδί δεν εχει καταλάβει την αρνητική μου στάση. Όταν συζηταμε προσέχω πολύ να μην ακούει. Προς το παρόν είναι πολύ ενθουσιασμενος, γι'αυτο νομίζω ότι θα απογοητευτεί. Μακάρι να διαψευστώ. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο ειναι να συνηθίσει αυτήν την κοινωνική απομάκρυνση. Προτιμώ να αντιδράσει και μόνος του σε όλο αυτό πάρα να θεωρήσει φυσιολογικό από ένα σημείο και μετά το ότι διώχνουμε όποιον δεν είναι στην ομάδα μας ή δεν μοιραζόμαστε τα παιχνίδια μας.

καταλαβαίνω τους προβληματισμούς, όμως τα παιδιά ξέρουν ήδη ότι είμαστε σε μια έκτακτη κατάσταση. έχουν καταλάβει ότι ζήσαμε πράγματα μι φυσιολογικά. Δεν νομίζω ότι θα μείνει σε κάποιο παιδάκι κάτι αντικοινωνικό. καμία εμμονή με τα αντισηπτικά ίσως. 

 

Επισης, αν κ αυτό θα σε απογοητεύσει, το ελληνικό σχολείο ξέρεις ότι δεν καλλιεργεί την ομαδικότητα. μόνο κ μόνο που στο νήπιο υπάρχουν ομάδες, είναι εξαίρεση. μετά αρχίζει ο ατομισμός κ ο ανταγωνισμός, η μόνη συνεργασία είναι η αντιγραφή κ ποινικοποιείται, κ θεωρείται αυτονόητο ότι το παιδί θα παπαγαλίσει το βιβλίο αλλά ..., αν αντιγράψει λυσάρι θα πρέπει να τους πεις ότι δεν είναι σωστό να μην τα λέει με δικά του λόγια. Θα βρεις μπροστά σου πολλά κουσούρια στο σχολείο που θα σε ζορίσουν, γιατί ξέρω τις απόψεις σου κ τα έχουμε συζητήσει κ άλλου. αυτό το έκτακτο είναι κάτι που μπορείς να ακυρώσεις. τη βαθιά προβληματική νοοτροπία του ελληνικού σχολείου που τελικά διαβρώνει τους πάντες, δεν θα τη γλιτώσεις... 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που πήγα το παιδί μου πρώτη φορά σχολείο προνήπιο για τον αγιασμό, έπαθα σοκ με τόσο μικρά παιδάκια να φορούν μάσκα. Εμάς δεν μας μίλησαν καθόλου για διαδικασίες κλπ, είδα απλά μια ψυχραιμία στις νηπιαγωγούς και καλή διάθεση για συνεργασία. Το έργο τους είναι τεράστιο φέτος και καλά θα κάνουμε να συνεργαστούμε μαζί τους.

 

Όσες με θυμάστε από την αρχή του κορονοϊού, ήμουν πάντα τυπική με το να προσέχω, να σέβομαι τους κανόνες κλπ. Το ίδιο θα κάνω και τώρα και το ίδιο θα πω στο παιδί μου για όλα, ακόμα κι αν δεν τα πιστεύω. Πρέπει να βοηθήσουμε και τους νηπιαγωγούς. Με ενόχλησε  όμως τόσο πολύ αυτή η γελοιότητα, γιατί μόνο γελοιότητα είναι η μάσκα σε τόσο μικρά παιδάκια. που δεν χάρηκα την πρώτη μέρα του παιδιού μου. Τη μισή ώρα που ήμαστε εκεί προσπαθούσα να τον πείσω να κρατήσει τη μάσκα στο πρόσωπο του. Και μιλάμε για ένα παιδί ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟ. 

 

Κι αυτές οι μάσκες οι τεράστιες...  Στα μούτρα μας η κοροϊδία τους. Να φαίνεται ολοκάθαρα, να μην υπαρχει καμιά αμφιβολία. ΤΙ να πω, απογοητεύτηκα. Ψηλά το κεφάλι όμως και θα προσαρμοστούμε, τι να κάνουμε. Ας ευχηθούμε να τελειώσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα όλο αυτό. 

TmO0p3.png Ο τρόπος που μιλάμε στα παιδιά μας, γίνεται η εσωτερική τους φωνή.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω ζορίστηκα όταν έφτασα στο σχολείο κ είδα απ έξω τα παιδιά με τις μάσκες, εγω που παρακαλούσα να την κάνουν υποχρεωτική στα σχολεία γιατί ήξερα ότι δεν θα πάρουν αλλά μέτρα, κ ήταν κ παιδιά γυμνασίου που τα περνάς κ για ενήλικες

 

Η εμμονή να πάνε τα παιδιά στις 8 σήμερα, που δεν γινόταν ποτέ τη μέρα του αγιασμού, καθως κ η θεοκρατία μας που επιβάλει έναρξη χρονιασ με αγιασμό, δεν τους έκανε να σκεφτούν μήπως την πρώτη τουλάχιστον μέρα να γινόταν όλο αυτό αλλιώς. 

 

πχ τα νήπια έξω χωρίς μάσκα αλλά με αποστάσεις, για μια πρώτη γνωριμία, κ ξενάγηση ανά ομάδες στο χώρο πάλι με αποστάσεις. ενημέρωση στην αυλή κ αποχώρηση.

 

κ αντίστοιχα στις άλλες βαθμίδες, παρόμοια υποδοχή κ ξενάγηση στην πρώτη τάξη, διανομή βιβλίων πάλι σε ομάδες με αποστάσεις, οδηγίες κ αποχώρηση, κ οι άλλες τάξεις που τουλάχιστον έχουν οικειότητα ας έρχονταν κανονικά με μάσκα. 

Link to comment
Share on other sites

Εμείς πάντως σήμερα επειδή ο αγιασμός κ η ενημέρωση έγινε έξω δεν φορούσαν γενικά μάσκες, από αύριο είπε να έρχονται όλα τα παιδάκια έτσι. Για τετράδες κλπ δεν είπαν τπτ. Ίσως να μην το κάνουν γιατί γενικά στα νήπια τα δικά μας είναι λίγα

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει δ ειναι οτι θα ακυρώσουν όλα όσα λέμε τόσα χρόνια στα παιδιά μας

Πχ πάντα λέω στα παιδιά μου να μοιράζονται παιχνίδια. Σε παιδικές παιδότοπους δ ειναι δικά μας, περιμένουμε σειρά κλπ. Το ίδιο κ οταν πήγαν σχολειο

Ακομη κ τον Ιούνη που γύρισαν με την καραντίνα ο μικρος 3,5χρ κατάλαβε ότι κτ άλλαξε. Κάποια παιχνίδια τα απομακρυναν. Η μεγάλη δ μπορούσαν να παίξουν σε ένα παιχνίδι της αυλης

Οποτε τώρα με τον ιό δ λεω οτι δ μοιραζόμαστε παιχνίδια αλλά είπα ότι στο σχολειο, αφού παίξεις με ένα παιχνίδι η κυρία θα πρέπει να το καθαρισει

Δλδ συμφωνώ με την προσέγγιση της μαρακιζ. Αν κ προσωπικά δ μπορω να πω ότι δ χάρηκα την ημέρα επειδή φορούσαν μάσκα. Μένω σε άλλα θέματα που έχουν τα σχολεια μας

Παγουρινο από όσο ξέρω δίνουν μόνο στο δημοτικο, οχι στα νηπια κ το γυμνασιο

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...