Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Πως πήγε ή πρώτη μέρα σας? 

 

Εμείς δεν καταφέραμε να συνδεθουμε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Έβαλα την url στο browser, έβαλα και username μπήκα στο personal room της δασκάλας πατησα join και έκανε connecting συνέχεια. Πήρα τηλ στο σχολείο και μου είπαν πως δεν φαινομουν πουθενά για να με κάνουν admit. Τι κάνω λάθος? 

Εμείς το παλέψαμε, μπήκαμε, κόλλησε και δεν μας άφησε ξανά να μπούμε. Συνέχεια connecting...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, samsympan είπε:

Να φτάσετε μέχρι το σημείο του "notify teacher that i'm waiting".

Δηλαδή αν γίνει σύνδεση μου δείχνει αυτό το μήνυμα? 

Just now, Mary1976 είπε:

Εμείς το παλέψαμε, μπήκαμε, κόλλησε και δεν μας άφησε ξανά να μπούμε. Συνέχεια connecting...

Αρα δεν κάνω κάτι λάθος εγώ. Υπήρχε θέμα στην σύνδεση. Ευχαριστώ μου έφυγε μεγάλο αγχος.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Δηλαδή αν γίνει σύνδεση μου δείχνει αυτό το μήνυμα? 

Αρα δεν κάνω κάτι λάθος εγώ. Υπήρχε θέμα στην σύνδεση. Ευχαριστώ μου έφυγε μεγάλο αγχος.

Φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα, όχι τόσο εκτεταμένο όπως η πρώτη μέρα της βθμιας όμως. 

Link to comment
Share on other sites

Εμεις δε μπορέσαμε καθολου να συνδεθούμε... ακόμα παλεύω αλλά μάταια... μαμα ανέστη δεν εκανες κατι λαθος απλως εχει πρόβλημα ξανά το webex. Υποψιάζομαι ότι ολη η Ευρώπη θα έχει παλι πρόβλημα... :D

Link to comment
Share on other sites

@Mama_Anesti_ δες στο youtube το  "ΟΔΗΓΙΕΣ WEBEX ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ" και μπες και κάντο τώρα. Δεν θα υπάρχει κανείς να συνδεθείς τώρα που τελείωσε το μάθημα, αλλά κάντο για να είστε έτοιμοι για αύριο και να εξοικειωθείς με την διαδικασία. Το τελικό βήμα είναι το "notify teacher that i'm waiting" που σημαίνει ότι έχεις συνδεθεί και περιμένεις το ok του εκπαιδευτικού για να μπεις. Και οταν φτάσεις εκεί, βγες και αύριο πάλι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, samsympan είπε:

@Mama_Anesti_ δες στο youtube το  "ΟΔΗΓΙΕΣ WEBEX ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ" και μπες και κάντο τώρα. Δεν θα υπάρχει κανείς να συνδεθείς τώρα που τελείωσε το μάθημα, αλλά κάντο για να είστε έτοιμοι για αύριο και να εξοικειωθείς με την διαδικασία. Το τελικό βήμα είναι το "notify teacher that i'm waiting" που σημαίνει ότι λεχεις συνδεθεί και περιμένεις το ok του εκπαιδευτικού για να μπεις. Και οταν φτάσεις εκεί, βγες και αύριο πάλι.

Το πρόβλημα είναι ότι και πολλοί εκπαιδευτικοι εχουν πρόβλημα να μπουν. Οπότε κι εκεί να φτάσει δεν είναι απαραίτητο οτι θα μπορέσει να συνδεθεί...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα, όχι τόσο εκτεταμένο όπως η πρώτη μέρα της βθμιας όμως. 

 

Έχουμε ενα chat στην εταιρεία, καμιά 50αρια γονείς με παιδιά στην πρωτοβάθμια, οι περισσότεροι Αττική αλλά και μερικοί σε νησιά. 

Απάντησε ότι έκαναν μάθημα μία οικογένεια. Πόσο πιο εκτεταμένο να είναι...

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Έχουμε ενα chat στην εταιρεία, καμιά 50αρια γονείς με παιδιά στην πρωτοβάθμια, οι περισσότεροι Αττική αλλά και μερικοί σε νησιά. 

Απάντησε ότι έκαναν μάθημα μία οικογένεια. Πόσο πιο εκτεταμένο να είναι...

Στο φορουμ των εκπαιδευτικών ήταν λίγο καλύτερη εικόνα. Οι μισοί έλεγαν ότι έκαναν έστω κ ένα μισάωρο. Μπορεί βέβαια οι άλλοι μισοί να έσπασαν τον υπολογιστή από τα νεύρα τους... 

 

Τοσο καλά λοιπόν.Ε δεν ήταν προετοιμασμένοι. Πού να το φανταστούν. Είχε μήπως ξανασυμβεί; 

 

Δεν με εκνευρίζει η δυσλειτουργία τόσο, όσο το ότι είναι η δεύτερη φορά σε μια βδομάδα κ ότι δεν βγαίνουν έτσι απλα να πουν ότι οκ κάναμε λάθος, αλλά τη μια φταίνε οι χάκερ, την άλλη ο σέρβερ του Λονδίνου, σήμερα θα έπεσε κανένας δορυφόρος, ποιος ξέρει...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Πως πήγε ή πρώτη μέρα σας? 

 

Εμείς δεν καταφέραμε να συνδεθουμε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Έβαλα την url στο browser, έβαλα και username μπήκα στο personal room της δασκάλας πατησα join και έκανε connecting συνέχεια. Πήρα τηλ στο σχολείο και μου είπαν πως δεν φαινομουν πουθενά για να με κάνουν admit. Τι κάνω λάθος? 

χαλια κ εμεις.ετσι στο νηπιο.στην μεγαλη συνδεθηκε λιγο,δ ειχαμε μικροφωνο,το ειχαμε τεσταρει πριν,κ βγηκαμε,δ ξαναμπηκαμε ποτε

σε μεηλ η δασκαλα του νηπιου μου ειπε οτι κ εκεινη πολυ δυσκολα εμπαινε

Link to comment
Share on other sites

Ουυε εγω μπορώ να ανοίξω webex παρολο που η δευτεροβάθμια έχει άλλο υποδίκτυο, τώρα που δοκιμασα. Επίσης δεν λειτουργεί το webmail. Λειτουργεί όμως το eclass παραδόξως. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μιαμιση ώρα που παλεύαμε με 50αρα γραμμή να συνδεθούμε με το webex, κόβεται, ξαναέρχεται, έφυγα από τη δουλειά για να συνδέσω το παιδί και έχω αφήσει πίσω τη δουλειά, η νηπιαγωγος μας παλεύει όσο μπορεί, πήγα από εκεί να τη βοηθήσω, το παιδί έχει βαρεθεί τη ζωή του, κοινώς ένα μπάχαλο.

 

Ελπιζω αύριο καλύτερα... 

Link to comment
Share on other sites

Εμείς συνδεθηκαμε αλλά πότε ακούγαμε πότε όχι κλπ. Από άλλη μητέρα που άκουσα όμως μια ώρα προσπαθούσε να συνδεθεί κ τπτ! Απογοητεύτηκα πάντως, καλύτερα να μην έκαναν τα νήπια καν

Link to comment
Share on other sites

Εμεις καταφέραμε να συνδεθούμε κ πήγε πολύ καλά μπορώ να πω, μόνο ο ήχος από τη μεριά μας δεν ήταν καλός δεν μας άκουγαν όταν μιλούσαμε αλλά σε αυτό δε ξέρω αν φταίει το σύστημα η το λαπτοπ μου που είναι 10 χρόνων.. Πάντως κ σε εμάς πολλοί δε κατάφεραν να συνδεθούν, θα δούμε κ αύριο πως θα πάει κ εμένα ο γιος μου ανυπομωνουσε κ χάρηκα που σήμερα καταφέραμε κ συνδεθεί κάμε, κάποια στιγμή έκατσε κ ο μικρός στην ίδια καρέκλα με τον μεγάλο κ παρακολουθήσε κ εκείνος :smile:

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Εμείς συνδεθηκαμε αλλά πότε ακούγαμε πότε όχι κλπ. Από άλλη μητέρα που άκουσα όμως μια ώρα προσπαθούσε να συνδεθεί κ τπτ! Απογοητεύτηκα πάντως, καλύτερα να μην έκαναν τα νήπια καν

Ουσιαστικη δουλειά εξ αποστάσεως στα προνηπια-νηπια δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει. Δεν μιλάω για γραμματα, ζωγραφιές, χειροτεχνίες. Ή συνύπαρξη με τα παιδάκια, ή εφαρμογή των κανόνων, ή αυτοπεποίθηση  δεν νομίζω πως αναπληρώνονται μέσα από μία οθόνη. 

 

Είναι όμως μία επαφη με το σχολείο και παιδάκια που δυσκολευονται να προσαρμοστούν ίσως τα βοηθήσει να νιώσουν ασφαλεις, να δουν πως το σχολειο δεν είναι μόνο ένα μέρος που τους φέρνει δάκρυα στην σκέψη. 

 

Εμείς ήμασταν μία ώρα μπροστά στο pc. Στημένοι στις θέσεις μας και δεν μπορούσα να μπω. Είπα "δεν γίνεται, κάτι λάθος κάνω εγώ". Είδα τόσα βίντεο, έκανα προσπάθειες συνεχεια, το παιδί βαρέθηκε να περιμένει αλλά και να παίξει τίποτα δεν ήθελε, είναι ιδιαίτερη αυτή ή ώρα και για μας. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 51 λεπτά , mama16 είπε:

Εμείς συνδεθηκαμε αλλά πότε ακούγαμε πότε όχι κλπ. Από άλλη μητέρα που άκουσα όμως μια ώρα προσπαθούσε να συνδεθεί κ τπτ! Απογοητεύτηκα πάντως, καλύτερα να μην έκαναν τα νήπια καν

Τώρα, επειδή υπάρχουν τεχνικά προβλήματα αντί να λέμε να διορθωθούν για να έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία, να λέμε καλύτερα να μην γίνει, πραγματικά δεν μπορώ να το χωνέψω που το ακούω. Όχι από εσάς προσωπικά, μην με παρεξηγήσετε. Αλλά κυρίως από εκπαιδευτικούς. Το μότο κριτικάρω που έχουν κάνει παντιέρα μερικοί "Κανείς μαθητής χωρίς πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία = επειδή υπάρχουν προβλήματα και δεν έχουν κάποιοι, (αντί να τα καταγράψουμε λεπτομερώς, να δούμε τι μπορεί να γίνει, να πιέσουμε να λυθούν ΑΜΕΣΑ) να μην έχει κανείς"... έλεος. Και όλο γκρίνια. Μόνο αρνητικά. Τίποτε θετικό... κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, samsympan είπε:

Τώρα, επειδή υπάρχουν τεχνικά προβλήματα αντί να λέμε να διορθωθούν για να έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία, να λέμε καλύτερα να μην γίνει, πραγματικά δεν μπορώ να το χωνέψω που το ακούω. Όχι από εσάς προσωπικά, μην με παρεξηγήσετε. Αλλά κυρίως από εκπαιδευτικούς. Το μότο κριτικάρω που έχουν κάνει παντιέρα μερικοί "Κανείς μαθητής χωρίς πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία = επειδή υπάρχουν προβλήματα και δεν έχουν κάποιοι, (αντί να τα καταγράψουμε λεπτομερώς, να δούμε τι μπορεί να γίνει, να πιέσουμε να λυθούν ΑΜΕΣΑ) να μην έχει κανείς"... έλεος. Και όλο γκρίνια. Μόνο αρνητικά. Τίποτε θετικό... κρίμα.

Εγώ ήμουν κατενθουσιασμένη με την τηλεκπαίδευση στην μικρή μου. Η σύνδεση δεν μπορώ να πω ότι ήταν χάλια, αυτό που με απογοήτευσε ήταν το μάθημα, ελπίζω αύριο να είναι καλύτερα. Αλλά εκείνη την ώρα που το κάνουν δεν είναι κ το πιο εύκολο για εκείνες τις ηλικίες + του ότι μια οικογένεια μπορεί να έχει κ άλλα παιδάκια. Ο μικρός ο γιος μου είναι 18 μηνών, κανονικά εκείνη την ώρα τον βάζω για ύπνο κ σήμερα όπως κ τον υπόλοιπο καιρό της τηλεκπαίδευσης δεν θα μπορώ. Δεν ξέρω πόσο θα αντέξει να μην κοιμάται καθόλου η να κοιμάται ένα τέταρτο στην αγκαλιά μου γιατί εγώ πρέπει να είμαι παρούσα στην μεγάλη μου κόρη. Κ να την αφήσω μόνη της δεν γίνεται, πως να μάθω στο σχεδόν 4χρονο να χειρίζεται laptop? Άσε που αν κάνω να φύγω θα φύγει κ αυτή απ' τον υπολογιστή

Link to comment
Share on other sites

Ας το δούμε θετικά για τα παιδιά μας, ολες αντιμετωπίζουμε δυσκολίες άλλες γιατί έχουμε μικρότερα παιδιά που θέλουν τη προσοχή μας άλλες γιατί έχουν παιδιά της ίδιας βαθμίδας κ πρέπει να τρέχουν από το ένα παιδί στο άλλο κ άλλες γιατί απλά το παιδί δε θέλει να κάτσει να παρακολουθήσει,άλλες γιατί δουλεύουν κ πάει λέγοντας, όλα δεκτά κ σεβαστά είναι δύσκολες ηλικίες κ δύσκολη η περίοδος που διανειουμε, αλλά κ αυτό το λιγο αν μπορούμε να συνδεθούμε πιστεύω πως τους κάνει πολύ καλό, εγω από αυτό που είδα σήμερα από εμάς είναι πως οι νηπιαγωγοι δεν έχουν απαιτήσεις κ είδα τα παιδιά πολύ Χαρούμενα κ με αυτό. Κρατάνε μια επαφή, ο γιος μου κοιτούσε σαν χαμένος ενθουσιαστηκε ακόμα κ στο διάλειμμα δεν έφευγε από τη καρέκλα περίμενε ποτέ θα ανοίξουν οι κάμερες.. Σίγουρα αυτά που έλεγαν οι δασκάλες δε τα παρακολουθούσε όλα, αλλά μόνο η χαρά του φτάνει που είδε τους σημαθητες του κ τις δασκάλες του 

Link to comment
Share on other sites

Τι κάνανε γενικά κορίτσια σαν πρώτη μέρα τα νηπιακια? Εμας συστήθηκαν με την δασκάλα γιατί η δικιά μας είναι άρρωστη, ρωτούσε γενικά ονόματα, ονόματα από αδέρφια αν έχουν κ γονείς, ρώτησε τι μέρα είναι κ τι μήνα έχουμε, αν ξέρουν τραγουδάκια να λένε, τους είπε να ζωγραφίσουν κάτι σε ένα χαρτί, αν τους αρέσει το σχολείο κ με τι τους αρέσουν να παίζουν κλπ. Εγώ το περίμενα τελείως διαφορετικό, ότι θα τους λέει παραμυθακια η κυρία, θα τραγουδάνε μαζί κλπ. Αυτό με απογοήτευσε, ότι περισσότερο περίμενε να μιλήσουν τα παιδιά κ η δικιά μου πάντα μιλούσε μονολεκτικά, μου φάνηκε ότι βαρέθηκε η κόρη μου απ' την πρώτη μέρα. Αύριο μου είπε ότι θέλει το μεσημέρι να κοιμηθούμε!

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Εγώ ήμουν κατενθουσιασμένη με την τηλεκπαίδευση στην μικρή μου. Η σύνδεση δεν μπορώ να πω ότι ήταν χάλια, αυτό που με απογοήτευσε ήταν το μάθημα, ελπίζω αύριο να είναι καλύτερα. Αλλά εκείνη την ώρα που το κάνουν δεν είναι κ το πιο εύκολο για εκείνες τις ηλικίες + του ότι μια οικογένεια μπορεί να έχει κ άλλα παιδάκια. Ο μικρός ο γιος μου είναι 18 μηνών, κανονικά εκείνη την ώρα τον βάζω για ύπνο κ σήμερα όπως κ τον υπόλοιπο καιρό της τηλεκπαίδευσης δεν θα μπορώ. Δεν ξέρω πόσο θα αντέξει να μην κοιμάται καθόλου η να κοιμάται ένα τέταρτο στην αγκαλιά μου γιατί εγώ πρέπει να είμαι παρούσα στην μεγάλη μου κόρη. Κ να την αφήσω μόνη της δεν γίνεται, πως να μάθω στο σχεδόν 4χρονο να χειρίζεται laptop? Άσε που αν κάνω να φύγω θα φύγει κ αυτή απ' τον υπολογιστή

Το μάθημα, το πως θα διαχειριστεί την ώρα ο νηπιαγωγός, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες πέραν των τεχνικών προβλημάτων (εξοικείωση με την πλατφόρμα, αντίληψη του τι επικοινωνούμε μέσω οθόνης και τι αποφεύγουμε, υλικό κατάλληλο για αυτού του είδους μάθημα, σχέση-επαφή-σύνδεση με τα παιδιά, κλπ). 

Από εκεί και πέρα αντιλαμβάνομαι πλήρως τις δυσκολίες των νοικοκυριών. Και αυτό που περιγράφεις (που είναι τολμώ να πω ακριβώς και η δική μας πραγματικότητα, 2χρονο νυσταγμένο-γκρίνια-κλάψα-μόνη εγώ-κλπ κλπ) και όλες τις άλλες παραλλαγές που περιέγραψε @xaroumenh mama. Δεν αλλάζει αυτό, το ότι η εξ'αποστάσεως ΕΠΡΕΠΕ να γίνει. Να βελτιωθεί, να τροποποιηθεί όπου χρειάζεται, να αναβαθμιστεί-αναμορφωθεί, να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί, να εξοπλιστούν τα σχολεία υλικοτεχνικά, να φτάσει η γνώση σε όλους τους μάθήτές, να... να... ναι φυσικά! Αλλά το χάλι του πρώτου lockdown στον εκπαιδευτικό τομέα εύχομαι να μην το ξαναζήσουμε ποτέ!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι πρεπει να κανουμε τηλεκπαιδευση,κ θα ειναι καλο κ για τα παιδια

καμια σχεση με το κανονικο σχολειο αλλα ειναι λυση αναγκης

αλλα αν παει οπως σημερα δ παιζει να θελουν τα παιδια να προσπαθουμε

πολλη απογοητευση

Link to comment
Share on other sites

Στενοχωριέμαι που τα παιδάκια είχαν τετοια χαρά κ απογοητεύτηκαν. θα το περίμενα για τα πιο μεγάλα παιδιά αλλά όχι τόσο για τα νηπιακια -που θεωρώ τελείως υπερβολή το βίντεομάθημα και δεν θα ηθελα να συμμετέχει το παιδί μου σε βιντεομαθημα. Πολύ κρίμα να έχουν τα παιδιά την προσμονή κ να απογοητευτούν έτσι. Εμας τα μεγάλα έχουν πιο πολύ το άγχος της απουσίας. Αλλά κ όταν υπάρχουν  προβλήματα στο. ήχο κ ένα παιδί παραπονιέται ότι δεν ακούει καλά ή μιλάει κ δεν το ακούς κ είσαι πίσω απ την οθόνη κ ξέρεις ότι δεν μπορείς να κανεις κάτι για να βοηθήσεις, κ πρέπει συν τοις αλλοισ να συνεχίσεις το μάθημα, είναι πολύ στενάχωρο. Εγω τους λέω αν έχουν απεριόριστα να καλέσουν κάποιον που είναι στο μάθημα κ να βάλει το τηλέφωνο κοντά στο ηχείο του για ν ακούει από κει κ να βλέπει την οθόνη. Αλλά όπως κ να χει είναι απογοητευτικό. Όχι το αν μια μέρα έχασε ένα μάθημα, που θα μπορούσε να το χάσει γιατί ήταν άρρωστο ή για άλλο λόγο. Είναι απογοητευτικό το να νιώθεις αποκλεισμένος από κάτι που είναι τελείως πέρα από τις δυνάμεις σου κ τις ευθύνες σου. 

Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβως εσπερος.κ προσωπικα ειχα ολη την καλη διαθεση.κ περυσι το λιγο που καναμε πηγε καλα

αφου ο μικρος στην προσπαθεια να τον συνδεσω οταν πηγαινα στην μεγαλη φωναζε,μαμα δ κανει τπτ,μονο εμενα βλεπω παλι,που ειναι η δασκαλα;

κ η μεγαλη πολυ απογοητευτηκε που τους εβλεπε αλλα δ μπορουσε να μιλησει,1-2φορες που καταφεραμε να συνδεθουμε για κτ 5'.κ ρωτουσε η δασκαλα,μας ακους;δ επαιρνε απαντηση κ ρωτουσε αλλο παιδακι να κανει αναγνωση:-(στο τελος εκνευριστηκε κιολας η κορη μου.πεινασε,δ θελανε να ασχοληθουν αλλο μετα

Link to comment
Share on other sites

Just now, vicky86 είπε:

αυτο ακριβως εσπερος.κ προσωπικα ειχα ολη την καλη διαθεση.κ περυσι το λιγο που καναμε πηγε καλα

αφου ο μικρος στην προσπαθεια να τον συνδεσω οταν πηγαινα στην μεγαλη φωναζε,μαμα δ κανει τπτ,μονο εμενα βλεπω παλι,που ειναι η δασκαλα;

κ η μεγαλη πολυ απογοητευτηκε που τους εβλεπε αλλα δ μπορουσε να μιλησει,1-2φορες που καταφεραμε να συνδεθουμε για κτ 5'.κ ρωτουσε η δασκαλα,μας ακους;δ επαιρνε απαντηση κ ρωτουσε αλλο παιδακι να κανει αναγνωση:-(στο τελος εκνευριστηκε κιολας η κορη μου.πεινασε,δ θελανε να ασχοληθουν αλλο μετα

Ήταν λάθος η επιμονή να δουλέψει όλο το ωράριο με σύγχρονη. Κ αφιυ το είδαν το έργο μια φορά, το επανέλαβαν. Κ τα πιο μεγάλα θα το παλέψουν κ λόγο μόνα τους, θα κάνουν μια επανεκκίνηση, κάτι μπορεί να γίνει. Ένα μικρό οντως ποσο θα περιμένει; Ένας σχεδιασμός με μικτή μάθηση με πιο ευέλικτα ωράρια αν περιφέρεια θα ήταν προτιμότερος. Πάλι θα έπεφτε βάρος στον γονέα αλλά δεν θα χρειαζόταν να τρέχει σαν παλαβός ταυτόχρονα να συνδέει δυο παιδιά. Κ έτσι ίσως κρατούσαν ν τα παιδιά καλύτερα τη ρουτίνα ότι πρωί έχουμε σχολείο κ μεσημέρι/απόγευμα μελετάμε κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Ήταν λάθος η επιμονή να δουλέψει όλο το ωράριο με σύγχρονη. Κ αφιυ το είδαν το έργο μια φορά, το επανέλαβαν. Κ τα πιο μεγάλα θα το παλέψουν κ λόγο μόνα τους, θα κάνουν μια επανεκκίνηση, κάτι μπορεί να γίνει. Ένα μικρό οντως ποσο θα περιμένει; Ένας σχεδιασμός με μικτή μάθηση με πιο ευέλικτα ωράρια αν περιφέρεια θα ήταν προτιμότερος. Πάλι θα έπεφτε βάρος στον γονέα αλλά δεν θα χρειαζόταν να τρέχει σαν παλαβός ταυτόχρονα να συνδέει δυο παιδιά. Κ έτσι ίσως κρατούσαν ν τα παιδιά καλύτερα τη ρουτίνα ότι πρωί έχουμε σχολείο κ μεσημέρι/απόγευμα μελετάμε κλπ. 

αυτο το τοσο απλο.εβαλες γυμνασια κ λυκεια κ ειχες θεμα,τι περιμενεις με τα νηπια κ δημοτικα ολα μαζι;

ηταν παρα πολυ απογοητευτικο κ για μενα,να προσπαθω,να ανοιγοκλεινω κ να κραταω κ ηρεμα τα παιδια

αλλα μαλλον επρεπε να περιμενουμε οτι δ θα πηγαιναν ολα τελεια απο την πρωτη μερα,οποτε αντε να δουμε αυριο:neutral:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...