Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Just now, Έσπερος είπε:

Ήταν λάθος η επιμονή να δουλέψει όλο το ωράριο με σύγχρονη. Κ αφιυ το είδαν το έργο μια φορά, το επανέλαβαν. Κ τα πιο μεγάλα θα το παλέψουν κ λόγο μόνα τους, θα κάνουν μια επανεκκίνηση, κάτι μπορεί να γίνει. Ένα μικρό οντως ποσο θα περιμένει; Ένας σχεδιασμός με μικτή μάθηση με πιο ευέλικτα ωράρια αν περιφέρεια θα ήταν προτιμότερος. Πάλι θα έπεφτε βάρος στον γονέα αλλά δεν θα χρειαζόταν να τρέχει σαν παλαβός ταυτόχρονα να συνδέει δυο παιδιά. Κ έτσι ίσως κρατούσαν ν τα παιδιά καλύτερα τη ρουτίνα ότι πρωί έχουμε σχολείο κ μεσημέρι/απόγευμα μελετάμε κλπ. 

Δυστυχώς η Υπουργός σας έχει δείξει πολλές φορές ότι πάσχει από εμμονές και από τελειομανία που δεν της βγαίνει. Αλήθεια τι νόημα έχει αυτό με το φουλ ωράριο σε γυμνάσια και λύκεια. Κάνε από 4 ώρες στην κάθε βαθμίδα (για γυμνάσιο λύκειο λέω, στα άλλα και 2 ώρες καλά είναι), τα βασικά, και σε διαφορετικές χρονικές ζώνες ή μέρες και τελείωνε. Στην τελική βάλε και ΣΚ στο παιχνίδι εναλλάξ. 

Καλά ειδικά στα μικρά δουλειά δεν θα γίνει. Μόνοι μας ότι κάνουμε. Αν είναι για 2-3 εβδομάδες οκ δεν χάθηκε και ο κόσμος αλλά αν πάει έτσι όλος ο χειμώνας τη βάψαμε. Ειδικά τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Επεξεργάστηκαν by Mary1976
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Θα ήθελα οποιος ξερει να μου επιβεβαιωσει κατι.

Φιλη αγαπημένη κ εξαιρετική εκπαιδευτικος έγραψε στο fb για τα κακώς κείμενα της σημερινής ημέρας αλλα κ ειπε οτι το κράτος αφήνει να διαλέξουν τα ιδιωτικα σχολεια την πλατφόρμα που θέλουν για να βγαινουν λάδι.

Τα ιδιωτικα νόμιζα ότι την αγοράζουν.Εχω καταλάβει λάθος?

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Θα ήθελα οποιος ξερει να μου επιβεβαιωσει κατι.

Φιλη αγαπημένη κ εξαιρετική εκπαιδευτικος έγραψε στο fb για τα κακώς κείμενα της σημερινής ημέρας αλλα κ ειπε οτι το κράτος αφήνει να διαλέξουν τα ιδιωτικα σχολεια την πλατφόρμα που θέλουν για να βγαινουν λάδι.

Τα ιδιωτικα νόμιζα ότι την αγοράζουν.Εχω καταλάβει λάθος?

Τα ιδιωτικά οντωσ διαλέγουν, όχι απλα τους αφήνει, αλλά λέει ρητά ότι μπορούν να το κάνουν.  Εφόσον διαλέγουν, έχουν το ελεύθερο να κάνουν οποία συμφωνία θέλουν με όποια πλατφόρμα θέλουν για οποιοδήποτε αντίτιμο. Δεν ξέρω αν χρησιμοποιούν το webex κάποια ιδιωτικά κ με ποιους όρους. 

3 ώρες πρίν, Mary1976 είπε:

Δυστυχώς η Υπουργός σας έχει δείξει πολλές φορές ότι πάσχει από εμμονές και από τελειομανία που δεν της βγαίνει. Αλήθεια τι νόημα έχει αυτό με το φουλ ωράριο σε γυμνάσια και λύκεια. Κάνε από 4 ώρες στην κάθε βαθμίδα (για γυμνάσιο λύκειο λέω, στα άλλα και 2 ώρες καλά είναι), τα βασικά, και σε διαφορετικές χρονικές ζώνες ή μέρες και τελείωνε. Στην τελική βάλε και ΣΚ στο παιχνίδι εναλλάξ. 

Καλά ειδικά στα μικρά δουλειά δεν θα γίνει. Μόνοι μας ότι κάνουμε. Αν είναι για 2-3 εβδομάδες οκ δεν χάθηκε και ο κόσμος αλλά αν πάει έτσι όλος ο χειμώνας τη βάψαμε. Ειδικά τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Δεν είναι τελειομανία. Εμμονές είναι. Να παριστάνει ότι η χρόνια κυλάει ομαλά, ότι θα συμπεριφερόμαστε με σχολεία που ανοιγοκλείνουν σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Θεωρεί επιτυχία της να γίνουν οι πανελλήνιες με ολόκληρη την ύλη κ να λειτουργήσει κ η τράπεζα θεμάτων στο λύκειο. Δεν την ενδιαφέρει τι θα διδαχτούν τα παιδιά, αρκεί να φανεί ότι έγιναν οι εξετάσεις όπως πρέπει. Επίσης τη νοιάζει να φανεί ότι έγινε όσο το δυνατόν πιο πλήρες ωράριο για να μην έχουν γκρίνιες τα ιδιωτικά για τα δίδακτρα. Ο χρόνος σύγχρονης διδασκαλίας θα μπορούσε να αυξάνεται σταδιακά ανάλογα με την ηλικία κ να κορυφώνεται στο λύκειο που ούτως ή άλλως όλα είναι μαθήματα κατεύθυνσης, σε ωράριο κατάλληλο για την ηλικία, όχι αυτό το απαράδεκτο μεσημεριανό για τα παιδάκια. Κ στις τάξεις που κάνουν λιγότερη σύγχρονη, να δίνονται περισσότερες ασκήσεις με ατομική ανατροφοδοτηση.  ειδικά τα πιο μικρά έχουν ανάγκη την επαφή με το χαρτι, το μολύβι, το βιβλίο. Αυτά όλα θα μπορούσαν να γίνουν ασχέτως των αντοχών του σχολικού δικτύου. 

 

Περα από τα εκάστοτε θέματα που έχει η κάθε τετοια πλατφόρμα λόγω υπέρ χρήσης, αυτό που αποσιωπούν είναι ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο που μεσολαβεί μεταξύ webex κ χρήστη.

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Θα ήθελα οποιος ξερει να μου επιβεβαιωσει κατι.

Φιλη αγαπημένη κ εξαιρετική εκπαιδευτικος έγραψε στο fb για τα κακώς κείμενα της σημερινής ημέρας αλλα κ ειπε οτι το κράτος αφήνει να διαλέξουν τα ιδιωτικα σχολεια την πλατφόρμα που θέλουν για να βγαινουν λάδι.

Τα ιδιωτικα νόμιζα ότι την αγοράζουν.Εχω καταλάβει λάθος?

 

Πληρωνουν συνδρομη στην πλατφορμα εννοειται. Δεν ειναι χωρις προβληματα και στα ιδιωτικα σχολεια η τηλεκπαιδευση γιατι δεν ειναι ολες οι πλατφορμες το ιδιο καλες.

 

Υπαρχουν και καποια ιδιωτικα που χρησιμοποιουν webex οπως ακριβως και τα δημοσια και ειχαν χτες τα ιδια θεματα και εμαθα οτι θα πληρωσουν άλλη για την πρωτοβαθμια τελικα.

 

Πλατοφορμες πληρωνουν φυσικα και ολα τα φροντιστηρια, κέντρα μελετης κλπ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

7 ώρες πρίν, Mary1976 είπε:

Δυστυχώς η Υπουργός σας έχει δείξει πολλές φορές ότι πάσχει από εμμονές και από τελειομανία που δεν της βγαίνει. Αλήθεια τι νόημα έχει αυτό με το φουλ ωράριο σε γυμνάσια και λύκεια. Κάνε από 4 ώρες στην κάθε βαθμίδα (για γυμνάσιο λύκειο λέω, στα άλλα και 2 ώρες καλά είναι), τα βασικά, και σε διαφορετικές χρονικές ζώνες ή μέρες και τελείωνε. Στην τελική βάλε και ΣΚ στο παιχνίδι εναλλάξ. 

Καλά ειδικά στα μικρά δουλειά δεν θα γίνει. Μόνοι μας ότι κάνουμε. Αν είναι για 2-3 εβδομάδες οκ δεν χάθηκε και ο κόσμος αλλά αν πάει έτσι όλος ο χειμώνας τη βάψαμε. Ειδικά τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

 

 

Μια χαρά είναι το φουλ ωράριο.  Η τάξη πρέπει να μεταφερθεί ψηφιακά .  Η ύλη πρέπει να βγει . 4 ώρες Γυμνάσιο Λύκειο είναι κοροιδία. Ακόμα και για τα Δημοτικά λίγο είναι

 

Όλοι όσοι εργαζόμαστε με υπολογιστές , ξέρουμε ότι και θα κρασάρουν , και προβλήματα θα βγάλουν συχνά πυκνά . Δεν τους καταργούμε , προσαρμοζόμαστε αναφέρουμε τα προβλήματα και βρίσκουμε λύσεις.

 

 

2 ώρες πρίν, MagdaP είπε:

Συγνώμη που θα σας το χαλάσω αλλα το δεν έχουν κάποιοι πρόσβαση στο ίντερνετ δεν είναι ασήμαντο... Εμενα με στενοχωρεί αφάνταστα που υπάρχουν αρκετά παιδιά στο σχολείο μου που δεν έχουν. Και μπορεί σα σχολείο να πηραμε αποφαση να δώσουμε κατά προτεραιότητα 5 ταμπλετ που διαθέτουμε σε 5 απο αυτους τους μαθητές, (είναι αρκετά περισσότεροι αλλα μιυ διαφεύγει ο αριθμός) αλλα δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσουν να συνδεθούν γιατι οι περισσότεροι δεν έχουν καν ίντερνετ ουτε και σταθερό τηλέφωνο. Και ναι, όσο και αν σε κάποιους φαίνεται αδιανόητο, υπάρχουν και αυτοί οι μαθητές. Και δεν είναι λίγοι. Ακόμα και ενας να ηταν η πολιτεία οφείλει να βρει λύση! Επίσης και σταθερό να έχουν, η σύνδεση είναι δωρεάν μονο αν στο πρόγραμμα τηλεφωνίας έχουν απεριόριστες κλήσεις αλλιως χρεώνονται κανονικά! Και φυσικά καταλαβαίνουμε όλοι οτι μαθημα απο το τηλεφωνο δε μπορει να γινει. Το μότο λοιπόν που λέτε δεν είναι τόσο παράλογο... Απλως ξεχάσατε το άλλο μότο που αν ειχαν ακολουθήσει οι κυβερνώντες θα ειχαμε πιθανότατα αποφύγει το κλείσιμο των σχολείων: μικρότερος αριθμός μαθητών στις τάξεις! Αυτό που ολα τα φορτώνουμε στους εκπαιδευτικούς πραγματικά με εχει κουράσει. Και σίγουρα υπάρχουν και οι τεμπέληδες, αλλα στην παρούσα φάση η πλειοψηφία καταβάλει υπερανθρωπες προσπάθειες να βοηθήσει, κατω απο πραγματικά αντίξοες συνθήκες, τους μαθητές της.

 

Θες να πεις ότι υπάρχουν παιδιά στο σχολείο σας και αρκετά κι όλας , που δεν έχουν ούτε σταθερή ούτε κινητή γραμμή στο σπίτι? Υπάρχουν τέτοια στοιχεία επίσημα καταγεγραμμένα?

Τόσο χρόνια, πώς επιικοινωνούσατε με αυτά τα παιδιά αν θέλατα κάτι τηλεφωνικά? Δεν ζητούσατε στοιχεία επικ από τους γονείς? Δεν σας έδιναν τηλέφωνα? Αν αρρώσταιναν τα παιδιά , αν χτυπούσαν , αν θέλατε να ενημερώσετε για κάτι πώς γινόταν οι επικοινωνία με αυτούς τους ανθρώπους? Πώς το διαχειριζόσασταν αυτό ?

Το τηλέφωνο κινητό ή σταθερό δεν είναι κανενός είδους πολυτέλεια,, προσωπικά δεν ξέρω άνθρωπο να μην έχει ένα τηλέφωνο,  κινητό ή σταθερό.

 

Αυτό που λες ότι χρεώνονται αν δεν έχουν απεριόριστο πρόγραμμα κλήσεων για να ισχύσει το δωρεάν ,δεν ισχύει

Επεξεργάστηκαν by arieta
Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

 

Όλοι όσοι εργαζόμαστε με υπολογιστές , ξέρουμε ότι και θα κρασάρουν , και προβλήματα θα βγάλουν συχνά πυκνά . Δεν τους καταργούμε , προσαρμοζόμαστε αναφέρουμε τα προβλήματα και βρίσκουμε λύσεις.

 

 

 

Θες να πεις ότι υπάρχουν παιδιά στο σχολείο σας και αρκετά κι όλας , που δεν έχουν ούτε σταθερή ούτε κινητή γραμμή στο σπίτι? Υπάρχουν τέτοια στοιχεία επίσημα καταγεγραμμένα? Το τηλέφωνο κινητό ή σταθερό δεν είναι κανενός είδους πολυτέλεια,, προσωπικά δεν ξέρω άνθρωπο να μην έχει ένα τηλέφωνο,  κινητό ή σταθερό.

 

Αυτό που λες ότι χρεώνονται αν δεν έχουν απεριόριστο πρόγραμμα κλήσεων για να ισχύσει το δωρεάν ,δεν ισχύει

Και εγώ με υπολογιστή δουλεύω όλη μου τη ζωή και τώρα δουλεύω συχνά με απομακρυσμένη πρόσβαση με τον υπολογιστή της δουλειάς και φυσικά χρησιμοποιώ και πλατφόρμες για τηλεδιασκέψεις. Δεν βγαίνουν προβλήματα συχνά πυκνά! Σχεδόν καθόλου προβλήματα δεν βγαίνουν. Τα δίκτυα και οι πλατφόρμες μια χαρά ανταποκρίνονται. 

Επίσης γνωρίζω τί κόπωση φέρνει και θεωρώ ότι η κόπωση που φέρνει η τηλεκπαίδευση είναι πολλαπλάσια από τη δια ζώσης και για μαθητές και για καθηγητές, λόγω της έλλειψης της αμεσότητας, της φυσικής επαφής και της κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Έχω κάνει και εγώ τηλεκπαίδευση και καμία σχέση. Το κεφάλι μου ήταν θολό όλη την υπόλοιπη μέρα. 

Δεν είναι δυνατόν παιδιά, ειδικά σε μικρές ηλικίες, να κάθονται πολλες ώρες μπροστά σε μία οθόνη.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τί εννοείς όταν λές ότι δεν γνωρίζεις άτομα που δεν έχουν κινητό ή σταθερό τηλέφωνο? Τα άτομα που γνωρίζεις είναι απλά ο δικός σου περίγυρος και συνήθως ο περίγυρος μας έχει κάποια κοινά κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά. Και εγώ αν ήμουν βιομήχανος που έμενα στην Εκάλη προφανώς δεν θα γνώριζα ανθρώπους που δεν έχουν οικιακή βοηθό! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mary1976 είπε:

Και εγώ με υπολογιστή δουλεύω όλη μου τη ζωή και τώρα δουλεύω συχνά με απομακρυσμένη πρόσβαση με τον υπολογιστή της δουλειάς και φυσικά χρησιμοποιώ και πλατφόρμες για τηλεδιασκέψεις. Δεν βγαίνουν προβλήματα συχνά πυκνά! Σχεδόν καθόλου προβλήματα δεν βγαίνουν. Τα δίκτυα και οι πλατφόρμες μια χαρά ανταποκρίνονται. 

Επίσης γνωρίζω τί κόπωση φέρνει και θεωρώ ότι η κόπωση που φέρνει η τηλεκπαίδευση είναι πολλαπλάσια από τη δια ζώσης και για μαθητές και για καθηγητές, λόγω της έλλειψης της αμεσότητας, της φυσικής επαφής και της κοινωνικής αλληλεπίδρασης. Έχω κάνει και εγώ τηλεκπαίδευση και καμία σχέση. Το κεφάλι μου ήταν θολό όλη την υπόλοιπη μέρα. 

Δεν είναι δυνατόν παιδιά, ειδικά σε μικρές ηλικίες, να κάθονται πολλες ώρες μπροστά σε μία οθόνη.

Επίσης δεν καταλαβαίνω τί εννοείς όταν λές ότι δεν γνωρίζεις άτομα που δεν έχουν κινητό ή σταθερό τηλέφωνο? Τα άτομα που γνωρίζεις είναι απλά ο δικός σου περίγυρος και συνήθως ο περίγυρος μας έχει κάποια κοινά κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά. Και εγώ αν ήμουν βιομήχανος που έμενα στην Εκάλη προφανώς δεν θα γνώριζα ανθρώπους που δεν έχουν οικιακή βοηθό! 

 

 

Βεβαίως, η δια ζώσης εκπαίδευση είναι ανώτερη, συμφωνούμε όλοι , πάμε παρακάτω.

 

Προσωπικά ,προτιμώ να είναι μπρος στην οθόνη ελεγχόμενα, για εκπαιδευτικούς λόγους , παρά για να βλέπουν βλακείες. Και πραγματικά , μακάρι εφόσον τελειώσουν το μάθημα να πουν δεν μπορώ άλλη οθόνη , θα κάνω άλλα πράγματα που δεν έχουν σχέση με υπολογιστή.

Δυστυχώς , δεν το βλέπω , οι περισσότεροι σε οθόνες αυτούς τους μήνες της απραξίας  και ποιος ξέρει τι άχρηστα ή βλαβερά πράγματα παρακολουθούν τα παιδά μας όταν ξεφεύγουνς της προσοχής μας κ δεν είμαστε από πάνω τους.

 

Οκ στο δικό μου κοινωνικοοικονιμικό στάτους δεν υπάρχουν άνθρωποι χωρίς να χρησιμοποιούν κάποιου είδους τηλέφωνο. Σε σένα δηλαδή συμβαίνει συχνά , να ρωτάς κάποιον το τηλ του και να σου απαντήσει ότι δεν έχει ούτε κινητό ούτε σταθερό?

Επεξεργάστηκαν by arieta
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Mary1976 είπε:

Ούτε στο δικό μου συμβαίνει προφανώς. Αλλά επειδή δουλεύω σε κοινωνικό αντικείμενο (δημόσιο) γνωρίζω ότι υπάρχει ένα μερίδιο ανθρώπων, καθόλου αμελητέο, που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, σε σπίτια χωρίς ρεύμα, θέρμανση και βασικά είδη διαβίωσης. Με απίστευτα προβλήματα. Δυστυχώς σε αυτούς υπάρχουν και οικογένειες με παιδιά. Για τον περισσότερο κόσμο αυτοί οι άνθρωποι είναι αόρατοι. Αυτοί οι άνθρωποι στηρίζονται σε επιδόματα, σε δομές, σε ΜΚΟ, στην εκκλησία, στην επαιτεία, στην καλοσύνη των ξένων. Επίσης πολλές φορές εκτός από τα οικονομικά θέματα συνυπάρχουν και άλλα που κάνουν σχεδόν αδύνατη την πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, όπως η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων. 

 

Just now, Έσπερος είπε:

Έχω τηλέφωνο κινητό μπορεί να σημαίνει μια παλιά συσκευή απλώς για τηλεφωνία κ τίποτα άλλο. ναι υπάρχουν τέτοιες οικογένειες. γιατί σου κάνει εντύπωση; σε όλον τον κόσμο επισημαίνεται ότι η εξΑΕ διογκώνει τις κοινωνικές ανισότητες. γι αυτό κ γενικα στο δεύτερο κύμα δεν κλείνουν τα σχολεία. 

 

Επισης διδασκαλία δεν σημαίνει κάλυψη ύλης. Διδάσκω σημαίνει φροντίζω να μάθουν οι μαθητες. Η ύλη φέτος είναι έτσι,του χρόνου είναι αλλιώς. Δεν σημαίνει κάτι αυτό. Οι μαθητες μπορούν να μάθουν κ με αυτενεργεια, με εργασίες που θα στέλνουν στον καθηγητη. Δεν υπάρχει κάποιο θέσφατο ότι σωστή διδασκαλία είναι η παράδοση μιας ενότητας σε 45 λεπτό μάθημα. Γι αυτό υπάρχουν κ πολλά εκπαιδευτικά συστήματα με ποικίλες μεθόδους οργάνωσης των μαθημάτων κ του διδακτικού χρόνου. Μια σωστά οργανωμένη παροχή εξΑΕ με αναδιάρθωση των ωρών δεν προσφέρει λιγότερα από το να αναπαράγεις απλώς τη ρουτίνα του σχολείου παριστάνοντας ότι όλα είναι κανονικά. Όπως κ να το κάνουμε δεν είναι φυσιολογικές τόσες ώρες στην οθόνη όλη τη μέρα, αν υπολογίσεις κ τη μελέτη κ τα εξωσχολικά. επειδή όμως δεν οργανώθηκε τίποτα, απλώς μπαίνει το κλασικό 6ωρο ή 7ωρο κ θεωρούμε ότι λύθηκε το πρόβλημα. 

 

Και ποιος λέει ότι αναδιάρθρωση των ωρών σε λιγότερο ειναι το ενδεδειγμένο? Αναδιάρθρωση μπορεί να σημαίνει ίδιες ώρες ή και  και περισσότερες ... Και πώς συνάγεται ότι η αυτενέργεια των μαθητών είναι καλύτερη από το οργανωμένο πλαίσιο αλληλεπίδρασης με τους καθηγητές κ τους συμμαθητές του που παρέχει η τηλεκπαίδευση?

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

 

Και ποιος λέει ότι αναδιάρθρωση των ωρών σε λιγότερο ειναι το ενδεδειγμένο? Αναδιάρθρωση μπορεί να σημαίνει ίδιες ώρες ή και  και περισσότερες ... Και πώς συνάγεται ότι η αυτενέργεια των μαθητών είναι καλύτερη από το οργανωμένο πλαίσιο αλληλεπίδρασης με τους καθηγητές κ τους συμμαθητές του που παρέχει η τηλεκπαίδευση?

Εχεις διαβάσει όλη την παιδαγωγική βιβλιογραφία για το θέμα; όχι. απλώς τα βλέπεις απ έξω. θεωρείς ότι αν το παιδί σου κάνει χ ώρες μάθημα (που μάλιστα μετράς σε λεπτά) θα μάθει αυτά ενώ αν κάνει λιγότερες θα μάθει λιγότερα (που βασικά δεν σε νοιάζει αυτό, σε νοιάζει μην τυχόν δουλέψει λιγότερο ο καθηγητής, που δεν ισχύει γιατί έτσι πολύ περισσότερο δουλεύουμε, μάλιστα αυτό που εσυ θεωρείς σωστό είναι κ το ευκολότερο για μας γιατί μπορούμε απλα να λύνουμε ασκήσεις από το βιβλίο χωρίς τίποτα διαφορετικό απ αυτά που θα κάναμε στην τάξη). Το πρόβλημα δεν είναι ότι το πιστεύεις, είναι ότι δεν θες να ακούσεις. Το παρέθεσα κ άλλου, σε όλες τις χώρες αυτοσχεδίασαν γι αυτό το θέμα, άλλος έκανε έτσι, άλλος έκανε αλλιώς, γιατί ήταν πρωτόγνωρο. Εμείς απλώς δεν κάναμε τίποτα μόνο κ μόνο για να φαίνεται ότι κάνουμε το σωστό. 

Just now, arieta είπε:

 

 

Και ποιος λέει ότι αναδιάρθρωση των ωρών σε λιγότερο ειναι το ενδεδειγμένο? Αναδιάρθρωση μπορεί να σημαίνει ίδιες ώρες ή και  και περισσότερες ... Και πώς συνάγεται ότι η αυτενέργεια των μαθητών είναι καλύτερη από το οργανωμένο πλαίσιο αλληλεπίδρασης με τους καθηγητές κ τους συμμαθητές του που παρέχει η τηλεκπαίδευση?

Εχεις διαβάσει όλη την παιδαγωγική βιβλιογραφία για το θέμα; όχι. απλώς τα βλέπεις απ έξω. θεωρείς ότι αν το παιδί σου κάνει χ ώρες μάθημα (που μάλιστα μετράς σε λεπτά) θα μάθει αυτά ενώ αν κάνει λιγότερες θα μάθει λιγότερα (που βασικά δεν σε νοιάζει αυτό, σε νοιάζει μην τυχόν δουλέψει λιγότερο ο καθηγητής, που δεν ισχύει γιατί έτσι πολύ περισσότερο δουλεύουμε, μάλιστα αυτό που εσυ θεωρείς σωστό είναι κ το ευκολότερο για μας γιατί μπορούμε απλα να λύνουμε ασκήσεις από το βιβλίο χωρίς τίποτα διαφορετικό απ αυτά που θα κάναμε στην τάξη). Το πρόβλημα δεν είναι ότι το πιστεύεις, είναι ότι δεν θες να ακούσεις. Το παρέθεσα κ άλλου, σε όλες τις χώρες αυτοσχεδίασαν γι αυτό το θέμα, άλλος έκανε έτσι, άλλος έκανε αλλιώς, γιατί ήταν πρωτόγνωρο. Εμείς απλώς δεν κάναμε τίποτα μόνο κ μόνο για να φαίνεται ότι κάνουμε το σωστό. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mary1976 είπε:

Ούτε στο δικό μου συμβαίνει προφανώς. Αλλά επειδή δουλεύω σε κοινωνικό αντικείμενο (δημόσιο) γνωρίζω ότι υπάρχει ένα μερίδιο ανθρώπων, καθόλου αμελητέο, που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, σε σπίτια χωρίς ρεύμα, θέρμανση και βασικά είδη διαβίωσης. Με απίστευτα προβλήματα. Δυστυχώς σε αυτούς υπάρχουν και οικογένειες με παιδιά. Για τον περισσότερο κόσμο αυτοί οι άνθρωποι είναι αόρατοι. Αυτοί οι άνθρωποι στηρίζονται σε επιδόματα, σε δομές, σε ΜΚΟ, στην εκκλησία, στην επαιτεία, στην καλοσύνη των ξένων. Επίσης πολλές φορές εκτός από τα οικονομικά θέματα συνυπάρχουν και άλλα που κάνουν σχεδόν αδύνατη την πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση, όπως η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων. 

 

Τα παιδιά που ανήκουν σε αυτές τις ομάδες πρέπει να βοηθηθούν ούτως ή άλλως και αυτό δεν έχει καμία - καμία όμως απολύτως σχέση αν η εκπαίδευση γίνεται δια ζώσης ή τηλεκπαίδευση. Το  να έχεις δικαίωμα σε φαγητό , ρεύμα , θέρμανση είναι βασικό δικαίωμα κάθε παιδιού

Just now, Έσπερος είπε:

Εχεις διαβάσει όλη την παιδαγωγική βιβλιογραφία για το θέμα; όχι. απλώς τα βλέπεις απ έξω. θεωρείς ότι αν το παιδί σου κάνει χ ώρες μάθημα (που μάλιστα μετράς σε λεπτά) θα μάθει αυτά ενώ αν κάνει λιγότερες θα μάθει λιγότερα (που βασικά δεν σε νοιάζει αυτό, σε νοιάζει μην τυχόν δουλέψει λιγότερο ο καθηγητής, που δεν ισχύει γιατί έτσι πολύ περισσότερο δουλεύουμε, μάλιστα αυτό που εσυ θεωρείς σωστό είναι κ το ευκολότερο για μας γιατί μπορούμε απλα να λύνουμε ασκήσεις από το βιβλίο χωρίς τίποτα διαφορετικό απ αυτά που θα κάναμε στην τάξη). Το πρόβλημα δεν είναι ότι το πιστεύεις, είναι ότι δεν θες να ακούσεις. Το παρέθεσα κ άλλου, σε όλες τις χώρες αυτοσχεδίασαν γι αυτό το θέμα, άλλος έκανε έτσι, άλλος έκανε αλλιώς, γιατί ήταν πρωτόγνωρο. Εμείς απλώς δεν κάναμε τίποτα μόνο κ μόνο για να φαίνεται ότι κάνουμε το σωστό. 

Εχεις διαβάσει όλη την παιδαγωγική βιβλιογραφία για το θέμα; όχι. απλώς τα βλέπεις απ έξω. θεωρείς ότι αν το παιδί σου κάνει χ ώρες μάθημα (που μάλιστα μετράς σε λεπτά) θα μάθει αυτά ενώ αν κάνει λιγότερες θα μάθει λιγότερα (που βασικά δεν σε νοιάζει αυτό, σε νοιάζει μην τυχόν δουλέψει λιγότερο ο καθηγητής, που δεν ισχύει γιατί έτσι πολύ περισσότερο δουλεύουμε, μάλιστα αυτό που εσυ θεωρείς σωστό είναι κ το ευκολότερο για μας γιατί μπορούμε απλα να λύνουμε ασκήσεις από το βιβλίο χωρίς τίποτα διαφορετικό απ αυτά που θα κάναμε στην τάξη). Το πρόβλημα δεν είναι ότι το πιστεύεις, είναι ότι δεν θες να ακούσεις. Το παρέθεσα κ άλλου, σε όλες τις χώρες αυτοσχεδίασαν γι αυτό το θέμα, άλλος έκανε έτσι, άλλος έκανε αλλιώς, γιατί ήταν πρωτόγνωρο. Εμείς απλώς δεν κάναμε τίποτα μόνο κ μόνο για να φαίνεται ότι κάνουμε το σωστό. 

 

Όχι δεν την έχω διαβάσει τη βιβλιογραφία , δεν είναι το αντικείμενό μου. Φαντάζομαι ούτε η ΟΛΜΕ χρειάζεται να τη διαβάσει , σίγουρα θα υποστηρίζει ότι με λίγότερες ή καθόλου ώρες γίνεται καλύτερο μάθημα και ο μαθητής δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα καθηγητή, ο καθένας έχει αρκετές δυνατότητες αυτενέργειας για να τελειώσει το Λύκειο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Τα παιδιά που ανήκουν σε αυτές τις ομάδες πρέπει να βοηθηθούν ούτως ή άλλως και αυτό δεν έχει καμία - καμία όμως απολύτως σχέση αν η εκπαίδευση γίνεται δια ζώσης ή τηλεκπαίδευση. Το  να έχεις δικαίωμα σε φαγητό , ρεύμα , θέρμανση είναι βασικό δικαίωμα κάθε παιδιού

Τώρα μιλάμε για την τηλεκπαίδευση. Δια ζώσης τα παιδιά αυτά έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στο σχολείο και μάλιστα ο χώρος του σχολείου είναι για αυτά χώρος προστασίας.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επειδή όντως οι τηλεπικοινωνίες δεν θα έπρεπε να είναι πολυτέλεια σήμερα, εμένα μου φαίνεται λίγο υπερβολικό κάποιος να υποχρεούται να συμμετάσχει σε μια δραστηριότητα από μακριά (δουλειά ή σχολείο) και να καλύπτει τον εξοπλισμό από την τσέπη του. Είτε το κάνεις προαιρετικό (οπότε αν δε θέλει κάποιος να δουλέψει από μακριά, πάει στο γραφείο του), είτε επιδοτείς τον εξοπλισμό που είναι μέσο της δραστηριότητας, διότι ούτως ή άλλως όταν ένας χώρος είναι κλειστός ή υπολειτουργεί, εκ των πραγμάτων εξοικονομεί λειτουργικά έξοδα, τα οποία δεν εξαφανίζονται, αλλά τα φορτώνονται κάποιοι άλλοι.

 

Ακόμη και αν κάποιος διαθέτει τρία ή τέσσερα σοβαρά λάπτοπ για τηλεεργασία και τηλεκπαίδευση, δεν είναι υποχρεωμένος να τα καίει 10 ώρες τη μέρα από εκεί που τα άνοιγε μια φορά το Σάββατο για να πληρώσει λογαριασμούς. Την "εναλλακτική" με το κινητό και το σταθερό τηλέφωνο τη θεωρώ αστεία, παρ'ότι είμαι άνθρωπος που δεν εργάζομαι απλώς "με" την τεχνολογία, αλλά "σε" αυτήν...

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Mary1976 είπε:

Τώρα μιλάμε για την τηλεκπαίδευση. Δια ζώσης τα παιδιά αυτά έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στο σχολείο και μάλιστα ο χώρος του σχολείου είναι για αυτά χώρος προστασίας.

 

Μόνο που αυτή τη στιγμή αποκλείεται η δια ζώσης

Just now, chocolate_eater είπε:

Πάντως επειδή όντως οι τηλεπικοινωνίες δεν θα έπρεπε να είναι πολυτέλεια σήμερα, εμένα μου φαίνεται λίγο υπερβολικό κάποιος να υποχρεούται να συμμετάσχει σε μια δραστηριότητα από μακριά (δουλειά ή σχολείο) και να καλύπτει τον εξοπλισμό από την τσέπη του. Είτε το κάνεις προαιρετικό (οπότε αν δε θέλει κάποιος να δουλέψει από μακριά, πάει στο γραφείο του), είτε επιδοτείς τον εξοπλισμό που είναι μέσο της δραστηριότητας, διότι ούτως ή άλλως όταν ένας χώρος είναι κλειστός ή υπολειτουργεί, εκ των πραγμάτων εξοικονομεί λειτουργικά έξοδα, τα οποία δεν εξαφανίζονται, αλλά τα φορτώνονται κάποιοι άλλοι.

 

Ακόμη και αν κάποιος διαθέτει τρία ή τέσσερα σοβαρά λάπτοπ για τηλεεργασία και τηλεκπαίδευση, δεν είναι υποχρεωμένος να τα καίει 10 ώρες τη μέρα από εκεί που τα άνοιγε μια φορά το Σάββατο για να πληρώσει λογαριασμούς. Την "εναλλακτική" με το κινητό και το σταθερό τηλέφωνο τη θεωρώ αστεία, παρ'ότι είμαι άνθρωπος που δεν εργάζομαι απλώς "με" την τεχνολογία, αλλά "σε" αυτήν...

 

 

Οι καθηγητές έχουν τη δυνατόητα να δουλέψουν από το σχολείο αν το επιθυμούν

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Τα παιδιά που ανήκουν σε αυτές τις ομάδες πρέπει να βοηθηθούν ούτως ή άλλως και αυτό δεν έχει καμία - καμία όμως απολύτως σχέση αν η εκπαίδευση γίνεται δια ζώσης ή τηλεκπαίδευση. Το  να έχεις δικαίωμα σε φαγητό , ρεύμα , θέρμανση είναι βασικό δικαίωμα κάθε παιδιού

 

Όχι δεν την έχω διαβάσει τη βιβλιογραφία , δεν είναι το αντικείμενό μου. Φαντάζομαι ούτε η ΟΛΜΕ χρειάζεται να τη διαβάσει , σίγουρα θα υποστηρίζει ότι με λίγότερες ή καθόλου ώρες γίνεται καλύτερο μάθημα και ο μαθητής δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα καθηγητή, ο καθένας έχει αρκετές δυνατότητες αυτενέργειας για να τελειώσει το Λύκειο.

 

Ειλικρινά, αν υπήρχε η επιλογή να μην πηγαίνουν οι φόροι μου στη Δημόσια Παιδεία, και να επιλέξω καθηγητές όπου και όσο θεωρώ εγώ σωστό, εγώ μέσα :) λες να το δεχτεί η ΟΛΜΕ; 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Ειλικρινά, αν υπήρχε η επιλογή να μην πηγαίνουν οι φόροι μου στη Δημόσια Παιδεία, και να επιλέξω καθηγητές όπου και όσο θεωρώ εγώ σωστό, εγώ μέσα :) λες να το δεχτεί η ΟΛΜΕ; 

 

Aν θεωρείς σωστό να ακολουθήσουν τα παιδιά σου την πρωτοποριακή μέθοδο της αυτοεκπαίδευσης, με τους καθηγητές - διακριτικά- αλλά πάντα πλάι τους στο payroll νομίζω πως ναι!

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

Πάντως επειδή όντως οι τηλεπικοινωνίες δεν θα έπρεπε να είναι πολυτέλεια σήμερα, εμένα μου φαίνεται λίγο υπερβολικό κάποιος να υποχρεούται να συμμετάσχει σε μια δραστηριότητα από μακριά (δουλειά ή σχολείο) και να καλύπτει τον εξοπλισμό από την τσέπη του. Είτε το κάνεις προαιρετικό (οπότε αν δε θέλει κάποιος να δουλέψει από μακριά, πάει στο γραφείο του), είτε επιδοτείς τον εξοπλισμό που είναι μέσο της δραστηριότητας, διότι ούτως ή άλλως όταν ένας χώρος είναι κλειστός ή υπολειτουργεί, εκ των πραγμάτων εξοικονομεί λειτουργικά έξοδα, τα οποία δεν εξαφανίζονται, αλλά τα φορτώνονται κάποιοι άλλοι.

 

Ακόμη και αν κάποιος διαθέτει τρία ή τέσσερα σοβαρά λάπτοπ για τηλεεργασία και τηλεκπαίδευση, δεν είναι υποχρεωμένος να τα καίει 10 ώρες τη μέρα από εκεί που τα άνοιγε μια φορά το Σάββατο για να πληρώσει λογαριασμούς. Την "εναλλακτική" με το κινητό και το σταθερό τηλέφωνο τη θεωρώ αστεία, παρ'ότι είμαι άνθρωπος που δεν εργάζομαι απλώς "με" την τεχνολογία, αλλά "σε" αυτήν...

 

 

Just now, arieta είπε:

Οι καθηγητές έχουν τη δυνατόητα να δουλέψουν από το σχολείο αν το επιθυμούν

Ναι ισχύει αυτό. Βέβαια αν το σχολείο δεν έχει οπτική ίνα, αντέχει 5 ταυτόχρονα μαθήματα επομένως δεν εξυπηρετούνται όλοι. ο άντρας μ πηγαίνει, εγω μένω σπίτι αν κ θα με βόλευε κ εμένα. 

 

Η παρακολούθηση μαθητών από κινητό είναι αστεία. λύση ανάγκης που λειτουργεί αν θες να ακούς απλώς κ να λύσεις ασκήσεις στο βιβλίο σου, όχι αν γίνεται μάθημα πιο πολυμεσικό. Δυο αδέρφια που μοιράζονται ένα λαπτοπ κ ένα κινητό μπορούν φυσικά να τα χρησιμοποιούν εναλλάξ, αλλά μέχρι εκεί. Όλες τις ώρες από κινητό είναι προβληματικό. 

 

Σε κάποιες περιοχές υπάρχει τεράστιο πρόβλημα ισότιμης πρόσβασης. Σε άλλες, όχι. Δηλαδή αν ήθελαν να επιδοτήσουν, δεν θα ήταν τοσο τραγικό, κ ο εξοπλισμός μετά θα εμένα στα σχολεία. Έστω κ ένα ταμπλετ. πέρσι μας έστειλαν 5 κ τώρα αλλά τόσα. για το δικό μας σχολείο ήταν αρκετά. κάποια παιδιά έχουν άλλου είδους θεμάτα κ όχι συσκευής, με αυτούς ψάχνουμε να βρούμε λύση. έτσι προχωράμε κανονικά. δεν είναι όμως παντού το ίδιο. 

Just now, arieta είπε:

 

Τα παιδιά που ανήκουν σε αυτές τις ομάδες πρέπει να βοηθηθούν ούτως ή άλλως και αυτό δεν έχει καμία - καμία όμως απολύτως σχέση αν η εκπαίδευση γίνεται δια ζώσης ή τηλεκπαίδευση. Το  να έχεις δικαίωμα σε φαγητό , ρεύμα , θέρμανση είναι βασικό δικαίωμα κάθε παιδιού

 

Όχι δεν την έχω διαβάσει τη βιβλιογραφία , δεν είναι το αντικείμενό μου. Φαντάζομαι ούτε η ΟΛΜΕ χρειάζεται να τη διαβάσει , σίγουρα θα υποστηρίζει ότι με λίγότερες ή καθόλου ώρες γίνεται καλύτερο μάθημα και ο μαθητής δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα καθηγητή, ο καθένας έχει αρκετές δυνατότητες αυτενέργειας για να τελειώσει το Λύκειο.

Βασικά δεν καταλαβαίνεις τι λέω. κατ αρχας το 45 λεπτό είναι απλα το καθιερωμένο, δεν σημαίνει ότι είναι το καλύτερο για όλους τους μαθητες. το αν θα ήταν καλύτερη εξαποστασεως με 4 ή 5 ή 6 ή 8 ώρες τη μέρα, δεν το γνωρίζουμε. δεν έγινε κ καμία προσπάθεια όμως να το διαπιστώσουμε. αυτό εξηγώ. απλώς μεταφέρθηκε το ωρολόγιο χωρίς να ρωτηθεί κανένας ειδικός στην εξ ΑΕ κ παριστάνουμε ότι όλα είναι οκ. Σε πολλά μαθήματα όντως χρειάζονται οι τόσες διδακτικές ώρες. ιστορία δεν θα μπορούσα να κάνω λιγότερη, ήδη δεν βγαίνει η ύλη. Κείμενα θα μπορούσα να κάνω λιγότερη όμως. όχι γιατί είναι λιγότερο σημαντικό. αλλά γιατί εναλλακτικά θα μπορούσαν να κάτι άλλο πιο βιωματικό κ να το συζητήσουμε την εβδομάδα ή να το διορθώσω μόνη. Και μάλλον θα ήταν κ πιο χρησιμο. Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

 

 

Η ποσότητα δε συμβαδίζει παντα με την ποιότητα. Λιγότερες ώρες σύγχρονη σε συνδυασμό με ασύγχρονη σίγουρα είναι η καλύτερη επιλογή για τους μαθητές. Και για να προλάβω αυτούς που θα πουν ότι τεμπελιάζω, να διευκρινίσω οτι σε αυτη την περίπτωση η δουλειά μου θα ήταν πολλαπλάσια παρόλο που δε θα γινόταν αντιληπτό απο τους γονεις και τους μαθητές. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους...

 

Το πόσο κάνουν μάθημα οι μαθητές είναι άλλο από το εκπαιδευτικό ωράριο των εκπαιδευτικών . Μπορούν να μειώσουν , μπορούν να αυξήσουν τις διδακτικές ώρες των μαθητών. Εσείς θα πρέπει να αναλαμβάνετε τόσες ώρες όσο το εκπαιδευτικό ωράριο σας. Αυτό είναι το λογικό  Αν ήταν να κάνετε όσες εκπαιδευτικές ώρες κάνουν οι μαθητές θα έπρεπε στο γυμνα΄σιο να κάνετε κανένα 35ωρο

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Το πόσο κάνουν μάθημα οι μαθητές είναι άλλο από το εκπαιδευτικό ωράριο των εκπαιδευτικών . Μπορούν να μειώσουν , μπορούν να αυξήσουν τις διδακτικές ώρες των μαθητών. Εσείς θα πρέπει να αναλαμβάνετε τόσες ώρες όσο το εκπαιδευτικό ωράριο σας. Αυτό είναι το λογικό  Αν ήταν να κάνετε όσες εκπαιδευτικές ώρες κάνουν οι μαθητές θα έπρεπε στο γυμνα΄σιο να κάνετε κανένα 35ωρο

Επιβεβαιωνεις απλως αυτο που έλεγα. Δεν έχεις καταλάβει καν για τι πράγμα μιλάω!

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Επιβεβαιωνεις απλως αυτο που έλεγα. Δεν έχεις καταλάβει καν για τι πράγμα μιλάω!

 

Όχι δεν έχω καταλάβει μάλλον. Λες ότι θεωρείς ότι πρέπει να μειωθούν οι ώρες των μαθητών και ταυτόχρονα μιλάς για μείωση και του δικού σου ωραρίου σύγχρονης διδασκαλίας.

Για ποιο λόγο?

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Όχι δεν έχω καταλάβει μάλλον. Λες ότι θεωρείς ότι πρέπει να μειωθούν οι ώρες των μαθητών και ταυτόχρονα μιλάς για μείωση και του δικού σου ωραρίου σύγχρονης διδασκαλίας.

Για ποιο λόγο?

Το ότι μειώνεται η σύγχρονη διδασκαλία δεν σημαίνει ότι οι καθηγητές δεν έχουν πολλή ύλη να ετοιμάσουν, απλά η δουλειά τους δεν φαίνεται προς τους υπόλοιπους..

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Το ότι μειώνεται η σύγχρονη διδασκαλία δεν σημαίνει ότι οι καθηγητές δεν έχουν πολλή ύλη να ετοιμάσουν, απλά η δουλειά τους δεν φαίνεται προς τους υπόλοιπους..

 

Το διδακτικό ωράριο είναι συγκεκριμένο και η προετοιμασία για έναν καλό καθηγητή εξυπακούεται νυν και αεί . Το τι θα γίνει με το διδακτικό ωράριο των μαθητών είναι ανεξάρτητο από το διδακτικό ωράριο των καθητητών . Αυτό είναι σταθερό και οι ώρες πρέπει να συμπληρώνονται.

 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...