arieta

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    509
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

34 Neutral

Περισσότερα για την/τον arieta

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Καλα, δεν πρέπει να εστιάζουμε μονο στο πως να αποφύγουμε την απάτη. Αν θέλει κάποιος να συνεννοηθεί με το φροντιστή, κακό του κεφαλιού του. Υπάρχουν όμως κ παιδιά που εχουν να κερδίσουν από αυτό, από τη γραπτή αξιολογησή τους, ο γραπτός λόγος θέλει καλλιέργεια, έχει άλλες απαιτήσεις από τον προφορικό. Εργασίες, project, πού είναι όλα αυτά? Δεν λέω να φορτώνουν τα παιδιά, αλλά πού κ πού είναι απαραίτητα
  2. Ένας προβληματισμός μου... Καταλαβαίνω ότι δεν μπορούν να μπουν test μέσω webex ( ή μήπως γίνεται?) Ωστόσο, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη κινητικότητα ανταλλαγής ασκήσεων μέσω eclass? Πώς διορθώνονται οι ασκήσεις των παιδιών? Είναι λογικό να μην παραδίδουν καθόλου γραπτές εργασίες προς διόρθωση στον καθηγητή? Τι οδηγίες υπάρχουν ως προς αυτό? Κάποιοι καθηγητές ζητούν εργασίες. Κάποιο άλλοι όχι. Είναι λογικό ένας καθηγητής να μην έχει γραπτά feedback των μαθητών του ? Στα αγγλικά πχ. Γίνεται να διδάσκεις το μάθημα και να αρκείσαι στην προφορική παράδοση?
  3. Τι ασθένεια πήρε? Αν είναι βραχυχρονη, οφείλει να επιστρέψει, της αρέσει δεν της αρέσει. Αν είναι μακρόχρονη, πρέπει να έρθει αναπληρωτής!

  4. Διαφημίσεις


  5. Πες μου ότι υπάρχει μαθητής που παρακολουθεί τελείως προσηλωμένος στην τάξη το δάσκαλο , θα τρελαθώ, εννοείται ότι θα πετάει το μυαλουδάκι αλλού , είτε στην τάξη , ειδικά για χαζολόι για μένα προσφέρεται το διαδικτυακό μάθημα, πιο εύκολο είναι να κρύψεις ένα αυτοκινητάκι πίσω από μια οθόνη. Οκ , μπορεί να σε τσακώσει η δασκάλα με μια ερώτηση ετοιμότητας αλλά αυτό είναι το τιμημα. Τι εννοείς , ήσουν δίπλα στο παιδί , έτσι γίνεται στο δημοτικό , είναι παρόντες και γονείς?
  6. Αυτά που θίγεις ,αφορούν γενικά θέματα εργασιακής ηθικής κ συνθήκης , καλό είναι να συζητηθούν κάποια στιγμή, αλλά νομίζω είναι off topic. Εδώ μας ενδιαφέρει η τηλεκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο. Κομμάτι της διαδικασίας είναι κ ο εκπαιδευτικός. Ο εκπαιδευτικός που έρχεται προετοιμασμένος στην τηλεκπαίδευση, κάνει τη δουλειά του , γνωρίζει το αντικείμενό του κάνει το μάθημά του κ την επόμενη φορά πάλι, είναι οκ για μένα. Αυτό του έχει ζητηθεί , το έκανε , τι να βρεθώ να σχολιάσω? Τα γενικότερα, περί παιδείας κ εκπαιδευτικού δεν είναι κάτι που θα χρεώσω σε κάποιον που κάνει τη δουλειά του σε καμία περίπτωση Ναι υπάρχουν και εκπαιδευτικοί που θα βρουν τα χίλια προσκόμματα για να μην την κάνουν , Και δυστυχώς είναι πολλοί και είναι ανεξέλεγκτοι. Εκεί , θα σχολιάσεις διάφορα , πώς να το αντιμετωπίσεις αλλιώς?
  7. Εννοείται και η ασύγχρονη διδασκαλία είναι μέρος της δουλειάς του εκπαιδευτικού. Το θεωρούσα εκ των πραγμάτων δεδομένο γι αυτό δεν το ανέφερα
  8. Το διδακτικό ωράριο είναι συγκεκριμένο και η προετοιμασία για έναν καλό καθηγητή εξυπακούεται νυν και αεί . Το τι θα γίνει με το διδακτικό ωράριο των μαθητών είναι ανεξάρτητο από το διδακτικό ωράριο των καθητητών . Αυτό είναι σταθερό και οι ώρες πρέπει να συμπληρώνονται.
  9. Όχι δεν έχω καταλάβει μάλλον. Λες ότι θεωρείς ότι πρέπει να μειωθούν οι ώρες των μαθητών και ταυτόχρονα μιλάς για μείωση και του δικού σου ωραρίου σύγχρονης διδασκαλίας. Για ποιο λόγο?
  10. Το πόσο κάνουν μάθημα οι μαθητές είναι άλλο από το εκπαιδευτικό ωράριο των εκπαιδευτικών . Μπορούν να μειώσουν , μπορούν να αυξήσουν τις διδακτικές ώρες των μαθητών. Εσείς θα πρέπει να αναλαμβάνετε τόσες ώρες όσο το εκπαιδευτικό ωράριο σας. Αυτό είναι το λογικό Αν ήταν να κάνετε όσες εκπαιδευτικές ώρες κάνουν οι μαθητές θα έπρεπε στο γυμνα΄σιο να κάνετε κανένα 35ωρο
  11. Aν θεωρείς σωστό να ακολουθήσουν τα παιδιά σου την πρωτοποριακή μέθοδο της αυτοεκπαίδευσης, με τους καθηγητές - διακριτικά- αλλά πάντα πλάι τους στο payroll νομίζω πως ναι!
  12. Μόνο που αυτή τη στιγμή αποκλείεται η δια ζώσης Οι καθηγητές έχουν τη δυνατόητα να δουλέψουν από το σχολείο αν το επιθυμούν
  13. Τα παιδιά που ανήκουν σε αυτές τις ομάδες πρέπει να βοηθηθούν ούτως ή άλλως και αυτό δεν έχει καμία - καμία όμως απολύτως σχέση αν η εκπαίδευση γίνεται δια ζώσης ή τηλεκπαίδευση. Το να έχεις δικαίωμα σε φαγητό , ρεύμα , θέρμανση είναι βασικό δικαίωμα κάθε παιδιού Όχι δεν την έχω διαβάσει τη βιβλιογραφία , δεν είναι το αντικείμενό μου. Φαντάζομαι ούτε η ΟΛΜΕ χρειάζεται να τη διαβάσει , σίγουρα θα υποστηρίζει ότι με λίγότερες ή καθόλου ώρες γίνεται καλύτερο μάθημα και ο μαθητής δεν χρειάζεται στην πραγματικότητα καθηγητή, ο καθένας έχει αρκετές δυνατότητες αυτενέργειας για να τελειώσει το Λύκειο.
  14. , Και ποιος λέει ότι αναδιάρθρωση των ωρών σε λιγότερο ειναι το ενδεδειγμένο? Αναδιάρθρωση μπορεί να σημαίνει ίδιες ώρες ή και και περισσότερες ... Και πώς συνάγεται ότι η αυτενέργεια των μαθητών είναι καλύτερη από το οργανωμένο πλαίσιο αλληλεπίδρασης με τους καθηγητές κ τους συμμαθητές του που παρέχει η τηλεκπαίδευση?
  15. Βεβαίως, η δια ζώσης εκπαίδευση είναι ανώτερη, συμφωνούμε όλοι , πάμε παρακάτω. Προσωπικά ,προτιμώ να είναι μπρος στην οθόνη ελεγχόμενα, για εκπαιδευτικούς λόγους , παρά για να βλέπουν βλακείες. Και πραγματικά , μακάρι εφόσον τελειώσουν το μάθημα να πουν δεν μπορώ άλλη οθόνη , θα κάνω άλλα πράγματα που δεν έχουν σχέση με υπολογιστή. Δυστυχώς , δεν το βλέπω , οι περισσότεροι σε οθόνες αυτούς τους μήνες της απραξίας και ποιος ξέρει τι άχρηστα ή βλαβερά πράγματα παρακολουθούν τα παιδά μας όταν ξεφεύγουνς της προσοχής μας κ δεν είμαστε από πάνω τους. Οκ στο δικό μου κοινωνικοοικονιμικό στάτους δεν υπάρχουν άνθρωποι χωρίς να χρησιμοποιούν κάποιου είδους τηλέφωνο. Σε σένα δηλαδή συμβαίνει συχνά , να ρωτάς κάποιον το τηλ του και να σου απαντήσει ότι δεν έχει ούτε κινητό ούτε σταθερό?