arieta

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    513
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

38 Neutral

Περισσότερα για την/τον arieta

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Προσωπικά επιθυμώ την παράταση : Θεωρώ ότι τα παιδιά πρέπει να μπουν ξανά στις τάξεις για τους ψυχολογικούς κ κοινωνικούς λόγους που θα τους προσφέρει αυτή η κανονικότητα. Eίναι μια ευκαιρία να δουλευτούν κενά της ύλης κ να γίνουν επαναλήψεις ή να προχωρήσεις η ύλη σε όσα μαθήματα απαιτείται. Πάντα θεωρούσα ότι να σταματούν τα σχολεία αρχές Ιουνίου είναι εκ των πραγμάτων νωρίς.
  2. Oι ψυχολογικοί κ κοινωνικοί λόγοι είναι σημαντικοί τη φετινή χρονιά για την παράταση . Και όσο κι αν υποστηρίζω την τηλεκπαίδευση , αυτό ισχύει μόνο όταν δεν γίνεται η δια ζώσης. Στο δημόσιο σχολείο τουλάχιστον, υπάρχουν κενά , δεν έγιναν επαναληπτικές ασκήσεις και διαγωνίσματα σε πολλά μαθήματα , η ύλη προχωρούσε λίγο ευθύγραμμα και αυτό είναι πολύ μείον γιατί δεν δουλεύτηκαν όσο έπρεπε οι αδυναμίες των μαθητών. Δεν μιλάω για προαγωγικές εξετάσεις, αλλά πρόχειρα τεστ και επαναλήψεις θα έπρεπε να γίνουν. Δεν βρίσκω τίποτα αρνητικό να δοθεί παράταση στο διδακτικό έτος.
  3. Δηλαδή πιστεύεις στ΄αλήθεια ότι ο γονιός & ο αδελφός κάθεται stand by για να βοηθήσει το μαθητή να γράψει καλά στο διαγώνισμα? Και ας πούμε ότι είναι , είναι τόσο καλά προετοιμασμένοι στην ύλη για να τον βοηθήσουν πραγματικά? Ένα διαγώνισμα ή ένα τεστ είναι κίνητρο για μελέτη , προσδιορισμός της αξίας , εντοπίζει αδυναμίες ή επάρκειες και για μένα είναι απαραίτητο εργαλείο! Και για το μαθητή είναι χρήσιμο και θα έπρεπε να είναι κ για το δάσκαλο.

  4. Διαφημίσεις


  5. Πάντως, αν κ είναι σίγουρα καλύτερα από πέρυσι, έχω το πρόβλημα ότι δεν γίνεται εμπέδωση της ύλης μέσω επαναλήψεων. Είναι η ιδέα μου ή δεν μπαίνουν καθόλου διαγωνίσματα και επαναληπτικές ασκήσεις? Πώς θα μάθουν τα παιδιά χωρίς να έχουν γίνει καθόλου διαγωνίσματα φέτος στο γυμνάσιο? . Ούτε κατά τη διάρκεια της χρονιάς ούτε στο τέλος. Αυτό θα έπρεπε λίγο να έχει οργανωθεί . Θα περίμενα καλύτερο δομημένη ύλη στην τηλεκπαίδευση Τα παιδιά τα βλέπω πολύ χύμα. Φταίει βέβαια και η κλεισούρα και ότι έχουν χάσει τον μπούσουλα,.
  6. Καλα, δεν πρέπει να εστιάζουμε μονο στο πως να αποφύγουμε την απάτη. Αν θέλει κάποιος να συνεννοηθεί με το φροντιστή, κακό του κεφαλιού του. Υπάρχουν όμως κ παιδιά που εχουν να κερδίσουν από αυτό, από τη γραπτή αξιολογησή τους, ο γραπτός λόγος θέλει καλλιέργεια, έχει άλλες απαιτήσεις από τον προφορικό. Εργασίες, project, πού είναι όλα αυτά? Δεν λέω να φορτώνουν τα παιδιά, αλλά πού κ πού είναι απαραίτητα
  7. Ένας προβληματισμός μου... Καταλαβαίνω ότι δεν μπορούν να μπουν test μέσω webex ( ή μήπως γίνεται?) Ωστόσο, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη κινητικότητα ανταλλαγής ασκήσεων μέσω eclass? Πώς διορθώνονται οι ασκήσεις των παιδιών? Είναι λογικό να μην παραδίδουν καθόλου γραπτές εργασίες προς διόρθωση στον καθηγητή? Τι οδηγίες υπάρχουν ως προς αυτό? Κάποιοι καθηγητές ζητούν εργασίες. Κάποιο άλλοι όχι. Είναι λογικό ένας καθηγητής να μην έχει γραπτά feedback των μαθητών του ? Στα αγγλικά πχ. Γίνεται να διδάσκεις το μάθημα και να αρκείσαι στην προφορική παράδοση?
  8. Τι ασθένεια πήρε? Αν είναι βραχυχρονη, οφείλει να επιστρέψει, της αρέσει δεν της αρέσει. Αν είναι μακρόχρονη, πρέπει να έρθει αναπληρωτής!
  9. Πες μου ότι υπάρχει μαθητής που παρακολουθεί τελείως προσηλωμένος στην τάξη το δάσκαλο , θα τρελαθώ, εννοείται ότι θα πετάει το μυαλουδάκι αλλού , είτε στην τάξη , ειδικά για χαζολόι για μένα προσφέρεται το διαδικτυακό μάθημα, πιο εύκολο είναι να κρύψεις ένα αυτοκινητάκι πίσω από μια οθόνη. Οκ , μπορεί να σε τσακώσει η δασκάλα με μια ερώτηση ετοιμότητας αλλά αυτό είναι το τιμημα. Τι εννοείς , ήσουν δίπλα στο παιδί , έτσι γίνεται στο δημοτικό , είναι παρόντες και γονείς?
  10. Αυτά που θίγεις ,αφορούν γενικά θέματα εργασιακής ηθικής κ συνθήκης , καλό είναι να συζητηθούν κάποια στιγμή, αλλά νομίζω είναι off topic. Εδώ μας ενδιαφέρει η τηλεκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο. Κομμάτι της διαδικασίας είναι κ ο εκπαιδευτικός. Ο εκπαιδευτικός που έρχεται προετοιμασμένος στην τηλεκπαίδευση, κάνει τη δουλειά του , γνωρίζει το αντικείμενό του κάνει το μάθημά του κ την επόμενη φορά πάλι, είναι οκ για μένα. Αυτό του έχει ζητηθεί , το έκανε , τι να βρεθώ να σχολιάσω? Τα γενικότερα, περί παιδείας κ εκπαιδευτικού δεν είναι κάτι που θα χρεώσω σε κάποιον που κάνει τη δουλειά του σε καμία περίπτωση Ναι υπάρχουν και εκπαιδευτικοί που θα βρουν τα χίλια προσκόμματα για να μην την κάνουν , Και δυστυχώς είναι πολλοί και είναι ανεξέλεγκτοι. Εκεί , θα σχολιάσεις διάφορα , πώς να το αντιμετωπίσεις αλλιώς?
  11. Εννοείται και η ασύγχρονη διδασκαλία είναι μέρος της δουλειάς του εκπαιδευτικού. Το θεωρούσα εκ των πραγμάτων δεδομένο γι αυτό δεν το ανέφερα
  12. Το διδακτικό ωράριο είναι συγκεκριμένο και η προετοιμασία για έναν καλό καθηγητή εξυπακούεται νυν και αεί . Το τι θα γίνει με το διδακτικό ωράριο των μαθητών είναι ανεξάρτητο από το διδακτικό ωράριο των καθητητών . Αυτό είναι σταθερό και οι ώρες πρέπει να συμπληρώνονται.
  13. Όχι δεν έχω καταλάβει μάλλον. Λες ότι θεωρείς ότι πρέπει να μειωθούν οι ώρες των μαθητών και ταυτόχρονα μιλάς για μείωση και του δικού σου ωραρίου σύγχρονης διδασκαλίας. Για ποιο λόγο?
  14. Το πόσο κάνουν μάθημα οι μαθητές είναι άλλο από το εκπαιδευτικό ωράριο των εκπαιδευτικών . Μπορούν να μειώσουν , μπορούν να αυξήσουν τις διδακτικές ώρες των μαθητών. Εσείς θα πρέπει να αναλαμβάνετε τόσες ώρες όσο το εκπαιδευτικό ωράριο σας. Αυτό είναι το λογικό Αν ήταν να κάνετε όσες εκπαιδευτικές ώρες κάνουν οι μαθητές θα έπρεπε στο γυμνα΄σιο να κάνετε κανένα 35ωρο
  15. Aν θεωρείς σωστό να ακολουθήσουν τα παιδιά σου την πρωτοποριακή μέθοδο της αυτοεκπαίδευσης, με τους καθηγητές - διακριτικά- αλλά πάντα πλάι τους στο payroll νομίζω πως ναι!