arieta

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    485
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

29 Neutral

Περισσότερα για την/τον arieta

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Yπάρχει και η εμπειρία από άλλες χώρες , επίσης , όπως πολύ σωστά επεσήμανε η @samsympan υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εξειδικευμένες σπουδές πάνω στην εκπαίδευση με νέες τεχνολογίες. Θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην εξεύρεση λύσεων. Οι νέες τεχνολογίες ασχέτως πανδημίας πρέπει να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση και πρέπει να υπάρχει ανάλογος προσανατολισμός. Πάμε στον τρίτο πυλώνα (μετά το υπουργείο και τους εκπαιδευτικούς...)Τους γονείς και κηδεμόνες. Αυτοί που είναι? Άφαντοι. Τους ενδιαφέρει μόνο τοαπολυτήριο? Αδιαφορούν τι γίνεται μέσα στις σχολικές τάξεις και τι εκπαίδευση θα πάρουν τα παιδιά τους? Τα βρίσκουν όλα τέλεια οπότε δεν ανησυχούν? Πραγματικά , δεν έχω καταλάβει... Συνομιλούσα προημερών με μια μητέρα που διαμαρτυρόταν γιατί η δασκάλα τους παιδιού της άρχισε τηλεκπαίδευση , ελάχιστες ώρες κι αυτό πριν δύο βδομάδες. Οι ίδιοι, λέει, δεν το ήξεραν , δεν τους είχε ενημερώσει και δεν συμμετείχαν. Και σκεφτόμουν, ο κηδεμόνας τι έκανε? Τόσους μήνες μετά δεν φρόντισε να ρωτήσει τουλάχιστον τους λόγους για τους οποίους δεν γίνονται μαθήματα , ? Αν δηλαδή αντί για δύο μήνες ήταν όλο το έτος , πάλι με την ίδια απραξία θα το αντιμετώπιζε? Ενδιαφέρονται για το δικαίωμα των παιδιών τους για εκπαίδευση? Είναι όσα΄έρθουν και όσα πάνε? Ενδιαφέρονται , αλλά δεν έχουν τρόπο να το επικοινωνήσουν? Γενικώς πιστεύω οι γονείς , στο μεγάλο τους ποσοστό ,ή έχουν συνηθίσει κάθε είδους δυσλειτουργία του δημόσιου σχολείου και πλέον το αντιμετωπίζουν σαν φυσιολογική κατάσταση που δεν επιδέχεται διόρθωσής-- άλλωστε υπάρχουν και άλλα, πολλά προβλήματα γύρω μας , ποιο να πρωτοπιάσεις ή κάποιοι λογικά θα αδιαφορούν. Πάντως, πολύ υποτονική η φωνή των γονιών που βγαίνει προς τα έξω για τα εκπαιδευτικά θέματα... Όσα χρόνια θυμάμαι επίσης τον εαυτό μου , ένα επίσημο feedback γονιών για την εκπαίδευση των παιδιών δεν έχει ζητηθεί.
  2. Κοίτα για μενα μόνο ασύγχρονη δεν είναι διδασκαλία. Ή είναι αλλά άνευ διδασκάλου. Σε εμάς, όπως είπα, είχε μεγάλη συμμετοχή η σύγχρονη κ απο ότι καταλαβαίνω το αντίθετο η ασύγχρονη. Γνώμη μου, λειτουργει καλύτερα ο συνδυασμός κ των δύο. Η φιλη σου ρώτησε τους γονείς ή τους μαθητές της γιατί δεν συμμετέχουν? Καταρχήν πρεπει να ενημερωθουν κ να κινητοποιηθουν κ οι γονείς, πιστεύω πως πολλές φορές επειδή είναι εξω απο το παιχνίδι οι γονείς τα παιδιά δεν εχουν την κατάλληλη επιτήρηση ωστε να είναι συνεπή. Πρέπει ο γονιός να δηλώνει κάθε φορά γιατί δεν συμμετέχει ο μαθητής κατα τη γνωμη μου, βέβαια επειδή έχει το χαρακτήρα του προαιρετικού περιπλεκονται τα πράγματα
  3. Ω ναι, για το φωτόδεντρο λες ...Βρήκα από πού μπαίνουν οι ασκήσεις των γαλλικών! Και έλεγα πού τα βρίσκει αυτά τα ωραία βιντεάκια...

  4. Διαφημίσεις


  5. Πάντως όντως καλή η Εκπαιδευτική τηλεόραση... Nα φτιάξουν και κανένα ωραίο ibook , ωραία διαδραστικά βιβλία που να μπορεί να τα χρησιμοποιεί και μόνος του ο μαθητής...
  6. To ζήτημα είναι ότι οι συνδικαλιστές , μιλάω αποκλειστικά για ΟΛΜΕ ΔΟΕ, έχουν χάσει την κοινή γνώμη, έτσι πιστεύω , και αυτό γιατί πλέον κινούνται εναντίον της κοινωνίας, εναντίον των παιδιών . Οι ίδιοι σκάβουν το λάκκο τους πλέον, γιατί κάποια στιγμή όλο αυτό θα γυρίσει μπούμεραγκ, θα γίνει η στραβή και δεν θα υπάρχει κανείς να τους υποστηρίξει ακόμα και για όσα θα έχουν δίκιο...
  7. @kine, πώς δεν ειναι τα σημερινά παιδιά εξοικειωμένα με την τεχνολογία? Αυτή είναι η γλώσσα τους, μ αυτα συννενοουνται! Τα ΜΒ, το youtube το τικ τοκ κλπ. Αν μιλάμε για κάτι άλλο μιλάμε για την εξαίρεση. Εσύ μιλας γι αρρώστια, εγώ λεω αυτοί είναι οι καιροί αυτά ειναι τα ήθη. Είναι η εξέλιξη μιας σειρας πραγμάτων. Η ψυχολογία είναι μια απολύτως σεβαστή επιστήμη, για να γίνει μια ψυχολογική αποτίμηση ολου αυτού που βιώνουμε θα περάσει πολυς καιρός ομως, έως τότε δεν μπορουμε ναβαλουμε τη ζωή μας σε pause..
  8. Deena συμφωνώ με όσα λες όσα γράφονται στο κείμενο είναι θέματα απλά ρυθμίσεων , εξαντλείται στις τυπικότητες δεν αναδεικνύεται κανένα μέγα θέμα , δεν έχει καμία ουσία η προσφυγή παρά μόνο να καθυστερήσει τη διάταξη. Προσωπικά δεν βλέπω πού είναι το μέγα κακό στο live streaming ,μιλάμε απευθύνεται σε παιδιά που είναι εξοικειωμένα από γεννησιμιού τους με οθόνες , κάμερες και μικρόφωνα .Από εκεί και πέρα πιθανόν να υπάρχουν και πιο αποδοτικοί τρόποι , όλα θα έπρεπε να είναι στο τραπέζι.
  9. Είπα κάτι διαφορετικό? Μόλις ανακοινωνεται οτιδηποτε σε οποιοδηποτε καθεστώς η ΟΛΜαπεργαζεται τρόπους πως να το ακυρωσει ή οπως στη συγκεκριμενη περιπτωση να το τρεναρει... Δεν λες κατι άλλο... Εμένα αλλος ειναι ο προβληματισμος μου, ΟΛΜΕ κ υπουργεία έχουν αφήσει τόσους μαθητές ακαλυπτους, δεν βρέθηκε ενας γονιός να διαμαρτυρηθει?
  10. Ούτε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων επενέβη , οι εκπαιδευτικοί πήγαν και τους βρήκαν , ούτε οι κατ εσας θιγόμενοι , οι μαθητές δηλαδή, ασχολήθηκαν . Εκτός αν πήγαν κ γονείς και δεν το ξέρω.
  11. Κine , είσαι πολύ θεωρητική για τα γούστα μου... Δεν μπορεί να προτείνεις να κάνουμε μακροχρόνιες έρευνες για το πώς θα χειριστούμε την παρούσα κατάσταση... Δεν γίνεται αυτό πολύ απλά... Υπάρχουν δεδομένα , η επιστήμη της ψυχολογίας δεν είναι terra incognita όπως τον περασμένο αιώνα, υπάρχουν αυτοματισμοί μπορούμε πλέον να παίρνουμε αποφάσεις πιο γρήγορα , σε μια συγκυρία έκτακτης ανάγκης σαν και αυτή. Αν κάνουμε κάτι λάθος, ας γίνει αντικείμενο προς αποφυγή για τις επόμενες γενιές... Υοvanna , εγώ δεν θα προτιμούσα να πάρω το παιδί μου από το σχολείο , όχι.. Δεν είναι κακό να υπάρχουν ενστάσεις και προτάσεις και καλή διάθεση να λυθούν τα προβλήματα εν καιρώ, για όσους έχουν τέτοια διάθεση . Κακό είναι το απόλυτο όχι που εισπράττουμε από τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών σε οποιαδήποτε πρόταση τους καλούν να συμμετέχουν που αυτό επιβεβαιώνει πολλούς αρνητικούς χαρακτηρισμούς που τους προσάπτει η κοινωνία. Δεν μπορούμε σε τέτοιες περιπτώσεις να διυλίζουμε τον κώνωπα για να βρίσκουμε ψεγάδια τύπου γιατί δεν προηγήθηκε πχ γραπτή προηγούμενη έρευνα για τις επιπτώσεις κτλ κτλ λες και είχε προφητεύσει την πανδημία ο Νοστράδαμος και έπρεπε να τους είχαν ειδοποιήσει από το προηγούμενο έτος.
  12. Kine, ωραία τα λες αλλά μου θυμιζεις ψυχολογο φιλοσοφο των αρχων του 20 αιωνα που καθόταν σε βιεννεζικο καφέ και μιλούσε για καινούριες έννοιες στο κοινό του. Ο κόσμος όμως έχει αλλάξει από τότε κ πρέπει να μιλάμε με νέα δεδομένα.
  13. Δεν θα μιλήσω για εργαζομενους για τους οποίους δεν γνωρίζω το παρασκήνιο με τον εργοδότη τους. Το να μιλάς για τεχνολογία, επικεντρωνοντας την προσοχή σου στην κακόβουλη χρήση, αντί να εστιάζεις στις προοπτικές είναι ο ορισμός της τεχνοφοβιας
  14. Να σου απαντήσω κάνοντας μια σαφή εξήγηση ότι ότι πω δεν αφορά την ΟΙΕΛΕ, γιατί δεν έχω κάποια συνεργασία με τους εργαζομένους αυτούς, στέλνω το παιδί μου σε δημόσιο σχολείο, επιπλέον δεν γνωρίζω τι επιπλέον απαιτήσεις έχει ο εργοδότης τους κ τι θέλουν να διασφαλισουν με αυτή σου την ενέργεια. Να υποθεσω λοιπόν οτι αυτά αφορουν κ ΟΛΜΕ κ ΔΟΕ. Θα πρέπει να σου πω ότι εν μια νυκτι άλλαξαν οι συνθήκες εργασίας σε ολο τον κόσμο. Αν όλοι έδειχναν κακή πρόθεση κ δεν αντιλαμβανονταν την ιδιαιτεροτητα της κατάστασης, μπορούσαν να βρουν χίλια ψεγάδια κ τεχνικές λεπτομέρειες στα ψιλα γραμμαρα των συμβολαίων για να μην εφαρμοσουν την εργασία από απόσταση. Εγινε μελετη αντικτυπου, πότε έγινε η πρόσληψη dpo, τηρήθηκαν αυτοι κ αυτοί οι όροι? Όμως εκατομμύρια κοσμος εξακολουθησε να δουλεύει για ναμην γίνει διακοπβ υπηρεσιων κτα υπολοιπα που πρέπει να ρυθμιστουν θα τα βρούμε στην πορεία. Η ΟΛΜΕ κ η ΔΟΕ προσπαθεί με νυχια κ δόντια να τρεναρει το συγκεκριμένο επιχειρημα κολλωντας στις λεπτομέρειες που ούτως ή άλλως ηταν θεμα χρονου να ρυθμιστουν. Για τους ευλογους λόγους
  15. Eίναι και αυτό μια κάποια λύση , που λέει κι ο ποιητής. Για μικρές ηλικίες ναι , αν είναι και κανένας γονιός που μπορεί να βοηθήσει, δεν ξέρω όμως πόσο εύκολο να παρακολουθήσεις έτσι φυσική β λυκείου χωρίς να γίνονται ερωταπαντήσεις. Ίσως σε συνδυασμό με ασύγχρονη για απορίες να λειτουργούσε. Σε κάθε περίπτωση έπρεπε να έχει λυθεί πριν αρχίσουν τα σχολικά μαθήματα. Άφησαν τελείως ακάλυπτους τους μαθητές που λόγω συνθηκών έμειναν σπίτι...
  16. Όλη μα ολη η επιχειρηματολογια προέρχεται από εκπαιδευτικούς κ μόνο. Κανένας γονιός στο δικό μου σχολείο εξ οσων γνωριζω, δεν έχει θέσει τέτοιο θέμα. Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που προσπαθούν με νύχια κ με δόντια κ τεχνοφοβικα επιχειρήματα να πείσουν για ολα τα δεινά που θα μας βρουν με την ψηφιακή εκπαίδευση