arieta

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    412
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

15 Neutral

Περισσότερα για την/τον arieta

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Για ποια κράτη μιλάς; Γίνεσαι πιο συγκεκριμένη;
  2. Well said, Βερενίκη... Και μια και το θέμα συζήτησης είναι οι εκπαιδευτικοί, είναι θλιβερό που το ισχυρό κατά τα άλλα συνδικαλιστικό τους όργανο, ενάντια σε κάθε λογική, σε κάθε δίκιο στρέφεται στην ουσία ενάντια στο μαθητή, ενάντια στο γονιό, ενάντια στην κοινωνία γενικότερα. Xρόνια τώρα είναι το βασικό εμπόδιο σε όποιας μορφής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, η οποία φυσικά είναι απολύτως απαραίτητη για να μιλάμε για ποιότητα εκπαίδευσης.. Αν μπει καμιά φορά στον κόπο να διαβάσει τις ανακοινώσεις του διαπιστώνει παντελή έλλειψη ευαισθησίας και σεβασμού προς το ιδιαίτερο λειτούργημά τους, να μορφώνουν μικρά παιδιά, το μόνο τους μέλημα τους είναι ο μισθός , η σύνταξη, στο πώς να περιορίσουν στο απόλυτα λιγότερο τις εργατοώρες τους ( που όσο και να τις τραβήξεις και να τις τεντώσεις στην Ελλάδα δεν αντιστοιχούν ούτε στο 1/3 των υπολοίπων εργαζομένων) . Μ΄αυτά και αυτά έχουν χάσει κάθε σεβασμό της κοινής γνώμης... τα υπουργεία δεν βγάζουν κάστανα από τη φωτιά και μεις οι γονείς για άλλη μια χρονιά ψάχνουμε τώρα στην αρχή του σχ έτους σε ποια φροντιστήρια να γράψουμε τα παιδιά για να συμπληρώσουνε γνώσεις... Αλήθεια , πείτε μου σε ποιο πολιτισμένο κράτος κάνουν τα παιδιά τόσα φροντιστήρια-ιδιαίτερα ...
  3. Αν και θεωρώ τα παιδιά πολύ ευαίσθητους αποδέκτες του τι γίνεται μέσα στην τάξη, έτσι αν μου πει ένα παιδί "δεν κάναμε τίποτα", θεωρώ το πιο πιθανό έτσι να είναι , από κει και πέρα σκοπεύω να μιλήσω και με άλλους γονείς , να συγκεντρώσω κι άλλες πληροφορίες όσες μπορώ... Ένας λόγος που άνοιξα και το θέμα είναι αν μπορώ να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Από κει και πέρα , αν απευθυνθώ στον εκπαιδευτικό και στο διευθυντή δεν σκοπεύω να το κάνω με κλειστά τα αυτιά, αλλά ελπίζω βέβαια να είναι ανοικτά και τα δικά τους...

  4. Διαφημίσεις


  5. Έσπερε, όχι δεν μιλάω για όλους τους εκπαιδευτικούς... Υπάρχουν και οι ευσυνείδητοι, οι οποίοι προετοιμάζονται, διδάσκουν , εξηγούν , διορθώνουν , ασχολούνται, ενδιαφέρονται εκπαιδεύουν... Αυτοί σίγουρα έχουν την εκτίμησή μου...
  6. Dust pink, δεν πρόκειται για κανένα μακιαβελικό σχέδιο ,σε γενικές γραμμές αν υπάρχουν παρατράγουδα σκεπτόμουν το εξής... Να πάω στη διεύθυνση αρχικά και να κάνω μια γενική κουβέντα, χωρίς να κατονομάσω κανένα ,για αυτά που σκέφτομαι, θέλω να ξέρω τι κατευθυντήριες γραμμές υπάρχουν για κάθε εκπαιδευτικό, αν γνωρίζει η διεύθυνση ότι τηρούνται, αν μπορεί να κάνει συστάσεις γενικά στους δασκάλους κτλ. Στη συνέχεια θα μιλήσω με άλλους γονείς και ίσως πάω - πάμε στον ίδιο τον εκπαιδευτικούς . Μια ίσως δύο ίσως 3 φορές... Δεν σκοπεύω σε καμία των περιπτώσεων να ανεβάσω τους τόνους ή να μιλήσω με αγένεια. Θα προσπαθήσω ωστόσο να είμαι ξεκάθαρη... Αν και πάλι τίποτα, απευθύνομαι ξανά στη διεύθυνση μιλώντας πιο συγκεκριμένα αυτή τη φορά... Αν πάλι δεν γίνει ΄τίποτα απευθύνομαι στον προϊστάμενο διεύθυνσης αρχικά προφορικά στη συνέχεια γραπτά... Από κει και πέρα βλέπουμε..
  7. Macgyver, καλό είναι φυσικά να σκεπτόμαστε τις επιπτώσεις του ότι κάνουμε, αλλά καμιά φορά ίσως φοβόμαστε υπερβολικά για να διεκδικήσουμε το δίκιο μας.. Να στοχοποιήσουν το παιδί οι γονείς και οι μαθητές? Είναι τόσο ανόητοι οι υπόλοιποι γονείς που θα πάρουν το μέρος του κακού εκπαιδευτικού? Ίσα ίσα πιστεύω το πιο πιθανόν να δικαιολογήσουν τη στάση μου... Να στραφούν εναντίον μου οι άλλοι δάσκαλοι? Στα φανερά πιστεύω κανείς δεν θα μου πει μπράβο, από συναδελφική αλληλεγγύη, αλλά ο δάσκαλος που κάνει τη δουλειά του να σαι σίγουρη ότι τσαντίζεται με το συνάδελφό του που είναι αργόμισθος πιο πολύ από μένα, Ακόμα και ο ίδιος ο δάσκαλος περί ου ο λόγος δεν είμαι σίγουρη αν στοχοποιήσει το παιδί... Και χωρίς να είναι αυτός ο στόχος μου , βέβαια, ίσως το προσέξει και λίγο περισσότερο από τα άλλα, ξέρεις γιατί? Γιατί ξέρει ότι από πίσω υπάρχει ένας γονιός που ασχολείται και τον παρακολουθεί και όχι κάποιος που σφυρίζει αδιάφορα... Πραγματικά , θεωρώ εξαιρετικά ανόητο εκ μέρους του να ανοίξει βεντέτα, μιας και ξέρει ότι είναι λερωμένη η φωλιά του... Έσπερε, ίσως να μην έχουμε τις εγκαταστάσεις των ΗΠΑ και της Αυστραλίας, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία... Δεν μπορεί να διδαχθεί θεωρία της μουσικής σε μια αίθουσα, δεν μπορεί ένας μουσικός να οργανώσει μια χορωδία? Να γίνει μάθημα εικαστικών σε μια τάξη? Δεν λέω να κάνουν γλυπτά, αλλά να τους δείξει κατευθυντήριες γραμμές για ζωγραφική και άλλες χειροτεχνίες μπορεί άνετα.. Ελεύθερη ζωγραφική? Ελεύθερη ζωγραφική γιατί???? Δεν μπορεί να το κάνει το παιδί στο σπίτι του? Είναι ανάγκη να μαντρώνεις το παιδί σε μια τάξη και να πληρώνει το ελληνικό κράτος για να ζωγραφίζει ελεύθερα???? ( Εν τω μεταξύ , όταν ακούω ότι η δασκάλα μας είπε να ζωγραφίσουμε ό,τι θέλουμε και έτσι πέρασε η ώρα 'ή στο γυμνάσιο ότι τους βάζουν διαγωνίσματα που ποτέ δεν τα παίρνουν πίσω... ένα καμπανάκι χτυπάει μέσα μου ότι από πίσω βρίσκεται ένας δάσκαλος που βαριέται την παράδοση) Όσον αφορά τη γυμναστική.. δεν καταλαβαίνω το επιχειρήματα σου... Ο γυμναστής δεν πρέπει να κάνει μάθημα , γιατί τα άλλα μαθήματα είναι καθιστικά? Ποιος το λέει αυτό? Και πώς αναπτύσσονται ακριβώς οι άλλες δεξιότητες πλην των γνωστικών, αφού λες ας τον αφήσουμε , να μην βγάλει ύλη? Και εν τέλει , αφού θεωρείς ότι τα παιδιά κουράζονται τόσο από τα άλλα μαθήματα και πρέπει η μουσική, τα καλλιτεχνικά και η γυμναστική να γίνονται ελεύθερα , οι δάσκαλοί τους τι χρειάζονται? Επιπλέον , το πρόβλημά μου δεν το εστιάζω στα δευτερεύοντα μαθήματα. Αναφέρομαι σε όλους τους διδάσκοντες που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους...
  8. Δεν είναι εύκολο, αλλά το βρίσκω γλοιώδες έως και ποινικά κολάσιμο από δάσκαλο να στοχοποιεί ένα παιδάκι για οποιονδήποτε λόγο και δεν θα το αφήσω έτσι.. Τώρα η ερώτηση είναι , γιατί πας και μπλέκεις? Γιατί με ενοχλεί, γιατί θεωρώ παράλογο τα παιδιά να έχουν διπλοβάρδια σχολεία φροντιστήρια, οι γονείς να πληρώνουν ένα κάρο λεφτά τη δωρεάν εκπαίδευση, και επειδή κατά βάθος δεν πιστεύω ότι είμαι η μόνη σε αυτό. Επιπλέον πιστεύω ότι ο ρόλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στα σχολεία είναι αρκετά υποτονικός, περιορίζεται στην οργάνωση εκδηλώσεων , ενώ θα έπρεπε να εκπροσωπεί τους γονείς και σε διδακτικά θέματα..
  9. Το ξαναλέω, καταλαβαίνω ότι ο λόγος μου θα έχει μεγαλύτερο αντίκρισμα αν είμαστε πολλοί. Κι αν δεν είμαστε και πάλι και μόνη μου μόνο πιστεύω ότι μπορώ να βάλω ένα λιθαράκι, ξέρετε γιατί? Γιατί έχω το δίκιο με το μέρος μου. Αν στοχοποιηθεί το παιδί μου , γιατί ζήτησα από το δάσκαλο να εφαρμόσει αυτά που περιγράφονται ως καθήκοντα του? Τότε είμαι ικανή πρωί πρωί να πάω στο Υπουργείο να κλείσω ραντεβού με το Γιαβρόγλου, να κινηθώ δικαστικώς , δεν ξέρω, να είστε σίγουρη μόνο ότι άπραγη δεν θα μείνω να το βλέπω αυτό, τότε να δείτε πώς θα ξυπνήσει η λέαινα μέσα μου...
  10. Έσπερε, διαφωνώ, Όταν λες κάτι, κάτι μένει. Τίποτα γραπτό δεν πετιέται πλέον στα σκουπίδια και μπορεί να ανασυρθεί και είκοσι χρόνια μετά, αν χρειαστεί, αν ορισμένοι αδιαφορούν γι αυτό , τόσο το χειρότερο γι αυτούς... Στα δημόσια σχολεία δεν είναι 20+ μαθητές ,αλλά 20 - στις περισσότερες τάξεις. Αγγλικά διδάσκονται 3 45 λεπτα τη βδομάδα από την Α δημοτικού μέχρι να τελειώσουν το Λύκειο. Αν στην Ολλανδία μαθαίνουν την ξένη γλώσσα τέλεια στο σχολείο και μόνο , τότε άρα γίνεται...Σοβαρά τώρα , θέλουν να διδάξουν και δεν έχουν cdplayer? Aκόμα και αν το υπουργείο αρνιόταν να το πάρει , είμαι σίγουρη ότι ο Συλλογος γονέων θα το πρόσέφερε. Εν ανάγκη, ας φέρουν κι από το σπίτι τους, αν πραγματικά έχουν όρεξη να δουλέψουν και τους λείπει το cdplayer! Δεν γίνονται παραδοσιακοί χοροί και αθλήματα με 20 παιδιά , γιατί τα παιδιά είναι εκνευρισμένα από την κλεισούρα των διαμερισμάτων τους? Τότε γιατί σε συλλόγους μαθαίνουν μια χαρά το μπασκετάκι τους ,το βόλλευ τους χορούς τους... Θέλουν να παίξουν και να τρέξουν για εκτόνωση?? Γι αυτό υπάρχει ο χρόνος εκτός σχολείου, μέσα στο σχολείο όμως πρέπει να γίνεται διδασκαλία, δεν είναι παιδική χαρά.. και ο διδάσκων έχει υποχρεώσεις και ύλη να βγάλει.. Στο δικό μας σχολείο οι υπολογιστές είναι 2 ανά μαθητή, καθόλου λίγους δεν τους βρίσκω και σε αυτό το άκρως ενδιαφέρον και χρήσιμο μάθημα θα έπρεπε να είχαν μάθει ένα σωρό πράγματα... Όποτε ρωτάω το παιδί μου τι έμαθε στην πληροφορική η απάντηση είναι η ίδια: μας έβαλε παιχνίδια, ο ίδιος τι έκανε? Καθόταν στον υπολογιστή του... Ξεφτίλα δηλαδή, τι άλλο να πω... Macgyver , δεν συγκαταλέγομαι στους φαν του Καζαντζάκη, αλλά αγαπώ τη φράση του : " Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω. " Ti θέλω να πω, δεν είναι εύκολο για μένα να είμαι απαθής, όταν αισθάνομαι ότι κάτι δεν γίνεται σωστά... Και επιπλέον δεν έχω σκοπό ούτε να συκοφαντήσω, ούτε να αλλάξω γεγονότα . ούτε να υπερβάλλω...Και για αυτό το λόγο , πραγματικά δεν έχω να φοβηθώ κάτι... Από κει και πέρα όμως, ναι , θα ήθελα να είχα συμμάχους σε οποιαδήποτε ενέργεια κάνω..
  11. Dust pink, ολίγον διαφωνώ στο ότι δεν ξοδεύονται χρήματα για την εκπαίδευση...Ένας τεράστιος αριθμός εργάζεται στην εκπαίδευση... στις αίθουσες , σε γραφεία.. ( Μην ξεχνάμε ένα μεγάλο αριθμό εγκύων, που σαν γνήσιοι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν επαπειλούμενη από τότε που μαθαίνουν την εγκυμοσύνη και γυρνάνε σε 2 χρόνια + μετά , πληρωμένα όλα)..Πόσοι φοιτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και όλα σχεδόν δωρεάν... Κτήρια , συντήρηση , θέρμανση,.. Δωρεάν βιβλία που πολλά από αυτά δεν διδάσκονται( των εικαστικών τα δικά μας είναι άθικτα) , σε μας δίνονται όλα από νωρίς... Μην παίρνεις τοις μετρητοίς αυτό που λέω για παραδοσιακούς χορούς, το λέω επειδή από περιέργεια ασχολήθηκα τι ύλη πρέπει να ακολουθεί ένας γυμναστής και είδα ότι βάσει του εγκεκριμένου προγράμματος, όφειλε να μάθει στα παιδιά ανά διδακτικές ώρες κάποια αθλήματα και παραδοσιακούς χορούς και όχι να δίνει στα παιδιά μπάλες να παίζουν ποδόσφαιρο και μήλα χωρίς ο ίδιος να συμμετέχει σε τίποτα. όπως γίνεται στο δικό μας σχολείο.. Μαcgyver, σωστά τα λες...Και στην ουσία αυτό θα ήθελα , να είχα την στήριξη και των υπολοίπων γονέων.. γιατί έτσι θα ήταν πιο ηχηρό το μήνυμα...Ιδανικά , θα ήθελα ο Σύλλογος Γονέων να απευθύνεται για τέτοια θέματα στο διδακτικό προσωπικό, για να μην θεωρείται προσωπικό το θέμα... Πραγματικά , όμως, αν δεν γίνεται αυτό, ακόμα και μόνη μου σκοπεύω σε ζητήματα που βγάζουν μάτι να λαμβάνω θέση. Δεν θεωρώ ότι η λύση είναι το ιδιωτικό, γιατί δεν θα είναι επιλογή μου. θα είναι εξαναγκασμός και δεν το θέλω.. Και όπως είπα και παραπάνω το θέμα με απασχολεί όχι μόνο ως γονιό αλλά και ως πολίτη άρα είναι ανεξάρτητο από τις επιλογές μου...
  12. Η Πολιτεία ξοδεύει τεράστια κονδύλια για την Παιδεία που δεν συνάδουν με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης... Θεωρώ καθήκον μου , ως γονιού αλλά και ως πολίτη, να απαιτώ να γίνεται σωστή δουλειά στα σχολεία. Να μην κάνω τα στραβά μάτια. Να μην πω και εγώ, ωχ αδερφέ....Θέλω να ξέρω τους σκοπούς κάθε μαθήματος... Θέλω να ξέρω αν έχουν επιτευχθεί... Εαν όχι, ποιος είναι ο λόγος... Να μπορώ να έχω πρόσβαση σε όλους τους διδάσκοντες συγκεκριμένες ώρες που θα ορίζονται από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Αν θεωρώ ότι κάτι δεν γίνεται σωστά, να υπάρχει μια καταγεγραμμένη διαδικασία που θα μπορώ να ακολουθήσω για να το καταγγείλω και να υπάρχει απάντηση. Ναι, για ορισμένους είναι επιλογή η ιδιωτική εκπαίδευση, για άλλους όμως όχι και σίγουρα δεν είναι η λύση του προβλήματος.
  13. Καλώς την αγαπημένη! ! Ναι , το να πέσεις σε καλό δάσκαλο ( γιατί υπάρχουν και αυτοί) είναι ρώσικη ρουλέτα! Πραγματικά βγάζω το καπέλο σε όλους τους φιλότιμους δασκάλους και καθηγητές που προσπαθούν παρά τη γενική παρακμή να κάνουν αυτό που πρέπει.. Και παράλληλα εξοργίζομαι με όλους αυτούς τους αργόμισθους που κάνουν παρέλαση από τα ελληνικά σχολεία...για τους οποίους δεν υπάρχει κανένας έλεγχος... Για όλες τις υπηρεσίες υπάρχουν έλεγχοι ποιότητας , πλην της διδασκαλίας... Και αντί να βγει κανένας υπουργός να καθαρίσει όλο αυτόν τον κόπρο του Αυγεία, κάθονται και ασχολούνται με μηδαμινά ζητήματα.. Αναρωτιέμαι , μόνο εγώ νιώθω έτσι? Ναι , όχι? Και αν ναι, γιατί δεν κάνουμε τίποτα βρε παιδιά, γιατί καθόμαστε απαθείς? Πώς αντιμετωπίζετε τον δάσκαλο/καθηγητή ο οποίος αντιλαμβάνεστε ότι εμφανίζεται παντελώς απροετοίμαστος για το μάθημα, δεν κάνει κάνει προσπάθεια να μορφώσει τα παιδιά, να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον, το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι αβίαστα / αβάδιστα να περάσουν οι (λίγες) εργασιακές του ώρες?
  14. Πρέπει να είσαι υπουργός Παιδείας λοιπόν για να αντιδράσεις? Μήπως τελικά και εμείς οι γονείς έχουμε τις ευθύνες μας? Σκεπτόμουν πχ, αν θεωρώ ότι σε ένα μάθημα δεν γίνεται δουλειά να ζητώ εξηγήσεις. Πχ , έλα εδώ κε Μουσικέ, τι στόχους έχει η μουσική παιδεία στην Δδημοτικού? 'Εχει διδαχθεί η ύλη αυτή? Έχει ελεγχθεί ? Αν δεν λάβω ικανοποιητικές απαντήσεις να απευθύνομαι στον αμέσως ανώτερο, τον Διευθυντή. Αν και πάλι δεν λάβω απάντηση, στο σχολικού σύμβουλο κτλ Το ξέρετε ότι στο μάθημα τις γυμναστικής θα έπρεπε να διδάσκονται και παραδοσιακούς χορούς? Δεν έχουμε κάνει ποτέ...Γιατί λοιπόν να πρέπει να πληρώσω ένα σύλλογο για να μάθει , αν το θέλει? Γιατί Αγγλικά και Γαλλικά να πρέπει να πηγαίνει παράλληλα και φροντιστήρια για να τα μάθει ενώ διδάσκονται τόσες ώρες σε Δημοτικά και Γυμνάσια? Εφόσον κατά σειρά τα υπουργεία Παιδείας χαϊδεύουν αυτιά (ψηφοφόρων?), αν δεν αντιδράσουμε εμείς οι γονείς, τότε ποιοι θα το κάνουν?
  15. Μιλάω για το ελληνικό δημόσιο σχολείο...Γιατί όταν πάμε τα παιδιά στα φροντιστήρια έχουμε απαιτήσεις, ενώ από τους δασκάλους στο δημόσιο σχολείο είμαστε μαλθακοί και υποχωρητικοί? Χρόνια τώρα βλέπω να εναλλάσσονται στην τάξη και στις ειδικότητες άνθρωποι που δεν μαθαίνουν σχεδόν τίποτα στα παιδιά...Βλέπω ότι το εκπαιδευτικό τους έργο δεν κρίνεται από κανένα, και όσο αναποτελεσματικοί και αν είναι δεν υπάρχει καμία επίπτωση . Θέλω να αντιδράσω σε αυτό, θέλω να το ανατρέψω αυτό, δεν θέλω και το παιδί μου να σέρνεται από τάξη σε τάξη χωρίς να μαθαίνει τίποτα ουσιαστικό και το απόγευμα να το περιμένουν ένα σωρό φροντιστήρια για να καλύπτουν την ύλη που δεν έμαθε... Νιώθει κανείς άλλος έτσι? Υπάρχει τρόπος να αντιδράσω/ουμε αποτελεσματικά?
  16. Βαρέθηκα... να αντιμετωπίζω για άλλη μια χρονιά άχρηστους δημόσιους υπάλληλους που έχουν οριστεί ως δάσκαλοι και καθηγητάδες στα παιδιά... Που έρχονται απροετοίμαστοι...που δεν μεταδίδουν γνώσεις... που δεν τους φτάνουν οι άπειρες ώρες άδειας που τους δίνει το επάγγελμά τους , απουσιάζουν για ψύλλου πήδημα... Γυμναστές που δίνουν στα παιδιά μια μπάλα και όλη την ώρα παίζουν στο κινητό...Καθηγητές μουσικής που πηγαινοέρχονται και δεν μαθαίνουν στα παιδιά μια κλιμακα μουσικής... Καθηγητές πληροφορικής που αφήνουν τα παιδιά να παίζουν και αυτοί στη δική τους οθόνη είναι στο διαδίκτυο... Βαρέθηκα να δίνω ένα σωρό σε φροντιστήρια, ωδεία , εργαστήρια για να καλύπτεται ύλη που θα έπρεπε να γίνεται στο σχολείο... Αν το παιδί σας από 11 Σεπτ μέχρι 5 Οκτ στο φροντιστήριο γαλλικών είχε κάνει μόνο την αλφαβήτα δεν θα σας προβλημάτιζε? Γιατί στο ελληνικό σχολείο πρέπει να μας φαίνεται ΄τόσο κοινότυπο και συνηθισμένο που δεν αντιδρούμε?