Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Nα το ξεσκονίσουμε το θεματάκι μια και είναι πλέον επίκαιρο.

 

Φέτος πάντως που είμαστε γυμνασιόπαιδα,  η τηλεκπαίδευση την πρώτη βδομάδα λειτούργησε με τον τρόπο που θεωρούσα ότι έπρεπε να λειτουργήσει. Με πρόγραμμα κανονικό , όλα τα μαθήματα. Εντάξει , υπήρξαν τα τεχνικά προβληματάκια , αλλά σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι έγινε δουλειά! Χαίρομαι που υπήρξε αμεσότητα , που υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες, που δεν είναι προαιρετικό όπως το Μάρτιο, με όλα τα συνεπακόλουθα. Για να δούμε τι θα δούμε.

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 33 λεπτά , arieta είπε:

Φέτος πάντως που είμαστε γυμνασιόπαιδα,  η τηλεκπαίδευση την πρώτη βδομάδα λειτούργησε με τον τρόπο που θεωρούσα ότι έπρεπε να λειτουργήσει. Με πρόγραμμα κανονικό , όλα τα μαθήματα. Εντάξει , υπήρξαν τα τεχνικά προβληματάκια , αλλά σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι έγινε δουλειά! Χαίρομαι που υπήρξε αμεσότητα , που υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες, που δεν είναι προαιρετικό όπως το Μάρτιο, με όλα τα συνεπακόλουθα. Για να δούμε τι θα δούμε.

Δυστυχώς για τα γυμνάσια λύκεια στην Σάμο δεν υπάρχει καμία τηλεκπαίδευση (ούτε από το σεισμό έως το lockdown, ούτε από το lockdown έως τώρα), καθώς (και παραθέτω από τοπικό διαδικτυακό μέσο):

"Με απόφαση του αντιπεριφερειάρχη Σάμου, Βασίλη Πανουράκη, διακόπτεται κάθε λειτουργία στις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Σάμου, έως και την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου, για λόγους προστασίας της ανθρώπινης ζωής στην τρέχουσα μετασεισμική δραστηριότητα.

Αυτό σημαίνει πως η τηλεκπαίδευση των μαθητών θα ξεκινήσει από τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου.

Έως τις 20 Νοεμβρίου δεν θα λειτουργήσουν ούτε οι τοπικές δομές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης."

 

Δηλαδή δεν θα παρέχεται εξ'αποστάσεως εκπαίδευση, πιο σωστά επείγουσα εξ'αποστάσεως διδασκαλία (emergency remote teaching) δηλαδή μορφή εκπαίδευσης που είναι κατάλληλη και σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, για να μην κινδυνέψουν οι μαθητές από φυσικές καταστροφές...

 

Σε λοιπά νέα, κι εμάς το νηπιαγωγείο δείχνει άριστη στάση έως τώρα. Έγκαιρα (από σχεδόν την αρχή της λειτουργείας εφέτος) ενημέρωσαν για εγγραφή στην πλατφόρμα και μάλιστα επέμειναν για αυτό. Και σήμερα Κυριακή, η νηπιαγωγός μας επικοινώνησε με το γκρουπ του σχολείου και λάβαμε στο κινητό μήνυμα με ευχές για δύναμη και ενότητα και μας δηλώνει την παρουσία της δίπλα στα παιδιά μας, μέσω του διαδικτυακού μαθήματος από Τετάρτη. 

Link to comment
Share on other sites

H τηλεεκπαίδευση μόλις πέθανε, με τις άδειες ειδικού σκοπού. Οι μισοί μας καθηγητές, απλά πήραν άδεια.

Να ζήσουμε να τη θυμόμστε, και τα ιδιωτικά για να πλουτίζουν.

Όχι, δεν εννοώ ότι φταίνει οι καθηγητές.

Link to comment
Share on other sites

Just now, samsympan είπε:

Δηλαδή δεν θα παρέχεται εξ'αποστάσεως εκπαίδευση, πιο σωστά επείγουσα εξ'αποστάσεως διδασκαλία (emergency remote teaching) δηλαδή μορφή εκπαίδευσης που κατάλληλη και σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών, για να μην κινδυνέψουν οι μαθητές από φυσικές καταστροφές..

 

Μηπως εννοούσαν για να μην είναι τα παιδιά μέσα στα σπίτια; Γιατί άκουσα ότι κάθονται ως επί το πλείστον έξω οι άνθρωποι λόγω φόβου μετασεισμών.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Από το κακό στο χειρότερο! Ειλικρινά οι γονείς που έχουν πρωτακια τί κάνουν; Εκεί μπαίνουν όλες οι βάσεις για την μετέπειτα πορεία της εκπαίδευσης. Λυπάμαι ειλικρινά. Χτες βγήκαμε για να περπατήσουμε και είδα ένα σωρό παιδάκια δημοτικού να παίζουν στην πλατεία. Χωρίς νόημα κλείσανε τα σχολεία. Χωρίς κανένα νόημα

Link to comment
Share on other sites

Just now, Annitamik είπε:

Από το κακό στο χειρότερο! Ειλικρινά οι γονείς που έχουν πρωτακια τί κάνουν; Εκεί μπαίνουν όλες οι βάσεις για την μετέπειτα πορεία της εκπαίδευσης. Λυπάμαι ειλικρινά. Χτες βγήκαμε για να περπατήσουμε και είδα ένα σωρό παιδάκια δημοτικού να παίζουν στην πλατεία. Χωρίς νόημα κλείσανε τα σχολεία. Χωρίς κανένα νόημα

ακομη δ μπορω να συνεισφερω στο θεμα.θα σας πω πως παει μετα τις 20

προς το παρον μ απασχολει που συμπιπτουν οι ωρες του δημοτικου κ του νηπιαγωγειου

για τον μικρο που ειναι προνηπιο δ εχω κ πολλες απαιτησεις.αυτο που με πειραζει ειναι η παλινδρομηση που θα εχει κοινωνικα κ οχι μαθησιακα.το ειδα κ περυσι με τον παιδικο.αν κρατησει για καιρο εννοω το κλεισιμο των σχολειων

προσωπικα δ ανησυχω παρα πολυ για την μεγαλη που ειναι πρωτη,γτ γενικα ηταν ενα δουλεμενο παιδι.2μηνες στην πρωτη κανανε πολυ καλη δουλεια.διαβαζει σε πολυ καλο επιπεδο.κ πιστευω τουλ η ασυγχρονη θα δουλεψει καλα

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

Μηπως εννοούσαν για να μην είναι τα παιδιά μέσα στα σπίτια; Γιατί άκουσα ότι κάθονται ως επί το πλείστον έξω οι άνθρωποι λόγω φόβου μετασεισμών.

Ακριβώς! Για να είναι τα παιδιά σε συνεχή εγρήγορση και όχι απορροφημένα στο διαδικτυακό μάθημα και τους πέσει κανένα ντουβάρι στο κεφάλι.

 

Φοβερό αν σκεφτείς ότι οι κατοικίες στην Σάμο (πλην 300 νομίζω συνολικά στο νησί) άντεξαν και απεδείχθη ότι έχουν καλή αντισεισμική θωράκιση. Οι υλικές ζημιές και καταρρεύσεις εντοπίστηκαν σε παλιά κτίρια (μεταξύ των οποίων και σχολεία-εκκλησίες-επιχειρήσεις) ή παλιά-εγκαταλελειμμένα κτίρια. Δίπλα σε ένα τέτοιο χάθηκαν τα 2 παιδιά. Το οποίο μάλιστα βρισκόταν σε καλυμμένο ρέμα. Τα κατοικίσιμα σπίτια στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν εμφάνισαν φθορές ή αν εμφάνισαν ήταν επιφανειακές. Τα συνεργεία μηχανικών που έκαναν αυτοψίες το επιβεβαίωσαν όπου χρειάστηκε. Οι περισσότεροι άνθρωποι από το πρώτο βράδυ κοιμήθηκαν στα σπίτια τους. Οι άνθρωποι εργάζονται με τηλεργασία, μαγειρεύουν, κάνουν τις δουλειές τους, κάθονται στην τηλεόραση και τον Η/Υ, κοιμούνται, ζουν την ζωή τους στο σπίτι τους όπως και πριν. Με την διαφορά ότι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον τον φόβο του σεισμού και το lockdown. Κατά τα άλλα τα παιδιά δεν πάνε σχολείο, δεν κάνουν τηλε-εκπαίδευση, δεν λαμβάνουν τίποτε από τους εκπαιδευτικούς τους -ούτε ένα απλό μήνυμα ενδιαφέροντος-. Όσοι γονείς μπορούν και ενδιαφέρονται, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να κρατούν επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία. Τα διαβάζουν μόνοι, προχωρούν την ύλη, βρίσκουν δραστηριότητες, κλπ. Και οι εκπαιδευτικοί τους (κάποιοι, δεν ξέρω για όλους εννοείται) μέσα στην πανδημία και μετά τον σεισμό, έπαψαν εκτός από το να πηγαίνουν στην εργασία τους και να εκτελλούν το λειτούργημα τους, να έχουν και αξιοπρέπεια.

Link to comment
Share on other sites

Just now, samsympan είπε:

Ακριβώς! Για να είναι τα παιδιά σε συνεχή εγρήγορση και όχι απορροφημένα στο διαδικτυακό μάθημα και τους πέσει κανένα ντουβάρι στο κεφάλι.

 

Φοβερό αν σκεφτείς ότι οι κατοικίες στην Σάμο (πλην 300 νομίζω συνολικά στο νησί) άντεξαν και απεδείχθη ότι έχουν καλή αντισεισμική θωράκιση. Οι υλικές ζημιές και καταρρεύσεις εντοπίστηκαν σε παλιά κτίρια (μεταξύ των οποίων και σχολεία-εκκλησίες-επιχειρήσεις) ή παλιά-εγκαταλελειμμένα κτίρια. Δίπλα σε ένα τέτοιο χάθηκαν τα 2 παιδιά. Το οποίο μάλιστα βρισκόταν σε καλυμμένο ρέμα. Τα κατοικίσιμα σπίτια στην συντριπτική πλειοψηφία τους δεν εμφάνισαν φθορές ή αν εμφάνισαν ήταν επιφανειακές. Τα συνεργεία μηχανικών που έκαναν αυτοψίες το επιβεβαίωσαν όπου χρειάστηκε. Οι περισσότεροι άνθρωποι από το πρώτο βράδυ κοιμήθηκαν στα σπίτια τους. Οι άνθρωποι εργάζονται με τηλεργασία, μαγειρεύουν, κάνουν τις δουλειές τους, κάθονται στην τηλεόραση και τον Η/Υ, κοιμούνται, ζουν την ζωή τους στο σπίτι τους όπως και πριν. Με την διαφορά ότι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον τον φόβο του σεισμού και το lockdown. Κατά τα άλλα τα παιδιά δεν πάνε σχολείο, δεν κάνουν τηλε-εκπαίδευση, δεν λαμβάνουν τίποτε από τους εκπαιδευτικούς τους -ούτε ένα απλό μήνυμα ενδιαφέροντος-. Όσοι γονείς μπορούν και ενδιαφέρονται, κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να κρατούν επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία. Τα διαβάζουν μόνοι, προχωρούν την ύλη, βρίσκουν δραστηριότητες, κλπ. Και οι εκπαιδευτικοί τους (κάποιοι, δεν ξέρω για όλους εννοείται) μέσα στην πανδημία και μετά τον σεισμό, έπαψαν εκτός από το να πηγαίνουν στην εργασία τους και να εκτελλούν το λειτούργημα τους, να έχουν και αξιοπρέπεια.

 

Δεν καταλαβαίνω... Πώς εξηγείται αυτό? Δεν μένουν στα σπίτια τους οι κάτοικοι της Σάμου? Με ποια λογική σταμάτησε την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς να δώσει καμία εναλλακτική

Link to comment
Share on other sites

Με είχαν προ καιρού καλέσει σε μία ομάδα στο facebook, με αίτημα τη μείωση των μαθητών στην τάξη. Μετά τις καταλήψεις και πορείες, ατόνησε το θέμα, και τώρα πάλι με το lockdown βλέπω αναρτήσεις και μου έρχεται αηδία. Από εκπαιδευτικούς εννοώ. Η μία κάνει χιούμορ ότι θα αναγκαστούν οι νοικοκυρές να στερηθούν τον πρωινό καφέ για να προσέχουν τα παιδιά τους, η άλλη είναι έξαλλη που χάνει το Σαββατοκύριακό της να μάθει το webex που δεν το έχει ξαναδεί. Και από κάτω σχόλια άλλων εκπαιδευτικών που συμφωνούν. Το ξέρω ότι δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δεν είναι λίγοι. Αηδία σκέτη, ο ορισμός του δημόσιου υπαλλήλου με την πολύ κακή έννοια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Με είχαν προ καιρού καλέσει σε μία ομάδα στο facebook, με αίτημα τη μείωση των μαθητών στην τάξη. Μετά τις καταλήψεις και πορείες, ατόνησε το θέμα, και τώρα πάλι με το lockdown βλέπω αναρτήσεις και μου έρχεται αηδία. Από εκπαιδευτικούς εννοώ. Η μία κάνει χιούμορ ότι θα αναγκαστούν οι νοικοκυρές να στερηθούν τον πρωινό καφέ για να προσέχουν τα παιδιά τους, η άλλη είναι έξαλλη που χάνει το Σαββατοκύριακό της να μάθει το webex που δεν το έχει ξαναδεί. Και από κάτω σχόλια άλλων εκπαιδευτικών που συμφωνούν. Το ξέρω ότι δεν είναι όλοι έτσι, αλλά δεν είναι λίγοι. Αηδία σκέτη, ο ορισμός του δημόσιου υπαλλήλου με την πολύ κακή έννοια.

 

Καλά το χιουμοράκι  ότι οι γονείς θέλουν να λειτουργούν τα σχολεία- ή η τηλεκπαίδευση για να μην έχουν τα παιδιά στα πόδια τους με κάνει έξαλλη. Πόσο δημόσιος υπάλληλος μπορεί να είναι  κανείς για να κάνει τέτοιου είδους σχόλια. Καλά το ότι χρειάστηκαν να μάθουν τη λειτουργία του webex και γκρινιάζουν μισό χρόνο γι αυτό αποδεικνύει τι μυαλά κουβαλούν κάποιοι εκπαιδευτικοί.

Όσον αφορά ωστόσο προσωπική εμπειρία, πρέπει να παραδεχτώ ότι  φέτος στο γυμνάσιο βρήκα καθηγητές δυνατούς - και άλλους κουκουρούκου βέβαια . Καλύτερα πάντως  από πέρυσι στο δημοτικό που τους είχα όλους στην μπούκα.:-D

Ακόμα μας χρωστάει βέβαια το γυμνάσιο αυτή τη βδομάδα της κατάληψης, είπαν ότι θα αναπλήρωναν τις ώρες, ωστόσο βλέπω ότι το θέμα έχει ξεχαστεί. Πολύ κακώς.

 

Στα θετικά, ότι υπάρχει πρόγραμμα. Ακολουθούν το πρόγραμμα του σχολείου, έχουν εργασίες κανονικά.  Πέρυσι που η όλη φάση αφέθηκε στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και που δεν διδάχθηκε καινούρια ύλη υπήρξε παταγώδης αποτυχία και 3 ολόκληροι μήνες πήγαν χαμένοι. Ευτυχώς το λάθος του παρελθόντος δεν επαναλήφθηκε.

 

Με τις άδειες των εκπαιδευτικών δεν ξέρω τι θα γίνει απο δω και πέρα, ωστόσο θέλω να πιστεύω εφόσον αποφάσισε το υπουργείο να δώσει άδειες στο προσωπικό τουπρέπει να φροντίσει αντίστοιχα να υπάρχουν αναπληρώσεις κ αναπληρωτές!

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Δεν καταλαβαίνω... Πώς εξηγείται αυτό? Δεν μένουν στα σπίτια τους οι κάτοικοι της Σάμου? Με ποια λογική σταμάτησε την εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς να δώσει καμία εναλλακτική

Ακριβώς!

Όπως έγραψα κι επάνω η αιτιολογία ήταν:" για λόγους προστασίας της ανθρώπινης ζωής από την μετασεισμική δραστηριότητα"...

δηλαδή το θέατρο του παραλόγου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να χαλάσω την ωραία κουβέντα σας, απλώς να σας επισημάνω ότι λογικά δεν προβλέπονται άδειες για τους εκπαιδευτικούς, αφου δίνονται μόνο όταν δεν είναι εφικτή η τηλεργασθα. Αφού είμαστε σε καθεστώς τηλεργασιας, δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να ζητήσει άδεια. Ο διευθυντής μας δεν δίνει πάντως μέχρι να έρθουν οδηγίες ούτε καν σε γονείς πολύ μικρών παιδιών που αντικειμενικά έχουν θέμα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν θέλω να χαλάσω την ωραία κουβέντα σας, απλώς να σας επισημάνω ότι λογικά δεν προβλέπονται άδειες για τους εκπαιδευτικούς, αφου δίνονται μόνο όταν δεν είναι εφικτή η τηλεργασθα. Αφού είμαστε σε καθεστώς τηλεργασιας, δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να ζητήσει άδεια. Ο διευθυντής μας δεν δίνει πάντως μέχρι να έρθουν οδηγίες ούτε καν σε γονείς πολύ μικρών παιδιών που αντικειμενικά έχουν θέμα. 

Το φανταστηκα. Γενικότερα, δεν βλέπω απουσίες.  Ούτε από καθηγητές αλλά ουτε απο μαθητές. Η πρωτη βδομαδα κύλησε αρκετά ικανοποιητικα σε εμάς. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω καθώς ούτε εκπαιδευτικός είμαι ούτε παιδί σε ηλικία σχολείου έχω, αλλά για τη Σάμο το να κλείσουν 20 μέρες λόγω σεισμού δεν μου φαίνεται τόσο φοβερό. Πάντα έκλειναν σε δυσκολες καταστάσεις, ακόμα και όταν χιόνιζε. Και 20 μέρες είναι κάτι παραπάνω από διακοπές Χριστουγέννων ή Πάσχα, δεν θα χάσουν και τόσο πολύ τον ειρμό τους τα παιδιά! Και στο μεγάλο σεισμό του 99 είχαν αργησει να ανοίξουν αν θυμάμαι καλά και μάλιστα εμάς στο δημοτικό μας φιλοξενηθηκε ένα άλλο δημοτικό και γίναμε για ενάμισι χρόνο πρωι-απογευμα. Απλά τώρα επειδή είναι έτσι αυτή η χρονιά μας φαίνεται περίεργο, αν δεν υπήρχε ο κορωνοϊος δεν θα μας φαινόταν περίεργο να κλείσουν εκεί σε κάτι τόσο εκτακτο. Ούτε θα αναπληρωνοταν τίποτα.

Άσχετο αλλά αναρωτιέμαι τώρα που φτιάχτηκε η τηλεκπαίδευση άραγε θα γίνεται και όταν κλείνουν πχ για χιόνια;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν θέλω να χαλάσω την ωραία κουβέντα σας, απλώς να σας επισημάνω ότι λογικά δεν προβλέπονται άδειες για τους εκπαιδευτικούς, αφου δίνονται μόνο όταν δεν είναι εφικτή η τηλεργασθα. Αφού είμαστε σε καθεστώς τηλεργασιας, δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να ζητήσει άδεια. Ο διευθυντής μας δεν δίνει πάντως μέχρι να έρθουν οδηγίες ούτε καν σε γονείς πολύ μικρών παιδιών που αντικειμενικά έχουν θέμα. 

Μακάρι, αλλά εμάς από τους 17, εξαφανίστηκαν στο αυριανό πρόγραμμα οι 7, και δεν πιστεύω να αρρώστησαν ξαφνικά , To ίδιο είχε γίνει και την Άνοιξη , εννοείται χωρίς πλάνο αντικατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Μακάρι, αλλά εμάς από τους 17, εξαφανίστηκαν στο αυριανό πρόγραμμα οι 7, και δεν πιστεύω να αρρώστησαν ξαφνικά , To ίδιο είχε γίνει και την Άνοιξη , εννοείται χωρίς πλάνο αντικατάστασης.

 

 

Πώς το γνωρίζεις? Σας ενημερώνουν από το σχολείο εκ των προτέρων ότι θα απουσιάσουν καθηγητές?

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

 

Πώς το γνωρίζεις? Σας ενημερώνουν από το σχολείο εκ των προτέρων ότι θα απουσιάσουν καθηγητές?

 

Το σχολείο ακόμη βγάζει πρόγραμμα μέρα με τη μέρα, κάθε λίγες μέρες μη με ρωτήσεις γιατί. Στο πρόγραμμα των επόμενων ημερών, ονόματα λείπουν από όλες τις τάξεις.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το λογαριασμό στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο χρειάζεται και κάποια άλλη ενέργεια για να παρακολουθήσεις στο webex? Ρωταω γιατί διάβασα μάλλον στο άλλο θέμα πως καποια σχολεία στέλνουν κωδικους.  Επίσης πως ακριβώς γίνεται? Με μία ματιά στο ίντερνετ κατάλαβα πως ή νηπιαγωγός θα στείλει μία url που την αντιγράφουμε στο browser. Το ίδιο ισχύει και για την εφαρμογή? 

  Ακόμα δεν έχει στείλει κάποια ενημέρωση το σχολείο μας. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Εκτός από το λογαριασμό στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο χρειάζεται και κάποια άλλη ενέργεια για να παρακολουθήσεις στο webex? Ρωταω γιατί διάβασα μάλλον στο άλλο θέμα πως καποια σχολεία στέλνουν κωδικους.  Επίσης πως ακριβώς γίνεται? Με μία ματιά στο ίντερνετ κατάλαβα πως ή νηπιαγωγός θα στείλει μία url που την αντιγράφουμε στο browser. Το ίδιο ισχύει και για την εφαρμογή? 

  Ακόμα δεν έχει στείλει κάποια ενημέρωση το σχολείο μας. 

Νομίζω ότι μονο οι καθηγητές συνδέονται απο την εφαρμογή. Αν δεν κάνω λάθος η οδηγία είναι οι μαθητές να συνδέονται απο τον browser για να μη φορτώνεται πολυ το webex.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, little lamb είπε:

Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω καθώς ούτε εκπαιδευτικός είμαι ούτε παιδί σε ηλικία σχολείου έχω, αλλά για τη Σάμο το να κλείσουν 20 μέρες λόγω σεισμού δεν μου φαίνεται τόσο φοβερό. Πάντα έκλειναν σε δυσκολες καταστάσεις, ακόμα και όταν χιόνιζε. Και 20 μέρες είναι κάτι παραπάνω από διακοπές Χριστουγέννων ή Πάσχα, δεν θα χάσουν και τόσο πολύ τον ειρμό τους τα παιδιά! Και στο μεγάλο σεισμό του 99 είχαν αργησει να ανοίξουν αν θυμάμαι καλά και μάλιστα εμάς στο δημοτικό μας φιλοξενηθηκε ένα άλλο δημοτικό και γίναμε για ενάμισι χρόνο πρωι-απογευμα. Απλά τώρα επειδή είναι έτσι αυτή η χρονιά μας φαίνεται περίεργο, αν δεν υπήρχε ο κορωνοϊος δεν θα μας φαινόταν περίεργο να κλείσουν εκεί σε κάτι τόσο εκτακτο. Ούτε θα αναπληρωνοταν τίποτα.

Άσχετο αλλά αναρωτιέμαι τώρα που φτιάχτηκε η τηλεκπαίδευση άραγε θα γίνεται και όταν κλείνουν πχ για χιόνια;

Να κλείσουν λόγω φυσικής καταστροφής/έκτακτης ανάγκης, όταν ο κόσμος είναι ξεσπιτωμένος και προσπαθεί να μαζέψει τα υπάρχοντα και τα κομμάτια του. Όταν η ηλεκτροδότηση, η υδροδότηση, βασικές παροχές έχουν υποστεί σοβαρές βλάβες. Όταν συντρέχουν λόγοι ασφάλειας και ο κόσμος δεν βρίσκεται στα σπίτια του. Ακόμη και τότε, υπό προϋποθέσεις μπορεί να λειτουργήσει μια μορφή εκπαίδευσης. Για να μην επαναλαμβάνομαι το έχω αναφέρει παραπάνω.

 

Όταν τα παιδιά βιώνουν ήδη μια πρωτόγνωρη πραγματικότητα. Όταν οι οικογένειες είναι φορτισμένες με τόσα (φόβο για την υγεία και την ευημερία, ανασφάλεια για το μέλλον παγκοσμίως, απόσταση από αγαπημένα πρόσωπα, κλπ). Και όταν το νησί έχει πληγεί στον βαθμό που επλήγει, για ποιο λόγο να μην πραγματοποιείται;!

Ακόμη κι έτσι όμως, αυτό που ήθελα να αναδείξω στο αρχικό μου post, δεν είναι το ότι δεν λειτουργεί η τηλεκπαίδευση στη Σάμο! Αλλά το οτι δεν λειτουργεί η αξιοπρέπεια, η αγάπη για το εκπαιδευτικό έργο, η αγάπη για τα παιδιά και η αυτο-εκτίμηση. Αυτό που ανέδειξε η πανδημία αρχικά κι επιπλέον η κατάσταση στο νησί, είναι αυτό που η @ΑΡΓΚ (και άλλοι) γνώριζε ως μητέρα μαθητών, από πριν και αναδεικνύει στα post της. Τώρα το είδε ο περισσότερος κόσμος. Ότι η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα έχουν αφεθεί στην τύχη τους (χωρίς επιμόρφωση-δια βίου μάθηση, χωρίς κίνητρα, χωρίς προβολή, χωρίς αναγνώριση). Ότι ενώ υιοθετούνται σύγχρονοι διεθνείς προσανατολισμοί στην εκπαιδευτική φιλοσοφία και νομοθεσία, μένουν στα χαρτιά, στην πράξη δεν εφαρμόζονται. Ότι δεν υπάρχει εκπαιδευτικό όραμα από τους χαράσσοντες πολιτική παρά μόνο ψηφοθηρία. Ότι το εκπαιδευτικό επάγγελμα έχει απαξιωθεί και πολλοί εκπαιδευτικοί έχουν χάσει κάθε διάθεση για δουλειά, για εξέλιξη, για ουσιαστική προσφορά. Ότι... ότι...

Link to comment
Share on other sites

Το υπουργείο αναβάθμισε τους servers του webex. μάλλον για να διορθωθεί ο ελαττωματικός σέρβερ του Λονδίνου :razz:

 

Αυτο έγινε σήμερα αργά το απόγευμα, μας έδωσαν νέα λινκ κατά τις 10 το βράδυ χωρίς να μας το έχουν πει από πριν, και τώρα (!!!) πρέπει να ειδοποιήσουμε τους μαθητες για αύριο (!!!!). 

 

Αλλη μια ωραία μέρα ξημερώνει, άλλη μια μεγάλη επιτυχία, περιμενω να μάθω από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο οποίο μεγαλοστέλεχος της cisco θα κάνει χαρακίρι μπροστά σε πορτραίτο της Κεραμεως για να εξιλεωθεί για τις δυσλειτουργίες που προκαλεί η εταιρεία στην ελληνική εκπαίδευση.

 

Δεν πρόσεξα ποιες περιοχές αλλάζουν σέρβερ. μπορεί να μην είναι σχολεία της Αθήνας με τη ελπίδα ότι δεν θα γίνει τόσο γρήγορα αντιληπτό. 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, MagdaP είπε:

Νομίζω ότι μονο οι καθηγητές συνδέονται απο την εφαρμογή. Αν δεν κάνω λάθος η οδηγία είναι οι μαθητές να συνδέονται απο τον browser για να μη φορτώνεται πολυ το webex.

Δεν έχει σχέση. Τα περισσότερα παιδιά που ξέρουν να στήσουν την εφαρμογή μπαίνουν από εκεί, για να μη ζητά συνέχεια στοιχεία. 

6 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Το υπουργείο αναβάθμισε τους servers του webex. μάλλον για να διορθωθεί ο ελαττωματικός σέρβερ του Λονδίνου :razz:

 

Αυτο έγινε σήμερα αργά το απόγευμα, μας έδωσαν νέα λινκ κατά τις 10 το βράδυ χωρίς να μας το έχουν πει από πριν, και τώρα (!!!) πρέπει να ειδοποιήσουμε τους μαθητες για αύριο (!!!!). 

 

Αλλη μια ωραία μέρα ξημερώνει, άλλη μια μεγάλη επιτυχία, περιμενω να μάθω από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο οποίο μεγαλοστέλεχος της cisco θα κάνει χαρακίρι μπροστά σε πορτραίτο της Κεραμεως για να εξιλεωθεί για τις δυσλειτουργίες που προκαλεί η εταιρεία στην ελληνική εκπαίδευση.

 

Δεν πρόσεξα ποιες περιοχές αλλάζουν σέρβερ. μπορεί να μην είναι σχολεία της Αθήνας με τη ελπίδα ότι δεν θα γίνει τόσο γρήγορα αντιληπτό. 

 

Ξεκίνησαν από την προηγούμενη εβδομάδα και τα στέλνουν σε μερικούς καθηγητές λίγα λίγα, και στην Αθήνα ;) Γιατί αν αλλάζουν 2 άτομα στο σχολείο ανά μέρα, δε θα το καταλάβουμε. Μεγάλες στιγμές.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά είναι ότι μονο των καθηγητών ταυτοποιουνται τα στοιχεία. Των μαθητών οχι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό... Εχουν μπει αρκετές φορές άσχετοι, που δηλώνουν ονόματα μαθητών, στα μαθήματα και έχουν καταστρέψει το μάθημα... Εχουν ανεβασει βίντεο και φωτογραφίες από ηλεκτρονικές τάξεις... Πόσο ασφαλές είναι αυτό δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Η διαφορά είναι ότι μονο των καθηγητών ταυτοποιουνται τα στοιχεία. Των μαθητών οχι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό... Εχουν μπει αρκετές φορές άσχετοι, που δηλώνουν ονόματα μαθητών, στα μαθήματα και έχουν καταστρέψει το μάθημα... Εχουν ανεβασει βίντεο και φωτογραφίες από ηλεκτρονικές τάξεις... Πόσο ασφαλές είναι αυτό δεν ξερω.

 

Δυστυχώς, με την ανοργανωσιά που ξεκίνησαν, δεν είναι έκπληξη. Κρίμα που χάθηκε τόσος χρόνος, θα μπορούσε να είχε στηθεί μία πολύ καλύτερη λύση όλο το καλοκαίρι, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι περίμεναν να συμβεί εκεί στο Υπουργείο Παιδείας. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...