MagdaP

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    534
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    11

Συνεισφορα στο φορουμ

358 Good

Περισσότερα για την/τον MagdaP

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Καλημέρα και καλή χρονιά! Έχω την s5 περίπου ένα χρόνο τώρα! Την προηγούμενη σχολική χρονιά ημουν σε νησιωτικο σπίτι με το μισό πάτωμα με πέτρα. Ημουν αρκετά ευχαριστημενη αν και στην πέτρα που δεν ηταν λεία η επιφάνεια δεν εκανε τοσο καλη δουλειά. Από το Σεπτέμβρη είμαι σε άλλο σπίτι, όλο πλακάκι. Τέλειο σκούπισμα, αρκετά καλό σφουγγαρισμα πριν βάλω τα χαλιά. Εδω να πω ότι βάζω και λίγο υγρό για σφουγγαρισμα στο δοχείο εκτος από νερο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ανεβαίνει στα χαλιά. Ενώ στο προηγούμενο σπιτι, με άλλα χαλιά δεν ειχε πρόβλημα, σε αυτο το σπίτι επειδή τα χαλιά είναι αρκετά ψηλά δεν ανεβαίνει και δε μπορω να την χρησιμοποιήσω. Την αποθήκευσα για την άνοιξη... Περιττό να σας πω τη στενοχώρια μου οταν το διαπίστωσα.
  2. Εγω θυμάμαι Τρίτη χειρουργηθηκα και Παρασκευή ειχα αιμορραγία που ειχε τα χαρακτηριστικά περιοδου. Εύχομαι καλή ανάρρωση και όλα να πάνε καλά απο δω και πέρα!

  3. Διαφημίσεις


  4. Περιμενε! Όπου να ναι μοιράζονται 80.000 ταμπλετ απο το υπουργείο!!!
  5. Μπορείς να συνδεθείς απο τον browser χωρις να κατεβάσεις εφαρμογή
  6. Συμφωνώ! Ετσι είναι αλλα δυστυχώς δε σκέφτονται όλοι έτσι.
  7. Ναι αλλα τοτε θα έβγαιναν κάποιοι και θα έλεγαν για τις τεμπελες νηπιαγωγούς που πληρώνονται και κάθονται... Για καποιους εχει μεγαλύτερη σημασία να βλέπουν να δουλεύουν οι εκπαιδευτικοι και οχι αν είναι παιδαγωγικα σωστός ο τρόπος που γίνεται και αν οι μαθητές μπορουν να ανταπεξελθουν.
  8. Ακριβώς αυτό! Φυσικά για εμένα αυτό που γίνεται τωρα είναι πολυ πιο ξεκούραστο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και πιο σωστό απο παιδαγωγικής πλευράς. Μα δε μιλάμε για την προετοιμασία της διδασκαλίας σε πραγματικό χρόνο. Μιλάμε για προετοιμασία ασυγχρονης διδασκαλίας, που είναι κάτι πολύ διαφορετικό και αρκετά χρονοβόρο. Τέλος πάντων, μαλλον δε θες να καταλάβεις τι εννοώ γιατι εχεις κολλήσει στις ώρες που θα δουλέψουν αποδεδειγμένα οι εκπαιδευτικοι. Κι εδω ας συμφωνήσουμε. Ας μείνει όπως είναι! Και εσυ θα είσαι ευχαριστημενη που θα σιγουρευτείς οτι οι εκπαιδευτικοι δουλεύουν και εμεις δε θα κουραστούμε επιπλέον να ετοιμάσουμε υλικό, που παρόλο που θα ηταν πιο βοηθητικό για τους μαθητές, κανένας δεν θα καταλαβαινε τον κόπο και το χρόνο που θα σπαταλουσαμε γι αυτο, γιατι δε θα έβλεπαν με τα μάτια τους πόσες ώρες είμαστε μπροστά σε μια οθόνη. Οποτε ολα τέλεια!
  9. Επιβεβαιωνεις απλως αυτο που έλεγα. Δεν έχεις καταλάβει καν για τι πράγμα μιλάω!
  10. Για μια ακόμα φορά διαπιστώνω ότι το ζητούμενο για κάποιους είναι πόσες ώρες θα δουλέψουν οι εκπαιδευτικοι, ή τουλάχιστον πόσες ώρες θα βλέπουν οι ίδιοι οτι δουλεύουν, για να μην πάνε χαμένα και τα χρήματα που πληρώνουν σε φορολογία. Η ποιότητα δεν τους ενδιαφέρει, μόνο η ποσότητα. Όταν διαβάζω ότι θεωρούν καλύτερο να είναι τα παιδια μπροστά σε μια οθόνη, στην καλύτερη περίπτωση υπολογιστή στη χειρότερη κινητου, 6ωρα και 7ωρα απο το να κανουν λιγότερες ώρες σε συνδυασμό με ασύγχρονη διδασκαλία αυτο καταλαβαίνω. Και φυσικά υπάρχουν παιδια που δεν έχουν ίντερνετ, ή υπολογιστή, ή σταθερό, ή μπορει να έχουν ένα καρτοκινητο και να υπάρχουν 3 παιδια στην οικογένεια. Και αλλα πολυ χειρότερα... Τοσο εντύπωση σας κανει; Όσο για τη χρέωση από σταθερό ισχύει αυτό που είπα, δηλαδή ότι αν κάποιος στο πρόγραμμά του εχει απεριόριστες κλήσεις είναι δωρεάν διαφορετικά χρεώνεται κανονικά. Αν και σήμερα διάβασα ότι εκανε συμφωνία η κεραμεως με τις εταιρείες τηλεφωνίας για να λυθεί το ζήτημα αλλα επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου... Εξάλλου θεωρώ αδιανόητο να πιστεύει κάποιος οτι ενας μαθητής μπορει να παρακολουθήσει 7 ώρες μάθημα με το αυτι του κολλημένο στο ακουστικό του τηλεφώνου... τι να ακούσει; μαθηματικά; Η ποσότητα δε συμβαδίζει παντα με την ποιότητα. Λιγότερες ώρες σύγχρονη σε συνδυασμό με ασύγχρονη σίγουρα είναι η καλύτερη επιλογή για τους μαθητές. Και για να προλάβω αυτούς που θα πουν ότι τεμπελιάζω, να διευκρινίσω οτι σε αυτη την περίπτωση η δουλειά μου θα ήταν πολλαπλάσια παρόλο που δε θα γινόταν αντιληπτό απο τους γονεις και τους μαθητές. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους...
  11. Συγνώμη που θα σας το χαλάσω αλλα το δεν έχουν κάποιοι πρόσβαση στο ίντερνετ δεν είναι ασήμαντο... Εμενα με στενοχωρεί αφάνταστα που υπάρχουν αρκετά παιδιά στο σχολείο μου που δεν έχουν. Και μπορεί σα σχολείο να πηραμε αποφαση να δώσουμε κατά προτεραιότητα 5 ταμπλετ που διαθέτουμε σε 5 απο αυτους τους μαθητές, (είναι αρκετά περισσότεροι αλλα μιυ διαφεύγει ο αριθμός) αλλα δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσουν να συνδεθούν γιατι οι περισσότεροι δεν έχουν καν ίντερνετ ουτε και σταθερό τηλέφωνο. Και ναι, όσο και αν σε κάποιους φαίνεται αδιανόητο, υπάρχουν και αυτοί οι μαθητές. Και δεν είναι λίγοι. Ακόμα και ενας να ηταν η πολιτεία οφείλει να βρει λύση! Επίσης και σταθερό να έχουν, η σύνδεση είναι δωρεάν μονο αν στο πρόγραμμα τηλεφωνίας έχουν απεριόριστες κλήσεις αλλιως χρεώνονται κανονικά! Και φυσικά καταλαβαίνουμε όλοι οτι μαθημα απο το τηλεφωνο δε μπορει να γινει. Το μότο λοιπόν που λέτε δεν είναι τόσο παράλογο... Απλως ξεχάσατε το άλλο μότο που αν ειχαν ακολουθήσει οι κυβερνώντες θα ειχαμε πιθανότατα αποφύγει το κλείσιμο των σχολείων: μικρότερος αριθμός μαθητών στις τάξεις! Αυτό που ολα τα φορτώνουμε στους εκπαιδευτικούς πραγματικά με εχει κουράσει. Και σίγουρα υπάρχουν και οι τεμπέληδες, αλλα στην παρούσα φάση η πλειοψηφία καταβάλει υπερανθρωπες προσπάθειες να βοηθήσει, κατω απο πραγματικά αντίξοες συνθήκες, τους μαθητές της.
  12. Το πρόβλημα είναι ότι και πολλοί εκπαιδευτικοι εχουν πρόβλημα να μπουν. Οπότε κι εκεί να φτάσει δεν είναι απαραίτητο οτι θα μπορέσει να συνδεθεί...
  13. Εμεις δε μπορέσαμε καθολου να συνδεθούμε... ακόμα παλεύω αλλά μάταια... μαμα ανέστη δεν εκανες κατι λαθος απλως εχει πρόβλημα ξανά το webex. Υποψιάζομαι ότι ολη η Ευρώπη θα έχει παλι πρόβλημα...
  14. Η διαφορά είναι ότι μονο των καθηγητών ταυτοποιουνται τα στοιχεία. Των μαθητών οχι, με ό,τι συνεπάγεται αυτό... Εχουν μπει αρκετές φορές άσχετοι, που δηλώνουν ονόματα μαθητών, στα μαθήματα και έχουν καταστρέψει το μάθημα... Εχουν ανεβασει βίντεο και φωτογραφίες από ηλεκτρονικές τάξεις... Πόσο ασφαλές είναι αυτό δεν ξερω.
  15. Νομίζω ότι μονο οι καθηγητές συνδέονται απο την εφαρμογή. Αν δεν κάνω λάθος η οδηγία είναι οι μαθητές να συνδέονται απο τον browser για να μη φορτώνεται πολυ το webex.
  16. Δε γνωρίζω τον συγκεκριμένο ανθρωπο προφανως, οπότε γράφω την άποψή μου σύμφωνα με τα λεγόμενα της αργκ. Αυτό λοιπόν που καταλαβα απο τα λεγόμενά της και συγχωρέστε με αν εχω καταλαβει λάθος, είναι ότι ο κύριος απλά υπάρχει στο χώρο, δε συμμετέχει στις ευθυνες των παιδιών και το κλίμα είναι ψυχρό. Επισης η αργκ του εχει ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της. Υπό αυτές τις συνθήκες δε νομίζω να προσφέρει κάτι άλλο η συμβιωση εκτος από προβλήματα και εντάσεις. Και μη μου πείτε ότι είναι καλό για τα παιδια γιατι διαφωνώ! Τετοιο κλιμα μεσα στο σπιτι μονο κακό μπορεί να κάνει στα παιδιά. Τους δίνει λαθος εντυπωση για το πως πρέπει να είναι η συμβιωση σε ένα γάμο. Άποψή μου.