MagdaP

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    516
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    10

MagdaP last won the day on Μάιος 19

MagdaP had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

317 Good

Περισσότερα για την/τον MagdaP

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Να σου ζήσουν τα μωράκια σου!!! Έχεις ταλαιπωρηθεί πολύ και σου αξίζουν τα καλύτερα από δω και πέρα!!!
  2. Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Μιλάς για απουσίες. Αφού ήταν προαιρετικό πως θα βάλεις απουσίες. Δεν έχει να κάνει με το πώς θα το χειριστεί ο δάσκαλος. Ούτε μπορείς να απειλησεις με βαθμολογία. Κάποιος μπορεί να μην έχει τα μέσα να συνδεθεί. Μην κοιτάς εσύ που έχεις ιδιωτικό. Στο δημόσιο σχολείο δε μπορείς να απειλησεις ούτε με απουσίες,που ούτως ή άλλως δεν έμπαιναν, ούτε και με βαθμολογία αφού ήταν όλο αυτό προαιρετικό.
  3. Το δικό σας σχολείο αγαπητή μου δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα ολων των σχολείων της Ελλάδας. Επίσης, το πρόβλημα δεν είναι η ψηφιακή εκπαίδευση γενικώς, είναι η απευθείας μετάδοση μαθήματος μέσα από την τάξη. Προφανώς και στην εποχή μας πρέπει να υπάρχει η τεχνολογία μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά όχι με αυτή τη μορφή.

  4. Διαφημίσεις


  5. Νομίζω ότι οι παρωπίδες που έχεις δεν σε αφήνουν να δεις τα αυτονόητα. Προκειμένου να "εκθέσεις" όπως νομίζεις τους εκπαιδευτικούς, γιατί κατά τη γνώμη σου όλοι είναι τεμπέληδες και ανεπαρκείς, φαίνεται πως δεν θα σε ένοιαζε να εκθέσεις το ίδιο σου το παιδί. Όμως να σε πληροφορήσω ότι δεν σκέφτονται όλοι οι γονείς έτσι, ευτυχώς. Και όχι αυτά τα επιχειρήματα δεν χρησιμοποιούνται μόνο από εκπαιδευτικούς αλλά και από πάρα πολλούς γονείς που αντιδρούν. Γιατί πρώτα απο όλα σκέφτονται τους κινδύνους που ενδεχομένως να εκτεθεί το παιδί τους και όχι την εμπάθεια προς τους εκπαιδευτικούς.
  6. Το οτι σας ξεπερνάει που αποφάσισα μόνη μου να μην κάνω ζωντανή μετάδοση και αντ αυτού προτίμησα να κάνω έξτρα δουλειά για να μην αφήσω πίσω τους ελάχιστους που ενδιαφέρονται πραγματικά ποσώς με ενδιαφέρει. Επίσης, να σας πληροφορήσω πως πολλοί γονείς πήγαν σε διευθυντές και δήλωσαν εγγράφως ότι δεν δίνουν τη συγκατάθεσή τους να μεταδίδεται ζωντανά το μαθημα από την τάξη που βρίσκεται το παιδί τους. Μιλάμε για προσωπικά δεδομένα ανηλίκων μαθητών. Να σας πληροφορήσω επίσης ότι και ο ίδιος ο προϊστάμενος έδωσε εντολή να επιλέξει ο καθένας τον τρόπο που πιστεύει ότι θα βοηθηθούν τα παιδιά που λείπουν. Γιατί δεν ξέρω πόσο συνταγματική είναι αυτή η υπουργική απόφαση. Τέλος πάντων, ξέρω ότι προσωπικά εσάς δεν πρόκειται να σας πείσω ό,τι και να πω οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να επεκταθώ.
  7. Έχω θυμώσει αρκετά με πολλά από αυτά που διαβάζω και την ειρωνεία μερικών που πραγματικά δεν ξέρω τι να πρωτογραψω... 1) Οι ώρες που δουλεύει ένας εκπαιδευτικός δεν είναι 4 τη μέρα όπως ειπώθηκε. Άλλο το διδακτικό ωράριο και άλλο το εργασιακό. Πέρα από τη διδασκαλία ένας εκπαιδευτικός έχει και διοικητικές εργασίες. Επιπλέον, έχει προετοιμασία για το μάθημα της επόμενης, διόρθωση διαγωνισματων κτλ. Πάνω κάτω το ωράριο στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες είναι το ίδιο με τη διαφορά ότι στις υπόλοιπες χώρες ο εκπαιδευτικός μόνο διδάσκει και δεν κάνει άλλες εργασίες. Επίσης μη συγκρίνετε το μαθημα στην τάξη με τη δουλεια γραφειου. Δεν έχει καμία σχέση. 2) Οι αργίες επίσης είναι Πάνω κάτω ιδιες στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες με τη διαφορά ότι λόγω κλίματος εμείς κλείνουμε περισσότερο το καλοκαίρι και σε άλλες χώρες έχουν διακοπές και το χειμώνα. Αλήθεια απορώ... Πώς νομιζετε οτι θα μπορούσε να γίνει μάθημα Ιούλιο Αύγουστο χωρίς κλιματιστικά που φυσικά και δεν υπάρχουν πουθενά; δηλαδή εσείς θα στέλνατε τα παιδιά σας με 40 βαθμούς στο σχολείο απλά και μόνο για να μην κάθονται οι εκπαιδευτικοί; 3) Γιατί σας κάνει εντύπωση ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί πήραν άδεια ειδικού σκοπου; Δεν τη δικαιούνται; Ή όσοι είναι σε ευπαθείς ομάδες δεν πρέπει να προστατευθούν; Στο δικό μου το σχολείο πάντως μια συνάδελφος μόνο πήρε άδεια ειδικού σκοπού γιατί έχει παιδί στο δημοτικό και είναι από μακριά, αναπληρωτρια, που θα χάσει και λεφτα και προθυμοποιήθηκε μόνη της να κανει εξ αποστάσεως διδασκαλία. Επισης, όσο απλό είναι για έναν μαθητή να μείνει σπίτι (Με μια υπεύθυνη δήλωση ότι έχει στο περιβάλλον άτομα σε ευπαθείς ομάδες Χωρίς τις περισσότερες φορές να ισχύει) τόσο δύσκολο είναι για έναν καθηγητή γιατί πρέπει να έχει χαρτί γιατρού για πολύ συγκεκριμένες παθήσεις. Και καλώς γίνεται αυτό, δηλαδή να μην παίρνει το χαρτί όποιος να Ναι απλά το σχολιάζω ότι δεν είναι τόσο εύκολο να πάρει τέτοιο χαρτί κάποιος που δεν έχει τίποτα. Για το ότι ήταν κλειστά τα σχολεία δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Και, τουλάχιστον από όσους γνωρίζω, οι περισσότεροι ανταποκρίθηκαν στην εξ αποστάσεως και με το παραπάνω. Επομένως, δεν πληρώνονταν για να κάθονται όπως ειπώθηκε. 4) Για τις άδειες που ειπώθηκε παραπάνω είναι 10 μέρες κανονική άδεια για σοβαρούς λόγους. Προσωπικά δε γνωρίζω κάποιον να την έχει πάρει για να πάει διακοπές. Απλώς άνθρωποι είμαστε κι εμείς και μπορεί πράγματι να μας συμβεί κάτι. Προσωπικά ποτέ δεν έχω πάρει και τις 10 μέρες, συνήθως δεν παίρνω καν κανονική άδεια, εκτός από κάποιες φορές που έχει τύχει κάτι σοβαρό και πρέπει να φύγω από το νησί έχει τύχει να πάρω 1-2 μέρες. Τι να κάνουμε; τα απρόοπτα δεν τα προγραμματιζεις να σου συμβούν καλοκαίρι ή Χριστούγεννα-Πάσχα... 5) Για τις κάμερες τι να πρωτοπω; Δεν ξέρω από που να αρχίσω πράγματικα. Σε γενικές γραμμές με κάλυψε η Έσπερος στο θέμα. Απλά μου κάνει εντύπωση για κάποιες όπως η αργκ, της οποίας έχω διαβάσει τις απόψεις σε διάφορα θέματα και εκτιμώ την άποψή της, πως δεν καταλαβαίνει το αυτονόητο ότι ειναι απαραδεκτο να μεταδιδεται το μαθημα ζωντανα μέσα από την τάξη. Και όχι για να μην εκτεθεί ο εκπαιδευτικός αλλά οι μαθητές. Εκτος λοιπόν από διάφορα πρακτικά ζητήματα που το καθιστούν ανέφικτο υπάρχουν και πιο ουσιαστικά. Πρώτον το μαθημα δεν είναι εξέταση- παράδοση. Είναι μια συνεχής αλληλεπίδραση μεταξύ καθηγητή- μαθητών. Άρα δε μπορεί να λειτουργήσει το καταγράφω μόνο την παράδοση για να μην εκτεθούν τα παιδιά. Δεύτερον, σε μια τάξη υπάρχουν καλοί μαθητές, αδιάφοροι, μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Πώς θα προστατευθούν αυτοί και πως μπορεί κάποιος να προεξοφλήσει ότι ο μαθητής που βρίσκεται στο σπίτι δεν θα βιντεοσκοπησει το μαθημα και θα εκθέσει τους συμμαθητές του; Δεν είναι διάλεξη η παράδοση μαθήματος στην τάξη ούτε μονόλογος. Προσωπικά ανακοίνωσα στους μαθητές μου ότι μέσα στην τάξη δεν θα ανοίξω κάμερα αλλά θα φροντίσω σε άλλη ώρα να κάνω σύγχρονη ή/και ασύγχρονη διδασκαλία για να τους βοηθήσω. Όπως καταλαβαίνετε δεν θα πληρωθώ υπερωρίες απλά το κάνω για να βοηθήσω καποιους (λιγους) που πραγματικά έχουν πρόβλημα. Γιατί οι περισσότεροι που έφεραν υπεύθυνη δήλωση ούτε πρόβλημα υγείας έχουν, ούτε άτομα σε ευπαθείς ομάδες στο περιβάλλον τους. Είναι οι ίδιοι που ήταν άφαντοι σε όλη την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Μπορω να πω πολλά αλλά έτσι κι αλλιώς το μένος κάποιων για τους εκπαιδευτικούς ειναι τετοιο που πραγματικά τους τυφλώνει και δε μπορούν να δουν τίποτε άλλο πέρα από αυτό που πιστεύουν. Απορώ όμως πως τέτοια άτομα πάνε τα παιδιά τους στο δημόσιο σχολείο. Μπορώ να φανταστώ βέβαια τη συμπεριφορά των μαθητών αυτών απέναντι στους εκπαιδευτικούς τους. Την έχω ζήσει.
  8. Τέλεια νέα!!! Εύχομαι όλα να πάνε καλά!!!
  9. Υπέροχα νέα!!! Να σου ζήσουν τα μωράκια σου!!! Καλό Πάσχα!!!
  10. Διάβασα αρκετά (όχι ολα) στο θέμα και πολλές φορές είχα έντονη επιθυμία να παρέμβω αλλά συγκρατηθηκα... Η αλήθεια είναι ότι είναι τόσο εμφανές το μένος που έχουν κάποιοι για τους εκπαιδευτικούς που δεν αξίζει καν τον κόπο να μπεις στη διαδικασία να τους αλλάξεις γνώμη. Και θα συμφωνήσω ότι υπάρχει ενα ποσοστό εκπαιδευτικών που είναι ανίκανοι, τεμπέληδες και όλα τα σχετικά, αλλά η εμπειρία μου, μου λέει ότι δεν είναι όλοι, η μειοψηφία θα έλεγα. Θεωρώ, ότι σε αυτή τη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία η πλειοψηφία παλεύει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, με όχι και τόσο καλές συνθήκες. Ειδικά τις πρώτες εβδομάδες ήταν απλά αδύνατο να ανεβάσει καποιος υλικό. Ξημεροβραδιαζομασταν μπροστά στον υπολογιστή και αποτέλεσμα κανένα. Και όχι, δεν είναι δικαιολογία. Είναι η πραγματικότητα. Διάβασα κάπου ότι κάποιοι απαιτούν να κάνουν όλοι πλήρες ωράριο. Στο σχολείο μου συνεδριασαμε για το πώς είναι πιο λειτουργικό ν γίνει και αποφασίσαμε να γίνει ένας συνδυασμός σύγχρονης και ασυγχρονης. Και είναι αλήθεια ότι η δουλειά που θέλει να ανεβάσει κάποιος υλικό και να το διορθώσει είναι πολύ περισσότερη από το να κάνει τηλεδιάσκεψη ή να μπαίνει στην τάξη (προ κορονοιου). Δεν περιμένω κάποιοι να το πιστέψουν γιατί έχουν παρωπίδες, αλλά έτσι είναι. Αν δουλεύουν όλοι όπως πρέπει; Όχι. Αλλά τουλάχιστον από το περιβάλλον μου η πλειοψηφία δουλεύει και με το παραπάνω. Όσο για τα λάθη που ειπώθηκε ότι δόθηκαν στις λύσεις, σταυρωστε τον! Εντάξει, ακόμα και σε βιβλία του υπουργείου υπάρχουν τυπογραφικά λάθη. Οκ, συμβαίνει. Δε λέω ότι καλώς συμβαίνει αλλά συμβαίνει. Κι εμένα μου έχει συμβεί και μάλιστα αν είναι μαθηματικά γραμμένα σε word σε κάθε υπολογιστή μπορεί να φαίνονται διαφορετικά. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ο κάθε γονιός απαιτεί να γίνει ότι βολεύει εκείνον και το δικό του παιδί. Έχω στο φιλικό μου περιβάλλον μαμά με παιδιά στην Α και Δ Δημοτικού. Και οι δύο γονείς δουλεύουν και τα παιδιά μένουν με τη γιαγιά τα πρωινά. Σε κουβέντα που είχα μαζί της θεωρεί απαράδεκτο να κάνουν τηλεδιασκέψεις, ακόμα και αν πρόκειται για επαναλήψεις, από τη στιγμή που δε μπορούν όλα τα παιδιά να παρακολουθήσουν. Θεωρεί πως ό,τι γίνεται πρέπει να γίνεται με την ασύγχρονη διδασκαλία γιατί η γιαγιά δε μπορεί να τα βάλει στον υπολογιστή και είναι μικρά να το κάνουν μονα τους. Όλοι δε μπορούν να είναι ευχαριστημένοι, δυστυχώς. Και επειδή κάποιοι βάζουν κάτω τις ώρες που κάνει κάποιος τηλεδιάσκεψη και αναρωτιούνται γιατί αφού δουλεύουμε λιγότερες ώρες, γιατί πληρωνόμαστε κανονικά, έχω να πω ότι η ασύγχρονη διδασκαλία έχει πάρα πολλή δουλειά και ας μη φαίνεται. Δεν παραπονιέμαι. Μου αρέσει και το κανω με όρεξη αλλά στην κυριολεξία είμαι όλη μέρα στον υπολογιστή. Άσε, που ο κάθε μαθητής έχει τις απαιτήσεις του. Άλλος δε μπορεί να μπει στο eclass και θέλει να στελνω στο μέιλ του, άλλος στο μεσεντζερ κοκ. Μη βιάζεστε να κρίνετε και να κατακρινετε έναν ολόκληρο κλάδο. Είναι άδικο.
  11. Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες... Εύχομαι να πάνε όλα καλά για εσένα και το μωράκι σου!
  12. Ναι υπάρχουν! Εγώ τα βρίσκω στο super market στο νησί κανονικά! Σε συνδυασμό με τη σκούπα ρομπότ, μου έχουν λύσει τα χέρια!!!
  13. Έχω διαβάσει όλα τα post. Μα αν δεν ξέρει πότε θα αναρρώσει πως θα ενημερώσει τον εργοδότη; μπορεί ο γιατρός να του έχει γράψει 3 μέρες και σε περίπτωση που δεν έχει αναρρώσει να του γράψει στη συνέχεια κι άλλες. Κανένας δε μπορεί να ξέρει εκ των προτέρων πόσες μέρες θα είναι άρρωστος. Ενημερώνει την ίδια μέρα και όταν επιστρέφει δίνει τις απαραίτητες άδειες. Και στην αναρρωτική φυσικά και μιλάμε για κάτι έκτακτο, εκτος και αν είναι καποιο προγραμματισμένο χειρουργείο. Δηλαδή εσύ αν ανεβάσεις ξαφνικά πυρετό ξερεις ποσες μερες θα κρατήσει; Ακριβώς αυτό.
  14. Καλά σοβαρά τωρα;;; πρέπει ο εκπαιδευτικός να γνωρίζει αν θα είναι άρρωστος και την επόμενη μερα;;; Αυτό πρώτη φορά το ακούω... Φυσικά και δε μπορεί να γνωρίζει από την προηγούμενη το μεσημέρι αν θα έχει αναρρώσει για να ενημερώσει το σχολείο.
  15. Στην πρωτοβάθμια σε κάθε τάξη είναι ένας δάσκαλος για τα περισσότερα μαθήματα οπότε είναι πιο εύκολο να πάει ο γονιός και να ενημερωθεί. Στη δευτεροβάθμια ο κάθε καθηγητής μπαίνει σε πολλά τμήματα και πολλές φορές πηγαίνει και σε 2, 3 σχολεία (ή και παραπάνω!). Είναι αδύνατον λοιπόν να βρεθεί μία κοινή ώρα κενού για όλους έτσι ώστε να μπορεί κάποιος γονιός να τους βρει όλους την ίδια μέρα. Παρόλα αυτά, όταν ήμουν στο πρωινό σχολείο, οι περισσότεροι γονείς επέλεγαν να έρθουν την ώρα που είχαμε το "μεγαλο" διάλειμμα έτσι ώστε να ρωτήσουν για την επίδοση των παιδιών τους. Ετσι μιλούσαν με την πλειοψηφία των καθηγητών και ας μην ήταν η ωρα της ενημέρωσης. Φυσικά και την ημέρα που δίναμε βαθμούς ήμασταν όλοι εκεί, άλλο που οι περισσότεροι γονείς επέλεγαν να πάρουν τους βαθμούς και να φύγουν... Είναι αλήθεια πάντως πως οι γονείς που πρέπει να συζητήσουν με τους καθηγητές γιατί τα παιδιά τους έχουν θέματα δεν έρχονται ποτέ! Και δεν είναι επειδή θέλουμε να λέμε τα αρνητικά στα παιδιά, αλλά επειδή πιστεύω ότι για αυτά τα παιδιά πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ γονιών και εκπαιδευτικών ώστε να λύσουν τα θέματά τους. Δυστυχώς όμως τις περισσότερες φορές αυτό δε γίνεται. Όσο για τα email συμφωνώ ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούνται περισσότερο από το σχολείο. Αν και, τουλάχιστον εδω που είμαι, εχουν αρχισει να τα χρησιμοποιούν τα περισσότερα σχολεια, οχι μόνο για τις απουσιες, αλλα και για να ενημερωσουν και για αλλα θέματα που αφορουν το σχολειο, οπως π.χ. παράδοση βαθμολογίας. Παρόλα αυτά δε νομίζω ότι αυτός ο τρόπος ενδείκνυται για ενημέρωση επίδοσης. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει προσωπική επαφή.
  16. Συμφωνώ απόλυτα! Στο Γυμνάσιο δεν υπάρχουν αυτά. Πολυ πιο συχνό είναι το φαινόμενο να τσαμπουκαλευονται παρά να γλείφουν.