Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Just now, arieta είπε:

 

Δεν ξέρω πόσες διοικητικές εργασίες έχετε , δεν μπορώ να φανταστώ τόσες πολλές. Όσο για την προετοιμασία, αυτό είναι ένα αγκάθι. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που ξέρω κάνουν ελάχιστη ή και καθόλου προετοιμασία και αυτό φαίνεται. Ελάχιστες διορθώσεις ή μπαίνουν στην τάξη και δεν θυμούνται τι παρέδωσαν την προηγούμενη φορά. 

Το ότι λέτε ότι οι συνάδελφοί σας ανταποκρίθηκαν και με το παραπάνω στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση , εδώ διαφωνούμε . Τα έχουμε πει και στα προηγούμενα post και τα γεγονότα είναι γεγονότα.

Αυτή είναι και η διαφορά από τις ευρωπαϊκές χώρες που αναφέρετε, εκεί υπάρχει συστηματική και συνεχής αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου σε αντίθεση με την Ελλάδα που ο εκπαιδευτικός δεν ελέγχεται, άρα στην πραγματικότητα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αυτό που λέτε , ότι πράγματι προετοιμάζεται και είναι ικανός στην τάξη

Σχολιάστηκε ότι αυτό που που προσφέρεται σε εσάς με αποδοχές , αυτές οι 10 μέρες για οικογενειακούς λόγους,  στον ιδιωτικό τομέα παρέχεται άνευ αποδοχών.

 

Το γεγονός ότι αποφασίζετε μόνη σας ότι δεν θα κάνετε χρήση της ζωντανής διδασκαλίας και αυτό με ξεπερνά. Εννοώ αυτές είναι οι οδηγίες, ωστόσο κάθε εκπαιδευτικός θεωρεί ότι πρέπει να αποφασίζει μόνος του πώς πρέπει να πράξει. Το ότι λέτε το κάνετε για να προστατεύσετε τους μαθητές σας , εμένα δεν με καλύπτει. Αν δηλαδή η προιστάμενη αρχή σας, οι μαθητές σας και οι γονείς τους θέλουν τη ζωντανή μετάδοση από την τάξη, θα αποφασίσετε ότι εσείς δεν θα το κάνετε επικαλούμενη το συμφέρον τους?

Το οτι σας ξεπερνάει που αποφάσισα μόνη μου να μην κάνω ζωντανή μετάδοση και αντ αυτού προτίμησα να κάνω έξτρα δουλειά για να μην αφήσω πίσω τους ελάχιστους που ενδιαφέρονται πραγματικά ποσώς με ενδιαφέρει. Επίσης, να σας πληροφορήσω πως πολλοί γονείς πήγαν σε διευθυντές και δήλωσαν εγγράφως ότι δεν δίνουν τη συγκατάθεσή τους να μεταδίδεται ζωντανά το μαθημα από την τάξη που βρίσκεται το παιδί τους. Μιλάμε για προσωπικά δεδομένα ανηλίκων μαθητών. Να σας πληροφορήσω επίσης ότι και ο ίδιος ο προϊστάμενος έδωσε εντολή να επιλέξει ο καθένας τον τρόπο που πιστεύει ότι θα βοηθηθούν τα παιδιά που λείπουν. Γιατί δεν ξέρω πόσο συνταγματική είναι αυτή η υπουργική απόφαση. Τέλος πάντων, ξέρω ότι προσωπικά εσάς δεν πρόκειται να σας πείσω ό,τι και να πω οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να επεκταθώ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

5 ώρες πρίν, arieta είπε:

διότι είναι σαφές ότι αδιαφορούν για την εκπαίδευση και το μαθητή, γνώμονας είναι μόνο το δικό τους συμφέρον

 

Από αυτά που γράφεις, έχω την εντύπωση ότι ο δικός σου γνώμονας όμως είναι το συμφέρον του καλού μαθητή, που διαβάζει, θέλει να προχωρήσει και συνήθως έχει και την υποστήριξη της οικογένειας (οικονομική και ηθική) για να το κάνει. Ο σωστός δάσκαλος όμως πρέπει να έχει ως γνώμονα το συμφέρον ΟΛΩΝ των παιδιών ανεξαιρέτως. Και αυτούς που δεν ενδιαφέρονται πρέπει να τους κάνει να ενδιαφερθούν, όχι να πει "αυτός δεν ενδιαφέρεται, προβλημά του." Πρέπει να τους πιάσει απ'το χέρι. Ήδη από τα δικά μας μαθητικά χρόνια ίσχυε αυτό (στα δικά μου τουλάχιστον που είμαι 30). Μόνο πολυ παλιά υπήρχε το "αυτός δεν τα παίρνει τα γράμματα" κ ασχολουνταν μόνο με τους καλούς. Καταλαβαίνω ότι σαν γονιός μπορεί κάποιος να νιώθει ότι τα όχι τόσο "καλά" παιδιά ("καλά" και ως μαθητές κ ως χαρακτήρες), καθώς και οι συνθήκες ίσως κρατάνε το δικό του παιδί πίσω. Δεν αποκλείω να το νιώσω κι εγώ στο μέλλον (έχω μωρό ακόμη). Όμως αν κάποιον τον επηρεάζει τοσο πολύ αυτό, είναι καλύτερα αντί για απλό δημόσιο να στείλει το παιδί σε ιδιωτικό, ή σε δημόσιο πρότυπο/πειραματικό/ μουσικό κλπ που είναι πιο "αποστειρωμενα" από τέτοιους μαθητές. Εγώ αν και θα ήθελα πολύ να στείλω το παιδί μου σε μουσικό (αν υπάρχουν ακόμα γιατί όλο λένε ότι θα τα καταργήσουν), σκέφτομαι ότι δεν θα έχει την εικόνα της πραγματικής κοινωνίας κ θα νομίζει ότι όλοι είναι γεμάτοι ενδιαφέροντα και κουλτούρα.

Επεξεργάστηκαν by little lamb
Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Το οτι σας ξεπερνάει που αποφάσισα μόνη μου να μην κάνω ζωντανή μετάδοση και αντ αυτού προτίμησα να κάνω έξτρα δουλειά για να μην αφήσω πίσω τους ελάχιστους που ενδιαφέρονται πραγματικά ποσώς με ενδιαφέρει. Επίσης, να σας πληροφορήσω πως πολλοί γονείς πήγαν σε διευθυντές και δήλωσαν εγγράφως ότι δεν δίνουν τη συγκατάθεσή τους να μεταδίδεται ζωντανά το μαθημα από την τάξη που βρίσκεται το παιδί τους. Μιλάμε για προσωπικά δεδομένα ανηλίκων μαθητών. Να σας πληροφορήσω επίσης ότι και ο ίδιος ο προϊστάμενος έδωσε εντολή να επιλέξει ο καθένας τον τρόπο που πιστεύει ότι θα βοηθηθούν τα παιδιά που λείπουν. Γιατί δεν ξέρω πόσο συνταγματική είναι αυτή η υπουργική απόφαση. Τέλος πάντων, ξέρω ότι προσωπικά εσάς δεν πρόκειται να σας πείσω ό,τι και να πω οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα να επεκταθώ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα προσέξει στο αρχικό post ότι κάνετε παράλληλα κ σύγχρονη. Αν αυτό συμφωνήσατε με τους μαθητές που λείπουν, ακόμα καλύτερα γι αυτούς θα ήθελα να πω. 

Ο προϊστάμενος σας σας είπε οτι είναι προαιρετικό το live streaming? 

Και πώς πρότεινε να καλυφθούν οι μαθητές που δεν προσηλθαν σχολείο? 

Just now, little lamb είπε:

 

Από αυτά που γράφεις, έχω την εντύπωση ότι ο δικός σου γνώμονας όμως είναι το συμφέρον του καλού μαθητή, που διαβάζει, θέλει να προχωρήσει και συνήθως έχει και την υποστήριξη της οικογένειας (οικονομική και ηθική) για να το κάνει. Ο σωστός δάσκαλος όμως πρέπει να έχει ως γνώμονα το συμφέρον ΟΛΩΝ των παιδιών ανεξαιρέτως. Και αυτούς που δεν ενδιαφέρονται πρέπει να τους κάνει να ενδιαφερθούν, όχι να πει "αυτός δεν ενδιαφέρεται, προβλημά του." Πρέπει να τους πιάσει απ'το χέρι. Ήδη από τα δικά μας μαθητικά χρόνια ίσχυε αυτό (στα δικά μου τουλάχιστον που είμαι 30). Μόνο πολυ παλιά υπήρχε το "αυτός δεν τα παίρνει τα γράμματα" κ ασχολουνταν μόνο με τους καλούς. Καταλαβαίνω ότι σαν γονιός μπορεί κάποιος να νιώθει ότι τα όχι τόσο "καλά" παιδιά ("καλά" και ως μαθητές κ ως χαρακτήρες), καθώς και οι συνθήκες ίσως κρατάνε το δικό του παιδί πίσω. Δεν αποκλείω να το νιώσω κι εγώ στο μέλλον (έχω μωρό ακόμη). Όμως αν κάποιον τον επηρεάζει τοσο πολύ αυτό, είναι καλύτερα αντί για απλό δημόσιο να στείλει το παιδί σε ιδιωτικό, ή σε δημόσιο πρότυπο/πειραματικό/ μουσικό κλπ που είναι πιο "αποστειρωμενα" από τέτοιους μαθητές. Εγώ αν και θα ήθελα πολύ να στείλω το παιδί μου σε μουσικό (αν υπάρχουν ακόμα γιατί όλο λένε ότι θα τα καταργήσουν), σκέφτομαι ότι δεν θα έχει την εικόνα της πραγματικής κοινωνίας κ θα νομίζει ότι όλοι είναι γεμάτοι ενδιαφέροντα και κουλτούρα.

@little lamb νομίζω καταλαβαίνεις κι εσύ ότι η λύση στα προβλήματα που θέτουμε δεν μπορεί να είναι πηγαίνετε στα ιδιωτικά ή στα πρότυπα, σωστά? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

νομίζω καταλαβαίνεις κι εσύ ότι η λύση στα προβλήματα που θέτουμε δεν μπορεί να είναι πηγαίνετε στα ιδιωτικά ή στα πρότυπα, σωστά?

 

Κι εσύ καταλαβαίνεις ότι άλλο εννοώ. Απλό σχολείο σημαίνει ότι προχωρούν ΟΛΑ τα παιδιά. Πρότυπο κ πειραματικό σημαίνει ότι έχει μόνο καλούς, για να μην τους κρατάνε πίσω οι υπόλοιποι. Ο γονιός διαλέγει και παίρνει. Γι'αυτό φτιάχτηκαν τα πρότυπα και τα πειραματικά. Δεν μπορούν να έχουν όλα τα σχολεία μόνο καλούς, κάπου πρέπει να πάνε και τα άλλα παιδιά. Ούτε καν τα ιδιωτικά δεν έχουν μόνο καλούς, αλλά τουλάχιστον έχουν παιδιά που οικονομικά έχουν τη δυνατότητα να έχουν τα απαραίτητα μέσα. 

Αυτά ως προς τα παιδιά.

Ως προς τις υποδομές, το ότι το απλο σχολείο έπρεπε να έχει άλλες υποδομές προφανώς ισχύει. Αλλά εφ'οσον αυτη τη στιγμή δεν έχει (και μαντεύω ότι για πολλά χρόνια ακόμα δεν θα τις έχει) και αυτό είναι γνωστό, η λύση για όποιον γονέα δεν του αρκει δυστυχώς αυτή είναι, προς το παρόν. Και σε κάθε περίπτωση, η όποια άλλη λύση δεν θα προκύψει σε ένα φόρουμ αλλά σε ένα υπουργείο.

Εγώ πιο πολύ ως προς τα παιδιά το έγραψα πάντως. Γιατί "το συμφέρον των μαθητών" δεν είναι ένα για όλους -εκτος αν πας σε σχολείο με εντελώς ομοιογενές σύνολο παιδιών (όλοι καλοί, με γονείς που ενδιαφέρονται και οικονομική άνεση για τα απαραίτητα). Γι'αυτό είπα για τα πειραματικά, πρότυπα, μουσικά (που είναι δημόσια). Γιατί στο απλό δημόσιο, πρέπει να ικανοποιηθεί ταυτόχρονα το συμφέρον του παιδιού που έχει όλα αυτά και του παιδιού που όχι λάπτοπ δεν έχει, αλλά ούτε δωμάτιο. Παγκοσμίως ισχύει αυτό.

Επεξεργάστηκαν by little lamb
Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα προσέξει στο αρχικό post ότι κάνετε παράλληλα κ σύγχρονη. Αν αυτό συμφωνήσατε με τους μαθητές που λείπουν, ακόμα καλύτερα γι αυτούς θα ήθελα να πω. 

Ο προϊστάμενος σας σας είπε οτι είναι προαιρετικό το live streaming? 

 

Η υπουργική απόφαση ορίζει ως δυνητική την τηλεκπαίδευση, αλλά μετά έχει το παράδοξο ότι επιτάσσει οπου γίνεται τηλεκπαίδευση σε βαθμίδες που δεν είναι σε αναστολή (γυμνάσιο - λύκειο) αυτή να γίνεται μόνο με ταυτόχρονη αναμετάδοση του μαθήματος, δεν αφήνει π.χ. περιθώριο για σύγχρονη σε άλλο χρόνο (όπως γινόταν μέχρι τώρα). Δεν ξέρω αν πρόκειται για παράλειψη ή εσκεμμένη ρύθμιση, είναι σε κάθε περίπτωση παράλογο να μην δίνεις την δυνατότητα να κάνουν τα σχολεία σύγχρονη τηλεκπαίδευση με τηλεδιασκέψεις σε άλλες ώρες από αυτές που διδάσκονται οι μαθητές που έχουν φυσική παρουσία.

 

Για αυτό επιμένω για αυτά που λέω για τα ιδιωτικά, γιατί ξέρω από πραγματικά γεγονότα και όχι από φήμες ότι δεν γίνεται ζωντανή αναμετάδοση αλλά τηλεδιασκέψεις με τα παιδιά που λείπουν. Στο δικό μου σχολείο το ρώτησα χτες επί τούτου στην διεύθυνση του δημοτικού για την περίπτωση που ανοίξουν τα δημοτικά και το ιδιο ξέρω ότι ισχύει διασταυρωμένα από φιλικές μου οικογένειες σε άλλα δύο ιδιωτικά σχολεία στην Αθήνα (ένα από αυτά είναι και από τα πλέον ακριβά).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Deena είπε:

Για αυτό επιμένω για αυτά που λέω για τα ιδιωτικά, γιατί ξέρω από πραγματικά γεγονότα και όχι από φήμες ότι δεν γίνεται ζωντανή αναμετάδοση αλλά τηλεδιασκέψεις με τα παιδιά που λείπουν. Στο δικό μου σχολείο το ρώτησα χτες επί τούτου στην διεύθυνση του δημοτικού για την περίπτωση που ανοίξουν τα δημοτικά και το ιδιο ξέρω ότι ισχύει διασταυρωμένα από φιλικές μου οικογένειες σε άλλα δύο ιδιωτικά σχολεία στην Αθήνα (ένα από αυτά είναι και από τα πλέον ακριβά).

Δεν είπε κανείς ότι το κάνουν όλα τα ιδιωτικά. Δεν μπορεί όμως το όργανο των εκπαιδευτικω΄ν των ιδιωτικών σχολείων να ψεύδεαι όταν λέει ότι υπάρχουν ιδιωτικά που τ κάνουν και έχουν εγκαταστήσει και εξοπλισμό. Χαίρομαι που τα σχολεία σας δεν το κάνουν αυτό το πράγμα και υποθέτω ότι οι περισσότεροι καλοπροαίρετοι γονείς φρίττουν με την ιδέα. 

 

Από πλευράς υπουργείου είναι όλο προχειρο και ασαφές. Το δύναται από μόνο του αφήνει περιθώρια πολλών ερμηνειών. Γιατί δύναται δεν σημαίνει ότι υποχρεούται. Και φυσικά δεν έχει ρυθμίσει κ το τι ισχύει για όποιον έχει καταθέσει δήλωση κ μένει σπίτι, αν υποθέοσυμε ότι γίενται αναμετάδοση μαθήαμτος. λογικά ο μαθητής αυτό θα πρέπει όντως να είνα συνδεδεμένος, να στέλνει μετά ασκήσεις κλπ. δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη γι αυτό.

 

Αν θέλαμε να γενικεύουμε όπως κα΄νουν πολλοί κακοπροαίρετοι γονείς, θα μπορούσαμε να γκρινιάζουμε τώρα για γονείς που κράτησαν τα παιδιά στο σπίτι ενώ εμείς τα βλέπουμε έξω σε παρέες ή για γονείς που δεν έχουν έρθει ποτέ να ρωτήσουν και που τα παιδιά τους σπανίως διαβάζουν, και τώρα αναρωτιούνται πώς θα καλύψουν τα μαθήματα που θα χάσουν. δεν το κάνουμε όμως γιατί δεν στεκόμαστε σε λίγες περιπτώσεις για να τα βάζουμε με όλους. γονείς κ καθηγητές δεν είναι εχθροί, είναι εις βάρος των παιδιών όταν συμβαίνει αυτό.

Η ΟΙΕΛΕ, συνεπής στην απόφασή της να εξηγήσει σε τι κινδύνους έθεσε το Υπουργείο Παιδείας το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, παρουσιάζει τα βασικά σημεία της Αναφοράς που κατέθεσε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σε απλή και κατανοητή μορφή.

Οι σοβαρές παραλείψεις και τα σφάλματα, αποτελούν από τη μια πλευρά σοβαρές παραβιάσεις του GDPR, από την άλλη προκαλούν σοβαρό κίνδυνο για τα δεδομένα αλλά και τα ευρύτερα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ειδικότερα :

  1. Το Υπουργείο δε ζήτησε τη γραπτή γνώμη και δε διαβουλεύθηκε έγκαιρα με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για τη διάταξη που ψηφίστηκε, ενώ είχε από το νόμο τέτοια υποχρέωση. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  2. Ο σκοπός επεξεργασίας με τον τρόπο που περιγράφεται (ή καλύτερα με τον τρόπο που δεν περιγράφεται) στη διάταξη δεν είναι νόμιμος. Η διατύπωση είναι τόσο αόριστη, που δεν ξέρει κανείς για ποιους πραγματικούς σκοπούς θα συλλεχθούν τα δεδομένα μας. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  3. Το Υπουργείο δεν προέβλεψε και δεν ενημέρωσε καν ποια πρόσωπα θα αφορά η επεξεργασία αυτή και ποια ακριβώς προσωπικά δεδομένα θα συλλέξει. Κανείς μας τελικά δεν ξέρει ποια ακριβώς δεδομένα συλλέγονται. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  4. Το Υπουργείο δεν προέβλεψε ότι υπάρχει δυνατότητα καταγραφής είτε της εικόνας είτε του ήχου από τις συσκευές στις οποίες καταλήγει η μετάδοση του μαθήματος. Δεν προέβλεψε επίσης ότι στη διάρκεια του μαθήματος και ως κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ανακοινώνονται γεγονότα και δεδομένα της προσωπικής και οικογενειακής ζωής των μαθητών, των εκπαιδευτικών και ενδεχομένως και άλλων προσώπων. (Έμμεση και άμεση παραβίαση του GDPR)
  5. Το Υπουργείο δεν όρισε ποια είναι τα περίφημα μεταδεδομένα. Η αόριστη αυτή αναφορά σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που έχει η τεχνολογία, καθιστά εύκολη την παρακολούθηση και το σχηματισμό προφίλ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αυτά δεν απαγορεύονται μόνο από τον GDPR αλλά είναι και ευθέως αντισυνταγματικά, γιατί αλλάζουν την ουσία της εκπαίδευσης. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  6. Το Υπουργείο δεν συμπεριέλαβε στη διάταξη νόμου τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της επεξεργασίας δεδομένων και δεν τα αιτιολόγησε με ακρίβεια, ώστε να είναι σαφές υπό ποιες συνθήκες και λόγους θα γίνεται επεξεργασία δεδομένων, ποιους θα αφορά, ποια δεδομένα, αν θα υπάρχουν συνεργάτες που θα χρησιμοποιηθούν (πχ εταιρείες), τι εγγυήσεις θα πρέπει να πληρούν, σε ποιους άλλους θα κοινοποιούνται τα δεδομένα, για πόσο χρόνο θα διατηρούνται κ.α. Αντίθετα, επιχείρησε να ορίσει κάποια από αυτά τα ζητήματα με την υπουργική απόφαση. Η πρακτική αυτή είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και σε όσα έχει κρίνει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε ανάλογα ζητήματα.
  7. Το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται ότι δεν έχει κάνει διαδικασίες συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις που ορίζει ο GDPR. Αντί λοιπόν να φροντίσει να λύσει τα σοβαρά ζητήματα που έχει, με τα οποία έχει ασχοληθεί στο παρελθόν η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, αντί να ελέγξει μήπως έχει συμβεί μέχρι και παραβίαση δεδομένων, χωρίς καμία υποδομή και προετοιμασία, αποφάσισε να κάνει μια επεξεργασία δεδομένων που αφορά 1,5 εκατομμύρια φυσικά πρόσωπα, χωρίς να συμβουλευτεί ούτε έναν ειδικό. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  8. Το Υπουργείο Παιδείας στην ουσία δεν είχε Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer) για 11 μήνες, ενώ όρισε μόλις 1 ημέρα πριν ψηφίσει τη διάταξη νόμου για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση». Ο GDPR λέει ότι ο DPO συμβουλεύει τον υπεύθυνο επεξεργασίας και παρακολουθεί τη συμμόρφωση. Είναι βέβαιο ότι o DPO δεν πρόλαβε να μελετήσει και να συμβουλεύσει το Υπουργείο Παιδείας μέσα σε 1 μέρα για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  9. Το Υπουργείο Παιδείας δεν έκανε Εκτίμηση Αντικτύπου Προστασίας Δεδομένων για όσες επεξεργασίες δεδομένων έκανε ήδη μέχρι τώρα, δεν είχε κάνει διαβούλευση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων και δεν είχε ποτέ ζητήσει τη γνώμη μας. Επίσης χρησιμοποίησε εταιρείες, δίχως να μας ενημερώσει ποτέ επίσημα ποιες είναι αυτές, ποια δεδομένα μας συλλέγουν, τι τα κάνουν και αν δεσμεύονται από κάποια πράξη. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  10. Το Υπουργείο Παιδείας σε σχέση με τη διάταξη που ψήφισε, δεν ξεκίνησε ποτέ έναν ανοιχτό επιστημονικό διάλογο και δε ζήτησε ποτέ τη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας ή των εκπροσώπων της. Δηλαδή, δε ζήτησε τη γνώμη 1,5 εκατομμυρίου ανθρώπων για το τι θα γίνουν τα απλά αλλά και τα ευαίσθητα δεδομένα τους. Δε ζήτησε τη γνώμη 1,5 εκατομμυρίου ανθρώπων των οποίων τα δεδομένα θα επεξεργαστεί υποχρεωτικά το Υπουργείο, τα ιδιωτικά σχολεία και τρίτοι, τη στιγμή μάλιστα κατά την οποία δεν είχε κάνει την παραμικρή προετοιμασία και δεν είχε κανένα σχεδιασμό.

Η ΟΙΕΛΕ είναι το σωματείο των εκπαιδευτικών της ιδιωτικής εκπαίδευσης. προφανώς το όνειρό τους δεν ήταν να γίνουν τεμπέληδες δημόσιοι που σκέφτονται μόνο το συμφέρον τους.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Δεν είπε κανείς ότι το κάνουν όλα τα ιδιωτικά. Δεν μπορεί όμως το όργανο των εκπαιδευτικω΄ν των ιδιωτικών σχολείων να ψεύδεαι όταν λέει ότι υπάρχουν ιδιωτικά που τ κάνουν και έχουν εγκαταστήσει και εξοπλισμό. Χαίρομαι που τα σχολεία σας δεν το κάνουν αυτό το πράγμα και υποθέτω ότι οι περισσότεροι καλοπροαίρετοι γονείς φρίττουν με την ιδέα. 

 

Από πλευράς υπουργείου είναι όλο προχειρο και ασαφές. Το δύναται από μόνο του αφήνει περιθώρια πολλών ερμηνειών. Γιατί δύναται δεν σημαίνει ότι υποχρεούται. Και φυσικά δεν έχει ρυθμίσει κ το τι ισχύει για όποιον έχει καταθέσει δήλωση κ μένει σπίτι, αν υποθέοσυμε ότι γίενται αναμετάδοση μαθήαμτος. λογικά ο μαθητής αυτό θα πρέπει όντως να είνα συνδεδεμένος, να στέλνει μετά ασκήσεις κλπ. δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη γι αυτό.

 

Αν θέλαμε να γενικεύουμε όπως κα΄νουν πολλοί κακοπροαίρετοι γονείς, θα μπορούσαμε να γκρινιάζουμε τώρα για γονείς που κράτησαν τα παιδιά στο σπίτι ενώ εμείς τα βλέπουμε έξω σε παρέες ή για γονείς που δεν έχουν έρθει ποτέ να ρωτήσουν και που τα παιδιά τους σπανίως διαβάζουν, και τώρα αναρωτιούνται πώς θα καλύψουν τα μαθήματα που θα χάσουν. δεν το κάνουμε όμως γιατί δεν στεκόμαστε σε λίγες περιπτώσεις για να τα βάζουμε με όλους. γονείς κ καθηγητές δεν είναι εχθροί, είναι εις βάρος των παιδιών όταν συμβαίνει αυτό.

Η ΟΙΕΛΕ, συνεπής στην απόφασή της να εξηγήσει σε τι κινδύνους έθεσε το Υπουργείο Παιδείας το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, παρουσιάζει τα βασικά σημεία της Αναφοράς που κατέθεσε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σε απλή και κατανοητή μορφή.

Οι σοβαρές παραλείψεις και τα σφάλματα, αποτελούν από τη μια πλευρά σοβαρές παραβιάσεις του GDPR, από την άλλη προκαλούν σοβαρό κίνδυνο για τα δεδομένα αλλά και τα ευρύτερα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ειδικότερα :

  1. Το Υπουργείο δε ζήτησε τη γραπτή γνώμη και δε διαβουλεύθηκε έγκαιρα με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για τη διάταξη που ψηφίστηκε, ενώ είχε από το νόμο τέτοια υποχρέωση. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  2. Ο σκοπός επεξεργασίας με τον τρόπο που περιγράφεται (ή καλύτερα με τον τρόπο που δεν περιγράφεται) στη διάταξη δεν είναι νόμιμος. Η διατύπωση είναι τόσο αόριστη, που δεν ξέρει κανείς για ποιους πραγματικούς σκοπούς θα συλλεχθούν τα δεδομένα μας. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  3. Το Υπουργείο δεν προέβλεψε και δεν ενημέρωσε καν ποια πρόσωπα θα αφορά η επεξεργασία αυτή και ποια ακριβώς προσωπικά δεδομένα θα συλλέξει. Κανείς μας τελικά δεν ξέρει ποια ακριβώς δεδομένα συλλέγονται. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  4. Το Υπουργείο δεν προέβλεψε ότι υπάρχει δυνατότητα καταγραφής είτε της εικόνας είτε του ήχου από τις συσκευές στις οποίες καταλήγει η μετάδοση του μαθήματος. Δεν προέβλεψε επίσης ότι στη διάρκεια του μαθήματος και ως κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ανακοινώνονται γεγονότα και δεδομένα της προσωπικής και οικογενειακής ζωής των μαθητών, των εκπαιδευτικών και ενδεχομένως και άλλων προσώπων. (Έμμεση και άμεση παραβίαση του GDPR)
  5. Το Υπουργείο δεν όρισε ποια είναι τα περίφημα μεταδεδομένα. Η αόριστη αυτή αναφορά σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που έχει η τεχνολογία, καθιστά εύκολη την παρακολούθηση και το σχηματισμό προφίλ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αυτά δεν απαγορεύονται μόνο από τον GDPR αλλά είναι και ευθέως αντισυνταγματικά, γιατί αλλάζουν την ουσία της εκπαίδευσης. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  6. Το Υπουργείο δεν συμπεριέλαβε στη διάταξη νόμου τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της επεξεργασίας δεδομένων και δεν τα αιτιολόγησε με ακρίβεια, ώστε να είναι σαφές υπό ποιες συνθήκες και λόγους θα γίνεται επεξεργασία δεδομένων, ποιους θα αφορά, ποια δεδομένα, αν θα υπάρχουν συνεργάτες που θα χρησιμοποιηθούν (πχ εταιρείες), τι εγγυήσεις θα πρέπει να πληρούν, σε ποιους άλλους θα κοινοποιούνται τα δεδομένα, για πόσο χρόνο θα διατηρούνται κ.α. Αντίθετα, επιχείρησε να ορίσει κάποια από αυτά τα ζητήματα με την υπουργική απόφαση. Η πρακτική αυτή είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και σε όσα έχει κρίνει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε ανάλογα ζητήματα.
  7. Το Υπουργείο Παιδείας φαίνεται ότι δεν έχει κάνει διαδικασίες συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις που ορίζει ο GDPR. Αντί λοιπόν να φροντίσει να λύσει τα σοβαρά ζητήματα που έχει, με τα οποία έχει ασχοληθεί στο παρελθόν η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, αντί να ελέγξει μήπως έχει συμβεί μέχρι και παραβίαση δεδομένων, χωρίς καμία υποδομή και προετοιμασία, αποφάσισε να κάνει μια επεξεργασία δεδομένων που αφορά 1,5 εκατομμύρια φυσικά πρόσωπα, χωρίς να συμβουλευτεί ούτε έναν ειδικό. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  8. Το Υπουργείο Παιδείας στην ουσία δεν είχε Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer) για 11 μήνες, ενώ όρισε μόλις 1 ημέρα πριν ψηφίσει τη διάταξη νόμου για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση». Ο GDPR λέει ότι ο DPO συμβουλεύει τον υπεύθυνο επεξεργασίας και παρακολουθεί τη συμμόρφωση. Είναι βέβαιο ότι o DPO δεν πρόλαβε να μελετήσει και να συμβουλεύσει το Υπουργείο Παιδείας μέσα σε 1 μέρα για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  9. Το Υπουργείο Παιδείας δεν έκανε Εκτίμηση Αντικτύπου Προστασίας Δεδομένων για όσες επεξεργασίες δεδομένων έκανε ήδη μέχρι τώρα, δεν είχε κάνει διαβούλευση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων και δεν είχε ποτέ ζητήσει τη γνώμη μας. Επίσης χρησιμοποίησε εταιρείες, δίχως να μας ενημερώσει ποτέ επίσημα ποιες είναι αυτές, ποια δεδομένα μας συλλέγουν, τι τα κάνουν και αν δεσμεύονται από κάποια πράξη. (Άμεση παραβίαση του GDPR)
  10. Το Υπουργείο Παιδείας σε σχέση με τη διάταξη που ψήφισε, δεν ξεκίνησε ποτέ έναν ανοιχτό επιστημονικό διάλογο και δε ζήτησε ποτέ τη γνώμη της εκπαιδευτικής κοινότητας ή των εκπροσώπων της. Δηλαδή, δε ζήτησε τη γνώμη 1,5 εκατομμυρίου ανθρώπων για το τι θα γίνουν τα απλά αλλά και τα ευαίσθητα δεδομένα τους. Δε ζήτησε τη γνώμη 1,5 εκατομμυρίου ανθρώπων των οποίων τα δεδομένα θα επεξεργαστεί υποχρεωτικά το Υπουργείο, τα ιδιωτικά σχολεία και τρίτοι, τη στιγμή μάλιστα κατά την οποία δεν είχε κάνει την παραμικρή προετοιμασία και δεν είχε κανένα σχεδιασμό.

Η ΟΙΕΛΕ είναι το σωματείο των εκπαιδευτικών της ιδιωτικής εκπαίδευσης. προφανώς το όνειρό τους δεν ήταν να γίνουν τεμπέληδες δημόσιοι που σκέφτονται μόνο το συμφέρον τους.

 

Προσωπικά με τους παραπάνω ενδοιασμούς και τα σχετικά επιχειρήματα συμφωνώ, σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι όλο αυτό στήθηκε για να εξυπηρετηθούν οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων, όταν αν όχι όλα, σίγουρα όμως τα περισσότερα και κυρίως τα πλέον δικτυωμένα, ειδικά για τις βαθμίδες που λειτουργούν τώρα, ξεκίνησαν από την πρώτη μέρα ποιοτική σύγχρονη τηλεκπαίδευση και χάρη στην υπουργική απόφαση που έχει βγει εδώ και καιρό για τα δίδακτρα δεν χρειάζεται να προχωρήσουν σε αναμετάδοση των παραδόσεων για να εξασφαλίσουν ότι θα πληρωθούν.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena είπε:

 

Προσωπικά με τους παραπάνω ενδοιασμούς και τα σχετικά επιχειρήματα συμφωνώ, σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι όλο αυτό στήθηκε για να εξυπηρετηθούν οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων, όταν αν όχι όλα, σίγουρα όμως τα περισσότερα και κυρίως τα πλέον δικτυωμένα, ειδικά για τις βαθμίδες που λειτουργούν τώρα, ξεκίνησαν από την πρώτη μέρα ποιοτική σύγχρονη τηλεκπαίδευση και χάρη στην υπουργική απόφαση που έχει βγει εδώ και καιρό για τα δίδακτρα δεν χρειάζεται να προχωρήσουν σε αναμετάδοση των παραδόσεων για να εξασφαλίσουν ότι θα πληρωθούν.

Δεν λέει κανείς ότι έχει γίνει κάποια σκοτεινή συνωμοσία. Καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ υπάρχουν από αρχές Μαΐου. Σε κάποια σχολεία ίσως έγιναν κινήσεις. Υποθέτω θα υπηρξαν και αντιδράσεις γονέων σε αυτο, δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο γίνεται εύκολα δεκτό. Για τα δίδακτρα πάντως ξέρω ότι και μετά τη ρύθμιση, που κάθε άλλο παρά ρύθμιση ήταν, συνέχισαν οι διαμαρτυρίες, κ συλλογή υπογραφών έγινε από σύλλογο γονέων ενός σοβαρού ιδιωτικού. δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν υπάρχουν πιέσεις και αντιδράσεις ούτε για την εκ περιτροπής προσέλευση των μαθητών, εκτός αν τα ιδιωτικά εφάρμοσαν άλλο σύστημα και τα παιδιά πηγαίνουν κάθε μέρα. 

 

Εχει καταστεί προφανές σε ΄λους ότι τα περισσότερα ιδιωτικά ήταν προετοιμασμένα για την εξ αποστάσεως από την πρώτη μέρα. ΟΙ αντίστοιχες υποδομές στο δημόσιο, δεν υπήρχαν. Η αναβάθμιση του eclass έγινε κοντά στην 25η Μαρτίου ενώ τα σχολεία έκλεισαν στις 11. Η νομίμότητα της εξαποστάσεως καλύφθηκε αναδρομικά, με την εμβόλιμη διάταξη το προηγούμενο σ/κ. Παρά τα λόγια, το υπουργέιο δεν προετοιμαζόταν για εφαρμογή εξ αποστάσεως στα δημόσια σχολεία και αυτοσχεδιάζει ακόμα και τώρα, ενώ σε συνεντεύξεις παρουσιάζεται μια ειδυλλιακή εικόνα. Διαύλος επικοινωνίας μεταξύ σχολαρχών και υπουργείου υπάρχει κ είναι προφανές και από τη μη ρύθμιση του θέματος των διδάκτρων. Προφανώς το υπουργείο είναι ενήμερο για τις κινήσεις που γίνονται στα ιδιωτικά και φροντίζει να παράσχει την αναγκαία νομική κάλυψη. Η κάλυψη αυτή θεωρητικά προσφέρεται και στα δημόσια, μόνο που ΄όποιος έχει εικόνα των υποδομών, ξέρει καλά ότι η περίφημη αναμετάδοση, όπως και πολλά άλλα σχετικά με την εξ αποστάσεως, δεν έχουν σχεδιαστεί για το δημόσιο σχολείο και είναι αδύνατο να εφαρμοστούν. 

 

Τέλος, θέλω να πω ότι σήμερα άκουσα τον Τσιόδρα να αναφέρεται σε εκπαιδευτικές ανισότητες και στο ότι ακόμα και στο εξωτερικό, δεν συμμετείχαν όλοι οι μαθητές στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Επιχειρήματα που και εγώ και πολλοί συνάδελφοι μου έχουμε χρησιμοποιήσει από την αρχή, δεχόμενοι κριτική ότι λαϊκίζουμε, αριστερίζουμε, ψάχνουμε δικαιολογίες για να τεμπελιάσουμε, υποκρινόμαστε ενδιαφέρον για τους μαθητές κλπ κλπ. Είναι πολύ ενοχλητικό να επαναλαμβάνονται τα ίδια ακριβώς επιχειρήματα εκ των υστέρων από επίσημα χείλη (γιατί τα ίδια είπε και ο Πρωθυπουργός), κι εκεί να μην διαμαρτύρεται  κανείς.

Link to comment
Share on other sites

Πότε άνοιξαν τα γυμνάσια ? Στις 18 , σωστά?

 

Το γυμνάσιο της περιοχής έβγαλε ανακοίνωση ότι στις 21 θα παραμείνει κλειστό λόγω γιορτής των Πολιούχων...

Τι έχετε να πείτε γι' αυτό ?

 

Link to comment
Share on other sites

... εγω δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αποφασίστηκε ενιαία αναμετάδοση πανελλαδικά από ομάδα εκπαιδευτικών ,

δηλαδη να παράγεται καθημερινά μάθημα για όλη την Ελλάδα, ανά τάξη, από πχ 

ομάδα εκπαιδευτικών, 

α) πρώτης γυμνασιου

β) Δευτέρας γυμνασιου

και σε όλη την Ελλάδα να βλέπουν τα παιδιά που δεν είναι σχολειο, το ίδιο μάθημα!

Όχι από κάθε τάξη , διαφορετικό.

 

ειναι τόσο διαφορετική η ύλη κ ο ρυθμός που έχει παραδοθεί, που δε γίνεται; Ακόμα και εάν είναι τόσο διαφορετική η παράδοση ανα καθηγητή, 

τότε γιατί κάνουν τις ίδιες εξετάσεις τα παιδιά όλης της χώρας στο τέλος της χρονιάς;(όσα έχουν εξετάσεις αν έχουν).

 

θέλω να πω τόσο απλό είναι, πολύ πιο απλό, το να αποφασιστεί τέτοιο πράγμα, παρά να καταφέρουν να κάνουν μάθημα με κάμερα όλοι.

...διάβασα μαρτυρία δασκάλων ή διευθυντών σε περιοχή της Αθήνας που δήλωσαν ότι δε θα κάνουν τηλεκπαίδευση σε όλο το σχολείο.

Για μένα δεν νοείται να αποφασίζεται κάτι αλλά να μην εφαρμόζεται από όλους.

αν είναι, ας μη γίνει από κανέναν για να υπάρξει αναθεώρηση της λύσης που προτάθηκε.

Αφού τέλος πάντων ως λύση δε βολεύει όλους...

απορώ τεχνολογικά εάν μπορεί καν να το σηκώσει το Ίντερνετ!

 

παντως ότι η κατάσταση είναι δύσκολη, είναι σίγουρο, κ χρειάζεται πολύ συζήτηση το θέμα από όλους τους υπεύθυνους. 

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, arieta είπε:

Πότε άνοιξαν τα γυμνάσια ? Στις 18 , σωστά?

 

Το γυμνάσιο της περιοχής έβγαλε ανακοίνωση ότι στις 21 θα παραμείνει κλειστό λόγω γιορτής των Πολιούχων...

Τι έχετε να πείτε γι' αυτό ?

 

Να ρωτήσεις τον δήμο σας και την μητρόπολή σας. Τα σχολεία δεν τα κλείνουν οι εκπαιδευτικοί κατά βούληση. 

 

Just now, belleblue είπε:

. εγω δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αποφασίστηκε ενιαία αναμετάδοση πανελλαδικά από ομάδα εκπαιδευτικών ,

δηλαδη να παράγεται καθημερινά μάθημα για όλη την Ελλάδα, ανά τάξη, από πχ 

ομάδα εκπαιδευτικών, 

α) πρώτης γυμνασιου

β) Δευτέρας γυμνασιου

και σε όλη την Ελλάδα να βλέπουν τα παιδιά που δεν είναι σχολειο, το ίδιο μάθημα!

Όχι από κάθε τάξη , διαφορετικό.

Αυτό είναι μια καλή ερώτηση. 

 

Just now, belleblue είπε:

Για μένα δεν νοείται να αποφασίζεται κάτι αλλά να μην εφαρμόζεται από όλους.

δεν αποφασίστηκε ποτέ η υποχρεωτικότητα, για προφανείς λόγους (μη)νομιμότητας και προχειρότητας του εγχειρήματος. γιατί αν είναι υποχρεωτικό, πρέπει να εχουν εξοπλισμό τα σχολεία. ο εξοπλσιμός δεν εχει σταλεί, είναι κ αυτό ένα από τα πολλά όμορφα ψέματα που έχουν ειπωθεί το τελευταίο δίμηνο. Το ίντερνετ δεν σηκώνει ούτε αποστολή μηνυμάτων ώρες ώρες. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta said:

Πότε άνοιξαν τα γυμνάσια ? Στις 18 , σωστά?

 

Το γυμνάσιο της περιοχής έβγαλε ανακοίνωση ότι στις 21 θα παραμείνει κλειστό λόγω γιορτής των Πολιούχων...

Τι έχετε να πείτε γι' αυτό ?

 

Δεν βρίσκω κάτι περίεργο σε αυτό.. Από όσο ξέρω συνηθίζεται να μένουν κλειστά στη γιορτή του πολιούχου της εκάστοτε περιοχής. Εσάς πρώτη χρονιά συμβαίνει αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Να ρωτήσεις τον δήμο σας και την μητρόπολή σας. Τα σχολεία δεν τα κλείνουν οι εκπαιδευτικοί κατά βούληση. 

 

 

δεν αποφασίστηκε ποτέ η υποχρεωτικότητα, για προφανείς λόγους (μη)νομιμότητας και προχειρότητας του εγχειρήματος. γιατί αν είναι υποχρεωτικό, πρέπει να εχουν εξοπλισμό τα σχολεία. ο εξοπλσιμός δεν εχει σταλεί, είναι κ αυτό ένα από τα πολλά όμορφα ψέματα που έχουν ειπωθεί το τελευταίο δίμηνο. Το ίντερνετ δεν σηκώνει ούτε αποστολή μηνυμάτων ώρες ώρες. 

 

Το ότι δεν είναι νόμιμο είναι ένα από τα επιχειρήματα των εκπαιδευτικών , πραγματικά έχουν γατζωθεί πάνω στο συγκεκριμένο επιχείρημα σαν σανίδα σωτηρίας, όταν όλη η κοινωνία ψηφιοποιείται και τα παιδιά του σχολείου έχουν γεννηθεί με μια οθόνη μπροστά και μικρόφωνο και είναι ήδη πολίτες της ψηφιακής κοινωνίας.

Τα επιχειρήματα δε , είναι παιδαριώδη και τεχνοφοβικά, μου θυμίζουν τη γιαγιά μου που όταν βγήκαν τα ΑΤΜ φοβόταν να τα χρησιμοποιήσει μην την κλέψουν-- βέβαια αργότερα τα χρησιμοποίησε--- ή αυτούς που δεν χρησιμοποιούν κάρτα γιατί μπορούν να τους υποκλέψουν στοιχεία, ξέρω γω ή να γίνει ηλεκτρονική απάτη.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Το ότι δεν είναι νόμιμο είναι ένα από τα επιχειρήματα των εκπαιδευτικών , πραγματικά έχουν γατζωθεί πάνω στο συγκεκριμένο επιχείρημα σαν σανίδα σωτηρίας, όταν όλη η κοινωνία ψηφιοποιείται και τα παιδιά του σχολείου έχουν γεννηθεί με μια οθόνη μπροστά και μικρόφωνο και είναι ήδη πολίτες της ψηφιακής κοινωνίας.

Τα επιχειρήματα δε , είναι παιδαριώδη και τεχνοφοβικά, μου θυμίζουν τη γιαγιά μου που όταν βγήκαν τα ΑΤΜ φοβόταν να τα χρησιμοποιήσει μην την κλέψουν-- βέβαια αργότερα τα χρησιμοποίησε--- ή αυτούς που δεν χρησιμοποιούν κάρτα γιατί μπορούν να τους υποκλέψουν στοιχεία, ξέρω γω ή να γίνει ηλεκτρονική απάτη.

 

 

Εντάξει πες τα αυτά σε όσους ασχολουνται με την προστασία προσωπικών δεδομένων. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Δεν βρίσκω κάτι περίεργο σε αυτό.. Από όσο ξέρω συνηθίζεται να μένουν κλειστά στη γιορτή του πολιούχου της εκάστοτε περιοχής. Εσάς πρώτη χρονιά συμβαίνει αυτό?

 

Κάθε χρονιά ναι , φέτος όμως είναι ειδική χρονιά. Τα σχολεία ήταν ήδη δύο μήνες κλειστά και μόλις πριν δύο τρεις μέρες άνοιξαν. Εφόσον όμως  δεν είναι επίσημη αργία θα μπορούσαν φέτος να το κάνουν γαργάρα. Ειδικές συνθήκες απαιτούν ειδικούς χειρισμούς. Η εν λόγω αργία  πάντα δεν είχε λόγο να υπάρχει , τώρα ειδικά φαντάζει ακόμα παράταιρη ,τρεις μέρες μετά που άνοιξαν τα σχολεία και ενώ ήταν δύο μήνες κλειστά

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Yovanna είπε:

Δεν βρίσκω κάτι περίεργο σε αυτό.. Από όσο ξέρω συνηθίζεται να μένουν κλειστά στη γιορτή του πολιούχου της εκάστοτε περιοχής. Εσάς πρώτη χρονιά συμβαίνει αυτό?

Λογικα μιλωντας, μια αργια αυτες τις μερες ειναι περιττή, οπως ειναι περιττή κ η αργια του Αγ, Πνεύματος. Αλλα αυτο δεν ειναι επιλογη των σχολειων. Κ δεν ξερω αν τολμάει κανείς να κόψει θρησκευτική γιορτή. 

 

@arieta συμφωνούμε κ σε κάτι. από διαφορετική αφετηρία αλλασυμφωνουμε. δεν το αποφασιζει το σχολείο ομως αυτο για την τοπικη αργια, οπως δεν αποφασιζει αν θα κλεισει λογω κακοκαιρίας ή λογω γρίπης. αυτα ειναι αποφαςεις του δήμου. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος said:

Λογικα μιλωντας, μια αργια αυτες τις μερες ειναι περιττή, οπως ειναι περιττή κ η αργια του Αγ, Πνεύματος. Αλλα αυτο δεν ειναι επιλογη των σχολειων. Κ δεν ξερω αν τολμάει κανείς να κόψει θρησκευτική γιορτή. 

Εντάξει, ένα έθιμο είναι.. δεν μου φαίνεται τρομερό να χάσουν άλλη μια μέρα σχολείο τα παιδιά. Ούτε βέβαια θα μου φαινόταν παράλογο να ακυρωθεί για φέτος.

Από την άλλη το να ακυρωθεί η αργία του Αγίου Πνεύματος θα ήταν ένα ακόμη πλήγμα για εκείνους που περιμένουν να δουλέψουν τις ημέρες αυτές (ενοικιαζόμενα, ταβέρνες κτλ).
 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Εντάξει, ένα έθιμο είναι.. δεν μου φαίνεται τρομερό να χάσουν άλλη μια μέρα σχολείο τα παιδιά. Ούτε βέβαια θα μου φαινόταν παράλογο να ακυρωθεί για φέτος.

Από την άλλη το να ακυρωθεί η αργία του Αγίου Πνεύματος θα ήταν ένα ακόμη πλήγμα για εκείνους που περιμένουν να δουλέψουν τις ημέρες αυτές (ενοικιαζόμενα, ταβέρνες κτλ).
 

Ας πούμε ότι για την μεγάλη αργία θα ήταν τραβηγμένο να ακυρωθεί για αλλους λόγους. μια τοπική γιορτή όμως που αυτόν τον καιρό δεν γίνεται ούτε με μαζικό εκκλησιασμό ούτε με περιφορες ουτε με πανηγύρια, μπορει να αναπροσαρμοστεί. επειδη τα παιδια ερχονται μισες μερες, κανονικα υο καθε μισο τμημα πρεπει να κανει ίσο αριθμο ωρων αρα να μην χαθει καμια μερα. ηδη χανεται του αγ. πνεύματος. υποτίθεται προσπαθουμε να κανουμε καποια βασικα πραγματα. αν τα χανουμε κ αυτα τα λιγα, η κοροϊδια ειναι ακομα μεγαλυτερη κ δεν αξιζει κ το ενδεχομενο ρισκο, που σε καποιες περιοχες σιγουρα υπαρχει. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Εντάξει πες τα αυτά σε όσους ασχολουνται με την προστασία προσωπικών δεδομένων. 

Δεν νομίζω ότι τα επιχειρήματα αυτά χρησιμοποιουνται από όσους ασχολούνται με την προστασία προσωπικών δεδομένων, αλλά από τους εκπαιδευτικούς 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Δεν νομίζω ότι τα επιχειρήματα αυτά χρησιμοποιουνται από όσους ασχολούνται με την προστασία προσωπικών δεδομένων, αλλά από τους εκπαιδευτικούς 

Όλο το κομμάτι που έχω ανεβάσει πιο πάνω από την ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ που ειναι των ιδιωτικων σχολειων, δεν το διαβασες; 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Δεν νομίζω ότι τα επιχειρήματα αυτά χρησιμοποιουνται από όσους ασχολούνται με την προστασία προσωπικών δεδομένων, αλλά από τους εκπαιδευτικούς 

Νομίζω ότι οι παρωπίδες που έχεις δεν σε αφήνουν να δεις τα αυτονόητα. Προκειμένου να "εκθέσεις" όπως νομίζεις τους εκπαιδευτικούς, γιατί κατά τη γνώμη σου όλοι είναι τεμπέληδες και ανεπαρκείς, φαίνεται πως δεν θα σε ένοιαζε να εκθέσεις το ίδιο σου το παιδί. Όμως να σε πληροφορήσω ότι δεν σκέφτονται όλοι οι γονείς έτσι, ευτυχώς. Και όχι αυτά τα επιχειρήματα δεν χρησιμοποιούνται μόνο από εκπαιδευτικούς αλλά και από πάρα πολλούς γονείς που αντιδρούν. Γιατί πρώτα απο όλα σκέφτονται τους κινδύνους που ενδεχομένως να εκτεθεί το παιδί τους και όχι την εμπάθεια προς τους εκπαιδευτικούς. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Νομίζω ότι οι παρωπίδες που έχεις δεν σε αφήνουν να δεις τα αυτονόητα. Προκειμένου να "εκθέσεις" όπως νομίζεις τους εκπαιδευτικούς, γιατί κατά τη γνώμη σου όλοι είναι τεμπέληδες και ανεπαρκείς, φαίνεται πως δεν θα σε ένοιαζε να εκθέσεις το ίδιο σου το παιδί. Όμως να σε πληροφορήσω ότι δεν σκέφτονται όλοι οι γονείς έτσι, ευτυχώς. Και όχι αυτά τα επιχειρήματα δεν χρησιμοποιούνται μόνο από εκπαιδευτικούς αλλά και από πάρα πολλούς γονείς που αντιδρούν. Γιατί πρώτα απο όλα σκέφτονται τους κινδύνους που ενδεχομένως να εκτεθεί το παιδί τους και όχι την εμπάθεια προς τους εκπαιδευτικούς. 

Όλη μα ολη η επιχειρηματολογια προέρχεται από εκπαιδευτικούς κ μόνο. Κανένας γονιός στο δικό μου σχολείο εξ οσων γνωριζω, δεν έχει θέσει τέτοιο θέμα. Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που προσπαθούν με νύχια κ με δόντια κ τεχνοφοβικα επιχειρήματα να πείσουν για ολα τα δεινά που θα μας βρουν με την ψηφιακή εκπαίδευση 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Όλη μα ολη η επιχειρηματολογια προέρχεται από εκπαιδευτικούς κ μόνο. Κανένας γονιός στο δικό μου σχολείο εξ οσων γνωριζω, δεν έχει θέσει τέτοιο θέμα. Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που προσπαθούν με νύχια κ με δόντια κ τεχνοφοβικα επιχειρήματα να πείσουν για ολα τα δεινά που θα μας βρουν με την ψηφιακή εκπαίδευση 

Ο καλός πρωθυπουργός και  ο καλός Τσιόδρας που στέλνυον τα δικά σας παιδιά πειραματόζωα στα σχολεία, κι εσείς πανηγυρίζετε γιατί γυρνάνε στη δουλειά οι τεμπέληδες, χρησιμοποίησαν ως επιχείρημα το ότι υπάρχει ανισότητα πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση. Αυτό ακριβώς που φωνάζαμε τον Μάρτιο και μας βρίζατε. Αλλά τώρα είναι διαφορετικά, το είπαν άλλοι.

 

Για τα προσωπικά δεδομένα, έχει αποφανθεί η Αρχή η οποία προφανώς και δεν αποτελείται απο εκπαιδευτικούς. Σύμφωνα με αυτούς, απαγορεύεται μετάδοση ήχου και εικόνας μαθητή. Το επιπλέον επιχείρημα των εκπαιδευτικών, είναι ότι το μάθημα δεν είναι μια διάλεξη με τον καθηγητή ακίνητο, όπως φαντάστηκαν αυτοί που σκέφτηκαν ότι μπορείς να μεταδώσεις το μάθημα χωρίς να ακούγονται οι μαθητές. Όλες τις υπόλοιπες παραλείψεις στις σχετικές διατάξεις, τις έχουν επισημάνει δικηγόροι. Εχω παραθέσει το κείμενο, το οποίο επαναλαμβάνω προέρχεται από εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων. Εχει πολλή τεχνική ορολογία και είναι προφανές ότι δεν το έγραψε κάποιος τεχνοφοβικός. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Όλη μα ολη η επιχειρηματολογια προέρχεται από εκπαιδευτικούς κ μόνο. Κανένας γονιός στο δικό μου σχολείο εξ οσων γνωριζω, δεν έχει θέσει τέτοιο θέμα. Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που προσπαθούν με νύχια κ με δόντια κ τεχνοφοβικα επιχειρήματα να πείσουν για ολα τα δεινά που θα μας βρουν με την ψηφιακή εκπαίδευση 

Το δικό σας σχολείο αγαπητή μου δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα ολων των σχολείων της Ελλάδας. Επίσης, το πρόβλημα δεν είναι η ψηφιακή εκπαίδευση γενικώς, είναι η απευθείας μετάδοση μαθήματος μέσα από την τάξη. Προφανώς και στην εποχή μας πρέπει να υπάρχει η τεχνολογία μέσα στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά όχι με αυτή τη μορφή. 

Link to comment
Share on other sites

Όντως θα ήταν πιο εύκολη αυτή η ταυτόχρονη διδασκαλία σε όλη τη χώρα. Θα κάλυπτε βέβαια μόνο τις ανάγκες ολοκλήρωσης της ύλης και όχι την επαφή των παιδιών με το σχολείο "τους", το δάσκαλο "τους" και συνεπώς την αντιμετώπιση του ψυχολογικού κόστους του εγκλεισμού. Το μόνο δύσκολο θα ήταν το πώς να επιλεγοταν αυτός ο 1 δάσκαλος/καθηγητής ανάμεσα σε όλους όλης της χώρας. Θα γινόταν κάποια εξέταση;

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...