Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα


♥️T.son

Recommended Posts

Στην Αττική σίγουρα θα έπρεπε, και δυστυχώς πολλές φορές τα καθολικά ή λίγο υπερβολικά μέτρα να το πω έτσι είναι καλύτερα για να αναγκαστούν να βάζουν ολοι, ακόμα και οι αντιρρησίες. Δυστυχώς επέλεξαν αυτό που δεν είχε πολιτικό κόστος αυτή τη φορά, έτσι πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 14,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Στο μεταξύ βλέπω στις ειδήσεις αυτό να το αναπαράγουν πολλά κανάλια και site "

Στα σχολεία τους θα πρέπει να βρίσκονται στις 8:15 το πρωί της Δευτέρας οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, προκειμένου να χτυπήσει το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς.

Σύμφωνα με τις οδηγίες που εξέδωσε το υπουργείο, και μεταδίδει το ΑΜΠΕ, οι μαθητές θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού, ο οποίος θα γίνει ανάλογα με τον προγραμματισμό του κάθε σχολείου.

"

 

Ισχύει, είδα την εγκύκλιο.

Και εγώ πήρα τη νηπιαγωγό μας και την ενημέρωσα, την βρήκα στην πόρτα (14:00) και μου λέει η γυναίκα, τώρα έκλεισα τον υπολογιστή και δεν είχε έρθει τίποτα!

Το Υπουργείο όντως  έστειλε οδηγίες επίσημα για 8:15 προσελευση και παραμονή μέχρι τον αγιασμό, τι ώρα το έστειλε δεν ξέρω... 

Θα μας ενημερώσει αργότερα μου είπε για το τι θα κάνουμε τελικά (ήταν να πάμε στις 12:00).

 

Μπάχαλο παντού!

 

Link to comment
Share on other sites

Τη μέρα του αγιασμού, καλώς ή κακώς με νόμο δεν  γίνεται μαθήματα κ η ώρα προσέλευσης ορίζεται αναλόγως της ώρας του αγιασμού (βασικά η εκκλησία φτιάχνει το πρόγραμμα- ασχολίαστο...) 

 

Φετος λίγο πολύ όλοι είπαμε να φέρουμε τα παιδιά καμία ώρα νωρίτερα για διανομή μασξων (που δεν υοετχουν τελικά), βιβλίων, ενημέρωσης κλπ. 

 

Η εγκύκλιος βγήκε μεσημέρι κ πήγε στα σχολεία κάπου με τη λήξη του ωραρίου. Ο διευθυντής μας δεν την προώθησε γύρω στις 2.30 που έστειλε τα τελευταια. Άρα δεν είχε πάει τότε, ή την είδε κ του ήρθε κόλπος γιατί έχουμε ήδη ανακοινώσει ώρα, έχουν ενημερωθεί τα κτελ κλπ. Σε αλλά σχολεία όρισαν διαφορετική ώρα προσέλευσης γιατί τα παιδιά δεν θα ξέρουν αίθουσες κλπ κ να αποφύγουν την ταυτόχρονη παρουσία στην αυλή όσο γίνονται ανακοινώσεις. εμείς έτσι κάναμε, με μικρή απόκλιση γιατί πολλά έρχονται με λεωφορείο έτσι κ αλλιώς. δεν με νοιάζει το αν θα έρχονταν 8.15 ή 9.30, εμείς εκεί θα ειμασρε. αλλά τόση προχειρότητα; ας το έλεγαν εξ αρχής.

 

τη Δευτέρα είναι αμφίβολο αν θα έχει σε κάθε σχολείο μια μάσκα για κάθε μαθητή. 

σε κάποια σχολεία τοποθετήθηκαν χθες οι καθαρίστριες. 

 

οι υπεύθυνοι covid κάθε σχολείου είχαν εντατική ενημέρωση. απλώς τους έστειλαν το υλικό του εοδυ γθα να το διαβιβάσουν.

 

η παιδίατρος στην συνέντευξη δεν είπε τι γίνεται αν ο γιατρός δεν παραπέμψει σε τεστ. συνάχι πάντως δεν ανέφερε ως χαρακτηριστικό σύμπτωμα. 

 

απλοποιήσαν  λίγο τη διαδικασια κλεισίματος σχολείου, με τρία κρούσματα σε 14 μέρες, θα γίνεται από τη διεύθυνση εκπαίδευσης κ όχι με ΚΥΑ. 

 

Εμείς αισίως έχουμε ένα τμήμα 27αρι. Τα αλλά είναι μεταξύ 24-26.. 

Link to comment
Share on other sites

Δημοσιεύτηκε αναλυτικά το πρωτόκολο -εγκαίρως όπως πάντα.

 

1.Στ) Σε περίπτωση ύποπτου περιστατικού που δεν έχει υποβληθεί σε μοριακό τεστ  Τo παιδί ή ο ενήλικας που είναι ύποπτο κρούσμα COVID-19 (βλ. Παράρτημα) και, για οποιοδήποτε λόγο, δεν έχει υποβληθεί σε έλεγχο με μοριακό τεστ μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο 10 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων και την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ α/ υπάρχει εναλλακτική διάγνωση ΚΑΙ β/ δεν έχει επιδημιολογική σύνδεση με ύποπτο ή επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19. 5  Εάν πληρούνται και οι δύο παραπάνω προϋποθέσεις α/ και β/, η επιστροφή στο σχολείο μπορεί να γίνει μετά την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του (τον χρόνο επανόδου για τις συνήθεις ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού)

 

Συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι:  πυρετός  βήχας Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:  δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια  μυαλγίες  ρίγος  πονοκέφαλος  καταβολή δυνάμεων  δυσκαταποσία  απώλεια γεύσης ή/και οσμής  ναυτία / έμετος  κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις Κλινικά κριτήρια χαρακτηρισμού παιδιού ως ύποπτου κρούσματος COVID-19 Ένα τουλάχιστον από τα παρακάτω συμπτώματα: - πυρετός (Θ > 37,5o C) με ή χωρίς συνοδά συμπτώματα - βήχας - δύσπνοια - ανοσμία/αγευσία με αιφνίδια έναρξη - γαστρεντερικά συμπτώματα (διάρροια, έμετος, κοιλιακός πόνος) ΚΑΙ απουσία εναλλακτικής διάγνωσης

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ειπα να τα γραψω γιατι ειμαι πολυ αναστατωμενη. Δεν ξερω ποσες απο εσας παρακολουθησατε την ενημερωση στο νηπιαγωγειο που θα φοιτησει το παιδι σας ή τι σας ειπαν, αλλα θεωρησα απαραιτητο να πληροφορησω τα αισχη που ενημερωθηκαμε εμεις. Πλεον για εμενα, η υποχρεωτικη χρηση της μασκας ειναι το λιγοτερο μπροστα στα αντιπαιδαγωγικα μετρα που καλουνται να παρουν οι νηπιαγωγοι (και απορω που δεν εχουν ξεσηκωθει ακομη, θα μιλησω ιδιαιτερως σε συναντηση για να δω αν εχουν γινει καποια βηματα, κι αν οχι να δω τις προθεσεις τους).

Περα απο την υποχρεωτικη μασκα καθ'ολη τη διαρκεια της ημερας, με μικρα "διαλειμματα μασκας" (τα οποια αναιρουν κατα τη γνωμη μου την χρηση των υπολοιπων ωρων μιας που απ'οτι καταλαβα θα γινεται σε εσωτερικο χωρο) και απομονωση του παιδιου που αρνειται να την φορεσει αλλα και ενημερωση του γονεα να ερθει να το παρει (τουλαχιστον μπορουμε να το παρουμε στο σπιτι, δεν θα αφηνεται να μονο του), πρεπει να ακολουθουνται οι υπολοιποι κανονες:

Συγκροτηση τετραμελων ομαδων απο την αρχη της ημερας και αποκλειστικο παιχνιδι μεταξυ των μελων αυτης της ομαδας. Δηλαδη, αν καποιο παιδι θελει να παιξει με αλλο παιδι, εκτος ομαδας, δεν θα του επιτραπει. Δηλαδη, αν καποιο παιδι μαλωσει ή απλα δεν συμπαθει καποιον απο την ομαδα του, ειναι αναγκασμενο να περασει την ημερα μαζι του. Η καθε ομαδα θα μπορει να απασχοληθει αποκλειστικα σε μια γωνια καθ'ολη την διαρκεια της ημερας. Δηλαδη, αν θελησει καποιο παιδι να παιξει κατι αλλο δεν θα του επιτραπει, θα ειναι αναγκασμενο να παιξει στην ιδια γωνια ολη την ημερα ακομη κι αν βαρεθει. Ακομη και στον εξωτερικο χωρο, θα πρεπει να τηρουνται αποστασεις μεταξυ των παιδιων. Αν μας ειπαν κατι αλλο και το θυμηθω θα το παραθεσω.

Και απορω, ειναι δυνατον οι νηπιαγωγοι να δεχονται τετοια μετρα; Εχει υπαρξει καποια σχετικη ανακοινωση απο καποιον επισημο φορεα που αντιπροσωπευει τις/τους νηπιαγωγους; Αν ειναι να αφαιρειται απο το σχολειο καθε ελευθερια, καθε επικοινωνια, καθε αλληλεγγυη, κατανοηση, αποδοχη, τοτε γιατι ανοιγουν; Ποια ειναι η ουσια του νηπιαγωγειου αυτη την στιγμη; Πως θα κοινωνικοποιηθουν τα παιδια; Πως θα λειτουργησουν σε ενα τοσο αυστηρο πλαισιο, με τοσο ακαμπτους κανονες που στερουν καθε ελευθερια, και εκφρασης και επιλογης; Ειμαι πολυ προβληματισμενη και σκεφτομαι πως μπορω να κινηθω, πως να συντονιστουμε κι αλλοι γονεις, πως να ενωθουμε με τις νηπιαγωγους, πως να διεκδικησουμε την ελευθερια των παιδιων. 

 

Και το κερασακι στην τουρτα; Προσλαβανε, λεει, μια καθαριστρια με 3 ωρη συμβαση να καθαριζει καθε μερα τα 3 νηπιαγωγεια της περιοχης. Η καθημερινη απολυμανση -που θεωρειται τοσο σημαντικη απο την Κεραμεως- στους χωρους ειναι απλα κατι αδυνατον. Με το ζορι θα προλαβαινει η γυναικα να κανει την βασικη καθαριοτητα των χωρων....Γι'αυτο το θεμα, οι νηπιαγωγοι της περιοχης στειλανε επιστολη στις αρχες...Τι γινεται ομως με τον ψυχικο κοσμο των παιδιων;;;;Δεν νιώθουν οι νηπιαγωγοι ηθικό χρέος να κάνουν κάτι; Απορώ... 

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza said:

Και απορω, ειναι δυνατον οι νηπιαγωγοι να δεχονται τετοια μετρα; Εχει υπαρξει καποια σχετικη ανακοινωση απο καποιον επισημο φορεα που αντιπροσωπευει τις/τους νηπιαγωγους;

 

Τα συγκεκριμένα μέτρα μου φαίνονται υπερβολικά εξειδικευμένα για να έχουν έρθει από πάνω προς τα κάτω, πόσο μάλλον από επιτροπή υγειονομικών....υπάρχουν κάπου όλα αυτά κωδικοποιημένα; Το νηπιαγωγείο ειναι ιδιωτικό ή δημόσιο; Αναρωτιέμαι αν ακολουθείται όντως κάποιο πρωτόκολλο, ή αν απλώς πρόκειται περί υπερβάλλοντος ζήλου του συγκεκριμένου νηπιαγωγείου/δήμου.....

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Ειπα να τα γραψω γιατι ειμαι πολυ αναστατωμενη. Δεν ξερω ποσες απο εσας παρακολουθησατε την ενημερωση στο νηπιαγωγειο που θα φοιτησει το παιδι σας ή τι σας ειπαν, αλλα θεωρησα απαραιτητο να πληροφορησω τα αισχη που ενημερωθηκαμε εμεις. Πλεον για εμενα, η υποχρεωτικη χρηση της μασκας ειναι το λιγοτερο μπροστα στα αντιπαιδαγωγικα μετρα που καλουνται να παρουν οι νηπιαγωγοι (και απορω που δεν εχουν ξεσηκωθει ακομη, θα μιλησω ιδιαιτερως σε συναντηση για να δω αν εχουν γινει καποια βηματα, κι αν οχι να δω τις προθεσεις τους).

Περα απο την υποχρεωτικη μασκα καθ'ολη τη διαρκεια της ημερας, με μικρα "διαλειμματα μασκας" (τα οποια αναιρουν κατα τη γνωμη μου την χρηση των υπολοιπων ωρων μιας που απ'οτι καταλαβα θα γινεται σε εσωτερικο χωρο) και απομονωση του παιδιου που αρνειται να την φορεσει αλλα και ενημερωση του γονεα να ερθει να το παρει (τουλαχιστον μπορουμε να το παρουμε στο σπιτι, δεν θα αφηνεται να μονο του), πρεπει να ακολουθουνται οι υπολοιποι κανονες:

Συγκροτηση τετραμελων ομαδων απο την αρχη της ημερας και αποκλειστικο παιχνιδι μεταξυ των μελων αυτης της ομαδας. Δηλαδη, αν καποιο παιδι θελει να παιξει με αλλο παιδι, εκτος ομαδας, δεν θα του επιτραπει. Δηλαδη, αν καποιο παιδι μαλωσει ή απλα δεν συμπαθει καποιον απο την ομαδα του, ειναι αναγκασμενο να περασει την ημερα μαζι του. Η καθε ομαδα θα μπορει να απασχοληθει αποκλειστικα σε μια γωνια καθ'ολη την διαρκεια της ημερας. Δηλαδη, αν θελησει καποιο παιδι να παιξει κατι αλλο δεν θα του επιτραπει, θα ειναι αναγκασμενο να παιξει στην ιδια γωνια ολη την ημερα ακομη κι αν βαρεθει. Ακομη και στον εξωτερικο χωρο, θα πρεπει να τηρουνται αποστασεις μεταξυ των παιδιων. Αν μας ειπαν κατι αλλο και το θυμηθω θα το παραθεσω.

Και απορω, ειναι δυνατον οι νηπιαγωγοι να δεχονται τετοια μετρα; Εχει υπαρξει καποια σχετικη ανακοινωση απο καποιον επισημο φορεα που αντιπροσωπευει τις/τους νηπιαγωγους; Αν ειναι να αφαιρειται απο το σχολειο καθε ελευθερια, καθε επικοινωνια, καθε αλληλεγγυη, κατανοηση, αποδοχη, τοτε γιατι ανοιγουν; Ποια ειναι η ουσια του νηπιαγωγειου αυτη την στιγμη; Πως θα κοινωνικοποιηθουν τα παιδια; Πως θα λειτουργησουν σε ενα τοσο αυστηρο πλαισιο, με τοσο ακαμπτους κανονες που στερουν καθε ελευθερια, και εκφρασης και επιλογης; Ειμαι πολυ προβληματισμενη και σκεφτομαι πως μπορω να κινηθω, πως να συντονιστουμε κι αλλοι γονεις, πως να ενωθουμε με τις νηπιαγωγους, πως να διεκδικησουμε την ελευθερια των παιδιων. 

 

Και το κερασακι στην τουρτα; Προσλαβανε, λεει, μια καθαριστρια με 3 ωρη συμβαση να καθαριζει καθε μερα τα 3 νηπιαγωγεια της περιοχης. Η καθημερινη απολυμανση -που θεωρειται τοσο σημαντικη απο την Κεραμεως- στους χωρους ειναι απλα κατι αδυνατον. Με το ζορι θα προλαβαινει η γυναικα να κανει την βασικη καθαριοτητα των χωρων....Γι'αυτο το θεμα, οι νηπιαγωγοι της περιοχης στειλανε επιστολη στις αρχες...Τι γινεται ομως με τον ψυχικο κοσμο των παιδιων;;;;

Αυτά είναι γενικές οδηγίες, δυστυχώς. Μου κάνει εντύπωση βέβαια που οι νηπιαγωγοί θα τις εφαρμόσουν τόσο αυστηρά, να σου πω την αλήθεια πίστευα ότι αυτά λέγονται απλώς για να λεχθούν. εμείς πχ χωρίσαμε νοερά το προαύλιο σε τμήματα, ένα για κάθε τάξη, αλλά δεν θα τρέχουμε από πίσω να δούμε ποιος μιλάει με ποιον, άντε να κάνουμε μια σύσταση αν δούμε ότι έχουν μαζευτεί πολλοί στο ίδιο μέρος. Εννοειται βέβαια οτι είμαστε εκτεθειμένοι αλλά δεν μας φαίνεται κ λογικό να κάνουμε τετοια αστυνόμευση. 

 

Κι εγω αναρωτιέμαι ποιο το νόημα τόσο αυστηρών μέτρων σε μικρά παιδιά. Αν όμως διαμαρτυρηθεί εκπαιδευτικός γι αυτά, η απάντηση θα είναι έτοιμη: θέλετε να είναι κλειστά για να κάνετε πληρωμένες διακοπές. 

 

Φυσικά σ αυτές τις ηλικίες έπρεπε να είχαν διπλασιαστεί οι χώροι κ να εξασφαλιστούν μεγάλα προαύλια για να είναι τα παιδιά κυρίως έξω. για νήπια κ α δημοτικού δλδ. Μη σου πω κ να άφηναν προαιρετικό το προνήπιο ειδικά για φέτος, πολλοί γονείς θα επέλεγαν κάτι άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Ειπα να τα γραψω γιατι ειμαι πολυ αναστατωμενη. Δεν ξερω ποσες απο εσας παρακολουθησατε την ενημερωση στο νηπιαγωγειο που θα φοιτησει το παιδι σας ή τι σας ειπαν, αλλα θεωρησα απαραιτητο να πληροφορησω τα αισχη που ενημερωθηκαμε εμεις. Πλεον για εμενα, η υποχρεωτικη χρηση της μασκας ειναι το λιγοτερο μπροστα στα αντιπαιδαγωγικα μετρα που καλουνται να παρουν οι νηπιαγωγοι (και απορω που δεν εχουν ξεσηκωθει ακομη, θα μιλησω ιδιαιτερως σε συναντηση για να δω αν εχουν γινει καποια βηματα, κι αν οχι να δω τις προθεσεις τους).

Περα απο την υποχρεωτικη μασκα καθ'ολη τη διαρκεια της ημερας, με μικρα "διαλειμματα μασκας" (τα οποια αναιρουν κατα τη γνωμη μου την χρηση των υπολοιπων ωρων μιας που απ'οτι καταλαβα θα γινεται σε εσωτερικο χωρο) και απομονωση του παιδιου που αρνειται να την φορεσει αλλα και ενημερωση του γονεα να ερθει να το παρει (τουλαχιστον μπορουμε να το παρουμε στο σπιτι, δεν θα αφηνεται να μονο του), πρεπει να ακολουθουνται οι υπολοιποι κανονες:

Συγκροτηση τετραμελων ομαδων απο την αρχη της ημερας και αποκλειστικο παιχνιδι μεταξυ των μελων αυτης της ομαδας. Δηλαδη, αν καποιο παιδι θελει να παιξει με αλλο παιδι, εκτος ομαδας, δεν θα του επιτραπει. Δηλαδη, αν καποιο παιδι μαλωσει ή απλα δεν συμπαθει καποιον απο την ομαδα του, ειναι αναγκασμενο να περασει την ημερα μαζι του. Η καθε ομαδα θα μπορει να απασχοληθει αποκλειστικα σε μια γωνια καθ'ολη την διαρκεια της ημερας. Δηλαδη, αν θελησει καποιο παιδι να παιξει κατι αλλο δεν θα του επιτραπει, θα ειναι αναγκασμενο να παιξει στην ιδια γωνια ολη την ημερα ακομη κι αν βαρεθει. Ακομη και στον εξωτερικο χωρο, θα πρεπει να τηρουνται αποστασεις μεταξυ των παιδιων. Αν μας ειπαν κατι αλλο και το θυμηθω θα το παραθεσω.

Και απορω, ειναι δυνατον οι νηπιαγωγοι να δεχονται τετοια μετρα; Εχει υπαρξει καποια σχετικη ανακοινωση απο καποιον επισημο φορεα που αντιπροσωπευει τις/τους νηπιαγωγους; Αν ειναι να αφαιρειται απο το σχολειο καθε ελευθερια, καθε επικοινωνια, καθε αλληλεγγυη, κατανοηση, αποδοχη, τοτε γιατι ανοιγουν; Ποια ειναι η ουσια του νηπιαγωγειου αυτη την στιγμη; Πως θα κοινωνικοποιηθουν τα παιδια; Πως θα λειτουργησουν σε ενα τοσο αυστηρο πλαισιο, με τοσο ακαμπτους κανονες που στερουν καθε ελευθερια, και εκφρασης και επιλογης; Ειμαι πολυ προβληματισμενη και σκεφτομαι πως μπορω να κινηθω, πως να συντονιστουμε κι αλλοι γονεις, πως να ενωθουμε με τις νηπιαγωγους, πως να διεκδικησουμε την ελευθερια των παιδιων. 

 

Και το κερασακι στην τουρτα; Προσλαβανε, λεει, μια καθαριστρια με 3 ωρη συμβαση να καθαριζει καθε μερα τα 3 νηπιαγωγεια της περιοχης. Η καθημερινη απολυμανση στους χωρους ειναι απλα κατι αδυνατον. Με το ζορι θα προλαβαινει η γυναικα να κανει την βασικη καθαριοτητα των χωρων....Γι'αυτο το θεμα, οι νηπιαγωγοι της περιοχης στειλανε επιστολη στις αρχες...Τι γινεται ομως με τον ψυχικο κοσμο των παιδιων;;;;

 

Σε καταλαβαινω απολυτα και συμφωνω μαζι σου. Δεν εχω παει ακομη στην ενημερωση αλλα ολη μερα η αληθεια ειναι ανυσηχω πολυ για το τι θα ακουσω. Με στεναχωρει πολυ που η πρωτη επαφη με το σχολειο και οτι συνεπαγεται με αυτο θα ειναι κατω απο τοσο ασχημες και "αρρωστημενες" συνθηκες. Περνανε διαφορες σκεψεις απο το μυαλο μου. Μεχρι που σκεφτομαι να μην στελνω το παιδι ολες τις μερες κι ας χασει την χρονια. Υπερβολικη ισως σκεψη και ειμαι η αληθεια αγχωμενη και απογοητευμενη προς το παρον. Αλλα αληθεια πιο το νοημα να παει σχολειο σε ενα περιβαλλον που θα επρεπε να ειναι θετικο ενω τωρα ειναι ολα τοσο μα τοσο αντιθετα στην φυση των παιδιων?

Ανησυχω για την επιπτωση που ολο αυτο θα εχει στο παιδι μου και σε ολα τα παιδια. Δεν ξερω αν τελικα αυτα τα "μετρα" θα κανουν περισσοτερο κακο παρα καλο..και τι μετρα δηλαδη? αισχος.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Fenia27 said:

 

Σε καταλαβαινω απολυτα και συμφωνω μαζι σου. Δεν εχω παει ακομη στην ενημερωση αλλα ολη μερα η αληθεια ειναι ανυσηχω πολυ για το τι θα ακουσω. Με στεναχωρει πολυ που η πρωτη επαφη με το σχολειο και οτι συνεπαγεται με αυτο θα ειναι κατω απο τοσο ασχημες και "αρρωστημενες" συνθηκες. Περνανε διαφορες σκεψεις απο το μυαλο μου. Μεχρι που σκεφτομαι να μην στελνω το παιδι ολες τις μερες κι ας χασει την χρονια. Υπερβολικη ισως σκεψη και ειμαι η αληθεια αγχωμενη και απογοητευμενη προς το παρον. Αλλα αληθεια πιο το νοημα να παει σχολειο σε ενα περιβαλλον που θα επρεπε να ειναι θετικο ενω τωρα ειναι ολα τοσο μα τοσο αντιθετα στην φυση των παιδιων?

Ανησυχω για την επιπτωση που ολο αυτο θα εχει στο παιδι μου και σε ολα τα παιδια. Δεν ξερω αν τελικα αυτα τα "μετρα" θα κανουν περισσοτερο κακο παρα καλο..και τι μετρα δηλαδη? αισχος.

Εγώ είμαι μαζί σου πάντως έτσι σκέφτομαι

Link to comment
Share on other sites

Εμάς πάντως στο νήπιο το παιχνίδι έτσι γίνονταν πάντα, χωρίζονταν τα παιδιά σε ομάδες, υπάρχουν στην τάξη τραπέζια με διάφορα παιχνίδια και γυρνούν κυκλικά, έτσι όλα τα παιδιά παίζουν με όλα τα παιχνίδια. Γενικότερα στο νήπιο υπάρχουν κανόνες έτσι και αλλιώς που το παιδί καλείται να ακολουθήσει, δηλαδή δεν μπορεί να παίξει με όποιο παιχνίδι θέλει την στιγμή που εκείνο θέλει (για αυτό υπάρχει η ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού). πχ κάθεται στο τραπέζι με τα λέγκο, και θέλει να φτιάξει παζλ που σε αυτό το τραπέζι είναι άλλη ομάδα, θα περιμένει το παιδί να έρθει η σειρά της ομάδας του ώστε να περάσει από το τραπέζι με τα παζλ.

Αυτός είναι και ο σκοπός του νηπίου, να μάθουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι ότι υπάρχουν κανόνες σε μία ομάδα και οφείλουμε να τους τηρούμε όλοι, έτσι ώστε να είναι έτοιμα στο δημοτικό.

Επίσης έχουν επισημάνει πως η μάσκα είναι υποχρεωτική για όλα τα παιδιά, αντιλαμβάνεστε πως δεν μπορούν να γίνονται εξαιρέσεις (εκτός των παιδιών που ανήκουν στις ομάδες που έχουν εξαιρεθεί) ανάλογα με την διάθεση του κάθε παιδιού ή γονέα. Φαντάζομαι το ''αρνείται να την φορέσει'' δεν αναφέρεται για το παιδί που μέσα στην ημέρα θα ζητήσει κάποια στιγμή να την βγάλει, αλλά αναφέρεται στις περιπτώσεις που ο γονέας αρνείται να πάει το παιδί με μάσκα στο σχολείο.

Δεν έχω καταλάβει κάτι?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κοτσιφικος σε αυτα που λες συμφωνώ. Δλδ κ τα προηγούμενα δύο χρόνια οι ομαδουλες που έπαιζε η κορη μου ηταν στάνταρ. Κ μαλιστα όλη την χρονια είχε κ ζευγαρακι

Βέβαια στο διαλλειμμα παίζανε με όποιον θέλανε κ απο αλλα τμηματα

Απλα μου κανει εντύπωση αυτό που λέει η σεντιρ, ότι όλη μέρα δ θα αλλάζει γωνία η κάθε ομάδα. Εμεις είχαμε σταθερά τραπέζια κ γωνίες με παιχνίδια που εναλλασονταν τα παιδια

Αυτά για δύο χρόνια ως τωρα. Φέτος δ εχω ιδέα. Γτ πολύ απλά δ μας ενημέρωσαν.καθολου.ελπιζω να γίνει τις επόμενες μερες

Μας είπαν όμως για τα δύο τμήματα που συστεγαζονται στο δημοτικο, αν θέλουν οι γονεις να κρατήσουν τα παιδια σπίτι μέχρι να ετοιμαστούν τα προκάτ. Φοβερή λυση

Link to comment
Share on other sites

Just now, vicky86 said:

Κοτσιφικος σε αυτα που λες συμφωνώ. Δλδ κ τα προηγούμενα δύο χρόνια οι ομαδουλες που έπαιζε η κορη μου ηταν στάνταρ. Κ μαλιστα όλη την χρονια είχε κ ζευγαρακι

Βέβαια στο διαλλειμμα παίζανε με όποιον θέλανε κ απο αλλα τμηματα

Απλα μου κανει εντύπωση αυτό που λέει η σεντιρ, ότι όλη μέρα δ θα αλλάζει γωνία η κάθε ομάδα. Εμεις είχαμε σταθερά τραπέζια κ γωνίες με παιχνίδια που εναλλασονταν τα παιδια

Αυτά για δύο χρόνια ως τωρα. Φέτος δ εχω ιδέα. Γτ πολύ απλά δ μας ενημέρωσαν.καθολου.ελπιζω να γίνει τις επόμενες μερες

Μας είπαν όμως για τα δύο τμήματα που συστεγαζονται στο δημοτικο, αν θέλουν οι γονεις να κρατήσουν τα παιδια σπίτι μέχρι να ετοιμαστούν τα προκάτ. Φοβερή λυση

Και εμάς έτσι είναι, για αυτό και αναρωτιέμαι αν εγώ δεν κατάλαβα κάτι καλά γιατί μου φαίνεται εντελώς λογικό η τάξη να χωρίζεται σε ομάδες και έτσι να παραμένουν όλη μέρα, πως αλλιώς μπορεί να γίνει το ''μάθημα'' στο προνήπιο και το νήπιο? Δεν είναι παιδότοπος ώστε το κάθε παιδί να παίζει με όποιον θέλει όποια στιγμή της ημέρας θέλει, φανταστείτε τι θα γίνεται σε μία τάξη.

Δυστυχώς για όσο είναι η κατάσταση έτσι η ζωή μας θα πρέπει να αλλάξει, ίσως επειδή έχω παιδί που ανήκει στις ομάδες υψηλού κινδύνου να το βλέπω εντελώς αλλιώς, πάντως αν μάθαινα πως στην τάξη του υπάρχει παιδί που ο γονέας από άποψη δεν του φοράει μάσκα σίγουρα δεν θα το άφηνα έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Επίσης έχουν επισημάνει πως η μάσκα είναι υποχρεωτική για όλα τα παιδιά, αντιλαμβάνεστε πως δεν μπορούν να γίνονται εξαιρέσεις (εκτός των παιδιών που ανήκουν στις ομάδες που έχουν εξαιρεθεί) ανάλογα με την διάθεση του κάθε παιδιού ή γονέα. Φαντάζομαι το ''αρνείται να την φορέσει'' δεν αναφέρεται για το παιδί που μέσα στην ημέρα θα ζητήσει κάποια στιγμή να την βγάλει, αλλά αναφέρεται στις περιπτώσεις που ο γονέας αρνείται να πάει το παιδί με μάσκα στο σχολείο.

Δεν έχω καταλάβει κάτι?

 

Το επισημο ΦΕΚ ειναι ξεκαθαρο οτι παιδι χωρις μασκα σημαινει απουσια παιδιου απο το σχολειο.

 

Αυτο που λεει η σεντιρ και διορθωστε με αν καταλαβα λαθος ειναι το παιδι που δεν θελει για τους δικους του τεσσαρων-πεντε χρονων λογους να βαλει την μασκα ενω ειναι στο μαθημα θα απομωνονεται και θα ερχεται ο γονεας το παιρνει.

 

Ελπιζω οι νηπιαγωγοι που κατα την γνωμη μου μαζι με τους δασκαλους του δημοτικου θα επρεπε να απευθυνθουν με καποιον τροπο στους αρμοδιους για να τονισουν τις δυσκολιες και την πολυπλοκοτητα των μετρων αυτων στα μικρα παιδια και τις επιπτωσεις τους στην αναπτυξη, ψυχολογια κτλ οπως οριζει επισημα και ο ΠΟΥ για παραδειγμα, τους λογους που η μασκα δεν θα πρεπει να ειναι υποχρεωτικη στις μικρες αυτες ηλικιες,(ασχετα αν δεν εχει ληφτει υποψη απο την κυβερνηση) ποσο μαλλον μετρα οπως ο αποκλεισμος ενος 4χρονου απο την ταξη, ελπιζω λοιπον να μην επιβαλλουν την πληρη αυστηροτητα των μετρων στα νηπια και να κρατησουν τις ισορροπιες για το καλο των παιδιων πρωτιστως. Το ΦΕΚ παντως ξεκαθαριζει τον υποχρεωτικο με ευεληξια μεν και εκπαιδευτικο δε χαρακτηρα της μασκςας στα παιδια νηπιαγωγειου.

Ειναι με αλλα λογια στην διακριτικη ευχερεια του εκπαιδευτικου πως και ποσο αυστηρα θ αεφαρμοσει πανω στα παιδια τις οδηγιες αυτες.

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Fenia27 said:

 

Το επισημο ΦΕΚ ειναι ξεκαθαρο οτι παιδι χωρις μασκα σημαινει απουσια παιδιου απο το σχολειο.

 

Αυτο που λεει η σεντιρ και διορθωστε με αν καταλαβα λαθος ειναι το παιδι που δεν θελει για τους δικους του τεσσαρων-πεντε χρονων λογους να βαλει την μασκα ενω ειναι στο μαθημα θα απομωνονεται και θα ερχεται ο γονεας το παιρνει.

 

 

 

Ναι καταλαβαίνω, για αυτό ξαναλέω πως το ότι απομονώνεται το παιδί και πάει ο γονέας να το πάρει δεν αναφέρεται σε παιδιά 4-5 ετών που δυσκολεύονται στην προσαρμογή και θέλουν χρόνο. Αναφέρεται στις περιπτώσεις που οι γονείς το πηγαίνουν χωρίς μάσκα στο σχολείο επειδή απλά αρνούνται οι ίδιοι να τις βάλουν στα παιδιά τους. Δεν έχει καμία σχέση η πρώτη περίπτωση με την δεύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πωπς λειτουργεί η λογική της ομάδας γιατί δεν έχω εικόνα από το παιδί μου, αυτό που ενόχλησε τη sentir είναι η απαγόρευση της αλληλεπίδρασης. όμως αυτή είναι η οδηγία. ομάδες που δεν αλληλεπιδρούν άρα ούτε στο κολατσιό μαζί ούτε στην αυλή κλπ. άρα ούτε στην παρεούλα θα κάτσουν κοντά. γιατί η λογική είναι αν κολλήσει ένα, να κολλήσουν μόνο τα άτομα της ομάδας κ να είναι εύκολη η ιχνηλατιση (νομίζω κυρίως το δεύτερο). Κανονικά ο εοδυ λέει κ για διαφορετικούς χώρους που χρησιμοποιούνται κατ αποκλειστικότητα με σταθερή παιδαγωγό, θεωρώντας ότι αυτά εφαρμόζονται στην Ελλάδα με τη μια νηπιαγωγό σε ένα κοντέινερ. Οπότε η εξειδίκευση του μέτρου γίνεται ανάλογα με τις συνθήκες.

 

Ο Σύψας είπε πάλι για χαλαρότητα στις μικρές ηλικίες, όμως αυτό είναι υποκειμενικό. Το μέτρο της αποχώρησης από το σχολείο είναι καθαρα μέτρο πίεσης στους γονείς. νομιζω ότι η μάσκα θα πάει στα σκουπίδια σύντομα στις πρώτες τάξεις.

 

Αυτες που μοίρασαν στα παιδιά σας, έχουν φυσιολογικό μέγεθος; Οι δικές μας καλύπτουν όλο το πρόσωπο, από το μέτωπο μέχρι το στέρνο, κ δεν εφαρμόζουν τα λάστιχα. Κ των παιδιών έτσι που τις είδα είναι για κεφάλι μεγάλου άντρα. Ενώ τα παγουρινια είναι μινιατούρα. Μεγάλη επιτυχία κ τα δυο. Κ το πρώτο το έχουμε πληρώσει κιόλας, ποιος ξέρει ποσο στοίχισαν οι σωβρακοφανελες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Ειπα να τα γραψω γιατι ειμαι πολυ αναστατωμενη. Δεν ξερω ποσες απο εσας παρακολουθησατε την ενημερωση στο νηπιαγωγειο που θα φοιτησει το παιδι σας ή τι σας ειπαν, αλλα θεωρησα απαραιτητο να πληροφορησω τα αισχη που ενημερωθηκαμε εμεις. Πλεον για εμενα, η υποχρεωτικη χρηση της μασκας ειναι το λιγοτερο μπροστα στα αντιπαιδαγωγικα μετρα που καλουνται να παρουν οι νηπιαγωγοι (και απορω που δεν εχουν ξεσηκωθει ακομη, θα μιλησω ιδιαιτερως σε συναντηση για να δω αν εχουν γινει καποια βηματα, κι αν οχι να δω τις προθεσεις τους).

Περα απο την υποχρεωτικη μασκα καθ'ολη τη διαρκεια της ημερας, με μικρα "διαλειμματα μασκας" (τα οποια αναιρουν κατα τη γνωμη μου την χρηση των υπολοιπων ωρων μιας που απ'οτι καταλαβα θα γινεται σε εσωτερικο χωρο) και απομονωση του παιδιου που αρνειται να την φορεσει αλλα και ενημερωση του γονεα να ερθει να το παρει (τουλαχιστον μπορουμε να το παρουμε στο σπιτι, δεν θα αφηνεται να μονο του), πρεπει να ακολουθουνται οι υπολοιποι κανονες:

Συγκροτηση τετραμελων ομαδων απο την αρχη της ημερας και αποκλειστικο παιχνιδι μεταξυ των μελων αυτης της ομαδας. Δηλαδη, αν καποιο παιδι θελει να παιξει με αλλο παιδι, εκτος ομαδας, δεν θα του επιτραπει. Δηλαδη, αν καποιο παιδι μαλωσει ή απλα δεν συμπαθει καποιον απο την ομαδα του, ειναι αναγκασμενο να περασει την ημερα μαζι του. Η καθε ομαδα θα μπορει να απασχοληθει αποκλειστικα σε μια γωνια καθ'ολη την διαρκεια της ημερας. Δηλαδη, αν θελησει καποιο παιδι να παιξει κατι αλλο δεν θα του επιτραπει, θα ειναι αναγκασμενο να παιξει στην ιδια γωνια ολη την ημερα ακομη κι αν βαρεθει. Ακομη και στον εξωτερικο χωρο, θα πρεπει να τηρουνται αποστασεις μεταξυ των παιδιων. Αν μας ειπαν κατι αλλο και το θυμηθω θα το παραθεσω.

Και απορω, ειναι δυνατον οι νηπιαγωγοι να δεχονται τετοια μετρα; Εχει υπαρξει καποια σχετικη ανακοινωση απο καποιον επισημο φορεα που αντιπροσωπευει τις/τους νηπιαγωγους; Αν ειναι να αφαιρειται απο το σχολειο καθε ελευθερια, καθε επικοινωνια, καθε αλληλεγγυη, κατανοηση, αποδοχη, τοτε γιατι ανοιγουν; Ποια ειναι η ουσια του νηπιαγωγειου αυτη την στιγμη; Πως θα κοινωνικοποιηθουν τα παιδια; Πως θα λειτουργησουν σε ενα τοσο αυστηρο πλαισιο, με τοσο ακαμπτους κανονες που στερουν καθε ελευθερια, και εκφρασης και επιλογης; Ειμαι πολυ προβληματισμενη και σκεφτομαι πως μπορω να κινηθω, πως να συντονιστουμε κι αλλοι γονεις, πως να ενωθουμε με τις νηπιαγωγους, πως να διεκδικησουμε την ελευθερια των παιδιων. 

 

Και το κερασακι στην τουρτα; Προσλαβανε, λεει, μια καθαριστρια με 3 ωρη συμβαση να καθαριζει καθε μερα τα 3 νηπιαγωγεια της περιοχης. Η καθημερινη απολυμανση -που θεωρειται τοσο σημαντικη απο την Κεραμεως- στους χωρους ειναι απλα κατι αδυνατον. Με το ζορι θα προλαβαινει η γυναικα να κανει την βασικη καθαριοτητα των χωρων....Γι'αυτο το θεμα, οι νηπιαγωγοι της περιοχης στειλανε επιστολη στις αρχες...Τι γινεται ομως με τον ψυχικο κοσμο των παιδιων;;;;Δεν νιώθουν οι νηπιαγωγοι ηθικό χρέος να κάνουν κάτι; Απορώ... 

 

Ηταν αναμενομενο αν δεις τις εγκυκλιους του υπουργειου. Καπως ετσι το φανταζομουν κι εγω δυστυχως το νηπιαγωγειο φετος οταν ειχα διαβασει τις οδηγιες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος said:

Δεν ξέρω πωπς λειτουργεί η λογική της ομάδας γιατί δεν έχω εικόνα από το παιδί μου, αυτό που ενόχλησε τη sentir είναι η απαγόρευση της αλληλεπίδρασης. όμως αυτή είναι η οδηγία. ομάδες που δεν αλληλεπιδρούν άρα ούτε στο κολατσιό μαζί ούτε στην αυλή κλπ. άρα ούτε στην παρεούλα θα κάτσουν κοντά. γιατί η λογική είναι αν κολλήσει ένα, να κολλήσουν μόνο τα άτομα της ομάδας κ να είναι εύκολη η ιχνηλατιση (νομίζω κυρίως το δεύτερο). Κανονικά ο εοδυ λέει κ για διαφορετικούς χώρους που χρησιμοποιούνται κατ αποκλειστικότητα με σταθερή παιδαγωγό, θεωρώντας ότι αυτά εφαρμόζονται στην Ελλάδα με τη μια νηπιαγωγό σε ένα κοντέινερ. Οπότε η εξειδίκευση του μέτρου γίνεται ανάλογα με τις συνθήκες.

Μάλλον δεν έχω καταλάβει κάτι εγώ, όλα τα παιδιά στην ίδια τάξη δεν είναι απλά έχουν χωριστεί σε ομάδες? όλα μαζί στην ίδια αίθουσα δεν τρώνε? Προσωπικά δεν θεωρώ και τόσο τρομερά τα μέτρα, οι ομάδες ανέφερε πως θα δημιουργούνται στην αρχή της κάθε ημέρας, δηλαδή σήμερα θα παίξει ένα παιδί με την Ελένη την Μαρία και τον Κώστα και αύριο μπορεί να παίξει με τον Βαγγέλη τον Παναγιώτη και την Αγγελική, πως δεν θα υπάρχει αλληλεπίδραση?

Υπομονή και συνεργασία χρειάζεται μέχρι να τελειώσει (όοοταν τελειώσει ) όλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

 

Αυτες που μοίρασαν στα παιδιά σας, έχουν φυσιολογικό μέγεθος; Οι δικές μας καλύπτουν όλο το πρόσωπο, από το μέτωπο μέχρι το στέρνο, κ δεν εφαρμόζουν τα λάστιχα. Κ των παιδιών έτσι που τις είδα είναι για κεφάλι μεγάλου άντρα. Ενώ τα παγουρινια είναι μινιατούρα. Μεγάλη επιτυχία κ τα δυο. Κ το πρώτο το έχουμε πληρώσει κιόλας, ποιος ξέρει ποσο στοίχισαν οι σωβρακοφανελες.

 

 

Γελαει ολη η Ελλαδα, ολες ετσι ειναι. Μεσα χωραει ολοκληρο το κεφαλι μεγαλοσωμου αντρα, δοκιμασαμε.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

Γελαει ολη η Ελλαδα, ολες ετσι ειναι. Μεσα χωραει ολοκληρο το κεφαλι μεγαλοσωμου αντρα, δοκιμασαμε.

Ενταξει ελπίζω οι άλλες που θα μας στείλουν γιατί είναι δυο που μας αναλογούν, να είναι στριγκάκια. Θα έχουν μια χρησιμότητα τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Σε εμάς δεν είπαν κάτι παραπάνω για ομάδες πέρα από το ότι θα σχηματιστούν τις πρώτες μέρες. Είναι δύσκολη και ή δουλειά των νηπιαγωγών αλλά αυτά που είπε η @Sentir...natureza με προβλήματισαν. Φυσικά και θέλω το παιδί μου να αλληλεπιδρά με τα άλλα παιδιά!

 

  Για τον κοροναιο δεν ειπώθηκε τίποτα συγκεκριμένο πέρα ότι τα παιδιά θα μπαινουν με μάσκα και θα υπάρχουν "διαλείμματα" για οποίο παιδί δυσφορει. Για καθάρισμα επιφανειών καμία νυξη. Είναι και αρχή τι να πω. Γενικά τα πράγματα είναι πολύ ρευστά, με ανεφαρμοστες οδηγίες, με αυστηρότητα από τις πολύ μικρές ηλικίες και  δεν φαίνεται το κράτος να είναι έτοιμο για υποχρεωτική δίχρονη φοίτηση στο νηπιαγωγειο απο φέτος με την κατάσταση που επικρατεί. 

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να τις έκαναν δώρο οι προμηθευτές, γιατί αλλιώς κάποιος στο Υπουργείο μάλλον πρέπει να αλλάξει πόστο....Αναρωτιέμαι όταν ανατίθεται ένα έργο αν πηγαίνει ένας αφελής μόνος του ή πολλοί αφελείς παρέα....αν είναι το πρώτο, είναι σκάνδαλο, αν είναι το δεύτερο, είναι άκρως ανησυχητικό.....

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

Ελπίζω να τις έκαναν δώρο οι προμηθευτές, γιατί αλλιώς κάποιος στο Υπουργείο μάλλον πρέπει να αλλάξει πόστο....Αναρωτιέμαι όταν ανατίθεται ένα έργο αν πηγαίνει ένας αφελής μόνος του ή πολλοί αφελείς παρέα....αν είναι το πρώτο, είναι σκάνδαλο, αν είναι το δεύτερο, είναι άκρως ανησυχητικό.....

Διαγωνισμος έγινε. Δεν νομίζω ότι ήταν δώρο. Κ υποτίθεται ήρθαν από διάφορες πηγές με προδιαγραφές. γι αυτό λέω μήπως οι τεράστιες είναι κάποιες παρτίδες μόνο. Μα καλά ποιος όρισε τα μεγέθη; 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν ξέρω πωπς λειτουργεί η λογική της ομάδας γιατί δεν έχω εικόνα από το παιδί μου, αυτό που ενόχλησε τη sentir είναι η απαγόρευση της αλληλεπίδρασης. 

 

H απαγόρευση της αλληλεπίδρασης ήταν το Α και το Ω της εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο για πολλές δασκάλες από πάντα. Δεν είναι απαραίτητα σχετιζόμενο με τον κορονοϊό, ίσως απλά τώρα να  το βάζουν και αυτό κάτω από το ίδιο τσουβάλι για να μην τσακώνονται. Το νηπιαγωγείο, εν αντιθέσει με όσα φαντάζονται πολλοί νέοι γονείς, έχει κυρίως στόχο να διδάξει κανόνες. Για πολλές παραδοσιακές δασκάλες, αυτό σημαίνει "δεν παίζεις με ό,τι θες, δε μιλάς με όποιον θες" και σε γενικές γραμμές "μάθε να μην ενοχλείς όσο και να βαριέσαι". Αυτό το κομμάτι δεν με εκπλήσσει δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...