Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

8 minutes ago, irin said:

Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση! Είναι ένα ώριμο παιδί σχεδόν 4 ετών, έχει ήδη αποχωριστεί τους γονείς του, έστω στο δικό του περιβάλλον, έχει πολύ οικείο το θέμα του σχολείου λόγω των γονιών του, οπότε μπορεί απλά να ήταν πολύ έτοιμος!

Ίσως 3 με 4 να είναι μεγάλη διαφορά. Και ο δικός μου ήταν με νταντά από 3 μηνών που πήγα γα δουλειά. αλλά για μερικές μέρες έζησε έντονα τον αποχωρισμό . Και τα περισσότερα παιδάκια εκεί. Άλλα περισσότερο, άλλα λιγότερο. Αλλά ήταν μικρότερα είναι η αλήθεια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 12 λεπτά , irin είπε:

Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση! Είναι ένα ώριμο παιδί σχεδόν 4 ετών, έχει ήδη αποχωριστεί τους γονείς του, έστω στο δικό του περιβάλλον, έχει πολύ οικείο το θέμα του σχολείου λόγω των γονιών του, οπότε μπορεί απλά να ήταν πολύ έτοιμος!

κ μενα βρε παιδια δ μου κανει καθολου περιεργο

δ υπαρχουν παιδια που δ τους στοιχισε ως προς αυτο το σχολειο δλδ;

να ανησυχω εγω οτι κτ γινεται λαθος γτ δ τους λειπω καθολου πχ;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 12 λεπτά , vicky86 είπε:

κ μενα βρε παιδια δ μου κανει καθολου περιεργο

δ υπαρχουν παιδια που δ τους στοιχισε ως προς αυτο το σχολειο δλδ;

να ανησυχω εγω οτι κτ γινεται λαθος γτ δ τους λειπω καθολου πχ;

Ούτε εμένα μου κάνει εντύπωση, είναι αρκετά συνηθισμένο στο προνήπιο όντως τα παιδιά να μην αντιδρούν καθόλου σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, ειδικά αν έτσι κι αλλιώς δεν ήταν με τους γονείς τους αυτές τις ώρες.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 56 λεπτά , Έσπερος είπε:

Έτσι κι αλλιώς του λείπαμε τα τελευταία δυο χρόνια. δεν αλλαξε κάτι. είναι πιο κουρασμένος κ κάπως νευρικός κάποιες φορές, αυτό μόνο έχω δει σαν αλλαγή. όχι μεγαλύτερη προσκόλληση ή κάτι άλλο. θα έπρεπε; εγω έχω θεωρήσει καλό σημάδι το να μην έχει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά, ότι δεν έχει ζοριστεί κ είναι ικανοποιημένος. 

 

δεν καταλάβατε. δεν με απασχολεί τι γνώμη έχει η δασκάλα ή αν ακολουθεί τους κανόνες. με απασχολεί που αυτό που μιυ περιγράφει δεν έχει σχέση μ αυτά που ξέρω κ είναι πολύ δυσάρεστο. Ξέρω ότι στο διάλειμμα μπορεί να είναι μοναχικός κ δεν με εκπλήσσει. αλλά το να δείχνει στο μάθημα σαν να μην καταλαβαίνει τι γίνεται κ να αδιαφορεί κ να μη συμμετέχει, είναι πολύ στενάχωρο. δλδ αυτό το παιδάκι τι κάνει; κάθεται κ κοιτάει σαν χαμένο; στενοχωριέται; νιώθει άσχημα; δυσκολεύεται; νιώθει μειονεκτικά; 

 

Ποιο μάθημα?σαν να πηγαίνει α γυμνασίου μιλάς.θα πρεπε να ζεις τι γίνεται στο σχολείο που πάει ηβμικρη.το καθένα κάνει κάτι μόνο του ή είναι μαζεμένα σε μικρές ομάδες.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, vicky86 said:

κ μενα βρε παιδια δ μου κανει καθολου περιεργο

δ υπαρχουν παιδια που δ τους στοιχισε ως προς αυτο το σχολειο δλδ;

να ανησυχω εγω οτι κτ γινεται λαθος γτ δ τους λειπω καθολου πχ;

Φέτος πήγαν πρώτη φορά τα δικά σου? Εννοείται ότι συνηθίζουν. Και σίγουρα κάποια παιδιά δεν διαμαρτύρονται. Τα παιδιά που βλέπω που πήγαιναν και πέρσι παιδικό, μια χαρά. Στον παιδικό απέναντι, σπαραγμός! Και πέρσι που τα έβλεπα, στην αρχή  άλλα έκλαιγαν, άλλα είχαν παραπονάκι..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Δεν κατάλαβα. Νόμιζα πώς έλεγες ότι το παιδί δεν νιώθει αποδεκτό στο σχολείο γιατί θα προτιμούσε να κάνει κάτι άλλο και καταλαβαίνει ότι δεν είναι σωστό. 

 

Δεν έχει τεθεί θέμα να μην νιώθει το παιδί αποδεκτό από εμάς. Δεν είχαμε καν συζητήσει το αν θα συμμετέχει στις δραστηριότητες. δεν του είχαμε πει κάτι. δεν σκεφτήκαμε καν ότι μπορεί να έδινε την εντύπωση παιδιού που δεν έχει μάθει να ασχολείται με πράγματα κ δεν αντιλαμβάνεται, όπως είπε εν ολίγοις η δασκάλα. γιατί αυτό είπε. δεν μπορεί να ακολουθήσει την ομάδα, σπάνια βρίσκεται κάτι που τον ενδιαφέρει. Το οποίο προφανώς δεν ισχύει. Δεν μπορεί να μου λέει ότι κρατούσε την πλαστελίνη σαν να μην την είχε ξαναδεί. 

εγω πιστευω οτι αυτα που λες ειναι πολυ εντονα μεσα σου,δ γινεται να μην το αντιλαμβανονται οι γυρω σου η το παιδι

"να δεινει την εντυπωση" αυτες οι φρασεις σου ειναι που με κανουν να αναρωτιεμαι αν σε ενδιαφερει τι νιωθει το παιδι η πως φαινεται στους αλλους

επισης δ ειμαι πολυ σιγουρη αν ερμηνευσες σωστα τις ειπε η δασκαλα

3 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

απλα σαν γεγονός το είπε. ανοιχτό σε ερμηνείες φυσικά. απλώς μου κάνει εντύπωση. πχ εμένα μ είχε πει ότι έπαιξαν πλαστελινες κ έκανε μια μεγάλη μπάλα. Ενταξει δεν είναι κι ο Μικελαντζελο, το ξέρω. Αλλά γι αυτόν είναι ευχάριστο κ τον καλυπτει. Η δασκάλα όμως το παρουσίασε σαν να μην ήξερε τι είναι η πλαστελίνη. Ή μου έχει πει ότι κάνει τσουλήθρα στην αυλή κ όταν το είπα στη δασκάλα αντέδρασε σαν να μην ισχύει αυτό. Γι αυτό απορώ αν περναει καλά, αν έχει απλώς απάθεια, δεν καταλαβαίνω. σήμερα πάντως με έδιωξε όταν πήγαμε. 

στο παιδι λοιπον αυτο αρκει.εκανε μια μπαλα.δ ξερω τι περιμενε η κυρια

στην τελικη μπορει στο σπιτι να του αρεζαν οι πλαστελινες ενω στο σχολειο οχι.γτ εκει τις μοιραζεται κ δ εχει καποιον να του κανει σχεδια

κ ο δικος μου στο σπιτι χορευει πολυ,στο σχολειο που κανανε σαν μουσικοκινητικη κ χορογραφιες δ συμμετειχε ποτε,τι να κανουμε δλδ;

θεωρω λιγο υπερβολικο οπως το παρουσιαζεις λουκουμαδακι γτ ο γιος της εσπερος δ κλαιει καθολου.επισης το σχολειο ειναι ανοιχτο μονο μια βδομαδα.σιγουρα πρεπει να ρωτησει διευκρινισεις τι εννοει η κυρια,αλλα δ νομιζω οτι χρειαζεται να κανουν κτ παραπανω.σιγουρα κανουν προσπαθειες να τον ενταξουν,κ θα γινει κ αυτο

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος said:

δεν καταλάβατε. δεν με απασχολεί τι γνώμη έχει η δασκάλα ή αν ακολουθεί τους κανόνες. με απασχολεί που αυτό που μιυ περιγράφει δεν έχει σχέση μ αυτά που ξέρω κ είναι πολύ δυσάρεστο. Ξέρω ότι στο διάλειμμα μπορεί να είναι μοναχικός κ δεν με εκπλήσσει. αλλά το να δείχνει στο μάθημα σαν να μην καταλαβαίνει τι γίνεται κ να αδιαφορεί κ να μη συμμετέχει, είναι πολύ στενάχωρο. δλδ αυτό το παιδάκι τι κάνει; κάθεται κ κοιτάει σαν χαμένο; στενοχωριέται; νιώθει άσχημα; δυσκολεύεται; νιώθει μειονεκτικά; 

 

Μα δεν καταλαβαίνει τι γίνεται ακόμα, λογικό αυτό! Αδιαφορεί γιατί μπορεί να νιώθει ανασφάλεια-να του είναι όντως αδιάφορο, - να μην του αρέσει-να νυστάζει - να βαριέται - να μην εμπιστεύεται ακόμα τη δασκάλα και να κρατάει απόσταση - να μην έχει προσαρμοστεί ακόμα και πολλά άλλα, προσπαθείς τώρα να δώσεις απάντηση γιατί μέχρι την έκτη ημέρα στο σχολείο το παιδί δεν είναι εντελώς προσαρμοσμένο, ε δεν γίνεται!!!

Εδώ εγώ δεν έχω προσαρμοστεί ακόμα με τη νέα πραγματικότητα του γιου μου (για τον γιο μου δε το συζητώ καν) θα προσαρμοστεί το τετράχρονο στο προνήπιο???

Link to comment
Share on other sites

@Έσπερος παρακολουθώ όσο μπορώ τη συζήτηση και τα λεγόμενά σου. Επέτρεψέ μου να σου πω ότι πρέπει σταδιακά "να απογαλακτιστείς".

Και εγώ είμαι και αγχώδης και υπερπροστατευτική. αλλά νομίζω ότι είσαι περισσότερο. 

 

Νιώθω (και θα το νιώσει και το παιδί, κάποια στιγμή, εάν δεν το έχει ήδη νιώσει) ότι θα ήθελες να είχες ένα drone πάνω από το κεφάλι του παιδιού, που θα το παρακολουθεί σε κάθε του κίνηση. Δεν θα μπορεί να "αναπνεύσει" σε λίγο.

 

Με κάθε φιλική διάθεση το λέω αυτό. Και σου το λέει άνθρωπος, που όπως κάπου ανέφερα, θα ήθελα να βάλω στους γιους μου ολόσωμο αφρολέξ να μη χτυπήσουν. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 7 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Ποιο μάθημα?σαν να πηγαίνει α γυμνασίου μιλάς.θα πρεπε να ζεις τι γίνεται στο σχολείο που πάει ηβμικρη.το καθένα κάνει κάτι μόνο του ή είναι μαζεμένα σε μικρές ομάδες.

 

Δεν είναι αυτή η νόρμα όμως στα ελληνικά σχολεία δυστυχώς, ας μην θεωρούμε ότι όλοι έχουν την τύχη να βρίσκονται σε τέτοια σχολικά περιβάλλοντα.

 

Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό νηπιαγωγείο λειτουργεί με καλούπια αν και δεν θα έπρεπε και όντως μπαίνουν στην λογική του "μαθήματος".

 

Έχω κι εγώ παιδί που ήταν σχεδόν σαν χαμένο στο νηπιαγωγείο (σχεδόν σε όλο), δεν τον συγκινούσαν οι πλαστελίνες, οι γραμμούλες στα τετράδια, το πινέλισμα κλπ, άνθισε στο δημοτικό. Ήμασταν σε καλύτερη μοίρα γιατί πήγαινε σε ιδιωτικό, με χωριστά προνήπιο-νήπιο, με λιγότερα παιδιά στο τμήμα και με δασκάλες που δεν δαιμονοποιούσαν το γεγονός ότι το παιδί δεν χωρούσε στο καλούπι αυτό.

 

@Έσπερος θα το έβγαζα από το μυαλό μου, αν ο γιος σου μοιάζει έστω και στο ελάχιστο με τον δικό μου, το θεωρώ αδύνατο να είχε καταφέρει μέσα σε μια εβδομάδα να λειτουργήσει όπως περιμένουν οι περισσότερες δασκάλες, έχοντας βρεθεί πρώτη φορά σε σχολική τάξη, μαζί με άλλα 24 παιδιά.

 

Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο για το εκπαιδευτικό σύστημα να μην υπάρχει διάκριση στα τμήματα προνηπίου και νηπίου. Τα παιδιά δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες, δεν χρειάζονται την ίδια ενασχόληση και προσοχή, δεν μπορεί οι εκπαιδευτικοί να έχουν από όλα τις ίδιες απαιτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Yovanna είπε:

Φέτος πήγαν πρώτη φορά τα δικά σου? Εννοείται ότι συνηθίζουν. Και σίγουρα κάποια παιδιά δεν διαμαρτύρονται. Τα παιδιά που βλέπω που πήγαιναν και πέρσι παιδικό, μια χαρά. Στον παιδικό απέναντι, σπαραγμός! Και πέρσι που τα έβλεπα, στην αρχή  άλλα έκλαιγαν, άλλα είχαν παραπονάκι..

οχι εννοω οταν πηγε το καθενα πρωτη φορα

κ μιλαμε για παιδια που δ ηταν ουτε με νταντα ουτε με παππουδες

η κορη προνηπιο,ο μικρος παιδικο

ο μικρος ειναι πιο χαδιαρης,πηγε λιγο πριν τα 3,ελεγε οτι ειναι μεγαλο παιδι στο σχολειο αλλα το μωρο μου σπιτι.αλλα παντα ηταν ετσι.εξακολουθει να ειναι ετσι σπιτι.ουτε καν στον παιδικο δ σταναχωριοταν.που απορησαν οι συγγενεις πως μενει τοσες ωρες χωρις εμενα

εγω παλι εχω δει οτι δ παιζει ρολο.εχω δει παιδια που ειναι απο μικρα ατον παιδικο κ καθε χρονια δυσκολευονται στις αρχες.κ παλι ομως το ποσοστο στο συνολο ενος σχολειου ειναι μικρο

πρίν από 10 λεπτά , kotsifikos είπε:

Μα δεν καταλαβαίνει τι γίνεται ακόμα, λογικό αυτό! Αδιαφορεί γιατί μπορεί να νιώθει ανασφάλεια-να του είναι όντως αδιάφορο, - να μην του αρέσει-να νυστάζει - να βαριέται - να μην εμπιστεύεται ακόμα τη δασκάλα και να κρατάει απόσταση - να μην έχει προσαρμοστεί ακόμα και πολλά άλλα, προσπαθείς τώρα να δώσεις απάντηση γιατί μέχρι την έκτη ημέρα στο σχολείο το παιδί δεν είναι εντελώς προσαρμοσμένο, ε δεν γίνεται!!!

Εδώ εγώ δεν έχω προσαρμοστεί ακόμα με τη νέα πραγματικότητα του γιου μου (για τον γιο μου δε το συζητώ καν) θα προσαρμοστεί το τετράχρονο στο προνήπιο???

γτ δ ξερει πως να διαχειριστει κ τοσα παιδακια.ισως με πολυ διαφορετικες συμπεριφορες απο τις δικες του

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 17 λεπτά , annoulen είπε:

@Έσπερος παρακολουθώ όσο μπορώ τη συζήτηση και τα λεγόμενά σου. Επέτρεψέ μου να σου πω ότι πρέπει σταδιακά "να απογαλακτιστείς".

Και εγώ είμαι και αγχώδης και υπερπροστατευτική. αλλά νομίζω ότι είσαι περισσότερο. 

 

Νιώθω (και θα το νιώσει και το παιδί, κάποια στιγμή, εάν δεν το έχει ήδη νιώσει) ότι θα ήθελες να είχες ένα drone πάνω από το κεφάλι του παιδιού, που θα το παρακολουθεί σε κάθε του κίνηση. Δεν θα μπορεί να "αναπνεύσει" σε λίγο.

 

Με κάθε φιλική διάθεση το λέω αυτό. Και σου το λέει άνθρωπος, που όπως κάπου ανέφερα, θα ήθελα να βάλω στους γιους μου ολόσωμο αφρολέξ να μη χτυπήσουν. 

 

 

 

 

Εγώ νιώθω ότι δεν είναι υπερ-προστασία για την ασφάλειά του ή επειδή εκείνη δεν μπορεί να τον αποχωριστεί. Είναι για να ξέρει κάθε κίνηση και κάθε συναίσθημα για να δει αν είναι σωστό το παιδί, τυπικό, την απόδοσή του, μήπως δεν του έχουν μάθει όσα θα έπρεπε στο σπίτι, μήπως είναι "κακός' μαθητής κλπ. Παράλογο δηλαδή, πιο πολύ θα καταλάβαινα να φρικάρει που ξαφνικά το παιδί μεγάλωσε και έφυγε από το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 29 λεπτά , Deena είπε:

 

Δεν είναι αυτή η νόρμα όμως στα ελληνικά σχολεία δυστυχώς, ας μην θεωρούμε ότι όλοι έχουν την τύχη να βρίσκονται σε τέτοια σχολικά περιβάλλοντα.

 

Το πρόβλημα είναι ότι το ελληνικό νηπιαγωγείο λειτουργεί με καλούπια αν και δεν θα έπρεπε και όντως μπαίνουν στην λογική του "μαθήματος".

 

Έχω κι εγώ παιδί που ήταν σχεδόν σαν χαμένο στο νηπιαγωγείο (σχεδόν σε όλο), δεν τον συγκινούσαν οι πλαστελίνες, οι γραμμούλες στα τετράδια, το πινέλισμα κλπ, άνθισε στο δημοτικό. Ήμασταν σε καλύτερη μοίρα γιατί πήγαινε σε ιδιωτικό, με χωριστά προνήπιο-νήπιο, με λιγότερα παιδιά στο τμήμα και με δασκάλες που δεν δαιμονοποιούσαν το γεγονός ότι το παιδί δεν χωρούσε στο καλούπι αυτό.

 

@Έσπερος θα το έβγαζα από το μυαλό μου, αν ο γιος σου μοιάζει έστω και στο ελάχιστο με τον δικό μου, το θεωρώ αδύνατο να είχε καταφέρει μέσα σε μια εβδομάδα να λειτουργήσει όπως περιμένουν οι περισσότερες δασκάλες, έχοντας βρεθεί πρώτη φορά σε σχολική τάξη, μαζί με άλλα 24 παιδιά.

 

Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο για το εκπαιδευτικό σύστημα να μην υπάρχει διάκριση στα τμήματα προνηπίου και νηπίου. Τα παιδιά δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες, δεν χρειάζονται την ίδια ενασχόληση και προσοχή, δεν μπορεί οι εκπαιδευτικοί να έχουν από όλα τις ίδιες απαιτήσεις.

Το λέω σαν σταση παιδιου.οχι σαν σχολείο..τους τραβάνε διαφορά πράγματα το ενδιαφέρον κ επικεντρωνονται.ειναι πολύ συνηθες

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 42 λεπτά , irin είπε:

Εγώ νιώθω ότι δεν είναι υπερ-προστασία για την ασφάλειά του ή επειδή εκείνη δεν μπορεί να τον αποχωριστεί. Είναι για να ξέρει κάθε κίνηση και κάθε συναίσθημα για να δει αν είναι σωστό το παιδί, τυπικό, την απόδοσή του, μήπως δεν του έχουν μάθει όσα θα έπρεπε στο σπίτι, μήπως είναι "κακός' μαθητής κλπ. Παράλογο δηλαδή, πιο πολύ θα καταλάβαινα να φρικάρει που ξαφνικά το παιδί μεγάλωσε και έφυγε από το σπίτι.

Φαντάσου αυτό το παιδί να μην είναι στο μέλλον καλός μαθητής .. τι έχει να γίνει :p

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vicky86 είπε:

εγω πιστευω οτι αυτα που λες ειναι πολυ εντονα μεσα σου,δ γινεται να μην το αντιλαμβανονται οι γυρω σου η το παιδι

"να δεινει την εντυπωση" αυτες οι φρασεις σου ειναι που με κανουν να αναρωτιεμαι αν σε ενδιαφερει τι νιωθει το παιδι η πως φαινεται στους αλλους

επισης δ ειμαι πολυ σιγουρη αν ερμηνευσες σωστα τις ειπε η δασκαλα

στο παιδι λοιπον αυτο αρκει.εκανε μια μπαλα.δ ξερω τι περιμενε η κυρια

στην τελικη μπορει στο σπιτι να του αρεζαν οι πλαστελινες ενω στο σχολειο οχι.γτ εκει τις μοιραζεται κ δ εχει καποιον να του κανει σχεδια

κ ο δικος μου στο σπιτι χορευει πολυ,στο σχολειο που κανανε σαν μουσικοκινητικη κ χορογραφιες δ συμμετειχε ποτε,τι να κανουμε δλδ;

θεωρω λιγο υπερβολικο οπως το παρουσιαζεις λουκουμαδακι γτ ο γιος της εσπερος δ κλαιει καθολου.επισης το σχολειο ειναι ανοιχτο μονο μια βδομαδα.σιγουρα πρεπει να ρωτησει διευκρινισεις τι εννοει η κυρια,αλλα δ νομιζω οτι χρειαζεται να κανουν κτ παραπανω.σιγουρα κανουν προσπαθειες να τον ενταξουν,κ θα γινει κ αυτο

 

Ναι βρε έγραψα άλλο αυτό που γράφω και φυσικά φαντάζομαι θα έχουν τρόπο να ενταχθεί στις δραστηριότητες. Απλά η αίσθηση του κάθομαι και δεν κάνω τίποτα που παρουσιάζει η Έσπερος με τα σχόλια της δασκάλας αν μεταφέρθηκαν και εννοούν αυτό που μας γράφει ότι το παιδί δεν ασχολείται και δείχνει να μην καταλαβαίνει τι γίνεται εμένα θα με έκαναν να μιλήσω σήμερα. Δεν περιμένω από ένα βρέφος να καταλάβει αλλά από ένα παιδάκι δύο τρία τέσσερα συγγνώμη αλλά ναι το περιμένω. Και προσοχή δεν μιλάω για προσαρμογή. Άλλο να σου πει ο εκπαιδευτικός δεν θέλει να συμμετέχει γιατί είναι πρωτες μέρες η και αργότερα δεν θέλει να συμμετέχει γιατί 'έτσι' και άλλο το δεν καταλαβαίνει. Δεν ξέρω με βρίσκετε υπερβολική; 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 58 λεπτά , λουκουμαδάκι είπε:

Ναι βρε έγραψα άλλο αυτό που γράφω και φυσικά φαντάζομαι θα έχουν τρόπο να ενταχθεί στις δραστηριότητες. Απλά η αίσθηση του κάθομαι και δεν κάνω τίποτα που παρουσιάζει η Έσπερος με τα σχόλια της δασκάλας αν μεταφέρθηκαν και εννοούν αυτό που μας γράφει ότι το παιδί δεν ασχολείται και δείχνει να μην καταλαβαίνει τι γίνεται εμένα θα με έκαναν να μιλήσω σήμερα. Δεν περιμένω από ένα βρέφος να καταλάβει αλλά από ένα παιδάκι δύο τρία τέσσερα συγγνώμη αλλά ναι το περιμένω. Και προσοχή δεν μιλάω για προσαρμογή. Άλλο να σου πει ο εκπαιδευτικός δεν θέλει να συμμετέχει γιατί είναι πρωτες μέρες η και αργότερα δεν θέλει να συμμετέχει γιατί 'έτσι' και άλλο το δεν καταλαβαίνει. Δεν ξέρω με βρίσκετε υπερβολική; 

Το σημαντικο ειναι αυτο που λες στο τελος

Γενικα θεωρω οτι μια βδομαδα ειναι πολυ νωρις για να βγει συμπερασμα

Το μονο που ειναι επειγον ειναι να διευκρινισει η εσπερος τι εννοουσε η δασκαλα

Απο οσα εχει πει ως τωρα το παιδι δ εχει προβλημα αντιληψης, οποτε δ θεωρω οτι υπαρχει κτ επειγον να δουν

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , vicky86 είπε:

Το σημαντικο ειναι αυτο που λες στο τελος

Γενικα θεωρω οτι μια βδομαδα ειναι πολυ νωρις για να βγει συμπερασμα

Το μονο που ειναι επειγον ειναι να διευκρινισει η εσπερος τι εννοουσε η δασκαλα

Απο οσα εχει πει ως τωρα το παιδι δ εχει προβλημα αντιληψης, οποτε δ θεωρω οτι υπαρχει κτ επειγον να δουν

 

Συμπέρασμα όχι αλλά έτσι όπως τα έγραψε θα ήθελα να το σπρώξει το θέμα η δασκάλα πχ να τον ρωτάει πιο συχνά; Να είναι λίγο περισσότερο από πάνω του; Να του δίνει εντολές άτυπου βοηθού; Δεν ξέρω και πως λειτουργούν τα νηπιαγωγεία,  γνωρίζοντας ότι κάποια παιδάκια είναι τα μικρότερα και ειδικά όταν δεν είχαν επαφή με το σχολείο λίγο στην αρχή να θέλουν ένα σπρώξιμο παραπάνω όχι για να αλλάξουν χαρακτήρα όχι για να γίνουν με το ζόρι κοινωνικά η να κάνουν πράγματα που δεν θέλουν αλλά για να νιώσουν πιο άνετα πιο ομαδικά πιο ελεύθερα να εκφράσουν και να διεκδικήσουν τον χαρακτήρα τους μέσα στην ομάδα. Για αυτό και με το 'δεν καταλαβαίνει' θα ζητούσα διευκρίνιση άμεσα και δεν θα άφηνα να περάσει καιρός. Θα ήθελα να του δείξουν τα βήματα παρά να τα ανακαλύψει μόνο του σε αυτή τη φάση της προσαρμογής προσθέτωντας του ίσως ένα άγχος παραπάνω. 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 25 λεπτά , samsympan είπε:

@Έσπερος τα παιδιά όταν πάνε στο σχολείο (ειδικά τα μικρά) αφήνουν στην άκρη το ο γιος/κόρη της x και του y (σε παρένθεση ότι σημαίνει αυτό για κάθε παιδάκι) .........

 

Αυτό δεν ισχύει σε μικρές κοινωνίες. 

Το έχω ξαναπεί, ότι πιστεύω ότι ένας λόγος του άγχους της @Έσπερος είναι ότι είναι ο γιος της καθηγήτριας του νησιού. 

Προέρχομαι από μικρό νησί και καταλαβαίνω. 

Επίσης έχω κολλητή φιλόλογο μόνιμη κάτοικο - μεγάλου - νησιού και διορισμένη εδώ και αρκετά χρόνια σε αυτό, και είχε απίστευτο άγχος  για τις επιδόσεις των παιδιών της, ειδικά στις πανελλήνιες, τόσο για το μέλλον των παιδιών της αλλά και το πως θα φανεί στο νησί η όποια αποτυχία του παιδιού της φιλολόγου. Τα οποία είναι κατανοητά, ενδεχομένως και εγώ έτσι να είχα αγχωθεί, δεν γίνεται να μην επηρεάζεσαι από τον κοινωνικό περίγυρο, ειδικά όταν πρόκειται για τέτοιες μικρές κοινωνίες. 

   

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 7 λεπτά , λουκουμαδάκι είπε:

Συμπέρασμα όχι αλλά έτσι όπως τα έγραψε θα ήθελα να το σπρώξει το θέμα η δασκάλα πχ να τον ρωτάει πιο συχνά; Να είναι λίγο περισσότερο από πάνω του; Να του δίνει εντολές άτυπου βοηθού; Δεν ξέρω και πως λειτουργούν τα νηπιαγωγεία,  γνωρίζοντας ότι κάποια παιδάκια είναι τα μικρότερα και ειδικά όταν δεν είχαν επαφή με το σχολείο λίγο στην αρχή να θέλουν ένα σπρώξιμο παραπάνω όχι για να αλλάξουν χαρακτήρα όχι για να γίνουν με το ζόρι κοινωνικά η να κάνουν πράγματα που δεν θέλουν αλλά για να νιώσουν πιο άνετα πιο ομαδικά πιο ελεύθερα να εκφράσουν και να διεκδικήσουν τον χαρακτήρα τους μέσα στην ομάδα. Για αυτό και με το 'δεν καταλαβαίνει' θα ζητούσα διευκρίνιση άμεσα και δεν θα άφηνα να περάσει καιρός. Θα ήθελα να του δείξουν τα βήματα παρά να τα ανακαλύψει μόνο του σε αυτή τη φάση της προσαρμογής προσθέτωντας του ίσως ένα άγχος παραπάνω. 

Μα δ σημαινει πως δ το κανει

Να ειναι απο πανω του περισσοτερο δ νομιζω να γινεται, αλλα τα αλλα τα κανουν. Συνηθως χωριζονται σε ομαδες, εμας ηταν ζωακια, κ καθε ομαδα εχει υπηρεσια μια μερα. Βοηθοι ειναι αυτη η ομαδα. Η καθε φορα αλλος απο την ομαδα.πχ η δασκαλα μας περυσι εβαζε κ τα πιο μαζεμενα παιδια σε ενα ζωο πιο "εντονο" οπψς λιονταρι

Απλα κ αυτο θελει χρονο για να δεις αν εχει αποτελεσμα

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 26 λεπτά , annoulen είπε:
πρίν από 52 λεπτά , samsympan είπε:

@Έσπερος τα παιδιά όταν πάνε στο σχολείο (ειδικά τα μικρά) αφήνουν στην άκρη το ο γιος/κόρη της x και του y (σε παρένθεση ότι σημαίνει αυτό για κάθε παιδάκι) .........

Ανάγνωση περισσότερων...  

 

Αυτό δεν ισχύει σε μικρές κοινωνίες. 

Το έχω ξαναπεί, ότι πιστεύω ότι ένας λόγος του άγχους της @Έσπερος είναι ότι είναι ο γιος της καθηγήτριας του νησιού. 

Προέρχομαι από μικρό νησί και καταλαβαίνω. 

Επίσης έχω κολλητή φιλόλογο μόνιμη κάτοικο - μεγάλου - νησιού και διορισμένη εδώ και αρκετά χρόνια σε αυτό, και είχε απίστευτο άγχος  για τις επιδόσεις των παιδιών της, ειδικά στις πανελλήνιες, τόσο για το μέλλον των παιδιών της αλλά και το πως θα φανεί στο νησί η όποια αποτυχία του παιδιού της φιλολόγου. Τα οποία είναι κατανοητά, ενδεχομένως και εγώ έτσι να είχα αγχωθεί, δεν γίνεται να μην επηρεάζεσαι από τον κοινωνικό περίγυρο, ειδικά όταν πρόκειται για τέτοιες μικρές κοινωνίες. 

Μα εγώ μιλώ για τα παιδιά. Συγκεκριμένα προνηπίου-νηπίου και στην έναρξη της χρονιάς κυρίως. Πχ το παιδάκι στο σπίτι του είναι ευγενικό, κοινωνικό, μετράει μεχρι το 100 ξέρω γω και πάει στο σχολείο και του λέει η νηπιαγωγός "Έλα να τραγουδήσουμε και να μετρήσουμε όλοι μαζί" κι αυτό την κοιτάει άφωνο. Δεν θα σκεφτεί το παιδάκι "Α! Καλέ εγώ τραγουδάω και μετράω στο σπίτι ας το κάνω κι εδώ". Αυτό μπορεί να έχει κομπλάρει με την κυρία που την πρωτοβλέπει. Με τα τόσα παιδάκια στην τάξη. Να ντρέπεται κλπ. και να μένει βουβό. Και μετά η νηπιαγωγός λέει στον γονέα: "Δεν συμμετείχε στο παιχνίδι τάδε". Που η νηπιαγωγός βέβαια ξέρει ότι η αντίδραση αυτή του παιδιού δεν είναι απαραιτήτως ενδεικτική των γνώσεων του-των δεξιοτήτων του. Ξέρει η εκπαιδευτικός τι σημαίνει να ντρέπεται κάποιο παιδάκι, να είναι πιο απόμακρο, ή αδιάφορο για συγκεκριμένα πράγματα, και πως εκδηλώνεται αυτό κλπ.

Τι σημασία έχει στο μυαλό του παιδιού εαν ο γονέας είναι εκπαιδευτικός, δήμαρχος, κληρικός, ιατρός και ο γονέας θέλει να έχει ένα προφιλ το παιδί του προς την τοπική κοινωνία;! Αυτό που λες, και πολύ σωστά περιγράφεις αφορά στους γονείς. Και είναι μεγάλη πληγή κάποιες φορές.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 7 λεπτά , samsympan είπε:

Μα εγώ μιλώ για τα παιδιά. Συγκεκριμένα προνηπίου-νηπίου και στην έναρξη της χρονιάς κυρίως. Πχ το παιδάκι στο σπίτι του είναι ευγενικό, κοινωνικό, μετράει μεχρι το 100 ξέρω γω και πάει στο σχολείο και του λέει η νηπιαγωγός "Έλα να τραγουδήσουμε και να μετρήσουμε όλοι μαζί" κι αυτό την κοιτάει άφωνο. Δεν θα σκεφτεί το παιδάκι "Α! Καλέ εγώ τραγουδάω και μετράω στο σπίτι ας το κάνω κι εδώ". Αυτό μπορεί να έχει κομπλάρει με την κυρία που την πρωτοβλέπει. Με τα τόσα παιδάκια στην τάξη. Να ντρέπεται κλπ. και να μένει βουβό. Τι σημασία έχει στο μυαλό του παιδιού εαν ο γονέας είναι εκπαιδευτικός, δήμαρχος, κληρικός, ιατρός και ο γονέας θέλει να έχει ένα προφιλ το παιδί του προς την τοπική κοινωνία;! Αυτό που λες, και πολύ σωστά περιγράφεις αφορά στους γονείς. Και είναι μεγάλη πληγή κάποιες φορές.

 

Συμφωνώ. Εσύ το είπες από τη μεριά του παιδιού. Ετσι όπως τα λες είναι, εννοείται. 

Και ναι, αυτά που λέω αφορούν τους γονείς.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 52 λεπτά , vicky86 είπε:

Το μονο που ειναι επειγον ειναι να διευκρινισει η εσπερος τι εννοουσε η δασκαλα

Απο οσα εχει πει ως τωρα το παιδι δ εχει προβλημα αντιληψης, οποτε δ θεωρω οτι υπαρχει κτ επειγον να δουν

Αντίληψης θέμα σίγουρα δεν υπάρχει. Η παιδίατρος τον θεωρεί κ αισθητά άνω του μέσου όρου ως προς το πόσο γρήγορα μαθαίνει κ αφομοιώνει. Δλδ δεν είναι ότι μου είπε κάτι κ αναρωτήθηκα αν το παιδί δεν αντιλαμβάνεται @λουκουμαδάκι. Κ λίγο που εξήγησα στη δασκάλα ότι μαθαίνει εύκολα κ ξέρει αριθμούς αλφαβητα κλπ, η αλήθεια είναι ότι κάπως μαγκώθηκε. Ούτε μου κάνει εντύπωση να μην θέλει στα 3,5-4 να κάνει «φύλλο εργασίας». τα τσαλακώνει λέει. ενταξει γελάω. δλδ φύλλο εργασίας το παιδί που είναι 4 παρα κάτι μαζί με το παιδί που είναι 6; όπως λέει κ η @Deena, προφανώς 25 παιδιά με μια δασκάλα κ εύρος ηλικιών 2 ετών, είναι τρελό. Άλλο να ήταν μικρά γκρουπ ή δασκάλα με πολλές βοηθούς. Πραγματικά δεν με νοιάζει το αν δείχνει «καλός μαθητής». Είμαι πολύ επικριτική απέναντι στο εκπαιδευτικό σύστημα για να με απασχολούν αυτά. Όμως αν ακούω ότι γενικα δεν μπορεί να ακολουθήσει κ δύσκολα ασχολείται με κάτι (χωρίς υπόνοια διάσπασης ή υπερκινητικότητας), είναι σαν να ακούω για άλλο παιδί. Γι αυτό προβληματίζομαι. βαριέται; νιώθει μειονεκτικά; περναει καλά; 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 13 λεπτά , Έσπερος είπε:

Αντίληψης θέμα σίγουρα δεν υπάρχει. Η παιδίατρος τον θεωρεί κ αισθητά άνω του μέσου όρου ως προς το πόσο γρήγορα μαθαίνει κ αφομοιώνει. Δλδ δεν είναι ότι μου είπε κάτι κ αναρωτήθηκα αν το παιδί δεν αντιλαμβάνεται @λουκουμαδάκι. Κ λίγο που εξήγησα στη δασκάλα ότι μαθαίνει εύκολα κ ξέρει αριθμούς αλφαβητα κλπ, η αλήθεια είναι ότι κάπως μαγκώθηκε. Ούτε μου κάνει εντύπωση να μην θέλει στα 3,5-4 να κάνει «φύλλο εργασίας». τα τσαλακώνει λέει. ενταξει γελάω. δλδ φύλλο εργασίας το παιδί που είναι 4 παρα κάτι μαζί με το παιδί που είναι 6; όπως λέει κ η @Deena, προφανώς 25 παιδιά με μια δασκάλα κ εύρος ηλικιών 2 ετών, είναι τρελό. Άλλο να ήταν μικρά γκρουπ ή δασκάλα με πολλές βοηθούς. Πραγματικά δεν με νοιάζει το αν δείχνει «καλός μαθητής». Είμαι πολύ επικριτική απέναντι στο εκπαιδευτικό σύστημα για να με απασχολούν αυτά. Όμως αν ακούω ότι γενικα δεν μπορεί να ακολουθήσει κ δύσκολα ασχολείται με κάτι (χωρίς υπόνοια διάσπασης ή υπερκινητικότητας), είναι σαν να ακούω για άλλο παιδί. Γι αυτό προβληματίζομαι. βαριέται; νιώθει μειονεκτικά; περναει καλά; 

Ναι .γιατί τους αριθμούς που νομίζεις ότι ξέρει δεν τους ξέρει στην πραγματικότητα γιατί αυτό δεν αντιστοιχεί στο αναπτυξιακό του στάδιο.γι αυτό μαγκωθηκε.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Ναι .γιατί τους αριθμούς που νομίζεις ότι ξέρει δεν τους ξέρει στην πραγματικότητα γιατί αυτό δεν αντιστοιχεί στο αναπτυξιακό του στάδιο.γι αυτό μαγκωθηκε.

Εντάξει, αυτό δεν το ξέρουμε! Μπορεί το παιδάκι να είναι όντως πολύ μπροστά, αφού το λέει και η παιδίατρος και από όσα έχει πει η @Έσπερος και όντως να τα ξέρει με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που έχουμε συνηθίσει να τα ξέρει ένα τετράχρονο

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 16 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Ναι .γιατί τους αριθμούς που νομίζεις ότι ξέρει δεν τους ξέρει στην πραγματικότητα γιατί αυτό δεν αντιστοιχεί στο αναπτυξιακό του στάδιο.γι αυτό μαγκωθηκε.

ok να ξαναπώ δεν θεωρώ το παιδί μαθηματική ιδιοφυΐα αλλά τέλος πάντων ένα παιδί που μαθαίνει να διαβάζει τετραψήφιους αριθμούς σίγουρα δεν έχει πρόβλημα αντίληψης. αν το παιδί γυρίζει σπίτι ευχαριστημένο που έπαιξε με την πλαστελίνη κι έκανε μια μπάλα, γιατί μέχρι εκεί μπορεί, και η δασκάλα μου λέει ότι με την πλαστελίνη ήταν σαν να μην ξεεει τι είναι, πρέπει να αναρωτηθώ. θα έπρεπε να φτιάχνει τον Ερμή του Πραξιτέλη οπότε λέω οκ δεν πειρεζει ας μην βγάλουμε γλύπτη στην οικογένεια; ή μήπως το παιδί έβλεπε άλλα παιδάκια να κάνουν κάτι καλύτερο κ στενοχωρήθηκε; ή απλα μου είπε ότι έκανε μπάλα για να με ξεφορτωθεί κ δεν έκανε τίποτα; αυτά με απασχολούν. η πλαστελίνη είναι ενα παράδειγμα. είναι κι άλλα προφανώς. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...