Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

πρίν από 8 λεπτά , Anna3011 είπε:

 

Θα με καταστρέψετε! Είμαι στο γραφείο και κάθε λίγο χαζογελάω κοιτώντας κινητό! Ευτυχώς λόγω γονικών είμαστε τρεις και ο κούκος σήμερα!

 

Χαχα!

 

Στο μεταξύ άλλο μπήκα να γράψω. Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά. Εύχομαι να κυλήσει ομαλά, χωρίς καραντίνες και άγχος, και κυρίως χωρίς κρούσματα και ανησυχίες για λόγους υγείας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εμάς πέρυσι στο προνήπιο η κόρη μας, τον πρώτο καιρό (που είχε το περισσότερο στρες) μας είχε πει ότι:

- η δασκάλα της έχει σκυλάκι και τους είπε θα το έφερνε στην τάξη μια μέρα να το δουν.

- οι λεκέδες στα ρούχα της είναι από παντζάρι που το έκαναν χυμό στον αποχυμωτή.

- όλα τα παιδιά έβγαλαν παπούτσια-κάλτσες και βουτούσαν τις πατούσες σε λεκανάκια 2-3 μαζί (...).

- μπήκαν κλέφτες το βράδυ στο νήπιο και χάλασαν τους υπολογιστές του σχολείου και ήρθε κύριος -σ.σ. της αστυνομίας μάλλον εννοούσε- και έκανε έλεγχο (το έζησε το παιδί αυτό το προηγούμενο καλοκαίρι που δυστυχώς μπήκαν στο εξοχικό και το κράτησε μέσα του για καιρό και το έβγαζε με διάφορους τρόπους, ιστορίες, ζωγραφιές).

Σε αυτό το τελευταίο οριακά δεν πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω. Το περιέγραψε τέλεια και τα έλεγε όλα με απόλυτη φυσικότητα, απολύτως συνειδητά και μιλάμε για παιδί που δεν είχε πει ποτέ έως τότε φανταστικές ιστορίες (πλην της ώρας του παιχνιδιού). Για αυτό και τα πίστευα όλα! Εκεί με τις πατούσες τους όλες μαζί, το ψιλιάστικα λίγο, αλλά υπέθεσα ότι έκανε παραλλαγή κάποιου παιχνιδιού. Τα υπόλοιπα τα κατάπινα αμάσητα που λέμε. Και με την ίδια ακριβώς φυσικότητα μετά από καιρό μου έλεγε "Εεε εντάξει, στην αρχή έλεγα και λίγες φανταστικές ιστορίες". 

Πως λοιπόν (και) αυτό το παιδί, διοχέτευε το στρες της έναρξης, του νέου περιβάλλοντος, νέας συνθήκης, κλπ. Πλέκοντας ρεαλισμό και μυθοπλασία. Πολύ σύνηθες.

4 ώρες πρίν, λουκουμαδάκι είπε:

Αργότερα δεν ξέρω γιατί κάτι θα αρπάξει από το περιβάλλον δε παίζει αλλά εκεί θα είμαστε να το διορθώσουμε ακόμα και αν είναι από εμάς. 

Ναι ισχύει απολύτως! Όλα τα παιδάκια φέρνουν copy paste συμπεριφορές από το σχολείο. Και αρνητικές αλλά και θετικές. Η κόρη μας, ήπιο σε κινήσεις παιδί, άρχισε να κάνει νευρικές κινήσεις πχ να αρπάζει παιχνίδια και να πετάει στυλ "μην με πρίζεις αντε πάρτο τσουπ (και το πετάει αντί να το δώσει). Πάει το έμαθε αυτό. Της έχει μείνει άλλα πλέον καταλαβαίνει ότι δεν είναι ευγενικό-αποδεκτό και χρειάζεται να το ελέγχει. Επίσης το παιδί άρχισε να διαβάζει στο προνήπιο (κανονικά κείμενο) και να γίνεται πιο δυναμική σε σκαρφαλώματα κλπ, όχι επειδή είναι φωστήρας ή ξαφνικά δυνάμωσε αλλά διότι ένα κοριτσάκι που θαύμαζε τα έκανε αυτά. Φοβερή η δύναμη της επιρροής των ομηλίκων. Κι ακριβώς αυτό που είπες. Με τρόπο, διακριτικά, να μειώνουμε την ένταση στα αρνητικά (όχι να τα καταπνίγουμε) και να εντείνουμε στα θετικά.

Κι επίσης να πω, δεν είναι άγραφα χαρτιά τα παιδιά. Και κακιούλες, βγάζουν και ζηλίτσες και νευράκια και μπορεί να αδικήσουν και να κοροϊδέψουν και και. Και από τόσο μικρά και πίο μικρά. Και χωρίς απαραιτήτως να έχουν άσχημες προσλαμβάνουσες από το σπίτι. Όλα είναι στην ανθρώπινη φύση. Και καλό είναι να τα βιώνουν όλα αυτά. Υγιές είναι. Και μακάρι να έχουν όλα μια δασκάλα στο σχολείο και μια οικογένεια στο σπίτι που να το διαχειρίζεται ισορροπημένα όλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

κορίτσια παρεξηγήσατε. δεν είπα ότι θα μας κακοχαρακτηρίσει κάποιος γιατι κι εγω θα το έκανα αυτό. Απλώς υποθέτω ότι αν το παιδί σου μεταφέρει ότι κάποιο παιδί έχει σοβαρό προβκημα προσαρμογής, θα σκεφτείς ότι ίσως έχει κάποια ανπτυξιακη διαταραχή άρα θα είσαι διακριτικός με την οικογένεια μέχρι να διαπιστώσεις αν είναι άνετοι να έχουν παρέες κλπ, μπορεί να μην θέλουν να πιέζουν το παιδί τους με συναναστροφες πχ. Αλλά τέλος πάντων. δεν ξέρω κ τι εκλαμβάνουν τα άλλα παιδιά από τους συμμαθητές τους. 

 

Εμεις πήγαμε, αφησαν κ τους γονείς στην αυλή κ ήταν καλό αυτό. τα παιδιά που ήταν πέρσι έπαιζαν στα παιχνίδια, τα υπόλοιπα ήταν πιο μαζεμένα. όταν τα μάζεψαν για τον αγιασμό πήγε κανονικά με τα άλλα, γύρισε δυο τρεις φορές να μας κοιτάξει αλλά παρέμεινε μέχρι τα διαφορα χαιρετιστηρια μηνυνατα, όπου έφυγαν αρκετά παιδιά κ πήγαν να παίξουν. Κάποια αλλά δεν πλησίασαν στη σειρά ή έμειναν λιγότερο. επίσης δεν είπε τίποτα για τη μάσκα κ όταν φύγαμε δν ήθελε να τη βγάλει αμέσως. 

 

Θα έχουμε μειωμένο ωράριο αυξανόμενο κατά μισή ώρα όλη την εβδομάδα, αύριο έως 11.30 κλπ. και από βδομάδα μόνο σε ατομικό επίπεδο. 

 

Δυστυχως τα τμήματα είναι γεμάτα, 25 παιδιά. Σε όλα τα νηπιαγωγεία της πρωτεύουσας υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. Ήταν πολύ απογοητευμένη η προϊσταμενη. Δεν κατάφερα να μάθω σε ποιο τμήμα είναι, θα το μάθω αύριο. 

 

Να δούμε αύριο πώς θα πάει. Ίσως το τρίωρο καταφέρει να το βγάλει χωρίς πολύ κλάμα. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 55 λεπτά , samsympan είπε:

Εμάς πέρυσι στο προνήπιο η κόρη μας, τον πρώτο καιρό (που είχε το περισσότερο στρες) μας είχε πει ότι:

- η δασκάλα της έχει σκυλάκι και τους είπε θα το έφερνε στην τάξη μια μέρα να το δουν.

- οι λεκέδες στα ρούχα της είναι από παντζάρι που το έκαναν χυμό στον αποχυμωτή.

- όλα τα παιδιά έβγαλαν παπούτσια-κάλτσες και βουτούσαν τις πατούσες σε λεκανάκια 2-3 μαζί (...).

- μπήκαν κλέφτες το βράδυ στο νήπιο και χάλασαν τους υπολογιστές του σχολείου και ήρθε κύριος -σ.σ. της αστυνομίας μάλλον εννοούσε- και έκανε έλεγχο (το έζησε το παιδί αυτό το προηγούμενο καλοκαίρι που δυστυχώς μπήκαν στο εξοχικό και το κράτησε μέσα του για καιρό και το έβγαζε με διάφορους τρόπους, ιστορίες, ζωγραφιές).

Σε αυτό το τελευταίο οριακά δεν πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω. Το περιέγραψε τέλεια και τα έλεγε όλα με απόλυτη φυσικότητα, απολύτως συνειδητά και μιλάμε για παιδί που δεν είχε πει ποτέ έως τότε φανταστικές ιστορίες (πλην της ώρας του παιχνιδιού). Για αυτό και τα πίστευα όλα! Εκεί με τις πατούσες τους όλες μαζί, το ψιλιάστικα λίγο, αλλά υπέθεσα ότι έκανε παραλλαγή κάποιου παιχνιδιού. Τα υπόλοιπα τα κατάπινα αμάσητα που λέμε. Και με την ίδια ακριβώς φυσικότητα μετά από καιρό μου έλεγε "Εεε εντάξει, στην αρχή έλεγα και λίγες φανταστικές ιστορίες". 

Πως λοιπόν (και) αυτό το παιδί, διοχέτευε το στρες της έναρξης, του νέου περιβάλλοντος, νέας συνθήκης, κλπ. Πλέκοντας ρεαλισμό και μυθοπλασία. Πολύ σύνηθες.

Ναι ισχύει απολύτως! Όλα τα παιδάκια φέρνουν copy paste συμπεριφορές από το σχολείο. Και αρνητικές αλλά και θετικές. Η κόρη μας, ήπιο σε κινήσεις παιδί, άρχισε να κάνει νευρικές κινήσεις πχ να αρπάζει παιχνίδια και να πετάει στυλ "μην με πρίζεις αντε πάρτο τσουπ (και το πετάει αντί να το δώσει). Πάει το έμαθε αυτό. Της έχει μείνει άλλα πλέον καταλαβαίνει ότι δεν είναι ευγενικό-αποδεκτό και χρειάζεται να το ελέγχει. Επίσης το παιδί άρχισε να διαβάζει στο προνήπιο (κανονικά κείμενο) και να γίνεται πιο δυναμική σε σκαρφαλώματα κλπ, όχι επειδή είναι φωστήρας ή ξαφνικά δυνάμωσε αλλά διότι ένα κοριτσάκι που θαύμαζε τα έκανε αυτά. Φοβερή η δύναμη της επιρροής των ομηλίκων. Κι ακριβώς αυτό που είπες. Με τρόπο, διακριτικά, να μειώνουμε την ένταση στα αρνητικά (όχι να τα καταπνίγουμε) και να εντείνουμε στα θετικά.

Κι επίσης να πω, δεν είναι άγραφα χαρτιά τα παιδιά. Και κακιούλες, βγάζουν και ζηλίτσες και νευράκια και μπορεί να αδικήσουν και να κοροϊδέψουν και και. Και από τόσο μικρά και πίο μικρά. Και χωρίς απαραιτήτως να έχουν άσχημες προσλαμβάνουσες από το σπίτι. Όλα είναι στην ανθρώπινη φύση. Και καλό είναι να τα βιώνουν όλα αυτά. Υγιές είναι. Και μακάρι να έχουν όλα μια δασκάλα στο σχολείο και μια οικογένεια στο σπίτι που να το διαχειρίζεται ισορροπημένα όλο αυτό.

Ναι σίγουρα. Ακόμα βλέπω πάντως ότι πχ για τη ζήλια ζηλεύει η εκφράζει δυσαρέσκεια που δεν έχει το αντικείμενο όχι που το έχει ο φίλος της πχ. Ζηλεύει την μπάλα όχι την Μαρία που έχει την μπάλα.  Κακία ακόμα δεν έχω δει με την έννοια του λέω η κάνω κάτι για να πληγώσω άλλον επίτηδες. (Η τουλάχιστον ψάχνω εγώ να βρω ακόμα τις αιτίες και όχι το επίτηδες..) Βλέπουμε.. 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Έσπερος said:

κορίτσια παρεξηγήσατε. δεν είπα ότι θα μας κακοχαρακτηρίσει κάποιος γιατι κι εγω θα το έκανα αυτό. Απλώς υποθέτω ότι αν το παιδί σου μεταφέρει ότι κάποιο παιδί έχει σοβαρό προβκημα προσαρμογής, θα σκεφτείς ότι ίσως έχει κάποια ανπτυξιακη διαταραχή άρα θα είσαι διακριτικός με την οικογένεια μέχρι να διαπιστώσεις αν είναι άνετοι να έχουν παρέες κλπ, μπορεί να μην θέλουν να πιέζουν το παιδί τους με συναναστροφες πχ. Αλλά τέλος πάντων. δεν ξέρω κ τι εκλαμβάνουν τα άλλα παιδιά από τους συμμαθητές τους. 

 

Εμεις πήγαμε, αφησαν κ τους γονείς στην αυλή κ ήταν καλό αυτό. τα παιδιά που ήταν πέρσι έπαιζαν στα παιχνίδια, τα υπόλοιπα ήταν πιο μαζεμένα. όταν τα μάζεψαν για τον αγιασμό πήγε κανονικά με τα άλλα, γύρισε δυο τρεις φορές να μας κοιτάξει αλλά παρέμεινε μέχρι τα διαφορα χαιρετιστηρια μηνυνατα, όπου έφυγαν αρκετά παιδιά κ πήγαν να παίξουν. Κάποια αλλά δεν πλησίασαν στη σειρά ή έμειναν λιγότερο. επίσης δεν είπε τίποτα για τη μάσκα κ όταν φύγαμε δν ήθελε να τη βγάλει αμέσως. 

 

Θα έχουμε μειωμένο ωράριο αυξανόμενο κατά μισή ώρα όλη την εβδομάδα, αύριο έως 11.30 κλπ. και από βδομάδα μόνο σε ατομικό επίπεδο. 

 

Δυστυχως τα τμήματα είναι γεμάτα, 25 παιδιά. Σε όλα τα νηπιαγωγεία της πρωτεύουσας υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. Ήταν πολύ απογοητευμένη η προϊσταμενη. Δεν κατάφερα να μάθω σε ποιο τμήμα είναι, θα το μάθω αύριο. 

 

Να δούμε αύριο πώς θα πάει. Ίσως το τρίωρο καταφέρει να το βγάλει χωρίς πολύ κλάμα. 

3 ολόκληρες ΄ώρες από την πρώτη μέρα? Πολύ μου φαίνεται. Εμάς πέρσι, πρώτη μέρα, έκατσε λιγότερο από ώρα. Παιδικός βέβαια, αλλά και πάλι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 19 λεπτά , Έσπερος είπε:

κορίτσια παρεξηγήσατε. δεν είπα ότι θα μας κακοχαρακτηρίσει κάποιος γιατι κι εγω θα το έκανα αυτό. Απλώς υποθέτω ότι αν το παιδί σου μεταφέρει ότι κάποιο παιδί έχει σοβαρό προβκημα προσαρμογής, θα σκεφτείς ότι ίσως έχει κάποια ανπτυξιακη διαταραχή άρα θα είσαι διακριτικός με την οικογένεια μέχρι να διαπιστώσεις αν είναι άνετοι να έχουν παρέες κλπ, μπορεί να μην θέλουν να πιέζουν το παιδί τους με συναναστροφες πχ. Αλλά τέλος πάντων. δεν ξέρω κ τι εκλαμβάνουν τα άλλα παιδιά από τους συμμαθητές τους. 

 

Εμεις πήγαμε, αφησαν κ τους γονείς στην αυλή κ ήταν καλό αυτό. τα παιδιά που ήταν πέρσι έπαιζαν στα παιχνίδια, τα υπόλοιπα ήταν πιο μαζεμένα. όταν τα μάζεψαν για τον αγιασμό πήγε κανονικά με τα άλλα, γύρισε δυο τρεις φορές να μας κοιτάξει αλλά παρέμεινε μέχρι τα διαφορα χαιρετιστηρια μηνυνατα, όπου έφυγαν αρκετά παιδιά κ πήγαν να παίξουν. Κάποια αλλά δεν πλησίασαν στη σειρά ή έμειναν λιγότερο. επίσης δεν είπε τίποτα για τη μάσκα κ όταν φύγαμε δν ήθελε να τη βγάλει αμέσως. 

 

Θα έχουμε μειωμένο ωράριο αυξανόμενο κατά μισή ώρα όλη την εβδομάδα, αύριο έως 11.30 κλπ. και από βδομάδα μόνο σε ατομικό επίπεδο. 

 

Δυστυχως τα τμήματα είναι γεμάτα, 25 παιδιά. Σε όλα τα νηπιαγωγεία της πρωτεύουσας υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. Ήταν πολύ απογοητευμένη η προϊσταμενη. Δεν κατάφερα να μάθω σε ποιο τμήμα είναι, θα το μάθω αύριο. 

 

Να δούμε αύριο πώς θα πάει. Ίσως το τρίωρο καταφέρει να το βγάλει χωρίς πολύ κλάμα. 

Tην 1η παράγραφο δεν τη σχολιάζω,  είναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.

 

Σχετικά με τα υπόλοιπα, υπήρχαν λοιπόν και άλλα παιδιά που πήγαν πρώτη φορά! Και ήταν μαζεμένα!! Ο δικός σου δεν ήταν η εξαίρεση! πήγαν όλα πολύ καλά, και πάλι πιστεύεις ότι είναι δεδομένο ότι θα κλαψει! χμμμμμ

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , Yovanna είπε:

3 ολόκληρες ΄ώρες από την πρώτη μέρα? Πολύ μου φαίνεται. Εμάς πέρσι, πρώτη μέρα, έκατσε λιγότερο από ώρα. Παιδικός βέβαια, αλλά και πάλι.

εγω είπα και πάλι καλά. δεν το περίμενα. πολλοί γονεις δυσανασχετούν για τη δουλειά τους.

 

 

τωρα κλασικα δεν θέλει να φάει. βέβαια τον ξεκάναμε, ήρθε μετά στον δικό μας αγιασμό κ συνεδρίαση μέχρι 2. κ την προηγούμενη ενδομαδα πάλι δυο μέρες νηστικός γιατι αποφάσισε ότι δεν του άρεσε. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , samsympan είπε:

Στεναχωριέμαι που το διαβάζω αυτό @Έσπερος. Είναι δυνατόν Η συναναστροφή να είναι πίεση;! Υπάρχει η πιεστική-προβληματική-(βάλε ένα αρνητικό χαρακτηριστικό) συναναστροφή, ναι! Και υπάρχει και η υγιής συναναστροφή. Με όρια-διακριτικότητα-ευγένεια-σεβασμό-(βάλε ένα θετικό χαρακτηριστικό) συναναστροφή. Που είναι απαραίτητη για κάθε ανθρώπινο ον. Βάλε εδώ την βαρύτερη νόσο, αναπηρία, δυσμορφία που μπορείς να φανταστείς.

Αυτή η στάση που περιγράφεις εδώ ταυτίζεται με ξεπερασμένες, αντιπαιδαγωγικές απόψεις, της φοβικής προς ιδιαιτερότητες κοινωνίας. Που ναι, δυστυχώς υπάρχούν σε κάποιες οικογένειες παιδιών (με ή χωρίς ιδιαιτερότητες) και σε κάποια κοινωνικά περιβάλλοντα. Αλλά η εκπαιδευτική κοινότητα υποτίθεται εδώ και χρόνια παλεύει για να ξεπεραστούν αυτά! Και να ανοιγόμαστε, να μιλάμε για τις ιδιαιτερότητες μας, συνεργασία, ανοιχτές οι πόρτες του σχολείου στην κοινότητα, οι οικογένειες ενεργά μέλη της σχολικής κοινότητας, σύσφιξη των δεσμών, ομάδες γονέων, κλπ κλπ...

Ναι αυτά όμως δεν γινονται με το ζόρι. Εγώ σκέφτομαι πχ που δεν έχουμε και πρόβλημα, ότι αν τον πρώτο καιρό ζορίζεται με το σχολείο, δεν θα του επιβάλω με τη μία να γνωρίσουμε συμμαθητές στο σπίτι, για να έχει και το άγχος να διαχειριστεί τη συνύπαρξη κ τη μοιρασιά με ένα παιδί, όταν ήδη είναι πιεσμένο ένα μέρος της ημέρας του. Υπ αυτήν την έννοια, θα κοιτούσα να είμαι πιο διακριτική κ σε άλλες οικογένειες, ο καθένας θέλει τον χρόνο του. Δεν είναι θέμα φοβίας ή να κρύβεις τα προβλήματα. Είναι θέμα του τι έχει προτεραιότητα το παιδί σου. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 11 λεπτά , Έσπερος είπε:

Ναι αυτά όμως δεν γινονται με το ζόρι. Εγώ σκέφτομαι πχ που δεν έχουμε και πρόβλημα, ότι αν τον πρώτο καιρό ζορίζεται με το σχολείο, δεν θα του επιβάλω με τη μία να γνωρίσουμε συμμαθητές στο σπίτι, για να έχει και το άγχος να διαχειριστεί τη συνύπαρξη κ τη μοιρασιά με ένα παιδί, όταν ήδη είναι πιεσμένο ένα μέρος της ημέρας του. Υπ αυτήν την έννοια, θα κοιτούσα να είμαι πιο διακριτική κ σε άλλες οικογένειες, ο καθένας θέλει τον χρόνο του. Δεν είναι θέμα φοβίας ή να κρύβεις τα προβλήματα. Είναι θέμα του τι έχει προτεραιότητα το παιδί σου. 

Μπορείς όμως σε καμια εβδομάδα να κανονίσεις να βρεθείτε με ένα παιδάκι στις κούνιες. Με όποιο παιδάκι σου αναφέρει τις επόμενες ημέρες. 

Θα το ξαναπώ 20η φορά, μην προδικάζεις ότι θα ζοριστεί.

πρίν από 5 λεπτά , samsympan είπε:

 

Θα έλεγα να συζητήσεις με κάποιον τις απόψεις σου αυτές κι όλα αυτά που εξέφρασες αυτές τις ημέρες. Σοβαρά και εις βάθος. Τον σύζυγο, την δασκάλα, έναν ειδικό, τον Εαυτό σου, όλους αυτούς, κλπ.

Αλλά μάλλον δεν πρόκειται, γιατί επανειλλημένως σου έχει προταθεί και δεν συμφωνείς. Οπότε ok από εμένα καλή σχολική χρονιά σε όλους και

ακριβώς αυτό!

Αυτό ακριβώς, σε οποιοδήποτε θέμα εκφέρει παράλογες απόψεις, το λέμε όλες ότι είναι παράλογο αλλά αντικρούει με άλλα, παράλογα επιχειρήματα. Οπότε απλά δεν έχει νόημα...

Link to comment
Share on other sites

 

πρίν από 7 λεπτά , Έσπερος είπε:

Ναι αυτά όμως δεν γινονται με το ζόρι. Εγώ σκέφτομαι πχ που δεν έχουμε και πρόβλημα, ότι αν τον πρώτο καιρό ζορίζεται με το σχολείο, δεν θα του επιβάλω με τη μία να γνωρίσουμε συμμαθητές στο σπίτι, για να έχει και το άγχος να διαχειριστεί τη συνύπαρξη κ τη μοιρασιά με ένα παιδί, όταν ήδη είναι πιεσμένο ένα μέρος της ημέρας του. Υπ αυτήν την έννοια, θα κοιτούσα να είμαι πιο διακριτική κ σε άλλες οικογένειες, ο καθένας θέλει τον χρόνο του. Δεν είναι θέμα φοβίας ή να κρύβεις τα προβλήματα. Είναι θέμα του τι έχει προτεραιότητα το παιδί σου.

Θα έλεγα να συζητήσεις με κάποιον τις απόψεις σου αυτές κι όλα αυτά που εξέφρασες αυτές τις ημέρες. Σοβαρά και εις βάθος. Τον σύζυγο, την δασκάλα, έναν ειδικό, τον Εαυτό σου, όλους αυτούς, κλπ.

Αλλά μάλλον δεν πρόκειται, γιατί επανειλλημένως σου έχει προταθεί και δεν συμφωνείς. Οπότε ok από εμένα καλή σχολική χρονιά σε όλους και

1 hour ago, Ilaeira είπε:

Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδιά. Εύχομαι να κυλήσει ομαλά, χωρίς καραντίνες και άγχος, και κυρίως χωρίς κρούσματα και ανησυχίες για λόγους υγείας!

ακριβώς αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Εμείς είχαμε ενημέρωση σήμερα μετά τον αγιασμό, μας είπαν κάποια πράγματα για μάσκες κτλ, τι πρέπει να έχει μέσα η τσάντα, μας εδωσαν την λίστα και γενικές οδηγίες. Για την αυτοεξυπηρετηση δεν επεκτάθηκε πολύ η νηπιαγωγός είπε μόνο πως τα παιδια πρέπει να είναι αυτόνομα. Φέτος αλλάξαμε δασκάλα η οποία  έδωσε βάση στην γνωσιακή εκπαίδευση που θα λάβουν τα νήπια παιδάκια από το νηπιαγωγείο. Επίσης θα κάνουν αγγλικά και δραστηριότητες που δεν κατάλαβα αν θα γίνονται από την δασκάλα ή από άλλο εκπαιδευτικό, για τις δραστηριότητες εννοώ. 

 

1 ώρα πρίν, samsympan είπε:

. Και κακιούλες, βγάζουν και ζηλίτσες και νευράκια και μπορεί να αδικήσουν και να κοροϊδέψουν και και. Και από τόσο μικρά και πίο μικρά. Όλα είναι στην ανθρώπινη φύση

Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Απόλυτα σεβαστή η γνώμη σου βέβαια. Εγώ βλέπω παιδάκια γεμάτα αθωότητα που από εμάς αντιγράφουν συμπεριφορες ή υοθετουν  νοοτροπία. Ίσως επειδή δεν έχω δει έντονα ξεσπάσματα θυμού ή ζήλιας, δεν ξέρω. Δεν αμφισβητώ την ανθρώπινη φύση, σίγουρα δεν είναι τέλεια αλλά θεωρώ πως κι εμείς οι ενήλικες τα καθοδηγούμε, τα μεγαλώνουμε. 

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βράδυ η μικρή δυσκολευόταν να κοιμηθεί. Ένιωθε αναστάτωση. Το πρωί ξύπνησε ούτε εύκολα αλλά ούτε δύσκολα. Διάλεξε και έβαλε τα καλά της και πήγαμε παρέα με τα γειτονόπουλα. Τους υποδέχτηκε ο διευθυντής και παραμέσα οι δασκάλες της πρώτης, ρώτησαν τα ονόματά τους και τα χώρισαν. Βλέμμα δεν έριξε πίσω, την έβλεπα από μακριά να μιλάει με τα άλλα παιδάκια και τη δασκάλα, χαρούμενη! Μόνο όταν τελείωσαν είχε το νου της να με δει στη πόρτα. Η δασκάλα τους είναι πολύ ζεστή και χαμογελαστή και άρεσε σε όλα.

Ας έχουν μια καλή χρονιά όλα τους, να πηγαίνουν και να έρχονται χαρούμενα, υγιή και εμείς να τα καμαρώνουμε παράμερα,  με βρεγμένα μάτια. 

 

(Σήμερα συγκινήθηκα περισσότερο από ότι στο νηπιαγωγείο, το ομολογώ!)

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

α. όταν τα μάζεψαν για τον αγιασμό πήγε κανονικά με τα άλλα, γύρισε δυο τρεις φορές να μας κοιτάξει αλλά παρέμεινε μέχρι τα διαφορα χαιρετιστηρια μηνυνατα, όπου έφυγαν αρκετά παιδιά κ πήγαν να παίξουν. 

Τέλεια λοιπόν! Ήταν η πρώτη του επαφή με το σχολείο και τα πήγε μια χαρά! Μπορείς να πάρεις μια ανάσα από το άγχος σου! Αυτά είναι καλά νέα! :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 56 λεπτά , Έσπερος είπε:

κορίτσια παρεξηγήσατε. δεν είπα ότι θα μας κακοχαρακτηρίσει κάποιος γιατι κι εγω θα το έκανα αυτό. Απλώς υποθέτω ότι αν το παιδί σου μεταφέρει ότι κάποιο παιδί έχει σοβαρό προβκημα προσαρμογής, θα σκεφτείς ότι ίσως έχει κάποια ανπτυξιακη διαταραχή άρα θα είσαι διακριτικός με την οικογένεια μέχρι να διαπιστώσεις αν είναι άνετοι να έχουν παρέες κλπ, μπορεί να μην θέλουν να πιέζουν το παιδί τους με συναναστροφες πχ. Αλλά τέλος πάντων. δεν ξέρω κ τι εκλαμβάνουν τα άλλα παιδιά από τους συμμαθητές τους. 

 

Εμεις πήγαμε, αφησαν κ τους γονείς στην αυλή κ ήταν καλό αυτό. τα παιδιά που ήταν πέρσι έπαιζαν στα παιχνίδια, τα υπόλοιπα ήταν πιο μαζεμένα. όταν τα μάζεψαν για τον αγιασμό πήγε κανονικά με τα άλλα, γύρισε δυο τρεις φορές να μας κοιτάξει αλλά παρέμεινε μέχρι τα διαφορα χαιρετιστηρια μηνυνατα, όπου έφυγαν αρκετά παιδιά κ πήγαν να παίξουν. Κάποια αλλά δεν πλησίασαν στη σειρά ή έμειναν λιγότερο. επίσης δεν είπε τίποτα για τη μάσκα κ όταν φύγαμε δν ήθελε να τη βγάλει αμέσως. 

 

Θα έχουμε μειωμένο ωράριο αυξανόμενο κατά μισή ώρα όλη την εβδομάδα, αύριο έως 11.30 κλπ. και από βδομάδα μόνο σε ατομικό επίπεδο. 

 

Δυστυχως τα τμήματα είναι γεμάτα, 25 παιδιά. Σε όλα τα νηπιαγωγεία της πρωτεύουσας υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. Ήταν πολύ απογοητευμένη η προϊσταμενη. Δεν κατάφερα να μάθω σε ποιο τμήμα είναι, θα το μάθω αύριο. 

 

Να δούμε αύριο πώς θα πάει. Ίσως το τρίωρο καταφέρει να το βγάλει χωρίς πολύ κλάμα. 

Δλδ το 1/4 των παιδιών που κλαίνε κ δεν θέλουν να πάνε σχολείο σκέφτεσαι ότι έχουν κάποια αναπτυξιακή διαταραχή?? Εγώ πάντως όχι. Στο σχολείο πέρυσι ήταν ένα παιδάκι που δεν ήθελε καθόλου να πάει σχολείο, ακόμα κ 2 λεπτά να πήγαινε έκλαιγε με λιγμους (χειρότερα δλδ απ' τη δικιά μου). Δεν σκέφτηκα όμως ποτέ ότι έχει κάποιο πρόβλημα, απλά μάλλον ότι είναι πιο κλειστός χαρακτήρας

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 21 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Τέλεια λοιπόν! Ήταν η πρώτη του επαφή με το σχολείο και τα πήγε μια χαρά! Μπορείς να πάρεις μια ανάσα από το άγχος σου! Αυτά είναι καλά νέα! :)

Για σήμερα δεν φοβόμουν κάτι, είχα την ελπίδα ότι θα αφήσουν τους γονείς στην αυλή όπως κ έγινε, οπότε τη σημερινή μέρα την είχα εκτός υπολογισμού. το ότι αύριο είναι τρίωρο με παρηγορεί κάπως. λογικά δεν θα έχει κάποια πιεστική ανάγκη για τουαλέτα αυτό το διάστημα, αν καταφέρει να μπει μέσα κ να μείνει τόση ώρα φυσικά. μετά είπε ότι του άρεσε αλλά αυτό δεν μου λέει κάτι, το λέει κ όταν δοκιμάζει φαγητά μια μπουκιά ότι του άρεσε αλλά δν θέλει μετά κο άλλη. όμως επιμένει ότι το φαγητό που έφτιαξα σήμερα δεν του αρέσει. τρίτη βδομάδα που έχουμε τέτοιο θέμα. έχω σκάσει. ούτε να κοιμηθεί θέλει, έχει ξαπλώσει με τον μπαμπά του αλλά τους ακούω ξύπνιους. 

 

πρίν από 6 λεπτά , mama16 είπε:

Δλδ το 1/4 των παιδιών που κλαίνε κ δεν θέλουν να πάνε σχολείο σκέφτεσαι ότι έχουν κάποια αναπτυξιακή διαταραχή?? Εγώ πάντως όχι. Στο σχολείο πέρυσι ήταν ένα παιδάκι που δεν ήθελε καθόλου να πάει σχολείο, ακόμα κ 2 λεπτά να πήγαινε έκλαιγε με λιγμους (χειρότερα δλδ απ' τη δικιά μου). Δεν σκέφτηκα όμως ποτέ ότι έχει κάποιο πρόβλημα, απλά μάλλον ότι είναι πιο κλειστός χαρακτήρας

οντως κλαίει το 1/4; τις πρώτες μέρες ή γενικα; γιατί εγω όλο για χαρούμενους γονείς ακούω κ διαβάζω εδώ. Ενταξει δεν ξέρω τι θα υποθέσει ο καθένας, αλλά στο δικό μου έσχατο κακό σενάριο, θα μπορούσε δικαίως ο καθένας να υποθέσει το οτιδήποτε. μπορεί βέβαια να είναι ιδέες μου αυτά κ να μην λενε τίποτα τα άλλα παιδάκια στο σπίτι. 

πρίν από 35 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Επίσης θα κάνουν αγγλικά και δραστηριότητες που δεν κατάλαβα αν θα γίνονται από την δασκάλα ή από άλλο εκπαιδευτικό, για τις δραστηριότητες εννοώ. 

είναι δυο ώρες την ενδομαδα με καθηγήτρια Αγγλικών που θα συνυπάρχει με τη νηπιαγωγό. επίσης μπαίνουν κ τα περίφημα εργαστήρια δεξιοτήτων κ στο νηπιαγωγειο, που δεν νομίζω επι της ουσίας να είναι κάτι διαφορετικό αφού έτσι κι αλλιώς κάνουν διαθεματικά κ project. αυτά γίνονται από την νηπιαγωγό σε κάποιες διδακτικές ώρες, στην πράξη δεν νομίζω ότο θα καταλάβουν κάποια αλλαγή τα παιδιά. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , Έσπερος είπε:

. ούτε να κοιμηθεί θέλει

Καλύτερα! Να κοιμηθεί νωρίτερα το βράδυ να ξυπνήσει φρέσκος φρέσκος! 

 

Αύριο θα έχεις πιο ξεκάθαρη εικόνα, όλες μας δηλαδή. Εμάς θα σχολασουν έντεκα αύριο μετά το κολατσιό. 

 

Ενημέρωση των γονέων έγινε? 

 

 

Καλή χρονιά σε όλα τα παιδάκια! 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 11 λεπτά , Έσπερος είπε:

 

 

οντως κλαίει το 1/4; τις πρώτες μέρες ή γενικα; γιατί εγω όλο για χαρούμενους γονείς ακούω κ διαβάζω εδώ. Ενταξει δεν ξέρω τι θα υποθέσει ο καθένας, αλλά στο δικό μου έσχατο κακό σενάριο, θα μπορούσε δικαίως ο καθένας να υποθέσει το οτιδήποτε. μπορεί βέβαια να είναι ιδέες μου αυτά κ να μην λενε τίποτα τα άλλα παιδάκια στο σπίτι. 

Ο μέσος γονιός αντιλαμβάνεται την έναρξη του σχολείου ως μια φυσική μετάβαση με τα καλά της και τις δυσκολίες της. Θεωρεί πιθανό ότι το παιδί θα αντιδράσει, θα ταλαιπωρηθεί, θα κλάψει. Καταλαβαίνει ότι το πρόγραμμα της οικογένειας πρόσκαιρα θα αναστατωθεί, ότι θα δημιουργηθούν νέα δεδομένα, νέες συνήθειες. Δε θα το εκλάβει σαν συμφορά, δε θα θεωρήσει δεδομένη την αποτυχία του παιδιού στην προσαρμογή, δε θα φοβηθεί για την εικόνα του σαν γονιός αν το παιδί κλάψει ή κατουρηθεί, δε θα περάσει βδομάδες αναλυοντας την κάθε υποπερίπτωση "αποτυχίας" σε ένα φόρουμ μαμάδων πριν καν το παιδί πάει σχολείο, δε θα σπείρει πανικό.

 

Γι αυτό το λόγο ίσως ακούς χαρούμενους γονείς που τα παιδιά τους πάνε σχολείο. Όχι γιατί τα παιδιά τους δεν έκλαψαν αλλά γιατί εκείνοι βλέπουν τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Yovanna είπε:

3 ολόκληρες ΄ώρες από την πρώτη μέρα? Πολύ μου φαίνεται. Εμάς πέρσι, πρώτη μέρα, έκατσε λιγότερο από ώρα. Παιδικός βέβαια, αλλά και πάλι.

συνηθως καθονται κανονικα το 5ωρο,ναι στον παιδικο παει σταδιακα απο μια ωρα κ πανω.ευτυχως το μεγαλυτερο ποσοστο των παιδιων δ εχει θεμα

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

κορίτσια παρεξηγήσατε. δεν είπα ότι θα μας κακοχαρακτηρίσει κάποιος γιατι κι εγω θα το έκανα αυτό. Απλώς υποθέτω ότι αν το παιδί σου μεταφέρει ότι κάποιο παιδί έχει σοβαρό προβκημα προσαρμογής, θα σκεφτείς ότι ίσως έχει κάποια ανπτυξιακη διαταραχή άρα θα είσαι διακριτικός με την οικογένεια μέχρι να διαπιστώσεις αν είναι άνετοι να έχουν παρέες κλπ, μπορεί να μην θέλουν να πιέζουν το παιδί τους με συναναστροφες πχ. Αλλά τέλος πάντων. δεν ξέρω κ τι εκλαμβάνουν τα άλλα παιδιά από τους συμμαθητές τους. 

 

Εμεις πήγαμε, αφησαν κ τους γονείς στην αυλή κ ήταν καλό αυτό. τα παιδιά που ήταν πέρσι έπαιζαν στα παιχνίδια, τα υπόλοιπα ήταν πιο μαζεμένα. όταν τα μάζεψαν για τον αγιασμό πήγε κανονικά με τα άλλα, γύρισε δυο τρεις φορές να μας κοιτάξει αλλά παρέμεινε μέχρι τα διαφορα χαιρετιστηρια μηνυνατα, όπου έφυγαν αρκετά παιδιά κ πήγαν να παίξουν. Κάποια αλλά δεν πλησίασαν στη σειρά ή έμειναν λιγότερο. επίσης δεν είπε τίποτα για τη μάσκα κ όταν φύγαμε δν ήθελε να τη βγάλει αμέσως. 

 

Θα έχουμε μειωμένο ωράριο αυξανόμενο κατά μισή ώρα όλη την εβδομάδα, αύριο έως 11.30 κλπ. και από βδομάδα μόνο σε ατομικό επίπεδο. 

 

Δυστυχως τα τμήματα είναι γεμάτα, 25 παιδιά. Σε όλα τα νηπιαγωγεία της πρωτεύουσας υπάρχει το ίδιο πρόβλημα. Ήταν πολύ απογοητευμένη η προϊσταμενη. Δεν κατάφερα να μάθω σε ποιο τμήμα είναι, θα το μάθω αύριο. 

 

Να δούμε αύριο πώς θα πάει. Ίσως το τρίωρο καταφέρει να το βγάλει χωρίς πολύ κλάμα. 

το παιδι πρωτα απο ολα δ υπαρχει περιπτωση να σου πει,ο γιαννακης εχει προβλημα προσαρμογης.το πολυ να σου πει,ο γιαννακης στεναχωριεται που ειναι χωρις την μαμα του κ κλαιει

επισης πιστευω ελαχιστοι γονεις θα συνδεουν την δυσκολια προσαρμογης με αναπτυξιακα προβληματα,δ νομιζω οτι σχετιζεται

περυσι ο γιος μου ειχε συμμαθητη με αυτισμο,ηξερα οτι υπηρχε κ παραλληλη στην ταξη του,αλλα δ εμαθα παρα το πασχα ποιο παιδακι,δ μου ειχε περασει απο το μυαλο

δ πιστευω οτι η συμπεριφορα μου θα ηταν διαφορετικη ουτε προς το παιδι ουτε προς την οικογενεια.δυστυχως λογβ των συνθηκων δ εχουμε πολλες επαφες εκτος σχολειου με συμμαθητες

αυτο το παιδακι που λες λοιπον,σημερα ηταν αυτος που πλησιασε ενα μικρακι που εκλαιγε κ το ρωτουσε πως το λενε κ γτ ειναι στεναχωρημενος 

(αυτο το ισως,κ το οχι πολυ,πραγματικα δειχνουν ολη την σταση σου.πιστευω ο μικρος θα σε διαψευσει πανηγυρικα.ελπιζω να σε κανει να χαρεις τουλ αυτο)

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 29 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Καλύτερα! Να κοιμηθεί νωρίτερα το βράδυ να ξυπνήσει φρέσκος φρέσκος! 

 

Αύριο θα έχεις πιο ξεκάθαρη εικόνα, όλες μας δηλαδή. Εμάς θα σχολασουν έντεκα αύριο μετά το κολατσιό. 

 

Ενημέρωση των γονέων έγινε? 

 

 

Καλή χρονιά σε όλα τα παιδάκια! 

 

 

Ναι έγινε ενημέρωση λίγο πιο αναλυτική από τις οδηγίες του μειλ. Μας είπαν κ για το κολατσιό να είναι υγιεινό κ κατά προτίμηση σπιτικό, όχι φρουτα με κουκούτσια κ ξηρούς καρπούς. για αγορά υλικών δν είπαν κάτι, επισης δν είπαν να έχει αλλαξιά η τσάντα, μόνο για την πετσετιυλα, αλλά εγώ θα του βαλω φυσικά. 

 

Τωρα με δημοκρατικό τρόπο τον έβαλα να φάει δυο μπουκιές γιατί του είπα ότι δεν θα του δώσω τίποτα άλλο για το απόγευμα από αυτά που τιυ αρέσουν. 

 

πρίν από 24 λεπτά , Anna3011 είπε:

Ο μέσος γονιός αντιλαμβάνεται την έναρξη του σχολείου ως μια φυσική μετάβαση με τα καλά της και τις δυσκολίες της. Θεωρεί πιθανό ότι το παιδί θα αντιδράσει, θα ταλαιπωρηθεί, θα κλάψει. Καταλαβαίνει ότι το πρόγραμμα της οικογένειας πρόσκαιρα θα αναστατωθεί, ότι θα δημιουργηθούν νέα δεδομένα, νέες συνήθειες. Δε θα το εκλάβει σαν συμφορά, δε θα θεωρήσει δεδομένη την αποτυχία του παιδιού στην προσαρμογή, δε θα φοβηθεί για την εικόνα του σαν γονιός αν το παιδί κλάψει ή κατουρηθεί, δε θα περάσει βδομάδες αναλυοντας την κάθε υποπερίπτωση "αποτυχίας" σε ένα φόρουμ μαμάδων πριν καν το παιδί πάει σχολείο, δε θα σπείρει πανικό.

 

Γι αυτό το λόγο ίσως ακούς χαρούμενους γονείς που τα παιδιά τους πάνε σχολείο. Όχι γιατί τα παιδιά τους δεν έκλαψαν αλλά γιατί εκείνοι βλέπουν τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις.

αυτό το έχω αναρωτηθεί να σου πω την αλήθεια. γιατί ξέρω δυο περιπτώσεις που από μισόλογα των γονέων είχα καταλάβει ότι είχαν πάει κ σε αναπτυξιολογο για υποψία προβλημάτων που μάλλον μόνο υποψία ήταν ή ήταν κάτι ελαφρύ, κ τα πήγαν παιδικό σταθμό με παρότρυνση παιδιάτρου όπως κατάλαβα για ομιλία κλπ, κ έλεγαν ότι το παθδι πήγε πολύ καλά κ ήταν ευχαριστημένοι κ του άρεσε κλπ. κ λέω άραγε αυτή είναι η γενική εντύπωση εκ των υστέρων η ξεκίνησαν εξαρχής χωρίς θέμα;

 

ο ανιψιός μου πάντως που είναι νήπιο κ πάει από 3,5 στον ίδιο σταθμό, κλαίει κάθε φορά μετά από διακοπές κ σε διάφορες άσχετες φάσεις κ γενικα δείχνει ότι το σχολείο δν είναι η καλύτερη του. ντροπαλός κι αυτός σαν τον δικό μου  κ πιο φοβικός με διαφορα. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 12 λεπτά , Έσπερος είπε:

 

ο ανιψιός μου πάντως που είναι νήπιο κ πάει από 3,5 στον ίδιο σταθμό, κλαίει κάθε φορά μετά από διακοπές κ σε διάφορες άσχετες φάσεις κ γενικα δείχνει ότι το σχολείο δν είναι η καλύτερη του. ντροπαλός κι αυτός σαν τον δικό μου  κ πιο φοβικός με διαφορα. 

Αρα,βασει οσων ειπες, ο ανιψιος σου εχει προβληματα αναπτυξης και συμπεριφορας και ολη η οικογενεια του γενικως προβλημα

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 5 λεπτά , irin είπε:

Αρα,βασει οσων ειπες, ο ανιψιος σου εχει προβληματα αναπτυξης και συμπεριφορας και ολη η οικογενεια του γενικως προβλημα

Μα είπα εγω ότι έχει πρόβλημα μια οικογένεια επειδή το παιδί κλαίει; 

 

ο ανιψιός μου κλαίει πριν πάει σχολείο, δεν έχω ακούσει να κλαίει μέσα στο σχολείο κ να έχουν πάει να το πάρουν επειδή δεν ήθελε. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 49 λεπτά , Έσπερος είπε:

Για σήμερα δεν φοβόμουν κάτι, είχα την ελπίδα ότι θα αφήσουν τους γονείς στην αυλή όπως κ έγινε, οπότε τη σημερινή μέρα την είχα εκτός υπολογισμού. το ότι αύριο είναι τρίωρο με παρηγορεί κάπως. λογικά δεν θα έχει κάποια πιεστική ανάγκη για τουαλέτα αυτό το διάστημα, αν καταφέρει να μπει μέσα κ να μείνει τόση ώρα φυσικά. μετά είπε ότι του άρεσε αλλά αυτό δεν μου λέει κάτι, το λέει κ όταν δοκιμάζει φαγητά μια μπουκιά ότι του άρεσε αλλά δν θέλει μετά κο άλλη. όμως επιμένει ότι το φαγητό που έφτιαξα σήμερα δεν του αρέσει. τρίτη βδομάδα που έχουμε τέτοιο θέμα. έχω σκάσει. ούτε να κοιμηθεί θέλει, έχει ξαπλώσει με τον μπαμπά του αλλά τους ακούω ξύπνιους. 

 

οντως κλαίει το 1/4; τις πρώτες μέρες ή γενικα; γιατί εγω όλο για χαρούμενους γονείς ακούω κ διαβάζω εδώ. Ενταξει δεν ξέρω τι θα υποθέσει ο καθένας, αλλά στο δικό μου έσχατο κακό σενάριο, θα μπορούσε δικαίως ο καθένας να υποθέσει το οτιδήποτε. μπορεί βέβαια να είναι ιδέες μου αυτά κ να μην λενε τίποτα τα άλλα παιδάκια στο σπίτι. 

είναι δυο ώρες την ενδομαδα με καθηγήτρια Αγγλικών που θα συνυπάρχει με τη νηπιαγωγό. επίσης μπαίνουν κ τα περίφημα εργαστήρια δεξιοτήτων κ στο νηπιαγωγειο, που δεν νομίζω επι της ουσίας να είναι κάτι διαφορετικό αφού έτσι κι αλλιώς κάνουν διαθεματικά κ project. αυτά γίνονται από την νηπιαγωγό σε κάποιες διδακτικές ώρες, στην πράξη δεν νομίζω ότο θα καταλάβουν κάποια αλλαγή τα παιδιά. 

Κ στο φόρουμ αν δεις πολλά παιδάκια στην προσαρμογή αντιμετώπισαν θέμα, αλλά σιγά σιγά ξεπεράστηκε.. Στο δικό μας σχολείο από τα 10 τα 3

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , mama16 είπε:

Κ στο φόρουμ αν δεις πολλά παιδάκια στην προσαρμογή αντιμετώπισαν θέμα, αλλά σιγά σιγά ξεπεράστηκε.. Στο δικό μας σχολείο από τα 10 τα 3

δέκα παιδιά είστε; εγω τρελάθηκα με τα 25. δεν περίμενα λιγότερα από 20, αλλά το 25 πάει πολύ. όταν είναι τόσα πολλά, ακόμα κ ένα κάνει τη διαφορα, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα τραβήξουν οι νηπιαγωγοί. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...