Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Αν και δεν έχω την εμπειρία της τηλεκπαίδευσης σε δημόσιο σχολείο, αλλά σε ιδιωτικό.....υπάρχει ένας απολύτως κοινός τόπος....προσωπικά έχω απογοητευθεί πάρα πολύ από την στάση μεγάλης μερίδας γονέων.

 

Στο δικό μας σχολείο η τηλεκπαίδευση (αρχικά ασύγχρονη και μετέπειτα σύγχρονη) άρχισε από την πρώτη μέρα μόνο στα βασικά μαθήματα, κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε ότι είναι λίγα/πρόχειρα/ανεπαρκή/μη ανάλογα με αυτό που περιμένεις πληρώνοντας κλπ. Όταν ήρθε το σχολείο και προσέθεσε δευτερεύοντα μαθήματα (γιατί έχει κανονικά διορισμένους εκπαιδευτικούς που οφείλει να τους πληρώνει άρα να τους απασχολεί και δεν μπορεί να τους βγάλει σε αναστολή) άρχισαν οι διαμαρτυρίες τύπου "Μα είναι δυνατόν να γίνεται τηλεκπαίδευση στα εικαστικά, στο θέατρο, στην γυμναστική?" και "Το κάνουν για να μην κόψουν δίδακτρα" και κάπως έτσι έχουμε φτάσει να έχουμε σχεδόν πλήρες πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης και κανείς να μην είναι ευχαριστημένος γιατί μάλλον θεώρησαν ότι θα ήταν μια καλή ευκαιρία να πληρώσουν χαμηλότερα δίδακτρα φέτος.

 

Και είναι κρίμα αυτή η προσέγγιση γιατί πραγματικά η τακτική των ιδιωτικών σχολείων αυτή την περίοδο σχετικά με την τιμολογιακή τους πολιτική μπάζει από πολλές μεριές και υπάρχουν πράγματα προς επίκριση και αποδοκιμασία, αλλά πολλοί γονείς εκκινούν με την λογική "Δεν έχει νόημα να κάνει το παιδί μου θέατρο, μουσική, εικαστικά, φυσική αγωγή, ας κάνει τα βασικά, να πάρω και την εκπτωσούλα μου και να βγει η χρονιά".

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

On 8/4/2020 at 12:49 ΠΜ, Έσπερος είπε:

Επειδή εδώ ο κύκλος είναι στενός κ ξερουν γενικα τι στιλ εξέτασης εχει ο καθενας, δεν μ αρεσει η ιδέα ότι έχουν μέσω των παιδιών απεριόριστη προσβαση στο υλικο μας ετοιμο σε ηλεκτρονική μορφή γιατί μετά θα κάνουν τους έξυπνους τις αλλες χρονιές. αλλα δεν θελω να ανεβάζω κλειδωμένα pdf γιατι μπορει τα παιδια να θελουν να εκτυπώνουν. Τους φροντιστές εννοώ, που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα. 

 

 

Αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις. Οι φροντιστές τα βρίσκουν με έναν μαγικό τρόπο, λίγο από δω, λίγο από κει. Οπότε μην τα κρύβεις,τουλάχιστον να τα έχουν και τα παιδιά που δεν κάνουν φροντιστήριο. Απλά θα πρέπει να αλλάζουν τα διαγωνίσματα κάθε χρόνο....

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena είπε:

Αν και δεν έχω την εμπειρία της τηλεκπαίδευσης σε δημόσιο σχολείο, αλλά σε ιδιωτικό.....υπάρχει ένας απολύτως κοινός τόπος....προσωπικά έχω απογοητευθεί πάρα πολύ από την στάση μεγάλης μερίδας γονέων.

 

Στο δικό μας σχολείο η τηλεκπαίδευση (αρχικά ασύγχρονη και μετέπειτα σύγχρονη) άρχισε από την πρώτη μέρα μόνο στα βασικά μαθήματα, κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε ότι είναι λίγα/πρόχειρα/ανεπαρκή/μη ανάλογα με αυτό που περιμένεις πληρώνοντας κλπ. Όταν ήρθε το σχολείο και προσέθεσε δευτερεύοντα μαθήματα (γιατί έχει κανονικά διορισμένους εκπαιδευτικούς που οφείλει να τους πληρώνει άρα να τους απασχολεί και δεν μπορεί να τους βγάλει σε αναστολή) άρχισαν οι διαμαρτυρίες τύπου "Μα είναι δυνατόν να γίνεται τηλεκπαίδευση στα εικαστικά, στο θέατρο, στην γυμναστική?" και "Το κάνουν για να μην κόψουν δίδακτρα" και κάπως έτσι έχουμε φτάσει να έχουμε σχεδόν πλήρες πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης και κανείς να μην είναι ευχαριστημένος γιατί μάλλον θεώρησαν ότι θα ήταν μια καλή ευκαιρία να πληρώσουν χαμηλότερα δίδακτρα φέτος.

 

Και είναι κρίμα αυτή η προσέγγιση γιατί πραγματικά η τακτική των ιδιωτικών σχολείων αυτή την περίοδο σχετικά με την τιμολογιακή τους πολιτική μπάζει από πολλές μεριές και υπάρχουν πράγματα προς επίκριση και αποδοκιμασία, αλλά πολλοί γονείς εκκινούν με την λογική "Δεν έχει νόημα να κάνει το παιδί μου θέατρο, μουσική, εικαστικά, φυσική αγωγή, ας κάνει τα βασικά, να πάρω και την εκπτωσούλα μου και να βγει η χρονιά".

 

Έτσι έπρεπε να γίνεται και στη δημόσια εκπαίδευση. Δεν γίνεται να έχεις διορισμένους εκπαιδευτικούς κανονικά και να μην οργανώσεις  να κάνουν σύγχρονη διδασκαλία, όλοι οι δάσκαλοι όλων των ειδικοτήτων με  συγκεκριμένο πρόγραμμα που να καλύπτει όσο το δυνατόν τα κενά δύο μηνών κλειστά σχολεία.

Το έχουμε ρίξει στην πολύ συζήτηση και από ουσία τίποτα η δημόσια εκπαίδευση για άλλη μια φορά. Αναλωνόμαστε σε συζητήσεις, θα ανοίξουν δεν θα ανοίξουν τα σχολεία , ενώ ταυτόχρονα περνάνε οι μέρες , οι βδομάδες , οι μήνες που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν με σύστημα τόσο δημιουργικά!

 

(Φυσικά διαφωνώ με τη λογική των γονέων των ιδιωτικών σχολείων, όλα τα μαθήματα τα θεωρώ σημαντικά για να έχει κάποιος κλασική παιδεία. Δεν ξέρω αν δικαιούστε έκπτωση διδάκτρων επειδή τώρα δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις εγκαταστάσεις τους, άλλα έκπτωση για να γίνει ανάλογη έκπτωση και στα μαθήματα που διδάσκονται θεωρώ ότι σαν αίτημα δεν έχει σοβαρότητα. Για μένα  ο ιδιοκτήτης που παρέχει τηλεκπαίδευση με όλα τα μαθήματα δείχνει υπευθυνότητα και προς το μαθητή και ως προς τον εργαζόμενό του εκπαιδευτικό).

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να κάνω μία σύγκριση μεταξύ καθηγητών δημοσίου και μάλιστα ίδιας ειδικότητας, εικαστικά.

Η κυρία Α, διδάσκει σε πολλά σχολεία, μεταξύ των οποίων το Δημοτικό μας. Σύγχρονη εκπαίδευση δεν έκανε, αλλά από την πρώτη εβδομάδα, άρχισε να αναρτά κείμενα για καλλιτέχνες προσαρμοσμένα στο επίπεδο κάθε τάξης, εικόνες από το έργο τους, οδηγίες για την τεχνοτροπία τους, και αναλυτικές οδηγίες για σκίτσο, ζωγραφική και κολλάζ, με συνδυασμό "υποχρεωτικών" και έξτρα εργασιών. Μιλάμε για καμιά εικοσαριά σελίδες ανά καλλιτέχνη, με εικόνες, βίντεο κλπ, και σίγουρα είναι κάτι που θέλει πολλή δουλειά για να το ετοιμάσει. Όσα παιδιά θέλησαν να συμμετέχουν και έκαναν τις εργασίες τους, παίρνουν άμεσα πίσω προσωπικά μηνύματα, με παρατηρήσεις, διρθώσεις, συμβουλές,έξτρα υλικό. 

Η κυρία Β, διδάσκει μάλιστα μόνο σε 3 σχολεία, και μάλιστα και τα 3 είναι Γυμνάσια, άρα πιο ομοιόμορφη ύλη και πιο εύκολο να στείλει οδηγίες. Η κυριά αυτή λοιπόν, ε όσο την είδατε εσείς από όταν έκλεισαν τα σχολεία, άλλο τόσο και εμείς. Στο facbook πάντως, γιατί την έψαξαν, κάθε μέρα ανεβάζει "σαχλαμάρες" άρα δεν είναι ότι δεν ξέρει να χειριστεί ψηφιακά μέσα.

Και πέραν του αν αξίζει τον κόπο να αγχωθούμε για το αν τα παιδιά έχασαν κάτι μην κάνοντας εικαστικά για 3 μήνες, παραμένει η απορία και το συναίσθημα της οργής γιατί και η μία και η άλλη κυρία πληρώνονται με βάση το ίδιο σύστημα, η μία για να εργάζεται, η άλλη για να αναρτά memes με γατάκια στον προσωπικό της λογαριασμό!

Link to comment
Share on other sites

@ΑΡΓΚ απαράδεκτη συμπεριφορά! Πέρα από την υποχρέωση προς τους μαθητές, την οποία φαίνεται να μην υπολογίζει και είναι εξοργιστικό, δεν εκτιμά την ίδια της της υπόσταση ως εκπαιδευτικός και εικαστικός, το οποίο είναι λυπηρό. 

Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της, δέχεται ερωτήσεις για την στάση της; Τι λέει η ίδια επ'αυτού;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

@kotsifikos απαντώντας στην ερώτηση σου "πως γίνεται η σύγχρονη τηλε-εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο".

Από σχετική συζήτηση που είχα και αφορά νηπιακό τμήμα σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο: Είναι καθημερινές διαδικτυακές συναντήσεις της τάξης όπου τα παιδιά και η δασκάλα θα χαιρετηθούν και θα πουν τα νέα τους. Μπορεί να δείξουν τις χειροτεχνίες-κατασκευές τους που έφτιαξαν (βάσει ασύγχρονου υλικού δραστηριοτήτων προηγούμενων ημερών). Να πουν κάποιο τραγουδάκι. Να τους διαβάσει η δασκάλα μια σύντομη ιστορία και να συζητήσουν για αυτή. Να κάνουν μια σύντομη δραστηριότητα που μπορεί να γίνει από το σπίτι, κλπ.

 

Γενικά στην Αβάθμια αφορά σε μία σύντομη σχετικά διαδικτυακή συνάντηση που στόχος της είναι η διατήρηση της ενότητας της τάξης και η ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών (βλέποντας τους συμμαθητές και την δασκάλα τους, δίνοντας τους την ευκαιρία να μιλήσουν, να μοιραστούν την χαρά-τον προβληματισμό τους, να ακούσουν τη δασκάλα-τους συμμαθητές, κλπ). 

 

Επίσης ήθελα να αναφέρω και κάτι ακόμη που βρήκα πολύ ωραίο. Καθηγητής φυσικής αγωγής (σίγουρα δεν είναι ο μόνος), έφτιαξε (από αρχής lockdown) ομάδα σε διαδικτυακή πλατφόρμα, με τους μαθητές του (παιδιά δημοτικού), όπου παραδίδει το μάθημα γυμναστικής του κανονικά. 

 

Βέβαια αν τελικά προχωρήσουν σε σύγχρονη εκπαίδευση στο δημόσιο νηπιαγωγείο, θα συνεχιστεί (έχει ξεκινήσει ήδη με αντιδράσεις εκπαιδευτικών Α'βάθμιας αλλά και συλλόγων γονέων-κηδεμόνων... ;! γκου γκουχ -_-) το αλλαλούμ που συμβαίνει και στις άλλες βαθμίδες με τις αντικρουόμενες απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

Just now, samsympan είπε:

@kotsifikos απαντώντας στην ερώτηση σου "πως γίνεται η σύγχρονη τηλε-εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο".

Από σχετική συζήτηση που είχα και αφορά νηπιακό τμήμα σε ιδιωτικό νηπιαγωγείο: Είναι καθημερινές διαδικτυακές συναντήσεις της τάξης όπου τα παιδιά και η δασκάλα θα χαιρετηθούν και θα πουν τα νέα τους. Μπορεί να δείξουν τις χειροτεχνίες-κατασκευές τους που έφτιαξαν (βάσει ασύγχρονου υλικού δραστηριοτήτων προηγούμενων ημερών). Να πουν κάποιο τραγουδάκι. Να τους διαβάσει η δασκάλα μια σύντομη ιστορία και να συζητήσουν για αυτή. Να κάνουν μια σύντομη δραστηριότητα που μπορεί να γίνει από το σπίτι, κλπ.

 

Γενικά στην Αβάθμια αφορά σε μία σύντομη σχετικά διαδικτυακή συνάντηση που στόχος της είναι η διατήρηση της ενότητας της τάξης και η ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών (βλέποντας τους συμμαθητές και την δασκάλα τους, δίνοντας τους την ευκαιρία να μιλήσουν, να μοιραστούν την χαρά-τον προβληματισμό τους, να ακούσουν τη δασκάλα-τους συμμαθητές, κλπ). 

 

Επίσης ήθελα να αναφέρω και κάτι ακόμη που βρήκα πολύ ωραίο. Καθηγητής φυσικής αγωγής (σίγουρα δεν είναι ο μόνος), έφτιαξε (από αρχής lockdown) ομάδα σε διαδικτυακή πλατφόρμα, με τους μαθητές του (παιδιά δημοτικού), όπου παραδίδει το μάθημα γυμναστικής του κανονικά. 

 

Βέβαια αν τελικά προχωρήσουν σε σύγχρονη εκπαίδευση στο δημόσιο νηπιαγωγείο, θα συνεχιστεί (έχει ξεκινήσει ήδη με αντιδράσεις εκπαιδευτικών Α'βάθμιας αλλά και συλλόγων γονέων-κηδεμόνων... ;! γκου γκουχ -_-) το αλλαλούμ που συμβαίνει και στις άλλες βαθμίδες με τις αντικρουόμενες απόψεις.

 

Και στο δικό μας νηπιαγωγείο (ιδιωτικό) τα παραπάνω γίνονται, με το τμήμα χωρισμένο στα 2 (7 + 7 παιδιά), μία ώρα την ημέρα. Και στο δημοτικό επίσης η διαδικτυακή γυμναστική ήταν από τα πρώτα "μη βασικά" μαθήματα που μπήκαν στην τηλεκπαίδευση.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena said:

 

Και στο δικό μας νηπιαγωγείο (ιδιωτικό) τα παραπάνω γίνονται, με το τμήμα χωρισμένο στα 2 (7 + 7 παιδιά), μία ώρα την ημέρα. Και στο δημοτικό επίσης η διαδικτυακή γυμναστική ήταν από τα πρώτα "μη βασικά" μαθήματα που μπήκαν στην τηλεκπαίδευση.

Στο νηπιαγωγείο αυτό που γίνεται βλέπεις να βοηθάει το παιδί στην πρόοδο του?

Εμείς παίρνουμε ύλη από το σχολείο και γίνονται ''εργασίες '' στο σπίτι, κάτι που  πλέον έχει κουράσει το παιδί και αρνείται να το κάνει.Είναι κάτι το οποίο με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα καθώς πολύ φοβάμαι πως θα δημιουργηθεί κενό στο παιδί και μετά θα υπάρξει πίεση να το καλύψει.

Και εμείς σε ιδιωτικό είμαστε αλλά όχι σε σχολείο , σε παιδικό ο οποίος έχει τμήματα προνηπίου και νηπίου.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Στο νηπιαγωγείο αυτό που γίνεται βλέπεις να βοηθάει το παιδί στην πρόοδο του?

Εμείς παίρνουμε ύλη από το σχολείο και γίνονται ''εργασίες '' στο σπίτι, κάτι που  πλέον έχει κουράσει το παιδί και αρνείται να το κάνει.Είναι κάτι το οποίο με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα καθώς πολύ φοβάμαι πως θα δημιουργηθεί κενό στο παιδί και μετά θα υπάρξει πίεση να το καλύψει.

Και εμείς σε ιδιωτικό είμαστε αλλά όχι σε σχολείο , σε παιδικό ο οποίος έχει τμήματα προνηπίου και νηπίου.

 

Την βοηθάει στην ψυχολογία της και την κρατάει σε μια ρουτίνα, σε επίπεδο προόδου δεν προσφέρει - κατά την γνώμη μου - κάτι παραπάνω από το να είχαμε μόνο τις "εργασίες" μέσω mail (και σε εμάς στέλνουν). Γενικά για "κενά" προσωπικά στην προσχολική εκπαίδευση δεν θα ανησυχούσα, από το μεγάλο μου παιδί διαπίστωσα ότι στο δημοτικό αρχίζουν από την αρχή τα πάντα, στο δικό μας τουλάχιστον έτσι έγινε, παρόλο που το ίδιο το σχολείο έχει βαθμίδα προνηπίου-νηπιαγωγείου. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 34 λεπτά , kotsifikos είπε:

Στο νηπιαγωγείο αυτό που γίνεται βλέπεις να βοηθάει το παιδί στην πρόοδο του?

Εμείς παίρνουμε ύλη από το σχολείο και γίνονται ''εργασίες '' στο σπίτι, κάτι που  πλέον έχει κουράσει το παιδί και αρνείται να το κάνει.Είναι κάτι το οποίο με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα καθώς πολύ φοβάμαι πως θα δημιουργηθεί κενό στο παιδί και μετά θα υπάρξει πίεση να το καλύψει.

Και εμείς σε ιδιωτικό είμαστε αλλά όχι σε σχολείο , σε παιδικό ο οποίος έχει τμήματα προνηπίου και νηπίου.

Οποτε απαντήθηκε κ η ερώτηση μου για το τι σχολειο πατε

Εγω δ θα έλεγα ότι βοηθάει στην πρόοδο ιδιαίτερα, σαν να παίρνεις ένα βιβλίο από αυτά με ασκήσεις για νηπια, με προγραφη, μοτίβα κλπ

Είμαι τυχερή γτ μέχρι τώρα τους άρεσαν πάρα πολύ οι εργασίες, συμμετέχει όσο μπορεί κ ο μικρος 3,5χρ.οποτε όταν λέω να κάνουμε εργασίες ενδιαφέρονται κ τα κάνουν με μεγάλο ενθουσιασμό. Αλλα ειναι κ πολυ ωραιες. 

Δ νομιζω οτι θα τους αφήσει ένα τόσο μεγάλο κενό, στο δημοτικο τα ξανακάνουν όλα αυτά που έχουν μάθει. (τουλ για τώρα 3μ.αν συνεχίσουμε έτσι του χρονου, δ ξερω). Εγω στα νηπια εστιάζω στην αυτοεξυπηρέτηση, την συμπεριφορά μέσα στην τάξη, την συνεργασία, την σχέση με την δασκαλα

Προσωπικα δ ανησυχώ, γτ ειδικα με το γράψιμο τα παει πολύ καλά, με τα μαθηματικά έτσι κ ετσι

Αλλα επειδη μιλάμε μέσω μεσσεντζερ με συμμαθητές κ δασκάλα, της άρεσε που ειπε χρόνια πολλά σε όσα παιδακια γιόρταζαν αυτές τις μέρες, στείλαμε ευχές για το πασχα, ζωγράφισε κ το στείλαμε σε μια φίλη της που είχε γενέθλια, μας έστειλε δύο βιντεακια κ οι δασκάλα κ χάρηκε που την ακουσε

Χωρίς να ξέρω πως θα παει η σύγχρονη, θα ήθελα να είναι μια ωρα, ισως κουράζει κάποια παιδακια αλλα σε μισή ώρα δ προλαβαινεις να κανεις κτ. Λογικα μικρότερα τμήματα από το φυσικό. Κ θα ήθελα έστω 3φορες την εβδομάδα δευτερα-Τετάρτη-Παρασκευή πχ κ εναν όγκο ασύγχρονης να ασχολείσαι μιση με μια ωρα μέρα παρά μέρα, αν όχι κάθε μερα

Κάπως έτσι θα το ήθελα για τον μικρο που θα πάει προνηπια του χρονου, αν κλείσουν πάλι, αν κ ειδικα σε αυτόν θα φανει η έλλειψη επαφής, δ ειναι τοσο δουλεμένο. Για την μεγάλη που θα πάει πρώτη, ουτε που μπορώ να φανταστώ να την κάνουμε ετσι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ένα μπάχαλο έχω να πω εγώ.. Κρατάτε με σωριαζομαι. Ναι δουλεύω. Το τριπλάσιο. Έχω ρημαξειιιιιιι

Τα λυπάμαι κι αυτά τα καημένα έχουν απελπιστεί, ευτυχώς τα μεγάλα μου επιστρέφουν στις τάξεις τους 

Link to comment
Share on other sites

Έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω πόσα λεφτά βγάζουν μηνιαίως οι δημόσιοι δάσκαλοι η καθηγητές. Θα μου πει κάποιος? Γιατί έχω νευριάσει με φιλη εκπαιδευτικό του δημοσίου κάθεται όλη μέρα δήθεν δικαιολογίες, κανει ζωαρα, πληρώνεται. Αλλά γιατί? Είναι άδικο. Με αφορμή το ποστ της αργκ. Πόσα παίρνουν ρε παιδιά οι δημόσιοι? 

 

Παντως μετά από απο. Όλα αυτά πέφτουν οι μάσκες βγαίνουν πολλά στη φόρα κι εγώ ανακαλύπτω πράγματα για ανθρώπους γύρω μου που δεν είχα φανταστεί... Κι αυτή τη φίλη εμένα πια δε μου βγαίνει να την κάνω παρέα. Κάποτε μιλούσαμε για ιδανικά έδειχνε ενδιαφέρον για τη δουλειά μας, έπλεκε το εγκώμιο του δασκάλου και την άκουγα με το στόμα ανοιχτό και τώρα απλώς εγκατέλειψε γιατί??? Κι αυτά τα παιδιά τι φταίνε δηλαδή? Αφού πληρώνεσαι κάνε κάτι. Ψάξε κυρία μου βρε τρόπους.  Κάνε και κανάλι στο γιουτιπυμπ μάθε δεν είναι κάτι. Προσπάθησε τελοσπαντων. Απαγορεύεται κάτι άλλο από webex? Ωραία στείλε με μέιλ. Απλό. Δεν ξερω απογοήτευση, τώρα που ψηφίστηκαν και κάμερες στις αίθουσες θα πέσει πολύ ξεβρακωμα. Εγώ προσωπικά δεν έχω τίποτα να φοβηθω και δε με νοιάζει να μου βάλουν κάμερες. Βέβαια θα αναστατώοθυν οι γονείς αλλά ευκαιρία είναι να πέσουν οι μάσκες. Και να μείνουν οι κάμερες όχι για λίγο. Να φανούν όσες ξύνονται και μιλάνε στα κινητά τους ή κοιμούνται όρθιες και όσοι δουλεύουν. Αλλά να μη φαίνονται τα παιδιά εκεί θέλει μαεστρία και τροπολογία του νόμου, για να δούμε..

 

 

Κι αυτό με αφορμή το ποστ της αργκ γιατί κι εγώ θα θυμωνα. Γιατί δεν τη κάνετε ρεζίλι στο διευθυντή? Γράψτε της κάτι στο φμπ να χει να το θυμάται.. Κι ας το σβήσει.. Αρκεί να το δει.. Άμα δε μιλήσετε θα συνεχίσει να ανεβάζει γατάκια και τέτοια μωρέ κάτι τέτοιοι θέλουν ξεμπροστιασμα αλλιώς δεν παίρνουν χαμπαρι

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πρίν, Nefeli2014 είπε:

Έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω πόσα λεφτά βγάζουν μηνιαίως οι δημόσιοι δάσκαλοι η καθηγητές. Θα μ

Δεν είναι κρυφό το ενιαίο μισθολόγιο. Ο,τι παιρνουν  κ οι τπολοιποι δημόσιοι ΠΕ συν κατι παραπανω (100 ή κ περισσοτερο  για καποια μερη) για οσους ειναι σε απομακρυσμένες περιοχες. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν είναι κρυφό το ενιαίο μισθολόγιο. Ο,τι παιρνουν  κ οι τπολοιποι δημόσιοι ΠΕ συν κατι παραπανω (100 ή κ περισσοτερο  για καποια μερη) για οσους ειναι σε απομακρυσμένες περιοχες. 

Ποσο δηλαδή? Δεν ξέρω πόσο παίρνουν 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δασκάλες ξένων γλωσσών που δεν έχουν προτιμήσει σύγχρονη διδασκαλία , αλλά ασύγχρονη ( στέλνουν κάποιες ασκήσεις μόνο και αυτές χωρίς να τις διορθώνουν ).

 

Πόσο κοροϊδία, πείτε μου πόσο...

Link to comment
Share on other sites

On 11 Μαΐου 2020 at 3:42 ΠΜ, Nefeli2014 είπε:

Ποσο δηλαδή? Δεν ξέρω πόσο παίρνουν 

Στο ιντερνετ εχει μονο τις μικτές οντως. Δεν βρισκω πουθενα τα καθαρα για να σου πω έναν μέσο όρο. Οι πολύ παλιοί μπορεί να φτάνουν κ τα 1500 γιατι εκεινοι ειχαν λιγοτερες περικοπές. Οι νεοι μεχρι 10 χρονια για να φτασουν τα 1000 πρεπει να εχουν μεταπτυχιακο. Εγω τα 1100 περιπου που παιρνω τα παιρνω επειδη το διδακτορικό μου δίνει 12 χρόνια υπηρεσίας, δηλαδή τωρα πληρώνομαι σαν καποιον με 20 χρονια. 

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, το θέμα δεν είναι όμως οι μισθοί και μόνο. Δηλαδή εγώ ποτέ δε θα έλεγα "καλά τους κάνουν τους τεμπέληδες και δεν τους πληρώνουν" αλλά ούτε και το τραγικό που έχω ακούσει "για τόσα που παίρνουμε, και πολύ εργαζόμαστε". Θα έπρεπε να υπάρχει μισθός αξιοπρεπής, αλλά και αντίστοιχοι όροι εργασίας, ένας έλεγχος για τα βασικά, αξιολόγηση, επιμόρφωση κλπ. Αν δεν κάνεις τη δουλειά σου, να φεύγεις, όπως θα έφευγες από οπουδήποτε αλλού, αν κάνεις τη δουλειά σου, να αμοίβεσαι με ένα μισθό που να σε καλύπτει. Αλλά δεν το δέχομαι σαν επιχείρημα που το έχω ακούσει από φίλους "παίρνουμε τόσα λίγα", επιλογή είναι. Αν νιώθει κάποιος ότι δε βγαίνει με το μισθό του, επιλέγει άλλο επάγγελμα αν πιστεύει ότι αλλού θα έπαιρνε περισσότερα, αποκλείεται κανείς να πήγε να γίνει καθηγητής και να μην είχε ιδέα πόσο πληρώνονται, αλλά πάντως δεν "ξεσπάει" στα παιδιά. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

Βρε παιδιά, το θέμα δεν είναι όμως οι μισθοί και μόνο. Δηλαδή εγώ ποτέ δε θα έλεγα "καλά τους κάνουν τους τεμπέληδες και δεν τους πληρώνουν" αλλά ούτε και το τραγικό που έχω ακούσει "για τόσα που παίρνουμε, και πολύ εργαζόμαστε". Θα έπρεπε να υπάρχει μισθός αξιοπρεπής, αλλά και αντίστοιχοι όροι εργασίας, ένας έλεγχος για τα βασικά, αξιολόγηση, επιμόρφωση κλπ. Αν δεν κάνεις τη δουλειά σου, να φεύγεις, όπως θα έφευγες από οπουδήποτε αλλού, αν κάνεις τη δουλειά σου, να αμοίβεσαι με ένα μισθό που να σε καλύπτει. Αλλά δεν το δέχομαι σαν επιχείρημα που το έχω ακούσει από φίλους "παίρνουμε τόσα λίγα", επιλογή είναι. Αν νιώθει κάποιος ότι δε βγαίνει με το μισθό του, επιλέγει άλλο επάγγελμα αν πιστεύει ότι αλλού θα έπαιρνε περισσότερα, αποκλείεται κανείς να πήγε να γίνει καθηγητής και να μην είχε ιδέα πόσο πληρώνονται, αλλά πάντως δεν "ξεσπάει" στα παιδιά. 

Αυτό αν έχει ειπωθεί, τόσο πληρωνόμαστε τόσα κάνουμε (δεν έχω ακούσει κανένα να το λέει, μα την αλήθεια) ειναι ανήθικο για το συγκεκριμένο επαγγελμα. 

Ασε που στον ιδιωτικό τομεα κ με πτυχία παίρνεις λιγότερα, ειδικα σε σχέση με τους παλαιούς μισθούς δημοσιων, δεν υπαρχουν εδώ κ χρονια οι τριετιες. 

Αλλά οπως λες δεν είναι ο μισθός το θέμα, αλλά ολοι οι εκπαιδευτικοι να παραγουν έργο, όποιος δεν το κάνει να έχει επιπτώσεις, δεν είναι δυνατον να ανεχόμαστε φαινόμενα αργομισθιας εις βάρος των παιδιών αλλά κ της κοινωνίας! 

Έλεγχος κ αξιολόγηση κ αξιοκρατία επιτέλους! 

Link to comment
Share on other sites

On 11/5/2020 at 4:26 ΠΜ, arieta είπε:

Δασκάλες ξένων γλωσσών που δεν έχουν προτιμήσει σύγχρονη διδασκαλία , αλλά ασύγχρονη ( στέλνουν κάποιες ασκήσεις μόνο και αυτές χωρίς να τις διορθώνουν ).

 

Πόσο κοροϊδία, πείτε μου πόσο...

 

Aυτό πρέπει να είναι γενικό φαινόμενο στις ξένες γλώσσες, όχι πως πριν δεν κορόιδευαν οι μισές στο μάθημα, αλλά με το εξ αποστάσεως, το πήγαμε σε άλλο επίπεδο. Η μία μας στέλνει φυλλάδια με τις απαντήσεις για αυτοδιόρθωση, η άλλη link σε site κάποιου οργανισμού που έχει online ασκήσεις και άλλες δύο (μία δημοτικό μία γυμνάσιο) όσο τις ακούσατε εσείς, άλλο τόσο και εμείς, απλά μας έστειλαν ένα μήνυμα όταν κλείσαν τα σχολεία ότι κάποια στιγμή θα τα πούμε και ακόμη τις περιμένουμε.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Aυτό πρέπει να είναι γενικό φαινόμενο στις ξένες γλώσσες, όχι πως πριν δεν κορόιδευαν οι μισές στο μάθημα, αλλά με το εξ αποστάσεως, το πήγαμε σε άλλο επίπεδο. Η μία μας στέλνει φυλλάδια με τις απαντήσεις για αυτοδιόρθωση, η άλλη link σε site κάποιου οργανισμού που έχει online ασκήσεις και άλλες δύο (μία δημοτικό μία γυμνάσιο) όσο τις ακούσατε εσείς, άλλο τόσο και εμείς, απλά μας έστειλαν ένα μήνυμα όταν κλείσαν τα σχολεία ότι κάποια στιγμή θα τα πούμε και ακόμη τις περιμένουμε.

 

Μα πες μου, διορισμένες δασκάλες για μικρά παιδιά που ο σκοπός τους είναι να μάθουν γλώσσα στα παιδιά  κι αντί να κάνουν webex , όπως θα περίμενε η λογική , στέλνουν βιντεάκια youtube και ασκήσεις αυτοδιόρθωσης? Πόσο κοροϊδία στα μούτρα γονιού και μαθητή? Πόσο κοροιδία απέναντι στο φορολογούμενο πολίτη?

 

Γυμναστικοί σύλλογοι κάνουν προπονητικά μαθήματα από απόσταση... Το έχει κάνει αυτό διορισμένος δάσκαλος φυσικής αγωγής? Ο δικός μας μας στέλνει βιντεάκια... Λες και εμείς δεν ξέρουμε να βρούμε βιντεάκια στο youtube. Γιατί δεν κάνουν οι ίδιοι την προπόνηση? Να μπορούν να ελέγχουν τους μαθητές τους , να τους δίνουν οδηγίες ... Φαντάζομαι ακούγεται σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας στα αυτιά Έλληνα διορισμένου εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής... Τόσο καιρό κλεισμένα μέσα τα παιδιά δεν θα έπρεπε να φροντίζουν τη φυσική τους αγωγή?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Μα πες μου, διορισμένες δασκάλες για μικρά παιδιά που ο σκοπός τους είναι να μάθουν γλώσσα στα παιδιά  κι αντί να κάνουν webex , όπως θα περίμενε η λογική , στέλνουν βιντεάκια youtube και ασκήσεις αυτοδιόρθωσης? Πόσο κοροϊδία στα μούτρα γονιού και μαθητή? Πόσο κοροιδία απέναντι στο φορολογούμενο πολίτη?

 

Γυμναστικοί σύλλογοι κάνουν προπονητικά μαθήματα από απόσταση... Το έχει κάνει αυτό διορισμένος δάσκαλος φυσικής αγωγής? Ο δικός μας μας στέλνει βιντεάκια... Λες και εμείς δεν ξέρουμε να βρούμε βιντεάκια στο youtube. Γιατί δεν κάνουν οι ίδιοι την προπόνηση? Να μπορούν να ελέγχουν τους μαθητές τους , να τους δίνουν οδηγίες ... Φαντάζομαι ακούγεται σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας στα αυτιά Έλληνα διορισμένου εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής... Τόσο καιρό κλεισμένα μέσα τα παιδιά δεν θα έπρεπε να φροντίζουν τη φυσική τους αγωγή?

 

 

 

Λοιπόν μία από τις καθηγήτριες φυσικής αγωγής των σχολείων της περιοχής, όντως κάνει μάθημα. Οκ, είναι επαναλαμβανόμενο, δεν είναι τέλειο, εξάλλου απευθύνεται σ παιδιά χωρίς εξοπλισμό, αλλά  μπράβο της, και τα παιδιά το λατρεύουν. Μία άλλη στέλνει βίντεο (όχι δικά της) λες και δεν είμαστε σε θέση να βρούμε μόνοι μας, αν αυτό είναι το πρόβλημα, οι άλλοι δεν ξέρω να κάνουν ούτε καν αυτό. Το πιο τραγικό ήταν ότι μέσα σε αυτά τα βίντεο ήταν και  ένα που προϋπέθετε ομάδα παιδιών και φιλέ του βόλεϋ ...

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Λοιπόν μία από τις καθηγήτριες φυσικής αγωγής των σχολείων της περιοχής, όντως κάνει μάθημα. Οκ, είναι επαναλαμβανόμενο, δεν είναι τέλειο, εξάλλου απευθύνεται σ παιδιά χωρίς εξοπλισμό, αλλά  μπράβο της, και τα παιδιά το λατρεύουν. Μία άλλη στέλνει βίντεο (όχι δικά της) λες και δεν είμαστε σε θέση να βρούμε μόνοι μας, αν αυτό είναι το πρόβλημα, οι άλλοι δεν ξέρω να κάνουν ούτε καν αυτό. Το πιο τραγικό ήταν ότι μέσα σε αυτά τα βίντεο ήταν και  ένα που προϋπέθετε ομάδα παιδιών και φιλέ του βόλεϋ ...

 

Μπράβο στην καθηγήτρια που γυμνάζει τα παιδιά... Πείτε μου τώρα, οι υπόλοιποι καθηγητές φυσικής αγωγής , τι κάνουν. Όσοι είναι σύμβουλοι του μαθήματος τι κάνουν επίσης? Δεν θα έπρεπε οι καθηγητές μέσω των ψηφιακών τάξεων να προπονούν τους μαθητές? Δηλαδή τώρα, είναι δουλειά αυτή αμειβόμενη να ανεβάζουν δύο τρία βιντεάκια του youtube ανά βδομάδα?

Link to comment
Share on other sites

Αντί να διεκδικούμε σχολείο, προσπαθούμε να αναβαθμίσουμε το εξ αποστάσεως; Αυτό είναι όλο; Και να τιμωρήσουμε τους τεμπελχανάδες του δημοσίου (όλο το δημόσιο στην ίδια φάση είναι, όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί) ζητώντας μείωση μισθών, απολύσεις και εποπτεία;

 

Ουαου....

 

Anyway, η κόρη μου μόλις είχε αρχίσει να πηγαίνει "σχολείο" 3,5 ετών. Του χρόνου θα είναι για προνήπιο. 

Το χρειαζότανε. Χρειαζότανε την επαφή με άλλα παιδιά για ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη. Της πήρε μήνες να προσαρμοστεί γιατί έχει δυσκολία με τις κοινωνικές συναναστροφές και ίσα που πρόλαβε...και έκλεισαν.

 

Οι δασκάλες της, έκαναν άμεσα κινήσεις για διαφόρων ειδών "παροχές" εκπαίδευσης, παρέας, δψυχαγωγίας των παιδιών, και μέσα σε αυτές και ομαδούλες με τηλεπικοινωνία, συγκεκριμένο θέμα κ.α. Πολύ πρόθυμες σε όλα, μας στέλνουν ηχογραφημένα από τις ίδιες τα παραμύθια που διαβάζουν με τα παιδιά, ιδέες από την καθημερινότητα του σχολείου που μπορούμε να δουλέψουμε σπίτι, μας τηλεφωνούν κιόλας να κρατάμε επαφή κι άλλα ευχάριστα.

 

Δεν συμμετέχουμε σε τίποτα. 

 

Η κόρη μου ενδιαφέρεται για φυσικά πρόσωπα και φυσική εικόνα και φυσικό ήχο. 

Δεν θέλει να χρησιμοποιεί την οθόνη για επικοινωνία, ούτε ακόμη με συγγενείς παππουδογιαγιάδες κτλ. Την θλίβει όποτε έχει συμβεί. Το κάνουμε για τους παππούδες αλλά το παιδί δυσφορεί και αποτραβιέται. 

Φυσικά, δεν ήθελε και δεν ενδιαφέρθηκε για κάτι ανάλογο, στην περίπτωση του σχολείου.

Από την πρώτη κιόλας προσπάθεια ξεκαθάρισε τη θέση της και δεν μετατοπίστηκε έκ τοτε.

 

Της λείπει, θέλει να ξεκινήσει, περιμένει, ψάχνει παιδιά, μου λέει πόσο με βαριέται κι ότι θέλει άλλη παρέα, αλλά τίποτα από όλα αυτά δεν καλύπτεται ψηφιακά. Δεν συζητάω για θέματα τύπου "θα μείνει πίσω" μιας και είναι νήπιο. Στο μόνο που μένει όντως πίσω είναι στην εξοικείωση με συνομηλικα που ήταν και το ζητούμενο, από το σχολείο της.

 

Καταλαβαίνω από τους διαλόγους που προηγήθηκαν ότι δεν υπάρχει καμία αγωνία για το φυσικό σχολείο, το οποίο καμένο από χέρι, τώρα καταστρέφεται ολοσχερώς, αλλά για μας, ένα σχολείο που δεν είναι φυσικό σχολείο, δεν είναι τίποτα. Αλήθεια, έχει νομιμοποιηθεί το homeschooling στην χώρα μας;

 

Τέλος, μια απορία: αν μέχρι τον Σεπτέμβρη καταφέρουν να οργανωθούν τα τεχνικά ζητήματα και αναγκαστούν και οι τεμπέλιδες εκπαιδευτικοί να εκτελούν τεμπέλικα τα καθήκοντα τους αλλά να τα εκτελούν (δηλαδή να κάνουν τις ελάχιστες υποχρεωτικές παραδόσεις βάση νόμου, όπως έκαναν πάντα, αλλα τώρα ψηφιακά), θα υπάρχει λόγος να γυρίσει κανείς στο φυσικό σχολείο; Πόσο μάλλον όταν αυτό απειλεί πάντοτε από μολυσματικής απόψεως... Αν κάθε τόσο όλο λένε ότι θα ξανα κλείσουνε το ένα και το άλλο, δεν είναι προτιμότερο να παραμείνει κλειστό και να το ξέρουμε, ώστε να οργανωθεί καλύτερα και σταθερά η ψηφιακή τάξη;

 

 

Επεξεργάστηκαν by kine
Link to comment
Share on other sites

@kine έχει συζητηθεί παραπάνω η οπτική που εξέφρασες.
Και έχουμε όλοι συμφωνήσει ότι η τηλεκπαίδευση είναι μέτρο έκτακτης ανάγκης, επικουρικά της παραδοσιακής. Την οποία παραδοσιακή ουδείς απαξιώνει κι όλοι σεβόμαστε και προσδοκούμε να επανέλθει το συντομότερο. Επίσης έχουμε όλοι συμφωνήσει οτι θέλουμε εκπαιδευτικούς-επιστήμονες καταρτισμένους στα σύγχρονα δεδομένα της επιστήμης τους, με διεπιστημονική ματιά, με επιμορφώσεις, κίνητρα, αυτοπεποίθηση ότι μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο τους, που να σέβονται τους εαυτούς τους και τους μαθητές τους, και που όλη η σχολική και ευρύτερη κοινότητα τους σέβεται και τους εμπιστεύεται.


Κι αφού κανείς δεν διαφωνεί με τα παραπάνω.
Θα ήθελες να μας πεις -εφόσον δεν συμμερίζεσαι την ορθή/κατάλληλη χρήση της τεχνολογίας και των μέσων της προς όφελος της διατήρησης της ροής της γνώσης και της ψυχικής ενδυνάμωσης των συμμετεχόντων- τις προτάσεις σου; Για την συνέχιση της εκπαίδευσης σε περιπτώσεις πχ. φυσικών καταστροφών, πανδημίας, ανάγκης απουσίας μαθητή από την τάξη του για μακρύ διάστημα λόγω ασθένειας.

 

Επίσης αυτή σου η περιγραφή 

πρίν από 34 λεπτά , kine είπε:

Anyway, η κόρη μου μόλις είχε αρχίσει να πηγαίνει "σχολείο" 3,5 ετών. Του χρόνου θα είναι για προνήπιο. 

Το χρειαζότανε. Χρειαζότανε την επαφή με άλλα παιδιά για ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη. Της πήρε μήνες να προσαρμοστεί γιατί έχει δυσκολία με τις κοινωνικές συναναστροφές και ίσα που πρόλαβε...και έκλεισαν.

θα μπορούσε να αφορά στην δική μου κόρη. Το πλάνο μας για την συνύπαρξη της με συνομηλίκους και εξοικείωση του παιδιού με την δική μας ολιγόωρη απουσία, έχει ναυαγήσει. Είναι κάτι που μας έχει στοιχίσει και θα το βρούμε μπροστά μας. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το θέμα που συζητάμε εδώ. Αφορά σε κάτι άλλο. Για ποιο λόγο να το αναφέρω;! Για την δημιουργία εντυπώσεων; Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν μαθητές προσχολικής-σχολικής ηλικίας που δεν επιθυμούν την επικοινωνία με την τάξη τους με ψηφιακά μέσα (άποψη μου κανένας κι αν ναι κάποιο θέμα προϋπήρχε), υπάρχει ένας άλλος (μάλλον δέκα άλλοι) που αναρωτιούνται που χάθηκε ο αγαπημένος του δάσκαλος και οι συμμαθητές του, και η παρουσία τους και αυτά που μάθαιναν.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...