Βερενίκη

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    645
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    5

Βερενίκη last won the day on Αύγουστος 6

Βερενίκη had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

126 Good

1 ακόλουθος

Περισσότερα για την/τον Βερενίκη

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Ναι, είναι πολύ ασαφές το όριο. Εγώ έχω παράδειγμα πολύ δύσκολου παιδιού, κακομαθημένου, δύο γονείς που ποτέ δεν του έβαλαν όρια και τώρα βασανίζονται αλλά παθητικά και μοιρολατρικά χωρίς να έχουν την διάθεση έστω και τώρα να κάνουν κάτι, που λένε και ξαναλένε, ο Βαγγέλης πάντα ήταν ανεξάρτητη προσωπικότητα. Τα παρατημένα παιδιά δεν είναι ανεξάρτητα. Είναι παρατημένα και καταλαβαίνεις την διαφορά. Ξέρω οικογένεια με τέσσερα παιδιά που επειδή οι γονείς επιστρέψουν αργά το απόγευμα, διαβάζει το ένα το άλλο. Αλλά οι γονείς έρχονται στις 8 το βράδυ και ελέγχουν τα παιδιά στο διάβασμά τους, περνούν λίγο χρόνο μαζί τους, μιλάνε για το σχολείο (είναι οι πιο ενημερωμένοι γονείς και τα παιδάκια τους πάντα περιποιημένα και φροντισμένα). Η φροντίδα κρύβεται στα μικρά πράγματα και όχι στο ποιο φτιάχνει το πρωινό του παιδιού
  2. Από ό, τι εχω καταλάβει έτσι είναι ο χαρακτήρας της. Έτσι θα είναι με όλους, δεν θα το βλέπεις για πρώτη φορά. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Να δεις τα θετικά, την καλή της διάθεση, το ότι το παιδί θα είναι με εναν άνθρωπο που το αγαπάει και αυτό είναι σημαντικό. Αυτοί οι χαρακτήρες (το ξερω γιατί είναι και η δική μου η μαμά έτσι) είναι take it or leave it. Και συνήθως προσφέρουν πολλά αλλά με τον δικό τους τρόπο. Οφείλεις να το σεβαστείς αυτό, αφού σε βοηθάει, κράτα τις αποστάσεις σου και όλοι θα είστε κερδισμένοι.

  3. Διαφημίσεις


  4. Τα παιδιά μέχρι το δημοτικό περνάνε από χίλια κόσκινα. Μην ανησυχείς, κάποιος κάπου κάποτε θα της το πει, αν υπάρχει κάτι. Επίσης μπορεί να της το έχουν ήδη πει, και να μην θέλει να το μοιραστεί μαζί σου. Καθόλου σημαντικό δεν είναι αν θα βγάλει την πάνα στα τρία ή στα τέσσερα. Κάποια στιγμή θα την βγάλει. Ξέρω παιδί που του άλεθαν το φαγητό μέχρι τα πέντε. Μία χαρά είναι τώρα στα 15.
  5. Επειδή βλέπω να επαναλαμβάνεται αυτή η ανεύθυνη τοποθέτηση ότι οι ανήλικοι μαθητές μπορούν να φεύγουν από το σχολείο σε ώρα που οι γονείς θεωρούν ότι είναι σε αυτό, αντιγράφω από κανονισμούς δημόσιων σχολείων: 14. Οι μαθητές θα αποχωρούν από το Σχολείο σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα που τους έχει δοθεί. Σε περίπτωση που οι μαθητές σχολάσουν νωρίτερα λόγω κενού διδακτικής ώρας, για να αποχωρήσουν, θα πρέπει να υπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωση που θα σας δοθεί . και άλλο 1.4. Απουσία καθηγητή – κενό Όταν σε έκτακτες περιπτώσεις δε γίνεται μάθημα σε κάποιο τμήμα λόγω της απουσίας του καθηγητή ή για άλλο λόγο, οι μαθητές δεν πρέπει να ενοχλούν τους 6 συμμαθητές τους και τους καθηγητές που διδάσκουν. Ο πρόεδρος του τμήματος απευθύνεται στον εφημερεύοντα καθηγητή ή στον Διευθυντή, οι οποίοι φροντίζουν να τους απασχολήσουν δημιουργικά στην τάξη ή όπου αλλού κρίνουν σκόπιμο. .... 1.6. Αποχώρηση Οι μαθητές δεν αποχωρούν εκτάκτως χωρίς άδεια του Διευθυντή και ενημέρωση των γονέων. Οι κανονισμοί συνήθως αντιστοιχούν σε κάποιο ΠΔ, το οποίο επιφυλάσσομαι να βρω, όταν θα έχω χρόνο. Αλλά σε ΟΛΟΥΣ τους κανονισμούς γυμνασίων που έχω ελέγξει, έχω βρει παρόμοια προβλεψη, η οποία αν μη τι άλλο εναρμονίζεται με το δίκαιό μας που θεωρεί το 12χρόνο ανήλικο. Σε κάποιους κανονισμούς, όπως τον πρώτο που σας αναφέρω, γράφει ότι ο γονιός μπορεί να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση για να βγαίνει το παιδί από το σχολείο εκτός ωραρίου. Τώρα ΑΝ ο γονιός υπογράψει ότι το παιδί του μπορεί να βγαίνει από το σχολείο μόνο, τότε και μόνο τότε, δεν υπάρχει υποχρέωση να ενημερώνεται ο γονιός. Τονίζω βέβαια ότι στα περισσότερα σχολείο ΔΕΝ προβλέπεται καν αυτή η δυνατότητα.
  6. Αν υπάρχει σχολείο που επικοινωνεί ακόμα με τους γονείς ..... τηλεφωνικά για τέτοιου είδους γενικής φύσης θέματα, πρέπει να το ξέρουμε για να δώσουμε το βραβείο στον διευθυντή/ στην διευθύντρια. Εγώ δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑ. Και μιλάω για δημόσια σχολεία. Επίσης στο δικό μας σχολείο (ιδιωτικό) σε πολύ σοβαρά και έκτακτα ζητήματα, που πρέπει να βεβαιωθούν ότι το έμαθαν όλοι οι γονείς, δίνεται στους γονείς στην αρχή της χρονιάς μία κατάσταση με δύο ονόματα άλλων γονιών και τα αντίστοιχα τηλέφωνα που ο γονιός του παιδιού είναι υπεύθυνος να ενημερώσει. Ο δάσκαλος κάνει δύο τηλέφωνα (από το σπίτι του, γιατί είναι πάντα τελευταία στιγμή) και ο κάθε γονιός άλλα δύο και σε 15 λεπτά έχει ενημερωθεί ΟΛΗ η τάξη. Πρωτόγονο αλλά απλό και αξιόπιστο. Αυτό έγινε πέρσι σε μία περίπτωση με ακραίες καιρικές συνθήκες. Θέλω να πω ότι είμαστε στο 2019 και συζητάμε ακόμα θέματα ενημέρωσης. .... Δεν είναι θέμα ενημέρωσης. Είναι θέμα σεβασμού και ενδιαφέροντος.... Αυτό μας λείπει ....... Είναι ΠΟΛΥ δύσκολο επάγγελμα. Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να το κάνω όσες κι αν ήταν οι διακοπές, γι αυτό και δεν το επέλεξα αν και στην εποχή μου ήταν πολύ της μόδας. Από την άλλη όσο δύσκολο είναι να είσαι καλός εκπαιδευτικός, άλλο τόσο εύκολο είναι να είσαι κακός. Κανείς δεν θα σου πει ποτέ τίποτα, και κανείς δεν θα κρίνει αν είσαι κατάλληλος ή ακατάλληλος να κάνεις την δουλειά αυτήν. Στο άλλο δημόσιο, σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις ο υπάλληλος μπορεί να κληθεί να αλλάξει θέση, να πάει σε κάποια που του ταιριάζει περισσότερο ή που κάνει ....λιγότερο κακό. Αντίθετα έχουμε πολλά παραδείγματα κακών εκπαιδευτικών που κανείς δεν μπορεί να τους ενεργοποιήσει και που του σύστημα τους καλύπτει. Γι αυτό λατρεύουμε τους καλούς εκπαιδευτικούς και τους λέμε χανάλι και οι άδειες και όλα τα προνόμια. Οι άλλοι όμως είναι ασυγχώρητοι....
  7. Σίγουρα το σχολείο δεν είναι χώρος babysitting αν και κάποιες φορές δεν βλέπουμε την ώρα (οι γονείς) να ανοίξουν τα σχολεία για να ησυχάσει λίγο το σπίτι . Από την άλλη, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά, πρέπει να υπάρχει ένας στοιχειώδης προγραμματισμός. Εκτός αν θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρχει πάντα ένας συνταξιούχος παππούς ή μία νταντά διαθέσιμη για κάθε αλλαγή πλάνου. Και πάλι μιλάω για τα έκτακτα, όχι για μία προγραμματισμένη απεργία. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί να συζητάμε με τις ώρες για κάτι, που σε κάθε πολιτισμένη χώρα είναι λυμένο. Αναρωτηθήκατε ποτέ τι θα συμβεί, αν πάθει κάτι το παιδί εκτός σχολείου την ώρα που 'θεωρητικά' θα έπρεπε να είναι στο σχολείο; Εννοώ μέσα στο καθορισμένο από το Υπουργείο Παιδείας ωράριο. Όσο και να θέλουμε να θεωρούμε τα παιδιά μας αυτόνομα, η αλήθεια είναι ότι είναι ανήλικα και οι γονείς να εμπιστεύονται για συγκεκριμένο χρόνο σε άλλους ενήλικες να έχουν την ευθύνη τους. Όπως δεν μπορεί ο δάσκαλος να τα βγάλει έξω από το σχολείο για μία εκδρομή του σχολείου χωρίς συναίνεση του γονιού, έτσι δεν μπορεί να τα αφήνει να φεύγουν από το σχολείο πριν την λήξη των μαθημάτων. Αν γίνεται, κακώς γίνεται. Εγώ ως διευθυντής θα ζητούσα βεβαίωση από τους γονείς ότι μου επιτρέπουν να αφήνω το παιδί να βγαίνει από το σχολείο πιο νωρίς, εφόσον υπάρχει ανατροπή του προγράμματος.
  8. Άλλο είναι να το ξέρουμε και άλλο να ξέρουμε τον νόμο. Εγώ πάντως το ξέρω. Τώρα, αν θέλεις το νόμο, που απαιτεί κανένα τεταρτάκι ψάξιμο, να σου στείλω το IBAN μου....
  9. Για την απεργία δεν ενημερώνεις. Απλά δεν πας. Η οδηγία για την μη ανακοίνωση υπάρχει για να μην υπάρξουν στον προτιθέμενο να απεργήσει, πιέσεις να εργαστεί κλπ. Νομίζω ότι στο δημόσιο τέτοιο ζήτημα δεν υπάρχει για τον λόγο αυτό, συνήθως ενημερώνουν ώστε να μην δημιουργείται μεγάλη αναστάτωση σε κάθε υπηρεσία.
  10. Εγώ δεν το πήρα προσωπικά, συγνώμη αν φάνηκε έτσι. Άλλωστε το πώς θα κινηθεί μία οικογένεια, εξαρτάται από το πού είναι το σπίτι, τι απόσταση έχει από το σχολείο, ποιο δρόμοι μεσολαβούν, πόσο ώριμο είναι το παιδί κλπ. Εγώ βέβαια έχω την λόξα να περιμένει κάποιος το παιδί στο σπίτι. Για ψυχολογικούς λόγους. Θέλω να μπαίνει το παιδί στο σπίτι και να μυρίζει μαμά ή μπαμπάς......(και φαγητό κατά προτίμηση)
  11. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Άλλο είναι να μπορεί να μείνει μόνο στο σπίτι (που θεωρώ λογικό να μπορεί ), άλλο να μπορεί να ΠΑΕΙ σπίτι (που αυτό δεν το θεωρώ πάντα εφικτό) και άλλο να έχει κλειδιά μαζί του στο σχολείο, να ανοίξει ένα άδειο σπίτι και να μπει. Γιατί να έχει κλειδιά μαζί του χωρίς λόγο το δωδεκάχρονο; Αν το ξέρω, θα έχουμε φροντίσει να αφήσουμε κάπου κλειδιά. Το να έχω εμπιστευθεί ένα ανήλικο σε δημόσια δομή και να βρίσκεται εν αγνοία μου να πίνει καφέ στην πλατεία με ξεπερνάει.....Σέβομαι το ότι μπορεί να συμβεί κάτι και να πρέπει να σχολάσουν τα παιδιά πιο νωρίς αλλά δεν μπορεί να καταλήγει αυτό να τριγυρνάνε τα παιδιά στα παρακείμενα πολυκαταστήματα. Όχι επειδή δεν μπορούν, επειδή δεν πρέπει.
  12. Αν υπάρχει ακόμα κενό σε καθηγητή και δεν είναι κάτι έκτακτο, το σχολείο θα μπορούσε να ενημερώσει τους γονείς ενδεχομένως και μέσω των παιδιών ότι για μία πχ. εβδομάδα δεν θα γίνεται το κανονικό πρόγραμμα. Πάντως νομίζω ότι η επικοινωνία του σχολείου με τους γονείς, μαζικά και για διάφορα θέματα είναι πολύ σημαντικό πρόβλημα, και εγώ θα το ρωτούσα πρώτο πρώτο. Το δικό μου παιδί πχ. αν έφευγε πιο νωρίς από το σχολείο, δεν θα έβρισκε κανέναν μας στο σπίτι. Αν πάω με τακούνια στη γυμναστική, δεν πηγαίνω για να κάνω γυμναστική οπότε δεν είμαι στο μάθημα και λογικό μου φαίνεται να μπει απουσία. Δεν χρειάζεται να το λέει κάποιος νόμος. Είναι σαν να πηγαίνω μάθημα κολύμβησης και να μην έχω φέρει αδικαιολόγητα το μαγιό μου. Τα βιβλία είναι άλλο ζήτημα, αφορούν την επιμέλεια, απλά μειώνεται ο βαθμός.....
  13. Θέλω να σας ενημερώσω (επειδή δεν έχετε παιδιά στην εφηβεία) ότι τα παιδιά των δημοσίων σχολείων βγαίνουν το σάββατο το βράδυ και πάνε και σινεμά και τρώνε και παγωτό. Επίσης νομίζω ότι το σινεμά και το παγωτό, δηλαδή δέκα ευρώ, είναι ένα ένα ποσό που μία μέση οικογένεια μπορεί να διαθέσει στον έφηβο την μία φορά την εβδομάδα που θα βγει. Συχνότερα δεν βγαίνουν τα παιδιά στο λύκειο, αλλιώς σημαίνει ότι έχουν φορτώσει τα μαθήματα στον κόκορα. Αν βέβαια το ποσό αυτό θα μειώσει αισθητά τον οικογενειακό προϋπολογισμό, μπορώ να το καταλάβω, αλλά τότε θα υπάρχει πρόβλημα και στο δημόσιο σχολείο, γιατί το παιδί θα τα ζητήσει κι εκεί. Στα περιβάλλοντα που λέτε, παίζονται πολύ περισσότερα λεφτά. Τα παιδιά αγοράζουν και κανένα σουβλάκι.....
  14. Εννοείται, αν δύο άνθρωποι δεν έχουν καμία διάθεση να κάνουν αμοιβαίες υποχωρήσεις για να βρίσκονται ή αν ο ένας υποχωρεί συνέχεια και αισθάνεται κορόιδο ή ότι ο άλλος δεν τον καταλαβαίνει, δεν υπάρχει και λόγος να το προσπαθεί κανείς. Σε όλους μας έχει τύχει. Έχω ακυρώσει συνάντηση μισή ώρα από το σπίτι μου (πού να τρέχω τώρα) και έχω τρέξει στην άκρη του κόσμου (μία ζωή την έχουμε, δεν θα ξαναβγώ για όλον τον μήνα) επειδή δεν μπορούσα να φανταστώ να λείπω από μία συγκέντρωση. Επιλογές είναι η ζωή μας....
  15. Το πώς σκέφτονται οι άλλοι άνθρωποι είναι, όπως λέει και ο ΑΡΚΑΣ, σαν το δάχτυλο του ποδιού μας. ΔΕΝ είναι στο χέρι μας. Επίσης ούτε εγώ, αν έκανα ένα πάρτι στο σπίτι μου και ήθελα να το ολοκληρώσω μετά τα μεσάνυχτα, δεν θα σκεφτόμουν ότι κάποιοι θα πληρώσουν ταξί, γιατί τα πάρτι ενηλίκων συνήθως τελειώνουν μετά τις 12. Επίσης δεν θα πλήρωνα 30 ευρώ για ταξί. Θα έφευγα με το τελευταίο λεωφορείο..... Και φυσικά δεν λες ότι δεν έρχομαι γιατί είναι ακριβά. Αυτές είναι συζητήσεις που κάνουμε με τον εαυτό μας. Δεν έχει κανείς δικαίωμα να μας κρίνει......