Βερενίκη

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    689
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    5

Βερενίκη last won the day on Αύγουστος 6 2019

Βερενίκη had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

177 Good

1 ακόλουθος

Περισσότερα για την/τον Βερενίκη

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Νομίζω ότι προσπαθείς να λύσεις ένα πρόβλημα που δεν έχει δημιουργηθεί ακόμα. Η γνώμη μου είναι ότι δεν αλλάζουμε σχολείο, κατά πώς πάνε οι φίλοι μας. Το βρίσκω λίγο υπερβολικό. Καταλαβαίνω απόλυτα πώς είναι να χάνει ένα 13 τις παρέες του, γιατί τα παιδιά μου είναι περίπου σε αυτές τις ηλικίες αλλά η επιλογή σχολείου είναι δεδομένη και είναι επιλογή της οικογένειας. Και στην ζωή έτσι θα γίνεται. Αν ξεκινήσεις από αυτό, τότε όλα τα άλλα μπαίνουν στην σειρά τους. Πες του να δώσει ευκαιρίες και σε άλλα παιδιά, πες του ότι μπορεί να έρθουν κι άλλα παιδιά στο σχολείο κλπ κλπ. και άσε να δεις πώς θα πάει. Εγώ από αυτά που γράφεις βλέπω ένα μεγάλο άγχος από εσένα. Αυτά είναι σε γενικές γραμμές πιο ευπροσάρμοστα από εμάς.
  2. Γι αυτό και ρώτησα. Καθόλου αυτονόητο δεν είναι το πρόβλημα. Δεν είναι ξεκάθαρο.
  3. Σου απαντάω μόνο και μόνο για είσαι ενήλικη. Δεν έχω καταλάβει, το ζήτημα είναι αν θα διανυκτερεύσεις στο σπίτι του αγοριού σου ή αν θα κάνετε επαφές; Συγνώμη μπορεί να μην διάβασα τα μηνύματα προσεκτικά και να μην το κατάλαβα.

  4. Διαφημίσεις


  5. Βερενίκη

    Φιλίες

    Ανάλογα με την κοινωνικότητά του το παιδί σου, είτε θα κάνει το κινητό σου φέιγ βολάν και θα σε παίρνουν διάφοροι άσχετοι είτε θα φέρνει τηλέφωνα γονιών, να επικοινωνήσετε και να παίξουν. Για μένα δεν υπάρχει σαβουάρ βιβρ. Όπως αισθάνεται άνετα κάθε οικογένεια. Απαράβατος κανόνας για εμάς ήταν να μην δεχόμαστε παιδί του δημοτικού μόνο στο σπίτι (χωρίς έναν γονιό) τουλάχιστον μέχρι να αποκτήσουμε οικειότητα με τους γονείς. Αυτό το φέρνω το παιδί μου και το αφήνω να πεταχτώ να κάνω δύο δουλίτσες και αν χρειαστείς κάτι εδώ δίπλα θα είμαι, όχι δεν .......
  6. Το βρίσκω λίγο υπερβολικό να λέμε ότι θα έχει 'καεί'ένα παιδάκι που στην αρχή της α δημοτικού θα ξέρει να κάνει πρόσθεση... Ο γιος μου δεν 'έμαθε ποτέ πρόσθεση΄ θεωρώ ότι είχε τέτοια αντίληψη των ποσοτήτων που ήξερε πρόσθεση από πάντα. Και όχι μόνο δεν βαρέθηκε αλλά νομίζω ότι στην πρόοδο του δημοτικού, παρά το ότι διακρίνονταν σε όλους τους μαθηματικούς διαγωνισμου΄ς της ηλικίας του, δεν είχε καν 10 στα μαθηματικά. Είναι άλλες οι απαιτήσεις ενός σχολικού μαθήματος από το καθόμαστε και κάνουμε προσθέσεις με την μαμά ή τον μπαμπά. Ειδικά η α' δημοτικού έχει πολλές πολλές πολλές προκλήσεις, ειδικά αν όπως ευχόμαστε, του χρόνου τα παιδιά επιστρέψουν στα σχολεία. Κατά την γνώμη μου, και έχοντας μεγαλώσει δύο πολύ διαφορετικά παιδιά, θεωρώ ότι στο παιδί πρέπει να δίνουν ό,τι ζητήσει. Αν θέλει να 'προχωρήσει', ναι πρέπει να βοηθήσουμε. Αν δεν δείχνει κάποιο ενδιαφέρον, ας το αφήσουμε ήσυχο έχει πολύ πολύ χρόνο να τα μάθει (εγώ πάντα λέω ότι ο γιος μου πήγε στο δημοτικό και δεν ήξερε να γράφει ούτε το όνομά του, που είναι και μεγάλο άλλωστε' και τα χριστούγεννα διάβαζε μόνος παραμύθια.
  7. Καλημέρα. Δεν μπορώ να σου πω γενικά για το σχολείο. Ο γιος μου, α γυμνασίου, έχει συμμαθητή από το σχολείο αυτό και, εκτός από καλό παιδί και καλό μαθητή (καλά, αυτό όμως μπορεί να έχει τύχει), ξέρει και πολύ καλά γερμανικά.
  8. Είναι πάρα πολλά 27 και 28 παιδιά. Και ναι, κάνουν την διαφορά όσο αγγελούδια και να είναι γιατί απλά ο δάσκαλος δεν μπορεί να ασχοληθεί. Για μένα κάθε παιδί πάνω από τα 20 επιβαρύνει πολύ, απλά αυτή είναι η πραγματικότητα στα ιδιωτικά τουλάχιστον σε όλα όσα ξέρω. Οπότε κοιτάζεις άλλα πράγματα, πχ. το μέγεθος της τάξης, αν είναι άνετο για 27 παιδιά, αν έχει ήλιο, αν μπορούν στις μικρές ςτάξεις να κινούνται μέσα στην αίθουσα, ο τρόπος διδασκαλίας αν πχ. δουλεύουν σε ομάδες οπότε τα διαχειρίζονται καλύτερα, αν αλλάζουν τις ομάδες συχνά οπότε δεν βαριούνται και δεν επιβαρύνονται όλη την χρονιά τα ίδια παιδιά από ένα δύσκολο παιδάκι. κλπ. Μία τάξη που α δημοτικού, που ένα παιδάκι με μία μικρή διάσπαση, θα μπορεί να σηκωθεί για λίγο και να καθίσει σε μία γωνία με παραμύθια, κάνει μία καλή διαχείριση του προβλήματος, χωρίς να απασχολεί τον δάσκαλο που μετά από λίγο απλά θα πάει κοντά και θα βρει έναν τρόπο να το οδηγήσει στο θρανίο του, χωρίς όμως να διαταράξει την δουλειά της τάξη. Εμένα πχ. μία μικρή αίθουσα με 27 παιδιά, με μικρά παράθυρα, θρανία γυρισμένα όλα στον πίνακα, σταθερές θέσεις όλη την χρονιά και ατομική διδασκαλία μου φαίνεται δύσκολη για ένα δημοτικό.
  9. Πολύ πολύ σωστά. Τα παιδιά αυτά πρέπει να ξαναδιδαχθούν, ύλη τουλάχιστον μίας χρονιάς. Κανονικά. Όχι ένα περασματάκι. Με αναδιαμόρφωση ύλης. Τουλάχιστον στα μαθήματα που έχουν συνεχή ροή.....
  10. Για να μην παρεξηγηθώ. Προφανώς τα παιδιά δεν έχουν διδαχθεί σωστά την ύλη. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν κουράστηκαν. Η δεν καλύπτεται με μία ή δύο εβδομάδες μάθημα μέσα στον Ιούνιο. Πολύ φοβάμαι όμως ότι για να δικαιολογηθεί η ακύρωση των προαγωγικών- δεν κάναμε καλά την ύλη- δεν 'λέει' το ονλάιν, θα γίνει παράταση με την πρόφαση της 'εμπέδωσης'....
  11. Για τα παιδιά που έχουν ανταποκριθεί στο ονλάιν, έχουν σταθεί τις ώρες που πρέπει στον υπολογιστή, έχουν ανταποκριθεί στις εργασίες, έχουν κάνει τις επαναλήψεις τους, έχουν κουραστεί να συμμετάσχουν σε ένα 'ψηφιακό' ΄μάθημα, η παράταση του σχολικού έτους είναι σκότωμα. Σας διαβεβαιώ ότι έχουν φτάσεί ήδη στα όριά τους και η ακύρωση των προαγωγικών θα είναι τουλάχιστον μία ευκαιρία να ξεκουραστούν το Πάσχα. Σε όσα δεν τα κατάφεραν για διάφορους λόγους, οι δύο εβδομάδες δεν θα προσφέρουν τίποτα μα τίποτα, πάλι έξω από το παράθυρο ή το κινητό τους θα κοιτάζουν. Σας το λέω με σιγουρια που έχω και από τα δύο είδη παιδιών!
  12. Να κοιτάξετε και Ζώη, έχω ακούσει τα καλύτερα. Και το ΔΕΛΑΣΑΛ είναι πολύ καλό σχολείο, δεν ξέρω όμως αν είναι ακριβό γι αυτό που προσφέρει.
  13. αυτό με το cum ήταν στο 14. Το θυμάμαι μόνο και μόνο επειδή χρόνια ολόκληρα έβλεπα στον ύπνο μου την καθηγήτριά μου να μου λέει .....'μην ξεχάσεις το 14, μην ξεχάσεις το 14'....
  14. Επειδή μεγάλωσε και ακόμα και τώρα έχω πολλές επαφές με επαρχία, έχω άλλη εικόνα. Δεν προσπαθώ να σε αμφισβητήσω, εννοείται, όπως και οί άλλες επίσης, απλά πρέπει να ξεκαθαρίσω γιατί μας διαβάζουν και μαμάδες μικρών παιδιών ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ. Αντίθετα έχω ακούσει πολλά φορτωμένα προγράμματα με μπαλέτα, ποδόσφαιρα και τένις, εξ ίσου σκληρά και απάνθρωπα. Με καθηγητή ξένων γλωσσών δε, πολύ μέσα στην οικογένεια που μίλησα, μου είπε ότι το δύο ώρες αγγλικά την ημέρα σε ένα 15χρονο, δεν σε οδηγεί στο proficiency, σε οδηγεί στον ψυχίατρο κατευθείαν... Και κανένα φροντιστήριο στο λεκανοπέδιο αττικής δεν δίνει 10 ωρες την εβδομάδα σε ανήλικο για το CPE. Ένιγουει, ας είναι καλά το παιδάκι, αλλά χαλαρά τώρα, δεν θα το φέρνουμε και ως κανόνα και παράδειγμα.....
  15. Κοίταξε, αυτό είναι σχετικό. Εγώ έδωσα επίσης το 94 proficiency με μιάμιση ώρα την εβδομάδα, αλλά μας έδινε δουλειά πολλή στο σπίτι. τέλος πάντων για να μην παρεξηγηθώ, εγώ δεν ξέρω κανένα παιδάκι που στην α λυκείου κάνει τόσα πολλά ιδιαίτερα. Έχω παιδί περίπου σε αυτήν την ηλικία σε πολύ πολύ δύσκολο σχολείο, δεν το έχω ξανακούσει αυτό. Δεν το αμφισβητώ απλά θεωρώ ότι δεν μας φταίει το ονλάιν αν αυτό το παιδί τα ΄παίξει'. Χωρίς καμία διάθεση κριτικής... Δίναμε την ίδια χρονιά! Πρώτη φορά είχε πέσει κεφάλαιο κάτω από το κεφ. 20. Εμάς η καθηγήτρια του σχολείου μας έλεγε, στα κεφάλαια κάτω από το 20 υπάρχει μόνο ένα ενδιαφέρον γραμματικό φαινόμενο, στο κεφ. 14 αυτή η χρονική πρόταση! καταλαβαίνεις όταν έπεσε! Είδες πόσο μετράει η τύχη!
  16. Τόσες ώρες καθημερινά φροντιστήριο; Τι τάξη πάει; Και επιπλέον διάβασμα. Και κάθε μέρα δύο ώρες αγγλικά; Θέλω να πω, μήπως κι εμείς έπρεπε να προσαρμόσουμε τις ζωές των παιδιων μας στις συνθήκες.; Αυτό το παιδάκι θα είχε πολύ σκληρό πρόγραμμα ανεξάρτητα από την καραντίνα. Πριν πότε έβαινε δηλαδή, στο δρόμο για το φροντιστήριο; Δεν κατακρίνω κανέναν γονιό εννοείται. Απλά αυτό το πρόγραμμα που περιγράφεις είναι πρόγραμμα που το έχουν επιλέξει, δεν είναι το απαιτούμενο. Εμένα τα παιδιά μου, είναι άριστοι μαθητές, τελειώνουν 3, πάνε μία βόλτα μέχρι τις 4 έρχονται τρώνε και αρχίζουν 5. μέχρι τις 10 έχουν γίνει όλα τα μαθήματα τις δύσκολες μέρες. Τις πιο εύκολες και τελειώνουν και πιο νωρίς.