Βερενίκη

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    666
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    5

Βερενίκη last won the day on Αύγουστος 6 2019

Βερενίκη had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

149 Good

1 ακόλουθος

Περισσότερα για την/τον Βερενίκη

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Πολύ θα με συνέφερε να μειωθούν τα δίδακτρα και φυσικά δεν είμαι υπεράνω. Όμως τα ιδιωτικά σχολεία (τα σοβαρά) καταβάλλουν μισθους στους δασκάλους και τα παιδιά μας θα τελειώσουν την τάξη για την οποία πληρώσαμε. Δεν διακόπηκαν τα μαθήματα, ούτε θα πρέπει να επαναλάβουν την χρονιά. Δεν είναι φροντιστήριο, που πληρώνεται με τον μήνα. Τωρα αν δουλεύει η εικαστικός σας δεν ξέρω. Εμάς δουλεύει, αλλά και να μην δούλευε, πληρώνεται. Σόρρυ αν σας (μας) το χαλάω αλλά οι υπηρεσίες που πληρώνουμε είναι να ολοκληρωθεί η χρονιά. Τώρα αν θέλουμε να μην πληρωνουμε υπάρχει τρόπος. τα ξεγράφουμε τώρα από το σχολείο (γινεται), τα γράφουμε στο δημόσιο της γειτονιάς, οπότε το σχολείο πρεπει να μας απαλλάξει από τα δίδακτρα αναλογικά για το 1/3 περίπου της χρονιάς. .....Όσο όμως τα έχουμε γραμμένα στο σχολείο τα παιδιά μας, το πληρώνουμε.....
  2. Κάπως ετσι και σε εμάς, στο Δημοτικό τουλάχιστον... Νομίζω ότι για τα μικρά παιδιά είναι λίγο περίεργη η τηλεεκπαίδευση. Για τα μεγαλύτερα είναι μία χαρά. Θα μπορούσε να διδάξει και νέα ύλη, αν ήθελε. Τώρα για το εάν θα πληρωθουν όλα τα δίδακτρα, νομίζω ότι τα βασικά δίδακτρα θα πληρωθούν. Άλλωστε θα προσαρμοστεί και το σχολικό έτος και τα παιδιά θα ολοκληρώσουν ένα σχολικό έτος. Αυτά που μάλλον θα μειωθούν είναι τα μεταφορικά και τα εξτρα μαθηματα που κάποιοι γονείς έχουμε πληρώσει. Εμείς μεταφορικά δεν έχουμε, γιατί μένουμε κοντά στο σχολείο αλλά έκανε επιπλέον γαλλικά και ποδόσφαιρο, οπότε κάτι περιμένουμε από εκεί. Επίσης εμένα ο μικρός μου γιος δίνει και για πρότυπο σχολείο και μάλλον κι αυτό βρισκεται στον αέρα. Την υγεια μας να χουμε αλλά τον πληρώσαμε ακριβά αυτόν τον ...ιο! Επίσης ένα πρόβλημα είναι αν και πότε τα σχολεία θα τα επιστρέψουν τα χρήματα αυτά. Εμάς το παιδί δεν θα συνεχίσει γυμνασίο στο ίδιο σχολείο, οπότε δεν μπορεί να συμψηφίσει με μελλοντικές οφειλές.
  3. Εγώ μιλάω πάλι για το δικό μας σχολείο και την σύνθεση του δικού μας τμήματος. Και μάλιστα απορώ για την σιγουριά σου, εκτος αν υπάρχει κάποια μελέτη για την ανθρωπογεωγραφία των σχολείων, την οποία εγώ αγνοώ.

  4. Διαφημίσεις


  5. Εγώ το μόνο που είπα είναι ότι το σχολείο που επιλέξαμε ΕΜΕΙΣ έχει υποδομή και για παιδιά που θα εμφανίσουν κάποιο μαθησιακό πρόβλημα. Το επιλέξαμε έτσι επειδή μας ενδιέφερε προσωπικά. Πολύ λίγα μαθησιακά προβλήματα φαίνονται στο νηπιαγωγείο και αν το σχολείο δεν μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά καλά κάνει και δεν τα δέχεται. Τα περισσότερα θεματάκια προκύπτουν (ή και λύνονται βέβαια) στην συνέχεια. Δεν ξέρω τι κάνουν τα περισσότερα σχολεία, εγώ ξέρω ότι τα καλά σχολεία έχουν υποδομές για τις περιπτώσεις αυτές. Το δικό μας είχε πάντως. Τώρα λες για 'ελίτ' -πνευματική να υποθέσω- και γελάω γιατί φέρνω στο νου μου τους συμμαθητές των παιδιών μου. Μια μικτή τάξη ήταν, με τους καλούς, τους κακούς και τους μέτριους. Αυτό που κάνουν κάποια ιδιωτικά είναι να προσφέρουν ένα πολύ βαρύ εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα παιδιά, ώστε αν κάποιο παιδάκι δυσκολεύεται, να μην μπορεί να το ακολουθήσει. Ε αυτό το καταλαβαίνει ο γονιός και, αν θέλει το καλό του παιδιού του , δεν το πάει εκεί. Θυμάμαι όταν ψάχναμε, πήγαμε και σε σχολείο που μας έλεγε ότι τέλος του νηπιαγωγείο το παιδί θα ξέρει να γράφει και να διαβάζει. Ε, δεν ήταν για το δικό μας παιδί, που τώρα βέβαια είναι πολύ καλός μαθητής αλλά στα 6 του ήταν λίγο 'αδιάφορος' για να το πω ευγενικά. Γι αυτό είπα ότι πέραν από τα βασικά, στη συνέχεια επιλέγεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.
  6. θα ξεκινήσω λέγοντας ότι η ιδιωτική εκπαίδευση είναι μία 'νόμιμη' επιλογή στην Ελλάδα. Και έχουμε ως γονείς κάθε δικαίωμα να πιστεύουμε ότι είναι η καλύτερη επιλογή για τα παιδιά μας. Αν ήμασταν επαρχία ή αν δεν μας περίσσευαν χρήματα θα επιλέγαμε κάτι άλλο φυσικά και φυσικά τα παιδιά μας δεν θα έμενα αγράμματα. Αλλά δεν προσβάλλουμε κανέναν με την επιλογή μας και έχω βαρεθεί να απολογούμαι κι εδώ και αλλού γιατί αγοράζω κάτι που μου παρέχετε δωρεάν. Και όχι δεν αγοράζουμε βαθμούς, αντίθετα θέλουμε αξιοπρεπή αντιμετώπιση του παιδιού, έλλειψη ανατροπών στο οικογενειακο πρόγραμμα, έλεγχο, συνέπεια, αξιολόγηση και παροχές. Θέλουμε μουσικό που να κάνει μουσική, γυμναστή που να κάνει γυμναστική, καθηγητές και δασκάλους σε όλα τα μαθήματα από την αρχή της χρονιάς, βιβλιοθήκη, αυλή που το παιδί να μπορεί να τρέξει και να παίξει μπάλα, καθαρές τουαλέτες και καθημερινό πρόγραμμα από τις 11 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 15 Ιουνίου. Αυτά, g1g1, για να ξεκαθαρίσω την θέση μου, τα προσφέρουν ΟΛΑ τα ιδιωτικά. Αυτά αγοράζεις πρώτα πρώτα, είναι το βασικό πακέτο. Τώρα τα παραπάνω για μένα κρίνονται κατά περίπτωση. Ναι, το δημοτικό που πήγαιναν τα παιδιά μας είχε ό,τι θέλαμε. Καλή δουλειά στις ξένες γλώσσες, έφτασαν στην στ δημοτικού σε ένα Α2 στα αγγλικά και τα γαλλικά μέσα στο σχολείο χωρίς ιδιαίτερο. Κάποια παιδιά που τα βοήθησαν οι γονείς τους, πήγαν παραπάνω. Οργανωμένο πρόγραμμα, καλή διδασκαλία αυτών που λέμε δευτερεύοντα μαθήματα και που είναι πραγματικά η 'κουλτούρα' πχ. η μουσική ή τα καλλιτεχνικά διδάσκονταν πολύ σωστά και τα παιδιά, ακόμα και αυτά που δεν είχαν κάποιο ταλέντο ήρθαν σε επαφή με τις τέχνες. Είχε ένα ωραίο και ευρύχωρο περιβάλλον, ηλιόλουστες τάξεις, τα έμαθαν να είναι ευγενικά, τα ευαισθητοποίησαν για κοινωνικά θέματα, νομίζω κάναμε μία καλή επιλογή. Υπήρχαν και αυτά που λέμε 'δύσκολα' παιδιά, οι δάσκαλοι δούλεψαν μαζί τους, οι γονείς συνεργάστηκαν, έγινε η σωστή διαχείριση μέσα και έξω από την τάξη. Για μένα και τον άντρα μου είχε σημασία να μην είναι ένα σχολείο που γκετοποιεί τα παιδιά (πχ. μόνο καλοί μαθητές, μόνο ήσυχα παιδιά). Θέλαμε ένα σχολείο που να μπορεί να αντιμετωπίσει ένα δύσκολο παιδί χωρίς να καταφύγει στην γνωστή μέθοδο, δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων, 'σπάω τα νεύρα στους γονείς μέχρι να το πάρουν να φύγουν'. ήταν ένα μεσαίο ιδιωτικό σχολείο, γειτονιάς μπορώ να πω. Κάποια στιγμή σκεφτήκαμε να πάνε σε κάποιο μεγάλο, εξαιρετικό σχολείο, αλλά τελικά μείναμε στα οικεία και στα σίγουρα. Δεν ξέρω αν βοήθησα.
  7. Μπορείς αλλά πίστεψέ με δεν θα έχει κανένα νόημα. Εμάς πχ το παιδί πέρασε πρότυπο, δεν πήγαμε. Ακόμα και αν δεν περνούσε θα κοιτάζαμε άλλο σχολείο. Ο μικρός μου μάλλον θα πάει λεόντειο γιατί είναι στο ίδιο στυλ αλλά πιο κοντά μας. Θέλω να πω ότι το να ψάχνεις για γυμνάσιο τώρα είναι λίγο χάσιμο χρόνου. Αν ας βοηθάει ψυχολογικά, πηγαίνετε, μία χαρά σχολείο είναι και το Σεντ Πωλ, μαζεμένο, οργανωμένο. ΑΠλά δεν έχει νόημα.
  8. Γενικά να ξέρεις ότι αυτό που θα σου πουν ότι κάνουν, θα το κάνουν καλά. Δεν θα σε κοροϊδέψουν. Δεν είναι από τα σχολεία που φουσκώνει τις παροχές του. Όπως και η Λεόντειος. Δεν θα σου τάξουν λαγούς με πετραχήλια. Αν είναι αυτό που ψάχνεις, το παίρνεις. Αν όχι, βλέπεις κάτι άλλο, αν δεν νομίζω στα νότια να είχα βρει εγώ κάτι πιο αξιόλογο. Τότε που μετακομίσαμε στα νότια προάστια, πήγαμε σε μικρά σχολεία που μας έλεγαν πράγματα τόσο υπερβολικά που με θύμωναν. Αν σου αρέσουν τα δύο αυτά σχολεία, διάλεξε και με κριτήριο την απόσταση. Τα σχολικά είναι πολύ ακριβά, επίσης το δικό μας σχολείο -Δεν ξέρω η Λεόντειος- κάνει δράσεις και τις διακοπές, ώστε αξίζει να μένει το παιδί κοντά.
  9. Εμένα πήγαινε ο μεγάλος και πάει ακόμα ο μικρός στο Δελασαλ. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Μία χαρά σχολείο είναι, γίνεται καλή δουλειά, κάνουν τις ξένες γλώσσες καλά, αυτά έχω να σου πω. Θέλεις κάτι άλλο; Νομίζω ότι σε σχέση με την Λεόντειο της Νέας Σμύρνης είναι πιο σύγχρονο και στις εγκαταστάσεις και στον νοοτροπία. Επίσης νομίζω ότι διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τις συγκρούσεις των παιδιών. Με κάθε επιφύλαξη γιατί καταλαβαίνεις δεν είναι όμοια τα περιστατικά. Για τα άλλα σχολεία που ρωτάς δεν ξέρω.
  10. Σε καταλαβαίνω. Εδώ μας ζορίζουν τα δικά μας παιδιά, όταν κάνουν πραγματα που δεν αντιστοιχούν στην ηλικία τους, και μετά λέμε, μικρό παιδάκι είναι ακόμα, ας δούμε την γενική εικόνα! Δεν θα μπορούσα να είμαι ποτέ ποτέ ποτέ ποτέ εκπαιδευτικός. Και καλά στο δημοτικό είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, τουλάχιστον μέχρι την πέμπτη. Μετά που αρχίζουν οι πολλές ταχύτητες και πρέπει να φτιάξεις ομάδα με μωρά και έφηβους ταυτόχρονα, είναι πολύ...... challenging!
  11. Πάντως μην το πολυψάχνετε με τους βαθμούς. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην νοιώσει κάποια στιγμή στην μαθητική του ζωή ένα παιδί αδικημένο. So what? Έτσι είναι η ζωή. Πάντα το παιδί με το πιο συμπαθητικό προφίλ θα ευνοηθεί, πάντα το παιδί που χτυπάει κάποιο καμπανάκι στο υποσυνείδητο του δασκάλου (μου θυμίζεις εμένα πχ.) θα τσιμπήσει κάτι παραπάνω. Δεν έχουν σημασία όλα αυτά. Μαθαίνει το παιδί ότι μας αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι διαφορετικά. Ότι σε άλλους αρέσουμε σε άλλους δεν αρέσουμε. Ακόμα και ότι δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους. Φτανει να μην το αγχώνουν οι γονείς στο σπίτι για τους βαθμούς. Ε τότε πραγματικά βασανίζεται, αλλά ας τα ξεπεράσουμε πια αυτά..... . Πάντως και τα παιδάκια της πρώτης γυμνασίου, ειδικά κατά το πρώτο τρίμηνο δεν είναι μεγάλα. Μικρά παιδάκια είναι που οι καθηγητές κάνουν το λάθος να θεωρούν ότι δεν χρειάζονται ντάντεμα και φροντίδα. Καταλαβαίνω ότι ένας καθηγητής γυμνασίου δεν έχει εκπαιδευτεί γι αυτό, αλλά αυτό είναι λάθος του συστήματος, μην το ρίχνουμε στα παιδιά. Θέλουν λίγο χρόνο να συνηθίσουν. Όσο για το δεύτερο ζήτημα, ε, δεν είναι και εύκολο πάντα να ξεχωρίζεις το ζητούμε ειδικά όταν πρέπει να το απομονώσεις από μία παράγραφο. Θέλω να πω ότι υπάρχει μία τετραετία (ε δημοτικού με β γυμνασίου) που οι ρυθμοί των παιδιών και οι σωματικοί και οι πνευματικοί και οι συναισθηματικοί είναι τόσο διαφορετικοί που δεν μπορείς να βασιστείς πάνω στο συμβατικό όριο του δημοτικού- γυμνασίου για να απαιτείς από το παιδί αναπτυξιακό άλμα. Ναι κάποια παιδιά πηγαίνουν στο γυμνάσιο πιο ανώριμα, κάποια έχουν ωριμάσει από την πεμπτη, κάποια θέλουν και λίγο χρόνο ακόμα. Νομίζω ότι είναι άδικη αυτή η βίαιη αλλαγή στην αντιμετώπιση των παιδιών στην αρχή του γυμνασίου και νομίζω επίσης ότι οι καθηγητές είναι πολύ επιεικείς στα πρωτάκια. Εμένα τον μεγάλο μου γιο και τον ντάντεψαν και τον πρόσεξαν πολύ, μέχρι να αισθανθεί άνετα στον καινούργιο χώρο. όσο δε για την κριτική σκέψη, το γυμνάσιο είναι πεδίον δόξης λαμπρό σε όσα παιδιά δεν το κατέκτησαν στο δημοτικό.
  12. Ferby, θα σου δώσω εγώ την εικόνα που είχαμε για το σχολείο, όταν ψάχναμε πριν από δύο χρόνια. Είναι ένα καλό σχολείο κατά κοινή ομολογία, τα μαθήματα διδάσκονται καλά, προφέρονται οι υποδομές, τα παιδιά υποστηρίζονται κλπ. Αν μέναμε κοντά θα ήταν μία πολύ πολύ σοβαρή υποψηφιότητα για τον γιο μας, αν υποθέσουμε βέβαια ότι περνούσε τις εξετάσεις των αγγλικών. Θα σου πω μόνο τους λόγους που ΔΕΝ το επιλέξαμε: Το μόνο μάθημα που εξετάζεται στα παιδιά για να μπουν είναι τα αγγλικά, και αυτό δεν μας άρεσε, γιατί δεν διασφαλίζεται ένα μεσαίο επίπεδο ακαδημαϊκό. Αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα για ένα άλλο σχολείο. Αλλά σε ένα σχολείο, τόσο απαιτητικό, όσο μας το παρουσίασαν οι ίδιοι, το να μην απαιτείς, ένα μεσαίο τουλάχιστον επίπεδο μαθητών, μας φάνηκε λίγο άστοχο. Πώς θα το υποστήριζαν αυτό το δύσκολο πρόγραμμα; Επίσης μέτρησε αρνητικά το ότι το σχολείο δεν έχει δημοτικό. 25-30 παιδιά, με μόνο κοινό ότι ξέρουν κάποια αγγλικά και έχουν κάποια χρήματα, είναι δύσκολο να γίνουν ομάδα. Γίνονται παρέες παρέες, ανάλογα με τα βασικά τους χαρακτηριστικά και δεν υπάρχει κάποια κοινωνική διάδραση, δεν υπάρχει η ανάγκη να αισθανθείς μέρος ενός μεγάλου συνόλου. Ενώ αν είχε δημοτικό το σχολείο, θα έμπαινε το παιδί μέσα σε ένα ήδη δουλεμένο σύνολο με πιο ομοιογενή χαρακτηριστικά. Επίσης το σκληρό και αυστηρό πρόγραμμα του σχολείου απαιτεί πειθαρχία μαζί με ικανότητα. Και το δικό μας παιδί ήταν βέβαια πολύ δυνατός μαθητής (πέρασε σε πρότυπο) αλλά από πειθαρχία έχει .....δουλίτσα ακόμα. Δεν ξέρω αν θα είχε την ηρεμία που ζητάς. Μάλλον θα πιέζονταν πολύ, γιατί έχει συνηθίσει να είναι και καλός μαθητής, οπότε.... Στα θετικά οι πολύ συνεργάσιμοι άνθρωποι, ο υπέροχος χώρος και όλα αυτά τα γνωστά.
  13. Ναι το ξέρω. Στην δική μου περίπτωση το είπε το παιδί και 'τα άκουσε'. Η απάντηση ήταν, πώς κάνεις έτσι καλέ μαμά, όλοι αυτό κάνουν. Όσο για μένα, κάθε φορά που θέλουν κάτι πιο 'ακριβό', είμαστε 'όσοι πιστοί προσέλθετε' αλλά από παππούδες, γιαγιάδες, νονούς και θείους. Μέχρι εκεί.
  14. Δυστυχώς δεν κατάφερα να διαβάσω όλες τις απαντήσεις και ζητώ συγνώμη γι αυτό. Εμένα στα πάρτι των παιδιών πολλοί γονείς με ρωτούν τι θέλω να τους πάρουν, ρούχο, παιχνίδι κλπ. Επίσης ρωτάνε γιαγιάδες, θείοι, νονοί κλπ. Εκεί εγώ θα έλεγα ότι θέλει το τάδε σπιτάκι, οπότε ας πάρουν ό,τι θέλουν από το τάδε μαγαζί. Σε άλλους όχι. Εμένα ο μικρός μου γιος είπε για πλάκα πέρσι στους φίλους του να του αγοράσουν δώρα από συγκεκριμένο μαγαζί με ηλεκτρονικά. Όταν μου το είπε, άκουσε τον γνωστό εξάψαλμο, δεν λέμε τι δώρα να μας πάρουν κλπ κλπ. Η αλήθεια ήταν βέβαια ότι αυτός αγόρασε αυτό που ήθελε.....
  15. Και να το έχεις πάντα στο μυαλό σου αυτό.
  16. Είναι φυσικό να αλλάζει ΡΙΖΙΚΑ ένα παιδί με τον ερχομό του μωρού. Άλλά παιδιά είναι πιο cool άλλα το παίρνουν πιο βαριά. Και ο δικός μας έβγαλε μία τρομερή επιθετικότητα προς εμάς και τον πήγαμε σε ψυχολόγο, τριων ετών μωρό. Μας εξήγησε ότι τα συναισθήματα που βιώνει το πρώτο παιδί στην ηλικία αυτή, όταν έρχεται δεύτερο παιδάκι είναι σαν σύγκρουση μετωπική με .....νταλίκα. Και από εκεί και πέρα, το κάθε παιδί το διαχειρίζεται διαφορετικά. Για το συμβάν δεν έχω να σου πω. ίσως να κάνεις καλά που το .....ψάχνεις. Ίσως κάτι να σκεφτόταν, ίσως κάτι να έβλεπε με την φαντασία της και να αντέδρασε με φόβο (εμένα για φόβος μου κάνει) και μετά να το .....μάζεψε όταν κατάλαβε ότι ήταν overreaction.... Ψάξε το όσο θέλεις ώστε να ηρεμήσεις εσύ απλά θα σου πρότεινα ό,τι ψάχνεις με το παιδί, να το ψάχνεις διακριτικά, ώστε να μην πάρει το μήνυμα ότι έχει πρόβλημα. Τα έχεις παίξει κι εσύ με το μωρό, δύο παιδιά στην ηλικία αυτή δεν είναι εύκολο πράγμα, όση βοήθεια και να έχει κανείς.