chv

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    64
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

  • Days Won

    1

chv last won the day on Ιούνιος 9

chv had the most liked content!

Συνεισφορα στο φορουμ

30 Neutral

Converted

  • Περιοχή
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Σίγουρα προγραμματισμένα πιστεύω. Ήδη εμάς μας ζήτησαν μια υπεύθυνη δήλωση για εκδρομή που προγραμματίζουν. Αυθόρμητα δεν νομίζω, αν και θυμάμαι ότι για εκδρομές στο κοντινό πάρκο με το δικό μου σχολείο προ αμνημονεύτων δεν ζητούσαν άδεια φυσικά, ήταν κάτι απρόβλεπτο για εμάς και για τους γονείς μας. Οπότε ίσως έχει να κάνει με το αν θα μπουν σε πούλμαν για τη μετακίνηση ή όχι. Οι δύο ώρες μου φάνηκαν υπερβολή, όχι για τον όγκο, που σίγουρα είναι θέμα δασκάλας, αλλά για την ηλικία. Δεν είναι δυνατόν να μην κουράζεται 6χρονο παιδάκι με δίωρη μελέτη. Χάνεται το νόημα πια πιστεύω στο 2ωρο. Για την ώρα εμάς μας παίρνει 20λεπτο για 3 σελίδες, όμως δεν έχουμε ακόμα ανάγνωση, ορθογραφία. Αλλά και πάλι, 2ωρο δεν θα τον άφηνα, κάτι θα προσπαθούσα να αλλάξω.
  2. Πώς πάνε τα πρωτάκια σας; Πώς σας φάνηκε εσάς η αναβάθμιση στο δημοτικό; Εδώ για μένα πολύ τρέξιμο καθημερινά για σχολείο, δουλειά και απογευματινές δραστηριότητες, τώρα πια τα ΣΚ αντί να γυρνάμε, ανυπομονούμε να τα περνάμε αραχτοί σπίτι παίζοντας ελεύθερα. Τη βδομάδα έχουμε ελεύθερο μόνο ένα απόγευμα, τις υπόλοιπες μέρες υπάρχει πάντα κάποια δραστηριότητα. Σχεδόν να φάμε δεν προλαβαίνουμε οι ενήλικες. Κάναμε την πρώτη μας συνάντηση με τη δασκάλα, που μας ανέλυσε το πλάνο του έτους και τα σημεία που θα πρέπει να προσέξουμε στην οργάνωση του διαβάσματος και στα γράμματα και τους αριθμούς. Γνωρίσαμε τις δασκάλες των ειδικοτήτων επίσης, έχουν 3 μέρες γυμναστική, 2 αγγλικά χωρίς γράψιμο/μελέτη για το σπίτι, 1 πληροφορική και 2 εικαστικά. Σε δημόσιο είμαστε. Από διάβασμα στο σπίτι έχουμε συνήθως 1-3 σελίδες σύνολο για την ώρα (μαθηματικά+γλώσσα μαζί), να λύσουν τις ασκήσεις και να χρωματίσουν τις ζωγραφιές έπειτα με ξυλομπογιές. Πήραμε τελικά και της ischool συμπληρωματικά τα βοηθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών τα α΄ τεύχη για τον μεγάλο και τα παίζω-λύνω-μαθαίνω για τον μικρό. Τα έχω στα γραφεία τους και τα βγάζουν όταν ζητάνε "δουλειά γραφείου". Δεν τους πιάνει αυτό κάθε ΣΚ, αλλά αρκετά συχνά και θέλω να υπάρχει πάντα κάτι διαθέσιμο. Δεν τα παρακολουθώ, μόνο αν χρειαστούν βοήθεια στην εκφώνηση, και γενικά τα διαχειρίζονται ελεύθερα. Παλιότερα είχα τα "μεγαλώνω, μαθαίνω, αλλάζω" από μεταίχμιο και τα τελείωσαν, αλλά της ischool μου αρέσουν καλύτερα. Το καλό είναι ότι πετύχαμε το σύστημα να διαβάζει ακριβώς μετά το σχολείο και την Παρασκευή για τη Δευτέρα. Μάλλον η α΄ δημοτικού είναι τύχη μπροστά σε κάτι ε' δημοτικού που βλέπω από φίλες μου. Ωστόσο στη συνάντησή μας μερικοί γονείς έλεγαν ότι τους παίρνουν και 2 ώρες οι 3 σελίδες φωτοτυπία, που μάλλον βασανιστήριο μου φάνηκε για α΄ δημοτικού. Εσάς οι δασκάλες τι βάζουν από όγκο δουλειάς; Εμάς μας πέταξε ότι θεωρεί το 2ωρο έναν μέσο όρο διαβάσματος (στο οποίο φρίκαρα και μόνο στην ιδέα). Το βρίσκω εντελώς αναντίστοιχο για την ηλικία τους.
  3. Μαμά Ανέστη, ευχαριστώ πολύ! Τέλειες ιδέες, παίζουμε κι εμείς πολλά από αυτά που προκύπτουν αβίαστα στην καθημερινότητα. Έτσι έχει εξοικειωθεί με προσθαφαιρέσεις (λεφτων για τα παιχνίδια που θέλει να αγοράσει:) κ με λεξιλόγιο, συλλογιστική σκέψη κ.λπ. Αχ απλώς μου άρεσαν φοβερά της ischool κ δεν κρατιεμαι, αλλά θα κάνω υπομονή κ θα δω αν χρειάζεται ή τι φόρτο θα έχει. Άλλωστε όντως κάτι παιχνιδιάρικο θα ήταν καλύτερο από μορφή βιβλίου πάλι. Πέρυσι έκαναν στο νηπιο ischool κ τον είχε εντυπωσιάσει η πολύχρωμη προσέγγιση. Παιχνίδια είναι τα περισσότερα, όχι ασκήσεις. Αλλά ας μην μπερδευτω με τα της δασκάλας φέτος.

  4. Διαφημίσεις


  5. Του άρεσε η αναβάθμιση! Βοήθησαν οι φίλοι της γειτονιάς πολύ από τις δραστηριότητες να μην νιώθει ξένος και να παίζει στο διάλειμμα, η χρωματιστή τάξη, το σύστημα της δασκάλας που μας είπε θα ενισχύσει τις φιλίες πρώτα και μετά θα μπει σε μάθημα κανονικό. Την επόμενη εβδομάδα έχουμε ομαδική συνάντηση μαζί της. Θα περιμένω να δω πρώτα τι θα πει και μετά σκέφτομαι να πάρω λέτε ischool για την α΄ να κάνουμε έξτρα στο σπίτι ή προτρέχω; Εσείς το κάνατε με τα μεγαλύτερα; Η δασκάλα για το σχολείο ζήτησε και πήραμε του Παπαδόπουλου την πρώτη μου γραφή.
  6. Ξεκινήσαμε κι εμείς, σήμερα 1η ουσιαστικά μέρα ολόκληρη μέχρι τη 1.15, διάβασμα δεν είχαν, διάβασαν και τα 88 ντολμαδάκια του Τριβιζά στην τάξη. Ντύσαμε και τα βιβλία, εντάξει 4 ήταν και όταν είδα τι έχουν φίλες μου από μεγαλύτερες τάξεις ένιωσα τυχερή :))) Διάλειμμα βγαίνουν α΄ και β΄ εμάς μαζί, στην τάξη είναι λίγα τα παιδιά, η προσέγγιση της δασκάλας πολύ προσωπική και τρυφερή θα έλεγα και θα επικοινωνούμε με μέιλ εβδομαδιαίως για την ύλη. Σε δημόσιο κι εμείς πάμε.
  7. Εμείς πηγαίνουμε κολύμβηση 3 φορές την εβδομάδα, σκάκι 1-2, το παιδί ζητάει και ζωγραφική, αλλά θα αφαιρέσω μια μέρα από τα άλλα για να γίνει αυτό, γιατί θέλω να 'χει και κάποια μέρα χαλάρωσης. Γενικώς του αρέσουν οι δραστηριότητες και προσπαθώ να βρω τη χρυσή τομή.
  8. Ναι παιδοψυχολόγο ή ψυχοθεραπεύτρια για παιδιά. Προσωπικά θα δοκίμαζα και την παιγνιοθεραπεία, όποιον επαγγελματία έβρισκα καλύτερο με το παιδί ή από εμπειρίες φίλων. Δυστυχώς δεν έχω να σας συστήσω κάποιον. Σε κάποιο κέντρο θα απευθυνόμουν αρχικά. Το νόημα της συμβουλής μου είναι ότι πρέπει να αφήσετε το ιατρικό κομμάτι και να εστιάσετε στην ψυχολογική αποφόρτιση του παιδιού, όχι για να το διορθώσετε το τικ, αλλά για να αποφορτίζεται ψυχικά η κόρη σας και να ανακουφιστεί, σε τακτική βάση. Και να νιώθετε "τυχερός" που το άγχος της είναι εμφανές με τα τικ. Θα μπορούσατε να κοιμάστε αμέριμνοι οι γονείς και το παιδί να τα κρατάει μέσα του. Άγχος δεν σημαίνει ότι εσείς κάνετε κάτι λάθος, τα παιδιά τα φορτίζουν τα απλά καθημερινά άγχη που εμείς θεωρούμε αστεία. Θα μπορούσαν να είναι ας πούμε οι διαπροσωπικές σχέσεις με τις φίλες της.
  9. Από δραστηριότητες τι θα έχετε φέτος στα πρωτάκια; Και όταν σχολάνε 13.15 πώς περίπου οργανώνεστε με το διάβασμα; Με ενδιαφέρει ν ακούσω τη γνώμη σας!
  10. Υπάρχει και στο Αττικό πολύ καλή ομάδα επιστημόνων υπό τον κ. Ντινόπουλο. Θα στρεφόμουν και εκεί, η διατροφή σε συνδυασμό πάντα με την ψυχολογική στήριξη της οικογένειας βοηθάει απίστευτα σε νευρολογικής αιτίας διαταραχές. Οι γιατροί που έχετε επισκεφτεί ως τώρα σίγουρα βάσει της ειδικότητάς τους σας προσφέρουν τη βοήθεια που μπορούν. Ωστόσο, εφόσον δεν είναι νευρολογική η αιτία των τικ όπως αποκλείστηκε από τον κ. Γιουρούκο, και εφόσον η παιδοψυχίατρος ως ειδικότητα είναι ιατρικής προσέγγισης και φαρμακευτικής, νομίζω όπως είπαν παραπάνω ότι πρώτιστη προτεραιότητα πρέπει να γίνει η παιγνιοθεραπευτική προσέγγιση. Άμεσα πρέπει να δει το παιδί ψυχοθεραπευτή ώστε να αποφορτίζεται ψυχολογικά και δευτερευόντως όλους τους υπολοίπους. Σας εύχομαι κουράγιο, το παιδί μια χαρά θα είναι με γονείς εσάς από πάνω του! Αλλά στραφείτε σε αυτό που έχει ανάγκη η ψυχή του, εφόσον τα ιατρικά αποκλείστηκαν. Δεν χρειάζονται βιταμίνες, χρειάζεται αποφόρτιση ψυχική. Α, και συμφωνώ μαζί σας στο να πείτε όχι σε συμπεριφοριστικές θεραπείες, για την ώρα τουλάχιστον. Η αιτία πρέπει να βρει ανακούφιση, όχι το παιδί τρόπο να συγκαλύπτει το τικ του.
  11. Πραγματικά! Και σίγουρα δεν το είχα εγώ όταν ήταν να πάω α΄ και δεν το έχει κι ο μικρός! Μόνο η μαμά του Από μαθήματα τι έχουν; Γλώσσα, μαθηματικά, αγγλικά, μελέτη, εικαστικά; Μου διαφεύγει κάτι;
  12. Γεια σας, κι εμείς α δημοτικού φέτος και έχω μια συγκίνηση, μια ταραχή, μια αγωνία να το πω; Ξεκινάμε σε νέο χώρο δημοτικό όπως κ προνήπιο ο μικρός. Τσάντες αγοράσαμε τεράστιες γιατί αυτές ήθελαν, polo είναι, περιποιημένες και ανθεκτικές, με 3 μεγάλες θέσεις κεντρικές κ μια μικρή. Χωρίς ροδάκια για να ναι ελαφριές. Ήθελα να ρωτήσω για το ντύσιμο των βιβλίων ποιες κόλλες προτιμάτε; Έχω χρόνια να το κάνω. Επίσης είδα και κολλες slip on Α4, λέτε να ενδείκνυνται; Τίποτα άλλο δεν έχω αγοράσει, περιμένω οδηγίες της δασκάλας. Αγωνία έχω και για τον μικρό στο προνήπιο, πρώτη φορά γιατί μέχρι πέρυσι πήγαινε σε ιδιωτικό με τα μισά παιδιά στην τάξη. Θα μένουν μέχρι τη 1 κι οι δυο! Τι άλλες συμβουλές έχετε πέρα από το ντύσιμο των βιβλίων; Η τάξη τους είδα θα είναι σε κυκλική διάταξη και θα έχει 17 παιδάκια.
  13. Η κάθε ηλικία έχει τη χάρη της σίγουρα! Και τα δημοτικού, παρ' όλο που δεν είναι μπεμπέ, είναι όμως τόσο πανέξυπνα αυτά που λένε, οι συζητήσεις, να τα καμαρώνεις στις αθλητικές δραστηριότητες, να τα βλέπεις να σοβαρεύουν και να δείχνουν ενσυναίσθηση, να έχουν απορίες, γενικώς εγώ τα χαίρομαι και λέω άξιζαν με τα χίλια τα ξενύχτια κι οι θηλασμοί, που επειδή τα είχα και κοντά δεν έβλεπα τότε να 'χουν τελειωμό. Τώρα όμως που κοιμήθηκα σαν άνθρωπος και δεν τρέμει η ψυχή μου μην σκοτωθούν με τις τρέλες τους, τώρα τσουπ μου ξαναξύπνησε η ιδέα να το ζήσω άλλη μια φορά.
  14. Καλημέρα, εγώ το αισθάνομαι αλλιώς. Ας πούμε τα δύο "μεγάλα" μου είναι αχώριστοι φίλοι ίδιου φύλου και το έζησα, ήταν δύσκολο και σίγουρα άξιζε όμως. Τώρα το τρίτο θα ήθελα τώρα που ξεκουραστήκαμε και σε 1-2 χρόνια από τώρα, αφού το οργανώσουμε για να έχουμε λιγότερο στρες τότε -εδώ γελάμε :)))- να το απολαύσουμε το μωρό αλλιώς, με τα μεγάλα δημοτικό και συνεννοήσιμα και το μικράκι για εμάς πιο εύκολο. Γενικώς θέλω μια απόσταση για το τρίτο, έτσι το σκέφτομαι. Για την ψυχική μου ηρεμία που είναι τόσο σημαντικό που τη βρήκα τώρα, για να μην υπάρχουν υστερίες και για να μην υπάρξουν και θέματα ασφάλειας στις μετακινήσεις γιατί τα αγοράκια μου ήταν και είναι πολύ ζωηρά και μες στην ενέργεια. Επίσης, έτσι θα έχω και σε μια απόσταση τα φροντιστήριά τους αργότερα.
  15. Με τέτοια κρίση πολλαπλή κ πώς να ακούσεις; Απ' την άλλη, οι λίγες πολύτεκνες νομίζω δεν θα προλαβαινουν! Εμείς σκεφτόμαστε έντονα για τρίτο, αλλά κολλάμε στην ηλικία του μπαμπά που είναι 45 κ στο γεγονός ότι εργαζόμαστε κι οι δυο κ δεν είμαστε ταυτόχρονα στο σπίτι. Δεν ξέρω πώς θα καταφέρω πχ να πάω να πάρω τα 2 ζουζούνια απ' το σχολείο με μωρό στο καρότσι κ μετά να τα πάω δραστηριότητες.
  16. Πάντως από μια "χαζή" ομολογουμένως ιντερνετική έρευνα του 2007 με επτά χιλιάδες οικογένειες, την ευτυχία λέει τη φέρνουν τα 4! (Αντιεπιστημονική εντελώς, αλλά αυτό πάτησαν οι περισσότεροι