chv

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    47
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

15 Neutral

Converted

  • Περιοχή
    Αθήνα

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Σίγουρα δεν το βλέπουν για να δουν αν "κλαίει", όπως είπαν. Τα περισσότερα ιδιωτικά θέλουν να αποφύγουν περιπτώσεις ΔΕΠΥ και άλλες, που θεωρούν "δύσκολες". Έχουν τεράστια ζήτηση και λειτουργούν με τέτοιες πρακτικές "αποκλεισμού".
  2. Καλημέρα, ο δάσκαλος στο σπίτι δεν είναι δεκανίκι, ειδικά αν δεν υπάρχει γονιός, αρκεί να είναι της σωστής φιλοσοφίας και να μη δίνει έτοιμη τροφή στα παιδιά, αλλά να τα μαθαίνει σύστημα μελέτης. Δυστυχώς η δασκάλα στο σχολείο δεν νομίζω ότι έχει τον χρόνο να το κάνει αυτό και ούτε θα ήθελα να αφήσω το παιδί στον αυτόματο πιλότο να επιβιώσει μόνο του και ό,τι κάνει. Μέχρι γ΄ δημοτικού κι εγώ το σκέφτομαι, ίσως και γρηγορότερα ότι θα έχει μάθει ένα καλό σύστημα οργάνωσης και μελέτης, που θα βοηθάω εγώ αργότερα εξ ου και μάθει να κάνει αυτό το σκέλος μόνος του πια. Από τις 5-6 κι εγώ θεωρώ ότι πρέπει τα παιδιά να είναι ανέμελα είτε για δραστηριότητες είτε για ελεύθερο παιχνίδι στη γειτονιά. Πρέπει να τα εφοδιάσουμε με δεξιότητες σε όλα τα επίπεδα, μεταξύ των οποίων και συναισθηματικές και κοινωνικές, οπότε σε καμία περίπτωση η γνώση δεν πρέπει να καταλαμβάνει όλο το απόγευμά τους. Αυτό στο γυμνάσιο και αν και δυστυχώς και τότε είναι απλώς αναγκαίο κακό, όχι χρήσιμο. Έχω ζήσει σε γερμανική οικογένεια στο πλαίσιο ανταλλαγής στα σχολικά χρόνια και εκεί μέχρι τις 5 είχαν τελειώσει όλες οι απογευματινές δραστηριότητες οι εξωσχολικές, οι οποίες γίνονταν στο δημόσιο σχολείο 13.00-17.00, τα παιδιά δεν είχαν ποτέ μελέτη στο σπίτι και επομένως από τις 17.00 ήταν εντελώς ελεύθερα να κοινωνικοποιηθούν χαλαρά με φίλους. Αυτό θεωρώ το ιδανικό. Βάρος έδιναν στο πανεπιστήμιο πια, όπου εκεί όντως όοολη την ημέρα την περνούσαμε σε βιβλιοθήκες κάνοντας εργασίες και ρίχνοντας πραγματικά πολύ διάβασμα (καμία σχέση με τα φοιτητικά χρόνια εδώ).
  3. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις, μου δίνετε μια καλή εικόνα! Η αλήθεια είναι τρόμαξα με τα δίωρα που ακούω, θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει ανεμελιά σε αυτές τις ηλικίες και θεωρώ μισή με μία ώρα αρκετή. Αλλά όπως λέτε εξαρτάται κι από τις υπερβολές της δασκάλας αυτό. Να ρωτήσω όσες είχαν δάσκαλο στο σπίτι; Επειδή κι εμένα για εμάς αυτή μου φαίνεται η πιο ενδεδειγμένη λύση. Μιας και το ιδιωτικό, ειδικά όπως το περιγράφει η Deena θα ήταν σούπερ, πλην όμως θα στερηθούμε οικογενειακώς πολλές άλλες αναμνήσεις ανεμελιάς και μάλλον μέσα μου δεν θέλω. Δεν είμαστε τόσο άνετα ώστε να έχουμε και ιδιωτικό επί δύο συν διακοπές, δραστηριότητες, θέατρα και βόλτες. Όσες είχατε δάσκαλο λοιπόν γιατί τον σταματήσατε μετά; Λόγω κόστους ή κάτι δεν σας άρεσε ή θεωρήσατε πως ήταν αρκετή η δουλειά στην Α΄ για να μπει ένα σύστημα στη μελέτη; @annoulen νομίζω εσύ είχες είπες; Επίσης, προς όλους, όσοι πάτε σε κέντρα ή έχετε δάσκαλο και διαβάζετε και τις ώρες αυτές για τις πολλές φωτοτυπίες, με τις δραστηριότητες τι κάνετε; Γιατί δεν μπορεί να χωρέσει η λογική μου ότι από τόσο μικρά θα τους κόψω τις δραστηριότητες για το διάβασμα. Τουλάχιστον στη δική μου εποχή το διάβασμα δημοτικού ήταν από 15λ με μισή ώρα και μετά ως μοναχοπαίδι που ήμουν έκανα ένα σωρό δραστηριότητες το απόγευμα. Ήταν η χαρά μου όλο αυτό και ακόμα είναι ειλικρινά. Το θεωρώ πολύτιμο εφόδιο και αρχίζω χόμπι καινούρια συχνά-πυκνά. Προς όσους ρώτησαν, 13.00 θα τα παραλαμβάνουν οι παππούδες είναι το σχέδιο και θα έρχεται κάποιος δάσκαλος (η νούμερο 1 λύση που προτιμώ). Μετά το μεσημέρι αργά γυρίζω κι εγώ. Ο δάσκαλος έρχεται μόνο για 1 ώρα; Τέλος, με την ξένη γλώσσα τι κάνετε; Το αφήνετε στο σχολείο, έχετε και γι' αυτό μια έξτρα εξωσχολική εκπαίδευση ή είναι υπερβολή τόσο νωρίς μαζί με όλα τα άλλα της Α΄;

  4. Διαφημίσεις


  5. Έρχομαι με μεγάλα διλήμματα: Το μεγάλο μου παιδάκι του χρόνου θα πάει Α΄! Έχουμε μπροστά μας τα εξής δεδομένα: σχολάμε αργούτσικα το απόγευμα, οπότε με τη μελέτη του και σωστές βάσεις και ένα καλό σύστημα διαβάσματος θα πρέπει ή να ασχοληθούμε αργά, όταν το παιδί ήδη θα έχει ξεκουραστεί κάποιες ώρες μετά το σχολείο ή θα έχει ξανακουραστεί κιόλας και επίσης εκείνες τις ώρες που σχολάμε αρχίζουν οι απογευματινές εξωσχολικές δραστηριότητες, που δεν θα ήθελα να του τις στερήσω (ούτε και στον αδερφό του) σε καμία περίπτωση, καθώς τις θεωρώ τουλάχιστον ισότιμες παιδαγωγικά με το σχολικό κομμάτι. Το ολοήμερο του σχολείου μας το έχω απορρίψει για πολλούς λόγους και κυρίως επειδή μιλώντας με τις ίδιες τις δασκάλες δεν γίνεται δουλειά μελέτης, ειδικά για τα μικρά. Το δημόσιο της γειτονιάς είναι ένα πολύ καλό σχολείο κατά τ' άλλα, με λίγα παιδιά στην τάξη. Αυτά είναι τα δεδομένα μας. Οι λύσεις που σκέφτομαι είναι: 1. Μελέτη στο σπίτι με δάσκαλο, π.χ. κατά τις 14.00 ώστε μέχρι να σχολάσω να έχει κλείσει με το θέμα "διάβασμα" ει δυνατόν με ένα καλό σύστημα αυτοπειθαρχίας και όχι να του κρατάει το χεράκι βήμα-βήμα σε όλα, αλλά να μάθει να διαβάζει πραγματικά μόνος του. Υπάρχει κάποιος με σχετική εμπειρία και τέτοιον καλό δάσκαλο στην Α΄ δημοτικού ήδη, ώστε να μου πει αν είναι ευχαριστημένος από τη λύση αυτή, πόσες ώρες τον χρειάζεται τον δάσκαλο και πώς το βλέπει το παιδί; 2. Κέντρο μελέτης που θα παίρνει τα παιδιά στις 13.00 που θα σχολάνε. Τα παιδιά του δημοτικού είναι όλες οι τάξεις μαζί όμως και αναρωτιέμαι αν γίνεται πασάλειμμα στη μελέτη ή όντως καλή δουλειά. Θα χαρώ να ακούσω τις γνώμες σας και τις εμπειρίες σας από τέτοια περίπτωση. 3. Τέλος, τρίτη και πιο αιματηρή οικονομικά λύση το ιδιωτικό. Θα με κάλυπτε ως προς τη μελέτη, τις ξένες γλώσσες και κάποια δραστηριότητα, ώστε μετά εγώ να προσφέρω τα έξτρα όταν σχολάω. Αχτύπητος συνδυασμός! Έλα όμως που δεν ξέρουμε αν με δυο παιδιά θα μπορούμε να καλύψουμε τη λύση αυτή για όλο το δημοτικό, αν όντως αξίζει γιατί και στα καλά που έχω καταλήξει φτάνουμε τα 27 παιδιά στην τάξη και ότι δυστυχώς το κομμάτι "φίλοι από τη γειτονιά" είναι για εμάς πολύ σημαντικό και θα το στερηθούν επίσης. Με ενδιαφέρουν εμπειρίες επομένως από τη νούμερο 1 περίπτωση και τη 2 και φυσικά καλοδεχούμενες και οι προτάσεις σας για ιδιωτικό ή αν το μετανιώσατε, δεν το μετανιώσατε, αν το σταματήσατε στο δημοτικό κ.λπ.
  6. Γεια σας, ήρθε κι η ώρα μας να διαλέξουμε σχολείο. Γνωρίζετε αριθμό μαθητών στην Ελληνοαγγλική Αγωγή (π.χ. γ΄ ή δ΄ δημοτικού και όχι α΄) να μου πείτε; Επίσης, είστε ευχαριστημένοι από το εκπαιδευτικό/παιδαγωγικό κομμάτι και έπειτα από τη μελέτη που γίνεται το μεσημέρι; Ίδιες πληροφορίες θα ήθελα και για ΙΜ Παναγιωτόπουλο, καθώς και Εκπαιδευτήρια Καντά. Σας ευχαριστώ.
  7. Καλημέρα, είμαι νέα στο θέμα, θα χρειαστώ αφαίρεση θυρεοειδή όπως φαίνεται. Καμία άλλη συμπάσχουσα;
  8. Ω ναι! Στην αρχή έτρωγα τα πάντα και μάλιστα πολλά γλυκά, τους πρώτους 2 μήνες, γιατί είχα και θέματα με το θηλασμό και άπειρες ώρες αϋπνίας. Αλλά στο 2μηνο που το πήρα απόφαση, έτρωγα καλό πρωινό, καλό μεσημεριανό, ένα φρούτο το απόγευμα και ένα γιαούρτι ή μια σαλάτα το βράδυ. Έκανα και τρέξιμο 4 φορές την εβδομάδα και έτσι χάθηκαν λίγο πιο εύκολα, περίπου 2 κιλά το μήνα, μισό κιλό την εβδομάδα.
  9. Όπως έγραψα και στο άλλο θέμα στον 6ο είχα ήδη πάρει 9 κιλά και ξεκίνησα πολύ πολύ αδύνατη, παρ' όλα αυτά κοιλίτσα εγκυμοσύνης απέκτησα κανονικά όχι νωρίτερα από τον 6ο μήνα. Και μέχρι τέλους γενικά είχα μια μικρή κοιλίτσα και ένα μικρό μπεμπάκι.
  10. Μάλλον για να νιώσεις καλύτερα: ξεκίνησα 55 κιλά την εγκυμοσύνη μου, στην 21η εβδομάδα είχα ήδη πάρει 9!!! Σύνολο πήρα 25!!! Τα έχασα όλα με θηλασμό, καλή διατροφή (χωρίς διαιτολόγο) και γυμναστική στους έξι πρώτους μήνες μετά τη γέννα. Ελπίζω να σε καθησύχασα με το καλό ένα γερό μωρό!
  11. Συμφωνώ με τις προλαλήσασες. Την κακοδαιμονία στο χώρο της παιδείας τη γνωρίζουμε και όλοι τη λαμβάνουμε υπ' όψιν, αυτά που απαιτούμε από ένα ιδιωτικό όπου σκάμε τα ωραία μας χιλιαρικάκια για να προσφέρουμε κάτι παραπάνω, kostas66, καθόλου δεν ανήκουν στη σφαίρα του ιδεατού. Ας ξεκινήσουμε από κάτω όπως λες και από το απλούστατο, απαιτώντας τάξεις με πιο εύλογο και διαχειρίσιμο και καθόλου ιδεατό κατ' εμέ αριθμό μαθητών ανά δασκάλα. Αν δεν μας το παρέχει αυτό το ιδιωτικό, όπου ακριβώς πληρώνουμε για να το έχουμε, τότε τι μας προσφέρει ακριβώς; Τις έξτρα δραστηριότητες; Αυτές με μια διαχείριση χρόνου και πολύ πολύ λιγότερα χρήματα θα μπορούσαμε να τις προσφέρουμε εμείς στα παιδιά μας πολύ πολύ ποιοτικότερα και στοχευμένα. Για μένα πρώτιστος είναι ο αριθμός μαθητών ώστε να γίνεται σωστή δουλειά στο εκπαιδευτικό-παιδοψυχολογικό κομμάτι ώστε να μην επιβαρύνονται τα παιδιά και να υπάρχει σωστότερη παρακολούθησή τους εξατομικευμένα, και έπεται σε πολύ μεταγενέστερη θέση το θέμα εγκαταστάσεων, φύλαξης, μεταφοράς κ.λπ. Το πρώτο είναι θέμα ουσίας.
  12. Γινεται και παραγινεται εναν μπεμπη αποκτησαμε ετσι! Με το καλο αν το επιθυμειτε. Τα προσπερματικα υποτιθεται δεν περιεχουν σπερμα, μενει ομως πολυ συχνα σπερμα απο την προηγουμενη εκσπερματιση πανω στο πεος. Οποτε αν δεν το θελετε δεν ειναι καθολου καλος τροπος αντισυλληψης. Τωρα, αυτη η νοσηρη περιεργεια που σας κανει να τη ρωτατε γιατι γινεται η επαφη τους ετσι και οχι αλλιως και πως και τι πραγματικα με υπερβαινει
  13. Ήρθα να πω μια καλημέρα σε όλες μιας και είδα ότι είναι γούρικο το θεματάκι! Καλημέρα με νέα σποράκια σας εύχομαι!
  14. Nαι, κάτι είναι κι αυτό πιστεύω! Γιατί κι εγώ όσο κι αν σκέφτηκα άλλες χρήσεις π.χ. σε κρέμες, δεν βρήκα κάποια καλή ιδέα, στη φρουτόκρεμα δεν βρίσκω το λόγο, μόνο ίσως σε μια απογευματινή κρέμα με βρώμη, αλλά κι εκεί θέλω να του δίνω και λίγο γιαούρτι. Μπορείς όμως εναλλάξ κάποια απογεύματα να βράζεις σε νεράκι τη βρώμη και μετά να την αραιώνεις με γάλα δικό σου σε θερμοκρασία δωματίου και να γίνεται κρέμα. Δεν το έχω δοκιμάσει βέβαια, θα το δοκιμάσω να δω πώς γίνεται. Εμένα πάντως το πίνει με πολλά διαλείμματα, δηλαδή κάνει παύση μετά τα 50 μλ, μετά από 5λ. ξαναπίνει άλλα 50 και πάει λέγοντας. Δεν ξέρω γιατί, υποθέτω ότι του "πέφτει" κάπως να το πιει μονορούφι. Σε ξένο γάλα που έχω δοκιμάσει δεν μου το κάνει αυτό, πίνει 200 μλ μονοκοπανιάς, οπότε υποθέτω ότι προτιμά τη γεύση του ξένου από του αποψυγμένου.
  15. Σας ευχαριστώ και τις 2! Παρ' όλο που την έχω πάρει την απόφαση, είμαι ενημερωμένη, ως και 2 χρόνια και βάλε μπορεί να ξυπνάει, το ξέρω. Η δουλειά μου όμως είναι τόσο ακατάστατες βάρδιες και μπορεί να λείπω και συνεχόμενες μέρες, οπότε και να συνεχίσω τον θηλασμό δεν θα κρατήσει για πολύ. Κάπως έτσι θα το κάνω και όσο πάει. Almond, ναι, κι εμένα αρχικά δεν το έπινε για τη μεταλλική αυτή γεύση που έχει το αποψυγμένο, όμως δοκίμασα να το ζεστάνω σε μπεν μαρί, παρ' όλες τις οδηγίες για μη θερμική επεξεργασία, ήπια το ζέστανα και έκτοτε το πίνει, δηλαδή χλιαρό. Κάνει διαλείμματα, δηλ. θα πιει 150 μλ με δύο διαλείμματα ανάμεσα, αλλά το πίνει ευχάριστα. Δεν ήθελα να το αποδεχτώ ότι θα πάνε χαμένα τόσα λίτρα και μάλιστα του πρώτου εξαμήνου που είναι φουλ αντισώματα. Θέλει να του δώσεις χρόνο, αφού συνηθίσει καλά το μπιμπερό, να συνηθίσει και τη γεύση. Με ήπια θέρμανση δεν θα πάθει τπτ το γάλα και μπορεί τελικά να του αρέσει.