Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Just now, arieta είπε:

 

 

  Little lamb, μπορείς να εξηγήσεις παραπάνω τι εννοείς? Ποια από αυτά που συζητήθηκαν ότι θα πρέπει να παρέχουν οι εκπαιδευτικοί τα θεωρείς σχεδόν απάνθρωπα?

 

Είπα ότι είναι απάνθρωπα αυτά που πρέπει να παρέχουν οι εκπαιδευτικοί; Όχι. Μίλησα για τις συνθήκες των ιδιωτικών επιχειρήσεων που εσείς οι ίδιες τις περιγράφετε σαν κόλαση αλλά μετά λέτε ότι έπρεπε να ήταν παντού έτσι, ενώ το λογικο θα ήταν να μην είναι πουθενά έτσι!

 

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Το να εργάζεσαι αν θες να πληρώνεσαι , δεν είναι απάνθρωπο

 

Δεν είπα ότι είναι απάνθρωπο το να εργάζεσαι. Απάνθρωπη είναι η αναλγησία που έχει πολύ συχνά ο ιδιωτικος τομέας και την οποία εσείς οι ίδιες περιγράφετε παραπάνω. Εργασία υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, και πεθαμένος που λέει ο λόγος, αλλιώς απόλυση!

 

Αλλά δεν έχω καταλάβει πραγματικά αν σας πειράζει το οτι είναι πιο χαλαρα στο δημόσιο ή το οτι είναι τοσο αυστηρά σε εσάς. Δηλαδή αν σας φαίνεται οκ όπως είναι στις εταιρείες κ ότι έπρεπε έτσι να είναι παντού, ή αν δεν σας αρέσει όπως είναι στις εταιρείες και νιώθετε αδικία που είναι αλλιως στο δημόσιο. Ειλικρινά ρωτάω, δεν ειρωνευομαι. Γιατί για μένα η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, δεν θεωρώ δηλαδή ότι στον ιδιωτικό "καλά κάνουν" και θα μου εκανε εντύπωση αν άνθρωποι που δουλεύουν εκεί το θεωρούν οκ. Πχ το πιο απλό, να γυρνάνε αργά το βράδυ στις οικογένειές τους επειδή έτσι κάπνισε στο αφεντικό να λύσει ένα θέμα εκτός ωραρίου λες και αύριο δεν είναι μερα (τι ωράριο λέω, αφού στις εταιρείες δεν υπάρχει ωράριο...) Γιατί όμως να λέμε "αφού έτσι είναι για τους ιδιωτικούς να τραβάνε τα ίδια και οι δημόσιοι" κ να μη λέμε να γίνουν πιο ανθρώπινα παντού (προφανώς όχι αμπέλι ξεφραγο το δημόσιο, μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ των δύο).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, little lamb είπε:

 

Είπα ότι είναι απάνθρωπα αυτά που πρέπει να παρέχουν οι εκπαιδευτικοί; Όχι. Μίλησα για τις συνθήκες των ιδιωτικών επιχειρήσεων που εσείς οι ίδιες τις περιγράφετε σαν κόλαση αλλά μετά λέτε ότι έπρεπε να ήταν παντού έτσι, ενώ το λογικο θα ήταν να μην είναι πουθενά έτσι!

 

 

Δεν είπα ότι είναι απάνθρωπο το να εργάζεσαι. Απάνθρωπη είναι η αναλγησία που έχει πολύ συχνά ο ιδιωτικος τομέας και την οποία εσείς οι ίδιες περιγράφετε παραπάνω. Εργασία υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, και πεθαμένος που λέει ο λόγος, αλλιώς απόλυση!

 

 

 

Δεν απαντάς όμως σε αυτό που σε ρώτησα. Είπες στο προηγούμενο post ότι ζητάμε να ισχύσουν παρόμοια απάνθρωπα πράγματα που ισχύουν στις ιδιωτικές επιχειρήσεις. Μπορείς να μιλήσεις συγκεκριμένα, με παραδείγματα, τι από αυτά που ζητάμε είναι απάνθρωπο να το ζητάμε ? Με παραδείγματα παρακαλώ , γιατί δεν είναι ωραίο να αφήνεις κάτι τέτοιο να πλανάται στον αέρα χωρίς αιτιολόγηση.

 

 

Just now, little lamb είπε:

 

Αλλά δεν έχω καταλάβει πραγματικά αν σας πειράζει το οτι είναι πιο χαλαρα στο δημόσιο ή το οτι είναι τοσο αυστηρά σε εσάς. Δηλαδή αν σας φαίνεται οκ όπως είναι στις εταιρείες κ ότι έπρεπε έτσι να είναι παντού, ή αν δεν σας αρέσει όπως είναι στις εταιρείες και νιώθετε αδικία που είναι αλλιως στο δημόσιο. Ειλικρινά ρωτάω, δεν ειρωνευομαι. Γιατί για μένα η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, δεν θεωρώ δηλαδή ότι στον ιδιωτικό "καλά κάνουν" και θα μου εκανε εντύπωση αν άνθρωποι που δουλεύουν εκεί το θεωρούν οκ. Πχ το πιο απλό, να γυρνάνε αργά το βράδυ στις οικογένειές τους επειδή έτσι κάπνισε στο αφεντικό να λύσει ένα θέμα εκτός ωραρίου λες και αύριο δεν είναι μερα (τι ωράριο λέω, αφού στις εταιρείες δεν υπάρχει ωράριο...) Γιατί όμως να λέμε "αφού έτσι είναι για τους ιδιωτικούς να τραβάνε τα ίδια και οι δημόσιοι" κ να μη λέμε να γίνουν πιο ανθρώπινα παντού (προφανώς όχι αμπέλι ξεφραγο το δημόσιο, μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ των δύο).

 

Μόνη  σου λες (προσωπικά δεν είχα αναφερθεί στον ιδιωτικό τομέα γιατί δεν ήταν επί του θέματος) οτι καλό είναι να υπάρχει "μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ των δύο". Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις, για να υπάρχει γεφύρωση των διαφορών αυτών των δύο, που άλλωστε αυτό είναι το δίκιο,  πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές εκατέρωθεν και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα. Οπότε ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημά σου με αυτά που λέμε? Πώς ακριβώς έρχονται αυτά που συζητάμε σε αντίθεση με αυτό που λες εσύ τώρα.?

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί θυμώνεις τόσο πολύ. Επειδή έγινε χαμός σε αυτό το thread δεν σημαίνει ότι φταίω εγώ. Ποσως με ενδιαφέρει τι ζητείται συγκεκριμένα από τους εκπαιδευτικούς στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή της τηλεκπαίδευσης, γενική συζήτηση κανω. Γιατί ούτε εκπαιδευτικός είμαι ούτε παιδί σχολειου έχω ούτε δημόσιος υπάλληλος είμαι ούτε ιδιωτικός. Οπότε βλέπω απλά μια συζήτηση τρίτων να πλακωνονται κ έχω απορία τι εννοούν και τι φταίει. Δεν είπα για κάτι συγκεκριμένο που ζητάτε ούτε ότι ζητάτε κάτι λαθος. Απλά ρωτάω (και ρώτησα πρώτη στο κάτω κάτω χωρίς να λάβω απάντηση αλλά δεν μπαίνω να λέω "Δεν απαντάτε" γιατί δεν είμαι ανακριτής ούτε αντίπαλος με κάποιον, απλή συζήτηση κάνουμε). Ρωτησα λοιπόν επειδή από το γενικότερο ύφος της συζήτησης δεν μπορώ να καταλάβω αν θεωρείτε ότι στον ιδιωτικό τομέα είναι όλα καλά ή ότι θα έπρεπε να χαλαρώσουν τις απαιτήσεις τους οι εργοδότες. Γιατί δεν καταλαβαίνω αν το νόημα είναι α) στον ιδιωτικό τραβάμε αυτά κι αυτά αλλά έτσι είναι το σωστό για να λειτουργούν σωστά τα πράγματα" ή β) "στον ιδιωτικό τραβάμε αυτά κι αυτά από το κάθε απαιτητικο αφεντικο, γιατί μόνο εμείς, να τα τραβάνε κι άλλοι" ή  γ) "στον ιδιωτικό τραβάμε αυτά κι αυτά, γιατί τα τραβάμε, μακάρι να χαλαρώσουν". 

 

7 ώρες πρίν, arieta είπε:

Μόνη  σου λες (προσωπικά δεν είχα αναφερθεί στον ιδιωτικό τομέα γιατί δεν ήταν επί του θέματος) οτι καλό είναι να υπάρχει "μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ των δύο". Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις, για να υπάρχει γεφύρωση των διαφορών αυτών των δύο, που άλλωστε αυτό είναι το δίκιο,  πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές εκατέρωθεν και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα. Οπότε ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημά σου με αυτά που λέμε? Πώς ακριβώς έρχονται αυτά που συζητάμε σε αντίθεση με αυτό που λες εσύ τώρα.?

 

Αυτό ακριβώς ρωτάω, θέλετε να γίνουν αλλαγές εκατέρωθεν ή ο ιδιωτικός είναι μια χαρά για τον εργαζόμενο κ πρέπει να γίνει έτσι παντού; Οπότε εσύ απάντησες ότι θες να αλλάξουν και στον ιδιωτικό, οκ. Όπως και η @ΑΡΓΚ έχει απαντήσει "σαφώς πρέπει να υπάρχει περισσότερη ευελιξία στον ιδιωτικό τομέα". Απλό ήταν, δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ένταση!

Επεξεργάστηκαν by little lamb
Link to comment
Share on other sites

@little lamb Το παρόν thread εξετάζει τον ρόλο του εκπαιδευτικού -του δημόσιου σχολείου- ως επιστήμονα σχετικά με το εκπαιδευτικό του έργο και συγκεκριμένα εν μέσω lockdown. Τώρα πάνω στην κουβέντα μπορεί να αναφέρθηκαν και κάποια άλλα πράγματα, αναλόγως των προεκτάσεων που ήθελε να δώσει ο καθένας, αλλά το θέμα αυτό καθ'αυτό δεν είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε σχέση με τον εργοδότη του (δημόσιο ή ιδιώτη). Εγώ πάντως έτσι κατανόησα και υπό αυτήν την σκοπιά συμμετείχα κάποια στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Πριν προλάβω να γράψω στη @Nefeli2014 οτι η δικαιολογια για τη φιλη της δεν μπορει να γινει αποδεκτή αφου κι αλλοι εργαζομενοι ειναι στις ιδιες συνθηκες, με προλάβετε λιγο πιο εντονα. Αλλα τελος παντων. Ξεχασα γιατι μπηκα να γραψω πριν απο ενα λεπτο!!!!! 

 

Τωρα το Πασχα τι κανουν τα σχολεια σας; Εμεις ειχαμε καποιες τηλεδιασκέψεις με λιγο μειωμένη συμμετοχη και απο την Παρασκευη που εφτιαξε ο καιρος ελάχιστοι στελνουν ασκησεις. Αντιθετα κανουν βολτα σε παρεες 3-4 παιδιων.... Εγω δεν εβαλα παραπανω ασκησεις απο τις αλλες φορες αλλα ειπα οτι περιμενω να κανουν κ τις προηγουμενες για να ειμαστε μετα στο ιδιο επιπεδο. 

 

Δεν ανοιγουν τα σχολεια οπως φαινεται. αυτο μαλλον ηθελα να γραψω κ το ξεχασα. Να δουμε τι οδηγιες θα δωσουν για την ολοκληρωση του ετους. Τωρα μπορουμε κ υλη να διδάξουμε αλλα δρν θα θεωρηθει διδαχθεισα αν δεν γινει κ στην ταξη. απ αυτο καταλαβαινω οτι δεν θα ανοιξουμε κ απλως δινουν την ευκαιρια να πουμε καποια πραγματακια κ οποιος ακουσει. εγω σιγουρα θα ολοκληρωσω τις ενοτητες που ειχα εκκρεμείς κ μετα θα δω πώς πηγε η παράδοση κ θα συνεχισω αναλογως. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, samsympan είπε:

@little lamb Το παρόν thread εξετάζει τον ρόλο του εκπαιδευτικού -του δημόσιου σχολείου- ως επιστήμονα σχετικά με το εκπαιδευτικό του έργο και συγκεκριμένα εν μέσω lockdown. Τώρα πάνω στην κουβέντα μπορεί να αναφέρθηκαν και κάποια άλλα πράγματα, αναλόγως των προεκτάσεων που ήθελε να δώσει ο καθένας, αλλά το θέμα αυτό καθ'αυτό δεν είναι ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε σχέση με τον εργοδότη του (δημόσιο ή ιδιώτη). Εγώ πάντως έτσι κατανόησα και υπό αυτήν την σκοπιά συμμετείχα κάποια στιγμή.

 

Συμφωνώ ότι βγήκα εκτός θέματος -αλλά αυτό είναι συνηθισμένο. Η ερώτηση που έκανα θεώρησα ότι ήταν σαφές ότι δεν αφορούσε τους εκπαιδευτικούς αλλά ήταν γενική, απλά μάλλον η αριετα δεν το κατάλαβε, γι'αυτό ρώτησε τι απ'οσα ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς είναι αναλγητο κλπ. Και συμφωνώ ότι το θέμα δεν είναι τι κάνεις σε σχέση με τον εργοδότη αλλά σε σχέση με το έργο, αλλά η σχέση με τον εργοδότη αναφέρθηκε πολύ πριν μπω στη συζήτηση μεσω των συγκρισεων "εμάς ο εργοδότης μας ζητάει αυτά κι αυτά αλλιώς απολύει". 

 

Και να πω κι αυτό για να κλείσω με τα εκτός θέματος: Η αλήθεια είναι πάντως ότι πολλές φορές όλα εξαρτώνται απλά από τον άνθρωπο που είναι ανωτερος/προϊστάμενος/εργοδότης, είτε πρόκειται για δημόσιο είτε για ιδιωτικό. Δηλαδή και στον ιδιωτικό μπορεί να υπάρχει εργοδότης που θα σε "συγχωρήσει" αν έχει πρόβλημα το ίντερνετ σου κ δεν θα σου πει "κόψε το λαιμό σου να βρεις αλλιώς απολυεσαι" και στο δημόσιο υπάρχει προϊστάμενος που προσβάλλει/φέρεται άσχημα όπως είχα μία σε μια σύμβαση που ήμουν και φοβόμουν να της πω ότι θα παραιτηθώ λόγω του ότι ξεκινούσα μεταπτυχιακό σε άλλη πόλη (στον χώρο μας παραιτείσαι πολύ εύκολα κ απλά παίρνουν τον επόμενο της προκήρυξης, δεν θεωρείται κατακριτέο). Κι ακόμα χειρότερα φοβόμουν να λείψω μια μερα (με κανονική άδεια κ χαρτί γιατρού) λόγω σοβαρής ουρολοίμωξης μια βδομάδα πριν ανακοινώσω την παραίτηση, επειδή σκεφτόμουν ότι θα την πειραξει να λείψω μια μέρα κ μετά από 4-5 μέρες να πω ότι παραιτούμαι κιόλας. Τελικά δεν μου ειπε τίποτα προφανώς γιατί δεν έκανα κάτι εκτός κανόνων, αλλά είχε καλλιεργήσει τόσο κλίμα τρομοκρατίας που φοβοσουν ακόμα και ξέροντας ότι παραιτείσαι σε λίγες μέρες οπότε δεν θα την ξαναδείς!

 

Τέλος, επειδή το δημόσιο θεωρείται πάντα χαλαρό, δημόσιο δεν είναι μόνο καθηγητές και υπηρεσίες όπως ικα που συνήθως σκεφτόμαστε συνειρμικά. Δημόσιο είναι και η πυροσβεστική, ο δημοσιογράφος ανταποκριτής στο Ιράκ, ο σκουπιδιαρης, ο γιατρός, ο μουσικός, ο οδηγός λεωφορείου και ένα σωρό άλλα επαγγέλματα που σίγουρα δεν μπορούν να κάθονται ούτε να ασχολούνται με κάτι άσχετο εν ώρα εργασίας (το είχα γράψει και παλιότερα σε ένα άλλο παρόμοιο θέμα αυτό)

Επεξεργάστηκαν by little lamb
Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Πριν προλάβω να γράψω στη @Nefeli2014 οτι η δικαιολογια για τη φιλη της δεν μπορει να γινει αποδεκτή αφου κι αλλοι εργαζομενοι ειναι στις ιδιες συνθηκες, με προλάβετε λιγο πιο εντονα. Αλλα τελος παντων. Ξεχασα γιατι μπηκα να γραψω πριν απο ενα λεπτο!!!!! 

 

Τωρα το Πασχα τι κανουν τα σχολεια σας; Εμεις ειχαμε καποιες τηλεδιασκέψεις με λιγο μειωμένη συμμετοχη και απο την Παρασκευη που εφτιαξε ο καιρος ελάχιστοι στελνουν ασκησεις. Αντιθετα κανουν βολτα σε παρεες 3-4 παιδιων.... Εγω δεν εβαλα παραπανω ασκησεις απο τις αλλες φορες αλλα ειπα οτι περιμενω να κανουν κ τις προηγουμενες για να ειμαστε μετα στο ιδιο επιπεδο. 

 

Δεν ανοιγουν τα σχολεια οπως φαινεται. αυτο μαλλον ηθελα να γραψω κ το ξεχασα. Να δουμε τι οδηγιες θα δωσουν για την ολοκληρωση του ετους. Τωρα μπορουμε κ υλη να διδάξουμε αλλα δρν θα θεωρηθει διδαχθεισα αν δεν γινει κ στην ταξη. απ αυτο καταλαβαινω οτι δεν θα ανοιξουμε κ απλως δινουν την ευκαιρια να πουμε καποια πραγματακια κ οποιος ακουσει. εγω σιγουρα θα ολοκληρωσω τις ενοτητες που ειχα εκκρεμείς κ μετα θα δω πώς πηγε η παράδοση κ θα συνεχισω αναλογως. 

Για τη@Nefeli2014 έχω να πω για τους γονείς μικρών παιδιών έχει προβλεφθεί μέχρι 2 έτη άδεια άνευ αποδοχών αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις λογω αυξημένων οικογενειακών υποχρεώσεων.  

 

Στο σχολείο μας κάτι είχε αρχίσει να γίνεται την προηγούμενη Βδομάδα, τώρα έχουν πέσει λίγο οι ρυθμοί, όμως σχεδον όλοι μέχρι στιγμής έχουν δώσει σημεία ζωής. 

 

Τι εννοείς, δεν θα ανοίξουν καθόλου τα σχολεία?!? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Τι εννοείς, δεν θα ανοίξουν καθόλου τα σχολεία?!? 

Νομίζω ότι οι περισσότεροι αυτό έχουν αντιληφθεί, πέρα από όσα λέγονται. Αμφιβάλλω και για τις πανελλήνιες.

Δεν λέω ότι το θεωρώ σωστό. Επιστημονικά δεν ξέρω αν είναι σωστό, παιδαγωγικά είναι σίγουρα κακό. Αλλά δεν νομίζω ότι έτσι ξαφνικά θα βάλουν στα μέσα Μαΐου όλα τα παιδιά για μάθημα. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ανοίξουν καθόλου τα σχολεία. Και δεν ξέρουμε αν θα ανοίξουν και του χρόνου.

 

Μεγάλα πανεπιστήμια ήδη ανακοίνωσαν ότι δεν θα κάνουν πρόσωπο με πρόσωπο παραδώσεις για όλο του 2021.

 

Αν θα γίνει κάτι, θα είναι κάτι στα γρήγορα και εύκολα για να τελειώνουν με τις πανελλήνιες. Αυτό και μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kine said:

Δεν θα ανοίξουν καθόλου τα σχολεία. Και δεν ξέρουμε αν θα ανοίξουν και του χρόνου.

 

Μεγάλα πανεπιστήμια ήδη ανακοίνωσαν ότι δεν θα κάνουν πρόσωπο με πρόσωπο παραδώσεις για όλο του 2021.

 

Αν θα γίνει κάτι, θα είναι κάτι στα γρήγορα και εύκολα για να τελειώνουν με τις πανελλήνιες. Αυτό και μόνο.

Εννοείς ότι δεν θα γυρίσουν τον Σεπτέμβρη τα παιδιά στο σχολείο?? Από πού προκύπτει αυτό?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Yovanna είπε:

Εννοείς ότι δεν θα γυρίσουν τον Σεπτέμβρη τα παιδιά στο σχολείο?? Από πού προκύπτει αυτό?

 

Just now, kine είπε:

Δεν θα ανοίξουν καθόλου τα σχολεία. Και δεν ξέρουμε αν θα ανοίξουν και του χρόνου.

 

Μεγάλα πανεπιστήμια ήδη ανακοίνωσαν ότι δεν θα κάνουν πρόσωπο με πρόσωπο παραδώσεις για όλο του 2021.

 

Αν θα γίνει κάτι, θα είναι κάτι στα γρήγορα και εύκολα για να τελειώνουν με τις πανελλήνιες. Αυτό και μόνο.

Πώς το ξέρεις? Ποια πανεπιστήμια?

 

Τα πανεπιστήμια ούτως ή άλλως δεν ειναι το ίδιο, πολλά λειτουργούσαν εξ αποστάσεως γισ εργαζόμενους. Τα παιδιά σχολ ηλικίας, που πρέπει να γυμναζονται, να κοινωνικοποιουνται να εκπαιδεύονται δεν μπορείς να τα κρατάς τοσο μεγάλο διάστημα μαντρωμενα, εκτός αν είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Τα πανεπιστήμια ούτως ή άλλως δεν ειναι το ίδιο, πολλά λειτουργούσαν εξ αποστάσεως γισ εργαζόμενους. Τα παιδιά σχολ ηλικίας, που πρέπει να γυμναζονται, να κοινωνικοποιουνται να εκπαιδεύονται δεν μπορείς να τα κρατάς τοσο μεγάλο διάστημα μαντρωμενα, εκτός αν είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα. 

Κι εγώ το πιστεύω αυτό κ θεωρώ ότι αυτή είναι κ η μεγαλύτερη απωλεια αυτης της χρονιας. η υλη ειχε τελειωσει σε ποσοστο 80% τουλ κ το υπολοιπα προσαρμοζεται. η ολη διαδικασια ομως δεν αναπληρώνεται. Κ αψογα να λειτουργει η εξ αποστασεως, δεν ειναι το ιδιο. 

Link to comment
Share on other sites

Καλό για τον άνθρωπο, περαστικά! όμως έχω μια απορία: αν με τόση απομόνωση είναι ακόμα σε έξαρση η γρίπη, φανταστείτε πόσος κπρονοϊος κυκλοφορει αφου μεταδίδεται ευκολοτερα... 

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πρίν, little lamb είπε:

 

Είπα ότι είναι απάνθρωπα αυτά που πρέπει να παρέχουν οι εκπαιδευτικοί; Όχι. Μίλησα για τις συνθήκες των ιδιωτικών επιχειρήσεων που εσείς οι ίδιες τις περιγράφετε σαν κόλαση αλλά μετά λέτε ότι έπρεπε να ήταν παντού έτσι, ενώ το λογικο θα ήταν να μην είναι πουθενά έτσι!

 

 

Δεν είπα ότι είναι απάνθρωπο το να εργάζεσαι. Απάνθρωπη είναι η αναλγησία που έχει πολύ συχνά ο ιδιωτικος τομέας και την οποία εσείς οι ίδιες περιγράφετε παραπάνω. Εργασία υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, και πεθαμένος που λέει ο λόγος, αλλιώς απόλυση!

 

Αλλά δεν έχω καταλάβει πραγματικά αν σας πειράζει το οτι είναι πιο χαλαρα στο δημόσιο ή το οτι είναι τοσο αυστηρά σε εσάς. Δηλαδή αν σας φαίνεται οκ όπως είναι στις εταιρείες κ ότι έπρεπε έτσι να είναι παντού, ή αν δεν σας αρέσει όπως είναι στις εταιρείες και νιώθετε αδικία που είναι αλλιως στο δημόσιο. Ειλικρινά ρωτάω, δεν ειρωνευομαι. Γιατί για μένα η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, δεν θεωρώ δηλαδή ότι στον ιδιωτικό "καλά κάνουν" και θα μου εκανε εντύπωση αν άνθρωποι που δουλεύουν εκεί το θεωρούν οκ. Πχ το πιο απλό, να γυρνάνε αργά το βράδυ στις οικογένειές τους επειδή έτσι κάπνισε στο αφεντικό να λύσει ένα θέμα εκτός ωραρίου λες και αύριο δεν είναι μερα (τι ωράριο λέω, αφού στις εταιρείες δεν υπάρχει ωράριο...) Γιατί όμως να λέμε "αφού έτσι είναι για τους ιδιωτικούς να τραβάνε τα ίδια και οι δημόσιοι" κ να μη λέμε να γίνουν πιο ανθρώπινα παντού (προφανώς όχι αμπέλι ξεφραγο το δημόσιο, μια ενδιάμεση κατάσταση μεταξύ των δύο).

 

Προσωπικά, με ενοχλεί αφάνταστα ότι οι εκπαιδευτικοί δν εργάζονται εκτός αν θέλουν. Όχι απλά ηθικά, με τη λογική ότι σαν φορολογούμενη πληρώνω έναν αργόσχολο να κάθεται, αλλά και προφανώς σαν γονιό, γιατί δεν κάνουν τη δουλεια τους (όχι όλοι, αυτό το 5,10,15 %). Δεν περιμένω από τον δάσκαλο να εργαστεί εκτός ωραρίου, αλλά ναι, θα ήθελα να μπορεί να απολυθεί όταν δεν δουλεύει ούτε καν τυπικά το ωράριο του με τον ελάχιστο δυνατό κόπο για να κάνει τη δουλειά που έχει αναλάβει. Και εξίσου με ενοχλεί ότι αυτός που έχει την όρεξη να κάνει το παραπάνω από το τυπικό, το κάνει από βίτσιο, χωρίς ανταμοιβή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Παράθεση

 

Εγώ συνεχίζω κανονικά διαδικτυακά μαθήματα προχωράω ύλη και θα ολοκληρώσω στην ώρα μου . Έχω νοικιάσει πλατφόρμα ως τέλη Μαΐου και θα ανανεώσω. 350 παρακαλώ και με ανανέωση θα πάει στο σύνολο 500αρι. Αλλά νοικιάζω δωμάτια δηλαδή παράλληλα μπορεί να δουλεύουν 3 αίθουσες. Επίτηδες δεν έβαλα ένα μόνο για να τρέξει πιο γρήγορα κι αποτελεσματικά η ιστορία.( Γενικά έχω χάσει πολλά βραδιά τον ύπνο μου κι έχω μπει και σε έξοδα που δεν είχα προβλέψει ) ειναι για σχολεία  με πίνακα σημειώσεις, βίντεο κοκ. Σαν να είσαι στη τάξη. Διορθώσεις διαγωνίσματα τα πάντα όλα. Τον Μάη θα αγοράσω κι ένα νέο υπολογιστή πιο γρήγορο δικό μου. Πάει πολύ καλά γενικά όλο αυτό τα παιδιά πολύ ενθουσιασμενα και η ροή των διδάκτρων κανονικα. Προχθές στα μικρά κλείσαμε χορεύοντας και τραγουδώντας. Είχε πολύ πλάκα και πρέπει να γελούσαν και οι γονείς από μέσα από τα σπίτια τους. Κλείνοντας για Πάσχα πήρα τα εύσημα, τα ευχαριστω και το πότε και πως να σας πληρώσουμε. Κάλως η κακώς για κάποιους αν δε δουλέψουν σκληρά  δε θα βγάλουν τίποτα και είμαι μέσα σε αυτούς. Πριν αυτό το χαμό εργαζόμουν 5 ώρες τη μέρα συν κάποιος φορές να ετοιμάσω κάτι από το σπίτι, πες λοιπόν 6 στο συνολο. Σηνερα εργάζομαι με αυτή τη κατάσταση 10 ώρες στο συνολο. Και πότε θα ξεκουραστώ δεν ξέρω... Δε θα ήθελα να είμαι στο δημόσιο δεν μπήκα Ποτε στον κόπο να δώσω εξετάσεις ούτε που το έψαξα, είναι όλα βαρετά κι αργά εκεί βέβαια έχει σίγουρα κι εξασφάλιση όχι όπως εγώ που κυνηγάω κάθε χρόνο να κάνω τη διαφορά, και με ένα μοιραιο λάθος να χάσω ότι έχω φτιάξει. αλλά θα ήθελα και μια επιοικεια από τους γονείς, αν δηλαδή δεν μπορούσα για μια εποχή να τους ικανοποιήσω, θα με εγκατέλειπαν?  δε θέλω να το σκεφτώ. Απλώς θέλω να μου έχουν εμπιστοσύνη. Ότι απόφαση κι αν πάρω. Κι εγώ έχω.. Πχ στην κόρη μου έχουν κλείσει οι λογοθεραπειες, της έχω εμπιστοσύνη όμως ότι δε θα μας αφήσει έτσι για όλον το χρόνο. Εγώ αναρωτιέμαι αν δεν ανοίξουν ούτε αυτά τα κέντρα, πως θα προχωρήσουν αυτά τα παιδάκια. Γιατί διαδικτυακά σε τέτοια πράγματα δε γίνονται. Αλλά δε πιστεύω να μην ανοίξουν. Γιατί μπαίνει ένα ένα παιδί μέσα. 

 

 

ΑΡΓΚ καταλαβαίνω τον θυμό σου πιθανόν να αισθανόμουν κι εγώ το ίδιο αν τα παιδιά μου ήταν μεγαλύτερα. Και πιθανόν να τα έγραφα για αυτη την εποχή κάπου να εισπράξουν κάτι. Σίγουρα δε θα καθόμουν με άδεια χέρια σίγουρα 

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Eπανέρχομαι στο θέμα μας... Ελπίζω όλοι και όλες να είστε καλά 

 

Κατά τη διάρκεια του Πάσχα, προαιρετικά δεν είχαμε πολλές κρούσεις...Ωστόσο μάθαμε ότι ετοιμάζονται ψηφιακές τάξεις...

Έχω μπερδευτεί , θέλω να ρωτήσω όσους ξέρουν καλύτερα.. Τι σημαίνεια αυτό πρακτικά? Θα γίνεται μάθημα 12-4 όπως ορίζει το υπουργείο για τα δημοτικά? Η να μην έχω τόσο υψηλές προσδοκίες. 

Επίσης, έπρεπε ήδη  να το είχαν κάνει ? Διάβασα την εγκύκλιο και από ότι είδα έπρεπε να είχαν αρχίσει 3 Απριλίου ? Καλά κατάλαβα?

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Ωστόσο μάθαμε ότι ετοιμάζονται ψηφιακές τάξεις...

Έχω μπερδευτεί , θέλω να ρωτήσω όσους ξέρουν καλύτερα.. Τι σημαίνεια αυτό πρακτικά? Θα γίνεται μάθημα 12-4 όπως ορίζει το υπουργείο για τα δημοτικά? Η να μην έχω τόσο υψηλές προσδοκίες. 

Επίσης, έπρεπε ήδη  να το είχαν κάνει ? Διάβασα την εγκύκλιο και από ότι είδα έπρεπε να είχαν αρχίσει 3 Απριλίου ? Καλά κατάλαβα?

ψηφιακή τάξη είναι η σελίδα κάθε καθηγητή στο e-class ή το e-me κ το meeting room του webex. αυτα εχουν ετοιμαστεί απο τα τέλη Μαρτιου. Τωρα ενεργοππιειται το webex για τα νηπιαγωγεία - μήπως άκουσες αυτό; 

 

Εμενα καποια παιδια μου εστειλαν ασκησεις το Πασχα αλλα οχι παρα πολλοο κ σκεφτομαι οτι τις εβαλα αδικα γιατι τωρα ποθ ανέβασα τις επομενες θα μπερδευτούν. και δεν ξερω αν τελικα εκανα καλα. εγω το ειχα σκεφτει οτι αφου τις δυο πρωτες εβδομαδες που κλεισαμε δεν ειχαμε κανει κατι συστηματικα θα ηυαν τωρα μια αναπλήρωση, ας πούμε σαν μετάθεση της ημερομηνίας των διακοπών. έτσι για να δούμε την άλλη οπτικη. φυσικά πλέον αισθάνομαι τελειως ζώον που σκέφτηκα  ετσι κ ακομα πιο ζώον γιατί  υποψιαζομαι οτι αντι να εκτιμηθεί αυτο, πολλοι ισως πουνε οτι ειμαι βλαμμενη που φόρτωσα στα παιδοα ασκησεις το Πασχα... 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

ψηφιακή τάξη είναι η σελίδα κάθε καθηγητή στο e-class ή το e-me κ το meeting room του webex. αυτα εχουν ετοιμαστεί απο τα τέλη Μαρτιου. Τωρα ενεργοππιειται το webex για τα νηπιαγωγεία - μήπως άκουσες αυτό; 

 

Εμενα καποια παιδια μου εστειλαν ασκησεις το Πασχα αλλα οχι παρα πολλοο κ σκεφτομαι οτι τις εβαλα αδικα γιατι τωρα ποθ ανέβασα τις επομενες θα μπερδευτούν. και δεν ξερω αν τελικα εκανα καλα. εγω το ειχα σκεφτει οτι αφου τις δυο πρωτες εβδομαδες που κλεισαμε δεν ειχαμε κανει κατι συστηματικα θα ηυαν τωρα μια αναπλήρωση, ας πούμε σαν μετάθεση της ημερομηνίας των διακοπών. έτσι για να δούμε την άλλη οπτικη. φυσικά πλέον αισθάνομαι τελειως ζώον που σκέφτηκα  ετσι κ ακομα πιο ζώον γιατί  υποψιαζομαι οτι αντι να εκτιμηθεί αυτο, πολλοι ισως πουνε οτι ειμαι βλαμμενη που φόρτωσα στα παιδοα ασκησεις το Πασχα... 

Webex για τα νηπιαγωγεία? Και τι θα κάνουν από κει? Δε μας έχουν κάνει τίποτα. Χύμα στο κύμα από κει. Της κάνω εγώ εδώ διαφορα και μου χει κάνει εντύπωση που χει μάθει πολλά πράγματα στο σπίτι, είναι κ πιο ξεκούραστη παίζει σημαντικό ρόλο και ησυχβηηηη... Φτου φτου μη τα ματιάσω. Παίζουν ήσυχα κι ωραία τώρα. Μάλλον θέλανε ξεκούραση και πολύ μαμά, δεν εξηγείται διαφορερικα αυτή η αλλαγή... 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

ψηφιακή τάξη είναι η σελίδα κάθε καθηγητή στο e-class ή το e-me κ το meeting room του webex. αυτα εχουν ετοιμαστεί απο τα τέλη Μαρτιου. Τωρα ενεργοππιειται το webex για τα νηπιαγωγεία - μήπως άκουσες αυτό; 

 

Εμενα καποια παιδια μου εστειλαν ασκησεις το Πασχα αλλα οχι παρα πολλοο κ σκεφτομαι οτι τις εβαλα αδικα γιατι τωρα ποθ ανέβασα τις επομενες θα μπερδευτούν. και δεν ξερω αν τελικα εκανα καλα. εγω το ειχα σκεφτει οτι αφου τις δυο πρωτες εβδομαδες που κλεισαμε δεν ειχαμε κανει κατι συστηματικα θα ηυαν τωρα μια αναπλήρωση, ας πούμε σαν μετάθεση της ημερομηνίας των διακοπών. έτσι για να δούμε την άλλη οπτικη. φυσικά πλέον αισθάνομαι τελειως ζώον που σκέφτηκα  ετσι κ ακομα πιο ζώον γιατί  υποψιαζομαι οτι αντι να εκτιμηθεί αυτο, πολλοι ισως πουνε οτι ειμαι βλαμμενη που φόρτωσα στα παιδοα ασκησεις το Πασχα... 

 

Δεν ξέρω πώς σκέφτονται οι άλλοι γονείς , εγώ θα το εκτιμούσα που έστειλες εργασία για το Πάσχα. Σίγουρα. Πρώτον, γιατί όπως λες έχει χαθεί χρόνος , οπότε είναι μια ευκαρία να αναπληρωθεί κάποιο διάστημα,  επίσης διακοπές κανείς δεν έκανε, ήταν μια ευκαρία τα παιδιά να κάνουν κάτι πιο δημιουργικό από το να βλέπουν τηλεόραση .  Άλλωστε , με το να δείχνει ο δάσκαλος εργατικότητα, κινητοποιεί και τους μαθητές τους. Όσοι δάσκαλοι είναι της ήσσονος προσπάθειας , ανάλογα κινούνται οι μαθητές. Νομίζω ότι και οι μαθητές , κάποιοι τουλάχιστον , έχουν ανάγκη συναισθηματικά την επικοινωνία με το δάσκαλο έτσι όπως είναι πλέον αποκομμένα από τον υπόλοιπο κόσμο.  Ίσως απλά θα μπορούσαν να είναι και πιο ¨παιχνιδάρικες " οι ασκήσεις, ίσως επίσης να είχαν κάποια σχέση με τις διακοπές του Πάσχα, πχ φιλαναγνωσία με τα πασχαλινά διηγήματα του Παπαδιαμάντη , ίσως να ήταν ευκαιρία κάποιος να ασχοληθεί με το  παραμελημένο όλο τον υπόλοιπο χρόνο ανθολόγιο που έχει διαμαντάκια κλπ

 

Αυτό είναι και το πρόβλημα μου γενικά με τους δασκάλους που έχουμε , το παιδί μου δεν έμαθε να διαβάζει , δεν έμαθε την εργατικότητα και πιστεύω το τμήμα  που έχει γενικά καλούτσικο υλικό και θα μπορούσε να απογειωθεί , το άφησαν στην μετριότητα.

 

Μάλλον έχω μπερδευτεί , αν μπορείς να βοηθήσεις... Σύγχρονη εκπαίδευση είναι το webex ,σωστά? Είναι υποχρεωτικό κάθε εκπαιδευτικός να κάνει μάθημα μέσω webex? Mε τι συχνότητα αναμένεται να το χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί  ή δεν υπάρχει οδηγία επ αυτού.? ( Φοβερό εργαλείο το webex, έχει τη θετική μου ψήφο).

Μπορεί κάποιος εκπαιδευτικός να κάνει μόνο ασύγχρονη εκπαίδευση?

Γενικά , το τελευταίο διάστημα υπάρχει κάποια οδηγία που δίνει πιο συγκεκριμένες κατευθύνσεις πώς και με τι συχνότητα θα χρησιμοποιείται η εξ αποστάσεως ή ισχύουν αυτά που ξέραμε?

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

αν μπορείς να βοηθήσεις... Σύγχρονη εκπαίδευση είναι το webex ,σωστά? Είναι υποχρεωτικό κάθε εκπαιδευτικός να κάνει μάθημα μέσω webex? Mε τι συχνότητα αναμένεται να το χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί  ή δεν υπάρχει οδηγία επ αυτού.? ( Φοβερό εργαλείο το webex, έχει τη θετική μου ψήφο).

Μπορεί κάποιος εκπαιδευτικός να κάνει μόνο ασύγχρονη εκπαίδευση?

Γενικά , το τελευταίο διάστημα υπάρχει κάποια οδηγία που δίνει πιο συγκεκριμένες κατευθύνσεις πώς και με τι συχνότητα θα χρησιμοποιείται η εξ αποστάσεως ή ισχύουν αυτά που ξέραμε?

Ναι το webex είναι συγχρονη. τίποτα νεότερο δεν υπάρχει από οδηγιες. μόνο ότι μπορούμε να πάμε κ παρακάτω αλλά δεν θα θεωρείται διδαγμένο αν δεν γινει κ στην ταξη. Δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση να κανείς σύγχρονη και ασύγχρονη. Η σύγχρονη μπορεί να είναι πιο αποδοτική αλλά από τη στιγμή που δεν λύνεται το θέμα της ισότιμης πρόσβασης σ αυτή , δεν μπορούν να την επιβάλουν. η ασύγχρονη έχει μόνο το πλεονέκτημα ότι τα παιδια μπαινουν  ο,τι ωρα θελουν. ολα τα αλλα ειναο στον αερα. δεν ειναι υποχρεωτικό για τους μαθητες, δεν αξιολογείται, δεν θεωρειται κάλυψη υλης, δεν μοιράζονται λαπτοπ σε οσους τα εχουν αναγκη οπως ειπαν ψευδώς, δεν σχεδιάστηκε με σοβαρότητα κ δεν λειτούργησε με σοβαρότητα γιατι λειπει το επιπεδο κ η συνεννοηση για να λειτουργήσει σωστα. οπου υπηρχε μια πιο συγκροτημένη σκεψη εγινε συστηματική δουλεια. στο δικο μ σχολείο ολοι δούλεψαν αλλα ο καθενας με τη λογικη του κ με την αυτοπεποιθηση οτι μονο εκεινος ξερει κ κανει το σωστο. Η υπουργός αυτόν τον καιρό ετοίμαζε νομοσχέδιο για να λύσει τους δικούς της ανοιχτούς λογαριασμούς με όσα είχαν νομοθετήσει οι προηγούμενοι. δεν κρίνω το νομοσχέδιο τώρα αλλά το  timing. είναι επικεφαλής ενος πεδίου που διαταράχτηκε σε μέγιστο βαθμο κ αντι να φροντισει τα τρέχοντα, συνεχιζει σαν να μη συνέβη τιποτα- μην πω οτι εν μεσω πανδημίας αυξάνει τον αριθμο των μαθητων ανα τμημα. ελπιζω αυριο να κανει καποες εύλογες ανακοινωσεις για την προσεχή επαναλειτουργία των σχολειων για να μην κανει πειραματόζωα τα παιδια, τις οικογένειες κ τους καθηγητες. 

Link to comment
Share on other sites

On 28/4/2020 at 3:41 ΠΜ, Έσπερος είπε:

ψηφιακή τάξη είναι η σελίδα κάθε καθηγητή στο e-class ή το e-me κ το meeting room του webex. αυτα εχουν ετοιμαστεί απο τα τέλη Μαρτιου. Τωρα ενεργοππιειται το webex για τα νηπιαγωγεία - μήπως άκουσες αυτό; 

 

Εμενα καποια παιδια μου εστειλαν ασκησεις το Πασχα αλλα οχι παρα πολλοο κ σκεφτομαι οτι τις εβαλα αδικα γιατι τωρα ποθ ανέβασα τις επομενες θα μπερδευτούν. και δεν ξερω αν τελικα εκανα καλα. εγω το ειχα σκεφτει οτι αφου τις δυο πρωτες εβδομαδες που κλεισαμε δεν ειχαμε κανει κατι συστηματικα θα ηυαν τωρα μια αναπλήρωση, ας πούμε σαν μετάθεση της ημερομηνίας των διακοπών. έτσι για να δούμε την άλλη οπτικη. φυσικά πλέον αισθάνομαι τελειως ζώον που σκέφτηκα  ετσι κ ακομα πιο ζώον γιατί  υποψιαζομαι οτι αντι να εκτιμηθεί αυτο, πολλοι ισως πουνε οτι ειμαι βλαμμενη που φόρτωσα στα παιδοα ασκησεις το Πασχα... 

 

@Έσπερος σε γυμνάσιο περόεργα μου ακούγονται αυτά που λες και μάλιστα από όσο καταλαβαίνω για βασικό μάθημα. Εμάς και γυμνάσιο και λύκειο, είχαν μόνο για τα τα φιλολογικά μίνιμουμ 2 ώρες διάβασμα τη μέρα τα παιδιά αυτό το διάστημα, και ακούω από φίλους σ γύρω περιοχές για περισσότερα, όχι λιγότερα. Υπόψην οτι τα σχολεία μας δεν είναι καλά, είναι από αυτά που ο κόσμος φεύγει για άλλες περιοχές γιατί δεν αντέχει το τόσο μπάχαλο. Δεν θα πω ότι συμμετέχουν όλοι οι μαθητές, αλλά σάμπως και τον υπόλοιπο χρόνο όλοι έκαναν τις εργασίες τους; 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

@Έσπερος σε γυμνάσιο περόεργα μου ακούγονται αυτά που λες και μάλιστα από όσο καταλαβαίνω για βασικό μάθημα. Εμάς και γυμνάσιο και λύκειο, είχαν μόνο για τα τα φιλολογικά μίνιμουμ 2 ώρες διάβασμα τη μέρα τα παιδιά αυτό το διάστημα, και ακούω από φίλους σ γύρω περιοχές για περισσότερα, όχι λιγότερα. Υπόψην οτι τα σχολεία μας δεν είναι καλά, είναι από αυτά που ο κόσμος φεύγει για άλλες περιοχές γιατί δεν αντέχει το τόσο μπάχαλο. Δεν θα πω ότι συμμετέχουν όλοι οι μαθητές, αλλά σάμπως και τον υπόλοιπο χρόνο όλοι έκαναν τις εργασίες τους; 

Στην Α γυμνασίου είχα σε όλες τις ασκήσεις ανταπόκριση για πάνω από 60-70% κ όλα τα παιδιά στέλνουν ακόμα κ όσα άργησαν να γραφτούν. ΄'Οσοι δλδ έκαναν ασκησεις όλη τη χρονιά, ε΄καναν κ τώρα.

ΣΤη Β, στο μάθημα που κάνω σε 4 τμήματα, έχω από 2 τμήματα περίπου 50% και από 2 τμήματα ούτε 5%. Σε ένα τμήμα που κάνω 3 μαθήματα, έχω πάρει ασκήσεις από μαξιμουν 5 παιδιά από τα 24. Είναι εξαφανισμένοι απουσιολόγοι, άριστοι μαθητές, παιδιά συναδέλφων. ΜΟυ έχουν στείλει ασκήσεις παιδιά που είχαν κάτω από τη βάση. Άλλος μ έστειλε ασκήσεις Κυριακή Πάσχα. Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Τρώγομαι μήπως όσοι άργησαν να γραφτούν έχουν απογοητευτεί κ  δεν ξέρουν τι να πρωτοκάνουν. Αλλά μάλλν πρέπει να αποδεχ΄τω ότι αυτό ήταν, αυτοί θα στείλουν, συνεχίζω μ αυτούς. 

Link to comment
Share on other sites

@ΑΡΓΚ κ εγώ το ίδιο απορημένο ύφος έχω με κάποιες περιπτώσεις, αλλά τώρα που ξαανδιάβασα αυτό που σου έγραψα, μάλλον δεν είναι τόσο τραγικό, καμιά 10αριά παιδιά με εξέπληξαν αρνητικά, 4-5 με εξέπληξαν θετικά, και οι υπόλοιποι κινήθηκαν όπως περίμενα. Μεσες άκρες το ίδιο θα έγινε σε όλους. Απλώς είχα την εντύπωση ότι το Πάσχα θα αξιοποιούσαν το μεγαλύτερο διάστημα (γιατί οι περισσότεροι βάλαμε ασκήσεις στην αρχή των διακοπών και αφήσαμε όλο το 15μερο) για να καλύψουν και τα προηγούμενα, το οποίο δεν έκαναν όλοι. Προφανώς αυτοί που ήθελαν, το έκαναν, και άδικα προβληματίζομαι. Εξάλλου το υπουργείο το υπονόμευσε αυτό καθιστώντας το μη υποχρεωτικό. ΦΥσικά εγώ θα ανταμείψω όσα παιδιά ασχολήθηκαν συστηματικά και θα είμαι λίγο φειδωλή σε κάποιους που δεν έκαναν τίποτα, κι ας χάσουν το 20αρι που θα έπαιρναν αν κάναμε μάθημα κανονικά. Τυπικά δεν καλύπτομαι αλλά ηθικά θεωρώ ότι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, έχουμε δώσει τόσες ευκαιρίες, τόσα ευυγενικά μηνύματα, αν κάποιοι αριστούχοι δεν έδωσαν σημεία ζωής επειδή δεν ήταν υποχρεωτικό, κάτι δείχνει αυτό για τη συνολική στάση τους.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...