Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Ξεκίνησαν από την προηγούμενη εβδομάδα και τα στέλνουν σε μερικούς καθηγητές λίγα λίγα, και στην Αθήνα ;) Γιατί αν αλλάζουν 2 άτομα στο σχολείο ανά μέρα, δε θα το καταλάβουμε. Μεγάλες στιγμές.

Χτες έγινε μαζικά πάντως σε πολλές ΔΔΕ. Δεν είχα αντιληφθεί ότι γινόταν υπούλως κ πιο πριν. Για καλό έγινε αλλά θα μπορούσαν να είχαν πει να είμαστε σε ετοιμότητα. Χτες κατά τις 11-12 προσπαθούσαν όλοι να ρυθμίσουν τον νέο λογαριασμό κ φυσικά κατέρρευσαν τα πάντα, το ίδιο κ σήμερα πρωί. 

 

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Δυστυχώς, με την ανοργανωσιά που ξεκίνησαν, δεν είναι έκπληξη. Κρίμα που χάθηκε τόσος χρόνος, θα μπορούσε να είχε στηθεί μία πολύ καλύτερη λύση όλο το καλοκαίρι, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι περίμεναν να συμβεί εκεί στο Υπουργείο Παιδείας. 

Απλώς δεν περίμεναν ότι θα φτάναμε σε κλείσιμο σχολείων. θα μου πεις, όφειλαν να το έχουν κατά νου σαν ενδεχόμενο. όλοι το περιμέναμε για γύρω στα Χριστούγεννα, πριν ή μετά. Ή δεν περίμεναν ότι όντως θα συνδέονταν όλοι οι καθηγητές κ όλοι οι μαθητες. Όπως θα έλεγαν κ κάποιοι υπουργοί, τι θέλετε, να πετούσαμε τόσα λεφτά σε λεωφορεία/μεθ/σχολεία κ να πήγαιναν χαμένα; 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Χτες έγινε μαζικά πάντως σε πολλές ΔΔΕ. Δεν είχα αντιληφθεί ότι γινόταν υπούλως κ πιο πριν. Για καλό έγινε αλλά θα μπορούσαν να είχαν πει να είμαστε σε ετοιμότητα. Χτες κατά τις 11-12 προσπαθούσαν όλοι να ρυθμίσουν τον νέο λογαριασμό κ φυσικά κατέρρευσαν τα πάντα, το ίδιο κ σήμερα πρωί. 

 

Απλώς δεν περίμεναν ότι θα φτάναμε σε κλείσιμο σχολείων. θα μου πεις, όφειλαν να το έχουν κατά νου σαν ενδεχόμενο. όλοι το περιμέναμε για γύρω στα Χριστούγεννα, πριν ή μετά. Ή δεν περίμεναν ότι όντως θα συνδέονταν όλοι οι καθηγητές κ όλοι οι μαθητες. Όπως θα έλεγαν κ κάποιοι υπουργοί, τι θέλετε, να πετούσαμε τόσα λεφτά σε λεωφορεία/μεθ/σχολεία κ να πήγαιναν χαμένα; 

Λογικό, το να επενδύεις στις μέρες μας σε τεχνολογία είναι πεταμένα λεφτά... Και πού να προβλέψεις πόσοι θα μπουν στο σύστημα, είναι μια έκπληξη ο αριθμός των τάξεων. Μας δουλεύουν και ούτε καν τα προσχήματα δεν κρατάνε. Βέβαια για να είμαστε σωστοί, η Υπουργός μας μάλλον δεν έχει πατήσει το πόδι της ποτέ στη ζωή της σε Δημόσιο σχολείο και δεν είναι και εκπαιδευτικός, λογικά ούτε καν καταλαβαίνει τι πρόβλημα υπάρχει και γιατί τη βρίζουν όλοι.

 

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πρίν, Annitamik είπε:

Από το κακό στο χειρότερο! Ειλικρινά οι γονείς που έχουν πρωτακια τί κάνουν; Εκεί μπαίνουν όλες οι βάσεις για την μετέπειτα πορεία της εκπαίδευσης. Λυπάμαι ειλικρινά. Χτες βγήκαμε για να περπατήσουμε και είδα ένα σωρό παιδάκια δημοτικού να παίζουν στην πλατεία. Χωρίς νόημα κλείσανε τα σχολεία. Χωρίς κανένα νόημα

 

Εγώ έχω την μικρή μου πρωτάκι και είμαι πολύ ανήσυχη, η ανησυχία μου είναι ότι μόλις τώρα έχει αρχίσει να λύνεται σε ανάγνωση και γραφή και φοβάμαι ότι θα πάει πίσω.

 

Σήμερα άρχισε τηλεκπαίδευση (ίσως δεν ταιριάζει να γράφω σε αυτό το θέμα ωστόσο, γιατί είναι σε ιδιωτικό), ακούω από το πρωί την δασκάλα και την θαυμάζω, πραγματικά απίστευτη υπομονή!!!

 

Τις απογευματινές ώρες τις θεωρώ απαράδεκτες για τόσο μικρά παιδιά, αν είναι θέμα πλατφόρμας, χίλιες φορές να βάλουν τα μεγάλα αργότερα. Τα ιδιωτικά που έχουν πληρώσει δικές τους πλατφόρμες κάνουν πρωινά προγράμματα τελικά, τα περισσότερα δηλαδή γιατί υπάρχουν και κάποια που επιμένουν στα απογευματινά.

 

Τέλος, δεν ξέρω αν είναι θέμα παιδιού αλλά επειδή έχω και μεγαλύτερο παιδί (Γ' Δημοτικού), το γεγονός ότι η κόρη μου πέρυσι έχασε ουσιαστικά όλη την προετοιμασία που γίνεται στο τελευταίο τρίμηνο του νηπιαγωγείου φάνηκε πολύ στην αρχή της Α' Δημοτικού, σε σχέση με τον αδερφό της τουλάχιστον, το ίδιο έχουν εντοπίσει ωστόσο και άλλοι γονείς που έχουν μέτρο σύγκρισης από μεγαλύτερα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena είπε:

Τις απογευματινές ώρες τις θεωρώ απαράδεκτες για τόσο μικρά παιδιά, αν είναι θέμα πλατφόρμας, χίλιες φορές να βάλουν τα μεγάλα αργότερα. Τα ιδιωτικά που έχουν πληρώσει δικές τους πλατφόρμες κάνουν πρωινά προγράμματα τελικά, τα περισσότερα δηλαδή γιατί υπάρχουν και κάποια που επιμένουν στα απογευματινά.

Κι εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν να άλλζαν τις ώρες του Γυμνασίου (στα Λύκεια καταλαβαίνετε ότι είναι θέμα φροντιστηρίων). ή θα μπορούσαν και στα Γυμνάσια να μίκραιναν λίγο τις διδακτικές ώρες και να περιέκοπταν κάποια που δεν έχει νόημα να γίνονται ονλάιν πχ γυμναστική. κάποιες ειδικότητες αυτόν τον καιρό θα προσέφερεαν περισσότερα ως γραμματειακή υποστήριξη, παρά στο να κρατούν τα παιδιά απασχολημένα για το φαίνεσθαι σε μαθήματα που κανονικά είναι βιωματικά. Έτσι θα απελευθερωνόταν μια πιο φυσιολογική ώρα, πχ 8-12 δημοτικά, 12-4 γυμνάσια, και τα λύκεια πάλι σε ένα εύρος 8-4 για να μπαίνουν κάπου και τα νηπιαγωγεία. ΈΜπλεξαν όμως γιατί έβγαλαν ωρολόγιο πρόγραμμα για τ δευτεροβάθμια που απλώς αναπαράγει το ωράριο του σχολείου (αυτό μάλιστα το ανακοίνωσαν Σάββατο ενώ ξέραμε από Πέμπτη ότι κλείνουμε, ήθελαν δύο μέρες για να γράψουν σε ένα χαρτί 1η ώρα 8-8.40, 2η 8.50-10.30 κλπ...). δεν υπολόγισαν τη φόρτωση του δικτύου, δεν περίμεναν ότι θα κλείσουν τα δημοτικά, γενικώς δεν περίμεναν τίποτα....

 

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Λογικό, το να επενδύεις στις μέρες μας σε τεχνολογία είναι πεταμένα λεφτά... Και πού να προβλέψεις πόσοι θα μπουν στο σύστημα, είναι μια έκπληξη ο αριθμός των τάξεων. Μας δουλεύουν και ούτε καν τα προσχήματα δεν κρατάνε. Βέβαια για να είμαστε σωστοί, η Υπουργός μας μάλλον δεν έχει πατήσει το πόδι της ποτέ στη ζωή της σε Δημόσιο σχολείο και δεν είναι και εκπαιδευτικός, λογικά ούτε καν καταλαβαίνει τι πρόβλημα υπάρχει και γιατί τη βρίζουν όλοι.

 

Εντάξει όταν θεωρείς ότι στο δημόσιο πηγαίνουν κάποιοι φτωχοί κακόμοιροι που λογικά δεν θα έχουν ίντερνετ άρα δεν θα συνδέονται, και οι καθηγητές μπορεί να κάνουν και καμιά απεργία, άρα δεν θα φορτωθεί το σύστημα, γιατί να επενδύσεις; Αντίστοιχα στα λεωφορεία μπαίνουν κάτι τεμπέληδες που δεν πάνε με τα πόδια όπως λέει η Γιαμαρέλλου, κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Κι εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν να άλλζαν τις ώρες του Γυμνασίου (στα Λύκεια καταλαβαίνετε ότι είναι θέμα φροντιστηρίων). ή θα μπορούσαν και στα Γυμνάσια να μίκραιναν λίγο τις διδακτικές ώρες και να περιέκοπταν κάποια που δεν έχει νόημα να γίνονται ονλάιν πχ γυμναστική. κάποιες ειδικότητες αυτόν τον καιρό θα προσέφερεαν περισσότερα ως γραμματειακή υποστήριξη, παρά στο να κρατούν τα παιδιά απασχολημένα για το φαίνεσθαι σε μαθήματα που κανονικά είναι βιωματικά. Έτσι θα απελευθερωνόταν μια πιο φυσιολογική ώρα, πχ 8-12 δημοτικά, 12-4 γυμνάσια, και τα λύκεια πάλι σε ένα εύρος 8-4 για να μπαίνουν κάπου και τα νηπιαγωγεία. ΈΜπλεξαν όμως γιατί έβγαλαν ωρολόγιο πρόγραμμα για τ δευτεροβάθμια που απλώς αναπαράγει το ωράριο του σχολείου (αυτό μάλιστα το ανακοίνωσαν Σάββατο ενώ ξέραμε από Πέμπτη ότι κλείνουμε, ήθελαν δύο μέρες για να γράψουν σε ένα χαρτί 1η ώρα 8-8.40, 2η 8.50-10.30 κλπ...). δεν υπολόγισαν τη φόρτωση του δικτύου, δεν περίμεναν ότι θα κλείσουν τα δημοτικά, γενικώς δεν περίμεναν τίποτα....

 

Εντάξει όταν θεωρείς ότι στο δημόσιο πηγαίνουν κάποιοι φτωχοί κακόμοιροι που λογικά δεν θα έχουν ίντερνετ άρα δεν θα συνδέονται, και οι καθηγητές μπορεί να κάνουν και καμιά απεργία, άρα δεν θα φορτωθεί το σύστημα, γιατί να επενδύσεις; Αντίστοιχα στα λεωφορεία μπαίνουν κάτι τεμπέληδες που δεν πάνε με τα πόδια όπως λέει η Γιαμαρέλλου, κλπ. 

Καλά αυτό με τη γυμναστική δεν το έχω καταλάβει? Άκουσα ότι κάνουν θεωρία! Ισχύει? Γιατί δεν κάνουν κανονικά γυμναστική? Ασκήσεις εδάφους, στρετσινγ κτλ? 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Mary1976 είπε:

Καλά αυτό με τη γυμναστική δεν το έχω καταλάβει? Άκουσα ότι κάνουν θεωρία! Ισχύει? Γιατί δεν κάνουν κανονικά γυμναστική? Ασκήσεις εδάφους, στρετσινγ κτλ? 

 

Σε μας η γυμνάστρια έκανε κι από τα δύο , θεωρία και πράξη, και μπράβο της

Just now, Έσπερος είπε:

Κι εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν να άλλζαν τις ώρες του Γυμνασίου (στα Λύκεια καταλαβαίνετε ότι είναι θέμα φροντιστηρίων). ή θα μπορούσαν και στα Γυμνάσια να μίκραιναν λίγο τις διδακτικές ώρες και να περιέκοπταν κάποια που δεν έχει νόημα να γίνονται ονλάιν πχ γυμναστική. κάποιες ειδικότητες αυτόν τον καιρό θα προσέφερεαν περισσότερα ως γραμματειακή υποστήριξη, παρά στο να κρατούν τα παιδιά απασχολημένα για το φαίνεσθαι σε μαθήματα που κανονικά είναι βιωματικά. Έτσι θα απελευθερωνόταν μια πιο φυσιολογική ώρα, πχ 8-12 δημοτικά, 12-4 γυμνάσια, και τα λύκεια πάλι σε ένα εύρος 8-4 για να μπαίνουν κάπου και τα νηπιαγωγεία. ΈΜπλεξαν όμως γιατί έβγαλαν ωρολόγιο πρόγραμμα για τ δευτεροβάθμια που απλώς αναπαράγει το ωράριο του σχολείου (αυτό μάλιστα το ανακοίνωσαν Σάββατο ενώ ξέραμε από Πέμπτη ότι κλείνουμε, ήθελαν δύο μέρες για να γράψουν σε ένα χαρτί 1η ώρα 8-8.40, 2η 8.50-10.30 κλπ...). δεν υπολόγισαν τη φόρτωση του δικτύου, δεν περίμεναν ότι θα κλείσουν τα δημοτικά, γενικώς δεν περίμεναν τίποτα....

 

Εντάξει όταν θεωρείς ότι στο δημόσιο πηγαίνουν κάποιοι φτωχοί κακόμοιροι που λογικά δεν θα έχουν ίντερνετ άρα δεν θα συνδέονται, και οι καθηγητές μπορεί να κάνουν και καμιά απεργία, άρα δεν θα φορτωθεί το σύστημα, γιατί να επενδύσεις; Αντίστοιχα στα λεωφορεία μπαίνουν κάτι τεμπέληδες που δεν πάνε με τα πόδια όπως λέει η Γιαμαρέλλου, κλπ. 

 

 

Περικοπές μαθημάτων μου φαίνεται αδιανόητο . Για ποιο λόγο να μην γίνονται όλα τα μαθήματα? Επίσης ήδη έχουν περικόψει ένα 5λεπτο στο διδακτικό χρόνο . Αν περικόψουν και άλλο από τη διδακτική ώρα μέχρι να συνδεθούν θα κλείνουν!

Ίσως θα μπορούσαν να παίζουν παράλληλα και άλλες πλατφόρμες. Η να συνδέεται πχ στο ίδιο σπίτι ο ένας μέσω  wifi , o άλλος μέσω του κινητού του. Δωρεάν είναι ούτως η άλλως η σύνδεση, έτσι δεν είναι ?

 

Στα δημοτικά πολύ σφιχτό και μικρό το πρόγραμμα . Μισή ωρίτσα μάθημα ? Ούτε για αστείο δεν φτάνει αν θέλει κάποιος να κάνει σωστό μάθημα

Επεξεργάστηκαν by arieta
Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Περικοπές μαθημάτων μου φαίνεται αδιανόητο . Για ποιο λόγο να μην γίνονται όλα τα μαθήματα? Επίσης ήδη έχουν περικόψει ένα 5λεπτο στο διδακτικό χρόνο . Αν περικόψουν και άλλο από τη διδακτική ώρα μέχρι να συνδεθούν θα κλείνουν!

Ίσως θα μπορούσαν να παίζουν παράλληλα και άλλες πλατφόρμες. Η να συνδέεται πχ στο ίδιο σπίτι ο ένας μέσω  wifi , o άλλος μέσω του κινητού του. Δωρεάν είναι ούτως η άλλως η σύνδεση, έτσι δεν είναι ?

Επι της ουσίας δεν έχει κοπεί τίποτα. Οι μισές ώρες είναι έτσι κ αλλιώς 40λεπτες κ αν σκεφτείς κ το χρόνο μετακίνησης από την αυλή στην αίθουσα, ίδια ώρα για μάθημα μένει. 

 

Παρολονπου μαθήματα όπως καλλιτεχνικά κ φυσική αγωγή θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα κ να γίνονται πιο βιωματικά, θεωρώ περιττό, υπερβολικό έως και γελοίο να διδάσκονται μέσω ιντερνετ. Δηλαδή να καθηλώνονται τα παιδιά τόσες ώρες στον υπολογιστή για να κάνουν κάτι που έχει χάσει την πραγματική ουσία του. Οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να προσφέρουν άλλες υπηρεσίες στο σχολείο αυτόν τον καιρό. Κ δεν θα φορτωνόταν κ η πλατφόρμα άνευ λόγου. Σαν γονιός πιο πολύ το λέω. 

 

Η μισή ώρα είναι ομτως λίγη μέχρι να μπεις, να δεις ποιος είναι κλπ, αλλά στο δημοτικό που κατά βάση στον ίδιο δάσκαλο συνδέονται κερδίζεται λίγος χρόνος, κ εξάλλου ο δάσκαλος μπορεί αν χρειαστεί να κρατήσει λίγο παραπάνω σ ένα μάθημα κ μετά να κόψει από άλλο. Μπορείς να συμπληρώσεις κ με εργασίες για το σπίτι εξάλλου. 

 

Το θέμα δεν είναι η άλλη πλατφόρμα. το webex δεν έχει πρόβλημα από μόνο του. το θέμα είναι ότι μεσολαβεί η πιστοποίηση από το πσδ που συνδέονται οι καθηγητές. Το σύστημα του υπουργείου δεν αντέχει όλους τους εκπαιδευτικους ταυτόχρονα. 

Link to comment
Share on other sites

δ ξερω ακομη αν πραγματι θα ειναι μονο η βασικη δασκαλα στο δημοτικο κ στο νηπιο.ο γιος μου στο νηπιο εχει 4,η μια ειναι παραλληλη,η αλλη του ολοημερου που κανει μια ενοτητα στις 12στο κανονικο μαθημα,κ των αγγλικων

η μεγαλη στο δημοτικο εχει αγγλικα,μουσικη,καλλιτεχνικα,θεατρικη αγωγη,υπολογιστες,μελετη κ γυμναστικη

χαμουλης απο δασκαλους

 

οχι βρε παιδια,δ το δεχομαι οτι δ ξερανε η οτι δ το περιμενανε.δ ειναι η πρωτη πανδημια.ολοι λεγανε κ για αλλα κυματα.κ οτι το δευτερο συνηθως ειναι χειροτερο.ουτε επιδημιολογος ειμαι,ουτε λοιμωξιολογος κ ομως το ξερω.δ δεχομαι οτι δ το ξερανε.το ξερανε κ δ κανανε τπτ για να προετοιμαστουν

δ ξερανε τον ογκο των ατομων που θα συνδεθουν;ηλιθιες διακαιολογιες.οταν το κανεις υποχρεωτικο,ολοι θα συνδεθουν

λογικα καποια προντιστηρια θα κανουν κ πρωινα,αν βαζανε πχ λυκεια το απογευμα.που για μενα ειναι πολυ πιο λογικο.οπως κανεις κ οταν το φυσικο μαθημα ειναι απογευμα

γενικα μεσημεριατικα στις 2ειναι δυσκολη ωρα.πεινανε,νυσταζουν.περυσι που ηταν προεραιτικο ειχαν επιλεξει οι δασκαλες απογευμα,5:30περιπου

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

 

 

Παρολονπου μαθήματα όπως καλλιτεχνικά κ φυσική αγωγή θεωρώ ότι θα έπρεπε να είναι περισσότερες ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα κ να γίνονται πιο βιωματικά, θεωρώ περιττό, υπερβολικό έως και γελοίο να διδάσκονται μέσω ιντερνετ. Δηλαδή να καθηλώνονται τα παιδιά τόσες ώρες στον υπολογιστή για να κάνουν κάτι που έχει χάσει την πραγματική ουσία του. Οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να προσφέρουν άλλες υπηρεσίες στο σχολείο αυτόν τον καιρό. Κ δεν θα φορτωνόταν κ η πλατφόρμα άνευ λόγου. Σαν γονιός πιο πολύ το λέω. 

 

 

Νομίζω τα έχουμε ξαναπεί. Διαφωνώ , τελείως όμως με αυτή τη λογική. Δεν μπορείς να αφαιρείς τα μαθήματα και να τα απαξιώνεις. Τα προσαρμόζεις όμως στην τηλεκπαίδευση. Η γυμνάστρια  μίλησε για τη σπονδυλική στήλη ( θεωρία) και έκανε και τις ασκησούλες της. Μια χαρά.

 

Αυτό πάλι , που θα πληρώνει το ελληνικό κράτος εκπαιδευτικούς για να μην διδάσκουν  ( δηλαδή τι  άλλες υπηρεσίες να προσφέρει  δάσκαλος εικαστικών  και θα συμπληρώνει ωράριο ? ) είναι μια νοοτροπία που την έχουμε ζήσει , είναι λανθασμένη , ας την αφήσουμε πίσω λέω εγώ

Just now, vicky86 είπε:

δ ξερω ακομη αν πραγματι θα ειναι μονο η βασικη δασκαλα στο δημοτικο κ στο νηπιο.ο γιος μου στο νηπιο εχει 4,η μια ειναι παραλληλη,η αλλη του ολοημερου που κανει μια ενοτητα στις 12στο κανονικο μαθημα,κ των αγγλικων

η μεγαλη στο δημοτικο εχει αγγλικα,μουσικη,καλλιτεχνικα,θεατρικη αγωγη,υπολογιστες,μελετη κ γυμναστικη

χαμουλης απο δασκαλους

 

οχι βρε παιδια,δ το δεχομαι οτι δ ξερανε η οτι δ το περιμενανε.δ ειναι η πρωτη πανδημια.ολοι λεγανε κ για αλλα κυματα.κ οτι το δευτερο συνηθως ειναι χειροτερο.ουτε επιδημιολογος ειμαι,ουτε λοιμωξιολογος κ ομως το ξερω.δ δεχομαι οτι δ το ξερανε.το ξερανε κ δ κανανε τπτ για να προετοιμαστουν

δ ξερανε τον ογκο των ατομων που θα συνδεθουν;ηλιθιες διακαιολογιες.οταν το κανεις υποχρεωτικο,ολοι θα συνδεθουν

λογικα καποια προντιστηρια θα κανουν κ πρωινα,αν βαζανε πχ λυκεια το απογευμα.που για μενα ειναι πολυ πιο λογικο.οπως κανεις κ οταν το φυσικο μαθημα ειναι απογευμα

γενικα μεσημεριατικα στις 2ειναι δυσκολη ωρα.πεινανε,νυσταζουν.περυσι που ηταν προεραιτικο ειχαν επιλεξει οι δασκαλες απογευμα,5:30περιπου

 

 

Για μένα το λογικό είναι όλοι πρωί δημοτικά γυμνάσια λύκεια , στο ωράριό τους. Ναι έπρεπε να είχαν προετοιμαστεί για αυτό το σενάριο, το περίμεναν άλλωστε

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Αυτό πάλι , που θα πληρώνει το ελληνικό κράτος εκπαιδευτικούς για να μην διδάσκουν  ( δηλαδή τι  άλλες υπηρεσίες να προσφέρει  δάσκαλος εικαστικών  και θα συμπληρώνει ωράριο ? ) είναι μια νοοτροπία που την έχουμε ζήσει , είναι λανθασμένη , ας την αφήσουμε πίσω λέω εγώ

Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα κάνουν κ διοικητικό έργο ούτως ή άλλως. Αυτόν τον καιρό στα σχολεία γίνεται χαμός από τηλέφωνα για παιδιά που δεν έχουν σύνδεση, που έχουν διακοπή ρεύματος, που έχουν απορίες κλπ. Ο διευθυντής κ ο διευθυντής έχουν τα μαθήματα τους, οι υποδιευθυντές σχεδον πλήρες ωράριο, οι διευιυυυες ανάλογα με τύπο σχολείου κ χρόνια υπηρεσίας επίσης αρκετές ώρες. Οι πληροφορικοί κ όσοι άλλοι είναι ομάδες υποστήριξης έχουν επίσης πλήρες ωράριο κανονικών καθηκόντων διδακτικών συν να απαντούν σε απορίες κ τεχνικά ζητήματα. Οπότε πραγματικά αυτή τη στιγμή αν κάποιοι έκαναν γραμματειακή υποστήριξη, καθολου άδικα δεν θα πληρώνονταν κ κάποια πράγματα θα λειτουργούσαν σωστότερα. 

Βρήκα σήμερα δυο ενδιαφέροντα άρθρα από Αμερική σχετικά με τον χρόνο που πρέπει να έχει η εξαποστάσεως εκπαίδευση και τις οδηγίες που έχουν εκδοθεί εκεί, που δεν είναι ούτε συνδικαλιστές, ούτε κηφήνες του ελληνικούδημοσίου. Κ απ' ό,τι κατλααβαίνω δεν αναφέρεται αποκλειστικά σε σύγχρονη διδασκαλία. Παραθέτω κάποια αποσπάσματα. 

 

Illinois, whose plan is widely cited by teachers on social media, advises schools to assign no more than 90 minutes of work per day to younger students, while high school students can spend up to 45 minutes per subject for a total of 4.5 hours. Kansas says it expects K-1 students to work only 45 minutes per day, though high schoolers can shoulder about three hours’ worth of work—a popular time cap in state plans.

For other states, the guidance doesn’t end there. Oklahoma and Oregon have released more granular plans that offer recommendations for each grade level and subject, including time for reading, math and supplemental learning, such as journaling or crafting.

Others are vague. Massachusetts simply calls for “meaningful and productive learning” that lasts roughly half the length of a regular school day. And many states have issued no guidance on the subject at all.

 

Κι επειδή δεν μπορώ να επικολλήσω το πινακάκι, αντιγράφω ελάχιστες κ μέγιστες προτεινόμνενες ώρες αν ηλικία:

προσχολική: 20-60 λεπτά τη μέρα

πρώτες τάξεις δημοτικού: 45-90 λεπτά τη μέρα

μεγαλύτερες τάξεις: 90-180 λεπτά τη μέρα

Λύκειο: 120-270 λεπτά τη  μέρα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, arieta είπε:

Νομίζω τα έχουμε ξαναπεί. Διαφωνώ , τελείως όμως με αυτή τη λογική. Δεν μπορείς να αφαιρείς τα μαθήματα και να τα απαξιώνεις. Τα προσαρμόζεις όμως στην τηλεκπαίδευση. Η γυμνάστρια  μίλησε για τη σπονδυλική στήλη ( θεωρία) και έκανε και τις ασκησούλες της. Μια χαρά.

 

Αυτό πάλι , που θα πληρώνει το ελληνικό κράτος εκπαιδευτικούς για να μην διδάσκουν  ( δηλαδή τι  άλλες υπηρεσίες να προσφέρει  δάσκαλος εικαστικών  και θα συμπληρώνει ωράριο ? ) είναι μια νοοτροπία που την έχουμε ζήσει , είναι λανθασμένη , ας την αφήσουμε πίσω λέω εγώ

 

 

Για μένα το λογικό είναι όλοι πρωί δημοτικά γυμνάσια λύκεια , στο ωράριό τους. Ναι έπρεπε να είχαν προετοιμαστεί για αυτό το σενάριο, το περίμεναν άλλωστε

Δεν είναι εύκολο να είναι όλες οι βαθμίδες μαζί και για λόγους αντοχής του συστήματος αλλά και για την περίπτωση οικογενειών που έχουν πολλά παιδιά σε διαφορετικές βαθμίδες. 

Επίσης το μισάωρο μια χαρά είναι. Δεν μπορείς να κρατήσεις την προσοχή τόσο μικρών παιδιών για πολύ ώρα και μάλιστα από μακριά. Θέλουν διαλείμματα και εναλλαγές. Εδώ στο σπίτι στο διάβασμα κάνουν 20 διαλείμματα κάθε φορά. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mary1976 είπε:

Δεν είναι εύκολο να είναι όλες οι βαθμίδες μαζί και για λόγους αντοχής του συστήματος αλλά και για την περίπτωση οικογενειών που έχουν πολλά παιδιά σε διαφορετικές βαθμίδες. 

Επίσης το μισάωρο μια χαρά είναι. Δεν μπορείς να κρατήσεις την προσοχή τόσο μικρών παιδιών για πολύ ώρα και μάλιστα από μακριά. Θέλουν διαλείμματα και εναλλαγές. Εδώ στο σπίτι στο διάβασμα κάνουν 20 διαλείμματα κάθε φορά. 

Στην τάξη τους βλέπεις και τους επαναφέρεις. Σε ηλεκτρονικό μάθημα, πρέπει απλά να τους έχεις όλους σε ετοιμότητα. Δηλαδή το μάθημα να είναι ελάχιστη παράδοση και πολλή δραστηριότητα των παιδιών, που θα τους αναθέτεις εσύ να μιλάνε για να είσαι σίγουρος ότι δεν κοιμάται κανείς. Πολύ διαφορετικό μάθημα από την τάξη δηλαδή, μπορεί να πάρει και διπλάσιο χρονο να διδάξεις μια ενότητα, αλλά αν συμμετέχουν όλοι θα είναι πιο αποτελεσματικό. Υπάρχει κ η λογικ΄βέβαια ότι μπαίενις, μιλάς μόνος σου με αυτούς που συμμετέχουν, οι άλλοι κοιμούνται αλλά δεν σε νοιάζει, έκανες ένα 45λεπτο ακαδημαϊκού επιπέδου, οι καλοί μαθητές συμμετείχαν, οπότε όλα άψογα. Έτσι γλιτώνεις και την προετοιμασία για την πλήρη αναδόμηση του μαθήματος, ενώ φαίνεται ότι έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά με τα λίγα παιδιά που ασχολήθηκαν.....

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Στην τάξη τους βλέπεις και τους επαναφέρεις. Σε ηλεκτρονικό μάθημα, πρέπει απλά να τους έχεις όλους σε ετοιμότητα. Δηλαδή το μάθημα να είναι ελάχιστη παράδοση και πολλή δραστηριότητα των παιδιών, που θα τους αναθέτεις εσύ να μιλάνε για να είσαι σίγουρος ότι δεν κοιμάται κανείς. Πολύ διαφορετικό μάθημα από την τάξη δηλαδή, μπορεί να πάρει και διπλάσιο χρονο να διδάξεις μια ενότητα, αλλά αν συμμετέχουν όλοι θα είναι πιο αποτελεσματικό. Υπάρχει κ η λογικ΄βέβαια ότι μπαίενις, μιλάς μόνος σου με αυτούς που συμμετέχουν, οι άλλοι κοιμούνται αλλά δεν σε νοιάζει, έκανες ένα 45λεπτο ακαδημαϊκού επιπέδου, οι καλοί μαθητές συμμετείχαν, οπότε όλα άψογα. Έτσι γλιτώνεις και την προετοιμασία για την πλήρη αναδόμηση του μαθήματος. 

Ακριβώς, πρέπει να είναι τα απολύτως απαραίτητα για να μην υπάρχει κόπωση, χωρίς λόγο. Ειδικά σε μικρές ηλικίες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Mary1976 είπε:

Δυστυχώς βέβαια στις μικρές ηλικίες θα πέσει μεγάλο βάρος στους γονείς για μελέτη μετά στο σπίτι.

Εντάξει δεν έχει λογική το παιδί να είναι τόσες ώρες στον υπολογιστή και μετά να έχει και άλλες τόσες ώρες ασκήσεις. Ή κάνεις πιο σύντομο μάθημα και ασκήσεις που θα τις στέλνουν πίσω και θα τις διορθώνεις, ή κάνεις μάθημα μόνο με φύλλα εργασίας που θα λύνονται επιτόπου από όλα τα παιδιά, και ελάχιστη δουλειά για μετά. 

 

Όλο το καλοκαίρι οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, που είναι πολύ υψηλά αμειβόμενα στελέχη, θα μπορούσαν να ετοιμάσουν κάποιο υλικό σαν πρότυπο αλλά και για διευκόλυνση για να μην στήνει ο καθένας το μάθημα από το μηδέν και κάνει του κεφαλιού του. και να ανεβεί στο ΙΕΠ για να υπάρχει μια καθοδήγηση. ΑΥτοί απλώς έγραψαν στις οδηγίες πότε αρχίζει κ πότε τελειώνει η κάθε ώρα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

 

Όλο το καλοκαίρι οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, που είναι πολύ υψηλά αμειβόμενα στελέχη, θα μπορούσαν να ετοιμάσουν κάποιο υλικό σαν πρότυπο αλλά και για διευκόλυνση για να μην στήνει ο καθένας το μάθημα από το μηδέν και κάνει του κεφαλιού του. και να ανεβεί στο ΙΕΠ για να υπάρχει μια καθοδήγηση. ΑΥτοί απλώς έγραψαν στις οδηγίες πότε αρχίζει κ πότε τελειώνει η κάθε ώρα. 

 

Πολύ σωστό αυτό. Θα έπρεπε να υπάρχει ψηφιοποιημένη κάποια ύλη , ειδικά για τα μικρά παιδιά θα ήταν πάρα πολύ καλό και ευχάριστο. Αλλά και για τους μεγαλύτερα.. Φαντάζομαι ότι είναι πολύ μεγάλο έργο αυτό και θα πρέπει να γίνει κάποια στιγμή

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Πολύ σωστό αυτό. Θα έπρεπε να υπάρχει ψηφιοποιημένη κάποια ύλη , ειδικά για τα μικρά παιδιά θα ήταν πάρα πολύ καλό και ευχάριστο. Αλλά και για τους μεγαλύτερα.. Φαντάζομαι ότι είναι πολύ μεγάλο έργο αυτό και θα πρέπει να γίνει κάποια στιγμή

Ψηφιακό υλικό υπάρχει άφθονο. Και σενάρια διδασκαλίας. Τώρα για την εξΑΕ χρειάζονται σχέδια μαθήματος, οδηγίες για την προσαρμογή στις ανάγκες αυτού του τύπου διδασκαλίας. Αυτό δεν υπάρχει. 

Link to comment
Share on other sites

Nα πω και ένα ανέκδοτο: Φέτος που είναι υποχρεωτική η τηλεεκπαίδευση και μπαίνουν υποχρεωτικά οι καθηγητές, όσοι μπαίνουν και όπως μπαίνουν, τα παιδιά μου είναι ενθουσιασμένα και δε θέλουν να ξαναπάνε σχολείο. Μιλάω για καλούς μαθητές και έχουν ενθουσιαστεί για 2 λόγους, και είναι πολύ διαφορετικοί χαρακτήρες:

 - όποιος συμμαθητής τους ενοχλεί στην τάξη κανονικά σε σοβαρά μαθήματα, απλά τώρα κάνει κάτι άλλο, παίζει ηλεκτρονικά, κοιμάται, πάντως δε διακόπτει όλους τους άλλους και τους αφήνει να παρακολουθήσουν

 - όποιο μάθημα είναι χάλια (ο Θεολόγος πχ. που τον έχουν βάλει να διδάσκει Κοινωνιολογία και Φιλοσοφία, και μιλάει για τον Χριστούλη και τους Αγίους), απλά τον αγνοείς, κάνεις τις ασκήσεις σου των μαθηματικών και των αρχαίων όσο μιλάει, χωρίς να σε βλέπει ότι κάνεις κάτι άλλο και δεν βαριέσαι τη ζωή σου. 

Κάτι λέει για την Παιδεία γενικότερα αυτό βέβαια...

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Nα πω και ένα ανέκδοτο: Φέτος που είναι υποχρεωτική η τηλεεκπαίδευση και μπαίνουν υποχρεωτικά οι καθηγητές, όσοι μπαίνουν και όπως μπαίνουν, τα παιδιά μου είναι ενθουσιασμένα και δε θέλουν να ξαναπάνε σχολείο. Μιλάω για καλούς μαθητές και έχουν ενθουσιαστεί για 2 λόγους, και είναι πολύ διαφορετικοί χαρακτήρες:

 - όποιος συμμαθητής τους ενοχλεί στην τάξη κανονικά σε σοβαρά μαθήματα, απλά τώρα κάνει κάτι άλλο, παίζει ηλεκτρονικά, κοιμάται, πάντως δε διακόπτει όλους τους άλλους και τους αφήνει να παρακολουθήσουν

 - όποιο μάθημα είναι χάλια (ο Θεολόγος πχ. που τον έχουν βάλει να διδάσκει Κοινωνιολογία και Φιλοσοφία, και μιλάει για τον Χριστούλη και τους Αγίους), απλά τον αγνοείς, κάνεις τις ασκήσεις σου των μαθηματικών και των αρχαίων όσο μιλάει, χωρίς να σε βλέπει ότι κάνεις κάτι άλλο και δεν βαριέσαι τη ζωή σου. 

Κάτι λέει για την Παιδεία γενικότερα αυτό βέβαια...

Να πω την αμαρτία μου, μπορεί να κάνω για κάποιες ενότητες παρα πολλή προετοιμασια του υλικού, αλλά αυτό μ αρέσει κ δεν με κουράζει, πραγματικά το μάθημα έτσι είναι πολύ πιο ήσυχο κ ξεκούραστο. Καμια σχέση το πώς βγαίνω από την τάξη. ειδικά φετοσ που με τη φασαρία από τα ανοιχτά παράθυρα ήταν ένα μαρτύριο σε συνδυασμό με τη μάσκα. Το μόνο κακό είναι ότι παρασύρομαι κ δεν θυμάμαι πάντα να κινητοποιώ αυτούς που δεν δίνουν σημεία ζωής.... 

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν παλι κάτι άσχετο: έτσι που ανακοινώθηκε η τηλεκπαίδευση στα δημοτικά ενώ είχε αρχίσει το λοκνταουν, δεν θα δυσκολεύτηκαν μόνο όσοι δεν έχουν δυνατότητα να αγορασουν λάπτοπ/τάμπλετ αλλά και οσοι απλά δεν είχαν περισσευουμενο ή οσοι ειχαν αλλά δεν υποστηρίζουν κάτι τέτοιο, πχ θέλουν εξωτερικό μικρόφωνο ή κάμερα. Θα πρέπει να πάρουν μεσω eshop και αν προλαβει να φτάσει. Το σκέφτηκα γιατί στην προηγούμενη καραντίνα δοκιμάσαμε με κάποιους φίλους από μακριά να κάνουμε ομαδική κλήση Skype και Viber και εμενα δεν δούλευε το μικρόφωνο και δεν το είχα διαπιστώσει γιατί είχα χρόνια να κάνω βιντεοκλήση, σε άλλους δεν δούλευε η κάμερα και γενικά είχαμε ένα σωρό προβλήματα και τελικά το παρατήσαμε, οπότε φαντάζομαι στα μαθήματα τι θα γίνεται μέχρι να καταφέρουν να συντονιστούν όλοι. Απόρησα κιόλας όταν διάβασα ότι έγιναν μαθηματα μια χαρά. Το δε λάπτοπ του άντρα μου είναι αρχαίο, δεν έχει καν wifi και μπαίνει με εξωτερική κεραία!

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

Σκεφτόμουν παλι κάτι άσχετο: έτσι που ανακοινώθηκε η τηλεκπαίδευση στα δημοτικά ενώ είχε αρχίσει το λοκνταουν, δεν θα δυσκολεύτηκαν μόνο όσοι δεν έχουν δυνατότητα να αγορασουν λάπτοπ/τάμπλετ αλλά και οσοι απλά δεν είχαν περισσευουμενο ή οσοι ειχαν αλλά δεν υποστηρίζουν κάτι τέτοιο, πχ θέλουν εξωτερικό μικρόφωνο ή κάμερα. Θα πρέπει να πάρουν μεσω eshop και αν προλαβει να φτάσει. Το σκέφτηκα γιατί στην προηγούμενη καραντίνα δοκιμάσαμε με κάποιους φίλους από μακριά να κάνουμε ομαδική κλήση Skype και Viber και εμενα δεν δούλευε το μικρόφωνο και δεν το είχα διαπιστώσει γιατί είχα χρόνια να κάνω βιντεοκλήση, σε άλλους δεν δούλευε η κάμερα και γενικά είχαμε ένα σωρό προβλήματα και τελικά το παρατήσαμε, οπότε φαντάζομαι στα μαθήματα τι θα γίνεται μέχρι να καταφέρουν να συντονιστούν όλοι. Απόρησα κιόλας όταν διάβασα ότι έγιναν μαθηματα μια χαρά. Το δε λάπτοπ του άντρα μου είναι αρχαίο, δεν έχει καν wifi και μπαίνει με εξωτερική κεραία!

 

Αυτό είναι αλήθεια, να καταλάβεις από τον Μάρτιο και είναι δύσκολο να βρεις web κάμερες, ακόμα και όταν ήταν ανοιχτά τα φυσικά καταστήματα.

 

Ωστόσο, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση ότι η πλειοψηφία συνδέεται (αν ισχύει), καθώς το 9χρονο και άνω με δικό του τάμπλετ ή έστω ένα παλιό smartphone για να παίζει τείνει δυστυχώς να είναι ο κανόνας και όχι μόνο στις εύπορες οικογένειες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

Σκεφτόμουν παλι κάτι άσχετο: έτσι που ανακοινώθηκε η τηλεκπαίδευση στα δημοτικά ενώ είχε αρχίσει το λοκνταουν, δεν θα δυσκολεύτηκαν μόνο όσοι δεν έχουν δυνατότητα να αγορασουν λάπτοπ/τάμπλετ αλλά και οσοι απλά δεν είχαν περισσευουμενο ή οσοι ειχαν αλλά δεν υποστηρίζουν κάτι τέτοιο, πχ θέλουν εξωτερικό μικρόφωνο ή κάμερα. Θα πρέπει να πάρουν μεσω eshop και αν προλαβει να φτάσει. Το σκέφτηκα γιατί στην προηγούμενη καραντίνα δοκιμάσαμε με κάποιους φίλους από μακριά να κάνουμε ομαδική κλήση Skype και Viber και εμενα δεν δούλευε το μικρόφωνο και δεν το είχα διαπιστώσει γιατί είχα χρόνια να κάνω βιντεοκλήση, σε άλλους δεν δούλευε η κάμερα και γενικά είχαμε ένα σωρό προβλήματα και τελικά το παρατήσαμε, οπότε φαντάζομαι στα μαθήματα τι θα γίνεται μέχρι να καταφέρουν να συντονιστούν όλοι. Απόρησα κιόλας όταν διάβασα ότι έγιναν μαθηματα μια χαρά. Το δε λάπτοπ του άντρα μου είναι αρχαίο, δεν έχει καν wifi και μπαίνει με εξωτερική κεραία!

τα παιδιά έχουν κινητά που γενικα μπαίνουν στο webex. οπότε υποτυπωδώς παρακολουθούν. τα μισά συνδέονται έτσι. αν είναι αδέρφια σίγουρα το ένα μπαίνει από κινητό ή ταμπλετ. Κι εγω κάνω μάθημα από το κινητό καμία φορά. 

 

Το πρόβλημα είναι αυτοί που πραγματικά δεν έχουν τίποτα, που ποικίλλουν από περιοχή σε περιοχή (σ εμάς πχ ήταν 5/6 παιδιά μόνο κ λύθηκε το θέμα εύκολα με κάποια βοήθεια) κ αυτοί που έχουν θέμα αντοχής της σύνδεσης ιντερνετ του σπιτιου τους.  πολλά παιδιά χάνουν μάθημα λόγω αυτού. 

 

Ετσι κ αλλιώς τις μισές μέρες ήταν είδηση αν άντεχε το σύστημα να γίνει μάθημα, δεν νοκιζω ότι θα κάνει θέμα κάποιος αν ένα παιδί πάρει μικρόφωνο μια βδομάδα μετά. υπάρχει κ τσατ στην πλατφόρμα. ολόκληρο υπουργείο κ δεν έχει φροντίσει για τις υποδομές, δεν θα βάλει κανεις απουσία σε μαθητή τις πρώτες μέρες που ψαχνόμαστε. 

Link to comment
Share on other sites

Πως πήγε ή πρώτη μέρα σας? 

 

Εμείς δεν καταφέραμε να συνδεθουμε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Έβαλα την url στο browser, έβαλα και username μπήκα στο personal room της δασκάλας πατησα join και έκανε connecting συνέχεια. Πήρα τηλ στο σχολείο και μου είπαν πως δεν φαινομουν πουθενά για να με κάνουν admit. Τι κάνω λάθος? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Πως πήγε ή πρώτη μέρα σας? 

 

Εμείς δεν καταφέραμε να συνδεθουμε και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Έβαλα την url στο browser, έβαλα και username μπήκα στο personal room της δασκάλας πατησα join και έκανε connecting συνέχεια. Πήρα τηλ στο σχολείο και μου είπαν πως δεν φαινομουν πουθενά για να με κάνουν admit. Τι κάνω λάθος?

Το μόνο που θα δοκίμαζα διαφορετικό (ως άσχετη από τεχνολογία) είναι εάν δοκιμάσατε από ασύρματη σύνδεση, δοκιμάστε αύριο από ενσύρματη. Και μπείτε κανά 15'-20' νωρίτερα. Και σε άκυρη ώρα μπορείτε να δοκιμάσετε να συνδεθείτε δοκιμαστικά. Να δείτε εάν εισέρχεστε στο room του εκπαιδευτικού. Να φτάσετε μέχρι το σημείο του "notify teacher that i'm waiting".

 

Εμείς με τεχνικά προβλήματα και υπομονή, συνδεθήκαμε οι περισσότεροι. Η νηπιαγωγός για πρώτη ήμερα, ημέρα με αναμενόμενες δυσκολίες, το χειρίστηκε πολύ καλά. Μας ενημέρωσε για το πρωτοκολλο επικοινωνίας, ήταν ενθαρρυντική και θετική, τα παιδιά ειδωθήκαν και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν μαζί της και να μοιραστούν νέα και δημιουργίες τους.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...