Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα


♥️T.son

Recommended Posts

Just now, Mary1976 said:

Εγώ πάντως συμφωνώ Sentir ότι η οθόνη είναι η εύκολη λύση στην οποία δυστυχώς καταφεύγουμε οι περισσότεροι γονείς για διάφορους λόγους. Όχι μόνο τώρα στην καραντινα, γενικά. Δυστυχώς δεν είναι πάντα η ανάγκη αλλά πολλές φορές και η βολή μας, να γλιτώσουμε γκρίνια, να πιούμε καφέ με την ησυχία μας, να μαζέψουμε στο ίντερνετ κτλ. Εγώ προσωπικά το κάνω και νοιώθω τύψεις και μετά το παίζω αυστηρή ότι δήθεν αύριο δεν θα δεις καθόλου τηλεόραση γιατί σήμερα είδες όλο το απόγευμα και τέτοια. 

Η αλήθεια είναι ότι όσες φορές έχουμε βάλει όρια πχ 1 ώρα την ημέρα ή το καλοκαίρι που δεν βλέπει καθόλου, μια χαρά πράγματα βρίσκει και κάνει. Απλά κάνει περισσότερη φασαρία στο σπίτι! 

Δεν είμαστε δυστυχώς οι τέλειοι γονείς, κάνουμε λάθη. 

Εγω παλι εκ των υστερων συνειδητοποιησα οτι εκανα λαθος που δεν εβαζα στην μεγαλη μου κορη 1 - 1,5 ωρα να δει το αγαπημενο της προγραμμα στην τηλεοραση, περυσι που η μικρη μου κορη ηταν μωρο και δεν κοιμοταν μεσα στην ημερα εαν δεν με ακουμπουσε. Θα ειχαμε περασει πολυ καλυτερα ολοι μας στο lockdown και γενικα οσες μερες δεν ηταν η μεγαλη στο σχολειο. Δηλαδη η αποχη απο την οθονη περισσοτερο κακο μας εκανε παρα καλο. Η μικρη κουρελι απο την κουραση γιατι δεν κοιμοταν, εγω μεσα στο αγχος μη τυχον και ερθει η μεγαλη και με ζητησει την ωρα που την βαζω για υπνο, και μετα απο 20 λεπτα ξυπναγε και η μικρη μεσα στο κλαμα και την γκρινια. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 14,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Just now, Sentir...natureza said:

Διαφωνω, ειναι θεμα διαθεσης και ολα γινονται με καλη οργανωση. Με την ιδια λογικη, μαμαδες μονες που εχουν 3-4 παιδια θα επρεπε να τα εχουν ολη μερα στην οθονη. Το οτι το παιδι δεν παιζει μονο του ειναι για μενα μια δικαιολογια. Ενημερωτικα, τα παιδια που βλεπουν πολλες ωρες οθονη (απο 2 και πανω την ημερα), περαν του το οτι καινε εγκεφαλικα κυτταρα, μπαινουν σε μια κατασταση που η πραγματικη ζωη τους φαινεται βαρετη επειδη η ψηφιακη επηρεαζει με τετοιο τροπο τον εγκεφαλο (τα χρωματα, η κινηση κτλ) που  οτιδηποτε αλλο ειναι απλα μη αξιο ενδιαφεροντος.

Just now, Yovanna said:

 

 

Υπάρχει και μια καινούρια θεωρία που βγήκε εκ των συνθηκών και λέει οτι ναι μεν στα 0-2 ο χρόνος οθόνης είναι μηδέν (μετά τα δύο δεν είναι), αλλά ως χρόνος οθόνης δεν υπολογίζεται η υποκατάσταση της κοινωνικής επαφής που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει (βιντεοκλήση κλπ.). Κοινώς, αν μιλήσει 2 ώρες με τον παππού στο κινητό, δε λογίζεται ως χρόνος οθόνης, διότι αυτό που παίρνει είναι πολύ σημαντικότερο.

 

Θεωρίες βέβαια θα μου πεις, αλλά θεωρίες είναι και τα υπόλοιπα αν θες την ταπεινή μου γνώμη.....και μόνο η φράση "καίει εγκεφαλικά κύτταρα" είναι λαικισμός και ψευδεπιστήμη....έχει βγει καμία σοβαρή και κοινώς αποδεκτή έρευνα που να ποσοτικοποιεί πραγματικά μια ενδεχόμενη καταστροφή νευρώνων επειδή κάποιο παιδί βλέπει τηλεόραση 2.1 ώρες τη μέρα, αντί για 1.9; Αμφιβάλλω. Προφανώς, η ανάπτυξη του νευρωνικού δικτύου θα είναι διαφορετική αν διαφορετικό είναι το ερέθισμα....προφανώς και είναι συνολικά καλύτερο να παίζει μπάλα απ'το να τρώει πατατάκια στην τηλεόραση.....αλλά αυτό με τις βαρύγδουπες εκφράσεις και τις αυθαίρετες ποσοτικοποιήσεις νομίζω έχει παραγίνει.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ninaki80 said:

ε δεν ειναι κ λαθος βρε παιδια ολα χρειαζονται κ η δικια μας ηρεμια χρειαζετε ειναι δυνατον να ειμαστε κλεισμενοι με ενα παιδι μεσα σε ενα σπιτι κ να ειμαστε 12 ωρες απο πισω του για να το κανουμε να μην βαρεθει. ? νομιζω ειναι μεγαλο ψεμα αυτο οποιος λεει οτι το κανει τωρα στην καραντινα λεει ψεματα . 

ε προ καραντινας δεν το συζητω κ βολτες κ επισκεψεις σε συγγενεις κ φιλους στο σπιτι κ παιδοτοπους συγκρινετε αυτη η καθημερινοτητα με αυτη που εχουμε τωρα?

Εμένα ο γιος μου έχει μάθει να ζει έξω από σπίτι κυριολεκτικά, σχολείο-δραστηριότητες-ωδείο-βόλτες - εκδρομές, και όσο είμαστε σπίτι έχουμε συνέχεια κόσμο, δεν έχει αδέρφια και τις ημέρες που είμαι εγώ στο σπίτι δουλεύω και ζορίζομαι πάρα πολυ!! μα πάρα πολύ! Οκ δεν το έχω μπροστά από μία οθόνη αλλά ξέρεις τι?? Καταλαβαίνω και τον γονιό που το κάνει, αν κάνεις μία δουλειά που θέλει 100% την προσοχή σου δεν γίνεται να έχεις και ένα παιδί πάνω από το κεφάλι σου, εγώ σκέψου τις ημέρες που έρχομαι γραφείο κυρίως διορθώνω λάθη που έκανα τις ημέρες που δούλευα από το σπιτι γιατί δεν καταφέρνω να είμαι συγκεντρωμένη. Δεν μπορώ να πω πως κάποιος παρκάρει το παιδί του στην οθόνη επειδή προσπαθεί να δουλέψει.

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

 

Υπάρχει και μια καινούρια θεωρία που βγήκε εκ των συνθηκών και λέει οτι ναι μεν στα 0-2 ο χρόνος οθόνης είναι μηδέν (μετά τα δύο δεν είναι), αλλά ως χρόνος οθόνης δεν υπολογίζεται η υποκατάσταση της κοινωνικής επαφής που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει (βιντεοκλήση κλπ.). Κοινώς, αν μιλήσει 2 ώρες με τον παππού στο κινητό, δε λογίζεται ως χρόνος οθόνης.

 

Θεωρίες βέβαια θα μου πεις, αλλά θεωρίες είναι και τα υπόλοιπα αν θες την ταπεινή μου γνώμη.....και μόνο η φράση "καίει εγκεφαλικά κύτταρα" είναι λαικισμός και ψευδεπιστήμη....έχει βγει καμία σοβαρή και κοινώς αποδεκτή έρευνα που να ποσοτικοποιεί πραγματικά μια ενδεχόμενη καταστροφή νευρώνων επειδή κάποιο παιδί βλέπει τηλεόραση 2.1 ώρες τη μέρα, αντί για 1.9; Αμφιβάλλω. Προφανώς, η ανάπτυξη του νευρωνικού δικτύου θα είναι διαφορετική αν διαφορετικό είναι το ερέθισμα....προφανώς και είναι συνολικά καλύτερο να παίζει μπάλα απ'το να τρώει πατατάκια στην τηλεόραση.....αλλά αυτό με τις βαρύγδουπες εκφράσεις και τις αυθαίρετες ποσοτικοποιήσεις νομίζω έχει παραγίνει.

Καλά, η βιντεοκλήση και η τηλεκπαίδευση δεν είναι "κακή" οθόνη. Ούτε εγώ το βλέπω έτσι. Επίσης ακόμα και η τηλεόραση, αν είναι ποιοτικό αυτό που βλέπει μπορεί να έχει θετική επίδραση. Αλλά γενικά η οθόνη τα απομακρύνει από την κίνηση, τη δημιουργικότητα, την εξερεύνηση κτλ. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, marakiz είπε:

Εγώ που έχω τα παιδιά όλη μέρα σπίτι,  4 χρ και 14 μηνών,  παιδικά μπαίνουν μονο όταν κοιμάται το μωρό, δηλαδή 1-2 ώρες το πολύ. Είναι ο τρίτος χειμώνας εγκλεισμου στο σπίτι  (κακη εγκυμοσύνη προπερσι,  νεογέννητο και κορονοιος πέρυσι) κι η αλήθεια είναι πως μου έχει βγει ο πάτος  (με το μπαρδον) για να μην τα παρκάρω κι ας είμαστε τόσες μα τόσες ώρες στο σπίτι.  Παίζουμε, χορευουμε,  ακούμε μουσική,  κυνηγιόμαστε,  βαριόμαστε,  τσακωνόμαστε και κάπως περνάει η ώρα.  Γίνεται δηλαδη,  βγαίνει η μερα χωρίς οθόνες,  αλλά είναι αγγούρι και δεν γίνεται πάντα, σίγουρα όχι αν τα κρατάνε γιαγιάδες.  Πραγματικα,  πως γίνεται να περιμένουμε να τα απασχολουν οι γιαγιαδες όλη μέρα?  Ή/και πως περιμένουμε ή θετουμε θέμα προτεραιοτητων για το αν θα δουλέψει ο άλλος ή όχι? ? Με λίγα λόγια sentir,  καλά τα λόγια και σε αρκετά συμφωνώ γιατί έχω παλέψει πάρα πολύ να μένουμε μακριά από τις οθόνες,  όμως ο τρόπος που μιλάς είναι κάπως απαξιωτικος, ίσως είναι κι ο γραπτος λόγος δεν ξέρω. 

 

 

 

 

 

Just now, Mary1976 είπε:

Εγώ πάντως συμφωνώ Sentir ότι η οθόνη είναι η εύκολη λύση στην οποία δυστυχώς καταφεύγουμε οι περισσότεροι γονείς για διάφορους λόγους. Όχι μόνο τώρα στην καραντινα, γενικά. Δυστυχώς δεν είναι πάντα η ανάγκη αλλά πολλές φορές και η βολή μας, να γλιτώσουμε γκρίνια, να πιούμε καφέ με την ησυχία μας, να μαζέψουμε στο ίντερνετ κτλ. Εγώ προσωπικά το κάνω και νοιώθω τύψεις και μετά το παίζω αυστηρή ότι δήθεν αύριο δεν θα δεις καθόλου τηλεόραση γιατί σήμερα είδες όλο το απόγευμα και τέτοια. 

Η αλήθεια είναι ότι όσες φορές έχουμε βάλει όρια πχ 1 ώρα την ημέρα ή το καλοκαίρι που δεν βλέπει καθόλου, μια χαρά πράγματα βρίσκει και κάνει. Απλά κάνει περισσότερη φασαρία στο σπίτι! 

Δεν είμαστε δυστυχώς οι τέλειοι γονείς, κάνουμε λάθη. 

απλα παραθετω αποψεις που με εκφραζουν

εμενα ευτυχως απασχολουνται πολυ τα δυο τους.ενα παιδι θα ηταν πολυ πιο δυσκολο

Just now, Deena είπε:

 

Σε ιδιωτικό είναι ναι, έζησα και την τηλεκπαίδευση της πρώτης καραντίνας που δεν έχει καμία σχέση με την τωρινή, ήταν πολύ κατώτερη και βελτιώθηκε. Έζησα και τηλεκπαίδευση στο νήπιο στην κόρη μου πέρυσι, πάνω κάτω στο πλαίσιο που γίνεται τώρα στα δημόσια νηπιαγωγεία, δηλαδή 1-2 ώρες την ημέρα. Ζω τώρα τις συνέπειες του χαμένου περσινού τελευταίου τριμήνου στο νηπιαγωγείο στην εικόνα του παιδιού και όλης της τάξης του στην Α' Δημοτικού, έχοντας μέτρο σύγκρισης το μεγαλύτερο παιδί και την δική του τάξη προ διετίας. Έχω ένα πρωτάκι που προσπαθεί να μάθει να γράφει και να διαβάζει από την οθόνη και βλέπω τί δυσκολίες συναντά, ούτε θέλω να σκέφτομαι τί θα γινόταν αν δεν υπήρχε έστω αυτή η τηλεκπαίδευση.

 

Η διαφωνία μου έγκειται στην απόρριψη της τηλεκπαίδευσης, την ώρα που θα έπρεπε να "φωνάζουμε" να βελτιωθεί.

 

Κατά τα άλλα, αναμένω εναγωνίως να ανοίξουν τα σχολεία, θα τα στείλω όχι με μάσκα, ακόμα και με σκάφανδρο :-D:-D:-D

σε σχεση με την περσινη ,η δικια μας περσινη ηταν καλυτερη.μιλαω για το νηπιο που δ ηταν υποχρεωτικο,κ ειχαν κυριως ασυγχρονη.αλλα μιλαμε κ για αλλο σχολειο,οποτε δ εχουν κοινη βαση

στο δημοτικο ειναι η πρωτη μας επαφη

αυτο που μπορω να "κρινω" ειναι οτι κ με τους δυο μηνες που ηταν ανοιχτο το σχολειο ειχε πολυ καλη εξελιξη η κορη μου.κ στα μαθηματικα κ στο γραψιμο/διαβασμα.δλδ ηξερε να διαβαζει.αλλα ηταν δουλεμενη κ απο πριν.κ ενα παιδι που ασχολειται στο σπιτι

στα υπολοιπα μαθηματα,κακα τα ψεμματα ,απλα απασχολουνται την ωρα της τηλεκπαιδευσης

η δασκαλα μας προτεινε για εξασκηση επιτραπεζια με ζαρια κ νομισματα για τα μαθηματικα.τα κειμενα ειναι δυσκολο να τα διαβαζεις απο οθονη,αλλα μας τα στελνει κ σε μεηλ η κυρια,οποτε μπορεις να τα εκτυπωσεις η να τα αντιγραψεις.κ στην τελικη ας κανουν εξασκηση με παραμυθια στο σπιτι

αλλα ειναι πρωτακι,κ δ μενω μονο στο να "βγει η υλη"

κ μπορει η δικια μου να μην δυσκολευεται αλλα κοιταω ολο το τμημα

υπαρχει παιδακι που κ λογω δυσκολιων κ των συνθηκων φετος επαναλαμβανει την πρωτη.του χρονου θα παει δευτερα;επειδη οι συμμαθητες θα εχουν βγαλει την υλη;κ δ μπαινει κ στην τηλεκπαιδευση

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, samsympan είπε:

Βρε παιδιά, η εξ'αποστάσεως δεν είναι υποχρεωτική για τα προνήπια-νήπια. Όποιος έχει παιδί σε αυτή την ηλικία και διαφωνεί με αυτό που συμβαίνει, δεν είναι υποχρεωμένος να συνδέει το παιδί του. Υπό την προϋπόθεση ότι δεν το αρνείται σε παιδί που το ζητάει. Γιατί αυτό θα ήταν ανεπίτρεπτο!

 

Για το δημοτικό και την β'βάθμια, που είναι υποχρεωτική, ακόμη κι αν η κοσμοθεωρία κάποιου είναι αντίθετη, πραγματικά στην πράξη δεν νομίζω ότι υπάρχει γονέας που θα προτιμούσε πλήρη αποχή από τη σχολική διαδικασία όπως συμβαίνει στην εικονική τάξη. Με τους όποιους περιορισμούς. Ή ακόμη κι αν υπάρχει δεν νομίζω ότι ο/η μαθητής θα ήταν σύμφωνος. Ή για να το διατυπώσω πιο σωστά, εάν υπήρχε τότε αυτός ο μαθητής θα είχε θέμα γενικά με το σχολείο κι όχι με την εξποστάσεως.

 

Τυπικά είναι υποχρεωτική και στη προσχολική. Στο myschool είναι υποχρεωμένοι να περνάνε παρουσίες οι νηπιαγωγοί. Ουσιαστικά τώρα, η δική μας νηπιαγωγός πχ ξέρω ότι αν την πιάσω και της πω ότι η μικρή δεν, θα μου πει οκ, όσο θέλει και θα βρούμε μια φόρμουλα. 

 

Just now, Έσπερος είπε:

 Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει κάποια κριτική τεκμηριωμένη  καθαρα επιστημονικά κ παιδαγωγικά, από οποίους έχουν δημόσιο βήμα. 

 

Δεν έχεις άδικο. Πέρα από το πάγιο αίτημα για μικρότερες τάξεις, ουσιαστικές προτάσεις υπάρχουν πολλές αλλά από μεμονωμένους εκπαιδευτικούς. Νομίζω ότι υπάρχει και ομάδα υποστήριξης τηλεκπαίδευσης στο facebook.

Just now, Deena είπε:

Η διαφωνία μου έγκειται στην απόρριψη της τηλεκπαίδευσης, την ώρα που θα έπρεπε να "φωνάζουμε" να βελτιωθεί.

 

Κατά τα άλλα, αναμένω εναγωνίως να ανοίξουν τα σχολεία, θα τα στείλω όχι με μάσκα, ακόμα και με σκάφανδρο :-D:-D:-D

 

Σωστά. Αυτό που έχουμε είναι κάκιστο. Ας μην επαναπαυόμαστε, ας φωνάζουμε να βελτιωθεί. 

 

Στο τελευταίο... βάλε και εμένα μέσα :)

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Εμένα ο γιος μου έχει μάθει να ζει έξω από σπίτι κυριολεκτικά, σχολείο-δραστηριότητες-ωδείο-βόλτες - εκδρομές, και όσο είμαστε σπίτι έχουμε συνέχεια κόσμο, δεν έχει αδέρφια και τις ημέρες που είμαι εγώ στο σπίτι δουλεύω και ζορίζομαι πάρα πολυ!! μα πάρα πολύ! Οκ δεν το έχω μπροστά από μία οθόνη αλλά ξέρεις τι?? Καταλαβαίνω και τον γονιό που το κάνει, αν κάνεις μία δουλειά που θέλει 100% την προσοχή σου δεν γίνεται να έχεις και ένα παιδί πάνω από το κεφάλι σου, εγώ σκέψου τις ημέρες που έρχομαι γραφείο κυρίως διορθώνω λάθη που έκανα τις ημέρες που δούλευα από το σπιτι γιατί δεν καταφέρνω να είμαι συγκεντρωμένη. Δεν μπορώ να πω πως κάποιος παρκάρει το παιδί του στην οθόνη επειδή προσπαθεί να δουλέψει.

κ εμεις προ κορονοιου οκ ηταν μικροτερο αλλα δεν βλεπαμε τιποτα οχι γιατι το απαγορευα αλλα δεν προλαβαιναμε ολο κ καπου θα ειμασταν ολο κ καποιος θα ηταν στο σπιτι οπως τα λες.. σκεψου τραγουδακια του εβαζα μονο για να χαζεψει να κατσει στο καθισμα του αυτοκινητου που εκανε λες κ τον σφαζουμε . τωρα ακομα κ εμεις με ενα κινητο στο.χερι ειμαστε . 

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι το θέμα αν θα δουλέψεις ή αν θα καθίσεις σπίτι με τα παιδιά δεν είναι πάντα επιλογή και δεν αφορά πάντα το οικονομικό. Για φανταστείτε όσοι δουλεύουν σε νοσοκομεία, σούπερ μάρκετ, υπηρεσίας καθαριότητας του δήμου κλπ να πουν "θα παραιτηθώ για να καθίσω σπίτι με το παιδί". Εκεί γίνεσαι υπόλογος, ανήθικος, δεν τηρείς τον όρκο του Ιπποκράτη και άλλα τέτοια. Και επίσης σας πληροφορώ στα νοσοκομεία αναφοράς άδειες ειδικού σκοπού εγκρίθηκαν μόνο στις μονογονεϊκές οικογένειες. Όταν λοιπόν έρθει ο ασθενής στα επείγοντα θα του πούμε: ε δεν πειράζει, κάθισε να τα βγάλεις πέρα μόνος σου, αρκεί τα παιδιά μας να είναι ευτυχισμένα!

Link to comment
Share on other sites

Just now, vtgian είπε:

Δεν έχεις άδικο. Πέρα από το πάγιο αίτημα για μικρότερες τάξεις, ουσιαστικές προτάσεις υπάρχουν πολλές αλλά από μεμονωμένους εκπαιδευτικούς. Νομίζω ότι υπάρχει και ομάδα υποστήριξης τηλεκπαίδευσης στο facebook.

Τι εννοείς ομάδα υποστήριξης; του στιλ τι ωραία που περνάμε ή υποστήριξη με συμβουλές κ οδηγίες; 

Αν ρωτήσεις τη γνώμη μου για το μάθημα που κάνω θα σου πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένη, δεν δουλεύω όμως τόσο καλά τον γραπτό λόγο κ 1-2 τμήματα που μετά βίας μου μιλούσε κάποιος στην τάξη, τώρα νιώθω ηλιθια μόνο κ μόνο που ρωτάω κάτι απλό όπως το αν με ακούν, κ δεν απαντάει κανεις γιατί όλοι ντρέπονται/βαριούνται/κοιμούνται. Αν ρωτήσεις τον άντρα μου, που είναι των θετικών επιστημών, για τα ίδια παιδιά θα σου πει ότι στα μαθήματα τα δικά του τα θεωρεί κατεστραμμένα - κ σίγουρα δεν είναι τεχνοφοβικος. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Τι εννοείς ομάδα υποστήριξης; του στιλ τι ωραία που περνάμε ή υποστήριξη με συμβουλές κ οδηγίες; 

Αν ρωτήσεις τη γνώμη μου για το μάθημα που κάνω θα σου πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένη, δεν δουλεύω όμως τόσο καλά τον γραπτό λόγο κ 1-2 τμήματα που μετά βίας μου μιλούσε κάποιος στην τάξη, τώρα νιώθω ηλιθια μόνο κ μόνο που ρωτάω κάτι απλό όπως το αν με ακούν, κ δεν απαντάει κανεις γιατί όλοι ντρέπονται/βαριούνται/κοιμούνται. Αν ρωτήσεις τον άντρα μου, που είναι των θετικών επιστημών, για τα ίδια παιδιά θα σου πει ότι στα μαθήματα τα δικά του τα θεωρεί κατεστραμμένα - κ σίγουρα δεν είναι τεχνοφοβικος. 

 

Το διάβασα σε κάποιο εκπαιδευτικό site ως ομάδα ουσιαστικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες, συμβουλές κλπ. Αν ψάξεις στα group στο fb έχει πολλές τέτοιες ομάδες (τυχαία είδα και για φιλολόγους - δεν είμαι όμως μέσα να ξέρω αν αξίζει, ούτε φιλόλογος βέβαια :) ).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Mary1976 είπε:

Σε αυτό θα διαφωνήσω. Το παιδάκι και προ κορονοιου έφερνε ιώσεις στο σπίτι. Εμάς μας είχε ξεπαστρεψει τα προηγούμενα 3 χρόνια! Όλο άρρωστοι ήμασταν. Η μάνα μου που έχει σοβαρό θέμα δεν τον πλησίαζε τους χειμώνες, μόνο με μάσκα και όχι φιλιά και τέτοια γιατί είχε δύο φορές νοσηλευτεί η ίδια από ίωση που είχε κολλήσει από το παιδί και από εμάς. Θα μπορούσε να είχε πεθάνει. Δεν σταματήσαμε ποτέ τη ζωή του παιδιού για το λόγο αυτό, ούτε ποτέ αναφέραμε στο παιδί ή μεταξύ μας συζητήσαμε ότι ευθύνεται το παιδί ή κάποιος. Το ίδιο θα αντιδρούσαμε και τώρα αν κάποιος κολλάγε από το παιδί. Αλίμονο! 

Ναι αλλά αν κολλούσε κάποιος στο σπίτι ενώ τα σχολεία ήταν ανοιχτά, δεν θα κατηγορούσες την κυβέρνηση που δεν έκλεισε τα σχολεία να μειωθεί η διασπορά; Και επίσης όποιος πιστεύει πως μέσα σε ένα σπίτι κινδυνεύει μόνο η γιαγιά ή όποιος έχει σοβαρά προβλήματα υγείας να νοσήσει βαριά, τότε δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Just now, vtgian είπε:

 

Το διάβασα σε κάποιο εκπαιδευτικό site ως ομάδα ουσιαστικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες, συμβουλές κλπ. Αν ψάξεις στα group στο fb έχει πολλές τέτοιες ομάδες (τυχαία είδα και για φιλολόγους - δεν είμαι όμως μέσα να ξέρω αν αξίζει, ούτε φιλόλογος βέβαια :) ).

Α ενταξει, γιατί υπάρχουν και κάποιοι συβαδελφοι που ζουν σε ένα ροζ (ή γαλάζιο...) συννεφάκι που η τηλεκπαίδευση είναι ένα αριστούργημα κ οποίος βρίσκει κάτι κακό, είναι τεμπέλης, αρνητής της αξιοκρατίας, επιβραβευτης της μη προσπάθειας κλπ. Στο φβ παρακολουθώ ομάδες φιλολογων όντως, αλλά όχι αμιγώς για την τηλεκπαίδευση. τα «ωραία» τα διαβάζω σε φορουμ αντίστοιχο του patents. Πάντως κάποιοι που ξέρω που ήταν κ επιμορφωτές για ΤΠΕ κ είχα δουλέψει μαζί τους σε πιλοτικά προγράμματα, έξω κατέχουν τα εργαλεία κ τα δούλεψαν κ πέρσι πολύ καλά, κάνουν αυστηρή κριτική στο τι γίνεται. τεκμηριωμένη. αλλά δυστυχώς δεν έχουν βήμα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, CMES said:

Ναι αλλά αν κολλούσε κάποιος στο σπίτι ενώ τα σχολεία ήταν ανοιχτά, δεν θα κατηγορούσες την κυβέρνηση που δεν έκλεισε τα σχολεία να μειωθεί η διασπορά; Και επίσης όποιος πιστεύει πως μέσα σε ένα σπίτι κινδυνεύει μόνο η γιαγιά ή όποιος έχει σοβαρά προβλήματα υγείας να νοσήσει βαριά, τότε δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει...

Πες τα και εσύ που τα ζείς από την πρώτη γραμμή γιατί εμάς μόνο πρόβατα δεν μας έχουν πει (εκτός αν μας έχουν πει και δεν το θυμάμαι) όλους αυτούς τους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Πες τα και εσύ που τα ζείς από την πρώτη γραμμή γιατί εμάς μόνο πρόβατα δεν μας έχουν πει (εκτός αν μας έχουν πει και δεν το θυμάμαι) όλους αυτούς τους μήνες.

Το πρόβλημα πλέον έχει ξεπεράσει τα όρια. Την προηγούμενη εβδομάδα προσπαθούσα να κανονίσω να κάνουν κάποιες ειδικές εξετάσεις δύο ογκολογικοί ασθενείς και δεν έβρισκα πουθενά! Δεν υπάρχει πουθενά διαθέσιμο προσωπικό ή υποδομές, έχουν όλα διατεθεί για covid!

Link to comment
Share on other sites

Just now, CMES said:

Το πρόβλημα πλέον έχει ξεπεράσει τα όρια. Την προηγούμενη εβδομάδα προσπαθούσα να κανονίσω να κάνουν κάποιες ειδικές εξετάσεις δύο ογκολογικοί ασθενείς και δεν έβρισκα πουθενά! Δεν υπάρχει πουθενά διαθέσιμο προσωπικό ή υποδομές, έχουν όλα διατεθεί για covid!

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα , πόσο μα πόσο λυπηρό.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, CMES είπε:

Ναι αλλά αν κολλούσε κάποιος στο σπίτι ενώ τα σχολεία ήταν ανοιχτά, δεν θα κατηγορούσες την κυβέρνηση που δεν έκλεισε τα σχολεία να μειωθεί η διασπορά; Και επίσης όποιος πιστεύει πως μέσα σε ένα σπίτι κινδυνεύει μόνο η γιαγιά ή όποιος έχει σοβαρά προβλήματα υγείας να νοσήσει βαριά, τότε δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει...

Στα περισσότερα κράτη τα σχολεία είναι ανοιχτά, τουλάχιστον η πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οπότε είναι και θέμα πολιτικής επιλογής, όχι μόνο επιστημονικής άποψης. Άλλωστε οι επιστήμονες είχαν πει ότι γενικά τα μικρά παιδιά, δεν μιλάω για εφήβους και πάνω, δεν μεταδίδουν εύκολα. Και εδώ παραδέχτηκαν ότι δεν τα έκλεισαν εξαιτίας του φόβου μετάδοσης μεταξύ των παιδιών ή των παιδιών προς μεγάλους αλλά για να μειώσουν την κινητικότητα των γονέων και τα πηγαδάκια έξω από το σχολείο τα καφεδάκια των μαμάδων αφού τα άφηναν κτλ. Τώρα αν κάποιοι κατηγορούσαν την κυβέρνηση αν τα άφηνε ανοιχτά. Φυσικά και κάποιοι θα το έκαναν. Αλλά δεν είναι αυτό το νόημα ενός μέτρου.

Επίσης τί εννοείς με την τελευταία φράση? 

Επεξεργάστηκαν by Mary1976
Link to comment
Share on other sites

Just now, Mary1976 είπε:

Καλά, η βιντεοκλήση και η τηλεκπαίδευση δεν είναι "κακή" οθόνη. Ούτε εγώ το βλέπω έτσι. Επίσης ακόμα και η τηλεόραση, αν είναι ποιοτικό αυτό που βλέπει μπορεί να έχει θετική επίδραση. Αλλά γενικά η οθόνη τα απομακρύνει από την κίνηση, τη δημιουργικότητα, την εξερεύνηση κτλ. 

Θα συμφώνησω με την τοποθέτηση σου! Φυσικα και έχει να κάνει με το τι βλέπουμε ή αν αλληλεπιδρουμε και με τον χρόνο που περνάμε μπροστά από μία οθονη. 

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, kotsifikos είπε:

Εγώ να ρωτήσω κάτι άσχετο?? Υπάρχουν γονείς που εν έτη 2020 δεν έχουν εξοικείωση με τις διαδικτυακές εφαρμογές?? δεν το λέω ειρωνικά είναι ειλικρινής η απορία μου.

 

Ρωτάω γιατί κάπου διάβασα πως δεν εκπαίδευσαν εμάς του γονείς για κάτι τέτοιο (τηλεκπαίδευση),  ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας (Πολλά πράγματα πλέον γίνονται μόνο ηλεκτρονικά) ,  οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε τις διαδικτυακές πλατφόρμες για διάφορες δραστηριότητες καθημερινά, δεν νομίζω πως το webex και το ζουμ μας δυσκόλεψαν τόσο ώστε να θέλουμε να εκπαιδευτούμε .

 

 

Πάρα πολλοί γονές και πολλοί εκπαιδευτικοί, αν κρίνω από τον στενό κύκλο των παιδιών μου.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 25 λεπτά , vicky86 είπε:

οι χειροτεχνιες ειναι για τα παιδια.αν ενα παιδι δ θελει να κοψει,μπορει απλα να μην ασχοληθει,να μην συμμετεχει

Συμφωνω! Οι περισσότερες χειροτεχνίες που βλέπουμε στην τηλεκπαίδευση είναι τέλειες και φαίνεται πως τις έκαναν γονεις. Για μένα σημασία έχει να καταπιαστεί το παιδί και όπως του βγει, όπως θέλει να τις φτιάξει. Ή χαρά της δημιουργίας πρέπει να είναι δική τους! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mary1976 είπε:

Στα περισσότερα κράτη τα σχολεία είναι ανοιχτά, τουλάχιστον η πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οπότε είναι και θέμα πολιτικής επιλογής, όχι μόνο επιστημονικής άποψης. Άλλωστε οι επιστήμονες είχαν πει ότι γενικά τα μικρά παιδιά, δεν μιλάω για εφήβους και πάνω, δεν μεταδίδουν εύκολα. Και εδώ παραδέχτηκαν ότι δεν τα έκλεισαν εξαιτίας του φόβου μετάδοσης μεταξύ των παιδιών ή των παιδιών προς μεγάλους αλλά για να μειώσουν την κινητικότητα των γονέων και τα πηγαδάκια έξω από το σχολείο τα καφεδάκια των μαμάδων αφού τα άφηναν κτλ. Τώρα αν κάποιοι κατηγορούσαν την κυβέρνηση αν τα άφηνε ανοιχτά. Φυσικά και κάποιοι θα το έκαναν. Αλλά δεν είναι αυτό το νόημα ενός μέτρου.

Επίσης τί εννοείς με την τελευταία φράση? 

Πολιτική επιλογή ήταν να παριστάνουμε ότι δεν συμβαίνει τίποτα κ εξαιτίας αυτού φτάσαμε να κλείσουν τα σχολεία για δυο μήνες. Από τη στιγμή που δεν περιορίστηκε τίποτα προηγουμένως, δεν έχει νόημα να λέμε για τις άλλες χώρες. Δεν έχουν όλοι ίδιες συνθήκες. Τα ίδια λέγαμε κ για τις μάσκες. Σε άλλες χώρες μπορεί μα έχουν περισσότερη τηλεργασια κ να στριμώχνεται λιγότερο ο κόσμος στα ΜΜΜ, να μην γλείφει το ίδιο κουτάλι τις Κυριακές, να υπάρχει μέριμνα για εργαζόμενους κ να μην μένουν τα παιδιά με παππούδες, να μην στοιβάζουν 20 παιδιά με μια δασκάλα σε ένα λυόμενο, να μην έχουν τα παιδιά το απόγευμα ένα δεύτερο σχολικό πρόγραμμα δραστηριοτήτων σε 3-4 διαφορετικά μερη με παιδθα από 10 διαφορετικά σχολεία που καθιστούν αδύνατη οποιαδήποτε ιχνηλατιση, σε άλλες χώρες κάνουν τεστ.... Αν είχαν κλείσει κάποια πράγματα νωρίτερα, μπορεί κ να μην φτάναμε τώρα σε δίμηνο ψεύτο λοκνταουν με αμφίβολα αποτελέσματα κ βαριές συνέπειες σε όλους τους τομείς. Και αν με το καλό ανοίξουμε, που φοβάμαι ότι δεν θα γίνει, πάλι κάποιοι θα διαμαρτύρονται για τα ανοιχτά παράθυρα κ τα παιδιά που κρυώνουν. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ilaeira said:

Έχει φύγει στο μεταξύ η συζήτηση, αλλά θα ήθελα να πω, έτσι για να είναι γραμμένο, ότι για πολύ κόσμο η δουλειά δεν είναι μόνο εισόδημα. Είναι μέρος της προσωπικότητας, ένα μέρος της ταυτότητάς σου. Και δεν διανοούμαι να υποθέσω ότι καμία μαμά θα πρέπει να παρατήσει τη δουλειά της για να κάνει χειροτεχνίες με το παιδί στο σπίτι για όσο καιρό είναι κλειστά τα σχολεία, ακόμα κι αν δεν έχει οικονομικό πρόβλημα (και δεν καταλαβαίνω κιόλας γιατί αυτό θα έπρεπε να ισχύει μόνο για τη μαμά κι όχι για τον μπαμπά). 

Πες τα βρε κορίτσι! Κάποιες ζουν  στη μαμαδοχώρα των θαυμάτων .. Είναι "ταγμένες" στο μεγάλωμα των παιδιών και καλά κάνουν, δικαίωμα τους. Δεν είμαστε όλες ίδιες όμως, ούτε υστερούμε ως μαμάδες εμείς που έχουμε και "άλλη ζωή" εκτός από αυτή με  τα παιδιά μας, και υπονοούμενα ότι αδιαφορούμε επειδή ενώ δεν θα πεινάσουμε αν κάποιος δεν δουλέψει, τότε γιατί να δουλέψει, θα ήταν καλό να λείπουν. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mary1976 είπε:

Στα περισσότερα κράτη τα σχολεία είναι ανοιχτά, τουλάχιστον η πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οπότε είναι και θέμα πολιτικής επιλογής, όχι μόνο επιστημονικής άποψης. Άλλωστε οι επιστήμονες είχαν πει ότι γενικά τα μικρά παιδιά, δεν μιλάω για εφήβους και πάνω, δεν μεταδίδουν εύκολα. Και εδώ παραδέχτηκαν ότι δεν τα έκλεισαν εξαιτίας του φόβου μετάδοσης μεταξύ των παιδιών ή των παιδιών προς μεγάλους αλλά για να μειώσουν την κινητικότητα των γονέων και τα πηγαδάκια έξω από το σχολείο τα καφεδάκια των μαμάδων αφού τα άφηναν κτλ. Τώρα αν κάποιοι κατηγορούσαν την κυβέρνηση αν τα άφηνε ανοιχτά. Φυσικά και κάποιοι θα το έκαναν. Αλλά δεν είναι αυτό το νόημα ενός μέτρου.

Επίσης τί εννοείς με την τελευταία φράση? 

Συμφωνώ σε αυτό που λες και δεν πιστεύω πως έπρεπε να κλείσουν τα σχολεία, ειδικά σε ηλικίες από νήπιο και κάτω. Όταν όμως μία πολύ μεγάλη μερίδα της κοινωνίας ψάχνει να βρει τρόπο να αποφύγει τα μέτρα χωρίς να φάει πρόστιμο, με κάποιο τρόπο πρέπει να επιβληθεί αυτό. Αν δηλαδή δεν έκαναν πηγαδάκια έξω από τα σχολεία και πήγαιναν άφηναν τα παιδιά και γύριζαν σπίτι τους χωρίς καμία επαφή, δεν θα φτάναμε να κλείσουμε τα σχολεία.

Με την τελευταία φράση εννοώ πως ο κίνδυνος μετάδοσης και βαριάς νόσησης δεν αφορά μόνο ευπαθείς ομάδες. Δεν αφορά μόνο ανθρώπους που γνωρίζουν πως κινδυνεύουν και άρα θα προστατευτούν, ούτε ανθρώπους που θα πουν: εντάξει, θα έφευγε σε 6 μήνες, κόλλησε και θα φύγει νωρίτερα. Αφορά τον καθένα από εμάς σε όποια ηλικία ή βιολογική κατάσταση κι αν είμαστε. Ορισμένοι άνθρωποι επειδή είναι νέοι και υγιείς θεωρούν ότι δεν κινδυνεύουν και προσέχουν μόνο για να προστατέψουν τους άλλους, όμως αυτό είναι λάθος. Επίσης μας επηρεάζει και έμμεσα. Στη Θεσσαλονίκη έχουν κλείσει οι αίθουσες χειρουργείων στα περισσότερα δημόσια νοσοκομεία και έχουν μετατραπεί σε μονάδες. Σε λίγο καιρό θα τραυματίζεται κάποιος σε τροχαίο και δεν θα βρίσκει διαθέσιμο ούτε γιατρό αλλά ούτε και χειρουργείο!

Link to comment
Share on other sites

Just now, CMES είπε:

Αν δηλαδή δεν έκαναν πηγαδάκια έξω από τα σχολεία και πήγαιναν άφηναν τα παιδιά και γύριζαν σπίτι τους χωρίς καμία επαφή, δεν θα φτάναμε να κλείσουμε τα σχολεία.

Δεν έχω εικόνα από το τι συμβαινει έξω από ένα δημοτικό αλλά αυτό ποτε δεν το κατάλαβα. δηλαδή ο κίνδυνος είναι ένα πηγαδάκι σε εξωτερικό χώρο για μισή ώρα το πολύ και όχι τα παιδιά που είναι στην ίδια αίθουσα για ώρες; εννοώ αν η χ μαμά είναι άρρωστη και το παιδί της ασυμπτωματικό, η διασπορά θα γίνει από αυτή τη μαμά στην ψ μαμά που θα μιλήσουν λίγο απ έξω και όχι από το παιδί της χ μαμάς στην υπολοιπη τάξη; 

 

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι αυτο το πηγαδακι δ το εχω ζησει

περυσι κ παλι για λιγο

φετος καθολου

κ στην τελικη νομιζω υπαρχει κ αλλος τροπος

κ τα δυο σχολεια μας εχουν απο δυο πορτες

στο νηπιο το καθιερωσαν κ μοιρασαν τις ταξεις 

στο δημοτικο οχι,ενω θα μπορουσε να γινει

στο δημοτικο πεμπτη κ εκτη πηγαινοερχονται μονα τα περισσοτερα

θα μπορουσαν να βαλουν κ διαφορετικες ωρες προσελευσης.που στην αρχη το ειχαν πει στο νηοιαγωγειο μας,αλλα στην τελικη δ εφαρμοστηκε απολυτα

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...