Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα


♥️T.son

Recommended Posts

Just now, Mary1976 said:

Ναι μπορεί να νομίζεις ότι πραγματικά προσέχεις!

Όπως έχω μάθει και στον γιο μου, όταν κάποιος δεν φοράει κράνος / ζώνη ασφαλείας, σημαίνει πως δεν έχει αρκετό μυαλό στο κεφάλι του ώστε να σκεφτεί πως πρέπει να προστατευτεί με αυτά τα μέσα, οπότε όταν κάποιος έχει αυτή τη λογική πραγματικά πιστεύω πως είναι απλά ανεγκέφαλος.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 14,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Just now, kotsifikos είπε:

Aυτή ακριβώς είναι η σκέψη, όπως επίσης ''εγώ προσέχω''.

 

 

Ναι έτσι θεωρούν. Στο παρελθόν που δούλευα σε άλλες πόλεις και δεν είχα αυτοκίνητο πολλές φορές συνάδελφοι μου είχαν προτείνει να με πετάξουν κάπου με μηχανή και όταν έλεγα ότι φοβάμαι (δεν είχαν δεύτερο κράνος) η απάντηση ήταν "προσέχω". Όπως και τώρα με το μωρό μου έχουν προτείνει για μικρή απόσταση να μπω σε αυτοκίνητο με το μωρό χωρίς καρεκλακι και θα προσέχουν. Οχι μεγάλοι, νέοι και γονείς. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν ξέρω τι μισθό έχουν τα βαρέα κ ανθυγιεινά στην Ελβετία, αλλά διαβάζοντας αυτό που έγραψες σκέφτομαι ότι αυτό έτσι ακούγεται σαν τιμωρία. Λες κ κανεις από χόμπι ένα βαρύ κ ανθυγιεινό επάγγελμα, σαν να κανεις κάποιο extreme sport, και τιμωρείσαι για τα προβλήματα υγείας που μπορεί να σου προκαλέσει το επάγγελμα σου!!! 

Νομιζω οτι κ στο μισθό τους υπάρχει ανάλογο επίδομα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Κάνανε μάθημα τα παιδιά σας στην πρωτοβάθμια; Διαβάζω ότι πάλι υπήρχαν δυσλειτουργίες. 

Εμείς στο νηπιαγωγείο κάναμε, ετξνν αρχή κολλούσε αρκετά, μετά λίγο καλυτερεψε αλλά δύσκολο μεσημεριατικα. Έπρεπε να είμαι συνέχεια δίπλα να κάνω το ηχείο κλπ. Από αύριο είπε η δασκάλα να μάθουμε στα παιδιά να το κάνουν μόνα τους για να μην είμαστε κ εμείς αλλά έχουμε λάπτοπ χωρίς ποντικι, δεν είναι κ το πιο εύκολο να το καταφέρει ένα παιδάκι που καλά καλά δεν έκλεισε τα 4

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Κάνανε μάθημα τα παιδιά σας στην πρωτοβάθμια; Διαβάζω ότι πάλι υπήρχαν δυσλειτουργίες. 

Εμείς τζιφος. Να δούμε αύριο. Έσπασαν τα νεύρα μας.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως καθολου δ συνδεθηκε ο μικρος στα νηπια

η μεγαλη καταφεραμε δυο φορες αλλα δ μας ακουγαν,οποτε βγηκαμε.τωρα σε λιγο τελειωνει

χαλια η πρωτη μερα,ευχομαι αυριο να παει καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Εμείς συνδεθηκαμε με τα χίλια ζόρια αλλα προχώρησε μια χαρά σχετικά, αρκεί να μην ανοίγαμε τα μικρόφωνα πανω απο 2 άτομα ταυτόχρονα. Δεν δούλεψε το screen sharing που είχαν ετοιμάσει πράγματα οι νηπιαγωγοί και κάποια στιγμή αυτές μας έχασαν κ δεν μας ξαναβρήκαν ενώ οι μαθητές βλεπόμασταν κανονικά. Σίγουρα πρέπει να είσαι από πάνω για να ανοιγοκλείνεις το μικρόφωνο. Το άλλο τμήμα δεν κατάφερε να συνδεθεί ούτε για ένα τέταρτο.

Δεν ξέρω εσας πως σας φάνηκε εμένα πάντως με επιασε κατάθλιψη. Έβλεπα την προσμονή του παιδιού να δει τους φιλους κ τις δασκάλες της, τη χαρά της οταν συνδεθηκαμε κ την απογοήτευση της που δεν μπορουσαν να μιλήσουν, ενώ σκεφτόμουν ότι αντί να είναι μαζί τους στο σχολειο βρίσκεται κλεισμένη στο σπίτι μπροστά σε μια οθόνη και προσπαθούμε με παταγώδη αποτυχία να τους προσφέρουμε ένα κακό υποκατάστατο της επαφής, που δε δουλεύει κιόλας της προκοπής. Ένιωσα απαίσια.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Lenia16 είπε:

Εμείς συνδεθηκαμε με τα χίλια ζόρια αλλα προχώρησε μια χαρά σχετικά, αρκεί να μην ανοίγαμε τα μικρόφωνα πανω απο 2 άτομα ταυτόχρονα. Δεν δούλεψε το screen sharing που είχαν ετοιμάσει πράγματα οι νηπιαγωγοί και κάποια στιγμή αυτές μας έχασαν κ δεν μας ξαναβρήκαν ενώ οι μαθητές βλεπόμασταν κανονικά. Σίγουρα πρέπει να είσαι από πάνω για να ανοιγοκλείνεις το μικρόφωνο. Το άλλο τμήμα δεν κατάφερε να συνδεθεί ούτε για ένα τέταρτο.

Δεν ξέρω εσας πως σας φάνηκε εμένα πάντως με επιασε κατάθλιψη. Έβλεπα την προσμονή του παιδιού να δει τους φιλους κ τις δασκάλες της, τη χαρά της οταν συνδεθηκαμε κ την απογοήτευση της που δεν μπορουσαν να μιλήσουν, ενώ σκεφτόμουν ότι αντί να είναι μαζί τους στο σχολειο βρίσκεται κλεισμένη στο σπίτι μπροστά σε μια οθόνη και προσπαθούμε με παταγώδη αποτυχία να τους προσφέρουμε ένα κακό υποκατάστατο της επαφής, που δε δουλεύει κιόλας της προκοπής. Ένιωσα απαίσια.

Και εμένα ο μικρός στεναχωρήθηκε πολύ. Έβαλε τα κλάματα σε κάποια φάση γιατί σκεφτόταν ότι όλοι οι άλλοι ήταν μέσα και εμείς δεν μπορούσαμε. Το περίμενε πώς και πώς.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

9 hours ago, ΑΡΓΚ said:

Επανερχόμαστε δηλαδή στο ότι η σχέση του Ελληνικού κράτους με την εκκλησία είναι δυστυχώς σε μεσαιωνικά πρότυπα, σε επίπεδο Αραβικών χωρών που ειρωνευόμαστε ως οπισθοδρομικές

Σε αυτό το θέμα ακόμα και κάποιες αραβικές χώρες πιστεύω πως είναι πιο "μπροστά' από εμάς..!

Link to comment
Share on other sites

Η μέρα σήμερα στιγματίστηκε από την τεράστια επιτυχία της τηλεκπαίδευσης :-D οπότε πέρασε λίγο στα ψιλά το άλλο μεγάλο γεγονός της επικαιρότητας, η παρουσίαση του πλάνου για το εμβόλιο που έκανε σήμερα ο Υπουργός Υγείας. 

Μόνο σε εμένα φάνηκε άκαιρο όλο αυτό? Δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί έγινε! Ακόμα δεν έχει κατατεθεί ούτε φάκελος για έγκριση στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων και συζητάμε πώς θα το μοιράσουμε?  Ειλικρινά πιστεύουμε ότι θα έρθει τόσο γρήγορα ένα εμβόλιο που ακόμα δεν έχει μπει σε μαζική παραγωγή και που έχει τόσο σημαντικές δυσκολίες μεταφοράς, αποθήκευσης και χορήγησης? Μακάρι να έρθει και όλα να πάνε σύμφωνα με το πλάνο και να τελειώνουμε αλλά πολύ φοβάμαι ότι όλο αυτό είναι ένα επικοινωνιακό τέχνασμα για να κάνουμε υπομονή. Δεν ξέρω, τί να πω. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 52 λεπτά , Lenia16 είπε:

Εμείς συνδεθηκαμε με τα χίλια ζόρια αλλα προχώρησε μια χαρά σχετικά, αρκεί να μην ανοίγαμε τα μικρόφωνα πανω απο 2 άτομα ταυτόχρονα. Δεν δούλεψε το screen sharing που είχαν ετοιμάσει πράγματα οι νηπιαγωγοί και κάποια στιγμή αυτές μας έχασαν κ δεν μας ξαναβρήκαν ενώ οι μαθητές βλεπόμασταν κανονικά. Σίγουρα πρέπει να είσαι από πάνω για να ανοιγοκλείνεις το μικρόφωνο. Το άλλο τμήμα δεν κατάφερε να συνδεθεί ούτε για ένα τέταρτο.

Δεν ξέρω εσας πως σας φάνηκε εμένα πάντως με επιασε κατάθλιψη. Έβλεπα την προσμονή του παιδιού να δει τους φιλους κ τις δασκάλες της, τη χαρά της οταν συνδεθηκαμε κ την απογοήτευση της που δεν μπορουσαν να μιλήσουν, ενώ σκεφτόμουν ότι αντί να είναι μαζί τους στο σχολειο βρίσκεται κλεισμένη στο σπίτι μπροστά σε μια οθόνη και προσπαθούμε με παταγώδη αποτυχία να τους προσφέρουμε ένα κακό υποκατάστατο της επαφής, που δε δουλεύει κιόλας της προκοπής. Ένιωσα απαίσια.

 

Σκέψου τώρα να είσαι καλός μαθητής, Λύκειο, να ελπίζεις σε σοβαρή σχολή, να μην μπορείς (ή να μη θες) να κάνεις τα πάντα φροντιστήριο, να έχει καλό καθηγητή σε κάποιο δύσκολο μάθημα στο σχολείο, και αυτό να σου συμβαίνει τις μισές φορές που έχετε μάθημα και να έχεις αρχίσει να ξυπνάς στις 5 το πρωί από το στρες. Τρελή επιτυχία η προετοιμασία του Υπουργείου.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mary1976 είπε:

Η μέρα σήμερα στιγματίστηκε από την τεράστια επιτυχία της τηλεκπαίδευσης :-D οπότε πέρασε λίγο στα ψιλά το άλλο μεγάλο γεγονός της επικαιρότητας, η παρουσίαση του πλάνου για το εμβόλιο που έκανε σήμερα ο Υπουργός Υγείας. 

Μόνο σε εμένα φάνηκε άκαιρο όλο αυτό? Δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί έγινε! Ακόμα δεν έχει κατατεθεί ούτε φάκελος για έγκριση στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων και συζητάμε πώς θα το μοιράσουμε?  Ειλικρινά πιστεύουμε ότι θα έρθει τόσο γρήγορα ένα εμβόλιο που ακόμα δεν έχει μπει σε μαζική παραγωγή και που έχει τόσο σημαντικές δυσκολίες μεταφοράς, αποθήκευσης και χορήγησης? Μακάρι να έρθει και όλα να πάνε σύμφωνα με το πλάνο και να τελειώνουμε αλλά πολύ φοβάμαι ότι όλο αυτό είναι ένα επικοινωνιακό τέχνασμα για να κάνουμε υπομονή. Δεν ξέρω, τί να πω. 

πολυ ακαιρο.κ μια κ εχουν ηδη κανει προγραμματισμο,πιστευεις οτι οταν ερθει η ωρα θα ειναι ολα ετοιμα απο την πλευρα μας;

εγω δ το ειδα σαν να μας δινουν κτ για να κανουμε υπομονη,αλλα σαν να λεμε γι αυτο,γτ δ εχουμε κτ αλλο να πουμε.κ στο ενδιαμεσο δ θα κανουμε κ κτ,περιμενουμε το εμβολιο

(το δευτερο λοκ νταουν δ μου χει παει καλα:unsure:)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, vicky86 είπε:

πολυ ακαιρο.κ μια κ εχουν ηδη κανει προγραμματισμο,πιστευεις οτι οταν ερθει η ωρα θα ειναι ολα ετοιμα απο την πλευρα μας;

εγω δ το ειδα σαν να μας δινουν κτ για να κανουμε υπομονη,αλλα σαν να λεμε γι αυτο,γτ δ εχουμε κτ αλλο να πουμε.κ στο ενδιαμεσο δ θα κανουμε κ κτ,περιμενουμε το εμβολιο

(το δευτερο λοκ νταουν δ μου χει παει καλα:unsure:)

Καθαρα κίνηση εντυπωσιασμού. Στα νοσοκομεία της Θεσνικς η κατάσταση τραγική, η διασπορά στη θες/νικη τραγική (900 κρούσματα μετά από 3 εβδομάδες λοκνταουν....), κ εμείς αναλύουμε πώς θα κλείνονται τηλεφωνικά ραντεβού για ενα εμβόλιο που δεν έχει εγκριθεί ακόμα. Κ διαφημίζουμε το σταδιακό άνοιγμα επίσης... Τι να πω....

Link to comment
Share on other sites

@little lamb Σε ευχαριστώ! Απροσδόκητη, ευχάριστη έκπληξη :).

Σε ευχαριστώ για την χαρά να παρακολουθώ έναν άνθρωπο να κάνει ορθολογικούς συλλογισμούς, λαμβάνοντας υπόψιν τις αρχές και τους όρους του ζητήματος που αναλύει, άσχετα με το αν συμφωνεί ή όχι με αυτές.

 

Με αυτό το σκεπτικό, ήθελα να παρουσιάσω απλώς, ότι οι έλληνες πολίτες, που τυχγάνουν ΚΑΙ ορθόδοξοι χριστιανοί, στερούνται όσα και όλοι οι υπόλοιποι, πλήττονται εξίσου με τον κάθε άλλο και δεν χαίρουν κανενός ιδιαίτερου προνομίου. Αντιθέτως, χάνουν κάτι που μόνο όποιος το είχε, μπορούσε να το χάσει: χάνουν τα μυστήρια και τη θρησκευτική λατρεία, που προέχει οποιουδήποτε άλλου κοινωνικού αγαθού - για όσους τα πιστεύουν/και δεν είναι αμελητέος ο αριθμός τους.

Την ίδια στιγμή, που ένα ζώο, δεν χάνει την βόλτα του για τις βιολογικές του ανάγκες που αν μη τι άλλο εξυπηρετούνται και αλλιώς και όποιος θέλει να κάνει οποιουδήποτε είδους άθληση, δεν στερείται της επιλογής, παρόλο που μπορεί να καλύψει με άλλους τρόπους την συγκεκριμένη σωματική ανάγκη.

Αντιθέτως, τα μυστήρια της εκκλησίας, ΔΕΝ μπορεί να τα βάλει "στον πάγο" ο πιστός και ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορεί να υποκαταστήσει με οποιονδήποτε τρόπο, τον αγιασμό των μυστηρίων, μόνος του. Παρόλα αυτά το στερείται.

 

@ΑΡΓΚ αρνείσαι να δεχτείς ότι ο τρόπος με τον οποίο αναλύεις τον κόσμο, είναι ωσάν όλοι να εκφράζονται μέσα από τα δικά σου δόγματα. Δεν "δεχτηκα" ένα δόγμα της εκκλησίας. Επισημαίνω ότι ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού ΕΙΝΑΙ πολίτες και ΕΙΝΑΙ ορθόδοξοι και κρίνουν όπως έκριναν και προ κορονοϊού, ότι η υγεία ΔΕΝ είναι το ύψιστο αγαθό. Η ελευθερία είναι. Η ελεύθερη επικοινωνία με τον Θεό είναι. Πρώτα αγωνιούν για την σωτηρία της ψυχής τους, που ελεύθερα αποζητούν - δεν τους την επιβάλει κάποιος παπάς. Δευτερευόντως για την σωματική υγεία, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή, δεν δημιουργεί εμπόδια, στην προσπάθεια του ανθρώπου να αγιαστεί.

Το δόγμα σου είναι, καταστολή όλων για όλα, εφόσον το διακύβευμα είναι δημόσια υγεία. Το μυστήριο δεν σε αφορά για λόγους προσωπικών πεποιθήσεων. Κι επειδή δεν σε αφορά, αποφάνθηκες ότι δεν αποτελεί απώλεια για την ελληνική κοινωνία συλλήβδην. Οπότε δεν σε νοιάζει ποιοι και πόσο το στερούνται. Οχι επειδή έθεσες κάποιο ορθολογικό κριτήριο για την απόφαση σου, αλλά απλώς επειδή και μόνον ΕΣΕΝΑ δεν σε αφορά. Αλλά αν αρχίσει κάποιος να λέει ότι έπρεπε να καταργηθεί απαρχής της επιδημίας η δημόσια συγκοινωνία (που δεν χρειάζεται καν αποδείξεις ότι είναι επιβαρυντικός παράγοντας), επειδή αυτός δεν την χρησιμοποιεί και βρίσκει τρόπους να πάει στην εργασία του, δεν θα το έβρισκες και πολύ αξιόλογο το επιχείρημα.

 

Σε ότι αφορά τους νεκρούς, το ότι κάποιοι από αρχαιοτάτων χρόνων έκαιγαν τους νεκρούς δεν αποτελεί απόδειξη για την μολυσματικότητα του κορονοϊού, μετα θάνατον. Γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο;

Τους λεπρούς δηλαδή, που μέχρι το 50' υπήρχαν, χωρίς θεραπεία, τους έκαιγαν; Δεν γνωρίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Στην σπιναλόγκα έχει τάφους, δεν τους έκαιγαν, απ' όσο ξέρω. Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

Εκτός κι αν εκτιμάς ότι ο κορονοϊός είναι πιο μολυσματικός από την λέπρα.

 

Γνώμη μου. Η εκκλησία εξαρτάται από το κράτος κι όχι το αντίστροφο. Αν η διοικούσα εκκλησία, δεν ήταν πολιτικώς και οικονομικώς εξαρτώμενη από το ελληνικό κράτος, η στάση της μπορεί να ήταν πολύ λιγότερο μετριοπαθής. Αυτή την στιγμή, κάνει πράγματα που ΚΑΝΕΙΣ ορθόδοξος, δεν δέχεται ως ορθόδοξα. Ούτε η ίδια η Ιερά Σύνοδος που τα ορίζει και ζητά την εφαρμογή τους. Ολα συμβαίνουν με το πρόσχημα της προσωρινότητας. Γι' αυτό και τώρα που αυτό το "προσωρινό" γίνεται μόνιμο, αρχίζουν και κλωτσάνε λίγο λίγο, κάποιοι.

 

 

Με συγχωρείται για την παρέμβαση στην υπόλοιπη συζήτηση. Η πρόθεση μου είναι να κάνω φανερό, ότι οι ορθόδοξοι πιστοί, οι ιερείς και αρχιερείς ΔΕΝ βρίσκονται σε κάποια θέση "προστασίας" ή εύνοιας από το κράτος. Κι ο μόνος λόγος που το νομίζετε αυτό, είναι επειδή δεν έχετε απολύτως καμία γνώση, ούτε καν εξ ακοής, περί των όσων διακυβεύονται και σε ποια δεινή κατάσταση βρίσκονται οι εκκλησίες και οι πιστοί σήμερα. Δεν έχει να κάνει με το τί πιστεύω εγώ ή κάποιος άλλος για τον Θεό, αλλά με την επιθετική εμμονή άθεων-αγνωστικιστών-αδιάφορων προς την εκκλησία, να αναζητούν ενόχους ή/και αρνητές, στους κόλπους της και να φαντάζονται κάποιο ειδικό καθεστώς προνομίων για τις εκκλησίες.  Είναι απλώς στρέβλωση της αλήθειας, με πρόσχημα κάποια "αντικειμενική" κρίση, που δεν βασίζεται σε κανένα αντικειμενικό στοιχείο.

 

 

 

Τελευταίο σχόλιο και δεν θα ξανα διακόψω την ροή της συζήτησης, υπόσχομαι!

 

Βρισκόμαστε ΟΛΟΙ σε οδυνηρή κατάσταση. Ολες όσες έχουν γράψει εδώ μέσα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, βιώνουν τρομερές απώλειες σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Δεν χάσαμε την βραδινή μπαρότσαρκα, στην παραλιακή ή το αχαλίνωτο κλάμπινγκ. Χάσαμε την ζωή μας. Χάσαμε την ελευθερία του λόγου, της έκφρασης, του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι , τον ίδιο τον δημόσιο χώρο. Χάσαμε την ευλογία να σχετιζόμαστε ελεύθερα και εγκάρδια όποτε και με όποιον, μπορούσαμε. Χάσαμε τους ανθρώπους μας, πριν πεθάνουν, διότι τους αποφεύγουμε και μας αποφεύγουνε κι ακόμη κι όσοι βρισκόμαστε (αναγκαστικά, γιατί δεν έχουμε τα χρήματα να εφαρμόσουμε μια αποτελεσματικότερη καραντίνα), αναρωτιόμαστε κάθε στιγμή και δευτερόλεπτο, με ποιους όρους και για πόσο ακόμη, θα μπορούμε να βρισκόμαστε. Χάσαμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου. Κι όχι, δεν είναι ρηχός συναισθηματισμός. Καμία και κανένας, δεν θα έκλεινε το πρόσωπο του παιδιού του, ούτε και με μεταξωτό μαντήλι, για "εκπαιδευτικούς" λόγους. Καμία δασκάλα και κανένας καθηγητής, δεν ένιωσαν ανακούφιση, βλέποντας την τάξη τους έτσι. Πόσο μάλλον η μάνα και ο πατέρας. Το καταπίνουμε όλοι διότι είναι αναγκαίο. Και προσωρινό. Ελπίζουμε. Τώρα συνειδητοποιούμε χωρίς καμία αμφιβολία ότι χάνουμε το βιοτικό μας επίπεδο, για το οποίο χρόνια κοπιάζαμε (κάποιοι από μας, δεν εργάζονται από την άνοιξη ήδη και δεν προβλέπεται να βρούμε εργασία τα επόμενα χρόνια), χάνουμε ότι χτίζαμε τόσα χρόνια και πιστεύαμε για "ποιότητα" ανατροφής των παιδιών μας. Κάθε μορφωμένη μητέρα, επεδίωκε να ελαχιστοποιεί την έκθεση των παιδιών σε οθόνη και να ενισχύει την νοητική και σωματική δημιουργική κίνηση. Τώρα το μέγιστο παρεχόμενο αγαθό της πολιτείας προς τα παιδιά μας, είναι εκτεταμένη έκθεση στην οθόνη, κοινωνική απομόνωση, σωματική ακινησία, μια μάσκα σεντόνι κι ένα παγουρίνο μινιατούρα. Ψυχικά, είμαστε όλοι εξαθλιωμένοι. Κάποιοι αντέχουν, κάποιοι καταρρέουν, κάποιοι θα βιάσουν όσο γίνεται την υπομονή τους, κάποιοι θα πάρουν ψυχοφάρμακα, κάποιοι θα αυξήσουν τις δόσεις και κάποιοι απλώς αυτοκτονούν. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνάμεις, δεν έχουν όλοι το δικό μας σθένος, δεν έχουν όλοι την δική μας αντοχή. Κι όμως όλοι κάνουμε ανοχή, υπομονή και με επιμονή συνεχίζουμε να ψάχνουμε υποκατάστατα και ασφαλείς τρόπους να διατηρήσουμε ένα ελάχιστο "φυσιολογικότητας" στην καθημερινότητα μας,  προκειμένου να κρατηθούμε ζωντανοί και να ολοκληρώσουμε (με τα όποια τραύματα και απώλειες) τον αγώνα μας. 

ΚΑΝΕΙΣ δεν περνάει καλά. ΚΑΝΕΙΣ δεν "γουστάρει" την φάση. ΚΑΝΕΙΣ δεν απολαμβάνει προνόμια. ΚΑΝΕΙΣ δεν εξαιρείται των επιπτώσεων που έχει η παύση της ζωής. (Κανείς από εμάς τους κοινούς θνητούς. Δεν μπορώ να μιλήσω για εκείνο το ανώτερο, εξελιγμένο είδος ανθρώπων που έχουν την εξουσία και το χρήμα, να διαμορφώνει τις πολιτικές και να αυτοεξαιρείται των συνεπειών τους).

 

Κανένας δεν πήγε στο σούπερ, θελοντας να διασπείρει τον ιό, κανένας δεν πήγε για χτένισμα για να προκαλέσει αμφιβολίες ως προς τις προτεραιότητες της πολιτικής προστασίας, κανένας δεν ήπιε μπύρα στην πλατεία θέλοντας να σκοτωσει την γιαγιά του, κανένας δεν πήγε διακοπές προσπαθώντας να μολύνει την περιοχή του άλλου, κανένας δεν κατέβασε την μάσκα του θέλοντας να αποδείξει ότι η γη είναι επίπεδη, κανένας δεν πήγε στην πορεία θέλοντας να γεμίσει τις ΜΕΘ, κανένας δεν πήγε εκκλησία θέλοντας να αποδείξει την αντιδραστικότητα του στην εξουσία, κανείς δεν πήρε το παιδί του από το σχολείο, γιατί προτιμά την κατοίκων εκπαίδευση.

ΟΛΟΙ προ-σπα-θού-με να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Να κρατήσουμε τις αποστάσεις, να αποστασιοποιηθούμε, να αυτοπεριοριστούμε, αλλά να συνεχίσουμε στον βαθμό που μας επιτρέπεται και ανάλογα με την ευελιξία του ο καθένας, να εργαστούμε, να φέρουμε κάποιο εισόδημα σπίτι, να συνεχίσουμε να ενισχύουμε τα παιδιά μας σε μια "τύπου" καθημερινή φυσιολογική ρουτίνα, να ενισχύσουμε τους δικούς μας ηθικά, ψυχικά και οικονομικά και να ενισχυθούμε από αυτούς, με όποιον τρόπο δυνάμεθα.

 

Σε αυτές τις άσχημες και επώδυνες μέρες, που όλοι μάς φταίνε και κανείς δεν φταίει για όσα μας συμβαίνουν, είναι επόμενο να "την πέφτουμε" και να ζητάμε τα ρέστα στον πρώτο και πιο εύκολο στόχο. Ετσι απλά, για εκτόνωση. Γιατί κάποιος πρέπει να φταίει και κυρίως, κάποιον πρέπει να πληγώσουμε, ως αντίβαρο στον δικό μας πόνο. Ο ένας κράζει τον γείτονα του, ο άλλος τον συνάδελφο του, τον πολιτικό του αντίπαλο, ο άλλος την γιαγιά που βγήκε έξω, ο άλλος την εργαζόμενη που δεν πήρε babysiter αλλα "έχωσε" την πεθερά, ο τρίτος τον ντελιβερά που του έπεσε η μάσκα, τον ιερέα που πιστεύει στον Θεό και όποιον άλλον βρεθεί μπροστά μας.

Ναι, οκ. Εχουμε τα νεύρα μας. Ζούμε ένα χάλι. Είμαστε τρομοκρατημένοι, εξαπατημένοι και εξαθλιωμένοι. Παρόλα αυτά, όπως προσπαθούμε να είμαστε κοινωνικά υπεύθυνοι, μη διασπείροντας τον ιό, μπορούμε να προσπαθούμε, να επιδιώκουμε και να επιμένουμε με σχολαστική φροντίδα ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ, την διχόνοια, την κατάκριση.

Χρεαζόμαστε ο ένας τον άλλον κι ας διαφέρουμε. Αντί να είμαστε (όπως υποκρινόμαστε) όλοι για έναν και ένας για όλους, εμείς είμαστε ο καθένας μόνος του και όλοι εναντίον όλων.

 

Πολλές φορές παλαιότερα, "φοβόμουν" να ανοίξω το φόρουμ, έχοντας αγωνία για το πώς θα απαντήσω στο κράξιμο, που ίσως λάβω, αντί για απάντηση, από κάποια μέλη. Το αντιμετώπισα με εξοικείωση και σκληροπετσιά. Δεν νομίζω ότι ωφέλησα ή ωφελήθηκα από αυτή την απο-ευαισθησία στα όσα εισπράττω.

Τα λόγια πληγώνουν. Ακόμη κι από αγνώστους. Ακόμη και τα ρηχά λόγια, που τα έχουμε ξεχάσει, πριν ακόμη τα γράψουμε/πουμε. Πόσο μάλλον οι δημόσιοι αφορισμοί, η γελοιοποίηση, η απαξία και ο χλευασμός. Τα λόγια πληγώνουν. ΟΙ δυσκολίες μας κάνουν τραχείς και απότομους, αλλά δεν σκοτώνει μόνο ο ιός. Σκοτώνει και η αδιαφορία για την ψυχή του άλλου.

 

Ζητώ συγνώμη σε όποιον/α εκφράστηκα με τρόπο που τον προσέβαλλε, τον τάραξε ή τον πλήγωσε. Δεν έχω τέτοια πρόθεση, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν κατορθώνω να εκφραστώ με τρόπο κατάλληλο, ώστε να αποδώσω τον σεβασμό που πρέπει σε κάθε άνθρωπο , παρά την διαφωνία μας.

Να με συγχωρείτε.

 

Καλό σας βράδυ.

Καλή υπομονή και δύναμη, στους κοπιάζοντες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kine είπε:

@little lamb Σε ευχαριστώ! Απροσδόκητη, ευχάριστη έκπληξη :).

Σε ευχαριστώ για την χαρά να παρακολουθώ έναν άνθρωπο να κάνει ορθολογικούς συλλογισμούς, λαμβάνοντας υπόψιν τις αρχές και τους όρους του ζητήματος που αναλύει, άσχετα με το αν συμφωνεί ή όχι με αυτές.

 

Με αυτό το σκεπτικό, ήθελα να παρουσιάσω απλώς, ότι οι έλληνες πολίτες, που τυχγάνουν ΚΑΙ ορθόδοξοι χριστιανοί, στερούνται όσα και όλοι οι υπόλοιποι, πλήττονται εξίσου με τον κάθε άλλο και δεν χαίρουν κανενός ιδιαίτερου προνομίου. Αντιθέτως, χάνουν κάτι που μόνο όποιος το είχε, μπορούσε να το χάσει: χάνουν τα μυστήρια και τη θρησκευτική λατρεία, που προέχει οποιουδήποτε άλλου κοινωνικού αγαθού - για όσους τα πιστεύουν/και δεν είναι αμελητέος ο αριθμός τους.

Την ίδια στιγμή, που ένα ζώο, δεν χάνει την βόλτα του για τις βιολογικές του ανάγκες που αν μη τι άλλο εξυπηρετούνται και αλλιώς και όποιος θέλει να κάνει οποιουδήποτε είδους άθληση, δεν στερείται της επιλογής, παρόλο που μπορεί να καλύψει με άλλους τρόπους την συγκεκριμένη σωματική ανάγκη.

Αντιθέτως, τα μυστήρια της εκκλησίας, ΔΕΝ μπορεί να τα βάλει "στον πάγο" ο πιστός και ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορεί να υποκαταστήσει με οποιονδήποτε τρόπο, τον αγιασμό των μυστηρίων, μόνος του. Παρόλα αυτά το στερείται.

 

@ΑΡΓΚ αρνείσαι να δεχτείς ότι ο τρόπος με τον οποίο αναλύεις τον κόσμο, είναι ωσάν όλοι να εκφράζονται μέσα από τα δικά σου δόγματα. Δεν "δεχτηκα" ένα δόγμα της εκκλησίας. Επισημαίνω ότι ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού ΕΙΝΑΙ πολίτες και ΕΙΝΑΙ ορθόδοξοι και κρίνουν όπως έκριναν και προ κορονοϊού, ότι η υγεία ΔΕΝ είναι το ύψιστο αγαθό. Η ελευθερία είναι. Η ελεύθερη επικοινωνία με τον Θεό είναι. Πρώτα αγωνιούν για την σωτηρία της ψυχής τους, που ελεύθερα αποζητούν - δεν τους την επιβάλει κάποιος παπάς. Δευτερευόντως για την σωματική υγεία, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή, δεν δημιουργεί εμπόδια, στην προσπάθεια του ανθρώπου να αγιαστεί.

Το δόγμα σου είναι, καταστολή όλων για όλα, εφόσον το διακύβευμα είναι δημόσια υγεία. Το μυστήριο δεν σε αφορά για λόγους προσωπικών πεποιθήσεων. Κι επειδή δεν σε αφορά, αποφάνθηκες ότι δεν αποτελεί απώλεια για την ελληνική κοινωνία συλλήβδην. Οπότε δεν σε νοιάζει ποιοι και πόσο το στερούνται. Οχι επειδή έθεσες κάποιο ορθολογικό κριτήριο για την απόφαση σου, αλλά απλώς επειδή και μόνον ΕΣΕΝΑ δεν σε αφορά. Αλλά αν αρχίσει κάποιος να λέει ότι έπρεπε να καταργηθεί απαρχής της επιδημίας η δημόσια συγκοινωνία (που δεν χρειάζεται καν αποδείξεις ότι είναι επιβαρυντικός παράγοντας), επειδή αυτός δεν την χρησιμοποιεί και βρίσκει τρόπους να πάει στην εργασία του, δεν θα το έβρισκες και πολύ αξιόλογο το επιχείρημα.

 

Σε ότι αφορά τους νεκρούς, το ότι κάποιοι από αρχαιοτάτων χρόνων έκαιγαν τους νεκρούς δεν αποτελεί απόδειξη για την μολυσματικότητα του κορονοϊού, μετα θάνατον. Γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο;

Τους λεπρούς δηλαδή, που μέχρι το 50' υπήρχαν, χωρίς θεραπεία, τους έκαιγαν; Δεν γνωρίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Στην σπιναλόγκα έχει τάφους, δεν τους έκαιγαν, απ' όσο ξέρω. Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

Εκτός κι αν εκτιμάς ότι ο κορονοϊός είναι πιο μολυσματικός από την λέπρα.

 

Γνώμη μου. Η εκκλησία εξαρτάται από το κράτος κι όχι το αντίστροφο. Αν η διοικούσα εκκλησία, δεν ήταν πολιτικώς και οικονομικώς εξαρτώμενη από το ελληνικό κράτος, η στάση της μπορεί να ήταν πολύ λιγότερο μετριοπαθής. Αυτή την στιγμή, κάνει πράγματα που ΚΑΝΕΙΣ ορθόδοξος, δεν δέχεται ως ορθόδοξα. Ούτε η ίδια η Ιερά Σύνοδος που τα ορίζει και ζητά την εφαρμογή τους. Ολα συμβαίνουν με το πρόσχημα της προσωρινότητας. Γι' αυτό και τώρα που αυτό το "προσωρινό" γίνεται μόνιμο, αρχίζουν και κλωτσάνε λίγο λίγο, κάποιοι.

 

 

Με συγχωρείται για την παρέμβαση στην υπόλοιπη συζήτηση. Η πρόθεση μου είναι να κάνω φανερό, ότι οι ορθόδοξοι πιστοί, οι ιερείς και αρχιερείς ΔΕΝ βρίσκονται σε κάποια θέση "προστασίας" ή εύνοιας από το κράτος. Κι ο μόνος λόγος που το νομίζετε αυτό, είναι επειδή δεν έχετε απολύτως καμία γνώση, ούτε καν εξ ακοής, περί των όσων διακυβεύονται και σε ποια δεινή κατάσταση βρίσκονται οι εκκλησίες και οι πιστοί σήμερα. Δεν έχει να κάνει με το τί πιστεύω εγώ ή κάποιος άλλος για τον Θεό, αλλά με την επιθετική εμμονή άθεων-αγνωστικιστών-αδιάφορων προς την εκκλησία, να αναζητούν ενόχους ή/και αρνητές, στους κόλπους της και να φαντάζονται κάποιο ειδικό καθεστώς προνομίων για τις εκκλησίες.  Είναι απλώς στρέβλωση της αλήθειας, με πρόσχημα κάποια "αντικειμενική" κρίση, που δεν βασίζεται σε κανένα αντικειμενικό στοιχείο.

 

 

 

Τελευταίο σχόλιο και δεν θα ξανα διακόψω την ροή της συζήτησης, υπόσχομαι!

 

Βρισκόμαστε ΟΛΟΙ σε οδυνηρή κατάσταση. Ολες όσες έχουν γράψει εδώ μέσα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, βιώνουν τρομερές απώλειες σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Δεν χάσαμε την βραδινή μπαρότσαρκα, στην παραλιακή ή το αχαλίνωτο κλάμπινγκ. Χάσαμε την ζωή μας. Χάσαμε την ελευθερία του λόγου, της έκφρασης, του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι , τον ίδιο τον δημόσιο χώρο. Χάσαμε την ευλογία να σχετιζόμαστε ελεύθερα και εγκάρδια όποτε και με όποιον, μπορούσαμε. Χάσαμε τους ανθρώπους μας, πριν πεθάνουν, διότι τους αποφεύγουμε και μας αποφεύγουνε κι ακόμη κι όσοι βρισκόμαστε (αναγκαστικά, γιατί δεν έχουμε τα χρήματα να εφαρμόσουμε μια αποτελεσματικότερη καραντίνα), αναρωτιόμαστε κάθε στιγμή και δευτερόλεπτο, με ποιους όρους και για πόσο ακόμη, θα μπορούμε να βρισκόμαστε. Χάσαμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου. Κι όχι, δεν είναι ρηχός συναισθηματισμός. Καμία και κανένας, δεν θα έκλεινε το πρόσωπο του παιδιού του, ούτε και με μεταξωτό μαντήλι, για "εκπαιδευτικούς" λόγους. Καμία δασκάλα και κανένας καθηγητής, δεν ένιωσαν ανακούφιση, βλέποντας την τάξη τους έτσι. Πόσο μάλλον η μάνα και ο πατέρας. Το καταπίνουμε όλοι διότι είναι αναγκαίο. Και προσωρινό. Ελπίζουμε. Τώρα συνειδητοποιούμε χωρίς καμία αμφιβολία ότι χάνουμε το βιοτικό μας επίπεδο, για το οποίο χρόνια κοπιάζαμε (κάποιοι από μας, δεν εργάζονται από την άνοιξη ήδη και δεν προβλέπεται να βρούμε εργασία τα επόμενα χρόνια), χάνουμε ότι χτίζαμε τόσα χρόνια και πιστεύαμε για "ποιότητα" ανατροφής των παιδιών μας. Κάθε μορφωμένη μητέρα, επεδίωκε να ελαχιστοποιεί την έκθεση των παιδιών σε οθόνη και να ενισχύει την νοητική και σωματική δημιουργική κίνηση. Τώρα το μέγιστο παρεχόμενο αγαθό της πολιτείας προς τα παιδιά μας, είναι εκτεταμένη έκθεση στην οθόνη, κοινωνική απομόνωση, σωματική ακινησία, μια μάσκα σεντόνι κι ένα παγουρίνο μινιατούρα. Ψυχικά, είμαστε όλοι εξαθλιωμένοι. Κάποιοι αντέχουν, κάποιοι καταρρέουν, κάποιοι θα βιάσουν όσο γίνεται την υπομονή τους, κάποιοι θα πάρουν ψυχοφάρμακα, κάποιοι θα αυξήσουν τις δόσεις και κάποιοι απλώς αυτοκτονούν. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνάμεις, δεν έχουν όλοι το δικό μας σθένος, δεν έχουν όλοι την δική μας αντοχή. Κι όμως όλοι κάνουμε ανοχή, υπομονή και με επιμονή συνεχίζουμε να ψάχνουμε υποκατάστατα και ασφαλείς τρόπους να διατηρήσουμε ένα ελάχιστο "φυσιολογικότητας" στην καθημερινότητα μας,  προκειμένου να κρατηθούμε ζωντανοί και να ολοκληρώσουμε (με τα όποια τραύματα και απώλειες) τον αγώνα μας. 

ΚΑΝΕΙΣ δεν περνάει καλά. ΚΑΝΕΙΣ δεν "γουστάρει" την φάση. ΚΑΝΕΙΣ δεν απολαμβάνει προνόμια. ΚΑΝΕΙΣ δεν εξαιρείται των επιπτώσεων που έχει η παύση της ζωής. (Κανείς από εμάς τους κοινούς θνητούς. Δεν μπορώ να μιλήσω για εκείνο το ανώτερο, εξελιγμένο είδος ανθρώπων που έχουν την εξουσία και το χρήμα, να διαμορφώνει τις πολιτικές και να αυτοεξαιρείται των συνεπειών τους).

 

Κανένας δεν πήγε στο σούπερ, θελοντας να διασπείρει τον ιό, κανένας δεν πήγε για χτένισμα για να προκαλέσει αμφιβολίες ως προς τις προτεραιότητες της πολιτικής προστασίας, κανένας δεν ήπιε μπύρα στην πλατεία θέλοντας να σκοτωσει την γιαγιά του, κανένας δεν πήγε διακοπές προσπαθώντας να μολύνει την περιοχή του άλλου, κανένας δεν κατέβασε την μάσκα του θέλοντας να αποδείξει ότι η γη είναι επίπεδη, κανένας δεν πήγε στην πορεία θέλοντας να γεμίσει τις ΜΕΘ, κανένας δεν πήγε εκκλησία θέλοντας να αποδείξει την αντιδραστικότητα του στην εξουσία, κανείς δεν πήρε το παιδί του από το σχολείο, γιατί προτιμά την κατοίκων εκπαίδευση.

ΟΛΟΙ προ-σπα-θού-με να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Να κρατήσουμε τις αποστάσεις, να αποστασιοποιηθούμε, να αυτοπεριοριστούμε, αλλά να συνεχίσουμε στον βαθμό που μας επιτρέπεται και ανάλογα με την ευελιξία του ο καθένας, να εργαστούμε, να φέρουμε κάποιο εισόδημα σπίτι, να συνεχίσουμε να ενισχύουμε τα παιδιά μας σε μια "τύπου" καθημερινή φυσιολογική ρουτίνα, να ενισχύσουμε τους δικούς μας ηθικά, ψυχικά και οικονομικά και να ενισχυθούμε από αυτούς, με όποιον τρόπο δυνάμεθα.

 

Σε αυτές τις άσχημες και επώδυνες μέρες, που όλοι μάς φταίνε και κανείς δεν φταίει για όσα μας συμβαίνουν, είναι επόμενο να "την πέφτουμε" και να ζητάμε τα ρέστα στον πρώτο και πιο εύκολο στόχο. Ετσι απλά, για εκτόνωση. Γιατί κάποιος πρέπει να φταίει και κυρίως, κάποιον πρέπει να πληγώσουμε, ως αντίβαρο στον δικό μας πόνο. Ο ένας κράζει τον γείτονα του, ο άλλος τον συνάδελφο του, τον πολιτικό του αντίπαλο, ο άλλος την γιαγιά που βγήκε έξω, ο άλλος την εργαζόμενη που δεν πήρε babysiter αλλα "έχωσε" την πεθερά, ο τρίτος τον ντελιβερά που του έπεσε η μάσκα, τον ιερέα που πιστεύει στον Θεό και όποιον άλλον βρεθεί μπροστά μας.

Ναι, οκ. Εχουμε τα νεύρα μας. Ζούμε ένα χάλι. Είμαστε τρομοκρατημένοι, εξαπατημένοι και εξαθλιωμένοι. Παρόλα αυτά, όπως προσπαθούμε να είμαστε κοινωνικά υπεύθυνοι, μη διασπείροντας τον ιό, μπορούμε να προσπαθούμε, να επιδιώκουμε και να επιμένουμε με σχολαστική φροντίδα ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ, την διχόνοια, την κατάκριση.

Χρεαζόμαστε ο ένας τον άλλον κι ας διαφέρουμε. Αντί να είμαστε (όπως υποκρινόμαστε) όλοι για έναν και ένας για όλους, εμείς είμαστε ο καθένας μόνος του και όλοι εναντίον όλων.

 

Πολλές φορές παλαιότερα, "φοβόμουν" να ανοίξω το φόρουμ, έχοντας αγωνία για το πώς θα απαντήσω στο κράξιμο, που ίσως λάβω, αντί για απάντηση, από κάποια μέλη. Το αντιμετώπισα με εξοικείωση και σκληροπετσιά. Δεν νομίζω ότι ωφέλησα ή ωφελήθηκα από αυτή την απο-ευαισθησία στα όσα εισπράττω.

Τα λόγια πληγώνουν. Ακόμη κι από αγνώστους. Ακόμη και τα ρηχά λόγια, που τα έχουμε ξεχάσει, πριν ακόμη τα γράψουμε/πουμε. Πόσο μάλλον οι δημόσιοι αφορισμοί, η γελοιοποίηση, η απαξία και ο χλευασμός. Τα λόγια πληγώνουν. ΟΙ δυσκολίες μας κάνουν τραχείς και απότομους, αλλά δεν σκοτώνει μόνο ο ιός. Σκοτώνει και η αδιαφορία για την ψυχή του άλλου.

 

Ζητώ συγνώμη σε όποιον/α εκφράστηκα με τρόπο που τον προσέβαλλε, τον τάραξε ή τον πλήγωσε. Δεν έχω τέτοια πρόθεση, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν κατορθώνω να εκφραστώ με τρόπο κατάλληλο, ώστε να αποδώσω τον σεβασμό που πρέπει σε κάθε άνθρωπο , παρά την διαφωνία μας.

Να με συγχωρείτε.

 

Καλό σας βράδυ.

Καλή υπομονή και δύναμη, στους κοπιάζοντες.

Kine δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη, ούτε να αγχώνεσε για τυχόν κριτική από εμάς. Αλίμονο! Εδώ είμαστε για να συζητάμε, να ανταλλάσσουμε γνώμες και πληροφορίες, να διαφωνούμε και να συμφωνούμε, να αποφορτιζομαστε από τα προβλήματα μας. Δεν είμαστε για να κρίνουμε η/ο μια/ένας την/τον άλλη/άλλον. Πολλές φορές το κάνουμε βέβαια και έχουν υπάρξει κατά καιρούς έντονες διαφωνίες μεταξύ των μελών και προσβολές μερικές φορές. Τις περισσότερες φορές όμως αυτά επιλύονται και σε γενικές γραμμές νομίζω ότι κάνουμε πολιτισμένες συζητήσεις. 

Όλοι έχουμε χάσει πολλά, για τον καθένα το σημαντικό που τον πονάει είναι κάτι διαφορετικό. Καταλαβαίνουμε όλες μην ανησυχείς, δεν κρίνουμε την ανάγκη σου και την πίστη σου. Κρίνουμε την πολιτική προσέγγιση απέναντι σε αυτή την ανάγκη και τη στάση κυβέρνησης και εκκλησίας στην προκειμένη.  

Just now, vicky86 είπε:

πολυ ακαιρο.κ μια κ εχουν ηδη κανει προγραμματισμο,πιστευεις οτι οταν ερθει η ωρα θα ειναι ολα ετοιμα απο την πλευρα μας;

εγω δ το ειδα σαν να μας δινουν κτ για να κανουμε υπομονη,αλλα σαν να λεμε γι αυτο,γτ δ εχουμε κτ αλλο να πουμε.κ στο ενδιαμεσο δ θα κανουμε κ κτ,περιμενουμε το εμβολιο

(το δευτερο λοκ νταουν δ μου χει παει καλα:unsure:)

Όχι το δεύτερο ΛΟΚ ντάουν από πατάτα σε πατάτα πάει! Έχω απογοητευτεί. Κάνω υπομονή γιατί δεν έχω κάτι άλλο να κάνω :?. Επίσης κάνω τη χαζοχαρουμενη για να μην επηρεάσω το παιδί. Δυστυχώς επειδή είναι 6,5 η μνήμη του τώρα σχηματίζεται και έχει αρχίσει ήδη να ξεχνάει πώς ήταν πριν! Τον πιάνω να μιλάει για πράγματα όπως οι αποστάσεις και ο κορονοιος και η απαγόρευση κυκλοφορίας και οι μάσκες σαν κάτι φυσιολογικό που υπήρχε πάντα. Λογικό βέβαια για ένα παιδί της ηλικίας του που δεν έχει ακόμα συνείδηση της έννοιας του χρόνου και οι μήνες μετράνε αλλιώς. Αλλά με φρικαρει.

Link to comment
Share on other sites

@kine το θέμα μας δεν είναι τι χάνουν οι πιστοί, είναι η στάση της ηγεσίας που αντί να ανακουφίζει τους πιστούς διεκδικεί προνομιακή εταχειρθση και καλλιεργεί την εικόνα ότι οι πολλές υποχωρήσεις συνιστούν διωγμό κ απειλή κλπ. Εκείνοι βάζουν φυτιλιες στους πιστούς, αντί να καθοδηγήσουν κ να καθησυχάσουν. Κ οι εκκλησθες μπορεί κ να έμεναν ανοιχτεσ αν υπήρχε διάθεση συνεργασίας κ είχαν αποφευχθεί τα διαφορα σόου τύπου Αγίου Δημητρίου. Και συγγνώμη αν σε ενοχλήσει αυτή η έκφραση, αλλά όταν η πόλη έχει εκθετική αύξηση κ καθυστερείτε ο το λοκνταουν για το τριήμερο (αίσχος της πολιτείας αυτό) και γίνεται αυτός ο συνωστισμός ενώ από τον ναό, είναι καθαρή προκληση. 

 

Τώρα το αν η εκκλησία αντιμετωπίζει προβλήματα κ πασχίζει να επιβιώσει, δεν ξέρω, νομίζω ότι εδώ ο καθένας έχει τελείως διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων κ δεν έχει νόημα η συζήτηση. 

 

Για το άλλο μισό του μηνύματος σου εχεις απόλυτο δίκιο, κ δεν νοκιζω ότι διαφωνεί κανεις μ αυτό. Δεν τα βάζουνε με όποιον θέλει να διατηρήσει κάποιες συνήθειες που τον ανακουφίζουν. Τα βάζουμε με όποιον επιτρέπει να λειτουργούν χώροι κ να γίνονται εκδηλώσεις χωρίς μέτρα ασφαλείας κ σ αυτό είναι υπόλογη κ η πολιτεία κ η εκκλησία κ οποίος επαγγελματικός σύλλογος ασκεί πιέσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Η τηλεκπαίδευση στο νήπιο ήταν ότι πιο γελοίο έχω ζήσει πραγματικά!!! Εμείς συνδεθήκαμε κανονικά, άκουγες 20 παιδιά να μιλουν το ένα πάνω στο άλλο, έπρεπε να είμαι απο πάνω να ανοίγω και να κλείνω το μικρόφωνο, σταμάτησα την δουλειά μου από τις δύο παρά! Γενικά ένα μαύρο χάλι.Δεν υπάρχει ρύθμιση να ανοίγει και να κλείνει η δασκάλα τα μικρόφωνα?

Πάντως τρία μισάωρα δεν φτάνουν να κάνεις τίποτα, μέχρι να συνδεθουν όλα τα παιδιά φεύγει το πρώτο δεκάλεπτο, μετά μέχρι να συντονιστούν άλλα δέκα λεπτά, οπότε πάει ο χρόνος, επαιδευτικά δεν προσφέρει τίποτα!!!!\Την άνοιξη για εμάς λειτούργησε καλύτερα το σύστημα που είχε το σχολείο!Τραγικό, δεν ξέρω πως θα συνεχίσουν έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Θα τα παρω ενα ενα.

Η πιστη, ειναι εκ κατασκευης δογμα. Δεν ειναι αληθεια. Την αποδεχεσαι η μη, για εσωτερικους λογους. Δεν την αποδεικνυεις και δεν την επιβαλεις.

Εκτος αν θεωρεις οτι οι πιστοι της κατα περισταση επικρατουσας θρησκειας σε μια κοινωνια εχουν περισσοτερα δικαιωματα;

 

Ως προς τη λεπρα, δεν εχω στοιχεια αλλα ειναι ελαχιστα μεταδοτικη σε σχεση με τους ιους του αναπνευστικου, χρειαζεται επαναλαμβανομενη επαφη με καποιον μολυσμενο για να κολλησεις (εξ ου και δεν υπηρξαν ποτε πανδημιες, ουτε ενα ατομο μολυνε τους συγγενεις του πριν τη διαγνωση) και η Σπιναλογγα ηταν τοπος που ζουσαν μονο οι μολυσμενοι, που ζωντανοι η νεκροι, δεν μπορουσαν να κολλησουν ο ενας τον αλλον γιατι ηταν ολοι ηδη ασθενεις.

 

Ως προς τα  υπολοιπα, ολοι μαζι το περναμε αυτο, αλλα η ελευθερια τελειωνει εκει που καταπατα την ελευθερια των αλλων. Με εξοργιζει εξισου αν ο γειτονας κανει παρτυ αγνοωντας τα μετρα η παει να κοινωνησει, και μετα στειλει το παιδι του στο σχολειο (οσο ηταν ανοιχτα) η παει στο μπακαλικο. Και οι δυο συμπεροφορες, εκθετουν τους αλλους σε κινδυνο.

Συμφωνώ με όλα.Να προσθέσω ομως οτι το να μην συμφωνείς με τις πρακτικές των λειτουργών της εκκλησίας δεν σημαίνει ταυτόχρονα κ οτι δεν πιστεύεις.Κ να σε ονομάζει γι αυτο καποιος άπιστο δείχνει απόλυτο φανατισμό και στενομυαλια.Και στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για πράξεις απαράδεκτες οχι για θεωρία.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πρίν, Mary1976 είπε:

Δυστυχώς επειδή είναι 6,5 η μνήμη του τώρα σχηματίζεται και έχει αρχίσει ήδη να ξεχνάει πώς ήταν πριν! Τον πιάνω να μιλάει για πράγματα όπως οι αποστάσεις και ο κορονοιος και η απαγόρευση κυκλοφορίας και οι μάσκες σαν κάτι φυσιολογικό που υπήρχε πάντα. Λογικό βέβαια για ένα παιδί της ηλικίας του που δεν έχει ακόμα συνείδηση της έννοιας του χρόνου και οι μήνες μετράνε αλλιώς. Αλλά με φρικαρει.

 

Λογικό, εδώ εμένα μου φαίνεται σαν να φορούσαμε μάσκα πάντα!

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Η τηλεκπαίδευση στο νήπιο ήταν ότι πιο γελοίο έχω ζήσει πραγματικά!!! Εμείς συνδεθήκαμε κανονικά, άκουγες 20 παιδιά να μιλουν το ένα πάνω στο άλλο, έπρεπε να είμαι απο πάνω να ανοίγω και να κλείνω το μικρόφωνο, σταμάτησα την δουλειά μου από τις δύο παρά! Γενικά ένα μαύρο χάλι.Δεν υπάρχει ρύθμιση να ανοίγει και να κλείνει η δασκάλα τα μικρόφωνα?

Πάντως τρία μισάωρα δεν φτάνουν να κάνεις τίποτα, μέχρι να συνδεθουν όλα τα παιδιά φεύγει το πρώτο δεκάλεπτο, μετά μέχρι να συντονιστούν άλλα δέκα λεπτά, οπότε πάει ο χρόνος, επαιδευτικά δεν προσφέρει τίποτα!!!!\Την άνοιξη για εμάς λειτούργησε καλύτερα το σύστημα που είχε το σχολείο!Τραγικό, δεν ξέρω πως θα συνεχίσουν έτσι.

Θα έλεγα να δεις πως θα παει μέχρι αύριο μήπως εξομαλυνθουν τα πραφματα.Και για τους εκπαιδευτικούς είναι κάτι καινούργιο.

Μια δασκακα ποσα παιδια εχει να συντονίσει?

Αυτο ειναι μεγαλο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, kine είπε:

@little lamb Σε ευχαριστώ! Απροσδόκητη, ευχάριστη έκπληξη :).

Σε ευχαριστώ για την χαρά να παρακολουθώ έναν άνθρωπο να κάνει ορθολογικούς συλλογισμούς, λαμβάνοντας υπόψιν τις αρχές και τους όρους του ζητήματος που αναλύει, άσχετα με το αν συμφωνεί ή όχι με αυτές.

 

Με αυτό το σκεπτικό, ήθελα να παρουσιάσω απλώς, ότι οι έλληνες πολίτες, που τυχγάνουν ΚΑΙ ορθόδοξοι χριστιανοί, στερούνται όσα και όλοι οι υπόλοιποι, πλήττονται εξίσου με τον κάθε άλλο και δεν χαίρουν κανενός ιδιαίτερου προνομίου. Αντιθέτως, χάνουν κάτι που μόνο όποιος το είχε, μπορούσε να το χάσει: χάνουν τα μυστήρια και τη θρησκευτική λατρεία, που προέχει οποιουδήποτε άλλου κοινωνικού αγαθού - για όσους τα πιστεύουν/και δεν είναι αμελητέος ο αριθμός τους.

Την ίδια στιγμή, που ένα ζώο, δεν χάνει την βόλτα του για τις βιολογικές του ανάγκες που αν μη τι άλλο εξυπηρετούνται και αλλιώς και όποιος θέλει να κάνει οποιουδήποτε είδους άθληση, δεν στερείται της επιλογής, παρόλο που μπορεί να καλύψει με άλλους τρόπους την συγκεκριμένη σωματική ανάγκη.

Αντιθέτως, τα μυστήρια της εκκλησίας, ΔΕΝ μπορεί να τα βάλει "στον πάγο" ο πιστός και ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορεί να υποκαταστήσει με οποιονδήποτε τρόπο, τον αγιασμό των μυστηρίων, μόνος του. Παρόλα αυτά το στερείται.

 

@ΑΡΓΚ αρνείσαι να δεχτείς ότι ο τρόπος με τον οποίο αναλύεις τον κόσμο, είναι ωσάν όλοι να εκφράζονται μέσα από τα δικά σου δόγματα. Δεν "δεχτηκα" ένα δόγμα της εκκλησίας. Επισημαίνω ότι ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού ΕΙΝΑΙ πολίτες και ΕΙΝΑΙ ορθόδοξοι και κρίνουν όπως έκριναν και προ κορονοϊού, ότι η υγεία ΔΕΝ είναι το ύψιστο αγαθό. Η ελευθερία είναι. Η ελεύθερη επικοινωνία με τον Θεό είναι. Πρώτα αγωνιούν για την σωτηρία της ψυχής τους, που ελεύθερα αποζητούν - δεν τους την επιβάλει κάποιος παπάς. Δευτερευόντως για την σωματική υγεία, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή, δεν δημιουργεί εμπόδια, στην προσπάθεια του ανθρώπου να αγιαστεί.

Το δόγμα σου είναι, καταστολή όλων για όλα, εφόσον το διακύβευμα είναι δημόσια υγεία. Το μυστήριο δεν σε αφορά για λόγους προσωπικών πεποιθήσεων. Κι επειδή δεν σε αφορά, αποφάνθηκες ότι δεν αποτελεί απώλεια για την ελληνική κοινωνία συλλήβδην. Οπότε δεν σε νοιάζει ποιοι και πόσο το στερούνται. Οχι επειδή έθεσες κάποιο ορθολογικό κριτήριο για την απόφαση σου, αλλά απλώς επειδή και μόνον ΕΣΕΝΑ δεν σε αφορά. Αλλά αν αρχίσει κάποιος να λέει ότι έπρεπε να καταργηθεί απαρχής της επιδημίας η δημόσια συγκοινωνία (που δεν χρειάζεται καν αποδείξεις ότι είναι επιβαρυντικός παράγοντας), επειδή αυτός δεν την χρησιμοποιεί και βρίσκει τρόπους να πάει στην εργασία του, δεν θα το έβρισκες και πολύ αξιόλογο το επιχείρημα.

 

Σε ότι αφορά τους νεκρούς, το ότι κάποιοι από αρχαιοτάτων χρόνων έκαιγαν τους νεκρούς δεν αποτελεί απόδειξη για την μολυσματικότητα του κορονοϊού, μετα θάνατον. Γνωρίζεις κάτι συγκεκριμένο;

Τους λεπρούς δηλαδή, που μέχρι το 50' υπήρχαν, χωρίς θεραπεία, τους έκαιγαν; Δεν γνωρίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Στην σπιναλόγκα έχει τάφους, δεν τους έκαιγαν, απ' όσο ξέρω. Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

Εκτός κι αν εκτιμάς ότι ο κορονοϊός είναι πιο μολυσματικός από την λέπρα.

 

Γνώμη μου. Η εκκλησία εξαρτάται από το κράτος κι όχι το αντίστροφο. Αν η διοικούσα εκκλησία, δεν ήταν πολιτικώς και οικονομικώς εξαρτώμενη από το ελληνικό κράτος, η στάση της μπορεί να ήταν πολύ λιγότερο μετριοπαθής. Αυτή την στιγμή, κάνει πράγματα που ΚΑΝΕΙΣ ορθόδοξος, δεν δέχεται ως ορθόδοξα. Ούτε η ίδια η Ιερά Σύνοδος που τα ορίζει και ζητά την εφαρμογή τους. Ολα συμβαίνουν με το πρόσχημα της προσωρινότητας. Γι' αυτό και τώρα που αυτό το "προσωρινό" γίνεται μόνιμο, αρχίζουν και κλωτσάνε λίγο λίγο, κάποιοι.

 

 

Με συγχωρείται για την παρέμβαση στην υπόλοιπη συζήτηση. Η πρόθεση μου είναι να κάνω φανερό, ότι οι ορθόδοξοι πιστοί, οι ιερείς και αρχιερείς ΔΕΝ βρίσκονται σε κάποια θέση "προστασίας" ή εύνοιας από το κράτος. Κι ο μόνος λόγος που το νομίζετε αυτό, είναι επειδή δεν έχετε απολύτως καμία γνώση, ούτε καν εξ ακοής, περί των όσων διακυβεύονται και σε ποια δεινή κατάσταση βρίσκονται οι εκκλησίες και οι πιστοί σήμερα. Δεν έχει να κάνει με το τί πιστεύω εγώ ή κάποιος άλλος για τον Θεό, αλλά με την επιθετική εμμονή άθεων-αγνωστικιστών-αδιάφορων προς την εκκλησία, να αναζητούν ενόχους ή/και αρνητές, στους κόλπους της και να φαντάζονται κάποιο ειδικό καθεστώς προνομίων για τις εκκλησίες.  Είναι απλώς στρέβλωση της αλήθειας, με πρόσχημα κάποια "αντικειμενική" κρίση, που δεν βασίζεται σε κανένα αντικειμενικό στοιχείο.

 

 

 

Τελευταίο σχόλιο και δεν θα ξανα διακόψω την ροή της συζήτησης, υπόσχομαι!

 

Βρισκόμαστε ΟΛΟΙ σε οδυνηρή κατάσταση. Ολες όσες έχουν γράψει εδώ μέσα, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, βιώνουν τρομερές απώλειες σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Δεν χάσαμε την βραδινή μπαρότσαρκα, στην παραλιακή ή το αχαλίνωτο κλάμπινγκ. Χάσαμε την ζωή μας. Χάσαμε την ελευθερία του λόγου, της έκφρασης, του συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι , τον ίδιο τον δημόσιο χώρο. Χάσαμε την ευλογία να σχετιζόμαστε ελεύθερα και εγκάρδια όποτε και με όποιον, μπορούσαμε. Χάσαμε τους ανθρώπους μας, πριν πεθάνουν, διότι τους αποφεύγουμε και μας αποφεύγουνε κι ακόμη κι όσοι βρισκόμαστε (αναγκαστικά, γιατί δεν έχουμε τα χρήματα να εφαρμόσουμε μια αποτελεσματικότερη καραντίνα), αναρωτιόμαστε κάθε στιγμή και δευτερόλεπτο, με ποιους όρους και για πόσο ακόμη, θα μπορούμε να βρισκόμαστε. Χάσαμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου. Κι όχι, δεν είναι ρηχός συναισθηματισμός. Καμία και κανένας, δεν θα έκλεινε το πρόσωπο του παιδιού του, ούτε και με μεταξωτό μαντήλι, για "εκπαιδευτικούς" λόγους. Καμία δασκάλα και κανένας καθηγητής, δεν ένιωσαν ανακούφιση, βλέποντας την τάξη τους έτσι. Πόσο μάλλον η μάνα και ο πατέρας. Το καταπίνουμε όλοι διότι είναι αναγκαίο. Και προσωρινό. Ελπίζουμε. Τώρα συνειδητοποιούμε χωρίς καμία αμφιβολία ότι χάνουμε το βιοτικό μας επίπεδο, για το οποίο χρόνια κοπιάζαμε (κάποιοι από μας, δεν εργάζονται από την άνοιξη ήδη και δεν προβλέπεται να βρούμε εργασία τα επόμενα χρόνια), χάνουμε ότι χτίζαμε τόσα χρόνια και πιστεύαμε για "ποιότητα" ανατροφής των παιδιών μας. Κάθε μορφωμένη μητέρα, επεδίωκε να ελαχιστοποιεί την έκθεση των παιδιών σε οθόνη και να ενισχύει την νοητική και σωματική δημιουργική κίνηση. Τώρα το μέγιστο παρεχόμενο αγαθό της πολιτείας προς τα παιδιά μας, είναι εκτεταμένη έκθεση στην οθόνη, κοινωνική απομόνωση, σωματική ακινησία, μια μάσκα σεντόνι κι ένα παγουρίνο μινιατούρα. Ψυχικά, είμαστε όλοι εξαθλιωμένοι. Κάποιοι αντέχουν, κάποιοι καταρρέουν, κάποιοι θα βιάσουν όσο γίνεται την υπομονή τους, κάποιοι θα πάρουν ψυχοφάρμακα, κάποιοι θα αυξήσουν τις δόσεις και κάποιοι απλώς αυτοκτονούν. Δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνάμεις, δεν έχουν όλοι το δικό μας σθένος, δεν έχουν όλοι την δική μας αντοχή. Κι όμως όλοι κάνουμε ανοχή, υπομονή και με επιμονή συνεχίζουμε να ψάχνουμε υποκατάστατα και ασφαλείς τρόπους να διατηρήσουμε ένα ελάχιστο "φυσιολογικότητας" στην καθημερινότητα μας,  προκειμένου να κρατηθούμε ζωντανοί και να ολοκληρώσουμε (με τα όποια τραύματα και απώλειες) τον αγώνα μας. 

ΚΑΝΕΙΣ δεν περνάει καλά. ΚΑΝΕΙΣ δεν "γουστάρει" την φάση. ΚΑΝΕΙΣ δεν απολαμβάνει προνόμια. ΚΑΝΕΙΣ δεν εξαιρείται των επιπτώσεων που έχει η παύση της ζωής. (Κανείς από εμάς τους κοινούς θνητούς. Δεν μπορώ να μιλήσω για εκείνο το ανώτερο, εξελιγμένο είδος ανθρώπων που έχουν την εξουσία και το χρήμα, να διαμορφώνει τις πολιτικές και να αυτοεξαιρείται των συνεπειών τους).

 

Κανένας δεν πήγε στο σούπερ, θελοντας να διασπείρει τον ιό, κανένας δεν πήγε για χτένισμα για να προκαλέσει αμφιβολίες ως προς τις προτεραιότητες της πολιτικής προστασίας, κανένας δεν ήπιε μπύρα στην πλατεία θέλοντας να σκοτωσει την γιαγιά του, κανένας δεν πήγε διακοπές προσπαθώντας να μολύνει την περιοχή του άλλου, κανένας δεν κατέβασε την μάσκα του θέλοντας να αποδείξει ότι η γη είναι επίπεδη, κανένας δεν πήγε στην πορεία θέλοντας να γεμίσει τις ΜΕΘ, κανένας δεν πήγε εκκλησία θέλοντας να αποδείξει την αντιδραστικότητα του στην εξουσία, κανείς δεν πήρε το παιδί του από το σχολείο, γιατί προτιμά την κατοίκων εκπαίδευση.

ΟΛΟΙ προ-σπα-θού-με να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Να κρατήσουμε τις αποστάσεις, να αποστασιοποιηθούμε, να αυτοπεριοριστούμε, αλλά να συνεχίσουμε στον βαθμό που μας επιτρέπεται και ανάλογα με την ευελιξία του ο καθένας, να εργαστούμε, να φέρουμε κάποιο εισόδημα σπίτι, να συνεχίσουμε να ενισχύουμε τα παιδιά μας σε μια "τύπου" καθημερινή φυσιολογική ρουτίνα, να ενισχύσουμε τους δικούς μας ηθικά, ψυχικά και οικονομικά και να ενισχυθούμε από αυτούς, με όποιον τρόπο δυνάμεθα.

 

Σε αυτές τις άσχημες και επώδυνες μέρες, που όλοι μάς φταίνε και κανείς δεν φταίει για όσα μας συμβαίνουν, είναι επόμενο να "την πέφτουμε" και να ζητάμε τα ρέστα στον πρώτο και πιο εύκολο στόχο. Ετσι απλά, για εκτόνωση. Γιατί κάποιος πρέπει να φταίει και κυρίως, κάποιον πρέπει να πληγώσουμε, ως αντίβαρο στον δικό μας πόνο. Ο ένας κράζει τον γείτονα του, ο άλλος τον συνάδελφο του, τον πολιτικό του αντίπαλο, ο άλλος την γιαγιά που βγήκε έξω, ο άλλος την εργαζόμενη που δεν πήρε babysiter αλλα "έχωσε" την πεθερά, ο τρίτος τον ντελιβερά που του έπεσε η μάσκα, τον ιερέα που πιστεύει στον Θεό και όποιον άλλον βρεθεί μπροστά μας.

Ναι, οκ. Εχουμε τα νεύρα μας. Ζούμε ένα χάλι. Είμαστε τρομοκρατημένοι, εξαπατημένοι και εξαθλιωμένοι. Παρόλα αυτά, όπως προσπαθούμε να είμαστε κοινωνικά υπεύθυνοι, μη διασπείροντας τον ιό, μπορούμε να προσπαθούμε, να επιδιώκουμε και να επιμένουμε με σχολαστική φροντίδα ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ, την διχόνοια, την κατάκριση.

Χρεαζόμαστε ο ένας τον άλλον κι ας διαφέρουμε. Αντί να είμαστε (όπως υποκρινόμαστε) όλοι για έναν και ένας για όλους, εμείς είμαστε ο καθένας μόνος του και όλοι εναντίον όλων.

 

Πολλές φορές παλαιότερα, "φοβόμουν" να ανοίξω το φόρουμ, έχοντας αγωνία για το πώς θα απαντήσω στο κράξιμο, που ίσως λάβω, αντί για απάντηση, από κάποια μέλη. Το αντιμετώπισα με εξοικείωση και σκληροπετσιά. Δεν νομίζω ότι ωφέλησα ή ωφελήθηκα από αυτή την απο-ευαισθησία στα όσα εισπράττω.

Τα λόγια πληγώνουν. Ακόμη κι από αγνώστους. Ακόμη και τα ρηχά λόγια, που τα έχουμε ξεχάσει, πριν ακόμη τα γράψουμε/πουμε. Πόσο μάλλον οι δημόσιοι αφορισμοί, η γελοιοποίηση, η απαξία και ο χλευασμός. Τα λόγια πληγώνουν. ΟΙ δυσκολίες μας κάνουν τραχείς και απότομους, αλλά δεν σκοτώνει μόνο ο ιός. Σκοτώνει και η αδιαφορία για την ψυχή του άλλου.

 

Ζητώ συγνώμη σε όποιον/α εκφράστηκα με τρόπο που τον προσέβαλλε, τον τάραξε ή τον πλήγωσε. Δεν έχω τέτοια πρόθεση, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι δεν κατορθώνω να εκφραστώ με τρόπο κατάλληλο, ώστε να αποδώσω τον σεβασμό που πρέπει σε κάθε άνθρωπο , παρά την διαφωνία μας.

Να με συγχωρείτε.

 

Καλό σας βράδυ.

Καλή υπομονή και δύναμη, στους κοπιάζοντες.

 

Μα αυτό λέμε όλοι εδώ: ότι όλοι έχασαν και χάνουν πράγματα, και οι πιστοί είναι ανάμεσα σε αυτούς.

Για τις άθλιες συνθήκες στις οποίες έχει περιπέσει η εκκλησία δεν γνωρίζω. Γνωρίζω όμως ότι είναι φοβερά απογοητευτικό να ακούω τον παπά να λέει στους πιστούς ότι οι επιστήμονες θέλουν να βλάψουν την πίστη κι ότι δεν χρειάζεται να τους ακούμε, γιατί σήμερα είναι στα πράγματα κι αύριο δεν είναι. Όταν τα λόγια σου επηρεάζουν κόσμο, πρέπει να προσέχεις τι λες κι όχι να κάνεις τέτοιες δηλώσεις επειδή σου την έχουν σπάσει τα διαφυγόντα κέρδη από το παγκάρι. 

 

7 ώρες πρίν, Mary1976 είπε:

Δυστυχώς επειδή είναι 6,5 η μνήμη του τώρα σχηματίζεται και έχει αρχίσει ήδη να ξεχνάει πώς ήταν πριν! Τον πιάνω να μιλάει για πράγματα όπως οι αποστάσεις και ο κορονοιος και η απαγόρευση κυκλοφορίας και οι μάσκες σαν κάτι φυσιολογικό που υπήρχε πάντα. Λογικό βέβαια για ένα παιδί της ηλικίας του που δεν έχει ακόμα συνείδηση της έννοιας του χρόνου και οι μήνες μετράνε αλλιώς. Αλλά με φρικαρει.

 

Ε ναι, αυτό είναι το χειρότερο. Για εμάς είναι δυστοπία, για τα παιδια είναι φυσιολογικό. Και το ότι τους φαίνεται φυσιολογικό το κάνει ακόμα μεγαλύτερη δυστοπία.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...