Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

5 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

ναι,δ ειναι περιεργο που παρεξηγειται παντα ο τροπος που γραφεις...;

οχι ενα σχολειο δ ειναι το ιδιο ηρεμο κ οργανωμενο οσο ενα σπιτι.ειναι τελειως διαφορετικες συνθηκες

κ στο σχολειο καποιος εχει επιλεξει τα παιχνιδια,το προγραμμα σπουδων

αν δ ειναι 2,3,4τα παιδια,τοτε ναι ειναι ζουγκλα κ το σπιτι;η οκ εκει φανταζομαστε οτι πιθανον μενουν σε βιλες εχουν ντανταδες κ αρα αλλες συνθηκες;

γι αυτο ξεφευγει το θεμα με καποια που γραφεις

κανεις δ αμφισβητει οτι πρεπει να υπαρχουν καλυτερες συνθηκες.λιγοτεροι μαθητες,περισσοτερο προσωπικο,καλυτερα κτιρια.γτ δ ειναι μονο το θεμα του μεγεθους της ταξης

 

δ συμφωνω @kotsifikos.κ θυμαμαι κ οταν ημουν εγω μαθητρια.θυμαμαι προβληματα.σε αλλα θα εστιαζα σαν μαθητρια σε αλλα σαν μαμα.ζουγκλα ομως δ μου ταιριαζει σαν χαρακτηρισμος

μπορει κ εμεις απλα να ειμασταν τυχεροι.απο κτιρια δ παμε καλα,αλλα απο ανθρωπινο δυναμικο ναι.κ πιστευω ειναι το πιο σημαντικο

οκ δ τα ξερω απο μεσα σαν δασκαλα,αλλα παιδια που πανε σχολειο εχω,εκπαιδευτικους γνωριζω.δ ειναι ολα χαλια κ παντου

δ ειναι καλο να γενικευουμε

κ φυσικα δ ειπα οτι ειναι ολα τελεια.εννοειται πως υπαρχουν αλλαγες που πρεπει να γινουν

Πρέπει να δει το σπίτι μου για να καταλάβει τι θα πει ζούγκλα χαχα .. το έχουν διαλύσει και που είμαστε ακόμα 

5 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

ναι,δ ειναι περιεργο που παρεξηγειται παντα ο τροπος που γραφεις...;

οχι ενα σχολειο δ ειναι το ιδιο ηρεμο κ οργανωμενο οσο ενα σπιτι.ειναι τελειως διαφορετικες συνθηκες

κ στο σχολειο καποιος εχει επιλεξει τα παιχνιδια,το προγραμμα σπουδων

αν δ ειναι 2,3,4τα παιδια,τοτε ναι ειναι ζουγκλα κ το σπιτι;η οκ εκει φανταζομαστε οτι πιθανον μενουν σε βιλες εχουν ντανταδες κ αρα αλλες συνθηκες;

γι αυτο ξεφευγει το θεμα με καποια που γραφεις

κανεις δ αμφισβητει οτι πρεπει να υπαρχουν καλυτερες συνθηκες.λιγοτεροι μαθητες,περισσοτερο προσωπικο,καλυτερα κτιρια.γτ δ ειναι μονο το θεμα του μεγεθους της ταξης

 

δ συμφωνω @kotsifikos.κ θυμαμαι κ οταν ημουν εγω μαθητρια.θυμαμαι προβληματα.σε αλλα θα εστιαζα σαν μαθητρια σε αλλα σαν μαμα.ζουγκλα ομως δ μου ταιριαζει σαν χαρακτηρισμος

μπορει κ εμεις απλα να ειμασταν τυχεροι.απο κτιρια δ παμε καλα,αλλα απο ανθρωπινο δυναμικο ναι.κ πιστευω ειναι το πιο σημαντικο

οκ δ τα ξερω απο μεσα σαν δασκαλα,αλλα παιδια που πανε σχολειο εχω,εκπαιδευτικους γνωριζω.δ ειναι ολα χαλια κ παντου

δ ειναι καλο να γενικευουμε

κ φυσικα δ ειπα οτι ειναι ολα τελεια.εννοειται πως υπαρχουν αλλαγες που πρεπει να γινουν

Πάντως επειδή και εγώ θυμάμαι εμένα σαν μαθήτρια δεν θυμάμαι να επικρατούσε ποτέ σε καμία αίθουσα τέτοιο χάος .. και έχω αλλάξει σχολεία .. ήμουν και σε ιδιωτικό και σε δημόσιο κάποια στιγμή .. σίγουρα από το ιδιωτικό στο δημόσιο μου φάνηκε η διαφορά αλλά όχι ότι ήταν και ζούγκλα 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 25 λεπτά , Super.mum είπε:

Πάντως επειδή και εγώ θυμάμαι εμένα σαν μαθήτρια δεν θυμάμαι να επικρατούσε ποτέ σε καμία αίθουσα τέτοιο χάος .. και έχω αλλάξει σχολεία .. ήμουν και σε ιδιωτικό και σε δημόσιο κάποια στιγμή .. σίγουρα από το ιδιωτικό στο δημόσιο μου φάνηκε η διαφορά αλλά όχι ότι ήταν και ζούγκλα 

Είμαι πολλά χρονια στο σχολείο μου, το οποίο δεν μπορώ να πω ότι έχει παιδιά που δημιουργούν προβλήματα, αλλά υπαρχει και μια κάπως μυστήρια αντιμετώπιση που συχνά φέρνει μια χαλάρωση παραπάνω από το φυσιολογικό. Τάξεις ζούγκλα έχουν υπάρξει σε εκπαιδευτικούς που έχουν δικά τους θέματα, ακόμα κ απλά όπως να είναι νεοδιόριστοι (εγώ πχ όλο τον πρώτο χρόνο), ή να είναι "ξένοι" ή να είναι τελειως ακατάλληλοι για τάξη,  ή τα πιο συνηθισμένα που γίνονται σε μαθήματα που τα παιδια δεν υπολογιζουν. Αλλά για να πω την αλήθεια μια τάξη νηπιαγωγείου σαν ζουγκλα τη φαντάζομαι. Μόο κ μόνο στο φαγητό πχ, να ψάχνουν τσάντες, το ένα να μην ανοίγει το ταπερ, το αλλο να μην ανόιγει την τσάντα κλπ, με τρομάζει. Οι δασκάλες τους θα έχουν συνηθίσει φυσικά, αλλά εμένα μου φαίνεται χαοτικό, και υποθέτω ότι κ σε ένα παιδί που μεγαλώνει σε ήρεμο περιβάλλον θα είναι χαοτικό. 

3 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

αυτα που αναφερεις για τα ντροπαλα παιδια εγω θεωρω οτι μακροπροθεσμα κ με δουλεια θα τους βγει σε καλο

δεν ξέρω... ίσως κρίνω απο τον εαυτό μου., η δική μου συστολή δεν λύθηκε στο σχολειο, μάλλον λύθηκε στο λύκειο αλλά μετα τη β τάξη. στο δημοτικό - γυμνάσιο δεν είναι ότι δεν είχα παρέες, αλλά ήμουν πολύ ανασφαλής, δεν μου άρεσε να βλέπω παιδιά να κάνουν αταξίες, δεν ήθελα να με θεωρούν φυτό, δεν ήθελα να μπλέκω σε ομαδικές "αταξίες" ή κοπάνες, κάποιοι με κορόιδευαν γιατί η μαμά μου με έντυνε πιο μπεμπε απ ό,τι ταίριαζε στην ηλικία μου, δεν μπορούσα τα ομαδικά παιχνίδια στη γυμναστική κλπ. Γενικά, χωρίς να έχω κάποια συγκεκριμένη κακή ανάμνηση, ας πούμε ότι στην τάξη μάλλον περνουσα καλύτερα από το διάλειμμα. Κι επειδή γενικά είχα και καλούς καθηγητές, από το γυμνάσιο κ μετά που θυμάαι, έχω ευχάριστη ανάμνηση από το μάθημα. και από κάποια πάρτι που περνούσαμε καλά φυσικά, και κάποιους φίλους, αλλά πολύ επιλεκτικά. Ακόμα και τώρα που το βλέπω ως καθηγήτραι, η συμπεριφορά "αγέλης" που βλέπω κάποιες φορές σε παιδια, ή τα παιδιά που επιβάλλονται στους άλλους (όχι με την κακή έννοια), με κάνουν να νιώθω αμήχανα κι ας μην με αφορά άμεσα. 

3 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

κανεις δ αμφισβητει οτι ειναι καλυτερα τα μικροτερα τμηματα

προοδος ομως υπαρχει κ αυτο ειναι σημαντικο

Εντάξει σίγουρα υπάρχει πρόοδος. Απλώς βλέποντας το από μέσα, κάποιες φορές είναι πολύ διαφορετικά αυτά που κάνουμε σε δυο τμήματα της ίδιας τάξης, τη βασική ύλη προφανώς την ίδια κάνουμε, αλλά στο ένα μπορεί να εμβαθύνεις, να κάνεις μια ωραία συζήτηση, μια πιο δύσκολη άσκηση, έστω κ το πιο απλό να κυλήσει πιο γρήγορα το μάθημα και να αφήσεις τα παιδιά να χαλαρώσουν, ενώ στο άλλο να είσαι στην τσίτα, κάθε λίγο παρατ΄ρηση σε κάποιον, κάθε λίγο κάποιος να πετάγεται, και να φτάσεις ασθμαίνοντας στο κουδούνι να έχεις πει απλώς τα αναγκαία. και είανι καθαρά θέμα τύχης σε ποιο από τα δύο τήματα θα βρεθεί κάποιο παιδί. έτσι όσο πιο πολλά είναι, τόσο πιο πολυ αυξάνονται οι πιθανότητςε να υπάρχουν διακοπές, περισπασμοί, λιγότερη ενασχόληση με τις ανάγκς καθενός κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 14 λεπτά , Έσπερος είπε:

Αλλά για να πω την αλήθεια μια τάξη νηπιαγωγείου σαν ζουγκλα τη φαντάζομαι. Μόο κ μόνο στο φαγητό πχ, να ψάχνουν τσάντες, το ένα να μην ανοίγει το ταπερ, το αλλο να μην ανόιγει την τσάντα κλπ, με τρομάζει. Οι δασκάλες τους θα έχουν συνηθίσει φυσικά, αλλά εμένα μου φαίνεται χαοτικό, και υποθέτω ότι κ σε ένα παιδί που μεγαλώνει σε ήρεμο περιβάλλον θα είναι χαοτικό. 

Πω πω βρε παιδί μου, το έχεις αλήθεια πάρει τόσο στραβά που το παιδί σου πάει σχολείο! Πόσο "τρομακτικό" όπως λες σκηνικό μπορεί να είναι το να τρώνε 25 παιδάκια μαζί; Καί ήμαρτον επιτέλους με αυτό το άνοιγμα του τάπερ! Σε έχει στοιχειώσει πιά! Δε νομίζω ότι μένει κανένα νηστικό επειδή το τάπερ και η τσάντα δεν ανοίγουν εύκολα :).

Πάντως την έννοια του χάους αλλιώς την αντιλαμβανόμαστε εμείς και αλλιώς τα παιδιά. Μη θεωρείς δεδομένο ότι επειδή προσφέρετε στο σπίτι ένα ήρεμο και πληρως ελεγχόμενο περιβάλλον, το παιδί επιθυμεί μόνο αυτό και θα νιώθει άβολα οπουδήποτε αλλού. Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να τον ενδιαφέρουν τα νέα ερεθίσματα  και το "χαος" που εσύ τρέμεις εκείνον να τον εξιτάρει; Το δικό σου feedback από το γιό σου πιο είναι τώρα που πέρασε ένας μήνας; Βλέπεις θετικές αλλαγές έστω και μέσα σε αυτό το χάος; 

 

Για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ δεδομένο ότι ένα ολιγομελές τμήμα δίνει τη δυνατότητα στη νηπιαγωγό να προσφέρει εξατομικευμένη φροντίδα σε σχέση με ένα τμήμα 25 παιδιών.  Ωστόσο δεν καταλαβαίνω γιατί η κουβέντα μπήκε στη λογική να συγκρίνουμε την τάξη των 25 παιδιών με το σπίτι. Όσο ψαγμένος και αν είναι ο γονιός ή ο φροντιστής, η επαφή με συνομήλικα δεν αντικαθίσταται. Και στα 4 είναι πολύ βαρύ για ένα παιδάκι να ζει την καθημερινότητα με ενήλικες. Δεν ξέρω ειλικρινά γιατί η κουβέντα μπήκε σε αυτή τη βάση.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Anna3011 είπε:

Ωστόσο δεν καταλαβαίνω γιατί η κουβέντα μπήκε στη λογική να συγκρίνουμε την τάξη των 25 παιδιών με το σπίτι. Όσο ψαγμένος και αν είναι ο γονιός ή ο φροντιστής, η επαφή με συνομήλικα δεν αντικαθίσταται. Και στα 4 είναι πολύ βαρύ για ένα παιδάκι να ζει την καθημερινότητα με ενήλικες. Δεν ξέρω ειλικρινά γιατί η κουβέντα μπήκε σε αυτή τη βάση.

Το συγκρίνω μόνο ως προς το αν το παιδί επηρεάζεται παραπάνω από την πολυκοσμία του σχολείου. Εννοώ ότι πχ το τρίτο παιδί μιας οικογένειας μάλλον δεν έχει μάθει σε ηρεμία. το σχολείο μπορεί να του φαίεται και καλύτερο επειδή εκεί έχει συνομήλικα και όχι μεγαλύτερα να του επιβάλλονται με τον τρόπο τους. για ένα παιδί που μεγαλώνει στο σπίτι, δεν ξέρω πώς είναι  αυτη η μετάβαση στα τόσα άτομα. εξακολουθεί να μην λέει πολλά για το σχολείο. μετά βίας θα μου πει από τις δραστηριότητες, που τις μισές φορές είναι στερεότυπα επαναλαμβανόμενη οπότε δεν ξέρω αν ισχύει. σχεδον κάθε μέρα έχει υπολείμματα μαρκαδόρου στα χέρια, αλλα δεν μου λέει τι έχει ζωγραφίσει. κάποιες φορές όμως τραγουδάει με ακταλαβαίστικά λόγια μελωδίες, πράγμα που δεν έκανε πριν, ίσως αυτά είναι τραγούδια που έμαθε εκεί. δεν έχω καταλάβει επίσης αν έχουν ξεκινήσει Αγγλικά. επίσης δεν έχω καταλάβει πώς περνάει τον χρόο του στο διάλειμμα κ αν αρχιζει να συναναστρέφεται. μάλλον όχι. για να μου πει κάποια ονόματα συμμαθητών, εκτός από 1-2 που φαίνεται πως είναι στην ίδια ομάδα κ κάθονται μαζί, πρεπει να πω εγώω ονόματα για να μου λέει αν υπάρχουν. κατά τ' άλλα δεν βλέπω κάτι άλλο, δεν ξέρω και τι θετικό να περιμένω. πρόοδο πχ στη ζωγραφική; τέτοιο πράγμα δεν έχω δει. μόνο ότι στέκεται πιο πολύ στις εικόνες των βιβλίων σε σχέση με παλιά, που μπορεί όμως να έιναι τυχαίο, γιατί ένα διάστημα έιχε βαρεθεί τα βιβλία του κ δεν διαβάζαμε πολύ. ούτε κάτι αρνητικό όμως βλέπω. ένταση, κούραση κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 26 λεπτά , Έσπερος είπε:

Το συγκρίνω μόνο ως προς το αν το παιδί επηρεάζεται παραπάνω από την πολυκοσμία του σχολείου. Εννοώ ότι πχ το τρίτο παιδί μιας οικογένειας μάλλον δεν έχει μάθει σε ηρεμία. το σχολείο μπορεί να του φαίεται και καλύτερο επειδή εκεί έχει συνομήλικα και όχι μεγαλύτερα να του επιβάλλονται με τον τρόπο τους. για ένα παιδί που μεγαλώνει στο σπίτι, δεν ξέρω πώς είναι  αυτη η μετάβαση στα τόσα άτομα. εξακολουθεί να μην λέει πολλά για το σχολείο. μετά βίας θα μου πει από τις δραστηριότητες, που τις μισές φορές είναι στερεότυπα επαναλαμβανόμενη οπότε δεν ξέρω αν ισχύει. σχεδον κάθε μέρα έχει υπολείμματα μαρκαδόρου στα χέρια, αλλα δεν μου λέει τι έχει ζωγραφίσει. κάποιες φορές όμως τραγουδάει με ακταλαβαίστικά λόγια μελωδίες, πράγμα που δεν έκανε πριν, ίσως αυτά είναι τραγούδια που έμαθε εκεί. δεν έχω καταλάβει επίσης αν έχουν ξεκινήσει Αγγλικά. επίσης δεν έχω καταλάβει πώς περνάει τον χρόο του στο διάλειμμα κ αν αρχιζει να συναναστρέφεται. μάλλον όχι. για να μου πει κάποια ονόματα συμμαθητών, εκτός από 1-2 που φαίνεται πως είναι στην ίδια ομάδα κ κάθονται μαζί, πρεπει να πω εγώω ονόματα για να μου λέει αν υπάρχουν. κατά τ' άλλα δεν βλέπω κάτι άλλο, δεν ξέρω και τι θετικό να περιμένω. πρόοδο πχ στη ζωγραφική; τέτοιο πράγμα δεν έχω δει. μόνο ότι στέκεται πιο πολύ στις εικόνες των βιβλίων σε σχέση με παλιά, που μπορεί όμως να έιναι τυχαίο, γιατί ένα διάστημα έιχε βαρεθεί τα βιβλία του κ δεν διαβάζαμε πολύ. ούτε κάτι αρνητικό όμως βλέπω. ένταση, κούραση κλπ. 

πως να βελτιωθει  καλε η ζωγραφικη σε 2 εβδομαδες? δεν τους κανουν μαθημα ζωγραφικης, θα τους λενε ζωγραφίστε κατι, και το καθενα κανει οτι του ρθει, οπως και στο σπιτι. Πιο πιθανό είναι στο σπίτι να του δίνατε οδηγίες στη ζωγραφική, παρά στο σχολείο. Και αφού όπως λες ήξερε από πριν να κρατάει μολύβι κλπ, δεν θα δεις κατι άμεσα. Τα γράμματα τα ξέρει, σωστά; Γιατί απ΄ότι έχω μάθει από 2 προνήπια, έχουν ήδη μπει στα γραμματάκια, δηλαδή έχουν δει ένα-δύο φωνήεντα, όχι κάτι τρελό.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 hour ago, Έσπερος είπε:

Μόο κ μόνο στο φαγητό πχ, να ψάχνουν τσάντες, το ένα να μην ανοίγει το ταπερ, το αλλο να μην ανόιγει την τσάντα κλπ, με τρομάζει.

Νομίζω περισσότερο εσύ τα σκέφτεσαι αυτά γιατί ακόμα κ τα παιδάκια ξέρουν ακριβώς που βάζουν τις τσάντες τους, αυτά τις αφήνουν στα ντουλαπάκια κ δεν χρειάζεται να τις ψάξουν.. Κ πραγματικά δεν πιστεύω κανένα παιδάκι να μην μπορεί να ανοίξει την τσάντα που είναι με φερμουάρ κ από 1 χρόνων περίπου αρχίζουν να τα ανοίγουν. Όσο για τα τάπερ πιστεύω όλες οι μαμάδες βάζουμε με εύκολα ανοίγματα.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα,κ εγω δ θα ηθελα να εχω ευθυνη 25παιδακια ειτε στο ταισμα ειτε για μαθημα κ γι αυτο δ εγινα δασκαλα.δ ειναι ολα για ολους

κ οκ,καποιοι μπηκαν κ κατα λαθος εκει.οχι οι περισσοτεροι.κ ολο κ κτ εμαθαν

τα περισσοτερα παιδακια σε ηρεμο περιβαλλον μεγαλωνουν

κ μια χαρα τα πανε στο σχολειο κ κε το ανοιγμα του ταπερ

τα πιο πολλα εχουν ζησει κ στιγμες "χαους" σε παρτυ,παιδικες,παιδοτοπους κλπ

δ ξερω,ο τροπος που τα παρουσιαζεις ειναι πολυ "καπως"

ουτε ολα τα μικροτερα παιδακια "καταπιεζονται" απο αδερφια για να προτιμανε το σχολειο.δ ξερω,προσωπικα,ειναι τοσο μακρια οσα γραφεις απο τον τροπο σκεψης μου.κ ουτε βλεπω γυρω μου τετοια

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 25 λεπτά , irin είπε:

πως να βελτιωθει  καλε η ζωγραφικη σε 2 εβδομαδες? δεν τους κανουν μαθημα ζωγραφικης, θα τους λενε ζωγραφίστε κατι, και το καθενα κανει οτι του ρθει, οπως και στο σπιτι. Πιο πιθανό είναι στο σπίτι να του δίνατε οδηγίες στη ζωγραφική, παρά στο σχολείο. Και αφού όπως λες ήξερε από πριν να κρατάει μολύβι κλπ, δεν θα δεις κατι άμεσα. Τα γράμματα τα ξέρει, σωστά; Γιατί απ΄ότι έχω μάθει από 2 προνήπια, έχουν ήδη μπει στα γραμματάκια, δηλαδή έχουν δει ένα-δύο φωνήεντα, όχι κάτι τρελό.

ναι ξέρει γράμματα κ αριθμούς, όχι όμως να τα γράφει. 

 

στηνζωγραφικη τον έχω δει κάποιες φορές αυθόρμητα να πιάνει σωστά το μολύβι, ενώ πιο παλιά έπρεπε να του το πούμε. υποθέτω ότι αυτό το έμαθε εκεί. αλλά μετά απο λίγη ώρα το αφήνει όπως τον βολεύει. στη ζωγραφική είναι πολύ πίσω, βασικά χρωματίζει κ δεν τον συγκινεί να χρωματίσει κάποιο σχέδιο. Οπότε σ αυτό περιμενω να έχει βελτίωση. Επίσης έχω δει να πλάθει καλύτερα την πλαστελίνη. 

πρίν από 27 λεπτά , mama16 είπε:

Νομίζω περισσότερο εσύ τα σκέφτεσαι αυτά γιατί ακόμα κ τα παιδάκια ξέρουν ακριβώς που βάζουν τις τσάντες τους, αυτά τις αφήνουν στα ντουλαπάκια κ δεν χρειάζεται να τις ψάξουν.. Κ πραγματικά δεν πιστεύω κανένα παιδάκι να μην μπορεί να ανοίξει την τσάντα που είναι με φερμουάρ κ από 1 χρόνων περίπου αρχίζουν να τα ανοίγουν. Όσο για τα τάπερ πιστεύω όλες οι μαμάδες βάζουμε με εύκολα ανοίγματα.

πριν από λίγες μέρες πάντως έλεγαν σε μια μαμα ότι δεν ανοίγει την τσάντα του κάποιο παιδάκι. 

πρίν από 24 λεπτά , vicky86 είπε:

κοιτα,κ εγω δ θα ηθελα να εχω ευθυνη 25παιδακια ειτε στο ταισμα ειτε για μαθημα κ γι αυτο δ εγινα δασκαλα.δ ειναι ολα για ολους

κ οκ,καποιοι μπηκαν κ κατα λαθος εκει.οχι οι περισσοτεροι.κ ολο κ κτ εμαθαν

τα περισσοτερα παιδακια σε ηρεμο περιβαλλον μεγαλωνουν

κ μια χαρα τα πανε στο σχολειο κ κε το ανοιγμα του ταπερ

τα πιο πολλα εχουν ζησει κ στιγμες "χαους" σε παρτυ,παιδικες,παιδοτοπους κλπ

δ ξερω,ο τροπος που τα παρουσιαζεις ειναι πολυ "καπως"

ουτε ολα τα μικροτερα παιδακια "καταπιεζονται" απο αδερφια για να προτιμανε το σχολειο.δ ξερω,προσωπικα,ειναι τοσο μακρια οσα γραφεις απο τον τροπο σκεψης μου.κ ουτε βλεπω γυρω μου τετοια

η αλήθεια είναι ότι δεν έχω εικόνα γενθκα από συμοεριφορα νηπίων. ή θα είναι σε δημόσιο χώρο πολύ εμφανείς περιπτώσεις φασαρίας κ ενόχλησης των γύρω με τους γονείς να αδιαφορούν, που μ ενοχλούσε από μικρή, ή παιδιά φίλων πιο παλιά κάποιων που ετυχε να κάνουν παιδιά νωρίς όταν εγω ήμουν εκεί γύρω στα 25-30 που με έφερνε πάντα σε αμηχανία το ότι δεν μπορπυσα να κάνω μια κουβέντα με τους γονείς τους, ή κάποια συγγενικά που μου άρεσε πολύ να παίζουμε αλλά ήταν άλλη περίπτωση, γιατί εκεί έπαιζα μαζί τους οπότε δεν διέκοπταν κάποια ενήλικη συζήτηση. οπότε δεν έχω αίσθηση του πώς συμπεριφέρονται σε ομάδα, κι αυτές τις εντυπώσεις που είχα προ δεκαετίας μπορεί τώρα να μην τις είχα, έχοντας άλλες εμπειριες στη ζωή μου. κρίνοντας από τον δικό μου  που κατά κοινή ομολογία είναι ήσυχο κ συνεργάσιμο παιδί, που δεν είναι ότι λέμε κάτι κ γίνεται αμέσως, δεν μπορώ να το φανταστώ αυτό επι 25. 

Το τι κάνουν γενθκα, αν δεν μας λενε, πώς το μαθαίνουμε; φέρνουν κατά καιρούς εργασίες στο σπίτι; 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, mama16 είπε:

Νομίζω περισσότερο εσύ τα σκέφτεσαι αυτά γιατί ακόμα κ τα παιδάκια ξέρουν ακριβώς που βάζουν τις τσάντες τους, αυτά τις αφήνουν στα ντουλαπάκια κ δεν χρειάζεται να τις ψάξουν.. Κ πραγματικά δεν πιστεύω κανένα παιδάκι να μην μπορεί να ανοίξει την τσάντα που είναι με φερμουάρ κ από 1 χρόνων περίπου αρχίζουν να τα ανοίγουν. Όσο για τα τάπερ πιστεύω όλες οι μαμάδες βάζουμε με εύκολα ανοίγματα.

Κορίτσια δεν ξέρω αλλά εμένα από 1 μισή έτους άνοιγε όλα τα τάπερ όσο δύσκολα και να ήταν και όλες τις τσάντες , απορώ πραγματικά αν κάποιο δεν μπορεί στα 4 μου φαίνεται περίεργο 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 44 λεπτά , Super.mum είπε:

Κορίτσια δεν ξέρω αλλά εμένα από 1 μισή έτους άνοιγε όλα τα τάπερ όσο δύσκολα και να ήταν και όλες τις τσάντες , απορώ πραγματικά αν κάποιο δεν μπορεί στα 4 μου φαίνεται περίεργο 

Δεν είανι ααπαραίτητο ότι δεν μπορούν, μπορεί απλώς να έχουν μάθει να τους τα δίνουν έτοιμα κι υπάρχουν κ γονείς ή μάλλον ιδίως παππούδες που επειδή δεν θε΄λουν λερωμα και ακαταστασία, δεν αφήνουν τα παιδιά να κάνουν πολλά πράγματα. τελος πάντων όμως μην κολλάμε σε λεπτομέρειες. Δεν μπορω να φανταστώ ότι όταν λένε πως είνια ώρα φαγητύ τα παιδάκια κάνουν σειρά κ παι΄ρνουν υπομονετικά τα τσαντάκια τους ήρεμα κ πολιτισμένα κ πάνε κ κάθονται στα τραπεζάκια χωρίς να γίνουν διάφορα απρόοπτα. μια αναστάτωση σίγουρα θα υπάρχει. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Έσπερος said:

Δεν είανι ααπαραίτητο ότι δεν μπορούν, μπορεί απλώς να έχουν μάθει να τους τα δίνουν έτοιμα κι υπάρχουν κ γονείς ή μάλλον ιδίως παππούδες που επειδή δεν θε΄λουν λερωμα και ακαταστασία, δεν αφήνουν τα παιδιά να κάνουν πολλά πράγματα. τελος πάντων όμως μην κολλάμε σε λεπτομέρειες. Δεν μπορω να φανταστώ ότι όταν λένε πως είνια ώρα φαγητύ τα παιδάκια κάνουν σειρά κ παι΄ρνουν υπομονετικά τα τσαντάκια τους ήρεμα κ πολιτισμένα κ πάνε κ κάθονται στα τραπεζάκια χωρίς να γίνουν διάφορα απρόοπτα. μια αναστάτωση σίγουρα θα υπάρχει. 

Ναι, θα υπάρχει μια αναστάτωση, πού είναι το πρόβλημα? παιδάκια είναι όχι ο στρατός της βόρειας Κορέας 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 50 λεπτά , maripoz είπε:

Ναι, θα υπάρχει μια αναστάτωση, πού είναι το πρόβλημα? παιδάκια είναι όχι ο στρατός της βόρειας Κορέας 

μην πιάνουμε ομωα μεμονωμένες φράσεις. είπα απλα ότι αναρψτιεμαι γιατί ξεχνάει κάποια πράγματα όπως τη μάσκα ή το μπουκάλι ανοιχτό το στόμιο κ υποθέτω ότι είναι η αναστάτωση που φταίει γιατί στο σπίτι κάνει δουλειές σωστά. τίποτα άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Έσπερος said:

μην πιάνουμε ομωα μεμονωμένες φράσεις. είπα απλα ότι αναρψτιεμαι γιατί ξεχνάει κάποια πράγματα όπως τη μάσκα ή το μπουκάλι ανοιχτό το στόμιο κ υποθέτω ότι είναι η αναστάτωση που φταίει γιατί στο σπίτι κάνει δουλειές σωστά. τίποτα άλλο. 

Είναι πιο πολλά τα ερεθίσματα και ξεχνιούνται. Εμένα στο σχολείο, συχνά του φεύγουν λίγες σταγόνες τσίσα (πριν μια βδομάδα κατουρήθηκε εντελώς μετά από πολύ καιρό!), διότι είναι προσηλωμένος σε όσα κάνουν. Παραδόξως εκεί συγκεντρώνεται περισσότερο. Ανά διαστήματα θα σας δίνουν / δείχνουν τις εργασίες τους. Κάνουν και χειροτεχνίες και φύλλα εργασίας. Αν δεν έχουν ήδη ξεκινήσει, θα ξεκινήσουν να γράφουν και γράμματα. Συνάντηση πότε έχετε? Να τα σημειώσεις όσα θες να ρωτήσεις για να μην τα ξεχάσεις. Το βασικότερο είναι αν έχει κίνητρο, εάν δείχνει ενδιαφέρον για όλα όσα συμβαίνουν/κάνουν/μαθαίνουν.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 20 λεπτά , Yovanna είπε:

Είναι πιο πολλά τα ερεθίσματα και ξεχνιούνται. Εμένα στο σχολείο, συχνά του φεύγουν λίγες σταγόνες τσίσα (πριν μια βδομάδα κατουρήθηκε εντελώς μετά από πολύ καιρό!), διότι είναι προσηλωμένος σε όσα κάνουν. Παραδόξως εκεί συγκεντρώνεται περισσότερο. Ανά διαστήματα θα σας δίνουν / δείχνουν τις εργασίες τους. Κάνουν και χειροτεχνίες και φύλλα εργασίας. Αν δεν έχουν ήδη ξεκινήσει, θα ξεκινήσουν να γράφουν και γράμματα. Συνάντηση πότε έχετε? Να τα σημειώσεις όσα θες να ρωτήσεις για να μην τα ξεχάσεις. Το βασικότερο είναι αν έχει κίνητρο, εάν δείχνει ενδιαφέρον για όλα όσα συμβαίνουν/κάνουν/μαθαίνουν.

Μπορούν να αρχίσουν να γράφουν γράμματα?νομίζω ότι δεν εινσι ακόμη έτοιμο το χέρι τους 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

9 minutes ago, μαγιοπουλας said:

Μπορούν να αρχίσουν να γράφουν γράμματα?νομίζω ότι δεν εινσι ακόμη έτοιμο το χέρι τους 

Και όμως, έχω πάθει πλάκα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Γράφουν το όνομα τους και λεξούλες σε διάφορες εργασίες, πχ έφτιαξαν από μια κάρτα για τις γιαγιάδες για την ημέρα του παππού και της γιαγιάς, "χρόνια πολλά γιαγιά " κτλ. Επίσης χθες στην ενημέρωση μου έδειξαν τα φύλλα εργασίας που έχουν κάνει και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Επίσης φοβερή δουλειά στη ζωγραφική. Πιο μετά, θα ξεκινήσουν να γράφουν και αριθμούς. 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Έσπερος said:

μην πιάνουμε ομωα μεμονωμένες φράσεις. είπα απλα ότι αναρψτιεμαι γιατί ξεχνάει κάποια πράγματα όπως τη μάσκα ή το μπουκάλι ανοιχτό το στόμιο κ υποθέτω ότι είναι η αναστάτωση που φταίει γιατί στο σπίτι κάνει δουλειές σωστά. τίποτα άλλο. 

Είναι και καινούρια αυτά που έχει να κάνει όμως, δηλαδή στο σπίτι δεν φοράει μασκα ούτε πινει από το μπουκάλι οπότε δεν τα έχει μάθει "βιωματικα" δεν σας έχει δει να τα κάνετε ώστε να τα επαναλαμβανει ούτε είναι επί τόπου κάποιος να του τα θυμίσει. Είναι δύσκολο να θυμάται αυτα που του λες από το σπιτι ανάμεσα σε τοσα ερεθισματα που έχει στο σχολείο 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 59 λεπτά , maripoz είπε:

Είναι και καινούρια αυτά που έχει να κάνει όμως, δηλαδή στο σπίτι δεν φοράει μασκα ούτε πινει από το μπουκάλι οπότε δεν τα έχει μάθει "βιωματικα" δεν σας έχει δει να τα κάνετε ώστε να τα επαναλαμβανει ούτε είναι επί τόπου κάποιος να του τα θυμίσει. Είναι δύσκολο να θυμάται αυτα που του λες από το σπιτι ανάμεσα σε τοσα ερεθισματα που έχει στο σχολείο 

από το ίδιο μπουκάλι πίνει σπίτι, έχω ένα παγουρινο μονιμα γεμάτο για να παίρνει όποτε θέλει. Όχι ότι σπίτι το κλείνει, απλώς το αφήνει στο τραπέζι. Απλώς γενθκα μαθαίνει εύκολα, αλλά τπ ίδιο λέμε. τα πολλά ερεθίσματα του σχολείου τον από συντονίζουν. στο σπίτι με ηρεμία παρατηρεί κ αφομοιώνει. δεν καταλαβαίνω πού διαφωνούμε. 

1 ώρα πρίν, Yovanna είπε:

Είναι πιο πολλά τα ερεθίσματα και ξεχνιούνται. Εμένα στο σχολείο, συχνά του φεύγουν λίγες σταγόνες τσίσα (πριν μια βδομάδα κατουρήθηκε εντελώς μετά από πολύ καιρό!), διότι είναι προσηλωμένος σε όσα κάνουν. Παραδόξως εκεί συγκεντρώνεται περισσότερο. Ανά διαστήματα θα σας δίνουν / δείχνουν τις εργασίες τους. Κάνουν και χειροτεχνίες και φύλλα εργασίας. Αν δεν έχουν ήδη ξεκινήσει, θα ξεκινήσουν να γράφουν και γράμματα. Συνάντηση πότε έχετε? Να τα σημειώσεις όσα θες να ρωτήσεις για να μην τα ξεχάσεις. Το βασικότερο είναι αν έχει κίνητρο, εάν δείχνει ενδιαφέρον για όλα όσα συμβαίνουν/κάνουν/μαθαίνουν.

δεν μας έχουν πει για συνάντηση. γίνονται ανακατατάξεις όμως κ μάλλον θα σπάσουν τα τμήματα. το να γράφουν γράμματα είναι πραγματικά το τελευταίο που μ απασχολεί. δεν μ αρέσει που η ύλη του δημοτικού έχει κατέβει στο νηπιαγωγειο. καλλιτεχνικα, χειροτεχνίες κ διαθεματικά για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις ελπίζω να κάνουν. λογικά θα του αρέσει να μαθαίνει, ελπίζω να μην μου πει τα ίδια με την άλλη φορά, το παιδί αγαπά πολύ τη γνώση. Με απασχολεί να μου πουν αν αυτοεξυπηρετειται σε όλα, αν μαζεύει ο,τι πρέπει κ ίσως αν επικοινωνεί με τα άλλα παιδάκια κάπως καλύτερα. Αλλά θέλω να ξέρω τι κάνουν, με τι ασχολούνται, αν μαθαίνουν πράγματα, δεν ξέρω όμως πώς να το ρωτήσω χωρίς να φανεί ότι κάνω έλεγχο. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Έσπερος said:

δεν μας έχουν πει για συνάντηση. γίνονται ανακατατάξεις όμως κ μάλλον θα σπάσουν τα τμήματα. το να γράφουν γράμματα είναι πραγματικά το τελευταίο που μ απασχολεί. δεν μ αρέσει που η ύλη του δημοτικού έχει κατέβει στο νηπιαγωγειο. καλλιτεχνικα, χειροτεχνίες κ διαθεματικά για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις ελπίζω να κάνουν. λογικά θα του αρέσει να μαθαίνει, ελπίζω να μην μου πει τα ίδια με την άλλη φορά, το παιδί αγαπά πολύ τη γνώση. Με απασχολεί να μου πουν αν αυτοεξυπηρετειται σε όλα, αν μαζεύει ο,τι πρέπει κ ίσως αν επικοινωνεί με τα άλλα παιδάκια κάπως καλύτερα. Αλλά θέλω να ξέρω τι κάνουν, με τι ασχολούνται, αν μαθαίνουν πράγματα, δεν ξέρω όμως πώς να το ρωτήσω χωρίς να φανεί ότι κάνω έλεγχο. 

Πλέον τα περισσότερα παιδιά πάνε παιδικό και αυτά που σε ενδιαφέρει να κάνουν στο νήπιο, έχουν ξεκινήσει να τα κάνουν πολύ νωρίτερα. Οπότε το να μπούν στο χαλαρό σε γραφή, είναι φυσικό επακόλουθο. Και δεν είναι και όλη η ύλη του δημοτικού αυτή. Πλέον τα παιδιά είναι πολύ πιο προχωρημένα απ'ότι είμασταν εμείς. Ασχολούμστε πολύ περισσότερο μαζί τους, συν το ότι πάνε πιο νωρίς σχολείο. Δεν είναι κακό το να μη φάνε τη μισή χρονιά της πρώτης δημοτικού με το να γράφουν γράμματα. Θα έχουν ένα σωρό άλλα πράγματα να κάνουν και να μάθουν.

Δεν είναι έλεγχος να ρωτήσεις με τί ασχολείται το παιδί σου στο σχολείο. Κανείς δεν πρόκειται να το σκεφτεί αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 34 λεπτά , Έσπερος είπε:

από το ίδιο μπουκάλι πίνει σπίτι, έχω ένα παγουρινο μονιμα γεμάτο για να παίρνει όποτε θέλει. Όχι ότι σπίτι το κλείνει, απλώς το αφήνει στο τραπέζι. Απλώς γενθκα μαθαίνει εύκολα, αλλά τπ ίδιο λέμε. τα πολλά ερεθίσματα του σχολείου τον από συντονίζουν. στο σπίτι με ηρεμία παρατηρεί κ αφομοιώνει. δεν καταλαβαίνω πού διαφωνούμε. 

δεν μας έχουν πει για συνάντηση. γίνονται ανακατατάξεις όμως κ μάλλον θα σπάσουν τα τμήματα. το να γράφουν γράμματα είναι πραγματικά το τελευταίο που μ απασχολεί. δεν μ αρέσει που η ύλη του δημοτικού έχει κατέβει στο νηπιαγωγειο. καλλιτεχνικα, χειροτεχνίες κ διαθεματικά για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις ελπίζω να κάνουν. λογικά θα του αρέσει να μαθαίνει, ελπίζω να μην μου πει τα ίδια με την άλλη φορά, το παιδί αγαπά πολύ τη γνώση. Με απασχολεί να μου πουν αν αυτοεξυπηρετειται σε όλα, αν μαζεύει ο,τι πρέπει κ ίσως αν επικοινωνεί με τα άλλα παιδάκια κάπως καλύτερα. Αλλά θέλω να ξέρω τι κάνουν, με τι ασχολούνται, αν μαθαίνουν πράγματα, δεν ξέρω όμως πώς να το ρωτήσω χωρίς να φανεί ότι κάνω έλεγχο. 

Αν πας σε συναντηση κατα τον δεκεμβρη θα δεις τον φακελο του

Οποτε θα δεις κ τα φυλλαδια κ οτι εχει ζωγραφισει

Συνηθως η ταξη εχει στολισμενα με δικες τους χειροτεχνιες κ φερνουν κ σπιτι

Τωρα εμενα εχει παει 2 βδομαδες στην ουσια. Μου ειπε οτι εκαναν πρωτη μερα το αρχικο του ονοματος. Το ο κ το χ νομιζω. Φτιαξαν ομαδουλες, λογικα ειπαν κανονες. Κ κτ σαν πινακα επιβραβευσης. Επισης μιλησαν για το περιβαλλον γτ λεει διαφορα

Αλλα σκεψου εμεις ουτε τα αναλωσιμα δ προλαβαμε να παμε

Συνηθως καθε βδομαδα εφερνε κτ σπιτι

Επισης εχουν ξεκινησει ηδη αγγλικα σε εμας. Κανανε μουσικη. Γυμναστικη κανουν επισης

Κ μου ανεφερε κ ενα βιβλιο

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 31 λεπτά , Yovanna είπε:

Πλέον τα περισσότερα παιδιά πάνε παιδικό και αυτά που σε ενδιαφέρει να κάνουν στο νήπιο, έχουν ξεκινήσει να τα κάνουν πολύ νωρίτερα. Οπότε το να μπούν στο χαλαρό σε γραφή, είναι φυσικό επακόλουθο. Και δεν είναι και όλη η ύλη του δημοτικού αυτή. Πλέον τα παιδιά είναι πολύ πιο προχωρημένα απ'ότι είμασταν εμείς. Ασχολούμστε πολύ περισσότερο μαζί τους, συν το ότι πάνε πιο νωρίς σχολείο. Δεν είναι κακό το να μη φάνε τη μισή χρονιά της πρώτης δημοτικού με το να γράφουν γράμματα. Θα έχουν ένα σωρό άλλα πράγματα να κάνουν και να μάθουν.

Δεν είναι έλεγχος να ρωτήσεις με τί ασχολείται το παιδί σου στο σχολείο. Κανείς δεν πρόκειται να το σκεφτεί αυτό. 

Επειδή βλέπω γενικα την εξέλιξη των παιδιών στο σχολείο, δεν είναι η «ύλη» αυτό που λειπει. Είναι οι γενικές γνώσεις, αυτά που μαθαίνονται στα πρότζεκτ, οι δεξιότητες χειροτεχνίας, κατασκευής κ δημιουργικότητας κλπ. Την ύλη όσοι είναι να τη μάθουν, δεν έχουν δλδ πιο άργους ρυθμούς ή άλλες δυσκολίες, θα τη μάθουν κ στο δημοτικό. Αυτά που τους λείπουν είναι η επαφή με την τέχνη, γενικές γνώσεις γεωγραφίας, ιστορίας, πολιτισμού κλπ. Δεν είναι φυσικά όλα για το προνήπιο αυτά, αλλά δεν είναι καθολου υποτιμητικό να κάνουν τα παιδιά μέσω κατασκευών κ χειροτεχνίας εργασίες τύπου πρότζεκτ. αντιθετα αυτός είναι ο σκοπός του νηπιαγωγείου που ούτως ή άλλως είναι η πρώτη βαθμίδα υποχρεωτικής εκπαίδευσης. δεν είναι προαπαιτούμενο οι γνώσεις του παιδικού σταθμού, εξάλλου δεν κάνει ίδιες χειροτεχνίες ένα παιδί στα δυο κι ένα παιδί στα τέσσερα. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 32 λεπτά , vicky86 είπε:

Συνηθως καθε βδομαδα εφερνε κτ σπιτι

Επισης εχουν ξεκινησει ηδη αγγλικα σε εμας. Κανανε μουσικη. Γυμναστικη κανουν επισης

Για δημόσιο νηπιαγωγείο μιλάμε? 

 

Αγγλικά κάνουν και σε εμάς για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, βασικά δ ν ήξερα πως γίνονται μαθήματα στο νήπιο για να ρωτήσω τον μικρό.

 

Πέρυσι ό,τι έμαθα το έβγαζα με το σταγονόμετρο, φέτος και να μην ρωτήσω(που λέει ο λόγος, γιατί αλλιώς θα σκάσω!)  ξεκινά και μου μιλάει στο άσχετο για κάτι που έγινε στην τάξη/που έμαθαν/ που ξέχασε να μου πει κτλ. 

 

Όσες έχετε καλύτερη εικόνα πείτε, τι κάνουν περίπου μέσα στην μέρα? Ποιο το πρόγραμμα και πάνω σε τι δουλεύουν αυτό τον καιρό? 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 27 λεπτά , vicky86 είπε:

Τωρα εμενα εχει παει 2 βδομαδες στην ουσια. Μου ειπε οτι εκαναν πρωτη μερα το αρχικο του ονοματος. Το ο κ το χ νομιζω. Φτιαξαν ομαδουλες, λογικα ειπαν κανονες. Κ κτ σαν πινακα επιβραβευσης. Επισης μιλησαν για το περιβαλλον γτ λεει διαφορα

Εμένα μου αναφέρει διαφορα αποσπασματικά που έχουν σχέση με αυτή τη ρουτίνα που κάνουν κάθε μέρα για ημερομηνία, ημέρα, μήνα κλπ. έτσι στο άσχετο χωρίς να ρωτήσω μου λέει πχ «θα διαγράψουμε την Τρίτη» «θα κολλησουμε την Τετάρτη». Έισης μια φορά ελεγε κάτι για τα μικρόβια που φαινόταν ότι δεν το έχω πει εγω από τη διατύπωση. μου έχει πει ότι ξεφύλλισε βιβλία του σχολείου για να δει σε ποιον αριθμό τελειώνουν οι σελίδες (τελευταίο «κόλλημά» του). μια φορά μου είπε ότι διάβασαν μια ιστορία με δεντράκια. αλλά γενικα δεν θέλει να λέει. ρωτάω πχ ποια παιδθα έχει η ομάδα, μου λέει ένα όνομα, ρωτάω αν έχει άλλα, λέει ναι, ρωτάω πώς τα λενε, μου λέει δεν τα λενε. βλέπω μαρκαδόρους στα χέρια, ρωτάω αν ζωγράφισε κ λέει ναι, ρωτάω τι ζωγράφισε κ λέει δεν ζωγράφισε.. 

πρίν από 10 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Όσες έχετε καλύτερη εικόνα πείτε, τι κάνουν περίπου μέσα στην μέρα? Ποιο το πρόγραμμα και πάνω σε τι δουλεύουν αυτό τον καιρό? 

τυπικα το πρόγραμμα έχει αρχικά ελεύθερο παιχνίδι, μετά μια ώρα δραστηριοτγτες πάνω στο προφραμμα σπουδών, μετά φαγητό κ διάλειμμα, μετά νομθζω πάλι ελεύθερο παιχνίδι κ μετά ξανά δραστηριοτγτες. εκεί μέσα είναι κ τα αγγλικά που δεν έχω καταλάβει αν έκαναν κ τα εργαστήρια δεξιοτήτων που γίνονται σαν προτζεκτ οπότε δεν διαφέρουν πολύ από τα άλλα, οι ώρες δεν είναι φιξ, μπορεί να υπάρξει ευελιξία ανάλογα με τις συνθήκες αλλά σίγουρα γίνεται αυτή η εναλλαγή. δεν ξέρω κάτι παραπάνω όμως. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Για δημόσιο νηπιαγωγείο μιλάμε? 

 

Αγγλικά κάνουν και σε εμάς για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, βασικά δ ν ήξερα πως γίνονται μαθήματα στο νήπιο για να ρωτήσω τον μικρό.

 

Πέρυσι ότι έμαθα το έβγαζα με το σταγονόμετρο, φέτος και να μην ρωτήσω ξεκινά και μου μιλάει στο άσχετο για κάτι που έγινε στην τάξη/που έμαθαν/ που ξέχασε να μου πει κτλ. 

 

Όσες έχετε καλύτερη εικόνα πείτε, τι κάνουν περίπου μέσα στην μέρα? Ποιο το πρόγραμμα και πάνω σε τι δουλεύουν αυτό τον καιρό? 

 

Ναι ναι, δημοσιο

Αναλογα τι εννοεις μαθηματα

Περυσι πχ μιλησαν πρωτα για το φθινοπωρο, μαθανε το φ, το γραψανε, το ζωγραφισανε, μαζεψανε φυλλα κλπ. Αλλη θεματικη που του αρεσε παρα πολυ το ηλιακο συστημα. Ειπαν για τους πλανητες, φτιαξανε πυραυλο με χαρτονι κ αλλη μια χειροτεχνια με πλανητες

Γενικα στα μαθηματικα κανανε τους αριθμους ως το 10,κ προσθεσεις ως το 10,μεσα σε ολη την χρονια. Τα εβλεπα κ στην τηλεκπαιδευση

Ναι κ μενα φετος λεει πιο πολλα. Αλλα κ παλι συνηθως δ θυμαται

Καθε σχολειο μπορει να δουλευει κτ διαφορετικο. Εχουν πχ 10θεματικες κ πρεπει να κανουν καποιες ως το τελος της χρονιας

Κ φυσικα οτι σχετικο υπαρχει ημερολογιακα. ειπαν κ για τα ζωα στις 4/10

Δ ξερω ακριβως την δομη του προγραμματος

Την μουσικη μου την ανεφερε πριν λιγες μερες. Που ετυχε κ μιλησα με τον προισταμενο κ εμαθα οτι μπαινει κ τους κανει μαθημα. Τον ρωτησα τι τους κανει κ μου ειπε μουσικη. Ειχα δει κ κτ μουσικα οργανα στον αγιασμο, ξερω οτι ασχολειται ο προισταμενος τους

Ξερω οτι τελευταια ωρα μπαινει η κυρια του ολοημερου, σε μας, δ ξερω τι ισχυει σε αλλα σχολεια. Η περσινη τους διαβαζε βιβλια πολυ

Εχουν πατακια, απο περυσι, ετσι ωστε να περνανε πολυ ωρα εξω. Καμια φορα τρωνε εξω. Κ εχει αναφερει κ γυμναστικη. Δ ξερω τι φανταζεστε. Πχ βαζουν καλαθια σε μια μπασκετα. Κανουν κουτσο, καποιους "αγωνες", τρεξιμο ως την γραμμη, ζιγκ ζαγκ κε κωνους τετοια

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 14 λεπτά , Έσπερος είπε:

Εμένα μου αναφέρει διαφορα αποσπασματικά που έχουν σχέση με αυτή τη ρουτίνα που κάνουν κάθε μέρα για ημερομηνία, ημέρα, μήνα κλπ. έτσι στο άσχετο χωρίς να ρωτήσω μου λέει πχ «θα διαγράψουμε την Τρίτη» «θα κολλησουμε την Τετάρτη». Έισης μια φορά ελεγε κάτι για τα μικρόβια που φαινόταν ότι δεν το έχω πει εγω από τη διατύπωση. μου έχει πει ότι ξεφύλλισε βιβλία του σχολείου για να δει σε ποιον αριθμό τελειώνουν οι σελίδες (τελευταίο «κόλλημά» του). μια φορά μου είπε ότι διάβασαν μια ιστορία με δεντράκια. αλλά γενικα δεν θέλει να λέει. ρωτάω πχ ποια παιδθα έχει η ομάδα, μου λέει ένα όνομα, ρωτάω αν έχει άλλα, λέει ναι, ρωτάω πώς τα λενε, μου λέει δεν τα λενε. βλέπω μαρκαδόρους στα χέρια, ρωτάω αν ζωγράφισε κ λέει ναι, ρωτάω τι ζωγράφισε κ λέει δεν ζωγράφισε.. 

τυπικα το πρόγραμμα έχει αρχικά ελεύθερο παιχνίδι, μετά μια ώρα δραστηριοτγτες πάνω στο προφραμμα σπουδών, μετά φαγητό κ διάλειμμα, μετά νομθζω πάλι ελεύθερο παιχνίδι κ μετά ξανά δραστηριοτγτες. εκεί μέσα είναι κ τα αγγλικά που δεν έχω καταλάβει αν έκαναν κ τα εργαστήρια δεξιοτήτων που γίνονται σαν προτζεκτ οπότε δεν διαφέρουν πολύ από τα άλλα, οι ώρες δεν είναι φιξ, μπορεί να υπάρξει ευελιξία ανάλογα με τις συνθήκες αλλά σίγουρα γίνεται αυτή η εναλλαγή. δεν ξέρω κάτι παραπάνω όμως. 

Ευχαριστω! 

 

Μιας και λέτε για εντυπώσεις από το προνηπιο, εμένα πέρυσι μου έκανε φοβερή εντύπωση πως από τις πρώτες μέρες που είχε πάει είχε αρχίσει να λέει τις φωνές των γραμμάτων σε λέξεις. Δηλ ακούω μια νύχτα πριν μπω στο δωμάτιο για παραμύθι πχ  "μμμμμμ αααα μμμμ αααααα ", (μαμά) προσπαθούσε να "διαβάσει" τον τίτλο (παράδειγμα έφερα δεν θυμάμαι το βιβλίο)! Εγώ ποτέ δεν του είχα δείξει κάτι τέτοιο και έμεινα άφωνη! 

 

Αχχχχ πόσα τετοια "μικρούτσικα πραγματακια" κάνουν τα παιδάκια μας και πως μας φαίνονται εμας ως τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ανθρωπότητας κάθε φορά!  

 

Τώρα είναι σε φάση που προσπαθεί να γράψει μια λέξη εξ ακοής! 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...