Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

12 minutes ago, Έσπερος said:

Δεν πρόλαβα να αναλύσω και πολλά. Σίγουρα έδειχνα ανήσχυη και προετοιμασμένη να ακουσω κάτι στραβό, απλώς όχι αυτά που μου είπε. Μετά ένιωσα ότι βρισκόμουν σε άμυνα κι έπρεπε να εξηγήσω κάποια πράγματα. Μου βγήκε κάπως ένας απολογητικός τόνος, να προσπαθώ να εξηγώ ότι το πιαδί δεν ήταν παρατημένο, ότι έχει μάθει να κάνει δραστηριόητες κ να ασχολείται με πολλά. να εξηγω οτι χειρίζεται σωστά μέρη του λόγου, επιρρήματα, τον χρόνο κ τον τόπο, αντίθετα  κλπ, ότι έχει αίσθηση χιούμορ, κάνει λογοπαίγνια κ τέτοια, γιατί μάλλον είχε την εντύπωση ότι δεν μπροεί να φτιάξει προτάσεις

Έτσι εξηγείται το γιατί ήταν μαγκωμένη και γιατί δεν κατάλαβες ακριβώς τί ήθελε να πει. Αναλώθηκες στο να πλάσεις το εγκώμιο του παιδιού αντί να ακούσεις πραγματικά τί ήθελε να πει και να κάνεις όπως είπε και η @μαγιοπουλας στοχευμένες ερωτήσεις. Έχεις feedback για τη δασκάλα απο άλλους ? Ελπίζω να μην είναι υπερβολική γενικά. Τις επόμενες φορές που θα μιλήσετε, φρόντισε για να μην αγχώνεσαι, να είναι σαφές στο μυαλό σου το τί θέλει να σου πει. Μην φεύγεις με ερωτηματικά.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 30 λεπτά , Έσπερος είπε:

κοίτα, δεν μου είπε ας πούμε ότι δεν κρατάει σωστά το μολύβι (που τον είδα χτες να το κρατάει σωστά αυθόρμητα ενώ μέχρι πρόσφτα έπρεπε να του το θυμίσουμε) ή ότι ζωγραφίζει έξω από τις γραμμές. Αυτά είναι συγκεκριμένες δεξιότητες, που ξέρω ότι δεν τις έχει κατακτησει, καλώς ή κακώς. Ετσι όπως μου το είπε ήταν σαν να λέει ότι δεν καταλαβαινε τι έπρεπε να κάνουν. που κι αυτό είναι σχετικό βέβαια. το φύλλο εργασίας πχ που το τσαλάκωσε. στο σπίτι του δίνουμε χαρτιά για ζωγραφική, με την κοπέλα καμιά φορά έκανε κ κάποιες δραστηριότητες αλλά όχι σε φάση να επιμένει (πχ να βρει αντικείμενα σε σύνολο ή διαφορές σε εικόνα), αλλά γενικά η φαση είναι ότι το χαρτί το κάνουμε ό,τι θέλουμε, έστω κ απλό τσαλάκωμα πριν πάει ανακύκλωση. πολύ φυσικό να του φανεί το ίδιο στο σχολείο, ότι αν δεν τον συγκεινεί για να ζωγραφίσει εκέινη την ώρα, θα το τσαλακώσει απλά. αλλά δεν ξέρω τι είχε το φύλλο εργασίας αυτό κ τι έπρεπε νακάνουν που θεωρούσε εκέινη ότι έπρεπε να καταλάβει ή να τον συγκινήσει. 

Άρα δεν καταλαβαίνει τι να κάνει σε φύλλα εργασιών και όχι σε δραστηριότητες που κάνουν όλοι μαζί? 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 24 λεπτά , Yovanna είπε:

Έτσι εξηγείται το γιατί ήταν μαγκωμένη και γιατί δεν κατάλαβες ακριβώς τί ήθελε να πει. Αναλώθηκες στο να πλάσεις το εγκώμιο του παιδιού αντί να ακούσεις πραγματικά τί ήθελε να πει και να κάνεις όπως είπε και η @μαγιοπουλας στοχευμένες ερωτήσεις. Έχεις feedback για τη δασκάλα απο άλλους ? Ελπίζω να μην είναι υπερβολική γενικά. Τις επόμενες φορές που θα μιλήσετε, φρόντισε για να μην αγχώνεσαι, να είναι σαφές στο μυαλό σου το τί θέλει να σου πει. Μην φεύγεις με ερωτηματικά.

Νομθζω ότι έχω δείξει πώς δεν είμαι τύπος που εκθειάζει το παιδί του. απλώς ήθελα να βαλω τα πράγματα στη σωστή διάσταση. να ξέρει ποιες αδυναμίες έχουμε εντοπίσει εμείς κ τι προσδοκίες έχουμε. 

 

πρίν από 19 λεπτά , Mama_Anesti_ είπε:

Άρα δεν καταλαβαίνει τι να κάνει σε φύλλα εργασιών και όχι σε δραστηριότητες που κάνουν όλοι μαζί? 

σε όλα σχεδον. είπε κάποια που του άρεσαν αλλά γενικα ανέφερε κ αλλά πχ στα παραμύθια στην παρεούλα δεν καταλαβαίνει ή απαντάει μονολεκτικά ή αν κάνουν δραματοποίηση δεν ακολουθεί. δεν ενοχλεί αλλά περιφέρεται σαν να μην τον ενδιαφέρει. Ε τι παραπάνω να ρωτήσω; το θέμα είναι να καταλάβει ότι μπορεί να θέλει τον χρόνο του γιατί έχει μάθει να κατευθύνει ο ίδιος τις δραστηριότητες κ όχι να του λέμε ότι σε μια δεδομένη στιγμή ζωγραφίζουμε κ σε άλλη χορεύουμε κλπ. έχω καταλάβει ότι γενθκα αν ακούν παιδί που δεν πήγε σταθμό φαντάζονται ότι δν ξανει τοποτα, ότι είναι παρατημένο στις κούνιες ή στην τηλεόραση ή σε ένα καροτσι να το περιφέρουν. γι αυτό εξηγούσα ότι έχει πολλά ενδιαφέροντα. όχι ταλέντα. ενδθαφεροντα. έχει έρθει σε επαφή με δραστηριοτγτες όπως τα υλικά του σχολείου. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 28 λεπτά , Έσπερος είπε:

στα παραμύθια στην παρεούλα δεν καταλαβαίνει ή απαντάει μονολεκτικά ή αν κάνουν δραματοποίηση δεν ακολουθεί. 

Αρχίζω να πιστεύω πως η δασκάλα έχει μεγάλες προσδοκίες/απαιτήσεις από τα  προνηπιακια από τις πρώτες μέρες. 

 

Αρχικά να πω πως αν ρωτήσω τον δικό μου τι παραμύθι είπε η κυρία τις μισές φορες δεν έχει ιδέα! Δεν θυμάται, δεν δίνει σημασία, είναι δύσνοητο για την ηλικία του δεν έχω καταλήξει. Στο σπίτι είναι αλλιώς, κάνει ερωτήσεις για την πλοκή, για άγνωστες λέξεις, σίγουρα κατανοεί τι διαβάζουμε.

 

Για δραματοποίηση δεν μου έχει πει τίποτα ο μικρός σχετικό μπορεί και να μην συμμετέχει δεν ξέρω!

 

Δεν πιστεύω όμως πως 24 παιδιά κάθονται ήσυχα στις καρέκλες τους αφοσιωμενα στην αφήγηση σαν σε παρουσίαση βιβλίου! 

 

Εντέλει, νομίζω πως είναι πολύ νωρίς  ακόμα για να βρει η τάξη τον ρυθμό της και για να αντιληφθούν τα παιδιά το πώς να λειτουργουν οργανωμένα. Ακόμα υπάρχουν παιδάκια που κλαίνε σπαρακτικά και δεν έχουν προσαρμοστεί στο περιβάλλον όχι στο σύνολο. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ πολύ νωρίς για οποιοδήποτε συμπέρασμα.

Εμάς στη πρώτη συνάντηση στο μήνα η νηπιαγωγός ήταν κάθετη ότι ακόμα δεν μπορεί να σχηματίσει ολοκληρωμένη άποψη για το παιδί. Και μιλάμε για παλιά καραβάνα, εκπαιδευτικό λίγο πριν τη σύνταξη και με ενδιαφέρον για τη δουλειά της.


Προσωπικά, το γεγονός ότι το παιδί νιώθει καλά στο χώρο και δε βγάζει μεγάλη αντίδραση (η γκρινίτσα, η αναστάτωση, η κούραση είναι αναμενόμενες) το ακούω για καλό. Μιλάμε για ένα παιδί που δεν έχει βρεθεί να είναι μέλος ομάδας και προσπαθεί να βρει τα πατήματά του. Κλίνω περισσότερο σε δασκάλα που μάλλον δεν ξέρει να διαχειριστεί τις ανησυχίες του γονιού και ίσως είναι του "καλουπιού" που περιμένει πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Δώσε χρονο πάντως και μη πηδάς (ως συνήθως) σε ακραίες σκέψεις.

 

Μερικά παραδείγματα συμπεριφοράς. Στα 3,6 σε τμήμα προνηπίου και η δασκάλα μας είχε πει ότι ειδικά στη παρεούλα φαίνεται αδιάφορη, σα να ονειροπολεί και είναι αλλού. Δε θα σηκώσει ποτέ χέρι να μιλήσει, δε θα πεταχτεί, ήταν σα να ήταν εκτός ομάδας. Αν την ρωτούσε όμως κάτι η δασκάλα, απο την απάντηση καταλάβαινε ότι το παιδί είχε ακούσει προσεκτικά, είχε αντιληφθεί πλήρως τι και πως, απλώς δεν την ενδιέφερε η ενεργή συμμετοχή. Συμβαίνει και αυτό.

Στα 4,5 πήγαμε σε ένα event χορού για παιδιά και μαμάδες σε παιδότοπο. Στην αρχή μπήκαμε μαζί και μετά από πολύ λίγο την είδα αναστατωμένη να ζητά να κάτσουμε στην άκρη. Κάθισε δίπλα μου, δεν ήθελε να παίξει στο παιδότοπο, μόνο να παρατηρεί. Μετά από μία ώρα μετρημένη, είπε "τώρα θα χορέψω" και συμμετείχε σαν να μην υπάρχει αύριο. Το παιδί ήθελε απλά να ζυγίσει τις ικανότητές του. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, Mama_Anesti_ είπε:

Έσπερος όταν ρωτάς σίγουρα θα ακούσεις απαντήσεις που θα σε ξαφνιάσουν, ειδικά όταν είναι τόσο νωρίς. Βέβαια κατανοώ και την ανάγκη σου να ρωτήσεις για την προσαρμογή όπως ένιωθα κι εγώ την ανάγκη πέρυσι αλλά και φέτος έκανα μια ερώτηση, δεν κρατηθηκα!

 

 

 

Επειδή έχω ζήσει τα πολύ δύσκολα της προσαρμογής αυτά που περιγράφεις μου φαίνονται φυσιολογικά για ένα παιδί που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες το σχολείο. Ακόμα δεν έχει βρει τα πατήματα του, ξαφνικά βρέθηκε με πολλά παιδιά που μπορεί και να τα παρατηρεί ήρεμος και να μην δίνει πολύ προσοχή στις δραστηριότητες. Σίγουρα δεν είναι το παιδί που κλαίει και δεν συμμετέχει ή κάνει υπομονή να περάσει η μέρα, θα έχει βρει ενδιαφέροντα.

 

Επίσης πχ το ότι έκανε τσουλήθρα (εν τω μεταξύ εκπλήσσομαι ευχαριστα που υπάρχει σε δημόσιο σχολείο) μπορεί να σημαίνει πως έκανε μια φορά και μετά κοίταζε τα παιδιά. Ο παρατατικός και ο αόριστος είναι μπερδεμένες έννοιες ακόμα.

 

Εγώ θα έλεγα να πιστέψεις τα λεγόμενα του παιδιού σου, πως περνά καλά, μπορείς να του προτείνεις πχ να σου κάνει μια όμορφη ζωγραφιά για το σπίτι, να παίξει πέτρα-μολυβι-ψαλιδι-χαρτί με τα παιδάκια αν θέλουν στο διάλειμμα κτλ.  Αλλά και πάλι βλέπω πως περνάει πολύ όμορφα. 

Αυτό ακριβώς που λες. Όσες ζήσαμε δύσκολη προσαρμογή με τα μικρά μας με κλάματα κ τέτοια αυτά που περιγράφει η Έσπερος μου φαίνονται πολύ φυσιολογικά για ένα παιδάκι που μόλις τώρα ξεκίνησε το σχολείο. 

 

@Εσπερος πολλές φορές νιώθω ότι επειδή ήσουν τόσο στρεσαρισμενη με το σχολείο κ νόμιζες ότι θα είναι πολύ ψυχοφθόρο για τον μικρό σου τώρα που δεν έγιναν όλα όσα σκεφτόσουν προσπαθείς να βρεις ότι αρνητικό για να πεις, ότι δεν περνάει καλά κλπ (όχι σε εμάς στο φόρουμ αλλά στον ίδιο σου τον εαυτό, ίσα ίσα για να αγχώνεσαι). Το παιδάκι σου ούτε έκλαψε, ούτε γκρινιαξε ποτέ, ούτε κατουρηθηκε πάνω, τρώει το φαγητακι του (που αν είχε θέμα προσαρμογής ίσως δεν το άγγιζε καν), απλά ακόμα είναι λίγο συνεσταλμένο. Δώσε του χρόνο κ σιγά σιγά κ θα ζωγραφίσει και θα παίξει με τις πλαστελίνες κ θα τρέχει μαζί με τα παιδάκια κ όλα. Κ στην δασκάλα δεν θα έπρεπε να την κάνει καν εντύπωση αυτό. Πρώτη φορά βλέπει παιδάκι να μην πολύ συμμετέχει?

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Ναι της το είπα αυτό. Μετά μου ελεγε ότι μπορεί να θέλει χρόνο και ότι αν είναι απλώς θέμα ελλιπούς κοινωνικποίησης λύνεται (το οποίο μάλλον σημαίνει ότι αρχικά είχε σκεφτεί ότι υπάρχουν κάλλα προβλήματα). Αυτό που κατάλαβα πάντως όπως τα έλεγε, δεν ήταν ότι δεν ακολουθεί την ομάδα γιατί δεν έχει μάθει να λειτουργεί ομαδικά (αυτονόητο και δεν το θεωρώ ανησυχητικό για τώρα), αλλά ότι δεν μπορεί να συμβαδίσει με αυτά που μπορούν να κάνουν τα άλλα παιδια. 

 

 

κλείνοντας μου είπε ότι είναι πολύ νωρίς για να πει ότι εχει δει κάτι ανησυχητικό. αλλά γενικά όταν της έλεγα ότι στο σπίτι έχει διάφορες δραστηριότητες κ ότι έχει έρθει σε επαφή με υλικά κ εργαλεία (χρώματα, πινέλα, ψαλίδια, πλαστελίνες κλπ, άσχετο το τι του αρέσει κ τι χειρίζεται καλά), φαινόταν σαν να ξαφνιάζεται. 

πιστευω σε ειδε φρικαρισμενη,ειδε κ το παιδι μαγκωμενο κ φανταστηκε οτι υπαρχουν προβληματα

ενω μαλλον ειναι απλα θεμα μη τριβης σε ομαδα

 

 

θα συμφωνησω οτι σαν να προσπαθεις με το ζορι να βρεις προβλημα:confused:

ενα χρονο στον παιδικο,εναν προνηπιο,ζητημα να μου ειπε για 5παραμυθια ο γιος μου.κ αποκλειεται να εχει συμμετασχει σε θεατρικο,γι αυτο ειμαι σιγουρη γτ ξερω το παιδι μου

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, mama16 είπε:

στην δασκάλα δεν θα έπρεπε να την κάνει καν εντύπωση αυτό. Πρώτη φορά βλέπει παιδάκι να μην πολύ συμμετέχει?

 

1 ώρα πρίν, vicky86 είπε:

πιστευω σε ειδε φρικαρισμενη,ειδε κ το παιδι μαγκωμενο κ φανταστηκε οτι υπαρχουν προβληματα

ενω μαλλον ειναι απλα θεμα μη τριβης σε ομαδα

ναι θεωρώ ότι λόγω άγχους υπέθεσε ότι υπάρχει κάτι. γι αυτό δεν θέλω να σχολιάσω πολύ το ότι όντως ένιωσα σαν να μην έχει ξαναδεί παιδί εκτός κλίματος. μόνο κ μόνο στατιστικα να το πάρω, κρίνοντας κι απ αυτά που βλέπω στο σχολείο μου που καποοα θέματα έχουν ξεπεραστεί ή αμβλυνθεί, σε ένα δείγμα 25 παιδιών, ακόμα κ για παράλληλη στήριξη να ήταν ο γιος μου, αποκλείεται τα υπόλοιπα να ήταν όλα στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν μπορώ να φανταστώ να κάνουν ανάλυση στο παραμύθι τα 24 κ ο δικός μου μόνο να κοιτάει το ταβάνι. απλώς λογικά έχει τραβήξει την προσοχή κ ως πιο μικρός κ ως πιο μαζεμένος, θα με είδε κ αγχωμένη κ έβγαλε κάποια συμπεράσματα, που αφού πήγα γυρεύοντας να ρωτήσω, μου τα είπε. σίγουρα πάντως μου κάνει εντύπωση αν δεν βρίσκει κάτι να του αρέσει  κ εξακολουθώ να αναρψτιεμαι πώς του φαίνεται.. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 19 λεπτά , Έσπερος είπε:

 

ναι θεωρώ ότι λόγω άγχους υπέθεσε ότι υπάρχει κάτι. γι αυτό δεν θέλω να σχολιάσω πολύ το ότι όντως ένιωσα σαν να μην έχει ξαναδεί παιδί εκτός κλίματος. μόνο κ μόνο στατιστικα να το πάρω, κρίνοντας κι απ αυτά που βλέπω στο σχολείο μου που καποοα θέματα έχουν ξεπεραστεί ή αμβλυνθεί, σε ένα δείγμα 25 παιδιών, ακόμα κ για παράλληλη στήριξη να ήταν ο γιος μου, αποκλείεται τα υπόλοιπα να ήταν όλα στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν μπορώ να φανταστώ να κάνουν ανάλυση στο παραμύθι τα 24 κ ο δικός μου μόνο να κοιτάει το ταβάνι. απλώς λογικά έχει τραβήξει την προσοχή κ ως πιο μικρός κ ως πιο μαζεμένος, θα με είδε κ αγχωμένη κ έβγαλε κάποια συμπεράσματα, που αφού πήγα γυρεύοντας να ρωτήσω, μου τα είπε. σίγουρα πάντως μου κάνει εντύπωση αν δεν βρίσκει κάτι να του αρέσει  κ εξακολουθώ να αναρψτιεμαι πώς του φαίνεται.. 

Γιατί εμφανισιακά φαίνεται ο πιο μικρός απ' όλα τα παιδάκια? Γιατί αλλιώς σιγά να μην θυμάται το μήνα που γεννήθηκε για να την κάνει εντύπωση. Απλά ίσως τον παρατηρεί παραπάνω γιατί σας είδε εσάς τόσο αγχωμενους κ ρωτουσατε τόσα που τον παρατηρεί συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 21 λεπτά , Έσπερος είπε:

 

ναι θεωρώ ότι λόγω άγχους υπέθεσε ότι υπάρχει κάτι. γι αυτό δεν θέλω να σχολιάσω πολύ το ότι όντως ένιωσα σαν να μην έχει ξαναδεί παιδί εκτός κλίματος. μόνο κ μόνο στατιστικα να το πάρω, κρίνοντας κι απ αυτά που βλέπω στο σχολείο μου που καποοα θέματα έχουν ξεπεραστεί ή αμβλυνθεί, σε ένα δείγμα 25 παιδιών, ακόμα κ για παράλληλη στήριξη να ήταν ο γιος μου, αποκλείεται τα υπόλοιπα να ήταν όλα στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν μπορώ να φανταστώ να κάνουν ανάλυση στο παραμύθι τα 24 κ ο δικός μου μόνο να κοιτάει το ταβάνι. απλώς λογικά έχει τραβήξει την προσοχή κ ως πιο μικρός κ ως πιο μαζεμένος, θα με είδε κ αγχωμένη κ έβγαλε κάποια συμπεράσματα, που αφού πήγα γυρεύοντας να ρωτήσω, μου τα είπε. σίγουρα πάντως μου κάνει εντύπωση αν δεν βρίσκει κάτι να του αρέσει  κ εξακολουθώ να αναρψτιεμαι πώς του φαίνεται.. 

η καθηγήτρια είναι πρωτάρα η είναι μεγάλη και έχει εμπειρία ; 

Λογικά η είναι υπερβολική η καθηγήτρια η δεν έχει εμπειρία από παιδάκια. Γιατί να πει τώρα σε αγχωμένο γονιό από την πρώτη εβδομάδα ότι το παιδί δεν συμμετέχει, για παιδί που δεν έχει πάει καν ποτέ παιδικό για να νιώθει περισσότερο προετοιμασμένο .. είναι υπερβολή. Πες ευχαριστω κυρα μου που δεν κλαίει στην πόρτα να μην μπορείς να τον ηρεμήσεις .. θες και να συμμετέχει από τις πρώτες μέρες :p

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 16 λεπτά , mama16 είπε:

Γιατί εμφανισιακά φαίνεται ο πιο μικρός απ' όλα τα παιδάκια? Γιατί αλλιώς σιγά να μην θυμάται το μήνα που γεννήθηκε για να την κάνει εντύπωση. Απλά ίσως τον παρατηρεί παραπάνω γιατί σας είδε εσάς τόσο αγχωμενους κ ρωτουσατε τόσα που τον παρατηρεί συνέχεια!

Είχε προσεξει την ημερομηνία. Από την πρώτη μέρα που μιλήσαμε που απλα της είπα βιαστικα ότι δεν έχει πάει σχολείο, θυμόταν ότι έχει γεννηθεί στο τέλος του χρόνου. Εμφανισιακά όχι, δεν είναι ο πιο μικρός. Μάλλον με τα πιο μεγάλα μοιάζει. Αλλά το θυμόταν. 

 

πρίν από 16 λεπτά , Super.mum είπε:

η καθηγήτρια είναι πρωτάρα η είναι μεγάλη και έχει εμπειρία ; 

Λογικά η είναι υπερβολική η καθηγήτρια η δεν έχει εμπειρία από παιδάκια. Γιατί να πει τώρα σε αγχωμένο γονιό από την πρώτη εβδομάδα ότι το παιδί δεν συμμετέχει, για παιδί που δεν έχει πάει καν ποτέ παιδικό για να νιώθει περισσότερο προετοιμασμένο .. είναι υπερβολή. Πες ευχαριστω κυρα μου που δεν κλαίει στην πόρτα να μην μπορείς να τον ηρεμήσεις .. θες και να συμμετέχει από τις πρώτες μέρες :p

είναι στην ηλικία μου πάνω κάτω νεοδιόριστη. οι νεοδιόριστοι τώρα, ή ειναο αναπληρωτές με εμπειρία, ή έχουν πολλά τυπικα προσόντα χωρίς να έχουν μπει σε τάξη. Δεν ξέρω σε ποια κατηγορία ανήκει, σίγουρα πάντως η προϊσταμενη που είναι στα πρόθυρα της σύνταξης, ήταν πολύ πιο μετρημένη στα όσα μου είπε γιατί προφανώς έχει δει πάρα πολλά. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 35 λεπτά , Anna3011 είπε:

Έσπερος κατάφερες με το άγχος σου να γίνεις στόχος στο σχολείο ενώ επιθυμείς διακαώς ακριβώς το αντίθετο. Δες το σαν μάθημα για την επόμενη φορά. Θεωρώ ότι με την εμμονή σου στο να τονίσεις στη δασκάλα τις "δυσκολίες" του παιδιού σου της έδωσες τροφή για να σκεφτεί ότι πρόκειται για ένα παιδί με προβλήματα. Νομίζω ότι στο έχω ξαναπεί άλλωστε ότι οι περιγραφές που κάνεις και εδώ στο φόρουμ για το παιδί πολλές φορές δίνουν στον αναγνώστη την εντύπωση αναπτυξιακής διαταραχής. Εμείς που σε διαβάζουμε συχνά και σε γνωρίζουμε ξέρουμε ότι πρόκειται για υπερβολές, οι άγνωστοι όμως παίρνουν άλλο μήνυμα. Είναι πραγματικά άδικο για το παιδί να έχει ταμπέλα από την ίδια του τη μάνα. Ήρθε νομίζω ο καιρός, τώρα που το παιδί μπαίνει σε τροχιά κοινωνικοποίησης να το προσέξεις αυτό. Δεν έχεις άλλα περιθώρια.

 

Στο θέμα της προσαρμογής, στο είπαν επανειλλημένως και τα κορίτσια, δώσε χρόνο. Και συνεργάσου με τη δασκάλα, αφουγκράσου τι έχει να σου πει. Η φράση "δεν ακολουθεί την ομάδα" είναι ταυτόσημη κατά τη γνώμη μου με το "αποστασιοποιείται κάποιες φορές και απλώς παρατηρεί" που άκουσα εγώ από τη δικιά μας δασκάλα τις πρώτες μέρες. Η δικιά μου πλέον συμμετέχει ενεργά σε όλο το πρόγραμμα δραστηριοτήτων, πήρε όμως το χρόνο της γιατί μπαίνοντας πρώτη φορά σε περιβάλλον ομάδας έπρεπε απλώς να της δοθεί αυτός ο χρόνος. Ειδική δεν είμαι αλλά ειλικρινά σου λέω δεν αγχώθηκα, θεωρώ απόλυτα λογικό να διαφοροποιείται ο χρόνος από παιδάκι σε παιδάκι και κάποια να αργούν να εγκλιματιστούν, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για παιδιά που ήρθαν απευθείας από το προστατευμένο περιβάλλον του σπιτιού.

 

Στη θέση σου θα ρώταγα τη δασκάλα σε καμιά βδομάδα με 10 μέρες. Ακόμα ούτε εκείνη δεν ξέρει ποιό παιδί κάνει τι. 25 παιδιά δεν έχει; Αστη να ασχοληθεί λίγο μαζί του. Και όταν πας άκου ήρεμα και προσεκτικά, μην απολογείσαι και μην αγωνιάς αν θα καταλάβει ότι είστε καλοί γονείς. Δεν είναι αυτό το θέμα σου.

 

Επίσης, βγάλτου την ταμπέλα του "μικρού". Η κόρη μου είναι η μικρότερη ανάμεσα σε αγοράκια που την περνάνε πολλούς μήνες (κάποια νήπια πολύ περισσότερο και από χρόνο), φαίνονται ξεκάθαρα και στο ύψος ότι είναι μεγαλύτερα αλλά ποτέ δε φαντάστηκα ότι υστερεί. Μια χαρά θα τα πάει. Πίστεψε και εσύ στο παιδί σου. Μην το αντιμετωπίζεις σαν το καημένο το μικρό. Είναι άδικο και το περνάς στο παιδί όσο και αν πιστεύεις το αντίθετο.

Ποσο μα πόσο συμφωνώ.

Θα γίνει το επίκεντρο της συζήτησης η Έσπερος,θα λέει ο κόσμος άσχημα πράγματα για σένα.κ τώρα θα σου πω ναι.σε αυτή τη φάση θα με έμοιαζε τι θα πουν οι άλλοι.εισαι σε μικρό μέρος κ θα σου βγει το όνομα που θα σε ακολουθεί.κ στο σχολείο πλέον γιατί θα βρεθούν γνωστοί αν όχι τώρα στο μέλλον. 

Επί της ουσίας χρειάζεσαι βοήθεια.εισαι μόνη σε αυτό κ πρέπει να το αναλάβεις.κ είναι δυσκολη η  ανάληψη της ευθύνης αλλά δεν έχεις επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Ποσο μα πόσο συμφωνώ.

Θα γίνει το επίκεντρο της συζήτησης η Έσπερος,θα λέει ο κόσμος άσχημα πράγματα για σένα.κ τώρα θα σου πω ναι.σε αυτή τη φάση θα με έμοιαζε τι θα πουν οι άλλοι.εισαι σε μικρό μέρος κ θα σου βγει το όνομα που θα σε ακολουθεί.κ στο σχολείο πλέον γιατί θα βρεθούν γνωστοί αν όχι τώρα στο μέλλον. 

Επί της ουσίας χρειάζεσαι βοήθεια.εισαι μόνη σε αυτό κ πρέπει να το αναλάβεις.κ είναι δυσκολη η  ανάληψη της ευθύνης αλλά δεν έχεις επιλογή.

Εννοείς ότι πρέπει να το δουλέψει με κάποιον ειδικό ; Μα αν όντως η δασκάλα  ήταν υπερβολική και εκείνη απλά αγχωμένη ; Η απλά η δασκάλα δεν έχει την ανάλογη εμπειρία και μπαίνει πρώτη φορά σε τάξη ; Βλέπει ένα παιδακι πιο μαζεμένο και της φαίνεται περίεργο γιατί δεν έχει δει κάτι ανάλογο. Εγώ σύμφωνο ίσως σε κάποιο σημείο ότι χρειάζεται να την καθοδηγήσει ειδικός αλλά το άγχος είναι άγχος .. της είπε κ η δασκάλα αυτά και φρικαρε 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, Super.mum είπε:

Εννοείς ότι πρέπει να το δουλέψει με κάποιον ειδικό ; Μα αν όντως η δασκάλα  ήταν υπερβολική και εκείνη απλά αγχωμένη ; Η απλά η δασκάλα δεν έχει την ανάλογη εμπειρία και μπαίνει πρώτη φορά σε τάξη ; Βλέπει ένα παιδακι πιο μαζεμένο και της φαίνεται περίεργο γιατί δεν έχει δει κάτι ανάλογο. Εγώ σύμφωνο ίσως σε κάποιο σημείο ότι χρειάζεται να την καθοδηγήσει ειδικός αλλά το άγχος είναι άγχος .. της είπε κ η δασκάλα αυτά και φρικαρε 

Υπαρχει περιπτωση μια νηπιαγωγος να μην εχει ξαναδει μαζεμενο παιδι;;;;

εμενα και τα δυο μου παιδια οποιος τα βλεπει λιγο και εκτος σπιτιου θα νομιζει οτι δεν εχουν γλωσσα. Κι ομως μιλανε αψογα και συνεχεια. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Παρακολουθεί μάθημα,συμμετέχει σε αυτό...δεν ταιριάζουν αυτές οι φράσεις με το νηπιο.ποσο μα πόσο στερεότυπες φράσεις.

6 ώρες πρίν, Super.mum είπε:

Εννοείς ότι πρέπει να το δουλέψει με κάποιον ειδικό ; Μα αν όντως η δασκάλα  ήταν υπερβολική και εκείνη απλά αγχωμένη ; Η απλά η δασκάλα δεν έχει την ανάλογη εμπειρία και μπαίνει πρώτη φορά σε τάξη ; Βλέπει ένα παιδακι πιο μαζεμένο και της φαίνεται περίεργο γιατί δεν έχει δει κάτι ανάλογο. Εγώ σύμφωνο ίσως σε κάποιο σημείο ότι χρειάζεται να την καθοδηγήσει ειδικός αλλά το άγχος είναι άγχος .. της είπε κ η δασκάλα αυτά και φρικαρε 

Έχει δεν έχει θέμα η δασκάλα η Έσπερος έχει σίγουρα θέματα να λύσει 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 42 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Έχει δεν έχει θέμα η δασκάλα η Έσπερος έχει σίγουρα θέματα να λύσει 

εντάξει θα με πάνε μέσα κάποια στιγμή, να ησυχάσει το παιδί μου απο την ακατάλληλη μαμα, να ησυχάσετε κι εσείς.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, irin είπε:

Υπαρχει περιπτωση μια νηπιαγωγος να μην εχει ξαναδει μαζεμενο παιδι;;;;

εμενα και τα δυο μου παιδια οποιος τα βλεπει λιγο και εκτος σπιτιου θα νομιζει οτι δεν εχουν γλωσσα. Κι ομως μιλανε αψογα και συνεχεια. 

Τι να σκεφτώ ομωσ με αυτά που τις είπε ; 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Anna3011 said:

Έσπερος κατάφερες με το άγχος σου να γίνεις στόχος στο σχολείο ενώ επιθυμείς διακαώς ακριβώς το αντίθετο. Δες το σαν μάθημα για την επόμενη φορά. Θεωρώ ότι με την εμμονή σου στο να τονίσεις στη δασκάλα τις "δυσκολίες" του παιδιού σου της έδωσες τροφή για να σκεφτεί ότι πρόκειται για ένα παιδί με προβλήματα. Νομίζω ότι στο έχω ξαναπεί άλλωστε ότι οι περιγραφές που κάνεις και εδώ στο φόρουμ για το παιδί πολλές φορές δίνουν στον αναγνώστη την εντύπωση αναπτυξιακής διαταραχής. Εμείς που σε διαβάζουμε συχνά και σε γνωρίζουμε ξέρουμε ότι πρόκειται για υπερβολές, οι άγνωστοι όμως παίρνουν άλλο μήνυμα. Είναι πραγματικά άδικο για το παιδί να έχει ταμπέλα από την ίδια του τη μάνα. Ήρθε νομίζω ο καιρός, τώρα που το παιδί μπαίνει σε τροχιά κοινωνικοποίησης να το προσέξεις αυτό. Δεν έχεις άλλα περιθώρια.

 

Στο θέμα της προσαρμογής, στο είπαν επανειλλημένως και τα κορίτσια, δώσε χρόνο. Και συνεργάσου με τη δασκάλα, αφουγκράσου τι έχει να σου πει. Η φράση "δεν ακολουθεί την ομάδα" είναι ταυτόσημη κατά τη γνώμη μου με το "αποστασιοποιείται κάποιες φορές και απλώς παρατηρεί" που άκουσα εγώ από τη δικιά μας δασκάλα τις πρώτες μέρες. Η δικιά μου πλέον συμμετέχει ενεργά σε όλο το πρόγραμμα δραστηριοτήτων, πήρε όμως το χρόνο της γιατί μπαίνοντας πρώτη φορά σε περιβάλλον ομάδας έπρεπε απλώς να της δοθεί αυτός ο χρόνος. Ειδική δεν είμαι αλλά ειλικρινά σου λέω δεν αγχώθηκα, θεωρώ απόλυτα λογικό να διαφοροποιείται ο χρόνος από παιδάκι σε παιδάκι και κάποια να αργούν να εγκλιματιστούν, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για παιδιά που ήρθαν απευθείας από το προστατευμένο περιβάλλον του σπιτιού.

 

Στη θέση σου θα ρώταγα τη δασκάλα σε καμιά βδομάδα με 10 μέρες. Ακόμα ούτε εκείνη δεν ξέρει ποιό παιδί κάνει τι. 25 παιδιά δεν έχει; Αστη να ασχοληθεί λίγο μαζί του. Και όταν πας άκου ήρεμα και προσεκτικά, μην απολογείσαι και μην αγωνιάς αν θα καταλάβει ότι είστε καλοί γονείς. Δεν είναι αυτό το θέμα σου.

 

Επίσης, βγάλτου την ταμπέλα του "μικρού". Η κόρη μου είναι η μικρότερη ανάμεσα σε αγοράκια που την περνάνε πολλούς μήνες (κάποια νήπια πολύ περισσότερο και από χρόνο), φαίνονται ξεκάθαρα και στο ύψος ότι είναι μεγαλύτερα αλλά ποτέ δε φαντάστηκα ότι υστερεί. Μια χαρά θα τα πάει. Πίστεψε και εσύ στο παιδί σου. Μην το αντιμετωπίζεις σαν το καημένο το μικρό. Είναι άδικο και το περνάς στο παιδί όσο και αν πιστεύεις το αντίθετο.

μου τελείωσαν τα like!! like λοιπόν!!!

1 hour ago, μαγιοπουλας said:

Παρακολουθεί μάθημα,συμμετέχει σε αυτό...δεν ταιριάζουν αυτές οι φράσεις με το νηπιο.ποσο μα πόσο στερεότυπες φράσεις.

Έχει δεν έχει θέμα η δασκάλα η Έσπερος έχει σίγουρα θέματα να λύσει 

και εδώ like!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

εντάξει θα με πάνε μέσα κάποια στιγμή, να ησυχάσει το παιδί μου απο την ακατάλληλη μαμα, να ησυχάσετε κι εσείς.

Δεν νομίζω ότι πας για μέσα.. :-) όμως,εφόσον μπαίνεις και γράφεις, σημαίνει ότι σε ενδιαφέρει η άποψη κάποιων τρίτων. Αφού λοιπόν όλοι οι τρίτοι σου λέμε ότι το παιδί ακούγεται να είναι μια χαρά, αλλά εσύ πρέπει να λύσεις κάποια θέματα, γιατί το προσπερνάς σαν να μην ειπώθηκε; και δεν μιλάμε για σοβαρά θέματα, ούτε σε είπε κανείς τρελή. Το λέμε πραγματικά με συμπάθεια και όχι με κακία ή κοροϊδευτικά, γιατί νομίζω ότι όλες εδώ σε συμπαθούμε, παρ΄όλο που σε θεωρούμε υπερβολική. 

Σου λέμε απλά ότι ανησυχείς για περίεργα πράγματα, και όχι για τα κλασικά που θα ανησυχούσε κάθε άλλη, ότι σε νοιάζει πολύ τί λέει ο κόσμος, ότι υποτιμάς το παιδί σου, κι ας μην το καταλαβαίνεις κλπ. Γιατί δεν ανοίγεις λίγο τα αυτιά σου σε αυτά; Γιατί δεν μιλάς με κάποιον; 

Ο κάποιος μπορεί να είναι κάποιο άτομο γνωστό σου που εμπιστεύεσαι πολύ, κάποιος ψυχολόγος, κάποιος parent coach (έχω κάτι υπόψιν αν σε ενδιαφέρει) ή life coach (δεν ξέρω αν έχει νόημα - δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα). Και όλο αυτό μπορεί να ξεκινήσει διερευνητικά, μέσω τηλεφώνου ή skype, ωστε να μην αποτελέσει πρόβλημα η απόσταση ή η πιθανή έλλειψη χρόνου. Θεωρώ ότι με μια μικρή βοήθεια ή συμβουλή, θα βελτιώσετε θεαματικά την οικογενειακή σας ζωή, κι ας μην καταλαβαίνεις ότι χωράει βελτίωση

Link to comment
Share on other sites

Πως θα αντιδρούσατε αν στο προνήπιο υπήρχε ένα παιδί που εδερνε τα υπόλοιπα στην τάξη και ο γιος σας σας κάνει παράπονα ότι χτυπάει και εκείνον; Δεδομένου ότι οι δασκάλες γνωρίζουν την κατάσταση και έχουν ήδη μιλήσει στους γονείς του παιδιού αλλά δεν αλλάζει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Sunshine8 said:

Πως θα αντιδρούσατε αν στο προνήπιο υπήρχε ένα παιδί που εδερνε τα υπόλοιπα στην τάξη και ο γιος σας σας κάνει παράπονα ότι χτυπάει και εκείνον; Δεδομένου ότι οι δασκάλες γνωρίζουν την κατάσταση και έχουν ήδη μιλήσει στους γονείς του παιδιού αλλά δεν αλλάζει κάτι.

πότε πρόλαβε να γίνει τόσο μεγάλο θέμα, να μιλήσουν στους γονείς και να περιμένετε και αποτελέσματα? 

δεν ειρωνεύομαι, ειλικρινά ρωτάω.

Κορίτσια μη ξεχνάμε πως μιλάμε για παιδιά 4-5 ετών, δεν θα αλλάξουν από τη μία ημέρα στην άλλη, θέλει υπομονή όλο αυτό. Για να προλάβω την κατάσταση, προφανώς και δεν θα πω να αφήσετε τα παιδιά σας να τρώνε ξύλο, αλίμονο, όμως λίγο χρόνο δώστε, υπάρχουν παιδιά που είναι πιο παρορμητικά στις αντιδράσεις τους και χρειάζονται περισσότερη ''εκπαίδευση'' στο να μάθουν πως να αντιδρούν, μη βάζετε ταμπέλες τόσο μα τόσο γρήγορα στα παιδάκια.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ίσως δεν το έθεσα σωστά, με το συγκεκριμένο παιδί υπήρχε θέμα από προηγούμενες χρονιές στον παιδικό. Εκτός από αυτό τα σχολεία είναι ανοιχτά 10 ημέρες, αν ένα παιδί χτυπάει καθημερινά συνεχόμενα (από τη. Πρώτη μέρα κιόλας έγινε επεισόδιο) σίγουρα προλαβαίνει να γίνει θέμα και σίγουρα η δασκάλα έπραξε σωστά που μίλησε στη μητέρα του 

Εν πασει περιπτώσει ας πούμε ότι μιλάμε υποθετικά, αν υπήρχε ένα τέτοιο παιδί πως θα λέγατε στο παιδί σας να το αντιμετωπίσει; χρόνο θα δώσω όταν χρειάζεται όχι όταν κινδυνεύω να βρω το γιο μου καθημερινά με σπασμένο χέρι πόδι ή κεφάλι!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sunshine8 είπε:

Πως θα αντιδρούσατε αν στο προνήπιο υπήρχε ένα παιδί που εδερνε τα υπόλοιπα στην τάξη και ο γιος σας σας κάνει παράπονα ότι χτυπάει και εκείνον; Δεδομένου ότι οι δασκάλες γνωρίζουν την κατάσταση και έχουν ήδη μιλήσει στους γονείς του παιδιού αλλά δεν αλλάζει κάτι.

Σωστά ειπώθηκε, αυτά τα ζητήματα θέλουν δουλειά μέσα στην χρονιά. Θέλουν στόχους, πλάνο, συνεργασία και αφοσίωση όλων των μελών, κλπ κλπ για να υπάρξει βελτίωση.

Εσείς σε αυτή τη φάση, της έναρξης, θα κοιτάξετε να θωρακίσετε το παιδί σας χωρίς να στιγματήσετε στα μάτια του κανέναν συμμαθητή-γονέα-εκπαιδευτικό (το τι άποψη έχετε εσείς και πως συζητάτε με τον σύζυγο πχ είναι άλλο θέμα).

- Εξηγήστε του ότι κάποια παιδιά δυσκολεύονται περισσότερο από άλλα, να ελέγξουν τα νεύρα τους. Δεν είναι ούτε ωραία αυτό, ούτε σωστό, αλλά συμβαίνει.

- Να μιλάει ΠΑΝΤΑ όταν βλέπει κάτι λάθος (στο άλλο παιδί, στη δασκάλα, σε εσάς).

- Να φύγει αμέσως εάν του επιτεθούν και να μην στεναχωρηθεί γιατί δεν έκανε κάτι λάθος αυτός. Θα ήταν προτιμότερο να αποφεύγει την συναναστροφή με το παιδί αυτό όταν υπάρχει ένταση. Θα μπορούσε όμως και να επιδιώξει και την παρέα μαζί του, όταν υπάρχει ηρεμία, ΕΑΝ το επιθυμεί Ο ΙΔΙΟΣ.

Και υπομονή και ψυχραιμία. Δεν σημαίνει επειδή θα του τα πείτε, θα τα εφαρμόσει και αμέσως. Μπορεί ακόμη να βγάλει κι ο ίδιος νευράκια στο σπίτι βλέποντας συμπεριφορές στο σχολείο. Σταδιακά θα ζυγίσει την κατάσταση και θα ισορροπήσει και θα μάθει να στέκεται δυναμικά μπροστά στο ξέσπασμα του άλλου.

 

Κι εσείς όταν συζητήσετε με την δασκάλα, μπορείτε να δείξετε ενδιαφέρον σχετικά με το θέμα. Να ρωτήσετε πως τα δουλεύει αυτά τα θέματα στην τάξη. Να ρωτήσετε εαν και πως θα μπορούσατε να συνεισφέρετε εσείς. Να κανονίσετε ραντεβού με τον/την ψυχολόγο του σχολείου (αλήθεια εφέτος ορίσανε σχολικό ψυχολόγο στα νηπιαγωγεία; δεν προλαβα να ρωτήσω, θα ρωτήσω σήμερα). Να κάνετε λόγο για δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σχετικές (και η ίδια κανονικά θα πρέπει να γνωρίζει να σας πει).

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...