Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

15 minutes ago, Έσπερος said:

Οι νηπιαγωγοι δεν μπορούν να βοηθούν τα παιδια. ούτε είναι υποχρεωμένες, ούτε γίνεται να το κάνουν συστηματικά, όταν είναι μόνες τους με τόσα παιδιά. ίσως από καλή διάθεση για κάποιο μικρό παιδάκι να κάνουν τα στραβά μάτια 1-2 φορές, αλλά δεν μπορώ να βασιστώ εκεί. 

 

 

Κι αν κάποιο παιδάκι (που πιστεύω δεν θα είναι μόνο ένα) έχει θέμα με την τουαλέτα και τα κάνει πάνω του συστηματικά? Εδώ εγώ ξέρω παιδάκι που κοντευει τα τέσσερα, θα πάει τώρα προνηπιο και δεν έχει βγάλει την πάνα. Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται?

15 minutes ago, Super.mum said:

Α δηλαδή να μείνεις σε μια άκρη που λέει ο λόγος τις πρώτες μέρες δεν γίνεται ; 

Ωχ γιατί έτσι :/ 

Αναλογα το σχολείο και τι επιτρέπει. Αν είναι ιδιωτικό μπορεί να υπάρχει μεγάλη ευελιξία, ανάλογα το σχολείο και πάλι 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

1 hour ago, Έσπερος said:

Κοίτα, εγω θεωρώ ότι σε πολλά πράγματα το παιδί μου είναι πιο πίσω από τα συνομήλικα αλλά δεν θα επίρριψη ευθύνη στη δασκάλα που θα μου το πει. φυσικά και είναι δίκη μας ευθύνη. δεν το βλέπω έτσι όπως λες. επίσης σίγουρα το δικό μου παιδί έχει κάποιες ιδιαιτερότητες που δεν έχουν αλλά όπως ότι δεν έχει αδέρφια, τα ξαδέρφια του είναι αλλού, δεν έχουμε κυκλο με συνομήλικα παιδιά, δεν είμαστε από αυτό το μέρος, είναι κ στο τέλος του χρόνου κ δεν έχει πάει σχολείο, προφανώς έχει το ιδανικό προφίλ για να έχει προβλημα. δεν το λέω με την έννοια ότι θέλει ειδική μεταχείριση, δεν έχω καμία απαίτηση από τη δασκάλα να λύσει τα προβλήματα αυτά. Απλώς είναι η αλήθεια και θέλω να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τα προβλήματα που θα προκύψουν. 

Βρε έσπερος δεν είναι μόνο ο γιος σου που γεννήθηκε τέλος του χρόνου, ειλικρινά το έχεις διογκώσει τόσο πολύ.

Λες στις δασκάλες να μην έχει ξανατύχει αυτό ώστε να ξέρουν πως θα το διαχειριστούν?  Δηλαδή όταν πάει δημοτικό τι θα κάνεις που θα υπάρχουν παιδιά από 6 έως 12 ετών? τώρα έχεις άγχος για τους μήνες διαφοράς άντε τον χρόνο..σε δύο χρόνια τι θα λες?

Άφησε το να ξεκινήσει και βλέπεις πως πάει.

Εχεις δεδομένο πως θα υστερεί σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδιά, και τι έγινε?? ειλικρινά και τι έγινε?? σε 1-2 μήνες θα είναι όλα στο ίδιο επίπεδο, δηλαδή όταν πάει δημοτικό τι θα κάνεις??

Και εγώ με άγχος είμαι που θα φύγει από προστατευμένο περιβάλλον του ιδιωτικού που ήταν και θα πάει σε ένα χάος στο δημόσιο όμως κάνω υπομονή και περιμένω να ξεκινήσει το σχολείο, έχω προσπαθήσει να προετοιμάσω το παιδί μου για αυτό που θα έρθει όπως ξέρω πως επί της ουσίας τίποτα δεν έχω κάνει γιατί η θεωρία από την πράξη διαφέρει.  Τρέμω για το πρώτο τηλέφωνο από το σχολείο να μου πουν ότι τσακώθηκε...(που θα έρθει σίγουρα να το θυμάστε αυτό), ή για το με τι παιδιά θα κάνει παρέα, πως θα είναι η συναναστροφή του με τα εκτάκια, τι δασκάλα / δάσκαλο θα έχει  κτλ...όμως δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο πέρα από το να είμαι ψύχραιμη ώστε να αντιμετωπίσω τα θέματα που θα προκύψουν, εσύ έχεις ''καταδικάσει '' το παιδί σου πριν ακόμα ξεκινήσει.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 14 λεπτά , maripoz είπε:

Κι αν κάποιο παιδάκι (που πιστεύω δεν θα είναι μόνο ένα) έχει θέμα με την τουαλέτα και τα κάνει πάνω του συστηματικά? Εδώ εγώ ξέρω παιδάκι που κοντευει τα τέσσερα, θα πάει τώρα προνηπιο και δεν έχει βγάλει την πάνα. Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται?

Αναλογα το σχολείο και τι επιτρέπει. Αν είναι ιδιωτικό μπορεί να υπάρχει μεγάλη ευελιξία, ανάλογα το σχολείο και πάλι 

τα ιδιωτικά επειδή συνήθως είναι κ παιδικοί σταθμοί, έχουν αυτήν την κουλτούρα. όχι όλα στον ίδιο βαθμό όμως. 

 

δεν γνωριζω τι γίνεται με παιδί που θέλει βοήθεια στην τουαλέτα. σίγουρα η δασκάλα συστηματικά δεν μπορεί να αφήνει την τάξη για να φροντίζει το ένα. 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, vicky86 είπε:

απλα σαν γονεις εχουμε κ τελειως διαφορετικες απαιτησεις απο το σχολειο

κριμα,οταν ειδικα ξερεις απο μεσα τις πραγματικες ελλειψεις

Μεγάλη κουβέντα είπες εδώ.

Στο μίνι ιστορικό που μας πήρε η νηπιαγωγός στην πρώτη συνάντηση πέρυσι, η τελευταία ερώτηση ήταν: "τι προσδοκία έχετε για το παιδί σας αυτή την χρονιά". Ενώ η συζήτηση κυλούσε νερό, εδώ κόμπιασα. Δύσκολη ερώτηση. Ερώτηση που σε φέρνει αντιμέτωπο με πολλά. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα πέρασαν πολλές πιθανές απαντήσεις από το μυαλό μου. 

- η 1η... όχι όχι αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό.

- η 2η... όχι όχι ούτε αυτό είναι σημαντικό.

- η 3η... α! ναι αυτό είναι το πιο σημαντικό αυτή την περιόδο. Αυτό θα πω!

Το λέω και παράλληλα μέσα στο κεφάλι μου: "Μάλιστα λοιπόν αυτό είμαι λοιπόν... Αυτή η μάνα. Η μάνα που θέλει η (όνομα παιδιού) της να είναι έτσι (σιωπηρή ταμπελίτσα ξεφυτρώνει πάνω στο κεφάλι μου)... Μπράβο! Μπράβο (το όνομα μου)! Κλαπ κλαπ κλαπ. Μόλις περιέγραψα την εικόνα του παιδιού μου που με τρομάζει vs την εξωραϊσμένη βελτιωμένη εικόνα που έχω ΕΓΩ για το παιδί μου...

Ούφ θα μπορούσα να έχω απλώς απαντήσει -Να είναι χαρούμενο-".

 

Και για να μην παρεξηγηθώ. Δεν εννοώ πως αυτό που τρομάζει τον κάθε γονιό, είναι ανάξιο προβληματισμού, ανάξιο αναφοράς. Όχι! Φυσικά και είναι άξιο. Οτιδήποτε κι αν είναι αυτό (και είναι τόσα και τόσο διαφορετικα εννοείται). Και άποψη μου πρέπει να το ρωτούν αυτό οι εκπαιδευτικοί (κάθε βαθμίδας), για να μπορεί να δουλευτεί μέσα στην χρονιά με παιδιά και γονείς. Αλλά ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι μέσα σε αυτό προβάλλουμε βασικά την προσδοκία μας για το δικό μας "ιδανικό παιδί". Κι αν αυτό το ιδανικό παιδί είναι ρεαλιστικό κι εποικοδομητικό πρότυπο για το πραγματικό μας παιδί, τότε πολύ καλώς. Αν όμως όχι, τότε θέλει προσοχή.

Link to comment
Share on other sites

@Έσπερος μια δύο μικρές παρατηρήσεις:

 

α) Από που προκύπτει η σιγουριά σου ότι το παιδί θα κατουριέται αλλά θα φοβάται τόσο να το πει, που θα τα κάνει επάνω του; Τις πρώτες ημέρες η δασκάλα υπενθυμίζει στα παιδιά να πάνε τουαλέτα και τα καθοδηγεί. Μπορεί να μη τα ακουμπάει, αλλά είναι εκεί δίπλα για να υποδείξει. Μιλάω για δημόσιο νηπιαγωγείο πάντα. Έχεις δοκιμάσει μια μέρα να τον δελεάσεις με κάτι που θέλει πάρα πολύ (πχ να πάτε κάπου που γουστάρει τρελά) αλλά να του πεις πχ να βάλει μόνος του το σορτς του για να μαζέψεις εσύ τα υπόλοιπα αλλιώς δεν προλαβαίνετε; Εμάς αυτό ήταν στανταρντ αντίδραση. Αν ήταν για κάτι που δεν την ενδιέφερε ακόμα θα ντύνονταν, το παπούτσι δε θα έμπαινε σωστά, το λάστιχο του κολαν θα ήταν πολύ σφιχτό, κλπ κλπ. Αν ήταν για δικό της θέμα, σφαίρα!

β) Οι περισσότερες ιστορίες που διαβάζεις μιλάμε για προσαρμογή παιδιών σε βρεφονηπιακό ή παιδικό σταθμό. Ένα παιδάκι σχεδόν τεσσάρων όπως ο δικός σου, είναι σε άλλο στάδιο. Είναι πολύ πιο έτοιμα τα παιδιά σε αυτή την ηλικία από τα 2,5, τα 3 ή ακόμα και τα 4. Και στο λέω ως μαμά που στα 2,5 το παιδί μου αδυνατούσε να προσαρμοστεί, τη σταμάτησα στο μήνα, ενώ στα 3,5 σε τμήμα όπου ήταν η μικρότερη σε ηλικία (σε ιδιωτικό που τα χώριζε αλλιώς) ήταν μέρα με τη νύχτα. 

Εμπιστεύσου τη δασκάλα και δώσε αέρα στο παιδί. Εδώ θα είμαστε το καλοκαίρι να τα ξαναπούμε.

 

Τέλος, τις προάλλες είμαστε με παρέα συμμαθητών σε ένα καφενεδάκι πλατείας, οι γονείς τρωγωπίνουμε και τα παιδιά παίζουν. Η δική μου κλαίει υπερβολικά επειδή γρατζουνισε το γόνατό της, το άλλο αδυνατεί να μοιραστεί τα παιχνίδια του, το τρίτο τσιρίζει γιατί οι υπόλοιποι δεν κάνουν αυτό που θέλει, το τέταρτο γκρινιάζει σε απελπιστικό βαθμό γιατί η μάνα του δεν του πήρε τη ζακέτα που ήθελε, όλα αυτά διαδοχικά. Στο τέλος μια μάνα αναφώνησε "τελικά όλα έχουν από μια διαφορετική δυσκολία". Δεν έχετε ζήσει από κοντά παρόμοιας ηλικίας παιδιά και έχετε υπερμεγεθύνει τις ιδιαιτερότητες (φυσιολογικές κατά τα άλλα) του δικού σας.

 

@samsympan η δική μας δασκάλα μας πρόλαβε και μας το έθεσε η ίδια ως στόχο. Θέλω το παιδί να έρχεται και να φεύγει γελαστό, με αγάπη για αυτά που κάνουμε εδώ και τους φίλους του. Αυτός και μόνο αυτός, είναι τεράστιος στόχος για το νηπιαγωγείο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, Super.mum είπε:

Χωρίς να μου δείξει κάτι το παιδί απλά θα κάτσω λίγη ώρα μαζί του τις πρώτες δυο με τρεις φορές να δω πως θα πάει. 

Αν μιλάμε για δημόσιο νηπιαγωγείο αυτό δεν επιτρέπεται. Φαντάσου 10 μαμάδες αν είναι δέκα τα προνηπιακια να κάθονται στην τάξη, παιδάκια να πηγαινοέρχονται για να δείξουν το οτιδήποτε τα ενθουσίασε στην μαμά, αλλα να θέλουν να παίξουν με την μαμά, η δασκάλα κάπου στην μέση να προσπαθεί να οργανώσει το μάθημα της με τα νήπια να ζηλεύουν που οι δικές τους μαμάδες απουσιάζουν! 

 

Δεν θυμάμαι ποια μαμά ρώτησε αλλά αν δεν υπάρχει ιατρικος λόγος, γνωμάτευση, και  εξειδικευμένο προσωπικό για να βοηθά το οποιο παιδί πάει με πάνα στο προνηπιο, το παιδί μάλλον θα μείνει με την ίδια πάνα όλη μέρα αν δεν την αλλάξει μόνο του. Οι δασκάλες δεν επιτρέπεται, ούτε είναι υποχρεωμένες να αλλάζουν τα παιδιά. Άλλο είναι να το βοηθά να κουμπώσει το μπουφάν ή να βάλει τσάντα και άλλο ή προσωπική υγιεινή.

 

 

 

@irin

πιστεύω πως με το υπερβολικό άγχος που αντιμετωπίζει η @Έσπερος  σε αυτή την φάση σκέφτεται τα χειρότερα πιθανά σενάρια. Από την μια δεν είναι κακο να είσαι προετοιμασμένος από την άλλη δεν σε βοηθά ψυχολογικά να προδικάζεις καταστάσεις. Το μέτρο είναι το άριστο! 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, irin είπε:

Ναι, είναι η λάθος αντίληψη που έχουν κάποιοι γονείς ότι το παιδί τους είναι το μοναδικό παιδί στον κόσμο, ή έστω το μοναδικό με κάποια χαρακτηριστικά, πχ πιο ευαίσθητο, πιο ανώριμο, πιο ανίκανο/ικανό, είναι το μόνο που έχει κάποιες ανάγκες, είναι το μόνο που ζορίζεται να ανεβάσει τα ρούχα του, είναι το μόνο που τώρα έκοψε την πάνα κλπ κλπ. Και θέλει ειδική μεταχείριση, που κανείς δεν είναι ικανός για να την παρέχει, ποιος είναι ο δάσκαλος που θα πει σε αυτά τα παιδιά σωστά τί να κάνουν κλπ.. και μετά αναρωτιόμαστε γιατί μεγαλώνουν έφηβοι που νομίζουν ότι ο κόσμος τους ανήκει, ο κόσμος τους χρωστάει κ.ο.κ

Ή μαύρη πέτρα θα ρίξει, ή θα γίνει ίδιο και θα ζει μέσα στο άγχος και τη μαυρίλα

το λεει κ ο λαος,δ εκανε αλλη παιδι μονο η μαριω τον γιαννη:-P

4 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Κοίτα, εγω θεωρώ ότι σε πολλά πράγματα το παιδί μου είναι πιο πίσω από τα συνομήλικα αλλά δεν θα επίρριψη ευθύνη στη δασκάλα που θα μου το πει. φυσικά και είναι δίκη μας ευθύνη. δεν το βλέπω έτσι όπως λες. επίσης σίγουρα το δικό μου παιδί έχει κάποιες ιδιαιτερότητες που δεν έχουν αλλά όπως ότι δεν έχει αδέρφια, τα ξαδέρφια του είναι αλλού, δεν έχουμε κυκλο με συνομήλικα παιδιά, δεν είμαστε από αυτό το μέρος, είναι κ στο τέλος του χρόνου κ δεν έχει πάει σχολείο, προφανώς έχει το ιδανικό προφίλ για να έχει προβλημα. δεν το λέω με την έννοια ότι θέλει ειδική μεταχείριση, δεν έχω καμία απαίτηση από τη δασκάλα να λύσει τα προβλήματα αυτά. Απλώς είναι η αλήθεια και θέλω να είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω τα προβλήματα που θα προκύψουν. 

κ μονο που τις λες ιδιαιτεροτητες κ πιστευεις οτι ειναι μοναδικο το παιδι σου γι αυτο μου αρκει

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Mama_Anesti_ said:

Αν μιλάμε για δημόσιο νηπιαγωγείο αυτό δεν επιτρέπετα

Ούτε σε ιδιωτικό επιτρέπεται. Μόνο για τις μηνιαίες ενημερώσεις έχω μπει στην αίθουσα. 

Εμείς την πρώτη μέρα , που πήγε για μια ώρα, είμασταν εκεί (στον κήπο, δεν μπήκαν μέσα την πρώτη  μέρα) , όχι μαζί του όμως, πιο πέρα. Από τη δεύτερη μέρα, μόνος του.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 20 λεπτά , Yovanna είπε:

Ούτε σε ιδιωτικό επιτρέπεται. Μόνο για τις μηνιαίες ενημερώσεις έχω μπει στην αίθουσα. 

Εμείς την πρώτη μέρα , που πήγε για μια ώρα, είμασταν εκεί (στον κήπο, δεν μπήκαν μέσα την πρώτη  μέρα) , όχι μαζί του όμως, πιο πέρα. Από τη δεύτερη μέρα, μόνος του.

Προ κοβιντ αρκετοί παιδικοί εκαναν προσαρμογή σταδιακή με τον γονιό μέσα, αν το ζητούσε ο γονιός. Φυσικά αυτό θα έπρεπε να γίνεται και στα νηπιαγωγεία. 

πρίν από 23 λεπτά , vicky86 είπε:

το λεει κ ο λαος,δ εκανε αλλη παιδι μονο η μαριω τον γιαννη:-P

κ μονο που τις λες ιδιαιτεροτητες κ πιστευεις οτι ειναι μοναδικο το παιδι σου γι αυτο μου αρκει

Δεν το λέω όμως μοναδικό με την έννοια ότι απαιτώ να το προσέξουν περισσότερο. 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Μα δεν είναι πρόβλημα αν κλαίει κ δεν θέλει να πάει στονσχολειο κ δεν προσαρμόζεται; πρόβλημα για το ίδιο το παιδί κ για την οικογένεια πρώτα απ όλα. Μα σοβαρα τώρα, όταν τα παιδιά σας πήγαν σχολείο πρώτη φορά, δεν σκεφτήκατε ποτέ ότι μπορεί να κλαίνε ή να μην θέλουν κ να ζητάνε να μην πάνε κλπ; δεν είχατε άγχος για το αν και πώς θα τα βγάλουν πέρα, ειδικά όπου δεν γινόταν σταδιακή προσαρμογή; ενταξει έχω μια υπερβολή στα άγχη μου αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι τα αλλά παιδθα ξεκινάμε το σχολείο κ οι γονείς είναι κουλ ότι όλα θα πάνε καλά. 

σοβαρα τωρα,φυσικα κ οι περισσοτεροι εχουν λιγο αγχος η εστω αγωνια για το ξεκινημα στο σχολειο.ανησυχουν αν θα ειναι καλη η δασκαλα κυριως.φυσικα κ δ θελουν να κλαιει το παιδι οταν το αφηνουν.αλλα δ αγχωνονται για το τι γνωμη θα σχηματισει γι αυτους η δασκαλα.ουτε φερνουν την καταστροφη αν κατουρηθει πανω του.ποσο μαλλον πολυ πριν γινει

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, Mama_Anesti_ είπε:

Αν μιλάμε για δημόσιο νηπιαγωγείο αυτό δεν επιτρέπεται. Φαντάσου 10 μαμάδες αν είναι δέκα τα προνηπιακια να κάθονται στην τάξη, παιδάκια να πηγαινοέρχονται για να δείξουν το οτιδήποτε τα ενθουσίασε στην μαμά, αλλα να θέλουν να παίξουν με την μαμά, η δασκάλα κάπου στην μέση να προσπαθεί να οργανώσει το μάθημα της με τα νήπια να ζηλεύουν που οι δικές τους μαμάδες απουσιάζουν! 

 

Δεν θυμάμαι ποια μαμά ρώτησε αλλά αν δεν υπάρχει ιατρικος λόγος, γνωμάτευση, και  εξειδικευμένο προσωπικό για να βοηθά το οποιο παιδί πάει με πάνα στο προνηπιο, το παιδί μάλλον θα μείνει με την ίδια πάνα όλη μέρα αν δεν την αλλάξει μόνο του. Οι δασκάλες δεν επιτρέπεται, ούτε είναι υποχρεωμένες να αλλάζουν τα παιδιά. Άλλο είναι να το βοηθά να κουμπώσει το μπουφάν ή να βάλει τσάντα και άλλο ή προσωπική υγιεινή.

 

 

 

@irin

πιστεύω πως με το υπερβολικό άγχος που αντιμετωπίζει η @Έσπερος  σε αυτή την φάση σκέφτεται τα χειρότερα πιθανά σενάρια. Από την μια δεν είναι κακο να είσαι προετοιμασμένος από την άλλη δεν σε βοηθά ψυχολογικά να προδικάζεις καταστάσεις. Το μέτρο είναι το άριστο! 

 

 

 

Ναι έχεις δίκιο αν είναι η κάθε μαμά να κάθεται μέσα χαίρω πολύ . Πάντως αυτό ότι δεν επιτρέπεται να αλλάζουν οι δασκάλες τα παιδιά το είχα ακούσει κάπου. Και μου φάνηκε πολύ λογικό. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 5 λεπτά , Super.mum είπε:

Ναι έχεις δίκιο αν είναι η κάθε μαμά να κάθεται μέσα χαίρω πολύ . Πάντως αυτό ότι δεν επιτρέπεται να αλλάζουν οι δασκάλες τα παιδιά το είχα ακούσει κάπου. Και μου φάνηκε πολύ λογικό. 

Με άλλες προϋποθεσεις δεν θα ήταν παράλογο να κάθεται ένας γονιός. πχ θα μπορούσε να γίνεται σταδιακή έναρξη τις πρώτες μέρες ή σταδιακή προσέλευση σε διαφορετικές ώρες, ώστε για 2-3 μέρες να μην συμπίπτουν τα παιδιά, φυσικά με διευκολύνσεις για τους εργαζόμενους. Για το άλλαγμα κλπ, θα μπορούσε να υπάρχει κι ένα βοηθητικό πρόσωπο, που να κάνει διαφορα τετοια. πχ να επιβλέπει τα παιδιά στην τουαλέτα (εννοώ από μακριά γιατί συχνά στα κτήρια είναι μακριά οι τουαλέτες), να είναι παρούσα αν προκύψει κάτι διοικητικό στη δασκάλα, να ανοιγοκλείνει την πόρτα κλπ κ μέσα σ αυτά να μπορεί να ασχοληθεί αν κάποιο παιδάκι χρειαστεί μια βοήθεια σε κάτι. κανονικά όμως η αυτοεξυπηρετηση θεωρείται αυτονόητη κ αφού κάποια παιδιά το κάνουν, λογικό είναι να περιμένουμε κ από τα δικά μας να το κάνουν. δεν δικαιολογώ τον εαυτό μου σ αυτό, είναι δική μου ευθύνη. κ αν συμβεί κάτι φυσικά δεν περιμενω να τον βοηθήσουν, τις πρώτες μέρες είμαι έτοιμη να πηγαινοέρχομαι γθα τετοια. 

 

1 hour ago, vicky86 είπε:

σοβαρα τωρα,φυσικα κ οι περισσοτεροι εχουν λιγο αγχος η εστω αγωνια για το ξεκινημα στο σχολειο.ανησυχουν αν θα ειναι καλη η δασκαλα κυριως.φυσικα κ δ θελουν να κλαιει το παιδι οταν το αφηνουν.αλλα δ αγχωνονται για το τι γνωμη θα σχηματισει γι αυτους η δασκαλα.ουτε φερνουν την καταστροφη αν κατουρηθει πανω του.ποσο μαλλον πολυ πριν γινει

Έχω περιέργεια για τις δασκάλες γιατί είναι μεγάλες. Αυτό είναι καλό γιατί είναι έμπειρες άρα θα ξέρουν τι να κάνουν. απλώς επειδή είναι μεγάλες υποψιαχομαι ότι δεν θα κάνουν και κάτι φοβερά πρωτοποριακό, αλλά δεν πειράζει. δεν έχει πει κανείς ότι δεν τα δουλεύουν τα παιδιά. Αν θέλω να γίνω και κακεντρεχής θα μπορούσα να σχολιάσω ότι το σχολείο δεν έχει ιστοσελίδα άρα μάλλον με τα τεχνολογικά δεν το έχουν, αλλα δεν πειρεζει. προέχει να υπάρχει υπομονή κ ανεκτικότητα για το κάθε παιδί κι ας κάνουν πιο παραδοσιακό μάθημα. 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, Yovanna είπε:

Ναι, είναι κάτι τέτοια σεσημασμένα 3χρονα και 4χρονα που κυκλοφορούν ελεύθερα σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία :D! Ο ανιψιός μου στα 4 , τραγουδούσε το βαπόρι απ'την Περσία! Ο δικός μου ξέρει ποιος είναι ο Darth Vader και ο Kylo Ren! Του αρέσει να βλέπει "μάχες" με φωτόσπαθα" από το star wars kids academy jedi training school!

Ένας συμμαθητής του πέρσι, έλεγε "γουστάρω"!

Σοβαρά τώρα, έχεις κολλήσει με τη νταντά. Μπορεί να σου έτυχε η Mary Poppins , αλλά πάει πια, φτάνει. Δεν γίνεται να μεγαλώνει  πλέον σε ένα ροζ συννεφάκι που φυτεύουν λουλουδάκια οι 2 τους και μαζεύουν κοχυλάκια στη θάλασσα. Αλήθεια τώρα, θεωρείς πισωγύρισμα το σχολείο και όχι το να περάσει μια ακόμη χρονιά έτσι? Άσε το παιδί να κάνει φίλους, να τσακωθεί, να σπρώξει και να το σπρώξουν και να τα ξαναβρούν ( ο δικός μου έγινε πολύ φίλος με το παιδάκι που είχε δαγκώσει), να κλάψει, να γελάσει με τους φίλους του, άστον να μεγαλώσει.

Και η δικιά μου με αυτήν που της πέταξε τα γυαλιά στη λεκανη

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Έσπερος said:

Με άλλες προϋποθεσεις δεν θα ήταν παράλογο να κάθεται ένας γονιός. πχ θα μπορούσε να γίνεται σταδιακή έναρξη τις πρώτες μέρες ή σταδιακή προσέλευση σε διαφορετικές ώρες, ώστε για 2-3 μέρες να μην συμπίπτουν τα παιδιά, φυσικά με διευκολύνσεις για τους εργαζόμενους. Για το άλλαγμα κλπ, θα μπορούσε να υπάρχει κι ένα βοηθητικό πρόσωπο, που να κάνει διαφορα τετοια. πχ να επιβλέπει τα παιδιά στην τουαλέτα (εννοώ από μακριά γιατί συχνά στα κτήρια είναι μακριά οι τουαλέτες), να είναι παρούσα αν προκύψει κάτι διοικητικό στη δασκάλα, να ανοιγοκλείνει την πόρτα κλπ κ μέσα σ αυτά να μπορεί να ασχοληθεί αν κάποιο παιδάκι χρειαστεί μια βοήθεια σε κάτι. κανονικά όμως η αυτοεξυπηρετηση θεωρείται αυτονόητη κ αφού κάποια παιδιά το κάνουν, λογικό είναι να περιμένουμε κ από τα δικά μας να το κάνουν. δεν δικαιολογώ τον εαυτό μου σ αυτό, είναι δική μου ευθύνη. κ αν συμβεί κάτι φυσικά δεν περιμενω να τον βοηθήσουν, τις πρώτες μέρες είμαι έτοιμη να πηγαινοέρχομαι γθα τετοια. 

 

Συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να υπάρχει βοηθητικό προσωπικο, διαφωνώ ότι αφού κάποια παιδιά το κάνουν θα έπρεπε και τα δικά μας. Σε μια τάξη υπάρχουν παιδιά που έχουν διαφορά μέχρι και ένα χρόνο και αυτή η διαφορά είναι πολύ σημαντική. Το παιδί σου πάει σχολείο λίγο πριν τα 4 κάποιο άλλο στην τάξη του θα είναι λίγο πριν τα 5 έχει τεράστια διαφορά ο ένας χρόνος σε αυτες τις ηλικίες 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 49 λεπτά , maripoz είπε:

Συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να υπάρχει βοηθητικό προσωπικο, διαφωνώ ότι αφού κάποια παιδιά το κάνουν θα έπρεπε και τα δικά μας. Σε μια τάξη υπάρχουν παιδιά που έχουν διαφορά μέχρι και ένα χρόνο και αυτή η διαφορά είναι πολύ σημαντική. Το παιδί σου πάει σχολείο λίγο πριν τα 4 κάποιο άλλο στην τάξη του θα είναι λίγο πριν τα 5 έχει τεράστια διαφορά ο ένας χρόνος σε αυτες τις ηλικίες 

Υπάρχουν όμως και μικρότερα που ντύνονται μόνα τους. Άρα είναι εφικτό, και για να το έχουν προαπαιτούμενο υποθέτω ότι δεν είναι ακατόρθωτο. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έσπερος για κάποιο λόγο δεν βρίσκω τα σχόλια που έκανες σε μια ανάρτηση μου.ρο ψαξα και βιαστικά γιατί έχουν γραφτεί πολλά.

Θέλω να σου πω οτι ειλικρινά δεν γράφω γράφω για να σου την πω.με βάση με αυτά που μας έχεις περιγράψει ειλικρινά πιστεύω ότι είναι άκρως απαραίτητο να παει σχολείο. 

Πέρα από την εξοχή κ τη φύση δεν έχει πάρει ερεθίσματα εφόσον κ δεν βλέπει παιδιά, αθλήματα κ δραστηριότητες δεν κάνει,στο νησί πόσα να υπάρχουν για να κάνει ,δύο χρονια που τα λέμε δεν εχει πάει κ Αθήνα να κάνει κάτι διαφορετικό έστω και για λίγο.κ ούτε μου δίνεις την εντύπωση ότι δεν θα φοβόσασταν να τον πάτε να δει ένα θεατρικό από θίασο που ήρθε στο νησί πχ.

Κάτι είπες για μαθηματικά που το χεις ξαναπεί κ δεν το θυμάμαι .Η εντύπωση που είχα πάντως όταν το διάβαζα ειναι οτι το παιδι δεν σημαίνει ότι είναι γεμάτο επειδή κατέχει το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο.και κατά τη γνώμη μου δεν το κατέχει κιόλας γιατί ηλικιακά δεν μπορεί να το κάνει.δεν σου λέω ψέματα απλά πιστεύω ότι το παπαγαλιζει.

Θέλω επίσης να σου πω οτι όταν τα γράφεις όλα αυτά εκτίθεσαι κ δικαίως θα σου γράψουμε διαφορά.Οχι κακοπροαιρετα φυσικά.Πιστευω ότι κάτι πρέπει να κάνεις για σένα για να δεις τα πράγματα αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Έσπερος για κάποιο λόγο δεν βρίσκω τα σχόλια που έκανες σε μια ανάρτηση μου.ρο ψαξα και βιαστικά γιατί έχουν γραφτεί πολλά.

Θέλω να σου πω οτι ειλικρινά δεν γράφω γράφω για να σου την πω.με βάση με αυτά που μας έχεις περιγράψει ειλικρινά πιστεύω ότι είναι άκρως απαραίτητο να παει σχολείο. 

Πέρα από την εξοχή κ τη φύση δεν έχει πάρει ερεθίσματα εφόσον κ δεν βλέπει παιδιά, αθλήματα κ δραστηριότητες δεν κάνει,στο νησί πόσα να υπάρχουν για να κάνει ,δύο χρονια που τα λέμε δεν εχει πάει κ Αθήνα να κάνει κάτι διαφορετικό έστω και για λίγο.κ ούτε μου δίνεις την εντύπωση ότι δεν θα φοβόσασταν να τον πάτε να δει ένα θεατρικό από θίασο που ήρθε στο νησί πχ.

Κάτι είπες για μαθηματικά που το χεις ξαναπεί κ δεν το θυμάμαι .Η εντύπωση που είχα πάντως όταν το διάβαζα ειναι οτι το παιδι δεν σημαίνει ότι είναι γεμάτο επειδή κατέχει το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο.και κατά τη γνώμη μου δεν το κατέχει κιόλας γιατί ηλικιακά δεν μπορεί να το κάνει.δεν σου λέω ψέματα απλά πιστεύω ότι το παπαγαλιζει.

Θέλω επίσης να σου πω οτι όταν τα γράφεις όλα αυτά εκτίθεσαι κ δικαίως θα σου γράψουμε διαφορά.Οχι κακοπροαιρετα φυσικά.Πιστευω ότι κάτι πρέπει να κάνεις για σένα για να δεις τα πράγματα αλλιώς.

Ναι, σου είχα απαντήσει ότι έχει πάει ταξίδια σε αλλά νησιά, και έχει στο σπίτι παρα πολλά γνωστικά ερεθίσματα. δεν είπα ποτέ ότι είναι μαθηματική ιδιοφυΐα, απλώς του αρέσει η γνώση κ μαθαίνει οτιδήποτε. ξέρει παρα πολλά πράγματα που δεν είναι καν της ηλικίας του. δεν μεγαλώνει χωρίς ερεθίσματα, καμία σχέση. εχει γνώσεις σε πολλούς τομείς κ δεν υστερεί σε σχέση με τα παιδιά της Αθήνας. ούτε θα είχε μάθει στο σχολείο αυτά που ξέρει τψρα.  ίσως πάμε φέτος μουσικοκινητική αλλά θέλω πρώτα να δω πώς θα προσαρμοστεί στο σχολείο για να μην πέσουν πολλα. για άθλημα δεν τρελαίνομαι, θα κάνει αναγκαστικά τα υπόλοιπα χρόνια κ δεν είναι έτσι οι αλλιώς πνευματικό ερέθισμα, είναι μια φυσική δραστηριότητα επομένως δεν προσφέρει κατι σχετικό μ αυτά που λες. εμένα δν μ αρέσει η κουλτούρα του αθλητισμού, αναγνωρίζω μόνο ότι πρέπει να το κάνει για λόγους εκτόνωσης και υγείας αλλα αφού έχει έντονη δραστηριότητα έτσι κι αλλιώς, δεν θα χάσει κάτι αν καθυστερήσει. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι το σχόλιό σου από πίσω κρύβει το υπονοούμενο ότι όποιο παιδί δεν είναι στην Αθήνα κ δεν κάνει δραστηριότητες στην προσχολική ηλικία μένει πίσω, το οποίο προσβάλλει παρα πολλά παιδιά κ ατόμων που γράφουν εδώ. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

Ναι, σου είχα απαντήσει ότι έχει πάει ταξίδια σε αλλά νησιά, και έχει στο σπίτι παρα πολλά γνωστικά ερεθίσματα. δεν είπα ποτέ ότι είναι μαθηματική ιδιοφυΐα, απλώς του αρέσει η γνώση κ μαθαίνει οτιδήποτε. ξέρει παρα πολλά πράγματα που δεν είναι καν της ηλικίας του. δεν μεγαλώνει χωρίς ερεθίσματα, καμία σχέση. εχει γνώσεις σε πολλούς τομείς κ δεν υστερεί σε σχέση με τα παιδιά της Αθήνας. ούτε θα είχε μάθει στο σχολείο αυτά που ξέρει τψρα.  ίσως πάμε φέτος μουσικοκινητική αλλά θέλω πρώτα να δω πώς θα προσαρμοστεί στο σχολείο για να μην πέσουν πολλα. για άθλημα δεν τρελαίνομαι, θα κάνει αναγκαστικά τα υπόλοιπα χρόνια κ δεν είναι έτσι οι αλλιώς πνευματικό ερέθισμα, είναι μια φυσική δραστηριότητα επομένως δεν προσφέρει κατι σχετικό μ αυτά που λες. εμένα δν μ αρέσει η κουλτούρα του αθλητισμού, αναγνωρίζω μόνο ότι πρέπει να το κάνει για λόγους εκτόνωσης και υγείας αλλα αφού έχει έντονη δραστηριότητα έτσι κι αλλιώς, δεν θα χάσει κάτι αν καθυστερήσει. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι το σχόλιό σου από πίσω κρύβει το υπονοούμενο ότι όποιο παιδί δεν είναι στην Αθήνα κ δεν κάνει δραστηριότητες στην προσχολική ηλικία μένει πίσω, το οποίο προσβάλλει παρα πολλά παιδιά κ ατόμων που γράφουν εδώ. 

Μα πνευματική δραστηριότητα δεν χρειάζεται, εφόσον είναι προχωρημένο και θα πηγαίνει και σχολείο. Η σωματική θα του λείπει. Δεν το θεωρώ φυσικά υποχρεωτικό στα 4 να κάνει κάτι έξτρα, απλά το αναφέρω γιατί λες ότι "δεν ειναι έτσι κι αλλιώς πνευματικό ερέθισμα".

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Έσπερος said:

Αυτά τα σκέφτομαι, όμως αυτά είναι δικές μου απόψεις. Δεν ξέρω αν θα νιώθει έτσι το παιδί ή αν θα νιώθει δυστυχισμένο και μόνο του. 

 

Το να αναγνωρίζεις την πραγματικότητα δεν είναι χαμηλή εκτίμηση. Δεν είπα ο΄τι φταίει σε κάτι το παιδί. Για την τουαλέτα γενικώς τα κάναμε μαντάρα εξαρχής, το παραδέχομαι. Τώρα βέβαια δεν υπάρχει θέμα να μην το πει εγκαίρως κλπ. Υπάρχει όμως θέμα στο ντύσιμο. Το οποίο προφανώς δεν είναι ευθύνη του παιδιού γιατί κάνει πολλά άλλα πράγματα μόνος του και του αρέσει αυτό. και για τα ρούχα εγώ φταίω γιατί είμαι ανυπόμονη, με εκνευρίζει ο άντρας μου που συχνά χαζολογαει και αργεί αν είναι να πάμε κάπου που δεν υπάρχει προγραμμα, δεν μπορώ και την χρονοτριβή του παιδιου ούτε τις διαπραγματεύσεις, ποτε δεν τα μπορούσα, δεν ασχολήθηκα με το θέμα, ούτε επέμεινα στην νταντά να ασχοληθεί κι εκείνη. Έτσι όταν άρχισα να επιμένω, συνδυάστηκε το θέμα με το σχολείο και τώρα δεν θέλει να το δουλέψουμε. Ειδικά το ντύσιμο. Χτένισμα, πλύσιμο δοντιών, μπάνιο ώς ένα σημείο, χαίρεται πολύ να κάνει μόνος του. και μόνος του τρώει από μωρό. για να μην νομίζετε ότι δεν τον αφήνω να κάνει πράγματα. αυτό με το  ντύσιμο ήταν δικό μου λάθος. δεν φταίει το παιδί. όμως είναι μια πραγματικότητα. το πώς α εξελιχθεί δεν το γνωρίζω. μπορεί να καταλάβε ότι δεν έχει επιλογή και να το μάθει, που δεν είναι απίθανο γιατί δεν έχει θέμα κινητικότητας. μπορεί όμως να έρθει και να δέσει με τον αποχωρισμό και τα σχετικά και να πυροδοτήσει μεγαλύτερη ανασφάλεια. μακάρι να γίκνει το πρώτο. όμως πρέπει να έχω στο μυαλό μου και το δεύτερο ενδεχομενο. 

Εμένα μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση πως ακόμα και αν το παιδί σου έλυνε εξίσωση σε αυτή την ηλικία, ή έδενε τα κορδόνια του, κτλ πάλι θα έβρισκες να πεις κάτι στο οποίο υστερεί και δεν κάνει καλά.  Προσπαθείς κάθε φορά να επισημάνεις τι δεν κάνει καλά, και αυτό είναι άδικο για το ίδιο. Γιατί έχεις την εντύπωση πως όλα τα παιδιά στα 4 πηγαίνουν άνετα στην τουαλέτα μονα τους? ντύνονται χωρίς να βάλουν το πίσω μπρος? ή ντύνονται σε χρόνο μηδέν? αλήθεια τώρα? έχεις δει σε τι ρυθμούς κινούνται τα παιδιά? Εμένα σήμερα έκανε πέντε λεπτά να βάλει τις κάλτσες του...και ρίχνει στον γιο σου 2 χρόνια, τόσο χρόνο ήθελε σήμερα γιατί δεν ξύπνησε με διάθεση, γιατί ήταν κουρασμένος, γιατί ήθελε να μείνει σπίτι και όχι να έρθει μαζί μου στο γραφείο, γιατί γιατί γιατί..χθες που θα πήγαινε στην γιαγιά του ήταν έτοιμος καθόλα σε 2 λεπτά. Το πίεζεις το παιδί σου να είναι τέλειο σε όλα, να μη ξεφύγει κάποιο κουτάκι, να είναι παράδειγμα για τα άλλα παιδιά, πολλές φορές σε διαβάζω και νομίζω πως  ο γιος σου δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου, όχι όμως επειδή το  παιδί κάνει κάτι λάθος αλλά επειδή εσύ ζητάς πάρα πολλά. Δεν θέλω να με παρεξηγήσεις, όμως σκέψου όσα σου λέμε εδώ και δούλεψε πρώτα με εσένα. Καλό να αναγνωρίζεις την πραγματικότητα  δεν λέω , όμως στη δική σου πραγματικότητα το παιδί σου υστερεί σε πολλά.  Και σταμάτα επιτέλους να αυτομαστιγώνεσαι, τονίζεις πόσα λάθη έκανες εσύ και δεν ξέρει πράγματα το παιδί σου, και τι έγινε βρε έσπερος? Νομίζεις όλες ξέρουμε τι είναι σωστό και τι λάθος?? όχι καμία δεν ξέρει, απλά όλες προσπαθούσε για το καλύτερο.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Έσπερος είπε:

Ναι, σου είχα απαντήσει ότι έχει πάει ταξίδια σε αλλά νησιά, και έχει στο σπίτι παρα πολλά γνωστικά ερεθίσματα. δεν είπα ποτέ ότι είναι μαθηματική ιδιοφυΐα, απλώς του αρέσει η γνώση κ μαθαίνει οτιδήποτε. ξέρει παρα πολλά πράγματα που δεν είναι καν της ηλικίας του. δεν μεγαλώνει χωρίς ερεθίσματα, καμία σχέση. εχει γνώσεις σε πολλούς τομείς κ δεν υστερεί σε σχέση με τα παιδιά της Αθήνας. ούτε θα είχε μάθει στο σχολείο αυτά που ξέρει τψρα.  ίσως πάμε φέτος μουσικοκινητική αλλά θέλω πρώτα να δω πώς θα προσαρμοστεί στο σχολείο για να μην πέσουν πολλα. για άθλημα δεν τρελαίνομαι, θα κάνει αναγκαστικά τα υπόλοιπα χρόνια κ δεν είναι έτσι οι αλλιώς πνευματικό ερέθισμα, είναι μια φυσική δραστηριότητα επομένως δεν προσφέρει κατι σχετικό μ αυτά που λες. εμένα δν μ αρέσει η κουλτούρα του αθλητισμού, αναγνωρίζω μόνο ότι πρέπει να το κάνει για λόγους εκτόνωσης και υγείας αλλα αφού έχει έντονη δραστηριότητα έτσι κι αλλιώς, δεν θα χάσει κάτι αν καθυστερήσει. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι το σχόλιό σου από πίσω κρύβει το υπονοούμενο ότι όποιο παιδί δεν είναι στην Αθήνα κ δεν κάνει δραστηριότητες στην προσχολική ηλικία μένει πίσω, το οποίο προσβάλλει παρα πολλά παιδιά κ ατόμων που γράφουν εδώ. 

Οχι φυσικά.σκεφτεσαι παρα πολυ περίεργα.η εντύπωση που έχει μείνει είναι ότι έχει πάει μια φορά οερυσι κ φέτος στο νησί της πεθεράς σου και δεν βλέπετε αλλά παιδιά ούτε κανετε κάτι άλλο εκτός σπιτιού όπως κούνιες θέαμα κτλ είτε γιατί φοβάστε είτε γιατί δεν το εγκρίνει ο αντρας σου.παιδικη χαρά είχες πει ότι είχε πάει το καλοκαίρι στο νησί της πεθεράς σου γιατί δεν το εγκρίνει ο άντρας σου.. Με όλα αυτά που γράφεις το συμπέρασμα είναι ότι το παιδί ειναι μονο μαζί σας και μόνο στο σπίτι, κάποιο φαγητό έξω,θάλασσα κ βόλτα.Κακα δεν είναι όλα αυτά βέβαια αλλά δεν φτάνουν ένα παιδί να το καλύψουν να μην πάει σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 11 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Οχι φυσικά.σκεφτεσαι παρα πολυ περίεργα.η εντύπωση που έχει μείνει είναι ότι έχει πάει μια φορά οερυσι κ φέτος στο νησί της πεθεράς σου και δεν βλέπετε αλλά παιδιά ούτε κανετε κάτι άλλο εκτός σπιτιού όπως κούνιες θέαμα κτλ είτε γιατί φοβάστε είτε γιατί δεν το εγκρίνει ο αντρας σου.παιδικη χαρά είχες πει ότι είχε πάει το καλοκαίρι στο νησί της πεθεράς σου γιατί δεν το εγκρίνει ο άντρας σου.. Με όλα αυτά που γράφεις το συμπέρασμα είναι ότι το παιδί ειναι μονο μαζί σας και μόνο στο σπίτι, κάποιο φαγητό έξω,θάλασσα κ βόλτα.Κακα δεν είναι όλα αυτά βέβαια αλλά δεν φτάνουν ένα παιδί να το καλύψουν να μην πάει σχολείο.

Μα εννοείτε πως δεν φτάνουν για αυτό πρέπει αν το παιδί δεν πάει παιδικο να επιδιώκει να βρίσκει αλλα παιδάκια σε παιδικές χαρές , πάρκα , παιδότοπους για να μπορεί το παιδί να συναναστρέφεται με παιδάκια της ηλικίας του. Εγώ προσπαθώ το παιδί να είναι σε χώρο με άλλα παιδάκια τουλάχιστον τις 5 μέρες της εβδομάδας .. είναι δύσκολο γιατί κουβαλάω και το μωρό μαζί το μικρό αλλά τι να κάνουμε. Η μουσικοκινητική δεν είναι για πιο μικρά παιδιά ; Είχα την εντύπωση ότι είναι για παιδάκια όπως ο γιος μου. Ο δικός μου τώρα ξεκίνησε και είναι 2 ετών κ 3 μηνών. Άλλο και αυτό γιατί κουβαλάω και το μωρό πάλι μαζί. Βρείτε παιδάκια , δεν υπάρχουν άλλα παιδάκια στο νησί η εσείς δεν πατε κούνιες ; δεν έχω καταλάβει 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Οχι φυσικά.σκεφτεσαι παρα πολυ περίεργα.η εντύπωση που έχει μείνει είναι ότι έχει πάει μια φορά οερυσι κ φέτος στο νησί της πεθεράς σου και δεν βλέπετε αλλά παιδιά ούτε κανετε κάτι άλλο εκτός σπιτιού όπως κούνιες θέαμα κτλ είτε γιατί φοβάστε είτε γιατί δεν το εγκρίνει ο αντρας σου.παιδικη χαρά είχες πει ότι είχε πάει το καλοκαίρι στο νησί της πεθεράς σου γιατί δεν το εγκρίνει ο άντρας σου.. Με όλα αυτά που γράφεις το συμπέρασμα είναι ότι το παιδί ειναι μονο μαζί σας και μόνο στο σπίτι, κάποιο φαγητό έξω,θάλασσα κ βόλτα.Κακα δεν είναι όλα αυτά βέβαια αλλά δεν φτάνουν ένα παιδί να το καλύψουν να μην πάει σχολείο.

Κοίτα, ο άντρας μου έχει φοβίες όντως και θα μπορούσαμε κάποια πράγματα παραπάνω να τα είχαμε κάνει. αλλά τώρα που έχει μεγαλώσει κ καταλαβαίνει, η κάθε βόλτα είναι εκπαιδευτική. πχ πάμε στο εκδρομή, θα δούμε κάποιο μνημείο, θα πούμε μια ιστορία, θα δούμε κάποιο δέντρο κ θα εξηγήσουμε τους καρπούς, ή κάποιο πέτρωμα. θα περπατήσουμε σε ένα χωριό κ θα δούμε την αρχιτεκτονική ή κάποιο έργο τέχνης. στο λιμάνι βλέπουμε τύπους καραβιών ή μπορεί να δει τους ψαράδες κ να μάθει τα ψάρια που πιάνουν. όταν ήταν πιο μικρός δεβ μπορούσε φυσικά να αποκομίσει κάτι από τέτοιες πλάτες. γνωστικά όμως δεν έχει πλέον ένδεια ερεθισμάτων, μπορεί να έχει κ υπερπροσφορά. η παρέα τιυ λειπει, αυτό δεν το αμφισβητώ. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Ναι, σου είχα απαντήσει ότι έχει πάει ταξίδια σε αλλά νησιά, και έχει στο σπίτι παρα πολλά γνωστικά ερεθίσματα. δεν είπα ποτέ ότι είναι μαθηματική ιδιοφυΐα, απλώς του αρέσει η γνώση κ μαθαίνει οτιδήποτε. ξέρει παρα πολλά πράγματα που δεν είναι καν της ηλικίας του. δεν μεγαλώνει χωρίς ερεθίσματα, καμία σχέση. εχει γνώσεις σε πολλούς τομείς κ δεν υστερεί σε σχέση με τα παιδιά της Αθήνας. ούτε θα είχε μάθει στο σχολείο αυτά που ξέρει τψρα.  ίσως πάμε φέτος μουσικοκινητική αλλά θέλω πρώτα να δω πώς θα προσαρμοστεί στο σχολείο για να μην πέσουν πολλα. για άθλημα δεν τρελαίνομαι, θα κάνει αναγκαστικά τα υπόλοιπα χρόνια κ δεν είναι έτσι οι αλλιώς πνευματικό ερέθισμα, είναι μια φυσική δραστηριότητα επομένως δεν προσφέρει κατι σχετικό μ αυτά που λες. εμένα δν μ αρέσει η κουλτούρα του αθλητισμού, αναγνωρίζω μόνο ότι πρέπει να το κάνει για λόγους εκτόνωσης και υγείας αλλα αφού έχει έντονη δραστηριότητα έτσι κι αλλιώς, δεν θα χάσει κάτι αν καθυστερήσει. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι το σχόλιό σου από πίσω κρύβει το υπονοούμενο ότι όποιο παιδί δεν είναι στην Αθήνα κ δεν κάνει δραστηριότητες στην προσχολική ηλικία μένει πίσω, το οποίο προσβάλλει παρα πολλά παιδιά κ ατόμων που γράφουν εδώ. 

Εγώ νομίζω Έσπερος (με όλη την καλή διάθεση) ότι εσύ νιώθεις μειονεκτικά που ζείτε στο νησί κ όχι στην Αθήνα που προσπαθείς σε όλους να αποδείξεις ότι δεν υστερεί σε κάτι το παιδί σου από τα υπόλοιπα. Κ προσπαθείς να το αποδείξεις ακόμα κ στον ίδιο σου τον εαυτό. Γι αυτό λες πάντα για το γνωστικό κομμάτι. Κ εννοείται ότι δεν υστερεί σε κάτι, σε κάποια θέματα είναι κ πιο μπροστά για την ηλικία του. Δεν σημαίνει ότι οποιο παιδάκι δεν μένει στην Αθήνα, είναι πιο πίσω γιατί δεν έχει τόσες δραστηριότητες, κερδίζουν σε άλλα πράγματα. Κ δεν σημαίνει κ ότι όσοι γονείς μένουν Αθήνα κάνουν τα πάντα.. Δεν μενει κ πολύς χρόνος απ' την καθημερινότητα. Αυτό μόνο που λείπει στο παιδί σου είναι η επαφή με συνομιλικα, που θα μπορούσατε κ εκεί εύκολα να το προσφέρετε αν πηγαίνατε να παίξει με άλλα παιδάκια κ στην παιδική χαρά κ να κανονιζατε με άλλους γονείς.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , Έσπερος είπε:

Κοίτα, ο άντρας μου έχει φοβίες όντως και θα μπορούσαμε κάποια πράγματα παραπάνω να τα είχαμε κάνει. αλλά τώρα που έχει μεγαλώσει κ καταλαβαίνει, η κάθε βόλτα είναι εκπαιδευτική. πχ πάμε στο εκδρομή, θα δούμε κάποιο μνημείο, θα πούμε μια ιστορία, θα δούμε κάποιο δέντρο κ θα εξηγήσουμε τους καρπούς, ή κάποιο πέτρωμα. θα περπατήσουμε σε ένα χωριό κ θα δούμε την αρχιτεκτονική ή κάποιο έργο τέχνης. στο λιμάνι βλέπουμε τύπους καραβιών ή μπορεί να δει τους ψαράδες κ να μάθει τα ψάρια που πιάνουν. όταν ήταν πιο μικρός δεβ μπορούσε φυσικά να αποκομίσει κάτι από τέτοιες πλάτες. γνωστικά όμως δεν έχει πλέον ένδεια ερεθισμάτων, μπορεί να έχει κ υπερπροσφορά. η παρέα τιυ λειπει, αυτό δεν το αμφισβητώ. 

αυτο ακριβως. εστιαζετε παρα πολυ στην πνευματικη αναπτυξη αλλα αυτη θα τη βρει και λιγο αργοτερα. το θεμα ειναι να βρεθει με παιδια, να τσακωθει, να τα βρει ζορικα, να γελασει κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...