Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

14 ώρες πρίν, little lamb είπε:

Κι εγώ έκανα με τη μαμά μου και όντως είναι κάτι σπάνιο. Δεν μου άρεσε, αλλά το έκανα ξεκάθαρα για να μην πάω φροντιστήριο. Έτσι συνέχισα ακόμα και τα μουσικά μου όργανα στη γ'λυκειου (έκανα δύο) και μάλιστα στο ενα έδωσα για την ανωτέρα ταυτόχρονα με τις πανελλήνιες. Αν είχα κάνει φροντιστήριο ή ιδιαίτερα δεν θα γινόταν. Εγώ ήμουν στο σύστημα με τα 6 μαθήματα. 4 κατεύθυνσης, έκθεση γενικης και ένα που διάλεγες μεταξύ μαθηματων γενικής (βιολογία, μαθηματικά, φυσική, ιστορία). Ε ακόμα κι εκεί έδωσα ιστορία που δεν έδινε κανείς, για να μην κάνω ιδιαίτερα/φροντιστήριο! Δώσαμε μόνο 2 παιδιά, όλη η θεωρητική έδινε βιολογία επειδή ήταν το πιο εύκολο. Ουσιαστικά η μάνα μου μου έκανε αρχαία, λατινικά και έκθεση. Λογοτεχνία και τις δύο ιστορίες διάβασα μόνη μου από βοηθήματα. Έγραψα 17,5, πέρασα στην πρώτη μου επιλογή (μεγάλο τμήμα της φιλοσοφικής) μέσα στην πρώτη εικοσάδα αλλά είχε χαμηλή βάση, 16. Αν ήθελα τμήμα με ψηλότερη βάση πιθανώς να χρειάζονταν μαθήματα κι αν όχι, σίγουρα θα χρειαζόταν περισσότερη προσπάθεια από πλευράς μου.

Δεν νομίζω τα παιδιά να έδιναν βιολογία μόνο για την ευκολία, ποιο το νόημα να δώσεις ιστορία που δεν άνοιγε κανένα άλλο επιστημονικό πεδίο κ να μην δώσεις βιολογία που θα σου ανοίξει το τρίτο επιστημονικό πεδίο? Εγώ αυτό είχα κάνει γιατί με ενδιέφεραν περισσότερο οι σχολές του τρίτου από τις σχολές στο πρώτο που έχει μόνο παιδαγωγικά, φιλολογικά κλπ

11 ώρες πρίν, little lamb είπε:

Εγώ με τα 6 μαθηματα ήμουν αργότερα, το 2007

Είμαστε ακριβώς ίδια ηλικία, τότε έδινα πανελλήνιες!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Εννοείς ότι χρειάστηκες πέραν από τα αρχαία του σχολείου, 6 ώρες έξτρα αρχαία φροντιστήριο;;; Και άλλες 4 ώρες έκθεση; Τι να πω, ειλικρινά πιστεύω ότι δεν είναι νορμάλ. Και μάλλον ψυχολογικό (σε έχουν πείσει ότι είναι απαραίτητο, το "σε" γενικά μιλώντας, παρά ότι όντως κάπου χρειάζεται όλο αυτό). 

 

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Δεν νομίζω τα παιδιά να έδιναν βιολογία μόνο για την ευκολία, ποιο το νόημα να δώσεις ιστορία που δεν άνοιγε κανένα άλλο επιστημονικό πεδίο κ να μην δώσεις βιολογία που θα σου ανοίξει το τρίτο επιστημονικό πεδίο? Εγώ αυτό είχα κάνει γιατί με ενδιέφεραν περισσότερο οι σχολές του τρίτου από τις σχολές στο πρώτο που έχει μόνο παιδαγωγικά, φιλολογικά κλπ

Είμαστε ακριβώς ίδια ηλικία, τότε έδινα πανελλήνιες!!!

 

Ακόμα και όσοι ήθελαν μόνο πρώτο πεδίο (πχ νομική, ψυχολογία, ξένες φιλολογίες, παιδαγωγικά) βιολογία έδιναν. Η ιστορία θεωρείτο δύσκολη. Εγώ την προτίμησα (πέρα από το να μην κάνω μαθήματα) γιατί το τμήμα που ήθελα (και πέρασα) ήταν το Ιστορίας-Αρχαιολογιας.

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

 

Ακόμα και όσοι ήθελαν μόνο πρώτο πεδίο (πχ νομική, ψυχολογία, ξένες φιλολογίες, παιδαγωγικά) βιολογία έδιναν. Η ιστορία θεωρείτο δύσκολη. Εγώ την προτίμησα (πέρα από το να μην κάνω μαθήματα) γιατί το τμήμα που ήθελα (και πέρασα) ήταν το Ιστορίας-Αρχαιολογιας.

είχε μεγαλύτερη ύλη αν θυμάμαι καλά. 

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξυ η ιστορία γενικής ήταν πολύ πιο ωραία από της κατεύθυνσης και πολύ πιο χρήσιμη για έναν πολίτη. Είχε 20ο αιώνα, Α και Β παγκόσμιο, εμφύλιο, ψυχρό πόλεμο, μέχρι και κυπριακο. Υποτίθεται ότι ήταν στη γενική παιδεία για να την κάνουν όλοι και τελικά δεν ασχολούνταν ούτε καν οι της θεωρητικής. Στην κατεύθυνση καναμε όλο κάτι απίστευτες αχρηστες λεπτομέρειες για τις γαίες και την κόντρα Τρικούπη-Δηλιγιαννη...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Εννοείς ότι χρειάστηκες πέραν από τα αρχαία του σχολείου, 6 ώρες έξτρα αρχαία φροντιστήριο;;; Και άλλες 4 ώρες έκθεση; Τι να πω, ειλικρινά πιστεύω ότι δεν είναι νορμάλ. Και μάλλον ψυχολογικό (σε έχουν πείσει ότι είναι απαραίτητο, το "σε" γενικά μιλώντας, παρά ότι όντως κάπου χρειάζεται όλο αυτό). 

 

 

Ναι χρειαζοταν!!!!!!

 

Και δεν με ειχε «πεισει» κανενας!

Οι γονεις μου ανετα μπορουσαν να πληρωσουν ιδιαιτερα, αλλα εγω δεν ηθελα...... Στο τελος της Γ’ λυκειου σταματησα το φροντιστηριο στα αρχαια και εκανα καποιες ωρες την εβδομαδα (νομιζω 4) ιδιαιτερα

 

 

Τωρα, το να κρινεις εσυ ή εγω ή οποιος αλλος τι γινοταν πριν απο 25 χρονια..... δεν εχει σημασια....

 

Εγω απλα το ανεφερα ως παραλληλισμο με το παιδι της συναδελφου για να δειξω οτι και τοτε ηταν περιπου ιδια τα πραγματα με τις ωρες. Επισης, ολα τα παιδια της πολης μου ειχαμε ακριβως το ιδιο προγραμμα! Ακριβως ομως! Με εξαιρεση αυτους που εκαναν ιδιαιτερα, που τοτε δεν ηταν τοσοι πολλοι οσο τωρα!

Επεξεργάστηκαν by emmaki
Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki είπε:

Ναι χρειαζοταν!!!!!!

 

Και δεν με ειχε «πεισει» κανενας!

Οι γονεις μου ανετα μπορουσαν να πληρωσουν ιδιαιτερα, αλλα εγω δεν ηθελα...... Στο τελος της Γ’ λυκειου σταματησα το φροντιστηριο στα αρχαια και εκανα καποιες ωρες την εβδομαδα (νομιζω 4) ιδιαιτερα

 

 

Τωρα, το να κρινεις εσυ ή εγω ή οποιος αλλος τι γινοταν πριν απο 25 χρονια..... δεν εχει σημασια....

 

Εγω απλα το ανεφερα ως παραλληλισμο με το παιδι της συναδελφου για να δειξω οτι και τοτε ηταν περιπου ιδια τα πραγματα με τις ωρες. Επισης, ολα τα παιδια της πολης μου ειχαμε ακριβως το ιδιο προγραμμα! Ακριβως ομως! Με εξαιρεση αυτους που εκαναν ιδιαιτερα, που τοτε δεν ηταν τοσοι πολλοι οσο τωρα!

 

Δεν έχω σαν στόχο να σε προσβάλω ή να θεωρήσω ότι σε έπιασαν "κορόιδο". Στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες ανθρώπων που ζουν από τα φροντιστήρια και είναι αναπόφευκτα προς το συμφέρον τους να κάνουν πολλές ώρες μάθημα, όπως και προς το συμφέρον της κάθε κυβέρνησης να απασχολούνται έτσι. Είναι αναπόφευκτο να καλλιεργείται αυτό το κλίμα "φροντιστηριομανίας" και εννοειται ότι αν ένα παιδί το βλέπει παντού γύρω του, θα νιώσει ανασφάλεια αν δεν ακολουθήσει και το ίδιο και οι γονείς του. Συνεχίζω να πιστεύω ότι οι πολλές ώρες είναι ένα παιχνίδι με την ψυχολογία και σε πολύ μικρότερο βαθμό πραγματική ανάγκη. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Δεν έχω σαν στόχο να σε προσβάλω ή να θεωρήσω ότι σε έπιασαν "κορόιδο". Στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες ανθρώπων που ζουν από τα φροντιστήρια και είναι αναπόφευκτα προς το συμφέρον τους να κάνουν πολλές ώρες μάθημα, όπως και προς το συμφέρον της κάθε κυβέρνησης να απασχολούνται έτσι. Είναι αναπόφευκτο να καλλιεργείται αυτό το κλίμα "φροντιστηριομανίας" και εννοειται ότι αν ένα παιδί το βλέπει παντού γύρω του, θα νιώσει ανασφάλεια αν δεν ακολουθήσει και το ίδιο και οι γονείς του. Συνεχίζω να πιστεύω ότι οι πολλές ώρες είναι ένα παιχνίδι με την ψυχολογία και σε πολύ μικρότερο βαθμό πραγματική ανάγκη. 

Συμφωνώ. Επίσης πιο πολύ έχει ως αποτέλεσμα να εξουθενώνεται το παιδί παρά να ωφελείται τόσο. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Δεν έχω σαν στόχο να σε προσβάλω ή να θεωρήσω ότι σε έπιασαν "κορόιδο". Στην Ελλάδα υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες ανθρώπων που ζουν από τα φροντιστήρια και είναι αναπόφευκτα προς το συμφέρον τους να κάνουν πολλές ώρες μάθημα, όπως και προς το συμφέρον της κάθε κυβέρνησης να απασχολούνται έτσι. Είναι αναπόφευκτο να καλλιεργείται αυτό το κλίμα "φροντιστηριομανίας" και εννοειται ότι αν ένα παιδί το βλέπει παντού γύρω του, θα νιώσει ανασφάλεια αν δεν ακολουθήσει και το ίδιο και οι γονείς του. Συνεχίζω να πιστεύω ότι οι πολλές ώρες είναι ένα παιχνίδι με την ψυχολογία και σε πολύ μικρότερο βαθμό πραγματική ανάγκη. 

Ξαναλεω η μητερα μου δεν ηταν εξω απο τα πραγματα..... Φιλολογος σε λυκειο ηταν.....

 

Επισης, εγω μπορουσα να καταλαβω πού χρειαζομαι επιπλεον βοηθεια, πού δεν φτανει το σχολειο και ποια θα ειναι η βοηθεια που χρειαζομαι.....

 

Δεν ξερω ποσες ωρες φροντιστηρια εκαναν τα παιδια (και κανουν ακομα)  των δημοσιων σχολειων (δεν εχω ιδεα τι γινεται με τα ιδιωτικα) στις μεγαλες πολες, αλλα στην επαρχια αυτη ηταν (και ειναι) η πραγματικοτητα! 
 

Ξαναλεω, η μητερα μου μεσα στην εκπαιδευση και τωρα εγω μεσα στην εκπαιδευση....

Just now, love kids είπε:

Συμφωνώ. Επίσης πιο πολύ έχει ως αποτέλεσμα να εξουθενώνεται το παιδί παρά να ωφελείται τόσο. 

Προσωπικα δεν εννοιωσα ποτε εξουθενωμενη......Και τωρα που τα βλεπω απο μακρια τα πραγματα, αν γυριζα πισω δεν θα αλλαζα κατι.....

 

(Θα αλλαζα ισως επαγγελματικο προσανατολισμο, αλλα αυτο ειναι αλλη υποθεση)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, little lamb είπε:

 

Ακόμα και όσοι ήθελαν μόνο πρώτο πεδίο (πχ νομική, ψυχολογία, ξένες φιλολογίες, παιδαγωγικά) βιολογία έδιναν. Η ιστορία θεωρείτο δύσκολη. Εγώ την προτίμησα (πέρα από το να μην κάνω μαθήματα) γιατί το τμήμα που ήθελα (και πέρασα) ήταν το Ιστορίας-Αρχαιολογιας.

Καλά εννοείται ότι η ιστορία ήταν πιο δύσκολη αλλά η βιολογία άνοιγε ακόμα περισσότερες σχολές, οπότε συμφερε περισσότερο κ απ' τις 2 απόψεις!!!! Εγώ αν κ θεωρητική κατεύθυνση εκτός από παιδαγωγικά δεν μου άρεσαν καθόλου οι άλλες σχολές, δεν μπορούσα ούτε να διανοηθω να γίνω φιλόλογος. Την ιστορία από το δημοτικό την μισούσα! :P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ την ιστορία την αγάπησα ακριβώς στην τρίτη λυκείου στην ιστορία γενικής!! Πιο πριν ήταν από τα χειρότερά μου (τη σχολή την ήθελα για την ιστορία της τέχνης). Και φυσικά μετά στη σχολή καταλάβαμε όλοι ότι η σπουδή της ιστορίας δεν έχει καμμία σχέση με τον παπαγαλισμο ονομάτων και χρονολογιών όπως στο σχολείο...

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

Εγώ την ιστορία την αγάπησα ακριβώς στην τρίτη λυκείου στην ιστορία γενικής!! Πιο πριν ήταν από τα χειρότερά μου (τη σχολή την ήθελα για την ιστορία της τέχνης). Και φυσικά μετά στη σχολή καταλάβαμε όλοι ότι η σπουδή της ιστορίας δεν έχει καμμία σχέση με τον παπαγαλισμο ονομάτων και χρονολογιών όπως στο σχολείο...

Εννοείται ότι δεν έχει σχέση με τον παπαγαλισμο αλλά δυστυχώς στο σχολείο αυτό σου περνάνε κ για αυτό ποτέ δεν την αγάπησα, έπεσα σε κακούς δασκάλους. Θυμάμαι από την Τρίτη Δημοτικού η δασκάλα που είχαμε τότε έπαιρνε με την σειρά όλους τους μαθητές για να πούμε απ' έξω όλο το μάθημα κ εμένα πάντα με αγχωνε, την επόμενη χρονιά η καινούργια δασκάλα σήκωνε κάθε μέρα 6 παιδάκια στον πίνακα για να πούνε απ' έξω το μάθημα κ όποιο δεν το ήξερε είχε τράβηγμα αφτιων ή και σφαλιάρες!!! Πως να μην την μισήσω όταν βλέπαμε τέτοια σκηνικά! Πλέον βέβαια καταλαβαίνω ότι είναι ωραία η ιστορία κ είναι ωραίο να ξέρεις για τον τόπο σου κ τους πολιτισμούς. Μακάρι το σχολείο να μην στόχευε στα παπαγαλια αλλά στην ουσία του κάθε μαθήματος

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

Εγώ την ιστορία την αγάπησα ακριβώς στην τρίτη λυκείου στην ιστορία γενικής!! Πιο πριν ήταν από τα χειρότερά μου (τη σχολή την ήθελα για την ιστορία της τέχνης). Και φυσικά μετά στη σχολή καταλάβαμε όλοι ότι η σπουδή της ιστορίας δεν έχει καμμία σχέση με τον παπαγαλισμο ονομάτων και χρονολογιών όπως στο σχολείο...

Μου θύμισες τώρα ότι το βιβλίο δε θυμάμαι σε ποια τάξη Λυκείου, είχε στην αρχή κάθε κεφαλαίου κάτι συνοπτικούς πίνακες (1-2 σελίδες) με χρονολογίες και σημαντικά γεγονότα. Ειλικρινά πιστεύω ότι στόχος του συγγραφέα ήταν να ανατρέχεις εύκολα αν χρειαστεί. Είχαμε μία απαράδεκτη φιλόλογο που το αντιμετώπιζε σαν μάθημα. Δηλαδή "για την Τρίτη έχετε τους πίνακες των σελίδων 92 - 93" και μετά εξέταζε!

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Μου θύμισες τώρα ότι το βιβλίο δε θυμάμαι σε ποια τάξη Λυκείου, είχε στην αρχή κάθε κεφαλαίου κάτι συνοπτικούς πίνακες (1-2 σελίδες) με χρονολογίες και σημαντικά γεγονότα. Ειλικρινά πιστεύω ότι στόχος του συγγραφέα ήταν να ανατρέχεις εύκολα αν χρειαστεί. Είχαμε μία απαράδεκτη φιλόλογο που το αντιμετώπιζε σαν μάθημα. Δηλαδή "για την Τρίτη έχετε τους πίνακες των σελίδων 92 - 93" και μετά εξέταζε!

Γενικα με τις φιλολόγους στο σχολείο μου έχω πολύ καλή συνεργασία κ κάνουν σοβαρή δουλειά, όμως στην ιστορία εχ καταλάβει ότι με θεωρούν κάπως πρόχειρη ή αδιάφορη γιατί γενικα υπογραμμίζω τα σημαντικά σημεία επειδή δεν θέλω να ασχολούνται να μάθουν τη διατύπωση, αλλά μόνο την πληροφορία κ φυσικά στην «εξέταση» δεν ζητάω να πουν «το μάθημα» αλλά συγκεκριμένες πληροφορίες. Θεωρούν ότι τα παιδιά αν μάθουν απ έξω τα λόγια, θα μάθουν να εκφράζονται καλύτερα....

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , Έσπερος είπε:

Γενικα με τις φιλολόγους στο σχολείο μου έχω πολύ καλή συνεργασία κ κάνουν σοβαρή δουλειά, όμως στην ιστορία εχ καταλάβει ότι με θεωρούν κάπως πρόχειρη ή αδιάφορη γιατί γενικα υπογραμμίζω τα σημαντικά σημεία επειδή δεν θέλω να ασχολούνται να μάθουν τη διατύπωση, αλλά μόνο την πληροφορία κ φυσικά στην «εξέταση» δεν ζητάω να πουν «το μάθημα» αλλά συγκεκριμένες πληροφορίες. Θεωρούν ότι τα παιδιά αν μάθουν απ έξω τα λόγια, θα μάθουν να εκφράζονται καλύτερα....

Εγώ πάντως έχω να πω ότι μία φιλόλογος που έχουμε στο Γυμνάσιο και κάνει Ιστορία χωρίς αποστήθιση, μόνο βασικές ημερομηνίες κλπ και συζητά με τα παιδιά επί της ουσιίας, τα έχει κάνει να αγαπήσουν το μάθημα και παρακαλάνε να είναι εκείνη που θα πάρει την τάξη τους στην Ιστορία. Οπότε συνέχισε έτσι ;) 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 10 λεπτά , Έσπερος είπε:

Γενικα με τις φιλολόγους στο σχολείο μου έχω πολύ καλή συνεργασία κ κάνουν σοβαρή δουλειά, όμως στην ιστορία εχ καταλάβει ότι με θεωρούν κάπως πρόχειρη ή αδιάφορη γιατί γενικα υπογραμμίζω τα σημαντικά σημεία επειδή δεν θέλω να ασχολούνται να μάθουν τη διατύπωση, αλλά μόνο την πληροφορία κ φυσικά στην «εξέταση» δεν ζητάω να πουν «το μάθημα» αλλά συγκεκριμένες πληροφορίες. Θεωρούν ότι τα παιδιά αν μάθουν απ έξω τα λόγια, θα μάθουν να εκφράζονται καλύτερα....

Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν φιλόλογοι σαν εσένα, το μόνο κακό στο όλο θέμα είναι ότι στην Τρίτη Λυκείου θέλουν δεν θέλουν πρέπει να μάθουν παπαγαλια αν δεν θέλουν κάποιοι εκπαιδευτικοί να τους κόψουν βαθμούς επειδή θα εκφραστούν διαφορετικά...

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν φιλόλογοι σαν εσένα, το μόνο κακό στο όλο θέμα είναι ότι στην Τρίτη Λυκείου θέλουν δεν θέλουν πρέπει να μάθουν παπαγαλια αν δεν θέλουν κάποιοι εκπαιδευτικοί να τους κόψουν βαθμούς επειδή θα εκφραστούν διαφορετικά...

Απλώς ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω απαιτήσεις λυκείου, κ ειδικά στα παιδιά που γράφουν επιγραμματικά ότι αργότερα θα πρέπει να προσαρμοστούν στο διαφορετικό. Για να αντιληφθούν ότι δεν είναι θέμα δικών μου περιορισμένων απαιτήσεων αλλά διαφορετικής προτεραιότητας. 

 

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Εγώ πάντως έχω να πω ότι μία φιλόλογος που έχουμε στο Γυμνάσιο και κάνει Ιστορία χωρίς αποστήθιση, μόνο βασικές ημερομηνίες κλπ και συζητά με τα παιδιά επί της ουσιίας, τα έχει κάνει να αγαπήσουν το μάθημα και παρακαλάνε να είναι εκείνη που θα πάρει την τάξη τους στην Ιστορία. Οπότε συνέχισε έτσι ;) 

το θέμα είναι τι κανεις τις μαμάδες «μα πώς έγραψε 15, αφού εμένα μου τα είπε τελεια»! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

το θέμα είναι τι κανεις τις μαμάδες «μα πώς έγραψε 15, αφού εμένα μου τα είπε τελεια»! 

 

Τους εξηγείς ότι το παιδί δεν έχει καταλάβει τίποτα αλλά το έχει μάθει σαν ποίημα, το οποίο δε βοηθά. Τι εννοείς δηλαδή; Αν στο ίδιο παιδί βάλουν μια άσκηση μαθηματικών και το παιδί αντί της λύσης παραθέσει τα θεωρήματα του αντιστοίχου κεφαλαίου, πάλι την απορία θα έχουν;

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Τους εξηγείς ότι το παιδί δεν έχει καταλάβει τίποτα αλλά το έχει μάθει σαν ποίημα, το οποίο δε βοηθά. Τι εννοείς δηλαδή; Αν στο ίδιο παιδί βάλουν μια άσκηση μαθηματικών και το παιδί αντί της λύσης παραθέσει τα θεωρήματα του αντιστοίχου κεφαλαίου, πάλι την απορία θα έχουν;

 

όχι αλλά στα μαθηματικά δεν κρατάνε το βιβλίο να τους τα πει!!! 

δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα, δεν μπορώ να πω. απλώς κάποιοι εκπλήσσονται αλλά σιγά σιγά συνηθίζουν. 

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πρίν, emmaki είπε:

 

Δεν ξερω ποσες ωρες φροντιστηρια εκαναν τα παιδια (και κανουν ακομα)  των δημοσιων σχολειων (δεν εχω ιδεα τι γινεται με τα ιδιωτικα) στις μεγαλες πολες, αλλα στην επαρχια αυτη ηταν (και ειναι) η πραγματικοτητα! 
 

 

 

Επειδή μεγάλωσε και ακόμα και τώρα έχω πολλές επαφές με επαρχία, έχω άλλη εικόνα. 

 

Δεν προσπαθώ να σε αμφισβητήσω, εννοείται, όπως και οί άλλες επίσης, απλά πρέπει να ξεκαθαρίσω γιατί μας διαβάζουν και μαμάδες μικρών παιδιών ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ. Αντίθετα έχω ακούσει πολλά φορτωμένα προγράμματα με μπαλέτα, ποδόσφαιρα και τένις,  εξ ίσου σκληρά και απάνθρωπα. 

Με καθηγητή ξένων γλωσσών δε, πολύ μέσα στην οικογένεια που μίλησα, μου είπε ότι το δύο ώρες αγγλικά την ημέρα σε ένα 15χρονο, δεν σε οδηγεί στο proficiency, σε οδηγεί στον ψυχίατρο κατευθείαν... 

Και κανένα φροντιστήριο στο λεκανοπέδιο αττικής δεν δίνει 10 ωρες την εβδομάδα σε ανήλικο για το CPE.

Ένιγουει, ας είναι καλά το παιδάκι, αλλά χαλαρά τώρα, δεν θα το φέρνουμε και ως κανόνα και παράδειγμα.....:grin:

Link to comment
Share on other sites

Just now, Βερενίκη είπε:

 

Επειδή μεγάλωσε και ακόμα και τώρα έχω πολλές επαφές με επαρχία, έχω άλλη εικόνα. 

 

Δεν προσπαθώ να σε αμφισβητήσω, εννοείται, όπως και οί άλλες επίσης, απλά πρέπει να ξεκαθαρίσω γιατί μας διαβάζουν και μαμάδες μικρών παιδιών ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ. Αντίθετα έχω ακούσει πολλά φορτωμένα προγράμματα με μπαλέτα, ποδόσφαιρα και τένις,  εξ ίσου σκληρά και απάνθρωπα. 

Με καθηγητή ξένων γλωσσών δε, πολύ μέσα στην οικογένεια που μίλησα, μου είπε ότι το δύο ώρες αγγλικά την ημέρα σε ένα 15χρονο, δεν σε οδηγεί στο proficiency, σε οδηγεί στον ψυχίατρο κατευθείαν... 

Και κανένα φροντιστήριο στο λεκανοπέδιο αττικής δεν δίνει 10 ωρες την εβδομάδα σε ανήλικο για το CPE.

Ένιγουει, ας είναι καλά το παιδάκι, αλλά χαλαρά τώρα, δεν θα το φέρνουμε και ως κανόνα και παράδειγμα.....:grin:

 
 

Μακαρι να ηταν αλλιως τα πραγματα.....

 

Αλλα οσο ειναι ετσι, εγω προσωπικα δεν θα τα βαζω κατω απο το χαλι για να μην φαινονται!

 

Εδω που ζω ειναι ο κανονας αυτα τα ωραρια (δεν μου αρεσει, το ξεκαθαριζω) και το παιδι ειναι ενα συγκεκριμενο παραδειγμα ενος παιδιου που φοιτα σε μουσικο λυκειο.

 

Ξαναλεω, αλλου μπορει να ειναι αλλιως. Εδω ετσι ηταν και ετσι ειναι, με εξαιρεσητα παιδια που κανουν ιδιαιτερα (που πλεον ειναι πολλα, μιας και οι τιμες ειναι ισοπεδωμενες)

Link to comment
Share on other sites

On 16/3/2021 at 1:01 ΜΜ, Βερενίκη είπε:

 Κοίταξε, αυτό είναι σχετικό. Εγώ έδωσα επίσης το 94 proficiency με μιάμιση ώρα την εβδομάδα, αλλά μας έδινε δουλειά πολλή στο σπίτι. 

τέλος πάντων για να μην παρεξηγηθώ, εγώ δεν ξέρω κανένα παιδάκι που στην α λυκείου κάνει τόσα πολλά ιδιαίτερα. Έχω παιδί περίπου σε αυτήν την ηλικία σε πολύ πολύ δύσκολο σχολείο, δεν το έχω ξανακούσει αυτό. Δεν το αμφισβητώ απλά θεωρώ ότι δεν μας φταίει το ονλάιν αν αυτό το παιδί τα ΄παίξει'. Χωρίς καμία διάθεση κριτικής...

Δίναμε την ίδια χρονιά! :):)

Πρώτη φορά είχε πέσει κεφάλαιο κάτω από το κεφ. 20. 

Εμάς η καθηγήτρια του σχολείου μας έλεγε, στα κεφάλαια κάτω από το 20 υπάρχει μόνο ένα ενδιαφέρον γραμματικό φαινόμενο, στο κεφ. 14 αυτή η χρονική πρόταση! καταλαβαίνεις όταν έπεσε! 

Είδες πόσο μετράει η τύχη!

Τι θυμήθηκα τώρα. Το 25 δεν ήταν αυτο με το συκο?

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...