Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

πολλα μπραβο στου δασκαλους των δημοσιων σχολειων!εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη.βεβαια εχω μικρα παιδια.κ δ κολλαω στο θεμα της υλης για το πρωτακι,αλλα κ αντικειμενικα η δασκαλα της εχει κανει εξαιρετικη δουλεια

το μεγαλυτερο χειροκροτημα μετα τους γιατρους,στα παιδακια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

8 ώρες πρίν, love kids είπε:

Παντοτινή η διαφορά ιδιωτικού-δημόσιου τομέα στην Ελλάδα. Το παιδί μου πάει σε ιδιωτικό σχολείο οπότε βλέπω πως το σύνολο των εκπαιδευτικών δουλεύει πολύ για τους λόγους που ανέφερες. Δεν είμαι από τους γονείς που στήνουν αυτί και παρακολουθούν όλο το μάθημα αλλά αυτό βλέπω, κι από το feedback, το υλικό που στέλνουν κλπ. Αν και κάνας δυο απορώ πώς στέκονται σε ιδιωτικό σχολείο, πολύ κατώτεροι από ό,τι περίμενα αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Αν καταλαβαίνω καλά (είναι και κουρασμένο το μυαλό τέτοια ώρα) είσαι εκπαιδευτικός σε ιδιωτικό σχολείο.

Ναι ...

 

φετος είδα μεγάλη σαπίλα από συναδέλφους, κυρίως δημοσίου όπως είπα αλλά και ιδιωτικούς που βαριουνται να κουνηθουν και βολευτηκαν ας το πουμε. 

Θέλω να ελπίζω πως από του χρόνου ο κάθε κατεργάρης θα παει στον παγκο του κι οποίος δουλεψε θα αμειφθει. Θέλω να ελπίζω. Επίσης θέλω να ελπίζω πως θα βάλουν οι εκπαίδευτιξοι τα δυνατά τους του χρόνου να προχωρησουν τα παιδια λίγο πιο γρήγορα, ίσως χρειαστεί να ζοριστουν λιγάκι αλλά θεωρώ πως επιβάλλεται να μη μένουν κενά. Πιστευω ο σωστός εκπαιδευτικός θα κοπιάσει κ θα το καταφέρει. Επίσης ελπίζω σε ωριμότητα των παιδιών πιο γρήγορη αποτι θα ήταν κανονικά έπειτα από όσα έχουν ακουσει και βιώσει και επίσης ελπίζω οι γονείς να σταθουν πολυ κοντά στα παιδια άλλη μια χρόνια γιατί και η επόμενη θα είναι δυσκολη γιατί θα φανουν τα αποτελέσματα της προηγουμενης. Του χρόνου χρειάζεται στήριξη από όλες τις πλευρες. Για να δουμε. 

Just now, vicky86 είπε:

πολλα μπραβο στου δασκαλους των δημοσιων σχολειων!εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη.βεβαια εχω μικρα παιδια.κ δ κολλαω στο θεμα της υλης για το πρωτακι,αλλα κ αντικειμενικα η δασκαλα της εχει κανει εξαιρετικη δουλεια

το μεγαλυτερο χειροκροτημα μετα τους γιατρους,στα παιδακια

Τα παιδια πρωτα πρώτα. Πραγματικά μιλάω τα έχει λυπηθει η ψυχή μου φέτος.... 

Δεν πανε πουιενα δεν εκτονωνονται και ας μη λέμε για πλατειες, μεγάλο διάστημα δεν πηγαν ουτε εκεί, όλη μέρα σε μια οθόνη. Κανονικά όμως εφόσον είναι σε οθόνες δε θα πρεπε να παιζουν παιχνιδια και να βλέπουν βίντεο κλπ. Αλλά και τι να κάνουν... 

Επίσης αυτή η απόσταση που έμαθα ν να κρατάνε. Δεν ξέρω εγώ τα λυπάμαι πολυ. Κι όσα διαβάζουν κι αυτά τα λυπάμαι γιατί πολλα πιεζονται απεριόριστα. Και όσα δε διαβάζουν η κρυβονται κι αυτά τα καταλαβαίνω γιατί δεν την παλευουν και γενικώς φέτος δείχνουμε κάποια επιείκεια σε όλους τους μαθητές, εγώ το κάνω πάντως... 

 

 

Γενικά είναι μεγάλη η κουραση μας φέτος τι να λέμε τώρα... Φτάσαμε Μάρτη και αντί να χαίρομαι που κλείνουμε όπου να'ναι και οδευουμε στο τέλος της χρονιάς κοιτάω το ταβανι. Λέω τώρα φέτος τι απολογισμό κάνουμε?? Τι να πω! 

1 hour ago, ΑΡΓΚ είπε:

 

Η αλήθεια είναι ότι έχουν στρώσει αρκετά τα πράγματα φέτος και στα δημόσια. Αλλά πέρσυ στην πρώτη καραντίνα ήταν η απόλυτη ξεφτίλα, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί του δημοσίου συμπεριφέρονταν λες και είχαμε διακοπές. Αλλά τώρα πια έχει πέσει η ψυχολογία των παιδιών τρελά. 

Ναι έστρωσαν γιατί έπεσε παντοφλα από τους διευθυντες... Ευτυχώς!!! 

Βέβαια εχει πεσει γτ στην αρχή το είδαν σα παιχνιδι ενώ τώρα σου λέει παει μακριά η βαλίτσα. Τώρα νομίζω συνείδητοποιουν.. Και τώρα που ανοιγει ο καιρός κ ουτως η αλλως δε τα κράταγες ευκολα σε τάξη στην τάξη τη φυσική φαντάσου τώρα τι έχει να γίνει... Ήδη έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Οι γονείς τα δυνατά τους κι εδώ... 

Link to comment
Share on other sites

Just now, diane2020 είπε:

Δεν είμαι απλά εκπαιδευτικός σε σχολείο, ειμαι γεν διευθυντρια και έχω δυο μωρά επίσης σπίτι. Μάλιστα το σεπτεμβρη θα ξεκινουσα και κατι ακόμα αλλά το παρατεινω για την επομενη σεζόν. Καταλαβαίνεις κάπως τι ζω.... Σίγουρα έχω βοήθεια από συναδέλφους μου αλλά όλο το βάρος έχει πέσει πανω μου και δυστυχώς φέτος είδα μεγάλη σαπίλα από συναδέλφους, κυρίως δημοσίου όπως είπα αλλά και ιδιωτικούς που βαριουνται να κουνηθουν και βολευτηκαν ας το πουμε. 

Θέλω να ελπίζω πως από του χρόνου ο κάθε κατεργάρης θα παει στον παγκο του κι οποίος δουλεψε θα αμειφθει. Θέλω να ελπίζω. Επίσης θέλω να ελπίζω πως θα βάλουν οι εκπαίδευτιξοι τα δυνατά τους του χρόνου να προχωρησουν τα παιδια λίγο πιο γρήγορα, ίσως χρειαστεί να ζοριστουν λιγάκι αλλά θεωρώ πως επιβάλλεται να μη μένουν κενά. Πιστευω ο σωστός εκπαιδευτικός θα κοπιάσει κ θα το καταφέρει. Επίσης ελπίζω σε ωριμότητα των παιδιών πιο γρήγορη αποτι θα ήταν κανονικά έπειτα από όσα έχουν ακουσει και βιώσει και επίσης ελπίζω οι γονείς να σταθουν πολυ κοντά στα παιδια άλλη μια χρόνια γιατί και η επόμενη θα είναι δυσκολη γιατί θα φανουν τα αποτελέσματα της προηγουμενης. Του χρόνου χρειάζεται στήριξη από όλες τις πλευρες. Για να δουμε. 

Χμμμ, οπότε ζεις το ιδιωτικό σχολείο από μέσα και μάλιστα πολύ καλά αφού έχεις μια τέτοια θέση ευθύνης και τη δική σου τάξη αν καταλαβαίνω καλά. Άρα δεν είναι μόνο δική μου εντύπωση ότι κάποιοι εργαζόμενοι σε ιδιωτικά νιώθουν βολεμένοι και βαριούνται κάπως αλλά κι άλλοι μάλλον θα δουν την πόρτα της εξόδου πιο γρήγορα λόγω ανικανότητας. Γιατί εννοείται δείχνεις κατανόηση σε κάποια πράγματα αλλά όταν πληρώνεις χιλιάρικα, δεν ανέχεσαι να ακούς τέρατα από εκπαιδευτικούς (εννοώ λάθη πάνω στο αντικείμενό τους, για παράδειγμα, που μπορεί ο γονιός να γνωρίζει πολύ καλά λόγω σπουδών). Βλέπεις, είναι κι οι γονείς τώρα θεατές ή ακροατές του μαθήματος ακόμη κι αν δεν το κάνουν εσκεμμένα. Πάντως τα "κυρία, με ακούτε;" "κυρία, δε σας βλέπω" κλπ δεν νομίζω να υπάρχουν σε μεγάλη έκταση σε σοβαρά ιδιωτικά σχολεία. Εμείς πέρα από κάποια περιστασιακά προβλήματα σύνδεσης (π.χ. από έργα στην περιοχή μας) δεν αντιμετωπίσαμε κι ούτε το σχολείο αφήνει περιθώρια πολλά να μην βλέπουν τα παιδιά δήθεν τις εργασίες κλπ. Πέρσι δεν ήμουν ευχαριστημένη με το επίπεδο τηλεκπαίδευσης, φέτος υπάρχει διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2021 at 1:30 ΜΜ, love kids είπε:

Χμμμ, οπότε ζεις το ιδιωτικό σχολείο από μέσα και μάλιστα πολύ καλά αφού έχεις μια τέτοια θέση ευθύνης και τη δική σου τάξη αν καταλαβαίνω καλά. Άρα δεν είναι μόνο δική μου εντύπωση ότι κάποιοι εργαζόμενοι σε ιδιωτικά νιώθουν βολεμένοι και βαριούνται κάπως αλλά κι άλλοι μάλλον θα δουν την πόρτα της εξόδου πιο γρήγορα λόγω ανικανότητας. Γιατί εννοείται δείχνεις κατανόηση σε κάποια πράγματα αλλά όταν πληρώνεις χιλιάρικα, δεν ανέχεσαι να ακούς τέρατα από εκπαιδευτικούς (εννοώ λάθη πάνω στο αντικείμενό τους, για παράδειγμα, που μπορεί ο γονιός να γνωρίζει πολύ καλά λόγω σπουδών). Βλέπεις, είναι κι οι γονείς τώρα θεατές ή ακροατές του μαθήματος ακόμη κι αν δεν το κάνουν εσκεμμένα. Πάντως τα "κυρία, με ακούτε;" "κυρία, δε σας βλέπω" κλπ δεν νομίζω να υπάρχουν σε μεγάλη έκταση σε σοβαρά ιδιωτικά σχολεία. Εμείς πέρα από κάποια περιστασιακά προβλήματα σύνδεσης (π.χ. από έργα στην περιοχή μας) δεν αντιμετωπίσαμε κι ούτε το σχολείο αφήνει περιθώρια πολλά να μην βλέπουν τα παιδιά δήθεν τις εργασίες κλπ. Πέρσι δεν ήμουν ευχαριστημένη με το επίπεδο τηλεκπαίδευσης, φέτος υπάρχει διαφορά.

Αυτο το βόλεμα με ενοχλεί κι εμένα. Πάντα με ενοχλούσε γιατί δεν είμαι εγώ έτσι οπιυε με ενοχλεί όχι μόνο σε συναδέλφους αλλά γενικά στους ανθρωπιυς που χω κοντά μου. Προβλήματα υπάρχουν πάντα και παιδια που κυνηγάμε επίσης. Κι αν τα κυνηγουσαμε πριν φαντάσου τώρα τι γίνεται. Εμένα αυτό με την έκθεση στους γονείς δε με χάλασε γιατί φάνηκε ποιος και τι ακόμα περισσότερο.. 

Φυσικά οποίος έχει δείξει καλή διαγωγή θα χει δουλειά του χρόνου...  Και οποίο σχολείο έχει δουλέψει φαίνεται. Απλώς η κουραση είναι τεράστια, ασυζητητί...  Πολλοί καθηγητές ήταν ανιδεοι με την τεχνολογία και αναγκάστηκαν να μάθουν, κάποιοι το είχαν κάποιοι άλλοι όχι. 

Τριπλός κόπος γενικά και χρόνος για όλα!!! 

Κοίτα γενικά ήταν ένα επαγγελματικό challenge αυτό για τον κλάδο μας αλλά και για πολλους ακόμα αλλά εμένα αν προσωπικα με ρωτήσεις με μωρά και τόσες ευθυνες ναι οκ θα σου πω όλα καλά τελικά αλλά φέρτε μια καρέκλα γιατί έτοιμη είμαι να καταρρευσω. Κάπου έχουμε όρια. Προσωπικά τα ξεπερασα από πέρυσι έως σήμερα. Δικαιώνεσαι, ναι. Δεν λεω... Αλλά μετά λες χρειάζοταν τώρα όλο αυτό? 

Τελοσπαντων σίγουρα υπάρχουν άσχημες καταστάσεις γενικώς ας κάνουμε κ το σταυρό μας και όλα καλά θα πάνε. 

Παντως απο κει που ξεκίνησα και που θέλω ουσιαστικά να καταλήξω είναι πως την επόμενη χρονιά είναι απαραίτητη η στήριξη από όλες τις πλευρές και η απόδοση δικαιοσυνης σε όλους τους τομείς. Γονείς σε εκπαιδευτικους και τουμπαλιν. Ίσως επειδή είναι και εποχή ηθικου ανασκουμπωματος να παρουμε κ στην τελικη αποφάσεις που στηρίζουν το γενικό καλό. Το καλό πλεον φαίνεται από το σκάρτο. Τιποτα δεν κρυβεται .Τέλος. 

Εγώ ξεκοψα από φίλη συνάδελφο δημοσίου πιυ την είχα σε υπόληψη γιατί δεν την Αντεχα άλλο να την ακουω να μου λέει για τις δήθεν άδειες, τα ψέμματα και όλα αυτά τα ωραία και κάθε 15 μπαίνει ο μισθός κανονικά. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως, αν κ είναι σίγουρα καλύτερα από πέρυσι, έχω το πρόβλημα ότι δεν γίνεται εμπέδωση της ύλης μέσω επαναλήψεων. Είναι η ιδέα μου ή δεν μπαίνουν καθόλου διαγωνίσματα και επαναληπτικές ασκήσεις? Πώς θα μάθουν τα παιδιά χωρίς να έχουν γίνει καθόλου διαγωνίσματα φέτος στο γυμνάσιο? .

 Ούτε κατά τη διάρκεια της χρονιάς ούτε στο τέλος. Αυτό θα έπρεπε λίγο να έχει οργανωθεί . Θα περίμενα καλύτερο δομημένη ύλη στην τηλεκπαίδευση

Τα παιδιά τα βλέπω πολύ χύμα. Φταίει βέβαια και η κλεισούρα και ότι έχουν χάσει τον μπούσουλα,.

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Πάντως, αν κ είναι σίγουρα καλύτερα από πέρυσι, έχω το πρόβλημα ότι δεν γίνεται εμπέδωση της ύλης μέσω επαναλήψεων. Είναι η ιδέα μου ή δεν μπαίνουν καθόλου διαγωνίσματα και επαναληπτικές ασκήσεις? Πώς θα μάθουν τα παιδιά χωρίς να έχουν γίνει καθόλου διαγωνίσματα φέτος στο γυμνάσιο? .

 Ούτε κατά τη διάρκεια της χρονιάς ούτε στο τέλος. Αυτό θα έπρεπε λίγο να έχει οργανωθεί . Θα περίμενα καλύτερο δομημένη ύλη στην τηλεκπαίδευση

Τα παιδιά τα βλέπω πολύ χύμα. Φταίει βέβαια και η κλεισούρα και ότι έχουν χάσει τον μπούσουλα,.

Σίγουρα σε αυτές τις μικρές ηλικίες η δια ζώσης διδασκαλία είναι πολύ καλύτερη και για άλλους λόγους αλλά νομίζω εξαρτάται κι από τον εκπαιδευτικό. Παιδιά φίλων που φοιτούν σε δημόσια σχολεία έχουν ποικίλες εμπειρίες. Άλλοι δάσκαλοι δίνουν επαναληπτικές ασκήσεις και διαγωνίσματα κι άλλοι είναι πιο χαλαροί όπως λες. Η κόρη μου είναι σε ιδιωτικό κι ευτυχώς είναι οργανωμένοι στο θέμα της ύλης, επαναλήψεων κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω διαγώνισμα δεν εβαλα και ουτε πρόκειται να βαλω σε τηλεκπαιδευση! Αν ήθελα να βαθμολογήσω ολη την οικογένεια θα το έκανα. Αλλα τωρα να βαλω διαγώνισμα και να λυνουν τις ασκήσεις μαμα, μπαμπάς, αδερφός, αδερφη μαζι με το μαθητή νομίζω είναι κοροϊδία. Και όσοι έβαλαν το μετανιωσαν. Εξ άλλου δε θεωρώ ότι το διαγώνισμα είναι απαραίτητο για να εμπεδώσει κάποιος την ύλη. Κατά τα άλλα προσπαθώ να τους κάνω το μάθημα όσο γίνεται πιο ενδιαφέρον (πολυ δυσκολο) χρησιμοποιώντας εργαλεία που στη δια ζώσης δε θα μπορούσα, να λύσω όσες περισσότερες απορίες μπορω και βάζω και επαναληπτικες ασκήσεις όσο μου επιτρέπει ο περιορισμένος χρόνος. Είναι δύσκολο και κουραστικό για όλους. Η εμπειρία μου λεει οτι ο καλός μαθητής μια χαρα τα καταφέρνει. Ο αδιάφορος παραμένει αδιάφορος. Ο μέτριος συνήθως πέφτει σε απόδοση, όμως δεν λείπουν και οι εξαιρέσεις όπου μετριοι μαθητές εκαναν την έκπληξη και βελτιώθηκαν αρκετά!

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πρίν, MagdaP είπε:

Επειδή αναφέρθηκε το γεγονός ότι τα πράγματα είναι καλύτερα φέτος από περυσι στην εξ αποστάσεως, ήθελα να κανω μια μικρή υπενθύμιση. Περυσι ηταν προαιρετική και για μαθητές και για καθηγητές. Επίσης δεν έμπαιναν απουσίες, δεν επιτρεπόταν να προχωρήσει η ύλη. Και το πιο σημαντικό: ολα έγιναν εντελώς ξαφνικά και οι εκπαιδευτικοι κλήθηκαν να σε μια νύχτα να μάθουν να δουλεύουν απο απόσταση. Κάποιοι ηταν εντελώς ασχετοι με την τεχνολογία και δεν υπήρξε καμία υποστήριξη από πουθενά! Ακόμα και όσοι ηταν εξοικειωμενοι με την τεχνολογία, στην κατηγορία αυτή ανήκω κι εγω, αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα σύνδεσης για τουλάχιστον 2 εβδομάδες! 

 

Φετος η εξ αποστάσεως είναι υποχρεωτική. Πρέπει να προχωρήσει η ύλη επομένως όλοι, εκπαιδευτικοι και μαθητές, πηραν την εξ αποστάσεως στα σοβαρά. Αλλα μην ξεχνάμε ότι όλα έγιναν χωρίς καμια υποστήριξη από το υπουργείο! Ακόμα περιμένουμε την επιμορφωση για το webex! Κατά το καλοκαίρι βλέπω να μας επιμορφωνουν... Ακομα περιμένουμε τα ταμπλετ στα σχολεία όπως και τα 200 ευρώ όσοι τα δικαιούνται... Προσωπικά βλεπω τεράστια προσπάθεια από τους εκπαιδευτικούς. Και ειδικά από τους μεγαλύτερους σε ηλικία που καταβάλουν υπερανθρωπες προσπαθειες για να ανταπεξελθουν. Για να μη σχολιάσω τα χρήματα που έχουμε δαπανήσει όλοι για εξοπλισμό προκειμένου να βοηθήσουμε τους μαθητές μας οσο καλύτερα μπορούμε. 

ΓΙΑΤΙ να πρέπει το υπουργείο να είναι αρμόδιο γι αυτό? Να βοηθήσει ναι, αλλά είναι υποχρέωση των εκπαιδευτικών να μάθουν εν μια νυκτι όπως γράψατε. Νομίζω παραεγινε καραμέλα. Εμείς στα ιδιωτικά είχαμε στήριξη από υπουργείο Παιδείας η εργασίας? Οχι. Εμεις είμαστε καλυτεροι δηλαδη, πιο εξυπνοι?Εσείς γιατί να έχετε? Εκπαιδευτικοί δεν είστε? Ενημερωμένοι και προσαρμοσιμοι κάθε στιγμή δεν πρεπει να είστε? 

Εμείς πως ήμασταν? Να σας πω γιατί ήμασταν. Γιατί αν δεν ήμασταν δε θα χαμε να φαμε. Ενας λόγος. Ο άλλος εξίσου σημαντικός είναι η συνείδηση. Εσείς όμως ήσασταν δεν ήσασταν είχατε τον μισθό σας κανονικά. Όμως υπάρχει και η συνείδηση που είναι περαν χρήματος. 

Γενικό το εσείς φιλολογικό! Δε σας γνωρίζω βάση όσων γράφετε απαντώ 

ΦΥΣΙΚΑ Κ ΔΕ ΓΕΝΙΚΕΥΩ. ΕΙΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΛΙΩΝΟΥΝ ΝΥΧΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥς Υπολογιστές. Και έτσι έπρεπε. Να λιώνουν. Υποχρέωση τους! Όταν ορκιζομασταν ορκιζομασταν να υπηρετουμε γνώση και Σοφία  σε κάθε περίσταση! 

ΚΑΙ άλλους να μην κάνουν μάθημα να μην υπολογίζουν τα παιδια καθόλου -εφόσον ναι τους ήταν προαιρετικοαλλα ξέρετε είναι και ζήτημα συνείδησης από ένα σημείο... - αλλά να ανεβάζουν σέλφι στο ινστα ήξεραν. 

 

Συνείδηση.......... 

 

Ναι, να απαιτηθεί η βοήθεια. Κι εγώ θα ήθελα. Αλλά μη το ρίχνουμε κι όλο εκεί, συν Αθήνα και χείρα κινεί. Τα χαμαλικια φάνηκαν όμως κακά τα ψέμματα. Να ταν και πιο δίκαια τα υπουργεία να βλεπαν κόπο με αναφορές εκεί θα ήταν το ιδανικό. Κι οποίος δεν.... Ξερίζωμα!!! 

Just now, MagdaP είπε:

Εγω διαγώνισμα δεν εβαλα και ουτε πρόκειται να βαλω σε τηλεκπαιδευση! Αν ήθελα να βαθμολογήσω ολη την οικογένεια θα το έκανα. Αλλα τωρα να βαλω διαγώνισμα και να λυνουν τις ασκήσεις μαμα, μπαμπάς, αδερφός, αδερφη μαζι με το μαθητή νομίζω είναι κοροϊδία. Και όσοι έβαλαν το μετανιωσαν. Εξ άλλου δε θεωρώ ότι το διαγώνισμα είναι απαραίτητο για να εμπεδώσει κάποιος την ύλη. Κατά τα άλλα προσπαθώ να τους κάνω το μάθημα όσο γίνεται πιο ενδιαφέρον (πολυ δυσκολο) χρησιμοποιώντας εργαλεία που στη δια ζώσης δε θα μπορούσα, να λύσω όσες περισσότερες απορίες μπορω και βάζω και επαναληπτικες ασκήσεις όσο μου επιτρέπει ο περιορισμένος χρόνος. Είναι δύσκολο και κουραστικό για όλους. Η εμπειρία μου λεει οτι ο καλός μαθητής μια χαρα τα καταφέρνει. Ο αδιάφορος παραμένει αδιάφορος. Ο μέτριος συνήθως πέφτει σε απόδοση, όμως δεν λείπουν και οι εξαιρέσεις όπου μετριοι μαθητές εκαναν την έκπληξη και βελτιώθηκαν αρκετά!

Μια χαρά μπαινουν Διαγωνισματα, χωρίστε γκρουπάκια να μην είναι πολλοι ζητηστε ανοιχτές κάμερες, βάλτε ασκήσεις πολλαπλης, ζητήστε προφορικα και γραπτά από γονείς εκείνη την ώρα να είναι υπό επίβλεψη η να τους έχουν παρει τα βιβλία, βρείτε θέματα που δυσκολα θα βρουν άμεσες απαντήσεις στο διαδικτυο κ πιλλα αλλά. 

Ξέρετε, γίνονται και σεμινάρια για όλα αυτά.... 

Φυσικά δε σας τα πληρωνει το υπουργειο αλλά οκ και ένα 20 άρικο να βάλει κάποιος να μάθει 5 πραγματα για το επάγγελμα του προσωπικα δεν το βρίσκω κακό. Επίσης υπάρχουν έτοιμα δείγματα διαδικτυακών ασκήσεων  όπου απαντάνε άμεσα με ένα κλικ και τους βγάζει κ την απαντηση καθώς και το σκορ τους κι εσείς λαμβάνετε  feedback. 

Ιδέες πολλες όρεξη να υπάρχει να ψάχνει κανεις... 

12 ώρες πρίν, arieta είπε:

Πάντως, αν κ είναι σίγουρα καλύτερα από πέρυσι, έχω το πρόβλημα ότι δεν γίνεται εμπέδωση της ύλης μέσω επαναλήψεων. Είναι η ιδέα μου ή δεν μπαίνουν καθόλου διαγωνίσματα και επαναληπτικές ασκήσεις? Πώς θα μάθουν τα παιδιά χωρίς να έχουν γίνει καθόλου διαγωνίσματα φέτος στο γυμνάσιο? .

 Ούτε κατά τη διάρκεια της χρονιάς ούτε στο τέλος. Αυτό θα έπρεπε λίγο να έχει οργανωθεί . Θα περίμενα καλύτερο δομημένη ύλη στην τηλεκπαίδευση

Τα παιδιά τα βλέπω πολύ χύμα. Φταίει βέβαια και η κλεισούρα και ότι έχουν χάσει τον μπούσουλα,.

Δεν μπαίνουν γιατί δεν ξέρουν να τα βάλουν. Η μάλλον δεν το χουν ψάξει. Δεν μπορώ να καταλάβω άλλο λόγο. Εγώ βάζω κανονικά και βλέπω και πολλα λάθη μάλιστα. Μια ακόμα απόδειξη πως δεν αντιγράφουν. Αλλά δεν πιστευω πως ενας δάσκαλος θα ζητουσε βοήθεια από γονέα κι αυτός θα λεγε όχι. 

Προσωπικά με τη δασκάλα της κόρης μου δημοσίου μιλαμε βαιμπερ σε καθημερινή βάση. Αν κάτι χάσουμε αν κατι δεν εμπεδωθεί μιλάμε ασταμάτητα. Πρωί η μεσημέρι η και βράδυ. Φυσικά δεν γίνεται κάθε μέρα αλλά θέλω να σας πω είναι θέμα άνθρωπου εγώ έτσι νομίζω. Δεν μπορώ να σκεφτω κατι αλλο. Και φυσικά χωρίς τεστ δεν γίνεται εμπέδωση της υλης μην έχετε αμφιβολία... 

Link to comment
Share on other sites

@erietta ένα διαγωνισμα σε κάθε τετραμηνο με τον νόμο μπαίνει. Δεν επιτρέπεται παραπάνω κ μάλιστα δεν είναι υποχρεωτικά επαναληπτικό (αν κ συνήθως είναι γιατί δεν έχει νόημα αλλιώς). 

 

@MagdaP εγω τελικά δεν τη βρήκα τόσο προβληματική δθαδιξασθα το διαγωνισμα, αν εξαιρέσεις τη ταλαιπωρία για κάθε τμήμα να φτιάχνω 3-4 διαφορετικά, άρα για παρεμφερή ύλη έφτιαξα έως κ 12 παραλλαγές τιυ ίδιου δοαγωξισνατις για να μην ξέρουν ποιος έχει τι. Με κούρασε η διόρθωση των φωτογραφιών (200 σχεδον) κ λυπάμαι που οι φροντιστές του νησιού έχουν πρόσβαση σε όλο το αρχείο μου πλέον. κατά τ αλλά, χίλιες φορές που τα έβαλα έτσι, το πολύ για πεντέξι περιπτώσεις υποψιάστηκα συνεργεία τρίτου (φροντιστή/γονιού, όχι αντιγραφή μεταξύ τους) κ φυσικά δεν επιβάρυνα τα παιδθα με το να γράψουν όλα τα διαγωνίσματα μαζί στο β τετραμηνο. 

Βέβαια δεν είμαι απ αυτούς που θεωρούν σημαντική τη γραπτή δοκιμασία, δίνω μεγαλύτερη σημασία στα προφορικα κ στις εργασίες στην τάξη, οπότε το διαγωνισμα για μένα ήταν απλώς μια τυπική υποχρέωση (όπως είναι πάντα με ή χωρίς τηλεκπαίδευση) κ μια ευκαιρία για επανάληψη κ εγγρηγορση κ τίποτα άλλο. Οπότε κ να αντέγραφαν, κακό του κεφαλιού τους, απλώς θα γίνονταν ρεζίλι, έτσι ακριβώς τους το είπα. 

Just now, diane2020 είπε:

ζητήστε προφορικα και γραπτά από γονείς εκείνη την ώρα να είναι υπό επίβλεψη η να τους έχουν παρει τα βιβλία

ενταξει αυτό είναι ανέκδοτο. ο γονιός που πληρώνει άνθρωπο να λύσει τις ασκήσεις γθα το σπίτι του παιδιού του, φυσικά κ δεν θα το επιβλέψει να μην αντιγράψει, μάλλον το αντίθετο θα κάνει. 

 

διαγωνισμα κ με ανοιχτά βιβλία μπαίνει. κ συνήθως είναι πιο δύσκολο κ γράφουν χειρότερα. 

 

κάμερα δεν μπορείς να υποχρεώσεις κανέναν να ανοίξει, δυστυχώς. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, diane2020 είπε:

ΓΙΑΤΙ να πρέπει το υπουργείο να είναι αρμόδιο γι αυτό? Να βοηθήσει ναι, αλλά είναι υποχρέωση των εκπαιδευτικών να μάθουν εν μια νυκτι όπως γράψατε. Νομίζω παραεγινε καραμέλα. Εμείς στα ιδιωτικά είχαμε στήριξη από υπουργείο Παιδείας η εργασίας? Οχι. Εμεις είμαστε καλυτεροι δηλαδη, πιο εξυπνοι?Εσείς γιατί να έχετε? Εκπαιδευτικοί δεν είστε? Ενημερωμένοι και προσαρμοσιμοι κάθε στιγμή δεν πρεπει να είστε? 

Εμείς πως ήμασταν? Να σας πω γιατί ήμασταν. Γιατί αν δεν ήμασταν δε θα χαμε να φαμε. Ενας λόγος. Ο άλλος εξίσου σημαντικός είναι η συνείδηση. Εσείς όμως ήσασταν δεν ήσασταν είχατε τον μισθό σας κανονικά. Όμως υπάρχει και η συνείδηση που είναι περαν χρήματος. 

Γενικό το εσείς φιλολογικό! Δε σας γνωρίζω βάση όσων γράφετε απαντώ 

ΦΥΣΙΚΑ Κ ΔΕ ΓΕΝΙΚΕΥΩ. ΕΙΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΛΙΩΝΟΥΝ ΝΥΧΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥς Υπολογιστές. Και έτσι έπρεπε. Να λιώνουν. Υποχρέωση τους! Όταν ορκιζομασταν ορκιζομασταν να υπηρετουμε γνώση και Σοφία  σε κάθε περίσταση! 

ΚΑΙ άλλους να μην κάνουν μάθημα να μην υπολογίζουν τα παιδια καθόλου -εφόσον ναι τους ήταν προαιρετικοαλλα ξέρετε είναι και ζήτημα συνείδησης από ένα σημείο... - αλλά να ανεβάζουν σέλφι στο ινστα ήξεραν. 

 

Συνείδηση.......... 

 

Ναι, να απαιτηθεί η βοήθεια. Κι εγώ θα ήθελα. Αλλά μη το ρίχνουμε κι όλο εκεί, συν Αθήνα και χείρα κινεί. Τα χαμαλικια φάνηκαν όμως κακά τα ψέμματα. Να ταν και πιο δίκαια τα υπουργεία να βλεπαν κόπο με αναφορές εκεί θα ήταν το ιδανικό. Κι οποίος δεν.... Ξερίζωμα!!! 

Μια χαρά μπαινουν Διαγωνισματα, χωρίστε γκρουπάκια να μην είναι πολλοι ζητηστε ανοιχτές κάμερες, βάλτε ασκήσεις πολλαπλης, ζητήστε προφορικα και γραπτά από γονείς εκείνη την ώρα να είναι υπό επίβλεψη η να τους έχουν παρει τα βιβλία, βρείτε θέματα που δυσκολα θα βρουν άμεσες απαντήσεις στο διαδικτυο κ πιλλα αλλά. 

Ξέρετε, γίνονται και σεμινάρια για όλα αυτά.... 

Φυσικά δε σας τα πληρωνει το υπουργειο αλλά οκ και ένα 20 άρικο να βάλει κάποιος να μάθει 5 πραγματα για το επάγγελμα του προσωπικα δεν το βρίσκω κακό. Επίσης υπάρχουν έτοιμα δείγματα διαδικτυακών ασκήσεων  όπου απαντάνε άμεσα με ένα κλικ και τους βγάζει κ την απαντηση καθώς και το σκορ τους κι εσείς λαμβάνετε  feedback. 

Ιδέες πολλες όρεξη να υπάρχει να ψάχνει κανεις... 

Δεν μπαίνουν γιατί δεν ξέρουν να τα βάλουν. Η μάλλον δεν το χουν ψάξει. Δεν μπορώ να καταλάβω άλλο λόγο. Εγώ βάζω κανονικά και βλέπω και πολλα λάθη μάλιστα. Μια ακόμα απόδειξη πως δεν αντιγράφουν. Αλλά δεν πιστευω πως ενας δάσκαλος θα ζητουσε βοήθεια από γονέα κι αυτός θα λεγε όχι. 

Προσωπικά με τη δασκάλα της κόρης μου δημοσίου μιλαμε βαιμπερ σε καθημερινή βάση. Αν κάτι χάσουμε αν κατι δεν εμπεδωθεί μιλάμε ασταμάτητα. Πρωί η μεσημέρι η και βράδυ. Φυσικά δεν γίνεται κάθε μέρα αλλά θέλω να σας πω είναι θέμα άνθρωπου εγώ έτσι νομίζω. Δεν μπορώ να σκεφτω κατι αλλο. Και φυσικά χωρίς τεστ δεν γίνεται εμπέδωση της υλης μην έχετε αμφιβολία... 

Είναι υποχρέωση του υπουργείου να επιμορφώσει τους εκπαιδευτικούς. Είμαι σε θέση να γνωρίζω πως σε αρκετά ιδιωτικά (φαντάζομαι στα πιο πολλά αν όχι σε όλα) έγιναν σεμινάρια και επιμορφώσεις στο προσωπικό όπως πρέπει να κάνει κάθε οργανισμός/επιχείρηση που θέλει να λέγεται σοβαρός. Από κει και πέρα, ναι, αν ο άλλος δεν έχει συνείδηση, δε θα εργαστεί κι όλες τις επιμορφώσεις να του κάνουν. Κι εδώ υπάρχει το αιώνιο θέμα δημόσιος vs ιδιωτικός τομέας καθώς κάποιοι με τη μονιμότητα χαλαρώνουν όσο δεν πάει. Ξέρω όμως πολλούς εκπαιδευτικούς στον δημόσιο τομέα που περνάνε πολλές ώρες σχεδιάζοντας τα τηλεμαθήματά τους κι αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό.

 

Μια απορία κι αν θες, απαντάς φυσικά, και συγγνώμη για την αδιακρισία. Μιας κι εργάζεσαι σε ιδιωτικό σχολείο πώς και το παιδί σου πάει σε δημόσιο; Το αντίθετο το έχω δει πολλές φορές να γίνεται. Απλά ρωτάω, γιατί μου έκανε εντύπωση.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 31 λεπτά , diane2020 είπε:

ΓΙΑΤΙ να πρέπει το υπουργείο να είναι αρμόδιο γι αυτό? Να βοηθήσει ναι, αλλά είναι υποχρέωση των εκπαιδευτικών να μάθουν εν μια νυκτι όπως γράψατε. Νομίζω παραεγινε καραμέλα. Εμείς στα ιδιωτικά είχαμε στήριξη από υπουργείο Παιδείας η εργασίας? Οχι. Εμεις είμαστε καλυτεροι δηλαδη, πιο εξυπνοι?Εσείς γιατί να έχετε? Εκπαιδευτικοί δεν είστε? Ενημερωμένοι και προσαρμοσιμοι κάθε στιγμή δεν πρεπει να είστε? 

Εμείς πως ήμασταν? Να σας πω γιατί ήμασταν. Γιατί αν δεν ήμασταν δε θα χαμε να φαμε. Ενας λόγος. Ο άλλος εξίσου σημαντικός είναι η συνείδηση. Εσείς όμως ήσασταν δεν ήσασταν είχατε τον μισθό σας κανονικά. Όμως υπάρχει και η συνείδηση που είναι περαν χρήματος. 

Γενικό το εσείς φιλολογικό! Δε σας γνωρίζω βάση όσων γράφετε απαντώ 

ΦΥΣΙΚΑ Κ ΔΕ ΓΕΝΙΚΕΥΩ. ΕΙΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΛΙΩΝΟΥΝ ΝΥΧΤΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥς Υπολογιστές. Και έτσι έπρεπε. Να λιώνουν. Υποχρέωση τους! Όταν ορκιζομασταν ορκιζομασταν να υπηρετουμε γνώση και Σοφία  σε κάθε περίσταση! 

ΚΑΙ άλλους να μην κάνουν μάθημα να μην υπολογίζουν τα παιδια καθόλου -εφόσον ναι τους ήταν προαιρετικοαλλα ξέρετε είναι και ζήτημα συνείδησης από ένα σημείο... - αλλά να ανεβάζουν σέλφι στο ινστα ήξεραν. 

 

Συνείδηση.......... 

 

Ναι, να απαιτηθεί η βοήθεια. Κι εγώ θα ήθελα. Αλλά μη το ρίχνουμε κι όλο εκεί, συν Αθήνα και χείρα κινεί. Τα χαμαλικια φάνηκαν όμως κακά τα ψέμματα. Να ταν και πιο δίκαια τα υπουργεία να βλεπαν κόπο με αναφορές εκεί θα ήταν το ιδανικό. Κι οποίος δεν.... Ξερίζωμα!!! 

Μια χαρά μπαινουν Διαγωνισματα, χωρίστε γκρουπάκια να μην είναι πολλοι ζητηστε ανοιχτές κάμερες, βάλτε ασκήσεις πολλαπλης, ζητήστε προφορικα και γραπτά από γονείς εκείνη την ώρα να είναι υπό επίβλεψη η να τους έχουν παρει τα βιβλία, βρείτε θέματα που δυσκολα θα βρουν άμεσες απαντήσεις στο διαδικτυο κ πιλλα αλλά. 

Ξέρετε, γίνονται και σεμινάρια για όλα αυτά.... 

Φυσικά δε σας τα πληρωνει το υπουργειο αλλά οκ και ένα 20 άρικο να βάλει κάποιος να μάθει 5 πραγματα για το επάγγελμα του προσωπικα δεν το βρίσκω κακό. Επίσης υπάρχουν έτοιμα δείγματα διαδικτυακών ασκήσεων  όπου απαντάνε άμεσα με ένα κλικ και τους βγάζει κ την απαντηση καθώς και το σκορ τους κι εσείς λαμβάνετε  feedback. 

Ιδέες πολλες όρεξη να υπάρχει να ψάχνει κανεις... 

Δεν μπαίνουν γιατί δεν ξέρουν να τα βάλουν. Η μάλλον δεν το χουν ψάξει. Δεν μπορώ να καταλάβω άλλο λόγο. Εγώ βάζω κανονικά και βλέπω και πολλα λάθη μάλιστα. Μια ακόμα απόδειξη πως δεν αντιγράφουν. Αλλά δεν πιστευω πως ενας δάσκαλος θα ζητουσε βοήθεια από γονέα κι αυτός θα λεγε όχι. 

Προσωπικά με τη δασκάλα της κόρης μου δημοσίου μιλαμε βαιμπερ σε καθημερινή βάση. Αν κάτι χάσουμε αν κατι δεν εμπεδωθεί μιλάμε ασταμάτητα. Πρωί η μεσημέρι η και βράδυ. Φυσικά δεν γίνεται κάθε μέρα αλλά θέλω να σας πω είναι θέμα άνθρωπου εγώ έτσι νομίζω. Δεν μπορώ να σκεφτω κατι αλλο. Και φυσικά χωρίς τεστ δεν γίνεται εμπέδωση της υλης μην έχετε αμφιβολία... 

Σε τι να πρωτοαπαντησω... Πρωτα απο ολα να πω ότι η ειρωνεία στα γραφόμενά σου δε μου αρεσει. Το προσπερνάω και συνεχίζω... Από όσο ξέρω τα ιδιωτικά δεν υποχρεώθηκαν να δουλέψουν μέσω webex. Ειχαν την ελευθερία να επιλέξουν... Με οτι συνεπάγεται αυτο. Επίσης στα ιδιωτικά υποχρεώθηκαν οι μαθητές να μπαίνουν στα μαθήματα. Εμεις τους ψάχναμε στην κυριολεξία. Ξημεροβραδιαζομουν μπροστά στο υπολογιστή για να ετοιμάσω ασκήσεις και ελάχιστοι έμπαιναν στον κόπο να ασχοληθούν.Για τη συνείδηση θα συμφωνήσω.

 

Όσο για τα διαγωνίσματα εχω να πω ότι εξαρτάται από το μαθημα. Εγω που διδάσκω μαθηματικά είναι πολυ δυσκολο να βαλω πολλαπλής επιλογής κτλ. για να αξιολογήσω σοβαρά. Κακα τα ψέματα, αν δε λύσουν ασκήσεις δεν εχει νόημα. Πίστεψέ με εχω κανει αρκετές επιμορφώσεις και ας δουλεύω σε δημόσιο. Γνωρίζω πως να φτιάξω τετοια τεστ αλλα δεν αρκούν στο μάθημα μου δυστυχώς. Για τις κάμερες που λες εχω να σου πω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ανοίγει κάμερα και ουτε μπορούμε να τους υποχρεώσουμε. Εδω με το ζόρι ανοίγουν μικρόφωνο και οχι όλοι. Όσο για τους γονείς, ασχολίαστο! Όλοι οι γνωστοί μου, εκπαιδευτικοι και μη, οταν έγραφε το παιδι τους ηταν διπλα και του έλεγαν τις απαντήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Όσο για τα διαγωνίσματα εχω να πω ότι εξαρτάται από το μαθημα. Εγω που διδάσκω μαθηματικά είναι πολυ δυσκολο να βαλω πολλαπλής επιλογής κτλ. για να αξιολογήσω σοβαρά. Κακα τα ψέματα, αν δε λύσουν ασκήσεις δεν εχει νόημα. Πίστεψέ με εχω κανει αρκετές επιμορφώσεις και ας δουλεύω σε δημόσιο. Γνωρίζω πως να φτιάξω τετοια τεστ αλλα δεν αρκούν στο μάθημα μου δυστυχώς. Για τις κάμερες που λες εχω να σου πω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ανοίγει κάμερα και ουτε μπορούμε να τους υποχρεώσουμε. Εδω με το ζόρι ανοίγουν μικρόφωνο και οχι όλοι. Όσο για τους γονείς, ασχολίαστο! Όλοι οι γνωστοί μου, εκπαιδευτικοι και μη, οταν έγραφε το παιδι τους

Ούτε εγω έβαλα πολλαπλής, στα φιλολογικά δεν έχει νόημα. Κανονικά διαγωνίσματα έδωσα. Αλλά χωρίς προσδοκίες, περίμενα μάλιστα να δω τέρατα, γιατί ξέρω ότι οι μισοί μαθητες μας έχουν κάποια βοήθεια. Κι όμως, δεν σκέφτηκαν να τα δώσουν στους φροντιστές κ αυτό με ικανοποίησε παρα πολύ. Βέβαια, η πιο κραυγαλέα περίπτωση που είχα ήταν παθδι εκπαιδευτικού που προφανώς το είχε βοηθήσει η μαμα του, απλώς είχε την ελάχιστη αξιοπρέπεια να μην του δώσει απαντήσεις για 20. κατά τ αλλά αν κάποιος πήρε 19 ενώ μόνος του θα έγραφε 18, το θεωρώ αμελητέο. Παρολο που ήμουν πολύ έπιφυλακτικη στην αρχή, απλώς έδωσε στα παιδθα ένα κίνητρο κ μια ψευδαίσθηση κανονικότητας. Φυσικά με ενοχλεί να παριστάνει το υπουργείο ότι όλα λειτουργούν κανονικά, αλλά όταν εσείς εξετασιοκεντρικό κ βαθμοθηρικό συστημα, δυστυχώς η απουσία εξέτασης κ βαθμού λανθασμένα ερμηνεύεται ως χαλάρωση κ μη σοβαρή δουλειά. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Ούτε εγω έβαλα πολλαπλής, στα φιλολογικά δεν έχει νόημα. Κανονικά διαγωνίσματα έδωσα. Αλλά χωρίς προσδοκίες, περίμενα μάλιστα να δω τέρατα, γιατί ξέρω ότι οι μισοί μαθητες μας έχουν κάποια βοήθεια. Κι όμως, δεν σκέφτηκαν να τα δώσουν στους φροντιστές κ αυτό με ικανοποίησε παρα πολύ. Βέβαια, η πιο κραυγαλέα περίπτωση που είχα ήταν παθδι εκπαιδευτικού που προφανώς το είχε βοηθήσει η μαμα του, απλώς είχε την ελάχιστη αξιοπρέπεια να μην του δώσει απαντήσεις για 20. κατά τ αλλά αν κάποιος πήρε 19 ενώ μόνος του θα έγραφε 18, το θεωρώ αμελητέο. Παρολο που ήμουν πολύ έπιφυλακτικη στην αρχή, απλώς έδωσε στα παιδθα ένα κίνητρο κ μια ψευδαίσθηση κανονικότητας. Φυσικά με ενοχλεί να παριστάνει το υπουργείο ότι όλα λειτουργούν κανονικά, αλλά όταν εσείς εξετασιοκεντρικό κ βαθμοθηρικό συστημα, δυστυχώς η απουσία εξέτασης κ βαθμού λανθασμένα ερμηνεύεται ως χαλάρωση κ μη σοβαρή δουλειά. 

Εμενα μου φαίνεται κοροϊδία ολο αυτό. Τυχερη ήσουν. Όσοι γνωστοί μου έβαλαν διαγώνισμα, μου είπαν οτι έγραψαν όλοι οι μαθητές τους άριστα! Εγώ νομίζω ότι έχουμε χάσει την ουσία με την εμμονή για τα διαγωνίσματα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Εμενα μου φαίνεται κοροϊδία ολο αυτό. Τυχερη ήσουν. Όσοι γνωστοί μου έβαλαν διαγώνισμα, μου είπαν οτι έγραψαν όλοι οι μαθητές τους άριστα! Εγώ νομίζω ότι έχουμε χάσει την ουσία με την εμμονή για τα διαγωνίσματα. 

κι εγω το νομίζω, αλλά από τη στιγμή που ήταν υποχρεωτικό, τι να κάνουμε. Πραγματικά με όσους συναδελφους το συζήτησαν, δεν είδαν κάτι κραυγαλέο. Αν οι άριστοι είχαν βοήθεια, δεν μπορούμε να το διαπιστώσουμε αφού κ μόνοι τους έτσι θα έγραφαν. Αυτοί που αδιαφορούσαν, απλώς συνέχισαν να αδιαφορούν. Δεν είδαμε δλδ μαθητή του 12 να γράφει άριστα. ούτε καν μαθητή του 15-16. 

 

Αυτο πάντως που υποχρέωσαν όποιον δεν έβαλε στο α να βάλει διπλό, ήταν μεγάλη επιβάρυνση των παιδιών κ σαν τιμωρία να εκθέσει τον καθηγητη που έκανε το παιδαγωγικά σωστό κατά την κρίση του, γθατι τώρα τον ανάγκασε να ταλαιπωρήσει τα παιδιά με διαγωνίσματα σε μεγάλη πίεση χρόνου. κάποια σχολεία έγραφαν απανωτά όλο το Φλεβάρη τα εκκρεμή διαγωνίσματα. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Αυτο πάντως που υποχρέωσαν όποιον δεν έβαλε στο α να βάλει διπλό, ήταν μεγάλη επιβάρυνση των παιδιών κ σαν τιμωρία να εκθέσει τον καθηγητη που έκανε το παιδαγωγικά σωστό κατά την κρίση του, γθατι τώρα τον ανάγκασε να ταλαιπωρήσει τα παιδιά με διαγωνίσματα σε μεγάλη πίεση χρόνου. κάποια σχολεία έγραφαν απανωτά όλο το Φλεβάρη τα εκκρεμή διαγωνίσματα. 

Καλα αυτό δεν το συζητώ! Δεν εχει κανένα νόημα. Να βάλουν διπλό διαγωνισμα για να αναπληρώσουν το χαμένο του 1ου τετραμηνου! Αφου το τετραμηνο τελείωσε τι νόημα εχει; τα παιδια ταλαιπωρουνται δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, MagdaP είπε:

Εγω διαγώνισμα δεν εβαλα και ουτε πρόκειται να βαλω σε τηλεκπαιδευση! Αν ήθελα να βαθμολογήσω ολη την οικογένεια θα το έκανα. Αλλα τωρα να βαλω διαγώνισμα και να λυνουν τις ασκήσεις μαμα, μπαμπάς, αδερφός, αδερφη μαζι με το μαθητή νομίζω είναι κοροϊδία. Και όσοι έβαλαν το μετανιωσαν. Εξ άλλου δε θεωρώ ότι το διαγώνισμα είναι απαραίτητο για να εμπεδώσει κάποιος την ύλη. Κατά τα άλλα προσπαθώ να τους κάνω το μάθημα όσο γίνεται πιο ενδιαφέρον (πολυ δυσκολο) χρησιμοποιώντας εργαλεία που στη δια ζώσης δε θα μπορούσα, να λύσω όσες περισσότερες απορίες μπορω και βάζω και επαναληπτικες ασκήσεις όσο μου επιτρέπει ο περιορισμένος χρόνος. Είναι δύσκολο και κουραστικό για όλους. Η εμπειρία μου λεει οτι ο καλός μαθητής μια χαρα τα καταφέρνει. Ο αδιάφορος παραμένει αδιάφορος. Ο μέτριος συνήθως πέφτει σε απόδοση, όμως δεν λείπουν και οι εξαιρέσεις όπου μετριοι μαθητές εκαναν την έκπληξη και βελτιώθηκαν αρκετά!

 

Δηλαδή πιστεύεις στ΄αλήθεια ότι ο γονιός & ο αδελφός κάθεται  stand by για να βοηθήσει  το μαθητή να γράψει καλά στο διαγώνισμα? Και ας πούμε ότι είναι , είναι τόσο καλά προετοιμασμένοι στην ύλη για να τον βοηθήσουν πραγματικά? 

Ένα διαγώνισμα ή ένα τεστ  είναι  κίνητρο για μελέτη , προσδιορισμός της αξίας ,  εντοπίζει αδυναμίες ή επάρκειες και για μένα είναι απαραίτητο εργαλείο! Και για το μαθητή είναι χρήσιμο και θα έπρεπε να είναι κ για το δάσκαλο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Δηλαδή πιστεύεις στ΄αλήθεια ότι ο γονιός & ο αδελφός κάθεται  stand by για να βοηθήσει  το μαθητή να γράψει καλά στο διαγώνισμα? Και ας πούμε ότι είναι , είναι τόσο καλά προετοιμασμένοι στην ύλη για να τον βοηθήσουν πραγματικά? 

Ένα διαγώνισμα ή ένα τεστ  είναι  κίνητρο για μελέτη , προσδιορισμός της αξίας ,  εντοπίζει αδυναμίες ή επάρκειες και για μένα είναι απαραίτητο εργαλείο! Και για το μαθητή είναι χρήσιμο και θα έπρεπε να είναι κ για το δάσκαλο.

Για τον δάσκαλο είναι χρησιμο μόνο αν δεν βάζει ποτέ γραπτές εργασίες μέσα στην τάξη - άρα αν δεν κάνει σωστά τη δουλειά του. Η επανάληψη μπορεί να γίνει κ χωρίς διαγωνισμα, βασικά είναι λάθος να συνδέεται μόνο με το διαγωνισμα. 
 

Οι γονείς πέρα από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού όντως δεν μπορούν να βοηθήσουν, μπορεί να διορθώσουν ένα ορθογραφικό ή μια πράξη, αλλά όσο η ύλη γίνεται πιο συνθέτη κ ξεχνούν την ορολογία, όλο κ λιγότεροι γονείς μπορούν να βοηθήσουν τόσο που να αλλοιώσουν κ το αποτέλεσμα του διαγωνισματος. 

 

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Έσπερος τα λύκεια σας θα παραμείνουν κλειστα και μετά την καθαρή δευτερα ?

Δεν ξέρω, πραγματικά για κάποια μερη δεν έχει νόημα, ελπίζω να το σκεφτούν στην επόμενη παράταση τιυ λοκνταουν να χωρίσουν ξανά τις περιοχές. Αλλά υπάρχει θέμα ότι θε τους κυνηγούν για άνιση μεταχείριση....

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Για τον δάσκαλο είναι χρησιμο μόνο αν δεν βάζει ποτέ γραπτές εργασίες μέσα στην τάξη - άρα αν δεν κάνει σωστά τη δουλειά του. Η επανάληψη μπορεί να γίνει κ χωρίς διαγωνισμα, βασικά είναι λάθος να συνδέεται μόνο με το διαγωνισμα. 
 

Οι γονείς πέρα από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού όντως δεν μπορούν να βοηθήσουν, μπορεί να διορθώσουν ένα ορθογραφικό ή μια πράξη, αλλά όσο η ύλη γίνεται πιο συνθέτη κ ξεχνούν την ορολογία, όλο κ λιγότεροι γονείς μπορούν να βοηθήσουν τόσο που να αλλοιώσουν κ το αποτέλεσμα του διαγωνισματος. 

 

Δεν ξέρω, πραγματικά για κάποια μερη δεν έχει νόημα, ελπίζω να το σκεφτούν στην επόμενη παράταση τιυ λοκνταουν να χωρίσουν ξανά τις περιοχές. Αλλά υπάρχει θέμα ότι θε τους κυνηγούν για άνιση μεταχείριση....

Εχετε κ περιορισμο ώρας?μαγαζια με κλοκαρισμα?

Πραγματικά είστε πολύ προνομιούχο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

 

Δηλαδή πιστεύεις στ΄αλήθεια ότι ο γονιός & ο αδελφός κάθεται  stand by για να βοηθήσει  το μαθητή να γράψει καλά στο διαγώνισμα? Και ας πούμε ότι είναι , είναι τόσο καλά προετοιμασμένοι στην ύλη για να τον βοηθήσουν πραγματικά? 

Ένα διαγώνισμα ή ένα τεστ  είναι  κίνητρο για μελέτη , προσδιορισμός της αξίας ,  εντοπίζει αδυναμίες ή επάρκειες και για μένα είναι απαραίτητο εργαλείο! Και για το μαθητή είναι χρήσιμο και θα έπρεπε να είναι κ για το δάσκαλο.

Φυσικα και κάθονται stand by! Και οχι μονο ο γονιός και ο αδερφός, αλλα σε πολλές περιπτώσεις και ο φροντιστής, ο οποίος λύνει και τα θέματα! Και δεν το πιστεύω απλα, μου το έχουν πει οι ίδιοι! Κι εμενα φιλη μου εστειλε τα θέματα την ωρα που έδινε η κόρη της και μου ζήτησε να την βοηθήσω. Και οταν την πηρα μετα και της ειπα οτι και να ήθελα να τη βοηθήσω δε μπορούσα γιατι εκανα μαθημα, μου απάντησε ότι δεν πειράζει γιατι ηταν εύκολα και τα εκαναν μαζι! Και μεταξύ τους οι μαθητές ανταλλάσσουν μηνύματα και φωτογραφίες με τις λύσεις. Σοβαρά τωρα; πιστεύετε ότι είναι σοβαρο ένα διαγώνισμα σε τηλεκπαιδευση; επιπλέον, κακώς το διαγώνισμα είναι κίνητρο για μελέτη. Θα συμφωνήσω με την @Έσπερος οτι υπάρχουν και άλλοι τρόποι για επανάληψη. Επίσης από τις εργασίες και την προφορική απόδοση εχω πλήρη εικόνα για τον κάθε μαθητή! Αυτος είναι και ένας από τους λόγους που δεν εβαλα διαγώνισμα. Γιατί ήξερα ότι τα αποτελέσματα θα ηταν πλασματικά.

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Εχετε κ περιορισμο ώρας?μαγαζια με κλοκαρισμα?

Πραγματικά είστε πολύ προνομιούχο.

Περιορισμό στις 9, μαγαζιά ραντεβού ή κλικ. Το χειρότερο είναι το θέμα του αυτοκινήτου. Οποιος μένει εκτός σχεδίου πόλης απλώς δεν έχει τρόπο περπατώντας να πάει πουθενά γιατί δεν υπάρχει πεζοδρόμιο. Ενήλικας πάει, αλλά το παιδί δεν το πας. αυτοί που έχουν συγγενείς σε χωριό βάζουν 4 κ πάνε, εμείς το παιδί δεν μπορούμε να το βγάλουμε από το συγκρότημα που μένουμε. 

 

Σε οποίο νησί βρεθεί κρουσμα, απλώνεται ραγδαία γιατί δεν προσέχουν. πχ στη Σύρο η ομάδα βολευ έκοψε πίτα κ ήταν κ παράγοντες του Νεωρίου κ γέμισε το νησί κορονοιο. Στα αλλα νησιά είναι αχρείαστοι οι περιορισμοί, ειδικά η ταλαιπωρία των παιδιών στο σχολείο με τα μη κ μη, αχρείαστοι βέβαια μέχρι να φέρει τον ιό κάποιος που πήγε Αθήνα για γιατρό. Μέχρι τώρα αυτό έχει συμβεί σε πιο μεγάλους κ δεν υπήρξε διάδοση σε σχολεία ή χώρους εργασίας. ανά πάσα στιγμή μπορεί να συμβεί κ σε μέλος του ενεργού πληθυσμού φυσικά, αλλά μέχρι τότε είναι σαν να κοροϊδευομαστε. Ελπίζω τουλάχιστον να γλιτώσουμε τις ιώσεις. Είναι παιδιά με διαφορα ήπια συμπτώματα αλλά δεν κολλάνε μεταξύ τους κ γενικα τα περνάνε γρήγορα κ χωρίς πυρετό, άρα κάτι κάνουν τα μέτρα. 

 

Μ αυτά που λενε για τον τουρισμό δεν νιώθουμε πολύ προνομιούχοι. Γιατί όταν χαλαρώσει η υπόλοιπη χώρα θα γεμίσουμε κρούσματα εμείς όπως πέρσι κ δεν θα τα λενε πάλι κ θα ψαχνόμαστε. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Περιορισμό στις 9, μαγαζιά ραντεβού ή κλικ. Το χειρότερο είναι το θέμα του αυτοκινήτου. Οποιος μένει εκτός σχεδίου πόλης απλώς δεν έχει τρόπο περπατώντας να πάει πουθενά γιατί δεν υπάρχει πεζοδρόμιο. Ενήλικας πάει, αλλά το παιδί δεν το πας. αυτοί που έχουν συγγενείς σε χωριό βάζουν 4 κ πάνε, εμείς το παιδί δεν μπορούμε να το βγάλουμε από το συγκρότημα που μένουμε. 

 

Σε οποίο νησί βρεθεί κρουσμα, απλώνεται ραγδαία γιατί δεν προσέχουν. πχ στη Σύρο η ομάδα βολευ έκοψε πίτα κ ήταν κ παράγοντες του Νεωρίου κ γέμισε το νησί κορονοιο. Στα αλλα νησιά είναι αχρείαστοι οι περιορισμοί, ειδικά η ταλαιπωρία των παιδιών στο σχολείο με τα μη κ μη, αχρείαστοι βέβαια μέχρι να φέρει τον ιό κάποιος που πήγε Αθήνα για γιατρό. Μέχρι τώρα αυτό έχει συμβεί σε πιο μεγάλους κ δεν υπήρξε διάδοση σε σχολεία ή χώρους εργασίας. ανά πάσα στιγμή μπορεί να συμβεί κ σε μέλος του ενεργού πληθυσμού φυσικά, αλλά μέχρι τότε είναι σαν να κοροϊδευομαστε. Ελπίζω τουλάχιστον να γλιτώσουμε τις ιώσεις. Είναι παιδιά με διαφορα ήπια συμπτώματα αλλά δεν κολλάνε μεταξύ τους κ γενικα τα περνάνε γρήγορα κ χωρίς πυρετό, άρα κάτι κάνουν τα μέτρα. 

 

Μ αυτά που λενε για τον τουρισμό δεν νιώθουμε πολύ προνομιούχοι. Γιατί όταν χαλαρώσει η υπόλοιπη χώρα θα γεμίσουμε κρούσματα εμείς όπως πέρσι κ δεν θα τα λενε πάλι κ θα ψαχνόμαστε. 

Αν φέρουν ομως εμβολιασμενους?

Link to comment
Share on other sites

Just now, MagdaP είπε:

Φυσικα και κάθονται stand by! Και οχι μονο ο γονιός και ο αδερφός, αλλα σε πολλές περιπτώσεις και ο φροντιστής, ο οποίος λύνει και τα θέματα! Και δεν το πιστεύω απλα, μου το έχουν πει οι ίδιοι! Κι εμενα φιλη μου εστειλε τα θέματα την ωρα που έδινε η κόρη της και μου ζήτησε να την βοηθήσω. Και οταν την πηρα μετα και της ειπα οτι και να ήθελα να τη βοηθήσω δε μπορούσα γιατι εκανα μαθημα, μου απάντησε ότι δεν πειράζει γιατι ηταν εύκολα και τα εκαναν μαζι! Και μεταξύ τους οι μαθητές ανταλλάσσουν μηνύματα και φωτογραφίες με τις λύσεις. Σοβαρά τωρα; πιστεύετε ότι είναι σοβαρο ένα διαγώνισμα σε τηλεκπαιδευση; επιπλέον, κακώς το διαγώνισμα είναι κίνητρο για μελέτη. Θα συμφωνήσω με την @Έσπερος οτι υπάρχουν και άλλοι τρόποι για επανάληψη. Επίσης από τις εργασίες και την προφορική απόδοση εχω πλήρη εικόνα για τον κάθε μαθητή! Αυτος είναι και ένας από τους λόγους που δεν εβαλα διαγώνισμα. Γιατί ήξερα ότι τα αποτελέσματα θα ηταν πλασματικά.

 

Αυτό το οποίο βλέπω να γίνεται κατά κόρον είναι συνεργασία των παιδιών, αν τα πράγματα είναι σαν να ήταν το διαγώνισμα δια ζώσης. Οπότε στην αρχή, κάποιοι καλοί μαθητές ουσιαστικά έδιναν τη λύση σε όλους για να μην τους κακοχαρακτηρίσουν. Βέβαια όσο προχώρησε ο καιρός, τα πράγματα έγιναν όντως πιο πολύπλοκα και δε νομίζω ότι κανείς κλέβει συστηματικά. Π.χ. ο μαθηματικός της κόρης μου χώρισε την τάξη σε 6 γκρουπ με άλλα θέματα (με μικρές παραλλαγές από όσο κατάλαβαν εκ των υστέρων) και η αλήθεια είναι ότι έβαλε και πολύ μεγάλη ποσότητα σε θέματ,α και δεν ανακοίνωσε ποιος είναι σε ποιο γκρουπ. Οπότε από όσο κατάλαβα όσοι έφαγαν χρόνο να προσπαθούν να συνεννοηθούν, τελικά απλά δεν έγραψαν τίποτα. Τώρα αν στο ίδιο σπίτι ζει ενήλικας που έχει γνώσεις και διάθεση να ασχοληθεί, προφανώς μπορεί να σου λύσει τα θέματα. Δεν το συζητώ. Αλλά πόσοι θα είναι πια αυτοί;

Τις εργασίες γιατί τις εμπιστεύεσαι παραπάνω; Στα μισά και βάλε παιδιά, τις λύνει ο φροντιστής.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Τις εργασίες γιατί τις εμπιστεύεσαι παραπάνω; Στα μισά και βάλε παιδιά, τις λύνει ο φροντιστής

Στην τάξη μόνο. οι εργασίες του σπιτιου είναι κοροϊδία. 

 

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Π.χ. ο μαθηματικός της κόρης μου χώρισε την τάξη σε 6 γκρουπ με άλλα θέματα (με μικρές παραλλαγές από όσο κατάλαβαν εκ των υστέρων) και η αλήθεια είναι ότι έβαλε και πολύ μεγάλη ποσότητα σε θέματ,α και δεν ανακοίνωσε ποιος είναι σε ποιο γκρουπ. Οπότε από όσο κατάλαβα όσοι έφαγαν χρόνο να προσπαθούν να συνεννοηθούν, τελικά απλά δεν έγραψαν τίποτα.

κι εγγ έτσι έκανα. όχι τόσα γκρουπ, από 3-5 ανάλογα με τη φύση των θεμάτων, κ δεν είπα φυσικά ποιος έχει τι, ήταν ατομικά τα assignments. Δεν μπήκαν στον κόπο να αντιγράψουν κ αν βάλεις κ αρκετουτσικα, ούτε στο βιβλίο δεν ψάχνουν. Γενικα αντιγραφή μεταξύ τους δεν είναι τόσο εύκολη. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...