Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα


♥️T.son

Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 14,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Αυτή η παράνοια υπάρχει κ στα φορουμ των εκπαιδευτικών. Είναι κάποιοι που έχουν το ύφος του τέλειου καθηγητη, που αν τους επισημάνεις μια δυσκολία, σε λενε τεμπέλη κ ψάχνεις δικαιολογίες κ τα ισοπεδώνεις όλα κλπ. Είναι άλλοι μέσα στη μαυρίλα, ότι δεν δουλεύει τίποτα κ να χαθεί η χρονιά, για να επαναληφθεί (!!!!) κ όσοι λενε ότι κάνουν μάθημα, κοροϊδευουν. Οι υπόλοιποι οι φυσιολογικοί, πρέπει να απολογούμαστε πότε στους μεν, πότε στους δε, γιατί ταυτόχρονα μας κατηγορούν ως παπαγαλάκια της Κεραμεως και ως συνδικαλιστές που κάνουν στείρα αντιπολίτευση. 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν νομίζω πως υπάρχει γονιός που λέει ''ουαου τέλεια η τηλεκπαίδευση'' όμως δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο στην παρούσα φάση, καλή η φιλοσοφία , στην πράξη τι είναι καλύτερο να γίνει κανείς δεν λέει.  Ήμουν και είμαι αρνητική ως προς την τηλεκπαίδευση , νιώθω πως δίνω τζάμπα λεφτά καθώς η δουλειά που γίνεται  δεν έχει καμία σχέση με εκείνη που γίνεται στα δια ζώσης μαθήματα, όμως το προτιμώ από το να απέχει το παιδί μου τελείως από την τάξη του , δεν με ικανοποιεί όμως το έχω δεχθεί ώς μοναδική λύση για την ώρα, ελπίζω και εύχομαι να μην κρατήσει πολύ. Είναι ένας τρόπος να κρατήσει το παιδί , στο μέτρο του δυνατού , την ρουτίνα του και να μη μείνει πίσω.  Ο γιος μου δε δεν το συζητώ είναι τόσο χαρούμενος που βλέπει τους φίλους του..κάθε μέρα ανυπομονεί , είναι 5 και έχει καταλάβει πως χρειάζεται υπομονή για να περάσει όλο αυτό, εμείς οι ενήλικες ακόμα να το δεχθούμε.

Χάνουμε 100 συνανθρώπους μας την ημέρα, άλλοι πόσοι νοσηλεύονται στις ΜΕΘ, χάνονται καθημερινά άλλοι πόσοι από διάφορα νοσήματα λόγω της κατάστασης που επικρατεί στα νοσοκομεία, καρκινοπαθείς χάνουν θεραπείες, πηγαίνουν πίσω σοβαρά χειρουργεία  και εμείς συνεχίζουμε την ίδια καραμέλα με την τηλεκπαίδευση .

Ξαφνικά γίναμε όλοι επιστήμονες-εκπαιδευτικοί-ψυχολόγοι-ψυχίατροι.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Πραγματικά δεν νομίζω πως υπάρχει γονιός που λέει ''ουαου τέλεια η τηλεκπαίδευση'' όμως δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο στην παρούσα φάση, καλή η φιλοσοφία , στην πράξη τι είναι καλύτερο να γίνει κανείς δεν λέει.  Ήμουν και είμαι αρνητική ως προς την τηλεκπαίδευση , νιώθω πως δίνω τζάμπα λεφτά καθώς η δουλειά που γίνεται  δεν έχει καμία σχέση με εκείνη που γίνεται στα δια ζώσης μαθήματα, όμως το προτιμώ από το να απέχει το παιδί μου τελείως από την τάξη του , δεν με ικανοποιεί όμως το έχω δεχθεί ώς μοναδική λύση για την ώρα, ελπίζω και εύχομαι να μην κρατήσει πολύ. Είναι ένας τρόπος να κρατήσει στο μέτρο του δυνατού την ρουτίνα του και να μείνει πίσω.  Ο γιος μου δε δεν το συζητώ είναι τόσο χαρούμενος που βλέπει τους φίλους του..κάθε μέρα ανυπομονεί , είναι 5 και έχει καταλάβει πως χρειάζεται υπομονή για να περάσει όλο αυτό, εμείς οι ενήλικες ακόμα να το δεχθούμε.

Χάνουμε 100 συνανθρώπους μας την ημέρα, άλλοι πόσοι νοσηλεύονται στις ΜΕΘ, χάνομαι καθημερινά άλλοι πόσοι από διάφορα νοσήματα λόγω της κατάστασης που επικρατεί στα νοσοκομεία, καρκινοπαθείς χάνουν θεραπείες, πηγαίνουν πίσω σοβαρά χειρουργεία  και εμείς συνεχίζουμε την ίδια καραμέλα με την τηλεκπαίδευση .

Ξαφνικά γίναμε όλοι επιστήμονες-εκπαιδευτικοί-ψυχολόγοι-ψυχίατροι.

 

Κι εγώ συμφωνώ.Δεν λεω.ωραιες οι απόψεις του κειμένου κι εγώ θα ήθελα το σχολειο αλλα τι μπορεί να γίνει?Αν και τα πολυ μικρά παιδιά θα επρεπε πιστευω να τα είχαν αφήσει στα σχολεία. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, kotsifikos είπε:

Φυσικά, συμφωνώ, αστείο θεωρώ πως στα 4-5 πρέπει να κάνουν τηλεκπαίδευση, όμως βλέπω πως τον γιο μου τον βοηθά στην παρούσα φάση,(κρίνω ως μητέρα ), είναι σαφώς καλύτερη η κατάσταση από ότι ήταν στην πρώτη καραντίνα. Η όλη συζήτηση όμως εδώ δεν γίνεται για τα μικρά παιδιά, γίνεται για την τηλεκπαίδευση ως μέσω εκπαίδευσης , όπως τον Ιούνιο ήταν οι αποστάσεις και οι αγκαλιές, τον Σεπτέμβριο οι μάσκες και σε δύο μήνες θα είναι το εμβόλιο.

Υπάρχουν στιγμές που πιστεύω πως μεγάλη μερίδα του κόσμου δεν έχει καταλάβει πως αυτό που ζούμε είναι κάτι πρωτόγνωρο παγκοσμίως! Κανείς και σε καμία χώρα δεν ήταν προετοιμασμένος για κάτι τόσο τραγικό και άσχημο.

 

Ας έχουμε το εμβόλιο σε 2 μήνες και χαλάλι...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena είπε:

Συγγνώμη βρε κορίτσι, πριν λίγες σελίδες δεν λέγαμε εδώ ότι θέλεις να σταματήσεις το παιδί από το σχολείο επειδή πρέπει να φοράει μάσκα και δεν μπορεί να κάνει παρέα με όλα τα παιδιά στο διάλειμα και ότι σκεφτόσουν να αξιοποιήσεις το 10ήμερο του υγειονομικού πρωτοκόλλου ώστε να μην πηγαίνει? Δεν έλεγες ότι θα επιθυμούσες να επιτρέπεται το homeschooling? Πώς συμβαδίζουν αυτά με το παραπάνω?

 

Τελικά, ανοιχτά σχολεία με μάσκες και αποστάσεις δεν θέλουμε, κλειστά σχολεία με τηλεκπαίδευση (με όλα τα στραβά της) δεν θέλουμε, τί θέλουμε τέλος πάντων? 

Just now, Έσπερος είπε:

Αν διάβασεις καλά την ανακοίνωση δεν λέει κάπου ότι ζητάνε την υποχρεωτική μάσκα.Αντιθετως, επικαλούνται τι γίνεται σε άλλες χωρες, στις οποίες μεταξυ άλλων ισχυει η μη υποχρεωτική χρήση μάσκας κάτω των 12 ετών και σίγουρα όχι στα νηπιαγωγεία! 

Επιπλέον, αναφέρονται τα μειονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης, τα οποία σαφώς και δεν θα υπήρχαν αν δεν γινόταν τηλεκπαιδευση.Οποτε στα λεγομενα σου απαντάω ότι δεν θα με πείραζε καθόλου να μην υπήρχε η τηλεκπαιδευση (όπως θα τον κρατούσα 10ημερα).Ο μόνος λόγος που μπαίνουμε που και που είναι για να κρατάει μια ελαχιστη επαφή με τους συμμαθητές του, μιας που την συντριπτική πλειοψηφία δεν τους συναντάει τώρα με την καραντίνα. EDIT: Το ιδιο θα εκανα και αν πηγαινε στο δημοτικο ή στο γυμνασιο, 5-6 ωρες καθημερινα συνεχομενες στον υπολογιστη; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

 

9 ώρες πρίν, kine είπε:

Μπορεί η τηλεεργασία να αρέσει στους ενήλικες και είναι όντως μια επιλοή που πολλούς τους εξυπηρετεί, ειδικά σε συγκεκριμένους κλάδους, αλλά το να λέμε ότι μπορεί να δουλέψει το ίδιο καλά και η τηλεκπαίδευση για τα παιδιά είναι αν όχι ισωπέδωση, τουλάχιστον μερική τύφλωση.

 

Δεν ξέρω ούτε ένα παιδί (από διαφορετικά σχολεία και τάξεις), που να μην βασανίζεται προσπαθώντας να ανταπεξέλθει. Τα μικρά εχουν δυσκολία να ακολουθήσουν τον ρυθμό της δασκάλας και να αντιληφθούν το περιβάλλον - ακολουθούν αλλά δεν μπορούν να διαμορφώσουν την ατμόσφαιρα. Το πλαίσιο είναι ατομικό. Αλλο πράγμα κάνω μια κοινή εργασία κι άλλο είμαι ΟΜΑΔΑ με άλλους. Οι νηπιαγωγοί που έχω παρακολουθήσει, κάνουν φιλότιμες προσπάθειες, ανεξάρτητα από την τεχνολογική τους εξοικείωση. Ταυτόχρονα έχουν να αναλογίζονται κι όλας ότι ελέγχονται από 20 ενήλικες σε κάθε τους λέξη ή παύση. Δεν υπάρχει πεδίο για αυθορμητισμό ούτε από τον δάσκαλα ούτε από τα παιδιά. Μια άσκηση που θα είχε και λίγο χαβά και λίγο χέρι και λίγο παρακολούθηση του τί κάνει ο διπλανός, τώρα είναι απολύτως ατομική ασχολία, με την νηπιαγωγό να μην μπορεί με ένα βλέμμα και μια μικρή οδηγία να ενισχύσει και να προωθήσει την εργασία των παιδιών και έτσι το ένα τελειώνει, το άλλο ακόμη προσπαθεί, το τρίτο έχει εγκαταλείψει και πάει για τσίσα και μετά η δασκάλα λέει "τελειώσατε παιδιά;" και το καθένα έχει ένα σημείο διαφορετικό να δηλώσει κι όμως η δασκάλα πρέπει να με κάποιον τρόπο να κάνει ότι όλα βρίσκονται στο ίδιο σημείο για να μπορέσει να ολοκληρώσει το μάθημα, χωρίς να έχει ιδέα τί κάνουν τα παιδιά (βλέπει από την οθόνη ένα αποτέλεσμα, όχι τον τρόπο εργασίας των παιδιών, όπως θα συνέβαινε στην τάξη) και μένει στον γονέα ουσιαστικά  να κάνει τον παιδαγωγό, όταν κι όσο μπορεί και καταλαβαίνει.

Στα δε μεγαλύτερα παιδιά δημοτικού πραγματικά τα λυπάμαι. Να βρίσκονται 5 και 6 ώρες στον υπολογιστή (μαζί με το φροντιστήριο) και μετά να πρέπει να κάνουν τα μαθηματα, κι αυτά στην οθόνη και να περνούν μέρες, που δεν προλαβαίνουν να βγουν μια βόλτα να πάρουν αέρα, γιατί δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν τα καθήκοντα τους. Και μετά τα παιδιά χαλαρώνουν, κοιτάζοντας στην οθόνη, τον γυμναστή να κάνει ασκήσεις!! Τέλεια! Καμία διαφορά από την φυσική τάξη! Φυσικά. Ολο ίδια είναι. Λίγη καλύτερη σύνδεση να είχαμε μόνο....

 

Επειδή κάποιοι καθηγητές είναι βαρεμένοι ή ανίκανοι ή βολεμένοι, φτάσαμε να λέμε ότι όποιος δεν την παλεύει με την τηλεκπαίδευση (είτε παιδί είτε εκπαιδευτικός), φταίει ο ίδιος γιατί είναι είτε τεμπέλης, είτε αδιάφορος, είτε τεχνοφοβικός!!! Τί να πω....; 

Οσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια; 

Κι εμείς είμαστε οι αλεπούδες εν προκειμένω.

 

 

Συμφωνώ με κάθε λεξη

 
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, mama16 said:

Χαχαχα έκανα κ εγώ απόπειρα στην κόρη μου, γεννημένη Δεκέμβριο του 16, δεν μου απάντησε ποιο μήνα αλλά είπε του χρόνου!!! Κρίμα γιατί εγώ πίστευα ότι θα πει αύριο... Θα με συμφερε καλύτερα!! Συνήθως αύριο λέει όταν την ρωτάμε πότε πχ θα πάμε στη γιαγιά!

Του χρόνου είναι σε λίγες μέρες οπότε οκ πάλι καλά που δεν έχουμε Ιανουάριο να σου πει του χρόνου 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να ρωτήσω κάτι άσχετο?? Υπάρχουν γονείς που εν έτη 2020 δεν έχουν εξοικείωση με τις διαδικτυακές εφαρμογές?? δεν το λέω ειρωνικά είναι ειλικρινής η απορία μου.

 

Ρωτάω γιατί κάπου διάβασα πως δεν εκπαίδευσαν εμάς του γονείς για κάτι τέτοιο (τηλεκπαίδευση),  ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας (Πολλά πράγματα πλέον γίνονται μόνο ηλεκτρονικά) ,  οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε τις διαδικτυακές πλατφόρμες για διάφορες δραστηριότητες καθημερινά, δεν νομίζω πως το webex και το ζουμ μας δυσκόλεψαν τόσο ώστε να θέλουμε να εκπαιδευτούμε .

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, maripoz είπε:

Του χρόνου είναι το 21 οπότε οκ πάλι καλά που δεν έχουμε Ιανουάριο να σου πει του χρόνου 

Χαχα ευτυχώς ούτε να το σκέφτομαι να κρατήσει μέχρι το 2022!!!!

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos said:

Εγώ να ρωτήσω κάτι άσχετο?? Υπάρχουν γονείς που εν έτη 2020 δεν έχουν εξοικείωση με τις διαδικτυακές εφαρμογές?? δεν το λέω ειρωνικά είναι ειλικρινής η απορία μου.

 

Ρωτάω γιατί κάπου διάβασα πως δεν εκπαίδευσαν εμάς του γονείς για κάτι τέτοιο (τηλεκπαίδευση),  ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας,  οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε τις διαδικτυακές πλατφόρμες για διάφορες δραστηριότητες καθημερινά, δεν νομίζω πως το webex και το ζουμ μας δυσκόλεψαν τόσο ώστε να θέλουμε να εκπαιδευτούμε κιόλας.

Εννοείται  ότι υπάρχουν έχω γεννηθεί το 82 και στο νησί από όπου καταγομαι και πηγαίνω τακτικα πολλοί γνωστοί της ηλικίας μου δεν έχουν ιδέα 

Link to comment
Share on other sites

Just now, vtgian είπε:

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να αναδεικνύεται το προβληματικό της τηλεκπαίδευσης, όπως αυτή γίνεται αυτή τη στιγμή, με τη δικαιολογία "τουλάχιστον έχουμε και αυτό". Και δεν καταλαβαίνω την οπτική, εδώ ο κόσμος πεθαίνει και εσείς γκρινιάζετε με την τηλεκπαίδευση. Μα είναι κακή. Αντικειμενικά κακή. Σε μια χρονική συγκυρία που όλα πάνε κατά διαόλου, έχουμε ακόμα ένα κακοστημένο πεδίο. Δεν είναι θέμα γκρίνιας ή απαξίωσης.

 

Προσωπικά μιλώντας και ως άνθρωπος που λατρεύει τη τεχνολογία και είναι και το επαγγελματικό μου αντικείμενο, με ένα παιδί νηπιαγωγείου που συμμετέχει μεν ενώ απροκάλυπτα βαριέται δε (ενώ πριν έτρεχε να πάει σχολείο) και με μια δασκάλα με μεγάλη διάθεση αλλά τεχνολογικά αναλφάβητη, περιμένω πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα να σταματήσει αυτός ο βραχνάς. Δε λειτουργεί αυτό το πράγμα (και δεν υπολογίζω καν τα τεχνικά προβλήματα). Δεν λειτουργεί λόγω ώρας, λόγω αντικειμένου, λόγω ηλικίας, από όπου και να το πιάσεις είναι λάθος. Θα μπορούσε να γίνει καλύτερα; Ναι, θα μπορούσε. Με συνδυασμό με ασύγχρονη, σε άλλη ώρα, με σύντομα session λιγότερων ατόμων τη φορά. 

Η τηλεκπαίδευση και τα εργαλεία για αυτήν υπάρχουν χρόνια τώρα και λειτουργούν (στο βαθμό που τους αναλογεί) υπέροχα. Αυτό που κάνουμε στην Ελλάδα, αναλογικά, είναι το ίδιο με τη μάσκα στα σχολεία. Επειδή δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε, επειδή δεν μπορούμε να ελέγξουμε, βάλτε όλοι μια μάσκα. Επειδή δεν μπορούμε να ασχοληθούμε σοβαρά με την τηλεκπαιδευση, πάρτε έναν υπολογιστή/tablet/κινητό και κάντε ότι νομίζετε γονείς και εκπαιδευτικοί.  

 

Όταν υπάρχουν τρόποι κάτι να γίνει κάτι σωστά αλλά και εκεί μηδέν προετοιμασία, μηδέν σχεδιασμός, καμία υιοθέτηση ορθών πρακτικών από το εξωτερικό, συγνώμη αλλά εγώ δε θα πω, ε τουλάχιστον υπάρχει και αυτό.

 

 

Διάβασε αυτό kathimerini.gr/society/561188602/e-e-1-stis-4-gynaikes-stin-ellada-den-chrisimopoiise-katholoy-to-diadiktyo-perysi/  Επίσης, θα το ξαναπώ, αλλά όταν έπρεπε να γίνουν οι εγγραφές στο νηπιαγωγείο μέσω του gov.gr πήγα προσωπικά σε αρκετές οικογένειες για να τους βοηθήσω, καθώς πραγματικά δεν μπορούσαν μόνοι τους. Μπορεί όλη η Ελλάδα να έχει facebook αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα σχετικά με την τεχνολογική μας εκπαίδευση. Και το Λύκειο βγάζουν οι περισσότεροι αλλά στην κατανόηση κειμένου... βλέπουμε σε την κατάταξη στη PISA και τρίβουμε τα μάτια μας

 

 

 

 

Θα συμφωνήσω ότι θα μπορούσαν την τηλεκπαίδευση να την κάνουν καλύτερη, ιδιαίτερα στα νήπια θα λειτουργούσε περισσότερο πιστεύω η ασύγχρονη κ λίγη σύγχρονη. Βέβαια από την άλλη είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα από το Μάρτιο. Κ σε αυτή την χρονική περίοδο για μένα θα ήταν δύσκολο το σχολείο από φόβο οπότε κ την τηλεκπαίδευση καλή την βλέπω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Όμως βλέπω μια λογική που λέει απλα όχι. δεν λέει να έχει οργανωθεί καλύτερα κ να προσαρμοστεί στις ανάγκες των παιδιών κλπ, απλα λέει όχι. Με ποια εναλλακτική; κάτι καλύτερο; να κοιτάνε τα παιδιά το ταβάνι; ή τη φυσική τάξη; που όμως τη φυσική τάξη δεν τη θελουμε ούτε με μάσκες ούτε με αποστάσεις ούτε αλλά μέτρα; 

Συμφωνώ κι εγώ. Όλες αυτές οι τοποθετήσεις, όχι μόνο όσον αφορά στα σχολεία και την τηλε-εκπαίδευση αλλά και όσον αφορά τα καταστήματα, τις συναθροίσεις κλπ έχουν μία συνεχόμενη κατηγόρια για όλα χωρίς να αντιπροτείνουν κάτι. Και λοιπόν τι; αν ήσασταν αύριο το πρωί πρωθυπουργός ή υπουργός ή είχατε κάποια θέση τι θα κάνατε;

Αντιλαμβάνομαι ότι ο κόσμος έχει κουραστεί, όμως τα πράγματα είναι πολύ άσχημα έξω. Τα βλέπω κάθε μέρα στη δουλειά μου και το σύστημα έχει ήδη καταρρεύσει. Μία σπίθα θέλει και θα γίνουμε ολοκαύτωμα... Όλο αυτό που φοβόντουσαν πως θα γίνει συμβαίνει ήδη, έχει λίγο φρενάρει με το lockdown αλλά η παραμικρή χαλάρωση θα μας σπρώξει στο γκρεμό... Ήδη στα νοσοκομεία αναφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επείγοντα κάνουν γιατροί άλλων ειδικοτήτων. Φαντάσου να ανεβάσεις πυρετό, να έχεις λίγο δύσπνοια, να πας στο νοσοκομείο και να σε δει ο δερματολόγος για να διαγνώσει αν έχεις πνευμονία...

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Όμως βλέπω μια λογική που λέει απλα όχι. δεν λέει να έχει οργανωθεί καλύτερα κ να προσαρμοστεί στις ανάγκες των παιδιών κλπ, απλα λέει όχι. Με ποια εναλλακτική; κάτι καλύτερο; να κοιτάνε τα παιδιά το ταβάνι; ή τη φυσική τάξη; που όμως τη φυσική τάξη δεν τη θελουμε ούτε με μάσκες ούτε με αποστάσεις ούτε αλλά μέτρα; 

Eιπαμε οχι μετρα στη φυσικη ταξη :confused: Αυτο που εχει ειπωθει (απο εμενα τουλαχιστον) αρκετες φορες για το θεμα ειναι οτι θα μπορουσε γινεται με λιγοτερα παιδια ανα ταξη, οπως γινοταν τον Απριλιο-Μαιο (;), να γινεται το μαθημα εξω οταν το επιτρεπει ο καιρος κλπ. Εγω εχω καταλαβει οτι οι περισσοτερες συμφωνουν οτι δεν υπηρξε οργανωση απο πριν ωστε να ειναι καλυτερη η δομη αλλα απλα το αποδεχονται απαθεστατα λεγοντας "Ναι αλλα και τι να κανουμε;" ή προσπαθωντας να νιωσουν καλυτερα αναφερονται στους θανατους.

Αν παρα τα μετρα με τους λιγοτερους μαθητες κτλ κριθει αναγκαιο να ειμαστε κλειστα, υπαρχουν και παλι λυσεις με πλατφορμες στο διαδικτυο, με ελαστικο ωραριο, χωρις υποχρεωτικη παρουσια συγκεκριμενες ωρες...Θα μπορουσε να ειναι λιγο πιο φιλικο προς την φυση των παιδιων, αυτο το πραγμα ειναι αρρωστο! Δεν μπορω καν να φανταστω οτι θα ειχα το 6-7-8-9-10 χρονων παιδι για τοσες ωρες μπροστα στην οθονη. Και γιατι να κοιταει το ταβανι αν δεν κανει τηλεκπαιδευση; Η αποβλακωση ερχεται απο την οθονη οχι απο την ελευθερια χρονου. Διαθεση να υπαρχει (και απο εμας τους γονεις) και ο χρονος μπορει να περασει ευχαριστα και οχι ολη την ωρα μεσα στο σπιτι.

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Αν διάβασεις καλά την ανακοίνωση δεν λέει κάπου ότι ζητάνε την υποχρεωτική μάσκα.Αντιθετως, επικαλούνται τι γίνεται σε άλλες χωρες, στις οποίες μεταξυ άλλων ισχυει η μη υποχρεωτική χρήση μάσκας κάτω των 12 ετών και σίγουρα όχι στα νηπιαγωγεία! 

Επιπλέον, αναφέρονται τα μειονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης, τα οποία σαφώς και δεν θα υπήρχαν αν δεν γινόταν τηλεκπαιδευση.Οποτε στα λεγομενα σου απαντάω ότι δεν θα με πείραζε καθόλου να μην υπήρχε η τηλεκπαιδευση (όπως θα τον κρατούσα 10ημερα).Ο μόνος λόγος που μπαίνουμε που και που είναι για να κρατάει μια ελαχιστη επαφή με τους συμμαθητές του, μιας που την συντριπτική πλειοψηφία δεν τους συναντάει τώρα με την καραντίνα. EDIT: Το ιδιο θα εκανα και αν πηγαινε στο δημοτικο ή στο γυμνασιο, 5-6 ωρες καθημερινα συνεχομενες στον υπολογιστη; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

 

Τί υποστηρίζουν οι συντάκτες του κειμένου κατάλαβα απολύτως, σε τί ταυτιζόσουν εσύ που το παρέθεσες είχα απορία. Ομολογώ ότι δεν φανταζόμουν ότι θα προτιμούσες να μείνει μήνες το παιδί σπίτι χωρίς απολύτως καμία επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία. Αν και επίτρεψέ μου να σου πω ότι αυτά εύκολα λέγονται με παιδί στο προνήπιο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, vtgian said:

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να αναδεικνύεται το προβληματικό της τηλεκπαίδευσης, όπως αυτή γίνεται αυτή τη στιγμή, με τη δικαιολογία "τουλάχιστον έχουμε και αυτό". Και δεν καταλαβαίνω την οπτική, εδώ ο κόσμος πεθαίνει και εσείς γκρινιάζετε με την τηλεκπαίδευση. Μα είναι κακή. Αντικειμενικά κακή. Σε μια χρονική συγκυρία που όλα πάνε κατά διαόλου, έχουμε ακόμα ένα κακοστημένο πεδίο. Δεν είναι θέμα γκρίνιας ή απαξίωσης.

 

Προσωπικά μιλώντας και ως άνθρωπος που λατρεύει τη τεχνολογία και είναι και το επαγγελματικό μου αντικείμενο, με ένα παιδί νηπιαγωγείου που συμμετέχει μεν ενώ απροκάλυπτα βαριέται δε (ενώ πριν έτρεχε να πάει σχολείο) και με μια δασκάλα με μεγάλη διάθεση αλλά τεχνολογικά αναλφάβητη, περιμένω πότε θα έρθουν τα Χριστούγεννα να σταματήσει αυτός ο βραχνάς. Δε λειτουργεί αυτό το πράγμα (και δεν υπολογίζω καν τα τεχνικά προβλήματα). Δεν λειτουργεί λόγω ώρας, λόγω αντικειμένου, λόγω ηλικίας, από όπου και να το πιάσεις είναι λάθος. Θα μπορούσε να γίνει καλύτερα; Ναι, θα μπορούσε. Με συνδυασμό με ασύγχρονη, σε άλλη ώρα, με σύντομα session λιγότερων ατόμων τη φορά. 

Η τηλεκπαίδευση και τα εργαλεία για αυτήν υπάρχουν χρόνια τώρα και λειτουργούν (στο βαθμό που τους αναλογεί) υπέροχα. Αυτό που κάνουμε στην Ελλάδα, αναλογικά, είναι το ίδιο με τη μάσκα στα σχολεία. Επειδή δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε, επειδή δεν μπορούμε να ελέγξουμε, βάλτε όλοι μια μάσκα. Επειδή δεν μπορούμε να ασχοληθούμε σοβαρά με την τηλεκπαιδευση, πάρτε έναν υπολογιστή/tablet/κινητό και κάντε ότι νομίζετε γονείς και εκπαιδευτικοί.  

 

Όταν υπάρχουν τρόποι κάτι να γίνει κάτι σωστά αλλά και εκεί μηδέν προετοιμασία, μηδέν σχεδιασμός, καμία υιοθέτηση ορθών πρακτικών από το εξωτερικό, συγνώμη αλλά εγώ δε θα πω, ε τουλάχιστον υπάρχει και αυτό.

 

 

Διάβασε αυτό kathimerini.gr/society/561188602/e-e-1-stis-4-gynaikes-stin-ellada-den-chrisimopoiise-katholoy-to-diadiktyo-perysi/  Επίσης, θα το ξαναπώ, αλλά όταν έπρεπε να γίνουν οι εγγραφές στο νηπιαγωγείο μέσω του gov.gr πήγα προσωπικά σε αρκετές οικογένειες για να τους βοηθήσω, καθώς πραγματικά δεν μπορούσαν μόνοι τους. Μπορεί όλη η Ελλάδα να έχει facebook αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα σχετικά με την τεχνολογική μας εκπαίδευση. Και το Λύκειο βγάζουν οι περισσότεροι αλλά στην κατανόηση κειμένου... βλέπουμε σε την κατάταξη στη PISA και τρίβουμε τα μάτια μας

 

 

 

 

Πραγματικά συμφωνώ σε όσα, και εγώ είπα πως δεν μου αρέσει η μέθοδος αυτή , όμως πέρα από το να χρησιμοποιήσουμε πιο σωστά το εργαλείο που έχουμε αυτή την στιγμή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.  Υπάρχει μεγάλη διαφορά  στο να απαντάει κανείς και να προτείνει λύσεις  προσαρμοσμένες στα δεδομένα της εποχής που ζούμε - όπως κάνεις εσύ εδώ(αλλαγή ώρας /συνδυασμός ασύγχρονης/σεσιον με λιγότερα άτομα) -  και στο να αρνείσαι οτιδήποτε προτείνεται. Εγώ πάνω σε αυτό απάντησα.

Ούτε εγώ είμαι τεχνολογικά εκπαιδευμένη, είμαι απλά εξοικειωμένη με το διαδίκτυο, δεν είμαι πχ σαν τους γονείς μου , σε αυτό λοιπόν στάθηκα και αναρωτιέμαι πόσο μπορεί να δυσκολευτεί κάποιος με το webex ώστε να θεωρήσει πως το κράτος πρέπει να του παρέχει εκπαίδευση προκειμένου να το χρησιμοποιήσει(σε σύγκριση δηλαδή με εμένα που είμαι άσχετη και παρόλα αυτά μου φάνηκε σχετικά εύκολη όλη η διαδικασία).

 

Και πάλι για να μην παρεξηγηθώ δεν το λέω καθόλου ειρωνικά, και δεν αναφέρομαι στην εκπαίδευση καθηγητών και δασκάλων αλλά στην εκπαίδευση των γονέων.

 

 

Just now, Sentir...natureza said:

Εγω εχω καταλαβει οτι οι περισσοτερες συμφωνουν οτι δεν υπηρξε οργανωση απο πριν ωστε να ειναι καλυτερη η δομη αλλα απλα το αποδεχονται απαθεστατα λεγοντας "Ναι αλλα και τι να κανουμε;" ή προσπαθωντας να νιωσουν καλυτερα αναφερονται στους θανατους.

 

Επειδή προσωπικά αναφέρθηκα στους θανάτους να σε ενημερώσω πως καθόλου καλύτερα δεν νιώθω όταν αναφέρομαι σε αυτούς, ούτε έχω δεχθεί ''απαθέστατα '' την κατάσταση λέγοντας πως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, το ότι δεν μπαίνω να γράφω σεντόνια λέγοντας πόσο κακό κανει όλο αυτό στο παιδί μου δεν σημαίνει πως το βλέπω, και εμείς  που ''δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι'' νοιαζόμαστε για τα παιδιά μας ,απλά διαχειριζόμαστε διαφορετικά την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kotsifikos είπε:

Επειδή προσωπικά αναφέρθηκα στους θανάτους να σε ενημερώσω πως καθόλου καλύτερα δεν νιώθω όταν αναφέρομαι σε αυτούς, ούτε έχω δεχθεί ''απαθέστατα '' την κατάσταση λέγοντας πως δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, το ότι δεν μπαίνω να γράφω σεντόνια λέγοντας πόσο κακό κανει όλο αυτό στο παιδί μου δεν σημαίνει πως το βλέπω, και εμείς  που ''δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι'' νοιαζόμαστε για τα παιδιά μας ,απλά διαχειριζόμαστε διαφορετικά την κατάσταση.

Μιλαω γενικοτερα κυριως απο την παλαιοτερη συζητηση με τις μασκες στα παιδια που μου ειχε δημιουργηθει αυτη η εικονα απλα εσυ τωρα μου εδωσες το εναυσμα.

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Όμως βλέπω μια λογική που λέει απλα όχι. δεν λέει να έχει οργανωθεί καλύτερα κ να προσαρμοστεί στις ανάγκες των παιδιών κλπ, απλα λέει όχι. Με ποια εναλλακτική; κάτι καλύτερο; να κοιτάνε τα παιδιά το ταβάνι; ή τη φυσική τάξη; που όμως τη φυσική τάξη δεν τη θελουμε ούτε με μάσκες ούτε με αποστάσεις ούτε αλλά μέτρα; 

 

Just now, CMES είπε:

Συμφωνώ κι εγώ. Όλες αυτές οι τοποθετήσεις, όχι μόνο όσον αφορά στα σχολεία και την τηλε-εκπαίδευση αλλά και όσον αφορά τα καταστήματα, τις συναθροίσεις κλπ έχουν μία συνεχόμενη κατηγόρια για όλα χωρίς να αντιπροτείνουν κάτι. Και λοιπόν τι; αν ήσασταν αύριο το πρωί πρωθυπουργός ή υπουργός ή είχατε κάποια θέση τι θα κάνατε;

Αντιλαμβάνομαι ότι ο κόσμος έχει κουραστεί, όμως τα πράγματα είναι πολύ άσχημα έξω. Τα βλέπω κάθε μέρα στη δουλειά μου και το σύστημα έχει ήδη καταρρεύσει. Μία σπίθα θέλει και θα γίνουμε ολοκαύτωμα... Όλο αυτό που φοβόντουσαν πως θα γίνει συμβαίνει ήδη, έχει λίγο φρενάρει με το lockdown αλλά η παραμικρή χαλάρωση θα μας σπρώξει στο γκρεμό... Ήδη στα νοσοκομεία αναφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επείγοντα κάνουν γιατροί άλλων ειδικοτήτων. Φαντάσου να ανεβάσεις πυρετό, να έχεις λίγο δύσπνοια, να πας στο νοσοκομείο και να σε δει ο δερματολόγος για να διαγνώσει αν έχεις πνευμονία...

 

Στο δικό μου κείμενο τουλάχιστον δεν υπάρχει η λογική του απλά όχι, δεν ξέρω που εντοπίσατε κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα, ξακαθαρίζω ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί να λειτουργήσει, στο μέτρο που της αναλογεί (δεν μπορεί να υποκαταστήσει το σχολείο, σίγουρα όμως έχει να δώσει πολλά). Και πολλούς δασκάλους αν ρωτήσετε έχουν ιδέες και άποψη, μόνο που δεν τους ρώτησε κανείς και τους φόρεσε και μια πλατφόρμα χωρίς εργαλεία (το zoom πχ είναι χίλιες φορές καλύτερο για τέτοιες δράσεις). Και ok το υπουργείο, δε θέλει να μπλέξει με συνδικαλιστές που έχουν πλήρη άρνηση. Δες πως το κάνουν αλλού, δε σου είπαμε να ανακαλύψεις τον τροχό!

 

@Deena ειδικά στο νήπιο, αυτό το πράγμα δε λειτουργεί με αυτά τα δεδομένα. Νομίζω τα παιδιά σου είναι σε ιδιωτικό σχολείο. Τα ιδιωτικά που ξέρω ήταν πολύ πολύ καλύτερα στημένα. 10 χρόνια πριν να φανταστείς και οι καθηγητές που είχε η μεγάλη μας γυμνάσιο/λύκειο, ήξεραν (και μας κατεύθυναν) σε ένα σκασμό πλατφόρμες (ειδικά σε θετική κατεύθυνση). Σε μεγαλύτερα παιδιά σίγουρα λειτουργεί καλύτερα. Η αδελφή μου πληρώνει από τη τσέπη της πλατφόρμα, έχει σπάσει τα τμήματα, δουλεύει όλη μέρα αλλά μόνο έτσι μπορεί να κάνει δουλειά με τα παιδιά. Δεν έχω απαίτηση από κανέναν εκπαιδευτικό δημοσίου να κάνει το ίδιο, αλλά δε μου βγαίνει το "πάλι καλά που έχουμε και αυτό" όταν με λίγη καθοδήγηση, αυτό που κάνει αυτή, θα μπορούσε να το κάνει ο οποιοσδήποτε.  Για τα μικρά παιδιά όμως είναι απαράδεκτο. Έχω φίλες δασκάλες που έχουν πρώτη δημοτικού και οι γυναίκες δεν ξέρουν πως να καθοδηγήσουν τα παιδιά στη γραφή. Υποτιμούμε νομίζω τη τεράστια σημασία που έχει στις μικρές ηλικίες η βλεματική αλλά και η σωματική επαφή, και το πόσο μεγάλο όγκο έχει μέσα στη τάξη. Ο δάσκαλος που γυρίζει ανάμεσα από τα παιδιά, που θα πιάσει το χεράκι του παιδιού, που θα το επιβραβεύσει με ένα χτύπημα στον ώμο, που με τα χέρια του και τη φωνή του θα δείξει τον ενθουσιασμό του, είναι ουσία στην εκπαιδευτική διαδικασία. Με τους όρους που γίνεται αυτή τη στιγμή η τηλεκπαίδευση στη προσχολική ηλικία, πραγματικά καλύτερα να κοιτάει το ταβάνι το παιδί. Για να μη το αδικώ όμως, την κόρη μου την έκανε πιο εφευρετική. Κλείνει μικρόφωνο και κάμερα, χαζεύει τηλεόραση ή ζωγραφίζει και παράλληλα ακούει τι λένε, αν την ενδιαφέρει μπορεί και να μιλήσει, αν όχι, την ρωτάνε κάτι και ανοίγει και αρχίζει τα "δεν σας ακουουουω κυρία... κάνει διακοπές η κάμεεεεραααα" :)

 

Link to comment
Share on other sites

Εμένα που πηγαίνει παιδικό, αντιλαμβάνεστε ότι η "τηλεκπαίδευση " είναι πανωλεθρία. Ναι, χαίρομαι που κρατάει την επαφή, αλλά είμαι πάντα" άρρωστη" στο τέλος του μαθήματος γιατί προσπαθώ να τον πείσω να κάτσει να σταματήσει να δείχνει τα παιχνίδια του, να σταματήσει να απευθύνεται στους φίλους του την ώρα που μιλάνε οι δασκάλες, να ΄μην πατάει πλήκτρα,  και το χειρότερο, οι κατασκευές, οι οποίες ουσιαστικά απευθύνονται σε εμάς, και εγώ δεν μπορώ ούτε ένα κομμάτι χαρτί να κόψω ίσιο. Φοβάμαι επίσης ότι έχουν επαναπαυτεί και δεν ανοίγουν τα σχολεία, ενώ αν δεν υπήρχε αυτή η "επιλογή" να τα άνοιγαν νωρίτερα, για τους μικρούς έστω .

@kotsifikos φυσικά υπάρχουν πολλοί που δυσκολεύονται με την τεχνολογία. Η αδερφή μου ούτε μια on Line παραγγελία δεν ξέρει να κάνει. Νόμιζε ότι επειδή είχε βάλει προιόντα στο καλάθι της, τα είχε αγοράσει κιόλας.

Just now, Sentir...natureza said:

Η αποβλακωση ερχεται απο την οθονη οχι απο την ελευθερια χρονου. Διαθεση να υπαρχει (και απο εμας τους γονεις) και ο χρονος μπορει να περασει ευχαριστα και οχι ολη την ωρα μεσα στο σπιτι.

O δικός μου πάντως, βλέπει ώρες ατελείωτες παιδικά. Με γονείς εργαζόμενους, δουλειές που πρέπει να γίνουν κτλ, πόσο χρόνο να διαθέσεις για να ψυχαγωγήσεις το παιδί? 1 ώρα? Άντε να παίξουν/ εκπαιδεύσουν λίγο και οι γιαγιάδες που είναι μεγάλες και κουρασμένες, ε μετά το βίντεο είναι μονόδρομος (ο δικός μου δεν παίζει μόνος του).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Διαθεση να υπαρχει (και απο εμας τους γονεις) και ο χρονος μπορει να περασει ευχαριστα και οχι ολη την ωρα μεσα στο σπιτι.

Τα παιδιά μεγαλύτερων ηλικιών όμως αναγκαστικά πρέπει να ασχοληθούν με τα μαθήματά τους αρκετές ώρες. Το προνήπιο και το νήπιο είναι αλλιώς!

Επίσης, διάθεση υπάρχει, αλλά υπάρχουν και γονείς που δουλεύουν συγχρόνως από το σπίτι, το λιγότερο 8 ώρες, συχνά με τηλέφωνα και teleconferences, και δεν μπορούν να απασχολήσουν τα παιδιά, ούτε να σηκωθούν να βγουν βόλτα μέσα στη μέρα.. Ή ακόμα γονείς με περισσότερα παιδιά, ένα παιδί σε ηλικία σχολείου, ένα μωρό και συγχρόνως δουλεύουν.. δεν είναι επομένως θέμα διάθεσης μόνο!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena είπε:

Τί υποστηρίζουν οι συντάκτες του κειμένου κατάλαβα απολύτως, σε τί ταυτιζόσουν εσύ που το παρέθεσες είχα απορία. Ομολογώ ότι δεν φανταζόμουν ότι θα προτιμούσες να μείνει μήνες το παιδί σπίτι χωρίς απολύτως καμία επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία. Αν και επίτρεψέ μου να σου πω ότι αυτά εύκολα λέγονται με παιδί στο προνήπιο.

Χωρις επαφη με αλλα παιδια δεν θα το αφηνα. Χωρις επαφη με την εκπαιδευτικη διαδικασια καθολου δεν με ενοχλει. Εγραψα και παραπανω (με επεξεργασια) οτι ειδικα αν ηταν μεγαλυτερο το παιδι δεν θα δεχομουν με τιποτα να καθεται 5-6 ωρες καθημερινα στην οθονη. Το σχολειο δεν υπαρχει μονο για να παιρνουν πληροφοριες και να βγαινει η υλη. Υπαρχει (ή θα επρεπε να υπαρχει)  κυριως για να δημιουργει ευτυχισμενους ανθρωπους, με κριτικη σκεψη, η μαθηση προερχεται απο την ποιοτητα της αλληλεπιδρασης και ολα αυτα μεσα απο την οθονη απλα δεν γινονται. Βεβαια, εδω παιζει ρολο και τι περιμενει καποιος απο το σχολειο. Αν κοιταει μονο το ακαδημαϊκο κομματι τοτε προφανως οποιαδηποτε τηλεκπαιδευση θα ηταν καλυτερη απο την ανυπαρκτη τηλεκπαιδευση.

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, irin είπε:

Τα παιδιά μεγαλύτερων ηλικιών όμως αναγκαστικά πρέπει να ασχοληθούν με τα μαθήματά τους αρκετές ώρες. Το προνήπιο και το νήπιο είναι αλλιώς!

Επίσης, διάθεση υπάρχει, αλλά υπάρχουν και γονείς που δουλεύουν συγχρόνως από το σπίτι, το λιγότερο 8 ώρες, συχνά με τηλέφωνα και teleconferences, και δεν μπορούν να απασχολήσουν τα παιδιά, ούτε να σηκωθούν να βγουν βόλτα μέσα στη μέρα.. Ή ακόμα γονείς με περισσότερα παιδιά, ένα παιδί σε ηλικία σχολείου, ένα μωρό και συγχρόνως δουλεύουν.. δεν είναι επομένως θέμα διάθεσης μόνο!

Και να προσθέσω ότι υπάρχουν γονείς που δουλεύουν εκτός σπιτιού αρκετές ώρες έτσι κι αλλιώς. Ο άντρας μου γυρίζει συνήθως βράδυ ενώ εγώ φεύγω από το σπίτι 7.30 και γυρίζω στην καλύτερη περίπτωση στις 17.00, πολύ συχνά και αργότερα. Και όχι, δεν μπορούμε να πάρουμε άδεια ειδικού σκοπού γιατί δεν είμαστε μισθωτοί...

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...