Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Αυτό το οποίο βλέπω να γίνεται κατά κόρον είναι συνεργασία των παιδιών, αν τα πράγματα είναι σαν να ήταν το διαγώνισμα δια ζώσης. Οπότε στην αρχή, κάποιοι καλοί μαθητές ουσιαστικά έδιναν τη λύση σε όλους για να μην τους κακοχαρακτηρίσουν. Βέβαια όσο προχώρησε ο καιρός, τα πράγματα έγιναν όντως πιο πολύπλοκα και δε νομίζω ότι κανείς κλέβει συστηματικά. Π.χ. ο μαθηματικός της κόρης μου χώρισε την τάξη σε 6 γκρουπ με άλλα θέματα (με μικρές παραλλαγές από όσο κατάλαβαν εκ των υστέρων) και η αλήθεια είναι ότι έβαλε και πολύ μεγάλη ποσότητα σε θέματ,α και δεν ανακοίνωσε ποιος είναι σε ποιο γκρουπ. Οπότε από όσο κατάλαβα όσοι έφαγαν χρόνο να προσπαθούν να συνεννοηθούν, τελικά απλά δεν έγραψαν τίποτα. Τώρα αν στο ίδιο σπίτι ζει ενήλικας που έχει γνώσεις και διάθεση να ασχοληθεί, προφανώς μπορεί να σου λύσει τα θέματα. Δεν το συζητώ. Αλλά πόσοι θα είναι πια αυτοί;

Τις εργασίες γιατί τις εμπιστεύεσαι παραπάνω; Στα μισά και βάλε παιδιά, τις λύνει ο φροντιστής.

Φυσικα και σε πολλές περιπτώσεις τις λύνει ο φροντιστής. Και διαφορα βοηθήματα κυκλοφορούν που μπορούν να βρουν λύσεις άνετα από τις ασκήσεις του βιβλίου τουλάχιστον. Ακομα και στο ίντερνετ. Απλως, απο την εμπειρία μου πλέον, μπορω σε συνδυασμό με τα προφορικά να καταλάβω σε μεγάλο βαθμο ποια παιδια κανουν μονα τις εργασίες τους, ποια πανε φροντιστήριο μεν αλλά δεν πολυκαταλαβαινουν και ποια αντιγράφουν απλα μια λύση από βοήθημα. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Αν φέρουν ομως εμβολιασμενους?

Πιστεύεις ότι θα κάνουν μια δουλειά σωστή; αν δεν έχει εξάλλου μηδενίσει ο ιός στην υπόλοιπη χώρα, θα γεμίσει από τους Έλληνες ταξιδιώτες κρούσματα το κάθε μέρος, κ οι Έλληνες ειδικά οι εκ καταγωγής θα πάνε σε σπίτια, θα γίνουν μυστήρια κ άλλες εκδηλώσεις.... τα κλασικα.

Just now, MagdaP είπε:

Απλως, απο την εμπειρία μου πλέον, μπορω σε συνδυασμό με τα προφορικά να καταλάβω σε μεγάλο βαθμο ποια παιδια κανουν μονα τις εργασίες τους, ποια πανε φροντιστήριο μεν αλλά δεν πολυκαταλαβαινουν και ποια αντιγράφουν απλα μια λύση από βοήθημα. 

καλά εννοειται, αυτό κ άπειρος να είσαι, λίγο να γνωρίσεις τους μαθητες, αμέσως το καταλαβαίνεις. ποιος κοροϊδεύει τον καθηγητη ότι έκανε μόνος του εργασθα αν δεν είναι δίκη του; μόνο όσοι είναι από μέτριοι κ πάνω που τις ελέγχει κάποιος για να τις τελειοποιήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Πιστεύεις ότι θα κάνουν μια δουλειά σωστή; αν δεν έχει εξάλλου μηδενίσει ο ιός στην υπόλοιπη χώρα, θα γεμίσει από τους Έλληνες ταξιδιώτες κρούσματα το κάθε μέρος, κ οι Έλληνες ειδικά οι εκ καταγωγής θα πάνε σε σπίτια, θα γίνουν μυστήρια κ άλλες εκδηλώσεις.... τα κλασικα.

καλά εννοειται, αυτό κ άπειρος να είσαι, λίγο να γνωρίσεις τους μαθητες, αμέσως το καταλαβαίνεις. ποιος κοροϊδεύει τον καθηγητη ότι έκανε μόνος του εργασθα αν δεν είναι δίκη του; μόνο όσοι είναι από μέτριοι κ πάνω που τις ελέγχει κάποιος για να τις τελειοποιήσει. 

Σωστο κι αυτο εμεις αρκουμε

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, MagdaP είπε:

Σε τι να πρωτοαπαντησω... Πρωτα απο ολα να πω ότι η ειρωνεία στα γραφόμενά σου δε μου αρεσει. Το προσπερνάω και συνεχίζω... Από όσο ξέρω τα ιδιωτικά δεν υποχρεώθηκαν να δουλέψουν μέσω webex. Ειχαν την ελευθερία να επιλέξουν... Με οτι συνεπάγεται αυτο. Επίσης στα ιδιωτικά υποχρεώθηκαν οι μαθητές να μπαίνουν στα μαθήματα. Εμεις τους ψάχναμε στην κυριολεξία. Ξημεροβραδιαζομουν μπροστά στο υπολογιστή για να ετοιμάσω ασκήσεις και ελάχιστοι έμπαιναν στον κόπο να ασχοληθούν.Για τη συνείδηση θα συμφωνήσω.

 

Όσο για τα διαγωνίσματα εχω να πω ότι εξαρτάται από το μαθημα. Εγω που διδάσκω μαθηματικά είναι πολυ δυσκολο να βαλω πολλαπλής επιλογής κτλ. για να αξιολογήσω σοβαρά. Κακα τα ψέματα, αν δε λύσουν ασκήσεις δεν εχει νόημα. Πίστεψέ με εχω κανει αρκετές επιμορφώσεις και ας δουλεύω σε δημόσιο. Γνωρίζω πως να φτιάξω τετοια τεστ αλλα δεν αρκούν στο μάθημα μου δυστυχώς. Για τις κάμερες που λες εχω να σου πω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ανοίγει κάμερα και ουτε μπορούμε να τους υποχρεώσουμε. Εδω με το ζόρι ανοίγουν μικρόφωνο και οχι όλοι. Όσο για τους γονείς, ασχολίαστο! Όλοι οι γνωστοί μου, εκπαιδευτικοι και μη, οταν έγραφε το παιδι τους ηταν διπλα και του έλεγαν τις απαντήσεις!

Ειναι πωςΘα το περασεις σε γονείς και παιδια και πως θα το επίκοινωνήσεις. Θα τα βάζουμε και με γονείς? Δεν μπορω επουδενι να τα βάλω με τους γονείς ειναι απο τους πιο κατατρεγμενους όλων! Σε προσοαθεια να τα βοηθήσουν κανουν λάθη κι εδώ είμαστε να τους βοηθήσουμε να καταλάβουν ποιο είναι το σωστό. Ποιος ασχολείται όμως στο δημόσιο με ένα τέτοιο προτζεκτ? Που όλοι περικενουν να τελειώσει το ωράριο τους (κι άμα) και να πανε σπίτια τους? 

Καθηγήτρια μαθηματικος σε σχολείο της περιοχης μου (το χω καταγεγραμμένο) 

" Παιδιά δεν σας ακουω σήμερα, τα λέμε αυριο "

Ενώ θα μπορουσε να γράφει σε σημειωματαρια να δείχνει, στην ανάγκη να κάνει ένα μάθημα recorded επί τόπου να το στείλει. Να κάνει chat. Να δείχνει να κάνει νοηματική να να να. Να τσαλακωθεί να απελπιστεί να λιώσει αρκεί να κάνει το μάθημα της όπως μπορεί. Οχι να την κανει με ελαφρά. Η να τους αναπληρώσει το Σάββατο αλλά ναι. 

 

Διαφωνώ με όλα, μου έτυχαν ελάχιστα από αυτά που γράφεις, δουλεψα με webex (το καλυτερο απο ολες τις πλατφορμες είναι) και έν πάσει περιπτώσει κυριαρχεί μια νοοτροπία στο δημόσιο που ειλικρινά δε με πειθει. Υποχρεωνεις να βάζουν κάμερες, υποχρεωνεις να μπουν αλλιώς αυτό θα χει επιπτώσεις. Η ειρωνεία δεν είναι στα λεγόμενα μου. Δυστυχώς... Ειρωνικα είναι όλα από μόνα τους. Εγώ όπως έγραψα ξεκοψα απο φίλη δημοσίου που είχα σε υπόληψη γιατί κατάλαβα πως την ενδιεφερε πως δε θα ξεβολευτεί κι έψαχνε παντου , για μένα φτηνές, πολυ φτηνές δικαιολογίες. 

Υπάρχουν λυσεις και στα μαθηματικά.. Ασκήσεις που δε θα βρουν μέσα στα βιβλία. Θέλει λίγο ψάξιμο. 

Αλλά ακόμα κι αν δε βρεις, πραμα λίγο δυσκολο, μπορείς να το κάνεις πολλαπλης, έστω έτσι εφόσον είναι διαδικτυακά κάπου το ρίχνεις αλλά τουλάχιστον το προσπαθείς. Υπάρχουν τρόποι για τεστ! Χωρίς τεστ δεν δίνεις την ευκαιρία ουτε σε αυτους που θέλουν να κανουν επανάληψη να εμπεδώσουν. Ακόμα και οι άριστοι μαθητές θέλουν καθοδήγηση. Δε θα πιάσουν μόνοι τους να κάνουν επανάληψη αν δεν έχουν ορισμένοι το κίνητρο! 

 

 

Ξέρεις τι θα με χαροποιησει να συμβεί μια ωραία πρωία? Και πες με κακια.. Οποίος δε δουλευει ουσιαστικά στο δημόσιο, πουειναι πολυ τετοιοι, να ρθει καποιος αυριο να του πει, τελείωσες. Έφυγες. Οπως γίνεται στον ιδιωτικό δηλαδή να γίνει κι εκει. Η περικοπες στους μισθους. Πολυ θα το χαρω. Πραγματικά! 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν αυτοί που δε δουλεύουν επαρκώς στο δημόσιο αλλά υπάρχουν κι αυτοί που δουλεύουν. Έχω φίλη που εργάζεται ως αναπληρώτρια δασκάλα παράλληλης στήριξης σε δημοτικό και δουλεύει πολύ να υποστηρίξει όπως μπορεί μέσω τηλεκπαίδευσης σύγχρονης και ασύγχρονης τον μαθητή της. Το ίδιο κι άλλα άτομα που γνωρίζω, όπως θεατρολόγοι, φυσικοί αλλά και καθηγήτριες ξένων γλωσσών. Ξέρω όμως κι άτομα, μόνιμους ως επί το πλείστον, που απλά είπαν πως η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση κι έτσι κάνουν ένα είδος διακοπών. Στο δε περσινό lockdown δεν έκαναν ούτε μια ώρα τηλεκπαίδευση καθώς ήταν προαιρετική και το υπουργείο μιλούσε μόνο για επαναλήψεις και δεν ανέβασαν ούτε μια άσκηση στις πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να υπάρχει ένας έλεγχος κι ανάλογες κυρώσεις.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

9 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

@erietta

@MagdaP

ενταξει αυτό είναι ανέκδοτο. ο γονιός που πληρώνει άνθρωπο να λύσει τις ασκήσεις γθα το σπίτι του παιδιού του, φυσικά κ δεν θα το επιβλέψει να μην αντιγράψει, μάλλον το αντίθετο θα κάνει. 

 

διαγωνισμα κ με ανοιχτά βιβλία μπαίνει. κ συνήθως είναι πιο δύσκολο κ γράφουν χειρότερα. 

 

κάμερα δεν μπορείς να υποχρεώσεις κανέναν να ανοίξει, δυστυχώς. 

Δεν είναι όλοι οι γονείς. Και γενικά ουτε αυτό μου αρέσει, να τσουβαλιαζονται οι γονείς. Είναι τόσο δυσκολο να ενημερωσεις ...προσωπικα! κι από κει κ πέρα συνείδηση του κάθε γονέα τι θα κάνει. Και ξέρεις αν έχουν γίνει έτσι οι γονείς απέναντι σας, σας έχουν γραμμένους δηλαδή, δε σας σέβονται οπως εννοείται, ειναι ακριβώς γι αυτό το λόγο, δεν υπάρχει συνεργασία. Κάποιος οφείλει να την ξεκινησει. Αλλά είπαμε ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί? Ελάχιστοι... 

Ξέρω καθηγητές που έφτασαν αίμα τι να λέμε.. Κουραση πολλη, αλλά κάτι κερδίζουν. Συνείδηση οπως έγραψα. Άλλωστε το μπράβο δεν το περιμενεις απο κανέναν παρά από τον ίδιο σου τον εαυτό, εχω μάθει........... Κι όλα τα αλλά ευπρόσδεκτα απλώς.! 

 

Ωραία ιδέα. Πολυ καλη. Διαγώνισμα με ανοιχτά βιβλία. Το κανα κι εγώ... Μια φορά και πηγε καλά,θα το ξανάκανα! Τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν! Δινουμε κίνητρα, αυτό είναι το μυστικό... 

 

Δεν μπορείς να υποχρεώσεις ναι... Το ξέρω βέβαια.! Με τον τρόπο σου μια χαρα μπορείς... Θα πάρεις μετά μια τον ένα γονιο μια τον άλλο μια τον έναν μια τον άλλο, από τους 20 θα ανοιξουν οι δεκα, ίσως μείνουν ελάχιστοι. Θα σε βαρεθουν να σε ακουν καποιος θα φιλοτιμηθεί! τώρα είναι ελάχιστοι όσοι δεν ανοίγουν , που ουτως η αλλως γραμμένη θα σε είχαν και από κοντά.. ...... 

 

Κουράστηκα πάλι κ που τα σκέφτομαι. Να λήξει αυτή η ιστορία να μπουν τα παιδιά στις αίθουσες.  Και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του κι αυτό ευχομαι επίσης! Αλλά αυτό δε νομίζω να γίνει συντομα...Μακάρι... 

Just now, love kids είπε:

Υπάρχουν αυτοί που δε δουλεύουν επαρκώς στο δημόσιο αλλά υπάρχουν κι αυτοί που δουλεύουν. Έχω φίλη που εργάζεται ως αναπληρώτρια δασκάλα παράλληλης στήριξης σε δημοτικό και δουλεύει πολύ να υποστηρίξει όπως μπορεί μέσω τηλεκπαίδευσης σύγχρονης και ασύγχρονης τον μαθητή της. Το ίδιο κι άλλα άτομα που γνωρίζω, όπως θεατρολόγοι, φυσικοί αλλά και καθηγήτριες ξένων γλωσσών. Ξέρω όμως κι άτομα, μόνιμους ως επί το πλείστον, που απλά είπαν πως η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση κι έτσι κάνουν ένα είδος διακοπών. Στο δε περσινό lockdown δεν έκαναν ούτε μια ώρα τηλεκπαίδευση καθώς ήταν προαιρετική και το υπουργείο μιλούσε μόνο για επαναλήψεις και δεν ανέβασαν ούτε μια άσκηση στις πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπρεπε να υπάρχει ένας έλεγχος κι ανάλογες κυρώσεις.

Μα οι μόνιμοι είναι το προβλημα! . Φυσικά και όλοι όσοι ανέφερες δουλευουν πολυ! Κι εγώ αυτό γνωρίζω και ζω εκ των εσω.! 

 

Έλεγχος ναι και ξερίζωμα επί τόπου. Ας αρχίσουμε με ένα καλό κουρεμα μισθών να ξεχάσουν χωριά και διακοπουλες και αγάλι αγάλι γίνεται η αγουριδα μέλι. 

 

Τους πληρωνεις αυτους να ξέρεις... 

Και τους πληρωνεις για να σε δουλευουν! Με δήθεν -δε γίνεται μάθημα έτσι, δε με υποχρεώνει κανεις, δε με στηρίζει κανεις- και κάτι τέτοια. 

....... 

 

Γενικό κι αόριστο......... 

""Αγαπητέ συνάδελφε να λες κ δόξα τω θεω που χεις και τη τεχνολογία να σε βοηθήσει, να μας βοηθήσει. Κρυφό σχολειό έκαναν κάποιοι κάποτε στον πολεμο. Εσυ παραδίδεις όπλα. Δασκαλε που δίδασκες κ νόμο δεν εκρατεις!!!! Τι παραδειγμα δίνεις δεν ξέρω στους μαθητές σου που είναι και παιδιά σου!!!!"""

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, diane2020 είπε:

Δεν είναι όλοι οι γονείς. Και γενικά ουτε αυτό μου αρέσει, να τσουβαλιαζονται οι γονείς. Είναι τόσο δυσκολο να ενημερωσεις ...προσωπικα! κι από κει κ πέρα συνείδηση του κάθε γονέα τι θα κάνει. Και ξέρεις αν έχουν γίνει έτσι οι γονείς απέναντι σας, σας έχουν γραμμένους δηλαδή, δε σας σέβονται οπως εννοείται, ειναι ακριβώς γι αυτό το λόγο, δεν υπάρχει συνεργασία. Κάποιος οφείλει να την ξεκινησει. Αλλά είπαμε ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί? Ελάχιστοι... 

Ξέρω καθηγητές που έφτασαν αίμα τι να λέμε.. Κουραση πολλη, αλλά κάτι κερδίζουν. Συνείδηση οπως έγραψα. Άλλωστε το μπράβο δεν το περιμενεις απο κανέναν παρά από τον ίδιο σου τον εαυτό, εδώ μάθει........... Κι όλα τα αλλά ευπρόσδεκτα απλώς.! 

 

Ωραία ιδέα. Πολυ καλη. Διαγώνισμα με ανοιχτά βιβλία. Το κανα κι εγώ... Μια φορά και πηγε καλά,θα το ξανάκανα! Τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν! Δινουμε κίνητρα, αυτό είναι το μυστικό... 

 

Δεν μπορείς να υποχρεώσεις ναι... Το ξέρω βέβαια.! Με τον τρόπο σου μια χαρα μπορείς... Θα πάρεις μετά μια τον ένα γονιο μια τον άλλο μια τον έναν μια τον άλλο, από τους 20 θα ανοιξουν οι δεκα, ίσως μείνουν ελάχιστοι. Θα σε βαρεθουν να σε ακουν καποιος θα φιλοτιμηθεί!Οκ το ζησα εντόνα πριν τα Χριστουγεννα, τώρα είναι ελάχιστοι όσοι δεν ανοίγουν , που ουτως η αλλως γραμμένη θα σε είχαν και από κοντά.. ...... 

 

Τελοσπαντων κουράστηκα πάλι κ που τα σκέφτομαι. Να λήξει αυτή η ιστορία να μπουν τα παιδιά στις αίθουσες. Χθες ζαλιζομουν πάλι!! Και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του κι αυτό ευχομαι επίσης! Αλλά αυτό δε νομίζω να γίνει συντομα...Μακάρι... 

Μα οι μόνιμοι είναι το προβλημα. Φυσικά και όλοι όσοι ανέφερες δουλευουν πολυ! Κι εγώ αυτό γνωρίζω και ζω εκ των εσω.! 

 

Έλεγχος ναι και ξερίζωμα επί τόπου. Ας αρχίσουμε με ένα καλό κουρεμα μισθών να ξεχάσουν χωριά και διακοπουλες και αγάλι αγάλι γίνεται η αγουριδα μέλι. 

 

Τους πληρωνεις αυτους να ξέρεις... 

Και τους πληρωνεις για να σε δουλευουν! Με δήθεν -δε γίνεται μάθημα έτσι, δε με υποχρεώνει κανεις, δε με στηρίζει κανεις- και κάτι τέτοια. 

 

""Αγαπητέ συνάδελφε να λες κ δόξα τω θεω που χεις και τη τεχνολογία να σε βοηθήσει, να μας βοηθήσει. Κρυφό σχολειό έκαναν κάποιοι κάποτε στον πολεμο. Εσυ παραδίδεις όπλα. Δασκαλε που δίδασκες κ νόμο δεν εκρατεις! ""

 

 

Αυτό είναι το θέμα. Ότι στο δημόσιο είναι σε τι δάσκαλο θα πέσεις. Ενώ στο ιδιωτικό αν δε δουλέψει ο εκπαιδευτικός, θα δει την έξοδο, όπως σε όλες τις δουλειές στον ιδιωτικό τομέα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, love kids είπε:

Αυτό είναι το θέμα. Ότι στο δημόσιο είναι σε τι δάσκαλο θα πέσεις. Ενώ στο ιδιωτικό αν δε δουλέψει ο εκπαιδευτικός, θα δει την έξοδο, όπως σε όλες τις δουλειές στον ιδιωτικό τομέα.

Δεν είναι παντα τα λεφτά το κίνητρο. Το ρίχνουμε στο χρήμα τελικά. Αλλά πιστευω τελικά πως πάνω από το χρήμα υπάρχει ένα ζήτημα τιμής, παιδειας, ηθικης και συνείδησης. Σε πολλους τομείς κι όχι μόνο στα σχολεία.... 

Και κάτι τέτοιες περιοδοι είναι περιοδοι κρίσης αυτών των ζητημάτων.. 

Γιατί πες πχ πως ένας καθ δημοσίου έκανε όλα αυτά και μετά του λεγαν φίλε θα σου κόψω τον μισθό κι άλλαζε στάση, εσυ πες μου, θα τον εμπιστευόσουν ακόμα κι αν άλλαζε στάση? Εγώ προσωπικά όχι. Δε θα πρέπει ουτε το χρήμα να σε αλλάζει! Ουτε ο φόβος μην το χασεις! Απλώς να ξεριζωθεις πρέπει οριστικα από αυτή τη θέση. Θέλω να πω με το ταρακουνημα των περικοπων θα έβγαιναν κι άλλοι χαρακτήρες στη φόρα. Ισχυρότερο πληγμα.... 

Link to comment
Share on other sites

Just now, diane2020 είπε:

Δεν είναι παντα τα λεφτά το κίνητρο. Το ρίχνουμε στο χρήμα τελικά. Αλλά πιστευω τελικά πως πάνω από το χρήμα υπάρχει ένα ζήτημα τιμής, παιδειας, ηθικης και συνείδησης. Σε πολλους τομείς κι όχι μόνο στα σχολεία.... 

Εννοείται πως ξεκινάει από την ευσυνειδησία ή μη η όποια συμπεριφορά αλλά στον ιδιωτικό τομέα τιμωρείσαι ορθώς με απώλεια εργασίας ενώ οι μόνιμοι υπάλληλοι του δημοσίου δεν έχουν αυτόν τον φόβο. Προσωπικά αν έστελνα το παιδί σε δημόσιο σχολείο, δε θα με πείραζε να κάνει σωστά ο εκπαιδευτικός τη δουλειά του απλά για τον μισθό. Θεμιτό είναι κι αυτό όσο κι αν είναι λειτούργημα. Αλλά όταν βλέπω έμπειρες δασκάλες απλά να έχουν αράξει, ξεγράψω τη συνείδηση και σκέφτομαι τι θα μπορούσε να τις ταρακουνήσει. Αναφέρομαι στο γυναικείο φύλο, γιατί τυγχάνει να γνωρίζω συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, diane2020 είπε:

Ειναι πωςΘα το περασεις σε γονείς και παιδια και πως θα το επίκοινωνήσεις. Θα τα βάζουμε και με γονείς? Δεν μπορω επουδενι να τα βάλω με τους γονείς ειναι απο τους πιο κατατρεγμενους όλων! Σε προσοαθεια να τα βοηθήσουν κανουν λάθη κι εδώ είμαστε να τους βοηθήσουμε να καταλάβουν ποιο είναι το σωστό. Ποιος ασχολείται όμως στο δημόσιο με ένα τέτοιο προτζεκτ? Που όλοι περικενουν να τελειώσει το ωράριο τους (κι άμα) και να πανε σπίτια τους? 

Καθηγήτρια μαθηματικος σε σχολείο της περιοχης μου (το χω καταγεγραμμένο) 

" Παιδιά δεν σας ακουω σήμερα, τα λέμε αυριο "

Ενώ θα μπορουσε να γράφει σε σημειωματαρια να δείχνει, στην ανάγκη να κάνει ένα μάθημα recorded επί τόπου να το στείλει. Να κάνει chat. Να δείχνει να κάνει νοηματική να να να. Να τσαλακωθεί να απελπιστεί να λιώσει αρκεί να κάνει το μάθημα της όπως μπορεί. Οχι να την κανει με ελαφρά. Η να τους αναπληρώσει το Σάββατο αλλά ναι. 

 

Διαφωνώ με όλα, μου έτυχαν ελάχιστα από αυτά που γράφεις, δουλεψα με webex (το καλυτερο απο ολες τις πλατφορμες είναι) και έν πάσει περιπτώσει κυριαρχεί μια νοοτροπία στο δημόσιο που ειλικρινά δε με πειθει. Υποχρεωνεις να βάζουν κάμερες, υποχρεωνεις να μπουν αλλιώς αυτό θα χει επιπτώσεις. Η ειρωνεία δεν είναι στα λεγόμενα μου. Δυστυχώς... Ειρωνικα είναι όλα από μόνα τους. Εγώ όπως έγραψα ξεκοψα απο φίλη δημοσίου που είχα σε υπόληψη γιατί κατάλαβα πως την ενδιεφερε πως δε θα ξεβολευτεί κι έψαχνε παντου , για μένα φτηνές, πολυ φτηνές δικαιολογίες. 

Υπάρχουν λυσεις και στα μαθηματικά.. Ασκήσεις που δε θα βρουν μέσα στα βιβλία. Θέλει λίγο ψάξιμο. 

Αλλά ακόμα κι αν δε βρεις, πραμα λίγο δυσκολο, μπορείς να το κάνεις πολλαπλης, έστω έτσι εφόσον είναι διαδικτυακά κάπου το ρίχνεις αλλά τουλάχιστον το προσπαθείς. Υπάρχουν τρόποι για τεστ! Χωρίς τεστ δεν δίνεις την ευκαιρία ουτε σε αυτους που θέλουν να κανουν επανάληψη να εμπεδώσουν. Ακόμα και οι άριστοι μαθητές θέλουν καθοδήγηση. Δε θα πιάσουν μόνοι τους να κάνουν επανάληψη αν δεν έχουν ορισμένοι το κίνητρο! 

 

 

Ξέρεις τι θα με χαροποιησει να συμβεί μια ωραία πρωία? Και πες με κακια.. Οποίος δε δουλευει ουσιαστικά στο δημόσιο, πουειναι πολυ τετοιοι, να ρθει καποιος αυριο να του πει, τελείωσες. Έφυγες. Οπως γίνεται στον ιδιωτικό δηλαδή να γίνει κι εκει. Η περικοπες στους μισθους. Πολυ θα το χαρω. Πραγματικά! 

Ζεις στο συννεφάκι του ιδιωτικού! Να υποχρεωσω ποιους να βάλουν κάμερα; αυτούς που δεν εχουν; αυτούς που τους χάλασε στ αλήθεια ή ψεματα; αυτούς που έχουν καθημερινά προβλήματα συνδεσης; ξερεις τα παιδια στα δημόσια σχολεία δεν έχουν όλα την οικονομική άνεση και τα μέσα που έχουν ΟΛΑ τα παιδια στα ιδιωτικά. Τουλαχιστον οχι όλα. Σαφώς και δε μπορείς να υποχρεώσεις. Επίσης για διαγώνισμα προφανως και θα βάλω δικές μου ασκήσεις, δεν είπα θα βάλω από βιβλία και ξερω ακριβώς πόσο γράψιμο θελει. Απλως θεωρώ ότι βαζοντας διαγώνισμα σε αυτή τη συγκυρία περισσότερο κακό θα κανει στους μαθητές παρα καλο και σίγουρα δεν θα είναι αντικειμενικο.Αυτό με τους γονείς με εντυπωσιάζει! Πιστευεις δηλαδη οτι στα ιδιωτικά δεν παίζει αντιγραφή; εδώ γελάνε και οι πέτρες! Ισα ισα εγω πιστευω το αντίθετο και πολλές φορές με την ανοχή των καθηγητών! Για να μην τα αγιοποιουμε ξέρουμε αρκετές κραυγαλέες περιπτώσεις. Για τη συνείδηση θα συμφωνήσω βέβαια, το έγραψα και νωρίτερα. Φυσικα και υπάρχουν τεμπέληδες απλως με ενοχλεί να τους τσουβαλιαζουμε ολους. Εχω δει μόνιμους να δουλεύουν πραγματικά πολύ και αναλληρωτες να λουφαρουν. Φυσικα και το αντίθετο. Είναι θέμα άνθρωπου. Καλημερες!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, MagdaP είπε:

Ζεις στο συννεφάκι του ιδιωτικού! Να υποχρεωσω ποιους να βάλουν κάμερα; αυτούς που δεν εχουν; αυτούς που τους χάλασε στ αλήθεια ή ψεματα; αυτούς που έχουν καθημερινά προβλήματα συνδεσης; ξερεις τα παιδια στα δημόσια σχολεία δεν έχουν όλα την οικονομική άνεση και τα μέσα που έχουν ΟΛΑ τα παιδια στα ιδιωτικά. Τουλαχιστον οχι όλα. Σαφώς και δε μπορείς να υποχρεώσεις. Επίσης για διαγώνισμα προφανως και θα βάλω δικές μου ασκήσεις, δεν είπα θα βάλω από βιβλία και ξερω ακριβώς πόσο γράψιμο θελει. Απλως θεωρώ ότι βαζοντας διαγώνισμα σε αυτή τη συγκυρία περισσότερο κακό θα κανει στους μαθητές παρα καλο και σίγουρα δεν θα είναι αντικειμενικο.Αυτό με τους γονείς με εντυπωσιάζει! Πιστευεις δηλαδη οτι στα ιδιωτικά δεν παίζει αντιγραφή; εδώ γελάνε και οι πέτρες! Ισα ισα εγω πιστευω το αντίθετο και πολλές φορές με την ανοχή των καθηγητών! Για να μην τα αγιοποιουμε ξέρουμε αρκετές κραυγαλέες περιπτώσεις. Για τη συνείδηση θα συμφωνήσω βέβαια, το έγραψα και νωρίτερα. Φυσικα και υπάρχουν τεμπέληδες απλως με ενοχλεί να τους τσουβαλιαζουμε ολους. Εχω δει μόνιμους να δουλεύουν πραγματικά πολύ και αναλληρωτες να λουφαρουν. Φυσικα και το αντίθετο. Είναι θέμα άνθρωπου. Καλημερες!

 

Εχω αυτό τον συνεχή φιλικό "καβγά" με ένα φίλο καθηγητή. Λέω εγώ κάτι για το δημόσιο, τα παίρνει εκείνος, του λέω εγώ "δεν εννοώ εσένα ρε Μήτσο, ξέρεις κι εσύ ποιους λέω", αρχίζει μετά κι αυτός να θάβει συναδέλφους και προϊσταμένους, μετά συμφωνούμε και οι άλλοι, τον πιάνει η συναδελφική αλληλεγγύη και το γυρίζει και δεν τελειώνουμε ποτέ :-D

Μακάρι να υπήρχε τρόπος να γίνει αξιολόγηση σωστά στο δημόσιο σχολείο να φύγει η σαβούρα, αλλά νομίζω και να γίνει, άλλα κριτήρια θα έχει :( 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, MagdaP είπε:

Ζεις στο συννεφάκι του ιδιωτικού! Να υποχρεωσω ποιους να βάλουν κάμερα; αυτούς που δεν εχουν; αυτούς που τους χάλασε στ αλήθεια ή ψεματα; αυτούς που έχουν καθημερινά προβλήματα συνδεσης; ξερεις τα παιδια στα δημόσια σχολεία δεν έχουν όλα την οικονομική άνεση και τα μέσα που έχουν ΟΛΑ τα παιδια στα ιδιωτικά. Τουλαχιστον οχι όλα. Σαφώς και δε μπορείς να υποχρεώσεις. Επίσης για διαγώνισμα προφανως και θα βάλω δικές μου ασκήσεις, δεν είπα θα βάλω από βιβλία και ξερω ακριβώς πόσο γράψιμο θελει. Απλως θεωρώ ότι βαζοντας διαγώνισμα σε αυτή τη συγκυρία περισσότερο κακό θα κανει στους μαθητές παρα καλο και σίγουρα δεν θα είναι αντικειμενικο.Αυτό με τους γονείς με εντυπωσιάζει! Πιστευεις δηλαδη οτι στα ιδιωτικά δεν παίζει αντιγραφή; εδώ γελάνε και οι πέτρες! Ισα ισα εγω πιστευω το αντίθετο και πολλές φορές με την ανοχή των καθηγητών! Για να μην τα αγιοποιουμε ξέρουμε αρκετές κραυγαλέες περιπτώσεις. Για τη συνείδηση θα συμφωνήσω βέβαια, το έγραψα και νωρίτερα. Φυσικα και υπάρχουν τεμπέληδες απλως με ενοχλεί να τους τσουβαλιαζουμε ολους. Εχω δει μόνιμους να δουλεύουν πραγματικά πολύ και αναλληρωτες να λουφαρουν. Φυσικα και το αντίθετο. Είναι θέμα άνθρωπου. Καλημερες!

Αυτό με το ότι δεν έχουν κάμερες επίσης κ μικρόφωνο ειναι ψευτο καραμέλα. 

15 ευρώ εχουν αυτα. Τελοσπαντων λυπάμαι αλλά δε ζω σε συννεφο τα ζω πολυ απο μεσα τα πραγματα, διαφωνώ γενικως

πρίν από 59 λεπτά , ΑΡΓΚ είπε:

 

Εχω αυτό τον συνεχή φιλικό "καβγά" με ένα φίλο καθηγητή. Λέω εγώ κάτι για το δημόσιο, τα παίρνει εκείνος, του λέω εγώ "δεν εννοώ εσένα ρε Μήτσο, ξέρεις κι εσύ ποιους λέω", αρχίζει μετά κι αυτός να θάβει συναδέλφους και προϊσταμένους, μετά συμφωνούμε και οι άλλοι, τον πιάνει η συναδελφική αλληλεγγύη και το γυρίζει και δεν τελειώνουμε ποτέ :-D

Μακάρι να υπήρχε τρόπος να γίνει αξιολόγηση σωστά στο δημόσιο σχολείο να φύγει η σαβούρα, αλλά νομίζω και να γίνει, άλλα κριτήρια θα έχει :( 

Ναι καλά... Αν ποτε γίνει αυτό εγω θαχαρω πολυ να φυγει η σαβουρα επιτέλους κι όχι μόνο από τα σχολεία αλλά γενικώς 

Link to comment
Share on other sites

Just now, diane2020 είπε:

Αυτό με το ότι δεν έχουν κάμερες επίσης κ μικρόφωνο ειναι ψευτο καραμέλα. 

15 ευρώ εχουν αυτα. Τελοσπαντων λυπάμαι αλλά δε ζω σε συννεφο τα ζω πολυ απο μεσα τα πραγματα, διαφωνώ γενικως

Οταν μιλαω για συννεφάκι ιδιωτικού... τα ζεις απο μεσα στο ιδιωτικό! Υπάρχουν παιδια που τους αγοράζουν τετράδια οι συνάδελφοι! Αυτοί οι τεμπέληδες... Για κάμερες θα λέμε τωρα; υπάρχουν παιδιά που μπαίνουν από σταθερό γιατι ουτε κινητό δεν έχουν. Υπάρχουν αυτά και δυστυχώς δεν είναι λίγα... Τελος πάντων ας συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε!

 

1 ώρα πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

Μακάρι να υπήρχε τρόπος να γίνει αξιολόγηση σωστά στο δημόσιο σχολείο να φύγει η σαβούρα, αλλά νομίζω και να γίνει, άλλα κριτήρια θα έχει :( 

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!!!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 28 λεπτά , diane2020 είπε:

Αυτό με το ότι δεν έχουν κάμερες επίσης κ μικρόφωνο ειναι ψευτο καραμέλα. 

15 ευρώ εχουν αυτα. Τελοσπαντων λυπάμαι αλλά δε ζω σε συννεφο τα ζω πολυ απο μεσα τα πραγματα, διαφωνώ γενικως

Ναι καλά... Αν ποτε γίνει αυτό εγω θαχαρω πολυ να φυγει η σαβουρα επιτέλους κι όχι μόνο από τα σχολεία αλλά γενικώς 

Άλλη η κατάσταση πολλών μαθητών δημόσιων σχολείων και οικονομικά και κοινωνικά. Και οι κάμερες είναι με εντολή-παρότρυνση του υπουργείου κλειστές. Συμφωνώ όμως ότι πολλοί μαθητές δευτεροβάθμιας λένε ψέματα για τα ανύπαρκτα μικρόφωνα και κάμερες. Στην τελική ο εκπαιδευτικός θα κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου, θα προσπαθήσει να τους κινητοποιήσει αλλά αν δεν θέλουν, έχουν κι οι μαθητές κι οι γονείς τους ευθύνη. Και στο ιδιωτικό θαύματα δεν γίνονται με αυτές τις περιπτώσεις. Ίσα ίσα που μπορεί να υπάρχει και μια ανοχή παραπάνω 

Link to comment
Share on other sites

Λοιποοοοον.....

Περυσι ημουν σενηπιαγωγειο με 22 μαθητες οταν εγινε το lockdown.

Την δευτερη μερα, και προν ζητησει αυτα τα στοιχεια το υπουργειο, πηρα ολους τους γονεις τξλεφωνο για να ρωτησω αν εχπυν υπολογιστες/κινητα και internet.

Απο τα 18 σπιτια/οικογενειες (4 παιδια ηταν αδερφια) 1 (ενας) διεθετε υπολογιστη και συνδεση στο διαδικτυο, 5 ειχαν υπολογιστη αλλα οχι συνδεση, 8 ειχαν κινητο (και οι 8 με δεδομενα) και οι υπολοιποι ειχαν κινητα παλιας τεχνολογιας που δεν υποστηριζαν συδεση στο διαδικτυο.....

Ζητησα και mail γονεων, ωστε να στελνω υλικο. Απο τους 18, με πολυ κοπο και συνεχεια οχλησεις καποιων, καταφερα να μαζεψω 10 διευθυνσεις!

Αμεσως μετα αρχισα να στελνω υλικο με δραστηριοτητες καθε 2 μερες. 1 (μια) μητερα μου απαντουσε και μου ελεγε «τα λαβαμε, ευχαριστουμε» (δεν ειναι το «ευχαριστω» το νοημα εδω, αλλα το να ξερω αν τα λαμβανουν). Ταυτοχρονα εφτιαξα ενα paddlet για να ανεβαζουν τα παιδια τις δραστηριοτητες, φωτογραφιες ή ο,τι αλλο ηθελαν. Ακομα ειναι στο διαδικτυο και περιεχει μονο τα δικα μου μηνυματα!

Επιχειρησα να ξεκινησω και συγχρονη διδασκαλια με οσους ειχαν τη δυνατοτητα. Αφιερωσα παρα πολλες ωρες για να φτιαξω ευχαριστο υλικο που να κρατα το ενδιαφερον των μικρων παιδιων. Κανονισα απογευματινες ωρες (μια φορα την εβδομαδα, συμφωνα με την οδηγια που ειχαμε περυσι) και παρολο που τα πρωινα ημουν στο σχολειο καθως ημουν η μονη εκπαιδευτικος και το σχολειο επρεπε ναειναι ανοιχτο, δεν σκεφτηκα καθολου τις εξτρα ωρες εργασιας!

Α! Να μην ξεχασω! Ζητησα (τηλεφωνικα ωστε να το πληροφορηθιυν ολοι οι γονεις) πριν την εναρξη της συγχρονης διδασκαλιας να κανουμε μια τηλεδιασκεψη ολοι μαζι, ωστε να τους ενημερωσω για τη διαδικασια, τα εργαλεια του webex, τα υλικα που ηθελα να εχουν τα παιδια για το μαθημα κλπ. Απο τους 18 γονεις στην τηλεδιασκεψη ηταν οι 5 (πεντε)!!!!!!

Ερχεται η ωρα του πρωτου μαθηματος! 5 παιδια παροντα (τα δυο αδερφια) και κανενας γονιος παρολο που ειχα τονισει οτι ηθελα να ειναι διπλα τους (μιλαμε για προνηπια και νηπια). Ενας μαλιστα ειχε και την τηλεοραση τοσο δυνατα που δεν μπορουσα να συννενοηθω με τα παιδια και αναγκαστηκα να κλεισω τον ηχο σε συγκρκριμενο παιδι. 
Δευτερο μαθημα, 1 (ενας) μαθητης με τη μητερα του. Ομως, η μητερα δεν ηθελε να ανοιξει ουτε καμερα αλλα ουτε και μικροφωνο, για να μην εκτεθει το παιδι της στο διαδικτυο! Μου ειπε μαλιστα οτι εμενα με ακουγαν και με εβλεπαν μια χαρα, οποτε, εκρινε, οτι μπορουσε να γινει το μαθημα! Οταν της εξηγησα οτι δεν εχει νοημα να μην υπαρχει μια αλληλεπιδραση και οτι με τους ορους που θελει ειναι σαν νε βλεπει το παιδι τηλεοραση (με πιο πολλα λογια και πηρε και πολλη ωρα γιατι επεμενε οτι δεν υπαρχει διαφορα), εφυγε απο την ταξη μου.

Την τριτη φορα δεν μπηκε κανενας.

την τεταρτη φορα δεν μπηκε κανενας.

Πεμπτη φορα δεν υπηρξε!

 

 

Τι θελω νανπω με ολη αυτη τη σεντοναρα; 
Ειναι πολυ ευκολο να κατηγορουμε ειτε τους εκπαιδευτικους ειτε τους γονεις. Πριν κρινουμε ομως, καλο ειναι να προσπαθησουμε να δουμε τι υπαρχει απο πισω.....

Οταν πανω απο τα μισα παιδια δεν εχουν δυνατοτητα προσβασης, δεν μπορουμε να απαιτουμε να αποκτησουν (και ναι, για καποιους τα 15 και 20 ευρω που στοιχιζουν οι καμερες και τα αλλα 10 για το μικροφωνο ειναι τεραστια ποσα!). Οπως τεραστια ποσα ειναι αυτα πουαπαιτουνται για αγορα δεδομενων, για αγορα συγχρονων τηλεφωνων (δεν μιλαω για τελευταιας τεχνολογιας), για tablet κλπ κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, emmaki είπε:

Λοιποοοοον.....

Περυσι ημουν σενηπιαγωγειο με 22 μαθητες οταν εγινε το lockdown.

Την δευτερη μερα, και προν ζητησει αυτα τα στοιχεια το υπουργειο, πηρα ολους τους γονεις τξλεφωνο για να ρωτησω αν εχπυν υπολογιστες/κινητα και internet.

Απο τα 18 σπιτια/οικογενειες (4 παιδια ηταν αδερφια) 1 (ενας) διεθετε υπολογιστη και συνδεση στο διαδικτυο, 5 ειχαν υπολογιστη αλλα οχι συνδεση, 8 ειχαν κινητο (και οι 8 με δεδομενα) και οι υπολοιποι ειχαν κινητα παλιας τεχνολογιας που δεν υποστηριζαν συδεση στο διαδικτυο.....

Ζητησα και mail γονεων, ωστε να στελνω υλικο. Απο τους 18, με πολυ κοπο και συνεχεια οχλησεις καποιων, καταφερα να μαζεψω 10 διευθυνσεις!

Αμεσως μετα αρχισα να στελνω υλικο με δραστηριοτητες καθε 2 μερες. 1 (μια) μητερα μου απαντουσε και μου ελεγε «τα λαβαμε, ευχαριστουμε» (δεν ειναι το «ευχαριστω» το νοημα εδω, αλλα το να ξερω αν τα λαμβανουν). Ταυτοχρονα εφτιαξα ενα paddlet για να ανεβαζουν τα παιδια τις δραστηριοτητες, φωτογραφιες ή ο,τι αλλο ηθελαν. Ακομα ειναι στο διαδικτυο και περιεχει μονο τα δικα μου μηνυματα!

Επιχειρησα να ξεκινησω και συγχρονη διδασκαλια με οσους ειχαν τη δυνατοτητα. Αφιερωσα παρα πολλες ωρες για να φτιαξω ευχαριστο υλικο που να κρατα το ενδιαφερον των μικρων παιδιων. Κανονισα απογευματινες ωρες (μια φορα την εβδομαδα, συμφωνα με την οδηγια που ειχαμε περυσι) και παρολο που τα πρωινα ημουν στο σχολειο καθως ημουν η μονη εκπαιδευτικος και το σχολειο επρεπε ναειναι ανοιχτο, δεν σκεφτηκα καθολου τις εξτρα ωρες εργασιας!

Α! Να μην ξεχασω! Ζητησα (τηλεφωνικα ωστε να το πληροφορηθιυν ολοι οι γονεις) πριν την εναρξη της συγχρονης διδασκαλιας να κανουμε μια τηλεδιασκεψη ολοι μαζι, ωστε να τους ενημερωσω για τη διαδικασια, τα εργαλεια του webex, τα υλικα που ηθελα να εχουν τα παιδια για το μαθημα κλπ. Απο τους 18 γονεις στην τηλεδιασκεψη ηταν οι 5 (πεντε)!!!!!!

Ερχεται η ωρα του πρωτου μαθηματος! 5 παιδια παροντα (τα δυο αδερφια) και κανενας γονιος παρολο που ειχα τονισει οτι ηθελα να ειναι διπλα τους (μιλαμε για προνηπια και νηπια). Ενας μαλιστα ειχε και την τηλεοραση τοσο δυνατα που δεν μπορουσα να συννενοηθω με τα παιδια και αναγκαστηκα να κλεισω τον ηχο σε συγκρκριμενο παιδι. 
Δευτερο μαθημα, 1 (ενας) μαθητης με τη μητερα του. Ομως, η μητερα δεν ηθελε να ανοιξει ουτε καμερα αλλα ουτε και μικροφωνο, για να μην εκτεθει το παιδι της στο διαδικτυο! Μου ειπε μαλιστα οτι εμενα με ακουγαν και με εβλεπαν μια χαρα, οποτε, εκρινε, οτι μπορουσε να γινει το μαθημα! Οταν της εξηγησα οτι δεν εχει νοημα να μην υπαρχει μια αλληλεπιδραση και οτι με τους ορους που θελει ειναι σαν νε βλεπει το παιδι τηλεοραση (με πιο πολλα λογια και πηρε και πολλη ωρα γιατι επεμενε οτι δεν υπαρχει διαφορα), εφυγε απο την ταξη μου.

Την τριτη φορα δεν μπηκε κανενας.

την τεταρτη φορα δεν μπηκε κανενας.

Πεμπτη φορα δεν υπηρξε!

 

 

Τι θελω νανπω με ολη αυτη τη σεντοναρα; 
Ειναι πολυ ευκολο να κατηγορουμε ειτε τους εκπαιδευτικους ειτε τους γονεις. Πριν κρινουμε ομως, καλο ειναι να προσπαθησουμε να δουμε τι υπαρχει απο πισω.....

Οταν πανω απο τα μισα παιδια δεν εχουν δυνατοτητα προσβασης, δεν μπορουμε να απαιτουμε να αποκτησουν (και ναι, για καποιους τα 15 και 20 ευρω που στοιχιζουν οι καμερες και τα αλλα 10 για το μικροφωνο ειναι τεραστια ποσα!). Οπως τεραστια ποσα ειναι αυτα πουαπαιτουνται για αγορα δεδομενων, για αγορα συγχρονων τηλεφωνων (δεν μιλαω για τελευταιας τεχνολογιας), για tablet κλπ κλπ κλπ

 

 

Ενα απο τα καλα του κορονοϊου ειναι οτι πολλα σπιτια αναγκαστηκαν να γνωρισουν επιτελους τον υπολογιστη και να αποκτησουν εξοικειωση με τα ηλεκτρονικα μεσα. Το τραγικο ειναι εκει που δεν υπαρχει οντως η δυνατοτητα.

Τωρα αν δεν υπαρχει θεληση βεβαια, δε σωζεται. Συμμαθητης της κορης μου, Β λυκειου, μπαινει συστηματικα στο μαθημα και διαμαρτυρεται οτι δεν καταλαβαινει γιατι ειναι απο κινητο. Εχει ακριβο κινητο απο οσο λεει η κορη μου. Οπως και προσωπικα τηλεοραση και καινουριο xbox στο υπνοδωματιο του, αγορασμενα μεσα στην καραντινα για να μη βαριεται. Δεν σκεφτηκε ουτε αυτος ουτε οι γονεις τους οτι το δεκαεφταχρονο που ετοιμαζεται για πανελληνιες ηταν πιο σημαντικο να αποκτησει ενα οικονομικο υπολογιστη, απο το να ξοδεψει πανω απο 1000 ευρω για να παιζει.

Απο την αλλη, υπαρχει συμμαθητρια παλι της κορης μου, που δεν εχει σπιτι της ουτε καν τηλεφωνικη γραμμη και πηγαινει σε σπιτι ξαδερφης της που ευτυχως ειναι στην ιδια ταξη, για να παρακολουθησουν μαζι.

Πως θα ξεχωρισει ο καθηγητης την πρωτη περιπτωση απο τη δευτερη;

Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki είπε:

Λοιποοοοον.....

Περυσι ημουν σενηπιαγωγειο με 22 μαθητες οταν εγινε το lockdown.

Την δευτερη μερα, και προν ζητησει αυτα τα στοιχεια το υπουργειο, πηρα ολους τους γονεις τξλεφωνο για να ρωτησω αν εχπυν υπολογιστες/κινητα και internet.

Απο τα 18 σπιτια/οικογενειες (4 παιδια ηταν αδερφια) 1 (ενας) διεθετε υπολογιστη και συνδεση στο διαδικτυο, 5 ειχαν υπολογιστη αλλα οχι συνδεση, 8 ειχαν κινητο (και οι 8 με δεδομενα) και οι υπολοιποι ειχαν κινητα παλιας τεχνολογιας που δεν υποστηριζαν συδεση στο διαδικτυο.....

Ζητησα και mail γονεων, ωστε να στελνω υλικο. Απο τους 18, με πολυ κοπο και συνεχεια οχλησεις καποιων, καταφερα να μαζεψω 10 διευθυνσεις!

Αμεσως μετα αρχισα να στελνω υλικο με δραστηριοτητες καθε 2 μερες. 1 (μια) μητερα μου απαντουσε και μου ελεγε «τα λαβαμε, ευχαριστουμε» (δεν ειναι το «ευχαριστω» το νοημα εδω, αλλα το να ξερω αν τα λαμβανουν). Ταυτοχρονα εφτιαξα ενα paddlet για να ανεβαζουν τα παιδια τις δραστηριοτητες, φωτογραφιες ή ο,τι αλλο ηθελαν. Ακομα ειναι στο διαδικτυο και περιεχει μονο τα δικα μου μηνυματα!

Επιχειρησα να ξεκινησω και συγχρονη διδασκαλια με οσους ειχαν τη δυνατοτητα. Αφιερωσα παρα πολλες ωρες για να φτιαξω ευχαριστο υλικο που να κρατα το ενδιαφερον των μικρων παιδιων. Κανονισα απογευματινες ωρες (μια φορα την εβδομαδα, συμφωνα με την οδηγια που ειχαμε περυσι) και παρολο που τα πρωινα ημουν στο σχολειο καθως ημουν η μονη εκπαιδευτικος και το σχολειο επρεπε ναειναι ανοιχτο, δεν σκεφτηκα καθολου τις εξτρα ωρες εργασιας!

Α! Να μην ξεχασω! Ζητησα (τηλεφωνικα ωστε να το πληροφορηθιυν ολοι οι γονεις) πριν την εναρξη της συγχρονης διδασκαλιας να κανουμε μια τηλεδιασκεψη ολοι μαζι, ωστε να τους ενημερωσω για τη διαδικασια, τα εργαλεια του webex, τα υλικα που ηθελα να εχουν τα παιδια για το μαθημα κλπ. Απο τους 18 γονεις στην τηλεδιασκεψη ηταν οι 5 (πεντε)!!!!!!

Ερχεται η ωρα του πρωτου μαθηματος! 5 παιδια παροντα (τα δυο αδερφια) και κανενας γονιος παρολο που ειχα τονισει οτι ηθελα να ειναι διπλα τους (μιλαμε για προνηπια και νηπια). Ενας μαλιστα ειχε και την τηλεοραση τοσο δυνατα που δεν μπορουσα να συννενοηθω με τα παιδια και αναγκαστηκα να κλεισω τον ηχο σε συγκρκριμενο παιδι. 
Δευτερο μαθημα, 1 (ενας) μαθητης με τη μητερα του. Ομως, η μητερα δεν ηθελε να ανοιξει ουτε καμερα αλλα ουτε και μικροφωνο, για να μην εκτεθει το παιδι της στο διαδικτυο! Μου ειπε μαλιστα οτι εμενα με ακουγαν και με εβλεπαν μια χαρα, οποτε, εκρινε, οτι μπορουσε να γινει το μαθημα! Οταν της εξηγησα οτι δεν εχει νοημα να μην υπαρχει μια αλληλεπιδραση και οτι με τους ορους που θελει ειναι σαν νε βλεπει το παιδι τηλεοραση (με πιο πολλα λογια και πηρε και πολλη ωρα γιατι επεμενε οτι δεν υπαρχει διαφορα), εφυγε απο την ταξη μου.

Την τριτη φορα δεν μπηκε κανενας.

την τεταρτη φορα δεν μπηκε κανενας.

Πεμπτη φορα δεν υπηρξε!

 

 

Τι θελω νανπω με ολη αυτη τη σεντοναρα; 
Ειναι πολυ ευκολο να κατηγορουμε ειτε τους εκπαιδευτικους ειτε τους γονεις. Πριν κρινουμε ομως, καλο ειναι να προσπαθησουμε να δουμε τι υπαρχει απο πισω.....

Οταν πανω απο τα μισα παιδια δεν εχουν δυνατοτητα προσβασης, δεν μπορουμε να απαιτουμε να αποκτησουν (και ναι, για καποιους τα 15 και 20 ευρω που στοιχιζουν οι καμερες και τα αλλα 10 για το μικροφωνο ειναι τεραστια ποσα!). Οπως τεραστια ποσα ειναι αυτα πουαπαιτουνται για αγορα δεδομενων, για αγορα συγχρονων τηλεφωνων (δεν μιλαω για τελευταιας τεχνολογιας), για tablet κλπ κλπ κλπ

Δυστυχώς αυτά για καποιους είναι ψιλά γράμματα... ζουν σε παραλληλο σύμπαν... στο συννεφάκι τους!

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

Ενα απο τα καλα του κορονοϊου ειναι οτι πολλα σπιτια αναγκαστηκαν να γνωρισουν επιτελους τον υπολογιστη και να αποκτησουν εξοικειωση με τα ηλεκτρονικα μεσα. Το τραγικο ειναι εκει που δεν υπαρχει οντως η δυνατοτητα.

Τωρα αν δεν υπαρχει θεληση βεβαια, δε σωζεται. Συμμαθητης της κορης μου, Β λυκειου, μπαινει συστηματικα στο μαθημα και διαμαρτυρεται οτι δεν καταλαβαινει γιατι ειναι απο κινητο. Εχει ακριβο κινητο απο οσο λεει η κορη μου. Οπως και προσωπικα τηλεοραση και καινουριο xbox στο υπνοδωματιο του, αγορασμενα μεσα στην καραντινα για να μη βαριεται. Δεν σκεφτηκε ουτε αυτος ουτε οι γονεις τους οτι το δεκαεφταχρονο που ετοιμαζεται για πανελληνιες ηταν πιο σημαντικο να αποκτησει ενα οικονομικο υπολογιστη, απο το να ξοδεψει πανω απο 1000 ευρω για να παιζει.

Απο την αλλη, υπαρχει συμμαθητρια παλι της κορης μου, που δεν εχει σπιτι της ουτε καν τηλεφωνικη γραμμη και πηγαινει σε σπιτι ξαδερφης της που ευτυχως ειναι στην ιδια ταξη, για να παρακολουθησουν μαζι.

Πως θα ξεχωρισει ο καθηγητης την πρωτη περιπτωση απο τη δευτερη;

Ακριβώς αυτό. Εννοείται ότι πολλές φορές τα παιδια λένε ψέματα οτι δεν έχουν καμερα, μικρόφωνο κτλ και αλλες παλι δεν έχουν στ αλήθεια... εμεις έχουμε μαθητή που καθημερινά πηγαίνει στο σχολείο απο γειτονικό χωριό γιατι στο σπίτι του δεν εχει ουτε σταθερό τηλέφωνο. Ευτυχώς ειμαστε απο τα λίγα σχολεία που έχουν καλή συνδεση και υπολογιστές σε κάθε ταξη γιατι υπάρχουν και αρκετοί εκπαιδευτικοι που πηγαίνουν στο σχολείο να διδάξουν αφου στο σπιτι εχουν αλλα 3 παιδια που κανουν τηλεκπαιδευση. Τα περισσότερα σχολεια όμως δεν έχουν η δυνατότητα να καλύψουν τοσες συνδέσεις ταυτόχρονα. 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά όσα αναφέρθηκαν. Απαράδεκτοι όσοι μπορούν να μπουν στα μαθήματα και δεν μπαίνουν ή όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα κι απλά δεν διαθέτουν χρήματα για τον απαραίτητο εξοπλισμό, όπως στο παράδειγμα που παρέθεσε η ΑΡΓΚ. Υπάρχουν όμως πολλές οικογένειες που δεν μπορούν να το στηρίξουν όλο αυτό. Προσωπικά ξέρω οικογένειες των οποίων τα παιδιά κάνουν μαθήματα μέσω κινητού ή έχουν σταθερούς υπολογιστές δίχως κάμερα και, ναι, όταν οι γονείς δεν έχουν δουλειά, λογικό να μην μπορούν να αγοράσουν κάμερα ή μικρόφωνο. Ή άλλοι δεν έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο. Λέγανε ότι το WebEx δεν χρεώνει την κάρτα του κινητού αλλά έχει τύχει να ακούσω παράπονα για χρεώσεις. Δεν ξέρω τι ισχύει αν και δε θα μου έκανε εντύπωση να έληξαν οι συμβάσεις εταιρειών τηλεπικοινωνιών και υπουργείου και να υφίσταται πλέον χρέωση.

 

Κι από την άλλοι, δε φταίνε πάντα οι εκπαιδευτικοί. Όταν κάνουν το καλύτερο που μπορούν αλλά δεν υπάρχει ανταπόκριση, τι άλλο να κάνουν;

 

Σίγουρα όμως το να κρίνουμε την κατάσταση στα δημόσια σχολεία με βάση όσα ισχύουν στα ιδιωτικά είναι εντελώς λάθος. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, love kids είπε:

Λέγανε ότι το WebEx δεν χρεώνει την κάρτα του κινητού αλλά έχει τύχει να ακούσω παράπονα για χρεώσεις. Δεν ξέρω τι ισχύει αν και δε θα μου έκανε εντύπωση να έληξαν οι συμβάσεις εταιρειών τηλεπικοινωνιών και υπουργείου και να υφίσταται πλέον χρέωση.

ναι είχε χρεώσεις γιατί όσο είναι ανοιχτά τα δεδομένα, το κινητό έχει κ εφαρμογές στο background που καταναλώνουν κ αν αυτό είναι για έξι ώρες τη μέρα φαίνεται 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

Ενα απο τα καλα του κορονοϊου ειναι οτι πολλα σπιτια αναγκαστηκαν να γνωρισουν επιτελους τον υπολογιστη και να αποκτησουν εξοικειωση με τα ηλεκτρονικα μεσα. Το τραγικο ειναι εκει που δεν υπαρχει οντως η δυνατοτητα.

Τωρα αν δεν υπαρχει θεληση βεβαια, δε σωζεται. Συμμαθητης της κορης μου, Β λυκειου, μπαινει συστηματικα στο μαθημα και διαμαρτυρεται οτι δεν καταλαβαινει γιατι ειναι απο κινητο. Εχει ακριβο κινητο απο οσο λεει η κορη μου. Οπως και προσωπικα τηλεοραση και καινουριο xbox στο υπνοδωματιο του, αγορασμενα μεσα στην καραντινα για να μη βαριεται. Δεν σκεφτηκε ουτε αυτος ουτε οι γονεις τους οτι το δεκαεφταχρονο που ετοιμαζεται για πανελληνιες ηταν πιο σημαντικο να αποκτησει ενα οικονομικο υπολογιστη, απο το να ξοδεψει πανω απο 1000 ευρω για να παιζει.

Απο την αλλη, υπαρχει συμμαθητρια παλι της κορης μου, που δεν εχει σπιτι της ουτε καν τηλεφωνικη γραμμη και πηγαινει σε σπιτι ξαδερφης της που ευτυχως ειναι στην ιδια ταξη, για να παρακολουθησουν μαζι.

Πως θα ξεχωρισει ο καθηγητης την πρωτη περιπτωση απο τη δευτερη;

Πες τα εσυ... 

 

Ελατε τώρα... Μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις που δεν έχουν ιντερνετ και πισι.. Ελάχιστες των ελάχιστων, εντάξει... Μετρημένες στα δάχτυλα εντάξει αγοράζεις ταμπλετ με 40 ευρώ... Ποιος δεν έχει 40 ευρώ. Ελα εντάξει δεν μπορώ να κάνω τέτοια κουβέντα τώρα νομίζω κοροϊδευόμαστε 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, diane2020 είπε:

Πες τα εσυ... 

 

Ελατε τώρα... Μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις που δεν έχουν ιντερνετ και πισι.. Ελάχιστες των ελάχιστων, εντάξει... Μετρημένες στα δάχτυλα εντάξει αγοράζεις ταμπλετ με 40 ευρώ... Ποιος δεν έχει 40 ευρώ. Ελα εντάξει δεν μπορώ να κάνω τέτοια κουβέντα τώρα νομίζω κοροϊδευόμαστε 

 

Οταν παιρνεις 500 ευρω ή 600 ή και αρκετα λιγοτερα, τα 40 ειναι πολυτελεια! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, diane2020 είπε:

Πες τα εσυ... 

 

Ελατε τώρα... Μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις που δεν έχουν ιντερνετ και πισι.. Ελάχιστες των ελάχιστων, εντάξει... Μετρημένες στα δάχτυλα εντάξει αγοράζεις ταμπλετ με 40 ευρώ... Ποιος δεν έχει 40 ευρώ. Ελα εντάξει δεν μπορώ να κάνω τέτοια κουβέντα τώρα νομίζω κοροϊδευόμαστε 

 

Ας σκεφτούμε και πόσα παιδιά αλλοδαπών δεν έχουν καν σύνδεση στο διαδίκτυο. Και στα δημόσια σχολεία πολλών περιοχών οι αλλοδαποί μαθητές μπορεί να είναι και οι πλειοψηφία. Επίσης σε οικογένειες με 3 και 4 παιδιά, δύσκολο να πάρουν τόσες συσκευές και να κάνουν ταυτόχρονα μάθημα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, love kids είπε:

Ας σκεφτούμε και πόσα παιδιά αλλοδαπών δεν έχουν καν σύνδεση στο διαδίκτυο. Και στα δημόσια σχολεία πολλών περιοχών οι αλλοδαποί μαθητές μπορεί να είναι και οι πλειοψηφία. Επίσης σε οικογένειες με 3 και 4 παιδιά, δύσκολο να πάρουν τόσες συσκευές και να κάνουν ταυτόχρονα μάθημα. 

Συναδελφος μου νηπιαγωγος. Αναπληρωτρια (αρα 900 ευρω μισθος). Σπιτι με ενοικιο 350 ευρω. Μονογονεας χωρις καμια συνεισφορα απο τον πατερα. Παιδι νηπιο σε νηπιαγωγειο διαφορετικο απο αυτο που δουλευει η μητερα. Στο σπιτι ενας υπολογιστης.

Η μητερα επρεπε να κανει το μαθημα της. Την ιδια στιγμη ειχε μαθημα και το παιδι.... Δεν περισσευει ουτε ευρω για αλλον υπολογιστη. Αλλα και δεν γινεται ταυτοχρονα να κανει μαθημα και να επιβλεπει το παιδι της.....

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, love kids είπε:

Επίσης σε οικογένειες με 3 και 4 παιδιά, δύσκολο να πάρουν τόσες συσκευές και να κάνουν ταυτόχρονα μάθημα.

κ δυο παιδιά ακόμα, χωρίς μεγάλο οικονομικό προβκημα, με συσκευή αξιοπρεπή το καθένα, που έχουν κοινό δωμάτιο, δυσκολεύονται. γιατί το ένα θα αναγκαστεί να κάνει σε κοινόχρηστο χώρο του σπιτιου, που με γονείς στο σπίτι σημαίνει όχι ακριβώς ήσυχο περιβάλλον. πολλά παιδιά φορούσαν ακουστικά για να μην ακούνε θορύβους, άνοιγαν το μικρόφωνο κ στο βάθος ακούσαμε τα μικρότερα αδέρφια, ή ντρέπονταν να μιλήσουν. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

κ δυο παιδιά ακόμα, χωρίς μεγάλο οικονομικό προβκημα, με συσκευή αξιοπρεπή το καθένα, που έχουν κοινό δωμάτιο, δυσκολεύονται. γιατί το ένα θα αναγκαστεί να κάνει σε κοινόχρηστο χώρο του σπιτιου, που με γονείς στο σπίτι σημαίνει όχι ακριβώς ήσυχο περιβάλλον. πολλά παιδιά φορούσαν ακουστικά για να μην ακούνε θορύβους, άνοιγαν το μικρόφωνο κ στο βάθος ακούσαμε τα μικρότερα αδέρφια, ή ντρέπονταν να μιλήσουν. 

Και πολλα πολλα ακομα που οποιος δεν θελει να τα δει, μαλλον ζει σε ενα συννεφακι.....

 

Πολυ ωραιο εργαλειο η τηλεκπαιδευση, αλλα:

1. Δεν μπορει να αντικαταστησει τη δια ζωσης εκπαιδευση

2. Οπως γινεται, ειναι καθαρα ταξικη

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...