Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Just now, MagdaP είπε:

Ακριβώς αυτό! Φυσικά για εμένα αυτό που γίνεται τωρα είναι πολυ πιο ξεκούραστο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και πιο σωστό απο παιδαγωγικής πλευράς. 

Μα δε μιλάμε για την προετοιμασία της διδασκαλίας σε πραγματικό χρόνο. Μιλάμε για προετοιμασία ασυγχρονης διδασκαλίας, που είναι κάτι πολύ διαφορετικό και αρκετά χρονοβόρο. Τέλος πάντων, μαλλον δε θες να καταλάβεις τι εννοώ γιατι εχεις κολλήσει στις ώρες που θα δουλέψουν αποδεδειγμένα οι εκπαιδευτικοι. Κι εδω ας συμφωνήσουμε. Ας μείνει όπως είναι! Και εσυ θα είσαι ευχαριστημενη που θα σιγουρευτείς οτι οι εκπαιδευτικοι δουλεύουν και εμεις δε θα κουραστούμε επιπλέον να ετοιμάσουμε υλικό, που παρόλο που θα ηταν πιο βοηθητικό για τους μαθητές, κανένας δεν θα καταλαβαινε τον κόπο και το χρόνο που θα σπαταλουσαμε γι αυτο,  γιατι δε θα έβλεπαν με τα μάτια τους πόσες ώρες είμαστε μπροστά σε μια οθόνη. Οποτε ολα τέλεια!

 

Εννοείται και η ασύγχρονη διδασκαλία είναι μέρος της δουλειάς του εκπαιδευτικού. Το θεωρούσα εκ των πραγμάτων δεδομένο γι αυτό δεν το ανέφερα

Link to comment
Share on other sites

Ίσως ορισμένοι μου ξαναπούν "μα που ζει αυτός", αλλά γιατί γίνεται τόσος ντόρος, γενικά στην Ελλάδα, για το πόσες ώρες δουλεύει κάποιος; Το αποτέλεσμα δε μετράει; Που είναι το πρόβλημα αν ένας καθηγητής μπορεί να προετοιμάσει το υλικό του σε 2 ώρες, ενώ ένας άλλος χρειάζεται 4; Αν είναι κάποιος καλύτερος και πιο αποτελεσματικός, γιατί μας πειράζει το μισάωρο που θα φύγει νωρίτερα; Αν προσφέρει το έργο που χρειάζεται, θα πρέπει σώνει και ντε να κάτσει κι άλλη μισή ώρα να βάζει σφραγίδες για να μη νιώσουμε οτι "πληρώνεται τσάμπα";

 

Το βλέπω και σε συναδέλφους μου εκεί που κάθονται και δουλεύουν με τις ώρες μέχρι να φύγει ο προιστάμενος, χωρίς να κάνουν τίποτα ουσιαστικά μετά από κάποια ώρα, απλώς για να νομίζουν όλοι μαζί οτι ιδρώνουν τη φανέλα....

 

Δηλαδή ειλικρινά υπάρχει κάποιος που αξιολογεί τον εκπαιδευτικό του παιδιού του με βάση πόσες ώρες δουλεύει και πόσα παίρνει;

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

Ίσως ορισμένοι μου ξαναπούν "μα που ζει αυτός", αλλά γιατί γίνεται τόσος ντόρος, γενικά στην Ελλάδα, για το πόσες ώρες δουλεύει κάποιος; Το αποτέλεσμα δε μετράει; Που είναι το πρόβλημα αν ένας καθηγητής μπορεί να προετοιμάσει το υλικό του σε 2 ώρες, ενώ ένας άλλος χρειάζεται 4; Αν είναι κάποιος καλύτερος και πιο αποτελεσματικός, γιατί μας πειράζει το μισάωρο που θα φύγει νωρίτερα; Αν προσφέρει το έργο που χρειάζεται, θα πρέπει σώνει και ντε να κάτσει κι άλλη μισή ώρα να βάζει σφραγίδες για να μη νιώσουμε οτι "πληρώνεται τσάμπα";

 

Το βλέπω και σε συναδέλφους μου εκεί που κάθονται και δουλεύουν με τις ώρες μέχρι να φύγει ο προιστάμενος, χωρίς να κάνουν τίποτα ουσιαστικά, απλώς για να νομίζουν όλοι μαζί οτι ιδρώνουν τη φανέλα....

 

Δηλαδή ειλικρινά υπάρχει κάποιος που αξιολογεί τον εκπαιδευτικό του παιδιού του με βάση πόσες ώρες δουλεύει και πόσα παίρνει;

 

Αυτά που θίγεις ,αφορούν γενικά θέματα εργασιακής ηθικής κ συνθήκης , καλό είναι να συζητηθούν κάποια στιγμή, αλλά νομίζω είναι off topic. 

Εδώ μας ενδιαφέρει η τηλεκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο. Κομμάτι της διαδικασίας είναι κ ο εκπαιδευτικός. Ο εκπαιδευτικός που έρχεται προετοιμασμένος στην τηλεκπαίδευση, κάνει τη δουλειά του , γνωρίζει το αντικείμενό του κάνει το μάθημά του κ την επόμενη φορά πάλι, είναι οκ για μένα. Αυτό του έχει ζητηθεί , το έκανε , τι να βρεθώ να σχολιάσω? Τα γενικότερα, περί παιδείας κ εκπαιδευτικού δεν είναι κάτι που θα χρεώσω σε κάποιον που κάνει τη δουλειά του σε καμία περίπτωση

Ναι υπάρχουν και εκπαιδευτικοί που θα βρουν τα χίλια προσκόμματα για να μην την κάνουν , Και δυστυχώς είναι πολλοί και είναι ανεξέλεγκτοι.  Εκεί , θα σχολιάσεις διάφορα , πώς να το αντιμετωπίσεις αλλιώς?

Link to comment
Share on other sites

παντως σημερα πηγε καλυτερα

κολλουσε αλλα συνδεθηκαμε,ακουγαμε με διακοπες,μιλουσαμε

αλλα φυσικα δ προχωραει υλη ετσι.μιλαω για πρωτακι.η δασκαλα μας θα μας δωσει αυριο φυλλαδια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εάν μας ενδιαφέρει η τηλεκπαίδευση, τότε γνώμη μου είναι οτι κακώς ασχολούμαστε με το πως και ποιες ώρες εργασίας θα συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί.

 

Προσωπικά ως γονιός δε μ'ενδιαφέρει καθόλου αν δουλεύουν 5 ή 15 ώρες, αν εντέλει παρέχεται το έργο που πρέπει να παρασχεθεί...με δεδομένο οτι έχουν τα μέσα για να δουλέψουν.  Ως εκ τούτου δε βλέπω τίποτα κακό στο να δοκιμαστεί μια υβριδική μορφή διδασκαλίας όπου το 45λεπτο γίνεται όσο πρέπει και η γνώση μεταδίδεται αλλιώς.

 

Εγώ από τον εαυτό μου βλέπω οτι πλέον από απόσταση μέχρι 30 λεπτά μπορώ να συγκεντρωθώ πλήρως σε meeting....ενώ από κοντά ήταν τουλάχιστον 50. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται a priori η πιο αυτονόητη λύση να παρκάρουμε το παιδί στην οθόνη επί 5 συγκεκριμένες ώρες.....λες και υπάρχει παιδί που κάθεται στην πραγματικότητα να προσέξει 45 λεπτά μέσα στην τάξη....

Link to comment
Share on other sites

Just now, vicky86 είπε:

παντως σημερα πηγε καλυτερα

κολλουσε αλλα συνδεθηκαμε,ακουγαμε με διακοπες,μιλουσαμε

αλλα φυσικα δ προχωραει υλη ετσι.μιλαω για πρωτακι.η δασκαλα μας θα μας δωσει αυριο φυλλαδια

στα πρωτάκια που θέλουν κάποιον κοντά για να διορθώνει πώς γράφουν κλπ φαντάζομαι ότι είναι παρα πολύ δύσκολο κ τελικά ισως προσφέρει  περισσότερα  ο γονιός παρα ο δάσκαλος στην τηλεδιάσκεψη. σιγά σιγά θα βρεθεί ένας ρυθμός όμως. είναι ο ίδιος δάσκαλος, τα μαθήματα αρκετές ώρες την εβδομάδα, θα μπει κάποια σειρά. 

Just now, chocolate_eater είπε:

Εγώ από τον εαυτό μου βλέπω οτι πλέον από απόσταση μέχρι 30 λεπτά μπορώ να συγκεντρωθώ πλήρως σε meeting....ενώ από κοντά ήταν τουλάχιστον 50. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται a priori η πιο αυτονόητη λύση να παρκάρουμε το παιδί στην οθόνη επί 5 ώρες.....λες και υπάρχει παιδί που κάθεται στην πραγματικότητα να προσέξει 45 λεπτά μέσα στην τάξη....

Αυτό ακριβώς. ούτε στην τάξη προσέχει όμως υπάρχει εναλλαγή. τον πλησιαζεις, του υποδεικνύεις τι να προσεξει κλπ. τώρα δεν είναι το ίδιο. κ βλέπω ότι στο μαθημα συμμετέχουν, δεν έχω παράπονο κ γίνεται δουλειά. μετά όμως καταλαβαίνω ότι δεν πολύ διαβάζουν τι απόγευμα κ είναι λογικό αν σκεφτείς ότι πολλες ασκήσεις ή σημειωσεισ είναι στην οθόνη. Φυσικά υπάρχουν κ ώρες που δεν φτάνει ο χρόνος, όπως κ στην τάξη. Συνολικά πάντως ισχύει ότι απλώς βρέθηκε η εύκολη λύση του παρκαρίσματος στην οθόνη ακριβώς για να μην γίνεται καμία τετοια συζήτηση κ για να μην κάτσει κανείς να σχεδιάσει. Αυτό είναι που μ εκνευρίζει. Κ με δεδομένη την απουςια εμπιστοσύνης μεταξύ κράτους κ υπαλλήλων καθώς κ εκπαιδευτικών κ γονέων, που δεν λέω ότι είναι αδικαιολόγητη, καταλήγουμε σε κεντρικές λύσεις που εξυπηρετούν κυρίως το φαινεσθαι κ όχι την ουσία. 

Link to comment
Share on other sites

να σου πω την αληθεια προσωπικα εφοσον την βαλω στην "ταξη"δ χρειαζεται να ειμαι εκει.ανοιγοκελεινει μικροφωνο κ καμερα.ευτυχως γτ καθομαι με τον μικρο

στην μελετη κυριως μιλουσε ο κυριος

στα εικαστικα ζωγραφισαν στην οθονη

κ μονο γλωσσα κανανε.οπου εχουν κειμενο στην οθονη κ διαβαζουν

τους ζητησε να γραψουν στο τετραδιο ορθογραφιας.μονη τα κανει κ αυτα,απλα δ μπορουσε να δειξει καλα το τετραδιο

ειχαμε φτασει στο σημειο που σχεδον διαβαζε την περιγραφη της ασκησης μονη,οποτε εγω ελεγχα

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

Εάν μας ενδιαφέρει η τηλεκπαίδευση, τότε γνώμη μου είναι οτι κακώς ασχολούμαστε με το πως και ποιες ώρες εργασίας θα συμπληρώσουν οι εκπαιδευτικοί.

 

Προσωπικά ως γονιός δε μ'ενδιαφέρει καθόλου αν δουλεύουν 5 ή 15 ώρες, αν εντέλει παρέχεται το έργο που πρέπει να παρασχεθεί...με δεδομένο οτι έχουν τα μέσα για να δουλέψουν.  Ως εκ τούτου δε βλέπω τίποτα κακό στο να δοκιμαστεί μια υβριδική μορφή διδασκαλίας όπου το 45λεπτο γίνεται όσο πρέπει και η γνώση μεταδίδεται αλλιώς.

 

Εγώ από τον εαυτό μου βλέπω οτι πλέον από απόσταση μέχρι 30 λεπτά μπορώ να συγκεντρωθώ πλήρως σε meeting....ενώ από κοντά ήταν τουλάχιστον 50. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται a priori η πιο αυτονόητη λύση να παρκάρουμε το παιδί στην οθόνη επί 5 συγκεκριμένες ώρες.....λες και υπάρχει παιδί που κάθεται στην πραγματικότητα να προσέξει 45 λεπτά μέσα στην τάξη....

 

Πες μου ότι υπάρχει μαθητής που παρακολουθεί τελείως προσηλωμένος στην τάξη το δάσκαλο , θα τρελαθώ, εννοείται ότι θα πετάει το μυαλουδάκι αλλού , είτε στην τάξη , ειδικά για χαζολόι για μένα προσφέρεται το διαδικτυακό μάθημα, πιο εύκολο είναι να κρύψεις ένα αυτοκινητάκι πίσω από μια οθόνη. Οκ , μπορεί να σε τσακώσει η δασκάλα με μια ερώτηση ετοιμότητας αλλά αυτό είναι το τιμημα.

Just now, vicky86 είπε:

να σου πω την αληθεια προσωπικα εφοσον την βαλω στην "ταξη"δ χρειαζεται να ειμαι εκει.ανοιγοκελεινει μικροφωνο κ καμερα.ευτυχως γτ καθομαι με τον μικρο

στην μελετη κυριως μιλουσε ο κυριος

στα εικαστικα ζωγραφισαν στην οθονη

κ μονο γλωσσα κανανε.οπου εχουν κειμενο στην οθονη κ διαβαζουν

τους ζητησε να γραψουν στο τετραδιο ορθογραφιας.μονη τα κανει κ αυτα,απλα δ μπορουσε να δειξει καλα το τετραδιο

ειχαμε φτασει στο σημειο που σχεδον διαβαζε την περιγραφη της ασκησης μονη,οποτε εγω ελεγχα

 

Τι εννοείς , ήσουν δίπλα στο παιδί , έτσι γίνεται στο δημοτικό , είναι παρόντες και γονείς?

Link to comment
Share on other sites

Για μένα η διαφορά ειναι οτι οταν αφαιρεθεί στην τάξη, θα χαζολογήσει με το διπλανό του.....στην τηλεκπαίδευση απλως θα μπει στο facebook και θα χασει το υπολοιπο μαθημα. Το θεμα δεν ειναι να εισαι ετοιμος για να μη σε τσακωσει η δασκαλα, αλλα επειδη σε κρατάει το μάθημα.....εντάξει, ευχολόγια μπορεί να πει κάποιος, αλλα εγω πιστεύω οτι γίνεται και μάλιστα ειναι και ευκαιρία να φτιαχτεί και το μάθημα για οταν θα ξαναγυρίσουν στις τάξεις.

 

Μόνο εγω θυμάμαι με τοση απελπισία τους ατελείωτους μονολόγους διαφόρων καθηγητών από την έδρα...; :PΔε μπορεί, υπηρχε ολοκληρη κατηγορία καθηγητών που ηταν οι λεγόμενοι "πάμε για ύπνο"! Φαντασου τώρα αυτο να το ζεις μεσα στο δωματιο σου 8 το πρωί και να εισαι με τις πιτζάμες κιολας.....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, arieta είπε:

 

Πες μου ότι υπάρχει μαθητής που παρακολουθεί τελείως προσηλωμένος στην τάξη το δάσκαλο , θα τρελαθώ, εννοείται ότι θα πετάει το μυαλουδάκι αλλού , είτε στην τάξη , ειδικά για χαζολόι για μένα προσφέρεται το διαδικτυακό μάθημα, πιο εύκολο είναι να κρύψεις ένα αυτοκινητάκι πίσω από μια οθόνη. Οκ , μπορεί να σε τσακώσει η δασκάλα με μια ερώτηση ετοιμότητας αλλά αυτό είναι το τιμημα.

 

Τι εννοείς , ήσουν δίπλα στο παιδί , έτσι γίνεται στο δημοτικό , είναι παρόντες και γονείς?

να θυμησω οτι σημερα ηταν η πρωτη μερα.χθες απλα ετρεχα αναμεσα σε δυο γραφεια προσπαθωντας να τα συνδεσω

οποτε ναι,εννοειται ειμαι διπλα στο 4χρ που παει προνηπιο,γτ δ ξερει να χειριζεται κιν η λαπτοπ

στην μεγαλη που ειναι 6,την εβαζα στο λινκ κ της εξηγησα πως δουλευει.καποια στιγμη χρειαστηκε να βαλω το τετραδιο στην καμερα.αλλα για πρωτη μερα την χειριστηκε καλα

απο οτι ειδα γονεις δ φαινονται στο πλανο

αλλα μενουμε σε ενα μικρο διαμερισμααα,ακομη κ οταν ημουν με τον μικρο,ακουγα κ την μεγαλη

Link to comment
Share on other sites

Just now, vicky86 είπε:

να θυμησω οτι σημερα ηταν η πρωτη μερα.χθες απλα ετρεχα αναμεσα σε δυο γραφεια προσπαθωντας να τα συνδεσω

οποτε ναι,εννοειται ειμαι διπλα στο 4χρ που παει προνηπιο,γτ δ ξερει να χειριζεται κιν η λαπτοπ

στην μεγαλη που ειναι 6,την εβαζα στο λινκ κ της εξηγησα πως δουλευει.καποια στιγμη χρειαστηκε να βαλω το τετραδιο στην καμερα.αλλα για πρωτη μερα την χειριστηκε καλα

απο οτι ειδα γονεις δ φαινονται στο πλανο

αλλα μενουμε σε ενα μικρο διαμερισμααα,ακομη κ οταν ημουν με τον μικρο,ακουγα κ την μεγαλη

Κατάλαβα, οκ , είναι κάτι προσωρινό

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Πες μου ότι υπάρχει μαθητής που παρακολουθεί τελείως προσηλωμένος στην τάξη το δάσκαλο , θα τρελαθώ, εννοείται ότι θα πετάει το μυαλουδάκι αλλού , είτε στην τάξη , ειδικά για χαζολόι για μένα προσφέρεται το διαδικτυακό μάθημα, πιο εύκολο είναι να κρύψεις ένα αυτοκινητάκι πίσω από μια οθόνη. Οκ , μπορεί να σε τσακώσει η δασκάλα με μια ερώτηση ετοιμότητας αλλά αυτό είναι το τιμημα.

Μα είδες που το ίδιο λέμε; Στην τάξη δεν είαι ΄λολοι προσηλωμένοι φυσικά, αλλά τους βλέπεις και μπορείς να τους εμπλέξεις πιο εύκολα. Στο ηλεκτρονικό γίνεται επίσης, αλλά δεν είναι το ίδιο. ΑΠ αυτήν την άποψη, το αν η ώρα θα είναι 30 ή 40 ή 60 λεπτά, μπορεί και να μην έχει διαφορά επί της ουσίας στο τι έμαθαν. 

 

Just now, chocolate_eater είπε:

Μόνο εγω θυμάμαι με τοση απελπισία τους ατελείωτους μονολόγους διαφόρων καθηγητών από την έδρα...; :PΔε μπορεί, υπηρχε ολοκληρη κατηγορία καθηγητών που ηταν οι λεγόμενοι "πάμε για ύπνο"! Φαντασου τώρα αυτο να το ζεις μεσα στο δωματιο σου 8 το πρωί και να εισαι με τις πιτζάμες κιολας.....

Υπάρχουν ακόμα και συχνά περνιούνται και για καλοί επειδή έχουν γενικά ένα περισπούδαστο ύφος, βγάζουν πολλή ύλη, βάζουν πολλές ασκήσεις και δείχνουν απαιτητικοί, ενώ το μάθημά τους είναι κάκιστο. Έχω μια συνάδελφο πολύ μορφωμένη και εργατική αλλά βσικά δουλειά θεωρεί να "παραδώσει" και να "βγάλει την ύλη" και θεωρεί ότι όσα παιδιά ενδιαφέρονται θα διαβάσουν και θα μάξθουν, ενώ τα άλλα απλώς φταίνε. ΑΥτή είναι ενθουσιασμένη με τη δουλειά που κάνει και τώρα. Προχωράει ακατάπατυστα, βάζει τεράστια φυλλάδια για το σπίτι, έχει ανταπόρκιση από 5-6 άριστους, οι άλλοι στον Καιάδα, η ύλη βγήκε, όλα άψογα. Είναι το στιλ καθηγήτριας που θα λάτρευε η arietta γιατί μιλάει και πολύ ηθικολογικά για την αποστολή μας και τις εξετάσεις μας και τους βαθμούς μας και όλα αυτά τα ιερά και όσια του εκπαιδευτικού συστήματος που δεν έχουν καμία σχέση με τη μάθηση. 

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη κουβέντα.....αλλά σκέφτομαι και το εξής (που αγγίζει τα ορια του home schooling με το οποίο είμαι κατά όμως).....δηλαδή τι θα πείραζε αν έκοβαν 2 ώρες κάθε μέρα από το μάθημα και τα παιδιά κάνανε κάτι άσχετο....μια εργασία για ένα θέμα που θα διάλεγαν τα ίδια. Ο,τι να ναι...δεν ξέρω...... αλλά εννοώ οχι κλασικό μάθημα. Εντάξει, δε θα έβγαινε η "ύλη", αλλα και τι έγινε; Απορώ κατ'αρχήν γιατί υπάρχει ύλη, αντι να υπάρχουν στόχοι της χρονιάς......εγώ θυμάμαι τις ατελείωτες ώρες να κλίνω ρηματα στα αρχαία, αλλά τελικά ούτε αρχαία έμαθα (που υποθέτω ήταν ένας από τους στόχους...), ούτε και θυμάμαι το περιεχόμενο απ'ολα αυτά τα κείμενα, τα οποία διαβάζοντας πολύ αργότερα ένιωσα οτι δεν τα είχα ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου....Για να μη μιλήσω για την Ιστορία με τις 17 βυζαντινές δυναστείες που απαριθμούσαμε χωρίς έλεος, αλλά δε θυμάμαι ποτέ να συζητήσαμε πολύ καίρια ιστορικά σημεία που αν κάποιος δεν τα γνωρίζει, δε μπορεί να καταλάβει ούτε το σήμερα....

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

Μεγάλη κουβέντα.....αλλά σκέφτομαι και το εξής (που αγγίζει τα ορια του home schooling με το οποίο είμαι κατά όμως).....δηλαδή τι θα πείραζε αν έκοβαν 2 ώρες κάθε μέρα από το μάθημα και τα παιδιά κάνανε κάτι άσχετο....μια εργασία για ένα θέμα που θα διάλεγαν τα ίδια. Ο,τι να ναι...δεν ξέρω...... αλλά εννοώ οχι κλασικό μάθημα. Εντάξει, δε θα έβγαινε η "ύλη", αλλα και τι έγινε; Απορώ κατ'αρχήν γιατί υπάρχει ύλη, αντι να υπάρχουν στόχοι της χρονιάς......εγώ θυμάμαι τις ατελείωτες ώρες να κλίνω ρηματα στα αρχαία, αλλά τελικά ούτε αρχαία έμαθα (που υποθέτω ήταν ένας από τους στόχους...), ούτε και θυμάμαι το περιεχόμενο απ'ολα αυτά τα κείμενα, τα οποία διαβάζοντας πολύ αργότερα ένιωσα οτι δεν τα είχα ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου....Για να μη μιλήσω για την Ιστορία με τις 17 βυζαντινές δυναστείες που απαριθμούσαμε χωρίς έλεος, αλλά δε θυμάμαι ποτέ να συζητήσαμε πολύ καίρια ιστορικά σημεία που αν κάποιος δεν τα γνωρίζει, δε μπορεί να καταλάβει ούτε το σήμερα....

Αυτό κι αν είναι μεγάλη κουβέντα...

Ύλη από μοναδικό εγχειρίδιο, δηλαδή παπαγαλία. Καμία ευελιξία να εμπλουτίσεις το μάθημα, θεωρητικά υπάρχει πρόβλεψη για διαθεματικές εργασίες, στην ουσία δεν φτάνει ο χρόνος ποτέ. Πονεμένο ζήτημα. Είμαι σε γυμνάσιο κ όμως σε κάποια μαθήματα έχω άγχος ύλης. όχι αν θα μάθουν όλοι, αν θα βγει η υλη κ αν θα συμβαδιζω με τον άλλο διδάσκοντα για τις εξετάσεις, γιατί εγώ αν τα κάνω πιο αναλυτικά και πιο αργά, θα φάινομαι ότι έκανα λιγότερα. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως θυμαμαι δυο καθηγητριες στο Λυκειο συγκεκριμενα Ιστοριας, η μία ηταν τυπου ευρωπαίστρια μέχρι το κόκκαλο, Guy Verhofstadt και δε συμμαζεύεται.....η άλλη ήταν στέλεχος του ΚΚΕ και μαρξίστρια και συγκεκριμένα η δεύτερη μας έκανε Βυζαντινή ιστορία......ε η πρώτη είχε ψύχωση λοιπόν με τον αντισημιτισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, οπότε έμαθα τα πάντα τότε για το Ολοκαύτωμα και σχεδόν καθόλου δεν άνοιξε το βιβλίο...μόνο παρουσιάσεις και ταινίες βλέπαμε.....και η δεύτερη όλα τα θέματα είχε ξεκαθαρίσει οτι θα τα εξηγεί μέσα από την πάλη των τάξεων....συνεπώς θυμάμαι μια πολυ ιδιαίτερη ερμηνεία στη Στάση του Νίκα που είχε κάνει που ειδάλλως δε θα την είχα δει ποτέ και έτσι μάθαμε και τι είναι μαρξισμός χωρίς να πρέπει να γραφτούμε στην ΚΝΕ. :P

 

Ε δεν ξέρω αν όλα αυτά ήταν "προβλεπέ" και μέσα στα όρια της ύλης, πάντως εγώ ομολογώ οτι ειναι τα δύο μοναδικά πράγματα που θυμάμαι, μετά από πολλά πολλά χρόνια, από το μάθημα της Ιστορίας....οτιδήποτε άλλο ξέρω το έμαθα πολύ αργότερα μόνος μου.

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

Δε βλέπω το κακό να υπάρχει "ύλη" για ένα συγκεκριμενο στοχο, δηλαδη τις εισαγωγικές εξετάσεις....το οποιο αφορά ελάχιστα άτομα, τις δύο τελευταίες τάξεις και μόνο αυτούς που έχουν συγκεκριμένους στόχους..... Αλλά το να υπάρχει με τέτοιο τρόπο "ύλη" και στα 14 χρόνια της εκπαίδευσης,  θεωρώ οτι απλώς σκοτώνει οτιδήποτε δημιουργικό μπορεί να βγει απ'τη διαδικασία.....ειδικά υπό τετοιες μη-κανονικές συνθήκες. Αν ο στόχος στο τελος της πρώτης δημοτικου ειναι να μαθει να διαβαζει, να γραφει και να μετραει μεχρι το 100, υπάρχουν πολλοί τροποι να γινει πέρα από τις σελίδες 82 έως 164 του βιβλίου τάδε....και μάλλον συχνά πολύ καλύτεροι.

Ενταξει σκεψου όλως ότι μιλάμε για χώρα όπου πριν 2-3 χρόνια θεωρήθηκε έγκλημα καθοσιώσεως να περιοριστούν τα εξεταζόμενα μαθήματα στο Γυμνάσιο κ ήταν ένα από τα πρώτα που επανέφερε η νυν κυβέρνηση. Κ είχαν φρίξει για τον περιορισμό και παρα πολλοί εκπαιδευτικοί που ένιωσαν ότι έχαναν κάτι απ το κυρος τους αν έκαναν μη εξεταζόμενο μάθημα. κ ενώ οι περισσότεροι απ αυτούς ήταν μιας γενιάς που στο γυμνάσιο δεν έγραφαν εξετάσεις. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MagdaP είπε:

Για μια ακόμα φορά διαπιστώνω ότι το ζητούμενο για κάποιους είναι πόσες ώρες θα δουλέψουν οι εκπαιδευτικοι, ή τουλάχιστον πόσες ώρες θα βλέπουν οι ίδιοι οτι δουλεύουν, για να μην πάνε χαμένα και τα χρήματα που πληρώνουν σε φορολογία. Η ποιότητα δεν τους ενδιαφέρει, μόνο η ποσότητα. Όταν διαβάζω ότι θεωρούν καλύτερο να είναι τα παιδια μπροστά σε μια οθόνη, στην καλύτερη περίπτωση υπολογιστή στη χειρότερη κινητου, 6ωρα και 7ωρα απο το να κανουν λιγότερες ώρες σε συνδυασμό με ασύγχρονη διδασκαλία αυτο καταλαβαίνω. 

 

Και φυσικά υπάρχουν παιδια που δεν έχουν ίντερνετ, ή υπολογιστή, ή σταθερό, ή μπορει να έχουν ένα καρτοκινητο και να υπάρχουν 3 παιδια στην οικογένεια. Και αλλα πολυ χειρότερα... Τοσο εντύπωση σας κανει; Όσο για τη χρέωση από σταθερό ισχύει αυτό που είπα, δηλαδή ότι αν κάποιος στο πρόγραμμά του εχει απεριόριστες κλήσεις είναι δωρεάν διαφορετικά χρεώνεται κανονικά. Αν και σήμερα διάβασα ότι εκανε συμφωνία η κεραμεως με τις εταιρείες τηλεφωνίας για να λυθεί το ζήτημα αλλα επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου... Εξάλλου θεωρώ αδιανόητο να πιστεύει κάποιος οτι ενας μαθητής μπορει να παρακολουθήσει 7 ώρες μάθημα με το αυτι του κολλημένο στο ακουστικό του τηλεφώνου... τι να ακούσει; μαθηματικά;

 

Η ποσότητα δε συμβαδίζει παντα με την ποιότητα. Λιγότερες ώρες σύγχρονη σε συνδυασμό με ασύγχρονη σίγουρα είναι η καλύτερη επιλογή για τους μαθητές. Και για να προλάβω αυτούς που θα πουν ότι τεμπελιάζω, να διευκρινίσω οτι σε αυτη την περίπτωση η δουλειά μου θα ήταν πολλαπλάσια παρόλο που δε θα γινόταν αντιληπτό απο τους γονεις και τους μαθητές. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους...

 

 

Το σύστημα παιδείας δεν έχει καμία σχέση με το καλό των μαθητών. Το διδακτικό πρόγραμμα φτιάχνεται με βάση το πώς θα απορροφηθούν οι εκπαιδευτικοί, μην κοροϊδευόμαστε.

Έχουμε δυσανάλογα λίγες ώρες θετικών επιστημών, εξαφανισμένες τις τέχνες, αλλά άνευ νοήματος μαθήματα όπου τα παιδιά παπαγαλίζουν λυσάρια με μεταφράσεις αρχαίων κειμένων και δεν απορροφούν τίποτα, για παράδειγμα.

Δε μιλάω για τηλεεκπαίδευση τώρα, αλλά για το γενικότερο θέμα του πόσες ώρες θα δουλέψει ποιος και με ποιο τρόπο. 

Σε ένα ιδανικό σύστημα, θα είχαμε μια παιδί πιο σφαιρική, πιο σύγχρονη, με άλλες διδακτικές αρχές, άλλες ισορροπίες, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, επιλογές σε βιβλία, μικρότερα τμήματα, ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, άρση μονιμότητας και αξιολόγηση εκπαιδευτικών, επιβράβευση των εκπαιδευτικών που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, και πιο εξατομικευμένη διδασκαλία, με επιλογές για περισσότερο ή λιγότερο προχωρημένους/ταλαντούχους/αδύναμους σε κάθε αντικείμενο.

Τίποτα από όλα αυτά δεν υπάρχει, οπότε το μόνο που μπορούμε να ελπίζουμε είναι το τυπικό.

Με ελεύθερη επιλογή, 1-2 στους 10 καθηγητές θα έβγαζαν τα μάτια τους να κάνουν έναν πραγματικά αξιόλογο μάθημα με συνδυασμό σύγχρονης και ασύγχρονης, αλλά άλλοι 5 απλά θα ανέβαζαν μια φορά το δεκαπενθήμερο δέκα φωτοτυπίες για να απασχολούνται τα παιδιά, και μετά θα έκλειναν τον υπολογιστή. Και μετά παίζει οι τελευταίοι να εξελίσσοταν και γρηγορότερα, αφού θα δημιουργούσαν λιγότερα προβλήματα στο σύστημα. Δυστυχώς.

Just now, Έσπερος είπε:

Οι μαθητές παλιότερα μάθαιναν πολύ περισσότερα χωρίς να έχει το σχολείο εμμονή με εξετάσεις και μάλιστα κεντρικού τύπου. Οπότε δεν μου κάνει εντύπωση. 

Αν τώρα με την τράπεζα θεμάτων τα έκαναν αυτά οι καθηγήτριες, απλώς θα πατώνατε ή θα έπρεπε να πληρώνετε κάποιον για να σας καθοδηγήσει στην "κανονική" ύλη. Κι επειδή πολλοί λιγουρεύονται την αξιολόγηση με βάση την επίδση σε κεντρικού τύπου εξετάσεις, αυτές οι καθηγήτριες θα στέλνονταν για επιμόρφωση, η πρώτη στα γκούλαγκ και η δεύτερη στο Άουσβιτς. :D Ενώ καμιά θεούσα που θα σας έβαζε να παπαγαλίζετε τις ακριβείς χρονολογίες των οικουμενικών συνόδων, θα έπαιρνε άριστα γιατί θα τα ξέρατε όλα. 

 

Η αν γυρίζαμε σε πολύ παλιότερα χρόνια, μιλάω για 60 χρόνια πίσω, και πετάγαμε το "εξετάζεστε σε ένα βιλίο και διαβάστε τις σελίδες απο 1 ως 13, 17 ως 112 και 132 ως 150 αλλά όχι τις ασκήσεις του παραρτήματος Β"; Αν γυρίζαμε στο η εξεταστέα ύλη των πανελληνίων στη Φυσική είναι "Ελεύθερες Βολές και Ηλεκτρομαγνητισμός" και διαβάστε από όσα βιλία θέλετε; Ναι, θα έμπαινες με 15 μέσο όρο στην Ιατρική Αθήνας, όπως το 60, αλλά πόσο πιο ουσιαστικό κόπο θα είχες κάνει σαν μαθητής, πόσο πιο καλά θα φαινόταν ο καθηγητής που έχει διάθεση, και πόσο πιο λίγη άσκοπη αποστήθιση θα είχαμε;

Link to comment
Share on other sites

On 18/11/2020 at 6:57 ΜΜ, samsympan είπε:

Εμείς με τεχνικά προβλήματα και υπομονή, συνδεθήκαμε οι περισσότεροι. Η νηπιαγωγός για πρώτη ήμερα, ημέρα με αναμενόμενες δυσκολίες, το χειρίστηκε πολύ καλά. Μας ενημέρωσε για το πρωτοκολλο επικοινωνίας, ήταν ενθαρρυντική και θετική, τα παιδιά ειδωθήκαν και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν μαζί της και να μοιραστούν νέα και δημιουργίες τους.

Δεύτερη μέρα, με σχεδόν καθόλου τεχνικά προβλήματα. Το παιδί και μόνο μπορεί να χειριστεί το μικρόφωνο-κάμερα (χθες έμαθε) αλλά η νηπιαγωγός δίνει τον λόγο διαδοχικά σε όλους (ανοίγοκλείνοντας τα μικρόφωνα). Οι γονείς είμασταν παρόντες επικουρικά κι όχι συνεχώς (χθες ήταν λίγο αγχωμένη-πολύ ενθουσιασμένη είχε μια ανασφάλεια, σήμερα πιο χαλαρή-χαρούμενη με έδιωχνε κάποιες στιγμές κιόλας "πήγαινε στην μικρή" μου έλεγε "εγώ εδώ με την τάξη μου"). Η νηπιαγωγός, (μεγάλη γυναίκα, χωρίς άνεση με τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση, πρώτη φορά χρησιμοποιεί την πλατφόρμα) πραγματικά μας έχει εκπλήξει όλους (όσους δεν την γνωρίζαμε) ευχάριστα. Τα παιδιά χαιρετήθηκαν και έδειξαν ζωγραφιές/χειροτεχνίες τους. Η νηπιαγωγός μετέφερε σε ψηφιακή μορφή δραστηριότητες της σχολικής ρουτίνας γεφυρώνοντας την τάξη με το σπίτι (πολύ σημαντικό). Υπήρχε γνώση, "ανάθεση" εργασίας, ενθάρρυνση της επικοινωνίας, μουσική-χορός. Και το σημαντικότερο θετική ενέργεια από την ίδια, το οποίο όλα τα παιδιά που παρακολούθησαν εξέλαβαν και οι γονείς εκτιμήσαμε ιδιαιτέρως.

 

13 ώρες πρίν, MagdaP είπε:

Συγνώμη που θα σας το χαλάσω αλλα το δεν έχουν κάποιοι πρόσβαση στο ίντερνετ δεν είναι ασήμαντο... Εμενα με στενοχωρεί αφάνταστα που υπάρχουν αρκετά παιδιά στο σχολείο μου που δεν έχουν. Και μπορεί σα σχολείο να πηραμε αποφαση να δώσουμε κατά προτεραιότητα 5 ταμπλετ που διαθέτουμε σε 5 απο αυτους τους μαθητές, (είναι αρκετά περισσότεροι αλλα μιυ διαφεύγει ο αριθμός) αλλα δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσουν να συνδεθούν γιατι οι περισσότεροι δεν έχουν καν ίντερνετ ουτε και σταθερό τηλέφωνο. Και ναι, όσο και αν σε κάποιους φαίνεται αδιανόητο, υπάρχουν και αυτοί οι μαθητές. Και δεν είναι λίγοι. Ακόμα και ενας να ηταν η πολιτεία οφείλει να βρει λύση!

Συμφωνώ 100%! Ειδικά με το τελευταίο. Ωστόσο ο ένας να μην αποτελεί τροχοπέδη στους δέκα.

Στο δικό μας σχολείο έχουμε όλοι σύνδεση στο διαδίκτυο. Ωστόσο υπάρχουν οικογένειες με ένα μόνο smartphone διαθέσιμο. Όπου το παιδί απ'ότι διαπίστωσα χθες και σήμερα δεν έχει εικόνα, μόνο ήχο. Προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικά προβληματική κατάσταση καθώς η συμμετοχή και ότι αποκόμισαν τα υπόλοιπα, για το παιδί αυτό είναι λειψά. Λοιπόν, η διεύθυνση του σχολείου ζήτησε να την ενημερώσουν όσοι έχουν θέμα με τον εξοπλισμό για να ενημερώσουν με τη σειρά τους την οικεία Α'βαθμια και να βρεθεί λύση. Επίσης αυτή τη στιγμή το σχολείο έχει συσκευές που μπορεί να διαθέσει. Οι γονείς απάντησαν ότι δεν θέλουν να μπουν στην διαδικασία... (;!)

Link to comment
Share on other sites

Να πω και τα καλά και τα κακά αυτής της εβδομάδας:

Στα άσχημα, μία καθηγήτρια βασικού μαθήματος πέρσυ είχε εξαφανιστεί από το Μάρτιο γιατί είχε το παιδί στο σπίτι και ευθέως μας είπε ότι το παιδί της είναι πολύ πολύτιμο, το κέντρο του κόσμου, δεν δέχεται να είναι η ίδια σπίτι και να κάνει μάθημα ενώ μπορεί να παίζει μαζί του, δεν έχει σημασία που το παιδί δεν πάει παιδικό αλλά είναι με τη γιαγιά, αυτή όταν είναι σπίτι είναι με το παιδί :). Σε αυτή τη φάση τηλεεκπαίδευσης, πρώτα είχε "οικογενειακά προβλήματα", και μετά "αρρώστησε".  Βασικότατο μάθημα, λογικά απλά δε θα ξαναγίνει, πάμε να αγοράσουμε βοηθήματα και μετά να δούμε για κανένα φροντιστήριο, να βγει η ύλη σχεδόν δύο χρόνων. 

Στα καλά, ως αντιπαράθεση, δύο κόσμοι σε ένα σχολείο: άλλη καθηγήτρια βασικού μαθήματος, έρχεται κάθε μέρα στο μάθημα συνεπέστατη και όταν είχε προβλήματα στο δίκτυο του σπιτιού της μια μέρα, σε 2 ώρες ήταν στο σχολείο. Διδάσκε 2 βασικά μαθήματα και 1 που δεν είναι βασική της ειδικότητα, κάνει στην τάξη μας αν θυμάμαι καλά 7 ή 8 ώρες τη βδομάδα. Ερχεται σε κάθε μάθημα με νέες παρουσιάσεις,  καταφέρνει και κρατά το ενδιαφέρον των παιδιών, ανεβάζει σημειώσεις από την παράδοση στην πλατφόρμα της ασύγχρονης, ηλεκτρονικά κουίζ, στέλνει ασκήσεις κλπ καθημερινά και στέλνει και άμεσα σχόλια όταν τα παιδιά της δίνουν εργασίες. Δεν ξέρω αν κοιμάται για να βγει μάθημα τέτοιου επιπέδου σε 3 διαφορετικά αντικείμενα.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Να πω και τα καλά και τα κακά αυτής της εβδομάδας:

Στα άσχημα, μία καθηγήτρια βασικού μαθήματος πέρσυ είχε εξαφανιστεί από το Μάρτιο γιατί είχε το παιδί στο σπίτι και ευθέως μας είπε ότι το παιδί της είναι πολύ πολύτιμο, το κέντρο του κόσμου, δεν δέχεται να είναι η ίδια σπίτι και να κάνει μάθημα ενώ μπορεί να παίζει μαζί του, δεν έχει σημασία που το παιδί δεν πάει παιδικό αλλά είναι με τη γιαγιά, αυτή όταν είναι σπίτι είναι με το παιδί :). Σε αυτή τη φάση τηλεεκπαίδευσης, πρώτα είχε "οικογενειακά προβλήματα", και μετά "αρρώστησε".  Βασικότατο μάθημα, λογικά απλά δε θα ξαναγίνει, πάμε να αγοράσουμε βοηθήματα και μετά να δούμε για κανένα φροντιστήριο, να βγει η ύλη σχεδόν δύο χρόνων. 

 

 

 

 

Τι ασθένεια πήρε? Αν είναι βραχυχρονη, οφείλει να επιστρέψει, της αρέσει δεν της αρέσει. Αν είναι μακρόχρονη, πρέπει να έρθει αναπληρωτής! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Τι ασθένεια πήρε? Αν είναι βραχυχρονη, οφείλει να επιστρέψει, της αρέσει δεν της αρέσει. Αν είναι μακρόχρονη, πρέπει να έρθει αναπληρωτής! 

Δεν μας λέει ο διευθυντής, είναι ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ... Αλλεργία στην τηλεεκπαίδευση.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, samsympan είπε:

Δεύτερη μέρα, με σχεδόν καθόλου τεχνικά προβλήματα. Το παιδί και μόνο μπορεί να χειριστεί το μικρόφωνο-κάμερα (χθες έμαθε) αλλά η νηπιαγωγός δίνει τον λόγο διαδοχικά σε όλους (ανοίγοκλείνοντας τα μικρόφωνα). Οι γονείς είμασταν παρόντες επικουρικά κι όχι συνεχώς (χθες ήταν λίγο αγχωμένη-πολύ ενθουσιασμένη είχε μια ανασφάλεια, σήμερα πιο χαλαρή-χαρούμενη με έδιωχνε κάποιες στιγμές κιόλας "πήγαινε στην μικρή" μου έλεγε "εγώ εδώ με την τάξη μου"). Η νηπιαγωγός, (μεγάλη γυναίκα, χωρίς άνεση με τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση, πρώτη φορά χρησιμοποιεί την πλατφόρμα) πραγματικά μας έχει εκπλήξει όλους (όσους δεν την γνωρίζαμε) ευχάριστα. Τα παιδιά χαιρετήθηκαν και έδειξαν ζωγραφιές/χειροτεχνίες τους. Η νηπιαγωγός μετέφερε σε ψηφιακή μορφή δραστηριότητες της σχολικής ρουτίνας γεφυρώνοντας την τάξη με το σπίτι (πολύ σημαντικό). Υπήρχε γνώση, "ανάθεση" εργασίας, ενθάρρυνση της επικοινωνίας, μουσική-χορός. Και το σημαντικότερο θετική ενέργεια από την ίδια, το οποίο όλα τα παιδιά που παρακολούθησαν εξέλαβαν και οι γονείς εκτιμήσαμε ιδιαιτέρως.

 

Συμφωνώ 100%! Ειδικά με το τελευταίο. Ωστόσο ο ένας να μην αποτελεί τροχοπέδη στους δέκα.

Στο δικό μας σχολείο έχουμε όλοι σύνδεση στο διαδίκτυο. Ωστόσο υπάρχουν οικογένειες με ένα μόνο smartphone διαθέσιμο. Όπου το παιδί απ'ότι διαπίστωσα χθες και σήμερα δεν έχει εικόνα, μόνο ήχο. Προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικά προβληματική κατάσταση καθώς η συμμετοχή και ότι αποκόμισαν τα υπόλοιπα, για το παιδί αυτό είναι λειψά. Λοιπόν, η διεύθυνση του σχολείου ζήτησε να την ενημερώσουν όσοι έχουν θέμα με τον εξοπλισμό για να ενημερώσουν με τη σειρά τους την οικεία Α'βαθμια και να βρεθεί λύση. Επίσης αυτή τη στιγμή το σχολείο έχει συσκευές που μπορεί να διαθέσει. Οι γονείς απάντησαν ότι δεν θέλουν να μπουν στην διαδικασία... (;!)

Μπράβο στην δασκάλα που τα καταφέρνει τόσο καλά. Όσο για το ότι κλείνει η ίδια τα μικρόφωνα πως το κάνει? Η δικιά μας δεν το κάνει αυτό με αποτέλεσμα πολλά παιδάκια να το άφηναν ανοιχτό κ να κάνει παράσιτα κ να μην ακούγεται εύκολα η δασκάλα. Οπότε η δικιά μου δεν συμμετείχε καθόλου, καθόταν μόνο στην καρεκλιτσα της κ έκανε γκριμάτσες στην οθόνη ώστε να βλέπει τον εαυτό της με λίγη χρόνο καθυστέρηση κ να γελάει. Το σήμα μέτριο αρκετά, την πρώτη μέρα σε μας ήταν καλύτερο. Όσο για το μάθημα την κούρασε κ αυτή κ τα αλλά μάλλον παιδάκια. Στο τελευταίο μεσαωρο μετά το διάλειμμα έμειναν 2 παιδάκια από τα 7 που είχαν συνδεθεί

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...