Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κατάλληλα παιχνίδια για μωρό 11 μηνών


Recommended Posts

Αν υπάρχει διαθέσιμος χώρος, η σκηνή είναι μια επίσης μια καλή ιδέα. Εμείς έχουμε μόνιμα σκηνή στημένη από ενός έτους. Είναι το σημείο που θα κάνει τις σκανταλιές της. Αν πχ πολύ ώρα είναι ήσυχη μέσα στη σκηνή ξέρω ότι έχει πάρει τους μαρκαδόρους της και βάφει πόδια-χέρια :-D.

Από παιχνίδια, σε εμάς είχαν ιδιαίτερη επιτυχία και του γνωστού σουηδικού τα ξύλινα. Στη πισινούλα δώσε πολά ποτηράκια μικρά μεγάλα σε διάφορα χρώματα για γέμισμα/άδειασμα. Αν μπορείς να πάρεις αμμοδόχο, είναι τέλεια, βάζεις ειδική αποστειρωμένη άμμο και δεν έχεις πρόβλημα. Αν όμως έχεις περαστικές γάτες, φρόντισε να την καλύπτεις καλά.

 

Ενδιαφέρον messy play είναι να φτιάξεις ζελέ με φρούτα (διάφορα χρώματα και φρούτα) σε διάφορες φόρμες, στρώσε ένα μεγάλο νάυλον στο πάτωμα και άφησέ την να πιάσει, κυλιστεί, δοκιμάσει. Όπως επίσης και παγάκια, λιώνουν, έχουν μέσα παιχνιδάκια, γλυστράνε κλπ. Όρεξη για ακαταστασία να έχεις και από ιδέες ένα σωρό!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 5 λεπτά , vtgian είπε:

...........

 

Ενδιαφέρον messy play είναι να φτιάξεις ζελέ με φρούτα (διάφορα χρώματα και φρούτα) σε διάφορες φόρμες, στρώσε ένα μεγάλο νάυλον στο πάτωμα και άφησέ την να πιάσει, κυλιστεί, δοκιμάσει. Όπως επίσης και παγάκια, λιώνουν, έχουν μέσα παιχνιδάκια, γλυστράνε κλπ. Όρεξη για ακαταστασία να έχεις και από ιδέες ένα σωρό!

 

Παθαίνω κρίση πανικού τωωωωωώρα !!! :wacko:

 

Link to comment
Share on other sites

Το να έχεις νήπιο είναι μια μόνιμη κρίση πανικού αν έχεις θέματα τακτοποίησης/καθαριότητας (μιλάω για τον εαυτό μου) :-D

Το ζελέ είναι υπέροχο πράγμα πάντως, δοκιμασμένο. Ειδικά όταν γλιτσιάσει και τρώνε βούτες, πολύ γέλιο ρίχνουν. Βάλτε το στη μπανιερίτσα ή στη πισίνα και απολαύστε χαρούμενο μούτρο. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 21 λεπτά , vtgian είπε:

Το να έχεις νήπιο είναι μια μόνιμη κρίση πανικού αν έχεις θέματα τακτοποίησης/καθαριότητας (μιλάω για τον εαυτό μου) :-D

Το ζελέ είναι υπέροχο πράγμα πάντως, δοκιμασμένο. Ειδικά όταν γλιτσιάσει και τρώνε βούτες, πολύ γέλιο ρίχνουν. Βάλτε το στη μπανιερίτσα ή στη πισίνα και απολαύστε χαρούμενο μούτρο. 

 

ναι όντως έτσι είναι - εντάξει κ εμένα το σπίτι ήταν (και συνεχίζει να είναι) βομβαρδισμένο τοπίο - 2 αγόρια, 18 μήνες διαφορά, άστα - παντού κυβάκια, playmobil,  άντε κ κανένα κομμάτι παζλ κάτω από το καναπέ, ψίχουλα όπου μπορεί να φανταστείς, βόμβες από χαρτί, τώρα έχουμε κ σκόρπιες τις φελιζολο - σφαίρες από τα νερφ (αν τις γνωρίζετε),  αλλά αυτό με το ζελέ με ξεπερνά :-P:-P

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο σπαστικονευρικό επίτευγμα της δικής μου είναι να παίρνει Α4 σελίδα και την κόβει με ψαλίδι σε απειροελάχιστα κομματάκια που πέφτουν ολούθε.

Από τη μιά το έμφραγμα μη κόψει κανά δάχτυλο, τόσο λεπτολογος η δικιά σου (η λεπτή κινητικότητα της έχει πιάσει απίστευτο επίπεδο), από την άλλη η κρίση πανικού πως να μαζέψεις το κομφετί. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Ενός έτους ήταν μια ευτυχία! Γύρω γύρω το σαλόνι καναπέ-καναπέ και ξέδινε. Τώρα είναι ο ορισμός του "περνάω και σπέρνω".

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Οι περπατούρες γενικά θεωρούνται επικίνδυνες, σε κάποιες χώρες απαγορεύεται και η πώληση, οπότε θα σου έλεγα να το ψάξεις λίγο πρώτα και να το συζητήσεις και με τον παιδίατρό σας. Δες για παράδειγμα 

Έχει αναφερθεί ηδη πως μιλάμε για αυτήν που σπρώχνει το παιδί,  όχι τύπου στράτα. 

TmO0p3.png Ο τρόπος που μιλάμε στα παιδιά μας, γίνεται η εσωτερική τους φωνή.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Οι περπατούρες γενικά θεωρούνται επικίνδυνες, σε κάποιες χώρες απαγορεύεται και η πώληση, οπότε θα σου έλεγα να το ψάξεις λίγο πρώτα και να το συζητήσεις και με τον παιδίατρό σας. Δες για παράδειγμα εδώ: http://kalaitzi.gr/giati-den-sinistatai-i-perpatoura/

Όχι αυτή που μπαίνει μέσα με τα πόδια. Την άλλη που σέρνεται σαν καροτσάκι. Στράτα, περπατουρα δεν ξέρω πως τα λένε τα μπερδεύω. Βασικά αυτή με τα πόδια ξέρω ότι απαγορεύεται αλλά την ξέρω ως στράτα. εννοούσα την άλλη που την σέρνει το μωρό.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

:confused:

Τι εννοείς οι αμμουδιές έχουν ψιλό χαλίκι; Και γιατί να μην παίξει αν έχει χαλίκι;

Βότσαλο μικρό παντού χωρίς άμμο. Γιατί μπουσουλαει και θα τραυματιστεί με το σύρσιμο και επίσης είναι επικίνδυνα για κατάποση. Ότι πιανει τα βάζει στο στόμα. 

Γενικά όμως στις παραλίες που πάω και το έδαφος δεν είναι ιδανικό δεν έχω δει μωρά κάτω του έτους όπως το δικό μου να παίζουν στο έδαφος.

 

Ευχαριστώ για τις ιδέες κορίτσια! Θα δοκιμάσω εναλλακτικες! @vtgian έχω μείνει άφωνη με τις ευφάνταστες ιδέες σου!!! Ανακαλύψεις δικές σου ή της κόρης;;

Από ακαταστασία αφήστε το είναι πικρή ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μη τα σκέφτηκα μόνη μου! Απλά μου άρεσε να ψάχνω για παιχνίδια δημιουργικής απασχόλησης για βρέφη και νήπια και ειδικά ο ξενόγλωσσος ιστός έχει άπειρο υλικό διαθέσιμο. Όρεξη και χρόνο να έχεις και μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Μια ακόμη ωραία ιδέα για όσες πιάνουν τα χέρια τους (ή των αντρών τους) είναι οι επιφάνειες λειτουργιών. Σε ένα ταμπλώ από κόντρα πλακέ βιδώνεις πόμολα, διακόπτες, μπρίζες, κάνεις τρύπες για σφήνες, το κρεμάς σε τοίχο και τα αφήνεις τα πειράξουν ελεύθερα. Και εννοείται ζωγραφική με κιμωλίες σε τοίχο (προσοχή να μη βγάζουν σκόνη). Μπορείς να περάσεις ένα κομμάτι τοίχου με μπογιά που το κάνει μαυροπίνακα και να το αναθέσεις στο παιδί ως δικό του χώρο ζωγραφικής. Και ξεδίνει και δεν ζωγραφίζει όλο το σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 7 λεπτά , vtgian είπε:

Σιγά μη τα σκέφτηκα μόνη μου! Απλά μου άρεσε να ψάχνω για παιχνίδια δημιουργικής απασχόλησης για βρέφη και νήπια και ειδικά ο ξενόγλωσσος ιστός έχει άπειρο υλικό διαθέσιμο. Όρεξη και χρόνο να έχεις και μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Μια ακόμη ωραία ιδέα για όσες πιάνουν τα χέρια τους (ή των αντρών τους) είναι οι επιφάνειες λειτουργιών. Σε ένα ταμπλώ από κόντρα πλακέ βιδώνεις πόμολα, διακόπτες, μπρίζες, κάνεις τρύπες για σφήνες, το κρεμάς σε τοίχο και τα αφήνεις τα πειράξουν ελεύθερα. Και εννοείται ζωγραφική με κιμωλίες σε τοίχο (προσοχή να μη βγάζουν σκόνη). Μπορείς να περάσεις ένα κομμάτι τοίχου με μπογιά που το κάνει μαυροπίνακα και να το αναθέσεις στο παιδί ως δικό του χώρο ζωγραφικής. Και ξεδίνει και δεν ζωγραφίζει όλο το σπίτι.

 

Πώς θα διαχωρίσει μετά το παιδί το ότι αυτή η μπρίζα επιτρέπεται να χώνεις δαχτυλάκια μέσα και στις άλλες όχι; Επικίνδυνο ακούγεται λίγο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ο πάγκος δραστηριοτήτων έχει πολλές χρησιμότητες. Πρώτα από όλα χρησιμεύει για να καλύψει την περιέργειά του το παιδί και να διοχευτεύσει εκεί την ενέργειά του. Έπειτα για να μάθει πως λειτουργούν κάποια πράγματα. Με τον ίδιο τρόπο που δεν βάφει όλο το σπίτι αν του δώσεις τον χώρο να εκτονώσει την ανάγκη του σε ένα κομμάτι τοίχου (και επαναφέροντας το όταν πάει να απομακρυνθεί), έτσι θα ασχοληθεί με τη πρίζα του πάγκου και όχι την κανονική. Επίσης δε έχουμε απλά μια πρίζα αλλά και το βύσμα της, ώστε να μάθει ότι αυτό μπαίνει/ταιριάζει στις τρυπίτσες και όχι τα δάχτυλά του. 

Σημείωση, τα δάχτυλα στις πρίζες αποτελούν κίνδυνο μόνο αν είναι βρεγμένα. Αλλιώς δεν γίνεται επαφή. Ο βασικός κίνδυνος είναι να μη χώσει πράγματα, τα οποία θα γίνουν αγωγοί. Σε κάθε περίπτωση όμως, φροντίζουμε να έχουμε προστατευτικά στις πρίζες και ασφάλεια πίνακα ώστε με το παραμικρό βραχυκύκλωμα να πέσει άμεσα η τάση.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 54 λεπτά , vtgian είπε:

Ο πάγκος δραστηριοτήτων έχει πολλές χρησιμότητες. Πρώτα από όλα χρησιμεύει για να καλύψει την περιέργειά του το παιδί και να διοχευτεύσει εκεί την ενέργειά του. Έπειτα για να μάθει πως λειτουργούν κάποια πράγματα. Με τον ίδιο τρόπο που δεν βάφει όλο το σπίτι αν του δώσεις τον χώρο να εκτονώσει την ανάγκη του σε ένα κομμάτι τοίχου (και επαναφέροντας το όταν πάει να απομακρυνθεί), έτσι θα ασχοληθεί με τη πρίζα του πάγκου και όχι την κανονική. Επίσης δε έχουμε απλά μια πρίζα αλλά και το βύσμα της, ώστε να μάθει ότι αυτό μπαίνει/ταιριάζει στις τρυπίτσες και όχι τα δάχτυλά του. 

Σημείωση, τα δάχτυλα στις πρίζες αποτελούν κίνδυνο μόνο αν είναι βρεγμένα. Αλλιώς δεν γίνεται επαφή. Ο βασικός κίνδυνος είναι να μη χώσει πράγματα, τα οποία θα γίνουν αγωγοί. Σε κάθε περίπτωση όμως, φροντίζουμε να έχουμε προστατευτικά στις πρίζες και ασφάλεια πίνακα ώστε με το παραμικρό βραχυκύκλωμα να πέσει άμεσα η τάση.

Σε γενικές γραμμές απ' ότι κατάλαβα @vtgian αναφέρεσαι σε μεγαλύτερες ηλικίες νηπίων κύριως. Που έχουν κατανοήσει κάπως την επικινδυνότητα των πριζων του τοίχου από την πριζα του πάγκου. 

 

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δε μιλάω για νήπια.

Όταν έχεις παιδί 10-11 μηνών και πάνω (ή να το πω αλλιώς παιδί που κινείται ελεύθερα στο χώρο), έχεις καλυμένες τις πρίζες με προστατευτικά έτσι και αλλιώς. Μπορείς όμως να αρχίσεις την εκπαίδευση  από την αρχή και ο πάγκος είναι ένα εργαλείο. Δε σημαίνει ότι επειδή το έχεις, τα αφήνεις όλα φόρα παρτίδα. Του δίνεις όμως τα εργαλεία να ανακαλύψει, περιεργαστεί, μάθει και παράλληλα όταν χρησιμοποιείς τις πρίζες του εξηγείς τι κάνεις και γιατί είμαστε προσεκτικοί. Ξεχνάμε κάτι, τον τρόπο επεξεργασίας της πληροφορίας από το μωρουδιακό κεφαλάκι. Για εμάς είναι πρίζα-βύσμα-ένωση-ρεύμα σκέψη δευτερολέπτων. Για το μωρό είναι πρίζα...wow ένα ολόκληρο κεφάλαιο. Βύσμα πρίζας...wow άλλο κεφάλαιο. Να τα ενώσεις αυτά τα δύο, αποκάλυψη!!! Είναι άλλοι οι χρόνοι τους και χρειάζονται μεγαλύτερη διάρκεια χρόνου για να εκπαιδευτούν.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, vtgian είπε:

Ο πάγκος δραστηριοτήτων έχει πολλές χρησιμότητες. Πρώτα από όλα χρησιμεύει για να καλύψει την περιέργειά του το παιδί και να διοχευτεύσει εκεί την ενέργειά του. Έπειτα για να μάθει πως λειτουργούν κάποια πράγματα. Με τον ίδιο τρόπο που δεν βάφει όλο το σπίτι αν του δώσεις τον χώρο να εκτονώσει την ανάγκη του σε ένα κομμάτι τοίχου (και επαναφέροντας το όταν πάει να απομακρυνθεί), έτσι θα ασχοληθεί με τη πρίζα του πάγκου και όχι την κανονική. Επίσης δε έχουμε απλά μια πρίζα αλλά και το βύσμα της, ώστε να μάθει ότι αυτό μπαίνει/ταιριάζει στις τρυπίτσες και όχι τα δάχτυλά του. 

Σημείωση, τα δάχτυλα στις πρίζες αποτελούν κίνδυνο μόνο αν είναι βρεγμένα. Αλλιώς δεν γίνεται επαφή. Ο βασικός κίνδυνος είναι να μη χώσει πράγματα, τα οποία θα γίνουν αγωγοί. Σε κάθε περίπτωση όμως, φροντίζουμε να έχουμε προστατευτικά στις πρίζες και ασφάλεια πίνακα ώστε με το παραμικρό βραχυκύκλωμα να πέσει άμεσα η τάση.

 

Αν και γενικά ναι, εννοείται ότι οι μπρίζες είναι καλυμμένες, ατυχήματα συμβαίνουν. Π.χ. κάποιες έχουν εκ των πραγμάτων μέσα το βύσμα της τηλεόρασης ή του λαμπατέρ. Γιατί να μάθεις το μωρό να το τραβάει ή ότι μπορεί να παίξει μαζί του; Σαφώς και το μυαλουδάκι στους 11 και 12 μήνες δε θα κάνει το συλλογισμό ότι η άλλη μπρίζα είναι κακή αλλά αυτή καλή, ή ότι η μία έχει ρεύμα και η άλλη όχι. Αν μάθει ότι το βάλε βγάλε πράγματα σε μπρίζα είναι παιχνίδι, ισχύει για όλες τις μπρίζες. Και με το μαρκαδόρο και τον τοίχο το ίδιο φυσικά μπορεί να γίνει αλλά ο μαρκαδόρος μαζεύεται, η μπρίζα όχι , και στη μία περίπτωση έχεις ένα βαμμένο τοίχο, στην άλλη ένα μωρό με ηλεκτροπληξία.

Link to comment
Share on other sites

On 12/7/2018 at 4:30 ΜΜ, marakiz είπε:

Έχει αναφερθεί ηδη πως μιλάμε για αυτήν που σπρώχνει το παιδί,  όχι τύπου στράτα. 

Μήπως και η @ΑΡΓΚ γι αυτήν μιλάει??? Δεν ξέρω αν όντως έχουν βγάλει την στράτα επικίνδυνη ή όχι πάντως εγώ την θεωρώ αρκετά επικίνδυνη! Πρώτη φορά εμένα που η μικρή μου πήγε να πάρει στράτα άρχισε να την σπρώχνει τόσο γρήγορα που αν δεν την κρατούσα θα είχε πέσει με τα μούτρα στο πάτωμα..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

18 ώρες πρίν, mama16 είπε:

Μήπως και η @ΑΡΓΚ γι αυτήν μιλάει??? Δεν ξέρω αν όντως έχουν βγάλει την στράτα επικίνδυνη ή όχι πάντως εγώ την θεωρώ αρκετά επικίνδυνη! Πρώτη φορά εμένα που η μικρή μου πήγε να πάρει στράτα άρχισε να την σπρώχνει τόσο γρήγορα που αν δεν την κρατούσα θα είχε πέσει με τα μούτρα στο πάτωμα..

Προφανώς και όταν το μωρό ξεκινά να περπατάει (και για καιρό μετά βασικά) δεν το αφήνεις χωρίς επίβλεψη. Η περπατούρα που σπρώχνεις όχι δεν έχει κριθεί από ειδικούς ως επικίνδυνη. Η στράτα πάλι που μπαίνει μέσα το μωρό δεν συστήνεται πια για πολλούς λόγους.

TmO0p3.png Ο τρόπος που μιλάμε στα παιδιά μας, γίνεται η εσωτερική τους φωνή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 χρόνο μετά...

Καλημέρα!

 

Η μικρή μας είναι 11 μηνών και έχω κάποιες απορίες για παιχνίδια και βιβλία.

 

1) Από τι ηλικία έχει νόημα να πάρουμε πολλά διαφορετικά βιβλία; Προς το παρόν έχει 2 χαρτονένια, ένα για νερό και ένα πάνινο. (Με τα δύο χαρτονένια ασχολείται κυρίως, το πάνινο μάλλον το θεωρεί κουκλάκι γιατί δεν έχει ακριβώς σχήμα βιβλίου, είναι σαν πεταλούδα με κείμενο στα φτερά) Λοιπόν αναρωτιομουν αν είναι αρκετά σε αυτή την ηλικία τα 2 που έχει, αφού απλώς γυρίζει τις σελίδες μπρος πίσω χωρίς να τις κοιτάει πολύ (εκτός από κάποιες φορές που κάνει σαν να προσπαθεί να πιάσει τα ζωάκια), ή αν θα είχε νόημα να πάρουμε κι άλλα για να κοιτάει πιο πολλές εικόνες. Δεν μπορεί όμως να γυρίσει καλά τις σελίδες πιάνει πολλές μαζί και έτσι συνήθως βλέπει μόνο την πρώτη, μετά το κλείνει και πάλι πίσω.

 

2) Με τα παιχνίδια που βάζεις τα σχήματα σε τρύπες και αυτά που περνάς τις κουλούρες, πότε αρχίζουν να παίζουν κανονικά; Γιατί όσο κι αν της τα δείχνουμε, θέλει απλώς να βγάζει τα σχήματα από το κουτί (πετάει το καπάκι παραδίπλα σαν να μην την ενδιαφέρει) και τις κουλούρες απ'το στύλο και απλως τα τρώει ή τα χτυπάει μεταξύ τους. 

 

3) Με τι άλλο μπορεί να παίξει σε αυτή την ηλικία; Δεν μπουσουλαει ούτε σηκώνεται ούτε προσπαθεί για κάτι από τα δύο και έτσι βαριέται πολύ. Έχει πολλά κουκλάκια (μερικά με κουδουνιστρα) με τα οποία παίζει λίγο και βαριέται και 2-3 παιχνίδια με κουμπιά που κάνουν μουσικη και μιλάνε τα οποία εκτιμησε τις τελευταίες μέρες κάπως. Γενικώς θέλει απλά να κρατάει κάτι (συνήθως το τηλεκοντρόλ ή κάτι μικρές φιγουριτσες μεγέθους πλειμομπιλ), να τα τρώει, να τα χτυπάει μεταξύ τους και αν κάθεται στο καρεκλακι να τα πετάει κάτω κ να τα κοιτάει μετά. Κυρίως τόσο μικρά αντικείμενα θέλει, τα μεγάλα παιχνίδια δεν τα πολυθελει, μπορεί να κάτσει ώρες να κρατάει φιγουριτσες και αλίμονο αν της τα πάρεις!

 

Επεξεργάστηκαν by little lamb
Link to comment
Share on other sites

Ισως επαιρνα κανα δυο βιβλία ακομη, ένα με κουμπιά με ήχους, κ ενα που τραβάς κ εμφανίζονται εικόνες, η με διάφορες υφες

Έχει χρόνο ακόμη να μαθει για τα παιχνίδια με τα σχηματα

Ο γιος μου στον χρονο έπαιζε πολύ με ένα τραπέζι δραστηριοτήτων, ενώ στην κορη μου αρεζε ένα αυτοκινητάκι που κάνεις με τα πόδια, κ ειχε κουμπιά με ήχο. Κ στα δυο αρεζαν πολύ οι μπάλες. Κουκλακι με ήχους. Κ καποια αυτοκινητάκι η αλλού είδους παιχνίδια που κινούνταν, το άφηνες κ εκανε κάποια απόσταση μόνο 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 30 λεπτά , little lamb είπε:

1) Από τι ηλικία έχει νόημα να πάρουμε πολλά διαφορετικά βιβλία; Προς το παρόν έχει 2 χαρτονένια, ένα για νερό και ένα πάνινο. (Με τα δύο χαρτονένια ασχολείται κυρίως, το πάνινο μάλλον το θεωρεί κουκλάκι γιατί δεν έχει ακριβώς σχήμα βιβλίου, είναι σαν πεταλούδα με κείμενο στα φτερά) Λοιπόν αναρωτιομουν αν είναι αρκετά σε αυτή την ηλικία τα 2 που έχει, αφού απλώς γυρίζει τις σελίδες μπρος πίσω χωρίς να τις κοιτάει πολύ (εκτός από κάποιες φορές που κάνει σαν να προσπαθεί να πιάσει τα ζωάκια), ή αν θα είχε νόημα να πάρουμε κι άλλα για να κοιτάει πιο πολλές εικόνες. Δεν μπορεί όμως να γυρίσει καλά τις σελίδες πιάνει πολλές μαζί και έτσι συνήθως βλέπει μόνο την πρώτη, μετά το κλείνει και πάλι πίσω.

Μπορείτε να πάρετε βιβλία με πολύ χοντρό χαρτόνι. Το κακό είναι ότι αυτά τρώγονται. Δεν ξέρω αν υπάρχουν μη φαγώσιμα! 

 

πρίν από 31 λεπτά , little lamb είπε:

2) Με τα παιχνίδια που βάζεις τα σχήματα σε τρύπες και αυτά που περνάς τις κουλούρες, πότε αρχίζουν να παίζουν κανονικά; Γιατί όσο κι αν της τα δείχνουμε, θέλει απλώς να βγάζει τα σχήματα από το κουτί (πετάει το καπάκι παραδίπλα σαν να μην την ενδιαφέρει) και τις κουλούρες απ'το στύλο και απλως τα τρώει ή τα χτυπάει μεταξύ τους. 

Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς έπαιξε κανονικά με αυτά ο δικός μου, είχαμε διάφορες τέτοιες μορφές παιχνιδιών, σίγουρα μετά τον χρόνο αλλά όχι πολύ μετά. δηλαδή 15-16 μηνών πλέον έπαιζε άνετα με αυτά. 

 

πρίν από 32 λεπτά , little lamb είπε:

3) Με τι άλλο μπορεί να παίξει σε αυτή την ηλικία; Δεν μπουσουλαει ούτε σηκώνεται ούτε προσπαθεί για κάτι από τα δύο και έτσι βαριέται πολύ. Έχει πολλά κουκλάκια (μερικά με κουδουνιστρα) με τα οποία παίζει λίγο και βαριέται και 2-3 παιχνίδια με κουμπιά που κάνουν μουσικη και μιλάνε τα οποία εκτιμησε τις τελευταίες μέρες κάπως. Γενικώς θέλει απλά να κρατάει κάτι (συνήθως το τηλεκοντρόλ ή κάτι μικρές φιγουριτσες μεγέθους πλειμομπιλ), να τα τρώει, να τα χτυπάει μεταξύ τους και αν κάθεται στο καρεκλακι να τα πετάει κάτω κ να τα κοιτάει μετά. Κυρίως τόσο μικρά αντικείμενα θέλει, τα μεγάλα παιχνίδια δεν τα πολυθελει, μπορεί να κάτσει ώρες να κρατάει φιγουριτσες και αλίμονο αν της τα πάρεις!

μαλακά ή μεγάλα τουβλάκια αρχίσαμε εμείς περίπου στον χρόνο. σε αυτή τη φάση πάντως εγώ θα επέμενα κυρίως στο να δώσω κίνητρα για κίνηση και όχι κάτι άλλο. δηλαδή να μην είναι στο καρεκλάκι παρά μόνο για φαγητό, να κάθεται στο πάτωμα ή το κρεβάτι για να έχει κίνητρο να πιαστέι. να είναι κάποιο παιχνίδι μακριά ή ακουμπισμένο σε ένα τραπεζάκι για να έχει κίνητρο να το πιάσει. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, vicky86 είπε:

γιος μου στον χρονο έπαιζε πολύ με ένα τραπέζι δραστηριοτήτων, ενώ στην κορη μου αρεζε ένα αυτοκινητάκι που κάνεις με τα πόδια, κ ειχε κουμπιά με ήχο. Κ στα δυο αρεζαν πολύ οι μπάλες. Κουκλακι με ήχους. Κ καποια αυτοκινητάκι η αλλού είδους παιχνίδια που κινούνταν, το άφηνες κ εκανε κάποια απόσταση μόνο 

 

Τα πρώτα προϋποθέτουν να στέκεται όρθια χωρίς να την κρατάμε και γενικώς καλύτερη κίνηση, που δεν το έχει. Παιχνίδια που κουνιούνται ή κινούνται (με ροδάκινα πχ) έχει, αλλά δεν παίζει έτσι, μόνο τα περιεργάζεται, τα χτυπάει ή τα τρώει!

 

Just now, Έσπερος είπε:

Μπορείτε να πάρετε βιβλία με πολύ χοντρό χαρτόνι. Το κακό είναι ότι αυτά τρώγονται. Δεν ξέρω αν υπάρχουν μη φαγώσιμα! 

 Τέτοια είναι τα δύο που έχουμε, απλώς αναρωτιεμαι αν έχει νόημα να πάρουμε κι άλλα. Όποτε πάω να εξηγήσω τι βλέπουμε δεν κάθεται, γυρνάει τις σελίδες. (Δεν με παραξενευει αυτό, απλά δεν ξέρω αν καταλαβαίνει τι βλέπει ή δεν θα της κάνει καμία διαφορά αν είναι άλλο βιβλίο ή το ίδιο, αν απλά θέλει να γυρνάει σελίδες)

 

Just now, Έσπερος είπε:

σε αυτή τη φάση πάντως εγώ θα επέμενα κυρίως στο να δώσω κίνητρα για κίνηση και όχι κάτι άλλο. δηλαδή να μην είναι στο καρεκλάκι παρά μόνο για φαγητό, να κάθεται στο πάτωμα ή το κρεβάτι για να έχει κίνητρο να πιαστέι. να είναι κάποιο παιχνίδι μακριά ή ακουμπισμένο σε ένα τραπεζάκι για να έχει κίνητρο να το πιάσει. 

 

Κάτω κάθεται σχεδόν συνέχεια, δίπλα στο τραπεζάκι και το καναπέ αλλά δεν προσπαθεί να σηκωθεί, μόνο αν τη βάλουμε εμείς όρθια κρατιέται ή στηρίζεται με την κοιλιά. Τα παιχνίδια όταν δεν τα φτάνει σκύβει ή ξαπλώνει να τα φτάσει ή τεντωνεται προς το τραπεζάκι, αλλά επειδή δεν προχωράει/δεν φτάνει τελικά κλαίει!

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

Κάτω κάθεται σχεδόν συνέχεια, δίπλα στο τραπεζάκι και το καναπέ αλλά δεν προσπαθεί να σηκωθεί, μόνο αν τη βάλουμε εμείς όρθια κρατιέται ή στηρίζεται με την κοιλιά. Τα παιχνίδια όταν δεν τα φτάνει σκύβει ή ξαπλώνει να τα φτάσει ή τεντωνεται προς το τραπεζάκι, αλλά επειδή δεν προχωράει/δεν φτάνει τελικά κλαίει!

Ετσι ομως θα αποκτήσει το κινητρο. Μπορει να γκρινιαζει στην αρχη, οπως θα εκανε λογικα κ με την ασκηση μπρουμυτα, ομως σιγα σιγα θα καταλαβει οτι μπορει μονη της. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, little lamb είπε:

Καλημέρα!

 

Η μικρή μας είναι 11 μηνών και έχω κάποιες απορίες για παιχνίδια και βιβλία.

 

1) Από τι ηλικία έχει νόημα να πάρουμε πολλά διαφορετικά βιβλία; Προς το παρόν έχει 2 χαρτονένια, ένα για νερό και ένα πάνινο. (Με τα δύο χαρτονένια ασχολείται κυρίως, το πάνινο μάλλον το θεωρεί κουκλάκι γιατί δεν έχει ακριβώς σχήμα βιβλίου, είναι σαν πεταλούδα με κείμενο στα φτερά) Λοιπόν αναρωτιομουν αν είναι αρκετά σε αυτή την ηλικία τα 2 που έχει, αφού απλώς γυρίζει τις σελίδες μπρος πίσω χωρίς να τις κοιτάει πολύ (εκτός από κάποιες φορές που κάνει σαν να προσπαθεί να πιάσει τα ζωάκια), ή αν θα είχε νόημα να πάρουμε κι άλλα για να κοιτάει πιο πολλές εικόνες. Δεν μπορεί όμως να γυρίσει καλά τις σελίδες πιάνει πολλές μαζί και έτσι συνήθως βλέπει μόνο την πρώτη, μετά το κλείνει και πάλι πίσω.

 

2) Με τα παιχνίδια που βάζεις τα σχήματα σε τρύπες και αυτά που περνάς τις κουλούρες, πότε αρχίζουν να παίζουν κανονικά; Γιατί όσο κι αν της τα δείχνουμε, θέλει απλώς να βγάζει τα σχήματα από το κουτί (πετάει το καπάκι παραδίπλα σαν να μην την ενδιαφέρει) και τις κουλούρες απ'το στύλο και απλως τα τρώει ή τα χτυπάει μεταξύ τους. 

 

3) Με τι άλλο μπορεί να παίξει σε αυτή την ηλικία; Δεν μπουσουλαει ούτε σηκώνεται ούτε προσπαθεί για κάτι από τα δύο και έτσι βαριέται πολύ. Έχει πολλά κουκλάκια (μερικά με κουδουνιστρα) με τα οποία παίζει λίγο και βαριέται και 2-3 παιχνίδια με κουμπιά που κάνουν μουσικη και μιλάνε τα οποία εκτιμησε τις τελευταίες μέρες κάπως. Γενικώς θέλει απλά να κρατάει κάτι (συνήθως το τηλεκοντρόλ ή κάτι μικρές φιγουριτσες μεγέθους πλειμομπιλ), να τα τρώει, να τα χτυπάει μεταξύ τους και αν κάθεται στο καρεκλακι να τα πετάει κάτω κ να τα κοιτάει μετά. Κυρίως τόσο μικρά αντικείμενα θέλει, τα μεγάλα παιχνίδια δεν τα πολυθελει, μπορεί να κάτσει ώρες να κρατάει φιγουριτσες και αλίμονο αν της τα πάρεις!

 

1)τα βιβλια εμεις τα διαβαζουμε μαζι αλλιως γυρναει μια σελιδα και το αφηνει. Και ο μεγαλος δεν θυμαμαι να απασχολειται μονος του με τα βιβλια τουλαχιστον μεχρι τα 2. Μπορειτε να παρετε κι αλλα αλλά να τα διαβαζετε μαζι.

2)αυτο το παιχνιδι ειναι λιγο νωρις να το κανει αλλα αντι γι'αυτο θα μπορουσες να 

3)δινεις καποια δοχειο με μικρο στομιο (οπως ειναι το βαζο) και αντικειμενα που μπαινοβγαινουν για να απασχοληθει. Γενικως σε αυτες τις μικρες ηλικιες πιο ενδιαφεροντα θεωρω οτι ειναι τα πραγματα της κουζινας ταπερ, δοχεια που ανοιγουν και κλεινουν, κανενα παραξενο εργαλειο κλπ παρα τα παιχνιδια :wink:

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

3)δινεις καποια δοχειο με μικρο στομιο (οπως ειναι το βαζο) και αντικειμενα που μπαινοβγαινουν για να απασχοληθει. Γενικως σε αυτες τις μικρες ηλικιες πιο ενδιαφεροντα θεωρω οτι ειναι τα πραγματα της κουζινας ταπερ, δοχεια που ανοιγουν και κλεινουν, κανενα παραξενο εργαλειο κλπ παρα τα παιχνιδια 

Ναι αυτό ήθελα να γράψω κι εγώ, σ αυτήν την ηλικία ενδιαφέρει πιο πολύ η εξερεύνηση του χώρου και των αντικειμένων. 

Το πρώτο παιχνίδι που ρίχνεις πράγματα μέσα που έπαιξε ο δικός μου, ήταν ένα γουρουνάκι σαν κουμπαράς που έριχνες μεγάλες τάπες, ήταν ευκολότερο φυσικά από τους κύβους διαφόρων σχημάτων. μ αυτό έπαιζε σίγουρα στον χρόνο. θυμάμαι όμως, ότι πέρσι μετά το Πάσχα που ήταν 16 μηνών, κάτι γείτονες μας έφεραν από το χωριό τους που είχαν φυλαγμένα παιχνίδια, μεταξύ των οποίων ήταν άλλο ένα κουτί με σχήματα, ο κώνος με τις κουλούρες και κάποια βιβλία της σειράς του Σποτ, που ανοίγεις εικόνες να δεις τι κρύβεται πίσω. Τότε λοιπόν θυμάμαι ότι για το κουτί με τα σχήματα είχα πει ότι ήταν ακριβώς στην κατάλληλη στιγμή γιατί ήδη έπαιζε άνετα με τα αντίστοιχα δικά μας παιχνίδια. τις κουλούρες τότε τις κατάλαβε αμέσως πως πρέπει να παίζει, ενώ τα βιβλιαράκια του πήρε λίγο καιρό. Άρα μέσα στους επόμενους μήνες, κ η μικρή σου @little lamb θα αρχίσει να ασχολείται "κανονικά" με αυτά τα παιχνίδια. Για τα βιβλία τώρα, με ανακουφίζει αυτό που λέει η @Sentir, γιατί κι ο δικός μου πρόσφατα κάθεται να δούμε μαζί βιβλία και να τα διαβάσω κανονικά, πριν τα ξεφύλλιζε μόνος του κ εστίαζε σε ό,τι ήθελε ή σε μια γενική περιγραφή,και αναρωτιόμουν αν έκανα κάτι λάθος. είναι καλή άσκηση για τα χέρια να γυρίζει σελίδες, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να της παρετε πολλά βιβλία γιατί θα διαλυθούν. καλύτερα αυτά που έχετε για αρχή. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Για τα βιβλία τώρα, με ανακουφίζει αυτό που λέει η @Sentir, γιατί κι ο δικός μου πρόσφατα κάθεται να δούμε μαζί βιβλία και να τα διαβάσω κανονικά, πριν τα ξεφύλλιζε μόνος του κ εστίαζε σε ό,τι ήθελε ή σε μια γενική περιγραφή,και αναρωτιόμουν αν έκανα κάτι λάθος.

Aπ'οτι φαινεται καταλαβες το αντιθετο. Μεχρι τα 2 δεν καθοταν μονος του με τα βιβλια, ηθελε να τα διαβαζουμε μαζι. Μετα τα 2 αρχισε να παιρνει μονος του να τα ξεφυλλιζει. Αλλα και ο μικρος τωρα (13 μην) γυρναει μια σελιδα και το παραταει. Τωρα τελευταια αρχισε να διαλεγει και ερχεται και μου το φερνει να το διαβασουμε.

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Aπ'οτι φαινεται καταλαβες το αντιθετο. Μεχρι τα 2 δεν καθοταν μονος του με τα βιβλια, ηθελε να τα διαβαζουμε μαζι. Μετα τα 2 αρχισε να παιρνει μονος του να τα ξεφυλλιζει. Αλλα και ο μικρος τωρα (13 μην) γυρναει μια σελιδα και το παραταει. Τωρα τελευταια αρχισε να διαλεγει και ερχεται και μου το φερνει να το διαβασουμε.

κατάλαβα ότι ήθελε να τα κοιτάτε αλλά δεν περίμενε υπομονετικά να διαβάσετε ολόκληρο το βιβλίο και κοιτούσε μόνο αυτά που ήθελε. 

βιάστηκα να μου φύγει το άγχος ότι κάτι είχα κάνει λάθος! χαχαχαχα Γιατί είναι λίγος καιρός που κάθεται να περιμένει να του διαβάσω όλη τη σελίδα! 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...