Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

.... Έκλεισα ραντεβού με το νέο κεντρο και ο Θεός βοηθός. Στη μικρη δε λέω εννοείται τίποτα για την πρώτη μας λογοθεραπευτρια, θα της πω ότι πάμε να παίξουμε σε μια κυρία και ότι γίνει. Στην πρώτη θα βρω δικαιολογίες για κάνα μήνα και βλέπουμε.. Και ο Θεός βοηθός.! Πάω βάσει ένστικτου καθαρά χωρίς Καμμια λογική χωριε βοήθεια από το μυαλό καθόλου και μπιρει να με διαψεύσει το ένστικτο. Πάντως με τρώει καιρό όλο αυτό κι αν δε ρισκάρω θα σκάσω. 

Σας έπρηξα... 

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Νεφέλη μου, διαβάζω τα ποστ σου μήπως μπορέσω να σε βοηθήσω. 

Ήθελα να σε ρωτήσω,  πώς πήγες αρχικά σε αυτήν την πρώτη λογοθεραπεύτρια ? κατόπιν σύστασης ? 

εμένα κ τα δύο μου παιδιά έχουν κάνει λογοθεραπεία, ο ένας για τραυλισμό και ο άλλος για άρθρωση όπως η δική σου. 

Ο τραυλισμός θεραπεύτηκε ως εκ θαύματος, στην κυριολεξία, μέσα σε ένα μήνα. 

Για την άρθρωση, κάναμε 6 μήνες με θεαματικότατα αποτελέσματα. Αλλά ο γιος μου ήταν μεγαλύτερος, δλδ ήταν στο νηπιαγωγειο, στα 5 του. Και ναι, έκανε ασκήσεις με την γλώσσα, που λογικά δεν του άρεσαν. Τραγούδια δεν έκαναν. Έκαναν όμως λέξεις όμως με συνδυασμούς δύσκολους. 

Εγώ είχα πάει σε τρία κέντρα για να αποφασίσω πάντως, για να έχω μέτρο σύγκρισης όχι για το αποτέλεσμα (εννοείται) αλλά βάσει ενστίκτου πιο πολύ και συνδυασμού ποιο ταιριάζει περισσότερο σε εμένα αλλά και στο παιδί. Δες και το άλλο κέντρο που κανόνισες. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε ευχαριστώ... Πήγα συστημένη από μια γνωστή μου που είχε σοβαρό πρόβλημα ο μικρός της νοητικό όμως και τον βοήθησε μου είπε πολύ. Είναι ένα μικρό μικρό κέντρο που ξεκίνησε μεγάλο, έγινε μικρό και ξανά μεγαλώνει τώρα κτιριακα. Εκεί που πηγαίναμε εμείς ήταν κάπως κλεισούρα.. Διαφήμιση δεν κάνει, άλλες συστάσεις δεν έχω.. Πτυχία έχω δει.. Βέβαια παιδιά δεν Ειχ ποτέ ίσως επειδή πηγαίναμε πρωί? Επίσης η συγκεκριμένη ασχολείται πολύ κ με παιδιά με μαθησιακα. Μεγαλύτερες ηλικίες δλδ. Τι να πω.. Θα πάω εκεί και ότι γίνει. Αυτή καλή μου ακούστηκε στο τηλ αλλά αυτό δε μου λέει απολύτως τίποτα. Εκείνη είναι σίγουρη ότι η κόρη μου θα έρχεται και θα φέυγει χαρούμενη... Τι να πω.. Από εκείνη δεν έχω συστάσεις. Διαβάζω κριτικές στο ίντερνετ όμως. Αλλά δεν ξέρω και αν είναι και αληθείς. Είναι μεγάλο κέντρο όμως σχετικά με περισσότερο προσωπικό και οργανωμένο μέσα. Μου είπε πως μπορώ να βιντεοσκοπώ και τις συναντήσεις μας. Τι να πω.. Θα πάω και ότι γίνει. 

Ποτέ λέτε θα καταλάβω κάτι? Εκείνη είπε σε 3 φορές θα δω. Εμένα λίγο μου φαίνεται 3 φορές μόνο. 

 

Συστημένη πάντως δεν έχω έχω βρει. Και ο παιδίατρος που μου σύστησε 2 η μια είναι πολύ μακριά και η άλλη πελάτισσα του απλώς δεν ξέρει δουλειά της. Άρα στον αέρα... 

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πρίν, Nefeli2014 είπε:

........

Ποτέ λέτε θα καταλάβω κάτι? Εκείνη είπε σε 3 φορές θα δω. Εμένα λίγο μου φαίνεται 3 φορές μόνο. 

 

Συστημένη πάντως δεν έχω έχω βρει. Και ο παιδίατρος που μου σύστησε 2 η μια είναι πολύ μακριά και η άλλη πελάτισσα του απλώς δεν ξέρει δουλειά της. Άρα στον αέρα... 

Και μένα 3 φορές μου φαίνεται λίγο. Αλλά αν κάνουν μάθημα στον ίδιο φθόγγο αυτές τις 3 φορές, ενδεχομένως να καταλάβεις κάτι. Δεν ξέρω και το σύστημα του κάθε λογοθεραπευτή ποιο είναι. Εμάς πάντως, στον μικρό μου που είχε θέμα άρθρωσης,  του έκανε ας πούμε 2 φορές μάθημα στο "ξ", πάρα πολλές λέξεις που περιέχουν το ξ, και εννοείται και δουλειά στο σπίτι μαζί μου,  επανάληψη κάθε μέρα όλες αυτές τις λέξεις. Μετά την επόμενη εβδομάδα είχαμε το "σ",  το ίδιο κ.ο.κ. Το ρ ήταν το πιο δύσκολο. Επίσης μία φορά στους 2 μήνες περίπου, είχαμε να μάθουμε και μία μικρή ιστορία που περιείχε κυρίως λέξεις με τους φθόγγους που είχαμε κάνει, κάτι σαν επανάληψη. Αυτό το μάθαινε σχεδόν απέξω, τόσες φορές που την είχαμε πει. 

Το παιδί μου στο νήπιο ξεκίνησε λέγοντας την γιαγιά "ζαζά", σου λέω μία λέξη ενδεικτικά. Κατόπιν συστάσεως της νηπιαγωγού ξεκινήσαμε λογοθεραπεία φεβρουάριο και τον ιούλιο, με 2 συνεδρίες την εβδομάδα, το παιδί είχε "καθαρίσει" εντελώς. Και δεν νομίζω ότι θα "καθάριζε" ούτως ή άλλως, λόγω ηλικίας και συναναστροφής με τα άλλα παιδάκια εννοώ, ίσως να είχαμε μία μικρή βελτίωση μόνο. 

Και επίσης βασικό, την αγαπούσε πολύ την λογοθεραπεύτριά του. Στα ΣΟΣ η χημεία μεταξύ τους.

Προνήπιο δεν θα πάει τώρα η κόρη σου ? Εννοείται ότι τα παιδάκια  αυτής της ηλικίας θα μιλάνε πιο καθαρά εκεί, κ λογικά θα έχει και καλύτερα "ακούσματα". Γιατί τα παιδιά μιμούνται.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Να παρέμβω στο θέμα και να πω ότι κι εγώ προβληματίζομαι για το κέντρο που πάμε... Με την λογοθεραπεύτρια κυρίως είχα θέμα. Να σημειώσω ότι από ένστικτο δεν ήθελα να πάω στο κέντρο αυτό, αλλά ο σύζυγος ήταν κάθετος για τους δικούς του λόγους ευκολίας... Τεσπα, έκανε ο μικρός 5 ετών λογοθεραπεία μια χρονιά για θέματα άρθρωσης και όχι μόνο. Στην άρθρωση πραγματικά είδαμε πρόοδο. Είπε καθαρά το σ, τα συμπλέγματα στ, κλπ. Δεν έχει τελειώσει το θέμα άρθρωση ακόμη. Βέβαια, στην αξιολόγηση που ζητήσαμε, οι κυρίες του κέντρου έγραψαν ότι ο χαρακτήρας του παιδιού εμποδίζει την εξέλιξή του. Με λίγα λόγια. ότι φταίει αυτός που δεν προχωρά όσο θα έπρεπε. Να σημειώσω κάτι που με απασχολεί πολύ έντονα. Σταματήσαμε τον Αύγουστο εννοείται, εδώ και 40 μέρες βασικά. Και ξαφνικά εδώ και 10-15 μέρες ο μικρός 5 ετών άρχισε και πάλι μα ψευδίζει, αντί να λέει π.χ. ο πατέρας, λέει ο πατέραφ. Όταν τον διορθώνω, το λέει σωστά, βέβαια. Ποια δουλειά σωστή έγινε, αν ο μικρός έχει πισωγύρισμα; Έχει τύχει σε κάποιον; Να σημειώσω ότι εκτός από 10 φωτοτυπίες με λεξούλες, που κάναμε εξάσκηση, δεν είχα καμιά άλλη ενημέρωση για το πώς να βοηθήσω το παιδί στο σπίτι. Θα ήθελα την άποψή σας. Α, να σημειώσω ότι αν αλλάξω κέντρο, δεν θα χρειαστώ καμία δικαιολογία.....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και  για το πισωγύρισμα αλλά κυρίως για όλα τα άλλα που γράφεις θα έλεγα κι εγώ να αλλάξεις κέντρο. Εμένα δε μου έδωσε τίποτα για το καλοκαίρι, μου είπε απλώς να περάσω καλά μαζί της... Γενικά ασκήσεις σπάνια μου έδινε, ήταν νωρίς μου ελεγε. Επίσης ήταν να αρχιζαμε κανονικά από βδομάδα αλλά δε με έχει πάρει ούτε ένα τηλ. Δε θα πρεπε? Πάντως εγω ξεκινάω στο νέο κεντρο από βδομάδα. 

 

Το πισωγύρισμα δε το καταλαβαίνω ούτε κι εγώ. Έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω γιατί, αν ξέρει κάποια μαμά εδώ να μας πει. Αν της έχει τύχει. Έτσι στα καλά καθούμενα? Μήπως, σκέφτομαι, έπρεπε να πάρετε ασκήσεις κι άλλες μαζί σας. Γιατί δεν την καλείς να το συζητησεις μαζί της? Την πήρες μηπως? Επίσης όταν λένε χαραξτητας, δηλαδή το χαρακτήρα έχει? Δύσκολο στο να μάθει? Είναι ατίθασος ας πούμε? Παίζει ναι μεν ρόλο αλλά δεν ξέρω αν το γράφουν για να καλύψουν δικές τους αδυναμίες. Όπως και να χει πάτε κάπου αλλού αλλά να μιλήσεις με αυτή να δούμε πως θα στο αιτιολογησει..

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

Just now, Nefeli2014 είπε:

Και  για το πισωγύρισμα αλλά κυρίως για όλα τα άλλα που γράφεις θα έλεγα κι εγώ να αλλάξεις κέντρο. Εμένα δε μου έδωσε τίποτα για το καλοκαίρι, μου είπε απλώς να περάσω καλά μαζί της... Γενικά ασκήσεις σπάνια μου έδινε, ήταν νωρίς μου ελεγε. Επίσης ήταν να αρχιζαμε κανονικά από βδομάδα αλλά δε με έχει πάρει ούτε ένα τηλ. Δε θα πρεπε? Πάντως εγω ξεκινάω στο νέο κεντρο από βδομάδα. 

 

Το πισωγύρισμα δε το καταλαβαίνω ούτε κι εγώ. Έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω γιατί, αν ξέρει κάποια μαμά εδώ να μας πει. Αν της έχει τύχει. Έτσι στα καλά καθούμενα? Μήπως, σκέφτομαι, έπρεπε να πάρετε ασκήσεις κι άλλες μαζί σας. Γιατί δεν την καλείς να το συζητησεις μαζί της? Την πήρες μηπως? Επίσης όταν λένε χαραξτητας, δηλαδή το χαρακτήρα έχει? Δύσκολο στο να μάθει? Είναι ατίθασος ας πούμε? Παίζει ναι μεν ρόλο αλλά δεν ξέρω αν το γράφουν για να καλύψουν δικές τους αδυναμίες. Όπως και να χει πάτε κάπου αλλού αλλά να μιλήσεις με αυτή να δούμε πως θα στο αιτιολογησει..

Αυτό με τον χαρακτήρα δεν το δέχομαι, δεν το λες για ένα παιδί. Είναι σαν να λες ότι φταίνε οι γονείς του. Ατίθασο το παιδί δεν είναι καθόλου, ίσα-ίσα. Εϊναι ένα πολύ ευχάριστο παιδί αν και έχει τις δυσκολίες του. Όταν πιέζεται, φυσικά, δεν υπακούει σε ό,τι του λες με την πρώτη. 

Αυτό με το πισωγύρισμα δείχνει ότι δεν έχει εμπεδώσει ό,τι έμαθε; Δεν ξέρω.Θα ήθελα κι εγώ να  ξέρει κάποιος να μας πει. Το θέμα είναι ότι το κέντρο στο οποίο θα ήθελα να πάμε γιατί έχω εμπιστοσύνη στον ιδιοκτήτη είναι ένα μεγάλο κέντρο μισή ώρα με το αυτοκίνητο  τουλάχιστον από εδώ που μένουμε. Ο μικρός χρειάζεται και εργοθεραπεία και ξέρω ότι εκεί είναι τοπ στον τομέα αυτό...Για την λογοθεραπεία δεν ξέρω τι δουλειά κάνουν και ποια χημεία θα έχει με την όποια λογοθεραπεύτρια. 

Εμάς μας πήραν και μας είπαν να πάμε την Δευτέρα, οπότε θα πάω, θα τα πω, θα δω τι θα μου πει και βλέποντας και κάνοντας. 'Εχουμε ήδη αλλάξει κέντρο πριν ένα χρόνο... γιατί  δεν γινόταν σωστή δουλειά. 

Link to comment
Share on other sites

Σου εύχομαι καλή τύχη.. Δεν ξέρω αν εσύ είσαι πελαγωμενη, εγώ είμαι πάντως πάρα πολύ και ελπίζω να βρεθεί ο άνθρωπος που μας ταιριάζει. 

Σχετικά με το χαρακτήρα, εγώ απλώς το βλέπω από την πλευρά της παιδαγωγού.δηλαδη εγώ προσωπικά έχω μαθητές πάρα πολύ κουραστικους που είναι ώρες ώρες σα να παλευω με θηρια. Δεν βελτιώνονται πάρα πολύ πάρα μόνο αν βοηθήσουν και οι γονείς. Πχ να έχουν καλύτερη συμπεριφορά, να είναι πιο κατά δεκτικοί στα πρέπει της τάξης. Βέβαια εδώ έχουμε να κάνουμε με μωρά κι εδώ είναι που παιδεύει το πράμα και μπερδεύει. Δε ξέρω αν τα έβαλαν μαζί σου έμμεσα, ούτε δικαιολογώ απλώς εξηγώ πως αν εμένα μου το έλεγαν πως θα σκεφτόμουν. Γιατί πχ και εμένα η δικιά μου είναι παιδί σχετικά δυσπροσιτο. Μέχρι να προσαρμοστεί που αμφιβάλλω αν προσοαρμοστηκε εκεί ποτέ, πήρε μήνες. Αυτό μας πήγαινε αργά. Το έβλεπα κι εγώ δηλαδή. Δε μου το έγραψαν σε Καμμια αξιολόγηση, το είχαμε όμως συζητήσει και συμφωνούσα. Και γιαυτό αναρωτήθηκα αν ήταν η ηλικία της τέτοια η απλώς η χημεία μεταξύ τους. 

Παντως όπως και να χει εγώ πιστεύω έκανες καλά. Οι μαμάδες από ένστικτο και μόνο αφουγκραζομαστε συνήθως αν κάτι δε πάει καλά. 

Εγώ τώρα ψάχνω όλα τα αρνητικά της προηγούμενης για να προχωρήσω παρακάτω... 

Να σου ζήσει ο γιος και καλή αρχή σε όλα :)

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

Just now, Nefeli2014 είπε:

Σου εύχομαι καλή τύχη.. Δεν ξέρω αν εσύ είσαι πελαγωμενη, εγώ είμαι πάντως πάρα πολύ και ελπίζω να βρεθεί ο άνθρωπος που μας ταιριάζει. 

Σχετικά με το χαρακτήρα, εγώ απλώς το βλέπω από την πλευρά της παιδαγωγού.δηλαδη εγώ προσωπικά έχω μαθητές πάρα πολύ κουραστικους που είναι ώρες ώρες σα να παλευω με θηρια. Δεν βελτιώνονται πάρα πολύ πάρα μόνο αν βοηθήσουν και οι γονείς. Πχ να έχουν καλύτερη συμπεριφορά, να είναι πιο κατά δεκτικοί στα πρέπει της τάξης. Βέβαια εδώ έχουμε να κάνουμε με μωρά κι εδώ είναι που παιδεύει το πράμα και μπερδεύει. Δε ξέρω αν τα έβαλαν μαζί σου έμμεσα, ούτε δικαιολογώ απλώς εξηγώ πως αν εμένα μου το έλεγαν πως θα σκεφτόμουν. Γιατί πχ και εμένα η δικιά μου είναι παιδί σχετικά δυσπροσιτο. Μέχρι να προσαρμοστεί που αμφιβάλλω αν προσοαρμοστηκε εκεί ποτέ, πήρε μήνες. Αυτό μας πήγαινε αργά. Το έβλεπα κι εγώ δηλαδή. Δε μου το έγραψαν σε Καμμια αξιολόγηση, το είχαμε όμως συζητήσει και συμφωνούσα. Και γιαυτό αναρωτήθηκα αν ήταν η ηλικία της τέτοια η απλώς η χημεία μεταξύ τους. 

Παντως όπως και να χει εγώ πιστεύω έκανες καλά. Οι μαμάδες από ένστικτο και μόνο αφουγκραζομαστε συνήθως αν κάτι δε πάει καλά. 

Εγώ τώρα ψάχνω όλα τα αρνητικά της προηγούμενης για να προχωρήσω παρακάτω... 

Να σου ζήσει ο γιος και καλή αρχή σε όλα :)

Κι εγώ εννοείται ότι είμαι πελαγωμένη για πολλούς λόγους και όχι μόνο για το παιδί. Πέρυσι είδα αρκετά κέντρα, κάποια τα απέρριψα, άλλα μου άρεσαν αλλά ήταν μακριά. Διαλέξαμε αυτό γιατί επέμενε ο σύζυγος, αλλά και πάλι δεν είμαι ικανοποιημένη, εγώ ως άνθρωπος. Συν και κάτι άλλο, πέρυσι είχε μια εργοθεραπεύτρια πολύ καλή που τον προσέγγιζε πολύ καλά και είχαν καλή χημεία. Φέτος όμως έφυγε, οπότε θα έχει άλλη που δεν την ξέρω τι κάνει. Πάντως, αφού δεν επικοινώνησα ακόμη με άλλο κέντρο, θα συνεχίσω στο περσινό προς το παρόν. Με καίει όμως το πισωγύρισμα και θα ήθελα να έχω μια ειλικρινή απάντηση. Θα έχω όμως;

Σχετικά με τον χαρακτήρα, να πεις για έναν έφηβο, είναι ο χαρακτήρας του, άντε να το πεις. Για ένα 5χρονο όμως, τι να πεις; Κι εγώ ως εκπαιδευτικός μιλάω. Έχω τάξεις που θεωρούνται κακές από κάποιους συναδέρφους και οι μαθητές προβληματικοί. Ενώ όμως στον έναν εκπαιδευτικό συμπεριφέρονται άσχημα, εγώ έχω τον τρόπο τις περισσότερες φορές και τους ελέγχω. Εκτός από συγκεκριμένες ιδιαίτερες περιπτώσεις. Άρα δεν μπορεί να μιλά κανείς για χαρακτήρα παιδιού, αλλά μάλλον για τον χαρακτήρα του εκπαιδευτικού.

Καλή αρχή και σε εσάς!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο θέμα χαρακτήρα , το ερμηνεύω ότι είναι σταθερός και πεισματάρης. 

Για να είμαστε όμως ειλικρινείς και οι πιο ιδιότροποι άνθρωποι έμαθαν πράγματα και δέχτηκαν πιο εύκολα πίεση από δασκάλους που αγάπησαν. 

Επομενως η χημεία όταν έχουμε να δουλέψουμε «προβληματάκια» μικρά και μεγάλα είναι πολύ βασική. 

Το πισωγύρισμα θα το συζητούσα με τον παιδίατρο. 

Δεν μου αρέσει καθόλου και θα αναζητούσα και γνώμη αναπτυξιολογου. Για να κάνει πισωγύρισμα, δεν έμαθε ποιο είναι το σωστό αλλά ενδεχομένως (με επιφύλαξη) το παπαγαλισε. 

Εχεις κι αλλά πισωγυρίσματα η μόνο στο λόγο; 

Στο δομημένο παιχνίδι έχει μείνει σταθερός/ έχει κάνει εξέλιξη ; 

Το κέντρο που πας, ναι , να το αλλάξεις. 

Να πας εκεί που νιώθεις ότι το παιδάκι σου θα κάνει πρόοδο και θα περνάει καλά. 

Υπαρχει τραγική ασχετοσύνη από τους διάφορους ειδικούς και τα διαφορά κέντρα. Θα επρεπε να ντρέπονται , αλλά είναι κι αυτοί μέρη του συστήματος .... καλή τύχη εύχομαι :) 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Macgyver είπε:

Εγώ στο θέμα χαρακτήρα , το ερμηνεύω ότι είναι σταθερός και πεισματάρης. 

Για να είμαστε όμως ειλικρινείς και οι πιο ιδιότροποι άνθρωποι έμαθαν πράγματα και δέχτηκαν πιο εύκολα πίεση από δασκάλους που αγάπησαν. 

Επομενως η χημεία όταν έχουμε να δουλέψουμε «προβληματάκια» μικρά και μεγάλα είναι πολύ βασική. 

Το πισωγύρισμα θα το συζητούσα με τον παιδίατρο. 

Δεν μου αρέσει καθόλου και θα αναζητούσα και γνώμη αναπτυξιολογου. Για να κάνει πισωγύρισμα, δεν έμαθε ποιο είναι το σωστό αλλά ενδεχομένως (με επιφύλαξη) το παπαγαλισε. 

Εχεις κι αλλά πισωγυρίσματα η μόνο στο λόγο; 

Στο δομημένο παιχνίδι έχει μείνει σταθερός/ έχει κάνει εξέλιξη ; 

Το κέντρο που πας, ναι , να το αλλάξεις. 

Να πας εκεί που νιώθεις ότι το παιδάκι σου θα κάνει πρόοδο και θα περνάει καλά. 

Υπαρχει τραγική ασχετοσύνη από τους διάφορους ειδικούς και τα διαφορά κέντρα. Θα επρεπε να ντρέπονται , αλλά είναι κι αυτοί μέρη του συστήματος .... καλή τύχη εύχομαι :) 

Mcgyver, το λες πολύ ωραία, έτσι είναι ακριβώς. Σταθερός και πεισματάρης, αλλά αυτή είναι η ιδιοσυγκρασία του, τι να κάνουμε; Εγώ ας πούμε, δεν είμαι καθόλου έτσι. 

Χημεία με την εν λόγω λογοθεραπεύτρια δεν υπήρχε, ίσα ίσα άκουγα που του φώναζε κιόλας. Με την εργοθεραπεύτρια υπήρχε χημεία, την άκουγε σε γενικές γραμμές. Γενικά σε αυτό το κέντρο τις φωνές "τις έχουν στο τσεπάκι".

Στο παιχνίδι του, δεν βλέπω κάποια εντυπωσιακή εξέλιξη. 

Παιδιά, με κινητοποιήσατε, άντε πάλι στο ψάξιμο. Αύριο παίρνω την παιδίατρο.

Η αναπτυξιολόγος που τον πάμε δεν είπε κάτι κακό για το κέντρο, ίσα ίσα γνωρίζονται κιόλας με τους ιδιοκτήτες, αλλά δεν μας έστειλε σε αυτούς, εμείς διαλέξαμε.

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πρίν, popi76 είπε:

Να παρέμβω στο θέμα και να πω ότι κι εγώ προβληματίζομαι για το κέντρο που πάμε... Με την λογοθεραπεύτρια κυρίως είχα θέμα. Να σημειώσω ότι από ένστικτο δεν ήθελα να πάω στο κέντρο αυτό, αλλά ο σύζυγος ήταν κάθετος για τους δικούς του λόγους ευκολίας... Τεσπα, έκανε ο μικρός 5 ετών λογοθεραπεία μια χρονιά για θέματα άρθρωσης και όχι μόνο. Στην άρθρωση πραγματικά είδαμε πρόοδο. Είπε καθαρά το σ, τα συμπλέγματα στ, κλπ. Δεν έχει τελειώσει το θέμα άρθρωση ακόμη. Βέβαια, στην αξιολόγηση που ζητήσαμε, οι κυρίες του κέντρου έγραψαν ότι ο χαρακτήρας του παιδιού εμποδίζει την εξέλιξή του. Με λίγα λόγια. ότι φταίει αυτός που δεν προχωρά όσο θα έπρεπε. Να σημειώσω κάτι που με απασχολεί πολύ έντονα. Σταματήσαμε τον Αύγουστο εννοείται, εδώ και 40 μέρες βασικά. Και ξαφνικά εδώ και 10-15 μέρες ο μικρός 5 ετών άρχισε και πάλι μα ψευδίζει, αντί να λέει π.χ. ο πατέρας, λέει ο πατέραφ. Όταν τον διορθώνω, το λέει σωστά, βέβαια. Ποια δουλειά σωστή έγινε, αν ο μικρός έχει πισωγύρισμα; Έχει τύχει σε κάποιον; Να σημειώσω ότι εκτός από 10 φωτοτυπίες με λεξούλες, που κάναμε εξάσκηση, δεν είχα καμιά άλλη ενημέρωση για το πώς να βοηθήσω το παιδί στο σπίτι. Θα ήθελα την άποψή σας. Α, να σημειώσω ότι αν αλλάξω κέντρο, δεν θα χρειαστώ καμία δικαιολογία.....

 

O γιος μου, αρκετά μεγαλύτερος, έκανε ένα χρόνο λογοθεραπεία αρχίζοντας από τα 8. Στο χρόνο φτάσαμε να λέει το "σ" που είναι το βασικό μας πρόβλημα, όταν το σκέφτεται, να του ξεφεύγει όταν δεν το σκέφτεται. Εννοείται ότι έχει καταλάβει τι πρέπει να κάνει, αλλά δεν πάει αυθόρμητα η γλώσσα εκεί που πρέπει, γιατί πρέπει και να ξεμάθει μία συνήθεια ετών. Το αρχικό πρόβλημα ήταν μυικό, που έχει διορθωθεί με τις ασκήσεις, αλλά παραμένει η συνήθεια. Δεν ξέρω τι είναι φυσιολογικό σε μικρότερες ηλικίες, αλλά για εμάς, η λογοθεραπεύτρια το είχε πει από την αρχή ότι αυτό θα γίνεται για καιρό και να συνεχίζουμε πλέον με ασκήσεις και διορθώσεις καθημερινά.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, popi76 είπε:

Mcgyver, το λες πολύ ωραία, έτσι είναι ακριβώς. Σταθερός και πεισματάρης, αλλά αυτή είναι η ιδιοσυγκρασία του, τι να κάνουμε; Εγώ ας πούμε, δεν είμαι καθόλου έτσι. 

Χημεία με την εν λόγω λογοθεραπεύτρια δεν υπήρχε, ίσα ίσα άκουγα που του φώναζε κιόλας. Με την εργοθεραπεύτρια υπήρχε χημεία, την άκουγε σε γενικές γραμμές. Γενικά σε αυτό το κέντρο τις φωνές "τις έχουν στο τσεπάκι".

Στο παιχνίδι του, δεν βλέπω κάποια εντυπωσιακή εξέλιξη. 

Παιδιά, με κινητοποιήσατε, άντε πάλι στο ψάξιμο. Αύριο παίρνω την παιδίατρο.

Η αναπτυξιολόγος που τον πάμε δεν είπε κάτι κακό για το κέντρο, ίσα ίσα γνωρίζονται κιόλας με τους ιδιοκτήτες, αλλά δεν μας έστειλε σε αυτούς, εμείς διαλέξαμε.

Εγώ είμαι έτσι . Σταθερή και πεισματάρα :) όλο αυτό το πράγμα είναι κύκλωμα άρρηκτα συνδεδεμένο με το νοσηρό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα . 

Πιεζουμε τα παιδιά μας να μεγαλώσουν πριν τους ρυθμούς τους. Ακούμε τοσα παιδιά να κάνουν εργοθεραπειες και λογοθεραπειες ενώ το ποσοστό που όντως έχει πρόβλημα είναι σαφως μικρότερο. 

Χωρις χημεία με το δάσκαλο , είναι δυνατόν ένα παιδί να μην μάθει τίποτα τελικά. 

Μηπως χρειάζεται περισσότερο ελεύθερο παιχνίδι σε αλάνες να εκτονώνεται το παιδί ; 

Ψαξτο όσο δεν παίρνει ! Δεν ξέρω σε ποια περιοχή είσαι , για να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες . 

Αυτο που ξέρω όμως είναι μια άρνηση εκ μέρους των «ειδικών» να προσαρμόζονται στην παιδιά (και όχι το αντίθετο ) και φυσικά μια τάση να φταίνε πάντα τα παιδιά. Λες και δεν υπάρχουν άλλοι χαρακτήρες σε αυτή τη ζωή !!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Macgyver είπε:

Εγώ είμαι έτσι . Σταθερή και πεισματάρα :) όλο αυτό το πράγμα είναι κύκλωμα άρρηκτα συνδεδεμένο με το νοσηρό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα . 

Πιεζουμε τα παιδιά μας να μεγαλώσουν πριν τους ρυθμούς τους. Ακούμε τοσα παιδιά να κάνουν εργοθεραπειες και λογοθεραπειες ενώ το ποσοστό που όντως έχει πρόβλημα είναι σαφως μικρότερο. 

Χωρις χημεία με το δάσκαλο , είναι δυνατόν ένα παιδί να μην μάθει τίποτα τελικά. 

Μηπως χρειάζεται περισσότερο ελεύθερο παιχνίδι σε αλάνες να εκτονώνεται το παιδί ; 

Ψαξτο όσο δεν παίρνει ! Δεν ξέρω σε ποια περιοχή είσαι , για να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες . 

Αυτο που ξέρω όμως είναι μια άρνηση εκ μέρους των «ειδικών» να προσαρμόζονται στην παιδιά (και όχι το αντίθετο ) και φυσικά μια τάση να φταίνε πάντα τα παιδιά. Λες και δεν υπάρχουν άλλοι χαρακτήρες σε αυτή τη ζωή !!!!! 

Mcgyver, και πάλι έχεις δίκιο!

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

O γιος μου, αρκετά μεγαλύτερος, έκανε ένα χρόνο λογοθεραπεία αρχίζοντας από τα 8. Στο χρόνο φτάσαμε να λέει το "σ" που είναι το βασικό μας πρόβλημα, όταν το σκέφτεται, να του ξεφεύγει όταν δεν το σκέφτεται. Εννοείται ότι έχει καταλάβει τι πρέπει να κάνει, αλλά δεν πάει αυθόρμητα η γλώσσα εκεί που πρέπει, γιατί πρέπει και να ξεμάθει μία συνήθεια ετών. Το αρχικό πρόβλημα ήταν μυικό, που έχει διορθωθεί με τις ασκήσεις, αλλά παραμένει η συνήθεια. Δεν ξέρω τι είναι φυσιολογικό σε μικρότερες ηλικίες, αλλά για εμάς, η λογοθεραπεύτρια το είχε πει από την αρχή ότι αυτό θα γίνεται για καιρό και να συνεχίζουμε πλέον με ασκήσεις και διορθώσεις καθημερινά.

Και ο δικός μου όταν μιλάει φυσικά και αυθόρμητα, ξεχνάει να πει το τελικό -ς, λέει ας πούμε παππούθ ή κάτι παρόμοιο. Όταν τον κοιτάζω ή τον διορθώνω, φυσικά και το διορθώνει. Ο δικός μου ξεκίνησε λογοθεραπεία λίγο μετά τα 4 και τώρα είναι 5. Και η δική μας περίπτωση είναι παρόμοια. Έχει μυικό θέμα. Δηλαδή τον πιέζεις καθημερινά με ασκήσεις; Να λέτε λεξούλες; Πόσο καιρό τώρα; Θα ρωτήσω αύριο και θα γράψω σχετικά.

Πάντως, είναι πολύ δύσκολο να πιέζεσαι για να μιλάς σωστά, έτσι ώστε να είσαι κατανοητός από τους άλλους. Αποτελεί μεγάλη καταπίεση και δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό στα παιδιά. 

 

Επεξεργάστηκαν by popi76
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ναι είναι καταπίεση αλλά πως αλλιώς θα τα βοηθήσουμε. Καταπίεση δεν είναι κι αν δεν είναι κατανοητός και τον ρωτάνε τι είπες? Εφόσον έχει θέμα πρέπει να τα βοηθάμε, γιατί πες πως σταματάς. Δεν είναι χειρότερο αυτό? Δεν ξέρω τι να σου πω. Εσείς έχετε ένα σ.. Τι να πω κι εγώ ή καψερη που έχω όλη σχεδόν την αλφάβητο. 

Λέει "νι νανεις" λέω "τι κάνεις", πες το. Το λέει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ ξέρει να το πει, μπεμπεκιζει. Βέβαια ειναι πολλά που δεν μπορεί λόγω μυικου κι εμάς. Αλλά μόνο το σ να είχα και ευτυχισμένη θα ήμουν... Κάνε λίγο υπομονή θα στρώσει...ια το φτιάξει. Αλλά μήπως να μη γύρναγες στο παλιό κέντρο. Δεν ξέρω έτσι όπως τα έγραψες εγώ δε θα ξαναπήγαινα, βέβαια εσύ ξέρεις τις λεπτομέρειες..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Nefeli2014 είπε:

Ναι είναι καταπίεση αλλά πως αλλιώς θα τα βοηθήσουμε. Καταπίεση δεν είναι κι αν δεν είναι κατανοητός και τον ρωτάνε τι είπες? Εφόσον έχει θέμα πρέπει να τα βοηθάμε, γιατί πες πως σταματάς. Δεν είναι χειρότερο αυτό? Δεν ξέρω τι να σου πω. Εσείς έχετε ένα σ.. Τι να πω κι εγώ ή καψερη που έχω όλη σχεδόν την αλφάβητο. 

Λέει "νι νανεις" λέω "τι κάνεις", πες το. Το λέει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ ξέρει να το πει, μπεμπεκιζει. Βέβαια ειναι πολλά που δεν μπορεί λόγω μυικου κι εμάς. Αλλά μόνο το σ να είχα και ευτυχισμένη θα ήμουν... Κάνε λίγο υπομονή θα στρώσει...ια το φτιάξει. Αλλά μήπως να μη γύρναγες στο παλιό κέντρο. Δεν ξέρω έτσι όπως τα έγραψες εγώ δε θα ξαναπήγαινα, βέβαια εσύ ξέρεις τις λεπτομέρειες..

Όχι, δεν έχουμε μόνο το σ, έχουμε κι άλλα... Πάντως, νομίζω ότι η καθυστέρηση στον λόγο δείχνει και μια ανωριμότητα των παιδιών. Δηλαδή ζητάμε από αυτά πράγματα στα οποία δεν μπορούν να ανταποκριθούν και τα πιέζουμε, αυτό εννοώ.

Βασικά θα επανέλθω στο κέντρο, γιατί δεν έχω συνεννοηθεί με κάποιο άλλο κέντρο. Και δεν ξέρω αν η αλλαγή του βγει σε καλό. Πάντως πέρυσι που αλλάξαμε κέντρο, πήγε καλύτερα, όχι όμως όσο θα περίμενα ή θα ήθελα. Έχω υπόψη μου ένα-δύο κέντρα, το ένα είναι πολύ μακριά και θέλει αυτοκίνητο. Για όποιο νεώτερο θα γράψω εδώ.  

Link to comment
Share on other sites

Ναι τα πιέζουμε, είναι 100 τα 100 σίγουρο. Δεν ξέρω τι μάθημα κάνεις αλλά αν κάνεις σε δημοτικό θα καταλάβεις. Η ύλη που έχουν για τόσο μικρή ηλικία ειναι απίστευτα απαιτητική λες και μόνο τα γρήγορα πρέπει να προοδευσουν. Κέντρα μελέτης παντού λογοθεραπεια εργοθεραοειες παντού, κακός χαμός. Το έχω φιλοσοφήσει. Εγώ πάω με τη μάζα. Ξέρω πως κάπου σε κάτι κάνω κακό. Αλλά σε κάτι άλλο κάνω κάτι καλό. Θα δείξει σε βάθος χρονου.. Στο προνηπιο μαθαίνουν λέει να γράφουν το όνομα τους. Εγω στο νήπιο θυμάμαι πάιζαμε μόνο και ζωγράφιζαμε. στο δημοτικό δεν είχα διάβασμα στο σπίτι παρά μόνο μια αντιγραφή μια ανάγνωση και μια ορθογραφία. Ακούω τα τραγούδια της γλώσσας και σύντομα θα προμηθευτώ και το βιβλιο. Εχώ παθει πλάκα με αυτά που τους βάζουν. Τα κείμενα μόνο για να μην πω ότι σε κάποιους διαλόγους εγώ προσωπικά δε βλέπω συνοχή είναι πάρα πολύ δύσκολα. Αντικειμενικά. Γιαυτο θέλω να τα πάρω να καταλάβω τι γίνεται. Όχι να της τα κάνω καμιά σχέση άλλωστε δεν μπορεί. Θέλω να έχω εγώ εικόνα όμως ακριβώς. Γιαυτό ελπίζω σε καλούς δασκάλους και καλούς λογοθεραοευτες. Γιατί άμα πέσεις σε κακή δασκάλα καηκες. Τη κάτσαμε όλοι δηλαδή μέσα στο σπίτι. Ακόμα κι αυτά που εγώ διδάσκω είναι πολύ δύσκολα και απαιτητικά για τις ηλικίες που έχω. Αλλά αλλάζω συνέχεια το μάθημα. Αλλά όσο και να τοαλλαξεις, το paidi ME  αργό ρυθμό θα δυσκολευτεί σίγουρα. Γενικά θέλει καλο παιδαγωγό δίπλα να έχεις ειδικό η μη. Αν δεν έχει βασισου σε εσένα και στη βοήθεια που θα του παρέχεις εσύ... Όσο για τη λογοθεραπεια εγώ στη θέση σου θα τον πήγαινα με κλειστά μάτια σε αυτή την έργοθ. Που είχε χημεία. Κι αλλού για λογοθεραπεια. Εφόσον τα πήγαιναν καλά. Σκέψου το. Κι αν μπορείς να το κάνεις... 

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, popi76 είπε:

Και ο δικός μου όταν μιλάει φυσικά και αυθόρμητα, ξεχνάει να πει το τελικό -ς, λέει ας πούμε παππούθ ή κάτι παρόμοιο. Όταν τον κοιτάζω ή τον διορθώνω, φυσικά και το διορθώνει. Ο δικός μου ξεκίνησε λογοθεραπεία λίγο μετά τα 4 και τώρα είναι 5. Και η δική μας περίπτωση είναι παρόμοια. Έχει μυικό θέμα. Δηλαδή τον πιέζεις καθημερινά με ασκήσεις; Να λέτε λεξούλες; Πόσο καιρό τώρα; Θα ρωτήσω αύριο και θα γράψω σχετικά.

Πάντως, είναι πολύ δύσκολο να πιέζεσαι για να μιλάς σωστά, έτσι ώστε να είσαι κατανοητός από τους άλλους. Αποτελεί μεγάλη καταπίεση και δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό στα παιδιά. 

 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ! μην το βλέπετε έτσι! Εμείς όταν κάναμε αγγλικά, μας έκανε ασκήσεις στη γνάθο ο Δάσκαλος για έναν ολόκληρο χρόνο ( Βρετανός εκπαιδευτικός όμως ), ώστε να μάθουμε ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΦΟΡΑ. Να το βλέπετε θετικά :) Και να το λέτε στο παιδί, ότι θα μιλάει τόσο ωραία και τόσο σωστά που όλοι θα το θαυμάζουν!

Ακόμα και παιδάκια που ακούτε ότι μιλούν σωστά, κάνουν λάθη στην άρθρωση. Μακάρι όλοι μας να κάναμε ασκησούλες με τη μορφή παιχνιδιού. Και τους ενήλικες αν ακούσετε προσεκτικά, θα εντοπίσετε θέματα άρθρωσης. 

 

Όσο για την πίεση: θέλει σωστή χημεία με το Δάσκαλο για να την δέχονται πιο εύκολα. Ο άνθρωπος για όλα στη ζωή του πιέζεται, άλλοτε περισσότερο, άλλοτε λιγότερο. Αυτά τα παιδιά που χρειάστηκε να πιεστούν δομημένα και στοχευμένα, θα δείτε τι διαμόρφωση χαρακτήρα θα έχουν. Μαθαίνουν να μάχονται από μικρά και να μην παραιτούνται. Αλλά θέλουν σωστούς ανθρώπους δίπλα τους, ώστε να ανεβαίνει η ψυχολογία τους με τα κατορθώματά τους και όχι να βλέπουν τους εαυτούς τους ως "προβληματικά", όπως γίνεται λόγω κακής υποστήριξης. 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι. Το είπαμε στην λογοθεραπεύτρια ότι λέει π.χ. παππούθ, αντί για παππούς. Αυτή λέει ότι δεν κατάλαβε τίποτα, σε αυτή μιλάει καθαρά και ότι το κάνει επίτηδες. Ο σύζυγος το πρόσεξε επίσης και τον μαλώνει, ή τον απειλεί ότι αν το λες έτσι, δεν θα πάμε στην παιδική χαρά. Τότε το διορθώνει. Τι στο καλό συμβαίνει; Δεν καταλαβαίνω. Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό. 

Nefeli, για την εργοθεραπεία που λες, η εργοθεραπεύτρια του κέντρου έφυγε στο εξωτερικό δυστυχώς. Τώρα, απ' ό,τι κατάλαβα, έχουν πρόβλημα στο να βρουν αντικαταστάτη. Δεν μας έχουν πει ακόμα τι θα γίνει. Συστάσεις για εργοθεραπεία δεν έχω πολλές. Δυο-τρεις μόνο. 

Επεξεργάστηκαν by popi76
Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2019 at 3:35 ΠΜ, popi76 είπε:

Και ο δικός μου όταν μιλάει φυσικά και αυθόρμητα, ξεχνάει να πει το τελικό -ς, λέει ας πούμε παππούθ ή κάτι παρόμοιο. Όταν τον κοιτάζω ή τον διορθώνω, φυσικά και το διορθώνει. Ο δικός μου ξεκίνησε λογοθεραπεία λίγο μετά τα 4 και τώρα είναι 5. Και η δική μας περίπτωση είναι παρόμοια. Έχει μυικό θέμα. Δηλαδή τον πιέζεις καθημερινά με ασκήσεις; Να λέτε λεξούλες; Πόσο καιρό τώρα; Θα ρωτήσω αύριο και θα γράψω σχετικά.

Πάντως, είναι πολύ δύσκολο να πιέζεσαι για να μιλάς σωστά, έτσι ώστε να είσαι κατανοητός από τους άλλους. Αποτελεί μεγάλη καταπίεση και δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό στα παιδιά. 

 

 

Eμείς ναι, κάνουμε ασκήσεις ενδυνάμωσης κάθε μέρα, διορθώνουμε συνεχώς και αν δεν μπορεί να κρατήσει ένα καλό επίπεδο στην κουβέντα, που συμβαίνει κάθε 2-3 μέρες, τότε διαβάζει σαν άσκηση δυνατά 2-3 σελίδες, ή λέει κάποια ποιηματάκια που ήταν μέρος των ασκήσεων και τα έχει πια μάθει απέξω.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας.. Πήγαμε στο νέο κεντρο και ομολογώ πως μπερδεύτηκα ακόμα πιο πολύ. Πραγματικά είμαι πάρα πολύ μπερδεμενη και δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα μείνουμε στο ίδιο η θα πάμε στο νέο. Υπέρ και κατά και τα δύο... Να τα γράψω εδώ μπας και με βοηθήσετε λιγάκι? Η με βαρεθήκατε? :/

Link to comment
Share on other sites

Just now, Nefeli2014 είπε:

Γειά σας.. Πήγαμε στο νέο κεντρο και ομολογώ πως μπερδεύτηκα ακόμα πιο πολύ. Πραγματικά είμαι πάρα πολύ μπερδεμενη και δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα μείνουμε στο ίδιο η θα πάμε στο νέο. Υπέρ και κατά και τα δύο... Να τα γράψω εδώ μπας και με βοηθήσετε λιγάκι? Η με βαρεθήκατε? :/

Εγώ θα διάβαζα με ενδιαφέρον. Μπερδεμένη κι εγώ...

 

Link to comment
Share on other sites

Υπέρ νεου κεντρου:η μικρή μπήκε και βγήκε χαρούμενη. Γιαυτό άλλωστε πήγαμε, να δούμε αν θα υπάρχει χημεία. Πήγε καλά, αλλά πρέπει να δούμε και όταν αρχίζουν να εξοικειωνονται. 

Ουσιαστικά όσα μου έχει πει η μια τα ίδια μου είπε και η άλλη. Γιαυτό έχω μπερδευτεί. Πάνω κάτω μου δίνει δύο χρόνια για να καθαρίσει η μικρή. Η πρώτη δε μου δώσε ποτέ χρόνο αλλά μεταξύ μας δεν περιμένω και γρήγορα ξαφνικά να καθαρίσει. Αλλά δύο χρόνια?? Έχουμε πολλή δουλειά πάντως το ξέρω. 

Κατα:κέντρο με διάφορες ειδικότητες. Συνεργασία με διάφορους ειδικούς, στο πρώτο ήταν αμιγώς λογοθεραπεια. Βέβαια θα χρειαστούμε και εργοθεραπεια και θα μας βολέψει αυτό. Αλλά του άντρα μου δε του αρέσει που η διεύθυνση παίρνει ποσοστά από τη λογ. Γιατί μου λέει μια καταξιωμένη δεν πάει να δουλέψει με ποσοστά.. Εγώ δεν έχω άποψη.. 

Στο νέο κεντρο οι κοπελες είναι νέες. Η λογοθεραπευτρια πιο μικρή κι από μένα.. Πόση εμπειρία να έχει..? Γενικά μου άφησαν την αίσθηση πως έχω ένα παιδί με θέματα που θέλουν πολύ δουλειά, ανωριμη μου την είπε. Η αλήθεια είναι πως άργησε να κατακτήσει κάποιες δεξιότητες αλλά πάντα ήταν μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια. Μου βγάλε πολλά αρνητικά... Ενώ η παλιά πάντα τα θετικά έψαχνε να μου βρει. Και γενικά οπότε πήγαινα να της πω για τις αρνητικές αλλαγές με σταματούσε και μου ζητούσε μόνο τις θετικές. Άλλη προσέγγιση τελείως. 

Η παλαιά τώρα :έχουμε αργήσει πολύ να επικοινωνήσουμε, της ζήτησα να μιλήσουμε πριν ξεκινήσουμε και με πάει πιο αργά. Μάλλον είναι σε διακοπές? Δεν ξέρω. Το θέμα είναι ότι δύο μήνες δεν μου έδωσε τίποτα για άσκηση στο σπίτι, αργούμε να ξεκινήσουμε, η μικρή δε θέλει να πάει εκεί, λέει. Από την άλλη λένε τα ίδια με τη νέα, έχει παραπάνω εμπειρία, είναι πιο αναλυτική, πιο κατά γραφική, η νέα έχουν απλώς ένα τετράδιο που βάζει ασκήσεις, αλλά αλλαγές φτιάχνει πάρα πολύ αραια. Πρέπει μόνη μου να καταγράφω. Ενώ η άλλη γράφει επιστημονικά. Η πρωτη κάθε τόσο θέτουμε στόχους και κατά γράφουμε αλλαγές. Στόχους θέτει και η νέα κάθε εβδομάδα, λέει, κι όταν τους κατακτήσουμε πάμε παρακάτω.

Γενικα δεν ξέρω, φοβάμαι μην κάνω βλακεια και την πάω κάπου που θα μου φαίνονται "λίγες" η να την πάω στην προηγούμενη που άρεσε σε εμένα αλλά δεν τη θέλει η μικρή? Βέβαια η παλιά θα αλλάξει και χώρο πιο ωραίο τώρα, αυτό ίσως της αρέσει της μικρής. 

Επίσης ρώτησα τη καινούρια "έχει γίνει κάποιο λάθος πιο πριν και είμαστε εδώ που είμαστε? "μου είπε όχι. Η διευθύντρια βέβαια για να με "τραβήξει " μου πε πως όσα κάναμε σε ένα χρόνο θα τα κάναμε εκεί σε λιγότερο. Αμφιβάλλω εγώ... Τελοσπαντων. Έχω δει μεγάλη βελτίωση με την πρώτη, το πρόβλημα μου είναι η κόρη μου που την βαριέται. Τι να κάνω... Δεν έχω ιδέα.... Να ρθει ένα αγγελάκι στον ύπνο μου θέλω να με φωτίσει!!!!!! 

 

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

Τι να κάνω για να αρέσει στη μικρή? 

Μήπως εκεί είναι το κλειδί? Μηοως αυτό να προσπαθήσω να κάνω?? Λέω εγώ τώρα... Μου ρθε σα σκέψη... Οπότε, λέω, αν αρέσει στη μικρή κι εγώ ευχαριστημενη θα είμαι και η μικρή. Άρα? Πως πείθουμε ένα παιδί? Και εντάξει πες πως πείθουμε ένα παιδί να κάνει κάτι συγκεκριμένο, αλλά πείθεται αυτό το θέμα? Ήδη σήμερα της είπα πως με πήρε η τάδε και της έχεις λείψει. Θέλεις να την ξαναδείς στο νέο της χώρο που θα χει πολλά παιχνίδια? Ναι, μου είπε! Ενώ προηγουμένως μου έλεγε θέλω αυτήν κι όχι την άλλη(την παλιά) 

Το θέμα είναι πως θα το χειριστεί η παλιά, γιαυτό θέλω πρώτα να μιλήσω μαζί της. :/:/:/'/

Είμαι κι άνθρωπος των σχέσεων, δεν αλλάζω εύκολα τους ανθρώπους όταν έχω χτίσει σχέση. Και με αυτήν καλώς κακώς έχουμε όλοι μας εδώ μέσα χτίσει μια σχέση. Με καλά κι ανάποδα δεν παύει να είναι σχέση. Και δεν είναι ότι δε μας έχει βοηθήσει. 

Απλώς εγώ δεν είχα μέτρο σύγκρισης και ήθελα να δω αν ένα νέο κεντρο μου δώσει πιο γρήγορο χρόνο. Μηοως τελικά μας τράβαγε πολυ. Αλλά κι αυτοί θα ιδια μου είπαν. Καλά, κι όποιος μου λεγε 6 μηνες δε θα τον πίστευα. Απλά είχα μια ελπιδα στο νήπιο να έχουμε λύσει όλα αυτά. Αλλά φρου δες ελπίδες. Πρέπει να το πάρω απόφαση. Αντί να κάνει μια επιπλέον δραστηριότητα όπως τα περισσότερα παιδάκια της ηλικίας της, θα πρέπει να πηγαίνει σε θεραπευτή. Κρίμα αλλά πρέπει να σκεφτόμαστε ότι υπάρχουν ποκυ χειρότερα. 

Εκφράζομαι ελεύθερα και είμαι πολύ μπλοκντ σηνερα. Ελπίζω να μη με παρεξηγήσετε. Αλλά κάπου θέλω να τα πω.... :/

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...