Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


korina.v

Recommended Posts

Καλημερα σε ολους.

 

Εχοντας αποκτησει διαφορες εμπειριες αυτα τα χρονια,εγω και συγγενικα μου προσωπα,αποφασισα να γραψω για να...σας μπερδεψω λιγο παραπανω απο οσο ηδη ειστε μπερδεμενοι.

 

Ευχαριστούμε πολύ, αλλά δεν είμαστε μπερδεμένοι επειδή συζητάμε κάποιο πολύ συγκεκριμένο θέμα. Τουλάχιστον όσοι είμαστε εδώ έχουμε λύσει το πρόβλημα 'δημόσιο ή ιδιωτικό'. Βέβαια ομολογώ ότι θέτεις πολλά ζητήματα που ακόμα κι εγώ που ψάχνω τόσες μέρες να βρω χρόνο να απαντήσω στη ΒΕΡΑ, είπα να σχολιάσω πρώτα το δικό σου άρθρο.

 

Καταρχην να πουμε το προφανες,για ενα παιδι μπορει το Χ σχολειο για 10.000 λογους να ειναι καλο,ιδανικο,ευχαριστο αποδοτικο,για τον διδυμο αδελφο του μπορει αυτο να μην ισχυει.Αν γραψετε σε μια κολλα χαρτι ολους τους παραγοντες που επιδρουν (οδηγος σχολικου,καιρος,διπλανος στο θρανιο,αποσταση απο το σπιτι,καταβολες απο το σπιτι,καταβολες δασκαλες κτλ κτλ) θα δειτε οτι....σιγουρα δε φτανει μια κολλα!Παντως ο δασκαλος ειναι πολυ σημαντικο θεμα,και μπορει σε ενα σχολειο να συνυπαρχουν καλοι και κακοι δασκαλοι (το πλεον συνηθες).

 

Δεν είναι καθόλου προφανές. Όπως μεγαλώνουν στην ίδια οικογένεια, τα παιδιά μας θα πάνε και στο ίδιο σχολείο. Αν, σε πολύ ακραίες περιπτώσεις, αυτό δεν είναι δυνατό, τότε οι γονείς κάνουν άλλη επιλογή. Αλλά είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις. Το σχολείο δεν το αποφασίζουμε με βάση το χαρακτήρα του παιδιού στα πέντε του αλλά κυρίως με δικό μας κριτήριο. Βασικά σκεφτόμαστε σε ποιο χώρο- περιβάλλον- εκπαιδευτικό πλαίσιο θα θέλαμε να μεγαλώσει το παιδί μας. Ποιες αξίες μας ταιριάζουν ως οικογένεια, ποιες αρχές θα θέλαμε να λάβει κλπ.

 

Το οτι πληρωνετε Χ λεφτα στο ιδιωτικο,το μονο που σας εξασφαλιζει 100% ειναι οτι δεν θα γινονται απεργιες.Αυτο.Τιποτε αλλο.Τιποτε απολυτως.Ολα τα αλλα που προσδοκατε,δικαιως ή αδικως,μπορει να μην ερθουν ποτε.

 

Εμάς το σχολείο μας συμμετέχει και σε απεργίες:lol::lol:. Οπότε πάει κι αυτό:lol::lol:. Σοβαρά τώρα, δεν είναι μόνο αυτό που μας εξασφαλίζει. Ξαναδές το με τους γνωστούς σου. Εμάς το δικό μας σχολείο μας εξασφαλίζει διάφορα, πχ. ένα σταθερό εκπαιδευτικό περιβάλλον, μία σταθερή ποιότητα εκπαιδευτικών (κάποιοι καλύτεροι, κάποιο λιγότερο καλοί, αλλά όλοι δείχνουν ενδιαφέρον και προσπαθούν), μία ωραία βιβλιοθήκη, συστηματικό αθλητισμό (όχι πρωταθλητισμό), συστηματική επαφή με διάφορα αντικείμενα, ψυχολόγο κλπ.

 

 

Δεν υπαρχουν σχολεια που θα ανοιξουν για εσας τις πορτες του πανεπιστημιου,ελληνικου ή ξενου.

 

Όχι, αλλά η ποιότητα της εκπαίδευσης παίζει ρόλο και σε αυτό, δεν παίζει. Αλλιώς θα τα στέλναμε φροντιστήριο από τα 5.

 

 

Υπαρχουν βεβαια σχολεια που ακολουθουν προγραμματα για καλυτερη προετοιμασια για πανεπιστημια εξωτερικου.Υπαρχουν σχολεια με ολιγομελη τμηματα,με καθαριοτητα,με καλυτερες συνθηκες σε σχεση με καποια δημοσια,αλλα αυτο απο μονο του ειναι σαν να λες οτι ο Μεσι ειναι καλος ποδοσφαιριστης γιατι φοραει ακριβα παπουτσια.

 

Όχι, ο Μέσι είναι καλός ποδοσφαιριστής γιατί, ανάμεσα στα άλλα, ακολουθεί ένα πολύ σοβαρό προπονητικό πρόγραμμα.

 

Κατα κανονα,οι δραστηριοτητες που γινονται μεσα στα σχολεια,δεν ειναι τοσο αποδοτικες οσο αν γινονταν εκτος αυτων.Δηλαδη αν καποιο παιδι θελει και μπορει να γινει πρωταθλητης κολυμβησης,θα πρεπει να παει σε εναν σχετικο ομιλο.Αυτο δεν αφορα πολλους βεβαια.Αυτο που αφορα πολλους ειναι οτι σχεδον παντα το παιδι σας δεν θα μαθει πολυ καλα μια ξενη γλωσσα στο ιδιωτικο σχολειο,θα πρεπει να παει και φροντιστηριο.

 

 

Μία χαρά μπορεί να μάθει μία ξένη γλώσσα, όπως σε όλα τα σχολεία του κόσμου. Απλά δεν θα πάρει τα διπλώματα, αλλά αυτό είναι επιλογή της οικογένειας και ένα τριπάκι στο οποίο έχουμε μπει όλοι.

 

Οι γνωριμιες.Ναι το παιδι σας αν παει στα 2-3 πανακριβα σχολεια που πανε οι πολυ ευποροι,θα κανει αναλογες γνωριμιες.Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα τον αποδεχτουν ως δικο τους,ουτε οτι θα μπορει να ακολουθει τις δραστηριοτητες τους (σκι στην Ελβετια κτλ).Επισης σιγουρα δεν σημαινει οτι εσεις θα μπορειτε να συντηρησετε οικονομικα ολο αυτο το σχημα ενω ειστε ενας κοινος εργαζομενος.

 

Διαλέγουμε σχολείο που μπορούμε να υποστηρίξουμε με βάση τη ζωή μας.

 

Σημαντικο ή οχι,πρεπει να υπολογισετε τα...παιδικα παρτυ και τις γνωριμιες.

Αν εσεις ειστε στην Βουλα αλλα κρινετε οτι το παιδι πρεπει να παει σχολειο στα Βορεια Προαστεια,αυτο σημαινει οτι κι εσεις και το παιδι θα περασετε το υπολοιπο της ζωης σας πανω σε 4 ροδες.

 

Υπερβολές.

 

 

Οι γνωμες των αλλων για ενα σχολειο,αν και πρεπει να τις ακουσετε,τελικα δεν εχουν καμια αξια (οπως και η δικη μου).Γιατι το τι θελει,τι νομιζει οτι εισπραττει,και τι πραγματικα εισπραττει καποιος απο ενα σχολειο,ειναι παρα μα παρα πολυ υποκειμενικο.

 

 

Όπως τα λες!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Εκτός από το θέμα των απεργιών, στα ιδιωτικά σχολεία έχεις (α) καλύτερη συνεργασία με τους δασκάλους και (β) μεγαλύτερο έλεγχο των δασκάλων από το ίδιο το σχολείο για το εάν ακολουθούν την φιλοσοφία διδασκαλίας του συγκεκριμένου σχολείου ή όχι. Γενικά, δεν έχεις ασυνέπειες του στυλ ο κάθε δάσκαλος κάνει ό,τι θεωρεί ο ίδιος σωστό.

 

Στα ιδιωτικα, οχι σπανια, ισχυει το its all good

Δηλαδη στην λογικη του να εχουμε ευχαριστημενο πελατη,του λεμε οτι ειναι ολα καλα και άγια,τι να του πουμε δηλαδη,οτι η δασκαλα εχει παθει nervous breakdown;Οτι ο περσινος δασκαλος συνεληφθη για παιδεραστια κ.ο.κ

Και αυτο εκτεινεται και σε αλλους τομεις,πχ ο κανακαρης μας ειναι αριστος μαθητης,αλλα παραδοξως βεβαια οταν φτανουμε στην Γ Λυκειου διαπιστωνουμε οτι... ΤΕΙ Ζαμπονοκοπτικης και αν.

 

"Φιλοσοφια διδασκαλιας"..Υπαρχει αραγε κατι τετοιο;Ενα ιδιωτικο σχολειο ειναι μια επιχειρηση.Πρεπει να λειτουργει ομαλα, και να εχει κερδη,αυτο ειναι ο Νο 1 κανονας.Και ως γνωστον,το προγραμμα εκμαθησης ειναι κοινο σε ολα τα σχολεια της ελληνικης

επικρατειας,δεν υπαρχει καποιο ιδιωτικο σχολειο που βγαζει ξακουστους επιστημονες με καποιο δικο του προγραμμα.Τα ιδιωτικα προσπαθουν να βαζουν κατι παραπανω στην υλη με μια τυφλη λογικη οτι ειμαι ιδιωτικο αρα κατι παραπανω (ποσοτικα) πρεπει να προσφερω,μεγαλη κουβεντα αυτο αν εχει καποιο νοημα.

 

Στα δημοσια η κατασταση στο θεμα επικοινωνιας με τους δασκαλους εγω βλεπω οτι βελτιωνεται συνεχως,οι νεοι καθηγητες ειναι πιο προθυμοι και πιο καταρτισμενοι σε τετοια θεματα.Βεβαια στα δημοσια αν σου κατσει στραβοξυλο,δεν το κουναει ο θεος ο ιδιος.Ομως και στα ιδιωτικα δεν προκειται κανεις να διωξει εναν καθηγητη γιατι εσεις κανατε παραπονα.Το μονο πλεονεκτημα ειναι οτι μπορουν να διωξουν γρηγορα μια πολυ κραυγαλεα περιπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Στα ιδιωτικα, οχι σπανια, ισχυει το its all good

Δηλαδη στην λογικη του να εχουμε ευχαριστημενο πελατη,του λεμε οτι ειναι ολα καλα και άγια,τι να του πουμε δηλαδη,οτι η δασκαλα εχει παθει nervous breakdown;Οτι ο περσινος δασκαλος συνεληφθη για παιδεραστια κ.ο.κ

Και αυτο εκτεινεται και σε αλλους τομεις,πχ ο κανακαρης μας ειναι αριστος μαθητης,αλλα παραδοξως βεβαια οταν φτανουμε στην Γ Λυκειου διαπιστωνουμε οτι... ΤΕΙ Ζαμπονοκοπτικης και αν.

 

"Φιλοσοφια διδασκαλιας"..Υπαρχει αραγε κατι τετοιο;Ενα ιδιωτικο σχολειο ειναι μια επιχειρηση.Πρεπει να λειτουργει ομαλα, και να εχει κερδη,αυτο ειναι ο Νο 1 κανονας.Και ως γνωστον,το προγραμμα εκμαθησης ειναι κοινο σε ολα τα σχολεια της ελληνικης

επικρατειας,δεν υπαρχει καποιο ιδιωτικο σχολειο που βγαζει ξακουστους επιστημονες με καποιο δικο του προγραμμα.Τα ιδιωτικα προσπαθουν να βαζουν κατι παραπανω στην υλη με μια τυφλη λογικη οτι ειμαι ιδιωτικο αρα κατι παραπανω (ποσοτικα) πρεπει να προσφερω,μεγαλη κουβεντα αυτο αν εχει καποιο νοημα.

 

Στα δημοσια η κατασταση στο θεμα επικοινωνιας με τους δασκαλους εγω βλεπω οτι βελτιωνεται συνεχως,οι νεοι καθηγητες ειναι πιο προθυμοι και πιο καταρτισμενοι σε τετοια θεματα.Βεβαια στα δημοσια αν σου κατσει στραβοξυλο,δεν το κουναει ο θεος ο ιδιος.Ομως και στα ιδιωτικα δεν προκειται κανεις να διωξει εναν καθηγητη γιατι εσεις κανατε παραπονα.Το μονο πλεονεκτημα ειναι οτι μπορουν να διωξουν γρηγορα μια πολυ κραυγαλεα περιπτωση.

 

εδώ κάνεις λάθος.

για να εχει μια επιχείρηση ευχαριστημένους πελάτες πρέπει να έχει και αποτέλεσμα. όχι μόνο να τους χαιδεύει τα αυτιά. αλλιώς σε λίγα χρόνια θα κλείσει.

επίσης, φυσικά όλοι τα ίδια μαθήματα κάνουν (όχι ακριβώς τα ίδια βιβλία) αλλά το θέμα είναι το ΠΩΣ γίνεται το μάθημα. η μεθοδολογία δηλαδή. και ο τρόπος που η γνώση μεταφέρεται στα παιδιά. εδώ θέλει οργάνωση.

 

μην τα ισοπεδώνουμε όλα.... μη φτάσουμε στο άλλο άκρο να απαξιώνουμε συνολικά τα ιδιωτικά και να επαινούμε τα δημόσια σχολεία.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πήγα στον Κωστέα για ενημέρωση και η φιλοσοφία του μου ταίριαξε γάντι. Δηλαδή είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι θέλω (αν εξαιρέσουμε το ότι είναι λίγο πιο τσιμπημένο!). Αυτά τα πράγματα που κάνει ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε δημόσιο και ΔΕ συγκρίνονται με κανένα δημόσιο ό,τι και να λέτε.

 

Τώρα βέβαια το ερώτημα είναι: τα λένε καλά .... τα κάνουν έτσι????? Αυτό πώς μπορώ να το μάθω οεο?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πάντως πήγα στον Κωστέα για ενημέρωση και η φιλοσοφία του μου ταίριαξε γάντι. Δηλαδή είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι θέλω (αν εξαιρέσουμε το ότι είναι λίγο πιο τσιμπημένο!). Αυτά τα πράγματα που κάνει ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε δημόσιο και ΔΕ συγκρίνονται με κανένα δημόσιο ό,τι και να λέτε.

 

Τώρα βέβαια το ερώτημα είναι: τα λένε καλά .... τα κάνουν έτσι????? Αυτό πώς μπορώ να το μάθω οεο?

 

Ανοιξε παιδι μου νεο θεμα μηπως βρεθει κανενας γονιος που να ξερει περισσοτερα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους.

 

Εχοντας αποκτησει διαφορες εμπειριες αυτα τα χρονια,εγω και συγγενικα μου προσωπα,αποφασισα να γραψω για να...σας μπερδεψω λιγο παραπανω απο οσο ηδη ειστε μπερδεμενοι.

 

Καταρχην να πουμε το προφανες,για ενα παιδι μπορει το Χ σχολειο για 10.000 λογους να ειναι καλο,ιδανικο,ευχαριστο αποδοτικο,για τον διδυμο αδελφο του μπορει αυτο να μην ισχυει.Αν γραψετε σε μια κολλα χαρτι ολους τους παραγοντες που επιδρουν (οδηγος σχολικου,καιρος,διπλανος στο θρανιο,αποσταση απο το σπιτι,καταβολες απο το σπιτι,καταβολες δασκαλες κτλ κτλ) θα δειτε οτι....σιγουρα δε φτανει μια κολλα!Παντως ο δασκαλος ειναι πολυ σημαντικο θεμα,και μπορει σε ενα σχολειο να συνυπαρχουν καλοι και κακοι δασκαλοι (το πλεον συνηθες).

 

συμφωνώ

 

Το οτι πληρωνετε Χ λεφτα στο ιδιωτικο,το μονο που σας εξασφαλιζει 100% ειναι οτι δεν θα γινονται απεργιες.Αυτο.Τιποτε αλλο.Τιποτε απολυτως.Ολα τα αλλα που προσδοκατε,δικαιως ή αδικως,μπορει να μην ερθουν ποτε.

 

Δεν υπαρχουν σχολεια που θα ανοιξουν για εσας τις πορτες του πανεπιστημιου,ελληνικου ή ξενου.Υπαρχουν βεβαια σχολεια που ακολουθουν προγραμματα για καλυτερη προετοιμασια για πανεπιστημια εξωτερικου.Υπαρχουν σχολεια με ολιγομελη τμηματα,με καθαριοτητα,με καλυτερες συνθηκες σε σχεση με καποια δημοσια,αλλα αυτο απο μονο του ειναι σαν να λες οτι ο Μεσι ειναι καλος ποδοσφαιριστης γιατι φοραει ακριβα παπουτσια.

 

 

εδώ διαφωνώ! Δεν μας εξασφαλίζει μόνο αυτό το ιδιωτικό. Μας εξασφαλίζει ασφάλεια, καλύτερη επικοινωνία με τους δασκάλους, επιπλέον δραστηριότητες εντός του βασικού προγράμματος, περισσότερα ερεθίσματα, καλύτερο και πιο καθαρό περιβάλλον (ναι παίζει ρόλο το αν το παιδί κάνει μάθημα σε λιώμενο και αν οι τουαλέτες είναι βρώμικες).

 

Επίσης σχετικά με τα Πανεπιστήμια, εγώ δεν πάω το παιδί μου στο ιδιωτικό για να μπει στο Πανεπιστήμιο. Δε με ενδιαφέρει η κατάληξη αλλά η πορεία προς αυτήν. Δεν είμαι της άποψης ότι το σχολείο πρέπει να το βλέπουμε σαν προετοιμασία για τα πανεπιστήμια αλλά σαν χώρους όπου τα παιδιά μας θα μάθουν, θα αποκτήσουν εμπειρίες, θα προετοιμαστούν για τον κόσμο, θα αποκτήσουν κριτική σκέψη κλπ. Αυτό είναι και το βασικό μου πρόβλημα με το σχολείο που πάμε τώρα. Ότι μου φαίνεται σαν ένα μεγάλο - καλό φροντιστήριο για τις πανελλήνιες και για τα διπλώματα ξένων γλωσσών. Άσε που μπορεί το παιδί κάποιου να γίνει μουσικός, ζωγράφος, κομμωτής κλπ δεν είναι απαραίτητο ότι όλα τα παιδιά θα σπουδάσουν. Τα παιδιά δλδ που θα γίνουν κάτι διαφορετικό δεν πρέπει να πηγαίνουν στο ιδιωτικό σχολείο?

Αλλά και το Πανεπιστήμιο να είναι ο στόχος για κάποιους και μόνο αυτό που ειπες ότι γίνεται καλύτερη προετοιμασία ακυρώνει αυτό που είπες για τον Μέσι. Προφανώς και αν γίνεται καλύτερη προετοιμασία ένα παιδί που έχει και τη δυνατότητα θα πάει καλύτερα από ένα άλλο ίδιων δυνατοτήτων. Είναι και στο παιδί αλλά είναι και στο σχολείο.

 

 

 

 

Κατα κανονα,οι δραστηριοτητες που γινονται μεσα στα σχολεια,δεν ειναι τοσο αποδοτικες οσο αν γινονταν εκτος αυτων.Δηλαδη αν καποιο παιδι θελει και μπορει να γινει πρωταθλητης κολυμβησης,θα πρεπει να παει σε εναν σχετικο ομιλο.

 

Και καλύτερα γίνονται έξω μπορώ να σου πω αλλά στο σχολείο (στον όμιλο πχ ή εντός του βασικού προγράμματος) γνωρίζει το παιδί τη δραστηριότητα και μετά ό,τι του αρέσει πολύ το κάνει έξω πιο επισταμένα. Αλλιώς δε θες και κανένα φοβερό επίπεδο στις δραστηριότητες. Επαφή με διάφορα αντικείμενα θες.

 

Αυτο δεν αφορα πολλους βεβαια.Αυτο που αφορα πολλους ειναι οτι σχεδον παντα το παιδι σας δεν θα μαθει πολυ καλα μια ξενη γλωσσα στο ιδιωτικο σχολειο,θα πρεπει να παει και φροντιστηριο.

 

Εδώ κάνεις λάθος!!!!!

 

Οι γνωριμιες.Ναι το παιδι σας αν παει στα 2-3 πανακριβα σχολεια που πανε οι πολυ ευποροι,θα κανει αναλογες γνωριμιες.Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα τον αποδεχτουν ως δικο τους,ουτε οτι θα μπορει να ακολουθει τις δραστηριοτητες τους (σκι στην Ελβετια κτλ).Επισης σιγουρα δεν σημαινει οτι εσεις θα μπορειτε να συντηρησετε οικονομικα ολο αυτο το σχημα ενω ειστε ενας κοινος εργαζομενος.

 

 

Μα ποιος πάει το παιδί του στο ιδιωτικό για τις γνωριμίες?

Και ναι ... σίγουρα όταν πας το παιδί σε ένα πολύ ακριβό σχολείο πρέπει να μπορείς να συντηρήσεις οικονομικά όλο το σχήμα.

 

Σημαντικο ή οχι,πρεπει να υπολογισετε τα...παιδικα παρτυ και τις γνωριμιες.

Αν εσεις ειστε στην Βουλα αλλα κρινετε οτι το παιδι πρεπει να παει σχολειο στα Βορεια Προαστεια,αυτο σημαινει οτι κι εσεις και το παιδι θα περασετε το υπολοιπο της ζωης σας πανω σε 4 ροδες.

 

 

σωστό αυτό ...

 

Οι γνωμες των αλλων για ενα σχολειο,αν και πρεπει να τις ακουσετε,τελικα δεν εχουν καμια αξια (οπως και η δικη μου).Γιατι το τι θελει,τι νομιζει οτι εισπραττει,και τι πραγματικα εισπραττει καποιος απο ενα σχολειο,ειναι παρα μα παρα πολυ υποκειμενικο.

 

Εντάξει σίγουρα ισχύει αυτό που λες αλλά οι γνώμες πάντα καλές είναι. Βοηθάνε. Γιατί αν δε σου πει κάποιος γονιός που έχει το παιδί του σε ένα σχολείο πώς το βιώνει αυτός .... εσύ πώς θα κρίνεις? Μόνο από αυτα που σου λέει το σχολείο?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν το παρόν τόπικ είναι για όσους πάνε τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία ή για όσους ψάχνουν για ιδιωτικό σχολείο.

Τα ζητήματα που θέτεις Anthony2010 μπορούν να συζητηθούν σε άλλο τόπικ

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=19377

Κρίμα είναι να μπερδεύονται τα θέματα.

 

kel όπως σου υποσχέθηκα οφείλω μια απάντηση.

 

Το σχολείο της Μητροπόλεως πήγα και το είδα και είχα συνάντηση με την Διευθύντρια.

 

Ως προς το εκπαιδευτικό κομμάτι έχω ακούσει τα καλύτερα, η Διευθύντρια μας έκανε θετική εντύπωση, όπως και ο δάσκαλος της Α' Τάξης, ο οποίος χειρίστηκε εξαιρετικά την ξαφνική διακοπή της διδασκαλίας του από την εισβολή μας.

Οπότε ως προς το κομμάτι αυστηρά της μάθησης δεν μπορώ να πω ότι διαπίστωσα ότι είναι ένα ανεπαρκές σχολείο.

 

Ως προς το κτιριακό κομμάτι θα μου επιτρέψεις να πω ότι είναι πάρα μα πάρα πολύ μέτριο. Για την ακρίβεια μου φάνηκε λίγο καλύτερο του δικού μου παλιού σχολείου.

 

Οι βοηθητικές αίθουσες (εργαστήρι φυσικής, εικαστικών κλπ) ήταν παντελώς απεριποίητες με πενταβρώμικους πάγκους και μάλιστα στη μια αίθουσα υπήρχε μια μεγάλη σακούλα σκουπιδιών (η οποία δεν κατάλαβα τι είχε μέσα). Ο προαύλιος χώρος στην ταράτσα επίσης δεν με κάλυψε καθόλου.

Μεγαλύτερη αξία έχουν οι άνθρωποι δεν το συζητώ αλλά όταν πληρώνεις και ένα σκασμό λεφτά υπάρχουν κάποιες απαιτήσεις και για το κτίριο.

 

Στην Παιδαγωγική για παράδειγμα οι εγκαταστάσεις είναι πολύ καλύτερες.

Υπάρχει σύγχρονη αίθουσα χορού, δυο ξεχωριστοί χώροι προαυλισμού (στο ισόγειο με μπασκέτες κλπ) και στην ταράτσα (όπου υπάρχει κήπος, μεγάλο σκάκι), η αίθουσα πληροφορικής, εργαστηρίου δεν έχουν καμία σχέση με αυτές της Μητρόπολης.

Για κακή μου τύχη δε έξω από της Μητρόπολης πέτυχα και έναν αρουραίο.

 

Για τη φύλαξη πιθανότατα έκανα λάθος στο εξής. Μας είπαν ότι σχολάνε στις 13.30 και από ότι θυμάμαι μετά μας είπαν μόνο για μελέτη επί πληρωμή.

Στην Παιδαγωγική από την Α' Τάξη το πρόγραμμα τελειώνει στις 14:15 και μέχρι τις 16:00 όλοι οι γονείς έχουν δικαίωμα να αφήσουν τα παιδιά ΔΩΡΕΑΝ στη φύλαξη ή αν επιθυμούν να πληρώσουν μελέτη (ο διευθυντής προς τιμήν του μας απέτρεψε για τις μικρές τάξεις) ή να κάνουν έξτρα δραστηριότητες.

Για αυτό μίλησα για πιο βολικό ωράριο,

 

Στο οργανωτικό κομμάτι χρειάστηκε να τηλεφωνήσω αρκετές φορές για το ραντεβού, η Διευθύντρια άργησε κανά εικοσάλεπτο γιατί είχε μάθημα. Ένα άτομο στη γραμματεία αντιλήφθηκα να προσπαθεί να κάνει δεκάδες δουλειές, η ίδια η Διευθύντρια μας είπε ότι υπάρχει έλλειψη πόρων για να κάνουν πράγματα που θέλουν και βασίζονται πολύ σε δωρεές (μας είπε δύο φορές για τον Μαρινάκη, ότι θα ήθελαν να έχουν και άλλα σχολικά κλπ) και γενικώς από την όλη κουβέντα μας σε διάφορα ζητήματα σχημάτισα την εντύπωση ότι λίγοι άνθρωποι προσπαθούν να κάνουν παραπάνω δουλειά, και θεωρώ δύσκολο όλο αυτό να μην βγάζει μικροπροβλήματα στη λειτουργία του σχολείου.

 

Σε καμία περίπτωση δεν θα απέτρεπα κάποιον γονέα να γράψει το παιδί του εκεί και ούτε διαπίστωσα έντονα θρησκευτικό στοιχείο και προσηλυτισμό (προς διευκρίνιση μάλιστα μια χαρά είναι οι σχέσεις μου με την εκκλησία).

 

Τέλος εσφαλμένα αναφέρεις ότι στην Παιδαγωγική πρώτη γλώσσα είναι τα Γαλλικά. Αντιθέτως τα Αγγλικά είναι. Κάνουν 5 ώρες την εβδομάδα Αγγλικά και 2 Γαλλικά. Από την Δ ακι κυρίως Ε Τάξη γίνεται πιο εντατική δουλειά στα Γαλλικά

 

 

Ας έρθω λοιπόν στην Παιδαγωγική λοιπόν.

 

Όπως είπα εμείς φέτος ξεκινήσαμε στην πρώτη δημοτικού, οπότε η εμπειρία μου δεν είναι μεγάλη.

 

Οφείλω να πω ότι μέχρι σήμερα όμως είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι.

 

Καταρχήν στο εκπαιδευτικό κομμάτι στην πρώτη τάξη που είμαστε γίνεται πολλή και καλή δουλειά στο σχολείο. Είναι ένα απαιτητικό σχολείο, αλλά μέχρι στιγμής σε καμία περίπτωση δεν τα φορτώνουν με πολλές εργασίες στο σπίτι, όπως διάβαζα.

Για τα μαθηματικά μέχρι τώρα μας έρχεται ένα φυλλάδιο επαναληπτικό την εβδομάδα, ενώ υπάρχει και ένα δικό τους τετράδιο αρίθμησης, που κάποιες ημέρες την εβδομάδα είχαν στο σπίτι να επαναλάβουν απλά μια εργασία που είχαν κάνει ήδη στο σχολείο.

Αυτό τελείωσε σχεδόν ήδη και από σήμερα ξεκίνησαν τετράδιο μαθηματικών

 

Τα υπόλοιπα βιβλία και ασκήσεις του οργανισμού γίνονται αποκλειστικά στο σχολείο. Τα βιβλία και τετράδια επίσης βρίσκονται στο σχολείο πλην αυτών που είναι για μελέτη στο σπίτι

 

Έχουν κάθε ημέρα αντιγραφή, ορθογραφία και ανάγνωση και τώρα μπήκαμε και στη γραμματική. Επίσης και εκεί έχουν κάποια δικά τους βιβλία ασκήσεων υπό την ίδια μορφή. Η μισή σελίδα γίνεται στο σχολείο και η υπόλοιπη μισή (ίδια με την από πάνω) γίνεται σπίτι.

 

Από ξένες γλώσσες, όπως είπα βασική είναι τα Αγγλικά (5 ώρες) και δεύτερη τα Γαλλικά (2 ώρες).

Μας είπαν ότι δεν θα χρειαστούν φροντιστήρια και αυτό ακούμε και από γονείς μεγαλύτερων τάξεων. Στα Γαλλικά γίνεται πιο εντατική δουλειά από την Τετάρτη και μετά.

 

Όπως είναι φυσικό έχουν ρίξει βάρος στα Ελληνικά, στα Γαλλικά με τραγουδάκια και άλλα παιχνίδια, μυούνται στα βασικά της γλώσσας (μαθαίνουν χρώματα, αριθμούς, βασικό λεξιλόγιο). Όλα όμως γίνονται στην Τάξη.

Στα Αγγλικά γίνεται περισσότερη δουλειά και μια δυο φορές την εβδομάδα υπάρχουν μια μικρή ορθογραφία.

 

Στο πρόγραμμα περιέχεται δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία.

 

Για το κτίριο τα είπα παραπάνω και εννοέιται ότι ολες οι τάξεις έχουν διαδραστικό πίνακα.

 

Οι διδακτικές ώρες είναι 7 καθημερινά και τα παιδιά σχολάνε στις 14 και 15.

 

Η συνεργασία μας με τη φετινή δασκάλα είναι εξαιρετική, ενώ εξαιρετικός είναι και ο σχολικός ψυχολόγος που είναι στη διάθεση οιουδήποτε. Το σχολείο συμμετέχει σε αρκετούς διαγωνισμούς με διακρίσεις, οργανώνονται σεμινάρια για τους γονείς, σήμερα μας ήρθε ενημέρωση για την γρίπη κλπ.

 

Υπάρχει δωρεάν φύλαξη μέχρι τις 4 ή δυνατότητα για μελέτη ή δραστηριότητες επί πληρωμή. Αθλητικός όμιλος, θεατρική ομάδα, μπαλέτο κηπουρική, μαγειρική, σκάκι, ρομποτική κλπ

Επίσης συνεργάζονται με το Ελληνικό Ωδείο Πειραιά που είναι ακριβώς δίπλα και την θεωρώ σημαντική συνεργασία. Στη χορωδία του Ωδείου τα παιδιά μπορούν να συμμετάσχουν δωρεάν.

 

Οι εκδρομές τους μέχρι στιγμής μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες. Τα δρομολόγια των σχολικών δεν έχουν ιδιαίτερα προβλήματα.

 

Δύο ιδιαιτερότητες του σχολείου:

Προτρέπουν και φοράνε όλα τα παιδιά στολή του σχολείου, ενώ δεν υπάρχει κυλικείο για λόγους υγιεινής και για να μην κουβαλάνε τα παιδιά μαζί τους σχολεία.

 

Το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι φιλικό και συνεργάσιμο.

Σίγουρα κάποιοι είναι καλοί και κάποιοι λιγότεροι και σίγουρα στην πορεία θα ανακαλύψω και μειονεκτήματα, όπως και η ΒΕΡΑ στο δικό της σχολείο.

 

Αυτές είναι οι πρώτες μου εντυπώσεις.

 

mamana αν θες κάτι επιπλέον στείλε pm

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον το θέμα, καθώς είμαι δασκάλα και έχω δουλέψει 2 χρόνια σε ιδιωτικό σχολείο και τα υπόλοιπα σε δημόσια. Μόλις βρω λίγο χρονο, θα παραθέσω και εγώ την άποψη μου.

Προς το παρόν Βέρα εχεις πμ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καταρχήν το παρόν τόπικ είναι για όσους πάνε τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία ή για όσους ψάχνουν για ιδιωτικό σχολείο.

Τα ζητήματα που θέτεις Anthony2010 μπορούν να συζητηθούν σε άλλο τόπικ

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=19377

Κρίμα είναι να μπερδεύονται τα θέματα.

 

kel όπως σου υποσχέθηκα οφείλω μια απάντηση.

 

Το σχολείο της Μητροπόλεως πήγα και το είδα και είχα συνάντηση με την Διευθύντρια.

 

Ως προς το εκπαιδευτικό κομμάτι έχω ακούσει τα καλύτερα, η Διευθύντρια μας έκανε θετική εντύπωση, όπως και ο δάσκαλος της Α' Τάξης, ο οποίος χειρίστηκε εξαιρετικά την ξαφνική διακοπή της διδασκαλίας του από την εισβολή μας.

Οπότε ως προς το κομμάτι αυστηρά της μάθησης δεν μπορώ να πω ότι διαπίστωσα ότι είναι ένα ανεπαρκές σχολείο.

 

Ως προς το κτιριακό κομμάτι θα μου επιτρέψεις να πω ότι είναι πάρα μα πάρα πολύ μέτριο. Για την ακρίβεια μου φάνηκε λίγο καλύτερο του δικού μου παλιού σχολείου.

 

Οι βοηθητικές αίθουσες (εργαστήρι φυσικής, εικαστικών κλπ) ήταν παντελώς απεριποίητες με πενταβρώμικους πάγκους και μάλιστα στη μια αίθουσα υπήρχε μια μεγάλη σακούλα σκουπιδιών (η οποία δεν κατάλαβα τι είχε μέσα). Ο προαύλιος χώρος στην ταράτσα επίσης δεν με κάλυψε καθόλου.

Μεγαλύτερη αξία έχουν οι άνθρωποι δεν το συζητώ αλλά όταν πληρώνεις και ένα σκασμό λεφτά υπάρχουν κάποιες απαιτήσεις και για το κτίριο.

 

Στην Παιδαγωγική για παράδειγμα οι εγκαταστάσεις είναι πολύ καλύτερες.

Υπάρχει σύγχρονη αίθουσα χορού, δυο ξεχωριστοί χώροι προαυλισμού (στο ισόγειο με μπασκέτες κλπ) και στην ταράτσα (όπου υπάρχει κήπος, μεγάλο σκάκι), η αίθουσα πληροφορικής, εργαστηρίου δεν έχουν καμία σχέση με αυτές της Μητρόπολης.

Για κακή μου τύχη δε έξω από της Μητρόπολης πέτυχα και έναν αρουραίο.

 

Για τη φύλαξη πιθανότατα έκανα λάθος στο εξής. Μας είπαν ότι σχολάνε στις 13.30 και από ότι θυμάμαι μετά μας είπαν μόνο για μελέτη επί πληρωμή.

Στην Παιδαγωγική από την Α' Τάξη το πρόγραμμα τελειώνει στις 14:15 και μέχρι τις 16:00 όλοι οι γονείς έχουν δικαίωμα να αφήσουν τα παιδιά ΔΩΡΕΑΝ στη φύλαξη ή αν επιθυμούν να πληρώσουν μελέτη (ο διευθυντής προς τιμήν του μας απέτρεψε για τις μικρές τάξεις) ή να κάνουν έξτρα δραστηριότητες.

Για αυτό μίλησα για πιο βολικό ωράριο,

 

Στο οργανωτικό κομμάτι χρειάστηκε να τηλεφωνήσω αρκετές φορές για το ραντεβού, η Διευθύντρια άργησε κανά εικοσάλεπτο γιατί είχε μάθημα. Ένα άτομο στη γραμματεία αντιλήφθηκα να προσπαθεί να κάνει δεκάδες δουλειές, η ίδια η Διευθύντρια μας είπε ότι υπάρχει έλλειψη πόρων για να κάνουν πράγματα που θέλουν και βασίζονται πολύ σε δωρεές (μας είπε δύο φορές για τον Μαρινάκη, ότι θα ήθελαν να έχουν και άλλα σχολικά κλπ) και γενικώς από την όλη κουβέντα μας σε διάφορα ζητήματα σχημάτισα την εντύπωση ότι λίγοι άνθρωποι προσπαθούν να κάνουν παραπάνω δουλειά, και θεωρώ δύσκολο όλο αυτό να μην βγάζει μικροπροβλήματα στη λειτουργία του σχολείου.

 

Σε καμία περίπτωση δεν θα απέτρεπα κάποιον γονέα να γράψει το παιδί του εκεί και ούτε διαπίστωσα έντονα θρησκευτικό στοιχείο και προσηλυτισμό (προς διευκρίνιση μάλιστα μια χαρά είναι οι σχέσεις μου με την εκκλησία).

 

Τέλος εσφαλμένα αναφέρεις ότι στην Παιδαγωγική πρώτη γλώσσα είναι τα Γαλλικά. Αντιθέτως τα Αγγλικά είναι. Κάνουν 5 ώρες την εβδομάδα Αγγλικά και 2 Γαλλικά. Από την Δ ακι κυρίως Ε Τάξη γίνεται πιο εντατική δουλειά στα Γαλλικά

 

 

Ας έρθω λοιπόν στην Παιδαγωγική λοιπόν.

 

Όπως είπα εμείς φέτος ξεκινήσαμε στην πρώτη δημοτικού, οπότε η εμπειρία μου δεν είναι μεγάλη.

 

Οφείλω να πω ότι μέχρι σήμερα όμως είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι.

 

Καταρχήν στο εκπαιδευτικό κομμάτι στην πρώτη τάξη που είμαστε γίνεται πολλή και καλή δουλειά στο σχολείο. Είναι ένα απαιτητικό σχολείο, αλλά μέχρι στιγμής σε καμία περίπτωση δεν τα φορτώνουν με πολλές εργασίες στο σπίτι, όπως διάβαζα.

Για τα μαθηματικά μέχρι τώρα μας έρχεται ένα φυλλάδιο επαναληπτικό την εβδομάδα, ενώ υπάρχει και ένα δικό τους τετράδιο αρίθμησης, που κάποιες ημέρες την εβδομάδα είχαν στο σπίτι να επαναλάβουν απλά μια εργασία που είχαν κάνει ήδη στο σχολείο.

Αυτό τελείωσε σχεδόν ήδη και από σήμερα ξεκίνησαν τετράδιο μαθηματικών

 

Τα υπόλοιπα βιβλία και ασκήσεις του οργανισμού γίνονται αποκλειστικά στο σχολείο. Τα βιβλία και τετράδια επίσης βρίσκονται στο σχολείο πλην αυτών που είναι για μελέτη στο σπίτι

 

Έχουν κάθε ημέρα αντιγραφή, ορθογραφία και ανάγνωση και τώρα μπήκαμε και στη γραμματική. Επίσης και εκεί έχουν κάποια δικά τους βιβλία ασκήσεων υπό την ίδια μορφή. Η μισή σελίδα γίνεται στο σχολείο και η υπόλοιπη μισή (ίδια με την από πάνω) γίνεται σπίτι.

 

Από ξένες γλώσσες, όπως είπα βασική είναι τα Αγγλικά (5 ώρες) και δεύτερη τα Γαλλικά (2 ώρες).

Μας είπαν ότι δεν θα χρειαστούν φροντιστήρια και αυτό ακούμε και από γονείς μεγαλύτερων τάξεων. Στα Γαλλικά γίνεται πιο εντατική δουλειά από την Τετάρτη και μετά.

 

Όπως είναι φυσικό έχουν ρίξει βάρος στα Ελληνικά, στα Γαλλικά με τραγουδάκια και άλλα παιχνίδια, μυούνται στα βασικά της γλώσσας (μαθαίνουν χρώματα, αριθμούς, βασικό λεξιλόγιο). Όλα όμως γίνονται στην Τάξη.

Στα Αγγλικά γίνεται περισσότερη δουλειά και μια δυο φορές την εβδομάδα υπάρχουν μια μικρή ορθογραφία.

 

Στο πρόγραμμα περιέχεται δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία.

 

Για το κτίριο τα είπα παραπάνω και εννοέιται ότι ολες οι τάξεις έχουν διαδραστικό πίνακα.

 

Οι διδακτικές ώρες είναι 7 καθημερινά και τα παιδιά σχολάνε στις 14 και 15.

 

Η συνεργασία μας με τη φετινή δασκάλα είναι εξαιρετική, ενώ εξαιρετικός είναι και ο σχολικός ψυχολόγος που είναι στη διάθεση οιουδήποτε. Το σχολείο συμμετέχει σε αρκετούς διαγωνισμούς με διακρίσεις, οργανώνονται σεμινάρια για τους γονείς, σήμερα μας ήρθε ενημέρωση για την γρίπη κλπ.

 

Υπάρχει δωρεάν φύλαξη μέχρι τις 4 ή δυνατότητα για μελέτη ή δραστηριότητες επί πληρωμή. Αθλητικός όμιλος, θεατρική ομάδα, μπαλέτο κηπουρική, μαγειρική, σκάκι, ρομποτική κλπ

Επίσης συνεργάζονται με το Ελληνικό Ωδείο Πειραιά που είναι ακριβώς δίπλα και την θεωρώ σημαντική συνεργασία. Στη χορωδία του Ωδείου τα παιδιά μπορούν να συμμετάσχουν δωρεάν.

 

Οι εκδρομές τους μέχρι στιγμής μου φάνηκαν ενδιαφέρουσες. Τα δρομολόγια των σχολικών δεν έχουν ιδιαίτερα προβλήματα.

 

Δύο ιδιαιτερότητες του σχολείου:

Προτρέπουν και φοράνε όλα τα παιδιά στολή του σχολείου, ενώ δεν υπάρχει κυλικείο για λόγους υγιεινής και για να μην κουβαλάνε τα παιδιά μαζί τους σχολεία.

 

Το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι φιλικό και συνεργάσιμο.

Σίγουρα κάποιοι είναι καλοί και κάποιοι λιγότεροι και σίγουρα στην πορεία θα ανακαλύψω και μειονεκτήματα, όπως και η ΒΕΡΑ στο δικό της σχολείο.

 

Αυτές είναι οι πρώτες μου εντυπώσεις.

 

mamana αν θες κάτι επιπλέον στείλε pm

 

Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πήγα στον Κωστέα για ενημέρωση και η φιλοσοφία του μου ταίριαξε γάντι. Δηλαδή είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι θέλω (αν εξαιρέσουμε το ότι είναι λίγο πιο τσιμπημένο!). Αυτά τα πράγματα που κάνει ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε δημόσιο και ΔΕ συγκρίνονται με κανένα δημόσιο ό,τι και να λέτε.

 

Τώρα βέβαια το ερώτημα είναι: τα λένε καλά .... τα κάνουν έτσι????? Αυτό πώς μπορώ να το μάθω οεο?

 

Εμείς πέρσι μετακομίσαμε στην Αθήνα και μένουμε στην Παλλήνη, τα παιδιά είναι στην ΣΤ' και την Ε' Δημοτικού, έχουμε δει πολλά σχολεία για το Γυμνάσιο και περισσότερο μας άρεσε η Εράσμειος (σοβαρό, δομημένο σχολείο, με "λογικό" κόστος, κλπ). Τον Κωστέα-Γείτονα δεν τον είδαμε διότι μας είχαν πει ότι είναι πολύ πιο ακριβό (για να είναι συγκρίσιμα βάζουμε και το κόστος διδασκαλίας των γερμανικών). Κατά τη γνώμη σου, Βέρα, η διαφορά στην τιμή σε σύγκριση με την Εράσμειο δικαιολογείται από ότι επιπλέον προσφέρει ο Κ-Γ; Γιατί δεν συνεχίζετε στην Εράσμειο, νιώθεις ότι δεν ταιριάζει η φιλοσοφία του σχολείου στο παιδί σου;

 

Παρακαλώ πολύ κι εγώ, όποιος έχει εμπειρία από τον Κωστέα-Γείτονα να τη μεταφέρει, ποια είναι τα +/- του σχολείου αυτού;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Ξέρω ότι η αναζήτηση σχολείου είναι μία ιδιαίτερη διαδικασία που ο γονιός είναι λίγο πολύ χαμένος ανάμεσα στο ένστικτό του, στις πληροφορίες που παίρνει, στην άποψη που αποκομίζει ο ίδιος κλπ. Όμως ως μητέρα μεγαλύτερων παιδιών θα ήθελα να σας θέσω μία άλλη διάσταση. Πολλές φορές ένα σχολείο καλύπτει τις ανάγκες μας στις μικρές τάξεις, αλλά μας αφήνει ακάλυπτους στις μεγαλύτερες. Επίσης πολλές φορές επιλέγουμε ένα σχολείο το οποίο στη συνέχεια δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε ως προς τη νοοτροπία (πχ. το φιλελεύθερο σχολείο μας αρέσει στην αρχή, αργότερα όμως αρχίζει να μας σπάει τα νεύρα, το συντηρητικό μας δημιουργεί ασφάλεια αλλά μετά καταλαβαίνουμε ότι έχει και την επίπτωσή του στην εκπαίδευση των παιδιών).

 

όταν ψάχνετε για ένα σχολείο, θα πρέπει να ερευνάτε τι γίνεται σε μεγαλύτερες τάξεις. όχι ότι οι μικρές τάξεις είναι μικρότερης σημασίας, απλά είναι πιο εύκολο να 'φτιάξεις' μία καλή α', β', γ' δημοτικού από μία καλή δ', ε', στ'. Εκεί και τα παιδιά αρχίζουν να είναι πιο 'δύσκολα' και τα μαθήματα πιο πολλά και πιο απαιτητικά. Η βιωματική εκπαίδευσης είναι πιο δύσκολη όταν τα αντικείμενα είναι πολλά και τα παιδιά δεν έχουν αποκτήσει την πειθαρχία που πρέπει. Δεν λέω για το γυμνάσιο, που είμαστε εμείς, το οποίο θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι άλλου Παπά Ευαγγέλιο. Αλλά και το δημοτικό χρειάζεται ψάξιμο από την αρχή ως το τέλος.

 

Αυτά τα ολίγα και καλή αναζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Ξέρω ότι η αναζήτηση σχολείου είναι μία ιδιαίτερη διαδικασία που ο γονιός είναι λίγο πολύ χαμένος ανάμεσα στο ένστικτό του, στις πληροφορίες που παίρνει, στην άποψη που αποκομίζει ο ίδιος κλπ. Όμως ως μητέρα μεγαλύτερων παιδιών θα ήθελα να σας θέσω μία άλλη διάσταση. Πολλές φορές ένα σχολείο καλύπτει τις ανάγκες μας στις μικρές τάξεις, αλλά μας αφήνει ακάλυπτους στις μεγαλύτερες. Επίσης πολλές φορές επιλέγουμε ένα σχολείο το οποίο στη συνέχεια δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε ως προς τη νοοτροπία (πχ. το φιλελεύθερο σχολείο μας αρέσει στην αρχή, αργότερα όμως αρχίζει να μας σπάει τα νεύρα, το συντηρητικό μας δημιουργεί ασφάλεια αλλά μετά καταλαβαίνουμε ότι έχει και την επίπτωσή του στην εκπαίδευση των παιδιών).

 

όταν ψάχνετε για ένα σχολείο, θα πρέπει να ερευνάτε τι γίνεται σε μεγαλύτερες τάξεις. όχι ότι οι μικρές τάξεις είναι μικρότερης σημασίας, απλά είναι πιο εύκολο να 'φτιάξεις' μία καλή α', β', γ' δημοτικού από μία καλή δ', ε', στ'. Εκεί και τα παιδιά αρχίζουν να είναι πιο 'δύσκολα' και τα μαθήματα πιο πολλά και πιο απαιτητικά. Δεν λέω για το γυμνάσιο, το οποίο θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι άλλου Παπά Ευαγγέλιο. Αλλά και το δημοτικό χρειάζεται ψάξιμο από την αρχή ως το τέλος.

 

Αυτά τα ολίγα και καλή αναζήτηση.

 

Αχ πόοοοοοοοοσο συμφωνώ!!!!!! Εμείς αυτό ακριβώς πάθαμε ....

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εμείς πέρσι μετακομίσαμε στην Αθήνα και μένουμε στην Παλλήνη, τα παιδιά είναι στην ΣΤ' και την Ε' Δημοτικού, έχουμε δει πολλά σχολεία για το Γυμνάσιο και περισσότερο μας άρεσε η Εράσμειος (σοβαρό, δομημένο σχολείο, με "λογικό" κόστος, κλπ). Τον Κωστέα-Γείτονα δεν τον είδαμε διότι μας είχαν πει ότι είναι πολύ πιο ακριβό (για να είναι συγκρίσιμα βάζουμε και το κόστος διδασκαλίας των γερμανικών). Κατά τη γνώμη σου, Βέρα, η διαφορά στην τιμή σε σύγκριση με την Εράσμειο δικαιολογείται από ότι επιπλέον προσφέρει ο Κ-Γ; Γιατί δεν συνεχίζετε στην Εράσμειο, νιώθεις ότι δεν ταιριάζει η φιλοσοφία του σχολείου στο παιδί σου;

 

Παρακαλώ πολύ κι εγώ, όποιος έχει εμπειρία από τον Κωστέα-Γείτονα να τη μεταφέρει, ποια είναι τα +/- του σχολείου αυτού;

 

Άμα μένεις στην Παλλήνη όλα είναι πιο εύκολα. Ο Κωστέας ας πούμε έχει πολύ ακριβό το σχολικό ... αν δεν το χρειάζεσαι γλιτώνεις αρκετά. Στις δραστηριότητες δε διαφέρει πολύ σε τιμή από την Εράσμειο. Πάνω κάτω τα ίδια είναι. Οπότε ουσιαστικά η διαφορά του είναι στα 1000ευρώ περίπου στο βασικό και στο 1500 αν έχεις και σχολικό.

 

Δλδ αν συγκρίνεις όμοια πράγματα:

- Εράσμειος βασικό χωρίς σχολικό με ΚΓ βασικό χωρίς σχολικό είναι διαφορά 1000

- Εράσμειος βασικό με σχολικό με ΚΓ βασικό με σχολικό είναι διαφορά 1500

 

Εμένα δυστυχώς στην Εράσμειο με εξυπηρετεί μισό σχολικό ενώ στον ΚΓ θα χρειαστώ ολόκληρο οπότε είμαι στα 1800περίπου διαφορά και δυστυχώς δεν τα έχω να τα διαθέσω. Αν σκεφτείς κιόλας ότι μπορεί να πάρω και τη μεγάλη αργότερα στο γυμνάσιο μου έρχεται στα 3500 περίπου η διαφορά. Δε νομίζω ότι θα τα διαθέσω προς το παρόν. Στο γυμνάσιο όμως όταν θα πάει η μεγάλη μπορεί να τα διαθέσω. Δλδ να βγάλουν και οι 2 Εράσμειο δημοτικό και να αλλάξουμε στο γυμνάσιο.

 

Θεωρώ ότι τα χρήματα τα παραπάνω δικαιολογούνται στο βασικό πρόγραμμα λόγω IB ... αλλά δε δικαιολογούνται στο σχολικό γιατί δε βλέπω διαφορά στους χρόνους που μου έχουν δώσει για επιστροφή.

Το ΙΒ από μόνο του σαν φιλοσοφία είναι power. Απλά δεν ξέρω κατά πόσο όλα αυτά που λένε ισχύουν.

 

 

Τι εννοείς βάζετε και το κόστος διδασκαλίας των γερμανικών?

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς βάζετε και το κόστος διδασκαλίας των γερμανικών?

Εννοώ ότι στην Εράσμειο τα γερμανικά είναι μέσα στο κόστος, ενώ στον Κ-Γ τα πληρώνεις έξτρα, έτσι δεν είναι;

Σε ότι αφορά το σχολικό και για τα δύο σχολεία, μας βολεύει να πηγαίνουμε εμείς τα παιδιά το πρωί και να επιστρέφουν με σχολικό στο σπίτι.

ΥΓ. Το σχολικό της Ερασμείου αφήνει τα παιδιά στην πόρτα ή σε κάποιο κεντρικό σημείο στην περιοχή;

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι στην Εράσμειο τα γερμανικά είναι μέσα στο κόστος, ενώ στον Κ-Γ τα πληρώνεις έξτρα, έτσι δεν είναι;

Σε ότι αφορά το σχολικό και για τα δύο σχολεία, μας βολεύει να πηγαίνουμε εμείς τα παιδιά το πρωί και να επιστρέφουν με σχολικό στο σπίτι.

ΥΓ. Το σχολικό της Ερασμείου αφήνει τα παιδιά στην πόρτα ή σε κάποιο κεντρικό σημείο στην περιοχή;

 

Στον Κ-Γ δεν τα πληρώνεις extra τα γερμανικά. Κάτι club έχουν απογευματινά ξένων γλωσσών που είναι extra.

 

Το σχολικό της Ερασμείου τα αφήνει στην πόρτα.

 

Οπότε εσείς στον Κωστέα είστε γύρω στο 1000ρικο διαφορά ... δεν είναι τόσο μεγάλη

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι στην Εράσμειο τα γερμανικά είναι μέσα στο κόστος, ενώ στον Κ-Γ τα πληρώνεις έξτρα, έτσι δεν είναι;

Σε ότι αφορά το σχολικό και για τα δύο σχολεία, μας βολεύει να πηγαίνουμε εμείς τα παιδιά το πρωί και να επιστρέφουν με σχολικό στο σπίτι.

ΥΓ. Το σχολικό της Ερασμείου αφήνει τα παιδιά στην πόρτα ή σε κάποιο κεντρικό σημείο στην περιοχή;

 

Κορίτσια, η Εράσμειος και ο Κ-Γ είναι πολύ πολύ διαφορετικά σχολεία. Μην αρκεστείτε στο οικονομικό, κυρίως θα πρέπει να σκεφτείτε την διαφορετική φιλοσοφία. Μετά από αναζήτηση αλλά και εκτεταμένες συζητήσεις με εκπαιδευτικούς που κάνουν προγράμματα ΙΒ (MYP και PYP), κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για να εφαρμόσει ένα σχολείο χρειάζεται εξαιρετική οργάνωση, γιατί η ισορροπία ανάμεσα στο ελεύθερο και δημιουργικό πρόγραμμα από τη μία και στο μπάχαλο από την άλλη είναι πολύ ευαίσθητη.

 

 

Δεν το ξέρω το σχολείο του Κ-Γ μπορεί να τα καταφέρνει μία χαρά, αλλά αν ενδιαφερόμουν, θα εντόπιζα την έρευνά μου στα θέματα οργάνωσης. Συμφωνώ με την Unpluged, στις μεγάλες τάξεις φαίνεται η δυναμική ενός σχολείου και προσθέτω ότι αποδεικνύεται κυρίως από τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει τα παιδιά. Και από τις γνώσεις τους φυσικά, δεν το υποτιμώ, αλλά κυρίως από την εικόνα τους ως μαθητές.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ρωτάς για νότια εμείς είχαμε το παιδί μας στου Λαμπίρη-Μοσχάτο & δεν είμασταν ευχαριστημένοι..μπορεί να έτυχε δεν ξέρω & τον βγάλαμε..:(:(

 

Έχεις π.μ.

Link to comment
Share on other sites

μου πρότειναν και τη Παιδαγωγική Πειραιά μήπως έχετε κάποια εμπειρία από αυτό το σχολείο....σε σύγκριση με το ISP και το Θεμιστοκλή που έγραψα παραπάνω....

 

Για Λαμπίρη μου είπαν μακριά....

 

Έχεις π.μ.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια, η Εράσμειος και ο Κ-Γ είναι πολύ πολύ διαφορετικά σχολεία. Μην αρκεστείτε στο οικονομικό, κυρίως θα πρέπει να σκεφτείτε την διαφορετική φιλοσοφία. Μετά από αναζήτηση αλλά και εκτεταμένες συζητήσεις με εκπαιδευτικούς που κάνουν προγράμματα ΙΒ (MYP και PYP), κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για να εφαρμόσει ένα σχολείο χρειάζεται εξαιρετική οργάνωση, γιατί η ισορροπία ανάμεσα στο ελεύθερο και δημιουργικό πρόγραμμα από τη μία και στο μπάχαλο από την άλλη είναι πολύ ευαίσθητη.

 

 

Δεν το ξέρω το σχολείο του Κ-Γ μπορεί να τα καταφέρνει μία χαρά, αλλά αν ενδιαφερόμουν, θα εντόπιζα την έρευνά μου στα θέματα οργάνωσης. Συμφωνώ με την Unpluged, στις μεγάλες τάξεις φαίνεται η δυναμική ενός σχολείου και προσθέτω ότι αποδεικνύεται κυρίως από τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει τα παιδιά. Και από τις γνώσεις τους φυσικά, δεν το υποτιμώ, αλλά κυρίως από την εικόνα τους ως μαθητές.

 

Θα ήταν πολύ χρήσιμο να γράψει όποια-ος μπορεί την εμπειρία του ως γονιός από σχολεία που εφαρμόζουν ΙΒ, προσωπικά ενώ το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό ταυτόχρονα κάπως με φοβίζει...

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...