Χορηγία Επικοινωνίας:  Θα γίνω μαμά! Προετοιμάζομαι για τον τοκετό & τον 1ο θηλασμό!

29/9 Σάββατο από τις 11:30-13:30 π.μ.

στo Κέντρο Θηλασμού & Μητρότητας

Είσοδος Ελεύθερη  Απαραίτητη η κράτηση θέσης!

Πατήστε στην εικόνα ή εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή

https://parents.org.gr/forum/uploads/monthly_2018_09/mitrikos18_sept3.gif.52ded911b0e4ab3f995e90b33619932b.gif

 

pashalitsa

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    1.442
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

10 Neutral

Περισσότερα για την/τον pashalitsa

  • Rank
    Δοκιμή

Converted

  • Περιοχή
    ΡΑΦΗΝΑ

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Αγαπητή φίλη θα το εκτιμούσα πολύ αν μου έστελνες και εμένα πληροφορίες για το συγκεκριμένο γιατρό (Γκικοντε) μιας και η αδελφή μου σκέπτεται να τον επισκεφτεί. Είναι πολύ σημαντικό!!!!

    Επίσης όποια άλλη γνωρίζει κάποια θετική ή αρνητική πληροφορία θα το εκτιμούσα πολύ να μου στείλει προσωπικό μήνυμα.

    χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    1. Καλησπέρα! Επαναφέρω το θέμα για να ρωτήσω αν τελικά παίρνει καμία glucophage στην εγκυμοσύνη... Διίστανται οι απόψεις του ιατρικού κόσμου νομίζω... Κι εγώ στη μέση...
    2. Επανέρχομαι για να ρωτήσω αν κάποιος έχει εμπειρία από δεξίωση στο chalet στο Πικέρμι! Επείγον! Επείγον! Η κοπέλα θέλει να κλείσει, οι Αμαδρυάδες που ξέρω ότι είναι καλές είναι ήδη κλεισμένες! Υπάρχει όντως συγγένεια ανάμεσα σε αυτούς που έχουν τα μαγαζιά; Γιατί τότε το φαγητό που αγχώνει τόσο πολύ την κοπέλα θα είναι όντως προσεγμένο. Όλα τα άλλα τα έχει λύσει, απλά είναι Σαρακοστή, δεν υπάρχουν δεξιώσεις μέχρι το Πάσχα για να δοκιμάσει φαγητό τους, η βάφτιση είναι ελάχιστα μετά και δεν έχει ιδέα πώς είναι το φαγητό... MARIAEVA ή όποια άλλη κοπέλα μπορεί help!

    3. Διαφημίσεις


    4. Ενδιαφέρομαι για μια φίλη, έχει τη δυνατότητα να πάει και στα δυο. Αν έχετε πληροφορίες για το αν λειτουργούν οργανωμένα, αν υπάρχει επαρκές διδακτικό προσωπικό, αν ο διευθυντής είναι άνθρωπος που νοιάζεται κλπ. Εγώ τέλειωσα το 17ο αλλά είναι ένα τέταρτο του αιώνα πριν και κάτι ψιλά οπότε ΜΑΛΛΟΝ δεν πιάνεται η άποψή μου... Είχα μαθήτρια από το 22ο αλλά και αυτό ήταν 15 χρόνια πριν... Καλά μιλάμε ότι πάλιωσα... Κάτι πιο σύγχρονο παρακαλώ;
    5. ΟΚ, τότε! Για τη Γεννάδειο δυστυχώς δεν έχω άποψη ούτε καν από γνωστούς, δεν ξέρω καθόλου...
    6. Μόλις μου ήρθε μια ιδέα, την Παιδαγωγική Χαιδαρίου την έχεις σκεφτεί; Είναι ένα πολύ μικρό σχολείο στο δημοτικό, [έχει πολλά παιδιά σε παιδικό και νήπιο]. Είναι ένα σχολείο οικονομικό με πολύ καλό όνομα στην περιοχή, δεν ξέρω αν εξυπηρετεί Πειραία, αν θες μπορείς να πάρεις και να ρωτήσεις. Εμένα στέλνει η κολλητή μου το παιδί της εκεί και είναι πολύ ευχαριστημένη, δυστυχώς δε μπορεί να τα καταφέρει άλλο οικονομικά και θα πάνε στο δημόσιο από του χρόνου... Έχει ελάχιστα παιδιά σε κάθε τάξη αν αυτό είναι κάτι που σε απασχολεί. Στην τάξη της κόρης της φίλης μου είναι 8 παιδιά. Άλλες έχουν λίγα περισσότερα.
    7. Συμφωνώ απόλυτα σε όλα! Το ΙΒ είναι πολύ απαιτητικό πρόγραμμα σε επίπεδο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και σε επίπεδο εφαρμογής. Αν είναι να μην εφαρμόζεται σωστά, άστο καλύτερα! Εμείς είμαστε στην Ελληνογερμανική Αγωγή, σωστά θυμάσαι. Άκου τώρα κάτι. Κάνε ένα ραντεβού στην ΕΑ και ζήτα να σου δώσουν ακριβή χρόνο που θα παίρνουν το παιδί σου! Μπορεί να είναι μακριά αλλά ελέγχουν απόλυτα τα δρομολόγιά τους, κινούνται σε κεντρικές οδικές αρτηρίες σε σχέση με άλλα μικρότερα ιδιωτικά, δε βάζουν πολλά παιδιά στο ίδιο σχολικό [ούτως ή άλλως είναι σχετικά μικρά τα σχολικά τους] και φροντίζουν όσο γίνεται ο χρόνος να μην είναι υπερβολικός. Ίσως να μπορούν να σου πουν ακόμα και από το τηλέφωνο πότε θα μπορούν να το παίρνουν και να το φέρνουν, χωρίς ραντεβού αν εξηγήσεις ότι αυτό σε προβληματίζει και είναι βασικό κριτήριο στην επιλογή σου. Μπορεί να μη σου αρέσει αυτό που θα ακούσεις, μπορεί να εκπλαγείς ευχάριστα. Εμένα γνωστή μου έστελνε το παιδί της σε ιδιωτικό σε κοντινή περιοχή αλλά τα σχολίκα ήταν λίγα και τελικά έκανε τόσους κύκλους το σχολικό και έπαιρνε τόσα παιδιά που το παιδί καθυστερούσε πάρα πολύ εκεί μέσα... Οπότε σε κάθε σχολείο που πας ζήτα χρόνους αναχώρησης και επιστροφής να ξέρεις τί σου γίνεται... Πάντως δυο συμμαθήτριες της κόρης μου έρχονται από την περιοχή γύρω από το Κρατικό της Νίκαιας! Μάθε τους χρόνους και πήγαινε να το δεις, μπορεί να μη σου αρέσει καθόλου, μπορεί να τρελαθείς. Εγώ δεν το διάλεξα με την πρώτη. Το ξεχώρισα αλλά δεν το διάλεξα. Επέλεξα ένα σχολείο με σύστημα ΙΒ γιατί πραγματικά με ενθουσίασε το όλο σύστημα, στην πορεία είδα ότι όλα αυτά γίνονταν επιφανειακά, είχαμε και άλλα θέματα κακής προσαρμογής του παιδιού παρόλο που το σχολείο ήταν εξαιρετικά χαλαρό και φύγαμε. Η Ε.Α. για μένα κακώς έχει τη φήμη του πολύ αυστηρού σχολείου. Σιγά τα λάχανα δηλαδή. Σε επίπεδο πειθαρχίας φυσικά υπάρχει έλεγχος που για μένα είναι στο επίπεδο της επάρκειας και όχι της υπερβολής. Σε επίπεδο μαθημάτων αλλά και γενικότερα είναι εξαιρετικά οργανωμένο σχολείο, πολύ απαιτητικό δεν είναι. Ειλικρινά δηλαδή, μη νομίζουμε ότι είναι ένα σχολείο που απευθύνεται μόνο σε παιδιά επίλεκτα και φωστήρες και τέτοιες βλακείες που προσπαθούσαν να προμοτάρουν παλαιότερα γενικά τα σχολεία που είχαν καβαλήσει το καλάμι. Τώρα προσγειώθηκαν και συνήλθαν. Μια χαρά σχολείο είναι για ένα μέσο μαθητή. Επιμένει σε κάθε τι που κάνουν και φτάνουν σε βάθος. Τους έκανα και μια εισήγηση τελευταία να φτιάξουν ένα ηλεκτρονικό ασκησιολόγιο διαβαθμισμένης δυσκολίας για τα κύρια μαθήματα για όποιον θέλει να κάνει έξτρα δουλειά όταν κάπου προβληματίζεται για κάτι και η δασκάλα μας μου είπε ότι είναι ήδη η ίδια στην ομάδα που δουλεύει για να φτιάξουν αυτή την εφαρμογή, τους το πρότειναν και άλλοι γονείς. Εγώ πάντως που είμαι γενικά παράξενη και απαιτήτική στην εκπαίδευση, είμαι σε μεγάλο βαθμό ευχαριστημένη από το σχολείο. Και το βασικότερο είναι ότι το σχολείο αρέσει πολύ στο παιδί. Η υπερβολική πειθαρχία και αυστηρότητα που εγώ περίμενα και φοβόμουν δεν ισχύουν. Είναι νορμάλ σχολείο και μέχρι τώρα δε με έχει απογοητεύσει κάποιος δάσκαλος. Γιατί για μένα ο δάσκαλός είναι το πιο βασικό κύτταρο. Πέρα και πάνω από κάθε είδους πρόγραμμα. Το καλύτερο και πιο ωραίο εκπαιδεύτικό πρόγραμμα είναι βέβαιο ότι δε θα εφαρμοστεί σωστά χωρίς σωστό δάσκαλο. Αυτά... Α, για τον κύριο Μαγκλαρά της Λακωνικής έχω ακούσει και εγώ τα καλύτερα...
    8. Εγώ έχω άποψη για το δημοτικό της Μητρόπολης Πειραιά, μόνο που είναι λίγο παλιά. Παρακολουθούσα μαθητρια του σχολείου για πολλά χρόνια[και μετά το δημοτικό που πήγε γυμνάσιο σε δημόσιο]. Έχω να πω ότι το θρησκευτικό στοιχείο δεν είναι έντονο ώστε να το αποφύγει κάποιος σα σχολείο γι΄αυτό το λόγο. Επιπλέον είναι ένα σχολείο με πολύ λεπτομερή και σωστή δουλειά σε όσα έχει να σου προσφέρει. Ειδικά σε ό,τι αφορά την ελληνική γλώσσα και τα μαθηματικά. Επιμένει στο να μάθουν τα παιδιά, πράγμα σπάνιο για σχολείο ιδιωτικό ή δημόσιο, γενικά. Θεωρώ ότι είναι ένα σχολείο που προσφέρει πολύ καλό επίπεδο και πολύ καλές βάσεις σε ένα παιδί. Προσοχή, μεταφέρω με επιφύλαξη την άποψή μου γιατί έχουν περάσει 10 χρόνια και νομίζω ότι έχει αλλάξει η διεύθυνση του σχολείου. Δε γνωρίζω από πρώτο χέρι τί γίνεται σήμερα στο σχολείο.
    9. Δεν έχω παρακολουθήσει καλά το θέμα αλλά την Παιδαγωγική Πειραιά την έχεις κοιτάξει. Μαθαίνω πολύ καλές συστάσεις.
    10. Το ίδιο μας συμβαίνει, κι εμένα έχει μια επιμονή για τον αθλητισμό ενώ μένει τελευταία αλλά κουράζεται απίστευτα. Επίσης είναι απίστευτο το πόσο όμορφα χορεύει αυτό το κορίτσι το οποιοδήποτε είδος χορού, με μόνη δυσκολία στις πιο δύσκολες ασκήσεις ισορροπίας του μπαλέτου. Αν όμως παίξεις με μπάλα μαζί της, καταλαβαίνεις το θέμα της. Από το αθλητικό τμήμα του σχολείου ο διευθυντής, πέρσυ που είχα μιλήσει μαζί του, μου σύστησε να κάνει από τη δευτέρα ή την τρίτη δημοτικού μπάσκετ. Το βρήκα ʽπροκλητικόʽ με την έννοια ότι ξέρω ότι θα δυσκολευτεί απίστευτα αν και δεν το απέρριψα, το έχω στο μυαλό μου για του χρόνου αν κόψει κάποιο είδος από τους χορούς. Τώρα που μου λες όμως ότι το παιδί σου το βοήθησε το τέννις πολύ, καταλαβαίνω ότι είχε δίκιο ο διευθυντής και θα το σκεφτώ πιο ζεστά... Καλά σίγουρα δεν το χειρίστηκα καλά... Απλά πήγα στο σχολείο στις 5.30, πήγε 8 και δεν είχα δει ακόμα δυο δασκάλους. Δεν την έβαλα στην αρχή τη δασκάλα της γυμναστικής για να έχω περιθώριο να ηρεμήσω και να το χειριστώ καλά. Τελικά καθυστέρησα περισσότερο από ότι υπολόγιζα στους άλλους, έπρεπε να φύγω γιατί είχε μάθημα μουσικής και το άφησα έτσι... Όταν λες ότι η δασκάλα έπρεπε να με είχε ενημερώσει τί εννοείς; Τη δασκάλα την ξέρω από πέρσυ, από πέρσυ συζητάμε τα θέματα του παιδιού, μου σύστησε να κάνουμε κάτι έξτρα στην κολυμβηση για να ξεμπλοκάρει το παιδί στην κίνηση, κάναμε 12 ιδιαίτερα στο κολυμβητήριο στο Πικέρμι, το παιδί βελτιώθηκε πάρα πολύ, χώρια που το καλοκαίρι έμαθε πια να κολυμπάει μαζί μου χωρίς καμια βοήθεια αφού κολυμπούσαμε σε άπατα νερά για δυο ώρες συνεχόμενακάθε μέρα όλο τον Αύγουστο. Πέρσυ στο τέλος της χρονιάς της έβαλε άριστα, με τη βελτίωση που είχε, φέτος τι έγινε δηλαδή, ξαναπήγε προς τα πίσω το παιδί; Ίσως τώρα να έδωσα πιο ολοκληρωμένη εικόνα... Γιατί προφανώς το παιδί σκέφτηκε ότι αφού μου έβαλε καλό βαθμό πέρσυ, τί έγινε τώρα πάλι; Τέλος πάντων, θα μιλήσω μαζί της μετά τις γιορτές σίγουρα... Θυμάμαι και πέρσυ στην κουβέντα μαζί της που με είχε ενοχλήσει η ατάκα της ʽτι να γίνει, δε μπορούμε να γίνουμε όλοι αθλητές...ʼ Δηλαδή δεν ήξερα ότι πρέπει να έχεις στόφα αθλητή για να πάρεις καλό βαθμό στη γυμναστική... Και πάλι, πολλή σημασία έδωσα μου φαίνεται...
    11. ΒΕΡΑ μου δε συμφωνώ ότι στη μελέτη δε λύνουμε απορίες. Επίσης η δασκάλα δε φαντάζομαι ότι προλαβαίνει να κάτσει και να τους διδάξει την ορθογραφία για την άλλη μέρα. Εμάς το βασικό πρόγραμμα είναι ως τη 1 και φαντάζομαι το άγχος της δασκάλας να φέρει σε πέρας αυτά που πρέπει. Είδα το θέμα της μελέτης κάτι σαν επέκταση του ωραρίου και προφανώς έκανα λάθος. Ήλπιζα ότι έχοντας τα μισά παιδιά από ότι στο τμήμα, πάνω στη διαδικασία της ετοιμασίας των εργασιών για το σπίτι, θα γινόταν μια σχετική ανάλυση εμπέδωση. Όμως ο ρόλος της μελέτης είναι τελικά διεκπεραιωτικός, κάτι που δεν πιστεύω ότι δικαιολογεί τα λεφτά που ζητάνε για να το κάνουν από του χρόνου που θα χρεώνεται και επίσης κάτι που δεν αξίζει το να μένει το παιδί δυο επιπλέον ώρες στο σχολείο. Φυσικά αυτή είναι δική μου άποψη και μπορεί άλλοι γονείς του ίδιου σχολείου να μη συμφωνούν.
    12. Σε γενικές γραμμές όλα πηγαίνουν καλά με το σχολείο. Λοιπόν, η μελέτη δε γίνεται με τη δασκάλα της τάξης. Αυτό έχει και τα θετικά του και τα αρνητικά του. Η μικρή μου από την αρχή δεν τα πήγε καθόλου καλά με τη δασκάλα της μελέτης. Την πίεζε υπερβολικά στο θέμα του χρόνου, τόσο που γυρνούσε στο σπίτι με κλάμματα και δεν ήθελε να ξαναπάει. Προσπάθησα να της εξηγήσω ότι ίσως η δασκάλα προσπαθεί να τη βοηθήσει και λιγάκι την αγνόησα προκειμένου να ʽψηθείʽ στο να κάνει γρήγορα. Το αποτέλεσμα ήταν αντίθετο από ότι έλπιζα, παραλίγο να κάνει πλήρη άρνηση. Επίσης το παιδί άρχισε να αγχώνεται υπερβολικά. Αυτό μου το επισήμανε και η δασκάλα της τάξης από την οποία είμαι πολύ ευχαριστημένη και μάλιστα μου έλεγε ότι στο τέλος κάθε περιόδου προσπαθεί να την τσιμπολογάει ή να της κάνει κάποιο αστείο προκειμένου να τη χαλαρώσει. Τελικά συνεννοηθήκαμε με τη δασκάλα της μελέτης να μην την πιέζει τόσο και ας μένει και κάτι για το σπίτι. Δε με πειράζει αυτό, με πειράζει αυτά που γίνονται στο σχολείο να έχουν περάσει από αυτή την έννοια εμπέδωσης που λες, κάτι που εγώ και άλλοι γονείς δεν είδαμε να γίνεται. Η δασκάλα στην τάξη κάνει ό,τι μπορεί, δεδομένων των πιεσμένων χρόνων και κάθε Παρασκευή κάνουν επανάληψη τα λάθη των ορθογραφιών της εβδομάδας. Μας έχει πει από την αρχή της χρονιάς στην πρώτη ομαδική ενημέρωση ότι την ενδιαφέρει για τη β δημοτικού η καταληκτική ορθογραφία, δηλαδή να εφαρμόζουν τους κανόνες που μαθαίνουν και από εκεί και πέρα ό,τι μπορούν. Επειδή πριν τη γράψω είχα ρωτήσει τη διευθύντρια και μου είχε πει ότι δουλεύουν με τη γραμματική αλλά και με τις οικογένειες λέξεων, υποψιάζομαι μήπως ξεκινούν τη θεματική ορθογραφία στη γ δημοτικού. Σε ότι αφορά το θέμα της γυμναστικής ναι, δίνουν πάρα πολύ σημασία, τόση που έχω πάθει λίγο πλάκα να πω την αλήθεια. Το ζήτημα είναι το εξής. Ένα παιδί που το κατατρέχει μια κινητική ανωριμότητα και μια έλλειψη κινητικού συντονισμού, όχι τόση ώστε να χαρακτηριστεί κάποιου είδους σοβαρό πρόβλημα, αλλά που το κάνει να είναι πάντα τελευταίο στους τερματισμούς πχ,και να δυσκολεύεται το διπλάσιο τουλάχιστον από τα άλλα παιδιά στο να κάνει τις ασκήσεις πχ της κολύμβησης, τι το κάνεις; Εγώ δε θεωρώ ότι πρέπει να πάρει απαλλαγή από τις κινητικές δραστηριότητες, θεωρώ ότι πρέπει να αγωνιστεί όπως κάνει ως τώρα, κάπου όμως τη βλέπω ότι έχει αρχίσει να κουράζεται και τα παιδιά έχουν αρχίσει να την πιέζουν ψυχολογικά... Επιπλέον αυτού τίθεται το θέμα με τα αυτιά της όπου ο γιατρός ήταν κάθετος να κόψουμε την κολύμβηση, η παιδίατρός της όμως δε συμφωνεί. Η γυμναστική βαθμολογείται με πολλές διαφορετικές παραμέτρους, όπως και όλα τα άλλα μαθήματα. Ο μειωμένος βαθμός ήταν στη συνέπεια [προφανώς γιατί τις έδωσα σημείωμα αρκετές φορές όταν είχε καταρροή ή και ενόχληση στα αυτιά να μην κάνει πισίνα] και στις αθλητικές επιδόσεις. Τέλος πάντων έχεις δίκιο ότι μετά την περσινή ενημέρωση θα έπρεπε και φέτος να έχω μιλήσει μαζί της [έχουν την ίδια δασκάλα]. Πιο πολύ με πόνεσε η απογοήτευση που είδα στο πρόσωπό της όταν είδε το βαθμό στη γυμναστική, δεδομένου ότι ξέρω ότι αυτό το παιδί δε μπορεί να κάνει τίποτα παραπάνω καθώς δίνει τα μέγιστα των δυνάμεών του.
    13. Φυσικά και πρέπει να υπάρχει διαβάθμιση. Εδώ δε μιλάμε όμως για μαθηματικά αλλά για γυμναστική. Στα μαθηματικά ένα παιδί που του κόβει τρελά και ένα παιδί που βγάζει το ίδιο αποτέλεσμα με πολύ διάβασμα, ναι βαθμολογούνται το ίδιο. Εδώ μιλάμε για τη γυμναστική και για ένα παιδί που δυσκολεύεται κινητικά και παρόλα αυτά παλεύει και ας έρχεται άρρωστη από την κούραση. Δηλαδή για να καταλάβω, στη γυμναστική παίρνει άριστα μόνο όποιος έχει επιδόσεις υψηλού επιπέδου; Η ίδια η γυμνάστρια μου είχε πει ότι είναι παιδί στρατιώτης και ότι δεν τα παρατάει με τίποτα. Και ναι στενοχωρήθηκε πολύ για το βαθμό στη γυμναστική ενώ στα μαθηματικά που βαθμολογήθηκε με 9 διαφορετικούς τρόπους και στο ένα από τα 9 είχε ένα τικ κάτω, [στην στρατηγική επίλυσης προβλημάτων] το παραδέχτηκε, το κατάλαβε και είπε ότι δίκιο έχει η κυρία και πρέπει να πάρει τα προβληματα λίγο πιο σοβαρά και όχι να κοιτάζει μόνο λέξεις κλειδιά, πρέπει να δώσει σημασία στη λογική των προβλημάτων. Εγώ ειλικρινά και αν της έβαζε και στην ορθογραφία ένα τικ κάτω, πάλι δίκιο θα έδινα στη δασκάλα, αλλά αυτό το πράγμα με τη γυμναστική δεν το καταλαβαίνω. Καμία απροθυμία δεν υπάρχει. Φόβος υπάρχει από εμένα και έχω αποφύγει να τη στείλω στην κολύμβηση όσες φορές είχε έστω και μια μικρή ενόχληση στα αυτιά ή και καταρροή. Ο λόγος, δεν μπορώ να ρισκάρω άλλο την ακοή της ούτε το ανοσοποιητικό της με τη λήψη αντιβιωτικών που του έχουν αλλάξει τα φώτα, το παιδί όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΝΕΠΕΣ αυτό είναι γελοίο. Τέλος πάντων, θα το συζητήσω μαζί της... Είναι δυνατόν στη μελέτη να μη λύνονται απορίες; Π.χ, έκανε λάθος στο πρόβλημα και έκανε λάθος πράξη, λες στο παιδί, όχι πρόσθεση, αφαίρεση και τέλειωσε το θέμα;;; Μαθαίνει το παιδί έτσι κάτι; Έρχεται σπίτι, το βλέπω γραμμένο σωστά αλλά ευτυχώς από κάτω βλέπω το αποτύπωμα του μολυβιού από την πρώτη λανθασμένη λύση. Μου λέει ότι το έκανε λάθος και ότι η δασκάλα της είπε να το κάνει έτσι. Ρωτώ γιατί έτσι και όχι αλλιώς, σου εξήγησε η δασκάλα; Όχι, ρε μαμά δεν κάνουμε τέτοια στη μελέτη, μου λέει... Σαν και αυτό το παράδειγμα έχουμε και άλλα πολλά... Σε ότι αφορά την ορθογραφία εγώ έχω άλλη άποψη για το πώς θα πρέπει να γίνεται... Το γράψτε το στο τετράδιο 2,3,5 φορές μέχρι να το μάθετε, για μένα είναι σκέτη παπαγαλία που πιθανότατα δε θυμάσαι την άλλη μέρα. Ενώ αν η δασκάλα έγραφε την ορθογραφία στον πίνακα και με χρωματιστές κιμωλίες εξηγούσε πως και γιατί γράφεται έτσι το κάθε πράγμα [έστω τα βασικά σε αυτό το επίπεδο πχ, καταλήξεις ρημάτων, ουσιαστικών κλπ] ακολουθώντας κανόνες και από την άλλη μάθαιναν κάθε φορά και 2,3 ρίζες λέξεων θα ήταν πολύ καλύτερο καθώς με κάθε ρίζα μαθαίνεις την ορθογραφία πολλών λέξεων και τα παιδιά αποκτούν άλλη επαφή με τη γλώσσα. Η παπαγαλία, μόνο κούραση και αντίδρασή του τύπου ʼκαι που να τα θυμάμαι εγώ όλα αυτάʼ φέρνει στα παιδιά. Τα παιδιά πρέπει να καταλάβουν ότι η ελληνική γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός χιλιάδων ετών και όχι ένα βασανιστικό κυνήγι των ο και των ι... Και ναι αυτό πρέπει να το καταλάβουν τόσο νωρίς προκειμένου να σεβαστούν τη γλώσσα... Γενικά, άσχετα με τη μελέτη, περίμενα παραπάνω πράγματα από το σχολείο στην επεξεργασία της ελληνικής γλώσσας... Αντίθετα είμαι πολύ ευχαριστημένη στο πώς δομούν τη γνώση των παιδιών στη γερμανική γλώσσα... Είναι αρκετά αυτά που βάζουν για μελέτη, όχι, δεν τα βρίσκω υπερβολικά ή φορτωμένα. Εσάς ΒΕΡΑ πόση ώρα είναι η μελέτη; Εμάς είναι η ζώνη 1 με 3 αλλά στις 1 πάνε για φαγητό, οπότε αρχίζουν στις 1.30 να διαβάζουν, μισή ώρα ασχολούνται με τα γερμανικά και άλλα 50 με 55 λεπτά περίπου με τα ελληνικά και τα μαθηματικά. Η δικιά μου όμως θα πάει και τουαλέτα σχεδόν πάντα μετά το φαγητό, τρώει χρόνο και εκεί, είναι και λίγο αργή και μετά τα κάνει τσάτρα πάτρα για να τελειώνει. Με αυτή τη διαδικασία μου έχει χαλάσει και τα γράμματά της πάρα πολύ και γενικά εγώ αυτή την τσαπατσουλιά δε τη μπορώ.
    14. Τελικά το θέμα της μελέτης δεν κύλησε καλά στην πορεία. Όταν διαβάζεις τα παιδιά πρέπει και να τους λύνεις τις απορίες... Μια δασκάλα με 14 παιδιά όμως δεν προλαβαίνει να κάνει κάτι τέτοιο ίσως ή απλά κατέφυγαν στην εύκολη λύση του τύπου αυτό είναι το σωστό και γράψτο, καθώς υπάρχει εντολή από το σχολείο το παιδί να είναι γραμμένο σε όλα τα μαθήματα και τυπικά έτοιμο για την άλλη μέρα φεύγοντας από εκεί. Επειδή ένα παιδί δε μαθαίνει όμως έτσι, τη βγάζω από τη μελέτη μετά τις γιορτές. Έχει βελτιώσει το χρόνο της ούτως ή άλλως αλλά έχουμε διάφορα θέματα... Δεν ξέρω τι από αυτά που έχει γράψει ξέρει πραγματικά και τί όχι, έτσι τα ρωτάω από την αρχή. Βλέπω πολλές απορίες άλυτες, βλέπω και διορθώσεις της δασκάλας με γράμματα της δασκάλας στο τετράδιο της μικρής και εκνευρίζομαι. Ίσως να τα ψηλαφίζω πολύ αλλά στον ίδιο χρόνο που κάνει μελέτη στο σχολείο μπορούμε να κάνουμε πολύ πιο ουσιαστική δουλειά στο σπίτι. Επιπλέον η μικρή έχει πολλές δραστηριότητες το απόγευμα και θα είναι καλύτερα να διαβάζει στο σπίτι προκειμένου να γυρίζει νωρίτερα και να ξεκουράζεται περισσότερο. Πάντως τουλάχιστον άλλες 4 μαμάδες σε παιδικό πάρτυ μου δήλωσαν ότι δεν είναι πολύ ή και καθόλου ευχαριστημένες από τη μελέτη στο σχολείο. Πήραμε και βαθμούς, όλα καλά εκτός... από τη γυμναστική... Τι να πει κανείς, όταν ένα παιδί αγωνίζεται με όλες του τις δυνάμεις, δεν τα παρατάει ποτέ και εσύ του βάζεις μειωμένη βαθμολογία στις αθλητικές επιδόσεις... Δεν ήξερα ότι το σχολείο απευθύνεται μόνο σε παιδιά με ικανές αθλητικές επιδόσεις, τί να πω... Και μάλιστα όταν ξέρεις ότι το συγκεκριμένο παιδί ταιλαιπωρείται από τα αυτιά του και αποφεύγει την κολύμβηση και εσύ του το χρεώνεις το βαθμό ως ασυνέπεια... Ενώ αν είχα πάρει την απαλλαγή που επέμενε ο ΩΡΛ να πάρω, θα ήταν καλύτερα... Τι να πω, και είχε και τόση ουρά στη δασκάλα της γυμναστικής που δεν έκατσα, προφανώς γιατί δε θα ήμουν και πολύ ευγενική...
    15. Δηλαδή πώς μπορεί να γίνει αυτό; Αν καταλαβαίνω καλά αν αξιολογηθεί ότι έχει τα προσόντα ας πούμε από κάποια επιτροπη, αν αποδείξει ταλέντο διδασκαλίας κλπ; Μου κάνει εντύπωση! Έχουν τόσο προχωρημένες αντιλήψεις;