kel

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    648
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Περισσότερα για την/τον kel

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Δεν ισχυει οτι τα ιδιωτικα σχολεια κάνουν τις ίδιες ώρες με τα δημόσια. Εχουν δικαίωμα να πάρουν παρεκκλίσεις στο πρωινο υποχρεωτικο προγραμμα οι οποιες εγκρινονται από το Σχολικο Συμβουλο και τη Διευθυνση Εκπαιδευσης. π.χ. στο Γυμνασιο το πρόγραμμα του Υπουργείου είναι 32 ώρες. Σε ένα ιδιωτικό μπορεις να κανεις μέχρι 40 ώρες στο βασικο υποχρεωτικο πρωινο προγραμμα. Ετσι δινονται οι εξτρα ωρες στις Ξένες Γλώσσες, σε βασικά μαθηματα ή σε διάφορα projects. Eπίσης δεν είναι μόνο οι ώρες του προγράμματος που διαφέρουν. Διαφέρουν και στο πως γίνονται π.χ. Πληροφορικη γινεται και στο Δημοσιο και στο ιδιωτικό σχολείο. Οταν ομως έχεις ένα υπολογιστή για πέντε μαθητές και αυτόν δεκαετίας ενώ στο ιδιωτικο έχεις ενα προς ενα παιδι και ειναι και τελευταιας τεχνολογιας. Οταν κανεις Αγγλικα με φροντιστηριακα βιβλια, διαδραστικους πινακες, ebooks και περισσοτερες ώρες είναι το ίδιο; Υπάρχει ο ίδιος αριθμός απώλειας διδακτικων ωρων απο απεργίες, εκλογές, αναιτιολόγητες άδειες; Εδώ πραγματικά υπάρχει περίπτωση που σε δημοτικό σχολείο τους έλειπε δασκαλα και τους εστειλαν από τη Διευθυνση πρωτοβάθμιας δασκάλα Αγγλικών γιατι αυτη λεει τους περίσσευε. Στο ιδιωτικο σχολειο μπορεις να εχεις την απαιτηση να σου κανει Ιστορικος το μαθημα της Ιστοριας. Στο δημόσιο όμως μπορεί να το κάνουν οι καθηγητές των ξενόγλωσσων ή ο Θεολόγος για να συμπληρωσει ωράριο. Τα προγράμματα λοιπον ειναι εμπλουτισμενα και δεν ειναι ακριβως με του Υπουργείου και ουτε εφαρμόζονται με τον ίδιο τρόπο. Αν ηταν ετσι δεν θα ειχαν λογο υπαρξης τα ιδιωτικα αν σκεφτειτε οτι καποια δημοσια σχολεία εχουν καλυτερες εγκαταστασεις από ιδιωτικά και οτι πλεον με τα ολοημερα καλυπτονται και οι αναγκες των εργαζομενων γονεων.

  2. Διαφημίσεις


  3. Ευχαριστω πολυ. Θα μου ηταν εξαιρετικά χρήσιμο.
  4. Δεν είναι αλήθεια ότι το σχολείο της Μητρόπολης απαιτεί χρήματα για φύλαξη. Αν εννοείτε την απογευματινή Μελέτη αυτη πληρωνεται σε όλα τα σχολεία ή τουλάχιστον στα σχολεία που μοιράζουν τα παιδια σε τάξεις και δεν τα "παχνιζουν" όλα μαζί. Το ωράριο του δημοτικού σχολείου είναι ως εξής΅ Α και Β δημοτικού τελειωνουν 13.35. Οι γονείς εχουν τη δυνατοτητα να τα αφησουν δωρεαν μεχρι τις 2.30 στην τάξη τους με τη δασκαλα κανοντας δημιουργικες δραστηριοτητες. Αλλιως μπορουν να τα βαλουν σε προγραμμα Μελετης για Α και Β δημοτικου με την αναλογη επιβαρυνση έως τις 4:00. Επίσης υπάρχει η δυνατοτητα αντι για Μελετη τα παιδια να κανουν μια σειρα απο προαιρετικες δραστηριοτητες που περιλαμβανουν μια μεγαλη ποικιλία. Σχολικά λεωφορεια υπάρχουν στις 2.30, στις 4.00 και στις 5.00. Τα παιδια Γ έως ΣΤ δημοτικού σχολούν στις 14.35. Οι γονείς έχουν τη δυνατοτητα να τα αφησουν εως τις 15.00 δωρεαν. Μπορουν ομως και αυτα να μπουν σε προγραμματα Μελετης εως 5.00. Επίσης αδελφακια μικρα που τελειωνουν τη Μελετη τους στις 4 και εχουν αδελφακια μεγαλυτερα που τελειωνουν στις 5 ή αδερφια στο Γυμνασιο που και αυτα τελειωνουν στις 5 μπορουν να παραμεινουν δωρεαν από τις 4-5 σε ξεχωριστη αίθουσα με επιβλέπων εκπαιδευτικό και να ζωγραφισουν, να κάνουν παζλ ή να διαβασουν μεχρι να τελειωσουν τα αδερφια τους . Πραγματικα απορω ποιος ηταν αυτος που σου ειπε οτι η φυλαξη πληρωνεται. Επίσης θα ήθελα να μου πεις σε ποιο σχολείο οι επιστημονικες αξιολογησεις των παιδιων και τα εξατομικευμενα προγραμματα ή η ενισχυτικη διδασκαλία είναι δωρεάν. Επίσης ποιο άλλο σχολείο στον Πειραιά έχει συνεχη ψυχοπαιδαγωγικη υποστηριξη στα παιδια και συμβουλευτική γονεων από τις 8 έως τις 4? Δωρεαν εννοειται. Επισης θα ηθελα να αναφερθεις λιγο σε ποια θεωρείς εσύ ως οργανωτικα προβληματα γιατι μου εκανε εντυπωση αυτο αφου πραγματικα ακομα και μελη του forum (π.χ Marco Polo) που επελεξαν αλλο σχολείο για τους δικους τους λόγους είπαν τα καλύτερα για το οργανωτικό κομματι. Οσον αφορα το κτηριακο προβλημα σαφεστατα τα σχολεια του Πειραια από τη στιγμη που ειναι αστικα 'εχουν προβλημα κτηριακο. Παρ'ολα αυτα οι αιθουσες ειναι ολες εξωτερικες και φωτεινες, εχουν διαδραστικους πινακες και υπολογιστη τάξης και υπαρχουν και οι αντιστοιχες βοηθητικες αίθουσες. Το προαυλιο είναι στην ταρατσα και τα παιδια ειναι προστατευμενα αφου κανεις εξωσχολικος δεν εχει καμια προσβαση σε αυτα. Τελος γνωριζω οτι στην Παιδαγωγικη η πρωτη Γλωσσα ειναι τα Γαλλικα και η δευτερη τα Αγγλικα. Στο σχολειο της Μητροπολης η πρωτη Γλωσσα που ξεκινουν στην Α δημοτικου ειναι τα Αγγλικα ενω στην Α δημοτικου ξεκινουν και τα Γαλλικα/Γερμανικα με βιωματικες δρασεις , ερεθισματα , τραγουδια και παιχνιδια έτσι ωστε στη Β τάξη να επιλεξουν αν θα στοχευσουν στα Γαλλικα ή στα Γερμανικα για να τα ακολουθησουν ως Β ξένη Γλώσσα.
  5. Επισης αν πηγαινα να εγγραψω το παιδι μου σε σχολειο και μου ελεγε ο ιδιοκτητης οτι δεν αφηνει τους εκπαιδευτικους να κουνηθουν οπως αναφερθηκε δεν υπηρχε καμια περιπτωση να το επιλεξω ως σχολειο. Εκπαιδευτικος χωρις πρωτοβουλια πρωτοτυπια και ενθουσιασμο ειναι κακος εκπαιδευτικος. Παντως εγω ειμαι υπερμαχος μιας αποψης που μου ειχε πει μια διευθυντρια πολυάριθμου σχολειου στην Αγγλια. " Οσο ολοι ειναι ευχαριστημενοι (τα παιδια μαθαινουν και ειναι χαρουμενα, οι γονεις τα βλεπουν ευχαριστημενα και οι εκπαιδευτικοι συνεργαζονται ομαλα μεταξυ τους) δεν εχω κανενα λογο να κανω καμια παρεμβαση, ουτε να ασχοληθω με τις προσωπικες μεθοδους του καθενος. Η δουλεια μου αρχιζει οταν αρχιζουν τα προβληματα" Εμενα μου αρεσε η ελευθερια και η δημιουργικοτητα αυτη και εβλεπα παντα τα θετικα της αναπτυξης πρωτοβουλιων. Εξαλλου ειμαι της αποψης οτι ο καθε εκπαιδευτικος ειναι διαφορετικος και μονο οφελος μπορει να προκυψει απο τον πλουραλισμο και τη δημιουργια.
  6. Καλη μου maya σε καμια περιπτωση δεν αναφερομουν σε εσενα ουτε υπονοησα οτι με καποιο τροπο γενικευσες τα λεγομενα μου.Αν ριξεις μια ματια στα μηνυματα θα καταλαβεις.
  7. Αχ κορίτσια μου γλυκα αυτο που οταν εκφραζεις μια αποψη πρέπει τα λόγια σου να υπεργενικευονται επειδη απλα δεν ταιριαζει η αποψη σου με του αλλου με ξεπερνά. Ξαφνικα , μετατρεπω το σχολειο σε φάμπρικα, ο δραστηριος εκπαιδευτικος γινεται φοβισμενος δουλος, ο παλαιος ειναι και ακριβος αρα πρεπει να απολυθει. Που τα ειπα ολα αυτα? Καταρχην οπως ανεφερα ειμαι η ιδια εκπαιδευτικος και παλαια και ακριβη. Αρα πρεπει να φοβαμαι μηπως απολυθω γιατι κοστιζω. Αρα πρεπει να φωναζω και να στηριζω να ψηφιστει ενας νομος που θα με εξασφαλιζει δια βιου οτι και να συμβει. Λοιπον πειτε με τρελη πειτε με χαζη αλλα δεν το θελω. Δεν συμφωνω με κανενα απο τα δυο ακρα. Δεν επιθυμω ουτε την απολυτη μονιμοτητα και να μην μπορει να με κουνησει κανεις ουτε να υπάρχουν ελευθερες απολυσεις χωρις λογο. Μίλησα ξεκαθαρα για μεμονωμενες περιπτωσεις και για συγκεκριμενες αρνητικες δρασεις στο σχολειο. Οπως μιλησα και για ουσιαστικη αξιολογηση που θα μπορουσε να ειχε γινει απο τη στιγμη που ειχε ξεκινησει και ισχυε και για τα ιδιωτικα οπως και για τα δημοσια. Γιατι καταργηθηκε αραγε? Τωρα για παρανομιες που αναφερονται δεν το συζητω καν. Υποστηριζω οτι οπου βρισκουν οι διευθυνσεις και οι σχ. συμβουλοι τετοιες να καταλογιζουν ολες τις ευθυνες. π.χ. εκπαιδευτικοι χωρις διοριστηρια, μη δηλωμενες δραστηριοτητες, εργασια χωρις πληρωμη. Οι διευθυνσεις ειναι υπευθυνες να ελεγχουν τις μισθοδοτικες, οι συβουλοι βλεπουν τα ωρολογια , τα διοριστηρια βγαινουν απο τη διευθυνση αρα δεν μπορει να απολυεις Ιουνη και να ξαναπροσλαμβανεις. Δεν βγαζει τετοια διοριστηρια η διευθυνση.Εγω μιλησα για συγκεκριμενες περιπτωσεις που πρεπει να εξεταζονται κατα περιπτωση. Η σταθεροτητα του προσωπικου ειναι ζητουμενο αλλα πολλες φορες προκυπτει και μαζικοτητα παραπονων και μαλιστα στοιχειοθετημενων και τοτε τιθεται και το ερωτημα "Δεν ειστε ιδιωτικος τομεας? δεν αξιολογειστε?" Τοτε τι κανει τι σχολειο? Αρχιζει και μαζευει καταγγελιες? Δεν ξερω. Νομιζω οτι επρεπε αλλιως να ειχε δημιουργηθει η συγκεκριμενη προταση για τις απολυσεις. Η παλια νομοθεσια προ εικοσαετιας που θα επανελθει για εμενα ηταν προβληματικη. Επρεπε να γινει η καταγγελια και να πας στην τριμερη επιτροπη για διαταραξη σχολικου κλιματος και γινοταν της τρελης. Αλληλοκατηγοριες, ρουφιανιλικια αναμεσα σε συναδελφους, ψευδεις καταγγελιες και στο τελος επαιρνες μια απολυση που ελεγε οτι ησουν υπευθυνος για διαταραξη σχολικου κλιματος και με αυτο όχι σε αλλο ιδιωτικο δεν εβρισκες δουλεια αλλα ειχε και πιο σοβαρες επιπτωσεις. Αποτελουσε σε πολλες περιπτωσεις και κωλυμα διορισμου σου για το δημοσιο. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα να προσφυγω στα ποινικα δικαστηρια οπως μπορεις και τωρα και να διεκδικησω το δικιο μου παρα να παω στην τριμερη και να με βγαλουν αχρηστη. Και οσον αφορα το οτι πάμε σε καποιο εκπαιδευτηριο για το ονομα του όπως ειπωθηκε, αυτο ισχυει και για να δημιουργησει αυτο το ονομα σημαινει οτι η πολιτικη του , η οργανωση του αρα και η επιλογη τους προσωπικου του ηταν αντιστοιχη. Οταν ομως σε περιοδο κρισης καποια σχολεια ανεβαζουν το αριθμο των μαθητων για ουσιαστικους λογους (όχι μαρκετινγκ και προσφορες αλλα ουσιαστικη δουλεια, δημιουργικοτητα και επιτυχιες) ενω αλλα παραδοσιακα δυνατα σχολεια εχουν μειωσει τον αριθμο των τμηματων τους στο μισο αυτο δεν σημαινει κάτι ? Δεν πηγαινεις σε ενα σχολειο μονο για το ονομα πλεον αλλα απαιτεις αυτο το ονομα να το διατηρει με σωστες επιλογες. Τελοσπαντων θεωρω οτι σε τετοια θεματα δεν χωραει μονο το ασπρο ή το μαυρο. Ή δηλαδη τους κραταω ολους ανεξαρτητως υποχρεωτικά ή εχω δικαιωμα να απολυω για πλακα. Νομιζω οτι αλλου ειδους νομοθετικη οργανωση θα εξασφαλιζε σταθερο μεν προσωπικο κατα το μεγαλυτερο μερος αλλα και δυνατοτα ουσιαστικης αξιολογησης των εκπαιδευτικων όχι από το σχολαρχη αλλα από τους καθ'υλη αρμοδιους (διευθυνσεις, σχολικους συμβουλους, συλλογους διδασκοντων κ.ά). Νομιζω οτι αυτο θα δημιουργουσε και ενα αισθημα ασφαλειας στους γονεις οτι το υποστηρικτικο συστημα του σχολειου λειτουργει προς οφελος των παιδιων όχι ομως με ωφελιμιστικα ή κερδοσκοπικα κριτρια αλλα ουσιαστικα εκπαιδευτικα και παιδαγωγικα.
  8. Δεν ειναι αληθεια οτι οι απολυσεις των παλαιων γινονταν για να μειωσουν κοστος. Δεν ειναι ηλιθιος ο σχολαρχης να απολυσει τους παραγωγικους εκπαιδευτικους. Η αληθεια ειναι οτι καποιοι παλαιοι εκπαιδευτικοι λειτουργουσαν και λιγο σαν να εχουν δεσει το γαιδαρο δηλαδη απεφευγαν να επιμορφωθουν , δεν ετρεχαν καινουρια προγραμματα , δεν ηθελαν να μαθουν νεες τεχνολογιες, δεν ηταν παντα συνεργασιμοι και ηθελαν παντα να διαλεγουν ταξεις η τμηματα χωρις να συνεργαζονται με τους συναδελφους στο συλλογο. Για να μη μιλησω οτι αν τους γινει παρατηρηση απειλουν οτι θα πανε το διευθυντη του σχολειου στη διευθυνση πρωτοβαθμιας η δευτεροβαθμιας και θα τον κατηγορησουν για αυταρχικοτητα. Για να μη μιλησω οτι καποιοι παιρνουν ιδιαιτερα μεσα απο το σχολειο και αυτο πως θα το αποδειξεις? Θα φερεις τα παιδια μαρτυρες? Και γιατι το υπουργειο δεν ψηφιζει την αξιολογηση πρωτα για ναδειξεις οτι ενας εκπαιδευτικος επι χρονια δεν εχει κανει ουτε ενα προτζεκτ ουτε μια επιμορφωση? Δεν υπαρχει πιο αμειλικτος κριτης απο τα ιδια τα παιδια. Οταν μιλουν απαξιωτικα για τον εκπαιδευτικο τους και τον χαρακτηριζουν αδιαφορο ειρων και οτι δεν τους μαθαινει τιποτα τοτε τι κανεις? Και για να μην παρεξηγηθω δεν ειμαι σχολαρχης αλλα εκπαιδευτικος και βλεπω καθημερινα ποσο εφησυχασμος και επαναπαυση υπαρχει. Δυστυχως πολλοι δειχνουν υπερβαλλοντα ζηλο στις αρχες για να γινουν οι συμβασεις τους αοριστου και μετα αποκτουν την κακως εννοουμενη νοοτροπια του βολεμενου. Ομως στο σχολειο δεν εχουμε την πολυτελεια να πειραματιζομαστε στο κεφαλι των παιδιων. Παντως δεν υπαρχει πραγματικα σχολαρχης που να διωξει εκπαιδευτικο δραστηριο, ευγενικο, με επιτυχιες και ενδιαφερον για τα παιδια. Δεν ειναι κοροιδο. Την εμπειρια και τις επιτυχιες ενος καλου εκπαιδευτικου την πουλαει στους γονεις. Εξαλλου οι καλοι εκπαιδευτικοι κανουν το ονομα του σχολειου και αρα φερνουν λεφτα. Γιατι να τους αντικαταστησει? Αφου ειναι η βιτρινα του. Σε αντιθεση με τους αδιαφορους και επαναπαυμενους που θελει να τους αντικαταστησει με πιο δραστηριους και παραγωγικους. Οσοναφορα για τις επιπλεον δραστηριοτητες δεν εχει τεθει μεγαλο θεμα. Ηδη υπαρχει η εγκυκλιος κουρακη με τις οποιες δηλώνόντάί και απλα θα παγιωθει με το νομοσχεδιο. Αρα ειναι κατι δεδομενο που απλα θα γινει νομος.
  9. Γλυκια μου Βερενικη δεν αναφερθηκα σε κανενα σημειο σε κακομαθημενα παιδια πλουσιων. Ηταν ξεκαθαρο οτι η χρηση του επαγγελματος που ανεφερα ηταν για να συνδυασω τη λεξη θεαθηναι-προβολη-διαφημιση-μαρκετινγκ. Πουθενα δεν ανεφερα στερεοτυπιες σχετικα με οικονομικοκοινωνικες ομαδες και κακη συμπεριφορα. Γνωριζω παρα πολυ καλα οτι η παιδεια και η αγωγη δεν συνδεεται με το οικονομικο στατους αν και η εκπαιδευση που ειναι το οργανωμενο συστημα συνδεεται και μαλιστα σε μεγαλο βαθμο. Ξεκαθαρα αναφερθηκα σε επαγγελματα που τυγχανουν προβολης -διαφημισης. Μεγαλα ιδιωτικα επιδιωκουν να εχουν ως μαθητες παιδια διασημοτητων (και μαλιστα καποια τα εχουν και δωρεαν) γιατι θεωρουν οτι ετσι θα προσελκυσουν πελατεια. Ειναι θεμα καθαρα μαρκετινγκ. Αρα με την αναφορα μου ηταν ξεκαθαρο οτι αναφερομουν σε επαγγελματα που θα δημιουργησουν "βιτρινα" για το σχολειο προς αγρα πελατων. Οσοναφορα τα τεστ αξιολογησης πριν την εγγραφη καθε σχολειο εχει τη δικη του πολιτικη και τους δικους του λογους για τους οποιους το κανει. Εμεις κανουμε ενα ελαφρυ ελεγχο για να αποκλεισουμε κυριως τα παιδια που δεν ειναι για το γενικο πλαισιο και μονο γιάυτο το λογο. Επίσης επειδη υπάρχουν παιδια που θα ωφελουνταν απο καποιο υποστηρικτικο πλαισιο 8-10 μηνες πριν την εγγραφη τους δεν ειναι άσχημο να ενημερωθουν οι γονεις αν απαιτειται καποια λογο-εργο ή αλλου ειδους παρεμβαση για να ερθει το παιδακι πιο ετοιμο. Επισης πολλοι γονεις μας αναφερουν οτι αν και αντιλαμβανονταν οτι υπηρχε θεματακι δεν τους το ανεφεραν απο τον παιδικο ή το νηπιαγωγειο για πολλους λογους. Επίσης για τα αμιγη τμηματα (setting-streaming) υπαρχουν αμφιβολιες απο τη δεκαετια του 60 και μετα στην Ευρωπη για την αποτελεσματικοτητα τους και και δεν προτεινονται πια ουτε σε καλα σχολεια τους εξωτερικου.
  10. Πάντως οσον αφορά τα παιδια με μαθησιακες δυσκολιες ή ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες θα ελεγα οτι και στα ιδιωτικα σχολεια υπάρχει διαφορετικη στάση αναλογα το σχολειο π.χ. 1) Μεγαλα και ακριβα ιδιωτικα εκπαιδευτηρια που τους νοιαζει το θεαθηναι. Μπορεί να μην παιρνουν παιδια με μαθησιακα γιατι τους χαλανε τη μοστρα (ειρωνικα το λεω) αλλα παιρνουν το ταδε κακομαθημενο του γνωστου ηθοποιου-τραγουδο-παρουσιαστη .... κατι που θα τους διαφημισει στα καναλια και θα τσακιζει τα αλλα παιδακια ενω οι δασκαλοι θα το καλυπτουν. 2)Εκπαιδευτηρια ακριβα ή μη που προσανατολιζονται στην επιδοση. Ενημερωνουν απο πριν τους γονεις οτι δεν κρατανε παιδια με μαθησιακα ή αλλα θεματα και δηλωνουν απο πριν τη γραμμη τους (ειναι σωστο ή οχι , ρατσιστικο ή οχι δεν εχω καταληξει ακομα , παντως ιδιωτικος τομεας ειναι και πηγαινεις με ενα ειδος συμβολαιου. Ή σου αρεσει η γραμμη και ακολουθεις ή οχι και πας αλλου. παντως δεν σε κοροιδευουν) 3) Εκπαιδευτηρια που επειδη δεν εχουν παιδια θα μαζεψουν ολα τα παιδια ασχετως προβληματων και αναγκών για να εχουν εσοδα και να κρατησουν το σχολειο τους. Λυπαμαι που θα το πω αλλα αυτα ειναι το χειροτερο ειδος γιατι με την επιφαση του ότι "αγαπουν και νοιαζονται για ολα τα παιδια" παιρνουν παιδια τα οποια ειτε δεν ταιριαζουν σε αυτο πλαισιο ειτε δεν τους προσφερονται σωστες και εξειδικευμενες συνθηκες με αποτελεσμα να "τιμωρουνται" ολοι. Τα συγκεκριμενα παιδια υποφερουν χωρις την ειδικη παρεμβαση, τα αλλα δεν υποστηριζονται για να ενσωματωσουν τα παιδακια με τις εκπαιδευτικες αναγκες, οι μη εξειδικευμενοι δασκαλοι πελαγωνουν και οι γονεις μενουν με την απορια. 4) Αφησα για το τελος τα εκπαιδευτηρια που σεβομενα τον εαυτο τους και τα παιδια θα παρουν τα παιδια που πραγματικα μπορουν να βοηθησουν. Και αυτο σημαινει: αν εχουν απλα μαθησιακα να υπαρχει ψυχοπαιδαγωγικο τμημα εξειδικευμενο για να βγαζει το εκπαιδευτικο προγραμμα του παιδιου, να ενημερωνει τους εκπαιδευτικους και τους γονεις και να ευαισθητοποιει τα παιδια. Σε πιο εντονες δυσκολιες οπωσδηποτε εκπαιδευτικος ειδικης αγωγης για ενισχυτικες διδασκαλιες και προγραμματα ή παραλληλη στηριξη για μεμονωμενη βοηθεια. Αν δεν εμπιπτει σε αυτες τις κατηγοριες τοτε σημαινει οτι μαλλον το παιδι δεν ειναι για γενικο πλαισιο, η συνεκπαιδευση δεν θα το ωφελησει και κακως αναλαμβανει το σχολειο περιπτωσεις στις οποιες δεν θα μπορεσει να ανταποκριθει και οχι μονο δεν θα ωφελησει αλλα και θα βλαψει τα παιδια αυτα. Η Προσωπικη μου αποψη ως ψυχοπαιδαγωγος που εχω εργαστει και στη δημοσια και στην ιδιωτικη εκπαιδευση ειναι η εξης: Κανενα παιδακι με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες που εχει στηριχθει σωστα και εχει γινει αποδεκτο απο το σχολειο και τους συμμαθητες του δεν δημιουργει προβληματα. Τα πιο πολλα προβληματα τα δημιουργουν παιδια κακομαθημενα, χωρις ορια που μεταφερουν στο σχολειο οικογενειακες και προσωπικες ανισορροπιες. Λυπαμαι που ακουω μαμαδες να θεωρουν βαριδια παιδακια με μαθησιακες δυσκολιες που μονο συναισθηματικη και κοινωνικη νοημοσυνη μπορουν να αποκομισουν ολα τα παιδακια απο μια τετοια συναναστροφη. Και για οσες μαμαδες εχουν ασχοληθει λιγο παραπανω θα γνωριζουν οτι πλεον το iq ειναι ασημαντο μπροστα στις συναισθηματικες και κοινωνικες δεξιοτητες που πλεον θεωρουνται πιο ουσιαστικες. Ειδαμε και που μας καταντησαν ολοι αυτοι με τους υψηλους δεικτες νοημοσυνης που μας κυβερνουν. Επίσης οταν ξεκιναμε και ψαχνουμε ενα ιδιωτικο σχολειο , θεωρω , οτι δεν θα επρεπε να ξεκιναμε απο τα αποτελεσματα στις Πανελλαδικες εξετασεις. Καθε εκπαιδευτηριο εχει διαφορετικες βαθμιδες που αλλες μπορει να ειναι καλες και αλλες οχι. Ενα Λυκειο-Φροντιστηριο που ετοιμαζει αλογα κουρσας δεν σημαινει οτι συνδεεται υποχρεωτικα και με ενα δημοτικο που προσφερει κινητρα για μαθηση και εμπνεει τα παιδια. Για εμενα καθε βαθμιδα πρεπει να εξεταζεται διαφορετικα. Εχει αλλες απαιτησεις αλλα ζητουμενα και αλλες λειτουργιες. Επισης ως ψυχολογος θα ηθελα να πω οτι καθε γονεας που ξεκιναει το παιδακι του τη σχολικη του πορεια καλο ειναι να μη γεμιζει ουτε ο ιδιος ουτε το παιδακι του με προσδοκιες σαν να ειναι ετοιμο για το διδακτορικο γιατι και το παιδι ειναι μικρο για να τις αντεξει αλλα και οι γονεις αν προκυψει καποιου ειδους δυσκολια θα απογοητευτουν και δεν θα αντεξουν τη ματαιωση.
  11. Εδω μπορειτε να διαβασετε οτι οι μαθητες των ιδιωτικων στην Ελλαδα έχουν 25 μοναδες διαφορα σε σχεση με αυτους των δημοσιων στα τεστ της PISA.http://www.ethnos.gr/idiotiki_ekpaideusi/arthro/protia_ton_idiotikon_sxoleion_sto_test_pisa-63989390/ Eρευνα του Οικονομικου Πανεπιστημιου Αθηνων που δειχνει οτι στις Πανελληνιες της Β ΛΥκειου οι μαθητες των ιδιωτικων ειχαν υψηλοτερους μεσους ορους . Ειναι πολυ ενδιαφερουσα ερευνα για μελετη http://www.aueb.gr/statistical-institute/apodosi-1999-A-B/average-characteristics.pdf Και εδω παρουσιαζονται τα στοιχεια του Υπουργειου http://www.kathimerini.gr/783763/article/epikairothta/ellada/gia-12-egrayan-stis-panelladikes-ta-dhmosia-lykeia
  12. Για εμένα το ερώτημα είναι πιο σύνθετο: Δεν ειναι δημοσιο ή ιδιωτικό γιατι ολα τα ιδιωτικα δεν ειναι ιδια και ολα τα δημοσια δεν ειναι ιδια. π.χ. Εχεις δημοσιο στην περιοχη σου με ανθρωπινες εγκαταστασεις, καλο και σταθερο συλλογο διδασκοντων και διευθυνση , συχνες δρασεις και δραστηριοτητες , ικανοποιημενους γονεις, χαρουμενα παιδια κ.λ.π.; Αν τα χρηματα που θα εδινες για το ιδιωτικο ειναι απο το υστερημα σου, εχεις βρει τι να κανεις με τις αργιες, απεργιες κ.λ.π. και σε παιρνει τα απογευματα να τα μεταφερεις σε δραστηριοτητες τοτε μια χαρα. Πας το παιδι σου στο δημοσιο. Αν ομως σου περισσευουν χρηματα και δεν στερεις την οικογενεια σου και μπορεις να βρεις κοντα στην περιοχη σου ένα μικρομεσαιο ιδιωτικο που δεν πουλάει marketing αλλα εχει συγκροτημενο προγραμμα σπουδων με ενσωματωμενες τη ξενη ή ξενες γλώσσες, με απτα αποτελεσματα (βλ. αποκτηση διπλωματων, επιτυχιες σε διαγωνισμους κ.λ.π.) και με γονεις παρομοιου επιπεδου με το δικο σου που δεν θα υπάρχει επιδειξιομανια και θα δινουν στα παιδια ευκαιρια για ουσιαστικες δρασεις τοτε νομιζω ξερεις τι να αποφασισεις. Ολα εξαρτωνται απο το τι μπορεις να πληρωσεις και τι επιθυμεις να εισπραξεις. Οσο πιο ξεκαθαρη εικονα εχεις για το τι επιθυμεις απο το σχολειο του παιδιου σου τοσο πιο ευκολα θα παρεις την αποφαση σου. Δεν ειναι ολα τα ιδιωτικα της κλασης του κολλεγιου ουτε ολα τα δημοσια τριτοκοσμικα. Παρ'ολα αυτα θέλω να απαντησω σε κατι που καλως ή κακως δεν αρεσει σε καποιους δυστυχως οι ερευνες εχουν δειξει (και υπάρχουν τετοιες και θα τις παραθεσω, ειναι του ιδιου του υπουργειου) ότι στις πανελληνιες εξετασεις τα ιδιωτικα προηγουνται στο μεσο ορο , επονται τα προτυπα και ακολουθουν τα δημοσια. Αν σκεφτειτε οτι πολλοι μαθητες των ιδιωτικων δεν δινουν καν πανελληνιες αλλα πηγαινουν κατευθειαν εξωτερικο θα δειτε οτι το ποσοστο θα ηταν υψηλοτερο.Επισης καλο θα ηταν να ριξετε και μια ματια στου ς επισημους διαγωνισμους π.χ φυσικης, μαθηματικων και θα δειτε οτι προηγουνται οι μαθητες ιδιωτικων σχολειων. Για εμενα λοπον το διλημμα ειναι απλο. Εχεις δημοσιο σχολειο που να σου πρσφερει δωρεαν αυτα που αλλου θα πληρωνες. Αν ναι εχεις την απαντηση
  13. Πωπω σε ποσα ταυτιζομαι με τη summer wine!!!!!!!!!!!
  14. Η δημιουργια κουλτουρας ειναι πολυπαραγοντικο φαινομενο. Σιγουρα η διαμορφωση σχολικου πλαισιου ειναι μια παραμετρος αλλα απο εκει και περα επειδη ειναι κοινωνικοπολιτισμικο φαινομενο πρέπει να γινει δουλεια απο πολλες πλευρες π.χ. εκπαιδευση γονεων (πραγμα ιδιαιτερα δυσκολο λογω των πολλων κοινωνικων προβληματων), ενισχυση των δομων απο ειδικους επιστημονες, πολιτισμικα μετρα κ.λ.π. Γενικα πλαισια σχολικης ζωης υπάρχουν για πολλα πραγματα π.χ. εμφανιση, κινητα , καπνισμα, παραβατικη συμπεριφορά, σχολικες σχεσεις κ.λ.π. υπάρχουν αλλα υπαρχουν προβληματα εφαρμογης ή δυσλειτουργιες επικοινωνιας λογω των κοινωνικων προβληματων
  15. Καθολου κακο αν φροντισει να δημιουργηθουν οι συνθηκες για την υλοποιηση του π.χ. υποχρεωτικη δημιουργια σχολικου κανονισμου απο συλλογους διδασκοντων επιβλεψη της εφαρμογης απο εξειδικευμενους ψυχοπαιδαγωγους ενημερωση γονεων δημιουργια αντιστοιχης κουλτουρας επιμορφωση εκπαιδευτικων για τη διαμορφωση κ.α. Γι'αυτο μίλησα για εφαρμογη και να μην μεινουν στη θεωρια. Αυτη ηταν η μονη ενσταση μου. Αν σας αναφερω τι υπαρχει απο νομοθεσια και ειναι ανεφαρμοστη θα δικαιολογησετε τις αμφιβολιες μου