Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


Recommended Posts

Δεν έχω αντίρρηση στην αξιολόγηση. Άλλωστε, συμφωνώ με σένα Βερενίκη, ότι κυρίως αξιολογούν συμπεριφορά σε πλαίσια ομαδικότητας και λιγότερο γνώσεις, σε παιδιά που δεν έχουν κάποιο αξιόλογο θέμα.

Επίσης συμφωνώ ότι τελικά παίρνουν όποια θέλουν.

Ωστόσο έχω καταλήξει σε αυτά και από για οικονομικούς λόγους ( δηλ. δεν κοιτάω πιο ακριβά) και γιατί δεν μπορώ να επισκεφτώ όλα τα ιδιωτικά της ευρύτερης περιοχής για να αποφασίσω.

Με ενδιαφέρει πολύ πάντως από το φόρουμ που διαβάζω εμπειρίες γονιών που τα έχουν περάσει, για να αξιολογήσω λίγο και τις συμπεριφορές - τακτικές των ιδιωτικών σχολείων.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Πάω κ γω τα παιδιά μου σε ιδιωτικό από 2 χρονών - κ το αναφέρω για να μην θεωρηθώ άσχετη ως προς την λειτουργία τους-. Παρόλα αυτά

ΔΕΝ θα δεχόμουν να είμαι κ σε λίστα αναμονής , είτε να περάσω το παιδί μου από αξιολόγηση !!

Για ποιο λόγο σε ένα σχολείο που εγώ πληρώνω κ εγώ έχω απαιτήσεις , να βάζω τα παιδιά μου σε αυτήν την διαδικασία;;;

 

Ο μόνος λόγος που θα "υπάκουα" σε αυτούς τους κανόνες θα ήταν αν ήθελα να πάνε σε ένα αθλητικό σχολείο, όπου βασική προυπόθεση είναι ο αθλητισμός κ πιθανώς το ταλέντο του παιδιού.

Οχι όμως σε ένα ξενόγλωσσο να αποδεκτώ κάτι τετοιο!

 

Βρε παιδιά το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό το θέμα. Τα σχολεία αυτά έχουν τρελλή ζήτηση. Κι επειδή ακριβώς ΔΕΝ μπορούν να πάρουν όλα τα παιδάκια που κάνουν αίτηση έχουν κάποιες διαδικασίες επιλογής. Δεν είναι κακό.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό το θέμα. Τα σχολεία αυτά έχουν τρελλή ζήτηση. Κι επειδή ακριβώς ΔΕΝ μπορούν να πάρουν όλα τα παιδάκια που κάνουν αίτηση έχουν κάποιες διαδικασίες επιλογής. Δεν είναι κακό.

 

Βέρα, δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος. Και το δικό μας σχολείο, που δεν έχει τρελή ζήτηση, έκανε μία διαδικασία αξιολόγησης, να δει τα παιδιά, να τα γνωρίσει, να έχει μία εικόνα ο δάσκαλος για την σύσταση της τάξης και υποθέτω να αποφύγει οριακές περιπτώσεις. Δεν νομίζω ότι είναι ξεδιάλεγμα με ακαδημαϊκά κριτήρια. Άλλωστε ένα παιδί που είναι προχωρημένο στην α' δημοτικού μπορεί να εμφανίσει διάφορα στην πορεία. Και αντίθετα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Μανούλες τα φώτα σας.

Είμαι σε αναζήτηση Ιδιωτικού στα Νότια συμπεριλαμβανομένου Πειραιά.

Ψάχνω σχολείο που να δίνει πολλά ερεθίσματα στο παιδί πέρα την βασικής διδακτέας ύλης, που να κρατά το ενδιαφέρον του παιδιού ώστε να μην βαριέται.

Σχολείο που να ασχολείται με το κάθε παιδί και την διαφορετικότητα του.

Θα κάνουμε μεταγραφή από Δημόσιο σχολείο. Δεν έχουμε την δυνατότητα για πολύ υψηλά δίδακτρα, που κατανοώ πως ανάλογα του τι πληρώνεις παίρνεις.

Αν έχετε κάτι να μου προτείνεται σας παρακαλώ πολύ διότι δεν έχω ιδέα. Και σε προσωπικό μήνυμα. Σας ευχαριστώ όλες!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επειδή ρωτάς για νότια εμείς είχαμε το παιδί μας στου Λαμπίρη-Μοσχάτο & δεν είμασταν ευχαριστημένοι..μπορεί να έτυχε δεν ξέρω & τον βγάλαμε..:(:(

 

Αλήθεια? Ήταν μια σκέψη μας η Λαμπίρη. Αν θες μπορείς να μου πεις περισσότερα? Που το πήγατε το παιδί? Σε ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

μου πρότειναν και τη Παιδαγωγική Πειραιά μήπως έχετε κάποια εμπειρία από αυτό το σχολείο....σε σύγκριση με το ISP και το Θεμιστοκλή που έγραψα παραπάνω....

 

Για Λαμπίρη μου είπαν μακριά....

04/12/2010 - 26/03/2013 - 25/08/2015 - 11/06/2018

Link to comment
Share on other sites

μου πρότειναν και τη Παιδαγωγική Πειραιά μήπως έχετε κάποια εμπειρία από αυτό το σχολείο....σε σύγκριση με το ISP και το Θεμιστοκλή που έγραψα παραπάνω....

 

Για Λαμπίρη μου είπαν μακριά....

 

Έχεις p.m.

Link to comment
Share on other sites

xrigio το έλαβα και σε ευχαριστώ....έχω ραντεβού με τη παιδαγωγική ....μου φάνηκαν πιο αυστηροί και πιο οργανωμένοι ..για να δούμε

04/12/2010 - 26/03/2013 - 25/08/2015 - 11/06/2018

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

MarcoPolo μόλις γύρισα από το 2ο ραντεβού μου με το I.S.P. Τελικά τα έγραψα εκεί.

Καταρχάς όσον αφορά τα ελληνικά ακολουθούν το επίσημο πρόγραμα του Υπουργείου, οπότε το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο με τα άλλα σχολεία. Όσον αφορά τα παιδάκια ανά τάξη, εάν θυμάμαι καλά από το 1ο μας ραντεβού είναι 15 Μ.Ο. ανά τμήμα.

Ελπίζω να πήρα τη σωστή απόφαση...

 

Δέσποινα79 έχω κάνει ραντεβού στο συγκεκριμένο σχολείο...μπορεί να υστερεί σε κάποια πράγματα αλλά σαν φιλοσοφία ίσως ταιριάζει περισσότερο στο παιδί μας....

 

Θα ήθελα τη γνώμη σου ...σου έστειλα και pm.

04/12/2010 - 26/03/2013 - 25/08/2015 - 11/06/2018

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Λοιπόν φέτος ήμασταν και εμείς σε αναζήτηση δημοτικού και αφού έχω διαβάσει όλα τα σχετικά θέματα, συζήτησα με φίλους, εκπαιδευτικους και είδα τα σχολεία που με ενδιέφεραν κατέληξα στην Παιδαγωγικη Πειραιά.

Γνωριζω ότι καποιοι στο φορουμ δεν έχουν την καλύτερη γνωμη για τον παιδικό σταθμο αλλά να διευκρινίσω ότι λειτουργεί σε διαφορετικό κτίριο και με άλλη διεύθυνση.

Έχω επισκεφθεί το σχολείο αρκετές φορές και πάντα εν ώρα λειτουργίας του.

Το σχολείο καταρχήν έχει αξιοπρεπεστατες εγκατάστασεις για τα δεδομένα της περιοχής και πεντακάθαρες.

Μου έχει δώσει την εντύπωση ενός μαζεμενου και καλά οργανωμένου σχολείου.

Στο μαθησιακο κομμάτι μας ικανοποίησαν όσα ακούσαμε για τον τρόπο διδασκαλίας, μελέτης, όπως επίσης για την συνεργασία γονέων σχολείου. Η ενισχυντικη διδασκαλία παρέχεται στο βασικό πρόγραμμα, ενώ στην πρώτη τάξη του δημοτικού τις πρώτες εβδομάδες δεν θα δίνουν καθόλου μελέτη για το σπιτι.

Το παιδί μας έχει γνωρίσει ήδη την δασκάλα του και μας είπαν ότι τον Σεπτέμβριο πριν ανοίξουν τα σχολεία θα δεχθούν τα παιδια της πρώτης δημοτικού για κάποιες ημέρες για λίγες ώρες ως περίοδο προσαρμογής.

Προαιρετικές δραστηριοτητες υπάρχουν πάρα πολλές και έχουν σημαντικές συνεργασίες όπως με το Ελληνικό Ωδείο που είναι ακριβώς δίπλα τους. Επίσης υπάρχει δυνατότητα δωρεάν φύλαξης μέχρι τις 16. 00, σημαντικό για εμάς.

Δύο ιδιαίτεροτητες είναι ότι δεν υπάρχει κυλικείο και προτρέπουν τα παιδιά να φοράνε την στολή του σχολείου.

Από τις επισκέψεις μου είδα ένα ζωντανό σχολειο με χαμογελαστους εκπαιδευτικους και χαρούμενα παιδιά. Σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα ότι πρόκειται για ένα πολύ αυστηρό σχολειο με στείρο περιβάλλον.

Το παιδί μας επίσης στην πρώτη του επίσκεψη κατενθουσιαστηκε και συμπάθησε την δασκάλα του.

Ελπίζω να κάναμε καλή επιλογή,όπως το ίδιο εύχομαι για όλους τους γονείς που είναι στην ίδια φαση. Για να μην παρεξηγηθώ δεν θεωρώ ότι βρήκα το τέλειο σχολείο αλλά ένιωσα ότι με καλύπτει στα περισσότερα θέλω μου. Θα δείξει.

Για περισσότερες και ουσιαστικοτερες εντυπώσεις από Σεπτέμβρη. Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει κάτι παραπάνω στην διάθεση του.

Να διευκρινίσω ότι η έρευνα μας περιορίστηκε στα σχολεία της ευρύτερης περιοχής του Πειραια καθώς δεν θέλαμε το παιδί μας να το τρώνε οι δρόμοι.

Και όπως έχουν πει πολλοί πριν από εμένα η κάθε οικογένεια από το σχολείο ζητά διαφορετικά πράγματα και καλό είναι να επισκεφθεί όλα τα σχολεία που την ενδιαφέρουν και να συγκεντρώσει πληροφορίες για τους τομείς που θεωρεί πιο σημαντικούς.

Link to comment
Share on other sites

Να διευκρινίσω ότι η έρευνα μας περιορίστηκε στα σχολεία της ευρύτερης περιοχής του πειραια .

 

Το ISP το είδατε? Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της Παιδαγωγικής σε σχέση με αυτό, κατά τη γνώμη σας? Μία πολύ φίλη είναι ανάμεσα στα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Όχι το ISP δεν το είδαμε διότι δεν μας ενδιαφέρει ένα διγλωσσο σχολειο με σύστημα I. B για το δικό μας παιδι.

Προσωπικά τα θεωρώ δύο τελείως διαφορετικου στιλ σχολεία που είναι άδικο να συγκριθούν. Η marcopolo πάντως που πάει το παιδί της εκεί έχει γράψει καλά λόγια.

Η φίλη σου τα επισκέφθηκε και τα δύο; Τι εντυπώσεις αποκόμισε και που είναι ο προβλημάτισμος της.;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

 

Η φίλη σου τα επισκέφθηκε και τα δύο; Τι εντυπώσεις αποκόμισε και που είναι ο προβλημάτισμος της.;

 

Δεν απεκόμισε την εντύπωση ότι το ISP είναι δίγλωσσο με την τεχνική έννοια του όρου. Κάνουν πολύ ενισχυμένα αγγλικά, αλλά το ελληνικό πρόγραμμα είναι ατόφια η ύλη του ελληνικού υπουργείου Παιδείας. Δεν κάνει δηλαδή ιστορία στα αγγλικά ή αγγλική ιστορία, κάνει όμως την ιστορία που προβλέπεται από το πρόγραμμα, με καινοτόμο τρόπο, με εργασίες κλπ.

Η φίλη έχει σοβαρή αμφιβολία για τον τρόπο που θα υλοποιηθεί αυτό, γι αυτό ζητά τη γνώμη άλλων γονιών που το έχουν δει το σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν απεκόμισε την εντύπωση ότι το ISP είναι δίγλωσσο με την τεχνική έννοια του όρου. Κάνουν πολύ ενισχυμένα αγγλικά, αλλά το ελληνικό πρόγραμμα είναι ατόφια η ύλη του ελληνικού υπουργείου Παιδείας. Δεν κάνει δηλαδή ιστορία στα αγγλικά ή αγγλική ιστορία, κάνει όμως την ιστορία που προβλέπεται από το πρόγραμμα, με καινοτόμο τρόπο, με εργασίες κλπ.

Η φίλη έχει σοβαρή αμφιβολία για τον τρόπο που θα υλοποιηθεί αυτό, γι αυτό ζητά τη γνώμη άλλων γονιών που το έχουν δει το σχολείο.

 

 

Κοιτα στην ιστοσελίδα τους αναφερουν ότι πρόκειται για δίγλωσσο σχολειο

 

http://www.isp.edu.gr/index.php/basic/83-%CE%B4%CE%B9%CE%B3%CE%BB%CF%89%CF%83%CF%83%CE%BF

 

Το ίδιο και η MarcoPolo

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=2789045#post2789045

 

Σε κάθε δε περίπτωση ετοιμάζουν τα παιδιά για το international baccalaureate (ΙΒ αυτό το πρόγραμμα εφαρμοζουν), κατί το οποίο εμείς δεν θέλαμε

Για αυτό μίλησα για μη συγκρίσιμα κατ' εμε σχολεία.

 

Η MarcoPolo εχει γράψει ότι σκέφτεται τη μετανάστευση, οπότε ένας επιπλέον λόγος που το διάλεξε.

 

Το ΙSP είναι το παλιό Πετράκη Βαλσαμίδου το οποίο δεν είχε και την καλύτερη φήμη, αλλά πλέον έχει περάσει σε νέα εποχή υπό την διεύθυνση των απογόνων και έχει αλλάξει σαφώς προσανατολισμό

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα στην ιστοσελίδα τους αναφερουν ότι πρόκειται για δίγλωσσο σχολειο

 

http://www.isp.edu.gr/index.php/basic/83-%CE%B4%CE%B9%CE%B3%CE%BB%CF%89%CF%83%CF%83%CE%BF

 

Το ίδιο και η MarcoPolo

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=2789045#post2789045

 

Σε κάθε δε περίπτωση ετοιμάζουν τα παιδιά για το international baccalaureate (ΙΒ αυτό το πρόγραμμα εφαρμοζουν), κατί το οποίο εμείς δεν θέλαμε

Για αυτό μίλησα για μη συγκρίσιμα κατ' εμε σχολεία.

 

Η MarcoPolo εχει γράψει ότι σκέφτεται τη μετανάστευση, οπότε ένας επιπλέον λόγος που το διάλεξε.

 

Το ΙSP είναι το παλιό Πετράκη Βαλσαμίδου το οποίο δεν είχε και την καλύτερη φήμη, αλλά πλέον έχει περάσει σε νέα εποχή υπό την διεύθυνση των απογόνων και έχει αλλάξει σαφώς προσανατολισμό

 

 

Είναι πολύ νωρίς το δημοτικό για να λέει ένα σχολείο ότι ετοιμάζει για το ΙΒDiplom. Τα προγράμματα του ΙΒ σε δημοτικό και γυμνάσιο είναι βασισμένα στην εθνική ύλη και εντελώς συμβατά με τις εθνικές εξετάσεις και αυτό ισχύει σε όλα τα κράτη. Η φίλη μου είναι αρκετά ενημερωμένη σε θέματα παιδαγωγικά, είναι και εκπαιδευτικός η ίδια, γι αυτό όσα της είπαν της φάνηκαν λίγο ..... επιπόλαια και είναι συγκρατημένη.

Ευχαριστώ για την πληροφορία, θα φέρω σε επαφή την φίλη μου με τη Marco Polo, να μην κάνω και τον ενδιάμεσο. Πάντως και από την παιδαγωγική απεκόμισε πολύ καλές εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Στο δημοτικό, εκτός από τις ώρες Αγγλικών που αφορούν στη δομή της γλώσσας, (γραμματική και λεξιλόγιο) γίνονται στα Αγγλικά πολλά από τα άλλα μαθήματα.

 

Είναι αντιγραφή από την ιστοσελίδα τους σχετικά με αυτό που είπες ότι κάνουν μόνο ενισχυμένα Αγγλικά.

Επίσης στην ίδια σελίδα αναφέρουν πολλά πράγματα για τον τρόπο που προσεγγίζουν την ύλη του Υπουργείου.

 

Σε κάθε περίπτωση θα ήταν χρήσιμο για πολλούς η MarcoPolo να γράψει δημόσια τις εντυπώσεις καθώς κοντεύει να τελειώσει η πρώτη χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Παν οι κόρες μου στο ISP. Πήγαν φέτος για πρώτη χρονιά (πρώτη και τρίτη δημοτικού) με "μεταγραφή" από άλλο ιδιωτικό.

 

Το ISP είναι όντως δίγλωσσο. Στην τρίτη κάνουν 14 ώρες την εβδομάδα αγγλικά. Δεν το λες απλώς ενισχυμένο. Εκτός από την αυστηρή γραμματική και γλώσσα δουλεύουν τα αγγλικά και με κείμενα, με βιβλία, γράφουν εκθέσεις κλπ. Στην πρώτη δημοτικού κάνουν γύρω στις 9 ώρες αγγλικά και επικεντρώνονται στην ανάγνωση και την προφορά. Δεν ξέρω βέβαια πώς ακριβώς δουλεύουν άλλα δίγλωσσα, οπότε δεν μπορώ να κάνω σύγκριση.

 

Αναφορικά με την μεθοδολογία διδασκαλίας. Ακολουθεί όντως την μεθοδολογία PYP, που είναι η προσαρμογή του ΙΒ για τα παιδιά του δημοτικού. Επειδή έχουμε περάσει και από κλασσικό δημοτικό (και καλό μάλιστα) μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η μεθοδολογία του ΡΥΡ είναι τελείως διαφορετική. Καλύπτουν όντως την ύλη που ορίζει το υπουργείο για κάθε μάθημα, αλλά χρησιμοποιούν τα βιβλία του υπουργείου καθαρά επικουρικά, σαν μία ακόμα πηγή. Για την ακρίβεια (στις δικές μας τάξεις), ούτε καν τα έχουμε αγοράσει τα βιβλία. Εάν κρίνει η δασκάλα ότι χρειάζεται τους δίνει μία φωτοτυπία. Η μεθοδολογία διδασκαλίας είναι αυτό που διαφέρει. Βάζουν τα παιδιά σε διαδικασία έρευνας και σύνθεσης με τρόπο που δεν γίνεται στα κλασσικά σχολεία.

 

Επίσης, πολύ σημαντικό κατά τη γνώμη μου, δίνουν πολύ μεγάλη έμφαση στο βιβλίο. Όχι απλώς έχουν βιβλιοθήκη, αλλά την χρησιμοποιούν ενεργά. Ωθούνται έντονα στο να διαβάζουν εξωσχολικά βιβλία, πηγαίνουν μία φορά την εβδομάδα σαν τάξη στη βιβλιοθήκη, όπου τους κάνει μάθημα η βιβλιοθηκονόμος, μέχρι και στην αξιολόγησή τους έχουν ειδικό κομμάτι για την βιβλιοθήκη.

 

Παράδειγμα λειτουργίας του ΡΥΡ: Τρέχει από την αρχή της χρονιάς ένας διαγωνισμός για το πόσα βιβλία θα διαβάσουν τα παιδιά. Όσοι διαβάσουν πάνω από 15 παίρνουν ένα μετάλλιο, πάνω από 20 άλλο κλπ. Τα βιβλία τα επιλέγουν από την βιβλιοθήκη ή από το σπίτι τους, αλλά για να μετρήσει τα βιβλίο πρέπει να γράψεις και να παραδώσεις ένα book report. Συνεχίζοντας το παράδειγμα: Υπάρχουν έτοιμα 6 διαφορετικά format από book report που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα παιδιά. Καθένα έχει και διαφορετικό βαθμό δυσκολίας, ξεκινώντας από το πιο απλό που έχει και το κομμάτι του να ζωγραφίσεις και απευθύνεται κυρίως στα πρωτάκια. Και τα 6 υπάρχουν σε όλες τις τάξεις και το κάθε παιδί παίρνει όποιο θέλει (τουλάχιστον μέχρι την τρίτη τάξη που ξέρω). Με το καρότο του διαγωνισμού λοιπόν ωθούνται όλα τα παιδιά να διαβάσουν βιβλία, όλα υποχρεώνονται να "αποδείξουν" ότι τα διάβασαν, αλλά το κάθε παιδί το τραβάει από εκεί και πέρα όσο θέλει και μπορεί. Γενικά, σε όλα τα μαθήματα, απαιτείται ένα ελάχιστο, αλλά υπάρχει ώθηση και επιβράβευση για κάθε τι παραπάνω. Αυτό δεν γίνεται στα κλασσικά σχολεία.

Link to comment
Share on other sites

πολυ ένδιαφέροντα αυτά που έγραψες mariab....

 

δηλαδή ένα πρωτάκι....πως μαθαίνει να γράφει και να διαβάζει έχουν άλλα δικά τους βιβλία?

 

εμένα μου αρέσει η φιλοσοφία τους αλλά δε ξέρω στη πράξη κατά πόσο υλοποιείται...μήπως είναι ουτοπικά όλα αυτά που υπόσχεται αυτή η μέθοδος?

 

επίσης ...εμένα πχ το παιδί μου όπως το βλέπω από το νηπιαγωγείο ακόμα...δεν φαίνεται να είναι ο πρώτος μαθητης....δεν το χει...τι να κάνουμε...προσπαθεί αλλά δεν τραβάει .... είναι ένα μέτριος μαθητής που προσπαθεί και χρειάζεται επιβράβευση

 

τι γίνεται με τους μαθητές που δεν είναι και τόσο καλοί....γιατί τα περισσότερα ιδιωτικά ασχολούνται με τους καλούς μαθητές....και οι μέτριοι μένουν στη μοίρα τους....απλά υπάρχουν στο χώρο και νιώθουν τη σύγκριση....

04/12/2010 - 26/03/2013 - 25/08/2015 - 11/06/2018

Link to comment
Share on other sites

πολυ ένδιαφέροντα αυτά που έγραψες mariab....

 

δηλαδή ένα πρωτάκι....πως μαθαίνει να γράφει και να διαβάζει έχουν άλλα δικά τους βιβλία?

 

εμένα μου αρέσει η φιλοσοφία τους αλλά δε ξέρω στη πράξη κατά πόσο υλοποιείται...μήπως είναι ουτοπικά όλα αυτά που υπόσχεται αυτή η μέθοδος?

 

επίσης ...εμένα πχ το παιδί μου όπως το βλέπω από το νηπιαγωγείο ακόμα...δεν φαίνεται να είναι ο πρώτος μαθητης....δεν το χει...τι να κάνουμε...προσπαθεί αλλά δεν τραβάει .... είναι ένα μέτριος μαθητής που προσπαθεί και χρειάζεται επιβράβευση

 

τι γίνεται με τους μαθητές που δεν είναι και τόσο καλοί....γιατί τα περισσότερα ιδιωτικά ασχολούνται με τους καλούς μαθητές....και οι μέτριοι μένουν στη μοίρα τους....απλά υπάρχουν στο χώρο και νιώθουν τη σύγκριση....

 

Μηπως μπορεις να διευκρινισεις τι εννοεις;

Link to comment
Share on other sites

τι εννοώ....

 

στο ιδιωτικό νηπιαγωγείο που πάει ο γιός μου έχουν θέσει πολύ υψηλούς στόχους για τους αποφοίτους τους....

 

θέλουν τα παιδιά να έχουν μάθει να γράφουν και να διαβάζουν στην αποφοίτηση τους ....

 

 

οι συμμαθητές του το έχουν καταφέρει ....ο γιός μου πάλι...όχι...

 

τους βάζουν 5 φυλλάδια την εβδομάδα και τους τελευταίους μήνες

ξεκίνησαν και τα τεστ !!!

 

τα άλλα παιδιά τα καταφέρνουν ...εμένα ζορίζεται...και προσπαθεί αρκετά ...και απογοητεύεται....νίωθει χαζός σε σχέση με τους υπόλοιπους

 

και κάνουμε και λογοθεραπεία 2 χρόνια γιατί δεν έχει καλή άρθρωση

 

 

αφήστε το μη το ψάχνετε....πέσαμε σε περίπτωση σταθμού για παιδιά που θα πάνε στο χάρβαρντ....

04/12/2010 - 26/03/2013 - 25/08/2015 - 11/06/2018

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνεται λοιπόν ότι η Παιδαγωγική και το ISP είναι δυο διαφορετικού χαρακτήρα σχολεία.

Προφανώς τα παιδιά στο ISP και σε όλα τα σχολεία που ακολουθούν το εν λόγω πρόγραμμα συνηθίζουν σε ένα συγκεκριμένο τρόπο μελέτης (όπως αναφέρθηκε ανωτέρω ούτε καν μελετούν τα παιδιά τα βιβλία του Υπουργείου) και στο Γυμνάσιο και Λύκειο πρέπει να συνεχίσουν σε αντίστοιχο σχολείο για να μην έχουν δυσκολίες, τα οποία αυτή τη στιγμή βρίσκονται πολύ μακριά από τον Πειραιά, καθώς το ISP μέχρι στιγμής δεν έχει τις ανάλογες βαθμίδες.

Για την οικογένεια μας, καθώς ακολουθεί και 2ο παιδί το θεωρούσα υπέρμετρη δέσμευση, να γράψουμε το παιδί μας σε ένα τέτοιο σχολείο και μετά να μην έχουμε την δυνατότητα να στηρίξουμε την επιλογή μας.

 

Επίσης δεν γνωρίζω οτι αν ολοκληρώθηκε η πιστοποίηση του εν λόγω σχολείου, δεδομένου μάλιστα ότι το εν λόγω πρόγραμμα θέλει έμπειρο και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό.

 

chrimai όπως και να έχει δες τα σχολεία που σε ενδιαφέρουν προσωπικά και προσπάθησε να δεις που υπερτερούν και μειονεκτούν στα θέλω σας για το δικό σας παιδί και συνδύασε το με διάφορες απόψεις που ακούς για να καταλήξεις στην επιλογή σου

Link to comment
Share on other sites

 

επίσης ...εμένα πχ το παιδί μου όπως το βλέπω από το νηπιαγωγείο ακόμα...δεν φαίνεται να είναι ο πρώτος μαθητης....δεν το χει...τι να κάνουμε...προσπαθεί αλλά δεν τραβάει .... είναι ένα μέτριος μαθητής που προσπαθεί και χρειάζεται επιβράβευση

 

τι γίνεται με τους μαθητές που δεν είναι και τόσο καλοί....γιατί τα περισσότερα ιδιωτικά ασχολούνται με τους καλούς μαθητές....και οι μέτριοι μένουν στη μοίρα τους....απλά υπάρχουν στο χώρο και νιώθουν τη σύγκριση....

 

Είναι πολύ καλό να ξεκινάει ένα παιδί τα σχολικά του χρόνια και να έχει ήδη προαποφασιστεί ότι δεν τραβάει. Θα σε συμβούλευα να αναθεωρήσεις. Ο στόχος να διαβάζει και να γράφει στα 5 είναι δύσκολος για κάθε παιδί. Το νηπιαγωγείο σας είναι απαράδεκτο, αν έχει τέτοιο στόχο, τουλάχιστον για όλα τα παιδιά. Όλα τα παιδιά χρειάζονται επιβράβευση, αλλά χρειάζονται και εμπιστοσύνη. Πρόσεχε μήπως και καταλήξει να δημιουργήσεις μία αυτοεκπληρούμενη προφητεία.

Είναι τόσο μα τόσο νωρίς............

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...