mariab

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    882
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

3 Neutral

Περισσότερα για την/τον mariab

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Converted

  • Περιοχή
    Πειραιάς
  • Επάγγελμα
    Προγραμματίστρια

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να πάτε στο ΚΕΔΔΥ για δεύτερο ραντεβού. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό νομίζω ότι θα πρέπει να σκεφτείτε στα σοβαρά την ιδέα να επισκεφτείτε ιδιωτικά παιδοψυχολόγο ή αναπτυξιολόγο. Σίγουρα θα σας βοηθήσει πολύ. Έχοντας η ίδια ένα χαρισματικό παιδί (και με τη βούλα), βάσει της περιγραφής του μικρού θα σου πρότεινα να τον δει ένας αναπτυξιολόγος. Εμένα μου φαίνεται κυρίως βαρεμάρα σε συνδυασμό ίσως με λίγο έλλειψη "αυτοσυγκράτησης" (δεν ξέρω εάν είναι ο ενδεδειγμένος όρος). Χωρίς να είμαι ειδική, πιστεύω ότι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος δεν θα λύσει τα προβλήματα. Να πω την αλήθεια, παρά τους κάκιστους χειρισμούς της πρώτης δασκάλας, εγώ βλέπω και ένα θέμα στην συμπεριφορά του μικρού απέναντι στους συμμαθητές τους. Άσχετα με το πόσο έξυπνος ή γρήγορος είσαι δεν διορθώνεις τους συμμαθητές σου, ούτε πετάγεσαι να πεις "τέλειωνε, εγώ το κατάλαβα". Παρεπιπτόντως, και το να μιλάς πιο ευγενικά στη δασκάλα δεν βλάπτει , όσο και να την βαριέσαι.
  2. Τι είναι οι ασκήσεις ετοιμοτητας;
  3. Επειδή κάτι ειπώθηκε στο σχολείο των παιδιών μου, έχω μία απορία: Επιτρέπεται το σχολείο να δίνει στους μαθητές να κάνουν τεστ ευφυίας χωρίς την εποπτεία παιδοψυχολόγου;

  4. Διαφημίσεις


  5. Θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα. Ποτέ. Εδώ δεν αφήνουμε το ανήλικο μόνο του στον οδοντίατρο. Θα το αφήσουμε στο γυναικολόγο; Γιατί; Αυτό είναι ανεύθυνο και από την πλευρά του γιατρού. Όσον αφορά στην ενημέρωση, νομίζω ότι αυτό είναι ευθύνη δική σου. Δεν βλέπω για ποιο λόγο να μην της μιλήσεις εσύ για όλα τα θέματα που αναφέρεις. Σε τελική ανάλυση, αν βγάλουμε από τη μέση τη δική μας φόρτιση και συστολή σχετικά με αυτά τα θέματα, είναι καθαρά θέματα ιατρικά και φυσιολογίας. Εάν εμείς τα αντιμετωπίσουμε ετσι, φυσιολογικά, έτσι θα τα αντιμετωπίσει και το παιδί. Η κόρη μου πάει τετάρτη δημοτικού. Φέτος με ρώτησε να της πω πώς "πραγματικά" γίνονται τα παιδιά, γιατί οι γενικότητες που ήξερε μέχρι τώρα της φάνηκαν λίγες. Κατέβασα από το ίντερνετ εικόνες από εσωτερικό σωμάτων ανδρών και γυναικών και της εξηγησα ακριβώς το αναπαραγωγικό σύστημα και την διαδιακασία της συνουσίας. Το θέμα της αναπαραγωγής το βρήκε ενδιαφέρον. Στο θέμα της συνεύρεσης η αντίδρασή της ήταν "Μαμά, μπλιάξ:lol::lol:". Κάναμε όμως την πρώτη συζήτηση. Τίμια, ειλικρινά και χωρίς κορώνες. Ο στόχος μου είναι μέχρι να φτάσει στην εφηβεία να έχει ενημερωθεί και για την αντισύλληψη και για όλα. Κύριως χωρίς φόρτιση.
  6. Καλημέρα. Λέγεται αρμοκάλυπτρο. Δεν είναι ξύλο. Ή πλαστικό ή ίνοξ. Πωλείται με το μέτρο και το κολάς και μόνος σου (αν πιάνουν τα χέρια σου) με σιλικόνη. Πήγαινε σε κουζινάδες. Αυτοί σίγουρα έχουν.
  7. Τώρα, για να λέμε την αλήθεια, οι γονείς που χειροδίκησαν δεν ήταν οι διαμαρτυρόμενοι, αλλά οι υποστηρίζοντες. http://www.protothema.gr/greece/article/656010/video-sok-i-stigmi-tou-xulodarmou-exo-apo-to-1o-dimotiko-oraiokastrou/ Αυτοί χειροδίκησαν και μάλιστα άγρια εναντίον ενός εκ των διαμαρτυρόμενων, οπότε θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι καποια "Ελληνάκια" θα βαρέσουν και θα προγκήξουν, αλλά ποιανού παιδιά θα είναι αυτά, άραγε; Απλά, για να μην φοράμε παρωπίδες και να μην βαφτίζουμε εύκολα οι "καλοι" και οι "κακοί".
  8. Γενικά, συμφωνώ με όσα έχεις γράψει με δύο μικρά σχόλια: Εκτός από το θέμα των απεργιών, στα ιδιωτικά σχολεία έχεις (α) καλύτερη συνεργασία με τους δασκάλους και (β) μεγαλύτερο έλεγχο των δασκάλων από το ίδιο το σχολείο για το εάν ακολουθούν την φιλοσοφία διδασκαλίας του συγκεκριμένου σχολείου ή όχι. Γενικά, δεν έχεις ασυνέπειες του στυλ ο κάθε δάσκαλος κάνει ό,τι θεωρεί ο ίδιος σωστό. Για την είσοδο στο Πανεπιστήμιο (αν υποθέσουμε ότι αυτός είναι ο στόχος της βασικής εκπαίδευσης, που κατ' εμέ δεν είναι) έχεις απόλυτο δίκιο. Σε τελική ανάλυση αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το ίδιο το παιδί. Ούτε από το σχολείο, ούτε από τους γονείς. Αυτό που μπορεί να σε διδάξει ένα καλό σχολείο είναι μία μεθοδολογία μελέτης, η οποία θα σου είναι χρήσιμη έτσι κι αλλιώς.
  9. mariab

    Θρησκεία

    Στο μάθημα των θρησκευτικών στο σχολείο δεν γίνεται προσηλτισμός. Απευθύνεται αποκλειστικά σε χριστιανούς ορθόδοξους. Μιλάμε για κατήχηση. Όχι για προσηλυτισμό. Αυτό δεν έχει να κάνει με τον όρισμο που δίνω εγώ κι εσύ. Εϊναι απόλυτος ορισμός από την ορολογία των λέξεων, όπως θα τις βρούμε σε οποιοδήποτε λεξικό. Για τους μη ορθόδοξους (ή τους μη θέλοντες να συμμετέχουν) υπήρχε και υπάρχει η απαλλαγή. Νομίζω ότι αυτό το τυπικό κομμάτι είναι καθαρό και επί της ουσίας λυμμένο. Θέλεις να συμμετέχει το παιδί σου, συμμετέχει. Δεν θέλεις, δεν συμμετέχει. Αυτό είναι εύκολο, αρκεί να θέλεις να πάρεις το βάρος της ευθύνης της διαφοροποίησης. Αυτό όμως είναι επιλογή του καθενός. Για να μπούμε λίγο στην ουσία, η οποία έχει να κάνει με τον τρόπο διδασκαλίας. Όταν μιλάμε για διδασκαλία θρησκείας πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας ότι όλες οι θρησκείες είναι δογματικές. Στην θρησκεία δεν υπάρχει συμφωνώ λίγο ή διαφωνώ λίγο. Ή συμφωνείς και αποδέχεσαι το σύνολο ή διαφωνείς και απορρίπτεις. Δεν είναι φιλοσοφία, δεν χωράει γιατί. Όλες οι θρησκείες καταλήγουν σε ένα κομμάτι "πίστης". Αυτός είναι ο πυρήνας τους. Άρα, τι ακριβώς περιμένουμε να διδαχθεί στο σχολείο αν όχι αυτός ο πυρήνας; Αυτό ακριβώς διδάσκεται. Τώρα το ότι τα βιβλία είναι κακογραμμένα είναι γεγονός, αλλά αυτό ισχύει για όλα τα βιβλία του δημοτικού. Προσωπικά διαφωνώ με την χριστιανική θρησκεία. Αυτή τη διαφωνία την έχτισα σιγά σιγά με τα χρόνια και μπορώ να την τεκμηριώσω, αν και δεν είναι για αυτό το σημείο. ΑΛΛΑ.... Εχω παντρευτεί χριστιανικά και έχω βαφτίσει και τα δύο μου παιδιά. Γιατί; Επειδή είμαι κότα και δεν ήθελα να τσακωθώ με την μαμά μου, την πεθερά μου και τον άντρα μου. Γι' αυτό όμως δεν μου φταίει η εκκλησία. Εγώ είμαι λάθος και ασυνεπής με τα πιστεύω μου. Εάν το θεωρούσα τοσο σημαντικό εγώ θα έπρεπε να το αρνηθώ. Δέχομαι όμως ότι η επικρατούσα θρησκεία είναι η ελληνορθόδοξη, η οποία παρεπιπτόντως είναι πολύυυυ καλύτερη από πολλές άλλες θρησκείες και χριστιανικά δόγματα. Δεν με πειράζει καθόλου που τα παιδιά μου διδάσκονται θρησκευτικά στο σχολείο και κοινωνούν τρεις φορές το χρόνο. Η υποκρισία μου δεν φτάνει μέχρι εκεί. Αφού τα έχω βαφτίσει, προφανώς δέχομαι το να μάθουν τα της θρησκείας, να πηγαίνουν στην εκκλησία και να κοινωνούν. Δεν τους μιλάω άσχημα και αρνητικά για την θρησκεία, ούτε για αυτούς που πιστεύουν. Τους λέω τεκμηριωμένα τις διαφωνίες μου όπου υπάρχουν και προσπαθώ να τα αφήσω να επιλέξουν μόνα τους. Εν ολίγοις θεωρώ ότι στην πραγματικότητα δεν μας φταίει το μάθημα των θρησκευτικών. Μέσα μας είμαστε μπερδεμένοι και δεν είμαστε σίγουροι για το εάν και πού πρέπει να τραβήξουμε τις διαχωριστικές μας γραμμές. Κατά τα άλλα όλοι εμείς τα ίδια θρησκευτικά έχουμε διδαχθεί και κοίτα τι είδους συζήτηση κάνουμε τώρα. Άρα, τελικά όχι για προσηλυτισμό δεν πρέπει να μιλάμε, εδώ ούτε η απλή κατάχηση δεν πιάνει. :razz:
  10. mariab

    "είμαι άτακτη"

    Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσεις στη δασκάλα άμεσα. Μπορεί το πρόβλημα να είναι πολύ μικρό (ή και να μην υπάρχει καν), αλλά γιατί να μην το συζητήσεις εφόσον προβληματίζει και το παιδί και εσένα; Δεν λέω να της κάνεις κριτική, απλώς να σου πει αυτή τι βλέπει και να της μεταφέρεις τι εισπράτει το παιδί. Πιστεύω ότι πρέπει πάντα να τα συζητάμε αυτά τα θέματα με τους δασκάλους πριν γίνουν μεγάλα και σημαντικά. Παρεπιπτόντως, αυτό μας λεν εμάς οι δάσκαλοι στο σχολείο. Να μην περιμένουμε την ενημέρωση γονέων, αλλά να επικοινωνούμε μαζί τους, έστω τηλεφωνικώς, όποτε θεωρούμε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
  11. mariab

    "είμαι άτακτη"

    Νομίζω ότι το καλύτερο θα είναι να μιλήσεις με τη δασκάλα. Ίσως το πρόβλημα να μην είναι τόσο τραγικό όσο το περιγράφει η μικρή και για αυτό να μην σε ενημέρωσε η δασκάλα. Προφανώς, προσπαθεί να το διαχειριστεί. Συζήτησέ το μαζί της για να το δεις πιο σφαιρικά. Το θέμα του να κάθεσαι μόνος σου δεν ξέρω κατά πόσο αποδίδει. Μπορεί να βοηθάει το παιδί να συγκεντρώνεται καλύτερα, καθώς δεν το αποσπά κάτι (λέω, δεν ξέρω). Για να το δούμε βέβαια και από την άλλη μεριά, μπορεί κάποια από τα άλλα παιδιά να έχουν κάτσει με την κόρη σου και να έχουν διαμαρτυρηθεί ότι τα ενοχλεί. Μήπως όντως τα πειράζει; Τι σου έχει πει; Η δασκάλα πρέπει να καλύπτει και να κρατά ήρεμα όλα τα παιδιά. Εμείς κάθε φορά βλέπουμε το δικό μας παιδί, αυτή όμως έχει να διαχειριστεί ένα μεγαλύτερο σύνολο, όπου ο καθένας έχει και μία ιδιαιτερότητα. Τώρα, η λέξη άτακτος ομολογώ ότι δεν με ενοχλεί, ούτε την θεωρώ βρισιά. Και εγώ έχει τύχει να πω στις κόρες μου "μα γιατί είσαι τόσο άτακτη σήμερα;". Δεν την θεωρώ καν αυστηρή λέξη. Εϊναι απλώς περιγραφική μίας κατάστασης, όπου το παιδί δεν ακολουθεί τους βασικούς κανόνες ευταξίας του σπιτιού (ή του σχολείου).
  12. Νομίζω ότι θίγεις 2 κάπως διαφορετικά θέματα. Το ένα θέμα είναι τα παιδιά που αντιγράφουν. Για αυτό δεν μπορείς να κάνεις τιποτα. Θα μπορούσες βέβαια να το συζητήσεις με τον καθηγητή, για να τους βάλει αυτός πάγο. Προσπάθησε να το περάσεις στην κόρη σου ως εξής: "Δεν έχει σημασία ότι αυτά τα παιδιά παίρνουν τώρα 20, γιατί στην πορεία θα φανεί η ανεπάρκειά τους". Αυτό παρεπιπτόντως σίγουρα ισχύει. Οι βαθμοί που παίρνει η κόρη σου είναι άλλο θέμα. Θα πρότεινα και εγώ να αγοράσεις ένα λυσάρι και να συγκρίνεις τις απαντήσεις της με αυτές του λυσαριού. Μπορεί (α) να μην αναφέρεται σε όλα τα ζητούμενα σημεία (β) να μην έχει αρκετά καλό συντακτικό και ορθογραφία. Προφανώς ένα παιδί 12 χρονών δεν μπορεί να καλύπτει στο 100% όλα όσα έγραψαν οι συγγραφείς του λυσαριού ή όλα όσα έχει θέσει ο καθηγητής στο μυαλό του σαν άριστο. Μπορεί ο βαθμός της να είναι όντως το 15-16. Το ότι δουλεύει μόνη της δεν σημαίνει και ότι είναι άψογη. Το 15-16 δεν είναι κακός βαθμός εκκίνησης για αρχές πρώτης γυμνασίου. Από εκεί και πέρα είναι δουλειά του καθηγητή να την βελτιώσει. Μην ασχοληθείς με το τι παίρνουν οι άλλοι. Πίεσέ τον να σου αξιολογήσει το γραπτό της κόρης σου. Πού υστερεί και τι πρέπει να βελτιώσει; Για να μην φαίνομαι τόσο υπεράνω καταλαβαίνω γιατί αντιδρά το παιδί. Κι εγώ στην ηλικία της έτσι θα αντιδρούσα. Τώρα, με τα μυαλά που έχω σήμερα, λέω ότι δεν έχει σημασία τι κάνουν οι άλλοι, αλλά τι κάνουμε εμείς.
  13. Και εγώ είχα στείλει την μικρή μου για μια χρονιά. Ήμουν πολύ ικανοποιημένη και το ίδιο και η μικρή. Η αυλή είναι όντως πολύ μικρή, αλλά όποιος είναι Πειραιώτης δείχνει κατανόηση σε αυτό, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν κτήρια με αυλές και κήπους. Όταν πήγαινε η μικρή μου και αρκετά πραγματάκια τους είχαν διδάξει και είχαν πολλές ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Για παράδειγμα, έφερναν πολύ τακτικά θεατρικές ομάδες. Δεν γνωρίζω εάν οι κοπέλες, πλην της Κας Κατερίνας, είναι νηπιαγωγοί ή εάν είναι από ΤΕΙ και ΙΕΚ. Δεν με πειράζει έτσι κι αλλιώς να πω την αλήθεια. Τα παιδιά είναι λίγα, οπότε θεωρώ ότι μία πανεπιστημιακή νηπιαγωγός πλαισιομένη από επαρκή αριθμό προσωπικού με χαμηλότερα ακαδημαϊκά προσόντα, αλλά με προθυμία, ευγένεια και αγάπη καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών στην προσχολική ηλικία. Προσωπική άποψη, βέβαια. Γενικά, θα το πρότεινα. Πιστεύω ότι είναι από τους καλύτερους παιδικούς της περιοχής. Μεγάλο συν το διευρυμένο ωράριο!!!
  14. Να θυμόμαστε όμως πάντα ότι αυτοί οι καλοί Χριστιανοί που δεν ασπάζονταν τις ακραίες πρακτικές καθόλου δεν εμπόδισαν τις πυρές των μαγισσών, την ιερά εξέταση, τις Σταυροφορίες και ένα σωρό άλλα αίσχη, τα οποία έγιναν στο όνομα της θρησκείας. Αυτοί οι καλοί Χριστιανοί κάθονταν και παρακολουθούσαν, ακολουθώντας πιστα τις προσταγές της Εκκλησίας, καθώς ήταν αμόρφωτοι και φοβισμένοι. Το παράδειγμά σου είναι μία επιβεβαίωση του τι συμβαίνει όταν παίρνουν κεφάλι οι φανατικοί. Ή μήπως όταν οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα ξεσηκώνουν τους φανατικούς; Αλλά αυτό είναι μία άλλη συζήτηση. Ακολουθώντας λοιπόν το δικό σου παράδειγμα βάλε όπου Χριστιανός την λέξη Μουσουλμάνος και οραματίσου τις νέες πυρές, τις νέες σταυροφορίες και τις νέες μαντήλες, τις οποίες οι γυναίκες δεν τολμούν να αρνηθούν. Το ότι κάποτε το κάναμε και εμείς οι χριστιανοί δεν είναι λόγος για να το επιτρέψουμε να ξανασυμβεί. Ίσα ίσα. Πρέπει να διδασκόμαστε από την ιστορία. Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη, ούτε να αφήνουμε να δημιουργηθούν καταστάσεις οι οποίες γνωρίζουμε πού θα οδηγήσουν. Το θέμα δεν είναι εάν υπάρχουν "καλοί" Μουσουλμάνοι. (Το ξέρω ότι η υπεραπλούστευση της λέξης καλός είναι αδόκιμη, αλλά χρησιμοποιώ την λέξη σχηματικά). Προφανώς υπάρχουν καλοί Μουσουλμάνοι. Στατιστικά να το δεις τουλάχιστον, δεν μπορεί να μην υπάρχουν. Το ερώτημα είναι "έχουν αυτοί οι καλοπροαίρετοι άνθρωποι την θέληση να επιβληθούν στους υπόλοιπους;" Η απάντηση είναι μάλλον προφανής. Όχι δεν την έχουν. Αυτό μας προβληματίζει. Κατά τα άλλα, καλοί πάντα υπάρχουν. Και Γερμανοί υπάρχουν καλοί, αλλά μια χαρά έκαναν δύο παγκόσμιους πολέμους.
  15. Σε παλαιότερα χρόνια σε όλη την Ευρώπη οι γυναίκες σκέπαζαν το κεφάλι τους. Βεβαίως, το έκαναν μέχρι σχετικά πρόσφατα και στην Ελλάδα. Αντικειμενικά μιλώντας δεν είχε να κάνει αυστηρά με την θρησκεία όσο με την γενικότερη αντίληψη του ότι η γυναίκα ηταν κτήμα του αντρός της και όφειλε να κρύβει το "ομορφότερο" σημείο της. Φυσικά και η Χριστιανική εκκλησία (δυτική και ανατολική) αυτό το υποστήριξε στο έπακρο. Οι γιαγιάδες μας ευτυχώς το ξεπέρασαν αυτό το στάδιο. Σίγουρα υπάρχουν κάποιες σκληροπυρηνικές που το κάνουν ακόμη, αλλά σαφώς και αποτελούν την ισχνή μειοψηφία. Εγώ πάντως τελευταία φορά που είδα μαντήλα ήταν πριν από πολλά χρόνια στο χωριό που οι γυναίκες το φόραγαν για τον ήλιο και τη σκόνη. Ενδεχομένως ακόμη να το κάνουν όσες δουλεύουν στα χωράφια για λόγους πρακτικούς. Κατά την άποψή μου η μαντήλα εκφράζει κάτι απάνθρωπο εφόσον είναι υποχρεωτική. Εάν ήταν προαιρετική θα ήταν θεμα επιλογής και άρα σεβαστό. Από τη στιγμή που επιβάλεται δια νόμου (σαρία) είναι ρατσιστικό. Τόσο απλό. Σε εμάς που εξ' ορισμού ανήκουμε στον δυτικό πολιτισμό είναι απολύτως φυσικό τετοιες πρακτικές να ξενίζουν. Πάμπολες γυναίκες πάλεψαν για να πάψουν να υπάρχουν τέτοιες πρακτικές διαχωρισμού, ώστε να μπορούμε εμείς σήμερα να είμαστε αυτές που είμαστε. Παρεπιπτόντωε δεν μπερδεύουμε την πίστη με τον πολιτικο επεκτατισμό. Απλώς, η συγκεκριμένη πίστη προστάζει τον πολιτικό επεκτατισμό. Ο σωστός μουσουλμάνος έχει ως υποχρέωση αυτόν τον επεκτατισμό. Προφανώς και δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι τόσο σωστοί απέναντι στη θρησκεία τους, αλλά αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα.
  16. Νομίζω ότι κάνεις μία απλούστευση στο συλλογισμό σου και θεωρείς ότι όσοι έχουν διαφορετική άποψη από αυτήν που διατυπώνεις εσύ είναι φανατικοί θρησκόληπτοι, οι οποίοι φέρονται από τα κηρύγματα ιερέων. Σαφώς και υπάρχουν γύρω μας τέτοιοι άνθρωποι, αλλά από τα σχόλια που έχουν γραφεί εδώ εγώ δεν διάβασα κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι πρέπει να προσπαθήσεις λίγο (δοκιμαστικά) να ακολουθήσεις έναν διαφορετικό συλλογισμό. Στους Σύριους, πακιστανούς κλπ κλπ αυτό που ενοχλεί εμένα προσωπικά είναι η συμπεριφορά τους. Εάν αυτή υπαγορεύεται από τη θρησκεία τους, τότε ναι με ενοχλεί αυτή η θρησκεία, η οποία προστάζει μαντήλες, κοινωνικούς ρατσισμούς, επεκτατισμό και άλλα πολλά. Κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο με ενοχλούν και οι φανατικοί Χριστιανοί. Δες το λίγο με αυτό το πρίσμα. Όλοι οι άνθρωποι οι οποίοι καθοδηγούν την συμπεριφορά τους αποκλειστικά βάσει θρησκείας είναι εξ' ορισμού ζηλωτές, ασχέτου της θρησκείας που ακολουθούν και της χώρας προέλευσης που αναγράφει το διαβατήριό τους.