zouzounel

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    2.997
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

1 Neutral

Περισσότερα για την/τον zouzounel

  • Rank
    Δοκιμή

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Προφανώς δεν αναφερομαι στις περιπτωσεις που ειναι ο γονιός παρών. Και αν το παιδί φορτωμένο με την τσάντα -που θα έπρεπε η συνοδός να κρατάει, αν όντως ειναι δική της ευθυνη- πεσει από τα σκαλιά του σχολικού και χτυπήσει στο δρόμο (την ωρα που το σχολικό φθανει στο σχολείο το πρωί και όχι το μεσημέρι κατά την επιστροφή στο σπίτι) ποιος θα εχει ευθύνη? εγώ που ειμαι στη δουλειά και εμπιστεύτηκα το σχολείο για την ασφαλή μεταφορά του παιδιού μου?
  2. Μήπως γνωρίζετε να με καθοδηγήσετε αν υπάρχει κάποια επίσημη πηγή που να περιγράφει τις υποχρεώσεις της συνοδού στα σχολικά λεωφορεία? Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει να μάθω αν ειναι στις υποχρεώσεις της το να βοηθάει τα παιδιά με τις σχολικές τους τσάντες, την ώρα που ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν στο σχολικό. Αν κάποιο παιδί πχ κατεβαίνοντας απ΄το σχολικό πέσει στο δρόμο, ειναι δική της ευθύνη?

  3. Διαφημίσεις


  4. ΝΟΜΙΖΑ ότι το ειχα ψαξει το θεμα του σχολείου, σ' αυτό που κατέληξα διαφημιζαν ότι στο επικεντρο ειναι το παιδί και ο ψυχισμός του και δευτερευόντως το μαθησιακό κομμάτι, αλλά όσο περναει ο καιρός, απογοητεύομαι. Στον διευθυντή στέλνουν και σε μας τους ζωηρούς μαθητές. Και θέση τους αλλάζουν και στο τελευταιο θρανίο τους βαζουν για λίγο (ειχα ανοιξει μαλιστα σχετικό thread στο παρελθόν) αλλά αυτή η μέθοδος "εξω από την τάξη" με ξεπερνάει. Παιδάκια 6-7-8 χρονών στον διαδρομο, χωρίς επιτήρηση, μου φαίνεται ανήκουστο! Και αν κάποιο πεσει απ τις σκάλες και χτυπήσει ποιος θα το καταλάβει? Και να που το άλλο πήγε να φύγει εκτός σχολείου. Απ' ό,τι κατάλαβα δεν ειναι τακτική μιας δασκάλας μόνο, το εκανε και η περσυνή δασκάλα της πρωτης, και η φετινη της πρώτης και η φετινή της δευτερας, άρα ειναι οδηγία -ας το πουμε έτσι- του σχολείου. Μάλλον θα τα ακουσει η διευθυντρια μια και καλή.
  5. Επαναφέρω το θέμα γιατί προέκυψε και στο δικό μας (ιδιωτικό) σχολείο. Ο γιος μου (παει δευτερα) ψιλοτσακωνόντουσαν με την κόρη μου (παει πρώτη) και κάποια στιγμή της λέει "και σε ειδα που σε εβγαλε η δασκάλα εξω από την τάξη εχθές", κι εκεινη προσπαθούσε να δικαιολογηθεί, οπότε άρχισα διακριτικά τις ερωτήσεις κι εμαθα ότι ειναι γενική τακτική του σχολείου (το έκαναν και περσυ που ο γιος μου ήταν πρωτη, απλά ο γιος μου ειναι ησυχος και δεν ειχε βγει ποτε, οπότε δεν μου ειχε τυχει να συζητηθεί στο σπιτι), τα παιδιά τα βγάζουν εξω στον διάδρομο, υποτίθεται να κατσουν σε μια καρέκλα, όμως ενας συμμαθητής της κόρης μου πήγε να φύγει και τον σταμάτησε η συνοδός ενός σχολικού, αφού ειχε βγει έξω απ την πόρτα του σχολείου. Επίσης από συζητηση με τα παιδιά μου καταλαβα ότι ειναι σχεδον καθημερινή πρακτική για τα ζωηρά παιδιά! Δεν εστιάζω στα δικά μου παιδιά, αλλά πραγματικά απορώ πώς αυτό το "μέτρο" θα συνετίσει τα -ας τα πούμε- άτακτα παιδιά και αναρωτιέμαι γιατί το επαναλαμβάνουν, αφού δε φαινεται να εχει αποτέλεσμα! Εχω εκνευριστεί παρα πολύ, αλλά πριν παω στο σχολείο οργισμένη και γίνουμε μπαχαλο, ειπα να μαζεψω πληροφορίες και γνωμες. Είμαι υπερβολική???
  6. zouzounel

    "είμαι άτακτη"

    Eχει γεννηθεί Αύγουστο. Δε θα την έλεγα ανώριμη, μάλλον χμμ.. καλομαθημένη
  7. zouzounel

    "είμαι άτακτη"

    Συμφωνώ. Περσυ ο γιός μου ειχε μια δασκάλα μεγάλο ΑΣΤΕΡΙ που μας έλεγε ότι μεχρι τα χριστούγεννα τα παιδιά της πρωτης βρίσκονται ακόμα στην προσαρμογή, ότι ζητάει απ τα παιδιά να βγαλουν το βιβλίο της γλώσσας για παραδειγμα και άλλος βγαζει το παγούρι, αλλος βγάζει τη γόμα.. άλλα αντί αλλων.. και ειναι φυσιολογικό. αυτό μάλλον ευχαριστώ που μου το υπενθυμισες!
  8. zouzounel

    "είμαι άτακτη"

    Λοιπόν μίλησα με τη δασκάλα, μου εξήγησε ότι δεν την εβαλε μόνη της για τιμωρία, αλλά για να μπορέσει να συγκεντρωθεί. Το κάνει και σε άλλα παιδάκια που έχουν το ίδιο θέμα. Θα μείνει εκεί και σήμερα, αυριο θα κατσει αλλού. Δεν ξερω αν το κανουν σε όλα τα σχολεία, στο δικό μας κάθε μήνα αλλάζουν θεσεις (τουλάχιστον για την Α' και Β' δημοτικού που ξέρω) και έτσι όλα τα παιδάκια εναλλάσονται, κάθονται όλοι με όλους. Της είπα της δασκάλας ότι η μικρή το θεωρεί τιμωρία το ότι εκατσε πισω μόνη της και ότι έκανε κατι κακό, και μου ειπε πως θα της μιλήσει. Μου είπε επίσης να της πω της μικρής ότι η μαμά εχει μιλήσει με τη δασκάλα και συνεργάζονται για να τη βοηθήσουν να καταλάβει τον τρόπο εργασίας/συμπεριφοράς/προσαρμογής στην τάξη, ότι τώρα εχει μεγαλώσει και είναι διαφορετικό το νήπιο από το δημοτικό. Μου είπε επίσης ότι την προηγούμενη εβδομάδα δεν ήταν έτσι η συμπεριφορά της (αν και δεν έχει προκύψει τιποτα σημαντικό στο ενδιάμεσο), γι αυτό και δε μου ανέφερε κατι στη συνάντηση. Συμφώνησε στο θέμα της κοινωνικότητας, αλλά δεν επεκταθήκαμε.. επιφυλάσσομαι για την επόμενη φορά. Από δραστηριότητες κανει αρκετές, και στο σχολείο και εκτός σχολείου. 'Ισως και περισσότερες απ' ό,τι θα έπρεπε, αλλά ειναι όλες επιλογή της, εκτός του κολυμβητηρίου μια φορά την εβδομάδα (ειναι στις δραστηριότητες του σχολείου) που το επιβάλλει η μαμά, μιας και δεν υπάρχει αλλη δυνατότητα να μαθουν κολύμπι (και δεν διανοούμαι να μενουμε στην Ελλάδα και να μην ξερουν τα παιδιά μου ναι κολυμπάνε). Δεν μου έχει κάνει παράπονο μη συγκέντρωσης κανένας δάσκαλος στις αθλητικές της δραστηριότητες. Πηγαίνουμε στην παιδική χαρά της περιοχής μας, δεν βλεπει βεβαια συμμαθητές (αφού το σχολείο ειναι σε αλλη περιοχή), αλλά βρίσκει πρωην συμμαθητές από τον βρεφικό/παιδικό σταθμό, πηγαίνουμε στα παρτυ που μας καλούν τα παιδάκια του σχολείου (άλλο θεμα κι αυτό, καθε εβδομαδα απ' όταν ανοιξαν τα σχολεία παμε σε παρτυ, μια της κόρης μου, μια του γιού μου). Παρατηρώ ότι δεν κανει το πρωτο βήμα στις παρέες, αλλά αν την καλέσουν, πάει. Ναι, μπορεί να κατσει και περισσότερο, αλλά αν θυμηθεί κάτι άλλο θα παρατήσει αυτό που κανει και θα ασχοληθεί με το άλλο. πχ παιζει με τουβλάκιαεκεί που παίζει σκεφτεται να φερει και τα playmobile, τα φερνει, παραταει τα τουβλάκια και παιζει με τα playmobile, τελικά μετά από λίγη ώρα μπορεί να παρατήσει και αυτά για να κάνει μια ζωγραφιά. Δε μαζεύει τιποτα, αν αρχισω να απειλώ ότι αν τα μαζεψω εγω θα τα κρυψω και δε θα ξαναπαίξει, τα μαζεύει ο γιός μου! Συμμαζεύει το γραφείο της, αλλά δε δίνει σημασία πού θα τακτοποιήσει τα πραγματα, με αποτέλεσμα μετά να φωνάζει τη μαμά για να βρει κάτι. Στην αξιολογηση που είχαμε κανει περσυ, αν υπηρχε θεμα ΔΕΠΥ δεν θα το είχαν δει? Υπερκινητικότητα και παρορμητικότητα δεν εχει, η δασκάλα μου την χαρακτήρισε "αφηρημένη". Προσωπικά ναι, με απασχολεί αυτή η διασπαση προσοχής. Γι αυτό αναρωτιέμαι να πρεπει να την ξαναπάω για αξιολόγηση.
  9. ευχαριστώ η ουσία ειναι ότι εκανε δουλειά
  10. έχω ραπτομηχανή που κάνει γαζί κοπτοράπτη, εκεινη έκανε όλη τη δουλειά!!!
  11. zouzounel

    "είμαι άτακτη"

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Προσπαθώ να εχω το μυαλό μου ανοιχτό και να μην εστιάζω στο δικό μου παιδί, αλλά στο σύνολο της τάξης. Και βεβαιως ειναι σημαντικό στην τάξη να ακολουθούν όλοι τους κανόνες. Δε με πειράζει που έκατσε μόνη της στο τελευταιο θρανίο, απλά με προβληματίζει η απομόνωση από την υπολοιπη τάξη και αναρωτιέμαι πώς αυτή μπορεί να λειτουργήσει σε ενα κατά τ' άλλα χαμηλων τόνων παιδί, με ελλειψη αυτοπεποιθησης. Τη λέξη "άτακτος" ίσως επειδή δεν την χρησιμοποιούμε να τη θεωρούν τα παιδιά μου λίγο πιο "βαριά" ας πούμε. Όταν ξεκίνησα την κουβέντα η μικρή δεν ήθελε να μου μιλήσει, μου έλεγε ότι έκανε κατι πολύ κακό και τελικά μου ξεφουρνισε ότι ήταν άτακτη, οπως περιέγραψα πιο πάνω. Καταλαβαίνω δλδ ότι έχει αίσθηση του τι εκανε λάθος και για ποιον λόγο η δασκάλα την έβαλε μόνη της, αλλά τώρα θεωρεί τον εαυτό της κακό και άτακτο. Αυτός ήταν ο σκοπός? Δεν ειναι η πρώτη μου εμπειρία στην Α' δημοτικού, τα περασα και περσυ με τον γιο μου. Εκείνος όμως ειναι αλλος χαρακτήρας, πιο ώριμος για την ηλικία του, του αρέσει να ακολουθεί τους κανόνες και θελει και οι υπολοιποι να κάνουν το ίδιο. Η κόρη μου πιστεύω ήταν αρκετά προετοιμασμένη για την πρώτη, ειχαμε κανει αρκετές συζητήσει στο σπίτι και έβλεπε τον αδελφό της. Μάλιστα έβλεπα τον αγώνα της να μάθει να διαβάζει από περσυ, ανταγωνιζόμενη τον αδελφό της (να μην ειναι η μόνη στην οικογένεια που δεν ξερει!) Και η μικρή θα πρεπει να μαθει να ακολουθεί τους κανονες της τάξης, σίγουρα. Θα περίμενα απλά μια ενημέρωση από τη δασκάλα. Πριν 4-5 μερες μιλήσαμε, τώρα έγιναν όλα ξαφνικά, εκεί που ήταν όλα καλά, ξαφνικά αρχισε να μιλάει??? Μου τα παρουσίασε όλα τελεια, πόσο καλή ειναι στα μαθηματα και ότι κάποιες φορές ειναι λίγο αφηρημένη. Δεν ξερω τι να κάνω, να δώσω λίγο χρόνο? και πόσο χρόνο? να μιλησω στη δασκάλα σημερα, αυριο, την άλλη εβδομάδα? πότε δε θα είναι αργά????
  12. ναι φυσικά συμφωνώ χωρίς πανα είναι η καλύτερη θεραπεία, αλλά ξερεις είναι διαφορετικά στα αγορια απ΄ό,τι στα κορίτσια (εχω κι απ τα δύο και μπορώ να σου πω ήταν πιο ευκολο στα κορίτσια, τα αγορια τα κάνουν χάλια όλα, ασε!) γι αυτό η κομμένη πάνα ήταν για μενα μια καλή λύση (και ναι πραγματι, σε ήπιες περιπτώσεις). Νάτη:
  13. Οχι στρινγκ καλέ , έκοβα ένα μεγαλο τετράγωνο κομμάτι στο πισω μερος της πανας, έτσι ώστε όλος ο ποπος να αερίζεται. Αν αφηνα το μωρό χωρις πανα, γεμιζε συνεχεια τσισα και ο ταλαιπωρημενος ποπος παλι θα ηθελε καθαρισμα. Σκοπος ειναι να αποφυγεις τα συνεχή πλυσιματα σε ενα δερμα με κατακλισεις. Εχω κρατησει νομιζω μια πανα για ενθυμιο, θα τη βρω να τη βαλω φωτο
  14. Η κόρη μου 6 χρονών φέτος παει πρωτη δημοτικού. Σε συζήτηση που καναμε εχθές (το βραδυ πριν κοιμηθούμε, συζητάμε τα μυστικά μας ) μου ανέφερε ότι είναι άτακτη στο σχολείο, ότι μιλάει με τους διπλανούς της, γυρίζει πισω και μιλάει και με τους πίσω, ζωγραφίζει στην καρέκλα της, μάλιστα μια μερα μου ειπε εχασε το διάλλειμα γιατί η δασκάλα την έβαλε να καθαρίσει την καρεκλα και τωρα την εχει βαλει να καθεται μόνη της στο τελευταιο θρανίο μακριά από τους άλλους. Την στέλνω σε ιδιωτικό σχολείο και μαλιστα την προηγουμενη εβδομάδα είχαμε παει για ενημέρωση, μου ειπε η δασκάλα ότι εχει ένα θεματάκι συγκεντρωσης, δε μου είπε όμως ότι ενοχλεί τόσο πολύ. Εν τω μεταξύ και στο σπιτι το βλεπω, ότι ξεκινάει να παιζει με κατι, μετά θυμάται κάτι αλλο, μετά κατι άλλο κοκ, λίγες φορές θα προσηλωθεί σε κάτι. Δεν είμαι εκπαιδευτικός, δε θελω να ακυρώσω τη δασκάλα, αλλά πραγματικα προβληματιζομαι να καταλάβω πώς η απομόνωση θα την βοηθήσει να ξεπεράσει αυτό το "πρόβλημα" ας το πω ετσι. Επίσης ειμαι υπερβολική που θα περίμενα να με ενημερώσει η δασκάλα, έστω τηλεφωνικώς για το θέμα? Να πω επισης ότι γενικώς ειναι ένα παιδί ήσυχο, υπάκουο, την ενδιαφέρει το διάβασμα, εχει μαθει και διαβάζει από το νηπιο μόνη της, δεν ειναι πολύ κοινωνική, εκανε παρέα μόνο με ενα κοριτσάκι περσυ στο νήπιο (στο ίδιο σχολείο) το οποιο φέτος σταμάτησε και δεν εχει παρέες, καθεται στο διαλλειμα μονη της τις περισσότερες φορές (μου το εχει πει ο γιος μου, ένα χρόνο μεγαλύτερος, που τη βλεπει στο διαλλειμα). Επίσης μου ειπε ότι δεν της αρέσει που πηγαίνει σχολείο και βαριέται πολύ στο μάθημα. Εχω στεναχωρηθεί πολύ με όλο αυτό, είναι σωστό ενα παιδάκι που έτσι κι αλλιώς ειναι απομονωμενο, να το κανεις πέρα? Πού θα το οδηγήσει αυτό? Είναι στανταρ αυτή η πρακτική στα σχολεία? Γενικά δεν ειναι ζωηρή και τον όρο "άτακτη" εμεις δεν τον χρησιμοποιούμε ποτέ στο σπιτι, ένα παιδάκι δε θα το χαρακτηρίσουμε ποτέ "κακό" ή "ατακτο", συνήθως το λέμε "ζωηρό". Πέρσυ τους είχα παει και τους δύο για αξιολόγηση σε παιδοψυχολόγο, πέρα απ το θεμα αυτοπεποιθησης στο οποίο έχουν θεμα και οι δύο, δεν μας απασχόλησε κατι άλλο. Μήπως πρεπει να ξαναπάω συγκεκριμένα για το θεμα της αυτοσυγκέντρωσης? Θέλω να είμαι αντικειμενική και ίσως χρειάζομαι χρόνο να δω... τι βλέπω λάθος?
  15. Συγνώμη, αλλά πόσο χρονών ειναι η παιδίατρος και τι εμπειρία έχει? Δεν εχω ξανακούσει παιδί να πνίγεται με τον ορό, εκτός αν ο χειριστής δεν έχει γνωση! Και μπράβο για την ψυχραιμία σου! Συμφωνώ κι εγώ στην αλλαγή πάνας (ποια μάρκα χρησιμοποιείς, ίσως δεν του ταιριάζει), οχι στο σπαθολαδο και γενικά όχι σε φυτικά προϊόντα (τουλάχιστον σ' αύτή τη φάση) γιατί ίσως προκαλέσουν/επιδεινώσουν τυχόν αλλεργία. Οπωσδήποτε συμβουλή γιατρού για τις πληγές, δε βαζουμε sudocream σε ανοικτές πληγές, πολύ πιθανό να χρειαστείς φαρμακευτικό προϊόν, θα σε καθοδηγήσει γιατρός (θα προτεινα και δευτερη γνωμη άλλου παιδίατρου). 'Οσο μπορείς μην του φοράς πάνα, στον γιο μου μόλις κοκκίνιζε το πωπουδάκι του όταν ήταν μπεμπακι εκανα το εξής: εκοβα την πανα με ψαλιδι στον ποπο και την έραβα (ώστε να μη βγαίνει το υλικό από την πανα έξω), έτσι μαζευε η πάνα τα τσισάκια και ο ποπος αεριζόταν. Περαστικά στο μπεμπάκι
  16. έχετε δει το σχετικό άρθρο του Παπαβέντση? http://pediatros-thes.gr/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%B3%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%B2-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%80%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B9%CE%B1/