Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση με τα παιδιά μας σχετική με το νηπιαγωγείο.


Recommended Posts

πρίν από 11 λεπτά , Έσπερος είπε:

Δεν είναι έτσι. Έχουν περάσει από τα χέρια μου εκατοντάδες παιδιά, φαίνεται η διαφορα από γονιό σε γονιό. Όχι στο τι κάνουν, γιατί φυσικά κ αδέρφια είχαμε που δεν το πίστευες ότι βγήκαν από το ίδιο σπίτι. αλλά μιλώντας με τον γονιό καταλαβαίνεις αν δικαιολογεί τη συμπεριφορά του παιδιού, αν είχε καλές προθέσεις που κάπου στην πορεία δεν κατάλαβε πώς έκανε λάθη, αν μεγαλώνει στον αυτόματο, αν το καταπιέζει κ αυτό αντιδρά κλπ. 

όχι δεν βάζω ταμπέλες. αποδέχομαι μια πιθανότητα. κάποια παιδιά δεν ακολουθούν κανόνες κ μπορεί να είναι κ το δικό μου κ θέλω να το αποτρέψω. δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό, δηλαδή αν έλεγα ότι δεν με νοιάζει κ είναι δουλειά της δασκάλας κ δικό της πρόβλημα κ το παιδί μου δεν πρέπει να πιεστεί, θα ήταν οκ; 

 

αυτά η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω δουλέψει καθολου. πιο πολύ με απασχολεί να είναι οκ το δικό μου παιδί παρα τι κάνουν τα άλλα, όπως εξάλλου κάνω κ στη δίκη μου ζωή κ ποτέ δεν είχε πρόβλημα με κανέναν. ο άντρας μου είναι το άλλο άκρο, οτιδήποτε τον ενοχλεί το λέει κ δεν το έχει βγει σε καλό, ο περισσότερος κόσμος τον σχολιάζει κ τον κακολογεί στο σχολείο. 

 

Πρέπει να το δουλέψεις και με τον εαυτό σου και με τον άντρα σου το τι θέλετε από το παιδί.

Δεν μπορεί ένα παιδάκι να σηκώνει στους ώμους του το βάρος του φόβου της μαμάς ότι θα την σχολιάσουν.

Ό,τι και να κάνει το παιδί, σε κάποιον δε θα αρέσει. Ένα παιδί πολύ μαζεμένο, πολύ υπάκουο, πολύ "το σκυλάκι της δασκάλας" που πιθανόν να θεωρείς το ιδανικό, θα σχολιαστεί ας πούμε από όλα σχεδόν τα άλλα παιδιά, και πάλι άρα θα σχολιαστείς και εσύ. Δε νομίζω δηλαδή ότι σε πειράζει ο σχολιασμός γενικά, σε αγχώνει ότι έχεις ένα πρότυπο στο μυαλό σου για το παιδί, για το πώς θεωρείς το ιδανικό, και πρέπει σώνει και καλά να ταιριάξει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 1,3k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 33 λεπτά , Έσπερος είπε:

Δεν είναι έτσι. Έχουν περάσει από τα χέρια μου εκατοντάδες παιδιά, φαίνεται η διαφορα από γονιό σε γονιό. Όχι στο τι κάνουν, γιατί φυσικά κ αδέρφια είχαμε που δεν το πίστευες ότι βγήκαν από το ίδιο σπίτι. αλλά μιλώντας με τον γονιό καταλαβαίνεις αν δικαιολογεί τη συμπεριφορά του παιδιού, αν είχε καλές προθέσεις που κάπου στην πορεία δεν κατάλαβε πώς έκανε λάθη, αν μεγαλώνει στον αυτόματο, αν το καταπιέζει κ αυτό αντιδρά κλπ. 

όχι δεν βάζω ταμπέλες. αποδέχομαι μια πιθανότητα. κάποια παιδιά δεν ακολουθούν κανόνες κ μπορεί να είναι κ το δικό μου κ θέλω να το αποτρέψω. δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό, δηλαδή αν έλεγα ότι δεν με νοιάζει κ είναι δουλειά της δασκάλας κ δικό της πρόβλημα κ το παιδί μου δεν πρέπει να πιεστεί, θα ήταν οκ; 

 

αυτά η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω δουλέψει καθολου. πιο πολύ με απασχολεί να είναι οκ το δικό μου παιδί παρα τι κάνουν τα άλλα, όπως εξάλλου κάνω κ στη δίκη μου ζωή κ ποτέ δεν είχε πρόβλημα με κανέναν. ο άντρας μου είναι το άλλο άκρο, οτιδήποτε τον ενοχλεί το λέει κ δεν το έχει βγει σε καλό, ο περισσότερος κόσμος τον σχολιάζει κ τον κακολογεί στο σχολείο. 

Βάζεις ταμπέλες κ του δίνεις ρόλους εκ των προτέρων χωρις να εχει ήδη παει κ χωρις να γνωρίζεις το πλαίσιο. 

Και πάλι βλεπω οτι σε ενοχλεί τι πιθανον θα πει ο κόσμος για το παιδι λεγοντας πως σε νοιάζει να είναι εκείνο κοινωνικά ενταξει .

Δεν νομιζω οτι εδω μπορείς να λύσεις τις ανησυχίες σου.Χρειαζεσαι συμβουλή .

Είσαι αντιμέτωπη με τα δικα σου θύρια.

Ε ουν γραφτει τόσες σελίδες για κάτι που δεν υπάρχει ακόμη. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 4 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Βάζεις ταμπέλες κ του δίνεις ρόλους εκ των προτέρων χωρις να εχει ήδη παει κ χωρις να γνωρίζεις το πλαίσιο. 

Και πάλι βλεπω οτι σε ενοχλεί τι πιθανον θα πει ο κόσμος για το παιδι λεγοντας πως σε νοιάζει να είναι εκείνο κοινωνικά ενταξει .

Δεν νομιζω οτι εδω μπορείς να λύσεις τις ανησυχίες σου.Χρειαζεσαι συμβουλή .

Είσαι αντιμέτωπη με τα δικα σου θύρια.

Ε ουν γραφτει τόσες σελίδες για κάτι που δεν υπάρχει ακόμη. 

 

Στο μεταξύ, στον δικό του κοινωνικό περίγυρο, των μικρών (ή και μεγαλύτερων) συμμαθητών και πόσο μάλλον αγοριών, το κοινωνικά εντάξει είναι το παιδί που θα πάει και λίγο κόντρα στους κανόνες, που θα κάνει τον κλόουν, που θα πετάξει και τίποτα γουστόζικο στη δασκάλα να γελάσει η τάξη, που θα γίνει λίγο "ήρωας" γιατί πρωτοστάτησε σε κάποια μίνι επανάσταση, που θα έχει τις παλαβές ιδέες κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

 

όχι δεν βάζω ταμπέλες. αποδέχομαι μια πιθανότητα. κάποια παιδιά δεν ακολουθούν κανόνες κ μπορεί να είναι κ το δικό μου κ θέλω να το αποτρέψω. δεν καταλαβαίνω πού είναι το κακό, δηλαδή αν έλεγα ότι δεν με νοιάζει κ είναι δουλειά της δασκάλας κ δικό της πρόβλημα κ το παιδί μου δεν πρέπει να πιεστεί, θα ήταν οκ; 

 

αυτά η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω δουλέψει καθολου. πιο πολύ με απασχολεί να είναι οκ το δικό μου παιδί παρα τι κάνουν τα άλλα, όπως εξάλλου κάνω κ στη δίκη μου ζωή κ ποτέ δεν είχε πρόβλημα με κανέναν. ο άντρας μου είναι το άλλο άκρο, οτιδήποτε τον ενοχλεί το λέει κ δεν το έχει βγει σε καλό, ο περισσότερος κόσμος τον σχολιάζει κ τον κακολογεί στο σχολείο. 

Να αποτρέψεις κάτι πριν συμβεί δεν έχει νόημα! Γιατί..τότε είναι που σίγουρα θα συμβεί! Περίμενε να δεις ΑΝ θα συμβεί και μετά πράττεις... 

 

Να σε απασχολεί περισσότερο αν τα άλλα παιδιά θα είναι οκ απέναντί του, παρά τι θα κάνει το δικό σου... γιατί αν τα άλλα του φέρονται άσχημα και δεν μπορεί να αντιδράσει, θα υποφέρει. Αν όμως εκείνο κάνει και καμιά σκανταλιά, μια χαρά ελεύθερο και χαρούμενο θα νιώθει, και θα είναι και δημοφιλές κλπ κλπ! Δεν εννοώ φυσικά να σαπίζει στο ξύλο τα υπόλοιπα..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΑΡΓΚ είπε:

 

Στο μεταξύ, στον δικό του κοινωνικό περίγυρο, των μικρών (ή και μεγαλύτερων) συμμαθητών και πόσο μάλλον αγοριών, το κοινωνικά εντάξει είναι το παιδί που θα πάει και λίγο κόντρα στους κανόνες, που θα κάνει τον κλόουν, που θα πετάξει και τίποτα γουστόζικο στη δασκάλα να γελάσει η τάξη, που θα γίνει λίγο "ήρωας" γιατί πρωτοστάτησε σε κάποια μίνι επανάσταση, που θα έχει τις παλαβές ιδέες κλπ. 

Το χειμώνα η μικρη μαλωσε με μια συμμαθήτρια στις τουαλέτες.Κανεις δεν ξερει τι εγινε.Χτυπησε τη δικιά μου. Μετά  πηρε η δικια μου τα γυαλιά της άλλης μικρής κ τα πέταξε στη λεκάνη.Αυτο συνέβη μια φορα.Το αντιμετωπίσουμε κι εμείς κ οι δασκαλες.Δεν με ένοιαζε ομως τι θα πει ο κόσμος.Λυπηθηκα για το κοριτσακι αλλα ηταν μια ευκαιρία να δουλέψω με το δικό μου παιδί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Έσπερος ο γιος μου, 20 μηνών, τραβολογούσε τσιρίζοντας τον γιο του νονού του (γύρω στα 2) να κατέβει από το αυτοκινητάκι για να ανέβει εκείνος. Προφανώς χρειάστηκε να επέμβουμε οι γονείς για να εξηγήσουμε στα παιδιά ότι ανεβαίνουμε με τη σειρά. 

 

Ο γιος της κουμπάρας μου είναι 4,5, οπότε το τραβολόγημα δεν δούλευε (άλλο αυτοκινητάκι εκείνο), οπότε έβαζε τα κλάματα απελπισμένος (μιλάμε για μεγάλο δράμα). Προφανώς χρειάστηκε να επέμβουμε οι γονείς για να εξηγήσουμε στα παιδιά ότι ανεβαίνουμε με τη σειρά. 

 

Το Σάββατο που πήγαμε στην παιδική χαρά, ανέβαινε στην τσουλήθρα τραγουδώντας "ένας-ένας, ένας-ένας". Του το είχα πει πριν από λίγες εβδομάδες στην ίδια παιδική χαρά, στην ίδια τσουλήθρα, και το θυμόταν.

 

Ίδιο παιδί, τρεις διαφορετικές σκηνές. Δεν γίνεται να τα βάλουμε όλα σε κουτάκια. Άφησέ τον να βρει τα πατήματά του, να μάθει πώς να αντιδράει σε διάφορες καταστάσεις. Στο προνήπιο πάνε για να μάθουν ακριβώς αυτό. Δεν χρειάζεται να του το μάθεις εσύ από τώρα!

Κι αν ακόμα αποδειχτεί φασαριόζος, αντιδραστικός, ότι πετάγεται, ότι διακόπτει, ότι διεκδικεί πολύ έντονα, θα πρέπει να δεις τι από αυτά είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας και τι είναι πρόβλημα ανατροφής. Ένα ζωηρό παιδί δεν έχει πρόβλημα ανατροφής, είναι απλά ζωηρό. Ούτε χρειάζεται να μάθει να μην διακόπτει από τα 4. Έχει χρόνια μπροστά του για να το μάθει!

 

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει όλα αυτά είναι στο πρόγραμμα, δεν είναι το θέμα μου τι θα πει ο κόσμος με την έννοια που το λετε, σαφώς η συνεργασία στο σχολείο όμως με απασχολεί ιδιαιτέρως. Γενικα όμως η ανησυχία μου είναι το πώς θα πάει επαρκώς προετοιμασμένος για την προσαρμογή στους κανόνες για να διευκολυνθεί έτσι η γενικότερη προσαρμογή του στο σχολείο. τίποτα παραπάνω. δεν είπα για στρατιωτάκια ή για κολαούζους της δασκάλας. 

2 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Στο μεταξύ, στον δικό του κοινωνικό περίγυρο, των μικρών (ή και μεγαλύτερων) συμμαθητών και πόσο μάλλον αγοριών, το κοινωνικά εντάξει είναι το παιδί που θα πάει και λίγο κόντρα στους κανόνες, που θα κάνει τον κλόουν, που θα πετάξει και τίποτα γουστόζικο στη δασκάλα να γελάσει η τάξη, που θα γίνει λίγο "ήρωας" γιατί πρωτοστάτησε σε κάποια μίνι επανάσταση, που θα έχει τις παλαβές ιδέες κλπ. 

το ότι αυτό είναι κοινωνικά αποδεκτό δεν σημαίνει ότι είναι επαινετο όμως. υπάρχει ένα όριο μεταξύ τοτ να είσαι χαριτωμένος κ του να παρεμποδίζεις το δικαίωμα στη μάθηση των άλλων παιδιών. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 7 λεπτά , Έσπερος είπε:

Ενταξει όλα αυτά είναι στο πρόγραμμα, δεν είναι το θέμα μου τι θα πει ο κόσμος με την έννοια που το λετε, σαφώς η συνεργασία στο σχολείο όμως με απασχολεί ιδιαιτέρως. Γενικα όμως η ανησυχία μου είναι το πώς θα πάει επαρκώς προετοιμασμένος για την προσαρμογή στους κανόνες για να διευκολυνθεί έτσι η γενικότερη προσαρμογή του στο σχολείο. τίποτα παραπάνω. δεν είπα για στρατιωτάκια ή για κολαούζους της δασκάλας. 

Ε, πάλι τα ίδια λέμε! Ότι δεν έχεις να κάνεις κάτι επί τούτου, συνεχίζεις να τον μεγαλώνεις όπως τον μεγάλωνες ως τώρα, του λες ότι θα πάει σχολείο να κάνει φίλους, να παίζει, να μαθαίνει πράγματα και σε όλα αυτά θα βοηθάει και η δασκάλα του, και τα υπόλοιπα άφησέ τα να τα αναλάβει το σχολείο. Δεν νομίζω ότι έχουμε να αναλύσουμε πολλά παραπάνω, όλα τα παιδάκια πήγαν σχολείο, λίγες μαμάδες έγραψαν ολόκληρες σελίδες με μόνο προβληματισμό αν το παιδί τους θα φέρεται καλά μέσα στην τάξη. 

Link to comment
Share on other sites

@Έσπερος έτσι όπως το περιγράφεις το παιδί σου, είναι σκέτος άγγελος και φοβερά συνεργάσιμος! Δεν ξέρω τι μπορεί να είδε η παιδίατρός σας και κατά πόσο αντέδρασε έτσι γιατί τις έχεις μεταφέρει εσύ τις ανασφάλειές σου. Και από το όσο μπορώ να σε γνωρίζω από όσα γράφεις εδώ μέσα, πίστεψέ με το παιδί σου είναι μακράν περισσότερο δουλεμένο από τα περισσότερα παιδιά εκεί έξω. Δεν έχεις έρθει σε καθημερινή επαφή ακόμα με πολλά παιδάκια προσχολικής ηλικίας για να το καταλάβεις. Μη συγκρίνεις με αυτά που βλέπεις στο γυμνάσιο. Οι περισσότερες οικογένειες αφιερώνουν ελάχιστο ουσιαστικό χρόνο στα παιδιά τους, δεν υπεραναλύουν τις συμπεριφορές των παιδιών τους, δεν αγχώνονται για αναπτυξιακά στάδια, δεν προετοιμάζουν τα παιδιά τους για το νηπιαγωγείο. Και πάλι, τα παιδιά που θα βγάλουν πρόβλημα συμπεριφοράς σε αυτές τις ηλικίες, είναι ελάχιστα και με προϋπάρχον προβληματικό πλαίσιο.

Και βασικά είσαι πολύ άδικη απέναντι στο παιδί σου, ούσα προκατειλημμένη για το χειρότερο. Μου θύμησες λίγο τον εαυτό μου, όταν μας κάλεσε η νηπιαγωγός για ενημέρωση και περίμενα την υπερανάλυση. Και με γείωσε λέγοντας μου "έχετε εσείς να μου πείτε κάτι που πρέπει να ξέρω; γιατί εγώ δεν έχω να πω τίποτα, είναι ένα κανονικό παιδί, χαρούμενο, χωρίς κανένα πρόβλημα". Και εκεί, όλα όσα με απασχολούσαν, μικρά πραγματάκια, μήπως το ένα, μήπως το άλλο, μου φάνηκαν εντελώς ανάξια λόγου.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , vtgian είπε:

@Έσπερος έτσι όπως το περιγράφεις το παιδί σου, είναι σκέτος άγγελος και φοβερά συνεργάσιμος! Δεν ξέρω τι μπορεί να είδε η παιδίατρός σας και κατά πόσο αντέδρασε έτσι γιατί τις έχεις μεταφέρει εσύ τις ανασφάλειές σου. Και από το όσο μπορώ να σε γνωρίζω από όσα γράφεις εδώ μέσα, πίστεψέ με το παιδί σου είναι μακράν περισσότερο δουλεμένο από τα περισσότερα παιδιά εκεί έξω. Δεν έχεις έρθει σε καθημερινή επαφή ακόμα με πολλά παιδάκια προσχολικής ηλικίας για να το καταλάβεις. Μη συγκρίνεις με αυτά που βλέπεις στο γυμνάσιο. Οι περισσότερες οικογένειες αφιερώνουν ελάχιστο ουσιαστικό χρόνο στα παιδιά τους, δεν υπεραναλύουν τις συμπεριφορές των παιδιών τους, δεν αγχώνονται για αναπτυξιακά στάδια, δεν προετοιμάζουν τα παιδιά τους για το νηπιαγωγείο. Και πάλι, τα παιδιά που θα βγάλουν πρόβλημα συμπεριφοράς σε αυτές τις ηλικίες, είναι ελάχιστα και με προϋπάρχον προβληματικό πλαίσιο.

Και βασικά είσαι πολύ άδικη απέναντι στο παιδί σου, ούσα προκατειλημμένη για το χειρότερο. Μου θύμησες λίγο τον εαυτό μου, όταν μας κάλεσε η νηπιαγωγός για ενημέρωση και περίμενα την υπερανάλυση. Και με γείωσε λέγοντας μου "έχετε εσείς να μου πείτε κάτι που πρέπει να ξέρω; γιατί εγώ δεν έχω να πω τίποτα, είναι ένα κανονικό παιδί, χαρούμενο, χωρίς κανένα πρόβλημα". Και εκεί, όλα όσα με απασχολούσαν, μικρά πραγματάκια, μήπως το ένα, μήπως το άλλο, μου φάνηκαν εντελώς ανάξια λόγου.

Ακριβώς. Και οι παιδίατροι δεν είναι ούτε ψυχολόγοι, ούτε γκουρού για τη διαμόρφωση χαρακτήρα των παιδιών. Ειδικά αν δεν έχει δικά της παιδιά η παιδίατρος... στα λόγια όλα ωραία είναι! στην πράξη διαφέρουν.. κι εγώ είχα αρχικά μία παιδίατρο, την οποία δεν την ήθελαν καθόλου γιατί ήταν πολύ απόλυτη, μέχρι που είχε βάλει τις φωνές στο δίχρονο επειδή δεν καθόταν για εμβόλιο και έκλαιγε. Και φεύγοντας είχε πει στη νταντά που είχαμε "ζόρικο παιδί ε?".  Μετά αλλάξαμε παιδίατρο, και πάνε με μεγάλη χαρά.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 hour ago, irin είπε:

Δεν νομίζω ότι έχουμε να αναλύσουμε πολλά παραπάνω, όλα τα παιδάκια πήγαν σχολείο, λίγες μαμάδες έγραψαν ολόκληρες σελίδες με μόνο προβληματισμό αν το παιδί τους θα φέρεται καλά μέσα στην τάξη. 

ναι η αλήθεια είναι ότι αυτό το κατάλαβα, μου έκανε εντύπωση βέβαια γιατί θεωρούσα ότι αυτός είναι ο πρώτος προβληματισμός αν το παιδί σου δεν έχει πάει σταθμό. 

1 hour ago, vtgian είπε:

τσι όπως το περιγράφεις το παιδί σου, είναι σκέτος άγγελος και φοβερά συνεργάσιμος! Δεν ξέρω τι μπορεί να είδε η παιδίατρός σας και κατά πόσο αντέδρασε έτσι γιατί τις έχεις μεταφέρει εσύ τις ανασφάλειές σου. Και

η αλήθεια είναι ότι γενικα, κ σύμφωνα κ με όσα μας έχουν πει, κι εμείς το παιδί το θεωρούμε συνεργάσιμο. εγω έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό μια επιμονη κ ανυπομονησία κ μια τάση να του κάνουμε κάποια χατίρια παραπάνω από συνήθεια, που γίνονται ενοχλητικά, μέχρι εκεί όμως. η παιδίατρος δεν ξέρω γιατί προβληματίστηκε, δεν έκανε τίποτα το παιδί, στην εξέταση ήταν πολύ συνεργάσιμος μαζί της χωρίς να επεμβαίνω εγω, απλώς στην αρχή μέχρι να ξεκινήσουμε που είχε καθυστερήσει με κάτι, ελεγε κάπως επίμονα να ανεβεί στο κρεβάτι κ δεν θυμάμαι τι άλλο κ ενώ του είπε να γδυθεί εκείνος συνέχιζε να κολλαει σ αυτό που ελεγε. εμείς προφανώς φταίμε γι αυτό γιατί από συνήθεια δεν βάλαμε ένα στοπ σε τετοια, που φυσικά αν υπήρχε άλλο παιδί θα είχε γίνει. τέλος πάντων η παιδίατρος είναι νορμαλ κ δεν ξέρω γιατί αυτό της φάνηκε τόσο ασυνήθιστο, νομίζω απλώς ότι το βρήκε σαν αφορμή για να μας μιλήσει για την κοινωνικοποιηση. δεν με προβλημάτισε με την έννοια αν έχει δίκιο γιατί ξέρω το παιδι μου, βέβαια ένιωσα πάρα πολύ άσχημα σαν μαλωμενη. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , Έσπερος είπε:

ναι η αλήθεια είναι ότι αυτό το κατάλαβα, μου έκανε εντύπωση βέβαια γιατί θεωρούσα ότι αυτός είναι ο πρώτος προβληματισμός αν το παιδί σου δεν έχει πάει σταθμό. 

Δεν εχω βρεθει σε αυτη τη θεση, αλλα θα φανταζομουν οτι ο προβληματισμος ειναι πως θα του φανει που αποχωριζεται τη μαμα/το σπιτι του τοσες ωρες. Αυτο σκεφτηκα τουλαχιστον εγω οταν ξεκίνησαν παιδικό, σε διαφορετικές ηλικίες το καθένα. Φέτος σκέφτηκα πρώτη φορά να πώ στη μεγάλη ότι όταν μιλάει η δασκάλα δεν είναι σωστό να μιλάμε με τους συμμαθητές μας. Όπως επίσης χθες που μου περιέγραφε πώς φαντάζεται την τάξη την 1ης δημοτικού, μου είπε ότι ξέρει ότι θα έχουν θρανία που θα κάθονται ένα ένα παιδάκι, της είπα ότι θα είναι 2 παιδάκια λογικά, αλλά δεν θα πρέπει να μιλάνε. Μου είπε "θα ψιθυρίζω". και απλά είπα ότι αν ψιθυρίζουν όλα, η δασκάλα δεν θα μπορεί να κάνει μάθημα και ότι πρέπει να τη σεβόμαστε. Τώρα στα 6 το είπα αυτό...τόσο καιρό δεν είχα πει κάτι

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 19 λεπτά , Έσπερος είπε:

ναι η αλήθεια είναι ότι αυτό το κατάλαβα, μου έκανε εντύπωση βέβαια γιατί θεωρούσα ότι αυτός είναι ο πρώτος προβληματισμός αν το παιδί σου δεν έχει πάει σταθμό. 

η αλήθεια είναι ότι γενικα, κ σύμφωνα κ με όσα μας έχουν πει, κι εμείς το παιδί το θεωρούμε συνεργάσιμο. εγω έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό μια επιμονη κ ανυπομονησία κ μια τάση να του κάνουμε κάποια χατίρια παραπάνω από συνήθεια, που γίνονται ενοχλητικά, μέχρι εκεί όμως. η παιδίατρος δεν ξέρω γιατί προβληματίστηκε, δεν έκανε τίποτα το παιδί, στην εξέταση ήταν πολύ συνεργάσιμος μαζί της χωρίς να επεμβαίνω εγω, απλώς στην αρχή μέχρι να ξεκινήσουμε που είχε καθυστερήσει με κάτι, ελεγε κάπως επίμονα να ανεβεί στο κρεβάτι κ δεν θυμάμαι τι άλλο κ ενώ του είπε να γδυθεί εκείνος συνέχιζε να κολλαει σ αυτό που ελεγε. εμείς προφανώς φταίμε γι αυτό γιατί από συνήθεια δεν βάλαμε ένα στοπ σε τετοια, που φυσικά αν υπήρχε άλλο παιδί θα είχε γίνει. τέλος πάντων η παιδίατρος είναι νορμαλ κ δεν ξέρω γιατί αυτό της φάνηκε τόσο ασυνήθιστο, νομίζω απλώς ότι το βρήκε σαν αφορμή για να μας μιλήσει για την κοινωνικοποιηση. δεν με προβλημάτισε με την έννοια αν έχει δίκιο γιατί ξέρω το παιδι μου, βέβαια ένιωσα πάρα πολύ άσχημα σαν μαλωμενη. 

 

Βρε συ, το παιδί είναι πόσο, τρία και μισό αν θυμάμαι καλά; Η αντίδραση, η ανυπομονησία, οι παρακλήσεις για χατίρια είναι εντελώς χαρακτηριστικά από αυτή την ηλικία και έπειτα! Τώρα αρχίζει να φαίνεται ο χαρακτήρας του παιδιού. 

 

Και στοπ πια με το αυτομαστίγωμα (με αγάπη το λέω)! Πρέπει να το δουλέψεις αυτό, ειλικρινά. Έχετε ένα καταπληκτικό, ήρεμο και συνεργάσιμο παιδάκι και είναι λες και τρώγεσαι να βρεις προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, irin είπε:

Ακριβώς. Και οι παιδίατροι δεν είναι ούτε ψυχολόγοι, ούτε γκουρού για τη διαμόρφωση χαρακτήρα των παιδιών. Ειδικά αν δεν έχει δικά της παιδιά η παιδίατρος... στα λόγια όλα ωραία είναι! στην πράξη διαφέρουν.. κι εγώ είχα αρχικά μία παιδίατρο, την οποία δεν την ήθελαν καθόλου γιατί ήταν πολύ απόλυτη, μέχρι που είχε βάλει τις φωνές στο δίχρονο επειδή δεν καθόταν για εμβόλιο και έκλαιγε. Και φεύγοντας είχε πει στη νταντά που είχαμε "ζόρικο παιδί ε?".  Μετά αλλάξαμε παιδίατρο, και πάνε με μεγάλη χαρά.

Δεν έχουμε πάει εμείς σε παιδοδερματολόγο και η πρώτη κουβέντα της ήταν γιατιιι κλαιςςςς απαπαπαπα! Έλα ντε γιατί κλαίει και δεν συνεργάζεται γιατί δεν έχεις τρόπο και τζάμπα τον τίτλο του "παιδο"! Στην παιδίατρο μπαίνει και της γκρεμίζει το μαγαζί τόσο άνετα νιώθει! 

Πάντως Έσπερος τώρα που τελειώνει η χρονιά μας και βλέποντας από την αρχή τα πράγματα έχω να σου πω ότι είναι και η ιδιοσυγκρασία του παιδιού και το μεγάλωμα αλλά και το σχολείο. 50% δίνω στο σχολείο και στις δασκάλες και από 25 τα υπόλοιπα στο πώς θα περάσει και στο πώς θα συνεργάζεται. Πήραμε χθες τον φάκελο του παιδιού. Οι εργασίες έχουν ημερομηνία πάνω. Σε όλες τις ημερομηνίες της επιστροφής από την καραντίνα όλα τα φύλλα είναι κενά. Δεν έχει κάνει ούτε μισή γραμμή. Περνώντας ο χρόνος ναι είναι μια χαρά ζωγραφισμένες κλπ. Σε μέρες που είχαμε/είχε κάποιες 'προστριβές' με τις δασκάλες πάλι βλέπεις κενό η άσχετες μουτζούρες. Άρα η αντίδραση του παιδιού ανταποκρίνεται και σε αυτό που ζει και γενικότερα αλλά και μέσα στο σχολείο. Εσύ μπορεί να το στείλεις άψογο και να μην αποδίδει. Μπορεί να το στείλεις αγρίμι και να αποδώσει τα μέγιστα. Και μπορεί να είναι μία μέση κατάσταση όπως τα περισσότερα που άλλες μέρες θα είναι "άψογο" στη μάθηση και άλλες θα κάνει τα δικά του. Παίζουν τόσα πολλά ρόλο που ταυτόχρονα δεν έχουν καμία σημασία! Μια χαρά θα τα πάει ο μικρούλης! 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, vtgian είπε:

 

Βρε συ, το παιδί είναι πόσο, τρία και μισό αν θυμάμαι καλά; Η αντίδραση, η ανυπομονησία, οι παρακλήσεις για χατίρια είναι εντελώς χαρακτηριστικά από αυτή την ηλικία και έπειτα! Τώρα αρχίζει να φαίνεται ο χαρακτήρας του παιδιού. 

 

Και στοπ πια με το αυτομαστίγωμα (με αγάπη το λέω)! Πρέπει να το δουλέψεις αυτό, ειλικρινά. Έχετε ένα καταπληκτικό, ήρεμο και συνεργάσιμο παιδάκι και είναι λες και τρώγεσαι να βρεις προβλήματα.

Η αλήθεια είναι ότι κι εγω εξεπλάγην που το σχολίασε αυτό ειδικά. Βέβαια είδε κ τη στασιμότητα στην πάνα που ακόμα τη φοράει όταν πάμε κάπου με αυτοκίνητο κ την πιπίλα στον ύπνο κ γενικα το ότι δεν έχει παρέες κ μάλλον συνδύασε πολλά στο ότι θα έπρεπε να είχαμε προχωρήσει σε κάποια ζητήματα. Ως ένα σημείο πιστεύω ότι ήταν άδικη κριτική απλώς εντασσόταν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. 

 

1 ώρα πρίν, λουκουμαδάκι είπε:

Δεν έχουμε πάει εμείς σε παιδοδερματολόγο και η πρώτη κουβέντα της ήταν γιατιιι κλαιςςςς απαπαπαπα! Έλα ντε γιατί κλαίει και δεν συνεργάζεται γιατί δεν έχεις τρόπο και τζάμπα τον τίτλο του "παιδο"! Στην παιδίατρο μπαίνει και της γκρεμίζει το μαγαζί τόσο άνετα νιώθει! 

Πάντως Έσπερος τώρα που τελειώνει η χρονιά μας και βλέποντας από την αρχή τα πράγματα έχω να σου πω ότι είναι και η ιδιοσυγκρασία του παιδιού και το μεγάλωμα αλλά και το σχολείο. 50% δίνω στο σχολείο και στις δασκάλες και από 25 τα υπόλοιπα στο πώς θα περάσει και στο πώς θα συνεργάζεται. Πήραμε χθες τον φάκελο του παιδιού. Οι εργασίες έχουν ημερομηνία πάνω. Σε όλες τις ημερομηνίες της επιστροφής από την καραντίνα όλα τα φύλλα είναι κενά. Δεν έχει κάνει ούτε μισή γραμμή. Περνώντας ο χρόνος ναι είναι μια χαρά ζωγραφισμένες κλπ. Σε μέρες που είχαμε/είχε κάποιες 'προστριβές' με τις δασκάλες πάλι βλέπεις κενό η άσχετες μουτζούρες. Άρα η αντίδραση του παιδιού ανταποκρίνεται και σε αυτό που ζει και γενικότερα αλλά και μέσα στο σχολείο. Εσύ μπορεί να το στείλεις άψογο και να μην αποδίδει. Μπορεί να το στείλεις αγρίμι και να αποδώσει τα μέγιστα. Και μπορεί να είναι μία μέση κατάσταση όπως τα περισσότερα που άλλες μέρες θα είναι "άψογο" στη μάθηση και άλλες θα κάνει τα δικά του. Παίζουν τόσα πολλά ρόλο που ταυτόχρονα δεν έχουν καμία σημασία! Μια χαρά θα τα πάει ο μικρούλης! 

σ αυτό συμφωνώ, δεν με απασχολεί τόσο το θέμα της μάθησης, απλώς πώς να καταλάβει ότι το σχολείο είναι ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα δεν κάνουμε ο,τι θέλουμε. αλλά οκ αυτό αφιυ λετε ότι δεν θέλει κάποια πολύ έντονη προετοιμασια θα το αφήσω έτσι κ θα εστιάσω στην αυτοεξυπηρετηση. 

 

2 ώρες πρίν, irin είπε:

Δεν εχω βρεθει σε αυτη τη θεση, αλλα θα φανταζομουν οτι ο προβληματισμος ειναι πως θα του φανει που αποχωριζεται τη μαμα/το σπιτι του τοσες ωρες. Αυτο σκεφτηκα τουλαχιστον εγω οταν ξεκίνησαν παιδικό, σε διαφορετικές ηλικίες το καθένα. Φέτος σκέφτηκα πρώτη φορά να πώ στη μεγάλη ότι όταν μιλάει η δασκάλα δεν είναι σωστό να μιλάμε με τους συμμαθητές μας. Όπως επίσης χθες που μου περιέγραφε πώς φαντάζεται την τάξη την 1ης δημοτικού, μου είπε ότι ξέρει ότι θα έχουν θρανία που θα κάθονται ένα ένα παιδάκι, της είπα ότι θα είναι 2 παιδάκια λογικά, αλλά δεν θα πρέπει να μιλάνε. Μου είπε "θα ψιθυρίζω". και απλά είπα ότι αν ψιθυρίζουν όλα, η δασκάλα δεν θα μπορεί να κάνει μάθημα και ότι πρέπει να τη σεβόμαστε. Τώρα στα 6 το είπα αυτό...τόσο καιρό δεν είχα πει κάτι

εντάξει το θέμα του αποχωρισμού είναι αυτονόητο αλλά αυτό θα υπήρχε ούτως ή άλλως κάποια στιγμή κ δεν είναι κ κάτι που εξαρτάται από εμάς, όπως το αποδέχονται όλα τα παιδιά θα το αποδεχτεί κι εκείνος. αυτό όσο κ να με απασχολεί δεν έχει νόημα να με αγχώνει, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , Έσπερος είπε:

Η αλήθεια είναι ότι κι εγω εξεπλάγην που το σχολίασε αυτό ειδικά. Βέβαια είδε κ τη στασιμότητα στην πάνα που ακόμα τη φοράει όταν πάμε κάπου με αυτοκίνητο κ την πιπίλα στον ύπνο κ γενικα το ότι δεν έχει παρέες κ μάλλον συνδύασε πολλά στο ότι θα έπρεπε να είχαμε προχωρήσει σε κάποια ζητήματα. Ως ένα σημείο πιστεύω ότι ήταν άδικη κριτική απλώς εντασσόταν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. 

 

σ αυτό συμφωνώ, δεν με απασχολεί τόσο το θέμα της μάθησης, απλώς πώς να καταλάβει ότι το σχολείο είναι ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα δεν κάνουμε ο,τι θέλουμε. αλλά οκ αυτό αφιυ λετε ότι δεν θέλει κάποια πολύ έντονη προετοιμασια θα το αφήσω έτσι κ θα εστιάσω στην αυτοεξυπηρετηση. 

 

εντάξει το θέμα του αποχωρισμού είναι αυτονόητο αλλά αυτό θα υπήρχε ούτως ή άλλως κάποια στιγμή κ δεν είναι κ κάτι που εξαρτάται από εμάς, όπως το αποδέχονται όλα τα παιδιά θα το αποδεχτεί κι εκείνος. αυτό όσο κ να με απασχολεί δεν έχει νόημα να με αγχώνει, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. 

ναι,αυτο σου λεμε, τα αλλα "θεματα" δεν ειναι καν θεματα. μονο εσυ τα εχεις.

την πανα γιατι την φοραει ακομα οταν πατε καπου με αυτοκινητο? υποθετω γιατι εσεις δεν νιωθετε σιγουρια. τη βρεχει ποτε ή ειναι παντα στεγνη? βαλε τον για τσισα πριν μπει στο αμαξι και ρωτα τον οταν φτασετε αν θελει..και θα πανε ολα καλα!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , ΑΡΓΚ είπε:

@Έσπερος για να καταλάβω. Το παιδί θα αρχίσει σε 2 μήνες προνήπιο, του φοράτε πάνα και του δίνεται πιπίλα εκτός σπιτιού, και αντί να δουλεύεις πάνω σε αυτά με τρελούς ρυθμούς, σε αγχώνει το αν θα περιμένει τη σειρά του για να παίξει με το αυτοκινητάκι στο σχολείο; 

πιπίλα μόνο στον ύπνο κ πάνα αν πάμε κάπου με το αυτοκίνητο κ για κακά. για το αυτοκίνητο ήταν λάθος μας αλλά ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω, αν ζητήσει τσίσα ξαφνικά; αν ζητήσει εκεί που περπατάμε; θα βγάλω το γιογιό στην μαρινα με τα ιστιοφόρα ή θα κατουρήσει στα παρτέρια; κανονικά πρέπει να το σταματήσουμε αλλά δεν ξέρω πώς θα είμαι σίγουρη ότι δεν θα του έρθουν όταν είμαστε έξω σε σημείο ακατάλληλο. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , Έσπερος είπε:

πιπίλα μόνο στον ύπνο κ πάνα αν πάμε κάπου με το αυτοκίνητο κ για κακά. για το αυτοκίνητο ήταν λάθος μας αλλά ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω, αν ζητήσει τσίσα ξαφνικά; αν ζητήσει εκεί που περπατάμε; θα βγάλω το γιογιό στην μαρινα με τα ιστιοφόρα ή θα κατουρήσει στα παρτέρια; κανονικά πρέπει να το σταματήσουμε αλλά δεν ξέρω πώς θα είμαι σίγουρη ότι δεν θα του έρθουν όταν είμαστε έξω σε σημείο ακατάλληλο. 

αν ζητησει οσο ειστε στο αμαξι, θα σταματησετε και θα βγει να κανει. αν ζητησει εκει που περπατατε, θα βρειτε ενα ωραιο δεντρακι να το ποτισει. εισαι τυχερη που ειναι αγορι και ειναι απλη η διαδικασια

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 4 λεπτά , Έσπερος είπε:

πιπίλα μόνο στον ύπνο κ πάνα αν πάμε κάπου με το αυτοκίνητο κ για κακά. για το αυτοκίνητο ήταν λάθος μας αλλά ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω, αν ζητήσει τσίσα ξαφνικά; αν ζητήσει εκεί που περπατάμε; θα βγάλω το γιογιό στην μαρινα με τα ιστιοφόρα ή θα κατουρήσει στα παρτέρια; κανονικά πρέπει να το σταματήσουμε αλλά δεν ξέρω πώς θα είμαι σίγουρη ότι δεν θα του έρθουν όταν είμαστε έξω σε σημείο ακατάλληλο. 

 

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις ότι πολύς κόσμος θα κρίνει το προνήπιο με την πάνα, και θα αναρρωτηθεί τι κάνουν λάθος οι γονείς, αλλά κανείς δε θα κρίνει το παιδάκι που κατουρά το απόμερο παρτέρι; Δε συζητώ τη φάση πάω βόλτα στο λιμανάκι με το γιογιό παραμάσχαλα, λογικά θα σας συζητάει όντως το νησί για καμιά εικοσαετία :) 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 5 λεπτά , Έσπερος είπε:

πιπίλα μόνο στον ύπνο κ πάνα αν πάμε κάπου με το αυτοκίνητο κ για κακά. για το αυτοκίνητο ήταν λάθος μας αλλά ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω, αν ζητήσει τσίσα ξαφνικά; αν ζητήσει εκεί που περπατάμε; θα βγάλω το γιογιό στην μαρινα με τα ιστιοφόρα ή θα κατουρήσει στα παρτέρια; κανονικά πρέπει να το σταματήσουμε αλλά δεν ξέρω πώς θα είμαι σίγουρη ότι δεν θα του έρθουν όταν είμαστε έξω σε σημείο ακατάλληλο. 

Πω πω πολύ άγχος με αυτό .. εμείς σήμερα ξεκινάμε πάλι προσπάθειες με τον μεγάλο .. βγάλαμε από το πρωί την πανα και έβαλε βρακάκι και έχει κατουρήσει παντού εκτός από το γιογιό :,(

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , Super.mum είπε:

Πω πω πολύ άγχος με αυτό .. εμείς σήμερα ξεκινάμε πάλι προσπάθειες με τον μεγάλο .. βγάλαμε από το πρωί την πανα και έβαλε βρακάκι και έχει κατουρήσει παντού εκτός από το γιογιό :,(

Είμαστε σε παρόμοια  φάση,Δεν θέλει να φοράει πάνα αλλά ταυτόχρονα δεν θέλει να καθίσει και στο γιογιο με αποτέλεσμα να κάνει τσισα παντού,δεν ξέρω καθόλου πως να χειριστώ την κατάσταση 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 9 λεπτά , ΑΡΓΚ είπε:

 

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις ότι πολύς κόσμος θα κρίνει το προνήπιο με την πάνα, και θα αναρρωτηθεί τι κάνουν λάθος οι γονείς, αλλά κανείς δε θα κρίνει το παιδάκι που κατουρά το απόμερο παρτέρι; Δε συζητώ τη φάση πάω βόλτα στο λιμανάκι με το γιογιό παραμάσχαλα, λογικά θα σας συζητάει όντως το νησί για καμιά εικοσαετία :) 

μα δεν θα πάει σχολείο με την πάνα. εκεί έχει τουαλέτα. δλδ είναι ωραίο θέαμα να κατουράει στα παρτέρια; εδώ συη γειτονιά κατουράει στα χόρτα κ δεν φοράει πάνα εξ αρχής, αλλά έξω με κόσμο απ ο,τι έχω καταλάβει κ από συζητήσεις εδώ, δεν θεωρείται κοινωνικά αποδεκτό. 

 

πρίν από 10 λεπτά , irin είπε:

αν ζητησει οσο ειστε στο αμαξι, θα σταματησετε και θα βγει να κανει. αν ζητησει εκει που περπατατε, θα βρειτε ενα ωραιο δεντρακι να το ποτισει. εισαι τυχερη που ειναι αγορι και ειναι απλη η διαδικασια

δεν μπορείς να σταματήσεις σε επαρχιακό δρόμο, και πού θα κατουρήσει; στον γκρεμό;;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , Έσπερος είπε:

 

δεν μπορείς να σταματήσεις σε επαρχιακό δρόμο, και πού θα κατουρήσει; στον γκρεμό;;

Θα του πεις να ειδοποιησει λιγο πριν φτασει στο αμην, και θα σταματησετε οπου μπορεσετε, και θα κανει στο γκρεμο, στα γαϊδουράγκαθα κλπ. Άλλωστε, αν τον βαλεις να κανει πριν ξεκινησετε, λογικα δεν θα χρειαστεί. Θα κάνετε πάνω από μία ώρα δρόμο;; Α! μπορείς να έχεις το φορητό γιογιό στο αμάξι! 

Κοινωνικά αποδεκτό ίσως δεν είναι, αλλά κανείς δεν θα παρεξηγήσει ένα παιδάκι που πήγε κάπου απόμερα να κάνει την ανάγκη του. Σίγουρα μην τον βάλεις να κατουρησει την αυλη ενος σπιτιού ή μπροστά από μία καφετέρια. Μπορείς επίσης να μπείτε σε μία καφετέρια να πάει τουαλέτα

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...