Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο


Recommended Posts

Just now, arieta είπε:

Ένας προβληματισμός μου...

Καταλαβαίνω ότι δεν μπορούν να μπουν test μέσω webex ( ή μήπως γίνεται?) 

Ωστόσο, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη κινητικότητα ανταλλαγής ασκήσεων μέσω eclass? Πώς διορθώνονται οι ασκήσεις των παιδιών? Είναι λογικό να μην παραδίδουν καθόλου γραπτές εργασίες προς διόρθωση στον καθηγητή? Τι οδηγίες υπάρχουν ως προς αυτό?

Κάποιοι καθηγητές ζητούν εργασίες. Κάποιο άλλοι όχι. Είναι λογικό ένας καθηγητής να μην έχει γραπτά feedback των μαθητών του ?

Στα αγγλικά πχ. Γίνεται να διδάσκεις το μάθημα και να αρκείσαι στην προφορική παράδοση?

 

Αν και προφανώς μπορείς να συνεργαστείς με όποιον θες, γιατί δεν υπάρχει τρόπος να το ελέγξει ο καθηγητής, διαγωνίσματα στη Δευτεροβάθμια γίνονται, κυρίως σε μαθήματα που δεν είναι εύκολη η αντιγραφή (π.χ. Έκθεση, ερωτήσεις κρίσεως σε Φυσική, ξένες γλώσσες κλπ), τουλάχιστον στα σχολεία των παιδιών μου. Ασκήσεις για το σπίτι, έχουν κανονικά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, είναι και πιο εύκολο από το κλασικό τετράδιο και από όσο έχω δει αυτό οδηγεί μάλλον στην κατάχρηση (σελίδες επί σελίδων από φυλλάδια σε πολλά μαθήματα) .

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 824
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγω εκτός από την έκθεση κ κάτι σαχλές πολλαπλής επιλογής που τις έχω πιο πολύ για κινητοποίηση, δεν μπορώ να φανταστώ διαγωνισμα με σοβαρούς όρους κ είμαι έξαλλη που βγήκε εγκύκλιος για το θέμα. κ πιο έξαλλη είναι γιατί από την οδηγία καταλαβαίνω ότι είναι πιθανό να μην ανοίξουμε μετά τις γιορτές κ είναι απίστευτο που το μόνο που τους νοιάζει είναι το διαγωνισμα. 

 

Σχετικα με τις εργασίες: ποσο συχνά έπαιρνε ο καθηγητής τετράδια στο κανονικό μάθημα; προφανώς με ανάλογο συχνότητα θα ζητάει ασκήσεις κ τώρα. Δεν είναι ρεαλιστικό κάτι άλλο από τη στιγμή που γίνεται το πρωί κανονικό μάθημα. στην ασύγχρονη τα διορθώναμε ένα ένα. τώρα οι περισσότεροι κάνουμε ο,τι θα κάναμε στην τάξη, δλδ διόρθωση στην τάξη όπου προσφέρεται κ αποστολή για ατομικό έλεγχο κατά περίπτωση κ όπου προσφέρεται. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Εγω εκτός από την έκθεση κ κάτι σαχλές πολλαπλής επιλογής που τις έχω πιο πολύ για κινητοποίηση, δεν μπορώ να φανταστώ διαγωνισμα με σοβαρούς όρους κ είμαι έξαλλη που βγήκε εγκύκλιος για το θέμα. κ πιο έξαλλη είναι γιατί από την οδηγία καταλαβαίνω ότι είναι πιθανό να μην ανοίξουμε μετά τις γιορτές κ είναι απίστευτο που το μόνο που τους νοιάζει είναι το διαγωνισμα. 

 

Σχετικα με τις εργασίες: ποσο συχνά έπαιρνε ο καθηγητής τετράδια στο κανονικό μάθημα; προφανώς με ανάλογο συχνότητα θα ζητάει ασκήσεις κ τώρα. Δεν είναι ρεαλιστικό κάτι άλλο από τη στιγμή που γίνεται το πρωί κανονικό μάθημα. στην ασύγχρονη τα διορθώναμε ένα ένα. τώρα οι περισσότεροι κάνουμε ο,τι θα κάναμε στην τάξη, δλδ διόρθωση στην τάξη όπου προσφέρεται κ αποστολή για ατομικό έλεγχο κατά περίπτωση κ όπου προσφέρεται. 

 

Τεστ των λιγων λεπτων, μπορουν να γινουν ευκολα, γιατι δεν προλαβαινεις να συνεννοηθεις με κανεναν, οπως και εκθεσεις και λοιπα ελευθερα κειμενα. Τωρα, διαγωνισματα με ασκησεις, εμας απλα τα εστειλαν σαν αυτοαξιολογηση και ειπαν στα παιδια οτι η βαθμολογηση θα γινει απο την παρουσια μεσα στην ταξη. Αλλιως προφανως ολοι τα ιδια θα εγραφαν με συνεννοηση μεσα απο viber, messenger κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Τεστ των λιγων λεπτων, μπορουν να γινουν ευκολα, γιατι δεν προλαβαινεις να συνεννοηθεις με κανεναν, οπως και εκθεσεις και λοιπα ελευθερα κειμενα. Τωρα, διαγωνισματα με ασκησεις, εμας απλα τα εστειλαν σαν αυτοαξιολογηση και ειπαν στα παιδια οτι η βαθμολογηση θα γινει απο την παρουσια μεσα στην ταξη. Αλλιως προφανως ολοι τα ιδια θα εγραφαν με συνεννοηση μεσα απο viber, messenger κλπ. 

Ναι τεστ λίγων λεπτών ή ερώτηση ελευθερησ ανάπτυξης γίνονται. μια χαρά βέβαια προλαβαίνουν να συνεννοηθούν με τον φροντιστή να στείλει μια ωραία παραγραφούλα. Το να αντιγράψουν μεταξύ τους το θεωρώ λιγότερο πιθανό, οι καλοί ναθητες δεν θα χαραμίσουν εύκολα τον χρόνο τους. Τους εξωσχολικούς φοβάμαι. 

 

Αξιοκογησεισ σε πιο χαλαρό πλαίσιο για να δεις τι γίνεται κ για να είναι ετοιμότητα δεν είναι κακο να γίνουν. Η εγκύκλιος λέει όμως να τηρηθούν απαρέγκλιτα τα προβλεπόμενα για τις γραπτές δοκιμασίες σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.  Θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο σχετικό με την παροιμία «εδώ ο κόσμος χάνεται» αλλά είναι σεξιστικό για τις τρεις κύριες στην ηγεσία του υπουργείου   , οπότε θου Κύριε φυλακην τω στόματι μου... 

Κ το έχω κ απορία, στις εξαποστασεως εξετάσεις των πανεπιστημίων πώς έγινε η ταυτοποίηση ότι έδινε όντως ο φοιτητής. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Κ το έχω κ απορία, στις εξαποστασεως εξετάσεις των πανεπιστημίων πώς έγινε η ταυτοποίηση ότι έδινε όντως ο φοιτητής. 

 

Κοίτα, υπάρχουν πλατφόρμες e-learning που έχουν εξαιρετικούς τρόπους ταυτοποίησης στις εξετάσεις και χρησιμοποιούνται ευρέως σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι κάτι καινούργιο η τηλεκπαίδευση, άλλο που αν δεις τα κατορθώματα του υπουργείου θα έλεγες ότι τώρα ανακαλύπτεται ο τροχός. Δεν ξέρω τι χρησιμοποιούν τα πανεπιστήμια, αλλά σίγουρα υπάρχουν τα διαθέσιμα μέσα. 

 

Επίσης στα πανεπιστήμια υπάρχουν και οι απαλλακτικές εργασίες. Γενικά, αν δεν ανακατεύεται το υπουργείο κι εκεί, μάλλον θα τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Ilaeira είπε:

Επίσης στα πανεπιστήμια υπάρχουν και οι απαλλακτικές εργασίες. Γενικά, αν δεν ανακατεύεται το υπουργείο κι εκεί, μάλλον θα τα καταφέρνουν πολύ καλύτερα.

Η αλήθεια βέβαια είναι ότι κ στις εργασίες υπάρχει αγοραπωλησία. 

 

Γενικα έχει ένα φιλοσοφικό ενδθαφερον το πώς οι εξετάσεις για να γίνεις γιατρός περιβάλλονται με λιγότερη σοβαροφάνεια από τις προαγωγικές εξετάσεις στο Γυμνάσιο. 

 

Αυτη η σοβαροφάνεια με έχει εκνευρίσει. αλλιώς, ξέρω ποιος τα κάνει μόνος του κ ποιος όχι, ποιος έχει λίγη βοήθεια για να κάνει το πολύ καλό άριστο, ποιος έχει βοήθεια για να περάσει την τάξη κλπ. Δεν περιμενω το εξαποστασεως διαγωνισμα. 
 

Το ΙΕΠ έστειλε οδηγίες που λενε να βάλουμε ασκήσεις στο eclass με τυχαία σειρά για να μην αντιγράφουν κ αλλά τετοια. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν υποτίθεται υψηλή παιδαγωγική εξειδίκευση κ υψηλό μισθό κ στέλνουν οδηγίες με ιδέες που εμείς τις σκεφτόμαστε την ώρα που πλένουμε τα πιάτα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλα, δεν πρέπει να εστιάζουμε μονο στο πως να αποφύγουμε την απάτη. Αν θέλει κάποιος να συνεννοηθεί με το φροντιστή, κακό του κεφαλιού του. 

Υπάρχουν όμως κ παιδιά που εχουν να κερδίσουν από αυτό, από τη γραπτή αξιολογησή τους, ο γραπτός λόγος θέλει καλλιέργεια, έχει άλλες απαιτήσεις από τον προφορικό. 

Εργασίες, project, πού είναι όλα αυτά? Δεν λέω να φορτώνουν τα παιδιά, αλλά πού κ πού είναι απαραίτητα

Link to comment
Share on other sites

Just now, arieta είπε:

Καλα, δεν πρέπει να εστιάζουμε μονο στο πως να αποφύγουμε την απάτη. Αν θέλει κάποιος να συνεννοηθεί με το φροντιστή, κακό του κεφαλιού του. 

Υπάρχουν όμως κ παιδιά που εχουν να κερδίσουν από αυτό, από τη γραπτή αξιολογησή τους, ο γραπτός λόγος θέλει καλλιέργεια, έχει άλλες απαιτήσεις από τον προφορικό. 

Εργασίες, project, πού είναι όλα αυτά? Δεν λέω να φορτώνουν τα παιδιά, αλλά πού κ πού είναι απαραίτητα

Η τριβή με τον γραπτό λόγο είναι μια από τις βασικές ελλείψεις της εξΑΕ κατά τη γνώμη μου. Κατά τ αλλά όμως, η αξιολόγηση με τη μορφή του διαγωνίσματα είναι καθαρα τυπική διαδικασια. Δεν περιμένει κανεις το διαγωνισμα για να καταλάβει κάτι κ είναι κ πρόβλημα του συστήματος που τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν ότι αξιολογούνται καθημερινά κ ότι ανατροφοδότηση είναι κ ο έλεγχος των ασκήσεων στην τάξη. Επομένως, από τη στιγμή που είναι μια διαδικασια μόνο τυπική κ χωρίς ουσία κ βασικό στόχο έχει απλώς να μπει ένας βαθμός, που θα κρίνει κ τη θέση του μαθητή στο σύνολο, η απάτη είναι παρα πολύ σοβαρό θέμα. Προφανώς κακό του κεφαλιού του οποίου το κάνει, μακροπρόθεσμα, βραχυπρόθεσμα όμως, ο καθηγητής είναι με δεμένα τε χέρια να βαθμολογησει κατι  τελείως αναξιοκρατικό, που δεν έχει μεν ουσία, όμως διαμορφώνει αδικίες, καλλιεργεί ψευδαισθήσεις κ διαιωνίζει κ λάθος νοοτροπίες σχετικά με την εκπαίδευση. 

 

Περί εργασιών κλπ, ο καθένας κινείται όπως θα κινούνταν στο κανονιο μάθημα. άλλος έτσι, άλλος αλλιώς. 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Ναι τεστ λίγων λεπτών ή ερώτηση ελευθερησ ανάπτυξης γίνονται. μια χαρά βέβαια προλαβαίνουν να συνεννοηθούν με τον φροντιστή να στείλει μια ωραία παραγραφούλα. Το να αντιγράψουν μεταξύ τους το θεωρώ λιγότερο πιθανό, οι καλοί ναθητες δεν θα χαραμίσουν εύκολα τον χρόνο τους. Τους εξωσχολικούς φοβάμαι. 

 

Αξιοκογησεισ σε πιο χαλαρό πλαίσιο για να δεις τι γίνεται κ για να είναι ετοιμότητα δεν είναι κακο να γίνουν. Η εγκύκλιος λέει όμως να τηρηθούν απαρέγκλιτα τα προβλεπόμενα για τις γραπτές δοκιμασίες σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.  Θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο σχετικό με την παροιμία «εδώ ο κόσμος χάνεται» αλλά είναι σεξιστικό για τις τρεις κύριες στην ηγεσία του υπουργείου   , οπότε θου Κύριε φυλακην τω στόματι μου... 

Κ το έχω κ απορία, στις εξαποστασεως εξετάσεις των πανεπιστημίων πώς έγινε η ταυτοποίηση ότι έδινε όντως ο φοιτητής. 

 

 

 

 

Oι καλοί μαθητές από το σπίτι από όσο βλέπω με τα παιδιά μου, δουλεύουν μαζί. Viber ανοιχτό, και "εσύ πιάσε τις πρώτες δύο ασκήσεις, να κάνω εγώ τις άλλες δύο". Που να πω την αμαρτία μου, δε μου φαίνεται κακό.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

 

Oι καλοί μαθητές από το σπίτι από όσο βλέπω με τα παιδιά μου, δουλεύουν μαζί. Viber ανοιχτό, και "εσύ πιάσε τις πρώτες δύο ασκήσεις, να κάνω εγώ τις άλλες δύο". Που να πω την αμαρτία μου, δε μου φαίνεται κακό.

Κακό δεν είναι κ η συνεργασία θα έπρεπε να ενθαρρύνεται. Όταν όμως τυπικα λειτουργείς σε ένα πλαίσιο ατομικής αυστηρής αξιολόγησης με σκοπό την κατάταξη των μαθητών (μην κοροϊδευόμαστε, αυτό είναι το περιεχόμενο της αξιολόγησης στο εκπαιδευτικό μας σύστημα), είναι τρελό να σου ζητάνε να εφαρμόσεις απαραεγκλιτα τις κείμενες διατάξεις με τρόπους που δεν διασφαλίζουν σε καμία περίπτωση τον σκοπό αυτών των διατάξεων. Αξιολόγηση εμείς κάνουμε κάθε μέρα στους μαθητες κ ξέρουν κ οι ίδιοι τι ακριβώς μπορούν κ δεν μπορούν. Τα διαγωνίσματα κ οι βαθμοί βασικά μπαίνουν για να το ξέρουν οι γονείς. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

9 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

 

Κ το έχω κ απορία, στις εξαποστασεως εξετάσεις των πανεπιστημίων πώς έγινε η ταυτοποίηση ότι έδινε όντως ο φοιτητής. 

 

 

Να σου πω εγω πώς εκανα ταυτοποιηση τον Ιουνιο και το Σεπτεμβριο στο πανεπιστημιο.

Στα γραπτα μαθηματα (με ασκησεις στο e-class , απαντησεις σε ερωτησεις πολλαπλων επιλογων ή σωστο/λαθος που εμφανιζοταν με τυχαια σειρα σε καθε φοιτητη, ηταν πολλες για το χρονο που εδωσα οποτε δεν μπορουσαν ευκολα να ψαξουν βιβλια κλπ) ζητησα να ανοιξουν καμερες και να τους βλεπω. Λιγο πριν ξεκινησει η διαδικασια ζητησα να μου δειξουν τα πασο τους, ωστε να επιβεβαιωσω ή οχι την ταυτοπροσωπια.

Στις προφορικες εξετασεις, τους ζητησα 5 λεπτα νωριτερα να ειναι στο lobby. Την ωρα που τους εβαζα στην «ταξη» ζητουσα πασο και ταυτοχρονα να στειλουν και ενα μηνυμα στο e-class «παρων/παρουσα». Οποιος/α δεν το εκανε, καταγραφουαν ως απων/ουσα. Οταν εκανα την ερωτηση ειχαν 1 λεπτο να σκεφτουν. Αν αργουσαν θεωρουνταν μη απαντημενη η ερωτηση. Τα ματια επρεπε να ειναι στην καμερα και να μην κοιτανε γυρω γυρω (σαφως και επετρεπα καποιες μικρες παρασπονδιες, καθως και γω οταν απανταω προφορικα σε εξετασει κοιταω το ταβανι! Μπορεις να καταλαβεις στις περισσοτερες φορες ποιος το κανει για σκεψη ή ποιος αντιγραφει).

Τωρα, σε καποια μαθηματα εβαλα εργασιες. Επισης ηταν ευκολο να καταλαβω ποιος/α την εκανε μονος/η ή ειχε βοηθεια! Μου τις εστειλαν με mail και τις διορθωσα στην οθονη. Μου βγηκαν τα ματια! Ηταν το πιο δυσκολο για μενα!

Θεωρω οτι η μεγαλυτερη πλειοψηφια των φοιτητων μου δεν αντεγραψε. Καποιους τους επιασα κυριως στις εργασιες! Μια φοιτητρια μου πρωωθησε το mail που της εστειλαν απο γραφειο που κανουν εργασιες (και ηταν και λαθος η εργασια)! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki είπε:

Να σου πω εγω πώς εκανα ταυτοποιηση τον Ιουνιο και το Σεπτεμβριο στο πανεπιστημιο.

Στα γραπτα μαθηματα (με ασκησεις στο e-class , απαντησεις σε ερωτησεις πολλαπλων επιλογων ή σωστο/λαθος που εμφανιζοταν με τυχαια σειρα σε καθε φοιτητη, ηταν πολλες για το χρονο που εδωσα οποτε δεν μπορουσαν ευκολα να ψαξουν βιβλια κλπ) ζητησα να ανοιξουν καμερες και να τους βλεπω. Λιγο πριν ξεκινησει η διαδικασια ζητησα να μου δειξουν τα πασο τους, ωστε να επιβεβαιωσω ή οχι την ταυτοπροσωπια.

Στις προφορικες εξετασεις, τους ζητησα 5 λεπτα νωριτερα να ειναι στο lobby. Την ωρα που τους εβαζα στην «ταξη» ζητουσα πασο και ταυτοχρονα να στειλουν και ενα μηνυμα στο e-class «παρων/παρουσα». Οποιος/α δεν το εκανε, καταγραφουαν ως απων/ουσα. Οταν εκανα την ερωτηση ειχαν 1 λεπτο να σκεφτουν. Αν αργουσαν θεωρουνταν μη απαντημενη η ερωτηση. Τα ματια επρεπε να ειναι στην καμερα και να μην κοιτανε γυρω γυρω (σαφως και επετρεπα καποιες μικρες παρασπονδιες, καθως και γω οταν απανταω προφορικα σε εξετασει κοιταω το ταβανι! Μπορεις να καταλαβεις στις περισσοτερες φορες ποιος το κανει για σκεψη ή ποιος αντιγραφει).

Τωρα, σε καποια μαθηματα εβαλα εργασιες. Επισης ηταν ευκολο να καταλαβω ποιος/α την εκανε μονος/η ή ειχε βοηθεια! Μου τις εστειλαν με mail και τις διορθωσα στην οθονη. Μου βγηκαν τα ματια! Ηταν το πιο δυσκολο για μενα!

Θεωρω οτι η μεγαλυτερη πλειοψηφια των φοιτητων μου δεν αντεγραψε. Καποιους τους επιασα κυριως στις εργασιες! Μια φοιτητρια μου πρωωθησε το mail που της εστειλαν απο γραφειο που κανουν εργασιες (και ηταν και λαθος η εργασια)! 

Ενταξει με οπτική ταυτοποίηση λογικά υπάρχει μια διασφάλιση. Ή τέλος πάντων υπάρχει ένα ρίσκο αντιγραφής ανάλογου της εξέτασης 200 ατόμων στο ίδιο αμφιθέατρο. Δν υπάρχει όμως ο κίνδυνος να έχει άλλος τον κωδικό στο eclass κ να τα λύνει κ εσυ να βλέπεις τον φοιτητή να κοιτάει μια οθόνη κ να παριστάνει ότι δουλεύει; 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Ενταξει με οπτική ταυτοποίηση λογικά υπάρχει μια διασφάλιση. Ή τέλος πάντων υπάρχει ένα ρίσκο αντιγραφής ανάλογου της εξέτασης 200 ατόμων στο ίδιο αμφιθέατρο. Δν υπάρχει όμως ο κίνδυνος να έχει άλλος τον κωδικό στο eclass κ να τα λύνει κ εσυ να βλέπεις τον φοιτητή να κοιτάει μια οθόνη κ να παριστάνει ότι δουλεύει; 

Ναι! Γι’ αυτο λεω οτι ως επι το πλειστον δεν αντέγραψαν! 
Καποιοι αλλοι διδασκοντες ηθελαν η καμερα να ειναι σε τετοια γωνια ωστε να φαινεται ο/η φοιτητης/τρια να γραφει (εκει που η εξεταση γινοταν σε χαρτι).

 

Ποτε δεν μπορεις να αποφυγεις την αντιγραφη! Ακομα και στις δια ζωσης εξετασεις παρα πολλοι ειναι αυτοι που αντιγραφουν (στο ΑΠΘ εχουν μια εκθεση με ολα τα προτυτυπα σκονακια που επιασαν!!!! Τρελες ιδεες). Απλα προσπαθεις να μειωσεις την πιθανοτητα......

Στα δικα μου μαθηματα κοπηκαν μεχρι και τα 2/3 αυτων που εδιναν, γιατι απαντησαν λαθος!

Επεξεργάστηκαν by emmaki
Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki είπε:

Μια φοιτητρια μου πρωωθησε το mail που της εστειλαν απο γραφειο που κανουν εργασιες (και ηταν και λαθος η εργασια)! 

 

Το να είναι λάθος η εργασία το θεωρώ αναμενόμενο, και χρόνια απορώ πώς δουλεύουν αυτά τα γραφεία. Πώς γίνεται άνθρωπος που δεν έχει κάνει τις αντίστοιχες σπουδές να γράψει σωστή εργασία; Εκτός αν έχουν προσωπικό από κάθε σχολή, τι να πω! Έχω ακούσει και για μεμονωμένους (όχι γραφεία δηλαδή) που γράφουν εργασίες επί πληρωμή, έχουν τελειώσει όμως την ίδια σχολή οπότε είναι λογικό να είναι σωστή η εργασία.

Link to comment
Share on other sites

Just now, little lamb είπε:

 

Το να είναι λάθος η εργασία το θεωρώ αναμενόμενο, και χρόνια απορώ πώς δουλεύουν αυτά τα γραφεία. Πώς γίνεται άνθρωπος που δεν έχει κάνει τις αντίστοιχες σπουδές να γράψει σωστή εργασία; Εκτός αν έχουν προσωπικό από κάθε σχολή, τι να πω! Έχω ακούσει και για μεμονωμένους (όχι γραφεία δηλαδή) που γράφουν εργασίες επί πληρωμή, έχουν τελειώσει όμως την ίδια σχολή οπότε είναι λογικό να είναι σωστή η εργασία.

Εμενα μου ζητησαν και απο γραφειο να κανω εργασιες (50 ευρω για την καθεμια θα μου εδιναν, οποτε αυτοι θα επαιρναν τουλαχιστον τα διπλασια), αλλα και μεμονωμενοι φοιτητες μου ζητησαν να τους κανω εργασια (χωρις να φτασουμε στο οικονομικο).

Αρνηθηκα σε ολες τις περιπτωσεις......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Έσπερος είπε:

Ενταξει με οπτική ταυτοποίηση λογικά υπάρχει μια διασφάλιση. Ή τέλος πάντων υπάρχει ένα ρίσκο αντιγραφής ανάλογου της εξέτασης 200 ατόμων στο ίδιο αμφιθέατρο. Δν υπάρχει όμως ο κίνδυνος να έχει άλλος τον κωδικό στο eclass κ να τα λύνει κ εσυ να βλέπεις τον φοιτητή να κοιτάει μια οθόνη κ να παριστάνει ότι δουλεύει; 

 

Aν σκεφτεις ποσοι φοιτητες πανε αντι αλλων να δωσουν εξετασεις στο αμφιθεατρο, αυτο δεν το γλυτωνεις ουτε δια ζωσης απολυτα.

Κλασικος τροπος για χαρτζιλικι σε πολλες σχολες, και μαλλον παγκοσμιως :) 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Aν σκεφτεις ποσοι φοιτητες πανε αντι αλλων να δωσουν εξετασεις στο αμφιθεατρο, αυτο δεν το γλυτωνεις ουτε δια ζωσης απολυτα.

Κλασικος τροπος για χαρτζιλικι σε πολλες σχολες, και μαλλον παγκοσμιως :) 

Αφού γιηεται έλεγχος από τη φωτο στο πάσο! Πώς το κάνουν αυτό; 

Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki είπε:

Εμενα μου ζητησαν και απο γραφειο να κανω εργασιες (50 ευρω για την καθεμια θα μου εδιναν, οποτε αυτοι θα επαιρναν τουλαχιστον τα διπλασια), αλλα και μεμονωμενοι φοιτητες μου ζητησαν να τους κανω εργασια (χωρις να φτασουμε στο οικονομικο).

Αρνηθηκα σε ολες τις περιπτωσεις......

 

Ναι εννοείται, ούτε εγώ θα το έκανα όσο κι αν είχα ανάγκη λεφτά. Είναι απάτη

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Καλα, εννοεις οτι δεν εχεις δει αντιγραμμενο πασο;

Όχι! 
 

πάντως είναι φοβερό δείγμα της γελοιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος κ της στρεβλής νοοτροπίας σχετικά με την εκπαίδευση, το γεγονός ότι καταβάλλεται μεγαλύτερος κόπος στο να είναι αδιάβλητη η εισαγωγή στα παν/μια (όπως κ η προαγωγή από τάξη σε τάξη), σε σχέση με την περιορθσμενη σημασία που αποδίδεται στο να ισχύει κάτι τέτοιο για την απόκτηση πτυχίου. όπως είναι στρεβλό κ το να μπαίνεις σε μια σχολή δυσκολότερα από ο,τι βγαίνεις... 

Link to comment
Share on other sites

Βρε κορίτσια μόνο στη δική μου σχολή δεν ζητούσαν πάσο όταν έδινες??? Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο. Μόνο ονοματεπώνυμο, εξάμηνο κ αριθμό μητρώου αν θυμάμαι καλά!!

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Βρε κορίτσια μόνο στη δική μου σχολή δεν ζητούσαν πάσο όταν έδινες??? Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο. Μόνο ονοματεπώνυμο, εξάμηνο κ αριθμό μητρώου αν θυμάμαι καλά!!

Και γω οταν ημουν φοιτητρια δεν ζητουσαν τιποτα γιατι ημασταν λιγοι και μας ηξεραν.

Τωρα οταν καθε ετος ειναι 200+ ατομα (εγγεγραμμενοι, οχι οσοι περασαν) απο τα οποια παρακολουθουν 10-15 στην καλυτερη περιπτωση, δεν γινεται να τους γνωριζεις ολους! 
Εγω που δεν ειμαι και μονιμα στο πανεπιστημιο, αλλα πηγαινω κανω μαθημα και φευγω, ξερω μονο αυτους που παρακολουθουν και βρισκονται σε συγκεκριμενο εξαμηνο...... ουτε ποιοι γραφτηκαν αλλα δεν ερχονται, ουτε ποιοι χρωστανε τα μαθηματα μου.....

Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki είπε:

Και γω οταν ημουν φοιτητρια δεν ζητουσαν τιποτα γιατι ημασταν λιγοι και μας ηξεραν.

Τωρα οταν καθε ετος ειναι 200+ ατομα (εγγεγραμμενοι, οχι οσοι περασαν) απο τα οποια παρακολουθουν 10-15 στην καλυτερη περιπτωση, δεν γινεται να τους γνωριζεις ολους! 
Εγω που δεν ειμαι και μονιμα στο πανεπιστημιο, αλλα πηγαινω κανω μαθημα και φευγω, ξερω μονο αυτους που παρακολουθουν και βρισκονται σε συγκεκριμενο εξαμηνο...... ουτε ποιοι γραφτηκαν αλλα δεν ερχονται, ουτε ποιοι χρωστανε τα μαθηματα μου.....

Ναι έχεις δίκιο σε αυτό. Εμας υπήρχαν κ κάποια υποχρεωτικά μαθήματα σε κάθε εξάμηνο οπότε λίγο πολύ μας γνώριζαν όλους οι περισσότεροι καθηγητές. Κ να μην μας γνώριζε κάποιος καθηγητής που ήταν προαιρετική η παρουσία στο μάθημα του οι επιτηρητες θα μας ήξεραν!

Link to comment
Share on other sites

Εμείς ήμασταν 400 ανά έτος, μαζί με τις μετεγγραφές. Στις εξετάσεις μπορεί να εμφανίζονταν και όντως 400, γιατί ακόμα κι αν έδιναν όλοι οι φετινοι, σίγουρα θα έδιναν και παλιότεροι. Εμείς βέβαια λόγω της φύσης του τμήματος σε πολλά μαθήματα εξεταζομασταν προφορικά. Και στα γραπτά και στα προφορικά δείχναμε πάσο πάντα. Και μετά ως μεταπτυχιακή που έκανα επιτηρήσεις έπρεπε να το ζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

Just now, mama16 είπε:

Βρε κορίτσια μόνο στη δική μου σχολή δεν ζητούσαν πάσο όταν έδινες??? Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο. Μόνο ονοματεπώνυμο, εξάμηνο κ αριθμό μητρώου αν θυμάμαι καλά!!

ποτε δ μου ζητησαν πασο

6χρονια εκανα να τελειωσω

οικονομικα στο αριστοτελειο

μιλαμε για πολλα ατομα ,300-400

μονο αριθμο μητρωου συμπληρωνες στο φυλλο

σιγα μην μας ηξεραν προσωπικα

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...