Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


Recommended Posts

4 hours ago, ΑΡΓΚ said:

 Και σορρυ κιόλας, αλλά 50-80 και καλό αμερικανικό πανεπιστήμιο, δεν πάνε μαζί. Eκτός αν εννοείς το χρόνο.

 

Εννοείται οτι μιλάω για το χρόνο και μάλιστα μόνο για τα δίδακτρα σε μια μέση σχολή, ούτε καν στις ακριβότερες.

 

Εμένα δε μου αρέσει να υπάρχουν αγκυλώσεις πάντως....κανένα παιδί δε χάνεται αν έχει τις ικανότητες να προχωρήσει...η μαζική εκπαίδευση ειναι λαχείο σε μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν σαφώς μερικά αντικειμενικά κριτήρια που μπορεί να επιχειρηματολογήσει κάποιος (π.χ. το να πας σε ένα δημόσιο η αλήθεια ειναι σε βοηθάει να δεις λίγο το 80% της κοινωνίας, όχι μόνο το 20%...προσωπικά είχα ρομά συμμαθητές και το θεωρώ κέρδος μου), αλλά πολλά απ'αυτά που συζητάμε είναι φόβοι ή ευσεβείς πόθοι γονιών....αν κοιτάξεις 30 χρόνια αργότερα, μπορείς αλήθεια να πεις ποιος πήγε ιδιωτικό και ποιος δημόσιο; Αμφιβάλλω...

 

Στατιστικά η αλήθεια ειναι οτι στο δημόσιο δε θα αλλάξει ποτέ και τίποτα αν απλώς δε σου ταιριάζει....στο ιδιωτικό πληρώνεις και τουλάχιστον δε συζητάς τα αυτονόητα (ωράρια, απεργίες/καταλήψεις κλπ.)....αλλά το οτι πληρώνεις μπορεί να ειναι και κακό, αν ως άνθρωπος νομίζεις οτι η εκπαίδευση ειναι μπλουζάκι που μπορείς, επειδή πληρώνεις, να στο κόψουν όπως θέλεις. Κι αυτό δυστυχώς υπάρχει πάρα πολύ, ειδικά στα μεσαίας κατηγορίας ιδιωτικά....τουλάχιστον το Κολλέγιο έχει board και δωρητές από πίσω, δε θα κάτσει να προσαρμοστεί στις "απαιτήσεις" του κάθε νεόπλουτου επειδή δίνει δέκα χιλιάρικα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Just now, Yovanna είπε:

Εγώ πάντως σε όλο το δημοτικό (δημόσιο) , είχα τραγικούς δασκάλους. Πρώτη-Δευτέρα δημοτικού, μια θειά, η οποία δεν μας μάθαινε τίποτα , έβαζε στα πόδια της σόμπα που είχε φέρει μια μαμά για μας τα παιδιά, και από την οποία έχω ακόμη ψυχολογικά, διότι με είχε κάνει ρόμπα διαβάζοντας σε όλη την τάξη "ερωτικό" ραβασάκι που είχα γράψει σε συμμαθητή μου. Τρίτη δημοτικού , ένας παππούς άνοστος, άοσμος, άγευστος. Τετάρτη δημοτικού, μια τρελή κυριολεκτικά , που από τις 5 ώρες, τις 3 έκανε αριθμητική και αποκαλούσε μαθήτρια , "τίποτα", κούτσουρο" και "τεμπέλα". Πέμπτη δημοτικού, ένας άχρηστος, που ακόμη και τη Φυσική, μας την εξέταζε από το βιβλίο, και τα ήθελε κατα λέξη. Έκτη δημοτικού, συμπαθητικός. Γυμνάσιο-Λύκειο μεγάλη 'επιτυχία ". Χημικοί που αποκαλούσαν τις μαθήτριες "τσ..ες", μαθηματικοί που πλάγιαζαν με μαθήτριες τάζοντας βαθμούς, φιλόλογοι που έδιναν ξύλο και κοπανούσαν βιβλία σε κεφάλια , άλλες που μας κλαίγονταν για τις απιστίες του άντρα τους κτλ. Έχεις "δίκιο" @ΑΡΓΚ. Καλύτερα οποιοδήποτε κακό δημόσιο σχολείο παρά ιδιωτικό. Μόνο ψωνάκι μη μας βγει. Όλα τα υπόλοιπα μας είναι αδιάφορα.

Σοβαρά?εκεινη την εποχή κοιμοντουσταν καθηγητές με μαθήτριες?Να το καταγγέλλουν τωρα και αυτές...

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας said:

Σοβαρά?εκεινη την εποχή κοιμοντουσταν καθηγητές με μαθήτριες?Να το καταγγέλλουν τωρα και αυτές...

Ναι, ο κόσμος το χε τούμπανο. Μια συμμαθήτρια μου μας το είχε εξομολογηθεί μάλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Ναι, ο κόσμος το χε τούμπανο. Μια συμμαθήτρια μου μας το είχε εξομολογηθεί μάλιστα.

Και καμια καταγγελία?γι αυτο λεω ότι χρειάζεται πολλή δουλειά με τα παιδια και τις κεραίες ανοιχτες

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Ακριβως.β γυμνασιου.σοβαρα τωρα?είναι μόδα?φοβερα ταπεινωτικο.μειζπν θεμα κ για  τον θυτη κ το θυμα

Στη δευτέρα όχι τόσο. Ξεκινάει ως πλάκα κ κυνηγητό αμοιβαίο αλλά δεν είμαστε πάντα σίγουροι για το ποσο αμοιβαίο είναι. Όταν το κάνουν έτσι για κυνήγι, σπάνια έχει διαμαρτυρηθεί κάποιος ότι έγινε χωρίς τη θέλησή του, κ τελικά  αποκαλύπτεται κάποια κόντρα κ αμοιβαίες ενοχλητικές πράξεις που απλώς ο ένας παριστάνει πρώτος το θύμα.  κατά τ αλλά 1 φορά μόνο μας ετυχε  κάτι που όντως δεν ήταν στο πλαίσιο έστω κ κακόγουστου παιχνιδιού. αλλά πραγματικά δεν βρίσκω ούτε καν στο παιχνίδι κάτι αστείο σ αυτό. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, μαγιοπουλας said:

Και καμια καταγγελία?γι αυτο λεω ότι χρειάζεται πολλή δουλειά με τα παιδια και τις κεραίες ανοιχτες

Όχι καλέ, ποια καταγγελία? Εμένα στην πενταήμερη, ο καθηγητής της μουσικής είχε γίνει η σκιά μου. ένα βράδυ πριν την έξοδο , μου ζήτησε να πάω στο δωμάτιο του γιατί ήθελε τη γνώμη μου για ένα τραγούδι που είχε γράψει για την εκδρομή. Μου είχε αγοράσει κόσμημα και καταλαβαίνεις τί προσπάθησε. Ευτυχώς χτύπησαν την πόρτα κάποια παιδιά που κάτι τον ήθελαν, και χρόνια μετά έμαθα ότι όλο το σχολείο συζητούσα ότι τα είχαμε.. Άσε τί κυκλοφορεί εκεί έξω και πού μπορεί να πέσουν τα παιδιά μας..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Όχι καλέ, ποια καταγγελία? Εμένα στην πενταήμερη, ο καθηγητής της μουσικής είχε γίνει η σκιά μου. ένα βράδυ πριν την έξοδο , μου ζήτησε να πάω στο δωμάτιο του γιατί ήθελε τη γνώμη μου για ένα τραγούδι που είχε γράψει για την εκδρομή. Μου είχε αγοράσει κόσμημα και καταλαβαίνεις τί προσπάθησε. Ευτυχώς χτύπησαν την πόρτα κάποια παιδιά που κάτι τον ήθελαν, και χρόνια μετά έμαθα ότι όλο το σχολείο συζητούσα ότι τα είχαμε.. Άσε τί κυκλοφορεί εκεί έξω και πού μπορεί να πέσουν τα παιδιά μας..

Ελπίζω να προσπαθησε μονο με λόγια και να μην βρέθηκες σε κατάσταση αμυνας

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

Το γνωστικό κομμάτι στο δημόσιο σχολείο είναι πρόβλημα κυρίως για τα παιδιά που θέλουν ιδιαίτερη προσοχή, αλλά σ αυτό δεν έχω καταλάβει να προσφέρουν κάτι τα ιδιωτικά. Το γνωστικό εννοώ στο επίπεδο καθαρα της ύλης- με την προϋππθεση ότι δεν θα πεσεισ κ σε κάποιον τελείως άσχετο. Στην ευρύτερη μόρφωση, λόγω δραστηριοτήτων ή περισσότερων ξένων γλωσσών ή πιο καινοτόμων μεθόδων κλπ, εννοειται ότι παίζει ρόλο το ιδιωτικό. Αλλιώς, στις πανελλήνιες όσα παιδθα ιδιωτικών ενδθαφερονται για σχολές στην Ελλάδα, φυσικά κάνουν φροντιστήρια ή ιδιαίτερα (ή και τα δυο).  Εμένα πιο πολύ με προβληματίζει το γενικότερο επίπεδο των συμμαθητών, όχι το γνωστικό αλλά το οικογενειακό υπόβαθρο, οι δραστηριότητες που κάνουν, οι ορίζοντες κλπ. 

 

Να σου πω την αλήθεια επειδή φέτος αρκετοί φίλοι του γιου μου άλλαξαν σχολείο και πήγαν σε ένα νέο και (φαντάζομαι μέχρι να πιάσει πελατεία) πολύ οικονομικό ιδιωτικό, το συζητήσαμε ξανά και με το παιδί, και η ποικιλία των ανθρώπων που συναντάς σε ένα δημόσιο παραμένει για εμένα ισχυρό κίνητρο υπέρ του δημοσίου, όχι αντικίνητρο. 

πρίν από 50 λεπτά , μαγιοπουλας είπε:

Και φυσικά συμμαθητές να προέρχονται από οικογένειες που δεν εινσι τσιγγάνοι κτλ.Παιζει ρόλο αυτό.

 

 

Νομίζω ότι παίζει ρόλο η οικογένεια και η κοσμοθεωρία της στην επιλογή σχολείου. Θεωρώ πολύ θετικό, τόσο θετικό που αντισταθμίζει όλα τα αρνητικά, ότι τα σχολεία της περιοχής είχαν τάξεις ένταξης και ποτέ τα παιδιά μου δεν σκέφτηκαν να κοιτάξουν υποτιμητικά τον τσιγγάνο, τον ασυνόδευτο πρόσφυγα και τον οικονομικό μετανάστη, γιατί μαζί τους ήταν στο σχολείο από πολύ μικρά παιδιά και έμαθαν να τους βλέπουν σαν φίλους. Θα με πλήγωνε αφάνταστα αυτή τη φράση που είπες να την άκουγα ποτέ από τα παιδιά μου, σε οποιαδήποτε ηλικία.

Just now, Yovanna είπε:

Εγώ πάντως σε όλο το δημοτικό (δημόσιο) , είχα τραγικούς δασκάλους. Πρώτη-Δευτέρα δημοτικού, μια θειά, η οποία δεν μας μάθαινε τίποτα , έβαζε στα πόδια της σόμπα που είχε φέρει μια μαμά για μας τα παιδιά, και από την οποία έχω ακόμη ψυχολογικά, διότι με είχε κάνει ρόμπα διαβάζοντας σε όλη την τάξη "ερωτικό" ραβασάκι που είχα γράψει σε συμμαθητή μου. Τρίτη δημοτικού , ένας παππούς άνοστος, άοσμος, άγευστος. Τετάρτη δημοτικού, μια τρελή κυριολεκτικά , που από τις 5 ώρες, τις 3 έκανε αριθμητική και αποκαλούσε μαθήτρια , "τίποτα", κούτσουρο" και "τεμπέλα". Πέμπτη δημοτικού, ένας άχρηστος, που ακόμη και τη Φυσική, μας την εξέταζε από το βιβλίο, και τα ήθελε κατα λέξη. Έκτη δημοτικού, συμπαθητικός. Γυμνάσιο-Λύκειο μεγάλη 'επιτυχία ". Χημικοί που αποκαλούσαν τις μαθήτριες "τσ..ες", μαθηματικοί που πλάγιαζαν με μαθήτριες τάζοντας βαθμούς, φιλόλογοι που έδιναν ξύλο και κοπανούσαν βιβλία σε κεφάλια , άλλες που μας κλαίγονταν για τις απιστίες του άντρα τους κτλ. Έχεις "δίκιο" @ΑΡΓΚ. Καλύτερα οποιοδήποτε κακό δημόσιο σχολείο παρά ιδιωτικό. Μόνο ψωνάκι μη μας βγει. Όλα τα υπόλοιπα μας είναι αδιάφορα.

 

Δεν θεωρώ ότι οι κακές συμπεριφορές και η κατάχρηση εξουσίας πρέπει να γίνονται ανεκτές και έχω κάνει πολλές φορές φασαρία για άσχημες συμπεριφορές. Αλλά δε θα κλείσω τα μάτια. Και δε θα πάω το παιδί στο σχολείο που οι κακές συμπεριφορές των γόνων γνωστών οικογενειών, είναι στο απυρόβλητο. Υπάρχει γνωστό περιστατικό με γιο πρώην πρωθυπουργού που η καθηγήτρια του έχασε την δουλειά της όταν τον έπιασε να αντιγράφει, όπως και περιστατικό βιασμού που κουκουλώθηκε και πολλά άλλα. Δεν είναι αυτό το μήνυμα που θέλω να περάσω στα παιδιά μου και δε θα ήθελα να είμαι συνένοχος σε όλα αυτά πληρώνοντας το αντίστοιχο σχολείο.

Just now, Yovanna είπε:

Όχι καλέ, ποια καταγγελία? Εμένα στην πενταήμερη, ο καθηγητής της μουσικής είχε γίνει η σκιά μου. ένα βράδυ πριν την έξοδο , μου ζήτησε να πάω στο δωμάτιο του γιατί ήθελε τη γνώμη μου για ένα τραγούδι που είχε γράψει για την εκδρομή. Μου είχε αγοράσει κόσμημα και καταλαβαίνεις τί προσπάθησε. Ευτυχώς χτύπησαν την πόρτα κάποια παιδιά που κάτι τον ήθελαν, και χρόνια μετά έμαθα ότι όλο το σχολείο συζητούσα ότι τα είχαμε.. Άσε τί κυκλοφορεί εκεί έξω και πού μπορεί να πέσουν τα παιδιά μας..

 

Το ερώτημα @Yovanna που έχω σαν γονιός, είναι γιατί οι δικοί σου γονείς και οι γονείς των υπολοίπων μαθητριών δεν αντέδρασαν. Ή γιατί δεν έμαθαν στα παιδιά τους να αντιδρούν και να μη φοβούνται. Μη μου πεις ότι ήταν άλλες εποχές. Δεν το λέω για να κατηγορήσω τους γονείς σου, αλλά είναι μια νοοτροπία βαθειά άρρωστη, και όπως καλά βλέπουμε δεν αλλάζεις με την οικονομική και κοινωνική επιφάνεια, το ίδιο μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σχολείο, από καθηγητές ή μαθητές ακόμη και σήμερα (έχω πολύ πρόσφατο περιστατικό σε πανάκριβο σχολείο) . Ελπίζω με τη δημοσιότητα που έχουν πια πάρει τόσα περιστατικά, να υπάρχουν αντιδράσεις στην ώρα τους και να μάθουν οι θύτες να φοβούνται. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

Να σου πω την αλήθεια επειδή φέτος αρκετοί φίλοι του γιου μου άλλαξαν σχολείο και πήγαν σε ένα νέο και (φαντάζομαι μέχρι να πιάσει πελατεία) πολύ οικονομικό ιδιωτικό, το συζητήσαμε ξανά και με το παιδί, και η ποικιλία των ανθρώπων που συναντάς σε ένα δημόσιο παραμένει για εμένα ισχυρό κίνητρο υπέρ του δημοσίου, όχι αντικίνητρο. 

Εγω δεν έχω κατασταλάξει. Επειδή μεγάλωσα με πολύ αυστηρό πλαίσιο για το ποια είναι η καθώς πρέπει παρέα κ ήμουν το κλασικό εξωγήινο παιδί που δεν βλέπει σειρές, δεν ξέρει ηθοποιούς κ τραγουδιστές κλπ, δεν θα μου άρεσε το παιδί μου να έχει ενδθαφεροντα κ να είναι σε ένα περιβάλλον που δεν θα βρίσκει κάτι κοινό.,Από την άλλη όμως, πράγματι το να εχεις εκτεθεί σε διάφορες καταστάσεις βοηθάει στη ζωή σου μετά, εκτός αν η οικογένεια σου έχει εξασφαλίσει ότι όλη σου  τη ζωη θα κινείσαι σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα. (πράγμα που επίσης δεν έχω κατασταλάξει αν είναι καλό ή κακό, ο παλιός εαυτός μου το θεωρεί καλό κ επιθυμητό, σε αντίθεση με τον προσγειωμένο εαυτό μου). 

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Να σου πω την αλήθεια επειδή φέτος αρκετοί φίλοι του γιου μου άλλαξαν σχολείο και πήγαν σε ένα νέο και (φαντάζομαι μέχρι να πιάσει πελατεία) πολύ οικονομικό ιδιωτικό, το συζητήσαμε ξανά και με το παιδί, και η ποικιλία των ανθρώπων που συναντάς σε ένα δημόσιο παραμένει για εμένα ισχυρό κίνητρο υπέρ του δημοσίου, όχι αντικίνητρο. 

 

Νομίζω ότι παίζει ρόλο η οικογένεια και η κοσμοθεωρία της στην επιλογή σχολείου. Θεωρώ πολύ θετικό, τόσο θετικό που αντισταθμίζει όλα τα αρνητικά, ότι τα σχολεία της περιοχής είχαν τάξεις ένταξης και ποτέ τα παιδιά μου δεν σκέφτηκαν να κοιτάξουν υποτιμητικά τον τσιγγάνο, τον ασυνόδευτο πρόσφυγα και τον οικονομικό μετανάστη, γιατί μαζί τους ήταν στο σχολείο από πολύ μικρά παιδιά και έμαθαν να τους βλέπουν σαν φίλους. Θα με πλήγωνε αφάνταστα αυτή τη φράση που είπες να την άκουγα ποτέ από τα παιδιά μου, σε οποιαδήποτε ηλικία.

 

Δεν θεωρώ ότι οι κακές συμπεριφορές και η κατάχρηση εξουσίας πρέπει να γίνονται ανεκτές και έχω κάνει πολλές φορές φασαρία για άσχημες συμπεριφορές. Αλλά δε θα κλείσω τα μάτια. Και δε θα πάω το παιδί στο σχολείο που οι κακές συμπεριφορές των γόνων γνωστών οικογενειών, είναι στο απυρόβλητο. Υπάρχει γνωστό περιστατικό με γιο πρώην πρωθυπουργού που η καθηγήτρια του έχασε την δουλειά της όταν τον έπιασε να αντιγράφει, όπως και περιστατικό βιασμού που κουκουλώθηκε και πολλά άλλα. Δεν είναι αυτό το μήνυμα που θέλω να περάσω στα παιδιά μου και δε θα ήθελα να είμαι συνένοχος σε όλα αυτά πληρώνοντας το αντίστοιχο σχολείο.

 

Το ερώτημα @Yovanna που έχω σαν γονιός, είναι γιατί οι δικοί σου γονείς και οι γονείς των υπολοίπων μαθητριών δεν αντέδρασαν. Ή γιατί δεν έμαθαν στα παιδιά τους να αντιδρούν και να μη φοβούνται. Μη μου πεις ότι ήταν άλλες εποχές. Δεν το λέω για να κατηγορήσω τους γονείς σου, αλλά είναι μια νοοτροπία βαθειά άρρωστη, και όπως καλά βλέπουμε δεν αλλάζεις με την οικονομική και κοινωνική επιφάνεια, το ίδιο μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σχολείο, από καθηγητές ή μαθητές ακόμη και σήμερα (έχω πολύ πρόσφατο περιστατικό σε πανάκριβο σχολείο) . Ελπίζω με τη δημοσιότητα που έχουν πια πάρει τόσα περιστατικά, να υπάρχουν αντιδράσεις στην ώρα τους και να μάθουν οι θύτες να φοβούνται. 

Δεν είναι θέμα ρατσισμού.ειναι πραγματικότητα.εχω δουλέψει στο διαπολιτισμικο σχολειο στο Γκάζι και στο Μεταξουργείο καθώς και σε άλλες υποβαθμισμενες περιοχες στο κέντρο της Αθήνας.Ηταν εμπειρία ζωής για μενα.

Η καταστασηωομως είναι τραγική.Το επίπεδο της τακης πέφτει πολύ και δημιουργούνται δυατυχως πολλα προβλήματα συμπεριφοράς από αυτά τα παιδια γιατι προέρχονται από περιβάλλοντα πουωτα κακοποιούσε πολλες φορες και αντιδρούν και αυτά βίαια.Τρεις φορες τσιγγανες περίμεναν εξω από ρο σχολειο δυο δασκαλες και τις μαλλιοτραβηξαν.Αλλη μια τα αδέρφια ενός παιδιού από την έκτη υποκινουσαν συστηματικά φασαρία εντός του σχολειου και μια μέρα γροθοκοπησαν δυο μαθητές βγαίνοντας από ρο σχολειο.Οχι.δεν θελω τονπαιδι μου σε τέτοιο περιβάλλον.Λυπαμαι δεν είμαι τόσο άνετη όσο εσύ αλλά ούτε και ρατσίστρια.

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Δεν είναι θέμα ρατσισμού.ειναι πραγματικότητα.εχω δουλέψει στο διαπολιτισμικο σχολειο στο Γκάζι και στο Μεταξουργείο καθώς και σε άλλες υποβαθμισμενες περιοχες στο κέντρο της Αθήνας.Ηταν εμπειρία ζωής για μενα.

Η καταστασηωομως είναι τραγική.Το επίπεδο της τακης πέφτει πολύ και δημιουργούνται δυατυχως πολλα προβλήματα συμπεριφοράς από αυτά τα παιδια γιατι προέρχονται από περιβάλλοντα πουωτα κακοποιούσε πολλες φορες και αντιδρούν και αυτά βίαια.Τρεις φορες τσιγγανες περίμεναν εξω από ρο σχολειο δυο δασκαλες και τις μαλλιοτραβηξαν.Αλλη μια τα αδέρφια ενός παιδιού από την έκτη υποκινουσαν συστηματικά φασαρία εντός του σχολειου και μια μέρα γροθοκοπησαν δυο μαθητές βγαίνοντας από ρο σχολειο.Οχι.δεν θελω τονπαιδι μου σε τέτοιο περιβάλλον.Λυπαμαι δεν είμαι τόσο άνετη όσο εσύ αλλά ούτε και ρατσίστρια.

Και επίσης δεν μιλησα για προσφυγγες.μην βάζεις ταμπέλες.να διαβάζεις τι γράφω και να μην γενικεύεις.γενικα πολλες φιρες είσαι πολύ προσβλητική.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Δεν είναι θέμα ρατσισμού.ειναι πραγματικότητα.εχω δουλέψει στο διαπολιτισμικο σχολειο στο Γκάζι και στο Μεταξουργείο καθώς και σε άλλες υποβαθμισμενες περιοχες στο κέντρο της Αθήνας.Ηταν εμπειρία ζωής για μενα.

Η καταστασηωομως είναι τραγική.Το επίπεδο της τακης πέφτει πολύ και δημιουργούνται δυατυχως πολλα προβλήματα συμπεριφοράς από αυτά τα παιδια γιατι προέρχονται από περιβάλλοντα πουωτα κακοποιούσε πολλες φορες και αντιδρούν και αυτά βίαια.Τρεις φορες τσιγγανες περίμεναν εξω από ρο σχολειο δυο δασκαλες και τις μαλλιοτραβηξαν.Αλλη μια τα αδέρφια ενός παιδιού από την έκτη υποκινουσαν συστηματικά φασαρία εντός του σχολειου και μια μέρα γροθοκοπησαν δυο μαθητές βγαίνοντας από ρο σχολειο.Οχι.δεν θελω τονπαιδι μου σε τέτοιο περιβάλλον.Λυπαμαι δεν είμαι τόσο άνετη όσο εσύ αλλά ούτε και ρατσίστρια.

 

Yπάρχει μεγάλη απόσταση από το να γράψεις το παιδί σου ένα γκετοποιημένο σχολείο (που δε θα έπρεπε να υπάρχει καν, και ανοίγουμε άλλη κουβέντα) στο να πεις ότι απορρίπτεις σχολεία γιατί υπάρχουν συμμαθητές από μειονότητες. Αλλά επίσης είναι γεγονός ότι και σε τάξεις με 20 παιδιά όπου το πολύ 3-4 είναι από μειονότητες, κάποιοι γονείς το θεωρούν λόγο αλλαγής σχολείου, και ας μην μένει προφανώς πίσω η τάξη. Εγώ το βρήκα μία πολύ θετική εμπειρία, άλλοι έφυγαν τρέχοντας.

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Δεν είναι θέμα ρατσισμού.ειναι πραγματικότητα.εχω δουλέψει στο διαπολιτισμικο σχολειο στο Γκάζι και στο Μεταξουργείο καθώς και σε άλλες υποβαθμισμενες περιοχες στο κέντρο της Αθήνας.Ηταν εμπειρία ζωής για μενα.

Η καταστασηωομως είναι τραγική.Το επίπεδο της τακης πέφτει πολύ και δημιουργούνται δυατυχως πολλα προβλήματα συμπεριφοράς από αυτά τα παιδια γιατι προέρχονται από περιβάλλοντα πουωτα κακοποιούσε πολλες φορες και αντιδρούν και αυτά βίαια.Τρεις φορες τσιγγανες περίμεναν εξω από ρο σχολειο δυο δασκαλες και τις μαλλιοτραβηξαν.Αλλη μια τα αδέρφια ενός παιδιού από την έκτη υποκινουσαν συστηματικά φασαρία εντός του σχολειου και μια μέρα γροθοκοπησαν δυο μαθητές βγαίνοντας από ρο σχολειο.Οχι.δεν θελω τονπαιδι μου σε τέτοιο περιβάλλον.Λυπαμαι δεν είμαι τόσο άνετη όσο εσύ αλλά ούτε και ρατσίστρια.

Υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι τέτοιες εμπειριες θωρακίζουν τα παιδιά για το τι θα βρουν μπροστά τους. Ίσως όχι τόσο ακραίες όσο αυτές που περιγράφεις βέβαια. Η αληθεια είναι ότι εγω που πήγα σε πειραματικό που το πιο χαμηλό οικογενειακό μορφωτικό επίπεδο ήταν απόφοιτος λυκείου σε δουλειά γραφείου, έπαθα σοκ όταν βρέθηκα στο σχολείο ως καθηγήτρια, κ όχι σε καμία περίεργη περιοχή.  Οπότε καταλαβαίνω  ότι δεν ήμουν προετοιμασμένη καθολου για την πραγματική ζωή. Αν όμως είχα πάρει άλλες αποφάσεις κ είχα μείνει στους ακαδημαϊκούς κύκλους, δεν θα ου περνούσε ποτέ από το μυαλό η ποικιλομορφία της κοινωνίας. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος είπε:

Υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι τέτοιες εμπειριες θωρακίζουν τα παιδιά για το τι θα βρουν μπροστά τους. Ίσως όχι τόσο ακραίες όσο αυτές που περιγράφεις βέβαια. Η αληθεια είναι ότι εγω που πήγα σε πειραματικό που το πιο χαμηλό οικογενειακό μορφωτικό επίπεδο ήταν απόφοιτος λυκείου σε δουλειά γραφείου, έπαθα σοκ όταν βρέθηκα στο σχολείο ως καθηγήτρια, κ όχι σε καμία περίεργη περιοχή.  Οπότε καταλαβαίνω  ότι δεν ήμουν προετοιμασμένη καθολου για την πραγματική ζωή. Αν όμως είχα πάρει άλλες αποφάσεις κ είχα μείνει στους ακαδημαϊκούς κύκλους, δεν θα ου περνούσε ποτέ από το μυαλό η ποικιλομορφία της κοινωνίας. 

Δεν μιλάω για μειονότητα. Εννοουσα πλειοψηφία. Υπάρχουν περιοχες τις Αθήνας όπου πνίγονται από ξένους μετανάστες.Στο Γκάζι είχα δύο Ελληνόπουλα μονο μεσα στην ταξη .Και ναι  αυτό ρο περιβάλλον τους πηγαινε πισω.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Έσπερος said:

Υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι τέτοιες εμπειριες θωρακίζουν τα παιδιά για το τι θα βρουν μπροστά τους. Ίσως όχι τόσο ακραίες όσο αυτές που περιγράφεις βέβαια. Η αληθεια είναι ότι εγω που πήγα σε πειραματικό που το πιο χαμηλό οικογενειακό μορφωτικό επίπεδο ήταν απόφοιτος λυκείου σε δουλειά γραφείου, έπαθα σοκ όταν βρέθηκα στο σχολείο ως καθηγήτρια, κ όχι σε καμία περίεργη περιοχή.  Οπότε καταλαβαίνω  ότι δεν ήμουν προετοιμασμένη καθολου για την πραγματική ζωή. Αν όμως είχα πάρει άλλες αποφάσεις κ είχα μείνει στους ακαδημαϊκούς κύκλους, δεν θα ου περνούσε ποτέ από το μυαλό η ποικιλομορφία της κοινωνίας. 

Συμφωνώ, όχι ότι δεν γνώρισα την ποικιλόμορφια της κοινωνίας, σε δημόσιο σχολείο της επαρχίας πήγα και είχαμε και ρομα και καποιες μειονότητες. Εμένα προσωπικά το σχολείο με έκανε αυτό που είμαι σήμερα, ελάχιστα ερεθίσματα είχα από την οικογένεια μου. Ότι πήρα, το πήρα κυρίως από το σχολείο και από την επαφή με τους συμμαθητές μου, μου άνοιξαν κυριολεκτικα τους ορίζοντες. Συμφωνώ στο ότι το να έρχονται τα παιδιά σε επαφή με παιδιά από άλλο κοινωνικό/μορφωτικό και οικονομικό υπόβαθρο είναι πολύ καλό.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ είπε:

 

Yπάρχει μεγάλη απόσταση από το να γράψεις το παιδί σου ένα γκετοποιημένο σχολείο (που δε θα έπρεπε να υπάρχει καν, και ανοίγουμε άλλη κουβέντα) στο να πεις ότι απορρίπτεις σχολεία γιατί υπάρχουν συμμαθητές από μειονότητες. Αλλά επίσης είναι γεγονός ότι και σε τάξεις με 20 παιδιά όπου το πολύ 3-4 είναι από μειονότητες, κάποιοι γονείς το θεωρούν λόγο αλλαγής σχολείου, και ας μην μένει προφανώς πίσω η τάξη. Εγώ το βρήκα μία πολύ θετική εμπειρία, άλλοι έφυγαν τρέχοντας.

Μιλαω για πολλα παιδια .Ειμαι υπερ της διαφορετικοτητας και είμαι πολύ χαρούμενη που η κόρη μου έχει έγχρωμη δασκαλα και εκανε και την προσαρμογη μαζί της.αλλο τσιγγάνος ομως και αλλο προσφυγγας 

Just now, Chrysoum είπε:

Συμφωνώ, όχι ότι δεν γνώρισα την ποικιλόμορφια της κοινωνίας, σε δημόσιο σχολείο της επαρχίας πήγα και είχαμε και ρομα και καποιες μειονότητες. Εμένα προσωπικά το σχολείο με έκανε αυτό που είμαι σήμερα, ελάχιστα ερεθίσματα είχα από την οικογένεια μου. Ότι πήρα, το πήρα κυρίως από το σχολείο και από την επαφή με τους συμμαθητές μου, μου άνοιξαν κυριολεκτικα τους ορίζοντες. Συμφωνώ στο ότι το να έρχονται τα παιδιά σε επαφή με παιδιά από άλλο κοινωνικό/μορφωτικό και οικονομικό υπόβαθρο είναι πολύ καλό.

Αν ζεις στο εξωτερικό μονο καλο σου κάνει.Στην Ελλάδα είναι πιοβδυσκολο να βρεις μειονότητες σε ικανο βαθμό σε περιοχή μη υποβαθμισμενη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, ΑΡΓΚ said:

Το ερώτημα @Yovanna που έχω σαν γονιός, είναι γιατί οι δικοί σου γονείς και οι γονείς των υπολοίπων μαθητριών δεν αντέδρασαν. Ή γιατί δεν έμαθαν στα παιδιά τους να αντιδρούν και να μη φοβούνται. Μη μου πεις ότι ήταν άλλες εποχές. Δεν το λέω για να κατηγορήσω τους γονείς σου, αλλά είναι μια νοοτροπία βαθειά άρρωστη, και όπως καλά βλέπουμε δεν αλλάζεις με την οικονομική και κοινωνική επιφάνεια, το ίδιο μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σχολείο, από καθηγητές ή μαθητές ακόμη και σήμερα (έχω πολύ πρόσφατο περιστατικό σε πανάκριβο σχολείο) . Ελπίζω με τη δημοσιότητα που έχουν πια πάρει τόσα περιστατικά, να υπάρχουν αντιδράσεις στην ώρα τους και να μάθουν οι θύτες να φοβούνται. 

Μα οι γονείς δεν είχαν ιδέα. Δεν νομίζω ότι κάποια μαθήτρια είπε στους γονείς της ότι κοιμήθηκε με καθηγητή, ούτε εγώ είπα ποτέ στους γονείς μου ότι μου την έπεσε ο καθηγητής στην 5ήμερη, διότι το χειρίστηκα μόνη μου και γιατί πάντα ήθελα να τους προστατεύω και όχι να τους ανησυχώ. 

Just now, μαγιοπουλας said:

Ελπίζω να προσπαθησε μονο με λόγια και να μην βρέθηκες σε κατάσταση αμυνας

Όχι, δεν ήταν μόνο λόγια..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Μα οι γονείς δεν είχαν ιδέα. Δεν νομίζω ότι κάποια μαθήτρια είπε στους γονείς της ότι κοιμήθηκε με καθηγητή, ούτε εγώ είπα ποτέ στους γονείς μου ότι μου την έπεσε ο καθηγητής στην 5ήμερη, διότι το χειρίστηκα μόνη μου και γιατί πάντα ήθελα να τους προστατεύω και όχι να τους ανησυχώ. 

Όχι, δεν ήταν μόνο λόγια..

Μα δεν φοβούνται...

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας said:

Μιλαω για πολλα παιδια .Ειμαι υπερ της διαφορετικοτητας και είμαι πολύ χαρούμενη που η κόρη μου έχει έγχρωμη δασκαλα και εκανε και την προσαρμογη μαζί της.αλλο τσιγγάνος ομως και αλλο προσφυγγας 

Αν ζεις στο εξωτερικό μονο καλο σου κάνει.Στην Ελλάδα είναι πιοβδυσκολο να βρεις μειονότητες σε ικανο βαθμό σε περιοχή μη υποβαθμισμενη.

Αν ζεις στο εξωτερικό είσαι εσύ ο ίδιος η μειονότητα, οπότε το παιδί σου ούτως ή άλλως θα μάθει την διαφορετικοτητα από νωρίς. Στην Ελλάδα νομίζω εξαρτάται πολύ το εάν μένεις επαρχία ή Αθήνα/Αττική. Στην επαρχία υπάρχουν μειονότητες σε πολλές πόλεις που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι συνιστούν και το μεγαλύτερο μέρος του σχολείου, ούτε ότι η περιοχή γύρω από το σχολείο είναι υποβαθισμενη.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Chrysoum είπε:

Αν ζεις στο εξωτερικό είσαι εσύ ο ίδιος η μειονότητα, οπότε το παιδί σου ούτως ή άλλως θα μάθει την διαφορετικοτητα από νωρίς. Στην Ελλάδα νομίζω εξαρτάται πολύ το εάν μένεις επαρχία ή Αθήνα/Αττική. Στην επαρχία υπάρχουν μειονότητες σε πολλές πόλεις που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι συνιστούν και το μεγαλύτερο μέρος του σχολείου, ούτε ότι η περιοχή γύρω από το σχολείο είναι υποβαθισμενη.

 

Στην Αθήνα προφανώς και υπάρχουν μειονότητες, εδώ και πολλά χρόνια: Αλβανοί δεύτερης πια γενιάς, Ανατολικοευρωπαίοι, μετανάστες και πρόσφυγες Αφρικανικής και Αραβικής καταγωγής, Κινέζοι και Φιλιπινέζοι, και φυσικά Ρομά. Σε κάποιες περιοχές πολύ πιο συγκεντρωμένοι, αλλά σίγουρα παρόντες στην πλειοψηφία των δημόσιων σχολείων, ακόμη και στις "καλές" περιοχές.

Και μη μας χαλάς το αφήγημα. Οι Έλληνες πάμε έξω να μεταφέρουμε πολιτισμό και μας αγκαλιάζουν όλοι (λένε οι Έλληνες που ποτέ δε δούλεψαν έξω ;) ) 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Chrysoum είπε:

Αν ζεις στο εξωτερικό είσαι εσύ ο ίδιος η μειονότητα, οπότε το παιδί σου ούτως ή άλλως θα μάθει την διαφορετικοτητα από νωρίς. Στην Ελλάδα νομίζω εξαρτάται πολύ το εάν μένεις επαρχία ή Αθήνα/Αττική. Στην επαρχία υπάρχουν μειονότητες σε πολλές πόλεις που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι συνιστούν και το μεγαλύτερο μέρος του σχολείου, ούτε ότι η περιοχή γύρω από το σχολείο είναι υποβαθισμενη.

Οντως .εκει που είσαι,είσαι μειονότητα και αυτό είναι επικοδομητικο.εγω αναφερόμουν στην Αθήνα.Δεν ξερω τι γίνεται  στην επαρχία.Σκεφτομουν οτι σου αξίζουν πολλά μπράβο που ανέβηκες μονη σου χωρις βοηθεια από το περιβάλλον σου  .Ομως για να το καταφέρεις ισως σου έδωσαν οι γονείς κατι που σε προώθησε 

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας said:

Δεν μιλάω για μειονότητα. Εννοουσα πλειοψηφία. Υπάρχουν περιοχες τις Αθήνας όπου πνίγονται από ξένους μετανάστες.Στο Γκάζι είχα δύο Ελληνόπουλα μονο μεσα στην ταξη .Και ναι  αυτό ρο περιβάλλον τους πηγαινε πισω.

 

Πολύ άσχημα μου χτυπάει το "πνίγονται"....σα να υπήρχε ένα ποσοστό/threshold μέχρι του οποίου είναι "αποδεκτό" να υπάρχουν μετανάστες στο τμήμα και πέρα απ'αυτό θα πρέπει να λογίζεται ως 'πρόβλημα'. Αν σε μια περιοχή το 70% είναι μετανάστες οικογενειάρχες και το υπόλοιπο 30% ντόπιοι ηλικιωμένοι συνήθως, δεν είναι λογικό σχεδόν όλα τα παιδιά στο σχολείο να έχουν background μετανάστη; Δεν καταλαβαίνω το "πνίγονται"...Οι περιοχές στις οποίες υπάρχουν 70% μετανάστες είναι αυτές που άδειασαν οι ντόπιοι τις δεκαετίες του 80-90, όταν έπιασαν λεφτά και μετακόμισαν στα προάστια.

 

Το τμήμα αυτό, αν υπάρχει γλωσσικό θέμα, θα έπρεπε να είναι τμήμα ένταξης, που σημαίνει οτι τα δύο ελληνόπουλα απλως δεν θα έπρεπε να είναι εκεί. Πάνε πίσω όχι λόγω των μεταναστών στο τμήμα, αλλά λόγω οργάνωσης του σχολείου.

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

 

Πολύ άσχημα μου χτυπάει το "πνίγονται"....σα να υπήρχε ένα ποσοστό/threshold μέχρι του οποίου είναι "αποδεκτό" να υπάρχουν μετανάστες στο τμήμα και πέρα απ'αυτό θα πρέπει να λογίζεται ως 'πρόβλημα'. Αν σε μια περιοχή το 70% είναι μετανάστες οικογενειάρχες και το υπόλοιπο 30% ντόπιοι ηλικιωμένοι συνήθως, δεν είναι λογικό σχεδόν όλα τα παιδιά στο σχολείο να έχουν background μετανάστη; Δεν καταλαβαίνω το "πνίγονται"...Οι περιοχές στις οποίες υπάρχουν 70% μετανάστες είναι αυτές που άδειασαν οι ντόπιοι τις δεκαετίες του 80-90, όταν έπιασαν λεφτά και μετακόμισαν στα προάστια.

 

Το τμήμα αυτό, αν υπάρχει γλωσσικό θέμα, θα έπρεπε να είναι τμήμα ένταξης, που σημαίνει οτι τα δύο ελληνόπουλα απλως δεν θα έπρεπε να είναι εκεί. Πάνε πίσω όχι λόγω των μεταναστών στο τμήμα, αλλά λόγω οργάνωσης του σχολείου.

 

Όταν η κόρη μου πήγε νήπιο, φτιάχτηκε ένα τμήμα "γκέτο" όπου η πλειοψηφία των παιδιών ήταν παιδιά χωρίς μητρική γλώσσα την Ελληνική και λίγα Ελληνόφωνα παιδιά. Έτυχε και το τμήμα ανέλαβε μία εκπληκτική δασκάλα, από τις σπάνιες περιπτώσεις, και έγινε πραγματικά φοβερή δουλειά, και μας έμαθε και να μην έχουμε προκαταλήψεις. Ήταν η καινούρια στο σχολείο αν και διευθύντρια, και οι παλιές "ξεφορτώθηκαν" το πρόβλημα επάνω της. Δεν ξέρω τι θα συνέβαινε χωρίς αυτή τη γυναίκα. Με όσα παιδιά πάντως έχουμε κρατήσει επαφή, τώρα που έχουν περάσει 10-11 χρόνια, δεν βλέπω να υστερούν σε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ΑΡΓΚ said:

 

Στην Αθήνα προφανώς και υπάρχουν μειονότητες, εδώ και πολλά χρόνια: Αλβανοί δεύτερης πια γενιάς, Ανατολικοευρωπαίοι, μετανάστες και πρόσφυγες Αφρικανικής και Αραβικής καταγωγής, Κινέζοι και Φιλιπινέζοι, και φυσικά Ρομά. Σε κάποιες περιοχές πολύ πιο συγκεντρωμένοι, αλλά σίγουρα παρόντες στην πλειοψηφία των δημόσιων σχολείων, ακόμη και στις "καλές" περιοχές.

Και μη μας χαλάς το αφήγημα. Οι Έλληνες πάμε έξω να μεταφέρουμε πολιτισμό και μας αγκαλιάζουν όλοι (λένε οι Έλληνες που ποτέ δε δούλεψαν έξω ;) ) 

Ναι προφανώς έτσι είναι, αυτό που ήθελα να πω είναι ότι στην επαρχία δεν υπάρχει αυτό που ανέφερε η @μαγιοπουλαςότι υπάρχουν σχολεία με 2 μόνο ελληνόπουλα στην τάξη. Δεν εννοούσα ότι στην Αθήνα δεν υπάρχουν μειονότητες ακόμη και στις "καλές" περιοχές. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater είπε:

 

Πολύ άσχημα μου χτυπάει το "πνίγονται"....σα να υπήρχε ένα ποσοστό/threshold μέχρι του οποίου είναι "αποδεκτό" να υπάρχουν μετανάστες στο τμήμα και πέρα απ'αυτό θα πρέπει να λογίζεται ως 'πρόβλημα'. Αν σε μια περιοχή το 70% είναι μετανάστες οικογενειάρχες και το υπόλοιπο 30% ντόπιοι ηλικιωμένοι συνήθως, δεν είναι λογικό σχεδόν όλα τα παιδιά στο σχολείο να έχουν background μετανάστη; Δεν καταλαβαίνω το "πνίγονται"...Οι περιοχές στις οποίες υπάρχουν 70% μετανάστες είναι αυτές που άδειασαν οι ντόπιοι τις δεκαετίες του 80-90, όταν έπιασαν λεφτά και μετακόμισαν στα προάστια.

 

Το τμήμα αυτό, αν υπάρχει γλωσσικό θέμα, θα έπρεπε να είναι τμήμα ένταξης, που σημαίνει οτι τα δύο ελληνόπουλα απλως δεν θα έπρεπε να είναι εκεί. Πάνε πίσω όχι λόγω των μεταναστών στο τμήμα, αλλά λόγω οργάνωσης του σχολείου.

Δεν είναι τμήματα ένταξης.Ηταν κανονικές τάξεις και μάλιστα με πολλα παιδακια Ρομα .

Τα μισά περίπου ηταν ρωμα και παιδακια από Πακιστάν και Ιράν.θυμαμαι ένα παιδάκι που δεν καταλαβαινε ουτε μια λέξη αγγλικά (τα αλλα ήξεραν λιγο)και με βοηθούσε ένα παιδάκι από το Αφγανιστάν που μετέφραζε σε Φάρσικα που έμοιαζε με τη γλώσσα του.

Σε μια τέτοια ταξη τα παιδια των Ελλήνων δεν μπορούσαν να προχωρήσουν.κακα τα ψέματα.Θα επρεπε αυτα τα παιδακια να έχουν αλλουωειδους βοηθεια.Οταν πηγα στην πρωτοβάθμια να υπογράψω μου ειπε ο προϊστάμενος οτι εκεί θα πάω να κάνω λειτούργημα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας said:

Οντως .εκει που είσαι,είσαι μειονότητα και αυτό είναι επικοδομητικο.εγω αναφερόμουν στην Αθήνα.Δεν ξερω τι γίνεται  στην επαρχία.Σκεφτομουν οτι σου αξίζουν πολλά μπράβο που ανέβηκες μονη σου χωρις βοηθεια από το περιβάλλον σου  .Ομως για να το καταφέρεις ισως σου έδωσαν οι γονείς κατι που σε προώθησε 

Μου πλήρωσαν τα φροντιστήρια και τις σπουδές στην Ελλάδα και μικρό μέρος των εξόδων μου τα 2 πρώτα χρόνια που βγήκα έξω και τους ευχαριστώ πολύ γι αυτό (δεν θεωρώ καθήκον του γονιού να σπουδάσει το παιδί του, άλλο θέμα αυτό βεβαια). Από ερεθίσματα και γνώσεις όμως δεν μου έδωσαν κάτι, δεν τους κατηγορώ φυσικά, αλλά είμαστε απλά άλλος κόσμος με τους γονείς μου. Γι αυτό είπα πιο πάνω πως ότι πήρα το πήρα από το σχολείο, τόσο από καποιους  δασκάλους/καθηγητές που ήταν πήγη έμπνευσης όσο και από συμμαθητές. Η κολλητή μου για παράδειγμα είχε γονείς με αρκετά καλύτερο οικονομικό και μορφωτικό υπόβαθρο από τους δικούς μου, αυτό ήταν πολύ επικοδομητικο για μένα. 

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...