Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Κορωνοιός και προληπτικά μέτρα


♥️T.son

Recommended Posts

Just now, μαγιοπουλας said:

Η Ολλανδία κ το βελγιο αδυνατούν πλεον να δεχθουν ασθενεις.Τοθς στελνουν Γερμανία.

Εμας αν κορεσμού οι εντατικές πουωθα μας στείλουν?Στα Βαλκάνια?

Δεν υπάρχει αυτη τη στιγμή χρόνος για δευτερες σκέψεις..  

Στην Γερμανία κι εμάς 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 14,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

8 ώρες πρίν, mama16 είπε:

Για το προνήπιο είπε νομίζω η @Έσπερος που μέχρι πέρυσι νομίζω ήταν προαιρετικό. Κ δεν καταλαβαίνω τι σας κάνει εντύπωση όταν υπάρχει κορωνοιος κ λέει ένας γονιός ότι σκέφτεται να στείλει το παιδί του που πάει προνήπια απ' τη στιγμή που δεν δουλεύει κ δεν είναι σπίτι. Κ για την ιστορια προς το παρόν δεν στέλνω κ εγώ την δικιά μου αφού απηυδησα με τις ιώσεις κ την προσαρμογή. Βέβαια μια χαρά συνεννοηθηκα με την νηπιαγωγό

 

Αυτο ειναι προσωπικη σου επιλογή, δεν σημαίνει οτι ειναι το σωστό ή το αναμενόμενο. Προφανώς κανεις οτι νομίζεις καλύτερο για το παιδί σου. Οκ.

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πρίν, emmaki είπε:

Και τελικα τι θα μαθει το παιδι;

1. Ας λεει ο δασκαλος ο,τι θελει, εγω θα κανω το δικο μου!

2. Εγω ειμαι πιο εξυπνος απο ολους και με κολπα πετυχαινω τα παντα!

3. Μετραει το τι θελω εγω και οχι το τι οριζουν οι νομοι!

 

Ξεχασα να απαντήσω σε αυτό. 

1.Γιατι να του περάσει αυτό το μήνυμα; Όταν θα πηγαινει θα φοράει μάσκα (δηλαδή θα υπακούει την δασκάλα). Δεν θεωρώ ότι θα γενικεύσει το πως αλληλεπιδρουμε με τους δασκάλους. Αλλά σαφώς αν διαφωνεί σε κάτι μαζί του θα ήθελα να το λέει και να υποστηρίζει την άποψη του. Δεν είναι ο δάσκαλος η αυθεντία ούτε η απόλυτη εξουσια που πρέπει να υπακούμε σε όλα. 

2.Ουτε αυτό καταλαβαίνω από πού θα προκύψει. Να του περασει το μήνυμα της αποδοχής του ψεματος το καταλαβαίνω και γι'αυτο είναι το μόνο  που με προβληματίζει αν χρειαστεί να σκεφτώ αυτό το ενδεχόμενο. Εξάλλου, επειδή δεν λειτουργούμε έτσι γενικότερα πιθανότατα να αρνηθεί και ο ίδιος να το κάνει. 

3.Καλα αυτο είναι το λιγότερο που με ενδιαφέρει. Πιστεύω πως οταν ένας άνθρωπος έχει ηθικές αρχές και κριτική σκέψη λίγη σημασία έχει η ύπαρξη του νόμου. 

 

Παράθεση

Οταν ενα 4χρονο μαθαινει να ζει ετσι, αυτο θα επεκταθει και στην υπολοιπη του ζωη με ο,τι επιπτωση μπορει να υπαρξει.....

 

(και βεβαια θα υπαρχει και μια μαμα απο πισω που θα το «σωζει» απο τις αβολες καταστασεις)

Δεν είναι κάτι που το κάνουμε συνεχως για να γίνει εσωτερικευμενος τρόπος ανταπόκρισης σε καταστάσεις. Αν το αποφασίσω θα γίνει πολύ προσεκτικά (όπως με όλα τα σημαντικα), με πολλή συζήτηση και ξεκαθάρισμα του γιατί γίνεται. Δεν πιστεύω ότι θα επηρεάσει όλη του τη ζωή αυτό. Ούτε ότι θα έχει την αίσθηση υπερπροστατευτικοτητας από μέρους μας. Όπως για όλα, θα του πω τι με προβληματίζει, θα μου πει κι αυτός πως το σκέφτεται και τελικά θα αποφασίσει ο ίδιος. 

Πάντως, μου φαίνεται απίστευτο (δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα) το πως από μερικές γραμμές παράθεσεων βγαίνει συμπέρασμα για όλον τον ψυχισμό του παιδιού, το πως θα τον επηρεάσει, χωρίς ούτε καν να υπάρχει γνώση γύρω από το πώς λειτουργούμε γενικώς (πχ η @Έσπερος φαίνεται  να καταλαβαίνει καλύτερα πως λειτουργούμε σαν οικογενεια). Φαίνεται σε κάποιες παραθέσεις ότι έχει σχηματιστεί μια εικόνα για μένα ότι είμαι τρομερά αρνητική με τις μάσκες (και άρα επηρεαζω το παιδι), ότι είμαι αρνητική με το σχολείο (και άρα επηρεαζω το παιδι) κοκ. Καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα, όσο κι αν διαφωνώ με κάποια πράγματα το παιδι δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από τις απόψεις μου(φαίνεται από το πώς λειτουργεί ο ίδιος) διότι εκτός του ότι δεν ακούει τις συζητήσεις μας, κρατάω μια πολύ ουδέτερη σταση όσον αφορά την πανδημία και γενικότερα δεν  επιβάλλω τις απόψεις μου. Ούτε συζητάμε γι'αυτο συνεχώς (βασικά σπάνια συζητάμε γι' αυτό), ούτε ακούμε ειδήσεις, ούτε κάνουμε μεγάλο θέμα την αποστείρωση κλπ. Το παιδί μέχρι να πάει σχολείο δεν σκεφτόταν τον κορονοιο. Θεωρώ λοιπόν πως έχει δημιουργηθεί μια λανθασμένη εικόνα για το πως χειρίζομαι την κατάσταση(αλλά και το τι σχέση έχω με το παιδί) και είχα την ανάγκη να το γράψω. 

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Ξεχασα να απαντήσω σε αυτό. 

1.Γιατι να του περάσει αυτό το μήνυμα; Όταν θα πηγαινει θα φοράει μάσκα (δηλαδή θα υπακούει την δασκάλα). 

2.Ουτε αυτό καταλαβαίνω από πού θα προκύψει. Να του περασει το μήνυμα της αποδοχής του ψεματος το καταλαβαίνω και γι'αυτο είναι το μόνο  που με προβληματίζει αν χρειαστεί να σκεφτώ αυτό το ενδεχόμενο. Εξάλλου, επειδή δεν λειτουργούμε έτσι γενικότερα πιθανότατα να αρνηθεί και ο ίδιος να το κάνει. 

3.Καλα αυτο είναι το λιγότερο που με ενδιαφέρει. Πιστεύω πως οταν ένας άνθρωπος έχει ηθικές αρχές και κριτική σκέψη λίγη σημασία έχει η ύπαρξη του νόμου. 

 

Δεν είναι κάτι που το κάνουμε συνεχως για να γίνει εσωτερικευμενος τρόπος ανταπόκρισης σε καταστάσεις. Αν το αποφασίσω θα γίνει πολύ προσεκτικά (όπως με όλα τα σημαντικα), με πολλή συζήτηση και ξεκαθάρισμα του γιατί γίνεται. Δεν πιστεύω ότι θα επηρεάσει όλη του τη ζωή αυτό. Ούτε ότι θα έχει την αίσθηση υπερπροστατευτικοτητας από μέρους μας. Όπως για όλα, θα του πω τι με προβληματίζει, θα μου πει κι αυτός πως το σκέφτεται και τελικά θα αποφασίσει ο ίδιος. 

Πάντως, μου φαίνεται απίστευτο (δεν αναφέρομαι μόνο σε σένα) το πως από μερικές γραμμές παράθεσεων βγαίνει συμπέρασμα για όλον τον ψυχισμό του παιδιού, το πως θα τον επηρεάσει, χωρίς ούτε καν να υπάρχει γνώση γύρω από το πώς λειτουργούμε γενικώς (πχ η @Έσπερος φαίνεται  να καταλαβαίνει καλύτερα πως λειτουργούμε σαν οικογενεια). Φαίνεται σε κάποιες παραθέσεις ότι έχει σχηματιστεί μια εικόνα για μένα ότι είμαι τρομερά αρνητική με τις μάσκες (και άρα επηρεαζω το παιδι), ότι είμαι αρνητική με το σχολείο (και άρα επηρεαζω το παιδι) κοκ. Καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα, όσο κι αν διαφωνώ με κάποια πράγματα το παιδι δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από τις απόψεις μου(φαίνεται από το πώς λειτουργεί ο ίδιος) διότι εκτός του ότι δεν ακούει τις συζητήσεις μας, κρατάω μια πολύ ουδέτερη σταση όσον αφορά την πανδημία και γενικότερα δεν  επιβάλλω τις απόψεις μου. Ούτε συζητάμε γι'αυτο συνεχώς (βασικά σπάνια συζητάμε γι' αυτό), ούτε ακούμε ειδήσεις, ούτε κάνουμε μεγάλο θέμα την αποστείρωση κλπ. Το παιδί μέχρι να πάει σχολείο δεν σκεφτόταν τον κορονοιο. Θεωρώ λοιπόν πως έχει δημιουργηθεί μια λανθασμένη εικόνα για το πως χειρίζομαι την κατάσταση(αλλά και το τι σχέση έχω με το παιδί) και είχα την ανάγκη να το γράψω. 

 

Και μόνο γράφεις πως σκέφτεσαι να κάνεις το παιδί να λέει ψέματα για τον λόγο που δεν πήγε σχολείο (τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ λόγο), είναι αναμενόμενο να βγαίνει μια τέτοια εικόνα από τα γραφόμενα σου.  

TmO0p3.png Ο τρόπος που μιλάμε στα παιδιά μας, γίνεται η εσωτερική τους φωνή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, marakiz είπε:

 

Και μόνο γράφεις πως σκέφτεσαι να κάνεις το παιδί να λέει ψέματα για τον λόγο που δεν πήγε σχολείο (τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ λόγο), είναι αναμενόμενο να βγαίνει μια τέτοια εικόνα από τα γραφόμενα σου.  

Γιατί έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι θα τον αναγκάσω να κάνει κάτι που δεν θέλει με επιβολή και χωρίς άλλη επιλογή; Όπως είπα, αν τελικά φτάσω μέχρι εκεί θα γίνει με πολύ προσοχή και συζήτηση μαζί του ώστε να βολιδοσκοπησω αν όντως αξίζει να το κάνει. 

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Γιατί έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι θα τον αναγκάσω να κάνει κάτι που δεν θέλει με επιβολή και χωρίς άλλη επιλογή; Όπως είπα, αν τελικά φτάσω μέχρι εκεί θα γίνει με πολύ προσοχή και συζήτηση μαζί του ώστε να βολιδοσκοπησω αν όντως αξίζει να το κάνει. 

Μα το αν θα παει σχολειο ή οχι δεν (πρεπει να) τιθεται ως επιλογη!

Το καθε παιδι ΠΡΕΠΕΙ να πηγαινει στο σχολειο!

Ειναι καποια πραγματα που δεν αφηνουμε τα παιδια να τα αποφασιζουν και καποια απο αυτα δεν αφηνουμε ουτε και τους γονεις να τα αποφασιζουν!

 

Δεν μπιρω να πιστεψω οτι αναλωνομαστε σε μια κουβεντα για το αν ειναι σωστο ενας γονιος ή ενα παιδι να πει ψεματα στο σχολειο, για το αν ειναι σωστο ενας γονιος οταν διαφωνει με κατι που ισχυει στο σχολειο να μην στελνει το παιδι του, για το αν ειναι σωστο να ακολουθουμε κανονες.....

Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki είπε:

Μα το αν θα παει σχολειο ή οχι δεν (πρεπει να) τιθεται ως επιλογη!

Το καθε παιδι ΠΡΕΠΕΙ να πηγαινει στο σχολειο!

Ειναι καποια πραγματα που δεν αφηνουμε τα παιδια να τα αποφασιζουν και καποια απο αυτα δεν αφηνουμε ουτε και τους γονεις να τα αποφασιζουν!

 

Δεν μπιρω να πιστεψω οτι αναλωνομαστε σε μια κουβεντα για το αν ειναι σωστο ενας γονιος ή ενα παιδι να πει ψεματα στο σχολειο, για το αν ειναι σωστο ενας γονιος οταν διαφωνει με κατι που ισχυει στο σχολειο να μην στελνει το παιδι του, για το αν ειναι σωστο να ακολουθουμε κανονες.....

Με τόσες επιβολες και καταναγκασμους σε μια παράθεση ανακατεύτηκα :-D Τελοσπαντων, διαφωνούμε σε θεμελιωδη ζητήματα οπότε δεν υπάρχει νόημα να συνεχίσουμε την συζήτηση :)

 
Link to comment
Share on other sites

Just now, Sentir...natureza είπε:

Γιατί έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι θα τον αναγκάσω να κάνει κάτι που δεν θέλει με επιβολή και χωρίς άλλη επιλογή; Όπως είπα, αν τελικά φτάσω μέχρι εκεί θα γίνει με πολύ προσοχή και συζήτηση μαζί του ώστε να βολιδοσκοπησω αν όντως αξίζει να το κάνει. 

βασικα εγω δεν θα σου πω οτι το σχολειο ειναι υποχρεωτικο κτλ απλα πρεπει να σκεφτεις την ψυχολογια του παιδιου να το βγαλεις στο περιθωριο ή εστω σε τοσο μικρη ηλικια να του σπειρεις τον σπορο οτι ολα τα αλλα παιδακια κανουν κατι που θα τους κανει κακο .... δεν ειναι δυνατον να επεξεργαστουν την πληροφορια θες να πας στο σχολειο με αυτα τα μετρα γιατι υπαρχει κοινωνικος περιορισμος κ εγω δεν θελω να ζεις σε μια τετοια πραγματικοτητα γιατι θα παθεις ψυχολογικα....

τα παιδια θα νιωσουν απλα οτι ολοι οι αλλοι κανουν κατι που θα τους κανει κακο εγω ειμαι κατι αλλο διαφερω κ δεν θα το κανω αυτο θα δημιουργησει σιγουρα ψυχολογικα κ μια αλλη αισθηση στο παιδι απεναντι στους συνομιληκους του... οση συζητηση κ να κανεις το παιδι δεν θα νιωσει τις δικες σου ανησυχιες ειναι πολυ φιλοσοφικες κ δεν μπορει να τις εμπεδωσει... 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, emmaki είπε:

Μα το αν θα παει σχολειο ή οχι δεν (πρεπει να) τιθεται ως επιλογη!

Το καθε παιδι ΠΡΕΠΕΙ να πηγαινει στο σχολειο!

Ειναι καποια πραγματα που δεν αφηνουμε τα παιδια να τα αποφασιζουν και καποια απο αυτα δεν αφηνουμε ουτε και τους γονεις να τα αποφασιζουν!

 

Δεν μπιρω να πιστεψω οτι αναλωνομαστε σε μια κουβεντα για το αν ειναι σωστο ενας γονιος ή ενα παιδι να πει ψεματα στο σχολειο, για το αν ειναι σωστο ενας γονιος οταν διαφωνει με κατι που ισχυει στο σχολειο να μην στελνει το παιδι του, για το αν ειναι σωστο να ακολουθουμε κανονες.....

αυτο

σεντιρ παρολο που πιστευω οτι εισαι μια μαμα που δινει πρωτοβουλιες στο παιδι,μιλαει ανοιχτα κ φυσικα εχει σαν γνωμονα το καλυτερο για το παιδι της

κτ πολυ μικρο,που οσο να 'ναι εγω πιστευω οτι επηρεαζει ,νομιζω ακομη κ οταν λες οτι εχει ρεπο προδιαθετει καπως το παιδι για το σχολειο.ακομη κ αν το λες αστειευομενη

επισης θεωρω ο,τι δ μας αρεσει στο σχολειο ειναι πολυ καλυτερα να προσπαθουμε να το αλλαξουμε απο μεσα ,δ ειναι λογος να μην πηγαινουμε

Link to comment
Share on other sites

On 10/31/2020 at 11:50 AM, Sentir...natureza said:

Ε καλά δεν είπα ότι δεν θα αλληλεπιδρά με άλλα παιδιά. Εξάλλου, αν δεν είχαν γίνει υποχρεωτικά τα προνηπια δεν θα πήγαινε. 

Θα βλέπει παιδάκια που θα έβλεπε έτσι κι αλλιώς στο σχολείο. Εξάλλου, δεν είμαστε και σε μεγαλούπολη, σε χωριό μενουμε και το παιχνίδι στην γειτονιά είναι καθημερινότητα. 

Ακριβώς, δεν θέλω να συνηθίσει σε μια τέτοια κανονικοτητα, όπου η μόνη επικοινωνία γίνεται με τα μάτια, χωρίς να βλέπει το χαμόγελο του άλλου και με μια φωνή που ακούγεται τελείως διαφορετική μέσα από τη μάσκα. 

 

 

Εγώ δεν καταλαβαίνω πάντως σε τι ακριβώς θα τον βοηθήσει μακροπρόθεσμα αυτή η προστατευτικότητα από την πραγματικότητα γύρω του...καλώς ή κακώς αυτή είναι η κανονικότητα γύρω του και ο ρόλος του γονιού είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης για να ζήσει σε αυτήν....δεν είναι το να τον κλείσεις στο  ελεγχόμενο οικογενειακό πλαίσιο όσο περισσότερο μπορείς, προκειμένου να μη χρειαστεί να αλληλεπιδράσει με αυτό που συμβαίνει γύρω του...

 

Σε δύο χρόνια που θα πάει δημοτικό και, κατά μία μεγάλη πιθανότητα, ακόμη θα πρέπει να φοριέται η μάσκα τουλάχιστον σε περιόδους έξαρσης μέσα στη χρονιά, τι προτίθεσαι να κάνεις; Πως τότε θα προσαρμοστεί ξαφνικά σε κάτι που οι υπόλοιποι στην τάξη θα θεωρούν αυτονόητο; Ή σκοπεύεις και τότε να εκμεταλλευτείς το maximum απουσιών που μπορούν να γίνουν;

 

Δε νομίζω οτι είναι πολλοί που διαφωνούν οτι η δουλειά του νηπιαγωγείου γίνεται δυσκολότερη με τις συνθήκες αυτές....το να λέμε ή να υπονοούμε, όμως, ότι έχει αρνητική επίδραση στην κοινωνικοποίηση (όταν η εναλλακτική είναι 10 ώρες με τη μαμά), μου θυμίζει τις φήμες για...μειωμένη περιεκτικότητα οξυγόνου στον εγκέφαλο των παιδιών, λόγω της μάσκας. Η πραγματικότητα δεν είναι ιδανική, αλλά νομίζω πως εδώ φέρνουμε την καταστροφή χωρίς λόγο. Το μέτρο της μάσκας στα 4χρονα είναι αδικαιολόγητο, αλλά μου φαίνεται υπερβολικό να χρησιμοποιείται ως λόγος (ή πρόφαση) προκειμένου ένα παιδί να μην πάει σχολείο, έστω 3-4 ώρες τη μέρα.

 

Επίσης καλό είναι μέσα απ'ολη αυτή την ιστορία να μην περάσει στο παιδί (και το κάθε παιδί) ότι πρέπει να επιλέξει μεταξύ ζωής και ασφάλειας...η μάσκα δεν είναι φίμωτρο, είναι τρόπος να προστατεύονται ζωές. Δυστυχώς οι περισσότεροι θα το καταλάβουν όταν χάσουν τη μαμά τους στα 60 από τον ιό και την ξαναδούν σε νεκρόσακο επειδή θα απαγορεύεται και το επισκεπτήριο στα νοσοκομεία. Ο λόγος που επιβιώνει ο άνθρωπος είναι επειδή μπορεί να προσαρμόζεται και να συνεχίζει να κάνει αυτό που κάνει, με τις απαιτήσεις που έχει κάθε εποχή. Η άρνηση και η αδιαλλαξία τιμωρούνται από την Εξέλιξη, απλά το κακό είναι οτι, στατιστικά, την πληρώνουν και μερικοί ακόμα τριγύρω. Το να μάθει ένα παιδί να είναι απροσάρμοστο (αυτή είναι η λέξη) από τεσσάρων ετών, δε βλέπω με κανένα τρόπο πως ακριβώς θα τον βοηθήσει να κοινωνικοποιηθεί σε μία κοινωνία ανθρώπων. Ίσως του αναπτύξει άλλα skills....αλλά με την κοινωνικοποίηση καμία σχέση δεν έχει, ας μην κοροιδευόμαστε...

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 20 λεπτά , Sentir...natureza είπε:

Γιατί έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι θα τον αναγκάσω να κάνει κάτι που δεν θέλει με επιβολή και χωρίς άλλη επιλογή; Όπως είπα, αν τελικά φτάσω μέχρι εκεί θα γίνει με πολύ προσοχή και συζήτηση μαζί του ώστε να βολιδοσκοπησω αν όντως αξίζει να το κάνει. 

Βρε συ τι αν θα τον αναγκάσεις.  Το 4χρονο? ??θα του δωσεις την επιλογή για το αν θα πει ψέματα?  Τι είναι το σχολείο?  Ρούχο, παπούτσι ή παιχνίδι που μπορεί να έχει λόγο επιλογής?? Τι να πω. .!!

TmO0p3.png Ο τρόπος που μιλάμε στα παιδιά μας, γίνεται η εσωτερική τους φωνή.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Sentir...natureza said:

Αλλά σαφώς αν διαφωνεί σε κάτι μαζί του θα ήθελα να το λέει και να υποστηρίζει την άποψη του. Δεν είναι ο δάσκαλος η αυθεντία ούτε η απόλυτη εξουσια που πρέπει να υπακούμε σε όλα. 

Υποθέτω ότι εννοείς σε πολύ μεγαλύτερη ηλικία. Δεν γίνεται προφανώς τα 5χρονα να "υποστηρίζουν την άποψη τους" και να έρχονται σε αντιπαράθεση με τους δασκάλους τους. Εκτός αν πρόκειται για περιστατικά βίας. κακοποίησης κτλ, οπότε φυσικά και θα πρέπει να αντιδράσουν. 

 

33 minutes ago, Sentir...natureza said:

θα μου πει κι αυτός πως το σκέφτεται και τελικά θα αποφασίσει ο ίδιος. 

Θα αποφασίσει το 4-5 χρονών εάν θα συνεχίσει να πηγαίνει σχολείο με τις υπάρχουσες συνθήκες.. για τις οποίες αν δεν ήσουν εσύ, δεν θα είχε καν προβληματιστεί.

 

34 minutes ago, Sentir...natureza said:

Πιστεύω πως οταν ένας άνθρωπος έχει ηθικές αρχές και κριτική σκέψη λίγη σημασία έχει η ύπαρξη του νόμου. 

Αυτό , ευτυχώς δεν ισχύει. Αυτά που λες.είναι υποκειμενικά. Εσύ θεωρείς ότι διαθέτεις κριτική σκέψη, εγώ στη προκειμένη, θεωρώ πως όχι. Προφανώς δεν γίνεται σε μια πολιτισμένη κοινωνία να πράττει ο καθένας κατά το δοκούν. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, μαγιοπουλας said:

Δεν νομιζω.πολυ μακρια.Εμεις εδω.

 

Δεν ισχύει. Έγινε σχετική επίσημη ανακοίνωση από τη ΕΕ

Just now, ΑΡΓΚ said:

Πάντως η αλήθεια είναι ότι όταν φτάσαμε πια στο σημείο όπου απαγορεύεται τα παιδιά να παίξουν μπάλα με 3 φίλους τους ή να κολυμπήσουν σε ανοιχτή πισίνα, αλλά επιτρέπεται να πάνε βόλτα στα μεγάλα εμπορικά κέντρα και να περάσουν την Κυριακή από την εκκλησία να κοινωνήσουν, είναι λίγο δύσκολο να πούμε στα παιδιά μας να ακολουθούν τους κανόνες για οτιδήποτε.

Αυτό.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, maripoz said:

Δεν ισχύει. Έγινε σχετική επίσημη ανακοίνωση από τη ΕΕ

 

Η πραγματικότητα όμως είναι οτι έναν άνθρωπο σε μεταβατικό στάδιο για ΜΕΘ δε μπορείς απλά να τον βάλεις σε μία πτήση της Aegean για Γερμανία.....όσον αφορά τις διασυνοριακές μεταφορές από Βέλγιο και την Alsace στη Γαλλία, προς τη Γερμανία, μιλάμε για περιοχές που είναι 1-2 ώρες απόσταση οδικώς και καλύπτονται με ασθενοφόρο.

 

Η αεροδιακομιδή τέτοιων ασθενών και μάλιστα στην κλίμακα που θα απαιτηθεί, απλώς δε γίνεται στην πράξη, όσον αφορά την Ελλάδα.....θα πάρουν 10-15 άτομα ίσως στην αρχή και για τους υπόλοιπους οι γιατροί θα επιλέγουν ποιος θα μπει και ποιος όχι....

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater said:

 

Εγώ δεν καταλαβαίνω πάντως σε τι ακριβώς θα τον βοηθήσει μακροπρόθεσμα αυτή η προστατευτικότητα από την πραγματικότητα γύρω του...καλώς ή κακώς αυτή είναι η κανονικότητα γύρω του και ο ρόλος του γονιού είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης για να ζήσει σε αυτήν....δεν είναι το να τον κλείσεις στο  ελεγχόμενο οικογενειακό πλαίσιο όσο περισσότερο μπορείς, προκειμένου να μη χρειαστεί να αλληλεπιδράσει με αυτό που συμβαίνει γύρω του...

 

Σε δύο χρόνια που θα πάει δημοτικό και, κατά μία μεγάλη πιθανότητα, ακόμη θα πρέπει να φοριέται η μάσκα τουλάχιστον σε περιόδους έξαρσης μέσα στη χρονιά, τι προτίθεσαι να κάνεις; Πως τότε θα προσαρμοστεί ξαφνικά σε κάτι που οι υπόλοιποι στην τάξη θα θεωρούν αυτονόητο; Ή σκοπεύεις και τότε να εκμεταλλευτείς το maximum απουσιών που μπορούν να γίνουν;

 

Δε νομίζω οτι είναι πολλοί που διαφωνούν οτι η δουλειά του νηπιαγωγείου γίνεται δυσκολότερη με τις συνθήκες αυτές....το να λέμε ή να υπονοούμε, όμως, ότι έχει αρνητική επίδραση στην κοινωνικοποίηση (όταν η εναλλακτική είναι 10 ώρες με τη μαμά), μου θυμίζει τις φήμες για...μειωμένη περιεκτικότητα οξυγόνου στον εγκέφαλο των παιδιών, λόγω της μάσκας. Η πραγματικότητα δεν είναι ιδανική, αλλά νομίζω πως εδώ φέρνουμε την καταστροφή χωρίς λόγο. Το μέτρο της μάσκας στα 4χρονα είναι αδικαιολόγητο, αλλά μου φαίνεται υπερβολικό να χρησιμοποιείται ως λόγος (ή πρόφαση) προκειμένου ένα παιδί να μην πάει σχολείο, έστω 3-4 ώρες τη μέρα.

 

Επίσης καλό είναι μέσα απ'ολη αυτή την ιστορία να μην περάσει στο παιδί (και το κάθε παιδί) ότι πρέπει να επιλέξει μεταξύ ζωής και ασφάλειας...η μάσκα δεν είναι φίμωτρο, είναι τρόπος να προστατεύονται ζωές. Δυστυχώς οι περισσότεροι θα το καταλάβουν όταν χάσουν τη μαμά τους στα 60 από τον ιό και την ξαναδούν σε νεκρόσακο επειδή θα απαγορεύεται και το επισκεπτήριο στα νοσοκομεία. Ο λόγος που επιβιώνει ο άνθρωπος είναι επειδή μπορεί να προσαρμόζεται και να συνεχίζει να κάνει αυτό που κάνει, με τις απαιτήσεις που έχει κάθε εποχή. Η άρνηση και η αδιαλλαξία τιμωρούνται από την Εξέλιξη, απλά το κακό είναι οτι, στατιστικά, την πληρώνουν και μερικοί ακόμα τριγύρω. Το να μάθει ένα παιδί να είναι απροσάρμοστο (αυτή είναι η λέξη) από τεσσάρων ετών, δε βλέπω με κανένα τρόπο πως ακριβώς θα τον βοηθήσει να κοινωνικοποιηθεί σε μία κοινωνία ανθρώπων. Ίσως του αναπτύξει άλλα skills....αλλά με την κοινωνικοποίηση καμία σχέση δεν έχει, ας μην κοροιδευόμαστε...

Φυσικά έχει αρνητική επίδραση στην κοινωνικοποιηση των παιδιών το μέτρο, πώς γίνεται να μην το βλέπεις αυτό?

Επισης, τι σχέση έχει με το θέμα έχει αυτό που λες με την 60χρονη μαμά? Δλδ σε όλες τις άλλες χώρες που τα τετραχρονα δεν φοράνε μάσκα, συμπεριλαμβανομενης και της δικής σου, οι άνθρωποι είναι ανευθυνοι? Επίσης αυτό με την προσασμοστικοτητα του παιδιού είναι αστείο, είμαστε η μόνη χώρα που έναντι των οδηγιών επιβαλουμε μάσκες στα προνηπια και νήπια, δηλαδή όλα τα άλλα παιδάκια σε όλες τις άλλες χώρες θα είναι λιγότερο ευπροσασμοστα? Και αν το δικό μας δεν προσαρμοστεί σε ένα παράλογο μέτρο θα είναι α προσαρμοστεί συλληβδην? Επίσης πώς αυτό συναδει με την επί της αρχής διαφωνία σου στο μετρο? Σορρυ αν "διαβάζονται" κριτική, δεν είναι αυτή η πρόθεση μου απλως το ποστ σου μου φάνηκε γεμάτο αντίφάσεις. Α και τέλος μέχρι περσι ήταν προαιρετικό το προνηπιο στην Ελλάδα οπότε ένα παιδάκι καθόταν δέκα ώρες σπίτι με τη μαμά του "νομιμως".

Just now, chocolate_eater said:

 

Η πραγματικότητα όμως είναι οτι έναν άνθρωπο σε μεταβατικό στάδιο για ΜΕΘ δε μπορείς απλά να τον βάλεις σε μία πτήση της Aegean για Γερμανία.....όσον αφορά τις διασυνοριακές μεταφορές από Βέλγιο και την Alsace στη Γαλλία, προς τη Γερμανία, μιλάμε για περιοχές που είναι 1-2 ώρες απόσταση οδικώς και καλύπτονται με ασθενοφόρο.

 

Η αεροδιακομιδή τέτοιων ασθενών και μάλιστα στην κλίμακα που θα απαιτηθεί, απλώς δε γίνεται στην πράξη, όσον αφορά την Ελλάδα.....θα πάρουν 10-15 άτομα ίσως στην αρχή και για τους υπόλοιπους οι γιατροί θα επιλέγουν ποιος θα μπει και ποιος όχι....

Ανάλογα, αν αυτός ο άνθρωπος είναι να πετάξει από Έβρο για Αθήνα πχ δεν έχει μεγάλη διαφορά να πάει Γερμανία ή Αυστρία. Η ΕΕ ενέκρινε κονδύλι για αεροδιακομιδες και οδικές μεταφορές σε όλη την Ένωση, προφανώς τι θα ισχύσει στην πράξη δεν το ξέρω επί της αρχής όμως ισχύει για όλα τα κράτη μέλη 

Link to comment
Share on other sites

Just now, maripoz είπε:

Α και τέλος μέχρι πρόπερσι ήταν προαιρετικό το προνηπιο στην Ελλάδα οπότε ένα παιδάκι καθόταν δέκα ώρες σπίτι με τη μαμά του "νομιμως".

Οι νομοθεσιες αλλαζουν!

Πραγματι μεχρι περσυσι δεν ηταν υποχρεωτικα τα προνηπια παντου. Φετος ομως ειναι. 
Πριν λιγα χρονια δεν ηταν ουτε τα νηπια υποχρεωτικα! 
Πριν καποιες δεκαετιες δεν ηταν ουτε το δημοτικο υποχρεωτικο!

 

Τι να κανουμε; Να παμε εκει;

Οι νομοι αλλαζουν και ως πολιτες οφειλουμε να τους σεβομαστε!

Εαν δεν μας αρεσουν για τον οποιοδηποτε λογο, υπαρχουν διαδρομες που μπορουν  να ακολουθηθουν ωστε να αλλαξουν. Σιγουρα σε αυτες δεν ειναι το δεν ακολουθω και κανω αυτο που θελω!

Link to comment
Share on other sites

Just now, maripoz said:

Φυσικά έχει αρνητική επίδραση στην κοινωνικοποιηση των παιδιών το μέτρο, πώς γίνεται να μην το βλέπεις αυτό?

Επισης, τι σχέση έχει με το θέμα έχει αυτό που λες με την 60χρονη μαμά? Δλδ σε όλες τις άλλες χώρες που τα τετραχρονα δεν φοράνε μάσκα, συμπεριλαμβανομενης και της δικής σου, οι άνθρωποι είναι ανευθυνοι? Επίσης αυτό με την προσασμοστικοτητα του παιδιού είναι αστείο, είμαστε η μόνη χώρα που έναντι των οδηγιών επιβαλουμε μάσκες στα προνηπια και νήπια, δηλαδή όλα τα άλλα παιδάκια σε όλες τις άλλες χώρες θα είναι λιγότερο ευπροσασμοστα? Και αν το δικό μας δεν προσαρμοστεί σε ένα παράλογο μέτρο θα είναι α προσαρμοστεί συλληβδην? Επίσης πώς αυτό συναδει με την επί της αρχής διαφωνία σου στο μετρο? Σορρυ αν "διαβάζονται" κριτική, δεν είναι αυτή η πρόθεση μου απλως το ποστ σου μου φάνηκε γεμάτο αντίφάσεις. Α και τέλος μέχρι πρόπερσι ήταν προαιρετικό το προνηπιο στην Ελλάδα οπότε ένα παιδάκι καθόταν δέκα ώρες σπίτι με τη μαμά του "νομιμως".

 

Δεν έχει καμία αρνητική επίδραση, εφ'όσον το κάνουν όλοι. Συγκρίνουμε τα παιδάκια της ίδιας γενιάς, όχι τα παιδάκια του σήμερα με τα παιδάκια 10 χρόνια πριν. Γιατί αν μπούμε στη διαδικασία αυτή, η sentir αν ζούσε το 1967, ουσιαστικά είναι σα να μας λέει οτι θα διέκοπτε το σχολείο επί 7 χρόνια, γιατί ήταν (ομολογουμένως) μηχανισμός της χουντικής προπαγάνδας. Ωστόσω δε νομίζω οτι γίνανε χουντικοί όσοι πήγαν σχολείο την περίοδο εκείνη.....

 

Η προσαρμοστικότητα σχετίζεται, επίσης, με τα παιδάκια που ζουν στο ίδιο περιβάλλον. Τα ελληνάκια που ζουν στην Ελλάδα το 2020, καλώς ή κακώς, θα μάθουν να φοράνε τη μάσκα.  Αν ένα παιδάκι σε 2 χρόνια πάει δημοτικό και δεν το έχει συνηθίσει, καλώς ή κακώς θα έχει θέματα προσαρμοστικότητας. Δεν είναι η άποψή μου αυτό....νομίζω είναι αυτονόητο.

 

Επίσης δε μ'ενδιαφέρει μέχρι πρόπερσι τι ίσχυε....η εκπαίδευση πλέον ξεκινάει στα 4 με βάση το νόμο, το οποίο θεωρώ και πολύ σωστό ως αλλαγή, ειδικά για μια κοινωνία όπως η ελληνική, όπου τα περισσότερα παιδάκια πάσχουν από το σύνδρομο του παιδιού-βασιλιά. Το οτι αυτό παρατεινόταν συστηματικά μέχρι τα 6 είναι κάτι που μπορείς να δεις εμφανέστατα αν συγκρίνεις τα ελληνάκια, το καλοκαίρι στην παραλία, με παιδιά ξένων οικογενειών. Έχω ζήσει σε τρεις χώρες μέχρι τώρα και η διαφορά είναι χαώδης. Ως εκ τούτου το να μου λέει κάποιος οτι το παιδί θα χάσει με τη μάσκα, αλλά δε θα χάσει με το να μην πηγαίνει σχολείο, στην καλύτερη περίπτωση είναι αφελές, στη χειρότερη απλώς πρόκειται για γονείς που πασχίζουν να καθυστερήσουν την απώλεια ελέγχου που, αναπόφευκτα, επέρχεται από τα επόμενα στάδια της κοινωνικοποίησης και όσο το παιδί μεγαλώνει.

 

Θα προτιμούσα να μην πάει με τη μάσκα στο σχολείο.....αλλά πρωτίστως θα προτιμούσα να πάει σχολείο, no matter what. Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις την αντίφαση σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Just now, emmaki said:

Οι νομοθεσιες αλλαζουν!

Πραγματι μεχρι περσυσι δεν ηταν υποχρεωτικα τα προνηπια παντου. Φετος ομως ειναι. 
Πριν λιγα χρονια δεν ηταν ουτε τα νηπια υποχρεωτικα! 
Πριν καποιες δεκαετιες δεν ηταν ουτε το δημοτικο υποχρεωτικο!

 

Τι να κανουμε; Να παμε εκει;

Οι νομοι αλλαζουν και ως πολιτες οφειλουμε να τους σεβομαστε!

Εαν δεν μας αρεσουν για τον οποιοδηποτε λογο, υπαρχουν διαδρομες που μπορουν  να ακολουθηθουν ωστε να αλλαξουν. Σιγουρα σε αυτες δεν ειναι το δεν ακολουθω και κανω αυτο που θελω!

Η ένσταση μου έγκειται στο ότι σε κάποιους φαίνεται εξωπραγματικο κάτι που μέχρι πολύ πρόσφατο ήταν απλώς νόμιμο. 

Just now, chocolate_eater said:

 

Δεν έχει καμία αρνητική επίδραση, εφ'όσον το κάνουν όλοι. Συγκρίνουμε τα παιδάκια της ίδιας γενιάς, όχι τα παιδάκια του σήμερα με τα παιδάκια 10 χρόνια πριν. Γιατί αν μπούμε στη διαδικασία αυτή, η sentir αν ζούσε το 1967, ουσιαστικά είναι σα να μας λέει οτι θα διέκοπτε το σχολείο επί 7 χρόνια, γιατί ήταν (ομολογουμένως) μηχανισμός της χουντικής προπαγάνδας.

 

Η προσαρμοστικότητα σχετίζεται, επίσης, με τα παιδάκια που ζουν στο ίδιο περιβάλλον. Τα ελληνάκια που ζουν στην Ελλάδα το 2020, καλώς ή κακώς, θα μάθουν να φοράνε τη μάσκα.  Αν ένα παιδάκι σε 2 χρόνια πάει δημοτικό και δεν το έχει συνηθίσει, καλώς ή κακώς θα έχει θέματα προσαρμοστικότητας. Δεν είναι η άποψή μου αυτό....νομίζω είναι αυτονόητο.

 

Επίσης δε μ'ενδιαφέρει μέχρι πρόπερσι τι ίσχυε....η εκπαίδευση πλέον ξεκινάει στα 4 με βάση το νόμο, το οποίο θεωρώ και πολύ σωστό ως αλλαγή, ειδικά για μια κοινωνία όπως η ελληνική, όπου τα περισσότερα παιδάκια πάσχουν από το σύνδρομο του παιδιού-βασιλιά. Το οτι αυτό παρατεινόταν συστηματικά μέχρι τα 6 είναι κάτι που μπορείς να δεις εμφανέστατα αν συγκρίνεις τα ελληνάκια, το καλοκαίρι στην παραλία, με παιδιά ξένων οικογενειών. Έχω ζήσει σε τρεις χώρες μέχρι τώρα και η διαφορά είναι χαώδης. Ως εκ τούτου το να μου λέει κάποιος οτι το παιδί θα χάσει με τη μάσκα, αλλά δε θα χάσει με το να μην πηγαίνει σχολείο, στην καλύτερη περίπτωση είναι αφελές, στη χειρότερη απλώς πρόκειται για γονείς που πασχίζουν να καθυστερήσουν την απώλεια ελέγχου που, αναπόφευκτα, επέρχεται από τα επόμενα στάδια της κοινωνικοποίησης και όσο το παιδί μεγαλώνει.

 

Θα προτιμούσα να μην πάει με τη μάσκα στο σχολείο.....αλλά πρωτίστως θα προτιμούσα να πάει σχολείο, no matter what. Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις την αντίφαση σε αυτό.

Δηλαδή αν ο κορονοιος συνέβαινε πέρσι θα είχες ή δεν θα είχες ένσταση με την επιλογή μιας οικογένειας να μην στείλει το παιδί του στο σχολείο? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, maripoz said:

Η ένσταση μου έγκειται στο ότι σε κάποιους φαίνεται εξωπραγματικο κάτι που μέχρι πολύ πρόσφατο ήταν απλώς νόμιμο. 

 

Το οτι ήταν νόμιμο δε σημαίνει οτι συμφωνούσαμε....άλλωστε πάρα πολλοί γονείς εδώ και τουλάχιστον 20-30 χρόνια κάνουν προσχολική εκπαίδευση. Κατά τη γνώμη μου, η πραγματικότητα και η εμπειρία ανέδειξε τα θετικά της προσχολικής εκπαίδευσης και ο νόμος απλώς θεσμοθέτησε κάτι που γινόταν ήδη.

 

Η μάσκα δεν είναι λόγος να γίνουν βήματα προς τα πίσω. Αν κάποιος διαφωνεί με την προσχολική εκπαίδευση ή με τη σχολική εκπαίδευση εν γένει, ας το πει ξεκάθαρα...δε νομίζω οτι ειναι η μάσκα το πρόβλημα....

 

Just now, maripoz said:

Η ένσταση μου έγκειται στο ότι σε κάποιους φαίνεται εξωπραγματικο κάτι που μέχρι πολύ πρόσφατο ήταν απλώς νόμιμο. 

Δηλαδή αν ο κορονοιος συνέβαινε πέρσι θα είχες ή δεν θα είχες ένσταση με την επιλογή μιας οικογένειας να μην στείλει το παιδί του στο σχολείο? 

 

Θα είχα. Απλώς φέτος θα έχει και ο Εισαγγελέας.

Link to comment
Share on other sites

Just now, chocolate_eater said:

 

Το οτι ήταν νόμιμο δε σημαίνει οτι συμφωνούσαμε....άλλωστε πάρα πολλοί γονείς εδώ και τουλάχιστον 20-30 χρόνια κάνουν προσχολική εκπαίδευση. Κατά τη γνώμη μου, η πραγματικότητα και η εμπειρία ανέδειξε τα θετικά της προσχολικής εκπαίδευσης και ο νόμος απλώς θεσμοθέτησε κάτι που γινόταν ήδη.

 

Η μάσκα δεν είναι λόγος να γίνουν βήματα προς τα πίσω. Αν κάποιος διαφωνεί με την προσχολική εκπαίδευση ή με τη σχολική εκπαίδευση εν γένει, ας το πει ξεκάθαρα...δε νομίζω οτι ειναι η μάσκα το πρόβλημα....

 

 

Θα είχα.

Εγώ προσωπικά δεν διαφωνώ καθόλου είμαι πολύ υπέρ της προσχολικής εκπαιδευσης, θέλω μέσα από αυτή την συζήτηση να αναδείξω το γεγονός ότι ακόμα και να είχες ένσταση πέρσι δεν θα ειχε κανένα νόημα η ένσταση σου εφόσον θα ήταν μια συννομη επιλογή να μην στείλει κάποιος το παιδί του προνηπιο. Πρόθεση μου είναι να δείξω πως κάποιοι μιλάνε με αυστηροτητα και ασκουνε κριτική για κάτι που μέχρι πέρσι ήταν απλά δικαίωμα - ψυχραιμία βρε παιδιά 

Link to comment
Share on other sites

Just now, maripoz είπε:

Εγώ προσωπικά δεν διαφωνώ καθόλου είμαι πολύ υπέρ της προσχολικής εκπαιδευσης, θέλω μέσα από αυτή την συζήτηση να αναδείξω το γεγονός ότι ακόμα και να είχες ένσταση πέρσι δεν θα ειχε κανένα νόημα η ένσταση σου εφόσον θα ήταν μια συννομη επιλογή να μην στείλει κάποιος το παιδί του προνηπιο. Πρόθεση μου είναι να δείξω πως κάποιοι μιλάνε με αυστηροτητα και ασκουνε κριτική για κάτι που μέχρι πέρσι ήταν απλά δικαίωμα - ψυχραιμία βρε παιδιά 

Πλεον, ομως, δεν ειναι απλα δικαιωμα! Πλεον ειναι και υποχρεωση!

Link to comment
Share on other sites

Just now, maripoz said:

Εγώ προσωπικά δεν διαφωνώ καθόλου είμαι πολύ υπέρ της προσχολικής εκπαιδευσης, θέλω μέσα από αυτή την συζήτηση να αναδείξω το γεγονός ότι ακόμα και να είχες ένσταση πέρσι δεν θα ειχε κανένα νόημα η ένσταση σου εφόσον θα ήταν μια συννομη επιλογή να μην στείλει κάποιος το παιδί του προνηπιο. Πρόθεση μου είναι να δείξω πως κάποιοι μιλάνε με αυστηροτητα και ασκουνε κριτική για κάτι που μέχρι πέρσι ήταν απλά δικαίωμα - ψυχραιμία βρε παιδιά 

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει αυτό που λες. Δεν εξετάζω αν το παιδί πηγαίνει προνήπιο, νήπιο, δημοτικό ή γυμνάσιο. Σε καμία τάξη δεν νοείται είτε να παίζεις θέατρο κάνοντας και το παιδί σου συνένοχο , είτε να αποφασίσεις εσύ για δικούς σου λόγους, στην προκειμένη γιατί είσαι πιο ψαγμένη και βλέπεις αυτό που δεν βλέπουν τα υπόλοιπα πρόβατα που υπακούν στους νόμους, να μην στείλεις σχολείο το παιδί σου. Αυτό σχολιάζουμε. Και όχι αν για τους χψ σοβαρούς λόγους, πρέεπι να απουσιάσει ένα παιδί από το σχολείο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, maripoz said:

Εγώ προσωπικά δεν διαφωνώ καθόλου είμαι πολύ υπέρ της προσχολικής εκπαιδευσης, θέλω μέσα από αυτή την συζήτηση να αναδείξω το γεγονός ότι ακόμα και να είχες ένσταση πέρσι δεν θα ειχε κανένα νόημα η ένσταση σου εφόσον θα ήταν μια συννομη επιλογή να μην στείλει κάποιος το παιδί του προνηπιο. Πρόθεση μου είναι να δείξω πως κάποιοι μιλάνε με αυστηροτητα και ασκουνε κριτική για κάτι που μέχρι πέρσι ήταν απλά δικαίωμα - ψυχραιμία βρε παιδιά 

 

Εγώ δε συμφωνώ να απομακρύνεται ένα παιδί από την εκπαίδευση για τον οποιονδήποτε λόγο. Ούτε πέρσι θα συμφωνούσα....σου απάντησα ήδη.

 

Τι σημαίνει δεν θα είχε κανένα νόημα η ένστασή μου; Θα είχε, γιατί εκφράζω γνώμη και κάνω κριτική. Ακριβώς όπως κάνω και τώρα.....Γράφω διότι θεωρώ λάθος την προσέγγιση, από θέση αρχής, όχι γιατί θέλω να επιβάλλω το νόμο....ούτε μπορώ, ούτε είναι η δουλειά μου αυτή, παρ'ολο που το θεωρώ επίσης σημαντική διάσταση.

 

Το να φεύγει ένα παιδί από το σχολείο που, αργά ή γρήγορα, ούτως ή άλλως, θα επιστρέψει, δεν βγάζει κανένα νόημα, ανεξαρτήτως του με ποιες αιτιάσεις προσπαθούμε να το ντύσουμε.

 

Δηλαδή στα 6 είναι, ή όχι, δικαίωμα του γονιού να μην το πάει; Τότε είναι λιγότερο βλαβερή η μάσκα; Τότε τα ωφέλη της εκπαίδευσης είναι περισσότερα από τα μη ωφέλη;

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...