Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Αντί για προνήπιο νηπιαγωγείο δύο φορές


Recommended Posts

Καλησπέρα σας, ο γιος μου πηγαίνει σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό/νηπιαγωγείο και τη χρονιά που μας πέρασε τελείωσε το προ-προνήπιο. Προς μεγάλη μας έκπληξη όμως φέτος το σχολείο τον έβαλε στο τμήμα του νηπιαγωγείου αντί για προνηπιο. Όταν ρώτησα την υπεύθυνη μου είπε ότι υπήρχαν κενές θέσεις και τα παιδιά επιλέχθηκαν με βάση την ηλικία και τις ικανότητες τους. Με άλλα λόγια το παιδί θα πάει δύο χρονιές νηπιαγωγειο. Θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχουν άλλοι γονείς με αντίστοιχη εμπειρία και ποια είναι η γνώμη τους,  καθώς και τη γνώμη ατόμων που ίσως εργάζονται στον εκπαιδευτικό τομέα. Φοβάμαι μήπως δημιουργηθούν κενά στην εξέλιξη του παιδιού και μήπως αποθαρρυνθει αν τα άλλα παιδιά στο τμήμα του είναι πιο προχωρημένα. Συν το ότι θα χάσει ξαφνικά τους φίλους του. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. χχ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Στα δημόσια έτσι είναι: πρώτη και δεύτερη νηπιακή ηλικία, στο ίδιο τμήμα. Αυτό είναι θεωρητικά το επιθυμητό και υποτίθεται ότι κάποτε θα γίνει και υποχρεωτικά, αλλά δεν υπάρχουν αρκετες τάξεις

Link to comment
Share on other sites

On 8 Σεπτεμβρίου 2017 at 10:26 ΜΜ, am615 είπε:

Καλησπέρα σας, ο γιος μου πηγαίνει σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό/νηπιαγωγείο και τη χρονιά που μας πέρασε τελείωσε το προ-προνήπιο. Προς μεγάλη μας έκπληξη όμως φέτος το σχολείο τον έβαλε στο τμήμα του νηπιαγωγείου αντί για προνηπιο. Όταν ρώτησα την υπεύθυνη μου είπε ότι υπήρχαν κενές θέσεις και τα παιδιά επιλέχθηκαν με βάση την ηλικία και τις ικανότητες τους. Με άλλα λόγια το παιδί θα πάει δύο χρονιές νηπιαγωγειο. Θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχουν άλλοι γονείς με αντίστοιχη εμπειρία και ποια είναι η γνώμη τους,  καθώς και τη γνώμη ατόμων που ίσως εργάζονται στον εκπαιδευτικό τομέα. Φοβάμαι μήπως δημιουργηθούν κενά στην εξέλιξη του παιδιού και μήπως αποθαρρυνθει αν τα άλλα παιδιά στο τμήμα του είναι πιο προχωρημένα. Συν το ότι θα χάσει ξαφνικά τους φίλους του. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. χχ

 

Ως νηπιαγωγός θα σου πω οτι αυτο το mix ειναι το καλύτερο για το παιδί, τα μικρότερα προχωράνε πιο γρήγορα όταν βρίσκονται με μεγαλύτερα παιδια και τα μεγαλύτερα γίνονται πιο υπεύθυνα άτομα. Σε πολυ χονδρικές γραμμές αυτή ειναι η παιδαγωγική λογική την οποία την βλέπουμε καθημερινά στην πράξη. Απο την άλλη πλευρά τα προνήπια απογοητεύονται αρκετά τον Ιούνιο που συνειδητοποιούν οτι δεν θα πάνε Α Δημοτικού. Γι αυτο καλο ειναι δασκαλα κατα την διάρκεια της χρονιάς να κανει αναφορά σε αυτο και να ανατρεχει με τα παιδια στο τρένο γενεθλίων οπως και να αναθέτει εργασίες πιο εύκολες στους μικροτετερους τονίζοντας το αυτο.

Το θεμα των φίλων επίσης δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί.

 Οπως το περιέγραψες κατάλαβα οτι η διευθύντρια σκέφτεται να αφήσει δυο τμήματα των 3χρονων και των 5χρονων. Επομενως θα έπρεπε να επιλέξει με ποια ομάδα θα ταιριάξει καλύτερα ο δικός σας. Δείτε το ως θετική έκβαση, αν μένατε με τα 3χρονα να ανησυχούσατε. 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Με καθυσηχάσατε και με βοηθήσατε να το δω πιο θετικά. Ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι με το σχολείο και πραγματικά στενοχωριόμουν στην ιδέα ότι μπορεί να χρειαστεί να τον αλλάξω. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Καλησπέρα! Επαναφέρω το θέμα, ελπίζω στο σωστό νήμα. Το ερώτημά μου είναι: Προνήπιο σε δημόσιο νηπιαγωγείο ή σε δημόσιο παιδικό σταθμό; Έχω ένα αγοράκι 4 ετών που φέτος πήγε για πρώτη φορά στα μικρά προνήπια του παιδικού σταθμού της γειτονιάς μας. Μείναμε ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές, μπήκε σε μια σειρά, ειδικά στο θέμα του φαγητού. Φέτος όμως έκανα αίτηση και στο δημόσιο προνήπιο και στον δημόσιο παιδικό σταθμό. Το πρόβλημα είναι ότι ο μικρός έχει σημαντικές ελλείψεις στο κινητικό κομμάτι (αδρή και λεπτή κινητικότητα), αναπτυξιακή ανωριμότητα, π.χ. δεν μπορεί να ζωγραφίσει ανθρώπινη φιγούρα, δεν συνεργάζεται και κάνει εργοθεραπεία (δυστυχώς χωρίς σημαντική πρόοδο, γι' αυτό και θα αλλάξουμε κέντρο). Στο γνωστικό κομμάτι είναι καλός, μου έχουν πει, πάνω από την ηλικία του. Άλλοι μου λένε να τον πάω στο προνήπιο του νηπιαγωγείου, άλλοι στο προνήπιο του παιδικού. Έχω μιλήσει με νηπιαγωγούς που είναι κάθετες: οι βρεφονηπιοκόμοι είναι μόνο για φύλαξη και για να αλλάζουν πάνες, είπε μία νηπιαγωγός! Από την άλλη, η συννυφάδα μου που είναι βρεφονηπιοκόμος, πήρε μαζί της τον γιο της στο προνήπιο του παιδικού και μετά τον έστειλε κανονικά σε νηπιαγωγείο. Στο κέντρο θεραπειών που πηγαίναμε, η εργοθεραπεύτρια τόνισε να πάει το παιδί στο νηπιαγωγέιο για να είναι με μεγαλύτερα παιδιά και να μην μείνει πίσω. Δεν ξέρω τι να κάνω. Καμία ιδέα; 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

δ ξερω τι θα εκανα στη θεση σου,λογω οτι το παιδι οπως λες κανει εργοθεραπειες,κ αφου εχει ηδη μαθει ενα σχολειο κ ισως εχει φιλους

για την κορη μου που θα κλεισει τα 4 κ θα παει πρωτη φορα φετος σχολειο επελεξα να παει στο νηπιαγωγειο.προτιμησα να παει δυο χρονια στο ιδιο σχολειο,κ να ειναι με μεγαλυτερα παιδακια

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 4 λεπτά , vicky86 είπε:

δ ξερω τι θα εκανα στη θεση σου,λογω οτι το παιδι οπως λες κανει εργοθεραπειες,κ αφου εχει ηδη μαθει ενα σχολειο κ ισως εχει φιλους

για την κορη μου που θα κλεισει τα 4 κ θα παει πρωτη φορα φετος σχολειο επελεξα να παει στο νηπιαγωγειο.προτιμησα να παει δυο χρονια στο ιδιο σχολειο,κ να ειναι με μεγαλυτερα παιδακια

Vicky, ούτε κι εγώ ξέρω, είμαι σε σύγχυση, αν και εκπαιδευτικός. Εδώ εμπλέκονται θέματα τα οποία δεν γνωρίζω και καλούμαι να πάρω μια απόφαση στην τύχη φοβάμαι. Σαφώς κι εγώ στην θέση σου θα έστελνα το παιδί στο νηπιαγωγείο. Είναι κρίμα. όμως γιατί γνωστικά ο μικρός είναι πολύ καλός, νομίζω. Λέει όλη την αλφαβήτα και πολλές λέξεις που αρχίζουν το κάθε γράμμα, μετράμε μέχρι το 100 με λίγη βοήθεια, γνωρίζει παίκτες του Μουντιάλ... το πρόβλημά του είναι στην πράξη.... του λείπουν δηλαδή δεξιότητες κινητικές...

Link to comment
Share on other sites

το οτι δ σχεδιαζει φιγουρες για μενα δ ειναι τοσο αποτρεπτικο για τα νηπια.εξαρταται κ τι εννοεις γτ κ η δικια μου μια μπαλα κανει για κεφαλι μια καθετη γραμμη για σωμα κ γραμμες για χερια ποδια

τι εννοεις δ συνεργαζεται;

αν ομως η εργοθεραπευτρια προτεινει νηπια αυτο θα εκανα

εχει παει κ ηδη μια χρονια σχολειο,οποτε εχεις δει αν εγκλιματιστηκε ευκολα κ αν μπορεσε να ανταπεξελθει,οκ δ πρεπει στο τελος να εχουν βγαλει καποια υλη,ουτε στα νηπια,αλλα αν εχει μαθει πραγματα,αν συνεργαζοταν με τη δασκαλα του.στο σχολειο του τι σου λενε;

Επεξεργάστηκαν by vicky86
Link to comment
Share on other sites

Έχοντας την εμπειρία και από παιδικό σταθμό και από νηπιαγωγείο (ως μαμά ), θα σου πρότεινα κι εγώ το δημόσιο Νηπιαγωγείο.

Όλα είναι σχετικά βέβαια και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την παιδαγωγό που θα είχε είτε στη μία είτε στην άλλη δομή, αλλά σε γενικές γραμμές τα οφέλη του νηπιαγωγείου είναι αυτά που χρειάζεται το παιδάκι σου και πιθανόν θα αξιοποιήσει για να ξεπεράσει τις δυσκολίες του.

Και οφελη εννοώ:

1) Τις σπουδές αλλά και την εμπειρία της νηπιαγωγού -χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω κανένα πτυχίο, οι νηπιαγωγοί δουλεύουν πιο ολοκληρωμένα και στο γνωστικό αντικέιμενο αλλά και στην προσωπικότητα των παιδιών. Η εμπειρία τους επίσης είναι πιο μεγάλη και εκτείνεται σε πολλές περιπτώσεις παιδιών και καταστάσεων. (πχ διδάσκουν σε παιδάκια Ρομά που θέλουν ιδιαίτερη μεταχείρηση, σε παιδάκια που δεν γνωρίζουν τη γλώσσα, όλα αυτά δεν τα έχουν οι παιδικοί σταθμοί συνήθως).

2) Η επαφή με τα μεγαλύτερα παιδιά θα δώσει στο παιδί κίνητρο και για αναπτύξει δεξιότητες (πχ τα νήπια κόβουν στην αρχή μόνα και τα προνήπια κοιτούν. Σιγά σιγά ενθαρρύνουν και τα προνήπια να πιάσουν το ψαλίδι)

3) Στο νηπιαγωγείο η δασκάλα θα παρακολουθεί ούτως ή άλλως την πρόοδο του παιδιού σε συγκεκριμένα και καθορισμένα σημεία (πχ γραφή του ονόματος, απεικόνιση του εαυτού του κλπ) και θα σε ενημερώνει, θα σου δείχνει το φάκελό του όποτε και όταν εσύ το ζητάς.

Αυτά σε γενικές γραμμές αποκόμισα εγώ από το Νήπιο την προηγούμενη σχολική χρονιά. Ελπιζω να είστε και τυχεροί στο θέμα της Νηπιαγωγού και φυσικά να συζητήσετε μαζί της εξαρχής ότι σας απασχολεί

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, popi76 είπε:

Καλησπέρα! Επαναφέρω το θέμα, ελπίζω στο σωστό νήμα. Το ερώτημά μου είναι: Προνήπιο σε δημόσιο νηπιαγωγείο ή σε δημόσιο παιδικό σταθμό; Έχω ένα αγοράκι 4 ετών που φέτος πήγε για πρώτη φορά στα μικρά προνήπια του παιδικού σταθμού της γειτονιάς μας. Μείναμε ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές, μπήκε σε μια σειρά, ειδικά στο θέμα του φαγητού. Φέτος όμως έκανα αίτηση και στο δημόσιο προνήπιο και στον δημόσιο παιδικό σταθμό. Το πρόβλημα είναι ότι ο μικρός έχει σημαντικές ελλείψεις στο κινητικό κομμάτι (αδρή και λεπτή κινητικότητα), αναπτυξιακή ανωριμότητα, π.χ. δεν μπορεί να ζωγραφίσει ανθρώπινη φιγούρα, δεν συνεργάζεται και κάνει εργοθεραπεία (δυστυχώς χωρίς σημαντική πρόοδο, γι' αυτό και θα αλλάξουμε κέντρο). Στο γνωστικό κομμάτι είναι καλός, μου έχουν πει, πάνω από την ηλικία του. Άλλοι μου λένε να τον πάω στο προνήπιο του νηπιαγωγείου, άλλοι στο προνήπιο του παιδικού. Έχω μιλήσει με νηπιαγωγούς που είναι κάθετες: οι βρεφονηπιοκόμοι είναι μόνο για φύλαξη και για να αλλάζουν πάνες, είπε μία νηπιαγωγός! Από την άλλη, η συννυφάδα μου που είναι βρεφονηπιοκόμος, πήρε μαζί της τον γιο της στο προνήπιο του παιδικού και μετά τον έστειλε κανονικά σε νηπιαγωγείο. Στο κέντρο θεραπειών που πηγαίναμε, η εργοθεραπεύτρια τόνισε να πάει το παιδί στο νηπιαγωγέιο για να είναι με μεγαλύτερα παιδιά και να μην μείνει πίσω. Δεν ξέρω τι να κάνω. Καμία ιδέα; 

Προσωπικα μαλλον θα διαλεγα παιδικο σταθμο. Το σχολιο της νηπιαγωγου προς συναδελφους της παιδαγωγους δεν θα το αναλυσω, θα πω μονο οτι μαλλον εχει μεινει πολλες δεκαετιες πισω οταν ακομη οι βρεφονηπιοκομοι δουλευαν στα μαιευτηρια (και οι μαιες ξεγεννουσαν) ή απλα τις βλεπει ανταγωνιστικα και θελει να τις υποτιμησει για να νιωθει σημαντικοτερη. Αυτο που θα σου προτεινω ειναι να ριξεις μια ματια σε αυτον τον συνδεσμο http://www.pasyvn.gr/el/enimerwsi-nea-anakoinoseis/635-oi-kindynoi-tis-kathierosis-tis-ypoxreotikis-foitisis-ton-paidion-ilikias-tessaron-xronon.html , στον οποιο αναλυονται κυριως τα μειονεκτηματα της καθιερωσης της υποχρεωτικης φοιτησης των 4χρονων στα νηπιαγωγεια, αλλα και τα πλεονεκτηματα (τις διαφορες γενικοτερα) της φοιτησης σε παιδικο σταθμο. Ισως σε βοηθησει να παρεις μια πιο συνειδητοποιημενη αποφαση.

Επεξεργάστηκαν by Sentir...natureza
 
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια, ευχαριστώ όλες για τις απόψεις σας. Με βοηθούν πολύ. Ωστόσο, θα θέσω ένα θέμα ακόμα. Ο σύζυγός δεν θέλει με τίποτα το νηπιαγωγείο. Γιατί; Γιατί όταν πήγε για την εγγραφή διαπίστωσε ότι κτήριο νηπιαγωγείου δεν υπάρχει. Στο συγκεκριμένο κτήριο πήγαινε και ο ίδιος Δημοτικό. Λοιπόν, έχουν κλείσει έναν ενιαίο χώρο του Δημοτικού, που την δεκαετία του 80 ήταν αποθήκη και έβαζαν όργανα γυμναστικής και τον μετέτρεψαν σε νηπιαγωγείο. Σε αυτόν τον ενιαίο και άθλιο χώρο χωρίς παράθυρα!!! (όπως οι αποθήκες, φανταστείτε) τα προνήπια και τα νήπια είναι μαζί. Επιπλέον διαμόρφωσαν και ένα δωματιάκι για γραφείο της διευθύντριας, που δεχόταν τις αιτήσεις. Όπου ρωτήσαμε μας είπαν ότι απόφυγαν αυτό το νηπιαγωγείο με το εξής κόλπο: Δήλωσαν μετακόμιση,  ή δήλωσαν άλλη διεύθυνση (θα θελα να ξέρω πώς γίνεται το κολπάκι) και πήραν μετεγγραφή για το απέναντι πολυτελές νηπιαγωγείο του ίδιου δήμου. Ακόμη δεν έχω η ίδια εικόνα της κατάστασης, αλλά βασίζομαι στον έξαλλο σύζυγο που δεν μπορεί να χωνέψει ότι κλείνουν τα παιδιά σε αυτό το μπουντρούμι. Δεν ξέρω επίσης αν οι τουαλέτες νηπιαγωγείου- δημοτικού είναι κοινές, γιατί εκεί υπάρχουν άλλα θέματα!!!

Link to comment
Share on other sites

On 8/9/2017 at 10:26 ΜΜ, am615 είπε:

Καλησπέρα σας, ο γιος μου πηγαίνει σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό/νηπιαγωγείο και τη χρονιά που μας πέρασε τελείωσε το προ-προνήπιο. Προς μεγάλη μας έκπληξη όμως φέτος το σχολείο τον έβαλε στο τμήμα του νηπιαγωγείου αντί για προνηπιο. Όταν ρώτησα την υπεύθυνη μου είπε ότι υπήρχαν κενές θέσεις και τα παιδιά επιλέχθηκαν με βάση την ηλικία και τις ικανότητες τους. Με άλλα λόγια το παιδί θα πάει δύο χρονιές νηπιαγωγειο. Θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχουν άλλοι γονείς με αντίστοιχη εμπειρία και ποια είναι η γνώμη τους,  καθώς και τη γνώμη ατόμων που ίσως εργάζονται στον εκπαιδευτικό τομέα. Φοβάμαι μήπως δημιουργηθούν κενά στην εξέλιξη του παιδιού και μήπως αποθαρρυνθει αν τα άλλα παιδιά στο τμήμα του είναι πιο προχωρημένα. Συν το ότι θα χάσει ξαφνικά τους φίλους του. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. χχ

Καλημερα, εγώ δεν έχω παιδάκια αλλά προσωπική εμπειρία από το θέμα γιατί εγώ η ίδια έχω κάνει 2 φορές νηπιαγωγείο γιατί δεν με αναλάμβανε το προνηπιο (αν θυμάται καλά η μαμά μου,  λόγω έλλειψης θέσεων;).  Πάντως η εμπειρία μου (όσο θυμάμαι εγώ) ήταν καλή, με βοήθησε ότι έκανα παρέα με μεγαλύτερα παιδιά από εμένα, επίσης οι γονείς μου που σίγουρα θυμούνται περισσότερα μου είπαν ότι το είχα πάρει πολύ θετικά γιατί είχα περισσότερες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο αντί για το προνηπιο. Βέβαια εγώ σε όλα μικρή μπήκα, και στο δημοτικό και στο πανεπιστήμιο, πάντα έκανα παρέα με λίγο μεγαλύτερους (από συνήθεια ίσως λόγω αυτών των εμπειριών ) ,δεν έχω άσχημες εντυπώσεις. Ελπίζω να βοήθησα, από αυτή τη διαφορετική οπτική γωνία του ίδιου του παιδιού. :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, popi76 είπε:

Κορίτσια, ευχαριστώ όλες για τις απόψεις σας. Με βοηθούν πολύ. Ωστόσο, θα θέσω ένα θέμα ακόμα. Ο σύζυγός δεν θέλει με τίποτα το νηπιαγωγείο. Γιατί; Γιατί όταν πήγε για την εγγραφή διαπίστωσε ότι κτήριο νηπιαγωγείου δεν υπάρχει. Στο συγκεκριμένο κτήριο πήγαινε και ο ίδιος Δημοτικό. Λοιπόν, έχουν κλείσει έναν ενιαίο χώρο του Δημοτικού, που την δεκαετία του 80 ήταν αποθήκη και έβαζαν όργανα γυμναστικής και τον μετέτρεψαν σε νηπιαγωγείο. Σε αυτόν τον ενιαίο και άθλιο χώρο χωρίς παράθυρα!!! (όπως οι αποθήκες, φανταστείτε) τα προνήπια και τα νήπια είναι μαζί. Επιπλέον διαμόρφωσαν και ένα δωματιάκι για γραφείο της διευθύντριας, που δεχόταν τις αιτήσεις. Όπου ρωτήσαμε μας είπαν ότι απόφυγαν αυτό το νηπιαγωγείο με το εξής κόλπο: Δήλωσαν μετακόμιση,  ή δήλωσαν άλλη διεύθυνση (θα θελα να ξέρω πώς γίνεται το κολπάκι) και πήραν μετεγγραφή για το απέναντι πολυτελές νηπιαγωγείο του ίδιου δήμου. Ακόμη δεν έχω η ίδια εικόνα της κατάστασης, αλλά βασίζομαι στον έξαλλο σύζυγο που δεν μπορεί να χωνέψει ότι κλείνουν τα παιδιά σε αυτό το μπουντρούμι. Δεν ξέρω επίσης αν οι τουαλέτες νηπιαγωγείου- δημοτικού είναι κοινές, γιατί εκεί υπάρχουν άλλα θέματα!!!

 

Εδώ όμως αναφέρεις ένα άλλο θέμα,  το οποίο θα το αντιμετωπίσεις ούτως ή άλλως του χρόνου. Δλδ ο προβληματισμός σου δεν είναι αν θα πάει προνήπιο σε δημόσιο νηπιαγωγείο γενικότερα αλλά στο συγκεκριμένο δημόσιο νηπιαγωγείο ? Σίγουρα έχετε δίκιο με τον σύζυγό σου, να μην θέλετε το "κακό" κτιριακά νηπιαγωγείο, κ εγώ δεν θα ήθελα,  αν και μπορεί ένα νηπιαγωγείο να στερείται ωραίων χώρων αλλά να έχει μία σούπερ νηπιαγωγό, ή και το αντίθετο. 

Εγώ, ανεξαρτήτως του κτιριακού, θα επέλεγα το προνήπιο του νηπιαγωγείου, πιο πολύ γιατί θεωρώ, κρίνοντας από τα παιδιά μου, ότι είναι καλύτερο ένα παιδί να είναι με μεγαλύτερα παιδιά παρά με μικρότερα. Εάν όμως υπάρχει κάποια "ελπίδα" να μην πάτε στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο του χρόνου, τότε να μην το αλλάξετε το παιδί,  να το αφήσετε εκεί για να μην αναγκαστεί να αλλάξει σχολείο 2 φορές,  κ το "παλεύετε" από του χρόνου, νωρίς όμως για να έχετε "οργανωθεί".

Σου έστειλα και προσωπικό μνμ.  

 

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πρίν, popi76 είπε:

...... Στο κέντρο θεραπειών που πηγαίναμε, η εργοθεραπεύτρια τόνισε να πάει το παιδί στο νηπιαγωγέιο για να είναι με μεγαλύτερα παιδιά και να μην μείνει πίσω. ........

 

τώρα διάβασα καλύτερα το αρχικό σου μνμ, νομίζω ότι σωστά στα λέει η εργοθεραπεύτρια. Σου ξανάστειλα κ άλλο π.μ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

 Το ζήτημα για μένα είναι να συγκροτηθεί αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα προνήπια-νήπια με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας.

Όχι να καλούνται οι γονείς να πάρουν αποφάσεις σε αυτή την ευαίσθητη και κρίσιμη ηλικία των παιδιών τους ζυγίζοντας μειονεκτήματα - πλεονεκτήματα που δεν θα έπρεπε καν να υφίστανται.

Δεν είναι συντεχνιακό το θέμα (οι νηπιαγωγοί θα φάνε τη δουλειά των βρεφονηπιοκόμων και το αντίθετο), αλλά αντικειμενικό. Προβλήματα έχουν οι εργαζόμενοι του κλάδου ούτως ή άλλως. Γιατί δεν μονιμοποιούνται τόσα χρόνια οι εργαζόμενοι στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς; Γιατί δεν επενδύονται χρήματα σε κτιριακές εγκαταστάσεις και φτάνουμε στο έτος 2018 τα νήπια να στεγάζονται σε αποθήκες;

Στους Δήμους που καθιερώθηκε ήδη η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική εκπαίδευση, υπάρχουν ακατάλληλες αίθουσες και υπερπλήρη τμήματα. Τα ολοήμερα τμήματα δεν επαρκούν, όταν οι παιδαγωγοί παίρνουν αναρρωτική άδεια (που είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους) τα τμήματα μένουν ξεκρέμαστα και πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε τα παιδιά μας εκείνες τις μέρες...

@popi76 τι να σου πώ; ότι ο σύζυγός σου έχει άδικο; Λογικό είναι να προβληματίζεται... Όσο για τις τουαλέτες, στο δικό μας νηπιαγωγείο που συστεγάζεται με δημοτικό είναι ξεχωριστές για τα Νήπια. Στο προαύλιο βγαίνουν διαφορετικές ώρες επίσης. Γενικά δεν συναντιούνται, παρά μόνο σε κάποιο διάλειμμα του ολοήμερου

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι της άποψης να πάτε κανονικά νηπιαγωγείο. Ο παιδικός σταθμός δεν έχει τπτ να σας προσφέρει..

Πλέον έχουν αλλάξει πλάνο τα νηπιαγωγεία και γίνεται πραγματικά πολύ καλή δουλειά.

Τώρα όσον αφορά το κτήριο καλώς ή κακώς απο του χρονου που θα πάει Δημοτικό θα έχετε το ίδιο θέμα.

Στην χειρότερη μπορείτε να βρείτε ένα οικονομικό ιδιωτικό αν δεν μπορέσετε και εσείς να παρακαμψετε τις διαδικασίες. Όπως και να'χει όμως ψηφίζω νηπιαγωγείο..

 

 

Link to comment
Share on other sites

γενικα για το πως θα ενταχθει το παιδι εσυ ξερεις το παιδι σου,εσυ το βλεπεις πως παιζει στην παιδικη χαρα για παραδειγμα

τωρα αν το νηπιαγωγειο δ εχει ουτε καν παραθυρα σιγουρα θα εβρισκα τροπο τουλ να παει στο απεναντι

Link to comment
Share on other sites

On 19 Ιουλίου 2018 at 9:12 ΜΜ, Sentir...natureza είπε:

Προσωπικα μαλλον θα διαλεγα παιδικο σταθμο. Το σχολιο της νηπιαγωγου προς συναδελφους της παιδαγωγους δεν θα το αναλυσω, θα πω μονο οτι μαλλον εχει μεινει πολλες δεκαετιες πισω οταν ακομη οι βρεφονηπιοκομοι δουλευαν στα μαιευτηρια (και οι μαιες ξεγεννουσαν) ή απλα τις βλεπει ανταγωνιστικα και θελει να τις υποτιμησει για να νιωθει σημαντικοτερη. Αυτο που θα σου προτεινω ειναι να ριξεις μια ματια σε αυτον τον συνδεσμο http://www.pasyvn.gr/el/enimerwsi-nea-anakoinoseis/635-oi-kindynoi-tis-kathierosis-tis-ypoxreotikis-foitisis-ton-paidion-ilikias-tessaron-xronon.html , στον οποιο αναλυονται κυριως τα μειονεκτηματα της καθιερωσης της υποχρεωτικης φοιτησης των 4χρονων στα νηπιαγωγεια, αλλα και τα πλεονεκτηματα (τις διαφορες γενικοτερα) της φοιτησης σε παιδικο σταθμο. Ισως σε βοηθησει να παρεις μια πιο συνειδητοποιημενη αποφαση.

Διάβασα τον σύνδεσμο και εστίασα στο σημείο που εχει σε δυο στήλες τα υπέρ του παιδικού σταθμού και ολα τα κατα του δημόσιου νηπιαγωγείου και προς στιγμήν αναρωτήθηκα γιατί κάθομαι και δουλεύω ακόμα σε νηπιαγωγείο και δεν πάω κι εγω στον παιδικό με όλες τις εξαίρετες συνθήκες που υπάρχουν;

 Α για να θυμηθώ, γιατι έφυγα τρέχοντας καθώς τα υπέρ ειναι εντελώς διαστρεβλωμένα και ηταν τοσο ασχημα τα πράγματα που μεχρι και φροντιστήρια εκανα για να περάσω στον ΑΣΕΠ.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο υπερ συγκεκριμενα βρηκες διαστρεβλωμενο; Οι χωροι ειναι συνηθως μεγαλυτεροι, υπαρχουν διαμορφωμενοι χωροι αναπαυσης, εχω την εντυπωση πως ειναι πιο εξοπλισμενοι οι παιδικοι σταθμοι απο τα νηπιαγωγεια. Υπαρχει ξεχωριστη τραπεζαρια, κουζινα, τουαλετες. Οι παιδαγωγοι συνηθως ειναι 2 ανα τμημα (συν τους σπουδαστες που κανουν πρακτικη). Το παιδι ερχεται σε επαφη και με αλλους εργαζομενους (μαγειρας, καθαριστρια κα) κατι το οποιο θεωρω πολυ θετικο, ειδικα αν η σχεση που εχουν με τα παιδια ειναι καλη. Το προγραμμα φαγητου οντως σχεδιαζεται απο διατροφολογο και μαγειρευεται απο μαγειρα. Το προσωπικο ανανεωνει βιβλιαριο υγειας καθε δυο χρονια. Και ολα τα υπολοιπα δεν θεωρω οτι ειναι διαστρεβλωσεις. Θα μπορουσες να εισαι πιο συγκεκριμενη;

Επεξεργάστηκαν by Sentir...natureza
 
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε γενικεύσεις διοτι ειναι πολλές οι εξαιρέσεις και δεν θα ειμαστε δίκαιες για τις επικρατούσες συνθήκες. Εγω λοιπόν μπορώ να γράψω για την εμπειρια μου και οποίος θελει ας καταθέσει την δική του.

 Τα τρία τελευταία χρόνια εργάζομαι σε νηπιαγωγεία της Α Αθήνας όπου οι χώροι τους ειναι με ευρωπαϊκά προτυπα φτιαγμένοι και οι εργασίες που γίνονται για να εμπλουτιστούν αυτοί οι χώροι απο την πλευρά των εκπαιδευτικών και των παιδιων βραβεύονται είτε απο τους θεσμούς της αειφορίας, είτε και απο τον δήμο Αθηναίων (μιλάω πάντα για δημόσια νηπιαγωγεία και όχι για παιδικούς σταθμούς του δήμου). Εκεί λοιπόν μπαίνει η επιστημονική καταρτηση των νηπιαγωγων. 

Οι βρεφονηπιοκόμοι απο την άλλη πλευρά θεωρω οτι κανουν πολυ καλη δουλειά μεχρι την ηλικία των τριών ετών , απο τα 4 και μετά τα παιδια πρέπει να αυτονομουνται και να εξελίσσουν γνωστικά κομμάτια που μπορουν να καλύψουν οι νηπιαγωγοί καθώς αυτο ειναι και το γνωστικό τους αντικείμενο. Έχουμε πάρει το πτυχίο μας που ανταποκρίνεται σε αυτές τις ηλικίες.

Σου απαντάω σε ενα ενα θέματα που βάζεις.

- Τουαλέτες και κουζίνες έχουν και τα νηπιαγωγεία, για τραπεζαρίες συμφωνω σπάνια θα συναντήσεις.

- φοιτητές που κανουν την πρακτική εννοείτε οτι έχουν και τα νηπιαγωγεία , ειναι στην ευχέρεια της καθε δασκάλας πόσους θα εχει μεσα στην τάξη της. Το πανεπιστήμιο μας παρακαλάει καθε χρόνο για να στείλει κόσμο.

- Η δεύτερη βοηθός "δασκαλα"(ΙΕΚ) ειναι πολυτέλεια την οποία εννοειται οτι καθε μια μας θα ηθελε να εχει. Θα σου κανω μια αναγωγή αν σπίτι σου ειχες μια νταντά εννοειται οτι θα ηταν βοήθεια, αν δεν την ειχε θα ηταν πιο υποβαθμισμένος ο ρόλος σου ως μητέρα; Κάπως ετσι λειτουργεί και η βοηθός στην τάξη.

 -Οσον αφορα την επαφή των παιδιων με τον μάγειρα και την καθαρίστρια εννοείς οτι αναπτύσσει το παιδί την κοινωνικότητα του; Δεν το κατάλαβα, συναναστρέφεται με ανθρώπους αλλου επιπεδου που δεν εχει την ευκαιρία απο το σπίτι;

- Το φαγητό για μενα ειναι μεγαλη πληγή. Εχεις δει τι αγοράζουν απο τα σούπερ μάρκετ; Μιλάω για ποιότητα , εχεις δοκιμάσει η ίδια απο αυτο το φαγητό την γεύση του. Προφανώς η εικόνα που εχω ειναι κάκιστη, αλλα δεν θα επεκταθώ. Υπάρχει καλύτερο πράγμα απο το να εχεις ετοιμάσει το φαΐ το παιδιού σου και να γνώριζεις και πραγματικά ποσο έφαγε. Για να μην αναφερθώ στα τετράδιακια που γράφαμε οτι ολα έφαγαν έως και δεύτερο πιάτο ζήτησαν και ο γονιός να απορεί μα στο σπίτι γιατι δεν τρώει. Συν το οτι ταιζαμε τα παιδια για να μην λερώνουν και λερώνονται. Ετσι περιμέναμε να ωριμάσει.....

- Σε διατροφολόγο μπορει οποιαδήποτε μανούλα να πάει και να της βγαλει πρόγραμμμα, ανα μήνα επαναλαμβάνεται το μενού με αλλαγή τροφών οταν αλλάζει η εποχή στα φρούτα και στα λαχανικά.

- Στο βιβλίαριο υγείας θα συμφωνήσω αν γίνεις πιο συγκεκριμένη για τις εξετασεις που κανουν οι βρεφονηπιοκόμοι . Ως αναπληρώτρια επι τρία χρόνια που ήμουν περασα τρεις φορές απο τον ψυχίατρο. Την πρώτη φορα με ρώτησε αν αισθάνομαι καλα που θα μπω σε τάξη, την δεύτερη ποιο ειναι το αγαπημένο μου χρωμα και την τριτη να μετρήσω απο το 100 προς τα κάτω αφαιρώντας 5 καθε φορα. Α και ακτινογραφία θώρακος καθε χρόνο, για τέτοιες εξετασεις μιλάμε;

 

Έκαστος εφ' ω ετάχθη !

Επεξεργάστηκαν by Κάντι
Link to comment
Share on other sites

Παρακάπτοντας το θέμα του κτιρίου κλπ, τεράστιο ρόλο παίζει ο συσχετισμός νηπίων-προνηπίων αλλά και η νηπιαγωγός.

Από τα παιδιά μου, το ένα πήγε σε ιδιωτικό σε παιδικό σταθμό, γιατί δεν υπήρχαν θέσεις για προνήπια (έγινε κλήρωση και δε μας πήραν) στο δημόσιο, και ήταν ειλικρινά χάλια κι ας πληρώναμε αρκετά χρήματα, αν το συγκρίνω με τη δουλειά στο μαθησιακό κομμάτι που γίνεται σε νηπιαγωγείο. Απλά φύλαξη τελικά. Πιθανώς δεν είναι παντού έτσι, αλλά το συγκεκριμένο είχε λογική σταθμού, όχι προνηπίου (πρώτο παιδί, δεν ξέραμε κι εμείς).

Το δεύτερο είχε την τύχη να πέσει σε χρονιά όπου έγινε τμήμα αμιγώς προνηπίων στο νηπιαγωγείο. Αν και η νηπιαγωγός ήταν εντελώς άπειρη και αγχωμένη (έφτασε στο σημείο να κλάψει μπροστά στα παιδιά και να ζητά συμβουλές από τους γονείς), είχε όρεξη για δουλειά, ηταν σαφές ότι προσπαθούσε να ακολουθήσει ένα πρόγραμμα, και τα παιδιά και καλά πέρασαν, και σαν παρέα δέθηκαν, και πήγαν ομαλά στο νήπιο.

Στο τριτο παιδί τώρα, έτυχε να υπάρχει περιορισμένος αριθμός προνηπίων, οπότε έγιναν τάξεις 25 παιδιών, με 3-4 προνήπια η καθεμία. Εκ των υστέρων ήταν λάθος που δεν κρατησαμε το παιδί άλλη μία χρονιά σπίτι, να πάει νήπιο κατευθείαν. Ηταν και μικρός ηλικιακά, και η νηπιαγωγός υπομονή δεν είχε. Απλά έκανε ένα πρόγραμμα για όλα τα παιδιά (και τι να πρωτοκάνει κι αυτή με 25! ) και αν τα μικρά δυσκολεύοταν ή δεν κάθοταν ήσυχα, έβαζε τις φωνές και τα έβγαζε μόνα στο προαύλιο (ευτυχώς σε ωραίο χώρο και με ασφαλή περίφραξη).

Οπότε γενικεύσεις δε νομίζω ότι είναι εύκολο να γίνουν: παιδικός όπου το προνήπιο είναι μόνο στα χαρτιά; καλή αναλογία νηπίων-προνηπίων σε ένα δημόσιο; ελάχιστα προνήπια χαμένα μέσα σε μεγαλύτερα παιδιά; Θα πρέπει να ξέρετε τα δεδομένα για να αποφασίσετε.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας. Εγώ ως εκπαιδευτικός είμαι υπέρ του νηπιαγωγείου, απλώς είναι κρίμα όχι μόνο το δικό μου παιδί αλλά και τα άλλα να πηγαίνουν σε αυτό το άθλιο κτήριο. Ο σύζυγος, όμως, είναι υπέρ του παιδικού με τα εξής επιχειρήματα: 

1. Tα παιδιά θα είναι στο παιδικό τμήμα, μόνο συνομήλικα. Δεν θα είναι με μεγαλύτερα. Έτσι τον διαβεβαίωσαν οι δασκάλες.

2. Δεν έχουν επαφή με τα βρέφη, που είναι στον επάνω όροφο.

3. Τα παιδιά τρώνε εκεί πρωινό, φρούτο και μεσημεριανό. Αποχωρούν στη  μία. Κάποια φεύγουν αργότερα, αν οι γονείς θέλουν. 

4. Τα παιδιά κάνουν εκεί πολλές δραστηριότητες. Τέλος Ιουνίου μας έδωσαν έναν τεράστιο φάκελο με τις ζωγραφιές του μικρού. Πολύ συχνά κατά την χρονιά έφερνε διάφορες εργασίες-χειροτεχνίες, τις οποίες προφανώς έφτιαχναν οι κοπέλες εκεί. Και συμμετείχαν και τα μικρά στην κατασκευή τους, σε κάποιον βαθμό.

5. Έμαθαν προσευχή, τραγουδάκια, τουαλέτα, πλύσιμο χεριών-προσώπου. Γινόταν αναφορά σε όλες τις γιορτές, π.χ. 25η Μαρτίου, Πολυτεχνείο, κλπ.

6. Προσέχουν πολύ τον μικρό και μας ενημερώνουν (υποστηρίζει ο σύζυγος, εγώ διαφωνώ).

Στα μείον περιλαμβάνω το ότι οι βρεφονηπιοκόμοι αλλάζουν σαν τα πουκάμισα, γιατί δουλεύουν με πεντάμηνες συμβάσεις. Στην αρχή είχαν μια πολύ καλή κυρία, που όμως τον Ιανουάριο έληξε το πεντάμηνο και έφυγε. Έκτοτε ήρθαν διάφορες άλλες. 

Επίσης, μας έτυχε και κάτι απρόβλεπτο. Μια εβδομάδα ήταν πολύ ανήσυχος ο μικρός και ερχόταν με σημάδια στα πρόσωπο και κοντά στα μάτια. Ρώτησε ο σύζυγος τι συμβαίνει και μας είπαν ότι όλη την εβδομάδα χτυπούσε τα παιδιά. Ο ίδιος όμως υποστήριξε ότι τον χτύπησαν, τους χτύπησε και τον έβαλαν τιμωρία στον τοίχο. Δηλαδή εγώ περίμενα να με ενημερώσουν την ίδια πρώτη μέρα και όχι την πέμπτη μέρα. Άρα κοιτάζουν πώς να αποκρύψουν κάτι, και αν δεν βλέπαμε τα σημάδια στο πρόσωπο δεν θα  παίρναμε χαμπάρι. Όλα αυτά με κάνουν να λέω ότι πολύ σημαντικό είναι τι δασκάλες θα έχει ο μικρός και όχι το κτηριακό. Σημειωτέον ότι οι κοπέλες εκεί δεν είναι απόφοιτες ΤΕΙ, αλλά ΙΕΚ. Η πιο παλιά και μόνιμη είναι απόφοιτη ΙΕΚ, αλλά φέτος είχε άδεια εγκυμοσύνης. Οι άλλες κοπέλες είναι όλες συμβασιούχες.

Επεξεργάστηκαν by popi76
προσθήκη πληροφοριών
Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πρίν, popi76 είπε:

 

 

23 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Στο τριτο παιδί τώρα, έτυχε να υπάρχει περιορισμένος αριθμός προνηπίων, οπότε έγιναν τάξεις 25 παιδιών, με 3-4 προνήπια η καθεμία. Εκ των υστέρων ήταν λάθος που δεν κρατησαμε το παιδί άλλη μία χρονιά σπίτι, να πάει νήπιο κατευθείαν. Ηταν και μικρός ηλικιακά, και η νηπιαγωγός υπομονή δεν είχε. Απλά έκανε ένα πρόγραμμα για όλα τα παιδιά (και τι να πρωτοκάνει κι αυτή με 25! ) και αν τα μικρά δυσκολεύοταν ή δεν κάθοταν ήσυχα, έβαζε τις φωνές και τα έβγαζε μόνα στο προαύλιο (ευτυχώς σε ωραίο χώρο και με ασφαλή περίφραξη).

Οπότε γενικεύσεις δε νομίζω ότι είναι εύκολο να γίνουν: παιδικός όπου το προνήπιο είναι μόνο στα χαρτιά; καλή αναλογία νηπίων-προνηπίων σε ένα δημόσιο; ελάχιστα προνήπια χαμένα μέσα σε μεγαλύτερα παιδιά; Θα πρέπει να ξέρετε τα δεδομένα για να αποφασίσετε.

 

 

Αργκ, η εμπειρία σου από το τρίτο παιδί μού προκαλεί τεράστια εντύπωση. Δηλαδή άφηνε 3-4 παιδιά μόνα τους έξω και δούλευε με τα 20; Αυτό μου θυμίζει αυτό που μας είπε ο ανιψιός μας που φέτος πάει νήπιο. Οι νηπιαγωγοί έχουν παρατημένα τα προνήπια και ασχολούνται με τα νήπια.  

Ναι, όντως είναι πολλά τα δεδομένα που δεν ξέρω. Δεν ξέρω ποια θα είναι η αναλογία νηπίων-προνηπίων, αλλά με δεδομένη την κακή φήμη του εν λόγω νηπιαγωγείου, νομίζω ότι τα προνήπια δεν θα είναι και πολλά. Συνήθως η εμπειρία μου λέει ότι σε αυτά τα σχολεία πάνε παιδάκια που οι γονείς δεν έχουν την δυνατότητα να τα πάνε κάπου αλλού. Μου συμβαίνει και μένα να δουλεύω σε σχολείο με κτηριακό πρόβλημα, οπότε ξέρω τι συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, και σε επίπεδο Διεύθυνσης και σε επίπεδο Δήμου. Έχω ήδη προσπαθήσει να επικοινωνήσω με την σύμβουλο νηπιαγωγών, δεν την βρήκα, οπότε πλέον θα απευθυνθώ εγγράφως.

Link to comment
Share on other sites

On 21/7/2018 at 3:11 ΜΜ, Κάντι είπε:

Προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε γενικεύσεις διοτι ειναι πολλές οι εξαιρέσεις και δεν θα ειμαστε δίκαιες για τις επικρατούσες συνθήκες. Εγω λοιπόν μπορώ να γράψω για την εμπειρια μου και οποίος θελει ας καταθέσει την δική του.

 Τα τρία τελευταία χρόνια εργάζομαι σε νηπιαγωγεία της Α Αθήνας όπου οι χώροι τους ειναι με ευρωπαϊκά προτυπα φτιαγμένοι και οι εργασίες που γίνονται για να εμπλουτιστούν αυτοί οι χώροι απο την πλευρά των εκπαιδευτικών και των παιδιων βραβεύονται είτε απο τους θεσμούς της αειφορίας, είτε και απο τον δήμο Αθηναίων (μιλάω πάντα για δημόσια νηπιαγωγεία και όχι για παιδικούς σταθμούς του δήμου). Εκεί λοιπόν μπαίνει η επιστημονική καταρτηση των νηπιαγωγων. 

Οι βρεφονηπιοκόμοι απο την άλλη πλευρά θεωρω οτι κανουν πολυ καλη δουλειά μεχρι την ηλικία των τριών ετών , απο τα 4 και μετά τα παιδια πρέπει να αυτονομουνται και να εξελίσσουν γνωστικά κομμάτια που μπορουν να καλύψουν οι νηπιαγωγοί καθώς αυτο ειναι και το γνωστικό τους αντικείμενο. Έχουμε πάρει το πτυχίο μας που ανταποκρίνεται σε αυτές τις ηλικίες.

Σου απαντάω σε ενα ενα θέματα που βάζεις.

- Τουαλέτες και κουζίνες έχουν και τα νηπιαγωγεία, για τραπεζαρίες συμφωνω σπάνια θα συναντήσεις.

- φοιτητές που κανουν την πρακτική εννοείτε οτι έχουν και τα νηπιαγωγεία , ειναι στην ευχέρεια της καθε δασκάλας πόσους θα εχει μεσα στην τάξη της. Το πανεπιστήμιο μας παρακαλάει καθε χρόνο για να στείλει κόσμο.

- Η δεύτερη βοηθός "δασκαλα"(ΙΕΚ) ειναι πολυτέλεια την οποία εννοειται οτι καθε μια μας θα ηθελε να εχει. Θα σου κανω μια αναγωγή αν σπίτι σου ειχες μια νταντά εννοειται οτι θα ηταν βοήθεια, αν δεν την ειχε θα ηταν πιο υποβαθμισμένος ο ρόλος σου ως μητέρα; Κάπως ετσι λειτουργεί και η βοηθός στην τάξη.

 -Οσον αφορα την επαφή των παιδιων με τον μάγειρα και την καθαρίστρια εννοείς οτι αναπτύσσει το παιδί την κοινωνικότητα του; Δεν το κατάλαβα, συναναστρέφεται με ανθρώπους αλλου επιπεδου που δεν εχει την ευκαιρία απο το σπίτι;

- Το φαγητό για μενα ειναι μεγαλη πληγή. Εχεις δει τι αγοράζουν απο τα σούπερ μάρκετ; Μιλάω για ποιότητα , εχεις δοκιμάσει η ίδια απο αυτο το φαγητό την γεύση του. Προφανώς η εικόνα που εχω ειναι κάκιστη, αλλα δεν θα επεκταθώ. Υπάρχει καλύτερο πράγμα απο το να εχεις ετοιμάσει το φαΐ το παιδιού σου και να γνώριζεις και πραγματικά ποσο έφαγε. Για να μην αναφερθώ στα τετράδιακια που γράφαμε οτι ολα έφαγαν έως και δεύτερο πιάτο ζήτησαν και ο γονιός να απορεί μα στο σπίτι γιατι δεν τρώει. Συν το οτι ταιζαμε τα παιδια για να μην λερώνουν και λερώνονται. Ετσι περιμέναμε να ωριμάσει.....

- Σε διατροφολόγο μπορει οποιαδήποτε μανούλα να πάει και να της βγαλει πρόγραμμμα, ανα μήνα επαναλαμβάνεται το μενού με αλλαγή τροφών οταν αλλάζει η εποχή στα φρούτα και στα λαχανικά.

- Στο βιβλίαριο υγείας θα συμφωνήσω αν γίνεις πιο συγκεκριμένη για τις εξετασεις που κανουν οι βρεφονηπιοκόμοι . Ως αναπληρώτρια επι τρία χρόνια που ήμουν περασα τρεις φορές απο τον ψυχίατρο. Την πρώτη φορα με ρώτησε αν αισθάνομαι καλα που θα μπω σε τάξη, την δεύτερη ποιο ειναι το αγαπημένο μου χρωμα και την τριτη να μετρήσω απο το 100 προς τα κάτω αφαιρώντας 5 καθε φορα. Α και ακτινογραφία θώρακος καθε χρόνο, για τέτοιες εξετασεις μιλάμε;

 

Έκαστος εφ' ω ετάχθη !

Aρχικα θα διαφωνησω με την "εξειδικευση" των νηπιαγωγων στις νηπιακες ηλικιες. Η μονη διαφορα βρεφονηπιαγωγων με τους νηπιαγωγους ειναι οτι οι πρωτοι καλυπτουν ενα μεγαλυτερο ευρος ηλικιων. Δεν σημαινει οτι εχουν λιγοτερες γνωσεις απο τους νηπιαγωγους οσον αφορα τα 4χρονα ή τα 5χρονα, απλα γνωριζουν πως να συμβαλλουν στην ολιστικη αναπτυξη (που φυσικα συμπεριλαμβανεται η αναπτυξη της αυτονομιας και της γνωστικης) των παιδιων ηλικιας 8 μηνων εως 5 χρονων.  Οι νηπιαγωγοι γνωριζουν πως να συμβαλλουν στην ολιστικη αναπτυξη των παιδιων ηλικιας 4 και 5 χρονων. Τοσο απλα. Κανενας δεν ειναι υποδεεστερος του αλλου, απλα οι γνωσεις των βρεφονηπιαγωγων καλυπτουν διαφορετικο ηλικιακο ευρος.

Οσον αφορα την διατροφη στον παιδικο σταθμο, απο την προσωπικη μου εμπειρια και μονο (γυρω στους 10 βρεφονηπιακους σταθμους) εχω να πω οτι μονο σε εναν το φαγητο θυμιζε catering ή νοσοκομειο, η πλειοψηφια ηταν κανονικο μαγειρεμενο φαγητο και σε εναν συγκεκριμενο ηταν απλα ε ξ α ι σ ι ο. Οποτε φανταζομαι οτι εχει να κανει με τον μαγειρα ή την μαγειρισσα. Σιγουρα παιζει ρολο ο προμηθευτης αλλα ισως επεσες σε περιπτωση. Τωρα οσον αφορα την ελευθερια στο φαγητο, φανταζομαι οτι μιλας για μικροτερες ηλικιες γιατι εγω δεν εχω συναντησει να ταϊζουν 4 χρονα και 5 χρονα. Επισης, το τευτερι με το ποσο εφαγε, φανταζομαι οτι εσυ επιλεγεις αν θα ακολουθησεις να γραφεις ψεματα ή οχι. Αυτο ειναι στην κριση του καθενος και σιγουρα δεν μπορουν να σε απολυσουν επειδη επελεξες να μην συμμετεχεις σε αυτην την κοροϊδια.

Επισης, για το βιβλιαριο υγειας, τελευταια φορα που το χρειαστηκα πριν καποια χρονια, τα πραγματα ειχαν ως εξης (δεν ξερω αν αλλαξε κατι): Καθε 2 χρονια ανανεωση, με ακτινογραφια θωρακος, παρασιτολογικη κοπρανων και δερμοαντιδραση Mantoux. Οσον αφορα τον ψυχιατρο δεν πιστευω οτι υπαρχει λογος υπαρξης οπως θα καταλαβες κι εσυ. Ολοι οι αστυνομικοι περνανε απο ψυχιατρο, αλλα η πλειοψηφια θεωρω οτι ειναι το λιγοτερο κομπλεξικα ατομα, στην χειροτερη ψυχακιδες.

Τελος, θεωρω οτι ειναι θετικο να ερχονται τα παιδια σε επαφη με το προσωπικο του παιδικου, διοτι αντιλαμβανονται οτι για να λειτουργησει ολο αυτο το συστημα που λεγεται παιδικος, ο καθενας συμβαλλει στο κομματι του. Δεν ξερω αν γινομαι αντιληπτη, αλλα θα ηθελα το παιδι μου να ερχεται σε καθημερινη επαφη με την εργαζομενη καθαριστρια που φροντιζει να ειναι ολα τακτοποιημενα στην ταξη του, με την εργαζομενη μαγειρισσα που φροντιζει να μαγειρεψει ωστε να φανε ολοι μαζι κοκ.

 
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...