Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πληροφορίες για ιδιωτικά σχολεία


Recommended Posts

Προσωπικά πάντως θα προτιμούσα να στείλω το παιδί μου (αν ήταν δυνατό) σε αυτό το σχολείο...

http://astrolife.gr/sammerchil-ena-scholio-alliotiko-apo-t/

 

χα χα χα ... κι εγώ!!!! Ή σε κανένα σχολείο στη φιλανδία!!!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 2,6k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Posted Images

Πηγαίνουν Ελληνογερμανική Αγωγή και μόλις Γ δημοτικού ο μεγαλύτερος.

Για να είμαι σαφής δεν εστιάζω γενικά στο θέμα αν 'έκανα καλή επιλογή σχολείου και ότι έχω κάποιο παράπονo κλπ

 

Απλά έχοντας ιδία άποψη μετά τα πολλά καλά που έχω αναφέρει , προβληματίζομαι και αναφέρω και τα στραβά όποια και αν είναι αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από όλα αυτά που λέτε, αυτό που θεωρώ πραγματικό πρόβλημα είναι τα πολλά παιδιά σε κάθε τάξη. Είναι ανεπίτρεπτο να λειτουργούν ιδιωτικά σχολεία με 25 και 27 παιδιά στην τάξη. Και αυτό ισχύει για όλα τα ιδιωτικά, με εξαίρεση αυτά που δεν έχουν παιδιά, και κάνουν μικρές τάξεις από ανάγκη. Αλλά, τόσα χρόνια, δεν έχω ακούσει ποτέ για ελληνικό ιδιωτικό που συνειδητά κράτα χαμηλό τον αριθμό των παιδιών στο Δημοτικό, δηλαδή γύρω στα 20, όχι τρελά πράγματα.

 

Κατά τα άλλα, νομίζω ότι στο χώρο των ιδιωτικών σχολείων στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση, έτσι ώστε ο κάθε γονιός βρίσκει αυτό που του ταιριάζει και αυτό που ταιριάζει στο παιδί του. Το κάθε σχολείο έχει τον χαρακτήρα του, ο οποίος είναι γνωστός λίγο πολύ, και επιλέγουμε, λαμβάνοντας υπόψη και αυτό.

 

Εγώ προσωπικά δεν θεωρώ ότι το παιδί δεν πρέπει να έχει τίποτα το απόγευμα στο σπίτι. Νομίζω ότι από την εργασία στο σπίτι το παιδί κερδίζει πράγματα που δεν μπορεί να τα κατακτήσει στο σχολείο. Για παράδειγμα την οργάνωση στη δουλειά του, την ευθύνη του να κάνει ή να μην κάνει μία εργασία, την επίγνωση του τι ξέρει και τι δεν ξέρει μετά από λίγες ώρες, την ικανότητα να διαχειρίζεται ένα κείμενο και να το αναπαράγει, να απομονώνει τα σημαντικά και να χρησιμοποιεί την τεχνική ορολογία κλπ. Ακόμα και το να φτιάξει την τσάντα του για την επόμενη μέρα είναι μία ικανότητα που πρέπει να καλλιεργηθεί.

Έχοντας πλήρη επίγνωση του τι διαδραματίζεται στα ελληνικά σπίτια κάθε απόγευμα, μπορώ μόνο να πω ότι όλο αυτό έχει θετικά για το παιδί αν

α) το σχολείο παρακολουθεί αυτή τη δουλειά (πχ. έχει δώσει συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς μαθαίνουμε ένα κείμενο, για το ποια πρέπει να είναι η σειρά των δραστηριοτήτων, για το χρόνο που απαιτείται και το χρόνο που χρειάζεται το παιδί κλπ) και

β) η οικογένεια δεν προσπαθεί να στριμώξει το διάβασμα του παιδιού ανάμεσα στα αγγλικά και το μπαλέτο, και έτσι ο μαθητής μπορεί με άνεση χρόνου να συζητήσει για την ιστορία, να δει ένα εκπαιδευτικό βιντεάκι, να κάνει μία εργασία που μπορεί να είναι διασκεδαστική αλλά να απαιτεί χρόνο.

 

 

Θυμάμαι το γιο μου που στην δ' δημοτικού, όταν τελειώσαμε μέσα στο άγχος ένα ppt που είχε για το σχολείο, μου είπε: τι κρίμα που δεν είχαμε παραπάνω χρόνο, ήταν πολύ διασκεδαστικό. Αυτό που έκανα τότε ήταν να του χαλαρώσω τα απογεύματα, αφού του είχε ανάγκη.

 

Δεν ξέρω τι θα έκανα αν το σχολείο η δασκάλα έβαζε άγονες εργασίες στα παιδιά. Προφανώς θα ήμουν πολύ ανήσυχη.

Είχα όμως την εξής εμπειρία πολύ πρόσφατα: η δασκάλα του γιου μου ήταν άρρωστη για αρκετές μέρες και τα 'βασικά' μαθήματα τα έκανε κάθε μέρα και άλλος δάσκαλος. Κάθε μέρα μας έρχονταν εργασίες ίσης διάρκειας (κανένα μισάωρο) αλλά διαφορετικής ποιότητας και έμπνευσης. Παρατηρούσαν λοιπόν τον ενθουσιασμό του παιδιού από μέρα σε μέρα και καταλάβαινα ότι είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παιδιών, να τα κάνει να προσεγγίσουν ένα αντικείμενο με ενθουσιασμό και έτσι αυτό το μισάωρο να γίνει είκοσι λεπτά ή μία ώρα κατά περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

ΒΈΡΑ τόσο μεγάλη ήταν η αλλαγή στο σχολείο σας και μόλις έναν χρόνο μετά γράφεις τόσο διαφορετικά πράγματα.

Ειλικρινά έχει ενδιαφέρον να μας πεις κάποια πράγματα παραπάνω μιας και παρακολουθώ χρόνια τα σχετικά θέματα και ξέρω

ότι ειχες πολύ καλή άποψη για το σχολείο σου.

 

Ferby επίσης αν θες μας λες σε ποιο σχολείο αναφέρεσαι και τι ταξη

 

 

Καλημέρα! Θα προσπαθήσω να απαντήσω ...

 

Καταρχάς ... εξακολουθώ να έχω πολύ καλή άποψη για το σχολείο μου αλλά παράλληλα με έχουν ενοχλήσει κάποια πράγματα που δυστυχώς για να τα διαπιστώσεις πρέπει το παιδί σου να φτάσει 3η ή 4η ή 5η δημοτικού. Στην α και β δημοτικού είναι τόσο λίγες οι απαιτήσεις που σε όλα τα σχολεία οι γονείς είναι σχετικά ευχαριστημένοι. Όταν μιλούσα λοιπόν για το σχολείο πριν ένα χρόνο το παιδί μου ήταν στην αρχή της τρίτης ακόμα.

 

Αυτό που άλλαξε είναι οι απαιτήσεις του σχολείου και η δουλειά στο σπίτι κατ' επέκταση. Οπότε για να μην μακρυγορώ στην τετάρτη δημοτικού τα παιδιά τα έχουν σκίσει. Βέβαια για να μην το αδικώ το σχολείο ΔΕΝ έχουν όλοι οι γονείς την ίδια άποψη μ' εμένα για πολλούς λόγους. Πρώτον έχει να κάνει με το παιδί, δεύτερον εμείς είμαστε μικρές σε ηλικία (27/12) οπότε και σε ωριμότητα, τρίτον δεν ξέρω τι γίνεται και σε άλλα σχολεία με 2 ξένες γλώσσες στην τετάρτη δημοτικού - μπορεί αυτό να είναι φυσιολογικό. Αυτό το μοντέλο του πολύ διαβάσματος δε μου ταιριάζει πολύ και δε με βρίσκει σύμφωνη. Βλέπω το παιδί να έχει δυσκολία να κάνει τα πράγματα που αγαπά, είναι μέσα σε ένα άγχος για να μπορέσει να τα κάνει και τελικά με τόσο διάβασμα δεν ξέρω και τι του μένει του παιδιού. Δεν έχει καν χρόνο να ακονίσει το μυαλό του με κάτι άλλο. Νομίζω ομως ότι σε όλο αυτό φταίει και το σύστημα και το γεγονός ότι μαθαίνουν τα παιδιά 2 ξένες γλώσσες. Απλά σε ένα ιδιωτικό που γίνεται ΤΟΣΗ δουλειά στην τάξη είναι ανάγκη να τους βάζουν και φυλλάδια στο σπίτι κάθε μέρα?

 

Το άλλο που με ενοχλεί είναι ο τρόπος που μαθαίνουν. Δεν ξέρω καν αν δουλεύουν τους διαδραστικούς ή αν απλά τους έχουν έτσι για πλάκα. Αυτό που μου περιγράφει η μικρή είναι προτζέκτορας όχι διαδραστικός. Δε βλέπω να έχουν βιωματικούς τρόπους μάθησης κι αυτό με ενοχλεί γιατί τώρα στην 4η που αυξήθηκε η ύλη και στα γερμανικά και στα αγγλικά το παιδί ρπέπει να μαθαίνει κατεβατά λεξιλόγιο απέξω. Το δουλεύουν υποτίθεται αλλά δεν ξέρω πώς το κάνουν αυτό. Νομίζω με φροντιστηριακό τρόπο δουλεύουν δεν κάνουν κάτι καινοτόμο. Να κάνουν πχ ένα θεατρικό στα γερμανικά, μια αλληλογραφία, ένα παιχνίδι μέσα στην τάξη. Και δεν έχουν και ξένες δασκάλες. Μπορεί να είναι εξαιρετικές οι δασκάλες τους και στα αγγλικά και στα γερμανικά αλλά αν μιλάνε ελληνικά στα παιδιά τι να το κάνω. Ουφ ... είμαι κι εγώ πολύ μπερδεμένη. Βλέπω το παιδί να ζορίζεται πολύ από το Σεπτέμβριο. Επαναλήψεις, τεστ, κατεβατά λεξιλόγιο, και δώστου επαναλήψεις. Και δεν τη νοιάζει τη δασκάλα των γερμανικών αν έχουν γλώσσα επαναληπτικό ... τους βάζει καινούρια πάραυτα. Τεσπα ... ψάχνω ΑΝ υπάρχει κάτι διαφορετικό. Δεν ξέρω αν υπάρχει αλλά το ψάχνω για τη μικρή.

 

Πάντως προς τιμήν τους ακούνε πολύ τα παράπονα και βελτιώνονται. Δλδ παρατήρησα ότι από τότε που τους μίλησα τουλάχιστον όταν γράφουν δεν έχουν και πολλή δουλειά στα άλλα μαθήματα. Συννενοούνται επιτέλους μεταξύ τους!!!

 

Τελικά όμως με βλέπω να πηγαίνω και τη μικρή στο ίδιο σχολείο γιατί αν τις στείλω σε διαφορετικό χάνω και την έκπτωση, μπορεί να μη με βολεύουν και τα σχολικά, δε θα συγχρονίζονται τα παιδιά ... είναι δύσκολο.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από όλα αυτά που λέτε, αυτό που θεωρώ πραγματικό πρόβλημα είναι τα πολλά παιδιά σε κάθε τάξη. Είναι ανεπίτρεπτο να λειτουργούν ιδιωτικά σχολεία με 25 και 27 παιδιά στην τάξη. Και αυτό ισχύει για όλα τα ιδιωτικά, με εξαίρεση αυτά που δεν έχουν παιδιά, και κάνουν μικρές τάξεις από ανάγκη. Αλλά, τόσα χρόνια, δεν έχω ακούσει ποτέ για ελληνικό ιδιωτικό που συνειδητά κράτα χαμηλό τον αριθμό των παιδιών στο Δημοτικό, δηλαδή γύρω στα 20, όχι τρελά πράγματα.

 

Αυτό πού το πας? 28 παιδιά είμαστε φέτος. Δλδ πώς να μάθουν τα παιδιά με αυτό τον τρόπο? Εντάξει έχει τρελλή ζήτηση το σχολείο αλλά ας μην το φτάνουν και στο όριο!

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ προσωπικά δεν θεωρώ ότι το παιδί δεν πρέπει να έχει τίποτα το απόγευμα στο σπίτι.

 

 

Από το τίποτα μέχρι το να έχει 3 ώρες διάβασμα διαφέρει!

 

 

β)η οικογένεια δεν προσπαθεί να στριμώξει το διάβασμα του παιδιού ανάμεσα στα αγγλικά και το μπαλέτο, και έτσι ο μαθητής μπορεί με άνεση χρόνου να συζητήσει για την ιστορία, να δει ένα εκπαιδευτικό βιντεάκι, να κάνει μία εργασία που μπορεί να είναι διασκεδαστική αλλά να απαιτεί χρόνο.

 

Ναι ... οκ! Συμφωνώ! Αλλά κι αυτά πρέπει να γίνονται ... άθληση και μουσική για εμάς είναι απαραίτητα. Με τη λογική αυτή που λες θα πρέπει να στηριζόμαστε μόνο στο σχολείο και το απόγευμα το παιδί πάλι να διαβάζει μόνο για το σχολείο και τίποτε άλλο. Πότε θα αθληθεί αν το παιδί θέλει να κάνει και σοβαρά ένα άθλημα? Μουσική? ΑΝ έχει κι ένα μουσικό όργανο?

 

Δεν ξέρω τι θα έκανα αν το σχολείο η δασκάλα έβαζε άγονες εργασίες στα παιδιά. Προφανώς θα ήμουν πολύ ανήσυχη.

Είχα όμως την εξής εμπειρία πολύ πρόσφατα: η δασκάλα του γιου μου ήταν άρρωστη για αρκετές μέρες και τα 'βασικά' μαθήματα τα έκανε κάθε μέρα και άλλος δάσκαλος. Κάθε μέρα μας έρχονταν εργασίες ίσης διάρκειας (κανένα μισάωρο) αλλά διαφορετικής ποιότητας και έμπνευσης. Παρατηρούσαν λοιπόν τον ενθουσιασμό του παιδιού από μέρα σε μέρα και καταλάβαινα ότι είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παιδιών, να τα κάνει να προσεγγίσουν ένα αντικείμενο με ενθουσιασμό και έτσι αυτό το μισάωρο να γίνει είκοσι λεπτά ή μία ώρα κατά περίπτωση.

 

Εμάς δεν τους βάζουν εργασίες. Κάθε μέρα τα ίδια πάνω κάτω. Δεν έχει ενδιαφέρον για το παιδί αυτό. Γι' αυτό μιλάω για παραδοσιακό και κλασικό σχολείο. Θέλω κάτι πιο εναλλακτικό, καινοτόμο, σύγχρονο, βιωματικό.:-(

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites

Πότε θα αθληθεί αν το παιδί θέλει να κάνει και σοβαρά ένα άθλημα? Μουσική? ΑΝ έχει κι ένα μουσικό όργανο?

 

 

Εμάς δεν τους βάζουν εργασίες. Κάθε μέρα τα ίδια πάνω κάτω. Δεν έχει ενδιαφέρον για το παιδί αυτό. Γι' αυτό μιλάω για παραδοσιακό και κλασικό σχολείο. Θέλω κάτι πιο εναλλακτικό, καινοτόμο, σύγχρονο, βιωματικό.:-(

 

Όταν λες 'σοβαρά' τι εννοείς? γιατί άλλο να κάνει ένα δίωρο την εβδομάδα ένα άθλημα και άλλο να είναι σε αγωνιστικό τμήμα και να κάνει πέντε ώρες την εβδομάδα και βάλε. Εννοείται το δεύτερο είναι πολύ απαιτητικό και δεν το αντέχουν όλα τα παιδιά και σίγουρα έρχεται σε αντίθεση με κάθε σχολικό πρόγραμμα σε μεγάλη τάξη βέβαια.

 

Επίσης το ζήτημα με το μουσική είναι σοβαρό. Για να κάνεις ένα μουσικό όργανο σοβαρά, χρειάζεσαι 1-2 ώρες στην ημέρα μελέτη. Αν αυτό συμπέσει με τις μεγάλες τάξεις του δημοτικού, σε συνδυασμό με ένα άθλημα 'σοβαρά' και τις απαιτήσεις της ε' δημοτικού αυτό γίνεται πολύ πιεστικό για ένα 10χρονο.

Αν επίσης προσθέσουμε και δύο ξένες γλώσσες, τις οποίες θέλουμε να 'τελειώσουμε' μέχρι τα 15, γίνεται χειρότερο.

 

Δεν νομίζω στα φινλανδικά σχολεία, που μας αρέσουν να μαθαίνουν τα παιδιά δύο γλώσσες σε επάρκεια, ένα μουσικό όργανο φουλ και να κάνουν προπόνηση σε ένα άθλημα για αγωνιστική.

 

Όσο για το είδος της δουλειάς στο σπίτι, αυτό θέλησα να τονίσω με το παράδειγμα που ανέφερα: ότι εξαρτάται και από τη δασκάλα, όχι από το σχολείο, νομίζω. Η δική μας δασκάλα για παράδειγμα δίδαξε μεταβατικά, αμετάβατα ρήματα και συνδετικά πάνω σε ένα κείμενο για τη ζωή του Μότσαρτ. Το κείμενο ήταν πολύ ζωντανό, είχε χιούμορ και ανέφερε πολλά περιστατικά από τη ζωή του συνθέτη από την παιδική του ηλικία, το λάτρεψε ο γιος μου. Έγιναν οι -αρκετές ομολογώ- ασκήσεις χωρίς να το καταλάβει. Μάλιστα μία από αυτές ήταν να ακούσουν ένα μέρος από το Μαγικό Αυλό σε ολοσκότεινο δωμάτιο και να γράψουν πολύ σύντομα τα συναισθήματά τους.

 

Είχε όμως ένα ελεύθερο απόγευμα. Αν είχε κάποια υποχρέωση και έπρεπε να φύγει από το σπίτι, θα ήταν ένα βασανιστήριο όλο αυτό.

 

Άλλες δασκάλες σε άλλα τμήματα, το δίδαξαν πολύ πιο παραδοσιακά το μάθημα με τα μεταβατικά ρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες 'σοβαρά' τι εννοείς? γιατί άλλο να κάνει ένα δίωρο την εβδομάδα ένα άθλημα και άλλο να είναι σε αγωνιστικό τμήμα και να κάνει πέντε ώρες την εβδομάδα και βάλε. Εννοείται το δεύτερο είναι πολύ απαιτητικό και δεν το αντέχουν όλα τα παιδιά και σίγουρα έρχεται σε αντίθεση με κάθε σχολικό πρόγραμμα σε μεγάλη τάξη βέβαια.

 

Επίσης το ζήτημα με το μουσική είναι σοβαρό. Για να κάνεις ένα μουσικό όργανο σοβαρά, χρειάζεσαι 1-2 ώρες στην ημέρα μελέτη. Αν αυτό συμπέσει με τις μεγάλες τάξεις του δημοτικού, σε συνδυασμό με ένα άθλημα 'σοβαρά' και τις απαιτήσεις της ε' δημοτικού αυτό γίνεται πολύ πιεστικό για ένα 10χρονο.

Αν επίσης προσθέσουμε και δύο ξένες γλώσσες, τις οποίες θέλουμε να 'τελειώσουμε' μέχρι τα 15, γίνεται χειρότερο.

 

Δεν νομίζω στα φινλανδικά σχολεία, που μας αρέσουν να μαθαίνουν τα παιδιά δύο γλώσσες σε επάρκεια, ένα μουσικό όργανο φουλ και να κάνουν προπόνηση σε ένα άθλημα για αγωνιστική.

 

Όσο για το είδος της δουλειάς στο σπίτι, αυτό θέλησα να τονίσω με το παράδειγμα που ανέφερα: ότι εξαρτάται και από τη δασκάλα, όχι από το σχολείο, νομίζω. Η δική μας δασκάλα για παράδειγμα δίδαξε μεταβατικά, αμετάβατα ρήματα και συνδετικά πάνω σε ένα κείμενο για τη ζωή του Μότσαρτ. Το κείμενο ήταν πολύ ζωντανό, είχε χιούμορ και ανέφερε πολλά περιστατικά από τη ζωή του συνθέτη από την παιδική του ηλικία, το λάτρεψε ο γιος μου. Έγιναν οι -αρκετές ομολογώ- ασκήσεις χωρίς να το καταλάβει. Μάλιστα μία από αυτές ήταν να ακούσουν ένα μέρος από το Μαγικό Αυλό σε ολοσκότεινο δωμάτιο και να γράψουν πολύ σύντομα τα συναισθήματά τους.

 

Είχε όμως ένα ελεύθερο απόγευμα. Αν είχε κάποια υποχρέωση και έπρεπε να φύγει από το σπίτι, θα ήταν ένα βασανιστήριο όλο αυτό.

 

Άλλες δασκάλες σε άλλα τμήματα, το δίδαξαν πολύ πιο παραδοσιακά το μάθημα με τα μεταβατικά ρήματα.

 

πω πω ζηλεύω ! !! Αυτό εννοώ κι εγώ πιο εναλλακτική μάθηση. Να βρίσκουνν τρόπους αυτά που μαθαίνουν τα παιδιά να γίνονται με πιο ευχάριστο τρόπο γιατί έτσι και τους μένουν περισσότερο και δεν κουράζονται γιατί είναι ευχάριστα.

 

Όταν λέω σοβαρά ένα άθλημα δεν εννοώ αγωνιστικό... εννοώ όμως σοβαρά σε κάποιο σωματείο κι όχι μια φορά την εβδομάδα που έχει το σχολείο μας αν επιλέξεις όμιλο και γίνεται πολύ χαλαρά.

 

Το μουσικό όργανο πάλι δε νομίζω ότι θέλει 1-2 ώρες διάβασμα την ημέρα. Ένα τέταρτο την ημέρα μας είπε ο δάσκαλος εμάς και τα πάει πάρα πολύ καλά. Έχει πολύ έφεση. Αλλά κάνει και χορωδία τα Σάββατα γιατί μας αρέσει πολύ το τραγούδι, η οποία είναι απαιτητική ειδικά όταν έχουν συναυλίες.

 

Εγώ θεωρώ ότι η περισσότερη δουλειά πρέπει να γίνεται στο σχολείο και με ευχάριστο για τα παιδιά τρόπο και στο σπίτι μέχρι και την 6η δημοτικού να διαβάζει το παιδί το πολύ 2 ώρες τα πάντα (και τα ελληνικά και τις ξένες γλώσσες). Και όταν λέω 2 ώρες εννοώ για ένα μέσο παιδί κι όχι για ένα παιδί αστέρι που συγκεντρώνεται φουλ ... γιατί και το σχολείο μας αν ρωτήσεις 2 ώρες θα σου πει θέλει διάβασμα αλλά η δικιά μου που χαζεύει θέλει παραπάνω.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα

Έχω διαβάσει για μερικά σχολεία για δημοτικό στην περιοχή του Πειραιά .

Θα ήθελα.την βοήθεια σας & τις γνώσεις σας.

Έχω διαβάσει για Παιδαγωγικη ,Θεμιστοκλή ,Isp , ελληνογαλλικό & μου είπε μία φιλη για την εκκλησία στον Πειραιά καλά λόγια .

Οποιαδήποτε πληροφορία.δεκτη πριν αρχίσω να κλείνω ραντεβού να συζητήσω από κοντά

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Έχω διαβάσει για μερικά σχολεία για δημοτικό στην περιοχή του Πειραιά .

Θα ήθελα.την βοήθεια σας & τις γνώσεις σας.

Έχω διαβάσει για Θεμιστοκλή ,Isp , ελληνογαλλικό & μου είπε μία φιλη για την εκκλησία στον Πειραιά καλά λόγια .

Οποιαδήποτε πληροφορία.δεκτη πριν αρχίσω να κλείνω ραντεβού να συζητήσω από κοντά

 

Κοίταξε το isp είναι διγλωσσο ουσιαστικά σχολείο και προετοιμάζει τα παιδιά για το baccalaureate.

Προσωπικά δεν με ενδιεφερε οπότε δεν το είδα. Πρόκειται για το πρώην Πετράκη Βαλσαμιδη που δεν είχε καλό όνομα. Τωρα βεβαια εχει περασει στη νεα γενια. Υπάρχει τουλάχιστον ένα μέλος που πάει το παιδί του εκεί οπότε ίσως απαντήσει.

Για της Μητροπολεως έχω άκουσει τα καλύτερα για το μαθησιακο κομμάτι. Εμένα οι εγκαταστασεις δεν μου άρεσαν καθόλου και διαπιστωσα προβληματα οργάνωσης συν το οτί δεν βολευαν οι ώρες και ήθελαν έξτρα χρηματα για φύλάξή.

 

Εμεις τελικα ξεκινήσαμε στην Παιδαγωγική στον Πειραιά.

Αν σε ενδιαφέρει το σχολειο και θες κάτι συγκεκριμένο στείλε pm.

 

Βέρα με το δίκιο σου είσαι προβληματισμενη και μπερδεμενη.

Καταρχήν ο αριθμός 28 είναι τραγικά μεγάλος. Εμεις είμαστε 23 και ήδη μου φαίνεται μεγάλος.

Από αυτά που περιγράφεις προσωπικά εκλαμβάνω ότι το παιδί λαμβάνει στειρές γνώσεις και βρίσκεται σε ένα πολύ πιεστικο περιβάλλον για την ηλικία του κάτι το οποίο δεν θα ήθελα για τα παιδιά μου.

 

Το παίδι σου πώς αντιδρά σε όλο αυτό. Πιέζεται πολύ, γύρνα χαρουμενο από το σχολείο;

 

Από την άλλη τη στιγμή που μαθαίνει δύο ξένες γλώσσες σε απαιτητικό επίπεδο το να έχει και άθλημα και όργανο και χορωδία ίσως να είναι πολλά. Του μένει χρόνος να δει φίλους να παίξει να πάει θέατρο ή να κάνει κάτι αλλο που του αρέσει;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την πληροφορίες

Είναι αλήθεια ότι θα ξεκινήσω ραντεβού σύντομα.

Το isp είναι αλήθεια μπορεί να είναι καινοτόμο αλλά λογω μεθοδολογίας δεν το έχω σε προτεραιότητα ( θα το δω σε περίπτωση που δεν με ικανοποιεί οι υπόλοιπες επιλογές )

-Η παιδαγωγική από αυτά που έχω διαβάσει δείχνει σαν καλή επιλογή ( εάν έχεις δυνατότητα δώσε περισσότερες πληροφορίες εδώ ή σε p.m )

Υπάρχει προτεραιότητα στο γυμνάσιο-λυκειο στον saint paul ?

Για την ιερά Μητρόπολη έχω ακούσει καλά λόγια (δεν ξέρω πόσο έντονο είναι το θρησκευτικό κομμάτι )

Για του Παυλόπουλου στο Πέραμα έχω ακούσει καλά λόγια ( δεν ξέρω εάν ισχύουν )

Ο saint paul έχει δημοτικό στον Άλιμο & θεωρώ ότι είναι μακριά δυστυχώς που έχει όλες τις βαθμίδες .

Link to comment
Share on other sites

εράσμειο

 

Σου είναι εύκολο σε παρακαλώ να παραθέσεις τα πλεονεκτήματα & μειονεκτήματα της Ερασμείου; Για το Γυμνάσιο έχεις άποψη (πχ από γονείς που έχουν μεγαλύτερα παιδιά εκεί);

Link to comment
Share on other sites

Για γυμνάσιο δεν ξέρω πολλά. Ξέρω γονείς που είναι πολύ ευχαριστημένοι και γονείς που είναι δυσαρεστημένοι. Νομίζω (και αυτό με στεναχωρεί κάπως) ότι είναι πιο φιλολογικό σχολείο. Δεν ξέρω αν κάνει τόσο καλή δουλειά στα θετικά. Βέβαια αυτό το λέω με κάθε επιφύλαξη. Επίσης έχω ακούσει πολλούς που κάνουν φροντιστήρια (αλλά απ' ότι κατάλαβα αυτό είναι τρέλλα των γονιών και γίνεται παντού). Πιο πολλές πληροφορίες έχει η bobonela που το παιδί της είναι γυμνάσιο στην Εράσμειο.

 

Για το δημοτικό θα έλεγα σαν πλεονέκτημα ότι:

-γίνεται πολλή δουλειά στην τάξη,

-υπάρχει ένα οικογενειακό κλίμα παρά το μέγεθος του σχολείου,

-το επίπεδο της τάξης είναι πάρα πολύ καλό και τα παιδιά γενικώς είναι από μορφωμένους αλλά όχι ψωνισμένους γονείς,

-προχωράνε με αργά βήματα και συνεχείς επαναλήψεις ώτε όλα τα παιδιά να έχουν καταλάβει το κάθε μάθημα πριν προχωρήσουν στο επόμενο

-υπάρχει ενιαίο πρόγραμμα στο τι τους δίνουν οπότε η κάθε τάξη πάει μαζί. Παίζει ρόλο και η δασκάλα αλλά δεν περιμένεις εκπλήξεις.

-έχει πολύ καλή οργάνωση και την περνάει και στα παιδιά

-η διεύθυνση είναι πολύ δεκτική σε οτιδήποτε και απ' όσο έχω καταλάβει τα λαμβάνουν υπόψιν

 

Μειονεκτήματα

-πολλά παιδιά στην τάξη

-δε συμμετέχει σε πολλά events ούτε επιστημονικά ούτε αθλητικά,

-δεν προωθεί τόσο πολύ τις κλίσεις των μαθητών

-οι όμιλοι είναι απλά για να απασχολούμαστε (αλλά αυτό μπορεί να γίνεται στα πιο πολλά ιδιωτικά)

-λόγω των γερμανικών που είναι δύσκολη γλώσσα και των αγγλικών που είναι βασική γλώσσα τα παιδιά από την τετάρτη και μετά είναι πολύ πιγμένα. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να τους βάζουν λιγότερα. (αυτό και το επόμενο μειον είναι οι λόγοι που κοιτάω και αλλού)

-Είναι πολύ παραδοσιακό και κλασικό σχολείο. Δε χρησιμοποιεί καινοτόμες μεθόδους μάθησης. Εντάξει δεν είναι και σαν τα δημόσια αλλά από ένα ιδιωτικό θα περίμενα παραπάνω πράγματα. Βιωματική μάθηση, δράσεις για τις ξένες γλώσσες (παρά να διαβάζουν τα παιδιά λεξιλόγιο και κανόνες σα να είναι στο φροντιστήριο), δασκάλες native speakers που να μιλάνε στα παιδιά μόνο στη συγκεκριμένη γλώσσα κλπ.

 

 

 

Αυτά είναι η δική μου άποψη φυσικά και η άποψη αυτή έχει να κάνει και με το παιδί μου (που δεν είναι και από τα πιο εύκολα) και από τη φιλοσοφία μου σχετικά με τη μάθηση.

azHYp2.png

 

vwuep3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κοίταξε το isp είναι διγλωσσο ουσιαστικά σχολείο και προετοιμάζει τα παιδιά για το baccalaureate.

Προσωπικά δεν με ενδιεφερε οπότε δεν το είδα. Πρόκειται για το πρώην Πετράκη Βαλσαμιδη που δεν είχε καλό όνομα. Τωρα βεβαια εχει περασει στη νεα γενια. Υπάρχει τουλάχιστον ένα μέλος που πάει το παιδί του εκεί οπότε ίσως απαντήσει.

Για της Μητροπολεως έχω άκουσει τα καλύτερα για το μαθησιακο κομμάτι. Εμένα οι εγκαταστασεις δεν μου άρεσαν καθόλου και διαπιστωσα προβληματα οργάνωσης συν το οτί δεν βολευαν οι ώρες και ήθελαν έξτρα χρηματα για φύλάξή.

 

Εμεις τελικα ξεκινήσαμε στην Παιδαγωγική στον Πειραιά.

Αν σε ενδιαφέρει το σχολειο και θες κάτι συγκεκριμένο στείλε pm.

 

Βέρα με το δίκιο σου είσαι προβληματισμενη και μπερδεμενη.

Καταρχήν ο αριθμός 28 είναι τραγικά μεγάλος. Εμεις είμαστε 23 και ήδη μου φαίνεται μεγάλος.

Από αυτά που περιγράφεις προσωπικά εκλαμβάνω ότι το παιδί λαμβάνει στειρές γνώσεις και βρίσκεται σε ένα πολύ πιεστικο περιβάλλον για την ηλικία του κάτι το οποίο δεν θα ήθελα για τα παιδιά μου.

 

Το παίδι σου πώς αντιδρά σε όλο αυτό. Πιέζεται πολύ, γύρνα χαρουμενο από το σχολείο;

 

Από την άλλη τη στιγμή που μαθαίνει δύο ξένες γλώσσες σε απαιτητικό επίπεδο το να έχει και άθλημα και όργανο και χορωδία ίσως να είναι πολλά. Του μένει χρόνος να δει φίλους να παίξει να πάει θέατρο ή να κάνει κάτι αλλο που του αρέσει;

 

Δεν είναι αλήθεια ότι το σχολείο της Μητρόπολης απαιτεί χρήματα για φύλαξη. Αν εννοείτε την απογευματινή Μελέτη αυτη πληρωνεται σε όλα τα σχολεία ή τουλάχιστον στα σχολεία που μοιράζουν τα παιδια σε τάξεις και δεν τα "παχνιζουν" όλα μαζί.

Το ωράριο του δημοτικού σχολείου είναι ως εξής΅

Α και Β δημοτικού τελειωνουν 13.35. Οι γονείς εχουν τη δυνατοτητα να τα αφησουν δωρεαν μεχρι τις 2.30 στην τάξη τους με τη δασκαλα κανοντας δημιουργικες δραστηριοτητες. Αλλιως μπορουν να τα βαλουν σε προγραμμα Μελετης για Α και Β δημοτικου με την αναλογη επιβαρυνση έως τις 4:00.

Επίσης υπάρχει η δυνατοτητα αντι για Μελετη τα παιδια να κανουν μια σειρα απο προαιρετικες δραστηριοτητες που περιλαμβανουν μια μεγαλη ποικιλία. Σχολικά λεωφορεια υπάρχουν στις 2.30, στις 4.00 και στις 5.00.

Τα παιδια Γ έως ΣΤ δημοτικού σχολούν στις 14.35. Οι γονείς έχουν τη δυνατοτητα να τα αφησουν εως τις 15.00 δωρεαν. Μπορουν ομως και αυτα να μπουν σε προγραμματα Μελετης εως 5.00.

Επίσης αδελφακια μικρα που τελειωνουν τη Μελετη τους στις 4 και εχουν αδελφακια μεγαλυτερα που τελειωνουν στις 5 ή αδερφια στο Γυμνασιο που και αυτα τελειωνουν στις 5 μπορουν να παραμεινουν δωρεαν από τις 4-5 σε ξεχωριστη αίθουσα με επιβλέπων εκπαιδευτικό και να ζωγραφισουν, να κάνουν παζλ ή να διαβασουν μεχρι να τελειωσουν τα αδερφια τους .

Πραγματικα απορω ποιος ηταν αυτος που σου ειπε οτι η φυλαξη πληρωνεται. Επίσης θα ήθελα να μου πεις σε ποιο σχολείο οι επιστημονικες αξιολογησεις των παιδιων και τα εξατομικευμενα προγραμματα ή η ενισχυτικη διδασκαλία είναι δωρεάν. Επίσης ποιο άλλο σχολείο στον Πειραιά έχει συνεχη ψυχοπαιδαγωγικη υποστηριξη στα παιδια και συμβουλευτική γονεων από τις 8 έως τις 4? Δωρεαν εννοειται.

 

Επισης θα ηθελα να αναφερθεις λιγο σε ποια θεωρείς εσύ ως οργανωτικα προβληματα γιατι μου εκανε εντυπωση αυτο αφου πραγματικα ακομα και μελη του forum (π.χ Marco Polo) που επελεξαν αλλο σχολείο για τους δικους τους λόγους είπαν τα καλύτερα για το οργανωτικό κομματι.

Οσον αφορα το κτηριακο προβλημα σαφεστατα τα σχολεια του Πειραια από τη στιγμη που ειναι αστικα 'εχουν προβλημα κτηριακο. Παρ'ολα αυτα οι αιθουσες ειναι ολες εξωτερικες και φωτεινες, εχουν διαδραστικους πινακες και υπολογιστη τάξης και υπαρχουν και οι αντιστοιχες βοηθητικες αίθουσες. Το προαυλιο είναι στην ταρατσα και τα παιδια ειναι προστατευμενα αφου κανεις εξωσχολικος δεν εχει καμια προσβαση σε αυτα.

 

Τελος γνωριζω οτι στην Παιδαγωγικη η πρωτη Γλωσσα ειναι τα Γαλλικα και η δευτερη τα Αγγλικα.

Στο σχολειο της Μητροπολης η πρωτη Γλωσσα που ξεκινουν στην Α δημοτικου ειναι τα Αγγλικα ενω στην Α δημοτικου ξεκινουν και τα Γαλλικα/Γερμανικα με βιωματικες δρασεις , ερεθισματα , τραγουδια και παιχνιδια έτσι ωστε στη Β τάξη να επιλεξουν αν θα στοχευσουν στα Γαλλικα ή στα Γερμανικα για να τα ακολουθησουν ως Β ξένη Γλώσσα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους.

 

Εχοντας αποκτησει διαφορες εμπειριες αυτα τα χρονια,εγω και συγγενικα μου προσωπα,αποφασισα να γραψω για να...σας μπερδεψω λιγο παραπανω απο οσο ηδη ειστε μπερδεμενοι.

 

Καταρχην να πουμε το προφανες,για ενα παιδι μπορει το Χ σχολειο για 10.000 λογους να ειναι καλο,ιδανικο,ευχαριστο αποδοτικο,για τον διδυμο αδελφο του μπορει αυτο να μην ισχυει.Αν γραψετε σε μια κολλα χαρτι ολους τους παραγοντες που επιδρουν (οδηγος σχολικου,καιρος,διπλανος στο θρανιο,αποσταση απο το σπιτι,καταβολες απο το σπιτι,καταβολες δασκαλες κτλ κτλ) θα δειτε οτι....σιγουρα δε φτανει μια κολλα!Παντως ο δασκαλος ειναι πολυ σημαντικο θεμα,και μπορει σε ενα σχολειο να συνυπαρχουν καλοι και κακοι δασκαλοι (το πλεον συνηθες).

 

Το οτι πληρωνετε Χ λεφτα στο ιδιωτικο,το μονο που σας εξασφαλιζει 100% ειναι οτι δεν θα γινονται απεργιες.Αυτο.Τιποτε αλλο.Τιποτε απολυτως.Ολα τα αλλα που προσδοκατε,δικαιως ή αδικως,μπορει να μην ερθουν ποτε.

 

Δεν υπαρχουν σχολεια που θα ανοιξουν για εσας τις πορτες του πανεπιστημιου,ελληνικου ή ξενου.Υπαρχουν βεβαια σχολεια που ακολουθουν προγραμματα για καλυτερη προετοιμασια για πανεπιστημια εξωτερικου.Υπαρχουν σχολεια με ολιγομελη τμηματα,με καθαριοτητα,με καλυτερες συνθηκες σε σχεση με καποια δημοσια,αλλα αυτο απο μονο του ειναι σαν να λες οτι ο Μεσι ειναι καλος ποδοσφαιριστης γιατι φοραει ακριβα παπουτσια.

 

Κατα κανονα,οι δραστηριοτητες που γινονται μεσα στα σχολεια,δεν ειναι τοσο αποδοτικες οσο αν γινονταν εκτος αυτων.Δηλαδη αν καποιο παιδι θελει και μπορει να γινει πρωταθλητης κολυμβησης,θα πρεπει να παει σε εναν σχετικο ομιλο.Αυτο δεν αφορα πολλους βεβαια.Αυτο που αφορα πολλους ειναι οτι σχεδον παντα το παιδι σας δεν θα μαθει πολυ καλα μια ξενη γλωσσα στο ιδιωτικο σχολειο,θα πρεπει να παει και φροντιστηριο.

 

Οι γνωριμιες.Ναι το παιδι σας αν παει στα 2-3 πανακριβα σχολεια που πανε οι πολυ ευποροι,θα κανει αναλογες γνωριμιες.Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα τον αποδεχτουν ως δικο τους,ουτε οτι θα μπορει να ακολουθει τις δραστηριοτητες τους (σκι στην Ελβετια κτλ).Επισης σιγουρα δεν σημαινει οτι εσεις θα μπορειτε να συντηρησετε οικονομικα ολο αυτο το σχημα ενω ειστε ενας κοινος εργαζομενος.

 

Σημαντικο ή οχι,πρεπει να υπολογισετε τα...παιδικα παρτυ και τις γνωριμιες.

Αν εσεις ειστε στην Βουλα αλλα κρινετε οτι το παιδι πρεπει να παει σχολειο στα Βορεια Προαστεια,αυτο σημαινει οτι κι εσεις και το παιδι θα περασετε το υπολοιπο της ζωης σας πανω σε 4 ροδες.

 

Οι γνωμες των αλλων για ενα σχολειο,αν και πρεπει να τις ακουσετε,τελικα δεν εχουν καμια αξια (οπως και η δικη μου).Γιατι το τι θελει,τι νομιζει οτι εισπραττει,και τι πραγματικα εισπραττει καποιος απο ενα σχολειο,ειναι παρα μα παρα πολυ υποκειμενικο.

Link to comment
Share on other sites

...........

 

Το οτι πληρωνετε Χ λεφτα στο ιδιωτικο,το μονο που σας εξασφαλιζει 100% ειναι οτι δεν θα γινονται απεργιες.Αυτο.Τιποτε αλλο.Τιποτε απολυτως.Ολα τα αλλα που προσδοκατε,δικαιως ή αδικως,μπορει να μην ερθουν ποτε.

 

Δεν υπαρχουν σχολεια που θα ανοιξουν για εσας τις πορτες του πανεπιστημιου,ελληνικου ή ξενου.Υπαρχουν βεβαια σχολεια που ακολουθουν προγραμματα για καλυτερη προετοιμασια για πανεπιστημια εξωτερικου.Υπαρχουν σχολεια με ολιγομελη τμηματα,με καθαριοτητα,με καλυτερες συνθηκες σε σχεση με καποια δημοσια,αλλα αυτο απο μονο του ειναι σαν να λες οτι ο Μεσι ειναι καλος ποδοσφαιριστης γιατι φοραει ακριβα παπουτσια.

 

......

 

Γενικά, συμφωνώ με όσα έχεις γράψει με δύο μικρά σχόλια:

 

Εκτός από το θέμα των απεργιών, στα ιδιωτικά σχολεία έχεις (α) καλύτερη συνεργασία με τους δασκάλους και (β) μεγαλύτερο έλεγχο των δασκάλων από το ίδιο το σχολείο για το εάν ακολουθούν την φιλοσοφία διδασκαλίας του συγκεκριμένου σχολείου ή όχι. Γενικά, δεν έχεις ασυνέπειες του στυλ ο κάθε δάσκαλος κάνει ό,τι θεωρεί ο ίδιος σωστό.

 

Για την είσοδο στο Πανεπιστήμιο (αν υποθέσουμε ότι αυτός είναι ο στόχος της βασικής εκπαίδευσης, που κατ' εμέ δεν είναι) έχεις απόλυτο δίκιο. Σε τελική ανάλυση αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το ίδιο το παιδί. Ούτε από το σχολείο, ούτε από τους γονείς. Αυτό που μπορεί να σε διδάξει ένα καλό σχολείο είναι μία μεθοδολογία μελέτης, η οποία θα σου είναι χρήσιμη έτσι κι αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

Anthony2010

Συμφωνώ μαζί σου.Δεν ισχύουν όλα βέβαια αυτά που λες ,για όλα τα σχολεία στο σύνολο, αλλά είναι μια πραγματικότητα.

Ανεξάρτητα απο την επιλογή του καθενός και τα δίδακτρα , αυτή είναι η πραγματικότητα.Και δεν παύει να μιλάμε για σχολείο!

 

Επίσης να προσθέσω, ακόμη και εαν το 99% είναι ικανοποιημένο απο ένα σχολείο , για μένα το 1% που είναι δυσαρεστημένο (αποδεδειγμένα και λογικότατα) είναι εξίσου σημαντικό για να αναθεωρήσω.

Μπορεί να μην υπάρχει για τα γούστα του καθενός μας'' καλύτερο'' εναλλακτικό σενάριο , αλλά όχι να τα αποδεχόμαστε και όλα ότι είναι μαγικά!

Στα δύσκολα και στα απρόοπτα φαίνεται η αξία του σχολείου , όχι όταν όλα τρέχουν μόνα τους καλά.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι πληρωνετε Χ λεφτα στο ιδιωτικο,το μονο που σας εξασφαλιζει 100% ειναι οτι δεν θα γινονται απεργιες.Αυτο.Τιποτε αλλο.Τιποτε απολυτως.

 

Εξασφάλιση 100% ασφαλώς δεν υπάρχει, υπάρχουν όμως αυξημένες πιθανότητες το παιδί να πάρει ερεθίσματα (εκπαιδευτικά, παιδαγωγικά, συναναστροφές κλπ) που θα αποτελέσουν προϋποθέσεις για την πορεία του στη ζωή του. Προφανέστατα εισέρχεται το υποκειμενικό στοιχείο του παιδιού, αλλά μην το πάμε στο άλλο άκρο και τα ισοπεδώσουμε όλα. Με τέτοια προσέγγιση δεν έχουν καμία βάση οι αξιολογήσεις των σχολείων, πχ των κορυφαίων Πανεπιστημίων ΜΙΤ, Harvard, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι όλοι εφόσον είχαν τα χρήματα και κυρίως τα προσόντα θα επέλεγαν ΜΙΤ ή ΗΑRVARD no matter what... αλλα αυτό δεν αναιρεί ότι και εκεί θα υπάρχουν πολλοί με παράπονα σε διάφορους τομείς , ίσως αν θέλετε, στο επίπεδο τους και στις απαιτήσεις τους.

 

To πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι εαν έχεις κάποια ένσταση ή παράπονο, αυτόματα ο άλλος νιώθει καλύτερα που δεν το έχει ή έχει κάνει μια άλλη επιλογή... και έτσι χάνετε κάθε προσπάθεια ουσιαστικού διαλόγου ώστε να βοηθηθούμε ακόμη και εδώ ανώνυμα.:-(

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι όλοι εφόσον είχαν τα χρήματα και κυρίως τα προσόντα θα επέλεγαν ΜΙΤ ή ΗΑRVARD no matter what... αλλα αυτό δεν αναιρεί ότι και εκεί θα υπάρχουν πολλοί με παράπονα σε διάφορους τομείς , ίσως αν θέλετε, στο επίπεδο τους και στις απαιτήσεις τους.

 

To πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι εαν έχεις κάποια ένσταση ή παράπονο, αυτόματα ο άλλος νιώθει καλύτερα που δεν το έχει ή έχει κάνει μια άλλη επιλογή... και έτσι χάνετε κάθε προσπάθεια ουσιαστικού διαλόγου ώστε να βοηθηθούμε ακόμη και εδώ ανώνυμα.:-(

 

συμφωνώ μαζί σου!

πάντως ευχαριστημένος δεν μπορεί να είναι κανείς 100% πουθενά. ακόμη και ο άνθρωπος που επιλέγουμε να παντρευτούμε, το σπίτι που μένουμε, το αυτοκίνητο που οδηγούμε, η δουλειά που κάνουμε κλπ κλπ δεν μας αφήνουν 100% ικανοποιημένους. πάντα θα υπάρχουν θετικά και αρνητικά σημεία. το θέμα είναι να υπερτερούν τα θετικά και να συμφωνούν με τη φιλοσοφία μας. για αυτό θέλει ψάξιμο από την αρχή για να δούμε τί μας ταιριάζει περισσότερο (εντελός υποκειμενικό για τον καθένα). κι αν στην πορεία φανεί ότι κάναμε λάθος επιλογή, τότε το μοναστήρι να' ναι καλά....

Link to comment
Share on other sites

kel θα σου απαντήσω εντός της ημέρας, όπως και θα γράψω τις πρώτες εντυπώσεις μου από την Παιδαγωγική μιας και ενδιαφέρονται κάποιοι από ότι βλέπω.

 

Ευχαριστω πολυ. Θα μου ηταν εξαιρετικά χρήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...