Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Συζήτηση "Πρώτη φορά χωρίς τη μαμά στο νηπιαγωγείο"


Recommended Posts

@λουκουμαδάκι Στον παιδικό που πήγαινε η κόρη μου, συνήθιζαν να υποδέχονται τα παιδιά με κάποιο μικρό κομπλιμέντο (του στυλ τι όμορφο τσιμπιδάκι για μαλλιά, τι ωραία αθλητικά, τι ωραίο καλσόν) αλλά α. το έλεγαν στο παιδί, όχι στο γονέα β. έβρισκαν κάτι θετικό σε όλα τα παιδιά.

Φέτος στο νηπιαγωγείο, θα το λέω όπου βρεθώ, έχουμε μια εκπληκτική δασκάλα, που αν και είναι από τις παλιές στο επάγγελμα, κάνει απίθανη δουλειά. Το καταλαβαίνω γιατί μου γυρίζει σπίτι η μικρή με φράσεις του στυλ "ό,τι προσπαθεί να κάνει ο καθένας μας είναι σπουδαίο" και κάποια φορά που ανέφερα ένα χαρακτηριστικό μιας φίλης της γύρισε και μου είπε σοβαρά σοβαρά (το σχεδόν 6χρονο) "Μαμά, δεν πρέπει να κρίνουμε. Ο κάθε ένας μας μπορεί να είναι διαφορετικός αλλά είναι όλοι σημαντικοί".

Μήπως να της πεις της "εκπαιδευτικού" να περάσει από το σχολείο της κόρης μου για μάθημα; :)

 

Φυσικά και να το αναφέρεις, είναι εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 399
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 16 λεπτά , Chrysoum είπε:

Απαράδεκτο! Τι είναι αυτά; Αν συνέβαινε στον παιδικό των παιδιών μου θα είχα ζητήσει κατ ιδίαν συνάντηση με την διεύθυνση και με την ίδια ίσως μπροστά για να μην έχουμε μετά σκηνικά ότι της το είπα αλλά το αρνήθηκε. Όποιος κάνει τέτοιου είδους δημόσιους χαρακτηρισμους για παιδιά προωθεί το bullying μεταξύ των παιδιών (και των γονέων τους ίσως) και δεν θα έπρεπε να δουλεύει σε παιδικό σταθμό. Δεν κάνει γι αυτό το χώρο, δεν κάνει γι αυτή τη δουλειά. Τόσο απλά. Γιατί σκέψου εάν αυτά τα λέει μπροστά στους γονείς, τι λέει όλη την ημέρα στα ίδια τα παιδιά. Να ερχόταν δηλαδή το παιδί μου σπίτι νομίζοντας ότι είναι το καλύτερο ή το πιο προβληματικό; Πραγματικά, αν είναι δυνατόν. Αύριο μεθαύριο μπορεί να λέει παρόμοια πράγματα για το παιδί σου, πως θα ένιωθες; Για τα παιδιά μου δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι γιατί μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Η σωστή πρακτική, είτε για θετικά σχόλια είτε για αρνητικά είναι να κάνουν μια συνάντηση με τους γονείς του παιδιού να μιλήσουν για το παιδί τους εάν υπάρχει κάτι που πρέπει να ειπωθεί. Ούτε καν που θα με ενδιέφερε αν θα μου βάλουν την ταμπέλα της μαμάς με τα παράπονα. Τέτοια πράγματα είναι απλά αδιανόητο να συμβαίνουν. 

Εν τω μεταξύ επειδή και εμένα μου είπαν αλλά ήμασταν μόνοι μας και σε επίπεδο έκλαψε δεν έκλαψε συνεργάστηκε δεν συνεργάστηκε πίστευα ότι τέτοια θα είναι τα σχόλια γενικά και όταν τα άκουσα άμεσα σκέφτηκα ότι αν σχολιάζεται έτσι το κάθε παιδί ανοιχτά σε μία εξώπορτα τι γίνεται μέσα; Και κατ'επεκταση τι ακούει το κάθε παιδάκι για το διπλανό του. Η αυτό που άκουγα ότι κάποιοι τα κατατάσσουν ψηλά/χαμηλά με την ανάλογη  αντιμετώπιση και ελεγα μα τα παιδάκια; Και δεν το πίστευα! 

Just now, vtgian είπε:

@λουκουμαδάκι Στον παιδικό που πήγαινε η κόρη μου, συνήθιζαν να υποδέχονται τα παιδιά με κάποιο μικρό κομπλιμέντο (του στυλ τι όμορφο τσιμπιδάκι για μαλλιά, τι ωραία αθλητικά, τι ωραίο καλσόν) αλλά α. το έλεγαν στο παιδί, όχι στο γονέα β. έβρισκαν κάτι θετικό σε όλα τα παιδιά.

Φέτος στο νηπιαγωγείο, θα το λέω όπου βρεθώ, έχουμε μια εκπληκτική δασκάλα, που αν και είναι από τις παλιές στο επάγγελμα, κάνει απίθανη δουλειά. Το καταλαβαίνω γιατί μου γυρίζει σπίτι η μικρή με φράσεις του στυλ "ό,τι προσπαθεί να κάνει ο καθένας μας είναι σπουδαίο" και κάποια φορά που ανέφερα ένα χαρακτηριστικό μιας φίλης της γύρισε και μου είπε σοβαρά σοβαρά (το σχεδόν 6χρονο) "Μαμά, δεν πρέπει να κρίνουμε. Ο κάθε ένας μας μπορεί να είναι διαφορετικός αλλά είναι όλοι σημαντικοί".

Μήπως να της πεις της "εκπαιδευτικού" να περάσει από το σχολείο της κόρης μου για μάθημα; :)

 

Φυσικά και να το αναφέρεις, είναι εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά!

Αυτό οκ ναι. Δημιουργεί και θετική αύρα στο παιδί. Καλά φοβερή ε; Που είναι τέτοιες παιδαγωγοί..

πρίν από 58 λεπτά , samsympan είπε:

Γελάω με την γλαφυρή περιγραφή όχι με το συμβάν, ναι!

 

Η κυρία αυτή που τα παραλαμβάνει είναι παιδαγωγός; Εννοώ, είναι η δασκάλα των παιδιών αυτών; Ή πχ βοηθητικό προσωπικό (πιο πιθανό αυτό νομίζω). Οι εκπαιδευτικοί "παινεύουν" ένα παιδάκι παρουσία άλλων. Πιο σωστά, μπορεί εκθιάζουν κάτι που έκανε (πχ μια χειροτεχνία, βοήθησε σε κάτι, κλπ) ή μπορεί να κάνουν και ένα θετικό σχόλιο για κάτι που φοράει ή το χτένισμα του κλπ (για τόνωση του ηθικού, να δώσουν ένα boost αυτοπεποίθησης). Εννοώ συνηθίζονται αυτά. ΑΛΛΑα) πρέπει πάντα να κρατούν τις ισορροπίες, δηλαδή επισημαίνουμε το θετικό στοιχείο σε ΟΛΑ τα παιδιά και β) σιγουρά δεν επιτρέπονται τα αρνητικά σχόλια-feedback παρουσία τρίτων. ΠΟΤΕ.

Οπότε κι εγώ θεωρώ, όχι με mail (δεν χρειάζεται να δώσετε τόσο επίσημο τόνο για κάτι τέτοιο), αλλά κατ'ιδίαν μπορείτε αν θέλετε να το θίξετε το θέμα στην δασκάλα σας ή την διεύθυνση. Με διακριτικότητα και ευγένια πάντα εννοείται (το αναφέρω γενικά, όχι για εσάς φυσικά).

 

*  Postταρα και μετά το είδα που αναφέρατε για βοηθητικό προσωπικό. Έτσι θα είναι.

Έχω μπερδευτεί γιατί με τον ιό ούτε φάτσες γνωρίζω ακόμα καλά καλά με αυτές τις μάσκες και είναι διαφορετική η υποδοχή συχνά. Ρώτησα την κόρη μου μου λέει κυρία είναι. Όλες έτσι τις βλέπει. 

πρίν από 44 λεπτά , Yovanna είπε:

Γέλασα πολύ αν και είναι για κλάματα! Κυρίως αυτό με την οικογένεια και την ανατροφή. Ελπίζω να μην είναι δασκάλα. Όταν ο δικός μου ξεκίνησε σχολείο και ακόμη ήταν cool, 3 μέρες κράτησε, η μια από τις δασκάλες του, όταν άνοιξε την πόρτα και λέει αχ ο ταδε (για τον γιο μου)! Συγχαρητήρια για τον γιο σας, είναι απίστευτος! Εγώ ΄δεν μπορώ να πω ότι χάρηκα, διότι από πίσω ακριβώς περίμενε άλλο παιδάκι και έπειτα με προβλημάτισε το γεγονός ότι βάζουν τόσο εύκολα ταμπέλες στα παιδιά. Όταν από την επόμενη μέρα ο μικρός άρχισε τις υστερίες βέβαια, φαντάζομαι προσγειώθηκε.

Εγώ δεν θα έστελνα mail γιατί δεν θα ήθελα να "ανοίξω μέτωπο " και μάλιστα τόσο νωρίς στο σχολείο του παιδιού μου. Θα το ανέφερα ανεπίσημα στη διευθύντρια όταν θα την πετύχαινα. Δεν ξέρω πώς είναι στο σχολείο σας, εγώ την βλέπω αρκετά συχνά και λέμε 2 κουβέντες.

Ούτε ξέρω Γιοβάννα ποια είναι η διεύθυνση. Μας έχουν πολύ στην απ'έξω τώρα με τον ιό. Να φανταστείς από τις 3 δασκάλες του τμήματος της θα γνωρίσω τις δύο έξω που τις έχω κάνει εικόνα και δύο τρεις από την υποδοχή. Α και την γραμματεία γιατί την είδα στις εγγραφές αρκετές φορές. Αλλά υπάρχουν πάνω από 20 άτομα εκεί μέσα. Ποιόν να ζητήσω και πως να συζητήσω στην πόρτα όταν δεν σε βάζουν καν μέσα και είναι η ώρα προσέλευσης; Εκτός αν ζητήσω τύπου ραντεβού; Θα το συζητήσω και με το σύζυγο αν και ξέρω θα με πει υπερβολική είναι του χαλαρού και που να μπλέξεις κλπ κλπ. Υποτίθεται τρομάρα τους είναι και από τους καλύτερους δημόσιους της πόλης. Πολύ ξενέρωσα. 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites

@λουκουμαδάκινα σου πω την αλήθεια κ εγω θα προτιμουσα να τα πω απευθείας στην διεύθυνση. Αλλα επειδη έχω στο μυαλό μου πως ήταν πέρυσι πχ στον δικό μας παιδικο

Που χαλαρά μιλούσες με την διευθύντρια. 

Εγω θα ελεγα να κλείσεις ραντεβού, η απλα ένα πρωινό που έχεις χρόνο να πεις ότι θες να πεις κτ 

Απλα βεβαιώσου ποια το ειπε

Αν είναι παιδαγωγός είναι ακόμη πιο τραγικό 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχαμε ενημέρωση στο σχολείο κ πέρυσι η ενημέρωση έγινε Οκτώβρη μήνα.. Επειδή θυμάμαι έχουν αναφερθεί τι έχουν πει σε κάθε σχολείο είπα να ενημερώσω κνεγω απλά δε θυμάμαι αν ειπώθηκαν εδώ η σε άλλη ενότητα... 

Σε εμάς το νηπιαγωγείο έχει 3 τμήματα των 15 παιδιών... Μας είπαν ότι αν το παιδί αρρωστήσει η γενικά όταν χρειαστεί να λείψει για οποιοδήποτε λόγο απλά περνούμε τηλ κ ενημερώνουμε το σχολείο, γιατί κρατάει ιστορικό για τον λόγο που λείπει αν είναι άρρωστο κ λείπει τρεις μέρες την Τετάρτη ερχετε κανονικά στο σχολείο αν χρειαστεί να λείψει πάρα πάνω μέρες όταν επιστρέψει κρατάμε μια βεβαίωση για την υγεία του από την παιδίατρο 

Κ μας είπαν πως φέτος παίρνουν κανονικά όλα τα παιδιά απουσίες όταν λείπουν.. 

Στο δικό μας σχολείο τα παιδιά του κάθε τμήματος παίζουν κ συνεργάζονται όλα μαζί δε χωρίζονται σε ομάδες αλλά δεν έχουν καμία επικοινωνία με τα παιδιά των άλλων τμημάτων κ βγαίνουν 3 διαλείμματα εμένα πάει ολοήμερο  @mama16 πιστεύω πως καλό είναι να πηγαίνει τώρα ειδικά που προσαρμόζεται ακόμα κάθε μέρα στο σχολείο γιατί μετά μπορεί να συνδιασει ότι οπότε δε θέλω να βρίσκω μια δικαιολογία κ δε θα πηγαίνω κ ίσως να έχετε κ πιο έντονες εκρήξεις θυμού αργότερα για αυτό τον λόγο.. Τώρα για το να την παίρνεις νωρίτερα δε ξέρω είναι κ οι κανόνες που έχει το κάθε σχολείο δλδ σε εμάς όταν τελειώσει η περίοδο προσαρμογής δεν αφήνουν κανένα παιδί να ερχετε ο γονιός να το παίρνει ποιο νωρίς αν συντρέχει κάποιος σοβαρός λόγο παίρνουν οι νηπιαγωγεί τηλ κ ερχετε ο γονιός κ παίρνει το παιδί αυτό μας το είπαν κ σήμερα στην ενημέρωση.. Οπωςκ  πχ πέρυσι στης 1 η ώρα που άνοιγαν οι πόρτες για να φύγουν τα παιδιά που δε πάνε ολοήμερο κάποιο γονείς οι παππούδες  πηγεναν φαγητό τότε στα παιδιά που συνεχίζουν το ολοήμερο για να είναι ζεστό αυτό φέτος δε το επιτρέπουν για να μη μπαίνουν πολλά άτομα στο χώρο του σχολείου.. @λουκουμαδάκι δεν έχω λόγια για αυτό που ανέφερες δε μου άρεσε καθόλου που η κοπέλα έστω κ χαρητολογοντας για εκείνη μιλούσε έτσι στα παιδιά μπροστά σε τρίτους... Εγώ δε ξέρω τι θα έκανα αλλά  πιστεύω πως καλύτερα να μιλήσεις με τους υπεύθυνους η ίδια.. 

 

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι που δεν καταλαβα.

Σημεραχενημετωσα οτι ηωδικια μου δεν θαχπαει γιατι χτες εκανε πυρετο.Σηνερα απυρετη.Δεν πηγε.Δεν θα παει ουτε αυριο.

Μειώθηκε στο ελάχιστο κ η .καταρροη.Αν συνεχίσει να είναι καλά λεω να τηννπαω την πεμπτη.Χρειαζεται χαρτι γιατρου?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, μαγιοπουλας είπε:

Να ρωτήσω κάτι που δεν καταλαβα.

Σημεραχενημετωσα οτι ηωδικια μου δεν θαχπαει γιατι χτες εκανε πυρετο.Σηνερα απυρετη.Δεν πηγε.Δεν θα παει ουτε αυριο.

Μειώθηκε στο ελάχιστο κ η .καταρροη.Αν συνεχίσει να είναι καλά λεω να τηννπαω την πεμπτη.Χρειαζεται χαρτι γιατρου?

Οχι

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας said:

Να ρωτήσω κάτι που δεν καταλαβα.

Σημεραχενημετωσα οτι ηωδικια μου δεν θαχπαει γιατι χτες εκανε πυρετο.Σηνερα απυρετη.Δεν πηγε.Δεν θα παει ουτε αυριο.

Μειώθηκε στο ελάχιστο κ η .καταρροη.Αν συνεχίσει να είναι καλά λεω να τηννπαω την πεμπτη.Χρειαζεται χαρτι γιατρου?

Στο σχολείο  σου είπαν κάτι όταν ενημέρωσες?  Εμάς ζητάνε .Αν δεν σας έχουν ενημερώσει ότι μετά από ασθένεια χρειάζεται χαρτί γιατρού, τότε όχι. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

Στο σχολείο  σου είπαν κάτι όταν ενημέρωσες?  Εμάς ζητάνε .Αν δεν σας έχουν ενημερώσει ότι μετά από ασθένεια χρειάζεται χαρτί γιατρού, τότε όχι. 

Οχι γιατι απλά τους ενημέρωσα λ ειπα κτο θα ξαναπάρω αυριο.Μου ειπαν ομως οτι αυτο ειναο σύνηθες φαινόμενο,ειδικα για  τα παιδια που πανε πρωτη φορα σχολειο.

Just now, diane2020 είπε:

Οχι

Σας τοβεχουν πει δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, μαγιοπουλας said:

Οχι γιατι απλά τους ενημέρωσα λ ειπα κτο θα ξαναπάρω αυριο.Μου ειπαν ομως οτι αυτο ειναο σύνηθες φαινόμενο,ειδικα για  τα παιδια που πανε πρωτη φορα σχολειο.

Nαι, βέβαια. Εμάς πάντως ζητάνε χαρτί γιατρού μετά από πυρετό ή δέκατα.

Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πρίν, mama16 είπε:

Εμένα σήμερα με πήρε η δασκάλα τηλ γιατί εκλαιγε κ δεν ηρεμούσε με τπτ.. Εν τω μεταξύ χθες ενώ δεν είχε κλάψει καθόλου έλειπε απ' το σχολείο η ξαδερφουλα της που κάνουν πολύ παρέα κ μου είπε το απόγευμα ότι δεν θέλει να πάει σχολείο πάλι. Εγώ της είπα ότι θα είναι σήμερα κ συμφώνησε στο να πάει. Σήμερα όμως ενώ ήρθε η ξαδερφουλα της πήγα να την πάρω 11 παρά. Να ξεσυνηθισε 2 εβδομάδες που ήταν σπίτι ή να βαρέθηκε κ να μην θέλει να πάει πλέον εφόσον έμαθε όλα τα παιχνίδια? Τι να την κανω? Να την πάω αύριο η όχι? Δεν θέλω να το πάρει κ στραβά το όλο θέμα του σχολείου

Πως πήγε σήμερα ή μέρα σας? 

 

Εμείς πάμε σταθερά καλύτερα. Γκρινιάζει λιγάκι το πρωί αλλά βλέπει παιδικά και ξεχνιέται. Μπαίνει στην τάξη ηρεμος και παραμένει την περισσότερη ώρα. Τον βοηθάει να του λέω πως τον περιμένω απεξω μέχρι να σχολάσει. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

Πως πήγε σήμερα ή μέρα σας? 

 

Εμείς πάμε σταθερά καλύτερα. Γκρινιάζει λιγάκι το πρωί αλλά βλέπει παιδικά και ξεχνιέται. Μπαίνει στην τάξη ηρεμος και παραμένει την περισσότερη ώρα. Τον βοηθάει να του λέω πως τον περιμένω απεξω μέχρι να σχολάσει. 

Εμένα πάλι με πήρε η δασκάλα τηλ ότι έκλαιγε. Είπε ότι έκλαιγε από τις 9 περίπου κ ενημερώθηκα στις 10 κ πήγα κατευθείαν. Δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί ξυπνάει ευδιάθετη να πάει σχολείο, την ώρα που έφυγα το πρωί την άκουσα μέσα από την τάξη να γελάει 2 φορές μέσα σε δευτερόλεπτα. Σήμερα όμως πάλι δεν ήταν η ξαδερφουλα της. Υποψιάζομαι όμως ότι ίσως κλαίει επειδή δεν θέλει να βγαίνει στην αυλή. Μου το είχε πει το απόγευμα της Τρίτης ότι δεν της αρέσει έξω κ σήμερα. Την ρώτησα αν κλαίει επειδή έλειπε η ξαδερφουλα η επειδή δεν της αρέσει στην αυλή κ απάντησε το δεύτερο. Την Δευτέρα μου είπε ότι έπεσε έξω οπότε σκέφτομαι μήπως το πήρε από φόβο. Είναι κ όλα τα παιδάκια πιο μεγαλόσωμα κ ίσως της δημιουργεί αγχος όπως θα κάνουν. Μετά μου είπε ότι ένα παιδάκι της έκανε φούσκες (μάλλον θα της έβγαλε την γλώσσα πεταγοντας σάλια) κ φοβήθηκε κ έκλαιγε μου είπε. Δεν ξέρω αν ξεκίνησε τότε το κλάμα. Αύριο μου είπε η δασκάλα να είμαι έξω ώστε αν χρειαστεί να με δει μήπως ηρεμεί.. Κ ακόμα κ αν μην κλαίει θα συνεχίσω να την παίρνω νωρίτερα.

 

Εσένα κάθεται κανονικά πλήρες ωράριο? Αλήθεια κάθεσαι όλες τις ώρες απ' έξω ή έτσι του λες για να νιώθει πιο ήρεμος?

Link to comment
Share on other sites

@mama16 και @Mama_Anesti_ όπως ανέφερα και πιο πάνω η κόρη μας (προνήπιο) ενώ πήγαινε με χαρά σχολείο, αποφάσισε (2 φορές έως τώρα) να παίξει τον ρόλο του παιδιού που λέει "Δεν πάω στο σχολείο! Τσου! Τέλος!". Και το λέω έτσι, διότι πραγματικά ήταν η όλη φάση θεατράλ. Μίξη ειλικρινούς στεναχώριας και ρόλου drama queen. Τέλοσπαντων, αφού λουστήκαμε όλο το πακέτο, αρνητικά νεύματα, "τσου τσου τσου", "δεν θέλω να μου μιλάτε!", τσιρίδες, κλάματα (πραγματικά ψυχοφθόρο για εμάς όλο αυτό... για το παιδί μας όχι τόσο...). Οι νηπιαγωγοί και τις δύο φορές την πήραν σηκωτή να ωρύεται μέσα (να είναι καλά οι άνθρωποι και θα καταλάβετε γιατί). Εμείς "εξαφανιστήκαμε"...για την ακρίβεια κρυφτήκαμε (ας όψεται το σύνδρομο της ελληνίδας μάνας). Της έβαλαν να κάτσει λίγο σε καρεκλάκι στην αυλή έξω από την τάξη. Μέχρι να ηρεμήσει, ανασκουμπωθεί, να πέσουν οι τόνοι. Και μετά την πήραν μέσα και αυτό ήταν. Ακολούθησε το πρόγραμμα της ημέρας κανονικά, με χαρά. the end! 

 

Βοήθησαν τα εξής:

1) Το ότι εξαφανιστήκαμε από το πεδίο της. Στο δικό μας παιδί, "το σε περιμένουμε έξω", "θα έρθουμε πιο νωρίς", κλπ δεν θα έπιανε. Θα ζητούσε συνεχώς να έρθει μαζί μας. Στο δικό μας παιδί επαναλαμβάνω.

2) Η δασκάλα της: α) Ξέροντας ότι το παιδί περνάει καλά στο σχολείο, δεν είχε άγχος. Ήξερε ότι η άρνηση της αφορούσε περισσότερο σε πείσμα-επίδειξη ισχύος και πολύ λίγο σε στρεσογγόνο παράγοντα (κι αυτούς μέσα από την σχολική ζωή, πρέπει σταδιακά να μάθει να τους αντιμετωπίζει ψύχραιμα). Βοήθησε πολύ και η συνάντηση που είχαμε δασκάλου-γονέα που συζητάγαμε με @Sentir...natureza πιο πάνω. Διότι κατάλαβε τι ήταν αυτό το μικρό κάτι που την ξένισε και δεν ήθελε να πάει. Το είχαμε συζητήσει. Να επιμείνετε να γίνει σύντομα συνάντηση γονέων. Είναι πολύ βασικό!

Λοιπόν, είχε σιγουριά ότι το παιδί θα καλμάρει, όπως κι έγινε. β) Δεν έκανε θέμα την αντίδραση της. Δεν το σχολίασε. Δεν την έκανε να ντραπεί για αυτό.

γ) Την άφησε να γίνει ο κολαούζος της που λέμε, για λίγο. Να νιώσει ασφάλεια δίπλα της. Και της ανέθεσε "δουλειές" μέσα στην ημέρα και για την επομένη (να έχει κάτι να περιμένει με χαρά). Δηλαδή την αποχαιρέτησε με χαμόγελο λέγοντας της "Αύριο, έχουμε δουλίτσα έτσι, όπως είπαμε!". Επειδή της αρέσει αυτό, να της αναθέτουν "εργασίες"  να γίνεται βοηθός, αυτό δούλεψε πολύ θετικά. Αντίστοιχα για κάθε παιδί θα δουλεύει και κάτι θετικά (πχ μια δραστηριότητα με το αγαπημένο του θέμα, ένα παιχνίδι που του αρέσει, η ανάγνωση ενός βιβλίου, κλπ).

3) Η συναναστροφή με τους συμμαθητές. Να κάνει παρέα μαζί τους. Να κάνει φίλους (και να βλέπονται κι εκτός σχολείου αν γίνεται-πολύ βοηθητικό). Η δασκάλα φροντίζει να δουλεύουν πολύ ομάδικά. Οι χειροτεχνίες και τα γραμματάκια που τους γράφει (στη δασκάλα-συμμαθητές της) και πάει στην τάξη, τα δείχνει-διαβάζει η δασκάλα σε όλους. Και αυτά βοήθησαν αρκετά.

Το 1 ξεχάστε το εάν δεν ταιριάζει στα παιδιά σας. Το 2 και το 3 μπορείτε να τα δουλέψετε σε συνεργασία με την δασκάλα.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, mama16 είπε:

Εμένα πάλι με πήρε η δασκάλα τηλ ότι έκλαιγε. Είπε ότι έκλαιγε από τις 9 περίπου κ ενημερώθηκα στις 10 κ πήγα κατευθείαν. Δεν μπορώ να το καταλάβω γιατί ξυπνάει ευδιάθετη να πάει σχολείο, την ώρα που έφυγα το πρωί την άκουσα μέσα από την τάξη να γελάει 2 φορές μέσα σε δευτερόλεπτα. Σήμερα όμως πάλι δεν ήταν η ξαδερφουλα της. Υποψιάζομαι όμως ότι ίσως κλαίει επειδή δεν θέλει να βγαίνει στην αυλή. Μου το είχε πει το απόγευμα της Τρίτης ότι δεν της αρέσει έξω κ σήμερα. Την ρώτησα αν κλαίει επειδή έλειπε η ξαδερφουλα η επειδή δεν της αρέσει στην αυλή κ απάντησε το δεύτερο. Την Δευτέρα μου είπε ότι έπεσε έξω οπότε σκέφτομαι μήπως το πήρε από φόβο. Είναι κ όλα τα παιδάκια πιο μεγαλόσωμα κ ίσως της δημιουργεί αγχος όπως θα κάνουν. Μετά μου είπε ότι ένα παιδάκι της έκανε φούσκες (μάλλον θα της έβγαλε την γλώσσα πεταγοντας σάλια) κ φοβήθηκε κ έκλαιγε μου είπε. Δεν ξέρω αν ξεκίνησε τότε το κλάμα. Αύριο μου είπε η δασκάλα να είμαι έξω ώστε αν χρειαστεί να με δει μήπως ηρεμεί.. Κ ακόμα κ αν μην κλαίει θα συνεχίσω να την παίρνω νωρίτερα.

 

Εσένα κάθεται κανονικά πλήρες ωράριο? Αλήθεια κάθεσαι όλες τις ώρες απ' έξω ή έτσι του λες για να νιώθει πιο ήρεμος?

 Οχι, δεν κάθομαι απέξω.  Οι ώρες είναι πολλές κ αν γίνει κάτι σοβαρό θα με πάρουν τηλ. Του το λέω γιατί νιώθει ασφάλεια έτσι.  Είδα κι άλλους γονείς που το λένε τα πρωινά στα παιδακια τους και πιάνει.

 

Αν έπεσε πολύ πιθανόν να αντιδρά για αυτο το λόγο. Αν επιτρέπεται μπορείς να την κάνεις μία βολτουλα εκεί κοντά, να την ηρεμήσεις και να ξαναμπεί. Δεν νομίζω ή δασκάλα να έχει θέμα αν το παιδί μείνει κοντά της στο διάλειμμα. Αν η κόρη σου δεν ηρεμεί με τίποτα για μενα ειναι καλύτερα να φύγει και να έχει την επόμενη μέρα την ευκαιρία να ξεκινήσει με ηρεμία την μέρα της. Και ο δικός μου δεν νιώθει άνετα στην αυλη, γιατί τα άλλα παιδάκια χοροπηδούν κ τρέχουν ενώ εκείνος είναι πιο μαζεμένος στις κινήσεις του ακόμα εξω. Όπως ειπώθηκε είναι κολαουζος  της δασκάλας από φόβο μην τον χτυπήσουν. Μπορεί και να τον έχουν σπρώξει καταλάθος δεν μπορώ να το ξέρω με σιγουριά γιατί κάτι μου ειχε πει τις πρώτες μέρες αλλά τώρα δεν μιλάει.

 

Νομίζω ο ρόλος κλειδί στην περίπτωση είναι της δασκάλας. Εκείνη με τον τρόπο της θα κάνει την κόρη σου να νιώσει ξανά ασφαλής. Εσύ πρέπει να έχεις μία σταθερή γραμμή και να "ακούς" το παιδί. Σε συνεργασία με την νηπιαγωγο θα λυθεί σύντομα το ζήτημα. 

Επεξεργάστηκαν by Mama_Anesti_
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, samsympan είπε:

@mama16 και @Mama_Anesti_ όπως ανέφερα και πιο πάνω η κόρη μας (προνήπιο) ενώ πήγαινε με χαρά σχολείο, αποφάσισε (2 φορές έως τώρα) να παίξει τον ρόλο του παιδιού που λέει "Δεν πάω στο σχολείο! Τσου! Τέλος!". Και το λέω έτσι, διότι πραγματικά ήταν η όλη φάση θεατράλ. Μίξη ειλικρινούς στεναχώριας και ρόλου drama queen. Τέλοσπαντων, αφού λουστήκαμε όλο το πακέτο, αρνητικά νεύματα, "τσου τσου τσου", "δεν θέλω να μου μιλάτε!", τσιρίδες, κλάματα (πραγματικά ψυχοφθόρο για εμάς όλο αυτό... για το παιδί μας όχι τόσο...). Οι νηπιαγωγοί και τις δύο φορές την πήραν σηκωτή να ωρύεται μέσα (να είναι καλά οι άνθρωποι και θα καταλάβετε γιατί). Εμείς "εξαφανιστήκαμε"...για την ακρίβεια κρυφτήκαμε (ας όψεται το σύνδρομο της ελληνίδας μάνας). Της έβαλαν να κάτσει λίγο σε καρεκλάκι στην αυλή έξω από την τάξη. Μέχρι να ηρεμήσει, ανασκουμπωθεί, να πέσουν οι τόνοι. Και μετά την πήραν μέσα και αυτό ήταν. Ακολούθησε το πρόγραμμα της ημέρας κανονικά, με χαρά. the end! 

 

Βοήθησαν τα εξής:

1) Το ότι εξαφανιστήκαμε από το πεδίο της. Στο δικό μας παιδί, "το σε περιμένουμε έξω", "θα έρθουμε πιο νωρίς", κλπ δεν θα έπιανε. Θα ζητούσε συνεχώς να έρθει μαζί μας. Στο δικό μας παιδί επαναλαμβάνω.

2) Η δασκάλα της: α) Ξέροντας ότι το παιδί περνάει καλά στο σχολείο, δεν είχε άγχος. Ήξερε ότι η άρνηση της αφορούσε περισσότερο σε πείσμα-επίδειξη ισχύος και πολύ λίγο σε στρεσογγόνο παράγοντα (κι αυτούς μέσα από την σχολική ζωή, πρέπει σταδιακά να μάθει να τους αντιμετωπίζει ψύχραιμα). Βοήθησε πολύ και η συνάντηση που είχαμε δασκάλου-γονέα που συζητάγαμε με @Sentir...natureza πιο πάνω. Διότι κατάλαβε τι ήταν αυτό το μικρό κάτι που την ξένισε και δεν ήθελε να πάει. Το είχαμε συζητήσει. Να επιμείνετε να γίνει σύντομα συνάντηση γονέων. Είναι πολύ βασικό!

Λοιπόν, είχε σιγουριά ότι το παιδί θα καλμάρει, όπως κι έγινε. β) Δεν έκανε θέμα την αντίδραση της. Δεν το σχολίασε. Δεν την έκανε να ντραπεί για αυτό.

γ) Την άφησε να γίνει ο κολαούζος της που λέμε, για λίγο. Να νιώσει ασφάλεια δίπλα της. Και της ανέθεσε "δουλειές" μέσα στην ημέρα και για την επομένη (να έχει κάτι να περιμένει με χαρά). Δηλαδή την αποχαιρέτησε με χαμόγελο λέγοντας της "Αύριο, έχουμε δουλίτσα έτσι, όπως είπαμε!". Επειδή της αρέσει αυτό, να της αναθέτουν "εργασίες"  να γίνεται βοηθός, αυτό δούλεψε πολύ θετικά. Αντίστοιχα για κάθε παιδί θα δουλεύει και κάτι θετικά (πχ μια δραστηριότητα με το αγαπημένο του θέμα, ένα παιχνίδι που του αρέσει, η ανάγνωση ενός βιβλίου, κλπ).

3) Η συναναστροφή με τους συμμαθητές. Να κάνει παρέα μαζί τους. Να κάνει φίλους (και να βλέπονται κι εκτός σχολείου αν γίνεται-πολύ βοηθητικό). Η δασκάλα φροντίζει να δουλεύουν πολύ ομάδικά. Οι χειροτεχνίες και τα γραμματάκια που τους γράφει (στη δασκάλα-συμμαθητές της) και πάει στην τάξη, τα δείχνει-διαβάζει η δασκάλα σε όλους. Και αυτά βοήθησαν αρκετά.

Το 1 ξεχάστε το εάν δεν ταιριάζει στα παιδιά σας. Το 2 και το 3 μπορείτε να τα δουλέψετε σε συνεργασία με την δασκάλα.

Μακάρι να παίζει κ εμένα λίγο θέατρο κ να το ξεπεράσει σιγά σιγά γιατί δεν γίνεται τις πρώτες μέρες να πάει κ να φεύγει χαρούμενη κ να αντιδράει τώρα. Αφού να φανταστείς την πρώτη μέρα που δεν την πήγα σχολείο επειδή ήταν άρρωστη της είπα ότι με πήρε τηλ η δασκάλα ότι δεν θα κάνουν μάθημα γιατί δεν θα πάει.. Φοβόμουν να μην νευριάσει που δεν την στέλνω!!

Just now, Mama_Anesti_ είπε:

 Οχι, δεν κάθομαι απέξω.  Οι ώρες είναι πολλές κ αν γίνει κάτι σοβαρό θα με πάρουν τηλ. Του το λέω γιατί νιώθει ασφάλεια έτσι.  Είδα κι άλλους γονείς που το λένε τα πρωινά στα παιδακια τους και πιάνει.

 

Αν έπεσε πολύ πιθανόν να αντιδρά για αυτο το λόγο. Αν επιτρέπεται μπορείς να την κάνεις μία βολτουλα εκεί κοντά, να την ηρεμήσεις και να ξαναμπεί. Δεν νομίζω ή δασκάλα να έχει θέμα αν το παιδί μείνει κοντά της στο διάλειμμα. Αν η κόρη σου δεν ηρεμεί με τίποτα για μενα ειναι καλύτερα να φύγει και να έχει την επόμενη μέρα την ευκαιρία να ξεκινήσει με ηρεμία την μέρα της. Και ο δικός μου δεν νιώθει άνετα στην αυλη, γιατί τα άλλα παιδάκια χοροπηδούν κ τρέχουν ενώ εκείνος είναι πιο μαζεμένος στις κινήσεις του ακόμα εξω. Όπως ειπώθηκε είναι κολαουζος  της δασκάλας από φόβο μην τον χτυπήσουν. Μπορεί και να τον έχουν σπρώξει καταλάθος δεν μπορώ να το ξέρω με σιγουριά γιατί κάτι μου ειχε πει τις πρώτες μέρες αλλά τώρα δεν μιλάει.

 

Νομίζω ο ρόλος κλειδί στην περίπτωση είναι της δασκάλας. Εκείνη με τον τρόπο της θα κάνει την κόρη σου να νιώσει ξανά ασφαλής. Εσύ πρέπει να έχεις μία σταθερή γραμμή και να "ακούς" το παιδί. Σε συνεργασία με την νηπιαγωγο θα λυθεί σύντομα το ζήτημα. 

Αρχίζω σιγά σιγά κ κλίνω στο ότι όντως δεν θέλει να βγει έξω από φόβο μην τυχόν κ πέσει ή την σπρώξουν. Κ τώρα το βράδυ μου έλεγε ότι δεν θέλει να πάει σχολείο γιατί μετά το φαγητό δεν θα ξέρει τι να κάνει κ την ρώτησα τα άλλα παιδάκια τι κάνουν? Κ μου απάντησε ότι βγαίνουν έξω... Είναι η ώρα του διαλείμματος δλδ! Ελπίζω εδώ που είμαι να βρέχει αύριο ώστε να μην βγουν έξω να δω αν θα επαληθευθω!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω ήμουν κολαούζος της δασκάλας. 3,5 χρόνων στο προνήπιο κ όταν λέω 3,5 κυριολεκτώ, ήμουν το πιο 

μικρό παιδί της τάξης πάντα τότε που αν είχες γεννηθεί μέχρι τέλος Μαρτίου «κέρδιζες» χρονιά.  Εγω δεν καθόμουν με τα παιδάκια ούτε καν στην παρεούλα. Σκαμνάκι δίπλα στη δασκάλα. Σίγουρα φοβόμουν το παιχνίδι στην αυλή γιατί ήμουν πιο διστακτική. Αφού όταν πρωτοδιορίστηκα, δεν ηθελα στην αρχή να μπαίνω εφημερία στο πόστο του προαυλίου γιατί με τρόμαζε αυτό το χάος, φαίνεται το είχα σε όλα τα μαθητικά χρόνια κ μου είχε μείνει. Στο νηπιο πάντως δεν θυμάμαι αν ηθεκα τη μαμα μου, μάλλον απίθανο γιατί δεν ήμασταν ποτέ αυτοκόλλητες. Απλώς θα ντρεπόμουν τα αλλά παιδάκια. Η δασκάλα όμως δεν ενοχλήθηκε ούτε το θεώρησε ανησυχητικό, θεωρούσε ότι θα βρω τον χρόνο μου κ θα ενταχθώ κ όντως ο,τι βήμα έκανα το έκανα μόνη μου. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εμενα μια εποχή περσυ στο προνηπιο ενω εφευγε με μεγαλη χαρα για το σχολείο, μολις διαβαίνε τον διάδρομο και επρεπε να μπει μεσα, ερχόταν κατα πανω μου. Ενω το βραδυ ολα καλα ηθελε να παει τηναλλη μερα και το πρωι το ιδιο, μολις έμπαινε μεσα ηθελε να φυγει. Κι έγινε στα μεσα, ουτε καν στην αρχή.  Αυτο κρατησε κανα διμηνο... και ειχα ψιλοκολλησει αφου επαιρνα μετα τηλ και μου λεγαν παιζει και γελαει και ειναι μια χαρα.

 

Μετα απο πολυυυ καιρο καταλαβα τι εφταιγε. Ενω πριν ημουν καχυποπτη με ολους και ολο ερωτήσεις εκανα κι ολο ανήσυχη ημουν. 

 

Τελικα διαπιστωσα πως την ενοχλούσε που θα εμενα μετα σπιτι με τη μικρη μονες μας, επειδη μας είχε ακουσει να της λεω "που θα το παω μετα το κοριτσι μου? Θα το παω στις κουνιες?" 

 

Μια μερα μεσα στις γιορτες μου λεει" γιατι πας με τη μικρη στις κουνιες και δεν τη βαζεις για υπνο να έχεις την ησυχία σου?" Εκει λοιπον καταλαβα τι είχε παιξει τον ρολο του.

 

Γενικα ειναι απίστευτο ποσο δυσκολο ειναι να καταλάβουμε τα παιδια μας. Θέλει πολλη κουβέντα και υπομονη. 

 

Μετα αρχισα να λεω αντε μπεμπα να παμε την αδερφούλα σχολείο κι εσυ υπνο μετα.. εκει μετα απο λιγο ησυχασαμε. Μετα έκλεισαν τα σχολεια. Φετος ολα τελεια. Παει και η μικρη σχολείο αλλωστε :)

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πρίν, diane2020 είπε:

Εμενα μια εποχή περσυ στο προνηπιο ενω εφευγε με μεγαλη χαρα για το σχολείο, μολις διαβαίνε τον διάδρομο και επρεπε να μπει μεσα, ερχόταν κατα πανω μου. Ενω το βραδυ ολα καλα ηθελε να παει τηναλλη μερα και το πρωι το ιδιο, μολις έμπαινε μεσα ηθελε να φυγει. Κι έγινε στα μεσα, ουτε καν στην αρχή.  Αυτο κρατησε κανα διμηνο... και ειχα ψιλοκολλησει αφου επαιρνα μετα τηλ και μου λεγαν παιζει και γελαει και ειναι μια χαρα.

 

Μετα απο πολυυυ καιρο καταλαβα τι εφταιγε. Ενω πριν ημουν καχυποπτη με ολους και ολο ερωτήσεις εκανα κι ολο ανήσυχη ημουν. 

 

Τελικα διαπιστωσα πως την ενοχλούσε που θα εμενα μετα σπιτι με τη μικρη μονες μας, επειδη μας είχε ακουσει να της λεω "που θα το παω μετα το κοριτσι μου? Θα το παω στις κουνιες?" 

 

Μια μερα μεσα στις γιορτες μου λεει" γιατι πας με τη μικρη στις κουνιες και δεν τη βαζεις για υπνο να έχεις την ησυχία σου?" Εκει λοιπον καταλαβα τι είχε παιξει τον ρολο του.

 

Γενικα ειναι απίστευτο ποσο δυσκολο ειναι να καταλάβουμε τα παιδια μας. Θέλει πολλη κουβέντα και υπομονη. 

 

Μετα αρχισα να λεω αντε μπεμπα να παμε την αδερφούλα σχολείο κι εσυ υπνο μετα.. εκει μετα απο λιγο ησυχασαμε. Μετα έκλεισαν τα σχολεια. Φετος ολα τελεια. Παει και η μικρη σχολείο αλλωστε :)

Πολυ εύστοχο το παράδειγμα σου.Ειναι αυτο που είχα πει ότι όταν το παιδι δεν θελει να πάω σχοκειο μετα την περίοδο της προσαρμογης πρέπει να ψαχνουμε το θέμα σύνδεσης μας με το παιδι .Η κόρη σου λοιπον αισθάνθηκε ανασφαλεια κ μολις αυτο αποκατασταθηκε έληξε κ το θεμα.Στην ουσία η κουβέντα που έκανες μαζί της ηταν ενεργητικη ακρόαση.Μπηκες στα παπούτσια της κ αναγνώρισες το συναίσθημα.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, μαγιοπουλας είπε:

Πολυ εύστοχο το παράδειγμα σου.Ειναι αυτο που είχα πει ότι όταν το παιδι δεν θελει να πάω σχοκειο μετα την περίοδο της προσαρμογης πρέπει να ψαχνουμε το θέμα σύνδεσης μας με το παιδι .Η κόρη σου λοιπον αισθάνθηκε ανασφαλεια κ μολις αυτο αποκατασταθηκε έληξε κ το θεμα.Στην ουσία η κουβέντα που έκανες μαζί της ηταν ενεργητικη ακρόαση.Μπηκες στα παπούτσια της κ αναγνώρισες το συναίσθημα.

Ναι και το εχω ξαναγράψει οτι οταν τα παιδια έχουν περίεργες συμπεριφορές κατα κυριο λογο κατι τρεχει σπιτι. Οκ μπορεί όντως να συμβαίνει κατι στο σχολείο αλλα ακομα κι εκει πιστευω πως ολα ξεκινανε απο το σπιτι. Εγω αυτο το πιστευω οχι μονο για τη προσαρμογή. Αλλα σε ολα τα θέματα. Δηλαδή ακομα και κατι να τρέχει στο σχολείο πρεπει να το διαχειρίζονται η να το εκφράζουν με καποιο τροπο αν δεν μπορούν κατι εχω κανει εγω λαθος η δεν εχω καταλάβει. Το δυσκολο για μενα ειναι να καταλαβω τα παντα. Θέλει δουλειά και χρονο δεν ειναι ευκολο..προσπαθω γενικα.οσο γίνεται. Βέβαια παντα λιγη νιωθω ως προς αυτο αλλα αλλο θεμα αυτο..

.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Yovanna είπε:

@μαγιοπουλας η μικρή εντάξει? Τελικά σας ζήτησαν χαρτί από γιατρό για την επιστροφή στο σχολείο?

Ναι .ειναι ενταξει.πηγε τη Πέμπτη σχολειο.Την κράτησα δυο ημερες απυρετη.Δευτερα βραδυ εκανε πυρετο μόνο.Την δέχθηκαν μεχτην καθιερωμενη θερμομετρηση .Απ ο.τι έχω καταλαβει από φίλους,ρο καθε σχολειο ζητάει τα δικά του .

Φιλη που δουλευει στο υπ παιδείας μου ειπε οτι οι οδηγίες μπορούν να αλλάζουν συχνα.Κανονικα θελουν μια μερα απυρετο το παιδι.

Ο παιδιατρος μου ειπε οτι κυκλοφορούν πολλοί ρινοιοι κ οτι ολα τα παιδια που πήγαν πρωτη φορα παιδικο αρρωστησαν .

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, μαγιοπουλας said:

Ναι .ειναι ενταξει.πηγε τη Πέμπτη σχολειο.Την κράτησα δυο ημερες απυρετη.Δευτερα βραδυ εκανε πυρετο μόνο.Την δέχθηκαν μεχτην καθιερωμενη θερμομετρηση .Απ ο.τι έχω καταλαβει από φίλους,ρο καθε σχολειο ζητάει τα δικά του .

Φιλη που δουλευει στο υπ παιδείας μου ειπε οτι οι οδηγίες μπορούν να αλλάζουν συχνα.Κανονικα θελουν μια μερα απυρετο το παιδι.

Ο παιδιατρος μου ειπε οτι κυκλοφορούν πολλοί ρινοιοι κ οτι ολα τα παιδια που πήγαν πρωτη φορα παιδικο αρρωστησαν .

 

Βλέπω ότι το δικό μας σχολείο είναι υπερβολικά αυστηρό. Είδα βέβαια από άλλη μαμά ότι αν δείξεις δυσαρέσκεια ( η συγκεκριμένη είχε δίκιο γιατί μόνο μύξες και λίγα δέκατα είχε κάνει η μικρή της ), σε στέλνουν στον δικό τους παιδίατρο και καλύπτουν εκείνοι το κόστος.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 48 λεπτά , Yovanna είπε:

Βλέπω ότι το δικό μας σχολείο είναι υπερβολικά αυστηρό. Είδα βέβαια από άλλη μαμά ότι αν δείξεις δυσαρέσκεια ( η συγκεκριμένη είχε δίκιο γιατί μόνο μύξες και λίγα δέκατα είχε κάνει η μικρή της ), σε στέλνουν στον δικό τους παιδίατρο και καλύπτουν εκείνοι το κόστος.

Δηλ σε υποχρεώσεων?με μυξα να παει.πανω απο 37.2 ομως δεν νομιζω οτι δεχοντσι πουθενσ

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, μαγιοπουλας said:

Δηλ σε υποχρεώσεων?με μυξα να παει.πανω απο 37.2 ομως δεν νομιζω οτι δεχοντσι πουθενσ

Δεν μιλάω για να πάει άρρωστος. Λέω ότι θέλουν χαρτί γιατρού για την επιστροφή. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να μιλησω για τους παιδικους καθως ειναι αλλο υπουργειο και αλλοι κανονες ποθανοτατα.

Στα νηπιαγωγεια, ομως, υπαρχουν οι πδηγιες του εοδυ που δεσμευουν το σχολειο. Παιδι με ενα συμπτωμα του covid στελνεται σπιτι. Παει στο γιατρο που κρινει αν πρεπει να γινει τεστ. Σε περιπτωση αρνητικου τεστ επιστρεφει μετα απο 24 ωρες απυρερο και με τα συμπτωματα (πονοκαιμο, βηχα κλπ) σε υφεση. Δεν κανει το καθε σχολειο ο,τι θελει!
 

Και για οποιον θελει να δει τις οδηγιες ή να τις θυμηθει, παραθετω το link

 

https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/09/COVID_νηπιαγωγεια-παιδικοι-σταθμοι_οδηγιες-Αυγουστος-2020.pdf

 

Link to comment
Share on other sites

Ρε κορίτσια πείτε μου λίγο. Πάλι είχε καταρροή την Δευτέρα την κράτησα. Ακόμα την έχω σπίτι. Είναι σχεδόν καλά έχει σποραδικά εκκρίσεις. Χθες μου ζήτησε να βγούμε. Και σκεφτόμουν. Πέρσυ προπερσυ με ίδιες πχ συνθήκες βγαίναμε. Τώρα με έχει πιάσει το να μη κρυώσει να μην αρρωστήσει παραπάνω και χάσουμε και άλλες μέρες. Τις μέρες που είναι καλά ( απλά τα κρατάτε για να περάσει το τριήμερο διήμερο όσες μέρες τέλος πάντων χωρίς συμπτώματα για να επιστρέψουν σχολείο) τα βγάζετε έξω; Την ταμπουρωσα σπίτι για να μη χάσει σχολείο παραπάνω αλλά είναι λογικό; έχω χάσει λίγο τη μπάλα. Έχει νόημα αυτό που ρωτάω; Νευρίασα και με τον εαυτό μου λέω άντε αυτοί θέλουν εκατό μέρες να μην πας και χαρτιά κλπ εσύ γιατί δεν το βγάζεις έξω; Τι κάνετε στις ασυμπτωματικές μέρες; 

Για το άλλο μου θέμα ζήτησα συνάντηση με τη δασκάλα της μου είπανε την τελευταία μέρα κάθε μήνα μπορούμε πέντε λεπτά συνάντηση με ραντεβού στο σχολασμα. Οπότε θα τα πούμε την άλλη βδομάδα. 

 

Κράτα το

Κράτα το

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...